Los Wimbledonu: Berdycha čeká Kližan, Kvitovou Vandewegheová
S aktuálně 35. hráčem světa Martinem Kližanem se Tomáš Berdych na okruhu ATP dosud nestřetl, v roce 2009 porazil levorukého tenistu na challengeru v Prostějově. Ve třetím kole může hrát Berdych s Jihoafričanem Kevinem Andersonem.
Pokud český tenista postoupí mezi nejlepších osm, může si o semifinále zahrát se světovou jedničkou Novakem Djokovičem. Proti Srbovi nemusí být Berdych bez šancí: porazil ho v semifinále Wimbledonu v roce 2010 a letos na antuce v Římě.
Z českých tenistů je v pavouku mužské soutěže kromě Berdycha ještě Radek Štěpánek, Jan Hájek a Lukáš Rosol, který před rokem šokoval výhrou ve 2. kole nad Rafaelem Nadalem. Rosol bude letos hrát nejprve s Němcem Julianem Reisterem a ve třetím kole může vyzvat Rogera Federera. Štěpánek má na úvod za soupeře Australana Matta Reida a Hájka čeká rozehraný Francouz Nicolas Mahut, který dnes na turnaji v Hertogenboschi postoupil do finále.
Obhájce titulu Roger Federer letos "doplatil" skutečnost, že vítěz Roland Garros Rafael Nadal je nasazený až jako číslo pět. Oba se tak potkají ve stejné části pavouka a navzájem se mohou utkat už ve čtvrtfinále. Oba jsou navíc ve stejné polovině turnajového pavouka jako Andy Murray, takže s ním jeden z nich může hrát v semifinále. Všechny tři hvězdy se divákům představí hned v pondělí, kdy grandslamový turnaj začíná.
Wimbledon uvidí tři česko-slovenské souboje
Petra Kvitová začne turnaj z pozice osmé nasazené hráčky proti 109. tenistce žebříčku WTA Coco Vandewegheové. Ve třetím kole může narazit na Rusku Jekatěrinu Makarovovou a ve čtvrtfinále pak na turnajovou dvojku Viktorii Azarenkovou.
V hlavní soutěži je s Kvitovou celkem deset český hráček a hned třikrát dojde na česko-slovenský souboj. Klára Zakopalová bude hrát s Danielou Hantuchovou, Barbora Záhlavová-Strýcová s Magdalenou Rybárikovou a Kristýna Plíšková s Janou Čepelovou.
Lucie Šafářová a Petra Cetkovská odstartují Wimbledon proti vycházejícím hvězdám ženského tenisu: Šafářová má za soupeřku Američanku Lauren Davisovou, Cetkovská finalistku z Birminghamu Donu Vekičovou.
Karolína Plíšková zkusí překvapit favorizovanou Rusku Naďu Petrovovou a Andrea Hlaváčková další Rusku Jelenu Vesninovou, která dnes hraje semifinále v Eastbourne. Eva Birnerová, jež hraje hlavní soutěž poprvé po šesti letech, se utká s Varvarou Lepchenkovou z USA. V soutěži je i Lucie Hradecká, která se střetne s Karin Knappovou z Itálie.
Los mužské dvouhry Wimbledonu: |
Kližan (SR) - Berdych (7) Kompletní los najdete zde. |
Los ženské dvouhry Wimbledonu: |
Vesninová (Rus.) - Hlaváčková Kompletní los najdete zde. |
Komentáře
Jako uznávám, že to rozdělení "čtyřky" je nerovnoměrný, ale dokud bude Nadal 5., tak to tak prostě bude a člověk může skřípat zuby, jak chce, nic s tím nenadělá.
A Haas je fakt nejhorší možný soupeř na osmifinále, tráva je jeho povrch, umí na ní a už na ní 2x (ze 2) Novaka porazil (1x z toho na Wimblu)...
Já souhlasím, že z té "čtyřky" má nejlehčí los, co se týče hlavně semifinále, ale lehký? Ne.
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151749188408336&ref=notif¬if_t=notify_me
Tak su klidná:-)))))))
Tady máš s ním interview.
"barking at people called Ivan" :-D
Sonja - Serena má riadne veľa fanúškov na tp.cz a Marika ani ne :O
A Serena je unikát.
No nic, nepropadejte panice můrovci, zatím je to velmi malý vzorek lidí na unáhlené závěry. Držím vám pěsti...aspoň v té anketě...
:-D
Mayo- Tys takový poctivý chlapec!:-) Jinak Sabča může královnu poslat domů akorát v osmifinále...:-P
http://www.youtube.com/watch?v=veEkqCYtqFQ
Jinak pro koho si hlasoval v anketce?:-P
Smažte si cookies tohoto webu a po novém načtení stránky můžete hlasovat znova.
P.S: Pro koho hlasuješ?:-D
Sonja:No uvidíme. Já myslim, že bude mít problémy i s Francescou.
Asi sem taky hloupej. Dal jsem Andyho, i když můj tip na vítěze to není.
Mayo: Jasně!
Jinak je mi úplně jedno, jak ta anketa dopadne. :D Není důležité vyhrát anketa, ale vyhrát na kurtu...
http://www.youtube.com/watch?v=9vkh5BaR4fU
:-P... jo a monty, ty na to raději nekoukej:-(:-D
Elegánovci to pochopitelně nasypou Rožérovi, i když šance má letos minimální. Co taky jiného od nich čekat. Objektivitu určitě ne :-D
Ale pokud to ty lidi tady baví, zabíjej tím čas nebo co, tak ať si píšou:-)
No, tento hošík nepůsobí zrovna jako důvěryhodný zdroj
no cemment
Sonja - evidentne si pochopila :) :D
Pišeš niže
"dobelhat se na kurt, který si zároveň
nechá naložit od o tři roky staršího Haase na "své" trávě a který byl při své
vrcholné "dominanci" jen krůček od
porážky od tehdy čtyřiatřicetiletého
Agassiho."
Čeho to je argument, nebo na co to ukazuje?
To je spatne, nebo co???
On uz to nejak prehryzl, ze mne Djokerino nic nerika:) Jednou za rok Djokerina potlacim, a on sa se mnu zase tyden bavi...
potem robi 51 tydnu problemy a chodi kolem mna okolo, jak bych ani neexistoval, ....ale bracha su porad:)
To vis, on rika je to hnup, ale je nas:)
Za teho Gulbu, nebo Djokera???
sa bojis uz ted:)
...a ty pak budes moct byt klidny:)))
Nicméně Novak Tommyho kvality zná, ví, že ho ani náhodou nesmí podcenit...takže doufám (věřím), že se na něj pořádně připraví a zvládne to.
A to že má s Djokovicom horsiu bilanciu na harde?..A čo teraz, ved to je Noleho parketa..Tá bilancia je urcite lepsia, nez ich vzájomná z antuky..Takze kto z toho vychádza ako vitaz?..To isté platí aj v prípade Rogera, ktorý s Rafom mimo strechy nikde nedominuje..
Ale nie o tom som chcel. Rafa je typ tenistu, ktorý zažil svoj vrchol skôr - keď mal 21-22 rokov. Či to už chceš vidieť, alebo nie - pravdepodobne najlepší tenis hral v rokoch 2007-2008 a na začiatku 2009. Bohužiaľ nie je schopný taký tenis predvádzať v dlhších časových úsekoch, veď napokon všetci vieme, že mimo antuky neobhájil ani jeden jediný titul. A to že mu antukové stretnutia nafúkli bilanciu H2H je dôvod, prečo je táto bilancia skreslujúca. Rafa s Rogerom takisto nikde nedominuje, okrem antuky - Roger s Rafom nedominuje nikde, okrem haly. Je to ale kvantita súbojov na antuke, ktorá ti zalepuje oči.
Som zvedavý, čo si budú naši potomkovia hovoriť o generácii Tsongov, Berdychov, Del Potrov, Ferrerov a spol. hovoriť, či aj to bude nazývaná slabá generácia. Okrem Rogera a Rafu tu máme konkurencie schopného Novaka a Murrayho, ktorý získal 1 GS. Momentálne vďaka bombastickému marketingu ATP táto štvorica vyznie ako najlepšia "ever" a mnoho ľudí na to skočí.
Rafa si nikdy neudržal 1.miesto dlhšie ako zhruba jeden rok, keď zosadil Federera v roku 2008, trvalo to len po prehru so Soderlingom - potom keď ho zosadil v roku 2010, trvalo to len po začiatok dominancie Djokoviča. Ten si to 1.miesto dokázal udržať aj pred nájazdom Federera v roku 2012, a toto sú veci ktoré si budú ľudia pamätať. Ale áno, venujte sa rečiam o konkurencii, ktoré sú neexaktné, keď vo faktoch vaše argumenty selhávajú :)
a inac Rafa keby bol zdravy tak by bol 1 dlho to som si isty
Jo a to vaše dozrávání Rafy je vysloveně trapne. Vždyť on je zralý jen kdyz vyhrává, pak zas ne asi. Věcná dvojka čekala marně, došel Nole a zas je dvojkou. Jeho výlety na c.1 jsou krátkodobé. Ale nebojte, je v tom asi nejlepší v historii, totiž nejlepší dvojka v historii.
Rafa by bol na prvom mieste omnoho dlhšie, v roku 2009 ho zosadilo zranenie a v roku 2011 Djokovič, ktorému to na oplátku co nevidiet vráti..
Porovnávať halu s antukou nie je úplne košér, kedze hala je objektívne málo významný povrch, na ktorom sa dohromady nič nehrá..
Tvrdiť, že Rafa má svoj zenit za sebou, krátko po jeho triumfe na GS a viťaznej aktuálnej šnúre je exemplárnym prikladom "prianie, otcom myslienky"...Rafa hral z posledných 10GS snáď 8finále, takže hovorit o nulových sanciach mimo antuku je opat raz mimo misu rfvever ;)
V čem je trapné? Snad i sebetupější člověk pochopí, že kolem dvacátého roku života nemůže být tenista vyrovnaným hráčem na všech površích. Stejně jako stárnoucí hráč nemůže logicky stačit mladším a nelze očekávat od něj konstatantně kvalitní výkony, nedá se to samé očekávat od 21ti letého hráče. Vždyť to dá rozum. Nebo ty snad posledním dvěma zápasům Nadal-Federer přikládáš nějakou velkou váhu? Já tedy ne, stejně jako ji nepřikládám například finále Wimbledonu 2006.
Co se týče té konstantní výkonnosti. Ano, tu Nadal nikdy neměl, ale všichni přece víme, jak je na tom se zraněními. Nechci jej tím omlouvat, ale stavět otázku toho, kdo z těchto dvou fenoménů je lepším tenistou, na kolísavosti formy jednoho a ustálenosti formy druhého není spolehlivé. Nadal zkrátka tenisově existuje jinak, je totiž nucen hledět na své zdraví, Federer měl v tomto kus štěstí. Kdyby se v roce 2005 zranil, nikdy by nedržel ten tebou toliko protěžovaný rekord. Naopak kdyby se Nadal nezranil v roce 2009, tak s největší pravděpdobností dominuje tři roky v kuse. Nechci samozřejmě spekulovat, nicméně toto jsou dost pravděpodobné varianty. Proto opírat se o důležitost rekordu na pozici sv. 1 je bezbývaznamné.
2. - "by bol", "by dosiahol" keby nebolo bývalo zranení. Keby nemal Federer začiatkom roka 2008 mononukleózu, ktorá ovplyvnila prvú polovicu jeho sezóny, keby v roku 2010 nemal pľúcnu infekciu ... to sú také taľafatky, ku ktorým sa znižuje ten, čo na iné nemá. Ja to nepotrebujem.
3. - Očividne si ešte nevzretý, ak považuješ halu za nevýznamnú. Je rovnako významná ako antuka, tráva či hard, akurát sa hrá na nej menej. Ale páči sa mi ako ju znevažuješ, len preto, že na nej má tvoj obľúbenec bilanciu 0:4 s RF.
4. - Napíš mi kde tvrdím, že Rafa má mimo antuku nulové šance. To len ty to prekrútiš, aby si mohol na niečo v mojom komentári zaútočiť, ale napísal som len fakty. Obhájil Nadal nejaký titul mimo antuky ? Nie. Bol vôbec svetovou jednotkou na obdobie dlhšie ako jeden rok ? Nie.
Mimochodom, koľko z tých GS v ktorých bol vo finále aj vyhral ? Pokiaľ viem, tak jeho posledné 3 grandslamy boli FO 2011, 2012 a 2013 - všetko antuka. Či chceme sa teraz hrať na finálové účasti ? Okej, RF má na French Open 4 finále, a na každom grandslame bol vo finále aspoň 5-krát. Nehovoriac o šnúre 18 GS finále z 19 možných, pričom v jedinej situácii ktorá mu to prerušila (AO 2008) bol v semifinále. Táto séria nervala len v rokoch ako ty hovoríš "slabej konkurencie" ale trvala až do júna 2010.
Takže tvrdiť, že nebol zranený nie je úplne na mieste. Ide skôr o rozumný schedulling, ktorý ho udržal tam kde bol. Kto kázal hrať Rafovi v roku 2009 toľko turnajov ? Po vyčerpávajúcom AO hneď do Rotterdamu, plus ďalšie zbytočné ako Dubai či Barcelona.
ad 3: Hala se může jevit bezvýznamnou jedině z toho úhlu pohledu, že se v ní nehraje GS, tedy pro každého tenistu nejvíce důležitý turnaj.
ad 4: To souvisí i s tím, o čem píšu výše. Federer na antuce krom Hamburku 04, 05 také nikdy nic neobhájil.
ad3) v hale sa hrá Masters Cup, ktorý je momentálne ohodnotený na 1500 bodov, čo je tesne pod grandslamom. Samozrejme, že nikdy nebude veľký ako GS, ale je to piaty najdôležitejší tenisový turnaj, to nepoprieš.
ad4) ale aspoň sa mu to podarilo, na rozdiel od Nadala. U Federera navyše hovoríme o jednom povrchu, u Nadala o 2 alebo troch - tráva, hard, koberec/hala.
3) Ano, vím o TM, psal jsem však o GS. Na Turnaj mistrů si za pár let nikdo příliš nevzpomene, stejně jako na tisícovky. Do historie se píšou GS.
4) A Nadal už snad ukončil kariéru? Kde je napsáno, že v budoucnu turnaj z jiného povrchu neobhájí? - bereš-li tedy to jedno obhájení Federera natolik rozdílově.
ale nakonec to muze byt vyhodne. puvodne jsem mela v tymu benneteaua, ale mikhail se mi zda momentalne v lepsi forme, tak jsem se rozhodla pro nej
Mut: To si vyřídíme potom!!
Tom: Je vidět, že jsi vysokoškolák, pálí ti to.
Teď s napětím očekávám výsledek mužského finále v Eastbourne. Doufám, že Lopez dneska vyhraje a pak to v 1. kole Wimbledonu zopakuje... Mám ho v týmu. :)
tom: Rozumím!! :DDD
Mut: Tak hlavně, že to nechceš vyhrát no... :DDDDDD
moj nazor
Tak se to přece nedá porovnávat. 20-30 let je ve sportu strašný rozdíl.
Jistě, je samozřejmě možné, že v době takového Borga by Nadal neměl osm titulů z FO, přesto si ale myslím, že by naprosto jasně na antuce dominoval. Ale třeba z posledních 15 let mě opravdu nenapadá nikdo, kdo by ho na antuce mohl porážet a být mu na tomto povrchnu důstojným rivalem.
2. Ti vaši Roddickove, Ljubicicove, Gonzalesove apod, kteri podle vas byli odpad, byli pricinou, ze si Rafa x let mimo antuky ani neskrtl. Zajimave ze slaboucky Federer je rozebiral na součástky a vas bůh se pres ne nemohl dostat.
3. Samozrejme, podle vas byl Rafa v podstate mimino az do roku 2008 jej na kurt vodila maminka a o prestavkach jej asi kojila. Zajimave, jelikoz mel uz nekolik finale Wmbledonu.
4. Silna era teda dosla kdy podle vas? 2008, kdyz Rafa dozral? Nebo az s nástupem Djokovice v 2011? A jak se teda Federerovi povedlo dostat se na1.misto dokonce 2x v teto éře titanu?
5. Proc neni Rafa, všestranný hrac, ovládající vsechny styly, vcetne serve-volley schopny porazet tyto nymandy v druhem pul roku? Proc neni schopny se prosadit na turnaji mistru, kde hraje 8 nejlepsich (a kde jsou cajicci typu Tipsarevic, Delpo, Davydenko apod)? Proc vypada, ze tam ze srandy nalosovali fanouška?
6. Nadal je antukovy kral, nikdo na tomto povrchu nema sanci. Na ostatnich povrsich neni zadny zabiják a gladiator, jak jej prezentujete. Ma negativni bilanci jak s Federerem, tak s Djokovicem. Cisla, kdo co uhral na kterem povrchu nejsou domnenky, jsou to proste cisla a ty neosulite.
podla cislov je nay Roger to jaku mal konkurenciu je fuk aj ked bola a je velka
Djokovic Nadal 12:6 Federer Nadal 8:9 Federer Djokovic 12:11
Čísla jsou jenom čísla, ale co má negativní bilance společného s čísly?
spaniel - počítal jsem to ve vzájemných zápasech na TP. A dříve nebo později si se všemi našimi favority někdo další vytře zadek, tak to bohužel chodí. Teď si jen přát, aby na stávajícím Wimbledonu vypadávali důstojně, nejlépe mezi sebou. :-D
O čem to vypovída?
Zeleni-8 let v parlamentu bohači,VV-, LIDEM 4 roky, už po nich neštekne pes..Karolina-v baliku
Mozna jsem naivni, ale vzdy volim novou stranu. U te je aspon 0,1% sance, ze se neco zmeni. U starých stran je ta sance definitivní 0 a uz je nikdy volit nebudu. V ideálním svete bych mohl volit ODS nebo libertariany, nikdo takovy tady ale neni. Je to vsechno jedna pakáž, s různými nálepka mi, aby se naoko odlišili kvuli rozebrání voličů.
S tím se člověk musí vnitřně srovnat, má pak daleko snadnější rozhodování a nenaletí planým slibům.
Rafa - Novak
ale Novak asi je isty finalista :DDDD
Nic není jisté. Na první pohled je sice Novakův los procházka růžovou zahradou, když tam není ani jeden z ostatních z top4, ale že by ho neměl kdo ohrozit? Má. Každopádně jestli do toho finále nedojde, budu hodně zklamaná...
Jinak RF nic?:-O Sedminásobný šampion, na trávě jako doma... ze všech 4 je na ní nejvíc koukatelný.
zaujimavy sen:DDDDDDDD
a co, my fff stejne hukneme uz s rosolem takze...
Jakou konkurenci, krome Federera (jmenovite prosim) mel Nadal při tech 8 titulech na RG..??
Nadal, vracejici se po dlouhe pauze, nehrajici určite svuj nejlepši tenis jasne vyhral krom MC, všechny potřebne "červene":)(modry projistotu odbrečeli) turnaje..
Jedinym, konkureceschopnym hračem pro Rafika na antuce je Novak..Stejne jako mezi lety 2005-2010 byl jen Federer..
a takto je to bezmala 8 let..Nadal je zcela bez konkurence a krasne se pak zbyraji tituli na RG A Masters 1000 na antuce..:)
No a co se tyka tech ostatnich povrchu..., nebudu tady zas spouštet divadlo, ale všichni vime, že nebyt zpomaleni Hardu a travy, byl by i tak Nadal jen nejlepši antukaš všech dob..:):)
Ešte nejaké tenisové nejasnosti?
Keď som ti tak pekne vysvetlil antukovú konkurenciu, mozes ty mne poodhalit zákutia Rogerovej konkurencie na tráve..Lebo ja nemám pochyby, že Rafa by na antuke zlikvidoval minulých antukových víťazov ako Costa, Moya, Ferrero, Corretja..Ale mám pochybnost, či by si Roger na tráve škrtol proti Samprasovi, Raftetovi, či mladšiemu Agassimu..
Federerův přínos tenisu bych viděl v jiné skutečnosti, stal se nejdůležitějším tenisovým mediálním produktem a nebýt jeho osobnosti, netěšil by se tenis takovému zájmu veřejnosti, to on pozvedl kredit tenisu snad nejvýše v historii, stal se nejoblíbenějším a snad i nejvlivnějším sportovcem na světě za posledních x let. Je zkrátka mediálně mnohem zajímavější figurou než Nadal, Djokovič nebo Murray. Takže tenis mu vděčí za mnohé a už tímto způsobem se bezprecedentně zapsal do historie.
Ja však toto neriešim..Bavím sa o tenise a kvalite predvedenej hry aj v kontexte vzajomných porovnaní..
Je to samozřejmě dáno mnoha faktory, mimo jiné těmi, které zmiňuješ, pak ale také tím, že tenis je individuální sport s výraznými osobnostmi, dále "švýcarskou" povahou Federera. On téměř vždy byl takový "starý mladý", díky čemuž je schopen osobnostně (nikoli jen díky sportovním výkonům) imponovat i o generaci nebo dvě starším lidem, což žádný jiný sportovec nedokázal. Alespoň mne nikdo nenapadá.
V teto dobe byl pro Nadala jedinou konkurenci Federer, nasledne Djokovic..
Ferrer? nebud smešny, ten ma z Nadala vetši komplex než Federer.. A bez uražky Djokovic, je na antuce rozhodne konkurenci schopnou Nadalovi posledni 2-3 roky, nu Jedna sezona 2011 je malo, a myslim, že by vymenil cokoliv za letošni titul z Rg..
Pokud se podivame na složeni vetšiny antukovych finale od 2005-2009, pak 2010-2013, kteři hrači tam byly.??Kolik hral finale na Rg Federer a kolik tebou uvadeny Coria(kdy naposledy)??kolik Djokovic?..
Nadal je plachý kluk se sklony k autismu, který si všechno vydřel obrovskou vůlí a nasazením, jeden z milionu těch, které nepředstavitelný dril a psychický teror ze strany "strýčka Toniho" nezlomil, ale naopak obrnil. To mi imponuje.
Federer je Švýcar, to je kategorie sama o sobě. Navenek chladný perfekcionalista. Ale když byl zraněný James Blake v nemocnici, našel si čas za ním během turnaje zajít. Možná i pugét karafiátů a síťovku pomerančů přinesl. Nebo Nadalovi volal na Mallorku, jak to vypadá s jeho koleny. Sice na účet volaného, ale i to se počítá. Mám k němu respekt.
Djokovič je takový roztomilý klučina s jižanským temperamentem. Myslím, že dát mu do ruky kytaru, tak zazpívá "....s Hráádištááá...." Chýtry jak liška. Umí mne pobavit.
Ona se ale rychle opravila a řekla "silné". Nejsem si jist, jak to mám přesně interpretovat...
Jinak Ernie mi to říkal na večírku Playboye u Hugha Hefnera, poté, co jsme spolu posvačili z bříška plavovlasé dívky... ale možná kecal, on kecá pořád. Je to prostě okouzlující bohém, když se zrovna nevzteká...
Gulbis ji milý chlapec, když tenkrát vyhrál turnaj, tak byl moc super. Co se týče bohémství, tak asi bude, když to říká, ale takhle přes obrazovku to nepoznám. Nicméně imič si tak dělá, tak proč mu nedát šanci ... úsměv
Stan: :))) Milouš!!! :DDD
Tož jinak je to takový opilecký styl FH, to je fakt :DDD
Stan: No a co teprve takoví Woodsové a jiní... :D :D
http://sport.aktualne.centrum.cz/znovuzrozeny-tiger-dal-vladne-sportovnim-bohacum/r~deaf9546d79311e29d36002590604f2e/
Jinak by mne to až tak netrápilo. Co je konečné, může skončit i dříve. Není v tom velký rozdíl, když si odmyslíš pud sebezáchovy...
Ale zase alespoň vím, žes i majitelem studny, což je do budoucna velká výhoda vzhledem k předpokládané vzácnosti této komodity..... :-))
Konkurence schopni(schopni zahrat, nebo vyhrat)..Nadal, Roddick a dalši :).
Robit anketu o najvplyvnejsieho cloveka na Zemi je dost ujeté..A este viac ujeté je porovnávat rozne obory....Ved ako mozem porovnávat Putina, Madonnu, Zuckerberga, ci Federera?..Tvorcovia ankety o tyzden spravia dalsiu, kde vyhlásia Paris Hilton najkrajou zenou na zemeguli..Proste tieto ankety treba brat s rezervou a to velkou..
Ja si myslím, ze vztah fanusika ku hracovi je vzdy najma o sympatiách..To ze bol Roger za Blakom je fajn, ale mozno za ním bol aj preto, lebo vedel, ze sa to zmedializuje, alebo to sám urobil..A to ze clovek s jeho postavením a majetkom volá na účet volaného mi príde ako gesto, ktoré absolútne neguje povodnú, a to uslachtilú myslienku..
Už ked sme pri velkodusnosti...Djokovic napríklad kupil na tlačovku stovkám novinárom bonboniéru, na znak vdaky za ich celorocnú prácu..To je pre mna gesto....Ale hovorím, je to o uhle pohladu a ludia majú tendenciu si veci prikraslovat, ak sa im to práve hodí..
A k te anketě, samozrejme je nutné ji brát s rezervou. Ale ukazuje, co pro tenis udelal. Ze nejlepsi tenista je jeden z nejznámějších a nejrespektovanějších lidi, coz je pro nas milovany sport skvele. A i kdyz to zhazujes, vubec nepochybuji o tom, ze byt to Rafa, tak je to spolu s h2h tvuj nejvetsi argument (vic jich nemáte). Plus bys to mel asi vytetovane na čele.
Tss, Andy mu dal včera 6:2, 7:6, to je jinačí pánes :-))))
tito: vychovej si ho trošku:-((:-D
A kdybys zůstal u Novaka, byli bychom my dva nej kámoši!!
:-D
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.575980075788181.1073741833.161367337249459&type=3
Favoritem je Murray, v současnosti zřejmě nejlepší hráč na trávě. Má velké sebevědomí, takže neprohraje s Rafou už v šatně jako obvykle a tím, že už má jeden GS a že tu loni vyhrál OH z něho část tlaku spadne.
I bych mu to dopřál, první britský vítěz Wimbledonu v open éře, to by byla událost.
janekda:přesně to mě taky napadlo, Skotsko se chce vermomocí oddělit a zdá se, že se tak stane, Andy to musí stihnout než se tak stane :D
najkrajsia je Victoria
ta by isla dole:DDDDDDD
Ještě doplním výsledek finále čtyřhry:
Siniaková/Bencic - Kudermetova/Marcinkevica 6:0, 6:2
http://news.google.cz/news/story?pz=1&cf=all&ned=cs_cz&hl=cs&topic=s&ncl=d9bSc2LqruKNr5Mxp5W_i_EjN4z-M
http://isport.blesk.cz/galerie/blesk-sport/163951/?foto=0
Taky budu šokovat- nejvíc se mi líbí Ana.
Tu je ještě se Soranou:
http://www1.pictures.zimbio.com/gi/Ana+Ivanovic+Arrivals+Pre+Wimbledon+Party+MRSqc4U_O88l.jpg
Jinak to víceméně všem moc slušelo.
http://farm6.staticflickr.com/5476/9096057433_8c05e38d54_b.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=zlHspVZbiuo
Každopádně na ženách je vždycky víc co hodnotit- když se nalíčí, obléknou, udělaj si vlasy... chlapi se zas o tolik nezmění oproti tomu, jak vypadaj na kurtu:-D
vždyť Roger končí a už na ně zbudou jenom tři, na antuce dokonce jenom dva...
nebo to mám brát tak, že se do tohohle sbírání GS zapojí třeba Ferrer, Tsonga nebo Berdych, takže získat GS titul bude těžší??? - kdepak, co jsem teď za pár měsíců viděl, tihle chlapci líznout nedostanou.
a mladí???
ti jsou ještě pořád tři kilometry za horizontem....
A RF i RN jsou držiteli všech 4 GS, což jejich komplexnost ukazuje jasně, takže je blbost z jednoho dělat "jen antukáře" a z druhého "jen betonáře/travaře".
Vies pre niekoho je Rafa vecná dvojka, a pre niekoho bude Roger pamataný ako tenista, čo hral pri strete s najlepsimi vzdy druhé husle a nic na tom nemenia ani tituly, ktoré dosiahol predtým..
Apropos, antukový specialista a kariérny GS v 24rokoch..
Tak jak? Přiznáte se, že jste jedna a tatáž osoba?:-D
Jinak rafaholic: Novak obecně tolik nevadí, protože přišel až třetí. Na druhou stranu kvůli tomu taky nemá tolik fanoušků jako RF a RN.
Holt mít víc nicků vyžaduje extrémní soustředěnost, to bych nedala:-))
(každopádně z ničeho neobviňuju, jen mi to tak přijde, nepomůžu si:-)))
Tady je ta diskuze kdyžtak:
http://www.tenisportal.cz/zpravy/par-minut-se-rozjizdel-pak-nadal-svuj-vitezny-comeback-kontroloval-11677/pridat-komentar/
Federer dominoval tenisu v rokoch 04-07, ale svetovou jednotkou bol aj v rokoch 2009-10 a aj v roku 2012.
A takú dominanciu akú mal Federer, nemal nikto z tu menovaných, takže dovi. Toto sú fakty vážení, nepotrebujem tu vyťahovať "argumenty" typu konkurencia a pod. To potom môžem aj ja, ako fanúšik Federera vytiahnuť homogenizáciu povrchov, viď kariérny GS v 24 rokoch. Ale nepotrebujem to.
Nadal je výnimočný tenista, najlepší antukár všetkých čias - ale jeho úspechy na ostatných povrchoch sú ľahúčko napadnuteľné.
Mimochodom radšej zoberiem éru Roddickov, Safinov, Nalbandianov, Hewittov, Davydenkov, Ljubičičov ako Berdychov, Tsongov, Ferrerov a spol.
- To si také myslím. A jak už bylo řečeno níže - Nadal bude jednoznačně pod nejmenším tlakem z top four.
Naopak po težkem losu a špatnych vysledcich, mužu Roger jen překvapit.
Neomilej te tady pořad alibisticky ty nesmysly.
Nadal není ani zdaleka pod takovým tlakem, jako musel být na FO. To je jeho povinnost vyhrávat turnaje na antuce, navíc se vrátil po zranění a hned v prvním vzájemném zápase v tomto roce prohrál s Djokovičem "své" MC. Od chvíle, co zvedl nad hlavu osmou trofej z FO, nemá v této sezóně co ztratit. Může jedině získat. Co do toho pleteš Rosola? Ano, Nadal může být pod tlakem v prvních kolech proti neznámým soupeřům, ale proč by měl být v případném finále s Djokovičem, či SF s Murrayem či QF s Federerem? Bude z top4 nejvíce v klidu, podle mě.
Muj koment ma jinou myšlenku..Nadal je podle vysledku v sezone jasnym favnrytem na titul..
Nekteři jeho fanatik fans tady se to snaži nesmyslne popirat..proč nevim.
Toto je ciste tvuj subjektivni nazor. Treba pro me je to nejvetsi blbost, co jsem tady cetl.
A Djokovice hodne precenujete. Na trave neni tak silny, jeho balanc je tam hodne spatny. Narocnejsim souperem pro Rafu bude Andy.
Nadal je z Novakem nejvetši favoryt i podle sazkovek, tak proč to nepřiznat a furt se na neco vymlouvat.
Best regards
Ja te neumlcuji, jen nepis mne, to je cele. Myslim, ze oba uz víme, ze to nikam nevede.
Marty: napsal, ze pisu do tvého vlákna. Věř ze kdybys v něm byl jen ty, urcite bych ti tam nepsal ;)
spaniel - už máš fota z RG? Mé už si viděl, ted pošli tvoje :-*
Možná mi to někdy někdo vysvětlí proč to tak je :-)))))
Andy si pohrál s dětmi z nadace Judy. Ten malý McEnroe pobavil :D
Inak som tipoval finále Rafa vs Roger, bohuzial to nevyšlo, každopádne ak by sa o nejakom zápase dalo uvažovať ako o finálovej alternatíve, bol by to práve tento zápas..Pre Rogera je žreb samozrejme extra krutý, no na druhú stranu mu ponúka šancu stať sa nesmrtelným..Ak by vyhral v 32r. osmy Wimbledon po skalpe Nadala, Murrayho a Noleho, v tom momente by mal ihned ukoncit kariéru, vacsi vrchol snad nejde dosiahnut..
Los je těžký, ale rozhodně ne nepřekonatelný, navíc to jsou všechno jen nejpravděpodobnější možnosti soupeřů. Z těžkého losu se může celkem rychle stát poměrně lehký. Třeba bude švýcarské čtvrtfinále, třeba bude čtvrtfinále Nadal - Rosol. A Djokovič, že má vymetenou cestičku do finále? Vždyt tam má dost nebezpečných soupeřů a nakonec takový Haas může být paradoxně pro něj nebezpečnější než Nadal. Tady se pořád debatuje, jak je současná konkurence strašně obrovská a potom se vyhnou Djokovičovi tři soupeři a okamžitě už je ve finále, zvláštní.
Jinak souhlasím s tím, že Nole nemá cestičku vymetenou.
Hoci je pravdou, že by to bol fakt výkon - nemyslím si, že by to bol jeho najlepší výkon na GS, ale hovoríme v teoretickej rovine.
nejak verím, že bude pohodička, motivácia je veľká, tak idemooooo
Mut: Jak jsem psal, pravdu máš....
Pokoukáníčko.
Je to můj názor a ty ho respektuj. Děkuji.
Fandina- Nerespektuji. Tebe ani tvůj názor;-)
2. exhibíciu si na 100 percent nesledovala, inak tu nepíšeš tie bludy...čo sa zábavy týka,Nole je najväčší bavič na okruhu, to uznávajú všetci, aj tí, čo ho nemusia..
3. neútoč zbytočne na prispievateľov, ja ťa nepoznám, ty si ma v živote nestretla a predpokladám ,že ani nestretneš
4. rešpektuj názory iných
5. ja nezhadzujem Tomáša /to je tvoj favorit/, nezamiešala som sa do diskusie, keď hral exhibíciu s Andym a Lendlom, dôvod je jasný, nezaujímalo ma to, i keď som exhibíciu sledovala
6. naposledy s tebou diskutujem, názor zmením, jedine vtedy, ak prehodnotíš svoje správanie
a.magerova tá rukavica bola Fandina ? :D
Fandina: už to opravdu přeháníš, v tom hicu by bylo lépe toto
http://www.e-chujoviny.cz/5846-5846-large/tricko-vypij-vodu-prekvap-jatra.jpg
Fandina to umí rozproudit. Je - jak vidno - pro každou legraci :D A já se bavím výborně.
Navíc nejde jen o tohle vlákno, takových příkladů je spousta a kdo zdejší diskuze sleduje, sám vidí. Je mi z toho občas fakt na blití a vůbec se nedivím giginovi, že už se neudržel a vyjel. Pokud je to od "toho nicku" cílený trolling, pak smekám klobouk.
Fandina- Ty jsi opravdu hloupá, pokud to neděláš schválně. Si jako myslíš, že mně vadí, že Noleho nemáš ráda?:-D Je mně to upřímně jedno, tvůj názor pro mne nemá žádnou hodnotu. Jde tu o to, že "vkládáš Nole do úst", co neřekla a ještě ji nazýváš naivou. Co si to sakra dovoluješ?:-O
Souhlasím s giginem co napsal v 18:56 :-))
Lunej: toto Fandina dělá už rok....
PROČ???
Sonja, gigin - vďaka, Fandina nám zdvihla mandle, adrenalín čo nám poskytla pred Wimby nie je na zahodenie
J.M. - bolo to myslené obrazne... musíš, ale uznať, že zápas s Nolem bol najsledovanejší a najzábavnejší
a Lunej má pravdu, neví třeba co se tu dělo dřív, ale v tom že Fandina napíše vždy někam, jak ví jak to pak dopadne to je fakt, ona si v tom libuje, dělá to často, at se pak nediví že je to i oboutrané
Ale Feliciááááno je Feliciáááno :-)))))
Ale ty si opravdu příšerná, nedokážeš uznat svoji chybu, nedokážeš tolerovat jiné, přičemž sama o té toleranci furt žvaníš. Neskutečné. A já nebudu dělat, jak jsem nad věcí, když nejsem- jsem normální člověk, co má svoje hranice. Ty hranice si dneska (zase) překročila, proto jsem zareagovala.
- píše mi co mám psát do vzkazů a né do diskuze - otázka zní: Můžu si to psát tam kam chci já, nebo tam kam mi radí Fanfina???
- nebudu tu vypisovat co vše tady lidem radí, protože ona to dělá jinak a asi i nejlíp, s tím at si jde někam do kláštera paní zpravedlivá,
Jo a ještě má Fandina tu drzost, že strašně ráda lidem vypisuje vzkazy a tím je otravuje ještě i soukromě, sama mám ještě dva její vzkazy z května neotevřené a pochybuji, že bych kdy měla ochotu si přečíst co mi napsala, protože ty vzkazy, které jsem vždy otevřela (a nebylo jich málo) byly vždy nesmyslné, jako by je psala pod vlivem nějaké návykové látky :-/
Já se za nic, co jsem v tomhle vlákně napsala, nestydím. Ani za ostřejší slova. Když mne někdo vytočí, reaguju. A to se ještě hodně přemáhám v mnoha případech, aby tady takovýhle hádky nevznikaly obden (od Fandiny na to podněty jsou)...
Amputace- Máš pravdu...a pro mne horko + Fandina = peklo.
Tak mě svými SPAMY neobtěžuj!!!
Petra má naopak velice dobrej los, ale při její současný formě je to nejspíš stejně jedno - vyřadit jí může každá soupeřka, která dokáže udržet míč ve hře aspon na dvě nebo tři výměny a nepoloží se snadno v klíčovejch momentech. Vůbec by mě proto nepřekvapilo kdyby Petra vypadla už v prvním kole s Vandeweghovou ...
Na těžký los si stěžovat nebudu, protože vyloženě lehkých soupeřek je málo. Každý má v tom pavouku dříve nebo později nějakou těžší překážku... Stěžovat si ale musím na to, že moje favoritky (Masha, Caro) mají v prvních kolech holky (Kiki, Donna), které jsem chtěl právě před Wimbledonem slavnostně "draftovat" do Dulcinea Teamu. :D Masha a Kiki se proti sobě utkají určitě, Caro a Donna velmi pravděpodobně. To mě na tom vážně mrzí... Taky mi to zamotalo hlavu vzhledem k Fantasy lize, kde to budu muset všechno pořádně promyslet. Ale bohužel, los je takový, že Kiki a Donnu teď prostě v týmu mít nemůžu. :(
Jinak některé dvojice už pro 1. kolo jsou vážně vražedné...
Sloane - Jamie
Makiri - Laura
Angie - Bethanie
Heather - Madison
Tyhle asi úplně nejvíc, ale určitě by se tam našly i další...
Jinak si myslím, že trochu podcenuješ Petru Cetkovskou. V kvalifikaci si vedla skvěle a bude podle mě proti Vekicový mírnou favoritkou. Její případnej souboj s Caro by moh bejt hodně zajímavej ... :)
Takže takhle to je s mými favoritkami, ale jinak sám víš, že aspoň malé sympatie chovám k mnoha tenistkám. :) Petra C. je taky fajn, ale v tomhle zápase prostě přeju Donně a pak ve 2. kole fandím Caro. Tedy pokud Caro postoupí přes tu Španělku, ale já věřím, že jo.
za sebe teda přidávám:
Burdette - Ula Radwanská
Kanepi - Moore
Záhlavová-Strýcová - Rybáriková
Karolína Plíšková - Petrova.
ale Vikaaaaaaa
Novak je 1 tak si zasluzi taky los
:DDDDDDDDDDDD
Takže strach pochopitelně mám.
Všechno je možný.
A Rafa může Novaka porazit, ale přijde mi to nepravděpodobné, nechybělo moc a prohrál s ním ve svém království. A to Nole nehrál ani zdaleka tak, jak umí, od něj to fakt nebyl nijak super výkom a přesto byl 2 gamy od vítězství i na antuce.
Šance v případnym finále Novak-Rafa bych viděla 50-50...navzdory tomu, že ho tam Novak 2011 porazil.
Ale nechci se tu hádat o blbostech, taky si myslím, že Novak x Rafa na trávě nemá předem jasného favorita.
Na druhou stranu - čtvrtfinále s Nadalem ve Wimbledonu... Má se za to, že na GS na Rafu už dlouho nemá. Ale pokud ještě aspoň teoreticky při nějaké konstelaci má, tak kde jinde než ve Wimbledonu? Věk je krutě proti němu, letos na každém turnaji hraje s každým kolem čím dál hůř, jak se hromadí únava - čili čtvrtfinále je ze všech možných kol pro něj ta nejlepší možnost pro zápas s Rafou. Rafa naopak hraje v závěrečných kolech turnajů čím dál líp, ve čtrtfinále ještě nebývá 100%. A samozřejmě ve čtvrtfinále to ještě aspoň vzdáleně připomíná travnatý kurt, na rozdíl od posledních dvou kol, a čím víc trávy, tím líp pro Rogera a hůř pro Rafu.
Ale realisticky vzato, při Eogerově letošní formě si můžeme oddechnout, pokud aspoň ta jeho čtvtrfinálová série neskončí na letošním Wimbledonu. :-) Čímkoli dalším už může jen příjemně překvapit.
Jinak Berda opet tezky los na prvni kolo, ale mel by to dat.
by mohol byt uplna bomba
snad aj bude
Nasta+Lucka = Ani tady Semi není utopie. Errani/Vinci nejsou travařky, ale jako světové 1 bych je nepodceňoval no .. :)
ale ani mne sa to nepaci
Novak tam má pořádného Haase a pořádného Tomáše.
Jsem zvědavá, které pako (nemyslím tím označením Rogera) mi ten můj krásný sen zhatí :-/
A vítěz 7 zápasů pak odpálí ohňostroj vášní a radosti.
A v ženách Serena. Leda by se "zbláznila" Kvitová.
zeby som nebol sam
Navíc Rosola mu kamarádsky z cesty odstraní Federer.
Hra spočívá v tom, že si člověk poskládá tým 16 hráčů (8 hráčů z ATP a 8 z WTA). Je to jedinej čas, kterej tý hře obětuje, tzn. maximálně hodinka, když se člověk hodně snaží. O zbytek se už postarají samotní hráči. Podle toho, jaký výkony podávají během turnaje, tak vy získáváte body. Ty se připisují za tyto úspěchy:
Player on participant's team winning a match - 10 Points
Straight Sets win bonus (player on participant's team wins in straightsets) - 2 Points
Player on participant's team beating a higher-ranked player - 2 Points
Non-seeded player on participant's team beating seeded player - 2 Points
Losing player on participant's team winning at least 1 set - 1 Point
Team Captain - Will score double their points for their team.
Do týmu si musíte vybrat (jak v ATP, tak ve WTA) 3 hráče z top 25 a 5 hráčů mimo top 25. Občas maj v žebříčcích nějakou kravinu, ale max 1 během turnaje. Nicméně je potřeba teda zohlednit žebříček, koho hráči můžou potkat atd, nebo to tam taky můžete nasázet podle sympatií :))) Když vám hráč vypadne, nahradit ho nemůžete, jen si zvolíte 16 hráčů, kapitána a necháte to na nich.
Registrace tady: http://tennisdream team.sportal.com.au/?p=index¬_logged_in=true
v odkazu je mezera, protože zdejší systém to považuje za zakázané)
V kroku 3 zvolíte možnost "I was INVITED by someone to ENTER his or her Private League" a dáte tam kód 602947.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele