Murray v den svých 25. narozenin udolal Nalbandiana, Djokovič nezaváhal

15. 5. 2012, 23:30
Aktuality 150
ATP ŘÍM - Andy Murray v den svých 25. narozenin zahájil turnaj v Římě vydřeným vítězstvím ve třech setech. Davida Nalbandiana udolal po 2 hodinách a 37 minutách a vykročil tak za svým prvním antukovým finále. Ve 3. kole je v Itálii také obhájce titulu Novak Djokovič.
Andy Murray

Andy Murray na obou letošních turnajích na antuce vypadl ve čtvrtfinále (v Monte Carlu s Berdychem, v Barceloně s Raonicem), minulý týden v Madridu na modré antuce údajně kvůli bolestem zad nestartoval. Postoupit do svého prvního finále na antuce se pokusí tento týden v Římě, kde už odstartoval vydřeným vítězstvím nad Davidem Nalbandianem.

Murray získal první set hladce 6-1 a mířil za jasným vítězstvím. Jenže zatímco v úvodní sadě Nalbandian nedokázal udržet jediný svůj servis, ve druhém dějství nečelil jedinému brejkbolu a v 10. gamu si vynutil rozhodující set. V něm se Argentinec ujal vedení 3-1, brejk však nepotvrdil a Murray nepříznivý vývoj otočil,

Nalbandian byl v zápase aktivnější, jenže 31 vítězných úderů zastínilo 41 nevynucených chyb. Murray vyhrál už 5. vzájemný souboj v řadě, na antuce se dnes střetli poprvé. O postup do čtvrtfinále se ve čtvrtek utká s Gasquetem, nebo Lorenzim.

Novak DjokovičO dost méně se na výhru nadřel Novak Djokovič. Srbský obhájce titulu si poradil po setech dvakrát 6-3 s devatenáctiletým Australanem Bernardem Tomicem a postoupil do 3. kola.

"Na začátek to pro mě byl dobrý zápas," pochvaloval si si Djokovič výhru nad nejmladším hráčem v Top 50. "(Tomic) má hodně talentu a svou hru dokáže měnit, tak jsem nevěděl, co očekávat - to ho dělá nebezpečným," dodal Srb, který za týden oslaví 25. narozeniny.

V něm mohl světovou jedničku vyzvat Radek Štěpánek, český tenista ale ještě musí ve středu zvládnout střetnutí s Juanem Mónakem. Zítra do soutěže vstoupí také finalista z Madridu Tomáš Berdych, jehož čeká Polák Lukasz Kubot.

- ATP MASTERS 1000 ŘÍM -
(Itálie, antuka, 2.950.475 eur)
úterní výsledky (15. 05. 2012)

Dvouhra - 1. kolo:
Del Potro (10-Arg.) - Llodra (Fr.) 7-5 3-6 6-4
Simon (11-Fr.) - Young (USA) 6-2 7-5
Mónaco (14-Arg.) - Ungur 6-2 6-2
Granollers (Šp.) - F. López (15-Šp.) 6-4 6-4
Gasquet (16-Fr.) - Melzer (Rak.) 6-1 7-6(6)
García-López - Andújar (oba Šp.) 6-4 6-1
Querrey (USA) - Nieminen (Fin.) 7-6(4) 5-7 6-4
Kubot (Pol.) - Starace (It.) 6-3 5-7 6-2

Dvouhra - 2. kolo:
Djokovič (1-Srb.) - Tomic (Austr.) 6-3 6-3
Murray (4-Brit.) - Nalbandian (Arg.) 6-1 4-6 7-5
Tsonga (5-Fr.) - Troicki (Srb.) 6-3 6-2
Ferrer (6-Šp.) - Verdasco (Šp.) 6-3 7-6(3)
Ferrero (Šp.) - Monfils (13-Fr.) 7-5 6-3

Čtyřhra - 1. kolo:
Cabal/Schwank (Kol./Arg.) - Čermák/Polášek (ČR/SR) 6-2 6-3

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

150
Přidat komentář
smazaný uživatel
Chudák Johny, má prasklý puchýř na ruce, ale bojuje :-(((
Reagovat
smazaný uživatel
Je to škaredý. Pamatuju si, jak měl stejný problém Haas proti Gonzalezovi a zápas ani nebyl schopnej dohrát. Izzy je ale nezdolnej, když odvrátil tolik BB, tak to musí vyhrát!:)
Reagovat
smazaný uživatel
Boha, to byl game :)))
Reagovat
smazaný uživatel
John má můj obdiv, vypadalo to fakt ošklivě, fanoušci pochopitelně přejí Seppimu, prostě pokud vyhraje, bude to vydřený zápas, ještě ho to musí určitě limitovat, když v tý ruce má raketu, snad to zvládne.
Reagovat
smazaný uživatel
Samozřejmě že tě to limituje, tu bolest prostě vnímáš pořád a v ruce ztrácíš cit, proto se tak hrozně vyhazuje, každej úder bolí.

Vážně obdiv, že hraje.
Reagovat
gigin
Papriky řvou po každé výměně pro jejich "papriku" jak zběsilí !!! :-))))
Reagovat
Heather_Fedex
vypada to, ze to uz nezvladne...
Reagovat
smazaný uživatel
Škóóda... ale Italům přeju, že budou mít i dalším kole hráče.
Reagovat
pepin
Ahoj, pokud jsi ještě tady, tak k tomu co jsi mi tudle napsala Ti odpovím, ale napíši to do vzkazů. Tak pokud ano, tak to jen potvrď. Díky ahoj.
Reagovat
smazaný uživatel
Dobře, dej mi to do vzkazů, já to ocenuju, že si s tím dáš ještě práci a odpovíš, upřímně jsem to nečekala :-)
Reagovat
Pe3k
Vynikající video. Hlavní plus je ten, že si každý toho svého favorita najde. ATP Masters Tournaments 2012 Highlights HD!

http://www.youtube.com/watch?v=nl5nYy9w3QQ&feature=g-all-u
Reagovat
Heather_Fedex
to video je moc pekne. uz to davali i na novasportu (ale tehdy tam jeste nebyly zakompovany ukazky z madridu) mne se tam moc libi cast, kdy se loucili gonzales a ljubicic, moc pekne sestrihy.
Reagovat
Pe3k
První kolo zvládl za 69 min. Nebyl to ideální zápas, ale odehrál ho rychle a může v klidu regenerovat. Měl by se v poklidu dostat do semifinále, jediný kdo ho může zaskočit je Isner, který snad vypadne.
Reagovat
Heather_Fedex
ja si myslim, ze mozna rogerovi bude stacit semi, teda jestli se do nej dostane. to nejlepsi si nechava do parize ;)
a krom toho, byla by pak skoda padnout ve finale, protoze jeho snura vyhranejch finale nyni cini 7 zapasu (delsi snura byla naposled v roce 2007 ;)) )
Reagovat
smazaný uživatel
Rímska antuka je veľmi podobná tej parížskej. A v prvom kole ukázal teda Federer sotva priemer, možno hral, čo potreboval a možno na tom povrchu ozaj nebude vyhrávať...Problémy mu môže narobiť aj Wawrinka, pri priaznivej zhode okolností.
Reagovat
steve79
Souhlasím nejdůležitější je postup. Výkon průměrný, ale hrál co potřeboval a poměrně rychle postoupil. Zítra Ferrero, které ho by měl porazit pokud bude hrát jako dneska. Chtěl bych už konečně vidět zápas Federer-Djokovič:D
Reagovat
smazaný uživatel
Forehand, ja si myslím že ten prechod z madridskej antuky na rímsku je dosť extrémny, plus do toho mal na nej len 1 tréning, takže ten výkon bol zrejme adekvátny :) Pokiaľ na antuke dokázal vyhrávať minulú sezónu v Paríži, prečo nie túto ?
Reagovat
dappe
Tak on má Federer hlavně nějaké zdravotní problémy. Jinak římská antuka je hrozně pomalá, takže bych jí rozhodně nesrovnával s tou pařížskou.:)
Reagovat
steve79
NO ale v Paříži je taky dost pomalá. Téměř srovnatelná s tou v Římě. Zraněný prej fedex není, jenom cejtí nějakou únavu.
Reagovat
Labi
není zraněný jen měl měsíc klid a najednou takovej turnaj, je to o zvyku a myslím, že jako jeden z mála se kouká dopředu a počítá s tím, že bude třeba dobře rozvrhnout síly hlavně vzhledem k olympiádě
Reagovat
Heather_Fedex
paradoxne i kdyz berlocq se porad drzel vzadu, tak dal myslim vic wineru nez rog ve 2. setu. byl to takovej zapasik na rozehrati a pevne verim, ze ty chyby z forehandu a posrane voleje jsi v budoucim zapase odpusti...
Reagovat
Heather_Fedex
ale i tak mne stvou ty lacine zkazene mice....mimochodem, rogeruv modro-bily outfit nevypada dobre jenom na modre antuce, ale taky vytvari skvely kontrast s oranzovou antukou...
Reagovat
Heather_Fedex
je to mozny, ten berlocq vrati do dvorce snad vsechno...
Reagovat
Heather_Fedex
co to ten rog na servisu vyvadi??? ;/// :(((
Reagovat
Heather_Fedex
berlocq hraje neprijemne naliftovane mice, vraci je zpatky na 2. stranu dvorce a to nedela rogerovi zatim dobre. zrejme i proto tady nikdy nevyhral...
Reagovat
Roger_Federer
Hraje tak na 40 procent.
Reagovat
Pe3k
První set 6:3. Já myslím, že vzhledem k okolnostem to zvládá Roger dobře.
Reagovat
Heather_Fedex
zatim toho rog na returnu moc nezahral...opravdu nechci tie-break
rog to bohuzel napaluje bud do site/do outu a berlocq hraje od baseliny mnohem stabilnej
uvidime...
Reagovat
smazaný uživatel
A koukám, že Wozniacký se asi v Římě moc nelíbí.
Reagovat
dadaft
Anabel hrála v 1. kole jako špičková antukářka. Caro to bude mít těžké...
Reagovat
dadaft
spolu s Makarovovou pro mě černé koně turnaje. ))
Reagovat
smazaný uživatel
Hm, tak tohle Štěpánek prohrál hodně hloupě. No nic, nevadí, věříme, otočit to určitě může, Monaco je dneska k poražení :)
Reagovat
Fandina
Petra Cetka zase jednu tmavou ponožku ... je potřeba zjistit jestli střídá nožičky ... úsměv
Reagovat
Fandina
s Agou ... vyrovnaný mač ... tak pokračuj Petro, hraješ dobře ... jeď jeď jeď
Reagovat
smazaný uživatel
Bude kanarek nebo nebude...usmev:)
Reagovat
Fandina
Kanárek nebyl .... ale 6:1 a rohový mečboll ... krásné Petro ... jen tak dál ... šikulka
Reagovat
smazaný uživatel
... stačí 6:1. Paráda !!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Na to aby to bola zlava srbska vlajka mi tam chyba predsa srbsky znak :)..Takze zlava nist a zprava ruská :)
Reagovat
gigin
Ty už mne taky neštvi, holomku !!! :-)))))
Reagovat
Sonja
Ehm, pořadí těch barev odpovídá srbské vlajce, když se otočí svisle, ne ruské...:-)
Ty bys tam chtěl ještě znak, jo?:-D
Reagovat
gigin
Myslím to tam Sonjo půjdeme dodesignovat !! Znak a ještě tam dáme tu repliku medaile, co dostal od prezidenta Srbska !! Pěkně to sladíme a místo nápisu Nole na zadní části - bude Mrzout v srbštině - mrzovolja, prznica (google :)))))))))
Reagovat
smazaný uživatel
:))..Chapes,svetova jednotka..Musime byt precizní ;)
Reagovat
Sonja
Prznica :-D...to snad ne. Nole se přidá k šmoulům za sebe samotnýho:

http://24.media.tumblr.com/tumblr_m3xbd8ThxQ1r2wzrto1_500.jpg :-(((:-D
Reagovat
gigin
:-))))))))))))))))) tak to je pecka !!!!!!
Reagovat
Roger_Federer
Nebylo by Vam lip na Srbskem tenisovem portale??...Nevim proč tady mam čist ty Srbske vykřiky radosti..?
Reagovat
smazaný uživatel
Zatim hraje paradne. Dnes klidne Agu muze dat.
Reagovat
smazaný uživatel
taky to tak cítím, zatím má s Agou hodně pozitivní bilanci.
Reagovat
smazaný uživatel
... vau, paráda !!!!!!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Jo! Set je doma! Jenom se bojím, že teď podráždila hada bosou nohou... Ale věřím, doufám :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jo Aga jeste nikdy Petru neporazila. Ale jeste neni konec...
Reagovat
smazaný uživatel
.. jo,jo, ale vypadá to nadějně!
Reagovat
smazaný uživatel
na antuce neni uplne nej...moc si nedokaze pomoci servisem, hlavne druhym...a potom Petra na Agu opravdu umi.
Podle mne by se musela nejak Petra polozit psychicky, aby ji nedala, nebo Aga zacit hrat jinak, ale ta se ted trenuje sama, takze v ceste za postupem Petre svym zpusobem nic nestoji nebo neprekazi, snad jen ona sama.
Ale uvidime, zapas se vzdy konci az promenenym matchballem:)
Reagovat
smazaný uživatel
vypadá to hodně nadějně. 4:1 pro Petru ........
Reagovat
smazaný uživatel
famozní. Peťo jsi šikulka.
Reagovat
Fandina
Petrušce ... je to taaaaaaaaaaaaaaam
Reagovat
Fandina
Gratulace Andymu k narozkám ...
Reagovat
smazaný uživatel
Nezapomněla ses usmát?
Reagovat
Fandina
... zapomněla ... úsměv
Reagovat
gigin
Připojuji se. Hlavně zdraví a taky hodně štěstí !! Ti na tom Titaniku byli taky zdraví :-o
Reagovat
smazaný uživatel
Přeju mu, at už konečně získá nějaký ten gs, nejlépe asi Wimbledon, i když vím, jak je to pro něj "doma" těžký, ale u něj je to těžký zatím všude, tak snad pod Ivanem se nějakýho úspěchu dočká, přála bych mu to :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Timu Henmenovi jsem přál celou kariéru, aby zažil aspoň finále na domácí půdě ve Wimbledonu..ale byly z toho jen čtyři semifinále. A Andy v tom zatím "úspěšně" pokračuje, no.. Tim mi byl určitě bližší jako fandovi, ale Andymu přeju, aby to prokletí už prolomil a prostě vyhrál (i za Ivana) :-). A podle mě to může vyjít, míček je kulatý, tráva kluzká, počasí proměnlivé..:-).
Reagovat
smazaný uživatel
Oprava..Timu Henmanovi..
Reagovat
smazaný uživatel
Já myslím, že pro něj by byl úspěch jakýkoliv gs, ale přece jen, Wimbledon by byl pro něj určitě speciální :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jasně :-), myslím, že Andy by za jeden grandslamový vavřín vyměnil polovinu svých titulů. Možná kdyby se mu to jednou podařilo, tak už by nezůstalo jen u jednoho :-). Ale to už mířím vysoko a daleko..

Díky tvému příspěvku nahoře jsem se dozvěděl, že John ještě hraje. Naposledy jsem na to v práci mrknul když vyhrál hladce první set a teď jsem myslel, že už v klidu večeří a on zatím trpí a bojuje..
Teď by to chtělo brejček :-).
Reagovat
smazaný uživatel
Nedá se svítit..i tak je to isneREK, teď pořádně vyhojit a na Paříž :-).
Reagovat
steve79
Jinak jak je to s tím Fedexem, je OK? Slyše jsem, že měl nějaký zdravotní potíže a bral prášky.
Reagovat
steve79
Nole by mě opravdu změnit značku oblečení. Chtělo by to trošku větší pestrost barev. Pořád nosí jenom bílou a černou a ted do toho ještě tu vlajku. Je nejhorší oblečením hráčem světové špičky. To i Verdasko má hezčí outfit:D
Reagovat
smazaný uživatel
25 let a furt žádnej GS, to už začíná bejt docela smutnej příběh. Včera byl ten výkon zase naprostá gigatragédie, občas to vypadá, že se bojí útočit ještě výrazněji jak dřív a když to zkusí, dopadá to šíleně. Samozřejmě antuka není jeho povrch a nedá se od něj nic velkýho očekávat, ale že u tý hry občas vůbec nepřemýšlí, to už s povrchem nesouvisí. A to jde zrovna o hráče, kterej se pár let zpátky prezentoval naprosto fenomenálním čtením hry a herním myšlením. Celkově tam vidím výraznou stagnaci. Na druhou stranu možná je furt trochu limitován zraněním, do toho už člověk nevidí.
Reagovat
smazaný uživatel
jseš nějak "dost" chytrej, připadá mi z Tvých příspěvků. Ještě, že do všeho až tak nevidíš, to už byl byl konec ....
Reagovat
smazaný uživatel
Tyvole, jako kdybych tu byl jedinej, kdo hodnotí hru hráčů :))
Reagovat
smazaný uživatel
Je to bohužel tak, jak píšeš. On především nepřemýšlí u toho útočení, nemá to zažité a často vybere špatnou stranu, hraje moc brzy, místo aby si počkal na pohyb soupeře. Já si od letoška všiml jedné věci, a to je zhoršení bekhendu. Dá se říct, že se trochu zlepšil na forhendu, občas už se z něj nebojí přitlačit, ale trpí tím hlavně bekhend, který měl na špičkové a ze kterého musel mít Nadal vždycky strach. Stagnace je zřetelná, občas si říkám, jak je možné, že někdy dokáže hrát tak útočný zápas (třeba s Nadalem v Tokiu či první set s Djokovičem v Dubaji a SF AO)a někdy předvede tohle. Zraněním to nebude, on fakt neumí útočit, soupeře si připraví, ale místo winneru vrátí soupeře do hry a pak to ještě projede. Zranění ho možná malinko limitovalo v pohybu, ale ty Nalbovi dropshoty byly celkově skvělé.
Reagovat
smazaný uživatel
Komu říkáš brácho hulváte? Tváříš se jako kdyby jsi sežral šalamounovo ho..o. Pořád tady upozorňuješ na gramatické chyby a pod. Nejseš Ty tak náhodou učitel?
Reagovat
smazaný uživatel
Tak tak, mě na něm nepřestane udivovat return, podání prostě během krátký chvíle začně číst naprosto dokonale, akorát k čemu to je, když returnuje na základní čáru, dostane kratší úder a přesto se to málokdy pokusí vyhrát dalším úderem. Já nevím, jestli je to taktika, chybí mu úderová jistota, ale čím dal tím víc se snaží soupeře uběhávat. Mně to rozumný opravdu nepřijde. Právě to semifinále AO je pro mě jednou z nejzřetelnějších ukázek, jak špatně na tom letos je, tam měl těch UE tolik, až to nebylo vtipný.

Co se týče bekhendu, tak souhlas, hlavně mi chybí ty jeho prohozy z obrany, který sem vždycky považoval za takovou naději, že by jednou moh hrát efektivně i v útoku. Krásně tím měnil rytmus hry a překvapoval soupeře. Teď už chytřejší hráč opravdu ví, co Murray bude hrát, což není zrovna dobře.

Když sme u Andyho, tak cos říkal včera na Tomice?
Reagovat
smazaný uživatel
Boha, píšu sem aktivnějš akorát zas od Madridu a za celou dobu jsem opravil snad jedinou gramatickou chybu, proto napsat "pořád" je opravdu výsměch. A pokud šlo o tebe, tak promiň, ale můžeš bejt rád, pokud si zapamatuješ, že výraz "flustrace" gramaticky správně není. A vzhledem k tomu, že to ví asi každej, kdo aktivně navštěvoval základní školu, tak to ze mě učitele nedělá.

Pokud o opravu stojíš, tak "Ty" a "Vy" si nech do dopisů, kde se někomu snažíš vyjádřit úctu. V internetový diskuzi je to nonsens.
Reagovat
smazaný uživatel
děkuji za radu a přednášku. Jsi dokonalost sama!
Reagovat
VlS
Viděl jsem jen třetí set a říkal jsem si u toho, že hraje Caro v trenýrkách. V situaci jasně připravené na winner to zahrál na pokračování a čekal na Davidovu chybu a ten ho buď prohodil, nebo to Andy zvoral.
Reagovat
smazaný uživatel
No právě, já to nechápu, jeden z nejlepších returnů vůbec na okruhu a nevyužije to. Ta jistota je zřetelná, ani v Miami, v Mote Carlu či Barceloně to nebylo lepší. Tak jasně, že to SF Australian Open si prohrál sám, ale šel tam vidět progres v tom, že chtěl ve velkém zápase útočit, že mu to vycházelo se střídavým efektem, to už je věc druhá, kdyby to však zkoušel častěji, tak si to osvojí a ulehčil by si práci s hráči pod ním v žebříčku, unavuje se, když hraje zbytečně dlouhé výměny a zápasy. Navíc k tomu AO, kdyby hrál Federer s Nadalem 5. set, má ten počet chyb podobný.

Prohozy z obrany pořád dává, i když letos ani tak jako loni. Já viděl minulou sezonu jako zlepšení, 4 SF, parádně odehrané podzimní turné v Asii. V Tokiu hrál tak útočně, že jsem až zíral a to nejen proti Nadalovi, proti kterému se jako k jedinému k útočení odhodlá, ale i s Ferrerem třeba. Ale přijde mi, že z bekhendu byl vždy jistější, dokázal z něj zaútočit lépe než z forhendu a teď, jak kdyby pracoval na FH a zapomněl na BH. Pamatuju v Šanghaji, když dal proti Rogerovi BH 159 km/h.

http://www.youtube.com/watch?v=HzkP-UMez2A

Ale zase mi přijde nesmysl, co včera říkal ten komentátor. Ťe největší slabinou je hra u sítě, já bych právě řekl, ž z první čtyřky má voleje nejstabilnější, akorát měl včera bilanci u sítě mizivou, protože jednoduše nedobíhal dropshoty, nebo z nich pak neudělal bod.

Tomic se mi líbil včera, dokázal i zaútočit, i z bekhendu, který je u něj trošku slabší než forhend, první servis taky slušný, když šel do dvorce. Rozhodně mě nezklamal, na to, jak hrál Djokovič dobře, tak se nemá za co stydět. Na antuce od něj asi nejlepší výkon. Občas tam jak jsi psal včera, byla paralela s Murraym. Dokázal zahrát třeba super BH po lajně, který Djooer tak tak vrátil a místo, aby míč zabil, tak já jeho kdysi klasický forhendový čop. Ale příslib tam je veliký.
Reagovat
smazaný uživatel
Já přemýšlel, jestli mu nedělá poradce Paul-Henri Mathieu (kterej, jak koukám, by stále měl být aktivním hráčem) :)) Bohužel to nebylo ojedinělý.
Reagovat
smazaný uživatel
Jednoznačně, s tím já souhlasím, určitě to nebyla chybně zvolená taktika a prospělo by mu hrát útočně častějš, akorát tam vyhazoval i relativně jednoduchý míče, rozhodně takový, u kterejch by se mu to dřív nestávalo. Ta úderová jistota není taková, jenže nevíme, čím to je, třeba prochází nějakou úpravou stylu hry a zatím se to na první pohled nijak pozitivně neprojevuje. Každopádně jestli se včera 10x pokusil ukončit výměnu winnerem, tak je to moc.

Já si právě nevybavím, jestli jsem jich od něj letos nějak moc viděl, z hlavy mě nenapadne žádnej, i když nějaký nepochybně byly. A minulou sezonu jsem nějaký větší zlepšení nevnímal, ale do toho se nehodlám pouštět, máš ho nasledovanýho asi desetkrát víc jak já, takže když to říkáš, bude to tak.

Ale tady počkej - to s volejema si opravdu myslíš? Jako co se týče jistoty a stability v kvalitě, nejlepší mi připadá Nadal, on opravdu chodí k síti jen v situacích, který si to žádaj a kde není moc prostor na chybu, navíc když už se dostane do problematický situace, řeší je s grácií.

Jj, přesně to mě zajímalo, co si myslíš. On má tak neuvěřitelně pestrou a variabilní hru podpořenou servisem, až jsem si vážně jistej, že jednou ta jednička bude. Akorát si občas říkám, jestli mě nebude nudit. Harrison mě zatím herně baví daleko víc. Respektive u něj jsem si jistej, že to bude atraktivní. Tomic loni na Wimbledonu hrál parádně útočně, kdysi ten zápas, kde porážel Nadala 4-0, tam taky. Ale je schopnej ty zápasy vyloženě "murrayovat"... Každopádně ukázal, že bude schopnej vyhrávat na všech površích, na antuce třeba nejpozdějš, kolem 24. narozenin, ale pokud na sobě nepřestane pracovat a nebude mít nějaký problémy s otcem, tak nebude mít v kariéře problém.

Btw, jdi si zjistit do školy, jak ti dopadly didaktický testy, chci další poměření.
Reagovat
smazaný uživatel
To máš pravdu, nevíme, třeba ho Lendl tlačí do změny, nebo se dohodli na něčem, to už nezjistíme. Každopádně se kdysi hodně mluvilo o přístupu, ten má ale i podle Ivana vynikající, ví, že potřebuje makat, chce makat a prý dře tolik, jako kdysi Lendl.

A tu minulou sezonu, samozřejmě to nebylo nějaké rapidní zlepšení, ale dokázal se na grandslamech vyvarovat excesů v dřívějších kolech, hlavně teda na US Open, kde vypadl tuším jednou ve 3. kole s Wawrošem a jednou s Čiličem v osmifinále. Jaro bylo bídné, ale na podzim sršel sebevědomím, takhle jistý snad ještě nebyl. Až mě mrzelo, že Turnaj mistrů kvůli zranění nemohl absolvovat. Bylo to ale asi dáno momentální pohodou. V Austrálii se mi celkem líbil a říkal jsem, že to bude dobrý rok. Ale ono zase nic. Jediný pořádný zápas, kdy se nebál zaútočit, bylo semifinále v Dubaji s Djokovičem. Nechápu, proč se slabšími nedokáže útočit.

Co se týče těch volejů, tak na nich se třeba dost zlepšil i Djokovič. Federer na můj vkus až často chybuje. Oproti Nadalovi mi přijde Andyho voleje variabilěnjší, dokáže zahrát stopvolej, dlouhý volej. Ale když jde už na síť, tak ne vždy a to je ten problém. Za to Nadal je tam méně často, hraje jsitě. Všechny hraje ale stejným stylem, dává kratší voleje. A to jsem zase zpátky u AO, kdy Murrayho za hru na síti chválili. Taky tam potřebuje ale zlepšit.

Mně se naopak Harrison pořád jaksi ještě nezdá, třeba loni na podzim na americkém turné také spšíe vracel a nebyl tak aktivní. Příslibem ale je, mně spíše baví Tomicova hra, ta pestrost a schopnost hrát různými styly. Někdy se i ta udržovaná hodí, i když většinou je lepší útočit. A co mě hlavně dostalo, to bylo volej bekhendem zády k síti po lobu Djokoviče. Jak dopadl krásně za síť, to byla od něj techniká lahůdka.

Ve škole máme být na 13:00, tak ti pak odpoledne řeknu.
Reagovat
smazaný uživatel
"prý dře tolik, jako kdysi Lendl."

To snad ne :-D... Já jsem vždycky doufal, že je prostě trochu flákač, zapracujou na přístupu, psychice a bude vyhrávat. Jestli je problém jen ta psychika, u který kdo ví, jestli se s ní vůbec dá něco dělat, tak nevím, jak mu může Lendl pomoct. Já to právě bral tak, že on nepřichází ani tak jako stratég, ale spíš jako motivátor.

Harrison hraje servis volej, Harrison se snaží soupeře rozběhávat, mění rytmus taky, ale prakticky jen v ofenzívě. Mně přijde, že on bude hrát stylem jako Roddick pod Stefankim. Já jsem právě na jeho zápasy hodně koukal s Daníčkem a přemýšlí u toho, není to žádnej Verdasco. Vím, co myslíš, to byl parádní úder.

Fajn fajn, podle mě se budeš smát tomu, jak dobře dopadneš :)
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem taky chápal jmenování Lendla takhle. On sám říkal, že hru moc měnit nechce, takže jsem počítal, ež budou pracovat na psychice, odolnosti v krizových situacích zápasů. Ono Lendl první čtyři finále GS prohrál a celkově jich více prohrál než vyhrál. Ale je jasné, že Murray dře. Možná ne tak jako Lendl, to ho chtěl jen povzbudit, ale prý má fantastický přístup, jinak by na jeho žáfost nekývnul.

Jo, Harrison přemýšlí a jde vidět, že se osměluje. Já mluvil o loňském létě/podzimu, kdy třeba s Fishe hrával opatrně. Těším se, co z nich bude a jestli se třeba Dimitrov někdy z toho místa odlepí. Já vím, Daníček o něm psal i na FB tuším, když hrál první kolo právě s Murraym v Melbourne.

Já myslím, že to dopadne taky dobře, měli jsme asi před měsícem cvičné a třeb angličtinu jsem měl přes 90 a teď mi přišla ještě lehčí. Akorát mě vytáčí, že nebudeme vědět slohovky, tak se bojím víc, jestli jsem třeba neuhnul od tématu.

A žhavá novinka z Twitteru. Hewitt dostal wildcard na RG!
Reagovat
smazaný uživatel
Snad máš pravdu. Teda mně je relativně jedno, jestli Murray nějakej GS vyhraje, ale Británii bych ten Wimbledon vážně přál. A protože ta mladá slečna se furt ne a ne prosadit, on bude dál pravděpodobně jediná naděje.

Tak jasně, v tomhle věku bojuješ s respektem z protihráčů, to je problém. Já si u těch mlaďochů všímám, že je ještě víc ovlivňuje, jak do zápasů vstoupí. Když se jim něco na začátku povede, jsou schopní odehrát zápas na vlně, jak od začátku kazí, tak už se nezvednou (Tomic na AO s Rogerem).

Jj, ten poslech byl vyloženě fraška, to bylo jak pro nedoslýchavýho. Já jsem v tý ajině ze srandy říkal, že dám 100%, to sice ne, ale daleko nejsem :-D... Slohovky už se nebojím vůbec no, akorát doufám, že jsem nepřekročil horní hranici.

Paráda!:) Každopádně to nemá v hlavě v pořádku, za 20 let nebude schopnej normálního pohybu.
Reagovat
smazaný uživatel
Na to jsem zapomněl. Souhlasím s Federerem, je to hlavně pod Annaconem hodně vidět, prostě se snaží hrát daleko útočnějš a dostávat soupeře pod tlak. Řek bych, že to má pozitivní dopad na celou hru a průběh zápasů, soupeř se víc bojí zahrát krátkej úder a každej chop Federera vidí jako nebezpečí, vytváří to tlak, takže ty občasný chyby u sítě jako takovej problém nevidím (stejně ta úspěšnost nikdy není pod 65%).

Souhlasím i s Djokovićem, jen je u mě za hru u sítě vážně výš Rafa jak Andy.
Reagovat
smazaný uživatel
To je taky fakt s těmi mladými, i když Tomic proti Fedexovi nehrál vyloženě špatně, tak šel vidět respekt a to, že pár míčů nevyšlo. Já bych Andymu ten grandslam přál, mi přijde i mimo kurt v pohodě a spousta lidí má podle mě o něm zkreselné mínění. Navíc jak jsi psal o těch prohozech, tak mě se líbí ty občasné známyk geniality, technika. Ženy nic, Robson stojí šíleně, něco jako Dimitrov. Watson taky nevypadá jako nějaký zázrak.

S tí, Federer je to fakt, že tam chodí častěji, a proto ty chyby. A Ten Nadal vs Murray, je to o sebevědomí a o tom, v jakých situacích jít na síť, to se musí Adny naučit.
Reagovat
smazaný uživatel
Pod kolika nicky si tady píšeš? To Tě fakt baví? Myslel jsem si, že jsi ňákej zakoplexovanej učitelskej, který má potřebu poučovat a peskovat kromě svých žáčků ve škole i celé své okolí (PC nevyjímaje), ale jak to tak pozoruji, tak se pletu. Ty potřebuješ pomoc a to neodkladnou. Ve vlastním zájmu vyhledej nejbližší psychiatrické zařízení ať Ti neprodleně pomůžou. Jsi opravdu na tom hodně bídně co se hlavy týče! Dělej s tím něco, nebo špatně dopadneš (jako např. Ivča Bartošová)! Opravdu to myslím s Tebou v dobrým.
Reagovat
smazaný uživatel
Takže ze mě má komplex další člověk.

Ale ty důvody, ty jsou bizardní. Tohle tu předvádíš jen proto, že jsem ti JEDNOU opravil kuriózní gramatickou chybu?:-D

Btw, jaký by měly bejt ty moje další nicky sherlocku?
Reagovat
smazaný uživatel
Drž se mé rady. Pusinku ......... -:)))))))))
Reagovat
smazaný uživatel
Ale já nevím, k čemu by mi to bylo. Myslíš, že mi psychiatr vysvětlí, proč se na netu pohybujou existence jako ty?:) Na to bude krátkej...
Reagovat
smazaný uživatel
Ty máš navíc i dlouhé vedení! Nevím jak už bych Ti to napsal. Jsi opravdu těžký případ!
Reagovat
smazaný uživatel
Fajn, protože jsi schopen jen samých invektiv, invektiv, invektiv a sebereflexe ti nic neříká, tak je to to poslední, co k tobě směřuju :)

Zamysli se nad sebou. Lidi jako ty jsou důvod, proč jsem kdysi omezil přispívání do internetovejch diskuzí. Jestlí máš se sebou nějaký problém a vybíjíš si to na netu, kde díky anonymitě získáváš na odvaze, zkus to řešit jinak. Kvůli opravě jedný pravopisný chyby tady předvádět tohle, to je vážně za hranicí takový tý běžný demence.
Reagovat
smazaný uživatel
...... jo, jo, jo, máš pravdu!To byl ten správný úder hřebíčku po hlavičce! Jen do toho! Urážet když docházejí argumenty, na to jsi přeborník! Ty to tak umíš krásně napsat, jsi hodně dobrej, doufám, že máš hodně těch co Ti to žerou!
Reagovat
smazaný uživatel
bizarní...

Brzká oprava :-D
Reagovat
a.magerova
Tak Andy dodatečně všechno nej !!!
Příští týden totéž čeká Noleho.

Módní okénko:
Teda zrovna na této fotce vypadají ty Noleho "hadry" líp než v TV (jestli ten dojem nekazila hnusná barva antuky!), ještě jsem zvědavá na tu bílou variantu, ale jak jsme tu již onehdá rozebírali, rok 2008 zůstává nepřekonatelný !!!
Reagovat
Sonja
Mně to na tý fotce přijde úplně stejně otřesný:-(:-D...a že zrovna já se tímhle vůbec nezabývám, tak tohle si mou pozornost získalo až moc:-D
A zrovna, když to začal svlíkat, hodili tam reklamu, pff...
Reagovat
smazaný uživatel
Je to uplny fail..Tenisky v narodnych farbach preco nie,ale toto už kričí..To tam rovno už može mávať vlajkou..Nehovoriac o tom,že na tričku má vlastne vlajku ruskú..
Reagovat
smazaný uživatel
Na fotce je to stejně otřesné jako v TV. Děs běs, nechápu, jak někdo může něco takového vyrobit, ten člověk snad nevidí nebo co.
Reagovat
Sonja
Jakto ruskou? :-O
Reagovat
smazaný uživatel
Má tam srbskou.
Reagovat
gigin
Když uspořádání barev na tom "špičkovém" novém outfitu Novaka vemeš z prava, tak je to opravdu vlajka Ruska. Z opačné strany je to samozřejmě vlajka Srbije. Ale to by nebyla až taková hrůza. To je detail a každý ví, který stát je v tomto případě myšlen. Nejhorší je to provedení a vzhled celého outfitu. Je to samozřejmě jen můj osobní názor. Ale je to pohroma. Viděl jsem to už před 14 dny v bílé kombinaci a to se mi zdálo lepší. Tak uvidíme ... :-)
Reagovat
Sonja
No mně šlo o to,že pořadí barev je správně... zprava to snad nikdo "nečte":-(:-D Jo, bílá mu obyčejně sluší víc než černá:-)
Reagovat
gigin
Ano, zpravidla nečte. Ale vidíš, že například Forehand to určil jako barvu Ruska ! :-)) No i s tou bílou to nebude nějaká exotika, ale tak snad to bude o něco lepší :-)) Hlavně, ať hraje !! Jinak je to fuk ... :-))))
Reagovat
VlS
A není to náhodou i naše a slovenská trikolóra?
Reagovat
VlS
Čteno zprava :-D
Reagovat
Sonja
http://farm3.staticflickr.com/2558/5743228752_aab44feb19.jpg
tak bílá vypadá opravu líp...i když ono když je konkurentem toto, tak to není takovej úspěch:-D
Reagovat
gigin
Čteno zprava napsala v uvozovkách, tak si toho nech !!! :-)))) S těma vlajkama a trikolórama máš pravdu, ale v tomto případě snad každý ví, o který stát se jedná, co ?? Stejně je to v te černé paskvil, aj kdyby to bylo v barvách Švýcarska :-))))))
Reagovat
smazaný uživatel
Je fakt, že asi nejhorší je na tom černým outfitu ten přechod na bílou, což se tohodle samozřejmě netýká. Ale pořád je děs, že ty pruhy plynule navazujou na kraťasy, to je prostě věc, která vypadá hrozně.
Reagovat
Fandina
Nole se určitě takto obléká prvoplánově ... aby se odlišil ... úsměv
Reagovat
gigin
To taky. A chápu, že se blíží OH a chce ještě transparentně zdůraznit, že je repre Srbije, ale všechno musí mít své meze. Ať si raději pinká a nemotá se do vytváření designu outfitů :-))))
Reagovat
Fandina
Zajímalo by mě, jestli bude při OH ve Wimblu bílá ... úsměv
Reagovat
gigin
Prý nemusí být ...
Reagovat
Fandina
Tak to bude výjmečný Wimbledon ... úsměv
Reagovat
Sonja
http://i45.tinypic.com/2e5i5bq.jpg

Tady je bez proužků nahoře...tak by to nakonec vypadalo nejlíp:-D:-))
Reagovat
smazaný uživatel
Tak na OH můžem (pravděpodobně) očekávat outfity podobný těm z DC.
Reagovat
smazaný uživatel
http://news.xinhuanet.com/english/2008-08/16/xin_15208051621243282320252.jpg

Federer to měl tehdy moc pěkný, Djoković hrál myslím v nějaký bílo černý.
Reagovat
Fandina
... nejdůležitější je to pochopit z hlediska fyziky ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Koukám, že tě ta diskuze nějak vzala. Dojemný.
Reagovat
Fandina
Když někdo píše nesmysly, nediv se že druhý reaguje ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
No ano, všichni píší nesmysly, celá ta diskuze pod videem byl nesmysl, Rogerova argumentace byla nesmysl, jen mistryně úsměvů do toho vidí.

Mně jen přijde absurdní, že to vytahuješ i v jiný diskuzi, která nemá s tamtou žádnou asociaci mimo to, že jsem v ní já. Což smrdí roztomilým komplexem.
Reagovat
Fandina
... mít komplexy je lidské ... stejně jako napsat o že někdo udělal to a to a když pak zjistím, že to mohlo být jinak ... napíšu sorry ... mýlit se je lidské ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Ale já jsem nikde nepopřel, že to mohlo být jinak, i když jsem si prakticky jistý, že se nemýlím :-D
Reagovat
Fandina
Píšeš prakticky, tak jseš si jistý, že se nemýlíš, nebo nejseš?
Reagovat
smazaný uživatel
Řekněme tak na 95%, ale proč proboha řešíme takovou hovadinu? Dřív si na mě skoro nereagovala, vrať se k tomu. Diskuze s tebou prostě nejsou zrovna můj šálek kávy. Já raději ty konstruktivní.
Reagovat
Fandina
Pokud to není 100 procent, tak o tom nemluvím ... úsměv
Reagovat
gigin
Co Jankela a DC v Praze ?? Jak to bylo tam ?? :-))))
Reagovat
Fandina
Tam to byl na stoprocent dvojdopad ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Achjo, ty jsi fakt nána, s tebou to asi taky nemá cenu.
Reagovat
gigin
Já jsem si to myslel !!! :-))) Jak jinak !! Myslím si, že to byla dost podobná situace. Ani Janko si nemusel být jistý na 100 %. Ale to si zase nejsem jistý já :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Hmm, ani ne, Janko ten míček zahrál do země, vlastně udělal podání ze stolního tenisu. Berdych ten míček hrál ve chvíli, kdy byl na zemi, to je rozdíl. O tom fakt asi nevěděl.
Reagovat
gigin
brzdi ... :-( Fandina je fajn a fandí hezky. Jen některé věci vidí jednostranně :-)))) A je to holka..
Reagovat
gigin
Berďa ten míček zahrál podobně. Jako v pinci. Aspoň co jsem viděl. Viděl jsem blbě ?? :-o
Reagovat
Fandina
Tak ta situace podobná nebyla. Jankovi spadnul dvakrát míček na zem. Teď nestačil spadnout. Tomáš ho vybral ještě před dopadem ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Napsal jsem to slušně, trpělivosti jsem prokázal dost, ale tohle už je trochu moc.

Člověk si moc věcma 100% jistý být nemůže a už vůbec ne tím, co vidí vlastním zrakem, kór, když si neumí zpomalit video :))) Kdybych napsal, že jsem si jistej na 100%, tak jsem namyšlený, když jsem napsal, že je to 95%, tak mám mlčet. Tyhle stupidní konstrukce dobře znám.
Reagovat
gigin
Tak jo, jen jsem si to chtěl utvrdit. Děkuji vám oběma za vysvětlenou .. úsměv a zas vím ho..o !! :-))))))
Reagovat
smazaný uživatel
berdych hit the ball exactly when the ball's bottom part touched the clay, giving the ball momentum towards roger. so when the ball left the clay and flew towards roger, the ball had top spin.

the only way for that push to give a top spin to roger was that berdych hit the ball to the ground, so that the ball carried a momentum towards roger upon contact with the clay on berdych side, hence topspin towards roger

Jsou dva názory, jak to mohlo proběhnout, vyber si.
Reagovat
smazaný uživatel
Nahoře někomu vyčítáš invektivy a sám je používáš? :-)
Sám nejsem vrchol ctnosti, ale tohle není pěkné.
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, kvůli tomu jsem tak minutu držel prst na tom "odeslat" a přemýšlel, jestli si to můžu dovolit, došel jsem k závěru, že ano. Z mýho pohledu je to situace, kdy už jsem ztratil trpělivost a dá se to chápat. Nahoře mi vadí, že na mě někdo bezdůvodně a opakovaně útočí.
Reagovat
Fandina
Díky že jsi se mě zastal ... úsměv, ale já zase takové ty osobní nickové útoky moc neprožívám. Jestli chceš vědět, jak to bylo, tak si najdi k oběma případům záznamy. Tam to najdeš a uděláš si obrázek sám ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.youtube.com/watch?v=8ofNg0y8w60

Stačí si poslechnout komentář, stačí se pořádně dívat.
Reagovat
gigin
Nemáš zač. Až se přeloguju na ...24, tak ti stejně nadám, tak to máš fuk .. úsměvy :-D Jinak najdu, ale je mi to v podstatě fuk. Můžu tam vidět, jak to bylo, nebo se domnívat. Ale, co se honilo hlavou Jankovi nebo Tomášovi se stejně nikdy nedozvím. Myslím si ale, že v obou případech to byly dvojdopady. Nebou dvoudopady, já teď nevím.
Reagovat
gigin
99% dvoudopad !! Ale vážně.
Reagovat
Fandina
... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Nechci soudit :-), sám jsem na diskuzích taky nechoval vždycky v rukavičkách, jen mě to trošku překvapilo.
Reagovat
smazaný uživatel
Nechci soudit :-), sám jsem na diskuzích taky nechoval vždycky v rukavičkách, jen mě to trošku překvapilo.
Reagovat
smazaný uživatel
Nechci soudit :-), sám jsem na diskuzích taky nechoval vždycky v rukavičkách, jen mě to trošku překvapilo.
Reagovat
smazaný uživatel
Ježiš, omluva, dokonce 3x :-).
Reagovat
Fandina
Nač ta skromnost ... "Pes má krásu bez ješitnosti a lidské ctnosti bez lidských nectností" (Lord Byron)

... úsměv
Reagovat
gigin
Zase SVATÁ TROJICE !!! :-o
Reagovat
smazaný uživatel
Však v pohodě, já se jen chtěl obhájit. Ono jestli víš, jak zde vystupuju, tak já rozhodně na nikoho neútočím a neprovokuju, však i ten výraz byl poměrně decentní :)) Ale protože absolutně nejsem schopnej nějakýho "moudřejší ustoupí", tak jsem došel k závěru, že je to jedinej způsob, jak to rozseknout.
Reagovat
smazaný uživatel
:-)))
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist