Livesport startuje novou globální kampaň. Její tváří je Petra Kvitová
Livesport si spolupráci se sportovní hvězdou vyzkoušel poprvé v roce 2019, kdy se jeho ambasadorem stal fotbalový brankář Petr Čech. Po třech letech vystřídá legendu londýnské Chelsea jedna z nejúspěšnějších českých tenistek v historii.
“Když jsme hledali globální tvář značky Flashscore, byla v našem původním výběru Petra Kvitová společně s Petrem Čechem. Oba jsou skvělí čeští sportovci s mimořádnými úspěchy, oba uspěli v super populárních sportech a oba milují miliony fanoušků na celém světě. Nakonec byl tím prvním Petr a Petra je jeho přirozenou nástupkyní,” vysvětluje marketingový ředitel Livesportu Jan Hortík.
Game changing numbers. Na letišti i módní přehlídce
Dvojnásobná wimbledonská vítězka bude tváří nové kampaně, která odstartuje v pátek 13. května spolu s MS v hokeji. Fanoušci v desítkách zemí ji uvidí v online komunikaci Livesportu a také v sérii televizních spotů, které ukazují život sportovní hvězdy mimo tenisové kurty. V situacích, které nemají se sportem nic společného – ovšem jen zdánlivě.
"Odmalička sleduji sportovní dění a jeho výsledky,” říká Petra Kvitová, která ve spotech zůstává díky mobilnímu telefonu ve spojení se světem sportu všude, kam ji její hektický životní styl zavede. “Ve fotbale fandím Slavii, takže sleduji hlavně ji – a samozřejmě také tenisové výsledky. V aplikaci Livesport nacházím kdekoli a bleskově všechno, co mě zajímá a co se právě stalo,“ dodává.
Za konceptem kampaně, který je inspirovaný novou vizuální identitou Livesportu, stojí Ondřej Drábek z agentury BeefBrothers.
“Věděli jsme, že máme Petru, a že máme velká čísla, která jsou klíčovým prvkem nové produktové identity Livesportu. A hledali jsme způsob, jak skrze ta čísla propojit svět Petry Kvitové se světem, ve kterém se dennodenně pohybují uživatelé Livesportu," říká známý český kreativec.
"Záměrně jsme volili poměrně přímočarý koncept, který ukazuje Petru jako běžnou uživatelku Livesportu – kterou také ve skutečnosti je," doplňuje.
Jedním z míst, na která štáb finského režiséra Sakariho Lerkkanena v dubnu zavítal, byly štvanické kurty.
"Kromě nich jsme natáčeli v zajímavém technicistním prostoru pražského letiště a také v hotelu Hilton, kde jsme měli připravený set s nádhernou světelnou show a módní přehlídkou. A do toho jsme po nocích natáčeli sportovní záběry, které budou podstatnou ingrediencí většiny vznikajících reklamních formátů. Obecně z první reálné spolupráce s Petrou vypadla hromada skvělých materiálů, a to jak pro offline, tak pro rozsáhlou online část naší komunikace,” říká Jan Hortík.
Komentáře
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele