Kvitová: Z New Havenu mám radost, ale jsem tu hlavně kvůli US Open

24. 8. 2014, 10:30
Aktuality 122
Pro Petru Kvitovou je turnaj v New Havenu místem zaslíbeným. V sobotu tam získala titul podruhé za uplynulé tři roky, ale to hlavní teprve přijde. Americká mise je především o hlučném US Open, pro Kvitovou nejhorším grandslamu, na kterém by chtěla jednou prorazit.
Profily hráčů
Petra Kvitová

"Z vítězství v New Havenu mám radost, vyhrála jsem letos po Wimbledonu druhý titul, ale uvědomuju si, že to, oč tady kráčí, je přede mnou," řekla Kvitová v telefonickém rozhovoru pro ČTK. "Jela jsem do Ameriky kvůli US Open. Jsem ráda, že jsem odehrála zápasy, co jsem potřebovala, tohle mi doufám pomůže."

Čtyřiadvacetiletá Kvitová neztratila ve čtyřech zápasech v New Havenu ani set a získala třináctý vavřín v kariéře na okruhu WTA. "Moc nehraju na šťastný a nešťastný čísla. Jsem hlavně ráda, že jsem po ne úplně dobrých turnajích v Montrealu a Cincinnati zabrala, hrála dobře, což je největší bonus," vyzdvihla.

V druhém největším městě státu Connecticut má Kvitová za uplynulé tři ročníky bilanci 12 výher a jedné porážky loni ve finále. "Těžko říct, proč se mi tady daří. Přijedu sem a vždy mi to dodá sebevědomí, protože vím, že tady umím hrát. A možná je tady něco podobného jako ve Wimbledonu," uvažovala. "Kurt mi docela sedí, je rychlejší, město je klidné a výborně se o nás starají. Cítím se tady dobře."

Petra KvitováZe své hry měla svěřenkyně trenéra Davida Kotyzy radost obecně. "Šlo mi hodně dobře podání, výměny jsem nezakončovala hekticky, pár míčů jsem doběhla a i voleje byly super, když už jsem se dostala na síť, takže vše dobrý," hodnotila.

Sama zmínila dobrý servis. Například v semifinále proti Australance Sam Stosurové dala jedenáct es a třemi uzavřela první set. "Když mi podání chybí, tak jsem poloviční, ale teď mi pomáhá v důležitých chvílích, což je určitě velké plus. Díky tomu se někdy nemusím dřít ve výměně a můžu si to vzít do svých rukou," řekla.


Jsem 'wimbledonská', americkou show nevyhledávám

Z New Havenu se rychle přesouvala do New Yorku. Klidný New Haven vystřídá rušný život velkoměsta a turnaj, který příliš nemusí. "Ve srovnání s Wimbledonem je US Open úplně nebe a dudy. Nejsem člověk vyhledávající americkou show, já jsem wimbledonská, mám ráda klid a pohodu," porovnala. Její slova dokumentuje fakt, že Wimbledon letos podruhé vyhrála, na Roland Garros i na Australian Open už byla v semifinále, zatímco na US Open se dosud nedostala přes čtvrté kolo.

Petra Kvitová na US Open:
2013 3. kolo
(Riskeová 3-6 0-6)
2012 4. kolo
(Bartoliová 6-1 2-6 0-6)
2011 1. kolo
(Dulgheruová 6-7 3-6)
2010 3. kolo
(Clijstersová 3-6 0-6)
2009 4. kolo
(Wickmayerová 6-4 4-6 5-7)
2008 1. kolo
(Ruano Pascualová 7-6 4-6 2-6)
2007 kvalifikace
(Kloeselová 5-7 3-6)

Dříve ji ve Flushing Meadows trápilo i astma, ale to se zlepšilo. "Snad by mě to nemělo omezovat," doufala. Oproti New Havenu se na US Open liší i odskoky míče, které jsou na grandslamu vyšší. "Než bych si přála, ale je to stejný pro všechny. Když se to sejde, mohla bych na US Open někdy uhrát hezký výsledek," řekla.

V 1. kole se Kvitová střetne s Kristinou Mladenovicovou. S Francouzkou (73. na žebříčku WTA) má bilanci 1:1 a loni s ní prohrála na halovém turnaji v Paříži. "Střílí to a má výborný servis. Dokáže se vyhecovat na hráčky z desítky, takže si musím dát opravdu velký pozor. Bude to těžký zápas o psychice," očekává Kvitová.

Do US Open vstupuje aktuální světová čtyřka s možností, že na jeho konci může být poprvé světovou jedničkou. K tomu musí US Open vyhrát a doufat, že se nebude dařit domácí hvězdě Sereně Williamsové a Rumunce Simoně Halepové.

"To je teorie, ale to jde mimo mě," tvrdí Kvitová. Už v lednu 2012 ji dělily v Sydney dvě výhry od postu první hráčky světa. "Žebříček se odvíjí od toho, co uhrajete, jak jste na tom tenisově. Já na žebříček nehledím a soustředím se na každý zápas a když jich na US Open přijde co nejvíc, tak přijde i žebříček, a to je bonus."

 

Luboš Zabloudil, ČTK

Komentáře

122
Přidat komentář
smazaný uživatel
Přidám svůj názor o anketě. Nevím, proč se tomu někdo ironicky usmívá. Petra může vyhrát, ale také může vypadnout brzy... Jediné vážné soupeřky - já považuji S. Williams, Šarapovu ( ale ta mi přišla poslední dobou dost " vyšťavená "), možná Halep ( i když zatím formu v Americe neukázala ), za předpokladu, že Petře půjde její hra ( sama říká, když není podání, cítím se poloviční ). V každém případě nevím, proč bych neměla věřit, že zvítězí....
Reagovat
smazaný uživatel
Ale pochybovači nebojte, vidím, že S. Williams narůstaj procenta !
Reagovat
Mayo
Júj, či je na tej fotke taká....iná (:
Reagovat
Frick
:D :D :D
Reagovat
Mayo
Sparta je slabá.
Reagovat
smazaný uživatel
Slacker se dole ptal, proc uz nepredava trofeje. Vevodkyne dlouhodobe trpi nervovym onemocnenim, a dalsimi zdravotnimi problemy, proto se zacatkem 90. let postupne stahla z verejneho zivota. V roce 1994 konvertovala ke katolicismu (musela ji to povolit kralovna).Prestala pouzivat titul jeji kralovska vysost a pouziva jmeno Katherine Kentova. Od roku 1994 deset let (nez ji vystourali novinari) pracovala inkognito jako ucitelka hudby na zakladni skole v Hullu pod svym divcim jmenem Worsleyova.

Wimbledon byl jedna z mala veci, kterou si ponechala.

V roce 95 zavrazdili v UK Philippa Lawrence, reditele zakladni skoly, kdyz se snazil pomoci zakovi, ktereho na pozemku skoly napadl gang. Vevodkyne se spratelila s jeho vdovou a v roce 99 chtela vzit jejiho syna do kralovske loz., Poradatele ji to nedovolili, protoze podle pravidel tam nesmi deti nekralovskeho puvodu. Vevodkyni to nastvalo a s Wimblem sekla. Nicmene tenis ma porad rada, takze tam chodi dal. Protoze nema bodyguardy, prijizdi autobusem, je nenapadne oblecena a sedi na normalnich mistech, malokdo si ji vsimne.
Reagovat
slacker
Teda sklanim se pred pani Kentovou. A tobe dekuji
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to ať si ve Wimbledonu trhnou. Má mé sympatie za to, že s tím sekla.
Reagovat
tommr
průběžnej žebříček WTA před nadcházejícím USO.Všem hráčkám v něm už byly odečteny lonský výsledky z USO.
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Petru Kvitovou.

1. Williams, S. 7430 (+1634)
2. Halep 6030 (+234)
-------------------------
3. Kvitová 5796
-------------------------
4. Sharapova 5335 (-461)
5. Radwanska, A. 5310 (-486)
6. Li 5270 (-526)
7. Bouchard 4305 (-1491)
8. Kerber 4270 (-1526)
9. Ivanovic 3785 (-2011)
10. Jankovic 3415 (-2381)
11. Wozniacki 3005 (-2791)
12. Cibulkova 2997 (-2799)
13. Errani 2785 (-3011)
14. Šafářová 2725 (-3071)
15. Petkovic 2395 (-3401)
16. Suarez Navarro 2290 (-3506)
17. Williams, V. 2240 (-3556)
18. Pennetta 2221 (-3575)
19. Makarova 2065 (-3731)
20. Stosur 2040 (-3756)
...

Petra Kvitová si po odečtení lonskejch výsledků polepší na třetí místo ...
V případě dobrýho výsledku by se mohla dostat i před Halepovou a čistě teoreticky i před Serenu (Petra by musela získat titul a Serena by se nesměla dostat do čtvrtfinále) ...
Reálně ohrozit jí můžou jen Aga Radwanská a Sharapova, čistě teoreticky i Bouchardová a Kerberová ...

Polepšila si i Lucka Šafářová, která se posunula na 14.místo s minimální ztrátou na Erraniovou ...
Reagovat
smazaný uživatel
a Petra po US Open na 2. pozíciu :) !
Reagovat
tommr
průběžnej žebříček WTA k dnešnímu dni tj. po kompletně odehraným turnaji v New Havenu.
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Petru Kvitovou.

1. Williams, S. 9430 (+3474)
2. Halep 6310 (+354)
3. Li 6170 (+214)
-------------------------
4. Kvitová 5956
-------------------------
5. Radwanska, A. 5590 (-366)
6. Sharapova 5335 (-621)
7. Kerber 4550 (-1406)
8. Bouchard 4405 (-1551)
9. Ivanovic 4065 (-1891)
10. Jankovic 3695 (-2261)
11. Wozniacki 3165 (-2791)
12. Pennetta 3121 (-2835)
13. Cibulkova 3002 (-2954)
14. Errani 2885 (-3071)
15. Šafářová 2825 (-3131)
16. Suarez Navarro 2790 (-3166)
17. Azarenka 2783 (-3173)
18. Makarova 2565 (-3391)
19. Petkovic 2400 (-3556)
20. Williams, V. 2340 (-3616)
...


Petra Kvitová si díky titulu z New Havenu vylepšila svojí pozici před nadcházejícím USO.
Už ted je jistý, že se dostane před Li Na, pokud na USO udělá dobrej výsledek tak má šanci předstihnouti Halepovou a existuje i teoretická šance na předstižení Sereny (Petra by musela získat titul a Serena by se nesměla dostat do čtvrtfinále) ...
Na druhou stranu ale Petra nemá moc velkej náskok před Agou Radwanskou a Sharapovou a bude se muset nejspíš hodně snažit aby se před nima udržela ...

Velmi dobrou pozici má před USO i Lucka Šafářová, která by se v případě solidního výsledku na USO mohla posunout o 1-2 místa nahoru ...
Reagovat
babolat.cz
nechápu tu anketu, kdo vyhraje z žen USO. Kvitová nejvíc hlasů. To není anketa komu přejete, ale kdo má reálnou šanci vyhrát. To, že vyhrála NH neznamená, že má TOP formu na vítězství.
Reagovat
Patri.k
Sem chodí hrozné tenisové lamy, konečně si nám otevřel oči :D
Reagovat
slacker
Presne tak. Dal sem Serenu protoze tipuju vitezku ne komu to nejvice preju.
Reagovat
smazaný uživatel
No a, je tu plno fanoušků, fandím Berdychovi a před každým grandslamem si myslím, že může vyhrát, i když pravděpodobně nedojde ani do semifinále. Kvitová je navíc ve formě, takže se to dá pochopit. Držet se furt jen při zemi je nuda.
Reagovat
smazaný uživatel
fanousek Nadala nepochopi ;-)
Reagovat
babolat.cz
hele, u Fedexe také u vás rozhoduje fanouškovství, ale u něj je větší pravděpodobnost, že vyhraje, i když si to nemyslím.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja fandim Dodigovi, Berlocqovi a cechum :)
Reagovat
babolat.cz
Berloqovi?-tak to je divné :-)
Reagovat
smazaný uživatel
A samozrejme Viki Troickemu :)

jj, na 1. pohled nic moc tenisti, ale na ten 2.!
Reagovat
smazaný uživatel
to je zajímavej výběr :)
Reagovat
babolat.cz
já ji to také přeji, ale o tom to není.
Reagovat
smazaný uživatel
jj, já chci jen říct že já jako fanoušek někoho kdo nemá tolik šancí nechci být realista, ale naopak si užívám možnost, která tam je.
Reagovat
freeteepek
Petra to vystihla - "bez servisu jsem poloviční" a taky dřív zakončovala výměny hekticky. Hlavně na síti. Fakt s ní ve všem musím souhlasit:-) Taky nemusím tu americkou všudypřítomnou show...Počasí v NY letos není nijak strašný, Petra hraje líp, než kdy předtím. Věřím, že do čtvrtfinále dojde. A že vyhraje zase Serena. Jinak je to docela otevřený turnaj. Ale ta anketa vedle, že vyhraje Petra, je docela srandovní:-)
Reagovat
smazaný uživatel
pokud dojde do čtvrtfinále, tak věřím, že dojde do semifinále :-)

Ale vážně, hlavně porazit Mladenovic, pak se uvidí :-)
Reagovat
Patri.k
A pokud dojde do semifinále věříme, že dojde do finále a takhle bychom mohli pokračovat :DD
Reagovat
slacker
Nemohli ... krizove okamziky ve 3. (Keys) a 4 kole (Azarenka) jsou vetsi nebezpeci nez pripadna Bouchardova ve ctvrtfinale (pokud tam vubec dojde). Takze pokud zopakuje vykonc ze 3 a 4 kola tak je velak sance projde i pres 5 kolo. Pripadne semifinale se Serenou uz je jinak kafe.

Ale zbytecne vitime vzdy=uh. Ja budu rad kdyz dojde na zapas s Vikou
Reagovat
Patri.k
Já souhlasím, ale nemohl jsem si to odpustit :D Škoda no, Kvitová potřebuje lehké soupeřky na úvod jako sůl, ona je pak s každým daším zápasem lepší a lepší no.
Reagovat
smazaný uživatel
ve finale bych Petre veril. I kdyby mela hrat s Kumkhum.
Reagovat
VlS
No to ses teda odvázal ;-)
Reagovat
freeteepek
Vlastně s Petrou v jedný věci tak docela souhlasit nemůžu. To, že míče skáčou výš není tak docela pro všechny holky stejný. Petra je na tom určitě líp, než o hlavu menší Halepová, Erraniová, Cibulková...Spíš bych řekl, že je to pro ni výhoda, protože se nemusí tolik ohýbat:-)
Reagovat
blixa
To je fór nebo to myslíš vážně ? :D :D
Reagovat
VlS
Na té titulní fotce zde je Petra krásná ženská.
Reagovat
Fandina
Ona je krásná ženská.
Reagovat
gigin
Vls: ano
Fandina: jak pro koho
Reagovat
Fandina
Podle mě je Petra krásná a tahle fotka to podtrhuje. Jinak, že se každému líbí něco jiného a každý si pod slovem krása představuje něco jiného je jasné. Není potřeba to rozebírat.
Reagovat
gigin
Jas.
Reagovat
slacker
Ty jses zase hrozna "zenska"
Reagovat
Fandina
Petře k včerejšímu titulu a doufám, že tak dobře, jak hrála teď zase bude pokračovat na USO. A samozřejmě držím palce Peti pojď pojď pojď!
Reagovat
smazaný uživatel
Bez šancí rozhodně není. Snad na ni nedolehne USO prokletí a proletí aspoň do SF.
Reagovat
misa
http://www2.pictures.zimbio.com/gi/Petra+Kvitova+Connecticut+Open+Day+7+4EUnUuZKEXfx.jpg

Myslím si, že ženský tenis není taková džungle, jak někteří občas zmiňují. Mnohé tenistky mezi sebou mají dobré vztahy.
Reagovat
blixa
Tak zrovna Petra s Magdalenou jsou kámošky, ale jinak máš pravdu , nejsou všechny Evženky :D
Reagovat
smazaný uživatel
Já si myslím, že Petra moc šancí uspět na US Open nemá. Po New Havean musí být zakonitě unavená, nedostatečně zžitá s novým povrchem. I když hraje skvelě, to se dříve nebo později projeví.

Nevím proč si planuje těsně před US Opent pravidleně tento turnaj ...
Reagovat
PetaM
Už to říkala několikrát a tady to bylo psané asi 99x :D

Takže po sté .... Volný týden před USO jí vůbec nevyhovuje, proto jezdí do NH na ostré zápasy - je to pro ni lepší, než trénink ... Asi tak ;)
Reagovat
misa
Protože ho miluje.
Reagovat
Patri.k
Často ten přechod hráčům nevychází po vyhraném turnaji, ale kolikrát jsem už slyšel třeba slova, že hráč musel absolvovat těžké zápasy a že musí být vyčerpaný a přitom se ty slova vůbec nepotvrdila.
Reagovat
freeteepek
Petra v New Havenu odehrála 4 hodinové zápasy. Unavená nebude. Jiné by to bylo, kdyby po mizerném výkonu zase vypadla ve druhém kole...
Jak říká Rosol ve vedlejším článku. Je velký rozdíl mezi únavou po vyhraném a po prohraném utkání.
Možná by jí v NY pomohly špunty do uší:-)
Reagovat
slacker
Myslim ze spunty do usi by ji a kazdemu tenistovi rozhodne ublizili. Pro dobry timing uderu musi slyset hrac odrazy mice.
Uplne mi staci kdyz v telvizi nejde zvuk nebo je rozsynchronizovany (to je je jeste horsi) a uplne mi to rozhodi rytmus sledovani hry.
Reagovat
LukasH
Trošku bych s tou Petrou brzdil, ať se tu pak po její prohře zas nehemží nenávistnýma komentářema pramenící z frustrace (i když to bude asi stejně). Jestli to tam Petře nesedne, rozplyne se celá její hra jak pára nad hrncem. Navíc ona je tou, kterou vyhraný turnaje moc nenakopnou - naopak, začne si připouštět tlak. Navíc tam za ní nebude moct Kotyza na kurt a to vůbec není zanetbatelný, protože poslední dobou ho poslouchá víc než kdy dřív a po jeho radách většinou průběh otočí, uvolní se a jde to už skoro samo. Třeba si myslím, že mohla vyhrát i zápas s Kuznou na RG, pokud by za ní Kotyza mohl. Bylo to o pár míčích...
Takže cíl je teď jen Mladenovič...
Reagovat
smazaný uživatel
Ale jak dostat Kotyzu na kurt, trik že si jde pro dvacetikorunu, která mu tam spadla, by asi neprošel. Osobně si myslím, že vyhraje Mladenovic, ale nechci být strýček sýček. Snad se dobře připraví s psychologem, ta možnost že to tam Petře nebude tak dobře lítat a Kristina bude hrát skvěle tam je, takže je třeba vědět, co dělat i v tomto případě.
Reagovat
Patri.k
Tohle jsou zas šance hráčů podle tržního mechanismu nabídky a poptávky u kursů na betfairu, přepočítal jsem to na % aby to bylo přehlednější :D

Serena Williams 37%
Maria Sharapova 13%
Simona Halep 11%
Petra Kvitová 10%
Eugenie Bouchard 5%
Agnieszka Radwanska 5%
Caroline Wozniacki 3%
Ana Ivanovic 3%
Angelique Kerber 3%
Victoria Azarenka 2%

Ostatních šance je 1% nebo menší :D
Reagovat
smazaný uživatel
pfff Kerberova a 3 percenta? :DDDDDDDD
Reagovat
smazaný uživatel
Ivanovičovou a Wozniaky bych dal výše, Buchard níže. Ta se z wimbledonského debaklu ještě neotřepala
Reagovat
Patri.k
Taky bych leccos změnil, ale tak, víš jak to dopadá se subjektivníma názory. Každý má své přesvědčení a pak to dopadá všelijak :D Tržní mechanismus je slušný kompromis :D
Reagovat
smazaný uživatel
Genie bych dal 3% a misto Genie na 5% bych dal Venus´...
Reagovat
misa
přeju hodně výher v NY a radost ze hry. Mladenovicová - i podle Petřiných slov - to tam střílí, což by mělo Petře vyhovovat. Hlavně by si měla opakovat, že je zbytečné se stresovat. Svůj standard 2 turnajů za rok už splnila, dokonce i gs. vyhrála. Může jet do NY s čistou hlavou.
Reagovat
smazaný uživatel
může, no :) Ještě jestli to ví taky. Zvládnout první zápas bude možná těžší než pak třeba vyhrát finále.
Reagovat
Patri.k
Světovou dvojku trojku čtyrku si nikdo nepamatuje... nebo kolik lidí má hluboko v paměti, Myskinu, Sugiamu a podobně, za to Heninovou, Mauresmovou a podobné nikdo nezapomíná, protože byly jedničky :D
Reagovat
smazaný uživatel
dvojnásobnou vítězku Wimbledonu jenom tak někdo nezapomene si myslím ;-)

A pravděpodobnost, že bude dokonce trojnásobná není rozhodně zanedbatelná. Hru na to, aby tam znovu uspěl, má.
Reagovat
Patri.k
Pravda, ale zas málokterá hráčka, která v kariéře vyhrála GS nikdy nebyla světovou jedničkou, i když Kvitová má ještě čas a pokud se nestane nic mimořádného ještě před sebou spoustu let, takže by to měla dokázat.
Reagovat
Patri.k
Navíc, teď se koukám a Myskina taky ve svým čase vyhrála Fresh opena a vážně mi příjde, že Myskina je taková zapomenutá, právě protože nikdy nevystoupala až úplně na ten vrchol
Reagovat
Mayo
Heninovú a Mauresmovú poznajú pretože sú to viacnásobné GS šampiónky
Reagovat
Patri.k
No dobře, možná kladu na žebříček příliš velký důraz.
Reagovat
Mayo
to teda kladeš, čo by dala taká wozniacka za GS titul
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím že si stačí vzít Schiavone, ta vyhrála FO teprve před 4 rokama, nejvýš byla 4., a nebýt toho, že ještě hraje a toho, že prohlašuje že je nejlepší mít před zápasem sex, taky na ni zapomenu.
Reagovat
smazaný uživatel
napsal sem, že na ni jenom tak někdo nezapomene. No někdo asi jo ;-)
Petra má ještě pár let na to, aby se do tenisové historie zapsala tučnějším písmem. Z aktivních hráček je tam několik výraznějších jmen. Serena, Venus, Sharapova, Azarenka, někdo by řekl i Li Na, protože je to Číňanka, ale Petra je, co se turnajových vavřínů týče, úspěšnější hráčkou. A nesmím zapomenout na Světlanu Kuznetsovou! Ta je taky zatím zapsaná do historie víc jak Petra..
Reagovat
smazaný uživatel
ono konkrétně na tý Světlaně jde vidět, že ta pozice jedničky tam prostě má svoje místo a je důležitá. Právě na Světlanu se totiž často zapomíná i přes to, že je dvojnásobná GS šampionka (myšleno v singlu), ve čtyřhře má tuším taky 2 tituly)
Reagovat
smazaný uživatel
bude lepšia ako Svetlana. :) Oveľa .
Reagovat
blixa
Proč myslíš že Světlana je víc zapsaná ? Obě vyhrály 2 GS a 13 turnajů,a to Světlana je o 5 let starší. Světovou jedničkou nebyla ani jedna, obě max. 2.
Reagovat
misa
Světlana ještě přihazuje 2 finálové účasti na gs + bych řekl, že získat 2 gs. z dvou různých míst je cennější.
Reagovat
blixa
Tak to si nemyslím , naopak Wimbledon mi přijde přeci jen o něco víc než ostatní GS.
Reagovat
smazaný uživatel
teď když nad tím tak uvažuju, tak to beru zpět s tou Světlanou :D
Hodně srovnatelné hráčky řekl bych, Petra už má dneska v kapse víc větších turnajů, na druhou stranu Světlana byla mnohem vícekrát ve finále. Vyhrála i GS čtyřhru.. no asi je to spíš o pocitu. Někdo o Světě může říct, že je výraznější a hledat argumenty.. ale to nejpodstatnější je asi počet vyhraných turnajů vysoké kategorie.. Tady sem fakt na vážkách :-)
Reagovat
misa
Problém Světlany je v tom, že asi i vinou zranění šla v posledních letech oproti svému vrcholu výsledkově dost dolů. Pak se rychle zapomene na její úspěchy. Další singlový gs. titul už nezíská, to by se musel stát zázrak. Naopak Petra může ukončit kariéru jako Kim Clistersová - tj. 3 gs. z jednoho turnaje (u Petry tedy z Wimbledonu) + jeden třeba z Austrálie.
Reagovat
slacker
Mauresmovou si pamatuju jen proto ze ted trenuje Murraye a ze byla/je lesba. ze byla jednicka si uz nepamatuji
Reagovat
Patri.k
Tak to bude asi spíš tím, že si dřív tenis nesledoval. Ji přehlídnout nešlo :D
Reagovat
slacker
Tak tenis sleduju periferne uz dlouho ale az ted s Petrou Kvitovou a Tenisportalem mu venuju mnohem vice casu. Drive byl problem ze sledovat vysledky ve sportovni rubrice novin nebylo nic extra. V tevizi byli jen DC a FC a obcas semifinale GS. Az ted v dobe streamu a livescore se da tenisem zit kazdy den :-))
Reagovat
Patri.k
Já tenis sledoval už od 10, hlavně díky mámě, protože ona byla velký fanda :D často jsem neustále zapínal teletext a sledoval výsledky i v průběhů výsledků, teď si uvědomuju jak skromnej jsem byl :D Ono to dřív nebylo zas tak zajimavé jako dnes, Bedáňová a Novák nebyli žádné terno, takže ani moc na eurosportu nebyli.
Reagovat
slacker
Tak muj neraqdnesni zazitek s tenisme je finale dC 1980 pak dlouho dlouho nic az pak Pohar Federace na Svanici v 1986 a prenosi DC v ere Mecire Srejbra Novacka Kordy. mezitim do toho olympijske vitezvi mecire v Soulu 1988. Postupne nastup Novotne a Kordy a obcas nan ceska telvize koupila prenos s GS kdyz se nasi protahli do zaverecnenych kol. Kolaps a breceni Jany Novotne vevodkyni z Kentu na rameni si pamatuju v primem prenosu.

Proc uz tahle vevodkyne nepredava trofeje ve Wimbledonu? Nemocna?
Reagovat
misa
Wow, ty jsi takový pamětník? Myslel jsem, že jsi mladší :-)
Reagovat
blixa
Já myslím že si je lidi pamatujou díky vítězstvím na GS, že někdy byly světové jedničky už nikoho nezajímá.
Reagovat
misa
Mylím si, že je lepší vyhrát 2x Wimbledon než být světovou jedničkou bez velkého titulu jako Jankovičová, Wozniacká, atd. Petra má ještě čas, letos č. 1 určitě nebude. Ale pokud si udrží zdraví a nadšení, má možnost v 1. polovině příští sezony. Tam obhajuje málo, vlastně jen čf. Miami a sf. Madridu.
Reagovat
slacker
No nerekl bych ze je Petra uplne bez sance do konce teto sezony.

Vetsi sance sice bude mit az pristi rok az do zacatku Wimbledonu, ale v pripade postupu do finale US open se dostane realne do hry i po zbytek teto sezony
Reagovat
Patri.k
přesně, ale zas, taky jsem si říkal, jak v torontu a cincinety nažene body a ono nic, stejně tak jsem si říkal, že Williamsová nemůže obhájit takovou nálož bodů a zatím to obhajují s lehkostí :D
Reagovat
misa
Mařka neobhajuje do konce sezony jediný bod, má tedy obrovskou výhodu a Serena, když chce, tak je schopná obhájit všechno.
Reagovat
slacker
US Open rozda nove karty do zbytku sezony. Vic bych to rezebiral az jak vsechny dopadnou na US Open
Reagovat
smazaný uživatel
tak Petra Mladenovicovu prestrieľa . :)
Reagovat
smazaný uživatel
Vidím to takhle s Berďovou cestou, když nevypadne s Hewitem.
2. Darcis
3. Giraldo
4. Johnson
5. Anderson/Ferrer
6. Federer
7. Djokovic
Reagovat
Nola
ja ti neviem, ešte 2 dni nazad si to videl inak... nepomýlil si sa náhodou? :D
Reagovat
smazaný uživatel
? :)
Reagovat
smazaný uživatel
to byly spekulace, že Djokovic do f nemusí dojít, protože je dost lidí, kteří ho můžou zastavit tak, aby s ním Berdych nehrál. Ale ne že si myslím že ho odpraví.
Reagovat
smazaný uživatel
Tipy "expertů" z espn

Serena jasná favoritka, Roger, Novak cca 50:50

Nejtěžší los mužské části celkem přesvědčivě Tomáš, v ženské části nejvíc padá jméno Petry :-) nj, smůla :-)

sleeper pochopitelně Gael, u žen Venus, Sloane, Madison,.
Reagovat
smazaný uživatel
Jakože o Berdychovi říkají že má nejtěžší los?
Reagovat
smazaný uživatel
http://espn.go.com/sports/tennis/picks

ještě odkaz :D

U toho Tomáše je to dáno asi tím, že má ve své části pavouka (první 4 kola) soupeře, kteří sou schopní tzv "překvapit"
Reagovat
slacker
Kdo je to sleeper v reci expertu? cerny kun?
Reagovat
smazaný uživatel
jo, něco jako černý kůň :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Men sleepers a je tam Světlana :D
Reagovat
Patri.k
U těch černých koní jsou hrozně nezaujatí samá američanka :D
Reagovat
ludolf
Sleeper je hráč mimo top 16, který by se měl dostat nejdál. "Nejtěžší los" je hráč z top 8 nasazených, který vypadne nejdřív.
Reagovat
smazaný uživatel
Jako vážně kterej vypadne? Tak to mě teda vůbec nepotěšili.
Reagovat
Patri.k
Tak ono si to můžeš vydedukovat i sám podle předchozích výsledků na US open :D
Reagovat
slacker
aha to ale meni radikalne pohled. To pak neni tolik o nalosovanych hracich ale ke sklonu vypadnout s "kymkoliv"
Reagovat
Patri.k
Tak to pak chápu, proč dali Kvitovou a Berdycha, říkal jsem si, že zas tak těžký los nemají, ale každopádně schopni rychle vypadnout to oni jsou, ale zas, jsou i schopni hrát světovej tenis, doufejme v to druhé.
Reagovat
smazaný uživatel
Mezi těmi experty je i Chris Evertová, která před Wimbledonem taky tipovala Serenu jako šampionku. Že by další polibek smrti? ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
a Eugenii tipovala jako vítězku finále. Zdůvodňovala to způsobem, že Petra se v průběhu turnaje ještě nesetkala s takovou formou "síly". Zapomněla však, že Petra ve třetím kole hrála s Venus a vlastně se nepodívala na finálový zápas z opačné perspektivy. Protože to byla právě Eugenie, která na cestě do finále nepotkala žádnou hráčku silového formátu jako je Petra.. Tohle jí bylo hodně vyčítáno.
Reagovat
slacker
A tim se pani Evertova definitivne odrovnala jako seriozne respektovany expert :-)) Odted uz jeji odhady nikdo nebere vazne
Reagovat
Nola
Serena bola favoritkou na všetkých GS...
Reagovat
smazaný uživatel
Že byla favoritkou letošního AO, není nic překvapivého. Loni měla vinikající sezónu a letošní rok otevřela triumfem v Brisbane. Poslední zápas prohrála v Cincinnati. Serena vstupovala do Melbourne jako superfavoritka a počítalo se pomalu za jisté její vítězství. Že vypadla ve 4. kole byl obrovský šok. Někde jsem dokonce četl, že zápas Serena-Ana byl na sociálních sítích probíranějším tématem než Djoker-Nadal AO 12.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale ve Wimbledonu to už bylo jiné. Byla sice považována za největší kandidátku na vítězství v turnaji, ale už nebyla tou superfavoritkou z Melbourne. Přeci jen už se braly v potaz její prohry s Muguruzaovou a Ivanovičovou.
Letos je Serena na GS mizerná. Loni bylo 4. kolo jejím nejhorším výsledkem, letos nejlepším! Přesto ji však Chrissie favorizuje, jako kdyby prohry s Cornetovou aspol. nic neznamenaly...
Reagovat
Nola
10 z 11 expertov ju typovalo na víťazstvo
http://espn.go.com/sports/tennis/picks/_/tournament/18
Reagovat
smazaný uživatel
Nemyslel jsem experty z espn.com, ale tenisové novináře, diskuzní fóra (třeba tennisforum.com) a sociální sítě. Jak jsem psal v jiném příspěvku, porážka Sereny v Melbourne byla diskutovanějším tématem na sociálních sítích než mužské finále AO 2012.
Těch na ESPN je navíc jen 11, což je úzký okruh.
Reagovat
LukasH
Protože Serenu nikdy nemůžeš odepsat, pokud se na GS objeví. A i když se jí letos nedařilo, pořád byla všude favoritkou z různých důvodů: Melbourne - jasný, celou minulou sezónu to válcovala, vyhrála Brisbane...Paříž - vyhrála Řím, Wimbledon - myslelo se, že už jí ty prohry štvou a bude po nich hladová. Navíc tam vyhořela i v roce 2013. Teď v NY je taky favoritka, protože se zdá, že opět začíná hrát to svoje. Taky je evidentní, že nejtěžší je pro ní cesta do QF. Pak už to znamená formu a proti špičce už málokdy zaváhá...
Reagovat
smazaný uživatel
A v tom je právě ten paradox letošních Sereniných proher na GS - když už to vypadalo, že Serenu nikdo neohrozí a v klidu si dojde pro GS trofej, v tu chvíli ji nějaká hráčka zaskočila. V Melbourne superfavoritka, prohra s Ivanovičovou byla hodně diskutovaným tématem na Twitteru a ostatních s. sítích (viz článek Australian Open 2014 na české Wikipedii). Na French Open větší favoritkou než Nadal, prohra s Muguruzaovou zaskočila tenisový svět.
Reagovat
gedzitka
https://www.facebook.com/photo.php?v=10202476021172315&set=vb.1548210004&type=2&theater

Jojo, to se to lije na někoho jiného :-)
Reagovat
slacker
co to je za hobita?
Reagovat
smazaný uživatel
Tento rok ti všetci veríme ! :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak si hlavně pořád opakuj, ať na to nezapomeneš :-)
Reagovat
PetaM
Rozhovor je to pěkný, no ale ta pasáž:

"Než bych si přála, ale je to stejný pro všechny. Když se to sejde, mohla bych na US Open někdy uhrát hezký výsledek," řekla.

Ta mi z toho vadí nejvíce, jak jako "někdy"?! :D Co to je za časový údaj :D Petro, ty to chceš vyhrát letos, ne "někdy" :D :D
Jinak tedy moc díky za rozhovor a doufám, že se střetne "aspoň" s tou Serenou :D
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně, to "někdy" říkat nemusela, jestli to myslela vážně, tak to tam neuhraje nic nikdy, jako když člověk řekne, že "někdy" něco udělá, tak je vždycky jasný, že to neudělá. Snad to řekla jen tak, aby řeč nestála.
Reagovat
PetaM
No, taky doufám :D Snad tam s ní bude kompletní tým a dotlačí ji co nejdále :)
Reagovat
smazaný uživatel
Anča má nejmíň hlasů v anketě... tím se pravděpodobnost triumfu rapidně zvyšuje :)

Gratulace Petře
Reagovat
smazaný uživatel
:D no jo,ti co mají nejvíc hlasů, rozhodně nevyhrajou :) podle zdejší úspěšnosti
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist