Nachlazená Kvitová titul v New Havenu neobhájí, s Radwaňskou uhrála jen dvě hry

27. 8. 2016, 07:29
Aktuality 727
WTA NEW HAVEN - Petra Kvitová si finále v New Havenu pátý rok po sobě nezahraje. V boji o něj nachlazená dvojnásobná obhájkyně titulu prohrála dvakrát 1-6 s nejvýše nasazenou Polkou Agnieszkou Radwaňskou, které hlavně vinou 40 nevynucených chyb podlehla už potřetí v řadě.
Petra Kvitová a Agnieszka Radwaňská

Petra Kvitová minulý týden po zisku bronzové medaile na olympijských hrách v Riu vynechala turnaj v Cincinnati a nabírala síly na vyvrcholení US Open Series. Oblíbenou generálku na poslední grandslamem sezony si však ujít nenechala a v New Havenu, kde už čtyři roky nechyběla ve finále a ročníky 2012, 2014 a 2015 zakončila triumfem, se dostala do semifinále. 

Ale zatímco ve čtvrtečním čtvrtfinále smetla Rusku Makarovovou, o den později nebyla fyzicky fit a souboj o finále si spíše protrpěla. Nachlazená Češka udělala proti Agnieszce Radwaňské 40 nevynucených chyb během 77 minut hry, trefila jen 12 winnerů a po pěti ztracených servisech prohrála hladce 1-6 1-6.

Šestadvacetiletá Kvitová podlehla o rok starší Polce potřetí v řadě a ve vzájemné bilanci tak vede už jen 6-5. V New Havenu dvojnásobná wimbledonská šampionka prohrála poprvé po sérii jedenácti výher, nicméně bilanci na kurtech Yaleovy univerzity má stále skvělou 18 výher a jen 3 porážky.

"Pořád mi není dobře. Nevím, kdy se to zlepší. V pondělí hraju na US Open a snad to tam bude lepší," uvedla po zápase česká hráčka, která usilovala v New Havenu o pátou finálovou účast za sebou. V případě čtvrtého triumfu mohla vyrovnat rekordmanky Connecticut Open Venus Williamsovou a Caroline Wozniackou. 

"Ale odehrála jsem tu dobrý turnaj. Byla jsem v semifinále. Po té náročné sezoně, co mám dosud za sebou, je výborné, že hraju dobře. Byly to náročné tři týdny, s Riem, týdnem volna a pak tady. Jsem vážně spokojená s tím, jak jsem tu hrála," řekla Kvitová, která letos byla v semifinále už jen v dubnu ve Stuttgartu. Na US Open ji v pondělí čeká 1. kolo s devatenáctiletou Lotyškou Jelenou Ostapenkovou, s níž letos dvakrát prohrála.

Sedmadvacetiletá Radwaňská se do finále dostala poprvé od lednového triumfu v Shenzhenu. V New Havenu hraje pošesté v kariéře, ale až dosud bylo jejím maximem jediné čtvrtfinále.


O druhý letošní a celkově 19. titul na okruhu WTA si Polka zahraje s Ukrajinkou Jelinou Svitolinovou, která porazila 6-4 6-2 Švédku Johannu Larssonovou a poprvé postoupila do finále turnaje WTA Premier. Ve finálových duelech na menších podnicích WTA International má bilanci 4-0.

• WTA PREMIER NEW HAVEN •
USA / Connecticut, tv. povrch, 761.000 dolarů
páteční výsledky (26. 08. 2016)
• Dvouhra - semifinále •
A. Radwaňská (1-Pol.) - Kvitová (6-ČR) 6-1 6-1
Svitolinová (10-Ukr.) - Larssonová (Švéd.) 6-4 6-2
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

727
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
Roger_Federer
Ty si dement.
Reagovat
Fandina
na tebe nemám
Reagovat
Roger_Federer
To je jasne, ja jsem uplne jinde, hlavne nejsem dement.
Reagovat
Fandina
to povídej svojí babičce
Reagovat
Roger_Federer
Co ji mam vykladat?
Ze na tenisportal chodí jedna pani, co ma prej 60 roku a chova se jako dement?.
To ji urcite nebude zajimat.
Reagovat
Fandina
Určitě ji to bude zajímat, když to zajímá tebe.
Reagovat
Rip.win
dokoktej Babičko
Reagovat
smazaný uživatel
nějakou novou soutěž? :-D
http://www.muzeumrekorduakuriozit.cz/
Reagovat
FulnekUltras
tady žádný rekord nepadne... ;)
Reagovat
A.R.R.
Padne, sprchon už na tom pracuje, dělá na žebříčku o největšího pitomce na TP :-D
Reagovat
slacker
ale za prvni misto je stejne jen jeden bod
Reagovat
A.R.R.
Tak to bude muset sprchon předělat, jinak se mu budou ti adepti flákat :-D Jsem četl, že jsi v té komisi, tak mu domluv :-D
Reagovat
a.magerova
Jj za první místo je jen jeden bod, škoda, že je po OH, tam je výhodnější bodování... :-P
Reagovat
A.R.R.
No jo, na OH je totiž třetí místo cennější než první, takže tu bude nával o bronz a zlato si nakonec uhaluzí nějaký antiblb :-D
Reagovat
a.magerova
Tak tak.... přece Štěpec říkal, že nastává doba bronzová.... a TP jde s dobou... :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Neznáš pravidla, třeba koktavý, zakomlexovaný a hňupové berou minimálně po bodu.
A představ si, že někdo by mohl být i trojkombinace :-)
Reagovat
slacker
aha konecne uz vim pro jsi TRIatet, zajime discipliny.
Reagovat
smazaný uživatel
Narážím na včerejšek rekci iqeho a fandiny...
Reagovat
smazaný uživatel
na včerejší reakci
Reagovat
Fandina
tak na nic nenarážej
Reagovat
spaniel
Trapné
Reagovat
smazaný uživatel
Podepisuju. Fandina se může s..t do každé diskuze, ostatní do ničeho.
Ale na ni a na iqeho reagovat nebudu!
Reagovat
Fandina
Na nic jsem se tě neptala.
Reagovat
Rip.win
Ani tebe
Reagovat
sprchon
Možná to někdy dodělám... Jestli bude třeba dlouhá chvíle a chuť. Teď mám na tejden utrum. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Dívám se, že na psychiatrii zas mají týden wifi free připojení. Holt Vánoce se blíží.
Reagovat
Fandina
Tak si ho nezapomeň včas vypnout. Abys něco neporušil. Určitě tam máte nějaká omezení.
Reagovat
Rip.win
Hodně hodně omezená..
Reagovat
Fandina
V každém ústavu jsou omezení.
Reagovat
Rip.win
i zde
Reagovat
Fandina
To samozřejmě. Všude jsou nějaká omezení. To by byla anarchie, kdyby nebyl na světě nějaký řád, který je potřeba dodržovat, ctít.
Reagovat
Rip.win
Kdyby nebyli omezenci?
Reagovat
Fandina
Kdyby nebyla omezení v pravidlech chování a jednání.
Reagovat
Rip.win
Kdyby nebyli omezenci
Reagovat
Fandina
To je tvůj problém.
Reagovat
Rip.win
Nebuď omezená
Reagovat
Roger_Federer
Potkal nekdo behem let na internetovych strankach, vykonejsiho, vytrvalejsiho, trapnejsiho trola nez je nick Fandina?
S prihlednutim na jeji vykonost, neuveritelnou cetnost, drzost, aroganci a nesnasenlivost..otom pochybuji.
Reagovat
Fandina
Tak pochybuj dál.
Reagovat
Rip.win
O tom nepochybuj
Reagovat
Fandina
Nevšimla jsem si, že bych se s tebou o něčem bavila.
Reagovat
Rip.win
Ty sis nevšimla mnoho
Reagovat
slacker
ty zijes jen diky udajeni kravo nebeska
Reagovat
Fandina
nejsem jako ty
Reagovat
Rip.win
Jsi
Reagovat
Lunej..
vidím, že erupce a vysoké teploty dělají své :D
Reagovat
Fandina
Máš problém?
Reagovat
Lunej..
Vypadám na to?
Reagovat
Fandina
Podle tvého příspěvku ano.
Reagovat
Roger_Federer
Bliží se nam zari, Fandinka zase zaří.
Jako pred kazdym granslemem a kolem neho.Umele navisuje pocty prizpevku v diskuzich.
Proc to asi dela?
Reagovat
Fandina
Škoda, že jsi přišel. Bez tvých pravopisných chyb tu bylo lépe.
Reagovat
gigin
Jj, to je úroveň se posmívat lidem, když mají nějakou vadu, že jo... to už je druhý případ. Svědčí to o tvé úrovni, žumpo.
Reagovat
Fandina
Nikdo se tě na nic neptal, žumpo.
Reagovat
gigin
No a co? Ty mi nebudeš určovat, co mám dělat, duševní mrzáčku.
Reagovat
Fandina
Já si budu určovat komu a co chci. Jdi se léčit a neotravuj druhé. Jsi ubohý.
Reagovat
Roger_Federer
:),:),:)...
Reagovat
Fandina
Bavíš se dobře?
Reagovat
Roger_Federer
Ano, hrozne smesne.
Reagovat
Fandina
Já se také výborně bavím.
Reagovat
Rip.win
Výborný Úsměv
Reagovat
Fandina
Nejlepší úsměv, který umím jenom já takhle ... úsměv
Reagovat
Rip.win
Takhle ne
Reagovat
Fandina
Nerozumíš tomu.
Reagovat
Rip.win
nepoučuj
Reagovat
Fandina
já rada poučuju, když se najde někdo, kdo na to slyší, tak kdo by rád nepoučoval
Reagovat
Rip.win
není o čem
Reagovat
Fandina
nerozumíš tomu
Reagovat
Rip.win
nepochopila
Reagovat
Fandina
nebylo co chápat, píšeš nesmysly
Reagovat
Rip.win
Bylo
Reagovat
Fandina
Až ti bude šedesát, tak se ozvi, pak si popovídáme. Zatím není o čem.
Reagovat
Rip.win
To už jsem psal
Reagovat
Fandina
není o čem se s tebou bavit, chápeš to
Reagovat
Rip.win
Už bylo
Reagovat
Fandina
Tak se ozvi, až ti bude sedmdesát. Do té doby nemám zájem.
Reagovat
Rip.win
ani ho neměj
Reagovat
Fandina
nemám
Reagovat
Rip.win
nebudeš
Reagovat
Fandina
Pokud bys mi hodně zaplatil, tak bych o tom popřemýšlela.
Reagovat
Rip.win
nemáš čím
Reagovat
Fandina
nejsem ty
Reagovat
Rip.win
Nejsi
Reagovat
Fandina
Zaplať Bůh.
Reagovat
Rip.win
On ne
Reagovat
Fandina
Jemu děkuji, že nejsem jako ty. Chápeš?
Reagovat
Rip.win
Nemáš za co
Reagovat
Fandina
Mám.
Reagovat
Rip.win
Nemáš.
Reagovat
George_Renel
je ovšem toto: http://sport.idnes.cz/mladenovicova-a-garciaova-byly-pred-fed-cupem-vyhozeny-z-tymu-puh-/tenis.aspx?c=A160828_134131_tenis_ald
Reagovat
Fandina
to není vtip?
Reagovat
Frick
Jak tady někdo argumentoval, že špičkové tenistky mají náklady.

Co jsem se díval, tak 10. tenistka lentošního PM rankingu si vydělala cca 6-ti násobek toho co 100. tenistka PM rankingu (1,5 mil. vs 0,25 mil. USD). Osobně si nemyslim, že by musela mít 10. hráčka 6x vyšší náklady než 100.

Protože i ta stá musí lítat po celym světě, i ta 100. musí mít trenéra (a nemyslim, že by musel mít 6x nižší gáži) atp.

Nebo jinak? Myslíte si, že Karolína má 6-násobný náklady než třeba Magda Linnete?

Nemluvě o tom, že 10. hráčka má mnohem větší šanci na lepší sponzorský smlouvy.
Reagovat
a.magerova
Teď jo...

https://media.super.cz/images/gallery/0000000012490833/ZYkD9Ga02d-B8Lte8wBGBw/57bab16f564302ea9c950300-190128?size=539
Reagovat
Frick
No, je fakt, že Hrdličkovi by pobývání ve zhýralém Monaku mohlo vyhovat více než pást ovce a kozy někde na farmě u Karolíninejch prarodičů.

Takže vlastně Karolína začne mít v Monaku i to "středisko životních zájmů".
Reagovat
blixa
Ty blbé pako, kolikrát jsem ti říkal, že termín "středisko životních zájmů" je termín užívaný v mezistátních smlouvách, které se týkají danění, především pak dvojího zdanění. S Monacem žádnou takovou smlouvu nemáme, tudíž pro všechny tamní daňové rezidenty je tento pojem zcela irelevantní.
Reagovat
Frick
Pak je ovšem poněkud paradoxní, že ač by smlouva o zamezení dvojitého zdanění měla (z princiupu) být ku prospěchu poplatníka, tak v tomto případě se zřejmě hodí její neexistence.
Reagovat
blixa
Ona slouží spíš hlavně k určení, kde má ten poplatník platit daně. Prospěch poplatníka je smlouvě zcela u prdele.
Reagovat
Frick
Tak snad prospěch je ten, že nemusí tu daň zaplatit 2x, ne?
Reagovat
Frick
Tj. že Petra nemusela z PM PM z Wimbleonu 2011 zaplatit jednak Alžbětě a pak ještě Kalouskovi.
Reagovat
blixa
To mnohdy nemusíš, ani když ta smlouva není. Tyhle smlouvy jsou především o tom, jak určit, která země toho poplatníka zkásne. Co se týká dvojí zdanění, tak víceméně jen potvrzují dnes běžný stav. Dvojí zdanění hrozí právě jen tehdy, kdy není jasné, kde má poplatník daň platit.
Reagovat
Fandina
Pochop už konečně, že být tenistou je dobrý džob. Ty lidi, když jsou ve špičce, tak mají velké příjmy. Je zbytečné to rozebírat. Tak to prostě je. Na druhé straně, každý ví, za co peníze dostávají. Nezáviď druhým.
Reagovat
sprchon
"nezáviď". To je další do tvého desatera. :) Už na tom děláš?
Reagovat
Fandina
Na desateru nedělám, nejsem bible ... úsměv

Tady se to nezáviď hodí vic než jindy. Co jiného je pořád, že druhý má víc peněz.
Reagovat
sprchon
Ale zkušenosti, věk a všechno na to máš. Už od nepaměti tu kážeš vodu a piješ víno. Asi jako feldkurát Katz. :)
Reagovat
Fandina
Kážu, ale nepotřebuji na to desatero, mám to v krvi ...
Reagovat
blixa
To bude spíš THC než desatero ;-)
Reagovat
Fandina
Nejsem ty.
Reagovat
blixa
No fuj, ještě aby si byla já !!!
Reagovat
Fandina
Přesně, to bych v žádném případě nechtěla!!!
Reagovat
Rip.win
Já bych toho nechtěl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
sprchon
No tak když tě baví psát pořád to samý dokola, tak proč ne. ;) Jen jsem ti chtěl ulehčit práci.
Reagovat
Fandina
Pořád dokola mě nebaví psát to samé. Ale pořád dokola se opakuji takové reakce, které k tomu nabádají ...
Reagovat
George_Renel
Ty seš opravdu tak blbý a ekonomicky negramotný?
Přece nejde, aby měly všechny hned stejné náklady i výdělky. A taky výkonnost).
Kdy by pak byla nějaká motivace? Ale tomu ty, který ´jsi žádnou motivaci v životě, mimo závisti a nenávist, nepoznal, nikdy nedokážeš porozumět. Tak zase, prosím tě, zalez a dej pokoj!
Reagovat
slacker
ty taky zalez a dej pokoj
Reagovat
Fandina
zmizni šmejde
Reagovat
slacker
nejsem ty
Reagovat
Fandina
jsi daleko ubožejší a trapnější šmejd
Reagovat
Rip.win
Jsi nejdál.
Reagovat
Fandina
Jsem nejlepší, na mě nikdo nemá.
Reagovat
Rip.win
Vykoktala ses?
Reagovat
Fandina
Já nekoktám.
Reagovat
Rip.win
Ty koktáš
Reagovat
Fandina
Nejsem ty.
Reagovat
Rip.win
Tak s tím přestaň
Reagovat
Fandina
Nemám důvod.
Reagovat
Rip.win
nejen důvod
Reagovat
Fandina
nerozumíš tomu
Reagovat
Rip.win
Bezdůvodně
Reagovat
George_Renel
Dole jsi dával nějaký návod k likvidaci.
Zapomněls podotknout, že bys byl první na řadě.
Reagovat
slacker
jo jasne
Reagovat
PetaM
Čím úspěšnější tenistka, tím si lidé kolem ní berou více. To je snad logické, ne? Na to nemusíš mít dokončenou ani základní školu.
Reagovat
Frick
Ano, ale otázka je ten poměr nákladů a výnosů z PM.

A já se domnívám, že náklady rostou (jak se stoupá žebříčkem) o něco pomaleji než rostou PM....
Reagovat
bIbec
tommre, hoď sem žebříček, ať víme, jak je na tom naše nejlepší hráčka a česká jednička Karolína Plíšková.
Reagovat
gigin
:DDD Dneska je tu po dlouhé době sranda aspoň.
Reagovat
Fandina
sranda je tu pořád, jen to musíš umět vidět
Reagovat
a.magerova
Hele, ale hlavně se nenech vyprovokovat Ty suchare, vytáhne Tě mezi lidi a... s tím ovládáním strachu z druhých lidí ještě neumíš dostatečně správně pracovat... :-P
Reagovat
gigin
Víš, mi se líbí, jak ona perfektně každého odhadne a pak, když se k ní vyjádříš napíše, že ji vůbec neznáš, jak můžeš vědět jaká je a tak. Opravdu s ní nemá smyslu diskutovat. Kašli na to, připrav si kameru, soutěž začala, brzy bude akce :)
Reagovat
a.magerova
Nudí se a chce se dohadovat, proto háže udičku i Tobě... ale my si vystačíme spolu, jako už mnohokrát.... ;-)
Reagovat
Fandina
Nejsem ty, abych se nudila.
Reagovat
Rip.win
Nebuď
Reagovat
Fandina
nejsem, to víš, kdo umí, ten umí, kdo neumí, čumí

Nikdy se nenudím.
Reagovat
Rip.win
nečum
Reagovat
Fandina
nejsi zábavný
Reagovat
Rip.win
bavím se
Reagovat
Fandina
já ne
Reagovat
Rip.win
Já ano.
Reagovat
Fandina
Mn se zase líbí, jak se pořád o mn bavíte. Musím býta hrozn zajímavá osoba, že vás to tak pořád baví. Kažýdý na mém místě by se tím bavil. Já nejsem jiná. Díky, jen tak dál.
Reagovat
slacker
jo jasne
Reagovat
Fandina
nezáviď
Reagovat
slacker
neser
Reagovat
Fandina
nemám ráda ubožáky jako jsi ty
Reagovat
Rip.win
Dokoktáno?
Reagovat
sprchon
:D :D
Reagovat
brixner
Tady se to rozjelo!
A zase se jen hádáte! Furt se jen hádáte!
Ale kozi sou dobrí, to zas jo:-))
Reagovat
smazaný uživatel
Neskutečně zadarmo kurz proti pneumatice Kvitové v 1.kole US OPEN :-), Ostapenko ji přejede :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Panebože :D, prý nachlazená :D ona už je jak Berdych. Když prohraje, tak si vždy dokáže najít nějakou výmluvu, neměla na Agu ani omylem a pak se vymluví, že prý rýmečka :D :D :D
Reagovat
Fandina
Neměla na ní, protože byla nachlazená.
Reagovat
A.R.R.
Už mockrát jsem si říkal, že se nebudu dohadovat v blbci na TP. Bohužel asi jako každý kdo sem častěji chodí se k tomu občas nechám zatáhnout....
Teď především k Fandině. Tys zase nepochopila situaci nebo pochopila a prostě se chtěla dohadovat, to bys měla vědět především ty.
Dobře víš, že jsem velký fanda Agy a myslíš že je správné, že jí tu Jirka dva dny haní a nadává? Uráží jí nejen jako tenistku (žvásty o tupém vracení atd.), ale i osobu (polská ****). Jak už jsem zde několikrát psal, chápu že ne každému se tento styl tenisu musí líbit, beru to. Ty sice děláš dost často bordel v diskuzích, ale narozdíl od Jirky tenisu jako hře rozumíš, takže i pokud to není šálek tvé kávy, tak dovedeš určité herní situace ocenit i u jiných hráček než je Petra. Ale to jsem trochu odbočil, pokud by se podobně někdo vyjadřoval o Petře, tak tu nastane peklo. I já sám jsem cítil potřebu se Agy alespoň trochu zastat. Nezvolil jsem formu hádky, ale formu parodie na ty Jirkovo jedovaté slinty. Tys hned přispěchala a vložila ses nám do diskuze, jak už to u tebe bývá zvykem začala si svůj kolovrátek. Ano napsal jsem ti, že jsi blbá, napíši ti to zase pokud tak budeš vystupovat.

Během zápasů Petry sem už raději vůbec nechodím, jelikož to co tu probíhá mě začalo odrazovat od toho, abych Petru sledoval a přál jí. Dokonce jsem se už i přistihl, že jsem si podvědomě přál, aby prohrála. Takže se raději věnuji sledování zápasu a zase mám radost, když se jí hra daří.

Přeji všem příjemnou neděli, odpočiňme si dnes od tenisu, zítra nám začíná další šichta :-)
Reagovat
sprchon
Je to iqeho ďábelskej plán. :D Všem znechutit Petru, aby ji měl jen pro sebe.
Reagovat
A.R.R.
Taky mi to tak trochu připadá, myslím, že nejsem jediný co na diskuzi nekouká, když Peťa hraje :-)
Reagovat
sprchon
Jo, dělám to stejně, je to tak lepší. ;) A to platí pro většinu zápasů, ne jen u Petry.
Reagovat
Lunej..
Myslím, že si za to můžeme sami. Misto abychom na dotyčné nereagovali a opravdu to dodrželi, stále je zivime. Kdybychom to opravdu vydrželi, nebavilo by je to. Je to sice beh na dlouhou trať, ale s vidinou úspěchu. Ignore je na nic, protože stejně máš možnost si ten koment přečíst a podvědomi někdy pracuje za nás. Mluvím i za sebe:)
Reagovat
Fandina
Přesně tak, nikdo tě nenutí se s kýmkoli bavit, cokoli psát. Pak se nediv, že když na něco reaguješ, druhý ti odpoví.
Reagovat
sprchon
Neumíš ignorovat.
Reagovat
Lunej..
Já žádný ofiko ignore nemám a jinak umím, to by ses divil. Už na některé nicky vůbec nereaguje. S iqem to bylo jiné, ale moje blbost, že jsem se nechala vyprovokovat.
Reagovat
sprchon
Si dělám srandu. :D Vím že umíš ignorovat. :)
Reagovat
Lunej..
Jo, na tobě to budu zkoušet:D
Reagovat
sprchon
A já se schválně nebudu projevovat, abys neměla co ignorovat. :P
Reagovat
sprchon
Už jsi sestavila Fantasy tým? :D Já jsem úplně bezradnej.
Reagovat
Lunej..
Ne, teď jdu na to, udělala jsem si kafe s medem, tak budu mít jistě jiskřivou mysl :)
Reagovat
sprchon
Ta trať je spíš nekonečná. Vždycky se najde někdo, kdo bude reagovat. A i kdyby ne, tak nemáme záruku, že to dotyčnýho, na kterýho nikdo nereaguje, přestane bavit
Reagovat
Lunej..
Tak když se chceš hádat a nemáš s kým, tak se obrátis jinam, kde chytneš obětí:) máš pravdu v tom, že vždycky se najde někdo, kdo se chová stejně jako ten, který mu vadí:) no já to mám už vyřešené, ono je to tady stejně asi čim dál horší. Škoda
Reagovat
Fandina
Tak se nehádej a máš pokoj.
Reagovat
Lunej..
Já tě na TP nemít, tak ani nevím, co bych vlastně v tom životě měla dělat, byla bych totálně zbloudilá duše. Bůh ti žehnej. :)
Reagovat
Fandina
Ale jdi ty brepto. Nevíš co mluvíš.
Reagovat
Rip.win
Nemluví
Reagovat
Fandina
Prý ano.
Reagovat
Rip.win
jen prý
Reagovat
Kozoroh
Původně byl ignor-systém nastaven tak, že jsme vůbec neviděli příspěvky ignorovaných uživatelů, ne tak jak dnes, kdy je komentář jen zakryt. Negativem toho systému bylo, že jsme neviděli příspěvky i od těch normálních uživatelů, no na druhou stranu systém nesváděl ignorovaný komentář rozkrýt. Proto bych řekl, že původní ignor-systém byl lepší.
Reagovat
Fandina
Já myslím, že nejlepší ignor je vlastní hlava. Reguji na co chci a komu chci.
Reagovat
sprchon
Přesně tak. :)
Reagovat
FulnekUltras
naprostý souhlas - jakékoliv apriorní gumování čehokoliv připravuje člověka o kompletní obrázek... ;)
Reagovat
slacker
nejlepsi je dotycne vyhledat v raqlu a rozkopat jim kvetaky nebo je jim nejak jinak fyzicky ubklizit. Fyzicka likvidace defektnich jedincu resi problemy jednou pro vzdy
Reagovat
smazaný uživatel
:DDD
Reagovat
dunphy
Já bych to určitě zkusil. Nemá cenu sice asi vyhlašovat něco celoplošně, ale základem úspěchu by fakt bylo kdyby na ty trolly opravdu nikdo, ale NIKDO nereagoval. Jak říkáš, přestalo by je to bavit a byl by klid. Jenže ostatním prostě neporučíš :/

Já začínám od dneška :D
Reagovat
a.magerova
4 (slovy čtyři) roky marných pokusů... :-/
Reagovat
a.magerova
Oprava: už 5 (slovy pět) roků... 2012 - 2016
Reagovat
slacker
mohlo to byt jen 2012-13 - kdyby je uz nekdo fyzicky zlikvidoval.
Reagovat
sprchon
Oni se likvidujou sami... Jen jim to hrozně trvá. :D
Reagovat
Fandina
Nevšimla jsem si, že bych se likvidovala.
Reagovat
sprchon
Taky jsem nemyslel tebe, ale třeba iqeho.
Reagovat
Fandina
Všechno nečtu, ale nevšimla jsem si, že by se likvidoval ... úsměvf
Reagovat
sprchon
Takže myslíš, že to, jak se tady projevuje, mu spíš prospívá nebo aspoň neškodí než že by to byly známky sebedestrukce? Odborník nejsem, ale je to asi možný, že si takhle ulevuje a potřebuje si to tímhle způsobem vybít...
Reagovat
Fandina
Proč by mělo být psaní tady sebedestrukcí. Baví se tím. Co jiného se dá čekat od internetové diskuse.
Reagovat
Lunej..
Jen se potvrzuje to, kolik lidí jsou tu Jekyll a Hyde. V reálu neřeknou skoro větu, ale na netu jsou děsně narostlí. To nechápu a ani to chápat nechci. Jsem ráda, že ti, které jsem tu poznala, jsou normální, až na pár výjímek. :)
Reagovat
Fandina
A co by měli v reálu říkat? Tady je místo k diskusi. Každý se nějak projevuje. Vyčítat to druhému, jaký to má smysl. Nelíbí se ti, co píše? Nikdo tě nenutí se s ním bavit.
Reagovat
gigin
Lunej ale měla na mysli něco jiného Úplně jiného. Jenomže ty, jako ve většině případů si meleš ten svůj kolovrátek. Nechápeš, nebo nechceš chápat, anebo si z nás všech děláš šoufky. Tím nemyslím nástroj na vybírání tekutého obsahu septiku.
Reagovat
Fandina
Lunej psala, že iqe dělá ramena. Tak ať je dělá. Je to jeho věc.
Reagovat
sprchon
Představa Fandiny s šoufkem se mi líbí. :)
Reagovat
Fandina
To je objev.
Reagovat
a.magerova
Já už místo f četla r... ten putovní pohár mě nějak rozvrkočil... ;-)
Reagovat
gigin
:DDD
Reagovat
sprchon
Panebože. :D :D :D

Já to myslel jako že by mohla kydat i jinde a jinak než na TP. ;)
Reagovat
Fandina
Nekydám nikde.
Reagovat
Rip.win
Nezvracej
Reagovat
sprchon
No jo, letí to. :) A tohle je fakt asi neproveditelný. Vždycky se někdo najde. A pak se přidá další a další...
Reagovat
a.magerova
Oni už odsud vyštvali tolik kvalitních diskutérů... :-/
Reagovat
Fandina
A ty tu jsi pořád. Škoda.
Reagovat
gigin
Tak magerka není kvalitní diskutér. To přece víš. Je to lhářka.
Reagovat
Fandina
magerka je mi ukradená.
Reagovat
gigin
Jo jasně.
Reagovat
Fandina
Je mi úpln jedno, kdo to je. Neznám ji, nezajímá mě. Když něco napíše, zareaguji, když se mi chce. Nemám k ní žádný vztah. Je mi ukradená.
Reagovat
Rip.win
Je to vidět
Reagovat
sprchon
Někteří se sem ale vracejí a občas se tu i probírá tenis. :)
Reagovat
gigin
Hele Lunej tu kdysi vyhlásila soutěž, že kdo nebude na Fandinu reagovat nějakou dobu (nevím už přesně o kolik dnů se jednalo), tak něco vyhraje a byla celkem úspěšná. Jako cena byla orál, nebo anál, já už nevím přesně, tak to možná bylo i tím. Tzn. my se musíme něčím motivovat a bude to v pohodě.
Reagovat
a.magerova
Jj a od té doby ju dotyčná nemá ráda... :-)))
Reagovat
Lunej..
Obojí :D:D:D:D
Reagovat
sprchon
Jo, to jsem vyhrál. Na cenu jsem si sice počkal, ale vyplatilo se to. ;)
Reagovat
Lunej..
napsala jsem ti na whatsapp, potřebuju help, tak mi odepiš jo? :)
Reagovat
gigin
Něco s podvozkem?
Reagovat
Lunej..
no s tímto bych pro radu na TP určitě nešla :D

sprchon - když něco potřebuju, tak ne. :)
Reagovat
sprchon
A já myslel, že mě budeš ignorovat...
Reagovat
slacker
nekteri nebyli pripusteny ... do souteze
Reagovat
dunphy
Vyhlašte někdo znova podobnou soutěž!!! :DD
Reagovat
gigin
Tak jo, já to klidně zkusím, ale anál nedělám.
Reagovat
a.magerova
Ne ne ne.... to jako by na OH řekli, že nedajú zlatú... :-P
Reagovat
gigin
:DDDDDDDDDDDDD
Reagovat
a.magerova
A tentokrát budu trvat na veřejném slavnostním ceremoniálu.... :-P
Reagovat
gigin
Samozřejmě několikrát opakovaném.
Reagovat
a.magerova
Jakože bys byl putovní pohár?
OK... :-)))
Reagovat
gigin
No myslel jsem původně, několikrát opakovaném na každém jednotlivém turnaji, ale budiž :))
Reagovat
a.magerova
Hele, budou různé kategorie na každém turnaji, a turnaj za turnajem... budeš TOHO mít dost i bez opakování... :-P
Reagovat
gigin
Ještě se poradím s týmem raději.
Reagovat
a.magerova
Už jsi TO slíbil, tak jaképak copak !!!
Reagovat
gigin
Tak doufám, že budeš na "bedně" ;)
Reagovat
a.magerova
Já už mám udělenou novinářskou akreditaci... :-P
Reagovat
gigin
Takže to budeš zase fotit.
Reagovat
a.magerova
Tentokrát pro změnu natáčet... :-)))
Reagovat
dunphy
Nejlepší odměnou bude to, že tu bude svatý klid, pokoj a harmonie :D to by nás mělo všechny v mysli pohánět :D
Reagovat
Fandina
Tak se tím řiď. Nereaguj a budeš mít svatý klid. A nic nečti, budeš v pohodě.
Reagovat
gigin
A proč by nečetl a nereagoval? Na co by sem teda chodil?
Reagovat
dunphy
Kašli na tu máňu! :D takovej troll fakt nestojí za reakci :)
Reagovat
Fandina
Nech ho být, on si myslí, jak je chytrý.
Reagovat
gigin
Ona není troll si myslím.
Reagovat
dunphy
Asi není. Ale moc daleko k němu nemá, není-liž pravda? :D Chudák je to osamělá chodící mrtvola, co se potřebuje socializovat, ale neumí být milá, takže ji tu všichni nesnáší, no. A tím bych to pro sebe uzavřel :) nechci si kazit den pomýšlením na Zrudinu :D
Reagovat
sprchon
Osamělá asi nebude, když je šťastně ženatá a hlavně v létě tráví čas s vnoučaty. :) A že bych ji nesnášel, to nemůžu říct. Je s ní sranda a občas má věcný připomínky.
Reagovat
Fandina
Hezky jsi to napsal. Je vidět, že máš přehled.
Reagovat
sprchon
Teď to čtu, samozřejmě ne ženatá, ale vdaná. :D Nebo se magerka s tím šourkem nespletla? :)
Reagovat
a.magerova
Já TO věděla !!!
Takže Tys TO špatně napsal a já TO dobře přečetla... :-P
Reagovat
sprchon
Ty jsi snad první člověk na TP, kterému na mě záleží. :) Úplně jsi mě dojala s tím "Tys".
Reagovat
Fandina
máš strach, že jsem muž a ty ses spletl ve svém soudu o mě?
Reagovat
sprchon
V jakém soudu? To spíš úsudku. Ale ne, jen sranda. ;)
Reagovat
Fandina
V úsudku, jo je to sranda ... úsměv
Reagovat
gigin
Souhlas. Nerýpat do toho, nechat být, tak jak je. Přeji hezkou neděli :)
Reagovat
Fandina
Dřív jsem si myslela, že rozumíš legraci, ale je vidět, že jsi suchar a bojíš se druhých.
Reagovat
gigin
Dřív jsi mi nadávala do šmejdů a hajzlů, tak nelži.
Reagovat
Fandina
Nelži.
Reagovat
sprchon
To máš furt samý "nelži", "neurážej", "nepředpokládej"... Mohla bys sestavit takový svoje desatero a pro jistotu ho dávat pod každej článek. Ušetřila by sis tím spoustu práce. :)
Reagovat
Fandina
Pobavils.
Reagovat
slacker
nasralas
Reagovat
gigin
:DDDDDDDDDDDD

Poslední dobou perlíš jak Dobrá voda.
Reagovat
Fandina
Aby se nemusel rozčilovat.
Reagovat
Fandina
Vyhlaš ji sám. Nereaguj na mě, nepiš o mně, dám ti odměnu.
Reagovat
Pedronegro
jo, a bylo to docela účinné, vyhodnocení mi nějak uniklo, ale byl tu od toho slaboduchého senilního kolovrátku znatelně větší klid :)
Reagovat
Fandina
Máš pravdu, nechápu lidi, kteří jako ty reagují na internetu. Podle mě je to místo k diskusi a ne k tomu, aby tady druzí psali někomu, jako ty, že je blbý a něco nepochopil. Že se ti nelíbí, co píše iqe, je tvoje věc. Mně do toho netahej. Tím bych diskusi s tebou uzavřela.
Reagovat
Rip.win
Kokdina
Reagovat
George_Renel
titulkářské "novinařiny". Titulek opět o něčem, o čem není v článku ani zmínky.
https://www.sport.cz/ostatni/tenis/clanek/806065-kvitova-chce-zlomit-newyorskou-kletbu-a-vylepsit-letosni-bidna-grandslamova-predstaveni.html#hp-sez
Reagovat
smazaný uživatel
Články typu každý den vychází slunce mám nejradši :-D
Reagovat
FulnekUltras
příjemnou a klidnou dobrou noc... ;)
Reagovat
Fandina
Nápodobně :-)
Reagovat
Rip.win
Dámy....úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Jak to tak dole čtu, napadá mě ten profláklý vtip se dvěma rajčatama na silnici...

Setkají se dvě rajčata na silnici.
"Ahoj rajče"! povídá první, ale v tom ho přejede auto.
"Nazdar kečupe!" (konec vtipu)
Jenže milé děti, rajče a kečup pokračují.
"Lžeš!" povídá kečup.
"A ty neumíš diskutovat," durdí se rajče.
"Nauč se reagovat!" přisazuje si kečup.
"Nelži," zase na to rajče. Kečup přitvrzuje:
"Jsi zakomplexované až pod slupku!"
"Nelži!" otevírá mu rajče oči.
"Ty lžeš," odmítá kečup prozřít.
"Ty neumíš reagovat," říká rajče.
"Jedno slovo..." skřípe kečup zuby.
"Lžeš?"
"Ne! To není ono."
"Tak jaké je to slovo?" ptá se rajče.
"Jaké je to slovo, Fandino?" Ptám se. :-) _ _ _ _ _ _
Reagovat
Fandina
Tady jde o to, že pánové si dělali legraci se zvracením. A když jsem jim to vrátila na jejich polovinu, tak se čílili.
Reagovat
FulnekUltras
vracať ako vracať ;) ...vždy lepšie ako potupne gŕcať... ;)
Reagovat
Fandina
pánové se zlobili a nadávali ... úsměv
Reagovat
a.magerova
Ale proč se hrabe v cizích zvratkách, o to tu jde především.
Reagovat
Fandina
Zvracet začali oni.
Reagovat
a.magerova
No právě...
Reagovat
Fandina
tak se v tom nehrab
Reagovat
Rip.win
Tak To nedělej
Reagovat
FulnekUltras
Proto jsem nikdy neměl rád lečo... ;)))

https://www.youtube.com/watch?v=0UMFXUpWZ_8
Reagovat
a.magerova
:-/

Hele, umíš být taky třeba romantický ?!!!
Reagovat
FulnekUltras
Jsem tady za úředně potvrzeného cynika... ;)
Reagovat
a.magerova
Njn.... jestli na to máš lejstro s kulatým razítkem, tak to se nedá nic dělat... :-P
Reagovat
FulnekUltras
Tak zase takovou váhu to lejstro nemá... ;)
Reagovat
a.magerova
Ale tak.... znáš to... sice jsem tu dnes byla pochválena, cituji/kopíruji: "Koketování ti jde dobře."

Ale na úřední osobu si netroufám... nechci mít opletačky s trestním právem... :-P
Reagovat
Frick
https://www.instagram.com/p/BAXryFgCBfR/

Má figuru jak bikinifitnesska :o) Ještě ty výsledky :-D
Reagovat
FulnekUltras
http://www.220images.net/i/9b/41/26/fc/9b4126fc04bf8ebe4e6f2e28c96a7e93.jpg
Reagovat
Frick
https://scontent-fra3-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/e35/14027135_1193231780734405_1049581893_n.jpg?ig_cache_key=MTMyNjE1NjM1ODI5ODQ4NTkxNw%3D%3D.2

Fotka pěkná, výsledky katastrofální.
Reagovat
a.magerova
I ta fotka je katastrofální... :-/
Reagovat
Frick
Ale kozi dobrý.
Reagovat
a.magerova
Ale jooo, je ještě mladá, takže OK... i když... může to dělat ten vhodný střih plavek... prostě - zavazování za krkem je nejlepší cesta k oblbnutí chlapa... :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
nam staci malo
Reagovat
a.magerova
Já vím... :-P
Reagovat
dunphy
Za stavu 5:6 a 15:40 ve druhým už jsem si skoro volal záchranku, že to moje srdce prostě nezvládne, ale nakonec to Aga krásně s přehledem a zkušeností všecko odvrátila :)

Jinak tenis dneska celkem slušný :) v mnohých ohledech mi to připomínalo finále loni v Tokiu s Belindou, tehdy taky Aga dala 28 winnerů, moc hezké číslo :) a Elina se taky postarala o dobrou zápletku tím jak se po prvním setu hezky zvedla :)

No nic :) mám velikánskou radost, fakt velikánskou, Aga mi přijde, že se od Miami celkem trápila, tak snad ji tento titul nakopne stejně tak jako právě ten loni v Tokiu :) vzhůru do Flushing Meadows, jedeme překonávat maxima a to čtvrtfinále prostě dáme a ne že ne! :D
Reagovat
FulnekUltras
klidně i dva tři kroky výš... ;)
Reagovat
A.R.R.
Ono je to ještě tajné, ale my letos FM vyhrajeme a bonus bude to, že Serena a Angie končí v druhém kole, takže co? Usedneme na trůn :-D
Reagovat
dunphy
Zas buďme realisti :D víme jaká Aga je a jak to někdy dokáže pěkně odfláknout :D já sám pro ni nenastavuji vysoké cíle a už i čtvrtfinále by mě osobně příjemně překvapilo :) a ještě pozdějším fázím turnaje bych se vůůůbec nebránil :D
Reagovat
A.R.R.
Jsem podplatil lajnové, tak to je už tuty :-D
Reagovat
dunphy
Tak teď ještě pořádně vypilovat ten hnusný vracecí antitenis do naprosté dokonalosti a jdeme si pro titul na jednom z nejrychlejších betonů na okruhu, to by byla vizitka pro antitenis! :D
Reagovat
A.R.R.
My to dáme, budeme vracet a vracet, až se z toho bode chtít někomu zvracet a na truc ten náš nejméně oblíbený GS vyhrajeme :-D
Reagovat
Fandina
hlavně, abyste se z toho vrací nepzvraceli sami
Reagovat
dunphy
Prosimtě bábo, jediné z čeho se mi chce zvracet jsou tvoje a iqeho vlezlé komenty k něčemu co vás vůbec nezajímá a jen se to snažíte otrávit :D
Reagovat
Fandina
Pán je zakomplexovaný. Prý co mě nezajímá.
Reagovat
dunphy
Přestaň se sem vnucovat ty stará lízo :D my se tu bavíme, máme srandu a ejhle...to by nebyla stará blbá Fandina, aby nepřispěchala s nějakou srač*ou do diskuze, která by se jí jinak vůbec nemusela týkat :D

Jak jsem jako zakomplexovaný prosimtě? To jsi kde zas vytáhla čarodko? :D
Reagovat
Fandina
pán je zakomplexovaný až na půdu
Reagovat
dunphy
Neudala si žádný důvod a nepřestáváš opruzovat. Nic nového pod sluncem :D mít tě ve spárech, tak tě daruju zcela zadarmo slackerovi a ještě sleduju jak tě morduje :D
Reagovat
Fandina
neumíš diskutovat, vyvede tě z míry cokoli
Reagovat
dunphy
Naopak :D já nejsem vyvedený z míry...děsně se bavím zjištěním, že kromě iqeho tu funguje ještě další extrémní pomatenec intergalaktické úrovně :D
Reagovat
a.magerova
Tys tu nový?
Reagovat
slacker
novy ale uz pomerne dost bystry
Reagovat
Fandina
asi také kokta
Reagovat
dunphy
Ano, prosím! Jsem :)
Reagovat
Fandina
jsi vyveden z míry
Reagovat
A.R.R.
Ty jsi tak blbá, že nepoznáš silně ironický nádech naší diskuze, tak si jdi psát s Jirkou, jste oba stejně praštění.
Reagovat
Fandina
Silně ironický nádech vaší diskuse? Tos mě pobavil.
Reagovat
dunphy
A co by to bylo jiného, prosimtě? Ty seš taky nějak nemocná nebo co? :D
Reagovat
Fandina
tak proč se tak čílíte, když na to někdo zareaguje, co si čekal, že ty můžeš silně ironicky, ale druhý ne?
Reagovat
dunphy
A proč na to reaguješ stylem blbé krávy? Už fakt zalez do ventilace a tam zhebni pls :D
Reagovat
Fandina
Nauč se reagovat na cokoli a slušně. Neumíš to.
Reagovat
dunphy
Neříkej mi co mám dělat. A co kdyby ty ses naučila reagovat slušně? Výtka abysme se z toho nepozvraceli mně náhodou nepřipadá zrovna nejslušnější. Co ty na to, babizno? :D
Reagovat
Fandina
Nauč se diskutovat a číst a dělat si legraci. Pak pochopíš, proč jsem to slovo použila.
Reagovat
blixa
Pěkný výkon od obou, zvláště v druhém setu. Gratulace Aze a jejím fandům ;-) Její tenis mě nikdy nepřestane bavit. Byla by škoda, kdyby technické hráčky zcela vymizely a tenis se redukoval na pouhé "bušičky".
Reagovat
A.R.R.
Děkujeme pane :-) Však tobě ta gratulace také tak trochu patří :-)
Reagovat
Lunej..
No to je zajímavé, dědka tu velebis, ale žádné díky, že ti Agu tlacim tu nečtu. Fakt, co chtít od chlapa, leda pin ke kartě:D
Reagovat
A.R.R.
i nééééééé, dyk já jsem ti táááááááááááák vděčnýýýýý, že jsi v našem týmu ;-) Však víš, že jsi má drahá přítelkyně :-D
Reagovat
a.magerova
1. kamarádka: "Manžel mi včera dal svou platební kartu."
2. kamarádka: "A PIN dal?"
1. kamarádka: "Ne, nepindal."
Reagovat
A.R.R.
Já pindám furt :-D
Reagovat
Fandina
Tak nepindej.
Reagovat
A.R.R.
tobě PIN fakt nedám :-D
Reagovat
Fandina
já bych od tebe ani žádný nechtěla
Reagovat
A.R.R.
nelži :-D
Reagovat
Fandina
nejsem ty
Reagovat
A.R.R.
Každý nemůže být tak čestný jako naše slovutná Fandina :-D
Reagovat
Fandina
Nezáviď
Reagovat
A.R.R.
o ti mám zavidět? tu tvojí tupost? :-D
Reagovat
Fandina
už nic, je to zbytečné, neumíš diskutovat, neumíš se bavit
Reagovat
Rip.win
Přestaň
Reagovat
slacker
nelzi
Reagovat
Fandina
ahoj kokto
Reagovat
a.magerova
Proč mu tak říkáš, vždyť to ještě nemáš potvrzené od autora !!!
Reagovat
A.R.R.
Protože se chce hádat :-)
Reagovat
Fandina
čekám že mi to vyvrátí sám
Reagovat
a.magerova
Oslovovat někoho kokto, když nekoktá je opravdu zcestné... oslovovat takto někoho kdo koktá je odporné !!!

V ČR je 147 mužů s příjmením Kokta, ale ty zas písemně oslovovat s malým začátečním písmenem může jen hloupý...
Reagovat
Fandina
já myslím, že ti do toho nic není, jak koho oslovuji
Reagovat
a.magerova
Ve svém věku už bys mohla mít kapku taktu a vychování, ale kde nic není ani smrt nebere... :-/
Reagovat
Fandina
neraď mi, co mám dělat, nejsi tu od toho
Reagovat
a.magerova
Nauč se reagovat na cokoli a slušně. Neumíš to.
Reagovat
Fandina
nejsem ty
Reagovat
a.magerova
Nauč se diskutovat a číst a dělat si legraci.
Reagovat
Fandina
Já jsem spokojený a šťastný člověk. K životu nepotřebuji diskusi na internetu. To je moje zábava, ne cíl.
Reagovat
a.magerova
Nevěřím.
Reagovat
Fandina
To je tvůj problém.
Reagovat
Rip.win
Tvůj
Reagovat
smazaný uživatel
ok,ty sa zabavas to berem,len by ma zaujimalo ci rovnaky druh zabavy vyhladavas aj v reale,to by bol dost adrenalinovy sport
Reagovat
Fandina
Nevím, jestli jsem tvoji otázku dobře pochopila, ale jsem důchodkyně a jezdím na turnaje a sleduji tenis a taky tu píšu. Kromě toho se samozřejmě starám o dům, byt, peru, vařím uklízím, hlídám vnoučata, občas chodím do rodinného obchodu, něco dělám z bývalé práce. Takže to je můj reálný život.
Reagovat
a.magerova
No... spíš to bylo asi myšleno tak, že jestli v reálu jdeš např. v restauraci či parku k lidem, kteří o tebe nestojí a vnucuješ jim své plky furt dokola... :-/

To by pak byl ten adrenalin, o kterém se píše výše.
Reagovat
Fandina
Nejsem ty, abych se vnucovala a vstupovala do diskuse jako to děláš teď a často jindy.

Každý normální člověk to dělá tak, že když nechce, tak neodpoví, nereaguje. To je výhoda internetové diskuse. Nemusíš odpovídat, nemusíš diskutovat.
Reagovat
a.magerova
Už nic, je to zbytečné, neumíš diskutovat, neumíš se bavit.
Reagovat
Fandina
S tebou ani nechci.
Reagovat
a.magerova
Já jsem spokojený a šťastný člověk. K životu nepotřebuji diskusi na internetu. To je moje zábava, ne cíl.
Reagovat
Fandina
Tak se jdi bavit s někým, s kým tě to baví a neotravuj mě.
Reagovat
a.magerova
V tomto vlákně jsem byla dřív než ty, tak mě laskavě nevyhazuj !!!
Reagovat
Fandina
Nereaguj na mě, nebudu ti odpovídat.
Reagovat
a.magerova
http://citatem.cz/wp-content/uploads/2016/01/kazdy-clovek.jpg
Reagovat
Fandina
Moc se vnucuješ.
Reagovat
Rip.win
Nech to být
Reagovat
smazaný uživatel
myslel som vystupovanie na nete,v tvojom pripade provokovanie ludi,ja sa priznam,ze si tu obcas tiez dovolim viac ako obycajne,lebo neriskujem ze dostanem cez drzku:)
Reagovat
Fandina
Neprovokuji, to si špatně vysvětluješ.
Reagovat
smazaný uživatel
tak potom to robis nevedomky,ak vsak x ludi si to tak vysvetluje tak s tym nic neurobis,jedine zmenit komunikaciu
Reagovat
Fandina
každý jsme nějaký
Reagovat
FulnekUltras
když už, tak Kokta s velkým... ;)
Reagovat
FulnekUltras
;)))
Reagovat
Fandina
nelži
Reagovat
FulnekUltras
muck ;)
Reagovat
a.magerova
Tak chlap... s tím se počítá... :-P
Reagovat
A.R.R.
o děkuji, alespoň někdo mě tu pochopil :-D
Reagovat
a.magerova
No... že bych chlapy chápala, nemohu říct... ale praxe dlouholetá mě naučila... :-P
Reagovat
Fandina
koketování ti jde dobře, ale tak bych se s muži nikdy bavit nechtěla
Reagovat
a.magerova
Neumíš diskutovat, neumíš se bavit.
Reagovat
Fandina
nejsem ty
Reagovat
a.magerova
To víme... a všimla sis, že ti odpovídám kopiemi tvých příspěvků?
Reagovat
Fandina
Smysl kopírování mch odpovědí jinému mi zůstává utajen, ale považuji to za tvoji slabost.
Reagovat
a.magerova
Né jinému, ale tobě !!!

Jiným radíš, ale pokud se tvá odpověď dá pod tvůj koment, tak prskáš a nelíbí se ti takové rady, takže nedělej druhým to, co se tobě taky nelíbí.
Reagovat
Fandina
Jestli tady někdo prská, tak jsi to hlavně ty. A neraď mi, co mám dělat. Od tebe o to opravdu nestojím. Nejsi tak inteligentní, abys to mohla dělat.
Reagovat
a.magerova
A neraď mi, co mám dělat. Od tebe o to opravdu nestojím. Nejsi tak inteligentní, abys to mohla dělat.
Reagovat
Fandina
Hlavně mi neraď. Nebylo ti šedesát.
Reagovat
a.magerova
http://nd06.jxs.cz/108/651/9f1d014b3f_99015489_o2.jpg
Reagovat
Fandina
Já si myslím, že příjemný člověk může být jak starý, tak mladý. Jednou to pochopíš.
Reagovat
a.magerova
Já jo, narozdíl od tebe.

A dnes s tebou končím... na všech frontách... jdu si raději pustit porno... :-P
Reagovat
Fandina
Že bys chápala víc než já? Moc si fandíš.
Reagovat
smazaný uživatel
kuš,babo
Reagovat
FulnekUltras
jsme viděli nádherný a pestrý fyzický tenis, na který fanoušci Petry rozhodně nejsou zvyklí. ;) Žabka v dnešním parnu už trochu umdlévala, ale Východoukrajinka nakonec hrubě nezvládla TB.
Reagovat
A.R.R.
Elina se v druhém setu hodně zvedla, zápas dostal tu správnou atmosféru, klobouk dolu jak se dokázala zabojovat :-)

Aga je nejlepší!!!!!!
Reagovat
FulnekUltras
momentálně i v hlavě, závěr zvládla excelentně - gratulace... ;)
Reagovat
A.R.R.
Děkujeme, děkujeme :-D
Reagovat
vrabejka
Snad poslední titul letos.
Reagovat
FulnekUltras
Dva vyhrané turnaje za sebou sice WTA moc nepřipouští ;)...no ale...(ne)chtěl bych to pak v tom Krakově vidět... ;)))
Reagovat
A.R.R.
to by byl mejdan, oni ti poláci hrozně chlastají :-D
Reagovat
FulnekUltras
příští týden to snad už konečně zverifikuju... ;)
Reagovat
A.R.R.
Poslední nebude, vracečky a antitenistky chytí slinu a pak jedou :-D
Reagovat
Lunej..
Tak ti moc gratuluju, doufám, že máš radost a pořádně to zapijes:) Výhra, nejhezčí outfit,ladici tejpy, co si víc přát:)
Reagovat
smazaný uživatel
+1
Reagovat
A.R.R.
Moc děkuji :-) Super pocit, jsem rád, že došlo k zápletce, hezky jsem si "zabejčil" a jako tradiční TP alkoholik požívám již během zápasu :-D
Reagovat
FulnekUltras
Požívej a užívej... ;)
Reagovat
PetaM
http://www.usopen.org/en_US/scores/schedule/p_schedule7.pdf

Bára na kurtu č. 5.
Jirka kurt č. 9.
Honza kurt č. 11.
Petra kurt č. 12.

A to by snad mělo být vše .... Nevíte, jaké kurty jsou pod kamerami? :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nejslabší finále za posledních několik let. I Caro tam svého času hrála lepší tenis.
Reagovat
Lunej..
Tak proč na to koukas? Ty nemít počítač, tak ani nežijes, neměl bys kde dávat najevo to svoji frustraci.
Reagovat
smazaný uživatel
Proč bych se nemohl koukat? A já se bez počítače obejít umím.
Reagovat
Lunej..
Jak může odborník jako ty sledoval antitenis? No to neobejdes, kam bys psal své nenávistné komenty a nadávky. Změnila jsem na tebe názor, protože jsi čím dál horší. Což ti samozřejmě může být jedno. Jen ti přeju, abys i v reálném živote byl takový borec.
Reagovat
smazaný uživatel
Klasika. Nebečím s davem jako tupá ovce a hned jsem ten špatnej.
Reagovat
Lunej..
Tohle je už ohrané. Já na tebe už nebudu reagovat, pokud ano, ať mi dá někdo pár facek.
Reagovat
PetaM
Já se hlásím. Jen holky nebiju. Nestačí jen chrstnou ti do obličeje vodu? :D :D Nebo třeba něco jiného, co máš ráda :D
Reagovat
Lunej..
To jsem ráda, že ti na mne tak záleží. Tak domluveno,kdyz zareaguju, pošlu ti stovku, ještě na tom vydělas. Ok?:)
Reagovat
PetaM
No já nevím, inkasovat holku? Tedy ženu samozřejmě. No já ti nevím, to je horší, než ta facka :D Uděláme to radši tak, že za každou tvou reakci si do kyblíčku naliju sklenici vody a až se zase někdy uvidíme, výsledný extrakt ti vyliji na hlavu :D

Každopádně proti sponzoringu nemám žádné námitky a nechám si na triko našít tvou značku.
Reagovat
Lunej..
No to určitě budu chtít být zlita:) ne, já potřebuju motivaci, když nejsem tak odolná, takže: za reakci na iqeho dostaneš kilo. A na tricko si nasij co chceš:) TP je svědkem.
Reagovat
PetaM
Dobrá. :D
Reagovat
Lunej..
Ok, od zitrka to vejde v platnost.:)
Reagovat
smazaný uživatel
Je. Ale není to moje chyba.
Reagovat
smazaný uživatel
Hele, oboustranně, jo. Když von tak provokuje, nedavovými plky, že se nedá nereagovat :-D
V pondělí bude veselo...
Reagovat
PetaM
No já už se těším, jak se pobavím :D Jen teda ještě pořád nevím, zda-li to bude k vidění :D
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že lajnoví nechtějí být v obraze :-)
Reagovat
PetaM
Myslím, že i síť pro jistotu nasává již dnes ...
Reagovat
slacker
becis jako tupa ovce, bez davu
Reagovat
slacker
gratuluju
Reagovat
smazaný uživatel
Ty jdi do háje, ty koktavej zakomplexovanej hňupe.
Reagovat
Fandina
slacker koktá?
Reagovat
smazaný uživatel
slacker je hňup?
Reagovat
Fandina
Zajímá mě to, jestli slacker koktá. V psané formě se to nepozná.
Reagovat
FulnekUltras
Tvoje starosti bych chtěl mít... ;)
Reagovat
Fandina
Pořád lepší než tvoje politika.
Reagovat
FulnekUltras
trapné
Reagovat
Fandina
jak myslíš
Reagovat
FulnekUltras
já to čtu ;)
Reagovat
Fandina
tak čti dál
Reagovat
FulnekUltras
budu ;)
Reagovat
a.magerova
No.... mě by taky celkem zajímalo, jestli slacker koktá... ani né tak kvůli němu, jako spíš kvůli tomu výroku.... jestli se zakládá na pravdě nebo jako obvykle iqe osočuje a nadává lidem zcela bez důvodu, jako to tu dělá už roky... :-/
Reagovat
slacker
s iqe sem nikdy na zivo nemluvil, pac by od te doby byl od neho na TP definitivni klid. Taky by byl klid od fandiny kdyby jsme spolu mluvili. (jen prazska mordparta by mela dva nevyresene pripady)
Takze ergo kladivko moje "koktani" je klasicka fama, kterou nema cenu ani vyvracet ani potvrzovat. Bavi me co se z toho jeste vylihne dal :-D
Reagovat
gigin
Dvojnásobná vražda. To bys aj koktat přestal.
Reagovat
a.magerova
Ale zas... víc polehčujících okolností než čehokoli jiného !!!
Reagovat
a.magerova
No... žes s ním naživo nemluvil není směroplatné... :-P

Mohl mu TO prásknout nějaký donašeč, který s Tebou naživo mluvil... takže zase jsme ve slepé uličce... :-/
Reagovat
slacker
TO mohl, ale spise nekdo prilis dedukuje z meho nedokonaleho psaneho projevu :-D. Uz to tady bylo asi pred rokem, takze to nekdo bere jako "fakt" :D. me to zatim bavi a nemam duvod to nejak vehementne vyvracet.
Reagovat
a.magerova
Tu jde spíš o to, jestli dotyčný podle sebe nesoudí ostatní... i bych tomu věřila, podle dostupných info nejde zrovna na dračku...
Reagovat
slacker
tak kdyz vidim jak po tom amoralni smejd dychtive skocil tak snad ani nema cemu kazit legraci :-D
Reagovat
Fandina
nelži
Reagovat
a.magerova
Tak tak... taková jeho zvrhlá radost z toho čpí.

https://www.youtube.com/watch?v=zR3pXJLqwMo
Reagovat
Fandina
Svět není takový, jake je, ale jak ho vidíme. Pokud vidíš v druhých zvrhlost, tak je to tvůj problém. Tvoje zvrhlost.
Reagovat
a.magerova
Nesmysl.
Reagovat
Fandina
Kdybys sama neměla zvrhlou radost, nepředpokládala bys ji u jiných.
Reagovat
Rip.win
nepředpokládej
Reagovat
A.R.R.
Kašli na něj, sním se nedá diskutovat, leda tak si udělat srandu :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Takhle hrají velké hráčky!
Fantazie.
Nádhera.
4 body v řadě získala Radwanska, ale jakým způsobem!
Reagovat
smazaný uživatel
Ty máš taky hodně nízké nároky koukám. A nazvat Agu se Svitolinou velkými hráčkami je celkem úsměvné.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak nazval Svačina Agnieszku.
Kopíroval jsem jeho slova.
Ale neboj, i o Petře tak někdy mluví :-)
Reagovat
PetaM
Marek to snad ani nekomentuje ne? :D
Reagovat
FulnekUltras
;)))
Reagovat
smazaný uživatel
Svitolina za stavu 2:1 v TB podcenila situaci na síti a pak sešup dolů.
Reagovat
dunphy
Jsi opravdu rakovina. Přesně kvůli tobě a pár podobným hňupům to tu nikdy nemůže fungovat hezky a relativně v míru. Jsi naprosto zaslepený, nepřejícný, nenávistný, zakomplexovaný a ubohý sralbotka, co si dovoluje jen protože mu to internet takto poskytuje. Je tak těžké držet zobák zavřený a dementně nekomentovat něco co tě evidentně nezajímá a komentuješ to jen proto, že se snažíš ostatní obohatit svou nenávistnou, nechutnou a jedovatou poznámkou? Dojímá mě fakt, že to tu všechno komentuješ jak největší odborník, ale přitom jsi nikdy raketu v pazdrátě ani nedržel, takže absolutně nevíš o čem mluvíš. Nemůžeš být prostě ticho a nechat jiné, aby si užili úspěchy svých oblíbenců a nespamovat tady svoje hnusy? Je to tak těžké? Viděl bys, že kdyby ses přestal navážet do ostatních, tak oni by také přestali. Ale to prostě psychouš jako ty asi nikdy nemá šanci pochopit.
Reagovat
A.R.R.
Na něho nemá smysl reagovat, leda si z něho udělat prdel. Je to zaslepenec,který tu jenom plive jedovaté sliny, protože jeho pohled na svět je skrze Petru...
Reagovat
dunphy
Já bych taky navrhl, aby na jeho hnusné poznámky nikdo nikdy nereagoval. Já bych to zvládl, ale pochybuju, že by se to tu nějak celoplošně podařilo :D
Reagovat
PetaM
No, tady pán říká, že není potřeba raketu držet v ruce a hrát tenis, aby o něm mohl všechno do detailu vědět. Ale je zbytečné mu vysvětlovat, jak to na tom kurtu chodí, když tu raketu opravdu člověk drží v ruce. Teorie nadevše. Praxe hadr.
Reagovat
a.magerova
Jenže on nemá praxi a v teorii silně tápe... :-/
Reagovat
spaniel
Vsadím se, že to tak má i v sexu.
Reagovat
A.R.R.
Teď to má grády :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Od poloviny 2. setu dobrá zápletka se správným koncem.
Pěkný výměny (oboustranně).
Reagovat
A.R.R.
Sice jsem měl ouzkou prdelku, ale jsem za tu zápletku moc rád, Elina už na konci prvního setu naznačila, že hodlá bojovat a v druhém to rozjela, za což zaslouží velkou pochvalu.
Reagovat
smazaný uživatel
Skvěle zvládla tu dlouhou výměnu (37x přes síť), ale Aga pak tvrdě kontrolovala.
Reagovat
A.R.R.
trochu překvapivě se v těch dlouhých výměnách držela a často v nich i bodovala. Mě jí bylo po tom prvním setu i docela líto :-)
Reagovat
janek_da
fantazie :)
Reagovat
Lunej..
Teď mi Aga přišla jako včera Petra, hodně síly z FH a pak do sítě. Aze moc sluší ten outfit.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo a ty tejpy :-)
Reagovat
janek_da
to bylo na warning
Reagovat
FulnekUltras
ale Žabka pinkalka si teď opravdu věří...
Reagovat
A.R.R.
Alespoň je to zajímavější ;-)
Reagovat
FulnekUltras
krásné dlouhé a pestré výměny teď
Reagovat
PetaM
Jaká Svitolina? Jaká Radwanská? Já se dívám na finále v New Havenu a mám tam napsáno Safarova-Kvitova :D
Reagovat
A.R.R.
Máš zpožděné hodinky, o rok :-D
Reagovat
PetaM
Každopádně si vůbec nestěžuju :D Vy sledujete špatné finále :D
Reagovat
FulnekUltras
zcela ukájející řešení... ;)
Reagovat
A.R.R.
Ne ne, já sleduji to správné, to musí každý objektivní divák uznat :-D Tvůj pohled je čistě subjektivní a hloupý :-D
Reagovat
PetaM
Pf :D Ale já mám hezčí tenis :D Určitě vyhraje Češka ... :D
Reagovat
A.R.R.
ti tady předkládám fakta a ty je zpochybňuješ, to není možné :-D
Reagovat
Tornes
Antitenistka zatím docela dobrý a dokonce mě ten antitenis fakt baví :) což je na ženský tenis velmi velký úspěch
Reagovat
FulnekUltras
u mě Borg v sukýnce ;)
Reagovat
FulnekUltras
tedy herním stylem ;)
Reagovat
A.R.R.
No jo, Aga zase jenom tupě vrací :-D
Reagovat
Fandina
Vracet umí. To je pravda.
Reagovat
smazaný uživatel
A ne snad? Smutný, kam tenis došel.
Reagovat
A.R.R.
A to víš že jo :-D
Reagovat
Tornes
Ne. Tolik tenisové chytrosti a techniky jako Aga předvedla v prvním setu od některých hráček neuvidíš za sezonu. Nádherný tenis.
Reagovat
smazaný uživatel
To máš teda na chytrost hodně nízké nároky.
Reagovat
Tornes
No a i přesto se najde spousta tenistek, které ani těm mým nízkým nárokům nestačí. Smutné, což?
Reagovat
Fandina
Některé stačí, některé nestačí. Vždycky Aga nevyhrává.
Reagovat
Tornes
Však ne vždy chytrost a technika stačí, jsou i jiné tenisové atributy.
Reagovat
Fandina
Samozřejmě. Když hraje s nějakou útočnou hráčkou, která je tzv. přestřílí, tak nemá šanci.
Reagovat
smazaný uživatel
Aga chytře nehraje, na uvracení chytrost nepotřebuješ. Že ty údery občas vypadají hezky na efekt, to z toho nedělá chytrej tenis.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, to je.
Reagovat
janek_da
a je zábavné sledovat jednu z nejpohyblivějších tenistek, jak tam s ní lítá jako hadr na holi. Teda v 1.setu
Reagovat
smazaný uživatel
Svitolina je jedna z nejpohyblivějších tenistek? To nemůžeš myslet vážně.
Reagovat
smazaný uživatel
Nezáviď :-)
Reagovat
smazaný uživatel
A vrací tak, že ze 7 dosud odehraných setů jich 5 vyhrála poměrem 6:1.
Reagovat
A.R.R.
No jo antitenistka :-D Ale bacha na Elinu, zdá se že se chytá :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ostuda, s čím se dá dneska.vyhrávat..
Reagovat
Fandina
Je to vracečka, má to nacvičené.
Reagovat
smazaný uživatel
Vracečka je docela pejorativní výraz, myslíš to vůči Aze jako výtku? Protože nemám ten pocit, tak osobně bych použil jiné slovo.
Reagovat
Fandina
Nemyslím to nijak. Popisuji co vidím. Umí vracet.
Reagovat
smazaný uživatel
No tak jako tak nešťastná formulace.
Reagovat
Fandina
Nebuď citlivka. Je to výstižné.
Reagovat
smazaný uživatel
Snadno by se to dalo nesprávně interpretovat.
Reagovat
Fandina
Moc to rozebíráš. Umí vracet, je to její plus. Kdyby útočila, bylo by jejím plusem to.
Reagovat
Rip.win
Umíš zvracet
Reagovat
A.R.R.
Aga zatím velmi mazácky. Elina zatím moc neví či je, alespoň ten čestný gem :-)
Reagovat
janek_da
ale pár míčů navíc tam Svít vyhrát mohla, aby to Agu moc neukolébalo
Reagovat
A.R.R.
No také se toho trošku bojím, ona Aga k tomu má občas sklony.
Reagovat
smazaný uživatel
Elina jde v Petřiných šlépějích, jediný uhraný míček při vlastním podání? A teď druhý, to je tragické :D
Reagovat
Frick
http://denikreferendum.cz/clanek/23555-slava-vitezum-cest-platcum-dani

"Ale je tu ještě jedna věc: je známo jak ve vrcholovém sportu, v úplné špičce, vše záleží na nejmenších detailech. Není to třeba i tak, že pověstný neklid, až neurotičnost Petry Kvitové souvisí i s tím, že se sama jako slušně vychované děvče z Fulneku necítí jako daňová podvodnice komfortně?"

Petra hraje blbě, bo jí tíží svědomí z neplacení daní. Ta Vlasatá z Deníku Referendum o tom něco musí vědět, ne?

Ale prý už aspoň přestala hrát tu komedii se zaměstnánim na vnitru. Nyní zcela vážně - to už skutečně bylo HODNĚ přes čáru.
Reagovat
George_Renel
A co Lucinka Šafářová, co tíží ji mimo, jako Kvitovou nemoci,, že hraje jak ponocná?
Reagovat
spaniel
Ty a tobě podobní mravokárci byste byli v MC první. Tenis je jeden z nejdražších sportů, ale každý se tváří jak kdyby to ti z MC měli od mala zdarma a z jejich daní. Proč bys měl ty odvést měsíčně trapných 10 tisíc a ona statisíce? Na ty samé služby? Navíc ona dělá reklamu, ty jen ostudu. A ještě odvádět to státu, kde se třetina ukradne cestou aparátem. I tak jistě odvede státu víc než běžný Franta.
Reagovat
blixa
On nic neodvádí. On žije z dávek a proto ho hrozně sere každej, kdo mu na ně nepřispívá ;-)
Reagovat
Frick
Daň je vypočítává jako podíl z příjmů.

Nebo by měl vrátný odněkud z Mostu vydělat 12 000 a stát mu za to vzít "fixní daň na hlavu" ve výši (třeba) 10 000 stejně jako Petra, co bere tisícinásobek?

Ale můj názor znáte.
Reagovat
horska.kraslice
Hodilo by se porovnat i náklady ..... :-)
Reagovat
Fandina
Každý tenista dostane peníze zdaněné. Chápeš to?
Reagovat
blixa
Ptám se tě už asi po 150té. Kolik jsi ty zaplatil kdy na daních ?
Reagovat
Fandina
Podle mě nikdy nezaplatil nic, ale závidět tenistů příjmy, to umí.
Reagovat
slacker
blixo a kolik jsi zaplatil ty?
Reagovat
Fandina
Lidská závist nezná mezí.
Reagovat
smazaný uživatel
Že tenhle humoristický plátek bereš vážně.. :-))
Reagovat
PetaM
Já se taky cítím strašně, že neplatím daně ... Ale já si to tak neberu, platí jiní, nemusím být jako ovečka :D
Reagovat
FulnekUltras
Doufám, že se tahle nanynka denně ekologicky vyholuje aspoň dole, aby ji někdy nenapadlo přihlásit se na 800 metrů hladkých... ;)))
Reagovat
spaniel
Stydím se za svůj původní odhad, že Quitová bude světovou jedničkou a bude dominovat. To co předvádí, se ani nedá nazvat tenisem.
Reagovat
FulnekUltras
Kdy jsi tak naposledy ;) odhadoval?
Reagovat
smazaný uživatel
Jenom de.bilové jí przní příjmení.
Reagovat
rusedski
Od: iqe
*íčovičová s brutální pomocí lajnovejch naprosto nezsdlouženě uhaluzila drihej set.
Reagovat
PetaM
Tento komentář jsi nepochopil, vytrhuješ ho z kontextu. Jsi de..bil.

:D :D :D
Reagovat
darek.vrana
Ajaj, trefa do černého:). To se bude blbě okecávat, i když nepochybuji, že výsledkem bude, že jsme všichni banda tupců, co nic nepochopí.
Reagovat
smazaný uživatel
Blbci jste, ale tenhle příspěvek mi poněkud ujel. Moje selhání.
Reagovat
smazaný uživatel
Tvoje selhání jsou přímoúměrná práci sudích škodících Petře.
Reagovat
smazaný uživatel
Zajímavé. Takže pokud podle tebe selhávám já, selhávají i lajnoví. Hm, hm...
Reagovat
brixner
Vidí otvor temný slizský a dva u...
Ne, taději ne!
Petro, pinkej to pálkou aspoň občas do hřiště!
A sem tam i přes síťku!
Vyplatí se to! Uvidíš!
Dík za pochopení!
:-)
Reagovat
blixa
Tak přátelé Fantasy, vyplňovat, tipovat, máme na to ještě dnešek a zítřek ! Lunej, šup šup, tvůj čas nastal ! ;-) :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ještě že to píšeš, už bych na to zapomněl :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jak to teď vymýšlím, radši jsem měl zůstat v zapomnění, to je hrozný.
Reagovat
blixa
Peklo, co ? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Člověk by tam nejradši nedal nikoho, protože když už tam někoho dává, tak ví, že stejně dělá chybu :D
Reagovat
blixa
Tak tak :D
Reagovat
Lunej..
Napis mi prosím odkaz, rozbil se mi comp a ve starém to nemám. Díky:)
Reagovat
blixa
http://www.grandslamfantasytennis.com/
Reagovat
lars
jak dopadla fantasy na OH ?
Reagovat
FulnekUltras
pouze na GS
Reagovat
lars
jak dopadla fantasy na OH ?
Reagovat
blixa
Fantasy se nezabývá pouťáky jako je OH ;-)
Reagovat
vrabejka
má to cenu když skončím vždy poslední? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Nesmíš tam plácat takový kraviny typu Bušiččin "zlatý sen" :D
Reagovat
blixa
Ber to sportovně, někdo musí bejt poslední ! ;-)
Reagovat
FulnekUltras
v ČSLA býval poslední obvykle tzv. v hovnech a veřejně pranýřován - což mělo dodat potřebnou motivaci ke zlepšení... ;)
Reagovat
tommr
našemu druhýmu nejznámějšímu tenisovýmu sourozeneckýmu páru se tento týden daří. Starší Gabriela se probojovala do finále ITF turnaje v madarským Bukfurdo kde bude zítra bojovat o titul se španělskou hráčkou Garcia Perez. Mladší Magdalena dneska vyhrála menší ITF turnaj ve chorvatským Cakovci ... :)
Reagovat
bIbec
musím říct, že mě Gábina celkem překvapila, jak si poradila hlavně s těma dvěma posledníma soupeřkama.. které se jevily celkem nebezpečně. No neměla by se těch pětadvacítek bát už. Držím palce aby to zítra dotáhla a vyhrála zatím svůj nejcennější titul.
Reagovat
patriks
si vzala za vzor Caro v jejím postupném a trvalém sestupu žebříčkem. Caro byla světovou jedničkou, Petra dvojkou a kdeže ty časy jsou.
Reagovat
George_Renel
Dvojnásobná wimbledonská vítězka má za vzor hráčku, co sice byla No. 1, ale nevyhrála ani jediný! GS?
Reagovat
Dobry-den
Tak aspoň, že je tu prohru na co svést. Hlavně že v předchozích zápasech jí nic nebylo, že?
Trapné.
Reagovat
FulnekUltras
dlouhé výměny jí dýchání rozhodně neusnadňovaly - jinak UE, prokurátor a vojenský soud... ;)
Reagovat
A.R.R.
A zastřelit před nastoupenou jednotkou :-D
Reagovat
FulnekUltras
a teď to konečně víte, soudruzi, ale...jako kdybyste to nevěděli !!!!! ;)))
Reagovat
A.R.R.
O nachlazení se mluvilo už když přijela z Ria, jestli se to zhoršilo nevím, ale ten problém měla od počátku turnaje.
Reagovat
tommr
včera tady iqe tvrdil, že to je jen zanedbatelná rýmička. To bylo ovšem ještě před tím výpraskem co Petra schytala od Agy ... :)
Reagovat
A.R.R.
Takže dnes je to zápal plic :-D

Teď vážně, vím že se mluvilo o tom že není fit, ale jak vážné to bylo, to jsem nějak nesledoval.
Reagovat
smazaný uživatel
Zase lžeš, překrucuješ a nechápeš.
Reagovat
smazaný uživatel
přesně takhle to nebylo, psal, že rýma prý bude do pár dní pryč
Reagovat
smazaný uživatel
Což - pokud je to rýma - bude. Víš, co se říká, že neléčená trvá sedm dní, léčená týden. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Kvitko, vejprasky dostáváš,
vůbec tobě není stydno?
Nedůstojné, zahanbující,
už je mi tě holka líto.

Z Wimbledonu v jedenáctém,
sotva stín se z tebe stal,
kdybych já byl tvým trenérem,
tři rady bych tobě dal:

Vysvětlil, to malé kulaté,
vždy do kurtu padat musí,
hlediště je pro diváky,
mysli na to v každém matchi.

Hlava na krku má zůstat,
a ten mozek co máš v ní,
nutno používat k myšlení,
mozek zbytný orgán není.

Co neustále předvádíš -
bum-prásk-bum - je velkou mýlkou,
ať to letí kam to letí,
to není správnou taktikou.

Až moje tři rady zvládneš,
pak se změní osud tvůj,
jinak v pádu k stovce druhé,
dál vesele pokračuj.
Reagovat
FulnekUltras
Klepni vpravo nahoře na Vzkazy(1)... ;)
Reagovat
gigin
Musíš mu to říct ve verších, jinak to nepochopí.
Reagovat
brixner
Vidí otvor temný slizský a dva u...
Ne, taději ne!
Petro, pinkej to pálkou aspoň občas do hřiště!
A sem tam i přes síťku!
Vyplatí se to! Uvidíš!
Dík za pochopení!
:-)
Reagovat
FulnekUltras
dnes titul v NH - a velká šance společně s dalšími veľkými ;) ženami z Východu (Káťa a Angie) urobiť v NY už konečne jednu veľkú a dlho očakávanú vec... ;)

A velká věc se na USO může udít i z našeho domácího pohledu - každopádně hodně štěstí proti Naducánkovi, Peti... ;)
Reagovat
FulnekUltras
a Frantovi snad aspoň ten zicflajš... ;)
Reagovat
tommr
jiskřička naděje na lepší výsledky, kterou vykřesaly OH zase rychle zhasla. Petra v přímý konfrontaci s top-hráčkou zase nestačila a Aga jí jasně porazila i když nehrála ani zdaleka svůj nejlepší tenis. K výhře rozdílem třídy jí v podstatě stačilo jen vracet a čekat až se Petra vyhodí ... :(
S Petrou to letos vypadá velice špatně o čemž svědčí i následující fakta:
- Petra letos dokázala nad hráčkou z top-30 vyhrát pouze ve 4 případech (a to ještě jeden z nich byla Lucka Šafářová)
- Petra je spolu s Pavlyuchenkovou jediná hráčka z top-20, která se letos nedostala do žádnýho finále
- v žebříčku Petra neustále klesá. V New Havenu přišla skoro o 300 bodů a je jen otázka času kdy vypadne z top-20
- Petra už není česká jednička. Její ztráta na Karolínu po New Havenu dál vzroste a po USO se před ní nejspíš dostane i Bára Strýcová (v Race už před ní dávno je)
Reagovat
FulnekUltras
S tím "jen" vracením bych tady byl hooodně opatrný - proč myslíš, že je dodnes tak uznávanou tenisovou hvězdou Borg? ;)

Celkový dojem z posledních dvou setů s přihlédnutím k soupeřce a okolnostem není třeba přeceňovat - vypíchl bych spíš už zde zmíněnou Petinu bilanci z posledních deseti zápasů 8:2. I tak se židle pod Frantou bude v nejbližších dnech povážlivě houpat... ;)
Reagovat
tommr
Aga není jen vracečka a má velmi chytrou a pestrou hru. Včera ale nic z toho nepotřebovala a stačilo jí jen vracet a čekat na Petřiny chyby. Byla by sama proti sobě kdyby se v takový situaci snažila něco vymýšlet když jí k jasnýmu vítězství stačilo jen tak málo ...
Reagovat
FulnekUltras
Svým způsobem máš pravdu, protože Petra se sama utápěla v dlouhých výměnách a většina jejích pokusů o aktivitu končila UE - ovšem to vracení od Žabky pinkalky ;) bylo pořád ohromně důsledné, přesné a efektivní.
Reagovat
freeteepek
To "vracení" v podání Radwaňské bylo mistrovské. Pořád Ti uniká, jaký Petra dává rány a Aze to létalo všechno k čarám zatímco Petře těsně za:-( Sama Radwaňská byla překvapená, jak dobře jí to šlo. To, že Petra zahodila relativně hodně nalitých balonů, je věc druhá.
Reagovat
tommr
to není žádná "druhá věc". Co je Petře platný, že má velkou ránu když se nedokáže trefit do kurtu ani z vyložený pozice? Včera kazila opravdu extrémně a Aga tak nemusela předvést ani zdaleka všechno co umí ...
Reagovat
smazaný uživatel
A přesto přeze všechno udělala z našich nejlepší singlový výsledek.
Reagovat
Kozoroh
Který ale bodově vyšel naprázdno, tudíž ji nepomůže zmírnit propad žebříčkem...
Reagovat
smazaný uživatel
To je fakt. Aspoň je zcela evidentní, že žebříček je naprd.
Reagovat
bIbec
hmm, těžko říct. Dovedu si představit, že někdo může říct, že titul z Cinci je lepší výsledek.

Ale taky chápu, že někdo může říct, že bronzová medaile je víc. To je myslím dost individuální. Pokud by Petra brala zlato, tak bych měl celkem jasno. To by mohl předčít akorát grand slamový titul.. ale tady.. no nevím. Věc názoru.
Reagovat
smazaný uživatel
Devítistovek je pět za rok, olympiáda jednou za čtyři roky. Navíc - je to olympiáda. Myslím, že je to jasné.
Reagovat
bIbec
no mně to jasné právě není! Mně se líbí oba ty výsledky.
Reagovat
smazaný uživatel
Cinnci je řadovej turnaj, za chvíli nikdo nebude vědět, kolik za něj bylo bodů. Olympijská medaile je věčná. A speciální.
Reagovat
FulnekUltras
Cinci je hlavně virtuální moneyprestige pro ušlápnuté maloměšťáčky... ;)
Reagovat
cheeky
Nechci ti brát iluze ale olympijská medaile pokud není zlatá není věčná ani speciální. Nějaký bronz si za pár let nikdo nebude pamatovat. To ti můžu naprosto exaktně dokázat.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak já si teda moc dobře pamatuju triatlonový bronz ze Sydney :-)
Reagovat
spaniel
Tak vzhledem k tvému nicku je to pochopitelné. Co jiné sporty? ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Bronz Malce (i stříbro Ploce).
Obecně mi ale hlavně stříbrné a bronzové placky splývají.
Reagovat
FulnekUltras
Tak se Petra aspoň formálně i v tomto parametru ;) vyrovnala Janě Novotné, jejíž bronz už si v matné ;) záři Mečířovy o osm let starší zlaté skoro ani nevybavím... Teď snad opravdu zbývá už jen třetí Wimbl - aby všichni konečně pochopili, že Peťa je nejlepší českou tenistkou historie... ;)
Reagovat
cheeky
Lol já ani nevim, že je triatlon na OH. Ale zase si pamatuju bronz v lyžování v Naganu a Salt Lake City. Jenže bronzy a stříbra si za pár let nikdo kromě fandů těch konkrétních sportovců nepamatuje,
Reagovat
Fandina
Triatlon mě zaujal, protože je to plavání, běh a jízda na kole. Spjení těchle tří druhů sportů je hodně průřezové.
Reagovat
smazaný uživatel
Zlato + bronz (s penalizací!) a obhajoba + stříbro, to by mohli snad jen Fourcadovi na ZOH - http://www.ceskatelevize.cz/rio2016/dejiny-oh/336551-bratri-brownleeove-zmareny-sen-o-spolecnem-triumfu/
A mezi ženskými mamina Nicola Spirig sice neobhájila zlato, ale stříbro se počítá :-)
Reagovat
Ondra979
Je to tak, napriklad Novotna vyhrala bronz a kdyby se to ted nepripomnelo v sousivislosti s bronzem Petry, tak bych na to v klidu zapomnel, ale na Wimbledon, na ten se nezapomina..
Reagovat
FulnekUltras
přesně
Reagovat
darek.vrana
Hele a neříkal jsi onehdá, že prohraná finále apod. se nepočítají, že historie si pamatuje jen vítěze?!:) Takže nevím, nevím, být až třetí...
Reagovat
Fandina
Petra ale skončila jako vítěz, v malém finále o bronz. A to se pamatuje dobře.
Reagovat
darek.vrana
To ale není vítězství v turnaji a pořád je to míň než stříbro, které pro iqeho nemělo žádnou hodnotu. Protože Mandlíková to měla 4-4, zatímco Kvitová 2-0, ale Wimbledon se musí násobit koeficientem minimálně 2.
Reagovat
Ondra979
Jasne ze to neni vitezstvi v pravem slova smyslu, ja rozhodne preferuji titul ze Cinci, ale je to asi vec nazoru
Reagovat
spaniel
Výhra v Cincinnati je určitě cennější než bronz na OH.
Reagovat
smazaný uživatel
Není.
Reagovat
spaniel
Jistěže je. Teď to tvrdíš jen proto, že Quitová získala bronz. Vypadnout dřív, byl by to podle tebe úplně zbytečný turnaj.
Reagovat
smazaný uživatel
Tovíšžejo..
Reagovat
Fandina
Neznám vaše spory o koeficienty a podobně, v podstatě je to o ničem. Jisté je, že výhodou bronzu na OH je, že odcházíš s výhrou a to se u jiných turnajů nestává. Jinak historii sporů neznám a ani neřeším. Vaše starosti na mou hlavu.
Reagovat
darek.vrana
Šlo o to, jestli je úspěšnější Mandlíková, nebo Kvitová. 4 GS proti 2, 4 finále proti 0. Jenže Wimbledony jsou minimálně 2x významnější než ostatní GS a prohraná finále nikoho nezajímají. Tak to bylo. A najednou je bronz něco víc?
Reagovat
Fandina
Jak říkám, nejsem arbitr a tyhle spory neřeším a jsou pro mě úsměvné. Pro mě je Petra momentálně nejlepší českou hrající tenistkou, i když včera vypadla a žebříčkem jde dolů. Dva Wimbly, TM, podíly na FC a bronz z OH jsou momentálně daleko víc, než ostatní hrající tenistky.
Reagovat
darek.vrana
Tak o tom žádná. Mě jen rozčiluje, jak iqe měří pokaždé jiným metrem podle toho, jak se mu to hodí.
Reagovat
Fandina
Mně štvou jiné věci, než to co někdo píše na TP ... úsměv
Reagovat
Rip.win
To poznám...úsměv
Reagovat
Fandina
Tak povídej.
Reagovat
Rip.win
Povídám
Reagovat
lars
proc by mel byt Wimbl 2x vic nez ostatni GS ?
Reagovat
A.R.R.
Protože to řekl Jirka :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Neřekl.
Reagovat
A.R.R.
Tak napsal :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Nenapsal. Proč lžeš?
Reagovat
A.R.R.
Protože jsem záporná postava? :-D
Reagovat
darek.vrana
Protože iqe.
Reagovat
smazaný uživatel
Ptáku, neser mi.
Reagovat
FulnekUltras
protože hráčky se tam ve finále psychicky klepou nejmíň dvakrát víc než na ostatních GS
Reagovat
smazaný uživatel
Dobrá připomínka.
Reagovat
FulnekUltras
přirovnal bych to ke stupni rozrušení muslima v Mekce - oproti třeba Medině, Abú Dhabí nebo Casablance... ;)
Reagovat
Fandina
Protože je Wimbledon nekorunovaným králem GS?
Reagovat
smazaný uživatel
Svatá pravda.
Reagovat
smazaný uživatel
Nekorunovaný král je houby král.
Reagovat
rusedski
Jj, třeba tady
http://kves.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=492217

"fakt ne - čtvrtfinále, semifinále a nakonec ani prohraná finále nikoho moc nezajímají, historie se bude ptát jenom na to, co vyhrály"

:D
Reagovat
smazaný uživatel
Na okruhových turnajích to platí beze zbytku. OH jsou speciální, to musí být jasné i tobě.
Reagovat
darek.vrana
Jasně, zatímco finále Wimbledonu nikoho nezajímá. Nám je to jasné. Pro tebe i vítězství v Madridu bylo víc než finále Wimbledonu, pokud šlo o Petru.
Reagovat
smazaný uživatel
Co to zase meleš za nesmysly?
Reagovat
rusedski
Tak to bys měl opravit to svoje bodování tady, protože tam je i ITF titul víc než bronz z OH :D

http://kves.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=439645
Reagovat
Fandina
To by měl, protože placky z OH, jakékoli, úspěchem jsou bezesporu.
Reagovat
rusedski
Jenže tenkrát ji Petra neměla, takže se to nehodilo do krámu... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tovíšžejo.
Reagovat
Fandina
Hlavně se to hodí do krámu tobě, to rozebírat.
Reagovat
smazaný uživatel
Ten samonosný výpočetní mechanismus, který Petru usadil na 2. místo, mě fakt pobavil :DDD
Reagovat
darek.vrana
Ještě to mohl udělat za období od Wimbledonu 2011 do Wimbledonu 2011 a od Wimbledonu 2014 do Wimbledonu 2014, to by ten výsledek byl ještě impozantnější:).
Reagovat
smazaný uživatel
Teďs mu nasadil brouka do hlavy! :D
Reagovat
smazaný uživatel
Dělal jsem to za období, kdy byla Petra ve špičce. Tak, jak velí elementární logika a zdravý selský rozum.
Reagovat
smazaný uživatel
Mě zas baví, kolik lidí je schopno popřít i objektivní fakta jenom proto, aby se mohli na TP chvástat, jak mi to nandali.
Reagovat
smazaný uživatel
Tvoje bodové hodnocení událostí je zcela subjektivní, a tak co mluvíš o objektivitě :D A tady už ti to nandal každej vyjma pár jedinců, není se čím chvástat.
Reagovat
smazaný uživatel
Není o nic méně objektivní než oficiální ranking. A ubožáci, co tak nechtějí uznat Petřiny kvality, že klidně popřou i objektivní fakta, mi to fakt nandat nemůžou.
Reagovat
darek.vrana
Ty vole, dosažení postu světové jedničky - 1 bod, stejně jako titul z ITF, to je fakt komik:). Jen proto, že u Petry jako jediné je v té kolonce NE. Má cenu k tomu něco dodávat?:)
Reagovat
smazaný uživatel
Bod za post jedničky je naprosto adekvátní. Větší hodnotu vzhledem k mizivé vypovídací hodnotě rankingu nemá. Ale to bys tomu nejdříve musel rozumět.
Reagovat
Kozoroh
1. místo že má stejnou hodnotu jako ITF titul? Co to je za nonsens?!?
Reagovat
slacker
zde s tim pidi napolwonem vubec jeste o necem diskutujete, rozkopat mu ksicht a koule a a pak nekde pohodit polomrtveho na hnojisti si takova existence jedine zaslouzi.
Reagovat
smazaný uživatel
Blbec k blbci sedá..
Reagovat
Tornes
A náš vesnickej turnaj byl jednou v historii, takže je nejdůležitější tenisovou událostí, jaká se kdy hrála. Jo jo, dává smysl...
Reagovat
lars
v race zebriku je Karol z nasich nejvyse, takze ma nejlepsi singl vysledek
Reagovat
smazaný uživatel
Nesmyslná úvaha. S takovou by byly prestižnější i ITF pouťáky.
Reagovat
lars
na ITF nehraji top10 hracky
Reagovat
smazaný uživatel
S tím to nemá co dělat.
Reagovat
lars
Ty svymi komentari na TP presvedcujes vetsinu ctenaru TP , ze tu nemas, co delat :))
Reagovat
smazaný uživatel
Zkus zase ty žebříčky...
Reagovat
FulnekUltras
s uváděnými náskoky na Plechovku by tady došlo k masakru... ;)
Reagovat
Michaelus
No s tímhle úplně nesouhlasím. Sama Aga říkala, že ani nečekala, že bude hrát takhle dobře, a že cítila, že to byl "její" den. Navíc Aga hrála aktivně jako už jsem dlouho v zápase s Petrou neviděl. Aga si ty chyby vynucovala skvělými obranými údery, které Petře na winner nenahrávaly. No a pak už Petře zbývalo jediný - bum bum. A to, i vzhledem k jejím obtížím s dýcháním nevyšlo. Vědu bych z toho nedělal.
Reagovat
smazaný uživatel
Tommr dělá z každého zápasu českých hráček + ze zápasu, který může negativně ovlivnit žebříčkové postavení Češek, vědu :-(
Reagovat
FulnekUltras
pravdu díš...
Reagovat
vrabejka
V noci tu byla koukám zase zábava :D
Petra ultras ji zase začínají hejtovat a Iqe jede bomby.
To že Petře chybí motivace, kterou by jí superkouč dodal je prostě fakt.
Vím, že do treninku nedává 1000% a proto je tam kde je.
I tak je bronz z OH a semifinále NH ještě super.
Reagovat
FulnekUltras
superkouč pro Petru existuje jenom jeden ;)
Reagovat
lars
moc si fandis :)
Reagovat
bIbec
jj, Wim Fissette je momentálně bez práce. Ale na toho Petra nemá koule.
Reagovat
bIbec
a nebo na Petru nemá koule Fissette? Asi to bude vzájemný.
Reagovat
bIbec
i když trénoval i Lisicki (dostala se pod ním do toho Wimbledonského finále). A trénovat někoho jako Lisicki, to chce pořádně velké koule.

Takže si nakonec myslím, že ten Wim by je i měl, že by do toho šel, kdyby ho Petra oslovila.
Reagovat
FulnekUltras
Jako na tvrdě ctižádostivé holky ok, ale pro Peťu typově nevhodný... ;)
Reagovat
bIbec
nj, právě proto říkám, že na něj asi Petra nemá koule.
Reagovat
FulnekUltras
a takoví jsou skoro všichni, co trenéřinu trochu víc ovládají... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Dobrej nesmysl s tím superkoučem.
Reagovat
bIbec
Tignor tipuje Noleho a Serenu jako vítěze US Open. Já tipuju, že Nole odstoupí po druhém kole, kde vyřadí Veselku. Kvůli tomu zápaěstí. A Serena taky daleko nedojde, kvůli tomu rameni. Budeme mít novou světovou jedničku.
Reagovat
bIbec
zápěstí.
Reagovat
bIbec
jo a vyhraje Halep a Můra.
Reagovat
smazaný uživatel
Angie má docela těžký los na úvod, co jsem zatím viděl. Hercog, Cornet... Kvitová/Svitolina? Tam může přijít šok.

Zatím tipuju na výhru Simonu a u mužů Lukáše.
Reagovat
FulnekUltras
davaaaj Kaťa !!!!!!!
Reagovat
carolyn
zase po dlooouuuhéé době tady, ale zase néé na dloooouuuuhooo :-D
přišla jsem tu mrknou před uso, a jen pozdravit. Ale nezdržím se déle
Reagovat
carolyn
http://video.aktualne.cz/petra-kvitova-momentalne-zamilovana-nejsem-a-jenom-darkem-si/r~59c8c0fa697611e6bc7c0025900fea04/?utm_source=centrumHP&utm_medium=videobox&utm_content=abreplace&utm_term=position-2
Reagovat
FulnekUltras
hodně dobrý rozhovor - už zde včera postován... ;)
Reagovat
Lunej..
hodnotit nebudu, už je tady onanie dost. Prostě jí Aga nesedí, chtěla jí umlátit, bohužel Aga je čiperka, i když Petra předvedla pár skvělých výměn i skvělou obranu. Ale nemá to tak v krvi. Dost chybovala, takže Aga opravdu až tak hrát nemusela. Jak to bylo s nastydnutím nevím, povrch byl rychlý, Petra bohužel neměla formu.
Iqe je no comment, argumenty jako vždy, když to Petře nejde. A jako vždy je zlý a chladí si zde žáhu. O to víc mě to štve, protože vím, že v reálu by jistě neřekl ani třetinu z toho, co tady píše. Chápu frustraci, ale tohle je opravdu patologický jev. Takže při zápasech Petry je lepší opravdu sem vůbec nelézt. Jinak Kvítko nevadí, fandím dál, co taky jiného zbývá. :)
Reagovat
FulnekUltras
Musíme vydržať... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Soudruhu, že vy radši nesepíšete nějakou pětiletku, ať můžem vyděržávať plánovitě ;-)
Reagovat
FulnekUltras
Strašlivě nesnáším síťové grafy... ;)
Reagovat
Fandina
Pořád lepší než socialistické plánování.
Reagovat
FulnekUltras
Reagovat
janek_da
Zápas jsem viděl. Byl to dobrý zápas ... od Agy.

Nechce se mi věřit, že kydáte tolik špíny na toho hodného, spravedlivého chlapce. Hold jak se říká "Kdo chce psa bíti, hůl si vždycky najde".
Reagovat
smazaný uživatel
Petra v semifinále předvedla výbuch, ale i to se někdy stává. Ovšem ještě větší řádění v noci předvedl někdo jiný.

Ostatně jako vždy, vyhrává agresivní iqe, který vidí nespravedlivě zahlášený aut i v případech, kdy Petra napálí míček do sítě. Chápu, že není lehké se dívat na to, jak to Petře nejde, ale jen blázen to může svádět na nějaké nadržování protihráčce. Ano, lajnový se může splést, ale ten zápas opravdu nebyl o pár autech, Petra hrála celý zápas, až na pár světlých momentů, špatně. Nicméně iqe to svoje šílenství dotáhl tak daleko, že kope kolem sebe, nadává ostatním uživatelům a navíc i samotným teniskám. Pokud tedy ty tři hvězdičky, které použil, nejsou ve skutečnosti slova chvály. Trochu mi připomíná ty blázny, o kterých člověk čte ve zprávách. Blázni, kterým rupne v hlavě, chytne je amok, nevidí kolem sebe a postřílí všechny kolem sebe. Jak je možné, že někdo takový sem má i nadále přístup?
Reagovat
bIbec
no, od našich holek nečekám zázraky na US Open. Kája ty GSka moc nedává, u Kvítka těžko říct, třetí prohra v řadě nad Ostapenko by zamrzela, Bára má Niculescu, to je ošemetné, Lucy s Gavrilovou taky na houby.. ale kdyby ji třeba dala, tak na zápas proti Simoně bych juknul.
Nakonec 2 nejzajímavější zápasy 1. kola, co se našich holek týče, tak určitě Denisa s Anči a Katka s Evžou. To sou trháky jako hrom. Snad budou v dobrou hodinu, to bych si nechtěl nechat ujít.
Reagovat
freeteepek
Kája letos v N.Y. udělá díru do světa:-)
Reagovat
bIbec
Karolína by si měla psát papírky jako Můra nebo Gavrilová. Takové ty motivační plky, co jí Vaněk říká na WTA turnajích. Celkem i věřím, že by jí to prospělo :-)
Reagovat
bIbec
jo a musí tam být ten její Hrdlička. Pokud se nemýlím, tak byl letos na dvou turnajích a vždycky z toho byl titul.
Reagovat
tommr
letos to vypadá na pořádnej propadák. Nebudu vůbec překvapenej pokud všechny naše holky vypadnou už v prvním kole. Jasnou favoritkou je jen Karolína a tý se na GS vůbec nedaří ... :(
Reagovat
a.magerova
Být novinářem bych asi nemohla, neuměla bych takové toto:

Nachlazená Kvitová dostala výprask a trofej v New Havenu neobhájí. Štěpánek je králem kvalifikace.

https://www.sport.cz/ostatni/tenis/clanek/806033-nachlazena-kvitova-dostala-vyprask-a-trofej-v-new-havenu-neobhaji-stepanek-je-kralem-kvalifikace.html#hp-sez
Reagovat
smazaný uživatel
Mně je líto, že mnozí dělají profesi novináře takovou ostudu. Teď zase čtu titulek "Přinese US Open střídání na světovém trůnu, nebo rekord? Rozhodnout může opět Plíšková"...

Tohle je podle mě vrchol neserióznosti :D Jak pak to myslí, že rozhodnout může opět Plíšková (v pavouku u Venus)...:D takhle může rozhodnout dalších X hráček a snad i snáz, než Kája. Jasně, bulvár... ale tohle už se vyhýbá málokterému médiu.

https://www.sport.cz/ostatni/tenis/clanek/805835-prinese-us-open-stridani-na-svetovem-trunu-nebo-rekord-rozhodnout-muze-opet-pliskova.html#hp-sez
Reagovat
tommr
možná si ten novinář splet Venus se Serenou ... :)
Reagovat
lars
Karol muze porazit Agu, cimz se Aga nestane 1.
Sanci ma asi malou, ale mozne to je.
Reagovat
blixa
Asi myslel, že Kája nemusí pustit Serenu do finále :D No nevím, čtvrtfinále bych pro Káju viděl jako super ! ;-)
Reagovat
FulnekUltras
Tlak na nadpisy, aby tam vůbec někdo klikl, je dnes obrovský... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Nepochybně... ale novinářům, kteří se k tomu snižují, tleskat nebudu :-)
Reagovat
Michaelus
Petra moc chybovala, statistiky mluví za vše. Aga dnes skvěle returnovala. Petře return nešel, hlavně ten bekhendový, navíc když se jí zrovna podařil, tak ho Aga zeliminovala skvělým 2.úderem. Ono když Petra postrádá na začátku výměny takovou tu výhodu, tedy že po servisu, nebo po returnu soupeřka vrátí trochu slabší míček, tak je zle. To se potom snaží si tu výhodu udělat přehnaně přiriskovanými údery. No a dneska to zrovna nevyšlo. Bylo fakt vidět, že je nemocná, funěla jak parní lokomotiva a vůbec. Ještě bych se chtěl vyjádřit k Hot Shot výběru dle WTA - to je už podle mě skandální. Oni poslední dobou tak Agu protlačují, že je to skandální. Prakticky každý slušnější úder v jejím zápase se pak stává hotshotem. Trochu nespravedlivé k ostatním. Navíc dát jako hotshot prase je fakt do nebe volající. Petra tam měla napřříklad nádherné prohozy. Ale to už je jedno.
Reagovat
freeteepek
HOT SHOT musí vždy zahrát vítězka:-) Petře nešlo, na rozdíl od předešlého utkání, první podání. Dostávala se s Agou do dlouhých výměn, kde se jí nedařilo zakončit nalité balony, které posílala do autu. Snažila se v zápase sice měnit tempo hry kraťasy, ale ty hrála prakticky všechny odzadu. Když Agu zatlačila tvrdou hrou a dostala se k síti, už zvolnit nedokázala a přepálený úder skončil následně v centimetrovém autu. To je bohužel stará Petřina bolest.
Mě se líbí, jak hraje Karolína Plíšková, která se také snaží o razantní hru, ale na rozdíl od Petry dokáže ty tvrdé rány střídat s měkčími např. když hraje krátký kros, kterým soupeřku vyhání z kurtu. A taky má Kája jistější smeče, které nepálí zbytečně až k základní čáře. Zkrátka se mi zdá, že u těch nahraných míčů víc přemýšlí a nesází jen na hrubou sílu. Její problém donedávna byl, že hrála moc pasivně resp. nechodila do úderů a dostávala se tak pod tlak. To se doufám už zlepšilo. V Cincy ukázala, že má nyní sebevědomí na rozdávání. A je právem českou jedničkou:-)
Reagovat
Fandina
Já bych řekla, že Petra umí zahrát variabilněji než Kája. Včera ne, to byla od Petry bída celkově. Do úderů nedávala moc síly, byla to jen taková hra, jestli to vyjde nebo ne.
Reagovat
Fandina
Jinak máš pravdu, že v Cinci hrála Kája úžasně. Mn se líbilo, jak si s ranami pohrávala, nejdřív zvážila kam a potom teprve zahrála. Na tenhle turnaj se asi moc dobře připravila. Hrála tam opravdu super.
Reagovat
George_Renel
Vůbec mě to nepřekvapilo. Každý kdo má uši mohl slyšet rozhovor Petry po zápase s Makarovovou, kdy zněla, jako při těžké bronchitidě.
Dopředu jsem dal přednost spánku a dobře jsem udělal.
Reagovat
Vojtaakk
Mě není jasné, proč nastupovala, když byla nachlazená. Před USO je to zbytečný hazard.
Reagovat
Kozoroh
Protože potřecbovala obhájit body, aby zmírnila propad žebříčkem.
Reagovat
Fandina
Ona i po zápese s Genií zněla hrozně.
Reagovat
Rip.win
Petro POJĎ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
Fandina
stačí malými písmeny
Reagovat
Rip.win
Stačí méně písmen
Reagovat
Fandina
u někoho jsou nejlepší žádná
Reagovat
Rip.win
Lepší méně než nic
Reagovat
brixner
Aha...
Reagovat
A.R.R.
Věřil jsem, že Aga vyhraje....ale kdyby mi někdo před zápasem řekl, že uhraje Petra jen dvě hry, tak bych se mu vysmál.

Je docela zajímavé jak se z oblíbené soupeřky stává neoblíbená a naopak.
Reagovat
FulnekUltras
Peťa už s ní měla h2h tuším 5:1, teď je to 6:5
Reagovat
Empe
Neviděla jsem, ale bojím se otevřít diskusi vedle. :D A to to ještě není ani dva týdny od bronzu z Ria...
Porážku jsem očekávala, byť ne tak výrazným rozdílem. Petřina chvíle zase přijde. Jasně, může jí jít naproti, ale kterým směrem to je?! Holt v NH buďme rádi aspoň za semifinále. Někteří... :)
Reagovat
A.R.R.
Také jsem se na tu diskuzi raději nedíval, ale obsah si dovedu představit :-)
Reagovat
gigin
No trošku přitvrdil muziku..

Od: iqe
Za stavu 40:30 v první hře Petra krásně vymetla růžek a ti pitomci zahlásili naprosto nesmyslný aut. Pak mi tvrďte, že tu polskou *** netlačej.
Reagovat
gigin
Nevím jestli ty hvězdičky nahrazují piču, nebo je to označení kvality koňaku.
Reagovat
Krisboy
No když to bylo dvakrát 1:6, museli se lajnový teda hodně snažit :)
Reagovat
darek.vrana
Tentokrát přehlíželi, i kdyz to Radwanska narvala do sítě, hrůza, co si budem povídat...
Reagovat
Krisboy
skandál!
Reagovat
a.magerova
No a co Petra na to ?!!!
Zase se určitě bála ozvat.... :-/
Reagovat
A.R.R.
Přikláním se k té první možnosti o koňaku asi řeč nebyla :-D No jo, holt se někde realizovat musí :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Hmm...ale když při 1.kole RG nazval Koviničovou **čovič, tak mě to ani nepřekvapuje.
Reagovat
Michaelus
Měli by mu dát doživotní ban.
Reagovat
slacker
ja bych to "dozivotni" vyresil tak ze bych mu ten zivot proste defitivne vzal.
Reagovat
smazaný uživatel
Na to jste tu jiní adepti..
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist