Los Turnaje mistrů: Berdych ve skupině vyzve Djokoviče, Federera a Nišikoriho

12. 11. 2015, 20:45
Aktuality 489
Los Turnaje mistrů nebyl k Tomáši Berdychovi vůbec milosrdný. Ve skupině Stana Smitha se utká se světovou jedničkou a trojnásobným obhájcem titulu Novakem Djokovičem, šestinásobným vítězem Rogerem Federerem, kterého vyzve v neděli večer, a Japoncem Keiem Nišikorim. Ve skupině Ilieho Nastaseho jsou Andy Murray, Stan Wawrinka, Rafael Nadal a David Ferrer.

Jediný český zástupce Tomáš Berdych si na akci pro nejlepší osmičku sezony zahraje pošesté za sebou, ale ze skupiny postoupil jen v roce 2011, kdy prohrál v semifinále. Čtyřikrát skončil shodně s bilancí jedné výhry a dvou porážek ve skupině.


Tentokrát bude mít těžkou práci. Do skupiny Stana Smithe mu totiž londýnský starosta Boris Johnson nalosoval favority Novaka Djokoviče , který může Turnaj mistrů vyhrát jako první v historii počtvrté v řadě, a šestinásobného vítěze Rogera Federera. Kvarteto pak doplňuje Japonec Kei Nišikori.

Los Turnaje mistrů 2015 ve dvouhře:
Skupina Stan Smith Skupina Ilie Nastase
Djokovič (1-Srb.) ... vs. Berdych 20-2 Murray (2-Brit.)
Federer (3-Švýc.) ... vs. Berdych 14-6 Wawrinka (4-Švýc.)
Berdych (5-ČR) Nadal (6-Šp.)
Nišikori (8-Jap.) ... vs. Berdych 3-1 Ferrer (7-Šp.)


Berdych sice hrál s Djokovičem minulý týden vyrovnanou bitvu v Paříži, ale má s ním nepříznivou bilanci 2-20. Federera porazil jen v šesti z dvaceti zápasů a letos s ním dvakrát hladce prohrál. Nepříznivou bilanci má i s o pět let mladším Nišikorim, kterého zdolal jednou ze čtyř vzájemných duelů.

Program úvodních dvouher:

Neděle 15. listopadu:

15:00 Djokovič (1-Srb.) - Nišikori (8-Jap.)
21:00 Federer (3-Švýc.) - Berdych (6-ČR)
Pondělí 16. listopadu:
15:00 A. Murray (2-Brit.) - Ferrer (7-Šp.)
21:00 Wawrinka (4-Švýc.) - Nadal (5-Šp.)

Český tenista do poslední akce sezony vstoupí v neděli večer soubojem se sedmnáctinásobným grandslamovým šampionem Federerem.

Ve skupině Ilieho Nastaseho se utkají domácí favorit Andy Murray, letošní vítěz antukového Roland Garros Švýcar Stan Wawrinka a Španělé Rafael Nadal a David Ferrer.

Turnaj mistrů startuje v neděli 15. listopadu. Ve skupinách se utká každý s každým a dva nejlepší postoupí do semifinále. Finále se bude hrát v neděli 22. listopadu.

Souběžně s dvouhrou se bude konat také Turnaj mistrů ve čtyřhře, který byl nalosován rovněž za účasti všech hráčů.

Los Turnaje mistrů 2015 ve čtyřhře:
Skupina Ashe/Smith Skupina Fleming/McEnroe
Bryan/Bryan (1-USA)
Rojer/Tecau (2-Niz./Rum.)
J. Murray/Peers (4-Brit/Austr.) Dodig/Melo (3-Chorv./Braz)
Bolelli/Fognini (5-It.) Herbert/Mahut (6-Fr.)
Bopanna/Mergea (8-Ind./Rum.) Matkowski/Zimonjič (7-Pol./Srb.)

 

Záznam losování (přenos začíná v čase 26:15):

 

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

489
Přidat komentář
smazaný uživatel
Rafa Nadal
2 hod ?
Je suis anéanti par ce qui s'est passé hier soir ? Paris. Je tiens ? apporter toute mon affection et tout mon soutien ? la France et aux Parisiens.
Estoy destrozado por todo lo que ha pasado ayer noche en París. Mando todo mi cari?o y apoyo a toda Francia y a todos los ciudadanos de París.
Reagovat
Roger_Federer
Pric to neni v Anglictine? Ja Spanelsky nemluvim.;)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Rafaelito zase nemluvi moc well anglicky :-D
Hod si to do prekladace :-) a je to i francouzsky ;-)
Reagovat
gigin
Pritože ty nepíšeš ani česky nějak moc dobře.
Reagovat
Roger_Federer
Ja?, to sis me znekym popletl.
Reagovat
gigin
:DD šťouchanec. Včera Lotyš čaroval ve Zlíně, registrovals?
Reagovat
Roger_Federer
Videl jsem to v televizi v hospode, doufam, ze se nakopnou a zvefnou..to posledni misto jr silene.Pristi rok budem jinak hrst 1 ligu.
Reagovat
gigin
Slyšel jsem řeči, že když do konce roku nezaberou, chce do toho vstoupit Čaja, Meduna a ještě někdo, už nevím kdo. Jakože by ten klub koupili, vyjednali hráče, stáhli zlínské dobré hráče domů a pojďme. Nevíš o tom nic?
Reagovat
Roger_Federer
Moc to ted nesleduju, abych se priznal.Letos jsem jeste na zimaku nebyl.Ja jsem slysel, ze Caja dokonce zacal trenovat.
A pokud se nepletu uz ted udajne vlastni podil.Logicky by me do toho zapadal i Blato,ktery se bude chtit vratit asi brzo domu taky.
Takze je to docela mozne.
Hlavne by mely vyrazit nektere managery kteri sedi, smejou se, hrajou vlastni hru..
Reagovat
gigin
Jj, Blato se nabízí. Souhlas.
Reagovat
a.magerova
Teda.... gigin trefa do černého ;-)

R_F - neber to nijak zle, ale teď to prostě sedlo, jak prdel na hrnec :-P
Reagovat
Roger_Federer
Dyt ja jsem to psal uz stim, ze me nekdo setre;), no necekal jsem gigina a apolenu.;)
Reagovat
a.magerova
Njn.... to jsem celá já.... nečekaný útok i nečekaná obrana.... nezaleknu se ničeho ;-)
Reagovat
gigin
To byl fakt jen rýpanec, nic víc, vím, že to víš a neurazíš se.
Reagovat
a.magerova
Je hluboce zdrcen a posílá podporu a lásku celé Francii a Pařížanům... je pěkné, že to má ve francouštině....

Važme si toho, že zatím žijeme v poklidu !!!
Reagovat
smazaný uživatel
Od Rogirka zatim zadne vyjadreni...nebo mi neco uniklo? :-)
Reagovat
a.magerova
Nevím, už "neujíždím" tolik na netě... mám momentálně jiné aktivity, ale věřím, že Rogera TOTO nenechalo chladným a určitě nějak zareagoval.
Reagovat
a.magerova
Obyvatelé Paříže stojí v dlouhých frontách u nemocnic v hlavním městě. Vyslyšeli výzvu, aby darovali krev a pomohli tak více než dvěma stovkám lidí zraněných při teroristických útocích. Systém nebyl na takový nápor připravený.
Reagovat
smazaný uživatel
palec hore :)
Reagovat
smazaný uživatel
Pekne :-) jen at to vidi cely svet, jak Francouzi stoji pri sobe :-)
Reagovat
a.magerova
Mně se líbí i to, že nejsou někde doma strachy zalezlí a vyjdou ven.... opravdu klobouk dolů před nimi !!!
Reagovat
smazaný uživatel
já se francouzsky učila čtyři roky a té větě ve španělštině rozumím víc než té první :P
Reagovat
smazaný uživatel
A bude vubec nejaky TM, Londyn pry taky vyhlasuje mimoradny stav!!!!!
Reagovat
a.magerova
No určitě bude, musíme (EU) ukázat, že se nedáme zastrašit, ale asi budou zvýšená bezpečnostní opatření.
Reagovat
gigin
https://pbs.twimg.com/media/CTmqwfFWcAEp_fe.jpg:large
Reagovat
Nola
aj to je sposob ako sa zucastnit TM....
Reagovat
gigin
Přesně tak :)))
Reagovat
smazaný uživatel
jasne, gigin, Dom je tam všechny ochrání ;))
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby mi nekdo zastrelil kalachem Rafika, tak se neznam!!!!!!!!
Ted vazne, ano, nesmime se nechat zastrasit, o to tem smradlavym vylizanym cernym hlavam jde predevsim.
Vzdycky jsem byla k jinym rasam velmi tolerantni, odsuzovala jsem xebofobii,ale toto uz je proste moc. Utoky na civilisty jsou neodpustitelne, je to utok na svobodu a demokracii, my se nedame, odveta bude masakralni, v to doufam!!!
Reagovat
smazaný uživatel
*xenofobii
Reagovat
smazaný uživatel
jsou to zfanatizovaný psychopati, kterým nezáleží na ničem jiném než na pomstě, náboženství je pro ně víc než život, jinak by neobětovali i ten svůj, je to zvěrstvo :((
Reagovat
smazaný uživatel
Mohlo to být klidně před týdnem třeba v Bercy :-( Jde z toho mráz po zádech...
Reagovat
tommr
a může se to stát i kdykoli v budoucnu - a to nejen ve Francii ale v celý západní Evropě. V týhle souvislosti jsem zvědavej jestli se bude dohrávat turnaj v Limoges kde ještě hraje i Katka Siniaková ...
Reagovat
smazaný uživatel
Pray for Paris :-(
Jako jsem velka humanistka, ale čeho je moc, toho je příliš.
Jsem pro trvalý odsun. Je mi moc líto těch dětí,ale nemůžeme neustále před realitou zavírat oči. Jednou to můžou být naše děti, které mohou být postříleny těmi vygumovanými islámskými mozky. Už mě to fakt se...
Reagovat
smazaný uživatel
V Parizi zas rušno, ty vole to čo je..
Reagovat
smazaný uživatel
už to začíná, pustili jsme si sem teroristy, zítra to může být v Praze :(
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, Boh vie, čo na dnešnú noc hovoria slniečkári..
Reagovat
FulnekUltras
Mírumilovní doktoři a inženýři se pomalu vybarvují...
Reagovat
smazaný uživatel
?
Reagovat
Kozoroh
Co ti není jasné?
Reagovat
smazaný uživatel
teď už nic, v tu chvíli jsem asi nevěděla, jak přesně to myslí, já třeba jsem v tomto ohledu spíš skeptik než sluníčkář
Reagovat
Kozoroh
http://zpravy.idnes.cz/komentar-lubose-palaty-k-utokum-v-parizi-fpg-/zahranicni.aspx?c=A151114_095028_zahranicni_neh
Reagovat
smazaný uživatel
To už je k pláči.
Reagovat
smazaný uživatel
V Praze? Ale prosimte.
Reagovat
Herbert_Hoover
v Praze bude řádit maximálně sibiřský medvěd, pokud porazíme Rusky :))
Reagovat
smazaný uživatel
Leda. :) nejvic me po ranu dostal hisak kluka z Hradce Kralove, ze uz nebude nikdy citit v bezpeci. Jestli budou lidi takto hystericti, tak nechci videt volby.
Reagovat
Herbert_Hoover
Otevřená dvířka pro extrémismus, tentokrát jiného ražení. Lid to vezme do svých rukou nebo se bude opakovat historie. V krizi můžou ožít dávné ideologie.
Reagovat
Kozoroh
Ale ano, dnes došlo k atentátu v Paříži, zítra v Praze. Útočí skryté muslimské buňky, před kterými nikdo není v 100% bezpečí.
ATP má štěstí, že se toto nestalo týden dřív v Bercy.
Reagovat
smazaný uživatel
Nevěřím, že by se to stalo v České republice. Islamisty nějaká "východoevropská" země s minimem souputníků opravdu nezajímá. Cíl je Německo, Francie, GB.
Reagovat
tommr
neboj - časem dojde i na nás ... :(
Reagovat
Herbert_Hoover
Přesně, souhlasím s tím, že se to mohlo stát třeba v Mnichově, Londýně...tohle byl cílený útok, který se musel delší dobu připravovat, tím spíš se tají nad tím dech. Měl co do činění s angažovaností Francie ve válce proti islámskému státu. Nám, bych řekl, bezprostřední ohrožení nehrozí. Ale jsem zvědavý, co se bude dít třeba v Německu, to může být solidní mazec.
Reagovat
a.magerova
Německo není nafukovací.... milión uprchlíků a posléze několik miliónů jejich dětí bude potřebovat nová území pro žití.... nevím kde bereš tu svou jistotu...
Reagovat
Herbert_Hoover
Cíl teroristů ne migrantů. :)
Reagovat
a.magerova
A kde máš jistotu, že mezi migranty nejsou teroristé?!
Reagovat
Herbert_Hoover
A kde máš jistotu, že jsou? :) Jistota není ani v jednom, ale jistě existuje verze, že využili migrační krize ke svému dlouhodobějšímu plánu.
Reagovat
a.magerova
Pašeráci lidí je lákájí na ráj na zemi.... je jasné, že ho tu nenajdou takový jaký si vysnili a začnou remcat a bouřit se a mít na nás vztek.... z frustrace budou schopni jakékoli "akce"..... a pak bude stačit, aby se k padesáti nespokojeným dostal jeden vycvičený a organizovaný v IS a je malér na světě :-/
Reagovat
Herbert_Hoover
Samozřejmě, že s mohutným přílivem migrantů roste šance, že se s nimi "sveze" někdo s vyššími zájmy, který má za sebou výcvik. Nejde to od sebe oddělit, protože multi-kulti princip generuje možnost terorismu, otevřené hranice atd., nejde mít přehled o všech. Jsem pro ztížení možnosti volného pohybu, hlídat víc hranice atd. Nicméně terorismus "tu" byl vždycky, to je taky třeba brát v potaz.

Tohle byl bohužel promyšlený čin, dlouhodoběji plánován a s jasným poselstvím a souhlasím, že to byl útok na všechny, nejen na Francii, i když dle indícií přišel logicky ve Francii.
Reagovat
a.magerova
No je to složité téma a já osobně do něj moc nevidím.... jisté obavy mám..... taky se dá napsat, že Německo je blízko a paradoxně Praha daleko (od Ostravy).... ale... nenávist není řešení stejně jako přehnaná humanita.... jednoduše a prostě, chce tady být, tak musíte ctít naše zákony!!!
Reagovat
George_Renel
Jenže oni je znectili již neoprávněným překročením hranice. Tudíž měli být šupem vráceni .
Reagovat
smazaný uživatel
To si taky žádá politická strana nelajzne, aby hromadně přijímala migranty. To by byly velké demonstrace. Vždyť už i Němci hlasitě uvažují, jak je přemístit mimo Evropu. Pokud to nařídí EU, stejně pochybuju, že to bude mít nějakou velkou vymahatelnost...
Reagovat
Kozoroh
1. Máme za prezidenta státu muže, který ostře vystupuje proti islámu, jako jeden mála v Evropě
2. Jsme spojenci Izraele, který je všem islámským fanatikům trnem v oku

Teď je pro islamisty přednější útočit ve Francii, ale je otázka času, kdy k podobným útokům dojde v Česku, s 95% pravděpodobností v Praze. Zatím jsme ve stavu "ticho před bouří".
Reagovat
smazaný uživatel
Přeceňuješ Zemana a vůbec vliv Česka. Za hranicemi Evropy ví velmi málo lidí (výjimkou je Rusko a Čína), co je vůbec Česko a barkdo si to spojuje s Československem, jestli vůbec. Jim jde o to získat vliv v ohniskových zemích Evropy, které určují trend a ne v periferií, jakou je Československo.
Reagovat
smazaný uživatel
nechápu, jak si někdo může myslet, že nás se to netýká, souhlasím s tím, že západní mocnosti jsou terčem jako první, ale to neznamená, že my nebudeme na řadě, před pár dny jsem četla, že nás IS zařadil na seznam cílených států a že jich tam je spousta, nejsme sice tak vlivní jako Francie, Británie a Německo, ale jsme jejich spojenci, jsme spojenci Izraele, jak správě zmiňuje Kozoroh, máme výrazného prezidenta s ostrými názory a především, jsme známí jako ateisti a to je pro džihádistu horší než jakýkoli věřící, to je potřeba si uvědomit, jestli nás budou politici uklidňovat, že tady se nemůže nic stát, tak tím spíš se snaží zabránit panice, protože nikdo nemůže v klidu říct, že tu žádné islamistické buňky nemáme, naopak jsme si sem pustili všelijakou verbež a uprchlíky zavíráme do detenčních zařízení, kde berete tu jistotu, že se islamisti nerozlezli všude po Evropě skrze migrační vlnu, psalo se i o tom, že Německo přijalo mezi všemi těmi uprchlíky ze Sýrie taky sto tisíc kriminálníků, kteří sem přišli jen a pouze za účelem páchat zločiny, nevěřila bych i tomu, že všichni ti ne moc chudě vypadající černoši s iPhonama a navigacema, co se snažili dostat eurotunelem do Británii ukrytí v kamionech, jsou jen uprchlíci utíkající před válkou, na nějaké uzavírání hranic je už skoro pozdě, když jich tu máme masy a nevíme co s nima, bude se to bouřit, my se budeme bouřit, že je tu nechceme a mezitím se budou dít další plánované útoky, takže plán islamistů rozložit Evropu, postupně ji ovládnout a vztyčit v Římě černou vlajku, není zas až tak nereálný, ano, jsou to zfanatizovaný blázni, psychopati a teroristi s pokřivenými hodnotami, je to radikální odnož islámu, která se musí zničit, ale včera bylo pozdě, politici všechno řeší, až když se něco takového stane, a jak říkám, za pár dní se to samé může stát jinde, v tomhle jsem skeptik a žádný sluníčkář...
Reagovat
smazaný uživatel
Vycházím na základě prosté empirie a nepodléhám panice. Řekni mi, kolik bylo za posledních dvacet let teroristických útoků od islamistů v naší části Evropy. V ČR 0, na Slovensku 0, v Maďarsku 0, v Polsku 0. Samozřejmě klepu do dřevěného stolu jako blázen, určité riziko tam je. Ale rozhodně se neztotožňuji s tím, že je to riziko nějaké větší anebo dokonce bezprostřední, to fakt ne. Co se týče ISISu, převaha evropských mocností by byla devastující a ISIS by byl během pár měsíců zničen, kdyby do toho vojska z EU dala všechno. Jenomže ona jaksi není motivace EU zničit ISIS, a tak se zatím dělají akce jen naoko (aspoň mi to tak přijde). Nikdo to nechápe, ale je to tak.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak kdyz vsude koluji tvrzeni o tom, ze IS je vlastne vytvoren Zapadem a tim i financovan a vyzbrojovan, tak proc by je vlastne nicil a kym by byl vlastne znicen, sam sebou? Uz nevim, cemu mam verit :-( Ja pravicak a krestanka, odkojena totalitnim rezimem, tvrde pri nemu vystupujici s vyhranenymi nazory, se odmitam pridat na stranu Ruska proti USA, ale CO KDYZ JE TO TAK????
Reagovat
smazaný uživatel
jedno je vsak jiste...at uz je to jakkoliv, toto je predevsim ideologicka valka a islamistum se hodici do kramu, od nepameti nenavidi zapadni svet, jsme pro ne neverici psi, je jim jedno zda krestan nebo ateista, radikalni islam kaze pozabijet vsechny. Viz Indie treba...
Reagovat
smazaný uživatel
proti nemu
Reagovat
smazaný uživatel
já taky nepodléhám panice, ale nedivila bych se, kdyby lidi vyšli do ulic ze strachu, že se to jednou může stát i tady, je to otřesný, ale je to tak, s tou možností počítám a nemávám nad tím rukou, že my jsme v bezpečí, to ani náhodou, všechno je jednou poprvé a Francie je jen začátek, myslím si, že je nejvyšší čas se spojit proti nim a zasáhnout drtivou silou a zároveň řešit, co s uprchlíky, začíná se to vymykat kontrole a za chvíli může být v Evropě pořádný chaos, politici podniknou kroky až s křížkem po funuse a to doslova, což je smutná věc :(
Reagovat
spaniel
Jestli se neceho bat, tak tohoto: http://svobodneforum.cz/po-parizi-fasouni-ted-oziji-a-normalni-clovek-bude-tezce-dychat/
Reagovat
Kozoroh
Proimigrantská propaganda, tradičně očerňující kritiky islámu a uprchlíků jako "xenofoby, rasisty" atd.
Reagovat
spaniel
Ja jsem posledni, koho bys mohl obvinovat ze slunickarstvi. Ale je proste pravda, ze je to dvousecna zbran a nerad bych se dockal toho, ze se zbavime jednoho extremismu a nahradime ho druhym. V tricatych letech byl taky nepritel a nakonec byl tim zlem ten, kdo na zlo poukazoval... Nejsem ochotny vzdat se ani pide svobody, ktera je uz beztak osekana na ukor nejakych byrokratu.
Reagovat
Denis92
Neni sa co cudovat..napustali sme si do Europy hocikoho a tak to aj vyzera..je to velmi smutna realita.
Reagovat
a.magerova
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t1.0-9/11220809_837591019692895_3926611387496815835_n.jpg?oh=3752c746b2a1c37e3d2f678ab8144849&oe=56EE2E48
Reagovat
smazaný uživatel
:D :D Nolda na tyhle trencle nemá dobrý vzpomínky, tak mu je ukradne nebo aspoň zašpiní, aby měl Staník po ptákách :P
Reagovat
Herbert_Hoover
Jojo, už jsem to postoval, bohužel jsem si spletl diskuzi. :D
Reagovat
spaniel
http://www.tennis-arena.cz/video-neuveritelna-promena-marion-bartoliove-9916cz/
Reagovat
gigin
Jj, sa može převlékat za bičem a přespávat ve flétně.
Reagovat
a.magerova
Anebo s bičem v ruce.....
Reagovat
gigin
To už záleží na každém :-D
Reagovat
a.magerova
Tak samo, jen mapuju terén ;-)
Reagovat
gigin
Ty ale prej umíš hrát fajně na flétnu ;-)
Reagovat
a.magerova
Jj říkaj to :-P
Reagovat
smazaný uživatel
kolik že je hodin? :D :P
Reagovat
a.magerova
Na hudební výchovu je čas tak akorát ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
a co fujárka?
Reagovat
smazaný uživatel
záleží, jak velkou fujaru máš na mysli ;)
Reagovat
VlS
Tak to já taky, pokud bude bičiště z dubovýho , 300 let starýho dubu a flétna z trubky z ropovodu. všechno je jen o měřítku :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Asi se chce líbit Rublevovi.
Reagovat
smazaný uživatel
před nějakým časem jsem její proměnu zaregistrovala a byl to fakt šok, jakože se takto změnila k lepšímu až po ukončení kariéry, většinou je to naopak, spíš bych řekla, že jí tenis zas až tak nedával a nenaplňoval ji, nevím, ale asi už měla dost posměšků a viděla se na fotkách a na záznamech a rozhodla se všem vytřít zrak, jenže co je moc, toho je příliš, tady už se mi nelíbí, ztratila zadek, nohy a ruce má jak tyčky a nezdravý výraz v obličeji, ta holka si koleduje o anorexii, příliš vysportované holky už dle mého nejsou hezké, protože ztratí ženské tvary...
Reagovat
spaniel
Jo, pripomina mne tu kachnu ze Spice Girls co pak zacala strasne cvicit a byla jak z Dachau.
Reagovat
smazaný uživatel
to myslíš Viktorku, co se ani neusměje? :D
Reagovat
spaniel
Nene, ta byla tenka od zacatku.
Reagovat
smazaný uživatel
vážně?

http://www.spy.cz/celebrity/13305-podivejte-promeny-victorie-beckham-v-prubehu-let
Reagovat
smazaný uživatel
Se v Londýně v souvislosti s dopingovou aférou Rusáků v atletice vyjádřil tak, že i v tenise by antidopingové kontroly mněly být častější. Asi ví, o čem mluví...!
Reagovat
a.magerova
Tak to on říká už dlouho....
Reagovat
Nola
pravda, zlodej kryci, chytte zlodeja :D

nechajme hadkam volny priebeh.........
Reagovat
a.magerova
Kdoví jak to je, třeba ví, že TO co případně bere se ještě komise nenaučila rozpoznat a co není zakázané je povolené..... nebo je opravdu čistý ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavně ať si před zápasem nedává kafe. Jeden kůň si ho dal a teď kvůli tomu možná přijde o titul z VP.
Reagovat
a.magerova
Anebo pak během zápasu, jako Staník :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Říká to diplomaticky, ale snad všichni tušíme, koho má na mušce! Je to ale vždy těžké, soupeřit s někým, o kom pochybuji...
Reagovat
woody
Koho máš na mysli konkrétně?
Reagovat
smazaný uživatel
No tak to je asi všem, kdo je alespoň trochu vnímavý a trochu "zkušený" jasné!
Reagovat
woody
Právě,že není!Ty tu obviňuješ někoho z dopingu a nemáš ani čárku důkazu,tak prosím napiš koho myslíš a jaké pro to máš důkazy.
Reagovat
woody
A ještě by mě zajímalo jakej druh dopingu a za jakým účelem v tenise ho používá?!
Reagovat
rod_laver
Myslím, že ty o dopingu nevíš vůbec nic, ale máš potřebu se hloupě vyjadřovat.
Reagovat
Kozoroh
Rozlosování TM dopadlo úplně naopak, než jsem si přál. Pro No1eho je v podstatě jedno, s kým bude hrát, neboť v hale ukazuje stabilní a dominantní výkonnost již tři roky a nevěřím, že vybouchne jak v roce 2011 (po US Open 11 nebyl holt úplně fit).
Djokerovy duely - nechci podceňovat Keie, ale tuším, že právě křehký Japonec bude fackovacím panákem Smithovy skupiny. Nemá v posledních měsících formu a vypadá to, že není fit. Je možné, že po prvním zápase odstoupí z turnaje a nahradí ho ho Gasquet. Berdych může Djokera potrápit tak jak v Bercy, avšak nadále platí, že Berďa Djoka na hardu nikdy (!) nezdolal a snad toto bude platit i po jejich vzájemném střetnutí. Nejpřitažlivější zápas bude samozřejmě ten s Federerem. H2H je vyrovnané 21-21 , Noldovi se otevírá obrovská příležitost - mít poprvé v kariéře pozitivní záznam s Fedexem. Povrch a forma hovoří výrazně v Djokův prospěch, snad bude Djokoland po 43. střetnutí Djoker-Fedex slavit pozitivní bilanci zápasů :-)
Každopádně neočekávám loňské jednoznačné výhry, Djoker může ztratit set. S postupem by neměl mít žádné větší problémy.
Reagovat
smazaný uživatel
jen aby Djokoland neslavil poprvé pozitivní bilanci s Federerem a po TM nebudou mít co slavit, až bude zase vyrovnáno, to by byl trololol :D :P
Reagovat
Mayo
Podľa mňa je lepšie pre Rogera prehrať v skupine s Djokovičom. Ak by ho v skupine dal, tak dvakrát by Djokovič nedopustil s ním prehru v prípadnom finále. A zase Roger bude v prípadnom finále o to namotivovanejší mu ju vrátiť.
Reagovat
Kozoroh
Vy dva považujete postup Fedexe za hotovou věc, ale to si já nemyslím. Od prohraného finále US Open mi přijde Fedex zaseklý, v Basileji sice získal titul, ale ztratil sady s Kohlim a Goffinem, ve finále zbytečně druhý set s Nadalem. V Šanghaji a v Bercy vybuchl. Nejde jen o to, že by Roger prohrál s Novakem. Může vyletět i s Berďou, Berdych porazil Federera 6x, málokdo porazil Fedexe víckrát než Birdman. Berdych v Bercy ukázal hru na skvélé úrovni, pokud ji ukáže i na TM, s Novakem postoupí Tom!
Reagovat
Mayo
Kozorohu, ňa nezaujíma ako hral predošlé turnaje Roger (:
Reagovat
Herbert_Hoover
A co tě zajímá? :)
Reagovat
spaniel
Ty zas pises, ze povrch a forma hovori pro Djokovice. Podle me pro nej hovori hlavne vek. Sranda je, ze si nepreju, sby nekdo srazil hrebinek Nolemu, ale spis tobe. Pises s takovym podtonem, jak kdybys ho od mala trenoval nebo ho na kurtu ridil pres PC.
Reagovat
Nola
+ 1
aku mame istotu, ze, ten, ktory hrac potvrdi formu a vyhra? ziadnu, nic v nasich zivotoch nie je iste.... iste je, iba jedno, ze vsetci raz umrieme...
Reagovat
spaniel
Asi tak. Samozrejme ma pravdu, ze Nole je obrovsky favorit, ale ta bohorovnost nekdy leze na nervy.
Reagovat
Kozoroh
Když hráč dlouhodobě dominuje povrchu, turnaji (tak jak Rafa antuce/RG, No1e hardu/hale), tak je obvyklé, že fanoušci očekávají další výhry.
A když už jsme u té bohorovnosti, nikdy bych nenapsal větu ve stylu komentáře uživatel Amputace, který po SF Monte Carla Masters mezi Djokovičem a Nadalem napsal toto - " Ale jsem v klidu. RG Rafa znovu ovládne." Zajímavé je, že ten ti tehdy nevadil :-P
Reagovat
spaniel
Asi jsem byl u Nadala zvyklejsi. A sorry, ale Nole je takovy favorit jen diky 3 vecem: Rogerove veku, zpomalovani TM a svemu talentu :D
Reagovat
Kozoroh
Aha, takže uplatňuješ dvojí metr - sebevědomí nadalovců toleruješ, sebevědomí djokerovců ne...
Favoritem duelu je Nolda hlavně a především svou formou, v hale vyhrál 37 duelů, což sám snad uznáš, že to je důkaz dominance. Roger naposledy porazil Novaka v hale na TM 2010. To už je hodně dlouhá doba, během které se mnohé věci změnily. A dalším faktorem je povrch, na pomalých hardech si No1e libuje.
Zmiňuješ věk, v Cinci nebo v Dubaji věk Rogerovi nepřekážel k vítězství nad Noldou. Určující jsou ty dva faktory, které jsem vyjmenoval.
Reagovat
spaniel
Nadal antuce dominoval vic nez Novak hardu. Nikdo v historii neovladl jeden povrch jak Nadal antuku. Navic Amputace nejspis troloval, on mne takovy nedojde.

Samozrejme Fed vyhral, protoze to bylo na rychlem, ktery vekovy rozdil smaze. Jsem presvedceny, ze bys mel uplne jine stavy, byt rychlejsi povrch nebo Fed o 6 let mladsi.
Reagovat
Mayo
len píšeš ako vyhrá skoro každý turnaj :D
Reagovat
Roger_Federer
Me osobne u tebe trochu irituje, ze jsi sem prisel v dobe(nevim presne, ale zaregistroval jsem te poradne loni), kdy Nole jede jak pila, trochu delas ramena v dobe kdy je mu souhrnem nekolika veci, okolnosti nema soupere. (jemu vsecka cest).
Tady to vzdycky vrelo mezi Nadal-Federer fans, Novakovi fanousci byly vzdycky super(Nola, gigin, Sonja..jini.) , vypiplali :) si Noleho od nuly ze stinu jinych dvou velikanu.Az dosel na jejich uroven.
Ty si prisel k hotovemu.:), ale rves nejvic;)..
Ale neber to osobne.:)
Reagovat
Herbert_Hoover
Nole je pohyblivý generátor výher, na TM ho určitě nikdo nezastaví a Novak si připíše třetí rok po sobě halovou neporazitelnost.
Reagovat
Stan_Borowitz
Zřejmě vycházíš z empirické zkušenosti, že podle toho, co víme, zatím každý člověk umřel.

Vyvozovat z toho, že umřeme i my, lze však pouze neúplnou indukcí, a jak ukázali David Hume a Karl Popper, žádný počet shodných jevů nemůže zaručit opětovný výskyt tohoto jevu. Jak říká Hume, pro člověka je přirozené obecně předpokládat, že budoucnost bude podobná minulosti. Tato domněnka je ovšem skutečně pouhou domněnkou, poněvadž pro její potvrzení používáme paradoxně indukci, kterou se nám ještě verifikovat nepodařilo...
Reagovat
spaniel
Po dlouhe dobe a hned takova moudra :) Vitej zpet.
Reagovat
Stan_Borowitz
Díky, taky jste mi chyběli...
Reagovat
spaniel
Kde jsi byl? A s kym? :)
Reagovat
Stan_Borowitz
Ty můj kvítku medový,
to se nikdo nedoví.

Jen já, já vím,
kde jsem včera byl a s kým ...
Reagovat
gigin
Staňa!!! Zaplaťpánbůh. Vitaj a nalej!! :)))
Reagovat
smazaný uživatel
Ještě JM a Sonja a jsme kompletní.
Reagovat
gigin
Mutademus, Broz, Heather a jiní.
Reagovat
Cico93
a ešte Kvitofka:-)
Reagovat
Cico93
a ešte kafino a hotovo.
Reagovat
a.magerova
Těch co odešli a měli co říct, je víc... :-/
Reagovat
gigin
Carolyn, pes.
Reagovat
gigin
Chazy.
Reagovat
gigin
Kafíčko...
Reagovat
smazaný uživatel
Pardoooon. :-( Kafííčko ještě. Co bychom za něj dali. A samozřejmě Mut. Ale Broz mi nic neříkal a Heather jsem moc neregistroval. Carolyn se tu ještě tu a tam objeví.
Reagovat
Cico93
škoda, že dostáva bany, bola sranda.
nojbug:DDDD
Reagovat
Herbert_Hoover
carolyn byla fajn, už jen proto, že fandila A-Rodovi :)
Reagovat
Herbert_Hoover
Brož a jeho arabské satelitní přijímače :)))
Reagovat
Stan_Borowitz
Tož vy sa slítáváte jak eurohujeři na dotace, ogaři... Nic nebude, Bohušu! Doktoři mi zakázali chlast, děvky aj rokenrol...
Reagovat
gigin
Kteří doktoři? Južný a Karlovič?
Reagovat
panzer.dragon
to by Ivo nikdy neudělal :-) takže Južný..
Reagovat
smazaný uživatel
To by vysvětlovalo proč Miško přijel na challenger do Bratislavy...
Reagovat
Stan_Borowitz
:-)
Reagovat
Davor1
:DDDDD
Reagovat
smazaný uživatel
Už jsem Tě několikrát pohřbíval a skoro se odvolával na cenzuru(Burešovu...)!
Reagovat
smazaný uživatel
Už jsem Tě několikrát pohřbíval a skoro se odvolával na cenzuru(Burešovu...)!
Reagovat
Tornes
Je přesně pět hráčů, kteří Federera porazili více, než šestkrát. Rafa, Nole, Andy, Lleyton a Nalba. A přesně 6 x ho porazil kromě Toma ještě Tim Henman (který ale zároveň prohrál pouze 7 x oproti Tomovým 14 prohrám).
Reagovat
panzer.dragon
dík :-)
Reagovat
Kozoroh
Jak jsem psal, těch hráčů, co porazili Fedexe víckrát než Berdych je málo.
Henman sice s Fedexem prohrál 7x, ale období, kdy byl TOP hráčem se s Fedexovou érou překrývá jen částečně. Zato Berdych skoro celou dobu čelil a nadále čelí silnému Fedexovi, žádnému mladíkovi nebo skoropenzistovi. To je třeba brát v celém kontextu dění.
Reagovat
a.magerova
To jsem si myslela letos ve Wimbledonu taky, jakože namotivovaný na odvetu a ejhle :-/

Kopie toho na co reaguju, bo se tu v tom nejde vyznat:
13.11.2015 17:17Od: Mayo
Podľa mňa je lepšie pre Rogera prehrať v skupine s Djokovičom. Ak by ho v skupine dal, tak dvakrát by Djokovič nedopustil s ním prehru v prípadnom finále. A zase Roger bude v prípadnom finále o to namotivovanejší mu ju vrátiť.
Reagovat
Mayo
ale to boli 3 víťazné predsa len
Reagovat
smazaný uživatel
Zní to logicky. Takže pro Rafu je výhodnější Andymu zápas ve skupině pustit, aby mu to mohl ve finále vrátit.
Reagovat
Herbert_Hoover
http://www.tennis.com/pro-game/2015/11/nadal-reiterates-desire-see-season-ending-championship-clay/56810/#.VkXywPkve71

Ať to tu trošku ožije :))
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa má pravdu.

BTW, neboj, ožije! Pichol si do osieho hniezda. :)
Reagovat
Mayo
načo si to sem dával? kto to má teraz čítať
Reagovat
Herbert_Hoover
To nevím, někomu pověz, ať ti to přečte :)
Reagovat
smazaný uživatel
no ano, minimálně další tři roky je toto téma bezpředmětné a pro Rafu obzvlášť, poněvadž za 4 roky pochybuju, že by hrál antukový TM :D :D
Reagovat
Herbert_Hoover
Třeba se sejde pár chytrých hlav v Londýně a položí antuku :)))
Reagovat
smazaný uživatel
já si právěže myslím, že by to moc chytré hlavy nebyly, podle mě je to blbost :P
Reagovat
Herbert_Hoover
proč? :)
Reagovat
smazaný uživatel
viz ?
Reagovat
smazaný uživatel
viz dole, nejde mi zkopčit znak
Reagovat
smazaný uživatel
sorry, ale tady má Rafa smůlu, musí se prostě naučit hrát stejně dobře na každém povrchu a ne cpát hlínu i na Turnaj mistrů, zcela logicky završující podzimní sérii halových HC turnajů, to by byla blbost, i kdyby se hrálo na cihle v hale, já osobně bych tam dala jedině jako obměnu koberec, jako to bylo dřív, to už mladší generace nezná, Roger si taky nestěžuje, že by chtěl víc turnajů a Masters na trávě, už to zmínil, že by to bylo fajn, ale nevytahuje to neustále jako Rafa, kterýmu jde o to, že to tam nikdy nevyhrál a na antuce si myslí, že by to vyhrál, jakoby toho z cihly neměl dost, přitom už byl víckrát ve finále TM, takže nejde o to, že by mu to tam nevyhovovalo, to je jeho problém, že Novak a Roger jsou lepší hardaři než je on zkrátka :P :D
Reagovat
Mayo
možno aj "hardaři" ale skôr sa mi tam hodí slovo "halaři" ... ja by som dal na TM super intergalakticko rýchly hard najradšej
Reagovat
smazaný uživatel
no tak halaři, to už je detail, jsem měla napsat "indoor hardaři" asi :D a s tím superintergalakticky rychlým povrchem máš pravdu, ten už je málokde a většinou ho ovládá Roger, protože mu rychlá hra vyhovuje, teď neříkám, že bych preferovala rychlejší povrch kvůli němu, to vůbec ne, ale protože se mi nelíbí všeobecné zpomalování a příští rok si toho pinkání zase užijeme dost, do každé haly bych dala rychlejší povrch, asi jako je v Basileji nebo jak to vždycky připraví pro nás v Praze, ať už jde o DC nebo FC :)
Reagovat
Mayo
Ja by som to chcel kvôli Rogimu aby vyhral ešte TM.
Reagovat
smazaný uživatel
já bych mu to taky přála, to je jasný, takhle se musím spoléhat na to, že se mu nějak povede porazit nejlepšího indoor halaře posledních let, přitom tenhle přívlastek patří oběma, rozdíl je jen v té rychlosti, kterou upravili tak akorát pro Noldu, být to rychlejší, tak Rogera nestíhá, takhle se Roger proti němu víc nadře no :(
Reagovat
Herbert_Hoover
Tak to právě není. Proč za tím hledat excuse? Mně to taky přijde jako zpestření i kdyby Rafa skončil ve skupině i na antuce jako že letos porážek na antuce zažil víc než dost. Dal bych to klidně na trávu, ale x let válčit na jednom povrchu, dobře tedy dvou dejme tomu ale v zásadě podobných, mi přijde monotónní a šedivé. Jasně, musel by se překopat kalendář, to už by se asi málokomu chtělo. Ale indoor clay podle mě tak nelogická varianta není. Mimochodem uvítal bych i Masters na trávě a víc travnatých turnajů, bohužel možnosti jsou v téhle otázce docela omezené.
Reagovat
Roger_Federer
A Grandslami se nehraji na stejnych povrsich x let? To ti monotoni neprijde?
Reagovat
Herbert_Hoover
Pokud by se hrály všechny na jednom povrchu, bylo by to divné. :) I kdyby to byla antuka, tak by se mi to nelíbilo, protože já obecně antuku moc rád nemám, mnohem raději styl, který se hraje na trávě, to že fandím Rafovi je věc jiná.
Reagovat
Roger_Federer
No tak to nechapu pak vubec nic..
Reagovat
Herbert_Hoover
To už jsem se párkrát přesvědčil. :) Ale nic ve zlém.
Reagovat
smazaný uživatel
já teda nevim, ale pokud se na čtyřech Grand Slamech hraje stále na stejném povrchu, navíc v Paříži a Londýně je to kor tradice, která se těžko někdy změní, tak proč by se měl často obměňovat Turnaj mistrů? Aby ho pokaždé vyhrál někdo jiný? Ne, vyhraje ho komplexní hráč, který se nejlépe přizpůsobí podmínkám, mistrem může být jen ten, kdo ovládá všechny povrchy ;))
Reagovat
Herbert_Hoover
Přesně tak, právě proto, že minimálně Wimbledon a RG mají obrovskou tradici, která se těžko změní..navíc každý GS má svůj povrch, jejich změnou by došlo ke znevýhodnění některého z top hráčů, pokud se pohybujeme jen v rámci naprosté špičky. Ale tím, že TM je jen jeden znevýhodňuje více hráčů. Když už se teda oprostíme od toho argumentu "zpestření". Ani by to nějak často být nemuselo. Klidně třeba co šest let nebo se změnou místa pořádání, pokud by to bylo třeba minimálně po pěti letech. Pouze v jednom roce intervence trávy do stabilních povrchů na TM, plus teda ve dvou letech outdoor beton...slabé :)
Reagovat
Tornes
Ty se tváříš, jako by TM byl důležitější než GS. Přičemž podle všech, co znám, je důležitostí (současnou) nejlépe těsně pod nimi.
A ve skutečnosti pokud bys hale vzal TM, už jí nezbude vlastně nic - tj. zlikvidoval bys totálně jeden povrch. Super. A proč? Protože se někomu nelíbí, že na tom turnaji není jeho oblíbený povrch?
Reagovat
Herbert_Hoover
Za současných podmínek jí zbude dalších cca 15 turnajů v roce, tedy přesně o sedm méně než na antuce. V únoru by byl určitě prostor navýšit počet indoor hard turnajů. Obecně je demence, že není ve Francii ani pětistovka atd. a ona indoor demence v kalendáři se má vykoupit roky hraným TM na jednom povrchu. Dobrý. :) Slušel by určitě i další Masters v hale. A neříkám zrušit halu na TM, jen ji střídat s dalším povrchem. Nejde o to, že někomu, tedy z toho vyplývající dojem individuality, ale obecně by to bylo spravedlivější a zajímavější. Tím není řečeno, že TM je víc než jsou GS, jen tím je řečeno to, že v rámci sekce GS je spravedlivosti učiněno za dost a v rámci TM ne.
Reagovat
spaniel
Pokud chces psat o spravedlnosti, tak navrhuj ubrat antuky a pridat travy. Mozna bys mel celkove pridat travy.
Reagovat
Herbert_Hoover
S tím souhlasím, tenis na trávě mám rád, ale ten klasický už prakticky vymizel, posledním mohykánem je Roger, tím předposledním byl Andy Roddick z těch zvučnějších. Teď už nemůžeme o trávě skoro ani mluvit. Ale pokud na něčí úkor přidat trávy, tak rozhodně ne na úkor antuky. To by zase moc spravedlivé nebylo, chlapče. :)
Reagovat
spaniel
Antuka je druhy nejzastoupenejsi povrch. Takze rozhodne kandidat na redukci. Samozrejme prvni se nabizi hard, ale to moc realne neni (levne, bezudrzbove, nejvic hracu na nem umi). I proto by se treba AO nevratilo k trave a radeji zmenili hard na Plexicushion, aby zpomalili a vyhranili se vuci USO. Navic pomale povrchy jsou nuda, je na nich nejmin prekvapeni.
Reagovat
Herbert_Hoover
Australian Open je zrovna příkladem, kdy umí být pomalý povrch nuda. :) Pokud na něm nehraje Stan s Novakem epický pětiseťák nebo Rafa s Rogerem. Koneckonců finále 2012, které mnoho lidí nazývá epickým, někteří nazývali nudným, nekonečné výměny, silná podobnost s antukovými zápasy. I když de facto záleží silně na tom, kdož se společně utká. Ano, hard je první kandidát na redukci, pokud bychom ubrali antuce a přidali hale, mohli by mít nastejno a beton by značně dominoval. Zase by přišly výtky.
Reagovat
smazaný uživatel
Turnaj mistrů na antuce je prakticky nemožný. Na antuce se hraje tři měsíce na velmi tradičních (vedle Wimbledonu) snad vůbec nejtradičnějších turnajích v Evropě. Turnaj mistrů je na konci sezony, což je taky jediné logické vyústění -) počítají se body za celou sezonu. Sezona končí v půlce listopadu, logicky je to tedy na povrchu, na němž se hraje v předcházejících týdnech. A tady se taky nabízí jako jediná logická hala. Nikdo nikdy neschválí, aby se pátý nejprestižnější turnaj sezony hrál tak, že hráči nebudou mít žádnou možnost na přípravu. To by se musela přesunout celá antuková část sezony na listopad, což je už vzhledem ke zmiňované tradici míst a počasí tam naprosté sci - fi. To by se musel hrát Turnaj mistrů v půlce roku, což je blbost.
Já jsem v tomto směru klidný a tuhle debatu beru jen jako vyplnění vaty před začátkem turnaje mistrů. Podle mě je šance na antukové TM 0 - 5%
Reagovat
Herbert_Hoover
Indoor clay jako příprava na TM? Utopie? :) Já myslím, že by to šlo, byla by s tím práce, samozřejmě. Pak je tu tedy varianta outdoor hardu.
Reagovat
smazaný uživatel
To je nonsense. Antukové turnaje v hale nemají žádnou tradici, žádný se tam ani nehraje, takže určitě nikdo nebude cpát antuku do haly. ;) Navíc by se musela přizpůsobit Paříž, což není žádný challenger a Basilej. Je to přespříliš komplikované na to, aby to bylo byť trochu pravděpodobné. ;)
Reagovat
spaniel
Indoor antuka je prisernost. Loni nebo kdy hral Rafa kdesi v hale na antuce a stezoval si kazdy den. Takze jedina moznost by byla presunout to nekam na jih nebo na jiny termin. Na jih to nepresunou, protoze na antuce nebude nikdo rozehrany. Na jiny termin taky ne, protoze logicky se to hraje na konci sezony. Proste bIbost.
Reagovat
Herbert_Hoover
Rafovi se líbí Londýn, tak asi nepředpokládal, že by se hrálo venku na antuce? ;)
Reagovat
a.magerova
Tož ať mu tam sypnú tu modrú.... já na ni mám ty nejlepší vzpomínky :-))))
Reagovat
smazaný uživatel
no jasně ;))) a kdo si tehdy nejvíc stěžoval? :PP
Reagovat
a.magerova
Rafa a Nole :-/
Reagovat
smazaný uživatel
přesně, je to nelogická blbost a nevím, co tím Rafa sleduje, toho se prostě nedočká a jestli, tak už nebude aktivní hráč :D
Reagovat
Herbert_Hoover
To ani Roger, ten už tím tuplem ne, i když možná to bude opačně. :) Každopádně ani o jednoho z nich nepůjde, tak by se nabízelo spíš, co tím sledují fans Rogera? :)
Reagovat
smazaný uživatel
já vím moc dobře, co tím sledujete vy, ale fans Rogera? pouze říkáme, že je to nelogická úvaha, to bych teda chtěla znát názor Rogera a dalších hráčů na tohle téma, pokud to někde je...
Reagovat
Herbert_Hoover
No hlavně mi šlo o to, že automaticky podezíráte z toho, že je to kvůli tomu, aby Rafa vyhrál TM. Ten nevyhraje už nikdy, i kdyby se hrálo na antuce. To klidně přiznám, tím pádem je tahle stížnost lichá úplně. Navíc než by se to případně zrealizovalo, tak Rafa bude tou dobou už připravovat svého dosud nenarozeného syna pro triumf na Roland Garros. :D
Reagovat
smazaný uživatel
asi tak nějak, stěžuje si naprosto zbytečně, páč jeho se to už netýká :D vy to budete akorát používat jako argument, proč TM nikdy nevyhrál
Reagovat
Herbert_Hoover
Tak může vyjádřit svůj názor přeci, aniž by usiloval o vlastní prospěch :) Nemyslím si, že Rafa věří, že by se ho to ještě mohlo týkat, možná někde v koutku duše slepě doufá...
Důvod proč nevyhrál TM...podle mě by ho vyhrál, pokud by se nehrálo v hale. I když do značné míry závisí na tom, že TM uzavírá kalendář a víme, jak na tom býval Rafa na konci roku, přesto si myslím, že hrát se venku na hardu, tak ho Rafa získal.
Reagovat
smazaný uživatel
On mluví o tom, že to není fér pro všechny, ale podle mě to znamená, že se mu to nelíbí i vzhledem k jemu samotnému, jakoby prskal, že kvůli stále stejným podmínkám nemá šanci to někdy vyhrát, proč teda nenavrhuje, aby se to hrálo na venkovním hardu, ale prosazuje si furt antuku? Jiný než halový turnaj by se za současného počasí v tomto ročním období musel hrát někde úplně jinde, což by zas až takový problém nebyl, WTA Championships se taky hraje až v Singapuru a TM byl předtím v Číně, ale je to prostě už tak logicky nastaveno, že podzimní asijská šňůra a poté evropské haly se hrajou v jiných podmínkách a připravují na závěr roku, proč něco měnit, když by to úplně překopalo všechno ostatní...
Reagovat
spaniel
Ty jsi slusne mimo. Co tim sleduji fans Rogera? Vzdyt ty to vytahujes. My jen pouzivame zdravy rozum.
Reagovat
Herbert_Hoover
Ano, vytáhl pro debatu o téhle možnosti změnit povrch na TM, případně jej střídat. Hlavní téma nemělo být "Rafa už neví, co si vymyslet, aby vyhrál TM" :)
Reagovat
smazaný uživatel
pravidelně třeba po 5 letech obměňovat povrch a místo konání Turnaje mistrů se zdá být spravedlivé, ale tady v londýnské O2 se to prostě osvědčilo, má to special atmosféru a exkluzivitu, lepší než kdy předtím, já si prostě neumím představit TM na antuce, i na té trávě by to bylo zvláštní, každý není tak dobrý travař jako Roger či Novak, nebo antukář jako Rafa, ale na hardu by měl umět zahrát každý, hrát na jiném povrchu by znevýhodňovalo jednoho či druhého, antuka by leda tak Rafovi pošetřila kolena a měl by mnohem větší šanci na výhru, je všeobecně známo, že Rafa bojuje proti betonům, on by hrál nejradši na antuce pořád, jak se zdá :P a zpochybňovat důležitost TM je taky blbost, vždyť každý chce být v TOP 10 a zahrát si tam, všichni ti vyvolení, co se tam dostali, mluví o tom, jaká je to výjimečná událost a pro ně čest se tam vůbec dostat, zas mi neříkej, že počet vyhraných TM nemá takovou váhu jako GS, tady jsou jen samí top hráči, o to je to těžší vyhrát, a sami hráči potvrzují, že tady nenarazí na žádného lehkého soupeře, současným králem halového betonu je bezesporu Djokovič a je i největším favoritem na další titul, ale tento obrázek dokazuje, proč je Roger alespoň prozatím považován za GOATa :P

http://imgup.cz/images/2015/11/13/1461154_595880857133402_2019539452_n.jpg
Reagovat
Herbert_Hoover
Zpochybňovat důležitost TM vůbec, to by mi jinak nebylo jedno, že se hraje už pěknou řádku let v hale. :) pro Rafu je outdoor hard druhá nejpřípustnější varianta po antuce. I ta tráva by pro něj mohla být lepší než hala, pokud by se na TM nedostali Brown nebo Rosol :)))
Reagovat
Herbert_Hoover
*bylo jedno, pardon :)
Reagovat
Herbert_Hoover
*bylo jedno, pardon :)
Reagovat
smazaný uživatel
tím jsem narážela na ty, kdo snižují hodnotu TM oproti Grandslamům, to se přece taky počítá, jinak by to nebyl Turnaj mistrů a nevyhrávali by ho ti nejlepší přeci :P a někdo z Nadalobijců na TM? to spíš Dimi s Gulbou nebo dřív bude sněžit v pekle :D
Reagovat
Herbert_Hoover
Kolja Davyděnko nejlépe ví, že se to počítá, ale určitě by to vyměnil za GS. TM je TM, je to víc než Masters, z hlavy si nevybavím, co všechno Kolja vyhrál, ale vím že vyhrál TM. No jo, taky vím, že vyhrál Šanghaj, ale to jen díky tomu, že ve finále porazil Rafu :/ :D
Reagovat
Roger_Federer
Pocem mladej, nejsi ty ten Rafaeoli25?
To by lecos vysvetlovalo.
Reagovat
Herbert_Hoover
Ne a ani ho neznám. Budeš si muset najít vysvětlení jiné, ale tuším, že bude podobně mimo mísu.
Reagovat
Roger_Federer
Sam si tady hodil " postesknuti" Rafy, aby si rozpoutal diskuzi o cem?
Ted se "jako" budes divit, ze nato ti kterym si ten povzdevh smeroval, reaguji tak jako si ocekaval a mohl tim padem ty, sit do Federera a nazoru jeho fans, presne jak si vlastne chtel.
Reagovat
Herbert_Hoover
Aby ses intelektově odkopal a ukázal v celé své kráse :) Splnilo to očekávání :) Nemusím si hledat žádný speciální důvod, ten se nabízí v podstatě každou chvilku. :))
Reagovat
Roger_Federer
Pane boze, dalsi co kaze o intelektu.
Reagovat
Herbert_Hoover
Teď sem nemyslel tvé hrubky. :)
Reagovat
smazaný uživatel
ten se vyjadřoval jinak a Rafu obhajoval mnohem zuřivěji ;)
Reagovat
Stan_Borowitz
HH je na Rafaeoliho moc přemýšlivý. To bych si spíše vsadil na Nikkki nebo jak se přesně píše.
Reagovat
Herbert_Hoover
zatím nejsem takový blázen, abych si psal sám se sebou a na druhé straně ani takový génius, že bych se prezentoval dlouhodobě jako muž i žena, takže Nikki můžete z toho s klidným srdcem vyškrtnout :D chudák Nikki :)
Reagovat
Stan_Borowitz
To jsem se asi nevyjádřil přesně, chtěl jsem říct, že bych si spíš vsadil na to, že Rafaeoli je Nikkki. Tebe s nikým neztotožňuju...
Reagovat
Herbert_Hoover
Aha oukej, měl jsem dojem, že se pokračuje v honbě za jakýmsi odhalením mé dávné identity. :)
Reagovat
smazaný uživatel
to bys mu hodně škodil Herbertovi. Ten má celkem logické argumenty, naproti tomu Nikky je snad troll.
Reagovat
Roger_Federer
Mel jsem ten pocit, ale dal jsem na nazor Forehenda, ktery napsal, ze jsem mimo, ze si s Nikkki vymenoval nekolik vzkazu ohledne vychovy deti..
Jedone, ze by Rafaroli25 tu kamuflaz dovedl k dokonalosti a obalamutil i P?NA Forehenda..;)
Reagovat
smazaný uživatel
Clovece, ty nas tady taky balamutis, ty tvoje komenty, to je obcas dost dobrej zahadnej rebus :-D

P?NA..??? toho ani ja neznam :-D

To je furt dokola tady se mnou, po skoro dvou letech porad Nikkki je Rafaeoli.....njn :-/
Reagovat
Roger_Federer
Neumis cist...;).
Kdysi jsem mel ten pocit..;), dal jsem na Pana Forehenda, ktery je rozumny a destingovany diskuter.:)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak najednou je distingovaný diskuter, hm? Ještě medávno to byl šašek a klaun a demagog a já nevím co ještě. Tak hlavně, že v tom máš jasno :-)
Reagovat
Roger_Federer
Ty nerozeznas nadsazku??
Reagovat
smazaný uživatel
ale už to skoro vypadalo, že ses z těch diskuzí kapánek zbláznil, bacha na to :D :D jo a Nikkki z toho vynechte, tu já znám a ta fakt není Rafaeoli, to se snad dá poznat i z vyjadřování ne, my ženský jsme oproti vám diametrálně odlišné, většinou... ;)
Reagovat
Herbert_Hoover
To ne, za tím spíš stojí jiné faktory než diskuze. :) Faktory, které si beru k srdci víc a nahlodávají mi mysl mnohem účinněji. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
no tak o tom mi musíš povyprávět, Herbe, už jsi dlouho nenapsal a já si říkala, proč asi ;))
Reagovat
Herbert_Hoover
Asi jsem potřeboval konverzovat o něčem méně smysluplném :D
Reagovat
Herbert_Hoover
Asi jsem potřeboval konverzovat o něčem méně smysluplném :D
Reagovat
smazaný uživatel
:-D
Reagovat
Stan_Borowitz
To je fakt holka? Viděná na vlastní oči?
Reagovat
smazaný uživatel
na vlastní oči ne, ale je reálná :))
Reagovat
smazaný uživatel
+1 ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Diky :-) Herbie.
Nestiham to tady dneska...

Venca: kdyz nekdo fandi srdcem, tak je asi troll :-)))))
Reagovat
Herbert_Hoover
Není za co, rádo se stalo, třeba si to někdy vyberu. :D
Reagovat
smazaný uživatel
S tim pocitam :-D
Reagovat
Herbert_Hoover
Super, že v tom máme jasno oba :D
Reagovat
Mayo
mohol by sa hrať TM na parketách :D
Reagovat
Herbert_Hoover
Nebo v pohyblivém písku.
Reagovat
smazaný uživatel
nebo třeba v kosmu, intergalaktický tenis nejlepších superhráčů, co by ne...
Reagovat
Herbert_Hoover
v indoor kosmu :))
Reagovat
smazaný uživatel
pak bysme konečně viděli slow motion tennis v reálném čase :)))
Reagovat
smazaný uživatel
právě že zakopaný pes je v tom překopání kalendáře, jestliže tu je série přípravných turnajů na nějaký větší Masters nebo Grandslam, tak to by se po US Open muselo hrát převážně na antuce v hale, aby to mělo smysl, vem si, že Andy má kvůli přechodům problém se zádama jako právě teď před DC, ne prostě, ani nad tím nechci uvažovat, pro mě je logická skladba celoročního kalendáře tak jak je, tedy začít na pomalejším venkovním hardu, pak antuková sezona, bohužel krátka travnatá sezona, tu bych rozšířila, americké betony a podzim prostě halový, ale na jiném typu betonu než ostatní, chtělo by to rychlejší anebo vrátit do kalendáře koberec, ty povrchy na turnajích mají připravit před Masters a Grand Slamem a Turnaj mistrů je takový jakoby pátý Grand Slam, akorát jen pro 8 nejlepších, tak drasticky, aby to vyhovovalo hlavně Rafovi bych to v žádným případě neměnila, tečka :P
Reagovat
Herbert_Hoover
Jasný, zrychlit povrch kvůli Rogerovi ale Rafova stížnost na monotónní TM je mimo mísu, hehe. :) Pokud by si Roger stěžoval, že není TM na trávě nebo na supergigaultramega rychlém indoor podkladu, tak je ten článek OK. :) Tohle není jediná logická varianta kalendáře, jen se nechce dělat jiná. Dřív ten kalendář taky vypadal jinak. Antuky ještě i po USO apod.
Reagovat
Roger_Federer
Sam si tady hodil " postesknuti" Rafy, aby si rozpoutal diskuzi o cem?
Ted se "jako" budes divit, ze nato ti kterym si ten povzdevh smeroval, reaguji tak jako si ocekaval a mohl tim padem ty, sit do Federera a nazoru jeho fans, presne jak si vlastne chtel.
Reagovat
smazaný uživatel
už jsem reagovala na Maya, že nechci prosazovat superultrarychlý hard kvůli Rogerovi, ale protože pomalých hardů už je až až a všeobecně se mi zpomalování prostě nelíbí, v hale to má prostě svištět a tomu by se museli přizpůsobit všichni, když to dokáže stoletý Federer, nevím, proč by to nezvládl Djokovič a Nadal v nejlepších letech, potažmo teď, jo moment, oni jsou vlastně narozdíl od Rogera pinkálisti :P
Reagovat
Herbert_Hoover
Já si nemyslím, že jsou Novak a Rafa v nejlepších letech, co do výkonnosti je ten ideální věk pro sportovce podle mě dřív. U Rafy nemůžeme vůbec mluvit o nejlepších letech, ten je právě důkazem toho, že je to strašně individuální. Novak má letos famózní sezonu ve svých 27-28 letech, ale podle mě vyšší výkonnost měl v roce 2011, tedy ve svých 23-24 letech. Teď spíš dle mě těží z vyzrálosti mentální, zkušeností atd., není to úplně přesné, ale snad ten smysl z toho jde poznat.
Reagovat
smazaný uživatel
tos mě trošku nepochopil, samozřejmě že jsem myslela v nejlepších letech kolem 23-26 let, a současnost jsem zmínila jako "potažmo teď", na druhou stranu výkonnost se prodlužuje a posouvá k hranici 30 let a výš, kdy už dříve hráči uvažovali o skončení kariéry, takže Rafa jako současník Novaka by na tom měl být v podstatě stejně, jenže rozdíl je zrovna u něj ve fyzickém opotřebení a haldě zdravotních problémů, které mu nedovolí držet si stabilní výkony jen s mírnými výkyvy, bohužel, někdo má na zranění smůlu celou kariéru, viz Del Potro, Haas atd. A co se týče Novaka, nemyslím si, že je jeho výkonnost horší než v roce 2011, naopak je to jeho nejlepší rok vůbec, tehdy něco změnil a jeho potenciál se projevil a rozvíjel se v jeho nejlepších letech až doteď, stal se z něj pan hráč a ano, největší pokrok udělal v té mentální vyzrálosti, což je prostě vidět, že je to jiný hráč, z něhož jde respekt, psychicky se obrnil a v současnosti těží ze zkušeností ale taky z toho, že už nemá zdravotní problémy a je neskutečně fit :))
Reagovat
Nola
dlhe prispevky zvacsa necitam, zavanaju nudou...tvoj som precitala cely, klobucik
Reagovat
smazaný uživatel
klobucik za to, že jsi to zvládla přečíst až do konce? :))
Reagovat
Nola
nie, za spravny postreh
Reagovat
smazaný uživatel
já vím, to bylo jen takové popíchnutí ;) díky, jsem ráda, že mě aspoň někdo bere vážně, btw taky nerada čtu dlouhé příspěvky, ale mě to nutí napsat toho víc :))
Reagovat
Herbert_Hoover
Novak letos hodněkrát nehrál top tenis, jakým se prezentoval v roce 2011, no přesto to urval. Výsledkově dominuje, ale pozadí je jiné v mých očích. V zákulisí už těží primárně (i) z dalších předností. Čistě výkonnost jeho mi přišla vyšší opravdu v r. 2011, ale samozřejmě je to na debatu. No právě, je to individuální, papírově lze určit nějaké věkové období jako nejvýkonnější, ale pokud přijdou zdrav. problémy, můžeme ten papír zahodit. Naopak ten, kdo se nestihl tak opotřebit (závislost na herním stylu ale i biologické výbavě), tak může i po třicítce předvádět slušný tenis, hokej...ale jeho top byl taky jindy.

Btw teď se taky jeví, že nikdo není tak dobrý hardař jako Novak. Halař jako Roger, který si na TM vodil všechny. To bychom přestali hrát na všech površích, protože v jednu dobu byl někdo, kdo dominoval. V hale se taky hraje, přestože v ní Novak už tři roky neprohrál. Proč by se nemohlo hrát na antuce, jenom proto, že jí Rafa kdysi dominoval, což by se už neopakovalo? :) De facto hodně hráčů umí zahrát i na anatuce, stejně jako na hardu, ale prostě jako dřív byl Rafa fenomén antuky, dnes je Novak fenomém hardu obecně, Roger byl trávy...zkrátka nejde nalézt rovnováhu, na základě tohoto smýšlení by musela být i ta hala špatně.
Reagovat
smazaný uživatel
No právěže po většinu roku hraje top tenis, Australian Open vyhrál takřka bez přípravy like a boss, páč v Kataru ho vystřílel Esovič, v Dubaji byl prostě Roger lepší a pak následovalo co? čtyři vítězství na Masters za sebou opět bez přípravy, jediné na co se připravit nemohl, byl Stanův bekhend ve finále RG, kde ho totálně vytrolil, pak vyhrál opět s prstem v nose Wimbledon, jediný, kdo ho tam mohl ohrozit byl až ve finále Roger, ale ten oproti loňsku bohužel odpadl, a Kevin v životní formě, je jasný, kdo by WB vyhrál, kdyby to Ufoun dal že ano :P poklesu formy jsem si všimla až na amerických betonech, kde hrál tak nějak bez šťávy, v Kanadě mu titul sebrala Můra a v Cincy taky zaškobrtl, to až na US Open se dal celkem do kupy, i když úplně top to taky nebylo a o to víc mě mrzí, že tam měl Roger obrovskou šanci na 18. GS, protože jeho megaforma až do finále byla neskutečná, zahrát takhle i proti Nolemu, tak má titul v kapse, tehdy mě fakt hodně zklamal, no a od té doby co vyhrál poslední grandslam se veze opět na šňůře halové neporazitelnosti, tak nevim, o čem je řeč, to v roce 2011 vyhrál až do US Open úplně všechno až na dva turnaje včetně RG, kde ho o možnost titulu připravil opět Švýcar :D od září hrál kulový a Turnaj mistrů se mu nepovedl vůbec, tehdy jakoby po té sérii úspěchů nějak vyhořel asi, což se letos nestalo, sám potvrdil, že je tento rok lepší než rok 2011... no a o té antuce už snad stačilo, ať se po roce 2018 hraje třebas na travnatém koberci posypaném cihlou, aby to vyhovovalo všem :D
Reagovat
Herbert_Hoover
Tak to právě není. Proč za tím hledat excuse? Mně to taky přijde jako zpestření i kdyby Rafa skončil ve skupině i na antuce jako že letos porážek na antuce zažil víc než dost. Dal bych to klidně na trávu, ale x let válčit na jednom povrchu, dobře tedy dvou dejme tomu ale v zásadě podobných, mi přijde monotónní a šedivé. Jasně, musel by se překopat kalendář, to už by se asi málokomu chtělo. Ale indoor clay podle mě tak nelogická varianta není. Mimochodem uvítal bych i Masters na trávě a víc travnatých turnajů, bohužel možnosti jsou v téhle otázce docela omezené.
Reagovat
VlS
Trochu zoufalý Rafo, ne? A co ta RG hrát pro změnu na hardu ( nejlíp super rychlým) , Wimbledon na škváře a tak.
Reagovat
Herbert_Hoover
Jsem pro RG na trávě, pokud bude Wimbledon na antuce :))) Změna je život, bylo by to osvěžení. TM by si zasloužilo klidně i trávu, nemuselo by jít jen o antuku zrovna. S trávou je to ale už tak složité, čili se nabízí ta antuka.
Reagovat
Roger_Federer
Ani semi to nechce cist..zas breci ze nema turnaj mistru na antuce???
Reagovat
Herbert_Hoover
Ne, nebrečí, ale Rogerovci mají hned jasno. ;)
Reagovat
Mayo
ver mi, že som to ani ja radšej nečítal a ani sa nechystám
Reagovat
smazaný uživatel
já to otevřela a úplně mi stačilo přečíst si jeho argument :D :D
Reagovat
Mayo
ale veď to už voľkakedy spomínal, že by sa mal zmeniť povrch, tak načo stokrát?
Reagovat
smazaný uživatel
aspoň že to uznáš :))
Reagovat
Mayo
Tak ak sa mi niečo nepáči, tak neni problém.
Reagovat
smazaný uživatel
:))
Reagovat
Kozoroh
Zakopaný pes je v tom, že žádný povrch není pro TM dostatečně "správný". Halový TM vyhovuje hardařům, antukový TM by vyhovoval Nadalovi aspol., finále ATP na zeleném pažitu travařům...

Ale se současným stavem věcí (tedy TM v hale na tvrdém) souhlasím a neměnil bych ho. Hala narozdíl od venkovních turnajů nemá žádný GS a tvrdý povrch je nejrozšířenejší na ATP Tour.
Reagovat
smazaný uživatel
jj, přitom, když si to člověk vezme kol dokola, tak tenisti v podstatné části Evropy jsou odkázany na halu dokonce po většinu roku (říjen - duben).
Reagovat
Herbert_Hoover
No právě...takhle je jen otázka jestli nebude dlouhodobě správný pro xy hráčů, nebo bude pár let správný pro jednu početnou skupinku a pak zase pro druhou. :) Tím, že jde o jediný turnaj, tak to není jako na GS...ten komu nevyhovuje antuka, válí v Melbourne, ten komu nevyhovuje Melbourne, válí ve Wimbledonu. Navíc je to pestré tímto. TM je jen jeden a pořád na indoor hardu. Nepopírám, že by byly nutné zásahy do kalendáře, ale podle mě by to byla fajn změna. Navíc to tu už kdysi bylo, před desítky let na trávě nebo kauza Houston na outdoor betonu.
Reagovat
Kozoroh
Střídat povrchy na TM rok co rok mi připadá ujeté. Jeden ročník bude vyhovovat antukářům, druhý travařům, ale tím se ten "problém" odsune do pozadí, nevyřeší se.
Ano TM se kdysi hrál na trávě nebo venku na tvdém. Ale většina ročníků se odehrála v halách buď na koberci nebo na hardu. 45-letá historie turnaje ukázala, jaké prostředí je pro TM nejlepší a tou je hala s povrchem tvrdým nebo na koberci. Takže raději neměnit osvědčené prostředí než se pouštět do experimentů se střídáním povrchů.
Reagovat
Herbert_Hoover
Rok co rok určitě ne, to by bylo fakt psycho. Zvolil bych dva výchozí povrchy, které by se střídaly. Klidně by to nemusela být ta antuka, i když ta by vyhovovala početné skupince. Klidně i ten outdoor, aby Rogerovci moc neprskali, i když o nich to už za chvíli nebude, stejně jako o Rafovi. Hlavně, aby byla nějaká obměna a bylo to spravedlivější. A tím, že by to nebyla tak drastická změna jako přechod z indoor hardu na antuku, tak by si mohla najít méně odpůrců. Pokud by se pořadatelství nestřídalo jako ponožky, tak bych to postavil na vztahu "co nový pořadatel-to změna povrchu".
Reagovat
spaniel
Cely ten napad je naprosta bIbost.
Reagovat
Herbert_Hoover
Naprostá blbost by to byla, pokud by neměla kořeny v historii, takhle je to třeba jen blbost. Ale i to je úhel pohledu a hlavně záleží na motivech toho, proč je to bráno za blbost. ;)
Reagovat
spaniel
Tak Rafuv a potazmo tvuj motiv je naprosto zrejmy :D
A neslovickar, naprosta bIbost, kolosalni bIbost...na tom nesejde.
Reagovat
Herbert_Hoover
Já neslovíčkařím, pro mě je nepřípustná naprostá i kolosální, jedno jak to pojmenuješ, o to přeci vůbec nejde. :) Není známý, jenom jsi podezíravý fanda Rogera a mýlíš se. Rafa zmínil zrovna antuku, ale já bych přivítal jakoukoliv změnu. Tedy trávu, outdoor nebo antuku. Tráva a Londýn by šly k sobě, ale to můžeme škrtnout. Takže zbývají dva povrchy. Antuka by vyhovovala velké skupince hráčů, stejně jako outdoor. Vzhledem k tomu, že tou dobou než by se o tom třeba jen mluvilo, tak by už byl Roger i Rafa dávno ze hry, můžeme se oprostit od motivů Rogerovo-Rafovských, tedy i motivů pro subjektivní odsuzování tohoto návrhu na úrovni osobních antipatií.
Reagovat
spaniel
Tak ale on nezminuje travu, ale antuku...protoze trava to je pro nej z deste pod okap.
Problem je, ze tve duvody jsou mimo. Nejvic strada trava a hala a ty chces jeste ubrat. Kvuli cemu? Nejake pofiderni cirkusove zabave? Pokud necemu ubrat, tak outdoor hardu nebo antuce, jelikoz tyto povrchy dominuji.
Reagovat
Herbert_Hoover
A kdo říkal, že bych hale ubral? Jak jsem psal, v únoru třeba je prostor pro halový turnaj nebo nějaký indoor podnik povýšit o level výše. Marseille by si třeba zasloužila být aspoň pětistovka díky tradičně zajímavému obsazení. To samé u zmíněné trávy, Queens konečně povýšil, ale Masters je prostě nutný. Na druhou stranu se musíme smířit s tím, že tráva je specifický povrch, pro kterou nejsou takové podmínky jako pro antuku. Logicky bude nejslabší v kalendáři. Takže tím, že bych dočasně změnil povrch na TM neznamená, že by počet indoor podniků klesl. Ano, Rafu napadla antuka, já netrvám na tom, že by to muselo být na ní. Rafa to řeší možná zbytečně subjektivně, protože se zcela jistě změny nedočká, tak se to může hrát kdekoliv.
Reagovat
Tornes
Kořeny v historii... Takže příští rok bude US Open na trávě, pak na antuce a pak zase na hardu? kořeny v historii to má taky...
Reagovat
Herbert_Hoover
Není důvod, od toho tu máme Wimbledon a Roland Garros. Pokud by tu nebyly, tak bych byl pro. ;) Jde o to, že co do GS tu je několik suplementů, takže spravedlnost je v této turnajové kategorii v pořádku. :)
Reagovat
smazaný uživatel
JEBAT s takovouto skupinou, no chance.
Reagovat
Cico93
Nehádž flintu do žita, možno vystrelí motyka:-))
Reagovat
Chrenda
On nehází do žita flintu, ale Berdyče a ten motyku nikdy do ruky už nevezme.
Reagovat
Cico93
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Djokovič vítěz SK - A
Federer do 2 místa SK - A

Wawrinka do 2 místa SK - B
Murray do 2 místa SK - B

:))
Reagovat
smazaný uživatel
Djokovic moze byt kludne druhy.
Federer kludne nemusi postupit.

Wawrinka a Murray mozu byt 1-3.
Reagovat
smazaný uživatel
Akorát tam je jenom vítěz, nebo do 2 místa.

Skupiná A je jistější, tam by mě velmi překvapilo kdyby nepostoupili Roger a Nole. O první místo si to rozdají mezi sebou.

Skupina B je horší, tam záleží na tom jak se k tomu postaví Murray, jak se vyspí Stan. Od těchto dvou aspektů se bude odvíjet jestli postoupí Rafa. Dobrý Murray, Dobrý Stan = Rafa nepostupuje.
Reagovat
Cico93
tvl to je rovnica
Reagovat
smazaný uživatel
Jasné, Rafov vykon je uplne bezpredmetných...Este ze v tych 14 GS sa Stan zle vyspal a Andy ich nebral vazne :)
Reagovat
Cico93
Presne..
a nepodceňujem ani Davida ten može kľudne všetky zápasy v skupine prehrať, ale aj všetky vyhrať.
Reagovat
smazaný uživatel
to je rovnica s 2 neznámymi :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Chápu fans Rafy, taky mu přeju návrat, nicméně v Paříži měl co dělat s Andersonem a jeho výkon je sice lepší, ale pořád to není ono.

Navíc na TM nikdy nic neuhrál, v hale, na hardu. Podle mě vyletí ve skupině. Je třeba se na to dívat trošku nezaujatě. Jasní favoriti jsou v pořadí Djokovic, Federer, Murray, Wawrinka.........možná Nadal kdyby byly skvrny na měsíci. TM se nehraje na antuce, tam bych možná Rafu o 1 místo posunul.
Reagovat
Cico93
Síce ho nevyhral, ale nenazval by som to nikdy nic neuhral.
Reagovat
smazaný uživatel
A pak stejně vyhraje Djokovič. Celou sezónu se tady analyzujou všechny turnaje kdo s kým má jaký H2H a další řeči. Nole je letos prostě jinde a vyhraje i TM tak na 90%. 5% je že ho zastaví Federer a 3% že si zlomí nohu a 2%, že ho porazí někdo jiný. :) Od neděle to uvidíme v přímém přenose, tak konec analýz, ještě ani nezačali. :)
Reagovat
smazaný uživatel
gumená noha sa nedá zlomiť :D
Reagovat
smazaný uživatel
asi tak, ten má gumové i kotníky :D
Reagovat
Mayo
To ako hral v Paríži nikoho nezaujíma, toto je nový turnaj...a takže podľa tvojej logiky aby vlastne sa ani nehral žiaden turnaj a rovno nech dajú trofej Djokovičovi :D veď načo sa hrajú zápasy vôbec
Reagovat
smazaný uživatel
to si myslí hodně lidí, Mayko, ale může se konat překvapení :))
Reagovat
Mayo
?
Reagovat
smazaný uživatel
tento názor jsem četla snad všude, že by to měli dát rovnou Djokerovi, škoda, že loni se o tu trofej nebojovalo :( aktuálně je největší favorit a dává se mu přes 90 %, zbylých 10 % nebo i míň je to překvapení, které může nastat :)
Reagovat
Mayo
Dobre Goatko (:
Reagovat
Cico93
A keby sa to hralo na antuke tak aj napriek všetkému čo sa udialo by bol za Djokovicom druhý naj. favorit.
Reagovat
smazaný uživatel
O tom žádná. Tohle nevyvracím.

Všichni víme jaký je tenis a jak dokáže být zrádný. Ale pokud se díváme každý rok na TM již několik let po sobě, tak TM prostě není Masters 1000. Na TM vyhrávají a postupují favoriti. Rafa nemá formu, nemůže si dovolit na TM zápas jako s Andersonem kde odvracel MB po tom co Kevin minul prázdný kurt, tady to většina borců nemine. Proto Tomáš nepostoupí ani ze skupiny (i když mu to moc přeji). Hrál s Djokovičem v Paříži, měl několik SB ale co? Netrefil prázdný kurt a to je ten problém, protože ti TOP ten prázdný kurt trefí. Nechci tady nic předvídat, ale skupina A Výhra Djokovic druhý Roger (možná naopak), Skupina B Murray, Wawrinka (pokud to Murray nevypustí kvůli DC) to pak může postoupit i Rafa, nebo Ferrer. Přál bych si to jinak, nicméně to bude pravděpodobně další turnaj kdy Djokovič zvedne trofej a ukončí svojí supersezónu. :)
Reagovat
turista
Je pravděpodobné, že Novak Djokovič získá další titul. Zaslouží si to. Jinak TM na antuce by byla příjemná změna. V tom má Rafa pravdu.
Reagovat
Mayo
Je pravdepodobné, že Novak Djokovič prekoná Jimmyho Connorsa.
Reagovat
smazaný uživatel
Nikdy nic neuhrál...A treba sa na to pozerať nezaujate..

Tak možeš začať..Hádaj, kto má z tej skupiny na TM najvacsie uspechy?...Správne, Wawrinka, Murray to nie sú.
Reagovat
smazaný uživatel
Akorát já svůj názor (neříkám, že se nemůžu mýlit) vyjadřuji s ohledem na výsledky z aktuální sezóny. Neřeším tady kdy Rafa, nebo někdo jiný postoupil do finále a co uhrál přes X lety na TM. I kdyby loni vyhrál všechny turnaje a měl bilanci 80 výher 0 porážek, tak prostě letos nemá formu. Proto favorizuji hráče, kteří tu formu LETOS mají a za mě to je pořadí Djokovič, Federer, Murray, Wawrinka. Pokud Rafa překvapí, tak to bude jenom dobře. Hodnotím letošní sezónu.
Reagovat
smazaný uživatel
Akú halovú formu má Wawrinka a Murray?...Opat, kto získal najviac halových bodov?...Chces zas pomocku?..Wawrinka a Murray to nie sú :)

Veď keď máš byť nezaujatá, tak naozaj buď :)
Reagovat
Herbert_Hoover
Cotoje? Paradoxně jediný člověk z té skupiny s jakous takous aktuální formou je Ferrer. U Wawrinky ani pojem forma neexistuje. To je hráč vymykající se všem zákonitostem. Může shořet jako zazářit, ale formu nemá. Pokud Rafa nikdy nic neuhrál na TM, tak Andy už tím tuplem ne, nehrál nikdy ani finále, pokud se nepletu a nejenže hrál v Paříži děsivě, ale navíc zde pravděpodobně bude do jisté míry pracovat faktor DC. Tím neříkám, že nepostoupí ze skupiny nebo bude nějakým způsobem špekulovat.

Ze druhé skupiny vážně ani ten Roger nemusí postoupit, lámat chleba se bude při jeho duelu s Tomášem, no nemyslím si, že to má v kapse. I když je jeho postup zdánlivě pravděpodobnější než Tomášův. Jediný, kdo má postup v kapse, je Novak. Jinak to může dopadnout vlastně jakkoliv.
Reagovat
Roger_Federer
Kolik %davame Novakovi ?
Reagovat
Herbert_Hoover
99.9% :D

Méně, ale překazit mu postup ze skupiny může jen zranění, nebo pokud by ho unesli mimozemšťané.
Reagovat
turista
Sohlasím. Novak totiž umí předvést svůj nejlepší tenis přesně tehdy když to nejvíc potřebuje což jsou např.finále velkých turnajů.Těch titulů nasbírá v budoucnosti ještě mnoho. Titulu na RG se určitě někdy dočká.
Reagovat
Roger_Federer
V klidu, Rafa by to stejne nevyhral ani kdyby to bylo na antuce a realne moc neverim, ze by se v roce 2019 i kdyby to bylo na antuce jeste dostal na TM, pokud vubec bude jeste hrat.
Reagovat
Herbert_Hoover
Teď už by to nevyhrál no. Do roku 2013 jo, ale ne tolikrát, jak by se mohlo zdát, i když čert ví, to jsou jen domněnky. Imho si ale myslím, že by se nemuselo hrát zrovna na antuce, stačil by venkovní beton a myslím si, že jednou by to za ta léta vyhrál.
Reagovat
Mayo
Na víťaza turnaja dávam Djokovičovi 88%
Reagovat
smazaný uživatel
Nechápu kde berou všichni takovou jistotu ohledně postupu RF, na podzim neodehral nic moc a navic ten povrch bude zase pomaly a to mu nesedi...
Reagovat
a.magerova
Taky to nechápu, Berdych se může hecnout a bude po ptákách :-/
Reagovat
Chrenda
Tak tak, SMAŽENÝ FRITOVANÝ. To se říká v Amazonii když je někdo vyřízený.
Reagovat
Chrenda
To patřilo do jiného místa, ale sem se to taky hodí. Berdyč je FRITO a s ptákama bude leda tak odcházet z kurtu.
Reagovat
pockerface
Povrch RF nesedí až na to, že loni na tom samém povrchu došel do finále. Tomáš může mít sezonu jakou chce, ale na TM se mu nikdy kromě r.2011 nedařilo. Postoupil do SF jen 1x a to právě v r.2011.
Reagovat
a.magerova
http://img1.obrazkyanimace.com/oa/patek-trinacteho/patek-trinacteho_001.jpg
Reagovat
a.magerova
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/12247191_837313066387357_729010739647219218_n.jpg?oh=1d9f5aef23365d444793be980eebf5bf&oe=56B15B2B
Reagovat
smazaný uživatel
Standa ohlašuje semifinálovou odvetu za toho kanárka ;) :P
Reagovat
gigin
má jakúsi novú babu. Vypadá teda o hodně starší, ale prej je jenom o dva roky starší. Prej - Thiem is spending all his prize money with his new girlfriend :DDD

https://twitter.com/lpbrvf/status/664906889470328832
Reagovat
Herbert_Hoover
Do té bych taky nějakou tu zlatku klidně vrazil :)))
Reagovat
a.magerova
A nejen zlatku, co?! :-P
Reagovat
Herbert_Hoover
Notak, na takovém počestném sportovním webu :))
Reagovat
a.magerova
No právě..... na sportovním webu nelze nahrávku na smeč nevyužít ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
jojo :D ;)
Reagovat
VlS
Teď jde o to, co slečna ocení víc :-)
Reagovat
Herbert_Hoover
Každému, co jeho jest ;)
Reagovat
gigin
Group A:
Djokovic: 45-25
Federer: 38-29
Berdych: 9-37
Nishikori: 7-8

Group B:
Murray: 25-27
Wawrinka: 15-28
Nadal: 51-15
Ferru: 19-40
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal tady vypadá jako zabiják :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal má stará esa v rukávech :)
Reagovat
gigin
No, postoupí Djokárna a Brdušík. Niši se po prvním zápase rozpadne, myslím zdravotně, už včera na tom ceremoniálu nevypadal dobře, celý byl jakýsi lesklý, jak kdyby ho navoskovali nebo co. Tím pádem se to celé zamotá a postoupí Berďa jako druhý.

Ve druhej skupině Můra hraje dámičku, že na to prdí, všichni s tím počítají, přitom on bude hrát jak o život a postoupí ze skupiny jako vítěz. Druhý s ním půjde Staník.

Jas jasů :DDD
Reagovat
smazaný uživatel
:DD Kéž by no, Murray pak porazí v SF Berdycha a Nole Rafu/Stana. A finále Djokomůrárna zase, ať taady všechny klepne :D A hotovo, vo to strach nemám.
Reagovat
gigin
Jo no :DDDD
Reagovat
smazaný uživatel
A Nole v posledním zápase prohraje. Andy vyhraje TM a pak porazí ty dva skorožabožrouty v DC a bude hotovo. Ten s tou špinavou nohou je docela dobrej, vo to strach nemám.
Reagovat
gigin
Tak jak pravíš, pravíš fajn :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak on to nekdo urcite vyhraje, vo to taky strach nemam...hele a proc tam nehraje Gulbis?
Reagovat
gigin
Tak to vůbec netuším, co se mohlo přihodit, že tam není. Asi nějaký administrativní omyl.
Reagovat
Herbert_Hoover
Rafa si nemohl přát lépe :) s Andym v hale 1:1 a na TM vyhrál jejich jediný společný zápas :) Není ale radno usnout na vavřínech, Stan může být nevyzpytatelný a aby se neopakovala Paříž
Reagovat
smazaný uživatel
No pokud se nic významného nestane, tak Rafa nepostoupí ani ze skupiny. Může ho porazit úplně každý. I Ferrer.
Reagovat
Herbert_Hoover
Naopak, to by se musely ty významné věci stát. :)
Reagovat
Mayo
ten jeden zápas na TM v 2010 Rafa vs Andy bol parádny...jeden z naj zápasov podľa mňa na tom turnaji za tie posledné roky
Reagovat
Herbert_Hoover
To ano :) TM 2009 taky parádní, strašně jsem to tehdy přál Koljovi a bonus bylo, že se utkal ve finále s JMDP, vyřadil Rogera.. :) Famózní tenis hrál. Jediný vroubek, který si u mě tehdy udělal, byla porážka Rafy ve finále v Šanghaji.
Reagovat
Mayo
Davydenko mi nikdy nesedel ale bol to veľký tenista.
Reagovat
smazaný uživatel
Tvl, a to sa Rafovi nerataju vyhry s RF a ND..By atakoval stovku snad
Reagovat
Herbert_Hoover
106-49 by to mělo být i s bilancí se Samurajem :)
Reagovat
smazaný uživatel
Zarátajme len Rogera a Berdycha, nech aj ten počet prehier má uroveň :)
Reagovat
Herbert_Hoover
Vidíš, Berdycha jsem zapomněl spočítat :D to by bylo ještě drastičtější
Reagovat
Herbert_Hoover
126-53 i s Berdychem :)
Reagovat
rod_laver
Btw, Tommy Haas je podruhé otcem :-)
Reagovat
a.magerova
A je otcem nebo matkou :-)))
Reagovat
a.magerova
https://pbs.twimg.com/media/CTpOrUnXAAAhi61.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to bude, jak jsme chtěli, Novak v neděli začíná a Roger s Béďou večer, takže uvidím vše potřebné i v úterý a ve čtvrtek, paráda :))
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.atpworldtour.com/en/scores/current/barclays-atp-world-tour-finals/605/daily-schedule?day=1
Reagovat
smazaný uživatel
Tomáš uhraje 1 výhru a 2 prohry a to maximálně. Bude záležet na zdravotním stavu Keie. V první skupině jsou postupující na 99% jasní RF a Novak.

Zajímavější je skupina druhá, ale tam vidím jasně Stana a Rafu, Andy to podle mě vypustí kvůli finále DC a David může jenom překvapit.
Reagovat
smazaný uživatel
Nicméně by byla prdel kdyby třeba Nole s Rogerem nepostoupili ze skupiny a Semi by bylo Berdych-Ferrer, Nishikori-Wawrinka :). Stát se může cokoliv. Roger přehraje Noleho, pak i Nishikori trošku se to pokomolí a jednička je venku :)
Reagovat
Chrenda
Blouzníš....
Reagovat
smazaný uživatel
To já vím, ale myšlenka je to vtipná :)
Reagovat
kada.tom
Takže postupující budou Novak a Nishi ze Smithovy skupiny a z Nastaseho skupiny to bude Andy a Rafa.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak určitě :D
Reagovat
rod_laver
Celkem fajn los. Vzhledem k tomu, že mám vstupenky na finále a semifinále, a zároveň doufám ve finále Roger vs. Novak a v semi Rafu s Rogerem (i když spíš s Novakem), papírově vypadají skupiny hezky. Druhá věc je, jaká bude skutečnost :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ja si myslím, že nejaké prekvapko v SF bude a niekto z tria RF, RN, AM nepostúpi...
Reagovat
rod_laver
Myslím, že Roger s Novakem postoupí.. V druhé skupině bych se nedivil, kdyby šel dál Rafa se Stanem. Já moc AM nevěřím, ale to mu nevěřím celou kariéru :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Páni, nerád s tým prichádzam, ale našu tipovačku dnes neuhádol vobec nikto..Dokonca ani Kozoroh :)

Apropos, podravujem spaniela, Vencu...Dobrý pokec pri tenise to bol, škoda len, že Youzhny nezvíťazil..
Reagovat
rod_laver
Já jsem to tušil, že veškeré portálové hříchy budou osobně zapomenuty :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jednoznačne, všetko prebehlo bez komplikácii a v priateľskom duchu..;)
Reagovat
rod_laver
Myslím si, že "rušno" by osobně bylo s jinými uživateli.. Petrik ti po nich 100 EUR neposlal? :-)
Reagovat
gigin
Až chytí Zlatou rybu.
Reagovat
rod_laver
Laco je nový, pošlu ti.
Reagovat
gigin
Ok.
Reagovat
Roger_Federer
Tak to tady bude tedka pekna nuda, kdyz si nepujdes se Spanielem po krku.;)
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, bylo to fajn. Taky díky. Všichni přežili. :D Jak se poznají tenisportáloví maniaci? Při tibereaku Južnyj - Roger - Vasselin sledují živě stream z losu. :D
Reagovat
a.magerova
Tak ale to chápu ;-)
Reagovat
tito
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Kurna, toz toto nevypada vubec zle ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem celkem spokojená, nechci Béďu s Nišim nějak podceňovat, hlavně Tomáš může překvapit formičkou na závěr roku, ale vidím to na postup Novaka a Rogera, alespoň to bude od začátku zajímavé a ne že by se Nole, Rog, Rafa semleli už ve skupině a ve druhé co? Andy podle mě bude hrát na půl plynu, aby se šetřil na DC a vypadnul odtamtud co nejdřív :D takže za mě postoupí do SF Rafa a Stan, byla by škoda se ošidit na TM o zápas Fedala :)) Moje přání je napravit loňské neuskutečněné finále, myslím, že Rog je víc než dobře připraven a naladěn, ale radši zabouchám ;))
Reagovat
smazaný uživatel
+1.
Reagovat
smazaný uživatel
Taky vidím finále stejné jako loni. Roger s Novakem jsou prostě trošku jinde a na TM mají oba ještě tak o 30% lepší formu, než všude jinde. Rafa na ně zatím nemá a navíc na TM nehraje nic moc, Andy se připravuje na DC, takže to má v paži, Tomáš nepostoupí ani ze skupiny a bude rád jak něco uhraje s Nishikorim a Ferrer může jenom překvapit. Bylo by překvápko kdyby bylo finále jiné, než loni. Když se podívám na sázkovky tak účast Noleho ve finále je kurz 1,25 a Roger ve finále 1,4 :)
Reagovat
rusedski
RF finále 1,8 v Tipáči. Doufám, že všichni nakládáte, když je to podle vás tak jasný :)
Reagovat
Kytka
no druhá skupina by byla lepší. Murray asi moc hrát nebude a u Wawrinky člověk nikdy neví. Být ve skupině s Nolem a Rogerem je horor. Ale v Paříži to bylo těsné. Mohl by vrátit Nolemu tu porážku. Formu má.
Reagovat
smazaný uživatel
To má o tom žádná.

Nicméně všichni víme, že na TM se můžou porazit Nole s Rogerem jenom navzájem.
Reagovat
smazaný uživatel
pro Tomáše šance moc nevidím, ani mu nefandím, chci postup RF a ND, jenom je potřeba si na něj dát pozor, aby nepřekvapil ;) a o tom, že se tu ti dva výše zmiňovaní dokážou porazit jen navzájem, o tom žádná a ještě dodám, že to nikdy nebylo a snad ani nebude jednoznačné, natož aby zazpíval kanár, loni jsme o tu bitvu přišli, tak si to musí teď vynahradit :))

http://imgup.cz/images/2015/11/13/12241433_836359849816012_6850234633170701301_n.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
Uvidis
Reagovat
Serpens
Chtěl jsem Fedal match ale takhle je to velmi nepravděpodobné :(
Reagovat
smazaný uživatel
Finále djokovic berdych vzpomente si na mě......
Reagovat
smazaný uživatel
ha ha ha
Reagovat
Chrenda
cha cha cha
Reagovat
Chrenda
Semifinále TM:

NOLE-STAN
ROGER-ANDY

Finále:

ROGER-NOLE

Vítěz:

ROGER

BERDYČ=ŽÁDNÁ VÝHRA
Reagovat
FulnekUltras
snad aspoň nad Nišikorim...
Reagovat
Mayo
Ja som tak vedel, že Federer a Djokovič budú spolu v skupine...takže tam to vidím na nich dvoch a v druhej skupine bude záležať od toho ako vážne ten turnaj zoberie Murray
Reagovat
smazaný uživatel
Maykoooo, jsme spolu ve skupině, konečný společný zápas :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Dúfam, že nebudeš Rafu trápiť. :P
Reagovat
smazaný uživatel
Postoupíme společně a Stanovi zbydou oči pro pláč.
Reagovat
smazaný uživatel
bodaj by :-)
Reagovat
gigin
Crying baby.
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, a ma na to Andy vratit Nolemu porazku z Parize? Ja Andymu fandim, ale Stan by mohl toho Novaka spis dat...

Hlavne Rafa muze klidne z prvniho placu a muze byt Fedal :-)
Asi se predpoklada, ze Novak si postup z 1. mista pohlida.
Nechme se prekvapit a fandeme skvelemu tenisu!
Reagovat
Mayo
teším sa na spoločný zápas (:
Reagovat
tommr
bude mít letos co dělat aby uhrál aspoň to tradiční jedno vítězství ve skupině. Djokovice a Federera určitě neporazí a na Nishikoriho moc neumí ... :(
Reagovat
a.magerova
Nevím, kde bereš tolik optimismu (teda vzhledem k mému favoritovi čili Rogerovi).... já to tak moc nevidím, ale ráda se budu mýlit ;-)
Reagovat
tommr
na TM hraje Federer vždycky svůj nejlepší tenis - tam je favoritem vždycky a proti všem ... :)
Reagovat
rusedski
Kei bude podle mě otloukánek turnaje a RF na podzim krom "povinné" Basileje nepředvedl nic. Tomáš bez šancí určitě není...
Reagovat
Chrenda
Naprostý souhlas. Berdyč nema chance, je tak zvaně FRITO.
Reagovat
Pedronegro
to jako smažený, jo? :)
Reagovat
Chrenda
Tak tak, SMAŽENÝ FRITOVANÝ. To se říká v Amazonii když je někdo vyřízený.
Reagovat
darek.vrana
Určitě? Sleduješ přece tenis, tak víš, že nic nemůžeš tvrdit určitě.
Reagovat
slacker
On muze
Reagovat
pockerface
Hlavně, aby to byli pěkné zápasy. Loni to byla ve skupinách bída, tam lítali kanárci, až to byla chvílemi fraška. Zvlášť zápas Andy-Roger. Pěkný zápas bylo loni SF Standa x Roger. A pokud se Roger a Novak dostanou do finále, tak letos ho snad odehrají. Už se nemůžu dočkat až to v neděli začne.
Reagovat
smazaný uživatel
No1e
Rebe1
*
Andy
Stan
Reagovat
a.magerova
Reagovat
pockerface
Neboj, Roger s Nolem v pohodě a Andy s Rafou, ale u toho Andyho si nejsem jistý. Záleží jak celý TM Standa pojme :-).
Reagovat
smazaný uživatel
;D)))
Reagovat
smazaný uživatel
Dobrý tip.ten Tomáš celý rok neporazil top ten hráče Krom nadala v Austrálii.tak teď by to mohl zlomit můj tip finále djoko rebel s tím že rebel oplati porážku djokovi že skupiny!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Rebel ve finale je zajimava predstava, o tom zadna. jen by to chtelo, aby do SF tedy postoupil Nadal a prave hral s Tomem...jinak bych rekl ze stopka...Rozhodne bych si pral SF Mura vs. Rebel;) Kdyz uz by to melo byt mezi Murou a Stanem...
s Murou jsou to aspon paradne vypjate zapasy...

Postup ze skupiny si predstavuji asi nasledovne;)

Djokovic vyhraje 3 zapasy
Fedex 1 zapas
Rebel 1 zapas
Samuraj 1 zapas

Ja proste jen doufam, ze nekde ten set zvladne navic nez ti dva;) Nebo lepsi skore....A rekl bych, proc ne...na Fedexe umi, kdyz chce...horsi to bude se Samurajem, ale ten ted nejak zase formou neoplyva, posledni zapasy dokonce skrecoval...
Takze jen si prat, aby Nole vyrubal vsechny a Nisi vydrzel a neskrecoval;D)
Blbe by bylo, kdyby Samuraj neuhral nic, coz trochu hrozi...takze se muze uz rozhodovat na samem zacatku...cili, porazit jakkoliv Fedexe...velka sance na postup...pokud s Fedexem uhraje jen set, trebas aspon, potom doufat, ze Samuraj Fedexe utaha...a porazi...zase H2H s Fedexem nema Samuraj nejak spatne, celkem vyrovnane...
Proste doufam, ze to nejak vyjde, a celkem mi bude jedno, jestli se bude psat, ze je to haluz;D)
SF bych si pral s Nadalem, jasne, ale nejak tomu neverim, zeby vyhral skupinu, a vubec postoupil...ale kdo vi, co se v te skupine jeste stane;) Andy taky muze rupnout vsude, bo mu svihne, Stan muze mit ty sve blbe dny, a postoupit muze Dejvid s Rafou;D)
Reagovat
Chrenda
Normálně blouzníš Vlku. Berdyč má šanci tak maximálně proti Keyovi, když tomu bude hodně haprovat zdraví. Ale ani tomu nevěřím. Když vyhraje celkově jeden set, tak to bude super úspěch.
Reagovat
slacker
Kdyz vyhraje jeden set tak to uspech nebude
Reagovat
smazaný uživatel
To bude spis prusvih:D)
Reagovat
Kytka
Jo to by byl průšvih. Vždycky aspoň 1x vyhrál.
Reagovat
smazaný uživatel
Nod dovol...tak napsat nejaky predpoklad, ze Nole vyrube vsechny a Rebel ten jeden zapas nekde urve a doufat, ze si ti tri rozdeli mezi sebe jeden vitezny zapas, a Rebel proleze sice s odrenyma, ale proleze, nepovazuji fakt za blouzneni;D)))
Chapu, ze z neho asi nemohu vyrazit nejake zazraky, ale cekat na jeden priprdly set...no na to teda kaslu, to potom ani nemusim sledovat jako;)
Muzu napsat, vitez turnaje Nole a nazdar.... a muzem si dat rozvnou sraz v pristi sezone, nebo po ukonceni kariery nekterych hracu;)
Reagovat
smazaný uživatel
A sakra ten Tomáš má fakt smůlu až mi je ho fakt líto. No nic tak da takovou malou odvetu s noldou za
Reagovat
tommr
Djokovic bude na TM hrát trochu jinak než v Paříži a Tomášovi na nějakou odvetu nedá nejmenší šanci ...
Reagovat
pockerface
Do úterý jsem doma, tak já bych si přál, aby v neděli začínal Roger, abych viděl jeho 2 zápasy ve skupině. I když oni začínají hrát někdy po 15 hod.a pak večer v 21 hod. Tak to bych měl vidět i tak, ale přece jen budu mít dovču, tak bych si to pěkně užil v klidu a s čistou hlavou :-)
Reagovat
smazaný uživatel
já bych taky chtěla, aby Rogerova skupina hrála liché dny, jednak proto, ve středu a v pátek odpoledne mám zrovna směny :/ a jednak před sobotním semifinále by měl Roger, pokud postoupí, aspoň den volna a ne že to bude zas jako loni, bude to tak ne? :)
Reagovat
Denis92
Minuly rok praveze Roger zacinal v nedelu. Takze mal pred semi den volna.
Reagovat
smazaný uživatel
určitě? no možná si to pletu, řekla bych, že ne, ale tehdy to stejně bylo houby platný kvůli těm zádům
Reagovat
Denis92
Urcite :) Bol som tam. Stvrtok hral Roger posledny zapas v skupine proti Andymu.
Reagovat
smazaný uživatel
Tady není o čem, Nole a Roger dál, Tomáš těžko bude stačit. Druhá skupina bude vyrovnanější.
Reagovat
anajka
Moje dni sú utorok a streda. Ktoré zápasy uvidím naživo??? Už by som to chcela vedieť.
Reagovat
Denis92
Ja mam tak isto. Ono sa to neda s urcitostou povedat, zalezi od vysledkov prvych zapasov. Ale predpoklad je ze ak Roger aj Nole vyhraju svoje zapasy tak budu hrat prave proti sebe a potom Berdych - Nishikori.
V druhej skupine to je rovnako. Ak Andy vyhra s Ferrerom tak bude hrat s vitazom zapasu Stan/Rafa.
Murray - vitaz zapasu Nadal/Stan a Ferrer- porazeny zapasu Nadal/Stan
Reagovat
anajka
Bodaj by si mal pravdu, Roger - Nole, to by som mala bonus navyše.
Hľadaj potom červené tričko s bielym nápisom peRFect :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem přesně věděla, že Rogera šoupnou k Noldovi, ten jeho výraz :D ale tak dá se, aspoň že to nedopadlo tak brutálně, a Standovi to v obleku vždycky tak sluší :))

http://imgup.cz/images/2015/11/12/12219592_836203849831612_8713730691039044989_n.jpg
Reagovat
pockerface
Nevím proč, ale já jsem radši, když je Roger s Nolem, něco mi napovídá, že Nole a Roger hladce postoupí. To kdyby byl Roger ve skupině místo Standy, tak tam by to bylo zamotanější Rogera by mohl porazit jak Andy, tak Rafa, ale i obráceně. Ale, že by Rogera porazil Tomáš nebo Kei to se mi nechce věřit. Myslím si, že Roger ztratí s Tomem set, ale ne zápas. A Kei nevím jak potrénoval, ale podle mě po zranění nebude v takové formě, aby porazil Noleho, Rogera nebo Toma.
Reagovat
pockerface
Podle mého zamotanější bude Andyho skupina. Rafa se rozjíždí, Wawroš, když má den a chce hrát, tak dokáže neuvěřitelný věci a David to je malý-velký bojovník, Andy ten, když má den tak zahraje dobře, ale taky může vybouchout jako loni.

Novak asi porazí všechny (ale třeba ho Roger zaskočí) a Roger podle mého Toma porazí ve 3.setech a Nishiho ve 2.setech.
Reagovat
mahycek
Taky mě zatrnulo, že Roger může skončit ve skupině. Djok je favorit, Berdychvi to nyní jde a Nishi je nevyzpitatelný. A nebo, že Roger s Novakem neprohrává, když to nebude finále.
Reagovat
a.magerova
Necháme TO Osudu :-))
Reagovat
a.magerova
Ale zase výhoda, že pokud Roger vyleze ze skupiny, tak v SF nenarazí na Noleho, takže dá se najít PLUS na všem :-)))))
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa nemá cit v ruce a zmáčknul jim to dřív :D
Reagovat
Tornes
Jen prohodit Toma a Rafu a byl by to ideální los :)

Tom to bude mít hodně těžký. On s Nishim a z druhé skupiny David podle mne nepostoupí. Roger a Nole vypadají jako velcí favoriti, z trojice ve druhé skupině si neumím vybrat.

Celkově to vypadá jako spousta fajn zápasů ;)
Reagovat
Kozoroh
Vzhledem k No1eho neporazitelnosti v hale a Tomově skvělé formě by mě nepřekvapilo, že by Fedex krachnul už v základní skupině. Tato možnost není tak nereálná, pokud přihlídneme k výsledkům Rogera po US Open. Dva nepovedené turnaje a vydřený titul z domovského turnaje.
Reagovat
Denis92
Skvela forma no.. zalezi aj od superov. S Andym a Nolem neuhral ani set. A to hlavne proti Nolemu hral vysoky nadstandard.
Reagovat
dappe
Třeba krachne neporazitelný Nole.
Reagovat
Nola
Fedex postupi, predosle zapasy budu zabudnute
Reagovat
Roger_Federer
Pokud by Tomas zopakoval vykon co predvedl proti Novakovi v Parizi a Roger opet nemel den, je docela realne ze to tak bude jak pises.
Ovsem pokud Roger dobre nacasoval formu klidne muze opet porazit i Noleho.Tech "kdyby" je v teto skupine hodne...
Reagovat
smazaný uživatel
nesmíš zapomenout na to, že Fedex je pan hráč a určitě by nedopustil krach ve skupině, Tomáš možná má formu, ale proti velkým hráčům vždy psychicky selže, i kdyby je měl na lopatě, tady navíc za Rogerem bude stát celá 02 aréna, takže o tlak bude postaráno, no a Niši by za normálních okolností byl nebezpečný, ale s jeho zdravím je to chatrné
Reagovat
Denis92
Andy s Rafom su urcite spokojny so zrebom.
Novakovi to moze byt jedno, Roger moc spokojny nebude. Ale z 2.miesta by mal postupit. Aspon sa vyhne v semi Novakovi. Takze ja to vidim na reprizu minulorocneho finale. Uvidime o niekolko dni.
Reagovat
pockerface
Roger porazí Nishiho a i Tomáše. To, že se mu povedl zápas proti Novakovi neznamená, že stejně zahraje proti Rogerovi.
Reagovat
adalv87
naprostý souhlas,ale budu mu to tak i tak přát
Reagovat
Herbert_Hoover
proti Rogerovi zahraje ještě lépe nebo chceme-li Roger zahraje hůře než Novak
Reagovat
Kozoroh
Jenže na Fedexe Berdych umí zahrát, vyhrál asi 6 zápasů.
Reagovat
Nola
tento rok? Tom ak bude vo forme moze vybuchat celu skupinu a nakoniec padne v semi, alebo vo finale,,,
Reagovat
Chrenda
A odkud že jsi spadl?
Reagovat
PetaM
Super, Tom bude mít ve skupině pěkné zápasy, na to se rád podívám :)
Reagovat
smazaný uživatel
Mislym,ze vyhraje tamten. Ale vo to strah nemam.
Reagovat
a.magerova
Ne ne, mýlíš se, vyhraje ten vedle něj :-))
Reagovat
pockerface
Novak,Roger,Tomáš, Kei
Andy,Stan,Rafa,David.
No Tomáš a Kei to budou mít hodně těžký.
Podle mě postoupí Novak, Roger a Andy/Stan a Rafa
Reagovat
Herbert_Hoover
Novak, Berdič + Stan, Rafa
Reagovat
smazaný uživatel
Aby nakonec všechny v té Nastaseho skupině nevypekl Ferrer :)
Reagovat
Fandina
http://www.imagehosting.cz/images/tm2015.jpg
Reagovat
Fandina
Tři moji top v jedné skupině. Hrůza.
Reagovat
Fandina
a ten čtvrtý je neporazitelný Nole, ach jo
Reagovat
Denis92
takze na uvod takto
Murray - Ferrer
Wawrinka - Nadal

Djokovic - Nishikori
Federer - Berdych
Reagovat
Nola
cas? ktora skupina startuje?
Reagovat
Denis92
Vacsinou vzdy startuje Andyho skupina. Takze ocakavam, ze Andy zacne v nedelu. Oficialne si vsak este musime pockat.
Reagovat
anajka
Dnes som čítala, že požiadal o to, aby mohol hrať až v pondelok.
Reagovat
Denis92
Moze byt. Zrejme kvoli tomu, ze trenoval na antuke tak bude chciet zacat neskor. Je to logicke.
Reagovat
Denis92
kazdopadne sa tesim, ze si pozriem nazivo zapas Roger - Novak :)
Reagovat
a.magerova
Takhle jsem si TO nepředstavovala....
Reagovat
gigin
nevim no...
Reagovat
smazaný uživatel
Gulbisa nenalosovali, bo se nekvalifikoval;)
Reagovat
gigin
Tož třeba za rok :DD
Reagovat
smazaný uživatel
Já to uhádl :-))

Group Ilie Nastase: Murray, Wawrinka, Nadal, Ferrer

Group Stan Smith: Djokovic, Federer, Berdych, Nishikori
Reagovat
a.magerova
Ale že se ten Andy zas cpal co nejblíž k Rogerovi.... :-P
Reagovat
smazaný uživatel
Nemýliš sa? Tvoj tip bol predsa
Andy, Stan, Rafa, Kei.

Nole, Roger, Berdych, Ferrer.

Sledovala som tipy, ale takú zostavu, ktorú vyžrebovali, nedal nik. :-) Ak áno, rada sa nechám opraviť.
Reagovat
smazaný uživatel
Aha, tak škoda, Davida a Keie jsem přehodil no. Ale jsem spokojený na výsost, se Stanem a Rafou jsme dlouho nehráli.
Reagovat
smazaný uživatel
Tiež som zvedavá na duel Rafa vs Andy.
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem si vědom, že je to těžká skupina, ale aspoň Andy bude nucený hrát dobře nebo poletí. Zápas se Stanem a hlavně s Rafou vyhlížím dlouho, tak jsem se konečně dočkal. Snad to vezme zodpovědně.
Reagovat
Mayo
tak konečne sa stretneme (:
Reagovat
VlS
Nole, Roger, Tom, Samuraj
Andy, Wawroš, Rafa, David

a je to
Reagovat
Nola
Andy schytal skupinu snov :D
Reagovat
pockerface
No Rafa se rozjíždí a Stan, když má den, tak je neporazitelný.
Tahle skupina není úplně jasná.
Ta Novaka vypadá jasnější. Za mně Roger, Novak a Rafa a Stan nebo Andy
Reagovat
Kozoroh
Nepodceňuj Toma, v Paříži hodně trápil Noldu a proti Fedexovi má hodně šancí!
Reagovat
Herbert_Hoover
Andy, Ferru a Stan co víc si přát :)) Pojďme na postup :)
Reagovat
adalv87
Rafa s se Stanem o druhé místo
Reagovat
adalv87
Tak Tom běz šance na postup
Reagovat
Fandina
http://www.imagehosting.cz/images/debltm2015.jpg
Reagovat
Kozoroh
Pane Zabloudile, skupiny na TM nejsou označeny písmeny A a B, ale nesou jména Stana Smitha a Ilie Nastaseho, prvních vítězů TM. Opravte proto chybný údaj v článku, resp. v tabulce!
Reagovat
Denis92
TM zostava v Londyne do roku 2018.
Reagovat
smazaný uživatel
tipnu si, že Roger tam oficiálně ukončí kariéru, pokud to nebude ve Wimbledonu :)
Reagovat
smazaný uživatel
2018 bude pořád v TOP 3, tak nevěřím, že skončí :-)
Reagovat
Frick
No nevim. Tělo může začít říkát "stop"....
Reagovat
a.magerova
Reagovat
smazaný uživatel
Ladies and gentlemen, the players are ready, the stage is set and now, let the show begin :)))

https://www.youtube.com/watch?v=egaOSbMTU1s
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist