Na třetí pokus už uspěla. Na Li je nejstarší vítězkou Australian Open

25. 1. 2014, 11:20
Aktuality 301
Třetí finále v Melbourne už Na Li v premiérové vítězství na Australian Open přetavila. Jednatřicetiletá Číňanka v boji o svůj druhý grandslamový titul porazila Dominiku Cibulkovou a stala nejstarší vítězkou úvodního grandslamu sezony. Zároveň je teprve čtvrtou hráčkou, která v Melbourne zvítězila po odvrácení mečbolu. Ten proti ní měla už ve 3. kole Šafářová.
Profily hráčů
Na Li (© Tennis Australia)

Dominka Cibulková v předešlých čtyřech duelech proti Na Li uhrála jediný set a recept na ni nenašla ani popáté. Vzdorovat jí dokázala jen v prvním setu, byť čínské hráčce po dvou dvojchybách "darovala" první game.

Na Li vzala soupeřce servis v první sadě ještě jednou, vždy ale ztratila i svůj, jednou dokonce po setbolu, a úvodní set vyhrála až v tie-breaku. Sérií vítězných míčů po lajně si vytvořila rozhodující náskok 5-1 a stejně jako v předešlých dvou finálových duelech v Melbourne vedla 1-0 na sety.

Čínské favoritce narostlo sebevědomí a tentokrát už dokázala nadějně rozehraný zápas dotáhnout k titulu. Zatímco o první set se hráčky tahaly hodinu a jedenáct minut, druhé dějství trvalo jen 28 minut.

Slovenka byla proti strojově hrající soupeřce bezmocná. I když bojovala až do úplného konce, prohrála všechny tři své servisy a s Melbourne se rozloučila "kanárem".

Obě hráčky při přebírání trofejí marně zadržovaly slzy. "Dvakrát jsem tu těsně prohrála, teď se mi to konečně povedlo. Už teď se těším, až se sem opět za rok vrátím," řekla na dvorci Na Li, která ve finále v Melbourne dvakrát prohrála; v roce 2011 s Belgičankou Kim Clijstersovou a loni ztratila i kvůli podvrtnutému kotníku nadějně rozehraný duel s Běloruskou Viktorií Azarenkovou.

Dominika Cibulková a Na LiNa Li se stala teprve čtvrtou tenistkou v historii, která triumfovala v Melbourne poté, co odvrátila mečbol. Kritickou výměnu přežila i se štěstím ve třetím kole proti Lucii Šafářové. Zároveň se v 31 letech a 334 dnech stala také čtvrtou nejstarší vítězkou grandslamu a vůbec nejstarší šampionkou Australian Open. Jen o 14 dní starší byla na loňském US Open při svém triumfu Serena Williamsová, Martině Navrátilové bylo v roce 1990 při vítězství ve Wimbledonu 33 let a 263 dní.

"Za tenhle úspěch vděčím celému týmu. Trenéru Carlosi Rodriguezovi za skvělou přípravu, kondičnímu kouči za to, že už jsem čtyři roky nebyla zraněná. Velký dík patří mému manželovi, teď bude v Číně slavný. Vyplétáš mi rakety, misíš mi pití, cestuješ se mnou po celém světě. Si vážně skvělý chlap a máš štěstí, že sis mě našel," bavila Na Li publikum při slavnostním vyhlášení.



Cibulková v Melbourne vyřadila nasazenou trojku Rusku Marii Šarapovovou i pětku Polku Agnieszku Radwaňskou, spanilou jízdu turnajem ale k prvnímu slovenskému titulu z grandslamu v historii nedotáhla. Ve svém prvním grandslamovém finále prohrála stejně jako krajan Miloš Mečíř v roce 1986 na US Open a o tři roky později na Australian Open.

I tak mohla být čtyřiadvacetiletá Slovenka s vystoupením na prvním grandslamu sezony spokojená. "Byly to fantastické dva týdny mého života. Nechci brečet. Je jasné, že Australian Open se teď stává mým nejoblíbenějším turnajem," uvedla. "Chci pogratulovat Na Li, zaslouženě tady stojí jako vítězka," dodala.

- AUSTRALIAN OPEN 2014 -
(Austrálie - Melbourne, tv. povrch, 33.000.000 austr. dolarů)
sobotní výsledky (25. 01. 2014)
Dvouhra - finále:
Na Li (4-Čína) - Cibulková (20-SR) 7-6(3) 6-0

Esa: 2-3
Dvojchyby: 0-7
Vítězné údery: 34-11
Nevynucené chyby: 30-28
Brejkboly: 5/10 - 2/3
Vyhrané výměny: 75-58
Čas: 1 hodina a 37 minut
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

301
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
lars
Cibule 2.set nejak "odflakla" :))
Asi rozhodly DFs
Reagovat
smazaný uživatel
Kdo driv byl vitezem
a kdo pitomym smolarem
Kdo prvni v nas zapalil
milovniky a soupere
Kdo driv stal se hrdinou
a kdo zil jepici hodinou.

Kdo driv zahral kratky slajs
a kdo driv dustojnost cmajz
Kdo driv zacal lobovat
a kdo driv trollovat
Kdo driv zacal byt cechem
a kdo driv cinskym lechem.

Kdo driv crossem obhodil
a kdo driv druheho uhodil
Kdo driv fajne copoval
a kdo driv nuzne umiral.

Kdo driv na siti volej spalil
a kdo driv Na-Li spatril
Kdo driv palil primo z voleje
a kdo driv odpovidal strojene.

Kdo byl tim prvnim clovekem
a kdo bude tim poslednim
...nevim...

Ale vim kdo usmev u mne vykouzlil
a kdo tyhle hranice rozdrtil
a tak pravem zvitezil...
---
Na Li, je to tvoje, jsi skvela...
Thanks a lot
you'r very nice girl:)
Reagovat
smazaný uživatel
potlesk, cislo na tlumocnika mam.. :-))
Reagovat
smazaný uživatel
a teprve ted me napadlo... ze ony byly jeste pod vetvi po psovi rozsypany Seifertovy granule!!?? Pamatujes? ;-))
Reagovat
smazaný uživatel
No ba, ze sezral. Prosla lhuta...bylo to vyrobeno na IW 2011, taky jsem dostal behavku....a chvili trvalo, nez jsem se pod vetev vratil...

Zapracovani psem do basne genialniho lejvra:) nelze zapomenout...
ta basen, to byl hit:)))

Neco mne i probleskuje se sojcinou romantickou pousti:)

Neda se to nejak dohledat?
Reagovat
Fandina
Pro básně mám slabot
vždycky to chce nějakou znalost
kromě tenisu v tomto případě
minimálně verše jsou na snadě.

Výsledek chválím velice
i když popravdě sice
mi tak nějak v tomto případě
a věru je to na snadě
unikl Vlkův záměr,
ale zjevně to byla oslava
jak NaLi GS AO vyhrála.

Tak chválím Vlku
tvou úspěšnou ruku
při psaní toho chvalozpěvu
protože je to od tebe věru
české a hezké.
Reagovat
smazaný uživatel
musim se priznat, ze si zasadne nic nearchivuju a v minulosti TP nikdy nelistuju, ale vzpominam si skromne, ze napr. poust mela uroven.. :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Zatim jsem nasel basnickou prestrelku mezi giginem a fandinou,
ktera je vskutku povedena:)

Fandina:
proč ten Nole tolik umí,
že dlouhán Kevin jenom čumí

Gigin:
čumět přestal, je to děs
vyhrál gemík plný es

Fandina:
k čemu Kevinovi esa,
když ten return pořád klesá

Gigin:
dobře Nole, dohraj v klidu
vem mu servis
zní hlas lidu !!

:D))))))))
Reagovat
Fandina
Bože, to jsem si s giginem tak rozuměla. Teď ho nemohu ani vystát ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
dobre cmuchas.. :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Objevil jsem VLSovu basen:)

Pohrávat si se slovíčky,
jak když žonglér hází s míčky,
musí nalézt svoji míru.
Převýšení nad trapnost,
musíme zavčas říci dost,
jinak cenu má to díry v sýru.
Až vylezou zas fanatici,
vytáhnem verše zpod čepicí,
a zas pak budem plkat v míru.
Reagovat
smazaný uživatel
Re: Stan - omluva

Náš milý Stan,
nemá dnes svůj dan (srbsky den :-))
doufám, že odpustí nám,
než se potkáme u nebeských bran.
Tobě věnec budiž dán,
patříš přece mezi náš klan !

:-)))))
Reagovat
dadaft
http://img15.rajce.idnes.cz/d1502/9/9236/9236003_4cd4d395a57358b22ab5b1bde3af1413/images/2014-01-25_232109.jpg?ver=2
Reagovat
smazaný uživatel
Agnieška, tak křehká kráska,
dušičku si v koutku laská,
zve si k tomu velký tisk,
nevidí v tom žádný risk.
Vypouští ven jeden plk,
rve si z toho vlasy vlk.
Vika, to je kamarádka,
ukáže to Aze zkrátka,
že je duše spanilá,
kanárka jí posílá.
Vika dělá rychlou tečku,
a druhého do párečku,
aniž by se prosila ,
kanárka jí balila.
Pak se asi zamyslila,
A druhého rozbalila,
nechá si ho pro radost,
dneska toho bylo dost.
Reagovat
smazaný uživatel
Sojcina basen IW 2012:))) Vycmuchal jsem to:)

Aby to Berdovi nebylo lito:
Poust, to vecne maraveniste hvezd
a co jeste?
V modrem lesklem obdelniku
smele honil Berda Niku.
Kurt, stokrat zdupany
spadanymi hvezdami.

Kruta zmena, smula, brejk,
mic se miji s carami,
pisecna boure
se dvema dykami.

Sen se v pousti ztratil,
Berda vsechno zhatil.
Podana ruka, krach,
za nehty zlaty prach.... :-(

A frcim, hraje John! :-))
Reagovat
smazaný uživatel
PES

Když verše z větve
louskám tady plynule..
Hned taky načínám
seifertovy granule..
Dneska ten tom
to nebyl žádnej "lejvr"
Na tenhle výkon
jen blázen by mu kejvl
Ale večer je mladej
žádný peří nebo kalba!!
Po slaném Jankovi
nastupuje Nalba!
A fandíme všichni
pěkně celá smečka..
Tohle je rozkaz
(direktivní tečka)
Reagovat
Fandina
Na to si vzpomínám, ale stejně sem Nalbovi nikdy nefandila, rozkaz nerozkaz. Sorry pejsku ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
basni nasel jsem tam vic,
tehdy tam snad rymoval kazdej:)
jedina slusna obrana na trolling:)
A tohle se uz asi nevrati...
...a pes asi take ne:/
Reagovat
Fandina
Samozřejmě, že nikdy nejde nic vrátit, ale to neznamená, že co je teď nemusí být také opravdové. Záleží na každém, jak si to vysvětlí. Psa jsem milovala, byl mi na TP nejsympatičtější.
Reagovat
smazaný uživatel
to byly casy... :-)))
Reagovat
Fandina
To byly časy,
když jsme měli vlasy ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
dzjoooo, to byly:)
Reagovat
Frick
Jí psy, nevíte?
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, údajně jí akorát Fricky :-p
Reagovat
Sonja
Proč by je nejedla, pejsci jsou k sežrání.
Reagovat
PetaM
Kdepak, jí to, co my. Copak nevíš, že kuřecí je ve skutečnosti kočka? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ti dík teda. Teď abych si k večeři sehnal něco jinýho :-p :-D
Reagovat
PetaM
Ty jíš na večeři tak těžká jídla? :D :D
Reagovat
pingwin
Nevíte kde bych viděl tu řeč Li Na s českým překladem .. ?
Reagovat
slacker
Mas tablet? tak je urcite takova moc sikovna aplikacka kterea umi prekladat i mluveny slovo
Reagovat
pingwin
tablet nevedu
Reagovat
MarcelPersch
Já jsem nakonec rád, že Serena vypadla, protože Na Li si ten titul zaslouží jako nikdo jiný :))
Reagovat
smazaný uživatel
něco na odlehčení po náročném turnaji.. co ty lidi fakt nevymyslí na blbou reklamu :D:D

http://www.youtube.com/watch?v=i36MzGE-vmA
Reagovat
EllNino
http://www.protennislive.com/lshd/main.swf?year=2014&wkno=99&eventid=&tour=2&lang=en&ref=http%3A//www.atpworldtour.com/wptn los Paříže, Kvitová 2. kolo Cornet/Rybáriková :D
Reagovat
smazaný uživatel
a asi Halepka to čtvrtfinále -_-
Reagovat
smazaný uživatel
Vždyť je jedno s kým bude hrát. Stejně to bude záležet na Petře, tedy pokud se soupeřka nezblázní a nezahraje božsky.. :D
Reagovat
Frick
Jak to jen kdo říkal? Petru může porazit jen Serena, Vika, Masha a Petra :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ta čtvrtá soupeřka ji bohužel poráží často... :(
Reagovat
slacker
Jaka Petra? Cetkovska?
Reagovat
smazaný uživatel
:D:D:D:D
Reagovat
Fandina
Snad už Petra nebude prohrávat a pojede až do finále. Petro pojď!
Reagovat
smazaný uživatel
Brala bych, kdyby se tentokrát zbláznila Petra a hrála božsky :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to já samozřejmě taky.. :-) Necháme se překvapit, jak to nakonec dopadne... :-)
Reagovat
smazaný uživatel
k těm čtyřem bych ještě přidal Na Li :)
Reagovat
tommr
já si myslím, že se ten seznam v poslední době dost výrazně rozšířil ... :(
Reagovat
tommr
to je pro Petru dost těžkej los. To druhý kolo snad ještě s odřenejma ušima udělá, ale ve čtvrtfinále jí vystaví stopku Halepová. A nepomohlo by asi ani kdyby Halepová vypadla s Mladenovicovou nebo Petkovicovou ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Musíš být tak pesimistický? Petra v Paříži neodehrála ještě ani fiftýn a ty už píšes, kdy vypadne..
Reagovat
Fandina
Podle mě se tommr úplně vyžívá v popisování možných neúspěchů Petry. Masochista.
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud bude hrát Simča jako s Cibulkou, tak má Petra velkou šanci. Nicméně mi si tady malujeme, kam Petra může nebo nemůže dojít, zatímco ona nám zase přichystá nějaké překvápko. Není vůbec lehké být Kvitovkou :D A ještě k tomu číst tommrovy komenty, to už chce velkou psychickou odolnost :D:D
Reagovat
smazaný uživatel
"my" samozřejmě mělo být :)
Reagovat
smazaný uživatel
A to si říkáš fanoušek?!
Reagovat
Fandina
tommr je pesimistický fanoušek.
Reagovat
tommr
jak pesimistickej? Napsal jsem, že přes druhý kolo přejde a to je s ohledem na její poslední výkony a její potenciální soupeřky ve druhým kole hodně optimistický tvrzení ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Optimistické tvrzení? Tak to bych rozhodně neřekla. Navíc tu pořád píšes, jak se propadne žebříčkem a že je nepravděpodobný,že obhájí body za Doba a Dubaj.. Takže ano, jsi pesimista..
Reagovat
blixa
Třeba vůbec není fanoušek :)
Reagovat
PetaM
Vy máte problémy :D Já se teda těším, až jí uvidím ve druhém kole na živo. A ostatní soupeřky mě nezajímají. A jestli dojde na souboj se Simčou, tak to bude aspoň zajímavý zápas :P Petra jí má co vracet :D
Reagovat
Fandina
blixa tommr sám říká, že Petře fandí.
Reagovat
slacker
To je komedie. Tak Halepova, Mladenovicova a Petkovicova jsou tezky los. Mozna tak pro Lucii Hradeckou :-)
Tahle permanentni predposranost uz prestava byt zabavna
Reagovat
smazaný uživatel
:DDDD
Reagovat
smazaný uživatel
Já bych si přál, aby ve čtvrtfinále proti Petře byla Kiki a zopakovala to loňské vítězství. :) Ale proti Simoně v 1. kole to bude opravdu dost těžké... Favoritkou turnaje je Masha a já věřím, že svou pozici potvrdí. V Melbourne to sice nevyšlo, ale i tituly z ostatních turnajů se počítají. Anička mi udělala radost v Aucklandu, tak snad se Masha přidá v Paříži. :)
Reagovat
Fandina
Se všemi jmenovanými už Petra prohrála. Kdyby tam byla jména, se kterými Petra vždycky vyhrála, tak by třeba někdo nepsal, že je to těžký los. Jinak je úplně jedno, co se tady píše, podstatné je, jestli ten los považuje za lehký nebo těžký Petra. Tady jí nikdo zápas nevyhraje ... úsměv
Reagovat
slacker
Jo takhle Saru ji nalosovat tomu bych rikal tezky los, protoze s ni nekdy prohrat uz konecne musi :-))) .. S tema ostatnimy uz si povinnou blbou porazku odskrtla
Reagovat
slacker
Se nam sem do vlakna vetrelec vetrelec ktery nasi Petre nepreje uspech z tak mrzkych duvodu
Reagovat
smazaný uživatel
No ty se s tommrem doplňuješ, u něj píšeš předposranost a u tebe je to zase pravidelná nasranost, když Petra prohraje :)
Reagovat
slacker
Tak hlavne kdyz ty se tak radujes z porazek :-)) ... a letos sem si tu jeste srdicko po porazkach nevyleval, pac co oci nevidi srdce neboli
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli sis nevšiml, tak jsem na sobě zapracovala a jsem naprosto klidná a vyrovnaná :D:D
Reagovat
slacker
nevsiml :-) Ze by nejake nove drogy?
Reagovat
smazaný uživatel
jak nevšiml? Nenadávám, nerozebírám, nekomentuju, nepředpovídám, nezatracuju :) nene, žádné houbičky ani perníček, Jeníčku :D
Reagovat
smazaný uživatel
To je hrozný, ta Petra tady nemá klid ani když nehraje..
Reagovat
smazaný uživatel
Gratuluji Na Li. Moc jí to přeju, jen mne mrzí, že jsem finále neviděla, protože jsem musela jet s šopovat..:D
Reagovat
Frick
Ale nechápu ty kurzy. na toho Poláko-němce bylo kolem 1,50 (i při otevření nabídky), přitom je 135., což je jeho kariérní maximum. Je ročník 1989. Na trunaji se mu dařilo, neztratil set, ale někdy musel bojovat až do TB. Kde se vzalo to, že byl v tomhle utkání favoritem? Bohužel to potvrdil. No, vypadá to, že do začátku dubna si Jirka může užívat, protože maximálně obhajuje Futures a 2. kolo Sarajeva, no ale pak celkem začne tóčo, kdy bude obhajovat Mersin. Ostravu, Prostějov, Braunshweig, Liberec...
Reagovat
EllNino
na začátku roku hrál semifinále v Doha a prohrál až s Nadalem ;) ze začátku roku má dobrou velice dobrou formu :D
Reagovat
smazaný uživatel
on vzal myslím Nadalovi i set. Takže žádnej čaj Jiří čekat nemohl.
Reagovat
tommr
nesmíš taky zapomínat, že se hrálo v Německu a na domácí půdě jsou Němci o poznání silnější než venku ...
Přesto je ale pro mě vyřazení Veselýho docela zklamání. Těšil jsem se na jeho finálovou konfrontaci se Sijslingem před nadcházejícím DC a nakonec k ní ani nedošlo ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
ja nevim, vic nez kurzy me vzdycky zajima samotna hra - divali jste se vubec na Veseleho? :-) Ja jsem si vzpomnela az pozde, moc Jirkovu hru neznam, navic ta staticka vysoka kamera je na dve veci, ale kdyz on se tak klati, BH neskodny, nic nevytvori, zadny "tah na branu", zapal.. treba je to jeho styl a uz citil, ze je v loji, ale mladej kluk se ma rvat do posledniho balonu.. :-) vlastne :-(
Reagovat
Fandina
Dneska jsem ho neviděla, ale včera s Heider-Maurerem bojoval dost. Ve druhém přišel o servis, ale pak si ho vzal zpátky a pak urval TB. Včera se snažil hodně.
Reagovat
Sonja
"behind the scenes":-)
http://www.ausopen.com/en_AU/news/galleries/2014-01-25/201401251390651277439.html
Reagovat
a.magerova
Jo a musím se pochlubit, že z mnou vybraných členů týmu vzešla a vzejde vítěz AO :-)))

Sice jsem je jako vítěze netipovala, ale na to se historie neptá :-P
Reagovat
dadaft
já správně tipnul vítězku a z předposledního místa na začátku stoupám jako raketa. ))
(a to jsem ještě prošvihl 8 zápasů, ze kterých bych vytřískal 96 bodů a bylo by to dělené 7. místo))))))
Reagovat
a.magerova
Ahaaaaa, koukám, že Stana i Rafu máš téééž :-P
Takže jsem zas tak originální nebyla :-/
Reagovat
Fandina
Gratulka k NaLI jako celkové vítězky. Super!
Reagovat
smazaný uživatel
Nechodim na "Tenis portal.cz."ani netipujem.Kazdopadne som nikdy nefandila osobam typu D.Cibulkovej,mala postavou i charakterom.Hrala sice dobre,ale to nemusi byt"navzdy".Kazdopadne fandim vysokym tennistkam/sama som vysoka-pisem slovensky,no nie som Slovenka,to vsak nema nic s promitivnou animozitou nacionalizmu,v tom som vzdy nad vecou,taku mam vychovu/.Fandim A.Ivanovic a M.Sharapovej i ked ma tu nesporne budu napadat inviktivami,ze M.Sharapova je "sirena",beriem ju komplexne,ma charizmu i mimo kurtov.Pozdravujem pevneho pana Montyho 25,ktory je nesporne erudovany aj edukovany.Nie som devotna a servilna
Reagovat
Fandina
Dominika má malý charakter?
Reagovat
smazaný uživatel
Ty musíš na všechno reagovat a mít poslední slovo...??!!
Reagovat
Fandina
Doufám, že dotyčný odpoví a pak nebudu mít poslední slovo. Jen jsem se zeptala. Čekám na odpověď.
Reagovat
slacker
Pis hebrejsky a jdi se zase sprtat anatomii
Reagovat
Mayo
Gratulujem Na Li...podľa predpokladov vyhrala, takže žiadne prekvapenie...ona je sympoška takže je to v správnych rukách...Dominika skvelý turnaj a nech maká aj ďalej...
Reagovat
a.magerova
Taky musím pochválit výkony Dominiky a její postup až do finále, stejně tak obdivuji ty fanoušky otužilce, kteří podporovali Dominiku v Bratislavě na náměstí u velkoplošné obrazovky, teda v takové zimě by mě tam nedostali ani za peníze ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Nepovídej. Kdyby hrál Roger, tak bys byla první, kdo by tam běžel... :D
Reagovat
carolyn
Kdyby vyhrál Roger, tak Magerka je první kdo mu tady gratuluje - Na Li přišla popřát skoro poslední :-P
Reagovat
a.magerova
Kdyby hrál Roger, tak poběžím první tam, kde mi od něj po zápase "hrozí" pusa, ale tohle opravdu není pro mě, potřebuju na zápasy klid a nejlépe samotu, takže obyvák raději než vytopený sportbar, nevytopené zamrzlé náměstí NIKDY ani kvůli Rogerovi ;-)
Reagovat
Mayo
ani ja by som tam nešiel mrznúť veru :D
Reagovat
Frick
Seš fakt tchurák, tohle tady vypouštět o Wimbledonu 2011. Kdybys byl nějakej troll, ale tohle, to je hrůza.
Reagovat
smazaný uživatel
Starej se o sebe.
Reagovat
rib
Jj, monty má zřejmě geny husitů. Taky bojovali za svoji pravdu až do absurdních rozměrů... jsem ráda, že finále Slováci (nejen) prožívali a že LiNa vyhrála. Vloni totiž ječivá Vika vyhrála "po haluzi", už tehdy byla zábavná Číňanka lepší. ..
Reagovat
smazaný uživatel
...ječivá Vika - to je fakt. Ale Cibulková Dominika to je tedy taky " nářez ", ječí jak Viktorka u splavu...Li Na má titul právem a jsem ráda, že vyhrála.
Reagovat
Fandina
Já jsem zase přála výhru Dominice. Ječení neječení, mám jí radši. Ale NaLi hrála výborně, od TB super a zaslouženě vyhrála. A Domča snad příště!
Reagovat
smazaný uživatel
Za jakou pravdu? Já jsem tady napsal, jak jsem prožíval finále Wimbledonu 2011 a Frick mě za to nazve pohlavním orgánem... Dokud tady nebude pořádný admin, který bude takové lidi nekompromisně banovat, tak se diskuse na TP nezlepší. Bude to tady čím dál víc připomínat žumpu jako na sport.cz, idnesu apod.
Reagovat
smazaný uživatel
mě vadí ječení úplně u každé. Štěstí, že naše tenistky neječí. Ječení a nadlimitní zvuky do tenisu prostě nepatří. To je můj názor. No a její vyjádření, tuším loni, o Stosurové... Jemně řečeno nehezké... Je příliš emotivní a také občas velmi netaktní vůči soupeřkám. Nechápu, čím je někomu sympatická...
Reagovat
smazaný uživatel
"Štěstí, že naše tenistky neječí."

Pusť si někdy Sandru Záhlavovou...
Reagovat
Fandina
Aha, tak to jsem nevěděla, že se vyjádřila nějak o Stosurové. Jinak já rozlišuji ječení automatické, tedy to co předvání Vika a Mária. To je řev, který přehlušuje všechno a je tak silný, hlavně po podání, že protihráčka neslyší nic a ty, které sledují hvizdot míčku pak ani neví, na kterou stranu se vydat. Dominika takhle neješí, po některých míčích ano, ale je to nesrovnatelné s Vikou a Márií, hlasitostí i četností. Spíš je o odfouknutí. Jinak mi sympatická Cibule je a hodně. Hraje agresivně a rychle se pohybuje. A je hezká. Takže proto jí fandím.
Reagovat
Fandina
A samozřejmě, že každému je sympatický někdo jiný. NaLi je velká sympaťanda, ale Dominiku mám radši.
Reagovat
rib
Tož si mladíku přečti ten svůj boj za Nagano...to je husita s řemdichem :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak proč reaguješ v tomto vlákně? Jo, já si stojím za tím, co jsem napsal. Nagano bylo něco neopakovatelného a nedá se to s ničím srovnat. Nikdy by mě nenapadlo, že o tom někdo bude mluvit v souvisosti s tenisem... Jinak už nemám, co bych k tomu tématu dodal. Je sice zábavné, že mě tady za můj jednoznačný postoj nazýváš husitou, ale to není žádný protiargument. Pokud nějaký máš, tak sem s ním.
Reagovat
Fandina
nechci se do toho motat, už se stalo ... úsměv, ale celkový průběh toho, jak si vehementně tvrdil, že Nagano to není, byl zatvrzelý a upřímně, nechápala jsem proč.
Reagovat
smazaný uživatel
Proč? Protože Nagano je jenom jedno. Ale nic si z toho nedělej, já tě občas taky nechápu...
Reagovat
Fandina
Já jsem rozumněla co píšeš, jen mi to připadalo nelogické. A jinak, když příště nebudeš rozumnět, co myslím, tak se klidně zeptej. Ráda odpovím.
Reagovat
Fandina
Oprava hrubka rozuměla a rozumět sorry ... úsměv
Reagovat
Frick
Wimbledon 2010 + 2011 určitě NovaSport, finále žen 2011 s Petrou pak i (navzdory plánu) hlavní Nova. Finále Wimbledonu 1998 s Novotnou pak ČT jako mimořádku a snad i to finále předtím, co prohrála s Hingisovou. Nevim, jak to bylo s Kordou. Jo, 1998 byl dobrej sportovní rok. Dva GS tituly a pak ještě něco... éééé tušim, že někde v Asii (snad Japonsko???) se něco vyhrálo. Ale už ani nevim, co to bylo...
Reagovat
smazaný uživatel
Veliká gratulace k druhému gs titulu , sice sem neviděl ani míček , ale ceremoniál mě stačil , v včerejší diskuzi padlo že je Li Na nudná , ale já myslím že je tomu naopak , je to dost možná nejvtipnější a nejcharismatičtější hráčka a nepoužívá ty nudné fráze jako většina tenisů a tenistek.
Reagovat
blixa
Na Li a nudná ? Já myslím že je to naopak nejzábavnější tenistka na okruhu, jak hrou tak verbálně ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
No tak nevím jestli je hrů úplně ta nejzábavnější , ale možná i jo a co se týče jejich vyjádření , tak je to vždycky skromné a zaroven vtipné .
Reagovat
Sonja
Souhlas kluci, Nalinka nejen že hraje atraktivní tenis, ale navíc je milá, osobitá a má smysl pro humor:-) Jsem jen ráda, že s tenisem ještě neplánuje skončit. Proč by taky končila, je jí za chvíli 32 a vyhrála další GS. Píle a pracovitost holt přináší ovoce:-)
Reagovat
blixa
Vypadá to, že Na Li ještě končit nechce :
" V únoru jí bude 32 let, ale tím se netrápí. "Nejsem stará," odvětila na otázku, jaký je pocit být nejstarší vítězkou turnaje. "Věk nic neznamená. Jsem za ten svůj ráda. Mám aspoň více zkušeností. "

A taky chce vyhrát všechny čtyři GS. Tak snad nám ještě chvíli bude dělat radost :)
Reagovat
smazaný uživatel
Náladu fanouškům trošku kazí známá slovenská věštkyně Maria Kotlárová své krajance ve finále nevěří. "Dominika bude mít se soupeřkou velké problémy. Čeká ji těžký boj a vidím na konci zklamání," věští rodačka z Levic.

Tak teď už zbývá jenom sehnat číslo na tu věštkyni a zeptat se jí, jak dopadne hokej v Soči, jestli mám vsadit na Gabču Soukalovou atd. :D Ne, dělám si srandu... Já na tohle fakt nevěřím. :)
Reagovat
Fandina
Věštkyně je dobrá. Ale upřímně, ve všech sázkovkách byla favoritkou LiNa.
Reagovat
Sonja
Ne asi, takhle věštit by asi zvládl každý:-DDD
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak. Zajímalo by mě, kdyby taková věštkyně měla něco tipovat každý den. To by potom asi nebyla taková úspěšnost... :D
Reagovat
Sonja
Vsadím se, že na zítřek věští Rafu...
:-DDD
Reagovat
smazaný uživatel
a hned spadne na 50%.. :-)
Reagovat
baggik
Prvni finale malokdo zvladne, skoda, Domca byla prejeta, ale suprovy turnaj.
Reagovat
Fandina
Petra ho zvládla.
Reagovat
baggik
Vím. :-) Však píšu málokdo = jen ti nejlepší a nejodolnější. :-)
Reagovat
Sonja
Tak Petra je mentální titánka.
Reagovat
Fandina
Souhlasím, Petra je psychicky silná a výkony u ní se odvíjí od momentální situace se zdravím a herního umu.
Reagovat
smazaný uživatel
no myslím, že Sonja to myslela sarkasticky :-) .. já bych spíš řek, že umí být mentálně silná, ale mnohdy se jí to prostě nedaří :-). Hlavně v těch úvodních kolech, kdy má hrát proti slabším soupeřkám. Mentální sílu předvádí právě s hráčkami výše postavenými, s kterými má velmi slušnou bilanci.
Reagovat
Sonja
Né, já jenom chtěla použít to zdejší oblíbené sousloví:-D
Jinak Petra je určitě psychicky silná dost, ta když už se dostane do finále, tak neprohrává (nechoďte na mě s výjimkama, ty jen potvrzujou pravidlo:-D)
Reagovat
Fandina
Nevím, jak to myslela Sonja, ale já si opravdu myslím, že Petra je psychiky silná a že pokud prohrává, tak je to především a jen z důvodu herního. Ale jinak se nikoho nebojí.
Reagovat
Fandina
A samozřejmě, že když prohrává, tak to může být ovlivněno zdravím, ale to je u každého.
Reagovat
blixa
http://sport.idnes.cz/foto.aspx?r=tenis&c=A140125_100332_tenis_ma
Když tak koukám na foto č.4, tak bych řekl, že Domča až skončí s tenisem může plynule přejít mezi kulturistky ;-)
Reagovat
Sonja
Reagovat
Sonja
Reagovat
Fandina
díky, já jsem to neviděla.
Reagovat
carolyn
paráda :-) mě ty "rychlopřeklady" komentátorů pěkně štvou - měli by to zakázat.
Reagovat
petrulinka
A to proč jako? Myslíš si, že každý umí anglicky? Mně to vyhovuje, já umím anglicky jen minimum, takže já komentátory chválím. Asi by se ti taky nelíbilo, kdyby ses dívala na přenos v ruštině či jiném jazyku a vůbec jsi nevěděla, o čem je řeč.
Reagovat
smazaný uživatel
Tady nejde o to, ale o tom, že simulatitvní překlad je na prd v tom, že během toho proslovu nebo rozhovoru nestíháš všecko a přijdeš třeba o půlku projevu. Proto je lepší nechat hráče domluvit a pak to přeložit vlastními slovy.
Reagovat
ta-dah
zrejme jsi mel na mysli simultanni preklad, ze. Ja jen, abys pripadne nesetrvaval v omylu. Anyway, take it easy ...
Reagovat
Fandina
Jenže česky mluvené televize je proto, aby překládala, kdyby to nedělala, tak nemá cenu jí platit. A přeložit něco potom, je také špatně, protože dotyčný také gestikuluje a je odezva diváků a potom by už překlad nejen překladatel hůř stíhal co se týká jeho vlastní paměti, že by zapomněl co bylo, ale ani divák by nemusel propojit souvislosti. Když chceš slyšet jen co říká originál, jde to, stačí se na to soustředit a můžeš si to překládat sám. Není to nikdy úplně ticho a překlad to nikdy úplně nepřehluší. Také jde až po té.
Reagovat
slacker
Vsimli jste antivlajeckari toho ze u ubou finalistek bylo jasne receno behem ceremonialu odkud jsou? Li Na of China
Reagovat
Fandina
Jasně že, každý někam patříme a za to se není potřeba stydět.
Reagovat
VlS
Když pominu fakt, že si každý může fandit komu chce, tak stejně musím konstatovat, že tam naše vlajka nebyla.
Reagovat
slacker
A za sve zvrhle fandeni taky bude pranyrovan. A na falesnost argumentu pro podporu sveho postoje (individualni sport, neni to olympijada) bude poukazovano.
Reagovat
slacker
Proste se smirte s tim ze i v turnajich WTA a ATP nejsou tenisti amorfni masa individualit bez statni prislusnosti
Reagovat
smazaný uživatel
gratulace, moc jsem jí to přála. Má daleko sympatičtější projev a neječí při každém míči....
Reagovat
smazaný uživatel
Paráda, Nalinko.
Reagovat
Fandina
To je pravda, že Domča moc ječí, ale jinak je taky sympatická a hrála dobře. NaLi ale byla jasně lepší.
Reagovat
blixa
Vidíš, já ti to včera říkal ale tys mi nevěřila ;-)
Reagovat
Fandina
blixa ... co jsem nevěřila?
Reagovat
blixa
Že Na Li bude jasně lepší :)
Reagovat
Fandina
blixa tak to jsem opravdu nevěřila. Že bude jasně lepší jsem opravdu nemohla vědět. Druhý set byla.
Reagovat
Sonja
http://www.ausopen.com/images/pics/misc/f_lina_day13_13.jpg
Reagovat
carolyn
krásná fotka :-)
Reagovat
PetaM
Tak se přece jenom dočkala! ... Ale to potítko :D :D
Reagovat
dadaft
po talíři druhá nejkrásnější trofej pro ženy.
moc se mi ten pohár líbí...
Reagovat
smazaný uživatel
Dios mio, Soničko
tož takhle nachat si ty zdrobnělinky typu Nalinka, Féďa etc na fejsbůčíček
Reagovat
Fandina
AO je pro mě také druhý neuspěšnější GS po Wibmlu, až na ten posun, ale je ... úsměv
Reagovat
Fandina
oprava ... druhý nejoblíbenější je AO po Wimblu ...
Reagovat
Sonja
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1044250_10152516701366102_1815342300_n.jpg :-))

smrk: Kdes byl, už jsem se tu po tobě ptala, smrčíčku:-)
Reagovat
VlS
A nemá smrčíček bebíčko? Připadá mi maličko nervózňoučkej.
Reagovat
Fandina
VlS ... ty když máš bebíčko, tak ti vadí zdrobněliny?
Reagovat
smazaný uživatel
ty si tu krouzis a jeste jsi mi nerekla, co teda platis, kdyz nepiju pivo.. :-) Myslim za to cichani k mickum, totiz nase klikani - ve stejny cas.. ;-)
Reagovat
Fandina
Já jsem si toho také všimla, jak jsme se shodly ve stejný okamžik. Jen jsem u tebe musela ocenit, že ten fetišismus byl trefnější, Domča fakt asi nervozní nebyla. Jen LiNa byla lepší, když začala hrát od TB svoji hru. Takže místo placení nápoje, což virtuálně nelze, zvedám palec a máš navrch za ten fetiš ... pojď pojď pojď
Reagovat
smazaný uživatel
:-)
Reagovat
carolyn
Gratulka vítězce a gratulka Domče, že se dostala až do finálka, i tak je to pro slovenský tenis úspěch. Jen škoda toho výsledku v druhém setu na finálovej zápas
Reagovat
smazaný uživatel
gratulace bezkonkurencne vtipne NaLince.. Cinglis.. ja z tebe jednou padnu, tomasinho.. :-)) Hodnoceni zapasu necham povolanejsim, rozumim jenom bouchani do mice.. a to bylo, kdyz ho Na Li usadila pekne do kurtu, svizne a ohromujici.. :-) Hezky hepik, presne jak ma byt, uz Dominika me proslovem dojala k slze.. :-) jeji fi GS je skvely uspech, seslo se ledacos, ale rozhodne nebyl zadarmo, gratulace.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
:-)))
Reagovat
Fandina
NaLi. Potvrdila roli favoritky a od TB již nedala Cibuli šanci. Dominika hrála výborně, ale NaLi je jiná třída. Fandila jem Domče, ale na Linku neměla. Gratulace k finále. Domčo pome pome pome! Linko go go go!
Reagovat
smazaný uživatel
Gratulace Na Li! Skvělý turnaj až na drobné zakopnutí s Luckou to byla austrálska jízda par execellence. Po celou dobu finále, vlastně celý turnaj si šla za svým cílem a dokázala to.
Ale gratulaci si zaslouží i Domča, životní turnaj pro ní, ačkoliv s hořkým koncem a hlavně, který se v její kariéře už vůbec zopakovat nemusí.
Samotné finále se začalo nervózně od obou hráček, hlavně Dominika zaplatila daň nováčka v úvodu zápasu. Pak Domča velmi sympaticky bojovala, snažila se, ale holt Na Li je jiná váhová kategorie. Největším rozdílem byl servis a return. Jinak Na Li mimořádně útočná, backhand skvostní. Po vyhraném tajbrejku už z ní odpadl tlak a nervozita, přestala kazit a trefovala jeden přesný úder za druhým. A po celý zápas byla neuvěřitelně koncentrovaná, jako stroj. Naopak Dominice odešla hlava a nad kurtem zazpíval kanár.

Jinak obě to jsou velmi sympatické hráčky. Při závěrečném proslovu byly velmi milé a usmívavé :-) S výsledkem finále jsem spokojený.
P.S: Chrissie Evert to pořád sluší ;-)
Reagovat
tommr
já si myslím, že v úvodu vypadala jako nováček spíš Li Na, která byla viditelně nervózní a zbytečně kazila podobně jako v zápase s Luckou. Cibulková mě naopak překvapila s jakou vervou do zápasu vlítla. Po vyhraným TB se Li Na uklidnila a bylo v podstatě po zápase ... :)
Reagovat
Sonja
Souhlas.
Reagovat
Fandina
Přesně tak. NaLi se po TB zklidnila a začala hrát super, Domče už nedala šanci.
Reagovat
Nola
zaslúžené víťazstvo, v druhom sete Dominiku prevalcovala, gratulujem, Domča pekný úspech, verím, že sa od tohto finále odrazí a posunie sa tento rok do TOP10, je maličká, so slabým servisom,ale ako sa ukázalo v ženskom tenise to nič neznamená, ak tam môže fungovať Sara Erani, prečo nie Dominika...
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.opengdfsuez.com/#/tableaux-resultats/qualifications

Hned v prvním kole proti sobě Hradecká a Záhlavová-Strýcová, hraje i Petra Cetkovská a Kr. Plíšková.

Připojuji Gratulaci samozřejmě i úžasně hrající a mluvící Li Ně!!!
Reagovat
tommr
průběžnej stav žebříčku WTA k dnešnímu dni tj. po odehraným finále na AO.
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Petru.

1. Williams, S. 13000 (+8255)
2. Azarenka 6581 (+1836)
3. Li 6570 (+1825)
4. Radwanska, A. 5750 (+1005)
5. Sharapova 5416 (+671)
---------------------------------------
6. Kvitová 4745
---------------------------------------
7. Errani 4440 (-305)
8. Jankovic 4310 (-435)
9. Kerber 4030 (-715)
10. Halep 3760 (-985)
11. Wozniacki 3370 (-1375)
12. Ivanovic 3160 (-1585)
13. Cibulková 3056 (-1689)
14. Vinci 3020 (-1725)
15. Lisicki 2980 (-1765)
16. Suarez Navarro 2745 (-2000)
17. Stosur 2705 (-2040)
18. Stephens 2415 (-2330)
19. Bouchard 2369 (-2376)
20. Kirilenko 2325 (-2420)
...

Li Na i po vítězství ve finále zůstává na třetím místě, ale její ztráta na druhou Azarenkovou je ted jen pouhých 11 bodů. Vzhledem k neotřesitelný pozici Sereny bude ve zbytku sezóny asi nejzajímavější boj o druhý místo ...

Cibulková se po senzačním vítězství nad Agou posunula na 13. místo a má elitní desítku na dosah. Po jejích rozpačitejch výkonech z poslední doby kdy vypadla z první dvacítky je to skoro neuvěřitelný. Na AO ovšem hrála opravdu skvěle ...

Petra i přes nečekaný selhání proti Kumkhumový zatím zůstává na šestým místě. Propásla ovšem velkou příležitost posunout se v žebříčku nahoru a její největší soupeřky na 7.-10. místě se jí zase o kousek přiblížily. Pokud co nejdřív pořádně nezabere hrozí jí přinejmenším vypadnutí z elitní osmičky. Mohlo by k tomu dojít už po turnajích v Doha a v Dubaji kde Petra obhajuje z lonska spoustu bodů ...
Reagovat
smazaný uživatel
Koukám do diskuse na idnesu, že i tam je o tvoje žebříčky pořád zájem...
Reagovat
tommr
opravdu? Já už tam ale od tý doby co zavedli povinnou registraci na jméno vůbec nechodím ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, vážně. Podívej se na tohle...
http://sport.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A140125_100332_tenis_ma&razeni=vlakno

"nevíte, jestli je tu ještě takový ten počtář bodů. tipnu si i přezdívku - tommr. zajímalo by mne, jak to vidí s kvitovou - dle mého světovou jedničkou už nikdy nebude."
Reagovat
smazaný uživatel
Anny Jurečkové se mi líbí :-)

"Tomu už pravděpodobně z počítání Petry proher hráblo" :D
Reagovat
slacker
Napis jim tam ze podle temneho proroka Tommre velmi realne vypadne z desitky a na tuty z osmicky :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Já už na idnes taky dávno nepřispívám. Jenom si tam občas čtu diskuse...
Reagovat
slacker
Jako napsat ze Dubaj (470) a ctvfinale Doha je obhajoba spousty bodu, je fakt zoufale. Hodne bodu je to pro hracku co se placa mezi 2 a 3 desitkou, ne pro toho kdo ma mit ambice na top3
Reagovat
tommr
Anny Jurečková není daleko od pravdy. Petra mě skutečně občas dohání k šílenství ... :)
Reagovat
slacker
Taky to tam jen ctu, nejak nemam dost duvtip si tam zalozit ucet jako Bozena Nemcova.
Reagovat
tommr
ambice jsou jedna věc a reálný možnosti zase druhá. Momentálně Petra na top-3 vůbec nemůže pomýšlet ...
A že se ti 695 bodů, který Petra bude v Doha a v Dubaji obhajovat nezdá moc je spíš věc tvýho špatnýho úsudku popř. nedostatků v aritmetice. Pokud je Petra neobhájí (což je bohužel velice pravděpodobný) a Jankovicová, Kerberová nebo Halepová tam udělají aspon jeden slušnej výsledek (což je taky velice pravděpodobný) půjdou všechny tři před ní ...
Reagovat
misa
Když uvážím loňské body za Doha, Dubaj a Indian Wells + to, že se Petře pravidelně nedaří obhajoby + její současné nulové sebevědomí, je i pro mě propad Petry žebříčkem očekávaná věc.
Reagovat
slacker
Pockej pokud se pravidelne nebude schopna dostavat alespon do semifinale-ctvrfinale turnaju tak je definitivne v haji.

S artitmetiku jsi na tom na velmi stiru ty. Nejak si neumim prestavit tu plnou ztratu 695, top neni mozne ani teoreticky, to by musel vypadnou pokazde v prnim kole a nemit zadny znezapocitany bodovy zisk (a v zalose ma minimalne nezapocitanych 125).
No a troska co vypadav pravidlne v prvnim kole to ma byt jako nase Petra?
Reagovat
slacker
Nulove sebevedomi maji spise nekteri jeji priznivci
Reagovat
misa
Ty už jsi jako quesh :-) Přitom byly doby, kdy ses s ním hádal, že Petru vidí moc růžově.
Reagovat
slacker
Quesh je zaslepenym, Tommr temny :-) .. ja se pohybuju podle naladay nekde mezi naivnim idealistou a rejpavym glosatorem
Reagovat
tommr
ty si neumíš představit, že by Petra vypadla už v prvním kole? A co se stalo na AO? Máš ale samozřejmě pravdu v tom, že Petra na turnajích v Doha a v Dubaji nepříjde o celých 695 bodů. Její ztráta může být maximálně 695-245=450 bodů. To ale stačí, aby se propadla za Jankovicovou (který tam stačí jen obhájit lonský body) , Kerberovou (který tam stačí získat +270 bodů) nebo Halepovou (který tam stačí získat +540 bodů). Opravdu si myslíš, že je to tak nereálný?
Reagovat
slacker
Petre si nahrala v Asii a na Master slusnou rezervu, takze se nejblizsi pul roku nebojim ze by mela vypadnout z 10 i podben bidnych vylsecich jako loni, Pokud budou letos jeste bidnejsi nez loni tak panbu s ni a s namy :-))
Reagovat
slacker
Tak prestavit si to umim, ale to bych ji musel vydedit :-))
Takze jedna hracka Petra musi zacit hrat naprostou tuzku a hned 3 hracky musi vyhravat jak o zivot a pritom jim moc nezkrizit cestu hracky TOP 5?
to mi pripada jak ty teroreticke propocty ve fotbalove kvalifikaci na podzim :-)
Reagovat
tommr
jsou to sice jen teoretický propočty, ale jejich pravděpodobnost je dost vysoká. Jankovicová obhajuje na turnajích v Doha a v Dubaji jen 280 bodů, Kerberová a Halepová tam neobhajujou vůbec nic. Nemusí tedy vyhrávat jako o život, ale stačí jim tam jen slušný výsledky, který jsou u všech tří naprosto reálný. A o tom, že Petra je schopná zase vypadnout hned v prvním kole s kýmkoli se snad dohadovat nemusíme ...
Nicméně zrovna tak je možný, že se Petra nečekaně vzchopí a lonský body obhájí. Já bych z toho měl upřímnou radost a byl bych první kdo by jí k tomu gratuloval ... :)
Reagovat
LukasH
No pokud to neobhájí, tak se třeba o něco propadne, ale na antuce může zase vylítnout. Nevím, proč ten žebříček tak řešíš. Důležitý je, jak bude hrát. Pokud líp, tak se nemusí bát. Pokud ne, tak z desítky vypadne zaslouženě.
Reagovat
PetaM
Vzhledem k tomu, že Dubaj ani Doha nejsou GS, tak se o její hru vůbec nebojím :D :D :D
Reagovat
VlS
Vidím to uplně stejně
Reagovat
slacker
Asi se neshodneme na tom co znamena hodne vysoka pravdepodobnsot. U me minimalne 50%.
PK ktere pravidelne vypadava v prvnich 2 kolech neni Petra ktere si zaslouzi nejake ohledy a narok zustavat v TOP8 nebo TOP10.
To co Kerberova a Ivanovicova dozenou u sejku to zase musi rychle obhajit v Americe (kazda jedno semifinale). Nejvetsi hrozba je Halep ktere se loni do kvetna hrala prabidne a GS ji taky nevychazeli. Pokud pakrat dojde Petra do cvrtfinale a dal neni se vubec ceho obavat
Reagovat
tommr
o Ivanovicový jsem vůbec nemluvil. Před ní má Petra zatím dostatečnej náskok a i přes její dobrý výkony v poslední době jí jako nějakou hrozbu pro Petru nevidím ...
Podle mě představujou momentálně největší hrozbu pro Petru Jankovicová, Kerberová a Halepová. V delším horizontu pak ještě stále nebezpečná Wozniacká a některý mladý hráčky jako například Stephensová, Bouchardová nebo Muguruza ...
Reagovat
slacker
Ivanovicova je "preklep" :-)) Melo byt pochopitelne Jankovicova
Reagovat
Sonja
https://pbs.twimg.com/media/Be0dKirCMAAYyEI.jpg
Reagovat
babolat.cz
běž s tím pološvýcarem někam...
Reagovat
Sonja
???
Reagovat
babolat.cz
sorry, omyl. :-)
Reagovat
PetaM
Na Li dokázala to, co Marion. Vyhrála GS bez toho, aby porazila někoho z Top 10 :D Ale jsem rád, že vyhrála. Když jsem se na to koukal, nefandil jsem ani jedné. Fandil jsem skvělým míčům (které ve druhém setu už patřily celkem jasně Na Li). Hezký zápas, především druhý set. Cibuli gratulace k finále, snad ještě nějaké přijde :)
Reagovat
spaniel
Až Li na skončí, muze delat u HBO stand up comedy. Skvělý proslov :)
Reagovat
Sonja
Jj, jako vždycky:-) Do toho ta její roztomilá čínská angličtina:-))
Reagovat
smazaný uživatel
Učitelka angliny ze střední tomu říká Čingliš. Kámoš měl podobný přízvuk i jako rotodoxní Čech :D
Reagovat
Sonja
:-DDDD
Reagovat
spaniel
Ty prizvuky jsou sranda. Mne se nejvíc líbí francouzsky akcent, na konferencích se vždy těším na přednášející z Francie :)
Reagovat
carolyn
Když už jste už těch přízvuků, tak jakou angličtinu máte raději? Britskou nebo jinou? Já roky používala američtinu, ale těd postupem času mi přijde nejhezčí asi australská angličtina
Reagovat
smazaný uživatel
skotskou.. :-)
Reagovat
spaniel
Britskou
Reagovat
VlS
Myslím, že nebylo pochopeno:-) Já irskou.
Reagovat
smazaný uživatel
Britská je úplný top. Skúste niekedy počúvať takého Rickyho Gervaisa, alebo si pozrieť Top Gear v pôvodnom znení. Magnificient ;)
Reagovat
VlS
No a zkus si vystoupit na Victoria z autobusu a možná budeš mít problém identifikovat, jakým jazykem domorodci mluví.
Reagovat
smazaný uživatel
ja i kanadskou.. :-)
Reagovat
Fandina
whisky nebo vodku?
Reagovat
smazaný uživatel
anglictinu.. :-)
Reagovat
Fandina
tak já americkou angličtinu ... úsměv
Reagovat
Sonja
Já bezkonkurenčně českou angličtinu.
http://www.youtube.com/watch?v=ok9evSfEAWM
Reagovat
smazaný uživatel
:-))

VIS: na zdravi! :-)
Reagovat
VlS
No fakt je, že když nehraje Petra a//nebo Lucka, tak ušetřím. To bych v sobě měl už aspoň 3 :-)
Reagovat
VlS
Americká a britská angličtina existuje jen jako slovník v compu z důvodu některejch rozdílnejch slovíček ( např petrol a gass a podobně ) jinak z hlediska srozumitelnosti je to blbost. Angličtina ve Skotsku zní zatraceně jinak než v Londýně a ta jinak než v Devonu a tak dál. To samé je to s tou americkou. Existuje takovej starej leteckej vtip, jak chlápek z Cołorada ledí do NY jako pilot a hlásí se furt dispečerovi a ten zoufalej ho pi chvíli prosí, jestli by nemohl zkusit mluvit anglicky. Amerika je kontinent, tam těch dialektů je plno.
Reagovat
smazaný uživatel
:-)))
Reagovat
carolyn
:-))))
doufám že ti co to pochopili, chápou i dál
Sonji tys to rozsekla :-D
Reagovat
Fandina
Jasňačka, že v Americe existují různé dialekty a leckdy si tam nerozumí. Známá věc.
Reagovat
smazaný uživatel
Musím říct, že sem zpětně strašně rád, že Lucinka Šafářová nevyužila ten mečbol. Li Na ve druhém setu naprosto perfektní. Skvělá šampionka.
Reagovat
tommr
mě to teda po dnešku naopak mrzí ještě víc. Vždyt Lucka mohla slavit dneska místo Li Na. Li Na nemusela na cestě k titulu porazit ani jednu hráčku z top-20 a to by klidně mohla zvládnout i Lucka ...
Reagovat
smazaný uživatel
tomu sám nevěříš :-)
Reagovat
VlS
Asi největší překážka byla po Lucce Genie.
Reagovat
Fandina
Mě také mrzí, že Lucka nevyhrála. Ale na druhou stranu, když NaLi ji pak od TB a ve třetím setu jasně přehrála, nebyl to právě ten důvod, že NaLi dneska ten titul má? Je prostě herně jinde. Proto dokázala otočit zápas s Luckou a vyhrát dalších x potom.
Reagovat
VlS
Třetí set rozhodl jeden brejk, on to zas tak jasnej rozdíl nebyl.
Reagovat
Fandina
NaLi hrála v třetím setu a už v koncovce druhého jako vyměněná. Lucku si vodila.
Reagovat
VlS
No tak třetí set začal brejkem Lucky. Když si pendrek pamatuješ, tak se vyhýbej kategorickým tvrzením.
Reagovat
Fandina
VlS ... začal brejkem, ale celkově měla už navrch NaLi. Na kurtu už panovala ona.
Reagovat
kada.tom
Finále pěkný, 1. set rozhodl a tam byla o chlup lepší Nalinka :-)
Moc to Nalince přeju, protože si to zasloužila i v součtu minulých finále, která tu hrála :-) Na konci moc hezké projevy, i od Cibulkové ... a Nalinka opět pobavila všechny :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Gratulace oběma finalistkám! Na Li vyhrála naprosto zaslouženě. V prvním setu ještě byla celkem nervózní, ale ve druhém už se uklidnila a byla jasně lepší. Jsem rád, že Na Li nevyhrála loni (ve finále s Vikou), ale letos. :) Dominika dělala, co mohla. V prvním setu určitě měla šance, ale ve druhém už byl mezi hráčkami znatelný rozdíl. Nakonec to opravdu dopadlo tak, že 1. set asi rozhodl o celém zápase, což se při předchozích finálových účastech Na Li nestávalo...

Jinak jsem upřímně rád, že se (snad) přestane mluvit o "slovenském tenisovém Naganu" apod. Dost mě udivilo, když jsem si četl takové titulky a dokonce to dneska použil i Basa v přenosu... Možná to bylo myšleno tak, že Dominika může "přepsat dějiny" jako první Slovenka ve finále GS, ale stejně se mi zdá toto přirovnání hodně přitažené za vlasy. Nagano bylo totiž hokejovým turnajem století, kdy se poprvé na olympiádě zúčastnili hráči z NHL. Při vší úctě, letošní Australian Open žádným turnajem století nebylo... Nagano prostě zůstane jenom jedno a mělo by se nechat českým hokejistům. Sice mi tehdy bylo necelých 7 let, ale přesto to byl neopakovatelný zážitek.
Reagovat
Basa
Doufám, že jste někdo dal na mé rady! Kurz na Li před čtvrtfinále byl hezkej:)
Reagovat
spaniel
Nagano bylo myslene tak, ze to spustilo manii a velký zájem o tenis. Aspoň já to tak pochopil.
Reagovat
Fandina
I GS finále je úspěch. Přála jsem Domče také a nedivím se, že byli na Slovensku tak nadšeni, Nagano může být i finále a NaLi sice byla favoritkou, ale v prvním setu jí Domča dobře proháněla. Takže super hra od Dominiky a proč nemít z úspěchu na GS a ve finále radost. Já to chápu.
Reagovat
smazaný uživatel
Libore, gratuluju ke správnému tipu! :) Už jsem ti tady ve středu večer odepisoval (nevím, jestli sis toho všiml), že nepochybuju o tvých tenisových znalostech. Já jsem věřil Aně, Mashe a Vice, protože jsem jejich fanoušek a když někomu fandím, tak mu i věřím. Všechny tři měly šanci, ale bohužel ji nedokázaly využít a prohrály v zápasech, ve kterých byly favoritkami... A taky jsem ti psal, že já jsem uhodl vítězku AO (Viku) v letech 2012 a 2013. Tak uvidíme, jestli se trefíš i příští rok. :)

Ale to je vedlejší... Spíš mi vysvětli to Nagano. Fakt mě dneska udivilo, že ty jako znalec tenisu i hokeje používáš takové přirovnání. Asi ses nechal moc ovlivnit těmi titulky, protože z tvojí hlavy to snad být nemohlo. :D
Reagovat
Basa
Z mé fakt ne, to všude psali, nechal jsem se ovlivnit:)))Chápu, že to byla sračka - za co se omlouvám...ale rozhodně je to mnohem větší úspěch jak Fed Cup...s Naganem to mělo společný max zájem diváků na Slovensku, prožívaj to víc jak Češi
Reagovat
smazaný uživatel
Ok, v pohodě. :) Tak Fed Cup je týmová soutěž, to je úplně něco jiného. Nevím, jak to bylo v roce 2002, ale poslední dobou to trochu ztrácí prestiž, když se neúčastní nejlepší hráčky (viz loňské finále)... Ale stejně si myslím, že Daniela Hantuchová toho zatím dokázala víc než Dominika. Až bude Dominika v Top 5, tak potom se můžeme o něčem bavit. :)
Reagovat
dadaft
ale monty, co v tom hledáš???
velkoplošné obrazovky, lidi na náměstích...............
......... prostě nagano.
Reagovat
smazaný uživatel
Já vím, že na náměstí v Bratislavě se dneska sledovalo finále na velkoplošné obrazovce, ale to na tom fakt nic nemění. V tom případě by totiž bylo Naganem každé MS v hokeji, kdy se dostaneme aspoň do semifinále a na Staromáku pouští zápasy... Ne, Nagano prostě zůstane navždy jenom jedno a tahle přirovnání jsou úplně mimo.
Reagovat
Fandina
tohle finále bylo asi z GS přenášeno prvně, takže proto to Nagano a nechápu co ti na tom přirovnání vadí. Oni neměli hokehové Nagano, to bylo naše Nagano, mohou si přece nazvat Naganem co chtějí, nejsou mimo, mají radost.
Reagovat
smazaný uživatel
Fór je v tom, že o tom Naganu to psala česká média (slovenská jsem nečetl)... :D
Reagovat
Fandina
Proč for, asi česká média popisovala reakce a chování na Slovensku. Už semifinále s Agou vysílala slovenská veřejnoprávní televize. Je to pro ně velká událost, tak jim to přej. Mají radost.
Reagovat
Nola
ja ťa nespoznávam, inokedy príjemný diskutér.... Dominika vyvolala na Slovensku euforiu, nemáme veľa športovcov, ktorí sa takto zviditeľnili, Domča nemôže zato, že ti vypadli všetky favoritky...
Reagovat
smazaný uživatel
Euforie to asi určitě byla, ale je nutné každou sportovní euforii nazývat Naganem? Podle mě to je prostě úpnlě nesrovnatelné... Na druhou stranu je fakt, že česká veřejnoprávní televize by finále AO nedávala, i kdyby tam postoupili Tomáš nebo Petra...

Nola: V čem jsem nepříjemný? Já se teď vůbec nebavím o mých favoritkách a nevidím důvod, proč mi je předhazuješ. Hledáš v mých komentářích něco, co v nich není... Euforii vám neberu, ale srovnávat s Naganem to nelze. Všechno ostatní už jsem k tomu napsal.
Reagovat
petrulinka
Tak to Monty nemáš pravdu. Pokud vím, tak jak Petřino finále Wimbledonu, tak i finále Wimbledonu s Tomášem vysílala Česká televize. A to vím naprosto přesně, jelikož jsme se dívali venku v altánu, kde chytneme pouze programy České televize a Novu. Pokud si vzpomínám, tak zrovna Petřina účast ve finále W vyvolala u nás tenisovou euforii, dokonce se scházeli i lidi v hospodách a sledovali to. Takže já naprosto chápu Slováky, že to tak prožívali. :-)
Reagovat
Fandina
Nevím opravdu, co ti na tom vadí. Nazvali to Nagano, je to příměr a tím to pro mě končí. Měli radost, tak jim to přej.
Reagovat
smazaný uživatel
Petru ve finále Wimbledonu určitě nedávali na ČT, ale na Nově. Kanály skupiny Nova (Nova Sport, Fanda) totiž v posledních letech pravidelně vysílají celý Wimbledon a když byla ve finále Petra, tak to dali normálně i na Novu... Finále Tomáše ve Wimbledonu (2010) bylo buď taky na Nově, nebo na ČT. V předchozích letech to byla totiž ČT, kdo vysílal Wimbledon (ale nejsem si úplně jistý, jestli to nebylo ještě dřív). Stejně jako teď zase dávají Roland Garros... Ale kdyby se někdo z českých zástupců dostal do finále AO nebo USO, tak se vsadím, že by ČT nehnula ani brvou. Myslím, že v roce 2002 asi vysílali Jirku Nováka v semifinále AO, ale dneska pochybuju (nejspíš by to odůvodnili finanční nákladností)... Naopak STV (přestože neměla v plánu vysílat AO) dávala aspoň ty poslední dva zápasy Dominiky.

Jinak s Petrou euforie určitě byla a moc tě asi nepřekvapí, že mi to nebylo zrovna příjemné (vzhledem k tomu, koho porazila v semifinále a ve finále). Dodnes nemůžu zapomenout, jak reportér Novy byl během finálového zápasu v nějaké fulnecké hospodě a potom ty protivné reklamy na Starobrno. :D Tenkrát jsem to finále ani nedokoukal a dodnes toho lituju (i když vím, že by to Mashe stejně nepomohlo)... Ale aspoň si to Masha vynahradila v dalším roce, i když to nebylo ve Wimbledonu.
Reagovat
Fandina
Pamatuji si, že v roce 2010 také Česká televize vysílala Petry semifinále se Serenou a Tomášovo finále s Rafou ve Wimbledonu. A Pro Slováky tohle byla událost, protože se jedná o první Slovenskou tenistku ve finále GS.
Reagovat
smazaný uživatel
Je to možné, že v roce 2010 byl Wimbledon ještě na ČT a teprve o rok později se to přesunulo na Novu... Pamatuju si, že na ČT býval při Wimbledonu Žofka, který dělal spolukomentátora Svačinovi.
Reagovat
Fandina
Na Žofku se také pamatuji. Měl zajímavé postřehy. Nebylo to špatné, komentáž těch dvou.
Reagovat
smazaný uživatel
takhle právě vznikají báje a legendy:
https://cs-cz.facebook.com/notes/nike-sportswear-%C4%8Desko-slovensko/tom%C3%A1%C5%A1-berdych-se-postav%C3%AD-dnes-v-1500-proti-rafaelu-nadalovi-ve-fin%C3%A1le-wimbledonu/101502134245504088

Masaryk podplácel novináře, aby o něm psali dobře, ty báje vytváříš zdarma.

Nova má Wimbledon už dlouho:
http://www.digizone.cz/clanky/nova-sport-zarazuje-wimbledon-i-na-hlavni/

a studentíku, nech Slovákům tenisové Nagano, bůhví, kdy si jejich tenista zase zahraje finále GS.
Reagovat
Fandina
charlie_k ... ten odkaz nešel otevřít, takže nevím o co jde. Když tak popiš. Jsem ráda, že vytvářím báje ... úsměv
Reagovat
Frick
Wimbledon 2010 + 2011 určitě NovaSport, finále žen 2011 s Petrou pak i (navzdory plánu) hlavní Nova. Finále Wimbledonu 1998 s Novotnou pak ČT jako mimořádku a snad i to finále předtím, co prohrála s Hingisovou. Nevim, jak to bylo s Kordou. Jo, 1998 byl dobrej sportovní rok. Dva GS tituly a pak ještě něco... éééé tušim, že někde v Asii (snad Japonsko???) se něco vyhrálo. Ale už ani nevim, co to bylo...
Reagovat
Fandina
charlie_k jestli ti jde o to, že Wimledon 2010 vysílala Nova a ne ČT, tak to se omlouvám, je to možné, ale určitě to bylo na neplaceném kanálu a o to mi šlo. A jestli si měl na mysli komentář Žofky tak jsem ho v každém případě někde slyšela s někým komentovat, možná při DC nebo jiném turnaji a komentář byl výborný superdoplňující. Takže sorry, jestli jsem spletla Novu s ČT, ale Wibledon 2010 byl vysílán volně, ne jen na placeném kanálu. Báje bych ráda vytvářela, ale bohužel, tohle bylo takhle.
Reagovat
dadaft
Carlos Rodriguez for prezident.
Reagovat
VlS
A čeho?
Reagovat
Fandina
Henin. LiNa. GS tituly to asi náhoda není. A LiNa se asi zase posune na žebříčku. Hned za Serenou. Takže další úspěch.
Reagovat
VlS
fakt mi někdy připadáš jak v tom fóru, kde se ptají krtka kolik je hodin, on vytáhne z podpaží teploměr, podívá se na něj a řekne:" pátek třináctýho"
Reagovat
Fandina
Proboha nech si toho komentování mé osoby. Já ti to taky nedělám.
Reagovat
Fandina
A více méně, reagovala jsem na příspěvek uspěšném trenérovi. Ne na tvoji více méně vtipnou repliku. To by se tady dalo replikovat všechno, je spoustu věcí vícesmyslných.
Reagovat
babolat.cz
paráda Na Li, děkuji ti za krásný tenis. Paráda. Škoda,žes neměla vyrovnanější soupeřku.
Reagovat
Sonja
To by bylo, aby tenhle krásný titul pro vítězku aspoň jednou Nalinka nezískala...za všechno, co tu předvedla:-) Mám za ni obrovskou radost.
A Domče!! Velikánská gratulace za to, jak došla do finále, jak zvládla i finále (kanár byl trochu krutý, ale stejně může být spokojená)...držela se zuby nehty, bojovala až do konce, ale jak Nalinka přestala kazit a začlo jí "to tam padat", tak prostě už nebyla šance. S tím by si neporadila žádná hráčka, brutální, přesné, nádherné údery:-)
Obě holky navíc moc pěkný proslov na konci, až mě to samotnou dojalo. Za mě krásný finále:-)
Reagovat
dadaft
howgh.
:))
Reagovat
smazaný uživatel
super tenis. A Cibulka ukázala, že bez servisu se dá dokráčet až do finále. Jinak sorry, ale Mařena by se měla stydět.
Reagovat
blixa
Tak ono která z žen, kromě Sereny, má jiný servis než společenské uvedení do hry ? :D Ženský tenis není až tak o servisu a proto se mi líbí.
Reagovat
smazaný uživatel
Velká gratulace...:) Myslím, že Li Na si to moc zasloužila a vyhrála ta, která vyhrát měla..:) Dominice gratuluju k finále, i když ji já osobně moc nemusím, určitě skvělej úspěch pro Slovensko.

Jinak jsem moc zvědavá, co bude dál. Zatím mě žádná tenistka moc nepřesvědčila o tom, že letos bude podávat dobré výkony...Nejvíc jsem asi zvědavá na Mashu, jestli se do toho dostane. O Petru bych se nebála, v top 8 se podle mě "v klidu" bude držet dál...Otazník visí i nad Vikou..nevím no...myslím, že letos to bude hodně zajímavé ;))
Reagovat
dadaft
Li Na jede na kariérní Grand Slam.
a možná kalendářní...
:-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Letošní sezona zní ještě líp, než ta minulá!!
Masha se snad do formy dostane brzo..
Ještě bych zmínil Agu, jestli bude hrát jako hrála proti Vice a celkově jak na AO a nespadne znova k tomu pinkání, taky bude silná!! :-))
Reagovat
VlS
A jestli bude hrát jak proti Domče, tak bude ůtočit na třicítku :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak zápas proti Dominice jsem neviděl, ale v předešlých zápasech hrála, které jsem viděl hrála celkem dobře.. Nebála se hrát aktivně.. :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Na obě holky je hezký pohled :) Nějak je mi líto, že už to skončilo :)
Reagovat
Sonja
Já už se těším na Nalinčin vítězný proslov...:-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Skvělýýý proslov!! :DDD
Reagovat
smazaný uživatel
Gratulace Li Na!! Strašně jsem jí to přál, i za to loňské finále.. :-)
Gratulace nakonec i Dominice, myslím, že nakonec bude spokojená!!
Dobrý zápas, hodný GS finále!! :-))
Reagovat
smazaný uživatel
V druhom sete super tenis zo strany LI NA, či NA LI, neviem mám v tom hokej..Gratulka teda na čínaku stranu, v podstate som s víťazkou AO14 spokojný, pred turnajom by som to určite bral..

Pre Cibuľkovú veľká skúsenosť, nevidím dovod prečo by nemala byť stabilnou členkou TOP 10 a kto vie, možno si finále ešte niekedy zopakuje..Pevne verím tomu, že nebudem musieť čakať ďalších 21rokov na slovenskú finálovú účasť, a na odľahčenie dúfam aj v mužského zástupcu :)
Reagovat
smazaný uživatel
já vím, že to je furt dokola, ale finále GS 7:6 a 6:0 a Na Li za to dostane stejný peníze jako třeba zítra Wawrinka po pětisetový bitvě. To prostě není fér
Reagovat
Sonja
Stan vyhraje? Hustý:-)
Reagovat
smazaný uživatel
budu mu fandit, tak jsem zmínil jeho, ale to, kdo vyhraje, není vůbec podstatný. Podstatný je, jak je tahle společnost postavená na hlavu
Reagovat
blixa
Nezáviď ! :D
Reagovat
Fandina
To že holky mají stejně jako kluci je věcí toho, kdo to tak rozhodl. On je dává ty peníze a ví proč to tak udělal. Na druhé straně, dva sety mohou být někdy mnohem kvalitnější než pět. Záleží na úhlu pohledu. Ale proč dostávají stejně je hlavně věcí toho, kdo ty peníze dává, ten ví proč.
Reagovat
smazaný uživatel
Mám radost, že se jí to podařilo :)
Reagovat
smazaný uživatel
Paráda, naprosto zaslouženě, moc ji to přeju. Dominika životní úspěch, kanára ji nepřeju ale, to je škoda, že druhý set nebyl vyrovnanější. I když je teď zklamaná, je to pro ni velký úspěch.
Reagovat
UnrealTom
ta slovenská vrecečka neumí nic, užila si 5 minut slávy a teďko hurá zpátky do reality, gratulace Li Na vyhrála naprosto zaslouženě :)
Reagovat
smazaný uživatel
Suhlas tie jej vyjadrenia sa uz nedali citat ani pocuvat ani pred AO ani pocas turnaja ,titul je v spravnych rukach.To sa na slovensku zase nacitame mam najlepsi forhand porazim kazdu uz za chvilu sa zacne porovnavat so serenou nie tak davno sa davala na uroven kim clijstersovej.
Reagovat
Sonja
Vracečka? Aha...
Hlavně že vy teď máte svoji chvílku hejtu.
Reagovat
UnrealTom
a ne kolik měla winnerů za celej zápas ?
Reagovat
Sonja
Bereš to hrozně zjednodušeně. Na Li je agresivní hráčka, většinou je to ona, která diktuje hru. Kdyby si Cibulka třeba dokázala víc pomoct servisem, zatlačila jím Na Li, tak by mohla i diktovat...takhle to nebylo možná, Na Li od začátku výměny tlačila.
Reagovat
spaniel
A proč bereš jen tento zapas? Protože se ti to hodi a ma to podpořit tu kravinu, cos řekl. Kolik winneru měla predtim? Zda se ze jak tady ma někdo přezdívku tom, tak se jedna o tupce.
Reagovat
Sonja
Přesně, v předchozích zápasech jich nastřílela mraky...hrála obvykle dva kroky v kurtu, běhala i k síti. Prostě je to taky spíš agresivní hráčka, ale když pak narazíš na někoho, kdo tlačí míčky 10 cm od lajny, tak si to nemůžeš dovolit.
Reagovat
Sonja
Nemůžeš dovolit jsem napsala blbě, prostě se k tomu nedostaneš. Útočit se dá z kratších míčků, tyhle dlouhé a razantní můžeš tak maximálně odrážet.
Reagovat
UnrealTom
a kdo má přezdívku spaniel tak total tupec a co jako?? prostě dostala a zaslouženě neumí nic jeden turnaj se jí trochu povedl a hnedka z ní dělaj šampionku přitom hraje roky tužku....
Reagovat
UnrealTom
samozřejmě že v minulých zápasech měla víc winnerů, ale takovej výkon ve finále ?? to je trochu moc, a nervozita ? jen ze začátku možná ok, ale pak dostat kanárka je přehnaný prostě na to nemá to je můj názor, je to průměrná hráčka a je dobře že nevyhrála, nikdy nebude top
Reagovat
smazaný uživatel
Takže i já? :-((((
Reagovat
Sonja
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist