Los French Open: Češi znají své soupeře

26. 5. 2017, 11:00
Aktuality 236
Dnes krátce po poledni byla rozlosována mužská a ženská dvouhra 116. ročníku French Open. Na pařížské antuce se letos v hlavní soutěži představí celkem osm českých zástupců. Na kurty se po dlouhé pauze vrátí Petra Kvitová, jejíž první soupeřkou bude Julia Boserupová. Karolína Plíšková začne proti Saisai Zheng, Tomáše Berdycha čeká Jan-Lennard Struff.

Přesně ve 12:00 odstartovalo rozlosování mužské a ženské dvouhry letošního French Open. Osm českých zástupců se krátce po poledni dozvědělo jména svých prvních soupeřů.

Turnajová dvojka Karolína Plíšková začne proti Saisai Zheng. S Číňankou se utká podruhé v kariéře. Maximem Plíškové na pařížské antuce je druhé kolo, které si zahrála v letech 2014 - 2015. Loni vypadla už v prvním kole.

České jedničce se na antuce letos dlouho nedařilo. Obrat k lepšímu přišel až před týdnem v Římě, kde si rodačka z Loun zahrála čtvrtfinále. Pakliže uspěje, může si ve druhém kole zahrát s krajankou Kateřinou Siniakovou.

Jednadvacetiletá Češka se poprvé v kariéře pokusí překonat brány prvního kola. V něm letos bude čelit Jekatěrině Alexandrovové z Ruska, s níž se nikdy předtím neutkala.

Do stejné osminy jako Plíšková a Siniaková byla nalosována také Lucie Šafářová. Rodačku z Brna na úvod čeká Veronika Cepedeová z Paraguaye a ve druhém kole pravděpodobně šestnáctá nasazená Anastasia Pavljučenkovová.

Pokud bude Plíšková naplňovat roli nasazené dvojky, mohla by ve třetím kole narazit na Lauren Davisovou, v osmifinále Pavljučenkovovou, nebo Coco Vandewegheovou a ve čtvrtfinále Agnieszku Radwaňskou, nebo Johannu Kontaovou.

Světová trojka je ve stejné polovině pavouka jako největší favoritka na triumf Simona Halepová.

Právě s Radwaňskou se může ve třetím kole stejně jako loni potkat Barbora Strýcová. Nejdříve však musí podruhé porazit Alison Riskeovou a poté uspět proti Timee Babosové, nebo domácí Alizé Cornetové.

Kristýna Plíšková začne proti domácí divoké kartě Chloe Paquetové. Ve druhém kole může podruhé během dvou týdnů změřit síly s Caroline Garciaovou, se kterou včera prohrála ve Štrasburku.

Jedinou Češkou v horní polovině je turnajová patnáctka Petra Kvitová. Ta ve 14:30 na tiskové konferenci svůj start na French Open potvrdí. WTA Insider již informoval, že se letošního French Open zúčastní. Dvojnásobná grandslamová šampionka se nejprve utká s Julií Boserupovou.

Poté by v případě postupu vyzvala Jevgeniji Rodinovou, nebo kvalifikantku, ve třetím kole nejspíše Samanthu Stosurovou a v osmifinále by mohla nastoupit proti světové jedničce Angelique Kerberové.

Mužská česká jednička Tomáš Berdych se na úvod střetne s Janem-Lennardem Struffem. Poté by mohl čelit ruskému talentu Karenovi Chačanovovi, ve třetím kole Johnovi Isnerovi a v osmifinále světové jedničce Andymu Murraymu, nebo Juanovi Martínovi Del Potrovi.

Jiří Veselý nebude mít z losu radost. Letos již potřetí narazí na Jacka Socka, s nímž obě utkání prohrál a ve vzájemné bilanci vede 3-1 Američan.

Obhájce titulu Novak Djokovič začne proti Marcelovi Granollersovi, loňská vítězka Garbiñe Muguruzaová na úvod vyzve šampionku ročníku 2010 Francescu Schiavoneovou.

Světovou jedničku Andyho Murrayho nejprve prověří Andrej Kuzněcov, vedoucí ženu žebříčku Angelique Kerberovou ruská tenistka Jekatěrina Makarovová.

V kvalifikaci navíc bojují ještě dvě české naděje. Poslední kvalifikační duel dnes v odpoledních hodinách čeká Markétu Vondroušovou a Lucii Hradeckou.

Pařížský grandslam se bude stejně jako loni i letos muset obejít bez Rogera Federera, který letos vyhrál, co se dalo. Švýcar se rozhodl celou antukovou sezonu vynechat.

O letošní French Open přišla Laura Siegemundová. Němka, jež má ze všech hráček letos jedny z nejlepších antukových výsledků, si v Norimberku v utkání druhého kola ošklivě poranila pravé koleno a možná bude muset ukončit sezonu.

FRENCH OPEN 2017
Základní fakta
Datum: 28. května - 11. června
Místo konání: Paříž, Francie
Kategorie: grandslam
Povrch: antuka
Dotace: 36,000.000 eur
Obhájci titulů
Dvouhra muži: Novak Djokovič
Dvouhra ženy: Garbiñe Muguruzaová
Čtyřhra muži: Feliciano López, Marc López
Čtyřhra ženy: Caroline Garciaová, Kristina Mladenovicová
Smíšená čtyřhra: Martina Hingisová, Leander Paes
Muži
Loňské finále: Djokovič (1-Srb.) - A. Murray (2-Brit.) 3-6 6-1 6-2 6-4
Nejvýše nasazení: A. Murray (1.), Djokovič (2.), Wawrinka (3.), Nadal (4.), Raonic (6.), Thiem (7.), Čilič (8.), Nišikori (9.)
• Možná čtvrtfinále •
A. Murray (1-Brit.) - Nišikori (8-Jap.) | H2H 8-2
Wawrinka (3-Švýc.) - Čilič (7-Chorv.) | H2H 11-2
Raonic (5-Kan.) - Nadal (4-Šp.) | H2H 2-7
Thiem (6-Rak.) - Djokovič (2-Srb.) | H2H 0-5
• Česká účast •
Berdych (13-ČR) - Struff (Něm.) | H2H 0-0
Veselý (ČR) - Sock (14-USA) | H2H 1-3
Kompletní los mužské dvouhry
Ženy
Loňské finále: Muguruzaová (4-Šp.) - S. Williamsová (1-USA) 7-5 6-4
Nejvýše nasazené: Kerberová (1.), Kar. Plíšková (3.), Halepová (4.), Muguruzaová (5.), Svitolinová (6.), Cibulková (7.), Kontaová (8.), Kuzněcovová (9.)
• Možná čtvrtfinále •
Kerberová (1-Něm.) - Kuzněcovová (8-Rus.) | H2H 3-4
Muguruzaová (4-Šp.) - Cibulková (6-SR) | H2H 3-0
Svitolinová (5-Ukr.) - Halepová (3-Rum.) | H2H 1-2
Kontaová (7-Brit.) - Kar. Plíšková (2-ČR) | H2H 1-5
• Česká účast •
Kar. Plíšková (2-ČR) - Saisai Zheng (Čína) | H2H 1-0
Kvitová (15-ČR) - Boserupová (USA) | H2H 0-0
Strýcová (20-ČR) - Riskeová (USA) | H2H 1-0
Siniaková (ČR) - Alexandrovová (Rus.) | H2H 0-0
Šafářová (ČR) - Cepedeová (Par.) | H2H 0-0
Kr. Plíšková (ČR) - Paquetová (Fr.) | H2H 0-0
Kompletní los ženské dvouhry
TenisPortal.cz, Ondřej Jirásek

Komentáře

236
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
panzer.dragon
Djokovic and Nadal have also been drawn in the same half at the FO 5x in a row and 8/9 possible times.
Reagovat
smazaný uživatel
2014?..
Reagovat
Nola
?
NO1 vs NO2....
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to sa vysvetluje...

Áno, je to velmi mrzuté. Clovek uz prestáva verit na náhodu...Áno, aj v kasíne ti padne 10x červená za sebou, ale v jednom zo 100 prípadov.
Reagovat
panzer.dragon
The only event where Djokovic and Nadal were not in the same half this season was Doha where Nadal did not play. That is seven consecutive events in the same half which have a probability of 1/128 of happening.

In other words a 0,78% chance. Extremely slim. Freak accidents are possible but when you see that they have also been in the same half of the French Open five consecutive times and 8/10 possible times you start to wonder.
Reagovat
panzer.dragon
takovej rejpane udělám :), pověstné jedno procento..
Reagovat
smazaný uživatel
Takto. Na beznych turnajoch si to organizator nalosuje sám. Preco by prisiel o taky duel, ked na nom moze zarobit?...Takze tie zreby zmanipulovane byt mozu, asi aj sú...

V live vysielani vcera to asi bolo košer a len nahoda.
Reagovat
Nola
tak, nejak, vymyka sa tomuto trendu snad rok 2009, rok, kedy bral titul Fedex, v ostatnych pripadoch, okrem rokov, kedy boli najvyssie postavenymi hracmi, bol Novak v Rafovej polke, alebo opacne.....nezalezi, na akej pozicii sa prave nachadzali.... nahoda? k tomu, tohorocne losy na akomkolvek turnaji, Andy je dieta stasteny? prilis vela nahod......
Reagovat
Hector21
Světlík a Petra mají hrát už v pondělí, tak uvidíme, uvidíme ;)
Reagovat
EllNino
spíš až v pondělí ne ? když se začíná v neděli
Reagovat
PetaM
Teď říkala Suková na ČT, že Petra je psaná na neděli :D
Reagovat
Hector21
v neděli hraje, Kerber též...
Reagovat
Hector21
twl co to píšu???
Kerber, Světlana a Petra jsou psaný na neděli
Reagovat
Hector21
už mám dost...
Reagovat
fialka
To snáď nie je ani pravda ! Naše dievčatá schytali nasadené hráčky a ešte k tomu aj Jojo Kovalík hneď v 1.kole Wawrinku, ach jááj. Toto je náš koniec. :(

Kučová ? Stosur [23] H2H 0-0
Čepelová ? Halep [3] H2H 1-1, výhra Janky z Wimbledonu 2015
Rybáriková - Vandeweghe [19] H2H 1-0, výhra Magdy v Birminghame 2011
Cibulková [6] - L. Arruabarrena H2H 0-0
Reagovat
fialka
ups, tie otázniky :)
Reagovat
jirkomar
Čepelka vyhraje, neboj a Domi taky věřím.
Reagovat
tommr
Cibule má ale lehkou soupeřku a ostatní jsou stejně bez větších ambicí ... :)
Reagovat
fialka
A kedy naposledy si videl hrať Laru?
Reagovat
tommr
letos jsem jí viděl opravdu mockrát, protože naše holky na ní mají docela štěstí. Naposledy proti ní hrála tuším Bára Strýcová, která s ní sice prohrála, ale jen proto, že jí po prvním setu "přeplo" v hlavě. Je to sice dobrá hráčka, ale pro Cibuli to není rovnocenná soupeřka ... :)
Reagovat
fialka
áno, v Madride dala Strýcovú i McHale. Má taký čudný štýl hry. :) Uvidíme, ako sa s ním Domi vyrovná.
Reagovat
smazaný uživatel
Proč by neměly mít ambice?
Janka, pome!
Reagovat
Jabadu
Slovenské tango.
Všetci sa proti nám spikli, nikto nás nemá rád a hrdzavú kotvu do chrbáta.
To jsem poslouchal na vojně každý den.
:-)
Reagovat
fialka
fajn, že si počúval, horšie by bolo ak nie. :)
Reagovat
Jabadu
Ne, vážně. Já chápu, že stěžováním si na "porobu" máte z historického hlediska nárok, ale vždyť Češi a Slováci jsou jediné dva národy na světě, kteří se mají rádi a akorát si ze sebe dělají občas srandičky.
V tom jsme unikátní a ukazuje to na vyspělost kultur.
:-)
Reagovat
fialka
súhlasím ;) Sme vyspelí.
Reagovat
PetaM
Je to kus od kusu :)
Reagovat
Jabadu
Já bych to i zobecnil. Každý není Mečiar nebo Klaus. Ti dva se dohodli jenom proto, že bylo co dělit.
Kdyby nebylo co dělit, dopadlo by to jako na Balkáně nebo v Rusku.
Ono se toho hodně vybudovalo a rozdělili si to "bratrsky".
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Kvido Pella do prvniho proti Juanovi...pekne derby. Tak asi lepsiho hrace si Kvido nemohl snad ani prat, na antuce hraje ted tak priserne, ze na tu rozehravku je to dobry, pak tam ma sira Andyho..takze tezka pohoda.:)
Reagovat
paddy
http://www.grandslamfantasytennis.com/league-profile/?league=624
- upravená pravidla viz nástěnka ligy
- 4hra začíná již od 1k
Reagovat
HayashiM
To abych se stavil :)
Reagovat
Frick
Bude Maky v TOP 10!
Reagovat
slacker
v ATP nebo WTA?
Reagovat
a.magerova
Když do dna, tak do dna... :-))

http://zedna.bloger.cz/obrazky/zedna.bloger.cz/alkohol11.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
bych rekl ze v MLB.
Reagovat
Jabadu
Reklama:
Nepijte s Mírou. Pijte s Frickem!
I muži mají své dny ...
Když jsem se v patnácti rozhodoval, co dál, Frick byla jasná volba ...
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
1.kolo - Markéta v. Hesse, př. 2. kolo Kasatkina/wickmayer
Reagovat
Jabadu
No a pak že nerostou!
Případnou konfrontaci s Petrou jsem si nepřál.
Reagovat
historik
to není špatný, bál jsem se, že chytne Errani:-) Kasatkina myslím v Římě musela skrečovat s Bárou Strýcovou kvůli kotníku, takže kdoví, jak na tom bude a Janinu markéta v Trnavě celkem spláchla, takže ani případné 2. kolo není nehratelné.
Reagovat
tommr
a Halepka asi taky nebude stoprocentní takže ani případný třetí kolo není úplně beznadějný ... :)
Reagovat
PetaM
Řekněme si to na rovinu - GS titul je nesmírně blízko :D
Reagovat
jirkomar
Sláb je jen ten, kdo ztratil v sebe víru a malý ten, kdo má jen malý cíl. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
1.kolo - Markéta v. Hesse, př. 2. kolo Kasatkina/wickmayer
Reagovat
mikimaus321
Vondrouška taky postupuje,na tuhle holčinu jsem zvědavý kam se dostane
Reagovat
vrabejka
Misha!! Velká gratulace!!!
Reagovat
Kozoroh
https://en.wikipedia.org/wiki/2017_French_Open_%E2%80%93_Men%27s_Singles#Draw

1. kolo - Granollers
2. kolo - Sousa/Tipsarevič
3. kolo - M. Zverev
4. kolo - Pouille/Ramos/Benneteau
ČF - Thiem/Goffin/Mahut/Čorič
SF - Nadal/Raonič/Dimitrov/Bautista/Sock/Simon
F - Murray/Wawrinka/A. Zverev/Čilič/Tsonga/Berdych/Monfils/...

Nejedná se o rozlosování, z kterého bych byl nadšený. Že po roce jsou No1e s Rafou opět ve stejné půlce bych překousl, ale horší je takřka 100% účast Thiema/Goffina v ČF. Holt Djoka čekají v druhém týdnu náročná utkání.
Neumím si pomoct, ale horní půlka losu mi přijde jako vtip. Murray má na OF Berdycha a ve ČF Nišikoriho, Babrinka vyfasoval Monfilse na 4. kolo a na ČF ho čeká Čilič a v lepším případě Tsonga. I přes jednoduchý los Andyho a Stana si myslím, že min. jeden z nich bude v SF scházet.
Reagovat
a.magerova
Vidím to na Stana, pokud totiž získá dvojnásobek něčeho co Roger nemá, může na měsíc vystoupit z jeho stínu.... ;-)
Reagovat
Nola
urcite z toho tiena vystupi.... ale on uz RG vlastni, neviem, ci tento rok nebude mat zalusk na karierny GS.... ;-) pekne postupne od podlahy od najmilejsieho povrchu po ten najmenej oblubeny....
Reagovat
a.magerova
Tento rok to máme naplánováno takto.... :-)))

- Stan 2x víc FO než Roger
- Roger o 8 Wimblů víc než Stan
Reagovat
Pe3k
:)
Reagovat
Kozoroh
Lol, ty té fantasmagorii o Babrinkově kompletaci stále věříš? :O
Reagovat
Nola
ty si podaj s Forehandom paze, podcenovat Stanimala je vzdy kontraproduktivne...
Reagovat
Herbert_Hoover
na trave mu neverim ani ja :) a myslim.ze by nestacil ani Stanimal mod..to co fungovalo na hardu a antuce na trave nebude
Reagovat
Nola
ak by si pozorne precital moj povodny prispevok, pochopil by si...

ale to nic nemeni na mojom prehlaseni, ze nikdy sa neoplati podcenit ziadneho hraca, naposledy nas o tom presvedcil na GS Marin Cilic...
teraz, tu budem citat, ze mu hard sedi, ano, ale mal v pavuku Fedexa, na druhej strane Noleho....
Reagovat
Herbert_Hoover
Ja jsem ho cetl, ok priznavas, ze trava nejmene oblibeny povrch, no to je hezke, ale stejne priznavas, ze by mohl treba i vyhrat. Ja tomu neverim. V prvnim tydnu ho muze porazit spoustu slusnych travaru. Az by preckal prvni tyden, trosku jeho sance stoupnou. Takovych zazraku jako Cilic moc neni. Nelze tim moc argumentovat. Pohyb na trave je specificky proste..loni ho vyradil Gaske, takze tak.
Reagovat
Nola
zazrak bol uz Stan v roku 2014 na AO, nejak sa na to pozabudlo, kedze odvtedy vyhral dalsie 2 GS....
Reagovat
Herbert_Hoover
Prvni GS mozna prekvapivy byl, ale Stan uz predtim naznacil sve moznosti.v zapasech s Nolem. Ty dalsi GS..jo kdo by si pomyslel, ze Noleho model 2015 nekdo porazi..ale uz to nebyl takovy sok jako Cilic.
Reagovat
Nola
svoje moznosti ukazoval aj Anderson vo Wimbledone s Nolem, na USO zdolal Muru, svoje moznosti ukazoval Tsonga, porazil na GS kompletnu B4, Nishikori detto, porazil Stana, Noleho a mozem pokracovat...
Reagovat
Herbert_Hoover
Nishikori je mizerny travar. Proc porad odskakujes od toho tematu trava? :) Tsonga ma uplne jine moznosti na trave.
Reagovat
Nola
to nie su ani Rafa ani Nole, vyhrali, lebo mali sebavedomia na rozdavanie, dokazali zdolat dokonca najlepsieho hraca na trave....
Reagovat
Marduch
Ruku na srdce, letos pojede Djoker na RG na 95% na výlet. Je to fuk, jestli vypadne ve 2., 4., nebo ČF, tak nebo tak ztratí obrovskou hromadu bodů. V nejlepším případě by snad ČF nějako umolousal, jen pokud protivníkovi nesedne hrací den jako u Thiema v Římě, ale dvakrát nevstoupíš... Každopádně případné SF proti Hegemonovi se ani nebude muset hrát.
Reagovat
turista
Já bych Djokera tak nepodceňoval. Zlepšuje se.
Reagovat
Nola
pssst....
Reagovat
Frick
Co s tebou je, kočko? :-(
Reagovat
dadaft
Ashleigh Barty - Madison Keys
Reagovat
fialka
Simona je zdravotne OK? Vyfasovala ju Janka Čepelová.
Reagovat
sprchon
Není, má natržený vazy v kotníku. Podle mě odstoupí buď před zápasem nebo v průběhu. S tím se nedá moc dlouho běhat. :(
Reagovat
fialka
Veď práve, v Ríme mala problémy a písalo sa, že jej účasť je neistá. Vyžrebovaná je a uvidíme. Je bojovníčka, ale sa azda nenechá dokaličiť.
Reagovat
sprchon
Natržený vazy v kotníku se hojí několik tejdnů, ne dnů. Jestli vůbec nastoupí, tak zápas nedohraje.
Reagovat
Haitik
Simona jde ještě zítra k doktorům a podle toho se rozhodne, jestli bude hrát.. Ale sama se prý cítí na to, že hrát bude.. Ale uvidíme, taky bych řekl, že ten kotník nevydrží zátěž 7 zápasů.. Kdyby měla případně vyhrát.. :D
Reagovat
tommr
myslím, že Halepka má v kotníku něco natrženýho, ale prej se to rychle hojí takže tipuju, že nastoupí. Čepelka by jí ale mohla vyklepnout at už bude zdravá nebo ne ... :)
Reagovat
tommr
naše holky mají v prvním kole relativně hratelný soupeřky, ale štve mě že jsou zase všechny s výjímkou Petry v jedný čtvrtince ...
Reagovat
fialka
no a čo má povedať Kohlschreiber? do 1. kola Gyros. :(
Reagovat
Herbert_Hoover
Já jsem si zrovna říkal opak.
Co má říkat Gyros...do prvního kola Kohli...
Reagovat
fialka
Myslím, že Gyros ho rozstrieľa. Len musí byť v pohode. :)
Reagovat
janek_da
Twl to jsou dobří ubrečenci. To bych nečekal.
Reagovat
smazaný uživatel
Fans Big4 se celkem tim vyznacuji. Furt narikaji na los a na smulu.:)

Nevim, kde bude jeste Kvido, ale uz ted mohu rict, ze at ho to soupne ten system kam ho soupne, vsude ten los pro Q je skvely..;)
Reagovat
Kozoroh
To bys musel líp chápat souvislosti, Vlčku, abys pochopil, proč se tady naříká na los.
Reagovat
smazaný uživatel
:D) Ty pseudo souvislosti jsou jednoduche...brecite, ze v jedne pulce je Dom, Rafa, Nole...
...a pritom by ti fans Djokarny meli byt spis radi, nebot ve finale by Nole stejne Rafu neporazil ani omylem, a klidne tomu dam to silene 1%. Cim dal se Rafa dostane, tim bude hur porazitelny...

Pravdive souvislosti jsou asi takove... Nole bude rad jak se propinka do druheho tydne z tou jeho formou...:)

A krom toho vy narikate furt, hlavne po losovani GS, a nejen jeho, souvislosti, nesouvislosti:)

Muj tip na viteze stejne nebyl z te druhe pulky Rafa, Nole, Dom, takze musim to jeste promyslet, ale jo...myslim, ze bude z te, jak vy tvrdite slabe pulky:)
Reagovat
Herbert_Hoover
Isner? ;) tomu davam zase ja to 1%
Reagovat
smazaný uživatel
ne.:)
Reagovat
smazaný uživatel
ale pamatuj, ze Isner ma vzdycky 1111%
:D)
Reagovat
smazaný uživatel
takze je potom dost tezce premotivovany, hodne podcenuje soupere, no.:)
Reagovat
Kozoroh
O tobě je známo, že jsi fanouškem okrajových hráčů, tudíž jak je turnaj nalosovaný ti je jedno. Ale pak jsou tu fandové hráčů, kteří mají vyšší cíle než jen postoupit do 4. kola. Ti pak porovnávají obtížnost losů rivalů se svým favoritem. Jejich cílem je přirozeně titul.

Že mnozí si tady stěžují na rozlosování je normální věc. Ale obávám se, že ty a tobě podobní příznivci tenisové periferie tohle nebudou schopni pochopit.
Reagovat
smazaný uživatel
pry příznivci tenisové periferie :D)))
Reagovat
janek_da
jo, to je dobrý
Reagovat
janek_da
no, především nechápeme brekot nad třeba Pérem s Rafou. To jako má King of Clay takové fanoušky? Nebo ty se natrasas nad rekordy Noleho, ale vykoleji tě hráč mimo top50 v prvním kole. Je to dost srandovní
Reagovat
smazaný uživatel
Toz Janku, my z periferie nechapeme ty souvislosti preci:)
Reagovat
Hypertac
Jestli to třeba nebude tím, že první týden hraje Rafa většinou průměrně. Proto asi ta obava.
Reagovat
Herbert_Hoover
no Paire je pro první kolo jeden z těch těžších losů i pro krále antuky :) v poslední době je zdá se motivován a kor doma..no a když chce Péro hrát, tak víme, jak to často vypadá..Rafa by se rozhodně nemusel zdržovat na kurtu v prvním kole dýl, než by bylo záhodno :)
Reagovat
smazaný uživatel
Bože, to je taký alibizmus, king of clay :)

To ako Pairé, ktorý nedávno zrusil trebars Wawrinku je dobrý súper na prvé kolo?...
Reagovat
turista
Novak jde nahoru a rozhodně bych ho tak nepodceňoval. Ani antukový král není neporazitelný. RG může klidně vyhrát třeba někdo z mladých hráčů.
Reagovat
Herbert_Hoover
Já brečím hlavně kvůli tenisu jako takovému, páč..
Mít finále třeba podobné jako bylo r. 2013 nebo mít finále Dom-Rafa potažmo Rafa x Nole je nejen pro Rafany ale i pro širší spektrum fanoušků větší labůžo. Nehledě teda na to, že Dom jako velká persona letošní antuky by si "zasloužil" (berme s nadsázkou) být v jiné větvi než tihle dva velikáni. Do toho je tam ještě La Goff - další významná persona letošního roku. Kdežto ve druhé polovině jsou polochromí hráči v polo-formě. Jediné záblesky jsou Cuevas se Sašou. Respekt je nutno chovat ke Stanovi coby vítězi (ten ale letos na antuce zbla nic nepředvedl) a častému GS predátorovi, no a pak k Delpovi, jehož forma se taktéž nejeví nijak zázračná a že by podal až do finále konstantní výkony na hranici svých možností nelze až tak očekávat. Nad ostatními se vznáší otazník. V podstatě jedna polovina pavouku ten jazýček na vahách v kvalitě a atraktivitě celkem převáží.
Reagovat
fialka
Stanovi neverím.
Reagovat
Herbert_Hoover
I když samozřejmě, nejsem žádný arbitr tenisového vkusu.
Spíš tak odhaduji, kolik lidí bylo spokojeno s losem a kolik nikoliv...
Je zřejmé, že i složení horní poloviny si najde své zastánce a že to tak prostě je fajn. Obzvlášť odpůrci kultu B4 se musí tetelit blahem, jelikož je dost možné, že už ve druhém kole nebude v horní polovině žádný z této velké čtyřky a hráčům druhého sledu se bude snáz dýchat.
Nicméně chápejte fanoušky B4 a snad i fanoušky Thiema a budoucí generace..tento los je zkrátka svým způsobem špatně. Fans Pelly, Gulbise, já nevím třeba Marchenka (i když čert ví, jestli vůbec má nějaké fans) je to de facto jedno, samozřejmě, jestli ve finále s Františkem Mrkvičkou bude Karel Novák nebo Pavel Novák. Dyť je to přeci rodina a pro mě až tak ne moc zajímaví borci. A šance, že bude Pella nebo Gulbis ve finále jsou mizivé, takže relax, nad pavoukem se není třeba vzrušovat a čím trnitější cestu budou mít topky, tak tím de facto lépe, mezi sebou se vyřadí a ve finále bude spíše nějaký novic.
Reagovat
Kozoroh
Jj, hlavně Novak schytal těžké soupeře, byť první týden má relativně jednoduchý. Ale Thiem/Goffin na ČF je pořádná nálož.
Reagovat
Herbert_Hoover
To ano, souhlas. Rafa má ostřejší start, ale to může být výhoda, protože v klíčových fázích turnaje bude do jisté míry prověřen a pořádně zažehnut. No uvidíme, Mischa Zverev by mu to ve třetím kole ale taky mohl celkem otrávit.
Reagovat
Nola
Forehand pod clankom s Tomom Berdychom nedavno pisal, ze Misha je pomaly vtip na antuke, dnes vyradil Nishiho, zdolal Isnera, Johnsona..... Misha odohral velmi slusny zapas uz s Tomasom....
Reagovat
George_Renel
Hlavně když mě u toho urážel. Je to oslík. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Lol..Turnaj tesne pred GS. Tak typicky na prekvapenia..Turnaj o ktorý špička nikdy nemá zaújem.

Len ukazuješ, ako velmi nerozumieš tenisu.
Reagovat
Nola
myslis, ze ten turnaj vsetci vypustili, len, aby sa sustredili na GS a Mishovi na zlatom podnose darovali vitazstvo?
u Nishiho malo pravdepodobne, ked vcera vybojoval vitazstvo s MB
Reagovat
smazaný uživatel
Nolka, ako dlho sledujes tenis?..Ved top hraci tieto turnaje vyhravaju len zriedka, ani sa ich neucastnia vacsinou..

Navyše Giorgio je uzkoprsý jak žena pred cyklom. Vsade vidi urazky, neuveritelne vztahovacny tipek. Najhorsi su chlapi so zenskými neduhmi..
Reagovat
Nola
dost dlho, ale ja nikdy nepodcenujem ziadneho supera, to je cele....
nielen Serena uz dokazala vyhucat v 1.kole GS
Reagovat
Herbert_Hoover
To pro nej mozna bude paradoxne kontraproruktivni, jestli ted vyhraje turnaj (coz asi sice ne pokud bude ve finale Stan) ale i tak. A taky ta Zeneva je rychlejsi nez RG. I tak ale nemusi byt bez sance.
Reagovat
Marduch
No upříměn Mischa je herně ten typ hráče, ze kterých si Nafa udělá fackovacího panáka, kdy se mu zachce ;) Slabý FH, časté a často nepřipravené přechody na síť, na kterých si Rafa báječně vypiluje své velké umění prohozů...
Reagovat
Nola
videl si jeho zapas s Tomom? ja ano, vyborne returnoval a ten FH je sice slabsi, ale v tom zapase to vobec nevyzeralo ako velka slabina
Reagovat
Marduch
to ne, ale viděl jsem HL posledního duel s Rafou.. S výjimkou Ženevy od Australian Open všechno prohrál v prvním, no dvakrát ve druhém kole...
Reagovat
Herbert_Hoover
Jenze Rafa na nej ani nenarazi, navic Rafa ma mozna nej prohozy. Nole by teoreticky taky nemel mit nejak moc velke problemy, ale..
Reagovat
turista
Novak je bude muset všechny porazit. Není to pravděpodobné ale ani vyloučené.
Reagovat
Astarin
Máte tam, že Krejčíkovou čeká v semifinále Putincevová, ale naopak ji čeká Cirsteaová. :-)
Reagovat
Ondřej.Jirásek
Díky moc, v tom spěchu jsem udělal chybu, opraveno :)
Reagovat
bIbec
Pokud by se třeba dneska Markétě podařilo postoupit, což určitě není jisté, to je jasné.. ale kdyby.. tak snad ji nenalosují k Cici. Jinak je mi to celkem jedno.
Reagovat
lars
hlavne ne do 1/4, kde je nejvic Cesek
Reagovat
tommr
jj chtělo by to někam do druhý nebo třetí čtvrtinky. Je tam dokonce jedna možnost hrát s další kvalifikantkou ...
Reagovat
bIbec
Uvidíme, jestli ještě Petra v tom losu udělá bordel. Ale moc tomu nevěřím a myslím, že bude hrát.
Reagovat
EllNino
dneska trénovala na Lenglen nebo Chatrierovi, to je jasný, že bude hrát :)
Reagovat
fialka
no pekne, možná odveta Thiem vs Djokovič
Reagovat
Kytka
A Petru Kvitovou jste jako odepsali dřív než cokoli oznámí? Je nalosovaná, tak uvidíme.
Reagovat
PetaM
Kdo koho odepsal? Víme, že je nalosovaná. Víme, že má v prvním kole lehkou soupeřku. Možná i v tom druhém. Ve třetím Stosur, ve čtvrtém Angi, která tam asi stejně nebude :D Myslím, že obhajoba třetího kola není vůbec nereálná. Měla by to zkusit :)
Reagovat
Empe
Po losu už věřím, že to zkusí. :)
Reagovat
Kytka
Právě, taky si myslím, že ten los pro ni není špatný. Měla by to zkusit.
Reagovat
lars
spatny na tom losu je, ze asi bude hrat nedeli a ne v pondeli
Reagovat
VlS
A to je špatný proč?
Reagovat
lars
mohla dil trenovat
Reagovat
EllNino
v neděli hraje jenom někdo, nehraje celá polovina
Reagovat
EllNino
navíc nevíš, která polovina začce
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal sa stretne s Djokom najskor ako sa može asi stýkrát po sebe. Začínam prestávat verit na logiku a zdravý rozum...Prvé kolo na houno, tretie na houno, cely zreb na houno.
Reagovat
Herbert_Hoover
Souhlas.
Reagovat
fialka
Všetko na houno. Budeme mať tŕnistú cestu.
Reagovat
a.magerova
Tak tak... a ve finále WowRinka... ;-)
Reagovat
fialka
Rinku v Ženeve som včera skukla, celkom mu to šlo, ale nie zas tak jasná výhra.
Reagovat
smazaný uživatel
Zacinam bYt skeptik. Ak by Rafa dostal este Thiema do QF, tak sa dnes odregistrujem :)
Reagovat
fialka
z TP?
Reagovat
Nola
dostal ho Novak, sranda ze? najhorsi zreb ma Novak, pre antukoveho krala, by ziadny los nemal byt problemom, nepisal, si, ze je rozdiel hrat na 3 vitazne sety?
Reagovat
smazaný uživatel
Ano. Aj Nole vyfasoval. Ma vsak lahke prve kola..
Reagovat
Pe3k
Souhlas, nejhorší los má Nole.
Reagovat
Pe3k
Co má logika a zdravý rozum společného s losem? Nech mě hádat, u tebe nic :D
Reagovat
smazaný uživatel
Zákon pravdepodobnosti...Vies co to znamená?...Si rybár, tak nevieš..
Reagovat
Pe3k
Vysvětli co to znamená, sem fakt zvědavý...
Reagovat
Nola
ak losuje nejaky PC program pavuka, aka je pravdepodobnost, ze moze byt los zmanipulovany?
Reagovat
Herbert_Hoover
Počítač ale nelosuje nasazené.
Reagovat
Nola
to som nepostrehla, sledovala som live na ES, odbehla som, ale pri zenach sa mi zdalo, ze rucne prilosovali iba prvych 4 nasadenych....
Reagovat
Herbert_Hoover
Losovali 1-32. A až pak nechali počítač se vyřádit. :) Jako zmanipulované ne, jen je to prostě slušná facka pravděpodobnosti v případě Rafa x Nole.
Reagovat
a.magerova
Vhodný program zajistí vše potřebné... ;-)
Reagovat
Herbert_Hoover
Docela vám závidím, že se nemusíte teď vzrušovat, máte ještě měsíc na oddech :)
Reagovat
a.magerova
Tak tak.... jsem úplně v klidu a bavím se bezstarostným tlacháním na TP.... navíc Wáwra v lehčí půlce, tak snad si ve finále zamávám... ;-)

https://www.crossed-flag-pins.com/animated-flag-gif/gifs/Switzerland_240-animated-flag-gifs.gif
Reagovat
Nola
ano, 2 kvalifikantov na GS v rade :D
Reagovat
Pe3k
Forehand zatím na netu vyhledává co znamená zákon pravděpodobnosti :D
Reagovat
smazaný uživatel
To by si nepochopil, nerob si starosti..
Reagovat
Pe3k
Spíš ty si O5 napsal koninu a teď nevíš jak z toho ven ty zakone pravděpodobnosti :D
Reagovat
smazaný uživatel
Lol, ty si vemeno. Zákon pravdepodobnosti, učivo základnej školy. Sedliacky rozum kamoško. To by si ako pravý ostravský sedlák mal vedieť.
Reagovat
Pe3k
Rofl
Reagovat
George_Renel
vypadne v 1. kole jeden(a) z nasazené osmičky. Koho tipujete jako kandidáta pro letošek? .-)
Reagovat
Herbert_Hoover
Muzza
Reagovat
Kytka
Možná Murraye. Poslední dobou hraje hrozně. Z té osmičky snad nejhůř. Ale nevsadila bych na to.
Reagovat
Kozoroh
Génius Gulbis zaskočí Čiliče. Mám pravdu, gigine? :-)
Reagovat
fialka
kristoverany, Rafa má strašnú smolu, hneď v 1. kole Péro, žreb naprt. Rovnako aj Dominika s Larou, uff. Nech idú dokelu.
Reagovat
Herbert_Hoover
Pěkně na prd los. Nole, Rafa a Thiem v jedné polovině je snad to nejhorší, co mohlo být. Paire do prvního kola? Ok. Pokolikáté už je nasazen Rafa s Nolem do jedné půlky? Dyť to je skoro pořád tsíve.
Reagovat
Nola
ja by som bola velmi, velmi prekvapena, keby sa dostal na Andyho polku... to je pravidlo tejto sezony, nepamatam turnaj, kde by neboli nalosovani v rovnakej casti pavuka, Andy ma zase prechadzku ruzovou zahradou....
Reagovat
woody
to je zas los..Djokovic, Nadal, Thiem v jedne pulce..
Reagovat
Herbert_Hoover
Nejen v této sezoně, to je na občasné výjimky prostě pravidlem..Nole a Rafa v jedné půlce postupně se potkávající v QF, v SF..
Reagovat
Herbert_Hoover
Jinak pro Andyho není procházka růžovou zahradou snad žádný los. Má tam Kuznetsova hned v prvním kole, což taky není nic moc, podobně jako Paire, z Andyho pozice snad ještě horší, páč nemá žádnou formu a ještě je nemocný.
Reagovat
fialka
Tuším, že si to posledne o spoločnej polovici písala práve ty. Tak sa stalo o5. Mám skazený celý deň, no
Reagovat
Nola
nic take som nepisala, Novakovi este prilosovali okrem Dominica ako bonus Goffina, ak by sa nahodou cez toho kombo dostal do semi, tak Rafa bude mat lahku pracu
Reagovat
fialka
Niekto to tu písal, mne sa tak zdalo, že ty, no nič, sorry
Reagovat
Nola
pisala som pri zrebe v Rime... podla tvojho prispevku som pochopila, ze pre zrebom na FO
Reagovat
fialka
tak, tak v Ríme
Reagovat
turista
Myslím si že nebude. Pokud se Novak proseká přes Thiema a Goffina tak už se proseká i přes antukového krále.
Reagovat
fialka
Pokolikáté ? To sa azda nedá ani spočítať.
Reagovat
vrabejka
Mužský los hodně zajímavý :)
Reagovat
Empe
Veselý - Sock. :-D
Reagovat
historik
sock veselý...no Jirka asi skončí brzo
Reagovat
Kytka
Též myslím. Jestli bude hrát jako v Římě, tj. začátek na prd, prostředek jakž takž a konec připodělaně, tak je venku hned. Ach jo. To jsou ti naši kluci tak líní, že se opravdu nenajde nikdo, kdo by v v blízké budoucnosti mohl něco dokázat? Aspoň to co Tomáš.
Reagovat
EllNino
přestaneš to sakra psát pod každý článek ?
Reagovat
EllNino
Sock Veselý ...
Reagovat
vrabejka
Brown - Monfils :)
Reagovat
Krisboy
Předčasné finále :)
Reagovat
Kytka
Jo dva šoumeni. No když chybí Radek, někdo ho nahradit musí.
Reagovat
vrabejka
Zverev x Verdasco wow :D
Reagovat
historik
struff berdych
Reagovat
Empe
Tomáš - Struff
Reagovat
Hector21
Hmm, hmm, znám i lepší losy... :(
Světlanka s Mchale v prvním a Nasti se Šafinou v druhém....

to zase budou nervy
Reagovat
EllNino
Nasti s Luckou tvl ... to ne :/ :DD
Reagovat
EllNino
Andy s Kuznetsovem, to klidně muže padnout ...
Reagovat
historik
nevím, jestli jsem to zaregistroval,ale denisa allertová už má zase nějaký zdravotní problémy?
Reagovat
EllNino
ano, odhlásila se
Reagovat
historik
dík, ta už by se toho všeho opravdu potřebovala zbavit, to ji strašně brzdí
Reagovat
EllNino
tak když není zdravá, tak nemuže hrát, to je jas ... něco jako Petra Cetkovská
Reagovat
Pavlis
Petře gratuluji k návratu. Vypadá fakt božsky.
Reagovat
vrabejka
Ach jo Fran x Garbine to zas nevím komu fandit.
Angie taky hodně těžká soupeřka.
Petra má příjemný los tak snad to zkusí :)
Reagovat
historik
nemůžu si pomoct, bylo to strašně rychlý, pořádně jsem to vůbec nezaregistroval
Reagovat
PetaM
Kdyby pořád nepřepínali ty obrazovky, bylo by to celkem okey ... Takhle si to člověk ani neužil :D
Reagovat
Empe
Přesně. :D Stačilo by promítnout ten úsek losu a jen doplňovat... škoda. :)
Reagovat
VlS
Jo grafika nesmyslná a totálně nepřehledná
Reagovat
PetaM
Kdo zaregistroval Katku Siniakovou? :D
Reagovat
EllNino
nikdo, ale bojím se, že má Cibuli :D
Reagovat
PetaM
Ne, u Cibule vím, že tam není :D
Reagovat
fialka
Dominika má Laru Arruabarrena. Nič jednoduché.
Reagovat
Empe
Myslím, že Alexandrova
Reagovat
EllNino
tak má Alexandrovu a pak hned asi Káju :D
Reagovat
Empe
Jo, to by sedělo, byla to předposlední dvojice. :)
Reagovat
PetaM
Krásné :D
Reagovat
EllNino
bych zvracel, člověk by si řek, že v tak velkém pavouku prostě nemužou být ty holky u sebe, a zase je Kája, Katka, ucka a Bára v jedný čtvrtce, pokud se nemýlím ... a i Týna :D ... krom Petry všechny v doln půlce
Reagovat
PetaM
Jo, Petra je nahoře u Sam a Angi :D
Reagovat
EllNino
no Angi asi nepřeleze 1. kolo, protože má Makarona :D
Reagovat
PetaM
To mě dostalo no :D Člověk si říká, že aspoň dostane lehkou soupeřku na úvod, když je to GS a hned jí tam mrsknou Makarovou :D :D Konec.
Reagovat
historik
zákon schválnosti...takhle je to pořád, ale mám zkušenost, že vždycky, když to takhle dopadlo, tak jsem nadával, že se holky potkají tak brzo a nakonec k tomu ani nedošlo, protože holky povypadávaly ještě dřív
Reagovat
EllNino
nevíte, koho má Katka ?
Reagovat
EllNino
Los v pohodě ... Petra má antiantukářku, akorát ta Riske, ale zase není to tráva, to Bára dá :D
Reagovat
EllNino
Plech Sasanka :D ... to bude
Reagovat
historik
kája plíšková saisai zheng
Reagovat
Empe
Lucka - cepede
Reagovat
historik
šafářová cepede
Reagovat
historik
strýcová riske
Reagovat
EllNino
Muguruza Schiavoen :D :D
Reagovat
A.R.R.
Franto trhej!!! :-D
Reagovat
VlS
Na majinkatý kousíčky :-)
Reagovat
historik
petra kvitová proti Boserup
Reagovat
EllNino
Kvtova Boserup ... to pujde :D
Reagovat
Empe
Petra - Boserup
Reagovat
EllNino
Kerber Makarova 1. kolo
Reagovat
Hector21
hmmm já se nepřipojím ani na jednu stránku s losováním... :(

to je stejné jako s volbou papeže, čekal jsem hodiny u streamu a když oznámili habemus papam, tak mi spadnul net a zase jsem věděl kulový :(
Reagovat
vrabejka
Vypadá to že se odhlásila jen Siegmund :)
Reagovat
vrabejka
Není nějaký youtube stream?
Reagovat
Empe
Našla jsem facebookový https://www.facebook.com/RolandGarros/
Reagovat
vrabejka
Dík
Reagovat
miledus
https://www.facebook.com/RolandGarros/videos/10155351388364920/
Reagovat
historik
Ale stejně, mít v hlavní soutěži jenom dva muže je strašlivá bída. Wimbledon má sice jistý i Pavlásek, ale i tak je to na to, kolik máme holek hodně málo.
Reagovat
EllNino
bohužel realita ... Honza byl včera hodně blízko, hrozná škoda ...
Reagovat
vrabejka
Petra je ready ;)
https://twitter.com/JaroslavPlasil/status/868030666751062016
Reagovat
Herbert_Hoover
Teď nevím, co si přát více. Jestli Noleho až ve F, anebo SF Rafa-Nole a Thiema ve větvi Andyho, aby se ve finále mohli utkat antukový král s antukovým princem o trůn.
Reagovat
vrabejka
No Murray bude rád za druhý týden :D
Nole se snad zvedne.
Reagovat
Herbert_Hoover
No právě, Thiem by měl easy cestu..samozřejmě by tam měl třeba další nástrahy (Stan, Zverev, Goffin atd.), ale na ty největší nástrahy by nenarazil.
Reagovat
smazaný uživatel
Houby se zvedne bude hrát lépe ale Tomáš ho vyklepne v osmifinále:-)
Reagovat
turista
Já si přeju úspěšnou obhajobu titulu Novaka Djokoviče i když je to málo pravděpodobné.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist