Livesport startuje novou globální kampaň. Její tváří je Petra Kvitová

13. 5. 2022, 17:48
Aktuality 11
Se začátkem hokejového mistrovství světa představila česká technologická společnost Livesport svého nového ambasadora. Tváří jejího rychlého sportovního zpravodajství, které měsíčně vyhledává kolem 100 milionů fanoušků po celém světě, bude dvojnásobná wimbledonská šampionka Petra Kvitová.
Profily hráčů
Petra Kvitová je novou tváří Livesportu

Livesport si spolupráci se sportovní hvězdou vyzkoušel poprvé v roce 2019, kdy se jeho ambasadorem stal fotbalový brankář Petr Čech. Po třech letech vystřídá legendu londýnské Chelsea jedna z nejúspěšnějších českých tenistek v historii.

“Když jsme hledali globální tvář značky Flashscore, byla v našem původním výběru Petra Kvitová společně s Petrem Čechem. Oba jsou skvělí čeští sportovci s mimořádnými úspěchy, oba uspěli v super populárních sportech a oba milují miliony fanoušků na celém světě. Nakonec byl tím prvním Petr a Petra je jeho přirozenou nástupkyní,” vysvětluje marketingový ředitel Livesportu Jan Hortík.

Game changing numbers. Na letišti i módní přehlídce

Dvojnásobná wimbledonská vítězka bude tváří nové kampaně, která odstartuje v pátek 13. května spolu s MS v hokeji. Fanoušci v desítkách zemí ji uvidí v online komunikaci Livesportu a také v sérii televizních spotů, které ukazují život sportovní hvězdy mimo tenisové kurty. V situacích, které nemají se sportem nic společného – ovšem jen zdánlivě.

"Odmalička sleduji sportovní dění a jeho výsledky,” říká Petra Kvitová, která ve spotech zůstává díky mobilnímu telefonu ve spojení se světem sportu všude, kam ji její hektický životní styl zavede. “Ve fotbale fandím Slavii, takže sleduji hlavně ji – a samozřejmě také tenisové výsledky. V aplikaci Livesport nacházím kdekoli a bleskově všechno, co mě zajímá a co se právě stalo,“ dodává.

Za konceptem kampaně, který je inspirovaný novou vizuální identitou Livesportu, stojí Ondřej Drábek z agentury BeefBrothers.

“Věděli jsme, že máme Petru, a že máme velká čísla, která jsou klíčovým prvkem nové produktové identity Livesportu. A hledali jsme způsob, jak skrze ta čísla propojit svět Petry Kvitové se světem, ve kterém se dennodenně pohybují uživatelé Livesportu," říká známý český kreativec.

"Záměrně jsme volili poměrně přímočarý koncept, který ukazuje Petru jako běžnou uživatelku Livesportu – kterou také ve skutečnosti je," doplňuje.

Jedním z míst, na která štáb finského režiséra Sakariho Lerkkanena v dubnu zavítal, byly štvanické kurty.

"Kromě nich jsme natáčeli v zajímavém technicistním prostoru pražského letiště a také v hotelu Hilton, kde jsme měli připravený set s nádhernou světelnou show a módní přehlídkou. A do toho jsme po nocích natáčeli sportovní záběry, které budou podstatnou ingrediencí většiny vznikajících reklamních formátů. Obecně z první reálné spolupráce s Petrou vypadla hromada skvělých materiálů, a to jak pro offline, tak pro rozsáhlou online část naší komunikace,” říká Jan Hortík.

Komentáře

11
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
Fandina
Jj, na O2 TV už reklama běží. smile
Reagovat
Stan_Borowitz
To je fajn, ale proč na tu fotku, co je nahoře (asi podklad pro bilbórt) dali místo Petry nějakou neexistující osobu?
Reagovat
com
no jo tenisem se už moc neuživí, tak aby měla aspoň na chleba ta naše Kvitovic smilesmile
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Jen se nedělej, určitě pracuješ u Livesportu v PR oddělenísmilesmile
Reagovat
paddy
ne, ale dělá asistentku Michalovi smile smile
Reagovat
PetaM
Ta bude mít na chleba, i kdyby už celý život jen ležela ...
Reagovat
Tomas_Smid_fan
a když by dala z toho ležení pár fotek na IG a FB, tak by měla i na máslosmile
Reagovat
George_Renel
To víš, někdo je tváří Livsportu a někdo Thermolky.smile
Reagovat
elsky
Obě už budou jenom "tváří", pěkně se v tom našly. Twitter propisující se na tenisovou stránku iDnes mě zase udivil, Petra tam sděluje své mamince, že ji má ráda smile. Tak to jsem taky rád, že to vím.smile
Reagovat
Stan_Borowitz
Jj, moderní novinařina...
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist