Murray před setměním zdolal Monfilse, o první finále na antuce se utká s Nadalem

4. 6. 2014, 22:06
Aktuality 86
FRENCH OPEN MUŽI - V Paříži dnes celé odpoledne propršelo a tenisté se na kurt dostali až večer. Přesto jsou známa všechna jména semifinalistů mužské dvouhry. Kvarteto nejlepších zkompletovali osminásobný šampion Rafael Nadal a Brit Andy Murray, jenž vyhrál divoký zápas s domácím Monfilsem a vyrovnal svůj nejlepší výsledek na antuce.
Andy Murray

Začátek dnešního programu na Roland Garros měl kvůli dešti tříhodinové zpoždění a čtvrtfinálové zápasy dvouhry mužů začaly až kolem 18:30. Tenisté tak měli na odehrání zhruba 3 hodiny času a i když to v průběhu obou zápasů vypadalo na přerušení, zkompeltovat kvarteto semifinalistů se nakonec stihlo ještě před setměním.

Andy Murray se utkal s domácím Gaëlem Monfilsem, s nímž ve vzájemné bilanci vedl 3-2, ale oba souboje na francouzské půdě prohrál. Dnešní v pořadí šestý duel měl výborně rozehraný, vedl 2-0 na sety, jenže v závěru třetí sady vytuhl a Monfils dokázal vyrovnat na 2-2.

Gaël Monfils a Andy MurrayV tu chvíli se již stmívalo a čekalo se, zda bude zápas přerušen, nebo se ještě odehraje pár gamů z pátého setu. Pauza by více 'bodnula' Murraymu, supervizor turnaj však rozhodl, že se bude pokračovat. A následné minuty přinesly nečekané rozuzlení. Rozjetý Francouz začal kupit nevynucené chyby, Britovi daroval několik fiftýnů a Murray vycítil šanci vybojovat postup ještě dnes. To se mu povedlo, rozhodující set získal za pouhých 21 minut a nakonec tak zvítězil 6-4 6-1 4-6 1-6 6-0.

"Na konci už byla extrémni tma, ty podmínky byly opravdu velmi náročné. Já jsem v zápase udělal chyby, ale nakonec to byly chyby Monfilse, který v pátém setu několik míčků vyhodil a to rozhodlo," komentoval Murray. "Za stavu 2-2 na sety jsem si myslel, že už pokračovat nebudeme. Ale přišel rozhodčí a řekl mi, že je ještě čas, jsou dobré podmínky a budeme pokračovat. Řekl jsem fajn, ale bude to riskantní.

Murray postoupil do semifinále Roland Garros znovu po třech letech a vyrovnal tak nejen své maximum v Paříži, ale i nejlepší výsledek na antukových turnajích. "Jsem velmi spokojený, že jsem se tu podruhé dostal mezi čtyři nejlepší hráče. Předchozí semifinále si pamatuju, jako by to bylo dnes," uvedl Murray.

O své první finále na antuce se sedmadvacetiletý Murray utká v pátek s Rafaelem Nadalem. "Bude to další zajímavé utkání, Rafa bude určitě favoritem. Očekávám fyzicky velmi náročnou bitvu a tak jsem rád, že mám zítra volno a mohu si odpočinout," řekl Murray, který má s Nadalem bilanci 5-14 a na antuce proti němu uhrál v pěti zápasech jen dva sety.

Osminásobný šampion Nadal dnes v repríze loňského finále zdolal po slabším rozjezdu 4-6 6-4 6-0 6-1 krajana Davida Ferrera a svou rekordní bilanci na pařížské antuce vylepšil už na 64-1.

Nadal oplatil Ferrerovi dubnovou porážku ze čtvrtfinále v Monte Carlu, kde s ním prohrál na antuce poprvé po deseti letech. Vzájemnou bilanci se světovou pětkou si vylepšil na 22-6.



Rafael Nadal"David se dnes v prvním setu tlačil do mé bekhendové strany a já si s tím dlouho nevěděl rady. Ve druhém setu David udělal nějaké chyby, ale hlavně mi pomohlo, že jsem hrál více z forhendové strany," komentoval Nadal obrat vývoje. Pomalý začátek nechtěl svádět na dlouhé čekání kvůli dešti.

"S tím to nemělo nic společného, to bylo pro všechny stejné. David byl v prvním setu lepší, navíc jsem si uvědomil, že jsme spolu nedávno hráli vyrovnaný zápas. Navíc jsme s tím počítali, že by dnešní program mohl narušit déšť," dodal rodák z Mallorky.

Nadal tak dál útočí na rekordní pátý triumf z Roland Garros za sebou. Dál platí, že v Paříži našel přemožitele pouze jednou - v roce 2009 ho v osmifinále vyřadil Švéd Robin Söderling.

Nadal, který včera oslavil 28. narozeniny, musí v Paříži obhájit titul, jinak přijde o post světové jedničky.

- FRENCH OPEN 2014 muži -
(Francie / Paříž, antuka, 23.968.900 eur)
středeční výsledky (04. 06. 2014)
• Dvouhra - čtvrtfinále •
Nadal (1-Šp.) - Ferrer (5-Šp.) 4-6 6-4 6-0 6-1
esa: 1-2
dvojchyby: 1-1
vítězné údery: 21-33
nevynucené chyby: 31-50
čas: 2 hodiny a 34 minut
Murray (7-Brit.) - Monfils (23-Fr.) 6-4 6-1 4-6 1-6 6-0
esa: 1-4
dvojchyby: 2-5
vítězné údery: 42-40
nevynucené chyby: 48-61
čas: 3 hodiny a 15 minut
Semifinálové dvojice:
Nadal (1-Šp.) - Murray (7-Brit.)
Gulbis (18-Lot.) - Djokovič (2-Srb.)
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

86
Přidat komentář
smazaný uživatel
Doufám, že to Rafa urve zítra ! :)
GL !!!
Reagovat
smazaný uživatel
Former world number 1, John McEnroe, in an interview with Tennis World Italia said, "Djokovic is currently the best player on earth."

Co si to zas někdo dovolil říct a neoznačit Fedexe???!!! (viz Aggasi)
Reagovat
Mayo
šak ale John nepovedal žiadnu novinku, čiže pohoda jahoda
Reagovat
babolat.cz
a to opravdu budou hrát souběžně nebo druhá dvojice po skončení první jako u žen?
Reagovat
smazaný uživatel
Novak Djokovič vs. Ernests Gulbis 13:00 Philippe Chatrier
Rafael Nadal vs. Andy Murray cca 15:30 Phillipe Chatrier

Su to semifinále Grandslamov, musia sa hrať na centrálnom dvorci :-)
Reagovat
nitrotaj
http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/schedule/schedule18.html
Reagovat
smazaný uživatel
Zajtra sa tešim na Gulka s namyslenym Srbom...Djokovic hra na 2strany, pre ľudi sa ukazuje ako gentleman, ale v skutočnosti je namysleny ako Primadona, to su slova Erneststa, s ktorymi ja suhlasim.. zajtra to može býť pekný zápas, dufam, že Gulbo zahra minimalne tak dobre, ako proti Berdychovi...Let's Gulboo !!! Zajtra konečne nastav laďku veľmi vysoko, nech vidi Srb, čo je to tupá prehra ...
Reagovat
baggik
Děkujeme, že ty jsi nám ukázal, co je to tupý uživatel.
Reagovat
smazaný uživatel
To bilo dosť primitívne od teba, pozri sa na seba chudák, aké maš komentáre, neviem čo bolo natom orimitívne čo povedal Gulbo, Baggik názorna ukažka na tenisového analfabeta, ale nechaj tak s detičkami sa nebavim, chod cmulkat palcek s mlieckom, a viackrat nepis.. Let,s go Gulbooo !!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Nerozumiem načo tu pišu deti, alebo ľudia, čo sa nerozumeju do tenisu...radšej už nič nekomentuj ak nevieš ako sa sprava Nkvak Djokovic :-) . Ďakujem za pochopenie
Reagovat
gigin
Gulbis nikde neprohlásil, že je Djoko namyšlený jak primadona. On toho namele mraky a navíc novináři si z toho vytrhnou, co se jim hodí. Už mne to začíná trošku nasírat, ale :((
Reagovat
smazaný uživatel
No neviem ako ty Gigin, ale ja somv zápase Djokovič vs. Tsonga započul ako komentátor spomínal čo hovorul Gulbo o Novakovi, samozrejme Gulbo sa zmenil, ale netvrdím, že to povedal včera..mohol to povedať pred polrokom, ale aj viac, ale proste to povedal, Gulbo je otvorený hráč,povie čo má na mysli, to je sprävne...tenis potrebuje takého hhráča, alpkým je ERNESTS GULBIS...
Reagovat
gigin
No, řekl to někdy loni v září asi takhle:
I don't like Djokovic that much. We know each other since I'm 12. He was a normal guy then, but since his first big success he changed, his eyes changed. We never fought, but I felt he changed because of success. And I don't like people like that. I like strong characters that don't change because of success or money. That's why I be careful not to change myself".
Reagovat
gigin
A v úterý řekl toto:
Q. You?re now talking about tennis as a job, and of course you?re a professional. That doesn?t surprise. When did you start thinking that this was a job and not a game since you were kid? Later? Recently? And also, one more question about you and Djokovic. When you were playing when you were 14 years old. Who was winning? Who was more hungry if he had no diet at that point? What do you remember of those days when you were playing Djokovic?

ERNESTS GULBIS: Yeah, about Djokovic, you know, it wasn?t that we spent too much time together. I came to Niki Pilic?s academy at one point and he was before me there, and then I stick to that place, you know, and he was just coming and going.

Basically we were there all around all during this four, five years when I was practicing there, maybe one month together, you know. So maybe even less.

We had to practice. We had couple of sets. I couldn?t really beat him. But I could beat him on carpet. There was really fast carpet indoors, so I could beat him there.

He was I told this. He was really professional already at that time. I remember we had a friend. You know, there was one Croatian guy who was all about the girls at that age already. He was dressing up. He was looking good, putting perfume, sunglasses, going to talk to the girls.

I see Novak, he?s going to stretch, you know. And Novak told me that, Yeah, you can have anybody. Can have all the girls in the world, you know. But to be really successful in tennis, you need to something like that he said to me. I remember it still.

That?s a kid who is 15 years old. I didn?t forget. (Laughter.)

About the job, when did I understand it? I still think it?s not a job. I think it?s half hobby. It?s enjoyable job, very enjoyable job.

Jinak ano souhlasím, že Gulbis je oživením okruhu. Ale fakt mu nesmíme věřit vše, co vypustí z huby :))
Reagovat
smazaný uživatel
Trebalo by viac takýchto hráčov v top20 :-) , ano suhlasim
Reagovat
baggik
Ty máš pravopis a vyjadřování malého dítěte, navíc ti chybí i slušnost. Udělám ti radost, už na tebe reagovat nebudu, velká ztráta času.
Reagovat
smazaný uživatel
Konečne vypadni z TENISPORTAL.CZ robiš hanbu stránke, neviem ake pravopisne chyby' ak pisem v rychlosti k tomu na tavlete tak sa nekontripolujem, ale to asi kazdyyy..Dovi-Dopo nikto ťa tu neche tak už vypadni...
Reagovat
gigin
Se nám sešla aktuální Big 4 ;)
Reagovat
Stan_Borowitz
V podstatě je to pravda. Ještě šest setů a má to Ernie doma. N?c, n?c, n?c!
Reagovat
Stan_Borowitz
neakceptuje znaky z jazyka budoucí světové jedničky! Tož pěkně po našem: Pojď, pojď, pojď!
Reagovat
gigin
:DDDDDDDDDDDD
Reagovat
smazaný uživatel
Ze zitrejsiho zapasu jsem nervozni. Na antuce s nim Nole jeste nehral. Fedex ho mel rozebraneho, verim, ze ho i Novak rozebere s tim, ze se neslozi. To ma ve zvyku jen s Nadalem. Ale! Alw Rafa mi neprijde, ze hraje to nejlepsi co kdy v Parizi hral, Novak ano. A jelikoz ho Novak mel na rakete i v tech minulych Rafovo skvelych vykonech, logicky by ho mel konecne dat. Ale Novak musi hrat tak jako do ted a nedopustit zadne propadnuti v dulezity moment, zadny obrovksy kiks jako minule.
Verim mu.
Reagovat
smazaný uživatel
Jak že s ním nehrál... Hráli spolu čtvrtfinále na RG před 6 lety, ne?
Reagovat
Nola
z Gulbisa som rovnako nervozna, on sa psychicky nezloží ako trebárs David včera proti Rafovi, Federera porazil vo viac-menej vyrovnanom zápase, no Tomáša už prevalcoval, naviac má lepší servis ako Nole, a nemá čo stratiť....
Reagovat
Marduch
Bude určitě záležet, v jakém stavu by Nole šel do finále, jak moc ho Gulbis potrápí. Nole, pokud se do finále dostane, nesmí prospat první set, jak loni na US.
Reagovat
smazaný uživatel
Mas pravdu, dival jsem se na ne na aplikaci na mob a nejak jsem to prehledl. Ale i tehdy to bylo tesne.. takze ta nervozita neopadla :)
Reagovat
smazaný uživatel
Na druhouy stranu, dalsi Noleho plus je, ze je jeden z nejlepsich returnujicich hracu a Gulba lepsi servis jako Milos nema ne? Takze Nole na jeho servis ma z minuleho zapasu tu nejlepsi pripravu.
Reagovat
smazaný uživatel
Súhlasím..

Ale každý zápas je iný..Minulosť už veľakrát ukázala, že pri tejto dvojici sa neoplatí vychádzať z predošlých súbojov na turnaji..
Reagovat
smazaný uživatel
Taky souhlas :)
Reagovat
r.Fever
Na to že je Djokovič jeden z najlepšie returnujúcich hráčov má veľké problémy so servismanmi ako Isner a Raonič, pretože stojí príliš blízko baseline a mnoho jeho returnov je neistých, zajtra s Gulbisom neočakávam nič iné, bude to boj o jeden-dva brejky, možno aj v celom zápase.. alebo bude mať Gulbis zase svoj deň a brejkovať sa budú každú chvíľu.. v tom je tá krása
Reagovat
Rafaeoli25
Když má Gulba top formu, tak je na returnu stejně dobrý jako Nole a Rafa, to samý platí o bh i fh, když mu to jde jako teď nebo jako loni v Římě s Rafou, tak může soupeř spoléhat na jediný a to na to, že mu odejde hlava..
Reagovat
Mayo
pred 6 rokmi to ešte Djokimu nefandil :)
Reagovat
Roger_Federer
Smer Prostejov..Jsem dneska hodne zvedavy na Gombose a zda Pavlasek dokaze setmout toho frajera..;)
Reagovat
r.Fever
Tak podarilo sa, zajtra semi Gombos proti Pavláskovi, dúfam, že to Noro zvládne, momentálne hrá parádny tenis
Reagovat
smazaný uživatel
Pochopitelne dnes nejdulezitejsi zprava v spanelskem tisku...
Nebudu tady rozebirat hru, nebo pohledy treneru...

Volne pretiskuji jen kratkou sebekritiku Davida:

David pro El Pais: "Nebyl jsem zrovna rovnym souperem... ma hra vubec neodpovidala tomu, ze jsem hracem TOP-10...byla to hruza, ostuda... moc se omlouvam vsem divakum, kteri si za tohle museli zaplatit vstupenku...

Zdroj: http://deportes.elpais.com/deportes/2014/06/04/actualidad/1401909663_169477.html
----

Jestli jde o mne Davide...ja si vstupenku nekoupil, a jen mohu rict, ze to bylo lepsi, nez minuly rok, tady...kdy si vpohode dostal 3:0 a byla to nejvetsi finalova nuda GS v historii... Chlape, urvals set, a podle mne mozna budes jedinej, kdo to dokazal... nebot tenhle Antukovy Terminator jede opet na bezkompromisni vitezstvi...GS je GS...jina liga, takze Dejvide, uklidni to... [jinak mas proste smulu, ze zijes v dobe Nadala...jinak bys tech GS z antuky asi par mel...;(]

Jinak jsem celkem zvedavy, co rekne Andy po zapase s Rafou, az dostane buchec 3:0 ;DDD)
Reagovat
smazaný uživatel
ferrer pripominal na zaciatku zapasu djokovica, ale s pribudajucim casom sa zial premenil na lajovica...
Reagovat
Stan_Borowitz
obávám se, že i kdyby nebylo Nadala, v nejlepším případě by s velkou dávkou štěstí mohl urvat nejvýš jeden titul z RG. Federer i Djokovič jsou i na antuce daleko před ním a tituly z Paříže by bez Nadala sbíral nejdřív Federer a pak Djokovič.
Reagovat
Roger_Federer
Tez si myslim, ze jedinou trosku schopnou konkurenci byly, je Fedex a Nole..
Reagovat
smazaný uživatel
No nevim...takhle rict, ze by mel mozna z davkou stesti 1.titul... mozna mas pravdu, mozna by neurval nic... o jinych povrsich jsem ani nemyslel.

Rozhodne za posledni 3 roky by ty sance mohl i mit...
2013 > jel az do finale bez ztraty setu, tam dostal vyprask 3:0.
2012 > skoncil v SF s Nadalem, opet dostal latu 3:0, postoupil prez Muru...nebyl na tom spatne.

3 roky za sebou mel na antuce opravdu dobrou formu...tezko se to tak kombinuje...ale za ty 3. roky proste konci na Rafovi... vcera poprve aspon urval set... za rok, kdo vi v jake forme David bude...aby to mohl jsete zvladnout...spis bych rekl, ze uz ne...

Krom toho na RG se David s Nolem nebo Rogerem nikdy nepotkali...tezko odhadovat tyhle zapasy, je to GS.

Tipuji si pro sebe, ze David bude mozna jediny hrac, ktery letos na RG urval Rafovi set. Nolemu neverim ani proti Gulbisovi... ale kdyby se stalo, ze svihly Lotys postoupi do finale..tak by to mohlo byt jeste zajimave...;)
Reagovat
Stan_Borowitz
Tak já vycházím z několika předpokladů. Prvním je tristní H2H Ferrera s Federerem, která je tuším 14:0, takže Davidovi Federerova hra prostě absolutně nesedí. Navíc v roce 2012 hrál Federer na RG snad nejlépe za svou kariéru, v semifinále vyřadil Djokoviče v jeho životní sezóně a kdyby proměnil setball v prvním setu finále, kdoví, jak by se pak zápas s Nadalem vyvíjel. Z toho mi vychází, že případné šance Davida ve finále proti Federerovi by byly pranepatrné.

Takže možná ten rok 2013 - to je ten jeden případ, který připouštím jako jakžtakž reálnou možnost. Ale to by zase hrál ve finále s Djokovičem...
Reagovat
smazaný uživatel
Borovicka... jasne.
Ale dej tomu trosku vic mentalniho prostoru...;)
Uz tak se tezko na antuce dycha, "kvuli" Rafovi;)
Reagovat
Denis92
To bolo v roku 2011.
Reagovat
Stan_Borowitz
Tak jo, dyť já bych mu to taky přál, klukovi jednomu ušatýmu...
Reagovat
Stan_Borowitz
To je hrozný, jak ten čas letí...
Reagovat
smazaný uživatel
Murray si ide ako pan az do finale :)
Reagovat
Rafaeoli25
:D
Reagovat
Amputace
:D:D
Reagovat
smazaný uživatel
Aby sme sa nedosmiali priatelia...
Reagovat
Roger_Federer
Vekom stracis na agresivite.., vidis veci realneji nez jini fanatici..;)..
Reagovat
Rafaeoli25
Omyl, Forehand nevidí věci reálněji, on se spíš neustále bojí, loni se bál na FO, USO, letos na AO a teď zase, je to až směšný..
Reagovat
tommr
k dnešnímu dni tj. po kompletně odehraným čtvrtfinále na FO.
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Tomáše Berdycha.
Hvězdička znamená, že hráč postoupil na FO do semifinále a může tam ještě získat další body:

1. Djokovic 11850 (+7170) *
2. Nadal 11220 (+6540) *
3. Wawrinka 5480 (+800)
4. Federer 4945 (+265)
5. Murray 4840 (+160) *
----------------------------------
6. Berdych 4680
----------------------------------
7. Ferrer 4190 (-490)
8. Del Potro 4125 (-555)
9. Raonic 3245 (-1435)
10. Gulbis 2725 (-1955) *
11. Isner 2690 (-1990)
12. Nishikori 2645 (-2035)
13. Dimitrov 2435 (-2245)
14. Gasquet 2355 (-2325)
15. Fognini 2155 (-2525)
16. Youzhny 1930 (-2750)
17. Tsonga 1775 (-2905)
18. Anderson 171 (-2970)
19. Dolgopolov 1680 (-3000)
20. Monfils 1660 (-3020)
...

Tomáš Berdych si sice letos na FO vedl líp než loni, ale v žebříčku se to nijak zásadně neprojevilo. Tomáš se sice posunul před Ferrera, kterej se propadl až na sedmý místo, ale zároven se před Tomáše po nečekaným postupu do semifinále posunul Murray. Tomáš tedy zůstává i nadále šestý ...

Na prvním místě vystřídal Nadala Djokovic. Pokud se chce Nadal vrátit na post jedničky musí získat titul ...

Nečekaně dobrý výkony předvádí letos na FO Murray. Zatím ho to vyneslo na pátý místo před Tomáše. V případě postupu do finále by předskočil Federera, v případě zisku titulu by se dostal i před Wawrinku ...

Gulbis se poprvé v kariéře dostal do top-10 ...

Do první dvacítky se po dlouhé době vrátil trochu nečekaně Monfils ...
Reagovat
Rafaeoli25
Vystřídal ho jen v tvejch aktuálních záznamech, oficiálně se nic neodečítalo, takže jedničkou stále je Rafa, takže se nemá kam vracet pokud vyhraje :)
Reagovat
smazaný uživatel
Píše se "sedmé místo".
Reagovat
smazaný uživatel
Hoci to výsledok v konečnom dosledku nenaznačuje, dnes Rafa nebol ďaleko od prehry..Všetko to bolo o druhom sete, ktorý Rafa vydrel..Ak by po rýchlom breaku v druhom sete David získal rebreak (šancí na to mal) tak by Rafa tak znervóznel natoľko, že by sa jeho hra este zhoršila....

Negatívum zápasu, ustráchaný Nadal v prípade, že sa hra nevyvíja podľa jeho predstáv..To, že sa potom dostal do ráže bol len dosledok druhého setu..Trochu postrádam jeho zabijácky FH, stále mi príde, akoby ho nevedel poriadne trafiť, ten úder do BH súpera, ktorým ničí a pripravuje si súperov je akýsi nevýrazný..
Reagovat
Rafaeoli25
Takhle bych to neviděl, Rafovi se první set nepovedl, naopak David hrál jako z partesu, víme ale, že Rafa má občas pomalejší rozjezdy. Druhej začal úplně jinak, zagresivnil a zpřesnil svou hru, ano, přestál dva breakbally, to mu definitivně upevnilo sebevědomí a pak už rozjel svůj válec, takže z toho nedělej takový drama, i kdyby ve druhym nechal ještě Dejva vyrovnat, stejně by to pak urval jak ho známe, ve třetím a čtvrtym setu už to byl on, plnej energie, odhodlání a jistoty, takže větší kritika neni na místě, vzpomeň na loňský RG a zápasy s Brandsem a Kližanem, tehdy si pokárání zasloužil, ale teď? A na co ještě nezapomínej, hrálo se na Suz.Lenglen a vzpomeň si jaký problémy tam měl Nole, i kurt je důležitý, na centru by to podle mě Rafa zvládl ve třech. Já jsem tudíž spokojen a s optimismem vzhlížim k finále, který bude těžký, neni ale nejmenší důvod strachovat se, Rafa je opětně plnej sebevědomí jako vždy na RG..
Reagovat
nitrotaj
Je to tak, je potřeba příhlédnout k tomu, že se hrálo na nejrychlejší antuce ve francii, která byla nasáklá vodou jak hadr, ve 13 °C a větru 50-60kmh. Backhand byl teda dneska slabší, Rafa to sám přiznal, že vůbec neměl cit na míči. On sám ví, že to bude muset do příště zlepšit. Forehand byl dneska "key stroke". V polovině druhého setu začal chodit i return k baselajně, což se taky podepsalo na Davidově výkonu. Z části se přikláním k Forehandovi a z části k r25. Abych pravdu řekl, tak jsem do poloviny druhého setu hecoval Rafu po každém míči, protože David zatápěl jako nikdy.
Reagovat
Rafaeoli25
Jinak příčinu neúspěchu v prvnim setu lze najít hlavně v Rafově postavení na returnu, od druhého setu stál o metr blíž k síti než v prvním, zdá se, že neodhadl rychlost kurtu hned na začátku, teprve po první sadě si to uvědomil a přiblížil se víc, na rychlym kurtu nelze stát takhle daleko, pak byly samozřejmě skoro všechny returny kratší a defacto Dejvovi neustále nabíjel, postřehli jste to?
Reagovat
Matti
Souhlas s Forehandem. David úplně odešel. Nedostal do kurtu ve 3 a 4 setu jediný agresivnější balon, ruku v ruce s tímto si Rafa více a více věřil a hrál delší míče. Nicméně Rafa, má do ideální formy hodně daleko, pozitivní je, že i tak je v semifinále a tam Andyho může přetlačit, protože ten dnes místy sotva chodil, ale v případném finále s Novákem jsem skeptický.
Reagovat
Rafaeoli25
Tak ale Ferrer odešel s Rafou i v na předchozích RG, v r.12 taky dostal nakládačku, loni to bylo podobný, nebýt toho prvního setu bylo by to podobný, jinak Rafa se s Andym přetlačovat nebude, to si buď jist, bude to 3:0, max. Murray se štěstim uhraje set, no a finále je zcela otevřený, takže žádný důvod ke skepsi..
Reagovat
Cico93
Keď bude Nole hrať profesorský ako s Raonicom tak ho Gulba vyuci vo. strah. Nemám
Reagovat
Rafaeoli25
:), pravdu díš, Gulba to je teď valící se uragán a Nole bude mít co dělat, aby ho ustál, i když hrát profesorsky nebude..
Reagovat
smazaný uživatel
Dnešní zápas už byl rozebrán pod preview dnešního dne. Jenom bych chtěl dodat, že jsem obrovsky nadšený a potěšený tím, jaký turnaj Andy zatím hraje. Výkyvy má pořád, ale takhle agresivní tenis nikdy nehrál, proto na antuce neuspěl nikdy. Ale co tenhle týden předvádí především BH po lajně, to je neskutečné.

Už teď jede nadplán a udělal víc, než kdokoliv mohl čekat. Čtvrtfinále bylo fajn, semifinále je ještě lepší. Už Paříži jednou hrál SF, ale to měl fakt lehký los, ve čtvrtfinále hrál s Chelou, takže sorry Juane, ale žádný soupeř. Proto je tenhle postup skvělý, Kohlschreiber, Verdasco, Monfils, všecko dobří antukáři.

Fakt nedokážu pořádně popsat, jakou mám z toho radost. Teď už opravdu může jenom překvapit, čeká ho gladiátor, nejlepší antukář všech dob, možná ne v ideální formě, ale pořád porazit ho na 3 sety na antuce je skoro nadlidský úkol a stojím za tím, že momentálně to dokáže jenom Djokovič. I tak ale budu v koutku duše věřit a fandit. Hlavně se nebát a hrát stejný tenis jako v Římě, ne-li lepší. Tak či onak bude tohle bráno jako nejúspěšnější Andyho antukový turnaj v kariéře. Nedvěřil jsem, že někdy od něj na antuce uvidím.

Tak dost těch těch emočních výlevů. Na pátek se brutálně těším, dva parádní zápasy, jenom sednout k bedně a užívat si ten nejlepší tenis.
Reagovat
nitrotaj
V pátek vyhraje tenis. Oba dva zápasy budou doufám skvělé. Počasí ve Francii hlásí 27 stupňů, jasno celý den, co víc si bože přát, než nejlepší tenis.
Reagovat
Cico93
A 1 match v piatok Rafa az tak Nole ? Ne
Reagovat
r.Fever
V piatok by logicky mal hrať Nole s Gulbisom 1.zápas, z viacerých dôvodov, ale u tých Francúzov človek fakt nikdy nevie. Nadalov zápas som dnes videl len 1.set, nehral dobre a podľa mňa ho Andy môže potrápiť, vidím to tak 3-1 pre Noleho a 3-2 pre Rafu.

Sklamanie dňa, prístup Davida Ferrera, podľa toho čo som sa dočítal tu :
http://sports.yahoo.com/news/threw-towel-says-ferrer-losing-nadal-204509192--ten.html
Reagovat
Cico93
Po minulé roky hrali 1 zapas postupujuci zo stredy a potom postupujúci z utorka
Reagovat
r.Fever
Zdá sa mi cico že dobre hovoríš, ale nie je v tom nijaký "pattern" lebo napr. v roku 2009 hrali 1.semíčko Gonzalez so Soderlingom a tí hrali svoje QF v utorok.
Reagovat
Rafaeoli25
Myslím, že mezi Nolem a Gulbou to bude bitva jako řemen a vidím to na 3:2 pro Noleho, kterému pomůže únava Erníka. Rafa už takový komplikace jako s Davidem nedopustí a vyhraje ve třech, max.ve čtyřech..
Reagovat
nitrotaj
Já jsem hlavně zvědavý jak na tom budou když se budou hrát výměny backhand vs backhand, oba dva milují tenhle úder, doufám, že ho ernests přetlačí :D
Reagovat
Rafaeoli25
Gulbis má tu výhodu, že může Noleho přetlačit jak bh, tak fh i servisem, což je pro Noleho velkej problém, ale samozřejmě stejně tak pro Rafu, doteď nemůžu zapomenout na ten první set loňskýho Říma, kdy Gulba Rafu řezal neskutečně, jeho současný výkony jsou tomu velmi blízko tak uvidíme..
Reagovat
Mayo
podľa mňa Djokovič 3-1 Gulbis ...
Reagovat
Mayo
ten jeden set by Gulbis mal uhrať...ale neviem si predstaviť, že by dotiahol Djokoviča do 5 setov ...
Reagovat
Rafaeoli25
A proč myslíš, že na to nemá? Talentem za Nolem určitě nezaostává a teď už možná ani psychikou, pokud nebude unavenej bude to tuhej boj..
Reagovat
Cico93
To je nepodstatné, ;)))), Fandina sa stratila v Prostejove ;))) čo teraz si tu počneme?
Reagovat
smazaný uživatel
Zase jela rallye bez navigátora?
Reagovat
Cico93
Roger Federer ju hľadá a net boha ju nájsť
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby radši trénoval na trávě než hledal Fandinu.
Reagovat
Cico93
Ale náš federer zTP
Reagovat
VlS
Sbalila Štěpánka a je s ním na hotelu
Reagovat
Cico93
Aha takže Wozniacka má smolu
Reagovat
smazaný uživatel
Tipoval bych to spíše na Rosola. Už ho asi omrzela ta jeho zlatokopka kozatá.
Reagovat
Cico93
Ochotska
Reagovat
Roger_Federer
Fandina se nestratila, naposledy kdyz jsem ju videl, tahli ju dva tmavy kluci do auta..
Reagovat
Cico93
RF ;)))
Reagovat
Cico93
RF, nominativ, pl je i takže tmavi, teda dufam že aj u vás to tak je ;))))
Reagovat
Fandina
Neztratila jsem se v Prostějově ani jinde a žádného tenistu jsem nebalila, protože mám manžela ... úsměv
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist