Los Turnaje mistryň: Kvitová má ve skupině Šarapovovou, Radwaňskou a Wozniackou

18. 10. 2014, 10:50
Aktuality 462
V pondělí odstartuje závěrečný vrchol sezony Turnaj mistryň a v Singapuru dnes proběhl jeho los. Osm tenistek bylo rozděleno do dvou čtyřčlenných skupin a Petra Kvitová se v Bílé skupině může těšit na souboje s Ruskou Šarapovovou, Polkou Radwaňskou a Dánkou Wozniackou.

Na letošní Turnaj mistryň se postupně kvalifikovaly Serena Williamsová, Maria Šarapovová, Simona Halepová, Petra Kvitová, Agnieszka Radwaňská, Eugenie Bouchardová, Ana Ivanovičová a Caroline Wozniacká. Každá z nich byla v úvodu dnešního slavnostního losování krátce představena a řekla pár slov.

Po zhruba 45 minutách oficialit konečně došlo na rychlý los. Česká zástupkyně Petra Kvitová v Singapuru utká v Bílé skupině s Ruskou Marií Šarapovovou, Polkou Agnieszkou Radwaňskou a Dánkou Caroline Wozniackou.

LOS TURNAJE MISTRYŇ 2014 V SINGAPURU
Červená skupina: Bílá skupina:
S. Williamsová (1-USA) M. Šarapovová (2-Rus.)
S. Halepová (4-Rum.) P. Kvitová (3-ČR)
E. Bouchardová (5-Kan.) A. Radwaňská (6-Pol.)
A. Ivanovičová (7-Srb.) C. Wozniacká (8-Dán.)


Čtyřiadvacetiletá dvojnásobná wimbledonská vítězka Kvitová se na Turnaj mistryň probojovala počtvrté za sebou. Po triumfu při premiéře v roce 2011 odstoupila o rok později po jednom utkání kvůli nemoci a loni po postupu ze skupiny nestačila v semifinále na Číňanku Na Li.

I letos je jejím základním cílem postup ze skupiny. "Od toho by se to mohlo všechno odvíjet. Čím dál to půjde, tím budu radši," prohlásila Kvitová před cestou do Asie. S Šarapovovou má bilanci 2-6, před 14 dny s ní prohrála třísetové finále v Pekingu. Naopak nad Radwaňskou vede 5-1, s Wozniackou má bilanci vyrovnanou 4-4 a jednu výhru přidala ještě na Hopman Cupu.

Čtveřici v Červené skupině tvoří obhájkyně titulu a jednička světového žebříčku Serena Williamsová, Srbka Ana Ivanovičová a dvě debutantky Rumunka Simona Halepová a Eugenie Bouchardová z Kanady. Američanka Williamsová, jejíž start na Turnaji mistryň byl kvůli zranění levého kolena v ohrožení, bude útočit na třetí triumf za sebou a pátý v kariéře.

Účastnice Turnaje mistryň 2014
Roli náhradnic budou plnit Němka Angelique Kerberová a Ruska Jekatěrina Makarovová.

Ve čtyřhře se letos představí poprvé hned osm dvojic, které budou hrát stejným systém jako singlistky. I v deblu má český tenis své želízko v ohni. Zkušená Květa Peschkeová startuje ve dvojici se Slovinkou Katarinou Srebotnikovou.

V Singapuru má soutěž pro nejlepší hráčky sezony premiéru a startuje v pondělí.

Záznam losování (začíná v čase 21:00):


Během losování byly představeny také čtyři vycházející hvězdy, které se utkávají v premiérovém exhibičním turnaji (systém každá s každou). Fanoušci v anketě poslali do Singapuru Monicu Puigovou z Portorika, Kazašku Zarinu Diyasovou, jež dnes slaví 21. narozeniny, Američanku Shelby Rogersovou a Číňanku Saisai Zheng.

Soutěž vycházejících hvězd začala už v pátek, kdy Puigová porazila 7-5 6-2 Diyasovou a Saisai Zheng zdolala 2-6 6-2 10-6 Rogersovou.

V průběhu Turnaje mistryň se divákům představí v exhibičním turnaji také čtyři legendy: Iva Majoliová, Martina Navrátilová, Tracy Austinová a Marion Bartoliová.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

462
Přidat komentář
smazaný uživatel
Masha fakt chce napsat knihu!!!
Nebo jí vlastně už píše!! :-))
https://pbs.twimg.com/media/B0SzUaNCcAAXuAW.png:large
Reagovat
Cico93
Noo po Nadalovi by to bola moja 2 knižka v živote, ktorý by som pečítal:)
Reagovat
Cico93
ktorú
Reagovat
blixa
Tak tím bych se zrovna nechlubil !!! :D
Reagovat
Cico93
časopisy napr. Prohockey a take čítam pravidelne, ale toto ma nebere.
Reagovat
blixa
Prohockey, bože :D Co takhle kultura, umění, nic ????
Reagovat
Cico93
Tak áno, ale hlavný je šport.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak nikoho čtení baví, někoho ne no :D Mě dřív číst nebavilo, ale tak před rokem mě to nějak chytlo a teď čtu knížky skoro pořád! :DD
Reagovat
Cico93
joo a ešte o Dinosauroch som čítal, keď som bol malý.:)
Reagovat
blixa
:D A jak se ti podařilo s tímhle literárním rozhledem odmaturovat ? :-o
Reagovat
Cico93
Tak ja som v škole problémy nemal, to, že nečíam knihy neznamená, že nepoznam literatúru. Tých autorov som daaako do hlavy natrepal noo.
Reagovat
blixa
A jak "poznáš" literaturu, když jí nečteš ? To mi hlava nebere :D
Reagovat
Cico93
Noo tak poznám tých autorov a tie diela, ktore sme mali v škole ako maturitné témy diela som samozrejme nečítal, ale naštudované obsahy mám:)
Kukučin, Hviezdoslav, Puškin, Sladkovič, Hugo Tolstoj, atď.
Reagovat
blixa
Jo obsahy :D :D Bože ..... :D K čemu ty školy vlastně jsou :D
Reagovat
Cico93
A neni to jedno:)
Donútiť čítať nás predsa nemohli:)
Reagovat
blixa
No měli by. Ale asi ne donutit ale motivovat. Je fakt, že bych ti coby profesor literatury udělal poněkud jiný výběr, než tam máš ;-)
Reagovat
Cico93
Aha učiteľ na výške? A čo sa vam tam nepáči?;)
Reagovat
blixa
Jááá ? Nééé, kdepák, to bych zbláznil :D Spíš fanda literatury, hudby , výtvarného umění a tak. Ale pokouším se třeba o jistou osvětu. Protože mám , přes můj dědkovský věk dost kamarádů tvojí generace, a jejich vztah k literatuře je často podobný jako je tvůj, koupil jsem třeba 20 výtisků Bulgakova - Mistr a Markétka a během asi dvou let je rozdal. A k mému překvapení tu knihu 17 lidí skutečně přečetlo a 11 z nich mi pak přiznalo, že je to přivedlo ke čtení. To jsem fakt vůbec nečekal. Takže on vhodný výběr je fakt důležitý. Když začneš číst, tak se i k tomu Dostojevskému dopracuješ ;-)
Reagovat
Cico93
No tak uvidíme, možno ma to začne niekedy baviť:)
Reagovat
smazaný uživatel
jo no. Já sem byl vášnivý čtenář na základce, to sem byl schopný přečíst knížku i za jeden den. Na střední sem toho nechal, protože sem měl jiné zájmy. Teď přečtu tak 2 knížky za měsíc, někdy 3, někdy jednu.
Reagovat
George_Renel
To jsi ani nemusel psát, to většina poznala už dávno :-))).
Reagovat
Cico93
úprimný to človek.
Reagovat
blixa
Renesanční to člověk !! ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
...že by hráčka "schválně" prohrála? Napadlo mě to v souvislosti s postupem z prvního a druhého místa. Kdyby Serena náhodou postupovala z druhého místa a Petra s Mashou hrály poslední zápas ve skupině, tak bych se ani nedivila, kdyby obě ještě rády prohrály, aby se v semifinále Sereně vyhnuly :D
Reagovat
smazaný uživatel
Azarenka se na jeden zápas vybodla proti Bartoli v roce 2011, pokud si dobře pamatuju.. respektive hrála na půl plynu.
Tenkrát kolem toho bylo celkem haló. Azarenka i při rozhovoru na kurtu brečela.
Reagovat
Cico93
Tak snáď postúpia
Masha
Caro
...
Genie
Ana

Ale, keby náhodou nepostúpila Petra tak neviem asi padne portal:)))
Reagovat
smazaný uživatel
Serena, Bouchard
Maria, Caro
Reagovat
blixa
Maria, Caro ? Sorry ale v tomto případě nomen omen ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
no tak Maria je jasná. U Caro a Petry nevím. Jejich šance sou 50:50.
Neříkám Petru, protože to může přinýst smůlu :-)
Reagovat
blixa
"jasnej" není nikdo. Každej může chytit blbej tejden a pod. I Mášena.
Reagovat
Cico93
Chceš aby som bol smutný?:(((
Reagovat
blixa
To máš těžký. Tvůj smutek, moje radost. Můj smutek tvoje radost. Blbě fandíš :D
Reagovat
blixa
Zapomeň ! :D
Máša a Petra by měly potvrdit. Serena též, Simoně moc nevěřím, takže myslím že to bude mezi Evženou a Anou. Přál bych si Aničku ale bojím, že to to bude Evža.
Reagovat
smazaný uživatel
Serena, Ana
Petra, Masha

SF: Serena-Masha a Petra-Ana
F: Serena-Petra -> Winner Petra ;-)))
Reagovat
PetaM
Proč by měl padnout portál? :D Minulý rok taky Petra postoupila ze skupiny a vše v pohodě :D
Reagovat
smazaný uživatel
1 skupina Ivanovic, Halep
2 skupina Petra , Carol
Reagovat
blixa
Žebříčkoví specialisté, jak je to vlastně s odečítáním bodů před TM. Petra byla losovaná jako č.3, z čehož mi vyplývá, že všem už odečetli body za Moskvu a za TM a TŠ (jde hlavně o Simonu). Jenže losuje se dříve, než se hraje finále v Moskvě. Co kdyby tam Simona hrála a byla ve finále ? Letos to bylo jednoduchá, protože tam z TOP8 žádná nestartovala, jenže to nemusí být pravidlo. Kdy přesně se tedy body za Moskvu odečítají ? A to nemluvím o tom, že by se některá tenistka taky mohla v Moskvě teprve na TM kvalifikovat !
Reagovat
PetaM
Ohledně toho losování: nikomu se nic neodečetlo, protože se bere Race žebříček a ne ten normální :D
Reagovat
blixa
No to už je jen hříčka. Je jedno jakej vezmeš, jde o to že se po losování ještě může změnit, ať ten či ten.
Reagovat
PetaM
Tak letos to bylo lehké, že :D

Myslím, že by se vzal ten LIVE race žebříček, kdyby náhodou.

No a jestli jde o to kvalifikování se na poslední chvíli ... Podle mě by v Moskvě hrála jak 8. hráčka, tak i ta 9. Aby zamezila přeskočení na poslední chvíli. A kdyby ne, tak by možná počkali s losem :D Ale to už je jen má domněnka, na to ti bude muset odpovědět někdo lepší, který má přehled :D
Reagovat
smazaný uživatel
"Kurt ještě není tak rychlý, jak by se mi líbilo. Ale zrychluje se každým dnem, každým tréninkem."

osobně sem četl v nějaké diskuzy, že by to měl být kurt jak na US Open, rychlost střední. Takže to nakonec s tou rychlostí nebude tak horké. Nejvíc by to mělo sedět asi Caro.
Reagovat
smazaný uživatel
A určo Sereně , Kvitové asi moc ne ta by nejraději viděla trávu stejně jako SHarapka antuku :)))
Reagovat
blixa
Na diskuzích se toho naplácá ;-) Já zase četl, že by měl patřit k nejrychlejším hardům. Je tam několik identických kurtů a zatím se soudí dle těch tréninkových, které jsou více v zátěži. Nátěr na centru se pochopitelně musí do rychlosti "ohrát". Z toho pohledu je dobře, že Petra bude hrát až v úterý.
Reagovat
PetaM
A ještě k tomu jako poslední :D Takže Máša s Caro to ještě zrychlí :D
Reagovat
smazaný uživatel
no prostě uvidíme. Radwanskou by měla dát na čemkoliv snad.
Reagovat
smazaný uživatel
Kolik je tam teda posun?
hodin
Reagovat
PetaM
6 hodin :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jejda aby nějaká ta tenistka neusnula , když to má být až tak pozdě , ale je to super
Reagovat
PetaM
Noční zápasy se hrajou celkem často .. :) :)
Reagovat
smazaný uživatel
abychom neusnuli my.. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
https://pbs.twimg.com/media/B0S2PHzCMAAD8Hd.jpg

Mně se to líbí! :D
Reagovat
Michaelus
To co měla Lucka v Pekingu ne? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Lucku nesleduju, takže nevím :)
Reagovat
PetaM
Ať neprudí a vyhraje :D
Reagovat
Cico93
Bude sa hrať Od 11,30 nášho času, 5,30 u nich tj. 17;30 je u nás - 6 hodín čiže 11;30!
Reagovat
smazaný uživatel
To je fuk, Petru bych i tak měla stihnout. Navíc na mě něco leze, takže je možný, že budu doma. ;D
Reagovat
Cico93
Sa nerob;), pekne krásne do školy !
Reagovat
Michaelus
7.30 u nich ne? :D
Reagovat
Cico93
Až tak? Dosť neskoro.
Reagovat
Michaelus
no jo až tak :D
Reagovat
Cico93
Tak potom u nás 13;30. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
pondělí 13:30
(1) Serena Williams (USA) vs (7) Ana Ivanovic (Serbia)
(4) Simona Halep (Romania) vs (5) Eugenie Bouchard (Canada)

úterý: 13:30
(2) Maria Sharapova (Russia) vs (8) Caroline Wozniacki (Denmark)
(3) Petra Kvitova (Czech Republic) vs (6) Agnieszka Radwanska (Poland)
Reagovat
smazaný uživatel
Prosímtě kde si na to přišel?
Reagovat
smazaný uživatel
https://www.facebook.com/WTAFinalsSG
Reagovat
smazaný uživatel
No jestli je to tak , tak je to velmi super , já se bal , že to bude už tak kolem 11 , tak myslím , že s omluvenkama stihnu všechny zápasy , doufám , že to vydrží a nedají to dřív
Reagovat
smazaný uživatel
Super to je skvělý čas jsems e bál že začne v 10:00 nebo v 11:00 ale takhle je to super
Reagovat
smazaný uživatel
A to 13:30 je teda našeho času? Jestli jo, tak stihnu Petru... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
jo, maj tam 5:30 pm, časovej posun 6 hodin, čili našeho času 13:30..

ale mám takový dojem, že od středy už se bude hrát dřív.
Reagovat
smazaný uživatel
ježiš já to poplet :-)) omlouvám se hraje se od 11:30 :-)
Reagovat
smazaný uživatel
NEPOPLET :D

maj tam 7:30 pm, takže fakt 13:30
Reagovat
smazaný uživatel
Paráda! :D
Reagovat
smazaný uživatel
Takže zítra já fandím Anně , Simče
a v úterý Caroline a Petře .
Reagovat
Frick
Byť kolotoč regulérních WTA turnajů zítřejším moskevským finále skončí, čekají nás zajímavá ITF-ka, kde se bude hrát o spoustu bodů.

Na ITF 100.000 v Poitiers budou napravovat nezdary z tohoto týdne Lucka Hradecká, Tereza Smitková a Kristýna Plíšková. Tereza by měla být nasazená.

Nicole bude hrát kvaldu o 50.000 ITF v Maconu a pozor - již bez divoké karty, normálně jí stačí žebříček. V prvním kole bude mít Američanku *1998 bez umístění na WTA rankingu.
Reagovat
Frick
Díval jsem se na tuto proklínanou FB stránku, zda tam nebude reakce na neveselou sobotu a byla :o) Půlka článku je o Lucčině psaní Moskow místo Moscow. Dále se píše o tom, že je Lucka až moc hodná (no, dejme tomu, to je pravda). Nejvtipnější je ovšem to, že se na LČT poukazuje na to, že je prý někdo zlý na Smitkovou. Ta si prý nadávky nezaslouží, Lucka ovšem ano. Je to skutečně paradox - do koho jiného by se na LČT měli strefovat než do Terky, která bohužel nervově labilní skutečně je...
Reagovat
Michaelus
Nechápu, proč tady pořád zviditelňuješ tuto zavrženíhodnou stránku. :D
Reagovat
Frick
1. PALEC NAHORU - Bára Z. Strýcová

Ano, finále už nešlo, ale i ten postup do něj je nutno brát jako úspěch. Bára tedy uzavře sezónu s jednim finále Premier turnaje a jednim finále Internationl turnaje + samozřejmě fenomenálním ČF ve Wimbledonu.

2. PALEC NAHORU - Denisa Allertová

Po skvělých výkonech na ITF turnajích s dotací 25.000 (4x výhra) a 50.000 (1x výhra, 1x finále) USD se Denisa konečně prosadila i na WTA turnaji, když postoupila až do SF, přičemž porazila mj. silnou Lisicki a Lepčenko. Ještě před 365 dny byla Denisa hráčkou ze čtvrté stovky a byla ráda za postupy do SF turnajů s dotací 25.000 USD. A přecijen - bylo jí v tu dobu již 20 let a půl, takže se už úplně nedala považovat za vyloženou juniorku...

Denisa má samozřejmě ještě vynikající vyhlídky na další soupání žebříčkem, kdy až do půlky března 2015 neobhajuje absolutně nic a do začátku června 2015 jen lehce přes 100 bodů.

3. PALEC NAHORU - Katka Siniaková

To, co dokázala Denisa na turnaji International, tak to Katka dokázala rovnou na turnaji Premier. Dosud měla Katka na kontě jen jeden postup do OF na International turnaji a teď hned semifinále na Premieru. Jestli Katčiny výkony přecijen v průběhu sezóny budily menší rozpaky, tak věřím, že úspěchem v Moskvě jsou rozpaky ty tam.
Reagovat
Frick
PALEC DOLU - Lucie Šafářová

Bohužel, porážka s Begu bylo to, co se SAKRA stát prostě nemělo. Opravdu, strašně jsem tomu věřil, že Lucka tenhle turnaj vyhraje a po výhře nad Světlanou, to mělo ještě reálnější obrysy. Bohužel ale všechno je jinak. Skutečně bych rád věděl, proč tam nebyl Rob. Nicméně - jak už jsem psal - i výhra nad Begu by ještě titul neznamenala a tipl bych si, že by Lucka finále proti kamarádce hrající doma nedala. Skoro bych si nyní tipl, že Lucka by spíše vyhrála finále ve Wimbledonu nad Bouchard než zítra. Nad deblovou kámoškou, co hraje doma! Ale možná se jen falešně utěšuju, abych nemusel furt na to pohlížet z toho úhlu, že to dnes neskutečně podělala.

No, pokud si porovnáme Americkou (loni vč. Quebecu) a Asijsko-halovou šňůru loni a letos, tak to vychází tak, že loni to bylo 383 + 505 a letos 451 + 406, čili cca o 30 bodů méně. Lucka tedy v druhé "menší" půlce sezóny neuhrála nic navíc oproti loňsku, přestože loni v létě na US betonech uhrála jen jedno kolo na US Open. Dá se říct, že Lucku pravidělně letos po Wimblu srážel dolů vražedný los, který se střídal s neschopností porazit outsiderku, která chytla životní formu (Peng Shuai, Begu...)

Snad se Lucka ještě více vytáhne příští rok. Mohla by těžit z toho, že bude více a lépe nasazovaná a tak snad se jí v prvních kolech budou vyhýbat ty nejtěžší soupeřky. Mohlo by to být o tom, že díky tomu bude postupovat +/- o kolo dále než letos. Pokud bych si měl tipnout, tak spíš se příští rok dostane do TOP 10, než že konečně vyhraje (aspoň) Premier turnaj. Třeba se nepovede ani jedno, třeba Lucka bude stagnovat, o pozici české dvojky jí připraví Karolína a Lucy se bude plácat okolo 30. - 40. místa. A třeba Lucka vyhraje Premier 5 / Mandatory (když mohla letos Flavia) a za rok se podívá do Singapuru.
Reagovat
Frick
--------------------------------------------------------------------

Dále zklamala Kristýna Plíšková, která nezvládla pozici turnajové jedničky a s padesátkou ve Francii se loučí již v prvním kole. Terka Smitková bohužel stále hledá formu z Wimbledonu a zkušená Vinci jí nedala v 1. kole Lucemburku mnoho šancí. Nadějnější to bylo v 1. kole stejného turnaje s Luckou Hradeckou, ale i tak padla s Cornet ve dvou setech. Bára Krejčíková si zahrála v Lucemburku jen v kvaldě, když přešla jen jedno kolo. Tak uvidíme, co s ní bude. V Moskvě se po prvním kole vinou ne zrovna nejlepšího zdr. stavu loučily Karolína s Klárou, to se nedá nic dělat, nehodnotim. Měly obje fajn sezóny, jako jediné Češky mimo Petru dokázaly vyhrát WTA turnaje, tak snad se jim bude dařit i příští rok. Klára vypadá mladě a snad se i tak cítí, když i přes blížící se 33. narozky nemluví o konci kariéry (byť samozřejmě možnost toho, že sezóna 2015 bude její poslední, je nemalá). Na ITF 50.000 v Mexiku skončila Tereza Martincová již v 1. kole. Těžko říct, zda s touhle holkou ještě něco může být. Už v loni v létě dokázala např. vyhrát v hlavní soutěži WTA 280 turnaji, ale od té doby nic moc progres. Nyní je jí 20 let, což už není málo. Ale taková Denisa nám dává naději, že ještě není úplně pozdě.
Reagovat
misa
V anketě by měl být jeden vítěz, takže si ujasni ten palec nahoru a Lucka postoupila do svého 2. semifinále roku, takže s tvým výběrem silně nesouhlasím.
Reagovat
smazaný uživatel
Po srovnání zápasů které mezi sebou sehrály by to mělo být takhle

1skupina : 1 Serena ,která má kladnou bilance se všemi hráčkama.
2 Bouchard,která má Víteznou nad Ivanovic s Halep stejnou
a se Serenou prohrává
3 Ivanovic ,která má Vítěznou nad Halep
4 Halep ,která má jen stejnou nad Bouchard

2 skupina : 1 Sharapová ,která má víteznou nad všemi hráčkami
2 Kvitová ,která má 2 vítězné a 1 zápornou nad Sharap
3 Wozniacki ,která má nad Radwanskou
4 Radwanska ,která nemá ani jednou vítěznou bilanci

Je to jenom takové pro srovnání a jen pro takový přehled
Reagovat
tommr
Petra má s Wozniackou vyrovnanou bilanci ...
Reagovat
smazaný uživatel
Prosímtě kde si na to přišel?
Já to dělal podle
http://www.livesport.cz/zapas/EubwNmJ0/#h2h;all
a tady vede Kvitová
Reagovat
lars
zapasy v bilanci by jsi mel uvazovat jenom, kdyz hracky byly od sebe vzdaleny max o 8 mist v zebricku
Reagovat
smazaný uživatel
To je pravda , já to , ale dělal jenom tak pro zajímavost .
Teoreticky , ale některé místa si myslím , že sedí
třeba u tý druhý skupiny si myslím , že to tak i skončí .
Reagovat
Mayo
to už začína kks :O ... ináč Petra skvele vyzerá tam podľa mňa...a taktiež Genie a hlavne Ana...červená skupina je vyrovnanejšia, čo sa týka postupu z 2. miesta...v bielej to vidím na Kvitulu a Šarapku...
Reagovat
FulnekUltras
Myslím, že každý zápas letošního TM může být lahůdka, přičemž ani Serena vůbec nemusí mít nic jisté...byť věřím, že tentokrát si "přídavnou medikaci" termínově vyladila na optimum... ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Bílá skupiny: Tam je to vcelku jasné očekávám postup Petry a Marfuši myslím že Aga a Caro si to rozdají o 3.místo. Petra má s Caro vyrovnanou bylanci ale tři ze čtyř prohrer s Caro byla před roken 2011 tudíž v době kdy se Petra drala do předu a Caro už byla u vrcholu. A Agu by měla také porazit s Agou má jednoznačnou blinaci 4-1 a ta jedna prohra byla v době kdy byla Petra nemocná a den na to odstoupila s TM.
Červná skupina: Tam to bude boj postoupit tam může kdokoliv já očekávám postup Sereny a Evženy ale může to dopadnout všeljak. Budou to určtitě skvělé zápasy
Reagovat
smazaný uživatel
bilanci :)
Reagovat
smazaný uživatel
v bílé skupině moc nečekám postup Radwanské. Ale Caro bych určitě nepodceňoval. Vítězka zápasu Petra-Caro postoupí do semifinále. A je to dost otevřené. Caro hraje svůj nejlepší tenis za poslední 3 roky.
V červené taky asi nejvíc věřím Bouchard.. ale ruku do ohně bych za to nedal. Serena by měla vyhrát všechny zápasy.
Reagovat
smazaný uživatel
ale Petra hraje také skvělý tenis. Navíc se hraje na dost rychlém hardu to bude velká výhoda pro Petru
Reagovat
smazaný uživatel
dokud ten údajně rychlý hard neuvidím, tak tomu neuvěřím :-))
No je fakt, že to by šance Petry zvětšilo, to jo. Trošku mám strach z tý její nový rakety.
Reagovat
tommr
bílá: jasnej postupující je Sharapova. Petra by mohla porazit Agu, ale je otázka v jaký formě dorazila do Singapuru a kdy se s Agou střetne - pokud na Agu narazí nerozehraná už v prvním zápase tak by to mohlo dopadnout špatně. S Wozniackou to vidím na vyrovnanej boj, kterej rozhodne momentální rozpoložení v den zápasu a vítězka tohodle zápasu nejspíš postoupí do semifinále z druhýho místa ...
červená: postoupí Serena a Halepová. Ivanovic a Bouchard jsou bez šance ...
Reagovat
smazaný uživatel
suhlasim až na tu Halepovu,ktorá podľa mňa ma najmenšiu šancu na postup do SF z jej skupiny :)
naopak Serena je ista z prvého miesta a rozhodne sa o druhom mieste medzi Genie a Anou :)
Reagovat
tommr
ty tu Halepovou strašně podceňuješ - máš snad nějaký informace o tom, že není úplně zdravá? Pokud bude fit tak může porazit i Serenu o Ivanovicový a Bouchardový ani nemluvím ...
Reagovat
smazaný uživatel
Ked chceš poraziť Serenu ,musiš hrať agresivnejšie než ona + nemôže mať svoj deň
Halepova nehraje prave najagresivnejšie. Skôr len vracia a občas to zakončí winnerom.
a čo sa tyka Genie a Ivanovičovej - ako vieš že ony tiež nebudu vo forme?
AK budu obe zdrave tak obe maju na Halepovu.
Reagovat
tommr
na Serenu v poslední době platí nejvíc hra Cornetový a ta rozhodně žádná agresivní hráčka není. A Halepová hraje podobně jen je ještě podstatně lepší než Cornetová ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Dubai?
tam hrala ALizé dobre to nepopieram, ved sa dostala až do finale
Wimbledon ?
prehrala nad Alizé ale bolo tam aj zranenie a dobre ALizé bola v druhom a tretom sete lepšia hračka
Wuhan?
Serena odstupila z ich zapasu
Reagovat
blixa
Ty soutěžíš o titul srandista týdne ? :D Ana a Evžena nemají proti Halep šanci ? Podívej, jak se ti smějou ! :D Jestli Simona uhraje jeden zápas, tak to bude malý zázrak ale myslím, že neuhraje ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
tiež si to myslím :D
Reagovat
tommr
uvidíme kdo se bude smát za týden. Mě osobně by ale vůbec nevadilo kdybych se mýlil a Halepová opravdu na TM vyhořela. Já jí totiž beru jako momentálně největší sokyni Petry a její neúspěch by samozřejmě Petře hodně pomoh ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
tak to uvidime, kto sa bude smiať :)
Reagovat
blixa
Smát se budeme oba. Já proto, že jsem měl pravdu a ty proto, že Simona vyhoří ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
1)Petra v roce 2011 vyhrála Wimbledon i TM. Letos také vyhrála Wimledon
2)Petra byla na TM 2011 nasazená trojka. Letos je také nasazená trojka
3)Petra má stejně jako v roce 2011 ve skupině Wozniackou a Radwanskou sice nemá ve skupině Zvonarevu ale má ve skupině jinou rusku Marfušu Šarapku
4) v roce 2011 hostil Istanbul poprvé TM. Letos Singapur také poprvé hostí TM
Reagovat
PetaM
Takže myslím, že zbylých 7 hráček může jet rovnou domů .. :D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Taky si říkám :D
Reagovat
blixa
Já bych je nevyháněl. Každej bodík pro ně dobrej, i když nevyhrajou :D
Reagovat
lars
upresneni:
Marfusa mela hrat TM ,ale byla zranena a misto ni hrala Aga :))
Reagovat
PetaM
Upřesnění:
Máša hrála TM (2x prohrála) a na třetí zápas ji nahradila Marion ...
Reagovat
lars
Mas pravdu. Ma pamet si to uz tak presne nepamatovala :((
Reagovat
lars
Tak, ze Marfusa by se mela 2x prohrat :))
Reagovat
PetaM
Jo jo a pak jí nahradí Kerber :D
Reagovat
lars
sakra Peta byla v cerveny skupine na TM v 2011 :((
Reagovat
tommr
zapomínáš bohužel na jeden důležitej fakt a to je ten, že v roce 2011 chyběla na TM Serena. Tím že se letos zúčastní se pravděpodobnost že se bude opakovat bod číslo jedna blíží nule ...
Reagovat
smazaný uživatel
hlavne , že si v komentaroch vyššie napisal , že Halepova môže poraziť Serenu
ak bude Serena porazena v Singapure ( čo nechcem ) tak to bude prave Petrou :)
Reagovat
tommr
já ale psal o zápase Halepový se Serenou ve skupině a tam Serena nemusí hrát úplně naplno pokud už bude mít jistej postup. Ve vyřazovacích bojích už bude Serena jasná favoritka proti všem ...
Reagovat
smazaný uživatel
ako pozname Serenu tak bude pristupovať k všetkym zapasom rovnako , a je jedno či bude mať isty postup alebo nie
Reagovat
lars
Kdyz nebude hrat nahradnice TM muze hrat TS ?
Reagovat
PetaM
Jasně :)
Reagovat
smazaný uživatel
https://pbs.twimg.com/media/B0PvJA-CMAAE8kS.jpg

Tady jsem našel další fotku z dnešního losu, kde je Maria sama.. :D Moc jich není noo.. :D
Reagovat
Cico93
Diky;)
Reagovat
smazaný uživatel
los debla budee kdy?
Reagovat
PetaM
Zřejmě zítra ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
robíte si niekto WTA Draw Challenge ?
Reagovat
smazaný uživatel
Já :D Natipoval jsem to tak jak nechci aby to bylo :D
Reagovat
smazaný uživatel
ja som to natipoval na

SF

Genie vs. Petra
Seeree vs. Maria

Final

Seeree vs. Petra
:D :D
Reagovat
galisj
Ví někdo,jaká TV bude kdo kromě Slováků2 vysílat TM?Ach jo...Díky.
Reagovat
smazaný uživatel
Nova Sport,ale pouze ze záznamu.
Reagovat
Michaelus
Turnaj šampionek, ne TM
Reagovat
smazaný uživatel
Děkuji za opravu.
Reagovat
smazaný uživatel
ja som pozeral že SlovakSport1 ma vysielať zápasy , takže nakoniec to presunu na SlovakSport2? :O
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.slovaksport.tv/program
Reagovat
smazaný uživatel
:OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
nemam slovaks2 :/
Reagovat
aligo
já taky ne :((((((((((((((
Reagovat
smazaný uživatel
A satelit máš? Live zápasy by měl vysílat i program SuperTennis HD.
Reagovat
FulnekUltras
ale mám takový dojem, že pokud Petra ve skupině jeden zápas prohraje, rozhodně to nebude s Mášou.
Jinak luxusní plakát - a Petra na něm jednoznačně nejpřirozenější a nejhezčí.
Reagovat
Roger_Federer
:)..nemyslis ze je to tim jake fotky vybrali? A taky ze Petra je v popredi a stoji celem.
Reagovat
FulnekUltras
Výběr asi prováděl nějakej slušnej oddíl, no...a zrovna vedle Sereny to Bumbrlíčkovi sekne neskutečně... ;-)
Reagovat
Roger_Federer
Ano slusi ji to a ta fotka z letosniho Wimbledonu , tusim je hodne hezka.
Reagovat
FulnekUltras
Kdyby tak ještě ten plakát správně předpovídal dvojici ve finále...
Reagovat
pepin
Nevíš kdo je to vedle Sereny a řve jako když ji trhají játra?
Reagovat
FulnekUltras
letošní stafáž Bílé skupiny
Reagovat
smazaný uživatel
:-((( Mohla, mohla bych si na vas taky brousit ostrovtip, ale bylo by to.... jednym slovem pumprdentlich.. ;-)
Reagovat
blixa
Bylo by to výborný ale stálo by to za h.o.v.n.o ? Sem s tím !!! :D
Reagovat
smazaný uživatel
ale tatinek to prece vysvetloval tou damou, co slapla.... a to bych fakt nerada.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
no tak to taky nevím proč :-))
Máša dá Petru v suchým. Caro a Petra si to spolu rozdají o postup do semifinále .-)

I když třeba i ta Radwanská se může nakonec zbláznit, kdo ví.
Reagovat
FulnekUltras
V mužským tenisu by tahle prognóza asi seděla... ;-))
Reagovat
blixa
Velmi rychlý hard ... Závidím ti tvůj optimismus ohledně Marfušky. Nebo pesimismus ? :D
Reagovat
smazaný uživatel
můžu se zeptat, kde najdu tu informaci o rychlém hardu? Nikde sem o tom nečetl??
Reagovat
blixa
Říkala to Petra, že to tam opravdu hodně rychle létá. Kde přesně to říkala to fakt nevím, sloní paměť nemám.
Reagovat
smazaný uživatel
no jenom aby :-)

Každopádně Maria je veliká favoritka proti Petře.. i na rychlém povrchu.
Reagovat
blixa
Nemyslím si. Marfuška je nejlepší na antuce.
Reagovat
pepin
Petra to říkala na Facebooku o tom povrchu a věř, že když prohrála to finále s marfušou tak tentokrát neprohraje a doufám, že ta řvoucí rádoby sportovkyně pojede domů co nejdříve.
Reagovat
lars
tvuj nick napovida , ze je to blby prispevek :))
Reagovat
smazaný uživatel
byl by snad příspěvek typu "Petra je proti Marii favoritkou" méně blbý?
Maria JE favoritka..
Reagovat
blixa
Důležité jsou podmínky. Kdyby hrály venku na antuce, měl bys pravdu. Ale v hale na rychlém hardu ten zápas podle mě nemá jasnou favoritku.
Reagovat
PetaM
Ale favoritkou bude prostě Máša, leč mírnou (řekl bych hodně mírnou), ale přeci jenom ... :(
Reagovat
lars
byl by mene blby, protoze jsi napsal , ze Maria je VELIKA favoritka, coz je vetsi odchylka od skutecnosti.
zapas nema favoritku
Reagovat
smazaný uživatel
Má. Marii .-)
Reagovat
VlS
Kluci, za pár dní budeme vědět, která byla favoritka, hádáte se o suchý z nosu.
Reagovat
smazaný uživatel
Zápas nemá favoritku. Takže má dvě outsiderky. No, aspoň nebude ani jedna pod tlakem :-)
Reagovat
tommr
zdravá Sharapova je bohužel proti Petře jasná favoritka na jakýmkoli povrchu ... :(
Reagovat
FulnekUltras
Pokud usuzuješ z H2H, tak tohle Petru absolutně neovlivňuje - naopak má teď o to větší motivaci vrátit Maše nedávnou porážku z Pekingu.
Reagovat
tommr
usuzuju tak z průběhu několika posledních zápasů kdy Sharapova nedala Petře absolutně žádnou šanci ...
Reagovat
FulnekUltras
Úplně jasný byl jen ten předposlední v USA, a pak víceméně i antuka na RG 2012...AO 2012, Stuttgart (první set), a nakonec i Peking byly vyrovnané zápasy, kde sice klíčové momenty zvládla líp Maša, ale to ještě nejde brát za nějaký trend. Každopádně za poslední dva roky se obě soupeřky vážněji potkaly jen jednou.
Reagovat
FulnekUltras
Navíc oba jejich dosavadní důležité duely na hardu (AO 2012, CHO 2014) byly velice vyrovnané tříseťáky, především ten první, a v tom druhém se u Petry projevila předchozí mnohem větší zápasová zátěž.
Je jen otázkou času, kdy to Bumbrlíček zlomí.
Reagovat
LukasH
Tady se pořád někdo dohaduje ohledně toho přechylování jmen. Přece v češtině se přidává ová i k zahraničním ženským příjmením. Máme to v pravidlech, je to kvůli pádům. Kdyby se to nedělalo, tak by se třeba mohlo napsat "Williams porazila Keys." A teď kdo porazil koho. U Marie je to to samý, nevím, co s tím všichni mají za problém. Otec se jmenuje Šarapov, tudíž se v češtině přidá ová a je z toho Šarapovová. Šarapová ne špatně, protože když se to pak skloňuje, tak to v podstatě nedává smysl.
Reagovat
LukasH
oprava...je špatně.
Reagovat
smazaný uživatel
K tomu ale nemusí docházet jenom u žen. Co třeba taková věta z fotbalové Bundesligy: "Bayern porazil Dortmund." A teď kdo porazil koho? :D
Reagovat
LukasH
To nesleduju, takže nevím. Ale taky dobrý.:D:D
Reagovat
blixa
Je to tak, to je jen tradiční výmluva přechylovacích fašistů ;-)
Reagovat
fretek
Podle tóho pak Mata Hariová nebo Greta Garbová nebo Yoko Onová nebo Li Naová (nebo Na Liová ?)...
Reagovat
Astarin
Zase je ale pravidlem, že kde to vyzní blbě, tak se to nepřechyluje. I když někteří to i tak dělají. Je to pak sice problém, bo to prostě nesmíš skloňovat.
Yoko Ono
bez Yoky Ony??? Správně asi -bez Yoko Ono.
Reagovat
LukasH
Zrovna tahle jména jsou zažitý tak jak jsou, takže přechýlení zní divně, ovšem správně by to tak bylo. Na Liová říka i komentátor na slovaksportu.
Reagovat
Jan
Bez Yoka Onoho. Nebo Oného ? :)
Reagovat
blixa
Yokovové Onovovovovovovové :D
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím teda úplně přesně, z čeho vznikl tento svár, nicméně Lukáš má pravdu, že česká pravidla skutečně přikazují k ženským příjmením přidávat -ová. Ale jakožto milovník českého jazyka jsem zásadně proti a sama to s radostí porušuju. Obzvlášť u takových hereček nebo zpěvaček, kde je člověk o to víc zvyklý na originální tvary, mi to přijde jako totální prznění. Angelina Jolieová, Britney Spearsová, Julia Robertsová... vždyť to zní hrozně. A navíc si vždycky říkám, který český chytrák má právo na to měnit někomu jméno? Při vší úctě ta žena se jmenuje Simona Halep, Eugenie Bouchard atd. a přidáním -ová ji de facto přejmenujeme.
Reagovat
blixa
Konečně někdo rozumný ;-) Navíc ty pravidla nejsou zákon, ale jen doporučení.
Reagovat
smazaný uživatel
Prakticky vzato je to zákon. Třeba při porušení přechylování v médiích za to hrozí postih ve formě pokuty.
Reagovat
blixa
Není to zákon. Je to jen interní nařízení ve vztahu zaměstnavatel - zaměstnanec. Např. pro externí komentátory a přizvané odborníky už to neplatí a ti také zhusta nepřechylují (zejména bývalí sportovci).
Reagovat
smazaný uživatel
No... ten zákon je složitější a já jsem to rozhodně nenapsala šťastně, ale tak jednoduchý, jak to popisuješ ty, to taky není.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale přiznám se, že to zas až tak nesleduju. Vím, že jeden čas po tom docela šli a padaly i pokuty, pokud to někdo nedodržoval. Ale je fakt, že poslední dobou už se to tak nehrotí, možná z toho i slevili. Když tu čtu vyjádření komentátora Roberta Záruby, tak by to tomu celkem odpovídalo.
Reagovat
blixa
Já myslí že to je celkem přesně tak jak popisuju. Prostě pravidlo vztahující se na zaměstnance.
Reagovat
smazaný uživatel
Právě že zrovna se zaměstnanci to nemá nic společnýho.
Reagovat
blixa
A jakým nástrojem to chceš nařídit někomu jinému ? Buď to musí být zaměstnanec, nebo někdo pod smlouvou, v který to zohledníš a tím umožníš sankce (tedy jen jiná právní forma zaměstnání).
Reagovat
LukasH
Prosím tě, proč to tak hrotíš? Děláš z toho kdoví, co. Já jsem ti jen napsal, že takhle je to správně česky, když si lamentoval, proč to všichni pořád přechylují. Říkej si to jak chceš, mně je to fakt jedno...
Reagovat
blixa
Mě je to taky jedno, jen nesouhlasím s tím že to není česky - v tomto konkrétním případě. Je to české skloňování ruského nepřechýleného jména. Jinak já netvrdím, že bych přechylování zakázal :D. Jen bych každému nechal volnou ruku v tom, jak to chce používat. každý to cítí jinak a každý má jiné preference. Pro někoho je důležitější jazykový purismus, pro jiného respekt k tomu jak se cizinec jmenuje. Prostě s tím zacházet s rozumem, a ne fanaticky, jak to mnohdy předvádějí média.
Reagovat
LukasH
No, vysvětloval jsem ti to s tou Penettou. Taky se to říká, i já, ale česky to není jenom proto, že Penetta končí na a. Chápej přece. Pokud v televizi řeknou Williamsová, tak vedle toho nemůžou říct Šarapová. Navíc ona to ani není Šarapová, ale Šarapova, tudíž by tedy jedno jméno přechýlili a druhý už ne?
Reagovat
blixa
Vysvětli mi, proč ne ? Přechýlení Wiliams má ještě jistou logiku, protože by divák nemusel vědět že jde o ženu (pokud to není jasné z kontextu). Ale u Šarapové je to naprosto jasné, k přechýlení není důvod. Ale to je na dlouho, už toho OT nechám ;-)
Reagovat
LukasH
Nevím už jak ti to mám vysvětlit. Myslím, že jsem k tomu napsal dost. A znovu ti říkám, že tvar ŠarapovÁ není. Když už, tak je to Šarapova. Jde o to, že ty bys v podstatě chtěl, aby v televizi nebo v novinách nedodržovali pravidla. Taky jsem kdysi ve škole napsal slovo rozsvítit bez z - jen rosvítit a divil jsem se tomu, proč to tak nejde...
Reagovat
blixa
Ano , chtěl, protože v tomto směru jsou pravidla zoufale zastaralá a neodpovídají potřebám dneška. Jazyková pravidla nejsou žádné dogma a změny vždy vznikají pod tlakem reality. A jinak si všimni, že v prvním pádě jednotného čísla vždy uvádím Šarapova, tedy bez čárky. Ćárka je pak v dalších pádech pouze daň českému skloňování.
Reagovat
LukasH
Máš pravdu. U některých jmen to zní přímo příšerně a sám to taky nedělám. Ale třeba Williamsová říkám, protože mi to nepřijde nijak hrozný a zase říct "prohrála s Williams", to zní hodně blbě.
Nehádám se tu o to, jestli to je nebo není hezký, ale někteří pořád kritizují novináře a komentátory s tím, že ta jména przní. Tak jsem chtěl poukázat na to, že je to v češtině správně a že to dokonce dělat musejí.
Nevím, jestli si ony z toho něco dělají nebo ne, zas bych v tom neviděl žádnou neúctu nebo něco podobnýho. Prostě to tak máme.
Reagovat
Jan
Tak na Robertsová i Spearsová jsem zvyklý, vůbec mi to nepřijde.
Reagovat
blixa
Můžeš mi vysvětlit, co se ti zdá nekorektního na skloňování :
Šrarapova
Šarapové
Šarapovou
Šarapová !
Šarapové
Šarapovou

Co na tom "v podstatě nedává smysl", jak tvrdíš ?
Reagovat
blixa
Sakra, nevím jak se mi to podařilo, ale vypadl mi při odeslání jeden řádek. Druhý pád pochopitelně Šarapové
Reagovat
LukasH
Je to paskvil. Není to česky. Aby se to právě dalo česky skloňovat, musí se tam přidat ová. Takhle to sice jde taky, protože máš na konci a, ale není to správně.
Reagovat
smazaný uživatel
mas pravdu, osobne prechylovani nepotrebuju - hrave pochopim, kdo koho porazil - ale tatik by opravdu musel byt Sarap.. ;-)
Reagovat
blixa
Co na tom proboha není Česky a co na tom není správně ?

tak fajn
podle mě podle tebe
Šarapova Šarapovová
Šarapové Šarapovové
Šarapovou Šarapovovou
Šarapová ! Šarapovová !
Šarapové Šarapovové
Šarapovou Šarapovovou

A teď mi vysvětli milý lingvisto, v čem moje skloňování není Česky, proč je paskvil a čemu pomůže koncovka "ová" ?
Reagovat
blixa
Doprdele že jsem tak sprostej, ale proč ten d.e.b.i.l.n.í TP vynechává opakující se řádek a mezery !!! Druhý řádek skloňování má byt ještě jednou jako třetí pád.
Reagovat
smazaný uživatel
tak to snad vysvetluje Astarin..
Reagovat
LukasH
Protože skloňuješ jméno, který v češtině není. Česky není Šarapova. Jen se to k tomu vybízí, protože to končí na a. Třeba Penetta se taky skloňuje - s Penettou atd., protože se to vybízí, jenže otec je taky Penetta, tudíž je to blbost. A pokud dojde na ženský jméno, který nekončí na a, tak ho budeš skloňovat jak?
Reagovat
blixa
Pokud nemůžu jinak, musím v češtině buď skloňovat pomocí přechýlení, nebo neskloňovat vůbec. V prvním pádu jednotného čísla pak použiju vždy originální podobu jména. Dle mého názoru je důležitější respekt k tomu, jak se dotyčná dáma skutečně jmenuje než to, abych vyhověl přechylovacím fašitům ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jedna rada - označení jazyků se píše s malým písmenem - čeština, příp. příslovce česky.
Slovanské příjmení Šarapová mi přijde taky vhodnější nepřechylovat.
Reagovat
smazaný uživatel
ale uz jsi ho prechylil a chybne, Maria je "Šarapova" ne "Šarapová".. :-)
Reagovat
fretek
Naše správné přechylování může taky někdy vyznít nejistě. Vezmi si třeba dívku Milenu Jedlovou. Tatík se může jmenovat 3 způsoby: Karel Jedl nebo Karel Jedle nebo Karel Jedlový. Chachá
Reagovat
PetaM
Tak když máš:
Karel Jedl ..... Tak ona bude: Jedlataky :D
Karel Jedle ..... Ona: Jedlová
Karel Jedlový .... Ona: Jedlovová :)

:D :D :D
Reagovat
Astarin
Nejde o to, že by to tak šlo, ale o to, že to v podstatě v češtině není její jméno. Vem si, kdyby opravdu existoval někdo, kdo se jmenuje Šarap a žena by byla Šarapová, pak by tu byly 2 Šarapové, ale jedna od muže Šarapa a druhá, podle tebe, od muže Šarapova. Což by byla naprostá blbost, jelikož je tam česky přechýlena jen jedna a to ta od Šarapa, ne od Šarapova, kde je to česky přechýlené špatně.
Reagovat
blixa
Ale tady nejde o to abychom vyšetřovali jméno jejího otce. Jde o to že ona se jmenuje Šarapova !!! Je tak těžké to pochopit??!! A pokud v češtině můžeme tohle jméno bez prznění skloňovat a zároveň je jasné, že jde o ženu, nevidím žádný důvod proč jí jméno nějak prasit. Tam kde to je možné bychom měli projevit jistý respekt. Nežijeme v 18 století ale v globálním propojeném světě a nejsme pupkem vesmíru s tím naším přechylováním.
Reagovat
smazaný uživatel
prostě jméno už je přechýlené. A jak to Rusové přechýlí je jejich věc, jak od Šarapa nebo Šarapova. V češtině je pravidlem přechylování pro odlišení rodu, přechýlené netřeba prznit. Nebo že by Rusové neuměli přechýlit i Šarapa? Což Siniaková od Siniaka?
Reagovat
smazaný uživatel
Oblíbený češtinářský chyták, kterým sama zpestřuji některé hodiny: V nedělním hokejovém zápase porazilo Česko Rusko. Vždycky všichni hlasují pro to, že Česko vyhrálo :D
Reagovat
aligo
Petra se Simonou mluví normálně :D ostatní buď na FB nebo čumí do blba :D
Reagovat
aligo
https://pbs.twimg.com/media/B0Oa9MXCMAAJj2Q.jpg:large
Reagovat
smazaný uživatel
urovne i smeru komunikace jsem se vsimala uz v prubehu losovani, ale dost ocenuju i prezuvky MaShy.. :-)
Reagovat
gigin
A ta čára tam je jako co? Mášena má chybu nohou teda.
Reagovat
smazaný uživatel
prerostla standard, viz pomer dlouhych kosti.. :-)
Reagovat
misa
Kapitalismus a moderní technologie nakonec lidstvo vyhladí spolehlivěji než ebola s morem dohromady.
Reagovat
smazaný uživatel
jedna kralovna, jedna jina a jedna vtipna.. ;-)
A at uz je pondeli! Come on! Pojd! :-)
Reagovat
misa
přemýšlejí o vlastní jedinečnosti :-)

https://pbs.twimg.com/media/B0Oa9MXCMAAJj2Q.jpg:large
Reagovat
aligo
:D no jo no :D co naděláš :D
Reagovat
PetaM
Omlouvám se všem, které jsem vytočil svým názorem na Mášino příjmení. Ruštinu se učím (učil se), ale vůbec mě nenapadlo tohle spojení.

Mně se k Mášeně nehodí ani Š, ani Sh - nevím proč.

Omlouvám se tedy za vášnivou diskuzi, kterou jsem rozpoutal :)

Jinak díky těm slušným, kteří mi to objasnili normálně a bez keců.
Reagovat
smazaný uživatel
Jsi dobrej, že ses ozval...Mě si ani tak nevytočil. Jen jsem objasnila souvislosti. Že my se zase před někým chceme " plazit ". Máme vlastní jazyk. V tomto našem krásném jazyku je přítomno překrásné písmeno " Š ". Mária je Ruska a její příjmení začíná na ono písmeno " Š ". V našem rodném jazyku její jméno je Šarapova, nikoli Sharapova - protože my nečteme sh jako š...to čtou v angličtině. Omlouvám se jen za mnohomluvnost, nikoli za obsah....
Reagovat
smazaný uživatel
Jinak je mi Mária totálně fuk ! Jen ten fakt, že se o tomto musí přemýšlet, ve mě hlodá....
Reagovat
FulnekUltras
mně je taky totálně shuck... ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
má dobrou skupinu a měla by postoupit do SF . Doufám, že letos postoupí i dál...Ostatní jsou mi fuk, takže na rozdíl od montyho mám jen jednu favoritku, hurá !
Reagovat
smazaný uživatel
Už si to četl níže ? Vytáčí tě jen a pouze tvá neznalost ruštiny. V minulé době jsme holt byli " na východě ", učili se rusky a azbuku jsme přepisovali do češtiny ( což je našemu jazyku jaksi přirozenější - viz Slované ). Nyní jsme " na západě " , učíme se anglicky a azbuku přepsanou do angličtiny přejímáme od Američanů ( což je našemu jazyku nepřirozené - viz slovanské x anglosaské )....A zase: Proti gustu žádný dišputát.... Američani zkrátka jedou, to jsou frajeři, že ? Takoví hodní, ti nej, nej, nej...
Reagovat
blixa
Tak už ho nebijte :D Prostě neumí rusky tak bere anglický přepis jako bernou minci, no. Žádný učený z nebe nespadl ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Šak ho nechci tlouct. Jenže dolu už neodpovídal, tak jsem mu to vypíchla nahoru....Ať se taky poučí, chlapec...Mě poučují zde také...a aby se zbytečně nerozčiloval, když nemusí....
Reagovat
Patri.k
Smůla, myslím si, že o něco byla lepší hráčkou, boužel vyhazovala často druhý servis soupeřky, což ji stálo i tenhle zápas.
Reagovat
smazaný uživatel
Lucka přišla na to, jak vybírat Beguinej blbej, vysokej, druhej servis hodně, hodně pozdě....škoda, měla vyhrát, takticky nepovedený zápas...
Reagovat
VlS
Lucko smůla, nevím proč, ale vždycky když máš možnost se výrazněji posunout, prohješ. Kde byl sakra Rob? Dneska si ho tam potřebovala a on natáčí v Kanadě videa.
Reagovat
blixa
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/1510806_10153205635391102_4422060093013573422_n.jpg?oh=41969ab55657e477681088a7babeeb36&oe=54C1AB0A&__gda__=1425503029_5def3dff7e3a989378f9afd217735cf0

Zajímavé, jednu skupinu seřadili podle WTA pořadí a druhou podle velikosti :D
Reagovat
smazaný uživatel
Dvě nejhezčí vedle sebe. :) Škoda, že ještě nevyměnili Caro místo Simony (to by jedna strana byla hodně sexy), ale asi to chtěli mít barevně vyvážené... :D
Reagovat
Michaelus
sexy jsou obě dvě strany ;-)
Reagovat
Cico93
Už len Victoria chýba:(
Reagovat
smazaný uživatel
Mně taky. :(
Reagovat
blixa
Až zahodí baťůžek ! :D
Reagovat
Cico93
Nechci aby som vyťiahol Petrin! Mám foto:)
Reagovat
blixa
Petra je náš Bumbrdlíček a baťůžek nosí pořád a s grácií ;-) Viktorce ale neslušel a evidentně jí překážel :D
Reagovat
mrafe
Dole je Petra s červeným batůžkem

http://www.wtafinals.com/article/saturday-blog-wta-players-get-social/4226766
Reagovat
Cico93
neako foto, kde je len samá Mária
nemáte?
Reagovat
smazaný uživatel
Tady je Maruš s pohárem! :-))
https://pbs.twimg.com/media/B0Oj_1hCUAEehyw.jpg
Reagovat
Cico93
dik,
Keď budeš mať aj iné tak mi pošli pls:) diky
Reagovat
smazaný uživatel
https://pbs.twimg.com/media/B0ObOthCYAAUbvG.jpg
Reagovat
Michaelus
:D vyloženě BBF :D
Reagovat
Michaelus
BFF :DDD
Reagovat
Cico93
možno odfotené v nesprávný moment.
Reagovat
blixa
Řekl bych, že bys těžko hledal jiný :D
Reagovat
Michaelus
Ono jich asi moc lepších nebylo :D
Reagovat
gedzitka
Nebýt dámy tak vyfiknuté, řeknu, že to je focené v čekárně u zubaře :-)
Reagovat
smazaný uživatel
No ale sedí hezky... :)
Reagovat
Cico93
Masha jak dievčatko :)
Reagovat
blixa
:D :D No ty se přímo milujou :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Masha právě dala na Twitter celkové foto... :)
https://twitter.com/MariaSharapova/status/523438433612877824
Reagovat
blixa
Petra žvaní se Simonou, další SMSkují a Marfuša s Evžou jsou smutné že nemají na smartphone :D
Reagovat
smazaný uživatel
Asi tak. Ostatní holky mobilují, Masha s Genie se nudí. :D
Reagovat
darek.vrana
Já myslel, že je za ní černé opěradlo a ona to jsou ramena...
Reagovat
Patri.k
Mozna by se mel ustalit nejaky pokyn rukou pro jestrabi oko, casto vidam, ze hracky jsou rozpacite a ani nevi jak si o nej rict a obcas si o ne reknou a rozhodci to preslechne.
Reagovat
Jabadu
Nabízel by se zdvižený prostředníček? ... ??? :-)
Reagovat
blixa
Ideální ..... :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to tady budu neoblíbený hned od základní skupiny (vzhledem k tomu, že Petra má dvě moje favoritky). :D Ale co se týče toho losu, tak podle mě to je prakticky jedno. Mezi takovými soupeřkami se moc vybírat nedá a navíc bylo od začátku jasné, že v jedné skupině budu mít dvě favoritky a ve druhé jednu (Ana a Caro nemohly být ve stejné)... Takže samozřejmě bych si přál, aby z Bílé skupiny byla postupující dvojice Masha+Caro a z Červené skupiny postoupila Ana. Bude to ale těžké. Masha je určitě favoritkou skupiny a snad postoupí z 1. místa. Pak si myslím, že Caro by o 2. místo mohla hrát s Petrou (Agnieszce vzhledem k formě a zdravotním problémům moc nevěřím). Co se týče Any, tak ta může dopadnout v podstatě jakkoliv, ale věřím, že by mohla postoupit. Řekl bych, že Ana má na Simonu i Genie (za určitých okolností i na Serenu). U Sereny hodně záleží na zdravotním stavu a Simona už v poslední době taky nevypadala moc čerstvá, ale se zraněním se potýkala i Ana. U Genie mě trochu zneklidňuje, že Ana proti ní v obou vzájemných zápasech prohrála (loňský Wimbledon, letošní AO)... Tak uvidíme. Každopádně se moc těším a přestože asi určitě neuvidím všechno, tak se pokusím vidět co nejvíc (hlavně zápasy mých favoritek, ale klidně i ostatní). Moje favoritky na TM sice většinou chodí daleko, ale vyhrála ho jenom Masha a to už je hodně dávno (před 10 lety). Tak by bylo fajn to letos změnit a udělat takovou hezkou tečku za úspěšnou sezonou... Let's go Dulcinea Team! :)

Jinak jsem tuhle v obchodě viděl Singapurské nudle, tak jsem si říkal, že kdyby to jedna z mých favoritek vyhrála, tak bych si je mohl dát na oslavu (zatím jsem měl jenom čínské). :) Teda stejně si je asi někdy dám, ale tohle by bylo takové stylové a určité by mi víc chutnaly. :D
Reagovat
smazaný uživatel
A ještě na závěr, komu to nejvíc slušelo: Podle mě Aně a Mashe. :) Anička je nádherná a nejvíc se mi na jejích šatech líbí ten výstřih. Masha vypadá jako sexy školačka. :) Caro měla takové standardní černé šaty (podle mě by se nemusela tolik schovávat :)). Serena měla pěknou róbu a Genie je vždycky hezká. Petra, Aga a Simona jsou pro mě takový normál... Každopádně jsem rád, že tam není nikdo, kdo by mi byl nějak nesympatický (takových tenistek stejně moc není). :)

Co se týče fotek, tak už tady toho asi hodně proběhlo. Ještě jsem tady neviděl tuhle slušivou selfie Aničky a Genie v autě... :)
https://twitter.com/AnaIvanovic/status/523416406541758464

No a trochu se tady opomínají "Rising stars", takže tady je sexy Monča... :)
https://twitter.com/MonicaAce93/status/523395238858338304
Reagovat
Cico93
Všetko je dobre, len časy tých zápasov mi veľmi nevyhovujú:(
Reagovat
smazaný uživatel
To asi málokomu... No ale uvidím, co se dá dělat. V nejhorším případě se snad občas podívám ve škole. :D
Reagovat
Cico93
Pominulé roky to bolo super, všetko vo večerných hodinách:)
Reagovat
Michaelus
Teď to bude fakt na nic...kdyby se aspoň hrálo příští týden... :(
Reagovat
Michaelus
No tak doufám, že postoupí Serena a Anička, u Petry je mi to jedno, přál bych si Caro nebo Agu, ale to se asi neslpní :D
Podle mě v červené skupině mnohem vyrovnanější, v bílé to na 70% dopadne Petra Maria :))
Reagovat
petrulinka
Můžete mi někdo vysvětlit, jak to, že Makarova je náhradnicí v Singaporu a bude hrát i na turnaji šampionek? To lze? Neboť mi není jasné, jak to vlastně je.
Reagovat
EllNino
to by jít nemělo ne ? :D
Reagovat
petrulinka
Já si právě myslím, že to nejde. Tak to tak nějak nechápu. Ale možná, že to závisí na tom, jestli zůstane náhradnicí nebo nakonec třeba bude skutečně hrát. Ale teda jistá si nejsem
Reagovat
blixa
Určitě to jde. Ale tuším, že pokud nastoupí v TM, nebude už hrát TŠ.
Reagovat
smazaný uživatel
V roce 2011 to šlo. Týkalo se to Marion Bartoli, která do TM zasáhla jako náhradnice a na TŠ potom normálně hrála...
http://en.wikipedia.org/wiki/2011_WTA_Tour_Championships
http://en.wikipedia.org/wiki/2011_Commonwealth_Bank_Tournament_of_Champions
Reagovat
blixa
Aha, no vidíš, tak to mi uniklo. Je fakt, že by bylo dost nefér, aby třeba kvůli jedinému zápasu přišla o TŠ. Na druhé straně, zase kdyby hrála třeba dvě utkání ve skupině a postoupila od semi, myslíš že by i tak hrála TŠ ?
Reagovat
smazaný uživatel
Přiznám se, že nevím. :D Ale myslím si, že náhradnic se to netýká.
Reagovat
George_Renel
Ale to bylo také lehčí geograficky. Istanbul a Sofie je malý přesun, to Singapur a Sofie je logisticky i časově obtížnější.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale TŠ se tenkrát hrál na Bali... :D
Reagovat
George_Renel
Á, tak to jsem střelil kozla. Omluva.
Reagovat
Patri.k
Ne kazda hracka stoji o post nahradnice, zvlast kdy se jedna az o druhou nahradnici, proto se pak se vybira prvni nejlepe poštavena hracka, co o to stoji.
Reagovat
PetaM
Prosím vás, já chápu, že píšete -ovová. Ale je skutečně nutné psát Šarapovová a ne Sharapovová? To je hnus prostě.

Lucce by se taky určitě nelíbilo, kdyby ji v USA psali Shafarova ...
Reagovat
zpilat
taky nechápu, proč u těch ruských příjmení, kde už to ova mají, tam přidávají ještě jedno a je z toho morovovovová :-D
Reagovat
PetaM
Jako, na to -ovová jsem si už zvykl a nic s tím neudělám. Ale to Š mě neuvěřitelně vytáčí :D
Reagovat
zpilat
no ale ona se šarapová jmenuje, ti kdo umí azbuku, tak na začátku jejího jména je Š, jenom do angličtiny to přepisují na sh :-) , protože š nemají!!!
Reagovat
zpilat
http://cs.wikipedia.org/wiki/Maria_%C5%A0arapovov%C3%A1
Reagovat
vendulkabendulka
Ze neznas pravidla prepisu ruskych jmen do cestiny neni problem nikoho jineho, nez tvuj.
Reagovat
blixa
Ty neumíš rusky, viď :D
Reagovat
Jabadu
V pasu má Maria určitě i anglický překlad svého jména - Sharapova. České dvojí přechylování je mi (mám státnice z Čj) dost proti srsti. Zejména u globálních sportovních hvězd je divné. Na druhou stranu nevěřím, že by se našel v Česku moderátor, který by Mariu představil s českým přechylováním. I když by to bylo správně. To si prostě neumím představit.
Reagovat
smazaný uživatel
je jak mínus krát mínus, tj.ony -ovová musejí být chlapi, takže ne ony, ale oni.
Reagovat
Jabadu
To je moc hezká analogie. Píši si do deníčku, abych nezapomněl. Bravo!
Reagovat
smazaný uživatel
A poradím - nikdy nepiš Wiliamsovová, to smrdí roční distancí a pokutou.
Reagovat
Jabadu
25. 000,- $. Všiml jsem si. Dám si pozor. :-)
Reagovat
zpilat
kdyby byla lucka ruska, tak by se právě v americe psala shafarova!!!!
Reagovat
blixa
Ale ona je Šarapova, ne Sharapova. Přepis ruského ???a???? je takto korektní. Spíš mi přijde šílené to přechylování už přechýlených slovanských jmen. K tomu totiž v češtině není jediný důvod. Šarapova je bez problému sklonné i jasně identifikovatelné jako žena, což jsou hlavní důvody přechylování. Tohle pokládám za nechutné zvěrstvo přechylovacích fašistů ;-)
Reagovat
blixa
Sakra TP neumí azbuku ???
Reagovat
zpilat
neumí, už jsem to zjistil, když jsem na totéž téma psal s fandinou ohledně južného :-)
Reagovat
zpilat
tak, tak, taky mě to ničí!
Reagovat
Jabadu
Také bych byl pro. Ale nejsem Ústav pro jazyk český. Například moderátor Marek Eben představoval herečku (představitelku Nastěnky z Mrazíka) jako Natalii Sedych a kašlal v tomto případě na platná pravidla českého jazyka. "Tak je to spravne. Tak to ma byt!" :-)
Reagovat
blixa
No, Ústav bych až tak nevinil. Oni nejsou žádný zákon, oni jen vydávají doporučení a je na každém, zda se ho drží či nikoliv. Já vidím problém hlavně masmédiích, které jsou tímhle doslova posedlé, zejména Česká televize a její sportovní oddělení.
Reagovat
Jabadu
Tak umím si představit, jak se na to tváří Svačina nebo Bosák. Oni musí používat české přechylování (v případě Rusek dvojí), ale já tam cítím, jak se jim do toho nechce. Nechce! (úsměv)
Reagovat
smazaný uživatel
tím dvojím přechýlením se snadno naučíš koktat. Už jsem mockrát slyšel Šarapovovová.
Reagovat
smazaný uživatel
Nejhorší mi to na ČT přijde asi u biatlonu. Třeba jméno Semerenko tam neustále přechylují jako Semerenkovová.
Reagovat
blixa
Proto Bosák dělá fotbal a golf, tam těch přenosů utkání žen moc není ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Což je škoda. Zajímalo by mě třeba, když by hrály Brazilky (stejně jako jejich mužští kolegové nepoužívají při fotbale svá příjmení, ale křestní jména nebo přezdívky), tak jestli by někdo na ČT našel odvahu na to přechýlit jméno "Martha" na "Marthaová" :-)
Reagovat
Oin
Tak je to Ruska, ne Američanka. A Shafarova by bylo totéž co Sharapova.
Reagovat
George_Renel
Pro měje zase hnus, když Češi nahrazují existující a originální pismenou hloupým papouškováním anglického přepisu.
Reagovat
zpilat
ale že jsme mu to nandali :-D . V této diskuzi je vidět, kdo je starší ročník a ještě umí azbuku a kdo je mlaďoch a nemá o tom ani páru :-)
Reagovat
petrulinka
Já se přidám do této diskuze. Dle mě se píše Sharapova pro anglický překlad, protože pokud vím, tak rusky je u jejího příjmení v azbuce Š, takže určitě není chybou napsat Šarapova, ale stejně i Sharapova. Jelikož v naší abecedě Š je, tak ho použijeme, ale v anglické není, tak je nahrazeno Sh. Pro mě jasné a pochopitelné.
Reagovat
darek.vrana
Asi proto, že je to Šarapovová? Nechápu, že se rozohňuješ kvůli své elementární neznalosti. Něco si o tom nejdřív přečti.
Reagovat
Astarin
Vůbec nevíte... o žádné přechylování přechýleného nejde... Český přepis jejího jméno nemůže být jen Šarapová, protože rusky to není přechýlené pomocí -ová, ale jen -a, tedy mužská verze je Šarapov a ne Šarap. Tedy české přechýlení vychází prostě z mužské verze Šarapov + ová a ne z Šarap. Přechýlené přechýleného by vypadalo asi Šarapovaová.
Reagovat
blixa
To máš samozřejmě pravdu, ale nevidím důvod proč používat české přechýlení, když je zcela dokonale použitelné originální, tedy ruské přechýlení.
Reagovat
zpilat
nemáte někdo odkaz na tu fotku v lepším rozlišení?
Reagovat
smazaný uživatel
Skupiny jsou vylosovány hodně dobře! Už se těším!! :D

Bílá skupina.. No, skupina skoro podle mého gusta.. Chtěl jsem ve skupině s Marií Agu, Caro a Simonu.. Ale tak Petra taky ujde noo.. :D Podle mě postoupí Maria a Petra a z červené Serena a Ana.. Nejvíc se těším na zápasy Maria vs. Aga, Maria vs. Caro a z červené skupiny asi na Serena vs. Ana! TeĎ jen aby se holky hrály v normální čas!! :-))

Joo a nejvíc to podle mě slušelo Maruš, Sereně a Aně a ještě Genie.. Sereně fakt zářivé barvy strašně sluší!
Reagovat
Jabadu
Velká Vontská rada Kvitovců bude zvažovat návrh, abys byl popraven za úsvitu. ... (široký úsměv)
Reagovat
PetaM
Proč by měl být popraven? :D
Reagovat
Jabadu
To byl jenom fór. :-)
Reagovat
blixa
Ano ano, zastřelit za úsvitu by bylo stylové :D :D
Reagovat
dadaft
souhlas.
los je perfektní.

stejně tak beru celkové složení - všechno opravdu vynikající hráčky.

letos by to mělo být naprosto super
Reagovat
smazaný uživatel
Hm Lucka prohrála Tie-Break. Begu je mnohem jistější na podání a Lucka je na returnu strašně slabá
Reagovat
Patri.k
Ale vehre neni Lucka tak spatna, ale tech bodu pri returnu co uz venovala Beguove zadarmo.
Reagovat
EllNino
Simi má kroj ? :DD
Reagovat
smazaný uživatel
Přehlídla jsem něco, nebo Ana jako jediná se začala bavit s jednou z těch holčiček, co se přišly fotit s nimi? Nejen, že jí to strašně slušelo, ale taky působí moc sympaticky, to vypovídá o charakteru :)
Reagovat
smazaný uživatel
všechny se k holkám chovaly hezky
Reagovat
pockerface
Serena je jako jediná i políbila na tvář.To musí být taky pro ně strašný zážitek.Je vidět,že Simona a Eugenie se rozkoukávají a jsou z toho trochu paf,protože ani jedna při předávání raket nepodala těm holčičkám ruku a pomalu nevěděly co dělat.Ale,tak příští rok už budou zkušenějsí :-),naše Petra byla poprvé taky vyjukaná.
Reagovat
smazaný uživatel
aha, tak to já jsem viděla jen to focení po losu, když se Petra zakecala s Agou, teď už nekoukám, jestli ještě běží přenos
Reagovat
pockerface
ne už neběží.Oni před losování,každá hráčka předávala 3 rakety malým holkám.
Reagovat
smazaný uživatel
jo tak, zkusím dohledat na youtube :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, a ono se to stejně bude hrát zas dopoledne, takže z toho stejně nebudu nic mít ...
Reagovat
smazaný uživatel
no, řekl bych že to bude hodně zamotané. Postoupit může kdokoliv. V červené skupině se to bude odvíjet od kolena Sereny. Pokud to bude ok, tak vyhraje 5 zápasů s prstem v nose.
Reagovat
pockerface
jo psal jsem to níž.Pokud bude mít Serena koleno OK,tak je to téměř jistá finalistka.Pokud ne,tak bude červená skupina hodně zamotaná.Simona,Eugenia a Anna jsou na tom výkonnostně stejně,takže tam je to otevřené.
Reagovat
pockerface
úplně odbočím k Lucce Š.Hraje TB a je to 3:4 pro Begu.
Reagovat
smazaný uživatel
hm ted už 3:5 a Begu podává :(
Reagovat
smazaný uživatel
Já myslím že Petra má velkou šanci postoupit protože Aga poslední dobou je z formy a letos nic moc neuhrála ale Caro může být nebezpečná. Může to dopadnout různě Petra může být klidně první ale také nemusí postoupit
Reagovat
blixa
A tak jasně, ale teoreticky :D hraje Petře vše do karet. Hala a superrychlý hard by měl být při bojích s Agou i Caro výhodou.
Reagovat
smazaný uživatel
Já věřím že by mohla dát i Mashu. Jsem hodně zvědavý na program snad bude hrát Petra v nějakém přijatelném čase
Reagovat
blixa
Já doufám že dá Marfušku aby si Serenu nechala jako pokroutku až na finále ;-)
Reagovat
pockerface
Otázka je jak je na tom Serena zdravotně.Pokud OK,tak máme téměř jasnou první finalistku.Pokud je koleko KO,tak to může být hodně zamotaná skupina.No a ve skupině u Petry věřím,že postoupí Petra a Maria.
Reagovat
Jabadu
Kancért něbúdět, potomu, što Serjóža potěrjál balalájku.
Reagovat
smazaný uživatel
Na prvý pohľad je biela skupina jednoduchšia, ale len na prvý. Wozniacku a Radwansku by som rozhodne nepodceňoval, za istých okolností môžu byť postupujúce práve ony dve...Naopak Bouchardová a Ivanovicova môžu na TM úplne vybuchnúť a neuhrať so Serenou, či Halepovou ani set..
Reagovat
Cico93
neodchádzaj:(((
Reagovat
smazaný uživatel
kliiiiiiiiiiiiiid ty závisláku :D :D
Reagovat
Cico93
:)*
Reagovat
smazaný uživatel
V tom pytli od brambor už jí asi bylo vedro.
Reagovat
matesdc
:-D
Reagovat
pockerface
náhodou Petra zvolila dobrý outfit.Je jiná než ostatní.Místo šatů úzké legíny a halenku.Mně osobně se v tom líbí.U Marii jsem myslel,že zvolí jiné sexy oblečení,no a nejusedleji mi přijde Simona.
Reagovat
smazaný uživatel
no jediná, kdo se trochu odvázala, je Serena.
Reagovat
pockerface
to jo,Serena úplně zářila.
Reagovat
smazaný uživatel
usedlá mi přijde jak Simona, tak Marfuša, ty jsou hrozně postrojený, a Petře to podle mě moc nesedí, měla si udělat lokny a obléct něco ve stylu Agnieszky nebo Genie, všem ostatním to moc sluší :)
Reagovat
pockerface
no to je právě ten mužský a ženský pohled.Mária už byla v tolik sexy odhalujících šatičkách a tahle usedlá téměř školní uniforma je zase něco nového.Ale to už je teď jedno,holky to za chvíli shodí a navlíknou se do sportovních šatiček a půjdou v Po na to.Doufám,že to budou pěkné zápasy,akorát škoda,že se to bude hrát ráno.
Reagovat
Jabadu
Máša má proti Petře nad nosem místo očí dvě mezírky.
Reagovat
PetaM
Petra mi připadá jako pistolnice :D :D To stříbrné mi připomíná náboje :D Jen přemýšlím, kde má schovanou tu zbraň :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Halepová si oblékla mini kroj??Nebo co to je??
Reagovat
kada.tom
SF:
Serena - Sharapova
Petra - Ivanovic
Reagovat
smazaný uživatel
Serena-Petra
Ivanovic-Masha
Reagovat
pockerface
souhlasím a finále Petra x Serena
Reagovat
smazaný uživatel
To bylo keců a ta angličtina :D Petra to nemá špatný, očekávám jen bitvu s Mášou, jinak by to mělo být docela v pohodě :) Jak to vlastně je, první dvě postupují ze skupiny a prohodí si to do semifinále, takže když Petra postoupí dejme tomu s Mášou, tak bude mít v semi Serenu nebo druhou postupující, jo? Jen na ujasnění, dřív jsem to nesledovala, teď se budu snažit :)
Reagovat
PetaM
Když Petra porazí všechny tři, postoupí jako první a narazí na tu, která ve druhé skupině bude mít jen 2 výhry.

No prostě, která postoupí z 1 místa ve své skupině, bude hrát proti té, které postoupí jako č. 2 ve druhé skupině :D
Reagovat
blixa
Dá se postoupit i s jednou výhrou ;-)
Reagovat
PetaM
No, jasně no :D Ale to už by bylo těžší na vysvětlení :D
Reagovat
Patri.k
Stejne tak se da nepostoupit i s 2 vyhrami :D
Reagovat
blixa
No v semi jdou proti druhý skupině, první s druhou a druhá s první.
Reagovat
smazaný uživatel
díky oběma, já jsem si to myslela, no máme se na co těšit :)
Reagovat
sosna
Los pro Petru super! Agu a Caro by měla dát a na zápas s Mášou jsem zvědavá.
Moc to dnes sluší Sereně, Aně a Caro.
Děsný ohoz má Aga a Simona no a i Petra nic moc...
Reagovat
smazaný uživatel
Serena už by je nejradši smetla rovnou teďka :D
Reagovat
PetaM
Stačí shodit z pódia a trofej je její :D :D
Reagovat
PetaM
SF: Máša - Serena
Petra - Genie :D

F: Serena - Petra.
Reagovat
smazaný uživatel
presne!!!! :)
Toto som chcel a vyzerá to tak že by sa to mohlo naplniť :D
Reagovat
smazaný uživatel
Easy :D
Reagovat
sprchon
To zní dobře! :D :)
Reagovat
pockerface
Simona vedle Sereny vypadá jako holčička na školní besídce :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Máša vypadá jak prvňačka...Ještě aktovku.
Reagovat
Cico93
je strašne sexy
Reagovat
matesdc
vůbec....
Reagovat
Cico93
Serena dala ruku vbok a zakrila celú Simonu:)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak až na tu Mášenu u Petry jsem s losem spokojená. :-)
Reagovat
Cico93
Tiež som chcel radšej Simonu ako Petru.
Reagovat
smazaný uživatel
Kdy že se začíná hrát?
Reagovat
PetaM
Pondělí :)
Reagovat
kada.tom
naštěstí až v pondělí :-)
Reagovat
Jabadu
To jsou nervy, ty woe. Člověk aby měl ten los furt pod kontrolou! Tam je to vyřízený, tam je to celkem jasná situace ... :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ah ja si toho nevšim:D
Reagovat
kada.tom
Z pohledu Petry docela fajn los. Až tedy na tu Sharapku, více bych Petře věřil proti Sereně, ale tak Agu by dát měla a s Caro by taky neměla mít výraznější problémy. SF by mělo vyjít :-)
Reagovat
smazaný uživatel
tak jak to bude ten kdo má mavý rámeček si zahraje spolu a petra bude s carolinkou?
Reagovat
smazaný uživatel
By me zajimalo kdy reknou toho pavouka:D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak a jdem hrát, ne? Převlíknout šatičky a hurá na to.
Reagovat
blixa
Ideální skupina. Postup z prvního ;-)
Reagovat
Cico93
Možme byť spokojní:)
Genie snáď postúpi!
Reagovat
aligo
Serena to tam vybije jak nic...
Reagovat
smazaný uživatel
Pro Serenu to je trénink.
Reagovat
smazaný uživatel
Marfuša
Petra
Aga
Caro

to ujde. Agu dá a Caro by měla také porazit
Reagovat
smazaný uživatel
Yes, skvěle rozlosováno!
Reagovat
kada.tom
Červená: Serena, Halep, Bouchard, Ivanovic
Bílá: Sharapova, Petra, Aga, Caroline
Reagovat
Jabadu
Lepší počasí jsme si snad ani nemohli přát. :-)
Reagovat
pockerface
tak dobrý,Petra má velkou šanci postoupit ze skupiny.Podle mně postoupí Maria a Petra
Reagovat
smazaný uživatel
masha petra agni caroline .. celkem dobrý
Reagovat
kada.tom
a taky má Caro :-)
Reagovat
LukasH
Radwa s Woznou u Petry, to jde....
Reagovat
smazaný uživatel
Super Petra má Agu
Reagovat
PetaM
Aga s Petrou :D :D :D Kdo by to byl čekal :D :D :D :D
Reagovat
EllNino
počtvrté :DD
Reagovat
smazaný uživatel
HM bezva Petra má ve skupině Marfušu
Reagovat
kada.tom
ale má Agu :-))
Reagovat
kada.tom
neeeee, Petra je u Sharapky :-/
Reagovat
EllNino
aAga :D
Reagovat
smazaný uživatel
Shut up! Už to vylosuj a nazdar
Reagovat
Cico93
hey ne samé kecy
Reagovat
PetaM
Petra si tam chudák nemá s kým povídat :D Z jedné strany Mášena, z druhé Simona .. :D :D
Reagovat
kada.tom
napadlo mě úplně to samý :-D
Reagovat
smazaný uživatel
tak sem k tomu teď přišel a někdo tam nudně kydá furt..

a to sem myslel, že už bude po všem..
Reagovat
smazaný uživatel
jiníč Petra oproti loňsku nic moc..

Nejlepší ohoz má Maria.. takový "šik"
Reagovat
blixa
Marfuška ? Šik ? Spíš bezbřehá nuda. Zrovna od ní jsem čekal něco pěkného.
Reagovat
smazaný uživatel
Nádherne!
Reagovat
pockerface
tak všem holkám to moc sluší.Petra moc hezký outfit.U Márii jsem čekal,že bude sexy odhalená a ona je velice sexy zahalená.Zvláštní šaty,ale taky jí moc sluší.No a Anna to je kočka.
Reagovat
Cico93
Čo to tam nabehlo preBoha?
Reagovat
kada.tom
To je keců okolo ... už losujte
Reagovat
smazaný uživatel
hodnotí šatečky... No je fakt, že na sebe oblékly vesměs extravaganci...Serena ? Nu, já bych v takových šatečkách nešla, ale proti gustu žádný dišputát... Nuda, kdy už to rozlosují ? Přecházím na zápas Luciny...
Reagovat
blixa
Šest tenistek a dvě celebrity :D
Reagovat
PetaM
Serena nejhezčí - což je teda co říct :D :D Holky strčila do kapsy :D
Reagovat
Jabadu
Ne,ne. Ana a Petra!
Reagovat
aligo
Ptře to teda vůůůůbec neseklo....
Reagovat
Jabadu
Nikdo nemá oči jako Petra!
Reagovat
Cico93
čo majú oči s handrami?
Reagovat
aligo
ale oblečení mělo otřesný :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak není to nejhorší, tady to vypadá docela dobře. :)

https://m.facebook.com/CeskeSrdceTenisoveSrdce/photos/a.250000751688276.60469.247405601947791/825516897469989/?type=1&source=46&refid=17
Reagovat
blixa
Otřesný určitě ne. Kdybych měl známkovat, Tak nej Serena a Anička, pak Caro a Petra tak čtvrtá, Nejhorší Simona.
Reagovat
Cico93
najhorší Aga.
Reagovat
smazaný uživatel
Simona vypadá strašně ohoz jak moje babi :D
Reagovat
LukasH
Petru mám moc rád, ale upřímně, vypadá jak hastroš. Navíc si oblíká modely, jak kdyby měla 20 kg nadváhu.
Reagovat
blixa
Tak Serena dělá do módy i profesionálně a je to vidět.
Reagovat
smazaný uživatel
Serena vypadá skvěle
Reagovat
LukasH
Petra příšernej ohoz, teda. Serena kóóča a jak těm holkám podala ruku a ještě je políbila....klasa...
Reagovat
kada.tom
jj, i dle tohoto je vidět jaký ty holky jsou
Reagovat
kada.tom
tak Serena oblečením všechny strčila do kapsy ... wow :-)
žlutá jí prostě sekne :-)
Reagovat
aligo
sice nemám serenu rád ale fakt jí to seklo ze všech nevíc :)
Reagovat
blixa
Marfuška nějaká usedlá ... :D
Reagovat
Jabadu
Petru zařadili jako trojku. Dobré.
Reagovat
smazaný uživatel
protože je to podle Race -.- musí být třetí
Reagovat
PetaM
Taky je trojka ... :)
Reagovat
aligo
v live je třetí :D
Reagovat
smazaný uživatel
To je podle Race. ;)
Reagovat
Cico93
Naťahujte červený koberec!
Reagovat
Cico93
jakýýýýýýýýýýýýýýý potlesk
Reagovat
aligo
Petra teda nic moc...
Reagovat
blixa
Evžena ty šílený podpatky ! Že se v tom nepřerazí :D
Reagovat
kada.tom
ta Bouchard nepodá ruku ani těm dětem ... šílený vychování, fakt
Reagovat
smazaný uživatel
Simona jim taky ruku nepodala...
Reagovat
kada.tom
jsem zvědav na Petru
Reagovat
kada.tom
Petra ruku podala, jak jinak :-)
Reagovat
Cico93
woooooooooooooooooooooooooooooooow
Ana!!!!!!!!!!!!
Reagovat
Jabadu
Ten moderátor je dobrý zmatkař. :-)
Reagovat
PetaM
Jako ... V takové situaci bych byl taky nervózní :D
Reagovat
martinek37
https://www.facebook.com/anaivanovic/photos/a.129105197104999.24606.126966253985560/1004568129558697/?type=1&theater
Reagovat
Cico93
Bartoli priberá a priberá:)
Reagovat
blixa
Ty záběry do publika jsou ftipný :D
Reagovat
PetaM
Stejně jako "f" ve slově "vtipný" :D :D :D :D Že? :D :D
Reagovat
blixa
To není překlep, "ftipný" píšu když to myslím ironicky ;-)
Reagovat
PetaM
Jo tááááááák :D Dám do poznámky ne? :D :D :D
Reagovat
PetaM
Tak a jedeme!!! :D
Reagovat
Jabadu
Už to jede!
Reagovat
Cico93
Ide to vôbec dnes?:)
Reagovat
blixa
Ne, prej to zrušili ;-)
Reagovat
Cico93
už de
Reagovat
blixa
Jen to napíšu, už to běží :D
Reagovat
Jabadu
Na YT je furt obrázek.
Reagovat
smazaný uživatel
už sem si mysel že to tak bude ... ty jo kdy to začne!!
Reagovat
Grape
Tipy:
1. skupina - Serena, Simona, Aga, Caro
2. skupina - Maria, Petra, Genie, Ana
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist