Murray v Riu udolal Del Potra a jako první má dvě olympijská zlata

14. 8. 2016, 22:10
Aktuality 362
Brit Andy Murray dokázal jako první tenista v historii olympijských her obhájit titul a získat dvě zlata ve dvouhře. Svěřenec trenéra Ivana Lendla porazil ve finále v Riu de Janeiro Argentince Juana Martína Del Potra po čtyřech hodinách 7-5 4-6 6-2 7-5 a navázal na triumf z Londýna 2012.
Andy Murray

Cesta k triumfu v Riu pro něj byla mnohem náročnější než k prvnímu olympijskému titulu. "Tehdy byl finálový zápas jednoznačný, zatímco dnes se mohlo stát cokoliv. Tohle byl určitě jeden z nejtěžších zápasů, které jsem o velký titul musel odehrát," uvedl Murray, který kromě olympiád vyhrál dvakrát Wimbledon a jednou US Open.

Murray získal pro Velkou Británii sedmnácté tenisové zlato z olympijských her v historii. Naopak Del Potro, přemožitel světové jedničky Novaka Djokoviče z úvodního kola, nedosáhl na první argentinské tenisové prvenství pod pěti kruhy, navzdory porážce ale vylepšil svou bronzovou medaili z Londýna.

Devětadvacetiletý Murray v Riu využil i absence řady kvalitních hráčů. Z nejrůznějších důvodů v Brazílii chyběla hned polovina tenistů z elitní desítky žebříčku včetně české jedničky Tomáše Berdycha, který nestartoval kvůli obavám z viru zika.

Souboj dvou medailistů z Londýna nabídl nečekaně mnoho brejků, oba tenisté dohromady přišli o podání patnáctkrát. Del Potro měl za sebou početné argentinské publikum, které na dvorci vytvářelo spíše fotbalovou atmosféru, slavit však mohlo jen po druhém setu, v němž Jihoameričan srovnal na 1:1.

Třetí sada jasně patřila Murraymu a zdálo se, že Del Potrovi, jenž se v únoru vrátil na dvorce po dlouhém zranění a figuruje kvůli tomu až na 141. místě žebříčku, docházejí síly. Fanoušci ale ještě Argentince vybičovali k heroickému výkonu ve čtvrtém setu, který byl ozdobou souboje o zlato.

Oba aktéři finále si prohráli první dva servisy, Del Potro pak získal další brejk a vedl 5:3, k setbolu se však nedostal a poslední čtyři gamy pro sebe získal Murray. Světová dvojka proměnila druhý mečbol.

Del Potro navzdory finálové porážce prožíval úžasný olympijský turnaj. Bezprostředně po losování, které mu přisoudilo Djokoviče do 1. kola, si přitom myslel, že jeho účinkování v Riu nebude mít dlouhého trvání. "V kariéře jsem ještě nic hezčího nezažil. Každý sportovec odevzdá všechno, aby tady mohl být, a mít olympijskou medaili na krku je snem každého sportovce. A mít dvě je mnohem víc než sen," řekl novinářům.

Murray ocenil, na jakou úroveň se Argentinec po opakovaných operacích zápěstí vrátil. "Zaslouží si za to velké uznání a měl by být velmi hrdý, protože to není jednoduché," řekl na jeho adresu. Druhé olympijské zlato Murray příliš neoslaví, protože se musí okamžitě přesunout na turnaj v Cincinnati.

• XXXI. LETNÍ OLYMPIJSKÉ HRY, RIO DE JANEIRO 2016 •
Brazílie, tv. povrch
nedělní výsledky mužů (14. 08. 2016)
• Dvouhra - finále •
Murray (2-Brit.) - Del Potro (Arg.) 7-5 4-6 6-2 7-5
• Dvouhra - o 3. místo •
Nišikori (4-Jap.) - Nadal (3-Šp.) 6-2 6-7(2) 6-3
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

362
Přidat komentář
gigin
Koukal jsem na plážový volejbal sotva 10 minut, když došlo ke zranění zápěstí.
Ale do týdne bych měl být v pořádku.
Reagovat
Davor1
Konečne si tu :-))
Reagovat
Stan_Borowitz
Musíš střídat ruce, aby se ta zátěž rozložila.
Reagovat
Mayo
Andy Murray hľadá súpera aj naďalej. Queens, Wimbledon, OH
Reagovat
smazaný uživatel
18 zápasů. Předtím porážka s Nolem v Paříži, ale před ní 6 výher tam + celý Řím.
Reagovat
PetaM
Prý hledá soupeře ... Ani Nole s ním nechce hrát ...
Reagovat
Mayo
stačí, že s ním chce hrať El Matador (:
Reagovat
smazaný uživatel
Spíš hledá jeho bekhend.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty z toho chlapče neusneš ani druhý den v kuse, solidní mindáček.
Reagovat
Mayo
čo boli nejaké kontroverzné situácie v zápase? posledné dva sety som predčasn skrečoval...tretí len kúsok
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, tady ten šmoula nemůže vydýchat, že Andy hrál 80% úderů Delpovi do BH a přijde mu to trapné :D
Reagovat
smazaný uživatel
Já mít už jedno zlato v kapse, tak jdu jednoznačně přes forhend, tak 70 na 30, ať to má příběh.
Reagovat
HECIS
ty voe ty si mooc :D:D
Reagovat
Stan_Borowitz
To by bylo od každého hráče na okruhu něco jako když jeli Poláci na koních s šavlemi v rukou proti Němcům v tancích. Jasná sebevražda...

Juanovu forhendu nedokáže vzdorovat nikdo. Snad ještě zlepší ten bekhend a koncem příštího roku vystřídá Andyho na postu světové jedničky.
Reagovat
Mayo
aký bekhend či čo? ten rozhodne nemusí hľadať
Reagovat
Herbert_Hoover
čí backhand hledá? ;)
Reagovat
kada.tom
Ferrer OUT ... vzhledem k H2H se to ale i dalo čekat :-)
Reagovat
Pe3k
ten španělský mužský tenis jde do kytek :(
Reagovat
kada.tom
Pablo Carenno by to mohl v budoucnu napravit, jeho tenis se mi fakt líbí a postupně se škrábe vpřed :-)
Reagovat
Pe3k
Neznám, možná to zachrání Karel :)
Reagovat
kada.tom
Pablo není žádnej mlaďoch, už je mu tak 25, ale z těch mladších mi přijde takovej ... nejnadějnější :-)
Reagovat
Pe3k
25 :D ještě vtipnější (smutnější) je, že Djokovic (29) je v současné době nejmladší hráč na okruhu co vyhrál atp masters 1000...
Reagovat
kada.tom
njn :-D
po skončení Novaka, Andyho, Rafy a Federera jsem opravdu zvědav, jak to bude vypadat :-D
Reagovat
Pe3k
Naštěstí velká čtyřka, gigantická trojka, ultra dvojka a GOAT mají v plánu hrát ještě dlouuuho :)
Reagovat
spaniel
O Bustovi se psalo jako o nadeji par let dozadu a od te doby nic. Co jsem ho videl, tak nic extra.
Reagovat
Davor1
Presne tak. Je slabý ako čaj, nič z neho už nebude.
Reagovat
smazaný uživatel
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13903301_1263691816975010_2036365840862010388_n.jpg?oh=7d219247f4920584d64241ae1c9998e2&oe=585D804F

Díky Rafo :-)))
Reagovat
Nola
gratulacia vsetkym Murrayfans, najma jeho najfandovi tomasinhovi a Mutademovi, ktory casom hodil bobek na tento portal, Davor sa tu tiez prezentuje ako jeho fanda, tak aj jemu, Andy je uz teraz olympijska legenda, zapas som po 1.sete zabalila za predpokladu, ze naberie rychly spad...
srandovne je najma to, ze zijuca legenda Fedex tento kov nikdy v singli neziskal , Nole dopadne asi podobne, ako to uz chodi v zivote nemozeme mat vsetko....
Reagovat
kada.tom
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/p480x480/13938422_1003847093067286_4838090790218722309_n.jpg?oh=df653ab9ce53caf1b8ca75dc3227a401&oe=581100CD
Reagovat
dadaft
já to fakt nepochopím, v házené se hraje důležitý zápas pro konečný výsledek skupiny,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, a my sledujeme hladinu oceánu, pohupující se loďky a sem tam kus plavecké čepice nebo ruku.
Reagovat
dadaft
aha, na 21. místě plave naše, tak to jó.
Reagovat
PetaM
Aspoň v něčem jsi první ...
Reagovat
kada.tom
... :-D
Reagovat
Marduch
Jak to ten Ivan jenom dělá... :-p
Reagovat
Kozoroh
Gratulace Andymu a tomasinhovi k obhájenému zlatu, i Andy si našel turnaj, kterému panuje, byť z olympiády si samosebou nemůže odvést tolik titulů jak No1e z Melbourne, TM nebo Rafa z Paříže.
Ale když si srovnám výkon Andyho z před měsíce ve Wimbledonu a teď v Riu, tak ve Wimbledonu hrál o třídu líp. Ty výpadky, které včera/dnes ve finále Andy předváděl by No1e trestal, kdyby v tom finále samosebou byl.
Reagovat
spaniel
To může být tím, že mu tráva víc sedí. On nemá killer shot, ale na trávě je i takový dobře zahraný slajs v podstatě útočný úder, kdežto na pomalém hardu je to jen obranný úder.
Reagovat
Stan_Borowitz
Tak ono zpětně je vidět, že šlo hodně o to, kdo si vylosuje do prvního kola černého Juana. Kdyby ho nalosovali Andymu, tak by pravděpodobně jel po prvním kole domů on a zlatou patrně bral Novak.
Reagovat
makro99
pěkná spekulace - odpočatej a na 2 sety..
Reagovat
Stan_Borowitz
Jasně, že spekulace, jako všechno, co se nestalo. Třeba mohl Andy v roce 2012 vyhrát i WB, kdyby se ve čtvrtém setu nezatahovala střecha. O úspěchu a neúspěchu mnohdy rozhoduje i náhoda.
Reagovat
Mayo
Djoki by bol rád za nejakú medailu, šak ani nevie čo je to finále na OH vlastne ani medaila :(
Reagovat
Pe3k
Má medaili z 2008, ni?
Reagovat
kada.tom
jj, bronzovou :-)
Reagovat
Roger_Federer
Priste si over fakta..;)
Reagovat
smazaný uživatel
proč Andy nehraje v UA a hraje v addidasu ?
Reagovat
Stan_Borowitz
Zřejmě je Adidas dodavatelem/partnerem celého britského olympijského týmu...
Reagovat
Mayo
Grats Andymu, je to pánes. Juanco detto, veľké veci predvádzal v Riu, snáď bude zdravý a prajem mu veľký titul čím skôr.
Reagovat
sprchon
Tak jde na to hezky postupně. Nejdřív bronz, pak stříbro a za 4 roky zlato. :) Proč to nemít komplet...
Reagovat
smazaný uživatel
Za ctyri roky tak max. na paraolympiade;)
Reagovat
makro99
cyniku.
Reagovat
dadaft
gratulace Andymu, další zápis do historie.

gratulace Juanovi, byl by to sen na jednom turnaji rubnout Djoka, Rafu a Andyho, ale nevadí, stříbro je naprosto super a jak píší i jiní -- hlavně zdraví DelPotříku, to ostatní už příjde, protože na to máš.......
------------------------------------------

OT házená žen
--------- takže z nadupané skupiny A neprošly Černohorky a Rumunky. ((
Černohorky byly tentokrát z formy, takže žádná škoda, ale Rumunky mě mrzí, protože už nebude k vidění světová superextratřída Neaguová.
tady je vidět, jak důležitý může být úplně první zápas ve skupině, když se podcení.
(ale zato skoro včera udělaly hvězdné Norky)
,,,,,,,,,,,,,,,,,, no, Angola má zajímavý tým a uvidíme, jestli něco v play-off předvedou (ale asi ne, Rusky je roznesou na kopytech, bych řekl)
Reagovat
janek_da
Zapomněl jsem. Dík oběma finalistům super zápas. Jenom příště, kdyby to Andy pořád nepral Martinovi do toho jeho slabšího bh ...

A dík taky Vlkovi za užitečné komentáře, které mě držely u zápasu.
Reagovat
tito
Každý to bude prát Juanovi do bh. Každý bude zkracovat, když uvidí indispozici hráče. Tak to je a bylo by pitomost dělat opak. To jen my amatéři ji děláme :)
Reagovat
janek_da
prcka :)

dole si jeden (anakin?) na to stěžoval
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, zajímal by mě ten poměr úderu zahranych do bh x fh. Andymu bych dal medaili z tolik procent zlatou, kolik zahrál do fh. Ne vážně, včera si mě tím zrovna nezískal, ale chápu ho :)
Reagovat
dadaft
dalo se čekat, že Andy nebude hrát jako Nadal otevřenou partii, v tom Rafovi všechna čest.
Reagovat
horska.kraslice
Spíš špatná taktika od Nadala.
Reagovat
panzer.dragon
Oboum finalistům gratulace

tak teda zůstane Roger jediný hráč co porazil na jednom turnaji nadala, djokovice a marryho
Reagovat
makro99
Reagovat
spaniel
Neporazil Můru :D
Reagovat
makro99
to sem čekal... můra ještě tou dobou poletovala někde po skotské vysočině ;)
Reagovat
Pe3k
Federer je jediný kdo na jednom turnaji porazil Nadala, Djokovice, Murrayho i Del Potra!
Reagovat
Herbert_Hoover
a Tsonga porazil Federera, Murrayho i Djokovice na jednom turnaji! :)
Reagovat
rod_laver
Po prvním setu jsem si myslel, že bude ve třech hotovo a nakonec se dle komentářů zdá, že mohlo jít do pěti setů. Dobrá práce, Juane, ať zdraví drží :-)
Reagovat
Stan_Borowitz
Ono by to do pěti setů asi i šlo, kdyby Juana za stavu 5:5 30:0 při Andyho podání nepoškodil lajnový rozhodčí. Ale nakonec je to nejspíš dobře, protože by ho pak asi odvážela záchranka.
Reagovat
FulnekUltras
před člověkem, který po osmi letech vyhrál potřetí olympijskou stovku - ve věku, kdy už extrémní fyzické zatížení bolí čím dál víc...bylo skvělé zažít jeho éru na vlastní oči...

https://www.youtube.com/watch?v=2oqktEQa528
Reagovat
cheeky
Poráží ostatní rozdílem třídy, překonává rekordy, vyhrává proti mnohem mladším, poráží i dopující.

1)Serena Williams, USA.......ta musí dopovat jinak to není možné
2)Usain Bolt, Jamajka.........hluboká poklona

holt když 2 dělají totéž, není to totéž, že :-/
Reagovat
blixa
Serena se holt nenarodila v té správné sluníčkové zemi ale u těch odporných agresivních imperialistů ! Je třeba na to správně nahlížet optikou vědeckého komunizmu či něčeho takového :D :D
Reagovat
cheeky
Přesně :-DDD
Reagovat
FulnekUltras
I vzhled svalstva Bolt vs. Johnson vzhledem k anabolickým steroidům se tady už jednou v souvislosti s SW probíral, ale co čecháček nechce, to si nepamatuje... Divím se, že v té tvé "logice" docela klidně připustíš, aby již jednou za objektivně prokázaný tvrdý doping potrestaný Gatlin vůbec na těchto LOH mohl startovat, zatímco řada ruských atletů bez sebemenšího škraloupu odskákala ničím nepodloženým kolektivním obviněním politickou pomstu USA za to, že se jim nepovedlo uchvátit Krym jako strategickou kontrolu nad Černým mořem. Protři si už konečně oči, chlapče, pokud tě už třídní nenávist nezaslepila docela.
Reagovat
FulnekUltras
a zkus ještě třeba pouvažovat o výjimečném Boltově somatotypu, díky němuž udělá na stejné vzdálenosti mnohem míň kroků než ostatní...tohle je výhoda, kterou mu nadělila příroda - a tu zatím ještě WADA na žádnou "černou listinu" prosadit nedokázala...
Reagovat
cheeky
1) Mě atletika nezajímá, takže kdo tam startoval a nestartoval nevím, ten závod jsem neviděl.
2)Politiku tu do všeho taháš ty. Jen abys mohl dát najevo svojí patologickou nenávist vůči USA, ty třídní nenávisti.
3)Vzhled svalstva si tu můžeš probírat jak chceš, bez objektivních důkazů jsou to jen plky.
4)Jen jsi potvrdil moje slova. Bolt výjimečný somatotyp, Serena dopuje. Tedy alespoň podle tebe. Jestli a kdyby Boltovi v bunoucnu na něco přišli spadu smíchy ze židle.
5)Když už se tu tak oháníš somatotypy a rozbory svalstva, předpokládám, že máš dokrorát z medicíny? Hluboké znalosti anatomie? Nebo znáš jen biceps a triceps?
6)čecháčky si nech od cesty. To slovo bylo in tak 10 let zpátky. Od té doby většině lidí došlo jak je trapné shazovat vlastní národ. Taky jsi čecháček, víš. I když bys dal nevím co za to abys byl rusák.
7)svůj nesouhlas s kolektivní vinou jsem tu formuloval hned jak to rozhodnutí padlo. Co Fulnek nechce, to si nepamatuje.
Reagovat
FulnekUltras
Jen pro tvou informaci - Bolt už právě teď nikoho rozdílem třídy neporáží, právě proto, že mu dávno není 22 nebo 24...čímž jsou tvá původní reakce a i další rádobyargumenty vlastně zbytečné, ale pochopitelné, když jsi to neviděl, a přesto věříš, že ju (pravdu) máš... ;)))

Jinak za označením "čecháček" si u tebe plně stojím - už opravdu dlouho jsem neviděl tak výstavní exemplář. ;)))
Reagovat
cheeky
Tak Serena už taky není, tak dominantní jako před lety, nebo se pletu? Mulivil jsem v obecní rovině, nikoli o tomto konkrétním závodě, ale to ty moc dobře víš.
Těší me, že jsem výstavní exemplář čecháčka, já jsem na svůj český původ hrdý, přestože nemám a nikdy jsem neměl české občanství. Možná když to ukážu na cizinecké policii, nebudu muset příště mít víza až přijedeme za manžela rodinou.
Reagovat
FulnekUltras
Serena byla do třicítky taky celkem v pohodě - ovšem její další přístup k přirozenému procesu stárnutí mě už poněkud děsí...jakkoliv tento svůj názor nikomu nevnucuju. Dogmatické setrvávání v představě, že vyplývá z mého rasismu či nenávisti k USA, je ovšem pouze jedním z řady poznávacích znaků klasického soudobého čecháčkovství. Což není ani národnost, ani státní příslušnost, ba dokonce ani životní styl, nýbrž toliko lokálně zdegenerovaná forma stádní existence. ;)))
Reagovat
Fandina
Hlavně je to nesmysl. Termín pro termín, aby bylo o čem mluvit a na co si stěžovat.
Reagovat
FulnekUltras
pravda bolí (???) ... ;)
Reagovat
Fandina
Nejsem ty a nežiji politikou. Řeči o Čecháčcích mi připadají jako vyprávění někoého ukřivděného. Je to trapné.
Reagovat
FulnekUltras
bohužel hodně reálné a zde čitelné... ;)
Reagovat
spaniel
Slyšíš? Oficiálně potvrzeno: trapné. :D
Nesmíš mít ty komplexy z toho, že jsi Čecháček a součást stáda.
Reagovat
Fandina
On přece žádné komplexy nemá, on jen na ně ukazuje u druhých, chápeš?
Reagovat
cheeky
víc k tomu není co dodat.
Reagovat
FulnekUltras
zato když má laksírku celé stádo, to je teprve chuť... ;)))
Reagovat
Fandina
Trpíš komplexem, že jsi ve stádu, že to pořád opakuješ. Jinak si to nedovedu vysvětlit.
Reagovat
FulnekUltras
K vysvětlení čecháčkovství je pojem stáda nezbytný... ;)
Reagovat
Fandina
Rozumný člověk se orientuje sám a nepotřebuje k tomu výklad druhých.
Reagovat
Roger_Federer
Nevim no, ale ja jsem moravak a myslim si ze si rasista, a soudruh rad vzpominajici na doby temna.Milujici maticku Rus.
Reagovat
FulnekUltras
i stádním konzumem postižený Moravák se snadno může stát čecháčkem... ;) ...ale do žádných dotazníků se to nevyplňuje... ;)
Reagovat
Roger_Federer
Souhlasim, stejne tak jako Sovecky agent, rad uziva vymozenost svobodneho sveta, pravo se vykecat.
Reagovat
FulnekUltras
Svět celkově moc svobodný není, tento portál zatím ještě ano... ;)
Reagovat
Stan_Borowitz
Celkově je svět, jakkoli míra svobody v něm rapidně klesá, pořád ještě nesrovnatelně svobodnější než byla naše země za vlády tvých soudruhů...
Reagovat
spaniel
On se furt ohání tím, že není člen stáda, ale když jdu na seznam, tak to vypadá, že právě on je členem početnějšího stáda... Nemocná doba. Škoda, že nejsi na FB, je tam skupina ldioti z novinek a denní výběr top příspěvků.
Reagovat
Stan_Borowitz
A tak to je dobře, že z nich lidi nají srandu, dnes už jsou fakt jen směšní. Jako ten šašek tady. Jenže tady je kůl v plotě, jako Jakeš, i myšlením na zhruba stejné úrovni...
Reagovat
FulnekUltras
Tomuhle fyzicky mimořádně zdatnému dědkovi nesaháš ještě i dneska dokonce ani argumentačně (myslím obsahem projevu) byť po kotníky... ;)))
Reagovat
Stan_Borowitz
Jakešovi? Pravda, s tím bych se do argumentační přestřelky dostat fakt nechtěl. Ten by mne umlátil bojlery...
Reagovat
FulnekUltras
O příčinách současného stavu naší země dokáže ještě dneska říci pár větami mnohem víc, než jakýkoliv režimní blekotal na třista stránkách "veledíla", které se už po měsíci prodává ve zlevněných knihách za desetikorunu.
Reagovat
Stan_Borowitz
Je a byl to prostě myšlenkový titán. Žel nepochopen, zůstal jako kůl v plotě. Podobně jako jeden přispěvatel tohoto webu.

Mimochodem, zítra jedu na Riviéru, cestou se možná stavím v Monaku. Nechceš něco vzkázat Pétě? Třeba o těch hodnotách, co dnes už mizí? Nebo o lavičkách pro bezdomovce?
Reagovat
FulnekUltras
Tak daleko za ní jezdit rozhodně nepotřebuju. ;))) Navíc teď asi ještě dost dlouho nebude "doma"... ;)))
Reagovat
FulnekUltras
Ještě poznámka k Jakešovi: po Praze opravdu dodnes chodí i jezdí docela sám - a na rozdíl od nejrůznějších samozvaných "titánů", kteří se v panickém strachu ze "socky" ;))) a přímého kontaktu s lidmi ;))) radši nechávají vozit, k tomu nepotřebuje ani ochranku, natožpak nějaké pochybné vozidlo s majáčkem... ;)))
Reagovat
Stan_Borowitz
To je tedy frajer, to by zdaleka každý devadesátiletý důchodce nezvládl, žít bez majáčku.
Reagovat
FulnekUltras
Čekal jsem, že v souladu s přirozeným pudem sebezáchovy budeš chtít ze svého veřejnoprávně-liberálního argumentačního septiku už konečně vyplavat, ale když vidím, jak si v těch už skoro 27 let uleželých postveškrnovských pomejích slastně bahníš, nemám opravdu srdce podat ti tam byť jen šnorchl... ;)))
Reagovat
spaniel
Nemocný.
Reagovat
FulnekUltras
335
Reagovat
Stan_Borowitz
Těch laviček by bylo určitě daleko víc...
Reagovat
FulnekUltras
Lavičky jsou - jenom přestěhovány na místech, kde se nepředpokládá veřejné pohoršení bohabojných čecháčků tvého vpravdě exportního kalibru... ;)))
Reagovat
Stan_Borowitz
Na tohle nemá smysl reagovat. Je to jen výraz jeho totální argumentační bezmoci, mne tyhle zoufalé bláboly a směšné pokusy o urážky vždy zahřejí na duši. Není nic zábavnějšího než bezmocně se vztekající bývalý příslušník "silových složek" předlistopadového režimu.
Reagovat
FulnekUltras
jak už jsem jednou uvedl, tebe bych šacoval v 80. letech na průměrného servilního svazáčka, po 25.11.1989 (to už ti odnikud nic "nehrozilo" ;) na horlivě po odplatě ;))) bažícího spoluzakladatele buňky ;))) Občanského fóra na pracovišti... zatímco dneska jsi už jenom tuctový konzumní pragmatik ;) s vyjadřovací úrovní veřejnoprávní televize... ;)))
Reagovat
Stan_Borowitz
za potvrzení toho, co píšu výše. Ve všech třech příspěvcích. Líp to snad ani nešlo, dnes jsi se překonal, tavarišč.
Reagovat
FulnekUltras
Nechci ti do toho kecat, ale v téhle fázi tu někteří duševní velikáni vytahují jako svůj poslední trumf počet zaměstnanců... ;)))
Reagovat
Stan_Borowitz
Pravda, ve Svazu sovětských socialistických republik, tam byla vždy nejvyšší zaměstnanost...
Reagovat
FulnekUltras
Tak hlavně aby měli všichni dost toi-toiek a uhrazené zdravotní i sociální... ;)
Reagovat
Stan_Borowitz
Tak to víš, každý se nemůže přestěhovat do Monaka, tolik bagristů jako tenistek ta malá zemička nepotřebuje...
Reagovat
FulnekUltras
Zase bagristi by určitě uvítali aspoň z poloviny monacké platy... ;)))
Reagovat
Stan_Borowitz
Možná by jim stačily monacké daně a odvody, jako Pétě...
Reagovat
FulnekUltras
Už jsi se zajímal o ten seznam Panama Papers? Až tam uvedení skuteční šmejdi vrátí, co této zemi ukradli, dá se byť jen uvažovat o něčem jiném.
Reagovat
Stan_Borowitz
Jojo, souhlas, všichni šmejdi by měli vrátit všechno, co ukradli. Včetně komunistických šmejdů. Ale to by spláceli ještě tak 300 let.

Tak já jedu...
Reagovat
FulnekUltras
Tak jsi to nakonec přece jen patřičně uvědoměle ;))) zvládl...a můžeš zas chvilku spokojeně hnít kdesi pod hladinou... ;)))
Reagovat
FulnekUltras
stále více zasmrádajících "sametových" splašků...
Reagovat
spaniel
"s vyjadřovací úrovní veřejnoprávní televize... "

Pořád lepší, než komerční ;)

Jinak by to možná i k nečemu vedlo, kdybys to vždy nezabil slepencem hesel a přívlastků, takže vznikne jen guláš. Ty nikdy nedáš názor, myšlenku, něco...jen generátor náhodných slov, který má bohužel v databázi jen pár slov z komunistických sloganů.
Reagovat
FulnekUltras
Chápu, že v momentě, kdy už tě pravda sere moc, je nejjednodušší ji označit za guláš...aspoň si trochu promastíš závity... ;)
Reagovat
spaniel
Hlavně ty své výtvory neukazuj mamince, nemusela by to zvládnout.
Reagovat
FulnekUltras
Bohatě stačí, že to nezvládá pár místních čecháčků... ;)))
Reagovat
Frick
http://www.onlajny.com/match/index/date/2016-08-15/id/177909

Udělat on-line reportáž ze 9,8 sec. běhu se dvěma situačníma zprávama z průběhu závodu. :-D

"Gatlin jde dopředu!"

"Bolt dotahuje manko, přesprintovává přes Gatlina!"
Reagovat
FulnekUltras
Posledních 40 m ostatní už jen jakoby stáli...
Reagovat
Frick
Ještě tak na 50. metru jsem si myslel, že nastane nějaká "systémová chyba", ale jak prostě roztočí ty motory na plnej výkon, tak je jak raketa :o)

No ale pro sódruha Černoška to asi skutečně musí bejt úspěch, že ho vždy přitáhne. Prý i za rok.
Reagovat
kada.tom
Reagovat
kada.tom
wow :-O
Michael Johnson přišel o svůj parádní světový rekord
Reagovat
Frick
Zlatý Hattrick?

Černošek by si ho určo přál. :-D
Reagovat
Frick
A přijde to, na co čekáme 4 roky....
Reagovat
kada.tom
a to?
Reagovat
Frick
Co asi. Zkus hádat.
Reagovat
kada.tom
jestli myslíš finále mužské stovky na OH, tak to přijde na řadu ve 3:25 CEST, ne ve 3:00 :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Už nemám sílu to hodnotit, všechno zde již bylo vyřčené. Bylo to úchvatné finále s neopakovatelnou fanouškovskou atmosférou, velká škoda hlavně pro ty, co odešli po druhém či třetím setu, pak se totiž Juan začal zvedat a byl to urputný boj v každé výměně, neustále si chlapci brali podání a nic nebylo jisté do poslední chvíle. Oba dva jsou pro mě vítězové, protože Andy dokázal to, co ještě nikdo před ním, a Delpo si získal svojí naprosto nečekanou krasojízdou pres Djokovice a Nadala miliony srdcí fanoušků. Kdo by od něho čekal něco tak neuvěřitelného? Ani ho snad ta prohra mrzet nemusí, hlavní je, že se vrátil ve velkém stylu a přidal medaili, kterou ještě nemá ;) Hlavně ať se ho drží zdraví :)) Gratulace oběma, jsou to borci a i díky nim bude tahle olympiáda nezapomenutelná :)
Reagovat
Davor1
+100
Reagovat
smazaný uživatel
:-))))
Reagovat
Alfonzo
Chyba rozhodciho za stavu 5:5 a 0:30 ve 4. setu podle me rozhodla cely set.
Reagovat
Stan_Borowitz
Přesně tak, to byl kritický moment.
Reagovat
smazaný uživatel
http://live.robinwidget.com/streamvideo4/free-live-video-streaming-del-potro-murray-center-court-tennis-379534.html

Ceremoniál, kdyby někdo chtěl.
Reagovat
smazaný uživatel
A zajímavé, že Andy jednu olympiádu vyhrál doma a druhou prakticky proti celému publiku, kde byl skoro domácí Juan.
Reagovat
Davor1
Ak by som mal pred turnajom vybrať 3 hráčov, ktorým by som chcel vidieť s medailami, tak by som vybral presne tých troch, ktorí tam teraz stoja na pódiu. Neskutočné. Lepšie to pre mňa skončiť ani nemohlo :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Nádhera, obrovský respekt a poklona Juanovi za celý turnaj i za dnešek, ukázal, že je to velký hráč prostě. Postupně si jde pro to zlato, za 4 roky třeba klapne.

A Andy, jasně, měl docela easy los, ale překonal dvě velké krize, pak s přehledem rozdrtil Keie a dneska sice s blackouty a zbytečnými problémy, ale přeci jenom to zvládl. Bojoval neskutečně, i když krom včerejška nehrál ideální tur¨naj, zvládl to a stálo za to jet do Brazílie. Tenis na OH prostě patří, plno hráčů ukázalo, jak moc to pro ně znamená. A vyhrát jako první hráč podruhé, navíc obhájit, to je fakt něco neskutečného. Myslím, že jednou ta moje sranda přezdívka Sir Andrew bude skutečností.

Chtěl jsem, aby jel do Cincy a získával body na Noleho, ale po tomhle asi rád vynechá a zlobit se na něj nebudu. Srát na body, tohle je daleko sladší odměna.

https://www.youtube.com/watch?v=CcYWCe1cIg8
Reagovat
kada.tom
Těžká šichta, byť Juan vypadal už od začátku hodně unaveně, tak se nakonec ze zápasu vyklubala krásná bitva, která neměla daleko od 5. setu. Nakonec se ale i přes několikeré Andyho zaváhání na servisu ukázalo, že Andy je na tom kondičně opravdu vynikajícně :-)

Andy se tak stává prvním, kdo dokázal nejen olympijské zlato obhájit, ale vůbec ho získat dvakrát. Myslím, že Andy si zlatou za své výkony i za své návraty v některých utkáních zaslouží. Juanovo stříbro je opravdu překvapením, ale milým, nelze mu nepřát úspěch, už jen za ta zranění. Bronz má Kei, který trochu překvapivě porazil Rafu, ale i jemu to přeju :-)

Na to, jaký panovaly obavy o kvalitu olympijského klání mužů z hlediska toho, že tam zdaleka necestovali všichni favorité ... hodně kvalitní turnaj vygradovaný dnešním finále :-)
Reagovat
Ereinion
Škoda, Murray měl prostě víc sil...zasloužené vítězství Andyho a skvělé finále...doufám, že DelPo aspoň nějakou dobu vydrží zdravej, má na každýho
Reagovat
smazaný uživatel
Jeho zdraví je velký otazník, klidně je možné, že ho zas delší dobu neuvidíme, ale nemá cenu plašit.
Reagovat
smazaný uživatel
Gratulace...pekny match.

Juan nadherny turnaj;) Nakonec stribro velmi dobre, Juan uz stejne planoval po losovani gril s kamosema nekdy v pondeli, bo myslel, ze vyleti s Djokem, takze ja myslim, ze se zlobit nikdo na neho nebude, kdyz se opozdi se stribrem...;)
Reagovat
smazaný uživatel
A jeste jedna vec me mrzi...polsky komentator rikal, ze Andy dela vsechno co muze, aby nehral paty set, bo vi, ze by mu tam v tom rozhodujicim setu Juan uz levitoval...tak to je mozna skoda, ze jsme nevideli Argentinskou levitaci;)))
Reagovat
Davor1
Ale ja verím, že za 4 roky v Tokyu doplní zbierku aj postupku :) BIG4 bude minulosťou a Juan to tam rozstrieľa celé :-))
Reagovat
janek_da
Pěkný zápas. trochu škoda, že Juan nemá bh o něco lepší. To by se tam honili víc.
Andy vytáhl v pravý čas esa.
Reagovat
FulnekUltras
Reagovat
Lunej..
Gratulace, moc pěkná gratulace u sítě a Juan je zpět!!! Krásné finále.
Reagovat
kada.tom
Andy dvojnásobným singlovým vítězem olympiády :-)
No ... kdo tohle má? :-)
Reagovat
smazaný uživatel
VAMOOOOOOOOOOOOOS! COMEEEEE OOOOOOOON! PIČOOOOOOOOO! JE TO TAAAAM!
Reagovat
Davor1
Reagovat
janek_da
second gold medal
Reagovat
Davor1
:-))
Reagovat
smazaný uživatel
OMG!!!!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Mrdky fakt ti diváci.
Reagovat
Davor1
Juana poškodzujú rozhodcovia, Andyho diváci no...
Reagovat
smazaný uživatel
Ajej Murray gem od vítězství, Juan očividně poškozen lajnovým a vzhledem k tomu, kolikrát v tomhle setu jsme viděli brejk, to byl možná rozhodující gem. Napětí by se dalo krájet, co výměna, to klenot, má to neskutečný grády a neumim si představit 5.set, ti už fandové zbourají stadion asi :D
Reagovat
FulnekUltras
nečekaný úlet jihoamerického linesmana...
Reagovat
smazaný uživatel
A byl to skutečně klíčový moment, který dost možná připravil Del Potra o možnost urvat to v tiebreaku, ten lajnovej byl určitě brazilec :(
Reagovat
janek_da
von je to lišák, ten Juan. Chce vyhrát v TB, aby konečně první servíroval
Reagovat
kada.tom
Andy, zkus to ukončit na returnu!!
Reagovat
vrabejka
Čárový vzal Juanovi klíčový brejk krása. Gratulace Murraymu ke zlatu.
Reagovat
smazaný uživatel
Podobně poškozený byl tehdy Fabio ve třetím setu, Andy má na tohle štěstí.
Reagovat
Lunej..
Tak Juan mohl využít dva, ale Andy dál dvě esa no.
Reagovat
Davor1
Reagovat
kada.tom
Uuuuf!!
Ale už to vypadalo na další prohraný podání ..
Chyba čárového ale gigantická, Juan byl hodně poškozen
Reagovat
smazaný uživatel
Servsimaaaaaaaan!
Reagovat
insanezy_
Murray to prvni podani mi prijde, ze trefuje z 10 procent :D
Reagovat
smazaný uživatel
jak nabiha Juan na sit, jdu hlavou uz do stolu...;D)
Jinak pekne dropy Andyho...
Reagovat
Lunej..
Ale lajnovi dnes Juana teď poškodili, celkové má smůlu.
Reagovat
Davor1
Mali by si s Petrou založiť nejaký klub poškozených lajnovými :DDD
Reagovat
Lunej..
No mohl vést 40:0, místo toho měl Andy 1.podani a bylo to v háji. :)
Reagovat
insanezy_
No, dost mozna klicova situace zapasu.
Reagovat
Davor1
Prečo? Veď ten fifteen tak či tak vyhral Juan.
Reagovat
janek_da
nevyhrál
Reagovat
Davor1
To bolo už pri BP?
Reagovat
janek_da
0:30, chyba, opakování, 15:30
Reagovat
insanezy_
Nevyhral prave. Bylo to 30:0 a tim padem by mel 3 BP a ne jen dva.
Reagovat
Davor1
Ok, sorry, ja som bol v tom že to bolo za stavu 15-30
Reagovat
Kozoroh
Pleteš se, opakovanou výměnu získal Andy.
Reagovat
smazaný uživatel
A ted konecne po delsi dobe BH winner....no vidis Juane;)))
Reagovat
Davor1
Neskutočný game, neskutočná atmosféra. Najlepšie OH finále ever.
Reagovat
kada.tom
Come oooooooooooooooooooooooon!!
Udrž servis, kua ...
Reagovat
smazaný uživatel
COME ON!
Reagovat
svetova.dvojka
Pouze sportovci Severní Koree dokázali potěšit stranu práce a lid.
Reagovat
svetova.dvojka
V 5.setu je možné cokoliv a o tom je.
Reagovat
FulnekUltras
hlavně o hlavě
Reagovat
smazaný uživatel
Vydrž, Juane, vydrž, konečně hold, tak už hlavně žádný brejkování
Reagovat
svetova.dvojka
Teď mě tak napadá, může být komunista homosexuál ? Když už byl ten Prague Pride...
Reagovat
Frick
Jsem si jist, že ne. Tedy téměř jsem si jist. Asi na 96%.
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to je hotovo pro tento set. 0:30 a on 3x netrefí return. To je fakt takový kretén, že to fakt není možné.
Reagovat
smazaný uživatel
Soupeř v křečích, jako první si podržel servis a pak to dojebe a prohraje 3 gamy v řadě. Nemám slov fakt.
Reagovat
kada.tom
jedině, že by ještě zabral na returnu teď
Reagovat
smazaný uživatel
to je zaklad;)
A jeste kdyz souper pomuze;)))
Reagovat
vrabejka
Tak bud ted DelPo potrvdí brejk a nějak ten set doklepe nebo ho ztratí, sesype se a Murray vyhraje 6-4 tak uvidíme.
Reagovat
smazaný uživatel
Teď se teprve spaniel dočká. Je to pičus.....
Reagovat
kada.tom
Andy asi zlato nechce ... já ho fakt nechápu
Reagovat
Lunej..
Juan zase nahoře, před chvílí na umreni, to jsou věci.
Reagovat
Ereinion
Pomohla mu ta masáž nejspíš
Reagovat
kada.tom
nahoře, ale díky Andymu
Reagovat
Lunej..
Já vím, ale taky má zásluhu na tom, že přehodí míček přes síť.
Reagovat
svetova.dvojka
Mu stačí stříbro, je skromný jako Lenin.
Reagovat
kada.tom
tak kdyby měl být skromný jako Lenin, tak už by dávno to zlato měl :-D
Reagovat
vrabejka
Důležitý hold. Tildenuv rozhodne.
Reagovat
smazaný uživatel
Si nemůžu pomoct, ale i když ted Delpo šetří tím BH levé zápěstíl tak tímhle stylem FH si zas brzo dojebe to pravé. Takové FH jak na OH hrál naposledy v roce 2009.
Reagovat
24tomas
se zlatou medailí na krku už může mít spokojeně dojebaný všechny dvě zápěstí
Reagovat
Tuttovka
Je hrozná škoda, že Juan je tak unavený a nemá dostatečnou kondičku. Nehraje špatně, ale v takovéhle stavu mu prostě nemůžou jít všechny údery podle představ.
Reagovat
svetova.dvojka
medical time
Reagovat
kada.tom
komedie, fakt ...
tak snad konečně Andy udrží servis ..
Reagovat
kada.tom
hurá ...
Reagovat
Davor1
Murraymu sa zrejme na tomto turnaji po každom vyhratom sete automaticky aktivuje brainless mód, výnimkou bol akurát včerajší zápas s Nishim. Ale to je už jeho dlhodobý problém, že akonáhle sa momentum zápasu presunie na jeho stranu, tak to na neho má presne opačný účinok, ako by malo mať. Asi potrebuje mať ten pocit, že mu tečie do topánok, ináč chybuje ako kretén...
Reagovat
smazaný uživatel
+1
Reagovat
vrabejka
Pojd Delpo zkus tento set vyhrát Murray už to nezvládá. A čím víc mu bude utíkat zápas tím bude labilnější a odejde mu servis.
Reagovat
svetova.dvojka
Teď už je to jasné, Del Potro vyhraje 7:6 v pátém.
Reagovat
smazaný uživatel
A zvěř v publiku má pré...

Jinak přijdou jen mě podavači na OH nejhorší, co jste kdy viděli na okruhu?
Reagovat
Ereinion
Jo, dost hráčů říkalo, že tohle ještě nezažili...holt Brazílie
Reagovat
Lunej..
Stěžuje si na ně kde kdo. Tak to víš, nemají takové zkušenosti.
Reagovat
kada.tom
Andy, Andy ...
Reagovat
Frick
Narozdíl od Bolívijců, Brazilců, Venezuelanů, Kolumbijců atp. jsou Argentinci vyloženě evropský typy. Možná by to bylo dobrý místo k životu, až Evropu dobudou Muslimáci?

BTW: Dokonce ten hlavní hrdina z Divokýho Anděla (ze srandy jsem se včera podíval na pár dílů) vypadal v obličeji úplně jak Berdych. Strašně mne to pobavilo. :-D Ta podoba.
Reagovat
FulnekUltras
Taky mají solidní zkušenosti s překonáváním finančních krizí... ;)
Reagovat
Frick
To jo no. Ale jejich HDP na hlavu je asi na 75% našeho (a 150% rumunského!), ale když si člověk na street view projde Buenos Aires, tak vidí spousu chudinskejch čtvrtí s nepořádkem, chudobnejma baráčkama a odrbanym elektrickym vedenim.

Jakoby Argentinci nebyly schopni se starat o kultivaci veřejnýho prostoru.

A žít v nájemních domech.
Reagovat
FulnekUltras
Tak ty makroukazatele jsou vždycky trochu zavádějící... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
jasne ze to ovladnu.ked sme zistili(a aj oni) ze zbrane,ktore sme vyvinuli su nam na nic,ked nam chyba vôla
Reagovat
smazaný uživatel
Vamos! Rebrejk.
Reagovat
smazaný uživatel
Come Oooonnn, Rebrejk;D)
Reagovat
svetova.dvojka
tak až ve dvě...
Reagovat
FulnekUltras
teď vzpírání - ženská supertíha - to sú ale samice... ;)
Reagovat
FulnekUltras
vítězí stodvacetikilová Číňanka Meng (nadhoz 177) před metrákovou severokorejskou zagroškudlou Kuk (175) a 144 kg vážící us-hamburgerkou Robles, čtvrtá muslimská reprezentantka Haradi z Egypta si při posledním pokusu utrhla stehenní sval a odvlečena z pódia, obě nejlepší Asiatky ve dvojboji přes 300, komentátor čt na velmi nízké odborné úrovni - ovšem závěrečná nezbytná poznámka o omluvě "vůdci" mu kádrový profil jistě spraví...
Reagovat
smazaný uživatel
:DDDDDDDDDDD

Co to bylo? 2 nalité FH mimo a pak po dobrém servisu další 2 UE z FH? Zase po zisku setu nekonccentrovaný.
Reagovat
kada.tom
strašný ... tohle nepochopím, místo, aby se do nalomenýho soupeře zakousl, tak mu dovolí získat brejk ..
Reagovat
kada.tom
no toto ... Andy zase trojčí na začátku setu :-/
takový hrubice ...
Reagovat
kada.tom
naštěstí hned kontroval ...
Reagovat
smazaný uživatel
T5etí set byl od začátku v režii Andyho, sice brejk přišel až za stavu 3:2, ale ta změna proti tomu druhému setu byla viditelná, Andy zlepšil hru, je přesnější a Delpo vypadá, že je docela hotový. Ale nesmí Andy polevit, Juan je bojovník a nějaké zbytky sil najde. Takže come on!
Reagovat
smazaný uživatel
Uz polevil;D)))
Reagovat
smazaný uživatel
A rozezpival Argentince jak nikdy;D)))
Reagovat
kada.tom
Come ooooooooon!!!

Chci věřit, že ten break na 4-2 rozhodl celý zápas a že si to už Andy nenechá utéct. Vede 2-1 na sety, 4. set začne na servisu - víc už moc chtít nemůže. Musí držet servis a čekat na šanci (která snad přijde) :-)
Reagovat
Frick
Až teď mi došlo, že se hraje na tři vítězný :-D
Reagovat
Rogers
Pascal Maria, předvádí obdivuhodný výkon:
1)1.set, za stavu 0:30 ve zlomovém gamu, nedovolí del P. jestřábí oko tj. fifteen místo del P. pro Murraye -30
2) Druhý set napomenutí del Potra ve zlomovém gamu 4:5 není náhoda (nevadí mu, když Murray nadhazuje 3x
3) Třetí set chybná oprava čárového v neprospěch del Potra
Bravo, mr Pascal !!! Judy může být spokojená
Reagovat
kada.tom
Maria je jeden z nejlepších rozhodčích, co na ATP a WTA jsou
Reagovat
vrabejka
Tento set už může DelPo vypustit. 3.set je jasný.
Reagovat
vrabejka
Bojím se že tento brejk rozhodl celý zápas :(
Reagovat
GRAND
neboj
Reagovat
janek_da
v žádném případě
Reagovat
vrabejka
Bojím se že tento brejk rozhodl celý zápas :(
Reagovat
GRAND
neboj
Reagovat
janek_da
asi jo
Reagovat
janek_da
asi jo
Reagovat
kada.tom
paráda, tak hlavně držet podání :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Hele, kdes byl vcera...?
Byl zapas roku;)
Reagovat
janek_da
na borky jsem se díval. jinak jsem regeneroval.
Reagovat
smazaný uživatel
no a ted regeneroval Juan;)
je tu brejk,
...skotsti fans v tech cepickach vypadaji jak Boris Hubner;)
Reagovat
janek_da
chytrý jak potro. kam se na něj hrabe Andy
Reagovat
smazaný uživatel
regenerace ve tretim, to je jedna z mala sanci na vyhru...v petisetaku...
Reagovat
Davor1
Jedno je ale treba poznamenať, je neskutočné, že Delpo je aj po dvoch rokoch bez tenisu, x operáciach, zrakvených zápästiach, a takmer neškodnému BH stále ďaleko nebezpečnejší, ako typologicky podobní, dlhoroční, konzistentní top10 hráči Berdych s Raoničom dokopy :DDD
Reagovat
FulnekUltras
má to ve FH i v hlavě, no... ;)))
Reagovat
Kozoroh
Pascal Maria je k0k0t...
Reagovat
janek_da
ruský koment je dobrý.

papal? nepapal? papal!
Reagovat
Kozoroh
Del Potro v druhém setu byl agresivnější a víc hrál BH přímo, omezil slajz. Murray v mezihře víc kazil než v úvodní sadě.
Reagovat
Stan_Borowitz
óóó-lé, óoo-léé...
Reagovat
kada.tom
Andy si ten set prohrál na začátku ... tak snad do 3. setu vstoupí dobře on
Reagovat
vrabejka
Delpooooo jooooo!!!
Ale už moc sil nemá, musí to urvat vůli a doufat, že Murray si vybere zas nějaký gem blbec ale věříme.
VAMOS!!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Ach jo, to takhle nešlo celý set? Hrát Andy tohle každý game na returnu, tak zdaleak ten set nemůže prohrát. Ale bohužel, zapnul hodně pozdě a Juan bere zaslouženě druhý set. Rozhodly první dva gamy, kdy Juan využil své šance a Andy pak následně ne. Pokud budem pokračovat ale tímhle tempem, tak to půjde.
Reagovat
kada.tom
přesně, celý set hrál na returnu velký kulový a začne hrát na poslední chvíli ... doufám, že teď se bude snažit víc a půjde do vedení 2-1 na sety
Reagovat
janek_da
noo, ten SP v předešlém gemu měl Andy dost namále
Reagovat
janek_da
Juane, Andy. Rakety dolů a vyřiďte si to pěkně po chlapsku.
Reagovat
smazaný uživatel
v kazdem pripade momentum ztraceno, a potvrzujeme 1:1...
Ted jen Juan ve tretim musi zavest novou past na Andyho...nooo, a hlavne se opirat po kazde vymene o raketu, min, tak na 5 min.
Rano kolem pate, jak to pujde vse dobre, bychom mohli ten Argentinsky MB oslavit...
Reagovat
janek_da
Pokud teď Andy brejkne, tak nemám strah. Ve ztrátě momenta je mistrem zase Andy.

Ale jak Delpo naznačuje, že se mu chce spát, to je pro mě úplně nový prvek. Paráda.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, celkem vymazlene gesto...ovsem jak mu Andy zahral pekneho dropa, tak k nemu Juan letel rychleji nez medved, ...tim se trochu proflakl...
ale ja myslim, ze jeste neco vymysli.
Reagovat
smazaný uživatel
Delpo, pojd do toho na krev, ty kluku chlupatá, já vím, že tě to bolí, ale hobluj dál!
Reagovat
Davor1
Ty vole, čo máte všetci s tým "chlupatým Delpom" ? Nevšimol som si, žeby tak niekto niekedy pomenoval Rogera, Stana, Štepulu či ďalších...
Reagovat
smazaný uživatel
Kluku ušatá nebo chlupatá, není to jedno? K němu to prostě sedí v dobrým slova smyslu ;)
Reagovat
Lunej..
opět ukázal velkou empatii.
Reagovat
smazaný uživatel
Taky si říkám. Mně přijde, že proti tomu Del Potrovi něco má...
Reagovat
Lunej..
Tak že mu nepovolil jestřába, ok, ale dát napomenutí při gemu na setball mu přijde necitelný.
Reagovat
Stan_Borowitz
vůI
Reagovat
smazaný uživatel
dalsi BH winner, no prosim, a ze to nejde, kurde;D)
Reagovat
Stan_Borowitz
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
No tak ten úvod setu Andyho docela poznamenal, žádná šance na returnu nepřišla, což je samo o sobě u Andyho nedobré znamení. Bezradnost, příliš mnoho chyb, upuštění od praktikoví BH po lajně čas od času. Poslední šance na záchranu setu.
Reagovat
smazaný uživatel
To by na té lajně musel stát Delpo s nastaveným bekhendem, aby tam zahrál.
Reagovat
Davor1
Toto ti vyšlo :DDD
Reagovat
spaniel
Murray je solidně mimo, škoda toho závěru prvního setu.
Reagovat
Lunej..
Unavený a bh zatěžovány Juan se rozhodl vyhrát a zemřít na kurtu :)
Reagovat
svetova.dvojka
Snad to stihnou před 1:00 ,to běží Bolt a Gatlin semifinále stovky.
Reagovat
Stan_Borowitz
Tak si na necelých 10 sekund přepneš program. Když se trefí do pauzy po lichých gemech, tak o nic nepřijdeš.
Reagovat
spaniel
Nic, dodívám se ráno ;)
Reagovat
smazaný uživatel
jo, ten paty set muze byt nekde kolem ctvrte, pate...
Reagovat
smazaný uživatel
Nééééé! :D
Reagovat
darek.vrana
Posloucháte Svačinu nebo Bidrmana? Já za bé.
Reagovat
svetova.dvojka
Vojtu
Reagovat
smazaný uživatel
B
Reagovat
smazaný uživatel
Čo by som dal za jedneho z nich!!..:D
Reagovat
Kozoroh
Svačinu.
Reagovat
smazaný uživatel
Bé je správně
Reagovat
Stan_Borowitz
to fakt nemá chybu. Atmosféra úžasná.
Reagovat
smazaný uživatel
presne...neskutecne...jak lidi jen tak rvou je to o nicem, ale jak zpivaji sborove, je to parada...
Reagovat
smazaný uživatel
Stane, mam pocit, ze tie chorály su pre teba naj momentom celej olympiády...Podla mna sa uz pohravas s myslienkou, ze by si sa siel pozriet do Buenos Aires na nejaký zápas Davis Cupu :)
Reagovat
Stan_Borowitz
To není špatný nápad, ale tam asi nebude tolik lidí. Fakt se mi to hrozně líbí, na tenise nezvyklý prvek. Lepší než ty naše trumpety a bubny na DC, ty mně spíš lezou na nervy.
Reagovat
smazaný uživatel
Škoda toho prvního BB Andyho, měl to krásně nahrané na oblíbený prohoz cross, který mimochodem za pár minut trefil v pohodě, a on zahraje kopec do BH, nechápu. Mohlo být veseleji. Ty prní dvě hry ho můžou mrzet, ale věřím, ež šance ještě přijdou. Juan teď sice dává jedno 1. podání za druhým, ale to trvat nebude.
Reagovat
FulnekUltras
Ať ti letošní LOH šampioni už stojí za to...
Reagovat
janek_da
Jsem zapomněl, že je to další pokračování bitvy o Malvíny
Reagovat
kada.tom
Falklandy (fandím Andymu) :-D
Reagovat
svetova.dvojka
Skotové byli proti okupaci Falkland.
Reagovat
kada.tom
za to lid na Falklandách se vyslovil zcela jasně :-)
Reagovat
FulnekUltras
stejně jako na Krymu... ;)
Reagovat
Kozoroh
Jo a zemi toho, kdo vyhraje, ostrovy připadnou ;-)
Reagovat
svetova.dvojka
Murray je v krizi...
Reagovat
paddy
kde dávají stream s hladkým průběhem finále?
nechci se dívat na pětisetové drama no.2 vs no.141
Reagovat
smazaný uživatel
Sledovat finále OH turnaja na Dubai Sport s arabským komentárom, kde komentátor po každom winneri Brita kričí Muráj, Muráj..Je proste priceless..
Reagovat
Davor1
Reagovat
Lunej..
Má brejk, ten náš chudák:)
Reagovat
Davor1
Drží sa neskutočne :-)) Ale je mi ho po niektorych výmenách strašne ľúto...
Reagovat
Lunej..
Tak ho nelituj, to mu nepomůžes. :)
Reagovat
kada.tom
Come oooooooooooooon!!
Teď si to pro to Andy šel :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Na jak dlouho to ještě vidíte? Asi budu zase čekat na Dohráno do dvou, co? :(
Reagovat
smazaný uživatel
Proč čekat na pořad, co máš druhý den na netu v pohodě?
Reagovat
smazaný uživatel
Druhý den to na webu ČT určitě ještě není. Možná zase někdo nahraje reportáže na youtube, ale já to chci vidět v kuse...
Reagovat
kada.tom
uvědom si, že Dohráno oproti OH téměř nikoho nezajímá ... už to tu bylo před týdnem a opět si tak naivní ...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak určitě (viz "Dohráno běželo 67 minut po půlnoci")...
https://sport.aktualne.cz/fotbal/glosar/jak-je-to-mozne-soudruzi-rval-by-filmovy-major-na-scasneho-s/r~72f9f6ba5d0111e6abfa0025900fea04/
Reagovat
kada.tom
jak jsem psal ... téměř nikoho
a já se rozhodně raději podívám na akvabely, teakwondisty nebo parkur než na sestřih z naší ligy ...
Reagovat
smazaný uživatel
Hm, tos asi nepostřehl, že žiješ v zemi, kde mají druholigové fotbalové zápasy vyšší sledovanost jako zápasy základní části hokejové extraligy...
Reagovat
kada.tom
což je mi úplně fuk :-)
já měl vždy raději hokej jak fotbal :-)
Reagovat
spaniel
Hádka o sledovanosti a Kadlecův ultimátní argument :D
Reagovat
kada.tom
já se s nikým nehádám, hele :-)
a argument ... prostě mě nezajímá sledovanost druhé fotbalové ligy, nezajímá mě ani ta liga samotná ... a když Monty zmínil hokej, tak jsem mimo to zmínil, že i tak je u mě v oblibě spíše hokej jak fotbal :-)
Reagovat
Kozoroh
Nechápu, proč v kontextu finále OH řešíš trapné Dohráno...
Reagovat
kada.tom
+ nekonečno
Reagovat
janek_da
Na Dopito se ale vždycky rád podívám.
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
janek_da
jj, sory. Chlastání se v poslední době hrozně zrychlilo.
Reagovat
smazaný uživatel
Proto, že se to má vysílat?
Reagovat
Kozoroh
Vždyť to je jenom orientační program, každý soudný chápe, že finále OH v tenise mužů má přednost.
Reagovat
kada.tom
ano, každý soudný to pochopí :-)
Reagovat
smazaný uživatel
COME ON! Tak tohle je ještě lepší, než vyhrát třeba 6:3. Set vyhraný tak či tak a zhruba o 20-30 minut delší, než by byl bez toho kolapsu Andyho. Juan dal do návratu hodně sil a stejně mu to bylo k ničemu. Hodně důležitý první set, vyhrát teď 3 ze 4, to bude mít Delpo fakt těžké a je to dost možná mission impossible.
Reagovat
smazaný uživatel
Tenhle set měl Martín dotáhnout. Teď už to neotočí :(
Reagovat
kada.tom
ale teda Andy si to nesmírně zkomplikoval, už dva servisy si udržel jen tak tak ...
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem úplně zapomněl, že se to hraje na tři vítězné sety. Po tom nahuštěném programu geniální nápad... Delpo s tím bekhendem, to je smutný pohled a Murrayho taktika hrát všechno do toho bh mi připadá trapná, Skot ztrácí sympatie, jak je mu vlastní.
Reagovat
spaniel
Ty toho máš dost po necelém setu? Nadal hrál Federerovi do bekhendu 10 let v kuse a někteří to oslavovali jako vrchol tenisu.
Reagovat
Lunej..
:D
Reagovat
Davor1
:D
To je tak, keď niekoho nemáš rád, tak je to dobrá palica na psa, naopak, keď niekomu fandíš, tak je to zrazu geniálna taktika no... Ale Andy mu tam nehrá viacej ako mu tam hral Nadal, Djokovič a všetci ostatní.
Reagovat
Lunej..
Spíš mi Delpo přijde jak pokusný králík, všichni vědí, že má problém, tak toho využívají.:)
Reagovat
janek_da
já taky nemám dobrý servis a nutí mě ho hrát. to máš všude
Reagovat
Lunej..
Já nemám dobrého nic a proto jsem odmítla post ve WTA:)
Reagovat
smazaný uživatel
No jasně, já to dneska beru tak, že mu dle výrazu tváře bh působí bolesti a přijde mi sviňský mu to tam furt pálit a taky nudný, výměny jsou pak docela předvídatelné.
Reagovat
Davor1
Takže by mu to mal zo solidarity dávať na téčko do FH, nech ho Delpo rozstrieľa ako rešeto či ako? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jasně, že dělá, co musí :D ale je to Skot, šklebí se, dělá spoustu chyb, nudně hraje do bh a proti němu stojí Delpík, jeden z nej sympaťáků a ošklivý Andy ho neustále nutí hrát náročný bh :D
Reagovat
Davor1
A včera tu Nadalovci karhali Rafu za to, že mu to tam prestal tlačiť ako v prvom sete :D
Reagovat
smazaný uživatel
Je to tady blázinec, pyšný na sebe nejsem, ale propadám emocím :-D
Reagovat
Lunej..
Spíš hysterii:)
Reagovat
smazaný uživatel
Ty aby sis nepřisadila ;-)
Reagovat
FulnekUltras
;)))))
Reagovat
smazaný uživatel
:DDDDDDDDDD
Reagovat
smazaný uživatel
Aspon se Juan nauci hrat poradne BH;)
Ma na to jeste min. 3 sety...
Reagovat
pockerface
To je jak na houpačce. Škoda, že se finále nehraje taky jen na 2 vítězné sety, to bych věřil Juanovi, ale, že by v tomto tempu dal Můru ve 3.setech, tomu nevěřím. Ale proč ne? Pár překvapivých vítězstvích na OH v Riu už bylo, tak proč ne v singlu.
Reagovat
smazaný uživatel
No teda naprosto zbytečná komplikace, první set měl být dávno za náma, bohužel si Andy vybral jeden blackout na servisu a druhý naštěstí zažehnal. Do té doby byl úplně v pohodě a nechal se zbytečně nahlodat. Hlavně ten 1. set vyhrát, pak už to bude mít Juan hodně těžké vyhrát 3 ze 4 setů v tomhle stavu.
Reagovat
smazaný uživatel
3 gamy naprosto bez servisu a stejně zvládnuté, to je důležité. Každopádně ta pohoda z úvodu je pryč, v pohodě vedl 4:1 a věřil, teď jakoby moc nevěděl, co hrát a Juanovy čopy mu dělají podobné prblémy jako ty Johnsonovy¨. Ztratil tu jistotu a musí bojovat. Hlavně ale ten set neztratit úplně.
Reagovat
svetova.dvojka
Škoda, teď to měl Juan Martin dát :-(
Reagovat
vibbi
Nechápu, ze mu nedovolil vzít si oko. A co, ze odehrál míček? To měl míček jen pozorovat?
Reagovat
smazaný uživatel
tuhle výměnu zvládnul Delpáč skvěle.
Reagovat
Lunej..
To jo, ale ten Andyho styl prát do BH Delpovi je už nudný.
Reagovat
Lunej..
Snad to zvládneš vůbec dohrát.
Reagovat
Lunej..
Teda Juan si procvičuje BH.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist