Los Australian Open: Čeští zástupci znají své soupeře

13. 1. 2017, 01:02
Aktuality 322
První grandslamový podnik letošní sezony Australian Open je za dveřmi. Dnes v 1:00 našeho času byla rozlosována mužská i ženská dvouhra. Nejvýše nasazenými budou Andy Murray a obhájkyně titulu Angelique Kerberová. Mezi nasazenými se z českých zástupců představí Tomáš Berdych, Karolína Plíšková a Barbora Strýcová.

České tenistky už znají své soupeřky. Jedna z favoritek na titul Karolína Plíšková začne v roli nasazené pětky proti Saře Sorribesové ze Španělska. Už ve druhém kole by mohla svést souboj s nepříjemnou Monicou Niculescuovou a ve čtvrtfinále se svou nejspíše nejméně oblíbenou soupeřkou na okruhu Agnieszkou Radwaňskou.

Šestnáctá nasazená Barbora Strýcová si počká na soupeřku z kvalifikace. Poté by ji čekal duel s Kaylou Dayovou, nebo Andreou Petkovicovou a po roce by mohla v Melbourne znovu vyzvat Caroline Garciaovou. V osmifinále by pravděpodobně čekala Serena Williamsová.

Denisa Allertová příliš šancí nemá. Hned v prvním kole schytala šestou nasazenou a finalistku z roku 2014 Dominiku Cibulkovou. Těžký los má i Kateřina Siniaková, která na úvod změří síly s Julií Görgesovou, poté může narazit na Lauru Siegemundovou a později Světlanu Kuzněcovovou.

Příliš velkou naději nebudou čeští tenisoví příznivci zřejmě vkládat ani do Lucie Šafářové. Bývalá světová pětka by mohla zvládnout zápas proti Yanině Wickmayerové, ale už ve druhém kole by nejspíše potkala Serenu Williamsovou, jež má před sebou zajímavý duel prvního kola s Belindou Bencicovou.

Poslední česká zástupkyně Kristýna Plíšková na úvod vyzve Viktoriji Golubicovou a v případě úspěchu si zahraje s vítězkou duelu Jaroslava Švedovová - Irina-Camelia Beguová. Ve třetím kole by mohla prověřit loňskou vítězku Angelique Kerberovou, která svou pouť za obhajobou titulu započne proti Lesje Curenkové.

• AUSTRALIAN OPEN •
Melbourne, Austrálie, tv. povrch, 50,000.000 dolarů
Los českých tenistek
Kr. Plíšková (ČR) - Golubicová (Švýc.) | H2H 0-0
Siniaková (ČR) - Görgesová (Něm.) | H2H 0-0
Ka. Plíšková (5-ČR) - Sorribesová (Šp.) | H2H 0-0
Cibulková (6-SR) - Allertová (ČR) | H2H 0-0
Strýcová (16-ČR) - kvalifikantka
Wickmayerová (Belg.) - Šafářová (ČR) | H2H 1-1
Potenciální duely nasazených
Kerberová (1-Něm.) - Beguová (27-Rum.) | H2H 4-2
Kasatkinová (23-Rus.) - Vinciová (15-It.) | H2H 1-1
Suárezová (10-Šp.) - Shuai Zhang (20-Čína) | H2H 2-0
Sevastovová (32-Lot.) - Muguruzaová (7-Šp.) | H2H 1-1
Halepová (4-Rum.) - Puigová (29-Portor.) | H2H 0-0
Bertensová (19-Niz.) - V. Williamsová (13-USA) | H2H 0-0
Svitolinová (11-Ukr.) - Pavljučenkovová (24-Rus.) | H2H 1-2
Siegemundová (26-Něm.) - Kuzněcovová (8-Rus.) | H2H 1-1
Ka. Plíšková (5-ČR) - Putincevová (31-Kaz.) | H2H 1-1
Gavrilovová (22-Austr.) - Bacsinszká (12-Švýc.) | H2H 2-0
Vesninová (14-Rus.) - Stosurová (18-Austr.) | H2H 2-3
Cornetová (28-Fr.) - A. Radwaňská (3-Pol.) | H2H 1-7
Cibulková (6-SR) - Makarovová (30-Rus.) | H2H 3-0
Wozniacká (17-Dán.) - Kontaová (9-Brit.) | H2H 0-0
Strýcová (16-ČR) - Garciaová (21-Fr.) | H2H 5-1
Babosová (25-Maď.) - S. Williamsová (2-USA) | H2H 0-1
Kompletní los najdete zde


Česká jednička Tomáš Berdych má los hodně krutý. První dvě kola (nejprve kvalifikant a poté vítěz zápasu Ryan Harrison - Nicolas Mahut) nejspíše zvládne, už ve třetím kole ale téměř stoprocentně narazí na Rogera Federera a i kdyby Švýcara přehrál, v osmifinále se zřejmě střetne s Keiem Nišikorim a v případě úspěchu ve čtvrtfinále se světovou jedničkou Andym Murrayem.

Už v prvním kole se s Melbourne může rozloučit Jiří Veselý, jenž vyfasoval turnajovou šestku Gaëla Monfilse. Do druhého kola by se naopak mohl podívat Adam Pavlásek, který svou premiéru v hlavní soutěži Australian Open zahájí proti domácí divoké kartě Andrewovi Whittingtonovi.

Loňský finalista Andy Murray se poprvé představí na grandslamu v roli světové jedničky. Na úvod vyzve Ilju Marčenka. Obhájce titulu Novak Djokovič začne proti Fernandovi Verdaskovi.

• AUSTRALIAN OPEN •
Melbourne, Austrálie, tv. povrch, 50,000.000 dolarů
Los českých tenistů
Berdych (10-ČR) - kvalifikant
Monfils (6-Fr.) - Veselý (ČR) | H2H 1-1
Pavlásek (ČR) - Whittington (Austr.) | H2H 0-0
Potenciální duely nasazených
Murray (1-Brit.) - Querrey (31-USA) | H2H 6-1
Isner (19-USA) - Pouille (16-Fr.) | H2H 0-0
Berdych (10-ČR) - Federer (17-Švýc.) | H2H 6-16
Ramos (26-Šp.) - Nišikori (5-Jap.) | H2H 1-4
Wawrinka (4-Švýc.) - Troicki (29-Srb.) | H2H 7-0
Cuevas (22-Urug.) - Kyrgios (14-Austr.) | H2H 0-2
Tsonga (12-Fr.) - Sock (23-USA) | H2H 2-0
Tomic (27-Austr.) - Čilič (7-Chorv.) | H2H 1-2
Monfils (6-Fr.) - Kohlschreiber (32-Něm.) | H2H 12-2
A. Zverev (24-Něm.) - Nadal (9-Šp.) | H2H 0-1
Bautista (13-Šp.) - Ferrer (21-Šp.) | H2H 0-2
Simon (25-Fr.) - Raonic (3-Kan.) | H2H 1-3
Thiem (8-Rak.) - F. López (28-Šp.) | H2H 3-1
Karlovič (20-Chorv.) - Goffin (11-Belg.) | H2H 0-0
Dimitrov (15-Bulh.) - Gasquet (18-Fr.) | H2H 1-5
Carreño (30-Šp.) - Djokovič (2-Srb.) | H2H 0-1
Kompletní los najdete zde
TenisPortal.cz, Ondřej Jirásek

Komentáře

322
Přidat komentář
Mayo
Teraz som pozrel kurzy na celkového víťaza AO 2017.

Djokovic 2,45 - to je snáď vtip, ja som čakal tak 1,80 :O
Murray 2,55 - to je tiež vtip, ze je skoro na úrovni ND kurzu, čakal som väčšie rozdiely ale co dokáže ta overrated 1 (:
Reagovat
Mayo
Djokovic najjednoduchší los z veľkých mien zase. Murray ma Fedexa v štvrťfinále kks. Celkovo okrem týchto dvoch su hore aj Stan a Kei. Horná polovica jednoznačne nadupanejsia. Tam sa medzi sebou vyradia. Murray Vs Federer som chcel ale na FO. Rafa ma Djokoviča, takze nic moc.

Vzhľadom k tomuto všetkému je jasný favorit Djokovic. Další favorit je Murray ale v tej hornej časti tam môže byt hocikto.
Reagovat
Kozoroh
Verdasko, Dimitrov jsou lehký los na 1. týden? :O
Murray těžký los nemá, naopak ho má příliš lehký. Na Marchenkovi nebo Querreym si Andy smlsne, jediným pořádným protivníkem v 1. sekci je jen Pouille. Federer na ATP ještě letos zápas neodehrál a nesázel bych na něj v potencionálním ČF s Andym. Andyho v horní půlce můžou zastavit jen Nišikori nebo Tsonga.
Reagovat
dadaft
Mertens - Niculescu 63 61

mladičká belgičanka byla chvilku nervózní, ale pak si Monicu vychutnala -- ač tak běžně nehraje, teď klidně čopovala i s forhendu, dokázala uběhat dlouhé výměny........... zasloužené vítězství.

Sock - Sousa 63 57 63

to byla slušná řezačka...
Reagovat
dadaft
z forh....
Reagovat
smazaný uživatel
Petry, Marušky a Viky to nebude ono :/
Reagovat
a.magerova
https://pbs.twimg.com/media/C18Wk8jXUAAhiEw.jpg
Reagovat
FulnekUltras
musí se otáčet celej... ;)
Reagovat
a.magerova
Tak, aby si teď mohl huntovat krk... jo jo musel se otáčet a celej... :-P
Reagovat
brixner
A já tomu věřím!
Jsem patriot!
A on letos neustoupí ni o píď!
Je vodhodlanej jako ještě nikdy!
Věřím mu!
Reagovat
blixa
Myslíš Ernesta ? ;-)
Reagovat
gigin
Fedexe.
Reagovat
a.magerova
PŠŠŠT... nezakřiknout... :-P
Reagovat
brixner
Ale houbelec!
Je to ten...no jak se jenom jmenuje...no...sakra práce...mi to vypadlo teďkomc...no užuž skoro...se poseru...jak von se to jen menuje...
Nevíte??
:-))
Reagovat
a.magerova
Víme, ale nepovíme... :-P
Reagovat
Jabadu
"Fafejt!!"
(Ne, to není pan Fafejt ...)
:-)
Reagovat
paddy
rozjíždí se nova sezóna - vítán každý soutěžící

http://www.grandslamfantasytennis.com/league-profile/?league=624

sledujte chat na webu Fantasy, máme nova pravidla, která by se mohla líbit i druholigistům

max 1 hrac z top 4
zaroven max 2 hraci z top 8
zaroven max 4 hraci z top 16
zaroven max 6 hracu z top 32
min 2 nenasazeni
Reagovat
a.magerova
Tož tak jdu mrknout... ;-)
Reagovat
gigin
jsem si udělal takovou vycházku:

http://imgup.cz/images/2017/01/13/55.jpg

Přemýšlel jsem o Lunej, Nole, sojce, magerce... pak aj o Gulbisovi. Na nic jsem nepřišel.
Reagovat
smazaný uživatel
protoze ti huklo Akacko.. ;-)
Reagovat
gigin
To taky :))))
Reagovat
Lunej..
Drahousku, premyslet o mne je ztrata casu:) jinak novy FH Gulby je zajimavy,jsem zvedava, jak ho bude v zapasech pouzivat:)
Reagovat
a.magerova
Jakože fakt na nic ?!!!
Reagovat
janek_da
Přemýšlel jsi o nich naráz nebo jednotlivě?
Reagovat
gigin
Hromada.
Reagovat
blixa
Hromaďák, jo ? No nevím, znáš to, magerová jen s Fedexem, Lunej zas se Samičkou, Sojka má Nolemu nepřekonatelný odpor, to asi nevyjde ... :D :D
Reagovat
gigin
Sojka s Gulbisem.
Reagovat
blixa
No jo, tož to možná ale to zase nebude zrovna hromaďák :D
Reagovat
a.magerova
Jsem majetnická mrcha žárlivá.... nemíním se o gigina či jiného chlapa v jedné chvíli dělit s jakoukoli babou.... ještě toho Gulbu teda snesu, ale víc nic !!! :-P
Reagovat
gigin
Tak ono to je honička bejt na hromadě jednička ;) Ale magu, neodceňuješ to od začátku. To je jas :) Blixo udělaj si svoju hromadu :D
Reagovat
smazaný uživatel
Už jsem v pohodě, už navždy, nechtějte radši vědět jak se z absťáku dostala, ta krev na klávesnici je moje opravdu ale vzorky nedělejte a do skříně nelezte mám hm tam hm kočku jo je tam kočka ona se bojí a né z té skříně opravdu krev neteče to je kečup ona ho jí. Takže se nebojte Kvitovka je zpět a silnější než před 30 minutama
Reagovat
smazaný uživatel
Dobře nečtěte si nic co jsem psala nic nic, už jsem zase v pohodě ale dneska to nedam takže na TP už dneska nejdu
Reagovat
Jabadu
"Kurwa, Targaryan, jestli se mnou chcete dobře vycházet, tak teď půjdete k pumpě, vypláchnete si hubu a vrátíte se na pracoviště!"
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Australian Open 2017 bez Kvitove,
je Australian Open 2017 bez Kvitove.
Reagovat
A.R.R.
Nojo Vlk se nebojí, má ostrý dráp a velkou hubu plnou zubů :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Se nebojim to rict na plnou hubu a primo;D)))
Reagovat
VlS
To si tedy odvaha :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Snad jsem se do toho neoprel moc silne;)
Reagovat
smazaný uživatel
Proč my to děláš :((((( teď už zase nejsem v pohodě už jsem zase smutná, umírám Petro kde jsi
Reagovat
Jabadu
Poslední díl večerníčku "Pohádky ovčí babičky":
Ovečka: "Vlci, před křižovatkou se dobře rozhlédněte!"
Beránek: "Nedají si říct a nedají."
Vlk na předním sedadle: "Zprava dobrý! ..."
:-)
Reagovat
VlS
A beránek se podíval do leva, jelo auto, pak doprava, jel autobus, pak znova do le .... a než se rozmyslel, byli vlci po svačině.
Reagovat
Jabadu
Tvl ... my jsme tady fakt sebranka ichtylů. Ale je to zase takové zajímavější.
Mně je 51 a už se asi začínám vracet do dětství.
Má s tím někdo ze zdejších "holomků" zkušenosti, holoto venkovs...?
:-)
Reagovat
FulnekUltras
Reagovat
smazaný uživatel
lháři, Petra hraje ona hraje nic se nestalo, MLČ Petra hraje hraje je v pořádku nic se z toho nestalo všichni lžete, Petře nic není nic
Reagovat
smazaný uživatel
Ne nejsem v pořádku, nejsem bez Petry nejsem já nevim, umírám Petra is my H20
Reagovat
FulnekUltras
Reagovat
smazaný uživatel
Já už bláznim, Petra se musí vrátít, už ani omelety neumim udělat. Petra je můj kyslík
Reagovat
Jabadu
Wast Ist Das MLČ?
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tohle si nečtěte to jsem psala v silnym absťáku teď už jsem v pohodě ale nevim na jak dlouho
Reagovat
smazaný uživatel
davam tomu minutu, maximalne dve!
Reagovat
smazaný uživatel
Nevydržela jsem ani 20 sekund, já to nedávám bez Petry to prostě nejde nemůžu se ani na tenis podívat když vím že Petra tam neni, Petra neni prostě Petra neni
Reagovat
gigin
https://twitter.com/O2TVSportCZ/status/819914419996069891
Reagovat
gigin
https://www.o2sport.cz/nazory/return-vojty-bidrmana-marcos-baghdatis-uz-vysledky-nepotrebuje-nasel-domaci-stesti/
Reagovat
smazaný uživatel
Baggy je fajn a na to jeho slavne valecne tazeni si moc dobre vzpominam.. :-)
Reagovat
gigin
Kúří, víš to?
Reagovat
smazaný uživatel
Co kuri?
Reagovat
smazaný uživatel
nevim.. :-))
Reagovat
VlS
Že by s velbloudem?
Reagovat
smazaný uživatel
Neni lepsi kourit trebas se psem?
Ja nevim, ale s tim velbloudem...trosku tezkopadne...ale toz proti gustu...;)
Reagovat
VlS
https://youtu.be/RPsE1zAOjVk
Reagovat
bIbec
AO vyhraje Můra a porazí ve finále Raoniče.

Tady je to černé na bílem

http://www.tennis.com/pro-game/2017/01/australian-open-mens-preview-nadal-federer-murray-djokovic-kyrgios/63312/
Reagovat
fialka
Z dlhodobého hľadiska ani jeden z nich neprekoná Federera.

Tu je to čierne na bielom. :)

http://tenisovysvet.takurcitee.sk/clanok/21750/federer-s-dalsim-prvenstvom-zdolal-ronalda-ci-woodsa
Reagovat
a.magerova
Reagovat
smazaný uživatel
osobne take uprednostnuji osobnostnu charakteristiku.. :-))
Reagovat
Nola
verne fanynky su Fedexova prednost, ziadny hrac buducnosti zrejme nenajde podobnu podporu, vas fanklub nema obdobu, v dobrom zavidim....priznavam bez mucenia, jeho zapasy si vacsinou nenecham ujst
Reagovat
smazaný uživatel
ale to je prece znama vec, ze zena je nejvetsi ozdobou muze.. ;-)) Jinak za sebe - Roger je pro me ten nejuzasnejsi tenisovy virtuos, ktereho jsem kdy za zivot videla, pocet ziskanych GS ci momentalni forma vubec nerozhoduje a jsem rada, ze je v jeho pripade to umeni spojeno s clovekem, ktereho dokazu bez problemu prijmout. To si taky zavidim.. :-) Jinak diky za vrela slova, pekne od tebe. Moc. To ja svuj stin nikdy neprekrocim a budu na Djokovice jen prskat. Protoze ma neladne voleje a silene smecuje.. :-)))
Reagovat
Nola
ani vo sne by ma nenapadlo ziadat tvoju podporu pre Noleho :D som s tym uz par rokov zmierena , odo mna nemoze cakat podporu tiez jeden hrac z B4, tak to mame proste nastavene, moj prispevok smeroval hlavne k poznatku, ze zenske pokolenie je vernejsie, ako panske, hoci u FFF vynimka skor potvrdzuje pravidlo...zeny to maju v tenise o dost jednoduchsie ako pani, za panmi musia stat nejake tie vysledky, babam staci dobre vyzerat, co je v beznom zivote asi nonsens....
Reagovat
VlS
Nemyslím, že mají svět scvrklej na " překonání Federera" , nejspíš je jim to šumák.
Reagovat
fialka
jasne, tu sa uvádza množstvo rekordov, tak prečo nepridať ďalší či...
Reagovat
Fandina
Gratulka Rogerovi. Pamatuji, když jsem ho viděla v roce 2007 na DC v Praze. Jeho hra mě úplně dostala, já myslím, že jsem do té doby nikdy nikoho neviděla takhle super a elegantně hrát. A to jsem měla ráda třeba Borga, Wilandera, Kodeše, Agassiho. Ale Roger mě tenkrát dostal. A fandím mu i teď.
Reagovat
ipko
tak celom solídny źreb, mohlo to dopadnúť o dosť horšie.. Berdych zrejme nebude žiadna prekážka no a potom Nišikori/Murray, určite hratelné a Roger musí ukázať že na to ešte stále má..
Reagovat
Krisboy
Útok p.Berdycha na první grandslamový titul se odkládá na neurčito.
Reagovat
Lunej..
Dej si skopek:D
Reagovat
Lina
Bohužel má pravdu. Jedině že by Tom klamal tělem?
Reagovat
a.magerova
Jéééžiš, jak bohužel.... 3. vyhrané kolo MUSÍ být někoho úúúúplně jiného... ;-)
Reagovat
Krisboy
Teď jsem se vrátil. Dal jsem si tři malý. Jsem po nemoci, musím opatrně. Ale vážně - myslíš, že na letošním AO má Tomáš nějakou velkou šanci?
Reagovat
Lunej..
Podivej, nevim. Ja nedelam predcasne zavery a vize. Proste sednu a sleduju. Kdybych se mela predem stresovat, jak co dopadne, tak skoncim v blazinci. Nemam o Tomovi iluze, ale vzdy ecistuje nejake ale...a to je to pekne. Takze fandim, verim, tesim se, nehroutim se a ziju:)
Reagovat
A.R.R.
tichá voda břehy mele, že jo :-) A my doufáme a doufáme, že nám namele štěstí :-)
Reagovat
Kytka
Doufat můžeme, ale beztak mám pocit, že páně Berdychova nejlepší léta (ta tenisová), jsou sečtena. Los přímo ďábelský, kdybych to vzala po favoritech, tak Federer Nishikori, Murray, Wawrinka, Djokovič, tak takovou šňůru by nedal ani Nadal v době své největší slávy. Za ten blbý los si může sám- ten výpadek na asijské tůře v prvním kole 3x za sebou. Přitom bylo v jeho silách udržet osmičku. nadal nehrál a Thiem hrál v té době pod psa.
Reagovat
Fandina
Jsem zvědavá, jak bude hrát můj oblíbený Tommy Haas. Naposledy hrál napodzim v roce 2015, tak se těším, jak se mu povede. V prvním kolo má Péra.
Reagovat
Pe3k
https://m.youtube.com/watch?v=c6IoIdQhOoQ
Reagovat
Herbert_Hoover
Zápasy, co si nenechám ujít budou rozhodně tyto:

Nando - Djoker ...naprostá klasa, nažvejknutý duel, spíše osmifinálový formát, výrazně kalorická bomba, bacha ať nepřeženete denní přísun kilodžaulů :))

Tomic - Bellucci...ze soucitu nad oběma talenty

La Monf - Veselka...nojo, povinnost, srdcovka Gael a Veselka taky může být, i když nezačal sezonu zrovna ve velkém stylu, může prosit o prominutí proti Gaelovi, jehož zdraví se vznáší hluboko v oblacích z nejistoty

Dolgo - Coric...hmm, neuspořádaná ukrajinská variabilita se záchvěvy geniality mě vždy umí dojmout i nadchnout zároveň a Corice proč vidět? asi taktéž ze soucitu

Raonic - Brown..dělostřelecký souboj, Dreddyho prostě musím vidět, i kdyby hrál s volebním billboardem Miloše Zemana

Fouňa - Deliciano Lopézovič...doslova vymazlený souboj ;)

Haas - Péro...nostalgie se bude snoubit s výstředností Péra velmi umně

Ferrer - Jasika ... střet generací, odcházení vs. číhání na příležitost, možné překvápko, David je fakt už poměrně mimo a divoká karta se bude chtít ukázat, svěží a plná sil

Thiem - Struff...další možné překvápko, Domča do toho sice ukázkově pere, ale herní plán u něj člověk nenajde, proti top hráčům v současné době o dva parníky zaostává a vlastně nejen proti nim, Struff slušný proti Djokerovi + vyhraný challenger

Kárl - Horácio ... gynekolog proti kriminálce Miami, tak to by taky mohlo být překvápko, Kárl a Austrálie, to má společného asi jako lovečák se zdravou výživou, Horácio se mi líbil proti Djokovi

a jistě i další a další mače :))
Reagovat
slacker
tak vse chlapy a az na jednu vyjimku jen cizaci = to jde mimo velkym obloukem ode me
Reagovat
Kytka
Mimo mně to jde kolem taky
Reagovat
Stan_Borowitz
Jací cizáci, každej druhej je přece slovanskej bratr...
Reagovat
smazaný uživatel
Myslis i toho Veseleho? Nemce z Freibergu in Böhmen? ;D)))
V tom pripade jich tam mozna bude vic,,, tech bratru;D)
Reagovat
Stan_Borowitz
Herr Georg Lustig aus Przibram? Nein, er is kein Slovan, er ist ein ATP-leiterführerschrecknis
Reagovat
smazaný uživatel
Ja, ja, George liebt Böhmen aber nicht Mähren...kein slawische mann;)))

aaber der Dominik Thiem liebt mehr Mähren,,, er ist slawische mann als ein Walachei Klotz!!! ;)))
Reagovat
Herbert_Hoover
nojo, kdybych sledoval jen necizáky, tak se moc nezabavím ;) ale jasně, proti gustu žádný dišputát
Reagovat
PetaM
Bez Petry nuda. Ať to vyhraje kterákoli minda chce.
Reagovat
VlS
A to myslíš vážně? V 1. kole začíná 128 holek, jako každej rok, a jsou tam všechny s výjimkou několika málo zraněnejch. To z toho rozhodně nedělá nudu.
Reagovat
slacker
to vis kult osobnosti se obcas zvrhne
Reagovat
FulnekUltras
;)))
Reagovat
Kytka
A předloni a vloni to nebyla nuda? To bohužel předloni vypadla v prvém kole a vloni v druhém.
Reagovat
EllNino
lžeš, v prvním vypadla 2014, 2015 ve třetím a loni ve 2.
Reagovat
PetaM
Jasně, že to myslím vážně. Je mi celkem jedno, jaké super zápasy tam jsou. Určitě budou ve 3 hodiny ráno a to jsem K.O., takže asi tak.
Reagovat
Herbert_Hoover
Nudným dojmem může AO působit maximálně až po svém konci. A to asi jen v případě, že by ve finále byla Radwanska s Wozniacki. :)))
Reagovat
smazaný uživatel
Kéž by!
Reagovat
VlS
Ne, mě na tom jen fascinuje, že je to bez Petry nuda, když Petra při 8 účastech ( 1. 2009 juniorka) se jen v letech 2011 (QF) a 2012 (SF) dostala do druhýho tejdne, jednou (2015) do 3. kola, 3x skoncila v 2. kole a 2x v 1. Takže AO je clastně nuda furt.
Reagovat
Lunej..
Mne Petra chybi, protoze ji mam rada, i kdyz konci mnohokrat driv nez bych si prala. Srdci neporucim...:)
Reagovat
VlS
Ale taky mě štve, že tam není. Ale ještě z toho turnaje nedělá nudu.
Reagovat
Lunej..
Ja to jako nudu neberu, jen je to pro me ochuzene.
Reagovat
VlS
Ale to se milá Lunej podívej, na co jsem reagoval
Reagovat
Lunej..
Ja vim VISi, ze to bylo na PetuM, ale predtim jsem vyvolala tu debatu, tak reaguju, nejsem fanatik. :) A gigina holt klepne pepka, ze jsem si dovolila zminit jeji jmeno:)
Reagovat
gigin
Co bys po nich chtěl, po Kvítovcích. To jsou strašné kecy. První GS sezony, super, všichni hráči natěšení, svěží. Ale ne prostě, nehraje Petruška, tak to stojí za ho*no.
Reagovat
A.R.R.
Tak ono jde hlavně o to napětí co zase Petra vyvede :-D
Reagovat
FulnekUltras
po vyřazení 1000 postů málo... ;)
Reagovat
A.R.R.
V prvním kole s Luksilou :-D Ne ted vážně, je tan pavouk divný,když tam člověk Petru nevidí. Ale je to GS tak pro mě to nuda nebude, mám tam hodně holek kterým fandím a hlavně se těším na souboj Sereny s Bel, hned v 1 kole, to bude pecka :-)
Reagovat
a.magerova
Ale zase TO má i své výhody.... lajnoví nebudou zde na TP pod dělostřeleckou palbou.... a to je teda takové to štěstí v neštěstí... :-)))
Reagovat
A.R.R.
Lajnoví jsou děsná kopyta, asi budu muset začít šířit osvětu já :-D Jen nevím jestli to zvládnu tak bravurně jako mistr neomylné oko :-D
Reagovat
gigin
Si tu připadám jak ve valašském krúžku a ne na tenisportále, tvl.
Reagovat
gigin
V prvním kole vymazlené souboje a slacker napíše, že to jde úplně mimo něj.
Reagovat
a.magerova
Tak tak... Roger vs kdokoli..... Felisiáááno vs Fabio... Nole vs Nando... Gael vs J1rka.... Michal vs Marcos.... Dustin vs Miloš.... Tommy vs Benoit... Florian vs Rafa.... baby mě, jako vždy, neberou a ani na ně nezbude čas... ;-)
Reagovat
A.R.R.
Mě zase berou jenom baby, čím to asi bude :-D
Reagovat
a.magerova
Se asi chlapům nelíbíš či co... :-P
Reagovat
A.R.R.
Jednomu určitě jo, mi furt psal na FB jestli dáme rande, ale já se styděl :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Rogers, ne Roger :-D
Reagovat
a.magerova
Ne ne a ne... ani kvůli Simči... :-P
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to já klidně na finále s Rogerem kouknu :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jak vuuubec muzes srovnavat valassky kruzek s nejakym pofidernim TP....!!!
Do nedele nedostanes cmundu...;D)))
Reagovat
brixner
VVV, DV,...vzpomínám...lámu si hlavu...
Tak, to je asi všechno!
Reagovat
Kozoroh
1. kolo - Verdasko
2. kolo - Istomin/kvalifikant
3. kolo - Carreno Busta/...
4. kolo - Dimitrov/Gasquet/...
ČF - Thiem/Goffin/Lopez/...
SF - Raonič/Nadal/Monfils/Bautista/...
F - Murray/Wawrinka/Nišikori/Berdych/Tsonga/Federer...

Moc velkou spokojenost s losem nemám, abych řekl. Verdasko na 1. kolo je těžký protivník (o čemž se mohl loni Rafa přesvědčit). Djoker ho před týdnem v Dauhá porazil, ale jen s odřenýma ušima. Ferda ví, že nemá co ztratit a jeho případný postup by byl šokující, tudíž do zápasu může vstoupit bez jakéhokoliv tlaku. Naproti tomu Serbinátor si již v 1. kole musí dávat velký pozor.
Srážka s Dimitrovem v 4. kole taky není to, co jsem si před losem pro Djokera přál. Grigor vyhrál v Brisbane a titul mu vlilo nové sebevědomí do žil. V případném duelu může Novakovi nadělat pěknou paseku.
ČF je v pohodě, Thiem se trápí a Goffin nenadělá větší problémy pro Djokův postup. Raoniče jsem si No1emu do SF nepřál, chtěl jsem místo Miloše Stana, neboť Stan bývá v SF hratelnější než ve F. Stan alespoň čelí "kalibrům" jako Kližanovi, Troickému nebo Gyrosovi, tak snad ho ve finále neuvidím.
Murray má velmi jednoduchý los a moc by mě překvapilo, kdyby vypadl v 1. týdnu. Ale to je utopie samozřejmě. Překazit mu třetí finále v řadě by mu mohl překazit snad jen Nišikori nebo Tsonga. Pokud Djoker postoupí do finále a bude usilovat o rekordní 7. titul, asi bude muset opět porazit Andyho.

Novakova cesta za 7. titulem z AO začíná příští týden. Tak jako vždy budu fandit ze všech sil, o dušu, atp. Idemo majstore!!!!!!!
Reagovat
Herbert_Hoover
Troicki pro Stana vzhledem ke vzájemné bilanci není kalibr v podstatě už z principu a zdá se, že může mít Trojda jakoukoliv formu..ale začne dříve či později v zápase trojčit. :)) Prostě blok.

Nick je otázkou. Koleno + aktuální rozpoložení před zápasem, špatně čitelné. Za standardních okolností a pokud se bude snažit, tak je to samozřejmě fér soupeř i pro nadprůměrného Stana. To bude famózní zápas, pokud budou oba ok. Kližan je soupeř z těch těžších pro první kolo, ale platí o něm v podstatě to samé, co platí o Nickovi. Pouze výrazně nadprůměrný Kližan, co bude forhendem tapetovat nemilosrdně růžky jako v Rotterdamu, je nepřítelem.
Reagovat
Nola
Klizan od vlanajsieho titulu z Hamburgu je celkom mimo, pre Stana to nebude ziadny problem...posledny duel skrecoval, ak mu to tam pada, dobre sa na jeho hru pozera, ale to sa stane tak 2 x do roka, skoda, ma na viac...
Reagovat
Herbert_Hoover
Však jo, ale holt nikdy nevíš. Je tam nějaké to symbolické procento naděje, že by se Kližan probudil a vyvolal rotterdamského démona. :)
Reagovat
Nola
Andy ma lahky zreb, velmi by som si priala ich duel s Fedexom, verim, ze na tento suboj dojde, Nishikori na AO nie je takou hrozbou ako na USO, naposledy sa stretli v roku 2015 vo Wimbledone, ak sa nemylim, je treba oprasit stare slavne suboje
Novak to rozhodne nema jednoduche, bude musiet tentokrat hrat naplno uz v 1.kole, ziadny trening....
Reagovat
Kozoroh
Pro Andyho jediným malým ohrožením je Pouille, ale víc než set proti Můře nedá. Berdych je podle mě bez šance na postup a Andyho soupeř pro ČF vzejde z dvojice Federer/Nišikori.
Reagovat
brixner
Sem myslel, žes už přestal hulit...
No nic, no...
Chce to lepší matroš!
Reagovat
Kozoroh
Lol, ani nechci vědět, kam chodíš na takové pitomosti..
Reagovat
Pe3k
Mas tam par nesrovnalosti...
Reagovat
turista
Já budu Novakovi taky fandit. Verdasco může zlobit, ale 3 sety nad Novákem nevyhraje, Dimitrov nemá na 3 sety šanci, problémem může být Raonic, nadal nebo Fedex jsou hratelní no a ve finále může Novaka Lord Andy dostat do neřešitelné situace jako loni v Římě nebo v Londýně na Masters. Novak může prohrát pokud za nepříznivé situace začne panikařit. Pokud ne tak to má šanci ubojovat.
Reagovat
turista
Oprava: Nadal
Reagovat
bIbec
působí sebevědomě

https://twitter.com/AlexanderBublik/status/819750031259406336
Reagovat
Herbert_Hoover
:D :D Bomba!

Zápas se Sašou bude bomba, ale bojím se :)
Reagovat
turista
Rafa je např. pro Novaka hratelný. Sir Andy to je pro kohokoliv téměř jistá porážka zvlášť v 5 setech.
Reagovat
turista
Rafa řekl bych letos skoro s jistotou dá ten 70.titul v únoru na jihoamerických antukových turnajích. Možná přidá i další navíc. Thiem a Cuevas ho tam letos zlobit asi nebudou. Jsou z formy.
Reagovat
A.R.R.
Pro cizince to musí být hodně nelogické. To by mě zajímalo, jestli tohle umí nějaký jiný jazyk :-)
Reagovat
A.R.R.
Bože kam já to píšu, hlava vymaštěná jsem :-D
Reagovat
EllNino
souhlasím :D
Reagovat
A.R.R.
Všichni jsou tu inteligentní, tak tu musí být i nějaký blbec :-D
Reagovat
bIbec
jj
Reagovat
George_Renel
Plány Rosola na začátek sezóny: http://sport.idnes.cz/plzen-lukas-rosol-rozhovor-dp1-/tenis.aspx?c=A170113_2298744_tenis_ten
Reagovat
gigin
Tak nás to první kolo pěkně svedlo. Ošklebek x Nádhera... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Já ti dám ošklebek. Doufám, že se ta tvoje nádhera pěkně vyhází... :D
Reagovat
gigin
:DDDDD Uvidíme, každopádně jeden z atraktivních duelů prvního kola. Pak ještě Feli x Fogna :DDD
Reagovat
EllNino
kdo je Ošklebek a kdo Nádhera ? :D
Reagovat
A.R.R.
Ošklebek Katka Siniaková a nádhera asi Ostrapenko?
Reagovat
Fandina
Nádhera je Katka.
Reagovat
gigin
Siniakova x Goerges
Reagovat
EllNino
to mi rve srdce tenhle zápas :/ :))
Reagovat
bIbec
mě hned napadl zápas Lojzičky a Evženy. Lojzička jako nádhera samozřejmě.
Reagovat
A.R.R.
A to nové logo AO je fakt pěkně hnusné.
Reagovat
a.magerova
Jak nějaké nepovedené piškvorky ... :-/
Reagovat
A.R.R.
To je fakt, vyjadřovat k něčemu odpor slovem pěkně, je divné :-D
Reagovat
a.magerova
To jsou ty ustálené paradoxy češtiny:
hrozně pěkné
pěkně hnusné
Reagovat
Jabadu
"Tak učí se dobře, TO NEMOHU ŘÍCT!"
:-)
Reagovat
a.magerova
Reagovat
A.R.R.
čeština je prostě krásný a flexibilní jazyk :-D
Reagovat
janek_da
Mi se líbí dvojice stvůra x nestvůra.
Reagovat
A.R.R.
Pro cizince to musí být hodně nelogické. To by mě zajímalo, jestli tohle umí nějaký jiný jazyk :-)
Reagovat
Jabadu
Nejvíce jim asi musí vrtat hlavou ustálená rčení typu:
"To je po čertech hezká dívka."
Cizince nejspíše napadne, že hezká bude spíše po mamince než po čertech.
:-)
Reagovat
janek_da
angličtina je ale taky fajn

where she married herself here she married herself
Reagovat
EllNino
your eyes september
Reagovat
VlS
Logické by však bylo, že otcem byl patrně čert, protože matka, jak jinak, je jistojistě anděl.
Reagovat
Jabadu
Andělem byl původně i Lucifer. (tedy podle katolíků)
:-)
Reagovat
VlS
A tak já nemyslím hned na šéfa, takovej bějakej vobyčejnej zásobovač, co dodává duše do pekla.
Reagovat
Jabadu
Máš zřejmě na mysli Karborunda nebo Omnimora. Nižší vrstva, ve vězeňském argotu tzv. "kolchozníci" = bratři v triku = odsouzení za stejnou volovinu a mající stejnou "pálku".
:-)
Reagovat
Stan_Borowitz
znamená v angličtině "zjevný, očividný" i "zdánlivý", což je taky zdánlivě zjevný paradox...
Reagovat
janek_da
no to jsem měl jeden tak bohatý slovník, že anglické slovo pak pro češtinu ukázalo tyto významy:

pracovat, dřít, lehce odpočívat, věž(šachová), respekt, bleděmodrý, snadno vyhledatelný, pít vodu(v am. angličtině), žíznit, smrt žízní, upít se k smrti,...
Reagovat
VlS
Tak upít se nemusíš, ale na panáka to je :-)
Reagovat
cheeky
Angličtina taky má pretty awful i terribly pretty.

Co se týče ustálených rčení, má jich mnohem víc než čeština a některé pěkně trhlé.

Slova s milionem naproto nesouvisejících nebo protikladných významů jsou tam velmi častá. Je to částečně dané tím, že je to narozdíl od syntetické češtiny, analytický jazyk. Moje oblíbené ze slov s protikladnými významy je priceless, což je jak bezcenný tak nedocenitelný (kolikrát nejde ani z kontextu poznat, kterou variantu měl dotyčný namysli)

Osobně mám v češtině slabost pro slova, která se skoro vždycky používají jen v záporu

nestydatý, nerudný, netečný, neomalený, nezvěstný, nejapný, nenasytný, nekalý, neplecha, nemehlo...

přitom stydatý, rudný, tečný, omalený, zvěstný, japný, nasytný, kalý, plecha, mehlo.. jsou slova po jazykové stránce naprosto korektní a najdete je v dobrém slovníku spisovné češtiny

Jinak to nové logo AO se mi celkem líbí, i když je fakt, že to staré bylo hezčí.
Reagovat
horska.kraslice
Čeština si zadělala na pěkný problém slovesem nenávidět. Jak od toho udělat zápor? :))))
Reagovat
slacker
hate free is full of hate
Reagovat
cheeky
Nenávidět je záporný tvar staročeského slovesa návidět (mít v lásce, mít rád) , který časem nabyl kladného významu.

Podobné jsou nemocný od slova mocný. Neduh od slova duh (kladná varianta se zachovala už jen ve rčení jde mu to k duhu) a nechat od praslovanského chát (což znamenalo dbát)

Zápor se od zkladnělého záporného slova tvoří různě. Většinou opisem přidáním slovesa není....není nemocen, není neduživý. Výjimka je nechat, kde se zápor dělá předponou ne-, tj. nenechat.

U nenávidět se zápor tvoří přidáním ani, nic nebo částice ne do věty.

Nic tak nenávidím, jako Petřiny prohry
Marii Š. ani nemiluji ani nenávidím
Já ho ne nenávidím, jen mi leze na nervy

Nenenávidět jako jedno slovo se používalo napsledy za časů Komenského a to ještě velice zřídka
Reagovat
Larsson
koukám, že čeština bude tvým koníčkem. :D každopádně hezké příspěvky... :)
Reagovat
a.magerova
Mně se líbí tato česká slova:

nicméně
víceméně
Reagovat
VlS
A co "ani ťuk" a "velký H"?
Reagovat
A.R.R.
On má každý jazyk svá specifika. Je fakt, že já žádný cizí jazyk neovládám nějak precizně, domluvím se anglicky, německy a trochu polsky, ale vše jen hovorově a v podstatě základy. Takže ty lahůdky opravdu neznám :-)
Reagovat
horska.kraslice
pěkně hnusné v angličtině obdobně pretty ugly.
Reagovat
Kozoroh
Souhlasím, takové nicneříkající...
Reagovat
a.magerova
http://t1.daumcdn.net/liveboard/sportsvod/5e867b16bf26414e905f1353606e09e7.jpg
Reagovat
Lunej..
Ted jsem si naplno uvedomila, jak mi bude na AO Petra chybet.
Reagovat
A.R.R.
hm je ten pavouk takový divný, když tam její jméno není :-(
Reagovat
EllNino
mně hrozně ... chybí mi hvězdy Vika, Máša, Petra ... a fakt hodně, nějak je to bez nic bez toho pravého kouzla, navíc když na čele pavouka je světová jednička taková, jaká je
Reagovat
Nancy_z
Je to hrozný, když je to kvůli netenisovýmu zranění a vlastně nikdo teď nemůže říct, jestli se Petra dokáže vrátit na pozice, kam jako hráčka patří. Chybět mi bude pořád. Prostě srdcovka :-)
Reagovat
Lunej..
Hm, stare dobre casy ze? I kdyz Viku s Masenou nemusim, tak to melo neco do sebe. Sam zase urcite vyleti, Simca je nejak v utlumu... Spis se tesim vyjimecne na chlapy:)
Reagovat
A.R.R.
A Serenu vyřadí vzteklinka hned v prvním kole :-D No co, budeš mi pomáhat tlačit Agu :-D
Reagovat
Herbert_Hoover
Já si každý rok uvědomuji, jak mi chybí Clijsters a Li :) těm se Máša s Viktorií nemohou nikdy vyrovnat, co se škály mé favorizace týče. Vlastně ani Petra.
Reagovat
Lunej..
Tak Li chapu, Kim jsem nesledovala, ja sleduju tenis hodne teprve 4.rokem, predtim jsem skoncila nekde u Agassiho a Grafove:)

A.R.R. - no nevim,kdyzje tak otravena a kasle na to:)
Reagovat
blixa
No bábi ? A co si dělala když si nesledovala tenis ??!! Neříkej mi, že si všechen ten čas pro....... ? :D :D
Reagovat
Lunej..
Tvorila jsem spolecenske hodnoty a plnila zaklad statu:)
Reagovat
A.R.R.
Dostane pár facek, aby se vzpamatovala a pojede jako namydlený drak :-D Doufám, že ne domu, v 1 kole Piraňa, úžasné vzpomínky na FO :-D
Reagovat
Hector21
dneska dostala nařezáno a on nepřestane s tím, že vyhraje AO

bože...
Reagovat
A.R.R.
Já nikde nepsal, že vyhraje AO :-D
Reagovat
Lunej..
Ty me chces bit? Nebohou starenku? Styd se!!:)
Reagovat
A.R.R.
Néééééé Lunejku nikdy, to bych si nikdy nedovolil :-D Aga dostane na budku :-D
Reagovat
Lunej..
Mozna ti prodam nejaky odpustek:)
Reagovat
A.R.R.
Tak to bude hodně mastné :-D
Reagovat
Herbert_Hoover
Agassi se Steffi zase unikli pro změnu mně. :) Já jsem sledoval tenis v podstatě až od roku 2008 nějak víc. :)
Reagovat
Padme
dojde co nejdál, aby nepřišel o moc bodů... los mohl být i horší... záleží na Tomášově a Nishikoriho formě... Kdyby vyhrál někdo jiný než Djoko tak mě to hodně překvapí.
Reagovat
a.magerova
Uvidíme uvidíme.... hlavně nic nezakřiknout... ;-)

Jo a těším se na Den dětí (na AO nikoli 1.6.)... jak zas Roger vyvětrá mláďata... :-))
Reagovat
Padme
Já ani nevím, jak klučinové vypadají :D
Reagovat
VlS
má parádní formu. Skoro si neumím představit, čím tohle to přehrát, ale prodat formu takovým způsobem opakovaně, to bude hodně těžká písemka.
Gratulace k excelentnímu výkonu.
Reagovat
dadaft
Katka Siniaková to před týdnem zvládla, už je mnohem dynamičtější a rychlejší než Aga teď.
Reagovat
VlS
Myslím si, že proti Katce Jo nehrála tak dobře, jako dneska, ale znova, očekávat, že všechno secvakne jak dneska i příště se asi nedá. Dnes fungovalo všechno optimálně ( až na dva zazděný voleje)
Reagovat
A.R.R.
Dost těžko tohle přehrát, balony na milimetr přesně umístěné, rychle a chladnokrevně. Holka má formu jako hrom.
Reagovat
George_Renel
Na to, že si před každým podáním ještě v pohodě zahraje JOJO, tak opravdu dobré, ale Aga jí to vracela daleko pohodlněji než Katka. Vždy jsou na kurtu dvě.
Reagovat
dadaft
T
ak
tady
máme jednu ze žhavých kandidátek na titul
AO
v plné
k r á s e ! ! ! !
! . - ,, ))
Reagovat
Hector21
Johana s prstem v nose a rukou za zády...

gratulace
Reagovat
A.R.R.
Gratulace JoKo, hraje rychle, přesně, má to v hlavě srovnané. Aga v druhém setu už rezignovala.
Reagovat
Lunej..
Aga skoda, nevidela jsem to cele.
Reagovat
A.R.R.
První set byl moc hezky, hrály obě holky parádně. V druhém už na Aga hodila bobek, byla otrávená. Prostě to JoKo zase uhaluzila :-D Za mě spokojenost i tak :-)
Reagovat
dadaft
jsem to tušil Ago, že to tak dopadne,,,,,,,,,,,
Siniaková v Číně Kontové vracela jinačejší věci.
Reagovat
smazaný uživatel
Roger Federer vitez letosniho AO nakladejte
Reagovat
kada.tom
Aga zatím dostává na frak, docela ..
Reagovat
dadaft
docela dost
Reagovat
kada.tom
Los je teda vážně vtipnej .. no, dobře ... zas až tak moc ne ... slibuje ale yajímavé zápasy :-D

Andy i Novak nemaj úplně jednoduchou cestu, hlavně Federer u Andyho se mi vůbec nelíbí .. ovšem Tomáš to schytal s tím Harrisonem a Federerem :-( Jirka šanci asi má, ale nesmi hrát jak na Zélandu, Adam by měl 1. kolo dát.

Holky ... taky nic moc. Karol tam má Niculescu a blíyko je i Aga. Bára je xase blízko ¨Sereny, která teda schytla Bencic, což bude hit 1. kola, zároveň se bude muset Serena hiodně snažit, aby postoupila. Pak je tam hned Lucka, s tou by Serena asi problém neměla mít. Ale uvidíme. Ostatní holky ... Denisa by klidně mohla Cibuli klepnout, u Denisy by mě to nepřekvapilo.
Reagovat
VlS
krásnej tenis, holky bojují fest. Přeju to víc Johance, ale Aga taky hraje parádně.
Reagovat
bIbec
Johanna drtí. Aga ani nemá možnost dělat chyby.
Reagovat
Denis92
Vzhladom na Rogerove postavenie v rebricku je to dobry los. Prve 3.kola fajn, potom si uz nebolo moc co vyberat. Nishikori ale aj Murray su hratelny, urcite lepsie ako Djokovic.

Novak ma krasne vymetenu cestu az do finale, jediny kto ho mohol pred nim ohrozit je Stan ale s nim sa nestretne.
Reagovat
turista
Novak narazí hned v prvním kole na Verdasca. To je soupeř jako hrom. Pokud ho skolí tak Dimitrova smázne a pak už to bude mít dobrý.
Reagovat
Marduch
Kam na tohle chodíte chlapci? :) Našlápnutej Dimitrov s životkou, viděli jste ho v Brisbane? Thiem, kterýho loni udolal doslova s utrženýma ušima, resp. Dom mu dával kouř a "jen" nezvládl dva-tři bigpointy, to samý s Davidem, a Verdasco Djoka před týdnem dva sety přehrával. Djoko v aktuálním rozpoložením může mit problém s každým z nich.
Reagovat
Nola
Novak nema lahky zreb, zaujimave je, ako mu krasne prilosovali zrovna Nanda po 1.kola, to nejake bosorky snad lietali na Melbourne :D
Reagovat
Marduch
S Nandem to bude hodně pikantní. Být v kůži Nanda, tak bych po tak nešťastném zápase v Douhá lačnil po zadostiučinění...
Reagovat
gigin
Na to právě Ferda nemá koule. Nole je ve výhodě.
Reagovat
Kozoroh
Dom nebude takovou překážkou, pokud nevyletí hned, tak mu Goffin v 4. kole vystaví stopku. Ale Verdasko v 1. a Dimitrov ve 4. kole jsou pro Djoka problém.
Reagovat
turista
Verdasco problém je, Dimitrov moc ne. Na Novaka stejně jako např. na Ríšu Gasqueta to neumí.
Reagovat
vrabejka
Mí favorité dostali hratelné soupeře takže spokojenost.
Serena dostala nejhorší možnou soupeřku Belindu :)
Pokud to odchodí jako v Aucklandu tak končí. Serena má na GS vždy pomalejší rozjezd takže bude mít velké problémy. Nejhůř ji ve 2.kole popraví Lucka.

Naopak Angie má lehčí los ale hern se musí zlepšit.

Genie konečně byla omilostněna a má na GS lehčí los. Je ve forměa na Kasatkinua Vinci rozhodně má proto ji minimálně na osmifinále věřím.

Karolína má otevřenou cestu do čtvrtfinále kde čeká Aga. Ta se tam ale nemusí dostat. Pokud dá Kája čtvrtfinále budu spokojený.

Tom dostal strašný los. Ale snad dojde k jejích pěkné bitvě a ten lepší dojde aspon do semifinále.

Jirka dostal Gaela, moc šanci nemá. Ale třeba překvapí.

Saša má hrátelný los až do další faze pak asi battle s Rafou. Jeho výkony jsou strašně nevyzpytatelné. Může skončit v 1. kole nebo dat čtvrtfinále.

Na Rafu jsem hodně zvědav. Vpřípravě ypadal skvěle. Snad dá aspon čtvrtfinále.

Grigor má celkem hratelný los má formu snad dojde aspon k bítvě s Nolem.

Tip na vítěze:
Plíšková, Nadal.
Reagovat
Hector21
Karo jsem si chtěl dát na vítězství, ale vzhledem k zvýšenému výskytu pinkalek v její části už jsem na vážkách...
Reagovat
janek_da
Která Plíšková?
Reagovat
blixa
Ona je jen jedna a hraje oběma rukama. Ale pšššššt !!!!
Reagovat
turista
A na kom jako má podle téhle předpovědi ztroskotat Novak Djokovič a na kom Berďa?
Reagovat
smazaný uživatel
Štve mě jenom to, že se Caro a Donna můžou utkat ve 2. kole. Jinak to mohlo dopadnout hůř... Snad z toho okleštěného počtu čtyř mých favoritek postoupí tři aspoň do 3. kola a dál se uvidí.
Reagovat
dadaft
tak jsem si to nechal projít hlavou.
s losem spokojenost, už od prvních kol se najdou velmi sledované zápasy, Djoko s Verdascem a Serena s Bencic budou absolutní hitovky.

tip na šampiony:
Grigor Dimitrov
Kateřina Siniaková
Reagovat
bIbec
pěkné tipy :-)
Reagovat
Hector21
a super ftipy
Reagovat
Stan_Borowitz
Už mám na oba vsazeno po 10000 EUR. A jdu objednat středně velký ostrov v Karibiku s dodáním začátkem února.
Reagovat
SubOptikT
Tak to budem sousedi ;)
Reagovat
Stan_Borowitz
Já jsem si teď ještě prošel to PDF s rozlosováním a ve stejném řádku, kde je v pavouku Facundo Bagnis, je ve volném prostoru vpravo napsáno Champion:

Takže je jasné, koho budou tlačit pořadatelé. Navíc to libozvučné křestní jméno, kterým se dá na kurtě pouhou změnou přízvučné hlásky nadávat ve dvou jazycích, aniž by hrozilo napomenutí, tak jsem přihodil ještě desítku na Facundu.

Samozřejmě bych to všechno dal nejraději na J1rku, ale nechci na něj vyvíjet od začátku zbytečný tlak.

Reagovat
SubOptikT
Facunda má Evanse. Přihodím jenom 9.500 eček. Na J1rku zatím vsadím jen to první kolo, tam mi to přijde úplně jasné.
Reagovat
Stan_Borowitz
Vybavil se mi skvělý sovětský sci-fi snímek z roku 1973 Mlčení doktora Evanse (Molčanije doktora Ivensa). Pro připomenutí shrnutí zápletky: Významný vědec si po setkání s mimozemskou civilizací uvědomí, jak je ten kapitalismus hnusný a prohnilý.

Takže přihazuju ještě desítku na Evanse.
Reagovat
SubOptikT
Mi se u jména Evans vybaví akorát lodní tesař téhož příjmení z knihy Dva roky prázdnin od Vernea. Zápletku nemá cenu shrnovat, myslím, že je všeobecně známa a všechno dobře dopadne.

Taky myslím, že v tomto duelu bude Evans favoritem. Jsem rád, že jsem na Facunda ještě nestihl vsadit.
Reagovat
Stan_Borowitz
Je to hodně ošidné, proto sázím na oba stejně, abych neprodělal.
Reagovat
SubOptikT
Tak to je hodně fikané. Radši vsadím na všechny.
Reagovat
Stan_Borowitz
To mi připadá už trochu nefér vůči sázkovkám. Kdyby to tak dělali všichni, tak zkrachujou a spousta živitelů rodin by přišla o práci.
Reagovat
smazaný uživatel
Odvážné tipy, tak ať vyjde aspoň ta Katka! :D Jinak si taky říkám, že Belinda by mohla Serenu aspoň potrápit. Serena většinou v 1. kole mívá soupeřky na rozehrání, tak tohle by neměl být ten případ...
Reagovat
turista
Grigor Dimitrov určitě GS nedá. To tam budou lepší hráči. Je šikovný, ale na GS není dost konzistentní.
Reagovat
Frick
slov. Kurwy jedy australský.

Asi boží trest za tu megablamáž s Ozaki. Kdyby aspoň byla Lucka přihlášená na Taiwan nebo do Petrohradu. Ale ne. Volno, FC???, Doba Q (ve který narazí klidně i na hračky první padesátky), až pak Budapešť. Ale ať KUR.WA to kouká přestat brát za nějakej malej turnaj ale naopak za ten absolutně nejdůležitější.
Reagovat
gigin
Ne, prostě nemůžu mít radost z ničeho....
Reagovat
VlS
Můžeš, ale ty nechceš. Na všem se dají nalézt radostná pozitiva :-))
Reagovat
gigin
Tak určitě. Třeba, že má Ferda v prvním kole Djokárnu.
Reagovat
Pe3k
O pul 1 sem usnul. Berdycha sem si pral, ale dal uz je to horsi. Kombo Berdych, Nisik, Murray, Novak je temer nehratelne. Ale ctvrt/semi by uhrat mel. Toma dat musi, s Nisim to bude tezke, ale hratelne a Mura toho sice daval lehce, ale Mura se zvedl az na svet.1.
Rafa - Mayer, Bagdatis, Zverev, Monf, Rao dal uz asi nic. Pro nej budou tezke ty liche kola, hlavne Zverev.
Djok tam ma prvni kolo Tabaska a pozdeji Dimitrova ti by ho mohli potrapit. Jinak zajimavy duel Wawrinka Kyrgios. S losem celkem spokojenost, ale bude to tezke.
Reagovat
turista
Těžký los má Veselka a kupodivu taky Djoker.
Reagovat
Marduch
S Rogerem to nevidim dobře. Potkat ještě před finále v jednom sledu Berdycha, Nishiho, Murraye, Wawrinku..
Reagovat
Kytka
Taktéž by se dalo říct o Berdychovi, potkat za sebou Rogera, Nišiho, Murraye, Wawrinku a na závěr Djokoviče, to by nedal ani Nadal v nejlepším svém období. prostě 5 hodně silných soupeřů v řadě, to nedá ani superman.
Reagovat
dadaft
to jsem Ago zvědav, jak to bude dneska vypadat...
Reagovat
steve79
Pro Rogera dopadl los celkem ok. Prvni dva zapasy ma na rozehrani a Andy ve ctvrtfinale je porad lepsi nez Djokovic.
Reagovat
Tuttovka
Většina lidí má poměrně dobrý los a dá se s tím něco dělat, ale Berdych je fakt chudák. Tohle bych asi nepřál nikomu :D. Podobně kruté je to, ale i pro Federera :).
Reagovat
smazaný uživatel
kde je Petra? Vika? Masha? Ana? kde jsou? Dobře Anu jsem udělal k obědu s knedlíkem, ale kde jsou ty tři ostatní? Kvitovka je musí najít hlavně Petru
Reagovat
dunphy
Belinda :(((((

Nicméně snad to bude aspoň zajímavý zápas. A když nebudu mít žádná očekávání, jakože nebudu, tak může jen příjemně překvapit. :)
Reagovat
SubOptikT
Horší ta Kája, ve druhém kole Niculescu ... toho se já fakt celkem dost bojím.
Reagovat
George_Renel
Posledně již na ni recept našla.
Reagovat
SubOptikT
Našla, ale i tak se bojím. Je to mimořádně nepříjemná soupeřka, svým stylem dovede fest otrávit a dá hodně práce ji udolat. Tak snad Kája má formu a nenechá se otrávit.
Reagovat
Krisboy
Monica bude omámená titulem z Hobartu, to půjde.
Reagovat
SubOptikT
Jo, to mě trochu uklidňuje :-)
Reagovat
SubOptikT
Tak J1rka má Gaela, jak jsem tipoval. Takže 2. kolo je téměř tutovka.
Reagovat
Stan_Borowitz
Jj, konečně odplata za to, že kvůli Gaelovi přišel J1rka o prakticky jistý titul z Monte Carla.
Reagovat
SubOptikT
Vidím to na krutou vendettu a nerozehraný Gael ví, že jednou už ho J1rka zařízl.
Reagovat
dadaft
,,,,,,,,,,,,,,,,, nějak mi blbnou stránky AO -- furt nemůžu najít tu část ženského pavouka, kde je Kvitová, Azarenková, Šarapovová............
Reagovat
smazaný uživatel
pan je vtipalek :D
Reagovat
dadaft
jo, je to vtip.......... ale chybí (mi).
Reagovat
dadaft
Sock - Johnson ................... myslím, že by to mohl být skvělý zápas.
Reagovat
dadaft
zas takový odvaz to není, navíc ani vítr tenisu nepřeje...
Reagovat
dadaft
Souza jasně ukazuje Veselému, jak to měl včera hrát...
Reagovat
dadaft
Sousa
Reagovat
smazaný uživatel
Tak berdych to je zcela jistě konečná chudák to co jsem předpokládal se stalo los stojí za těžké prd holt nasazená desítka to je na houby až je mi ho líto!A i kdyby porazil dědu Federerem tak nižšího nevím možná ale Murray..... Bože proč?? fandino je lepší být nasazen to jo ale velký rozdíl v tom nevidím 3 kolo pro berdu nebo vyletět v prvním v roli nenasezeneho hráče je v celku jedno!!!
Reagovat
Fandina
Bohužel, Berďa s Rogerem ve třetím kole, to jsem si ani ve snu nepřála. Jak jsem psala, je třináctého a to tam mám další svoje dva nej do třetího kola proti seobě Gríšu s Ríšou. Asi jsem hodně zlobila, že mě fandovský bůžek takhle trestá. Přála bych si všechny výš.
Reagovat
Kytka
Ten los už nemohl být horší. Před losem jsem si říkala, že by nemuselo být špatné, kdyby v osmifinále padnul na Monfilse nebo Thiema, to je hratelné, Niši a Čilič, horší volba, je to 50 na 50. Ale, že tam číhá na 17 místě Federer jsem si nevšimla. Žila jsem v domnění, že je tak 13. a Berďa se mu tudíž vyhne. No bude to asi velká ztráta bodů, další za ním tolik neztrácí. Mám nepříjemný pocit, že skvělá léta páně Berdychova jsou sečtena.
Reagovat
EllNino
ty už máš takovej pocit 2 roky a furt tu s tim prudíš, trochu mu věř, Federera může porazit
Reagovat
Marduch
Teď ale bude narážet na favority minimálně o kolo dříve. A víme, jakou úspěšnost má Tom s favority..
Reagovat
Marduch
S Fedexem je to podle mě relativně otevřené. Nikdo neví, co udělala s Regerem ta dlouhá pauza.
Reagovat
smazaný uživatel
Zverev, Monfils, Raonic, Djokovic..

No so zrebom spokojný byť nemožem, ak by tam miesto Noleho svietil Murray, tak áno, ale v tomto prípade nie. Zverev je navyse najhorsia mozna varianta pre tretie kolo. Noleho pomyselní strasiaci su vsetci v druhej casti pavuku, ak prejde cez Verdasca, tak ma finále takmer isté...
Reagovat
Tuttovka
Spodní polovina pavouka je pro něj určitě lehčí. Nahoře se vybijí jeho neoblíbení soupeři mezi sebou.
Reagovat
dadaft
je čas na další překvapivou grandslamovou vítězku?
Reagovat
smazaný uživatel
matador berdych to bude mít těžké :DD
Reagovat
bIbec
jej, to je krásný los. Spoustu super zápasů.. i těch potenciálních. Nemůžu se dočkat :-))

Akorát ta Kája má teda celkem nepříjemné potenciální soupeřky (první kolo by snad měla dát), Bára má celkem ok los. Ostatní naše holky asi nemá úplně cenu řešit, jakožto nenasazené nemůžou mít lehký los.

Nejtěžší první kolo z top 8 má podle mě Simona Halep, tam bych se nedivil nějakému tomu překvapení. I ta Barty do druhého, pokud teda dá Beck, může být dost nepříjemná. Pak možná Puig.. hmm.
Reagovat
bIbec
i když beru zpět.. ani ty nasazené nemůžou mít lehký los :-))
Reagovat
FulnekUltras
žádné novodobé "potencionální"... ;)

a na kurtu se může stát všechno - zvlášť při současném výsledkovém potenciálu WTA... ;)
Reagovat
Patri.k
Potencial hraje roli, kdyby to tak nebylo, nemohlo by existovat kurzove sazeni :D stat se nemuze cokoliv, stat se muze cokoliv v ramci potencionalni sance :D
Reagovat
Stan_Borowitz
není žádná velká novinka, mne to strašilo už jako pubertálního hrocha, pardon, hocha. I když s rámcovými vzdělávacími programy, globálně-rozvojovými tématy a bojem proti xenofobii ve školách se frekvence jeho používání exponenci(on)álně zvýšila.

Novodobý strašák je třeba Česko.
Reagovat
SubOptikT
Význam je úplně stejný.
Reagovat
Stan_Borowitz
Ne, je tam jemný významový rozdíl, potencionální je o něco více potencionální než potenciální. Protože je odvozeno od slova potencionál, které je příbuzné se slovem kondicionál, a to pochází ze slova kondicionér, které je zase příbuzné se slovem trenér. A jsme doma. Kdo má víc natrénováno, má potencionál, kdo méně, ten jen potenciál postoupit.
Reagovat
VlS
Jen ti v té genezi významu chybí kancionál. I když řada laiků z jazykových ústavů bude nesouhlasit ( jistě oceníš odchylku od " nebude souhlasit) , jde o odvozeninu ze slova kanec a znamená to, že si raděj máme jít dát kýtu ( kančí) na česneku, než se věnovat nudné lingvistice.
Reagovat
Stan_Borowitz
Lingvistika nuda je, má však cenné údaje, ulehněme na mezi a podpořme genezi...
Reagovat
fretek
Česko je ještě docela dobrý. Horší to je v angl. kde to skoro znamená Čečnu.
Reagovat
Stan_Borowitz
To je fakt, už se mne (v jižní Itálii!) ptali na to, jestli my Čečenci jsme etnicky něco jiného než Rusové.
Reagovat
rusedski
Myslím, že našim holkám los celkem přál, ale počítám, že až se vzbudí jistí uživatelé, tak se tu bude stejně (jako vždy) brečet :)))
Reagovat
smazaný uživatel
to má hezky zametené pro finále s Kájou(Agou), Serenou či Šafi.
Adam na Djoka už v QF!
Reagovat
VlS
No, ale zametat nestačí, a šurovat je potřeba taky, tak jen jestli to Kača bude umět :-)
Reagovat
smazaný uživatel
harrison-federer treti kolo ao :)))
Reagovat
Marduch
Djoko teda vyfásnul kumpány. Verdasco, Dimitrov, Thiem/Goffin.
Kdyby se tím vším ale přece jenom nějak šťastně prokousal, stejně by ho v semíčku čekal kat Jirka.
Reagovat
Patri.k
Pise spravce tenisportalu i do diskuze, ze by tk tu treba cele vedl nenavideny Frick :D
Reagovat
Fandina
Koukám, že Kokki se na poslední chvíli odhlásil z AO, to je škoda, že to nebylo před losem kvaldy, Radek by byl v MD.
Reagovat
Fandina
Berďa s Rogerem a Gríša s Ríšou proti sobě do třetího kola. Ještě že nemám těch oblíbenců víc, aby mohli jít proti sobě. To je den, zase. Je vidět, že je třináctého.
Reagovat
mkubis17
Autor článku to píše celkem na férovku kdo postoupí kdo ne, podle mě to někde teda neni vůbec tak jednoznačný jak píše. Jinak Pavlásek reálně dvě kola udělat může, prvně Whittington a pak Zeballos/Karlovic, pak by tam dál byl asi Goffin. Pro Djoka docela dost nepříjemný první kolo s Verdascem.

Kristýna by dvě kola taky mohla udělat :)
Reagovat
Patri.k
Vy nadavate na kazdy los, me ten los prijde prijatelny :D
Reagovat
Kytka
No tak to pan Berdych pěkně schytal. Už v druhém kole může být Harrison, který je nepříjemný a ve třetí Roger. Tam bude asi konečná.
Reagovat
smazaný uživatel
Ve 3 kole pro Tomase jasna stopka no bohuzel
Reagovat
FulnekUltras
ještě tam nikdo není
Reagovat
historik
no ale koukám, pro karolínu může být dost nepříjemné už druhé kolo s Niculescu:-(
Reagovat
blixa
Teda doprdele !! Kája ve stejný čtvrtině s Agou ! Přesně tohle jsem nechtěl !!!
Reagovat
historik
jj na nic, jedna z nejmíň příjemných hráček pro ni:-(
Reagovat
freeteepek
No jo, ale zase na druhou stranu ta co druhou porazí ve 1/4finále by to celý měla vyhrál. Bych si tipnul...Přesto Káje věřím:-)
Reagovat
smazaný uživatel
serena proti bencic :O
Reagovat
FulnekUltras
stará hysterka proti mladé
Reagovat
smazaný uživatel
serena proti bencic :O
Reagovat
tedi
a lucka, kdyz vyhraje, proti vitezce :(((
Reagovat
tedi
a karolina ve ctvrtce s agou. :(((
Reagovat
vendulkabendulka
Lucka s tím co teď hraje neprojde ani přes Wickmayer. Strašně těžký los, má holka smůlu.
Reagovat
cheeky
Angie vypadá jako cudná klášterní schovanka, moc jí to sluší.
Reagovat
blixa
Mimikry :D
Reagovat
Patri.k
úplně mi to vypadlo, děkuju tenisportalu za připomenutí a za link
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist