Nadal a Federer v Basileji postoupili do finále. Utkají se po 22 měsících

31. 10. 2015, 16:49
Aktuality 373
ATP BASILEJ - Tenisoví fanoušci se poprvé od loňského Australian Open dočkají souboje dvou velkých rivalů Rafaela Nadala s Rogerem Federerem. Stane se tak v nedělním finále turnaje ve Švýcarově rodné Basileji. Nadal se do souboje o titul dostal přes Gasqueta poté, co poprvé tento týden nemusel bojovat o postup ve třech setech a vyhrál už 14. vzájemný zápas v řadě. Federer pak potvrdil roli favorita proti Sockovi a v Basileji nebude chybět ve finále už desátý rok po sobě.
Rafael Nadal

Rafael Nadal neměl cestu finále turnaje v Basileji vůbec snadnou, několikrát však předvedl mentalitu bojovníka i zlepšenou formu z posledních týdnů a všechny kritické situace ustál.

Už v prvním kole byl dva míčky od porážky s Lukášem Rosolem, s nímž prohrával 1-6, 4-5 a 0-30. Ve středu pak udolal znovu ve třech setech Grigora Dimitrova, přestože v každé sadě prohrával 0-2. A do tří setů musel i v pátečním čtvrtfinále proti Marinu Čiličovi, proti kterému otočil ze stavu 4-6 a 0-2.

Statistiky zápasu
Nadal - Gasquet
2 esa 7
2 dvojchyby 3
76 % 1. podání 'in' 67 %
71 % úsp. 1. podání 67 %
31 winnery 20
20 nevyn. chyby 28
14/21 hra na síti 17/25
3/8 brejkboly 2/8
čas: 2:05

Až v dnešním semifinále proti Richardu Gasquetovi Nadal neodehrál třísetový zápas, ale i tentokrát musel několikrát otáčet nepříznivý vývoj. Hned v úvodní hře totiž ztratil servis a prohrával 2-4. I když si však nechal zatejpovat pravé koleno, dokázal získat čtyři gamy v řadě a první set vyhrát. 

Také v druhém dějství Nadal prohrával 0-2 - mimochodem už posedmé na turnaji - a dlouho se mu nedařilo vrátit se do hry. Gasquet ale šňůru 22 prohraných setů s Nadalem ukončit nedokázal. Za stavu 5-4 neudržel servis, v tie-breaku nevyužil za stavu 6-4 dva setboly a nakonec po více než dvou hodinách prohrál 4-6 6-7.

Nadal tak vyhrál 14. vzájemný zápas v řadě, navíc v posledních devíti duelech neztratil ani set. S o rok mladším Gasquetem prohrál pouze první střetnutí před dvanácti lety na challengeru ve Francii.

Devětadvacetiletý Španěl tento týden v Basileji odehrál jedenáct setů a v devíti z nich musel dotahovat manko brejku. Už šestkrát se mu ale ztrátu povedlo smazat a drží tak šanci na čtvrtý letošní titul po triumfech v Buenos Aires, Stuttgartu a Hamburku.

Nadal vyzve Federera poprvé od Australian Open 2014
Ve svém 98. finále se o svůj celkově 68. titul a teprve třetí v hale, v níž triumfoval pouze v roce 2005 na tvrdém povrchu v Madridu a v sezoně 2012 na antuce v Sao Paulu, se Nadal utká s domácí hvězdou Rogerem Federerem.

Roger FedererNadal vede ve vzájemné bilanci s Federerem 23-10. V hale se spolu utkali dosud jen třikrát a vždy na Turnaji mistrů. První dva souboje vyhrál o pět let starší Švýcar, před dvěma lety v Londýně uspěl poprvé tenista ze Španělska. Nadal s Federerem prohrál naposledy v březnu 2012, od té doby vyhrál pět duelů po sobě a ztratil v nich jen jeden set. Od Australian Open 2014 se nestřetli.


Čtyřiatřicetiletý Federer v druhém dnešním semifinále porazil 6-3 6-4 Američana Jacka Socka. Švýcarský favorit mohl vyhrát za necelou hodinu, v závěru utkání ale ztratil koncentraci a málem ztratil vedení 5-1. Na druhý pokus už zápas při svém podání ukončil a vyhrál i druhý vzájemný duel.

Statistiky zápasu
Federer - Sock
5 esa 3
1 dvojchyby 1
71 % 1. podání 'in' 61 %
85 % úsp. 1. podání 64 %
19 winnery 13
18 nevyn. chyby 16
18/18 hra na síti 7/13
3/6 brejkboly 1/2
čas: 1:03
V rodné Basileji se třetí hráč světa Federer dostal do finále už podvanácté v kariéře a nechybí v něm pravidelně od roku 2006. Tehdy turnaj poprvé vyhrál a dalších pět titulů přidal v sezonách 2007, 2008, 2010, 2011 a 2014 proměnil v tituly.

Celkově si Federer zahraje ve 134. finále a bojovat v něm bude o 88. trofej. Letos je ve finále podesáté, triumfovat dokázal v Brisbane, v Dubaji, Istanbulu, Halle a naposledy v srpnu na Masters 1000 v Cincinnati.

 

• ATP 500 BASILEJ •
Švýcarsko, tv. povrch / hala, 1.575.295 eur
sobotní výsledky (31. 10. 2015)
• Dvouhra - semifinále •
Federer (1-Švýc.) - Sock (USA) 6-3 6-4
Nadal (3-Šp.) - Gasquet (5-Fr.) 6-4 7-6(7)
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

373
Přidat komentář
yenda1
Chtěl jsem mač jak řemen, dostal jsem ho. Chtěl jsem tři sety, dostal jsem je. Myslím, že spokojeni můžou být po tomto zainteresovaní i neteční.
Reagovat
smazaný uživatel
Konfrontace Roger x Rafa je prostě tou nejzajimavější co může tenis nabídnout..
Reagovat
Roger_Federer
jsem vsechny Rafovy zapasy v Basileji a rozhodne klobouk dolu, je videt, ze ikdyz to nejde, moc chce.O hodne se zlepsil.Pokud to udrzi, pristi rok se snim bude muset zase pocitat na tituly.
Dobry tenis dneska.
Reagovat
smazaný uživatel
Já si jen užívám ceremoniál, krása, Roger mi udělal obrovskou radost, ale gratulace taky Rafovi, že tady dokázal dojít do finále ve velkém stylu a postaral se o parádní podívanou :))
Reagovat
tito
Taky jsi ho tlačila, to se nezapomíná :-) Gratulace!
Reagovat
smazaný uživatel
:)))
Reagovat
tito
Come on Roger! Vamos Rafa! Krásný zápas. Kouzlo Fedal pokračuje a je nejlepší reklamou na tenis. Ač kovaný nadalovec, dnes jsem s výsledkem spokojený a prohru v obýváku jsem Rogerovi ani nepřál. Pro mne je podstatné, že Rafa je zpět a na TM nebude do počtu.
Reagovat
spaniel
+1
Reagovat
smazaný uživatel
Pekný zápas, ktorý sa musel páčiť...Gratulka Rog fans, Federer vyhral zaslúžene..V mojom ponímaní rozhodol servis, neviem stats, ale to snáď vyzeralo na 50% a viac priamych bodov zo servisu zo vsetkých fiftínov na serve..

Každopádne, osobne som skoro nostalgicky zaspomínal na túto rivalitu, tento typ zápasov, som vďačný, že sme si to dnes pripomenuli a dúfam, že pripomenieme aj na TM..
Reagovat
Tornes
Obecně to byl dost typický zápas pro ně, kdy Roger nedokázal využít optickou převahu v zápase a nakonec z toho bylo obrovské drama (které jindy často skončilo i obráceně :) )
Reagovat
smazaný uživatel
Asi áno, mal typické prvky...Hoci dnes sa z BH Roger celkom držal proti FH útokom súpera, Rafa hral FH málo po lajne, proti Rogerovi zo zvyku..Nedostával Rogera pod taký tlak, sčasti zlepšeným BH súpera, sčasti samozrejme povrchom a sčasti aj svojim FH, ktorý može byť stále lepší...Ale vlk sa nažral, ovca zostala celá, som rád za ten tretí set, 0:2 by mrzelo..
Reagovat
spaniel
Aaale, taky +1 :D
Reagovat
smazaný uživatel
;)
Reagovat
rod_laver
Souhlasím. A je škoda, že ti dva nehrají proti sobě už tak často, skvělá rivalita a náboj.
Reagovat
Tornes
Nakonec to podle mě byl velmi kvalitní zápas. Spousta skvělých výměn a geniálních úderů. A Roger po pěti zápasech porazil Rafu, co víc si přát :) Ale drama to bylo až do konce, Rafa potvrdil, že se velmi zlepšil a s takovým výkonem by porazil podle mne velkou většinu hráčů.

Užil jsem si to neskutečně... a navíc to dobře skončilo :)
Reagovat
spaniel
Jo, super. Rafa nakonec asi smutny, protoze byl blizko, ale muze byt spokojeny. Roger zas stastny dvounasob, porazil Rafu, kdyz se to cekalo a pred domacim publikem. Zapas az na male pauzy velmi kvalitni.
Reagovat
spaniel
Tak nakonec drama, z ktereho si odnesou pozitiva oba dva.

P.S. Dynova hlavo, tobe to preju. Priste prines stesti zase.
Reagovat
rod_laver
:-))
Reagovat
smazaný uživatel
Super je to tam! Krásne finále a výhra Rogera.
Reagovat
smazaný uživatel
Alespoň tu blbou pětistovku :-D:-D
Reagovat
smazaný uživatel
Neskutečnej konec :D Já umřu radostí, yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees :))))
Reagovat
Tornes
Jachau!!!
Reagovat
UnrealTom
je to tam Come on Roger!!!
Reagovat
rod_laver
Super, mám radost. Velké drama.
Reagovat
smazaný uživatel
No to už si děláte :D
Reagovat
spaniel
( _i_ ) nebo ( .).)
Reagovat
smazaný uživatel
to prvni, to bylo slušný drama na závěr :P
Reagovat
spaniel
Co to je za komedii???
Reagovat
smazaný uživatel
Mám nervy na pochodu, opovaž se nedoservírovat, tohle už dááš :)))
Reagovat
Tornes
Come on!
Reagovat
Vojtiik
neskutečně ubojováno... tak to dopodávej:)
Reagovat
a.magerova
Reagovat
smazaný uživatel
Rafovi uletí FH a padne mu na čiaru..Namiesto 0:40, 15:30...Už verím, že je Roger prekliaty...Nadal dnes opat vyhrá..
Reagovat
smazaný uživatel
Aha, tak nič :)
Reagovat
Kozoroh
Zakřiknul si to :-)
Reagovat
tito
Asi ne ... :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Hobluj, obrovská šance!!
Reagovat
smazaný uživatel
No hej, to je drámo a super atmosféra, ta mexická vlna, to předčí moje očekávání :D Rogere, máš jasný instrukce, brejkuj!
Reagovat
smazaný uživatel
Škoda..Aby ten Tildemov gem nebol kľúčový...Ale zápas splnil očakávania a užívam si ho :)
Reagovat
tito
asi tak
Reagovat
spaniel
No Rogere, to bylo komické.
Reagovat
smazaný uživatel
Nechápu, už je pod tlakem, kruci :(
Reagovat
Roger_Federer
Dneska se smirim z penezma, Rafo bojuj..:)
Reagovat
a.magerova
Vrať nick a okamžitě !!!!
Reagovat
D@nny
:D Nedá se nic dělat. Money can buy me love:D
Reagovat
a.magerova
Moji ne.
Ale s takovým nickem si TO nemůže dovolit !!!
Reagovat
Tuttovka
Doufám, že to Roger teď brejkne. Jinak se o něj dost bojím.
Reagovat
Vojtiik
ty jsi tak směšný až to není možné :D
Reagovat
spaniel
No, kurz 3,75 je doma urcite, jen doufam ze to bude ten s vyhrou Rogera.
Reagovat
smazaný uživatel
4 vyhodené returny..omg
Reagovat
kada.tom
krásnej prohoz :-)
Reagovat
smazaný uživatel
UE, UE z ofenzívy, dvojchyba a kua máme problém :)
Reagovat
smazaný uživatel
Čuchám klíčový gem třetího setu...
Reagovat
Kozoroh
Od US Open nehraje Fedex s lehkostí, v Šanghaji vyhořel, zde Basileji po zisku první sady zvadne.
Pokud bude takhle hrát i na TM, může skončit už v základní skupině.
Reagovat
kada.tom
Kéžby :-)
Reagovat
spaniel
Mel pauzu, ted se snad rozehraje. Na TM bude s odstupem druhy nejvetsi favorit.
Reagovat
smazaný uživatel
Come on, Rog, seber se konečně, tohle lehce zavání ztrátou sebedůvery, snad zaútočí v pravý čas na returnu, servis zatím píše :)
Reagovat
kada.tom
Koukám, že to obecenstvo tam svorně tleská jak na Kimově přehlídce :-D :-D
Reagovat
Tornes
?
Reagovat
spaniel
To si nevsimej, nejvetsi hejtr tady. Skaredy panic z Plzne Kadlec, ktery strida skoly a nezvlada ani sociologii :D Ted zas dalsi podobna kvalitka, urcite bude prinosem pro spolecnost. I kdyz na Halloween mozna ani, az dojdou dyne.
Reagovat
kada.tom
:-D
Reagovat
rod_laver
To zní jako skvělé CV. V McKinsey se o něho porvou :-)
Reagovat
rod_laver
Už koukám na FB - Veřejná správa a politologie. Asi bych byl taky frustrovaný z toho, že mě čeká kariéra smažice hranolek v McD :-)
Reagovat
spaniel
:D z neceho to musi pramenit
Reagovat
tito
já si myslím, že ne. V tomto eurostátě si bude moci vybírat.
Reagovat
spaniel
Tolik nymandu neuzivime ani my snad.
Reagovat
rod_laver
Samozřejmě šlo o rýp, může dělat ledacos, hlavně je to o tom člověku (jazyky, EQ a kontakty) než o oboru v tomto případě. I když v úvahu přichází i to, co píšeš ty:-)
Reagovat
Roger_Federer
Nene...jak bylo ve vinikajicim filmu Cesta do Amerky,
"Zacinal jsem jako vy dva cistenim podlahy, ten cistim salat, za rok za dva budu u hranolek."
Reagovat
spaniel
Dýňová hlava Tomáš Kadlec se dostavila, jaké překvapení.
Reagovat
kada.tom
Asi jsem přinesl Rafovi štígro, přišel jsem za stavu 5-5, a tak jsem vlastně viděl vše podstatné z 2. setu :-))
Reagovat
spaniel
Spíš Federerovi smůlu, jelikoz ty stesti nenosíš
Reagovat
kada.tom
To už máš jedno, hlavně je, že Rafa uzmul set :-)
Kdyby to ale bylo tak, jak říkáš, tak v tom případě bych začal sledovat všechny Arogantovy zápasy :-D
Reagovat
Roger_Federer
Me se liby, jak do toho breiku byly sticha a smireni se situaci, nikdo nerval, nikdo se Rafovy neposmival.
Najednou....
Reagovat
Herbert_Hoover
Úplně o něčem jiném, když píše servis :) Pojd si pro třetí set Rafo
Reagovat
kada.tom
Vamoos!! Paráda, brejk krásně potvrzen a tím uzmut i set :-)
Ted je třeba nepolevit a pěkně trpělivě si jít za rozhodující sadou :-)
Reagovat
tito
Neskutečné potvrzení brejku! Vamoooos!
Reagovat
Tornes
Tak a teď se opravdu ukáže, jak na tom kdo je....

Rafa dokázal z minima vytěžit maximum, ale na konci druhého setu hrál opět vynikajícně.
Reagovat
Denis92
Aj keby hral Nadal na voziku, tak sa z neho Roger posere a postavi ho na nohy.
Reagovat
smazaný uživatel
To ticho :)
Reagovat
spaniel
Ticho? Asi mas spatnou TV, ja slysel aplaus a piskani.
Reagovat
Tornes
Kde?
Reagovat
Tornes
Kde?
Reagovat
tito
Gratulace. Fakt by mne nenapadlo, že Rafa urve set. Jsi dobrý tiper.
Reagovat
smazaný uživatel
Dakujem..Ale úprimne, čakal som, že na ten set nebudem musieť čakať tak dlho..O to je sladší..:)
Reagovat
Tuttovka
Poslední servisy byly ze strany Federera hodně o štěstí. Nehrál dobře, ale spíš mu šlo podání. Teď se uvidí, jestli to dokáže ubránit. Nadal se asi hodně zvedne :).
Reagovat
D@nny
Jen občasné nářky v dálí ochozů se nesou:D
Reagovat
smazaný uživatel
A je to v háji, Rafa se zakousnul a možná už nepustí :( Roger zaváhal v nejméně vhodnou dobu, jestli ho nechá to otočit jako v předchozích zápasech, tak se neznám :D
Reagovat
a.magerova
A teď se Rafa zvedne a máme po ptákách :-/
Reagovat
Roger_Federer
Rafa, dobre mu tak, posledni gemy hral jak ko-kot.
Reagovat
D@nny
Teď potvrdit...
Reagovat
Denis92
Paneboze..trademark Federer..
Reagovat
kada.tom
6-5 ... tak, Rafo, potvrdit brejk, prosím :-)
Reagovat
Tornes
Začíná to vypadat na tiebreak...
Reagovat
Tornes
Ach jej... to snad ne...
Reagovat
spaniel
Rogere, nevymyslej cypoviny a zaber, nebo jeste olitujes. Je cas pretavit lepsi vykon do brejku.
Reagovat
spaniel
Vyborne. Cely set lepsi a toto je vysledek. Tak jeste sance to zachranit.
Reagovat
smazaný uživatel
Nádhernej Rogerův volej v 7.gamu!
Reagovat
spaniel
Neskutecny volej.
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa nevýrazný, to že je 3;3 je menší zázrak..
Reagovat
Tornes
Federer teďka diktuje hru no. Jen to proměnit v brejk ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Pretlačil ho niekedy v polovici prvého setu..Rafa keď má aj šancu, netriafa FH so správnou razanciou a dĺžkou...Tým pádom je stále pod tlakom, čo je na tomto povrchu samozrejme problém..Navyše Roger naozaj velké mnozstvo priamych bodov..
Reagovat
Roger_Federer
Polevuje..aby se mu to nevymstilo.
Reagovat
Tornes
Taktéž mi přijde... Není to ta jistota na podání ani agresivita na příjmu, jako byla. Chtělo by se sebrat...
Reagovat
spaniel
Krize druheho setu, ale zatim to zvlada. Rafa taky pomaha.
Reagovat
Roger_Federer
Rafa nehraje dobre, ale Roger se dost cadto vyhazuje a zakoncuje zbytecne laxne.v tiebreiku se muze stat cokoliv.
Reagovat
rod_laver
Zatim dobry, zapas sleduju separatne, pritelkyne se kdysi s Rafou setkala na Mallorce osobne a je jeji oblibenec :-)
Reagovat
a.magerova
Já mám se synem uzavřenou sázku (já na Rogera, on na Rafu), takže u nás to taky vře.... prostě 10 korun je 10 korun ;-)
Reagovat
rod_laver
My se nastesti nesazime..ani to tak neproziva. Nastesti :-)

S Rafou se setkala v roce 2008 na Mallorce, kdyz pri studiich delala au-pair rodine od jeho pritelkyne. Setkali se na rodinne oslave, prohodili par frazi a vubec netusila, ze Rafa par tydnu pred tim v pamatnem finale porazil Rogera ve Wimbledonu :-) Rafa na ni pusobil jako sympatak a spis introvert.
Reagovat
smazaný uživatel
Woow, super ;)
Reagovat
a.magerova
No vidíš jaký máš doma poklad ;-)
Reagovat
spaniel
Ja si ho v civilu predstavuju nejak takto

http://youtu.be/nRiTOIsjhus
Reagovat
rod_laver
jj, tak nějak
Reagovat
a.magerova
Hlavně neříkej Forehandovi kde bydlíš ;-)
Reagovat
miledus
simulant nadal
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa hladá forehand..Netriafa ho dobre, prvý servis game vyhral so šťastím...

Čaká sa na nepodarený gem na servise zo strany Rogera..Príde?..:)
Reagovat
Lina
Nepřijde. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ježíši, to je pastva pro moje oči, takhle jsem si to ani nepředstavovala :D Rogerova agresivita z forhendu, ty lahůdky na síti a když mu tam padne bekhend, to je nádhera, hlavně nepolevit!!! :))
Reagovat
Lina
Včera jsem se trochu bála, teď už ne. Roger si nechal to nejlepší na finále.
Reagovat
smazaný uživatel
to je moc dobře, taky jsem měla lehce pochybnosti :)
Reagovat
a.magerova
Reagovat
smazaný uživatel
zakřiknuto :( ale tak snad se Roger ještě sebere
Reagovat
spaniel
No Roger ted jak z partesu. Agresivni a presny.
Reagovat
smazaný uživatel
Yeeeeeeeees, první set v kapse, teď hlavně nepovolit a navázat na tu kvalitku, na tohle jsem se těšila, ale jasně, kolikrát už Rafa pustil soupeři první set, žejo :P
Reagovat
spaniel
Posldni gem byl takivy, jaky bych cekal pred par mesici. Jsem zvedavy, jestli se zopakuje basilejsky scenar se slabym druhym setem od Rogera a bojovnosti Nadala.
Reagovat
a.magerova
že hraje 3.set :-))
Reagovat
smazaný uživatel
jestli není hloupej, tak ví, jak se vyvíjely jeho zápasy a jak naopak Rafovy zápasy tady v Basileji, takže si nemůže dovolit druhý set vypustit a zatím si to uvědomuje, parádní servis :)
Reagovat
rod_laver
Pekne, jeste jeden set.
Reagovat
Tornes
Tak už jen jeden... Ale pozor, je to Nadal a nejen na tomhle turnaji ukázal, že 0:1 není zas tak strašnej stav...

Jinak je to super tenis, hlavně začátek byl zcela geniální z obou stran.
Reagovat
spaniel
SABR 0:2
Mozna by se na nej dnes mel vykaslat, Nadal ma trochu jine prohozy pod tlakem nez ostatni.
Reagovat
spaniel
Wow, skvela vymena. Uroven zatim neskutecna. Nadal zajimava taktika, prvni servisy na telo.
Reagovat
smazaný uživatel
Jaaaj ten prohoz luxusní a důležitej hold :))
Reagovat
Tornes
První krok by byl...
Reagovat
Tornes
Ubojovaný, ale udržený servis. Ten prohoz křížem byl geniální.
Reagovat
smazaný uživatel
Škoda ho.

Rafa mal dva gemy na BB, Roger jeden a break má Roger...A o tom to je bohuzial :)
Reagovat
spaniel
Jenze Roger tam mel 3BB, Nadal 2x ale po jednom.
Reagovat
smazaný uživatel
Mal 3BB, využil paradoxne až ten po prvom servise Nadala...

Rafa prestáva tlačiť FH, začína strácať rytmus..
Reagovat
Denis92
Vynimocne. Vzdy to byva naopak..a aj tak viac BB mal Roger.
Reagovat
Tornes
No, za mě ho rozhodně škoda nebyla :D ale jinak musíš uznat, že to byl skvělý úder
Reagovat
smazaný uživatel
Bol, bezpochyby..
Reagovat
spaniel
To uz je lepsi.
Reagovat
smazaný uživatel
Nemate nekdo stream
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.sportingvideo.net/20151026/vv562e254628e323.67735568-1178810.html
Reagovat
smazaný uživatel
dekuji
Reagovat
smazaný uživatel
Kvalitný špíl zatial z oboch strán..
Reagovat
Tornes
Za mě až nečekaně kvalitní :) Jen pokračovat.
Reagovat
Tornes
Za mě až nečekaně kvalitní :) Jen pokračovat.
Reagovat
smazaný uživatel
Ojoj, prvý servis nešiel a trest nenechal na seba dlho cakat :/
Reagovat
smazaný uživatel
Teď jsem došla z běhu, čekala jsem, až to Kvitová dohraje, jak to zatím vypadá? Koukám Roger hned v problémech, nečekaně
Reagovat
spaniel
Zvladl to, ted se snad zklidni a uz pojede.
Reagovat
smazaný uživatel
nervozitka tam bude, ale jak tak koukám, Rafa docela jede...
Reagovat
Herbert_Hoover
Jojo teď ten gem zahrál jako pán, dobrý zatím. :) VAMOS
Reagovat
smazaný uživatel
COME ON, je tam break :P zatím kvalitka :))
Reagovat
spaniel
Zatim nepredvedl sve letosni chyby, naopak vypada jako kdysi. Neverim ze mu to vydrzi, Roger musi ovsem pridat.
Reagovat
spaniel
Doufam, ze Roger bude hrat stop voleje, ktere na Nadala plati a ne klasicke voleje do rohu, ktere Nadal miluje.
Reagovat
Tornes
Time has come :)
Reagovat
smazaný uživatel
Good luck..;)
Reagovat
smazaný uživatel
Tešme sa...Obaja sú vo veku, kedy už hrozí, že každý ďalší zápas može byť ich posledný vzájomný...To sa snáď toho dnešného netýka...No každé ďalšie finále može byť finále posledným, a to sa toho dnešného týkať može.
Reagovat
D@nny
Pro Nadala je po nevydařené sezoně finále na halovém turnaji jako sen. Myslím, že to bude ale nejspíš taky jeho maximum. Přece jenom pořád není v nejlepší formě a psychika ještě taky určitě nebude tak silná jak v minulých sezonách. Navíc Federer hraje tuto sezonu opravdu dobře, i když po USO je to slabší, ale na současného Nadala v hale to bude stačit. Tak budu jen doufat, že se pletu. Vamos Rafa!
Reagovat
D@nny
tvl lidi je to tu! Já se těším jak pudl na drbání:D
Reagovat
mahycek
Dámy a pánové, jak to dnes vidíte, po 22 měsících Roger - Rafael ? Jsem laik, nikdy jsem tenis závodně nehrál. ale myslím si, že Fed. by měl vyhrát, ale znáte to, Roger se stále lepším Nadalem bude mít blok, ale to já nechci. Co proti tomu udělat? Někteří mě znáte, žena Nadal a já Fed ? Asi se pobijem doma, ne to sranda, tak kdo by si to víc zasloužil dnes ???? Pavel.
Reagovat
Carmelo
Když se bude hrát rychlý svižný tenis, vyhraje Fed. Pokud Nadal bude mezi výměnama zdržovat, hrabat se v prdeli a nedostane žádný warning, vyhraje borec, kterému ve 30 letech vypadájí vlasy.
Reagovat
smazaný uživatel
Za to všetko, čo mu Rafa v minulosti urobil by si to bezosporu viac zaslúžil Federer :)

Ale na zásluhy sa nehrá.
Reagovat
Kozoroh
V článku píšou, že Federer s Nadalem v hale svedli tři zápasy (TM 2010, 11 - Roger; 2013 - Rafa). Ale Federer porazil Nadala i na TM 2006 a 2007 v Šanghaji a tyto dva duely jsou Wikipedií označeny jako halové duely, viz -
https://en.wikipedia.org/wiki/2007_Tennis_Masters_Cup
https://en.wikipedia.org/wiki/2006_Tennis_Masters_Cup
https://en.wikipedia.org/wiki/Federer%E2%80%93Nadal_rivalry# List_of_all_head-to-head_matches
Takže se těch, co sledovali TM 2006 a 07 ptám, hrál se šanghajský TM v hale?
Reagovat
Roger_Federer
m.youtube.com/watch?v=gwJjNpoHJgg
Reagovat
Kozoroh
Dík za video, pan Zabloudil si opět neověřil veškerá fakta.
Reagovat
smazaný uživatel
Rafael Nadal sa stretol prvýkrát s Rogerom Federerom v roku 2004, kedy si pripísal hneď výhru...Od tohto momentu každá zo sezón 2004-2014 priniesla aspoň jednu výhru Rafu nad Federerom..Posledné štyri sezóny 2011-2014 priniesli vždy aspoň jednu výhru RN nad RF mimo antuku..Podobne ako v sezónach 08-09...

Federer stratil cestou do finále už dva sety..Rovnako ako v rokoch 13-14, v sezónach 11-12 len jeden..Nikdy vsak bazilejský turnaj nevyhral bez straty setu..
Reagovat
smazaný uživatel
*stats
Reagovat
babolat.cz
Kde je vůbec Barnes?
Reagovat
smazaný uživatel
troska k trosce sedá....už ti chybí, že? :)
Reagovat
babolat.cz
a ty jsi kdo? nějaký tvůj pátý nick?
Reagovat
smazaný uživatel
UŽ SE POPRALI?
Reagovat
Vojtiik
kurzy 1,36 vs 3,50... Federer pro mě až překvapivě velký favorit, když vezmeme v úvahu to, že v basileji hraje taky docela tužku a často v zápase ztrácí koncentraci a kazí poměrně jednoduché míče. Rafa sice hraje tak jak hraje celou sezonu, ale v poslednich zapasech byl videt progres a hlavně to jeho typicke zakousnuti, kdy se nevzda a v těch nejdůležitějších okamžících hru vystupňuje... fair tak 1,65 - 2,5 podle mě
Reagovat
Roger_Federer
Za 1,65 bych tu sazkovku chtel videt, by ti tak nasazely Federera, ze bys ses vzivote nedoplatil..
Reagovat
Vojtiik
jj, nezapomen to tam vyslat za 10 milionu...
Reagovat
smazaný uživatel
Za 1.35 sa to nikomu neoplatí a Nadala sa ľudia boja dávať...Pre stavkovu je najvyhodnejsie, aby ludia ten zápas vobec nepodávali...

Najvyhodnejsie je podat Nadal set za 1.88..
Reagovat
raduz
vyjímečně s tebou souhlasím.I já jsem se bál vsadit na toho paraolympionika Nadala.
Reagovat
rod_laver
Kurzy me prekvapily. Dle nich je Roger jasny favorit. Predpokladam, ze fanousci Rafy neodolaji. Abych byl uprimny, kdybych obecne proti Rogerovi nesazel, tak bych zkusil taky.
Reagovat
kranyz
Podle me naprosto vystihuji situaci...Roger jasnej favorit, proti nemu mluvi snad jedina vec a to h2h, ale kdy jindy a na jakem povrchu by mel Rafu porazit, dle me stale nevidim nejake markantni zlepseni Rafy, prosel do finale s odrenyma usima pres mnohem horsi soupere nez ho ted ceka...Za me 2-0 Roger, presto v kurzech na jeho strane value nevidim a Rafovi neverim vubec takze nedam nic...Jinak bohuzel necekam od tohoto jejich vzajemneho zapasu nejaky uchvatny tenis, Rafa je na tom jak je a Roger taky zrovna nezaril v Basileji, takze vic se tesim na Petru za chvili :-) Co ocekavam ale je ze tu bude na TP nablito po jejich zapase at dopadne jakkoliv, na to ale bohuzel kurzy nejsou...
Reagovat
spaniel
To by se ti taky neoplatilo, kurz na blitky 1.01...(insider info).
Reagovat
Rafael_Nadal
No te argumentan ahora esperar al menos partido.
(Nehádejte se už teď, počkejte aspoň na zápas.)

Gracias
(Děkuji)
Reagovat
a.magerova
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/12196263_832241153561215_7280119914408355483_n.jpg?oh=7a7462e66f2786dc220912ffc4848cd8&oe=56C4E679
Reagovat
Herbert_Hoover
Co se týče TP, tak by ty fotky měly být takřka totožné, rozhodně ta vrchní neodráží TP R+F fans. :) Ale jo, s Petříkem to ani jinak nejde, než si to užít.
Reagovat
Pe3k
Nesváděj na mě, že jsi schizoidní hater. Já s tebou nemám nic společného...
Reagovat
Herbert_Hoover
Já nejsem schizoidní :) Ale to ty svým malým zatemnělým mozečkem nedokážeš pochopit. Právě, že nemáš se mnou (díkybohu) nic společného, tak by ty obrázky v odkazu měly být stejné, aby odrážely zdejší poměry. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to vůbec není případ tohohle portálu, ten obrázek nahoře. :D To je možná mezi fanoušky Noleho a Fedexe, ale ne mezi Rogerem a Rafou. Na druhou stranu, když porovnám rivalitu v rámci hokeje a fotbalu (od nejvyšší soutěže až po třetí), tak rivalita mezi fanoušky Fedexe a Noleho je opravdu dramaticky platonická. :D
Reagovat
smazaný uživatel
mezi fanoušky Rogera a Rafy je to platonická rivalita.
Reagovat
a.magerova
Spíš bych tu fotku ohodnotila, jakože nahoře reálná fotka Rafy a Rogera, jako vždy pohoda - mimo kurt samozřejmě..... dole fanoušci nezávisle na tom, jestli ti dva jsou či nejsou na kurtu..... :-)))
Reagovat
panzer.dragon
na zápas se těšim, vítězství rozhodně tomu co vyhrá dodá slušnou dávku sebevědomí, pro Rogera by se to hodilo s ohledem na další dva turnaje, jet na TM se skalpem rafy, bral bych to jako ideální přípravu

ať už nastane varianta A nebo B, nebudu překvapenej, to že rafa umí Rogera porazit je dobře známá věc, to že je Roger letos rozjetej a hraje doma je taky známá věc

Roger má ještě jedno velký plus co tady myslim nezaznělo a to sou diváci, mohli by ho pěkně vyhecovat a rafa trochu otupit :-)
Reagovat
babolat.cz
skvělé je, že jim ani jednomu nestačí remíza.
Reagovat
Pe3k
Zápas ještě nezačal a tady už je zase nablito. Forehand zase ukázal svoji pravou třídu a to tedy žumpu. Když Nadal dostával na prdel od Rosola, Dimitrova a Čiliče, tak tady nebylo po trolhandovi ani vidu ani slechu, ale když má hrát Federer s Nadalem, tak tady má sám 10 komentářu a to zápas začíná až za 6 hodin. Ubohý hater, ubohá lidská bytost.
Reagovat
smazaný uživatel
on už se víc ztrapnit nemůže ani :)
Reagovat
Herbert_Hoover
Zloděj volá chyťte zloděje, Petříku jsi třída, fakt že jo. :)
Reagovat
Herbert_Hoover
Zloděj volá chyťte zloděje, Petříku jsi třída, fakt že jo. :)
Reagovat
Pe3k
Napiš to ještě párkrát pls a můžeš klidně použít i svoje ostatní nicky...
Reagovat
Herbert_Hoover
Tobě bych to napsal klidně stokrát, ale bylo by to houby platný...je to marný, je to marný, je to marný :))) Ale odvahu máš, třeba ti přinese svobodu :)
Reagovat
Pe3k
Psát si tady na TP nemá s odvahou nic společného.
Reagovat
Tornes
Tak jsme se dočkali... skoro dva roky nic, ale teď opět další část jedné z nejrozporuplnějších, nejdebatovatenějších a nejzajímavějších rivalit historie. Roger Federer proti Rafaelu Nadalovi.

Zápasů jsem z Basileje moc nestihl a tudíž o aktuální formě mnoho nevím, ale věřím Rogerovi.

A zároveň je ve mě ten červíček, který se bojí, že to dopadne jinak... Ale nevěnujme mu pozornost :)
Rozhodně to pro mě bude jeden z vrcholů sezony - po finále FO, W, Cinci a UO. Prostě Rafa proti Rogerovi a ve finále, co víc po Basileji chtít? Nervy budou pěkné ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ten zpropadený červ bude mít pravdu, bohužel. Roger se posere (jako vždy a už zase), odejde mu první servis a bez prvního servisu dostane takový ranec, až to pěkné nebude :)
Reagovat
Marduch
Potkat se tihle dva letos kdykoli předtím, a zejména v létě v období W a USO, tak by byl favorit jednoznačný. Od USO se ale věci trošku změnily, takže podle mě Rafa 60:40.
Reagovat
smazaný uživatel
Z Bazilejského turnaja unikol záber Rogera Federera, ktorý sa už dnes pripravuje na zajtrajšie finále s Rafaelom Nadalom.

http://38.media.tumblr.com/a412c516bb479bf3a30749e3a18e1348/tumblr_mersp4Iqu51rjrclyo1_500.jpg
Reagovat
Roger_Federer
Dospel jsem za posledni mesice k nazoru, ze tvoje flustrace je necim vyvolana, tady se chodis "vybít"
Tipnul bych si, ze tvoje pritelkyne stebou od porodu nespi.
To by lecos vysvetlovalo....:)
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, tá fotka úplne dokumentuje frustráciu..

Ty mysliteľ :)...Sa uvoľni trošku
Reagovat
Roger_Federer
A kde ctes neco o fotce?...;).
klud, klud, muj pocit z tvojich komentu je dlouhodobi, myslim ze jsem se dostal k jadru pudla.;)
Reagovat
smazaný uživatel
No reagoval si na fotku..Tak dedukujem, že uživatel s aspoň priemernou í kvé by mohol reagovať na obsah, či?..:)

Jasné, si na stope!..
Reagovat
a.magerova
Mysliteli, ta fotka je z exhibice v Sao Paulu, kde se všichni moooc dobře bavili.
Reagovat
smazaný uživatel
No snáď si si ozaj nemyslela, ze ta foto je z Bazileja?..:))

Co to mení na charaktere ilustračnej fotografie, ze je z Brazilie?..
Reagovat
a.magerova
No já ne (já tu fotku i akci, z které je, léta znám), ale u tebe člověk nikdy neví..... ty si poslední dobou dost zmaten, tak jsem ti to chtěla ujasnit :-P
Reagovat
Herbert_Hoover
Z 98% s tebou souhlasím, jsi super diskutér, máš specifické názory na které často není co říct než s nimi souhlasit ale tohle je zbytečné si myslím...olej do ohně a není to na místě :)
Reagovat
smazaný uživatel
To je ovsem oblibena zabava Forehanda;)))
Bez toho by mu to slo jen tezko...;)
Reagovat
D@nny
Nechci se forehanda nějak zastávat, ale pokud si opravdu ten Ivan, tak jsi tady nedávno dal fotku plačícího Federera, pokud si dobře pamatuju, takže vyčítat někomu něco, co si dělal sám je fakt sranda.
Reagovat
Roger_Federer
Forehend zadne zastavani nepotrebuje, uz se tady i jako mnoho jinych fandu Rafy sesmesnil sam..
Reagovat
D@nny
Řekl bych, že fanoušci Federera v tom zesměšňování moc nezaostávají. Taky se jich tady už dost vybarvilo.
Reagovat
Herbert_Hoover
To jsem byl zcela vytočen a nebyl jsem to já...může říct to samé i on? :) těžko říct, já uznám chybu a napíšu že to nebyla moje přirozenost, i se za to omluvím.
Reagovat
Atoidi1
taky zajímavé ... v reálném životě uskutečňuji mizivé procento sviňáren (nebo neutrálněji: politováníhodných činů), které mi přijdou na mysl - i tak je jich příliš, i jeden je příliš. Co to vypovídá o mé přirozenosti?? Dělám věci, s nimiž pak nesouhlasím, na které nejsem hrdy, za které se stydím. Jsem to já, kdo je udělal, a jsem to zase já, kdo se za ně stydí a odmítá je. Domnívám se, že jen lidé na hranici šílenství toto neprožívají, neboť vnímají sami sebe jako zcela ideální. Co to vypovídá o mé přirozenosti, o přirozenosti člověka, o přirozenosti lidí?
Reagovat
Herbert_Hoover
Jsem to já, kdo se za ně stydí, nejsem to úplně já (možná nějaké vzdálené alter-ego), kdo je udělal. :) Existuje mnoho vlivů a tím, že si to zpětně plně uvědomuji a uznám, že to byla blbost, to podle mě dokonale dokumentuje onen fakt.
Reagovat
Herbert_Hoover
Ale těší mě, že si pamatuješ zrovna tohle :) To vypovídá o spoustě věcí, je fakt s pobavením, když člověk změní nick a s novým "člověkem" lze souhlasit, ale až se dostane na povrch že byl někdo jiný, tak je mu to omláceno o ksicht. Socio průzkum foreva
Reagovat
Atoidi1
Zajímavý podnět k zamyšlení. Distancování se od svého starého "alias" a presentování se pod novým je sice (zvláště je-li motivováno skutkem onoho starého) sice nějak implicitně obsahuje alespoň touhu "oddělit se" od onoho skutku, ale nic se nevyrovná zcela explicitnímu odsouzení svého vlastního nezdařeného skutku, jehož autorství nezpochybním ("nebyl jsem to já") ba naopak a tím se od něj efektivněji oddělím a nemusí mě již tolik pronásledovat vzpomínka na něl. Říká se tomu také "metanoia". U té fotky jde o maličko, ale sám princip je velmi důležitý. Odvaha v tomto směru přináší svobodu!
Reagovat
Atoidi1
Ach jo píšu jak prase, sorry...
*něl = něj
*je sice ... přebývá, stačí až následné sice
Reagovat
tedi
jak koupit si odpustek, co?
Reagovat
smazaný uživatel
Velka pravda - odvaha prinasi svobodu, like :-)
Reagovat
Herbert_Hoover
Jistě, odvaha přináší svobodu. Zejména odpoutání se od výčitek, negativních pocitů, hanby atd. To si pak připadá člověk strašně moc svobodný, je třeba rozlišovat svobodné činy. :) Nebrat to černobíle a obecně.
Reagovat
Atoidi1
no, nejsem si jist zda jsme si úplně porozuměli ... tentokrát jsem měl na mysli spíše něco jako když se někdo, komu hrozí vydírání, veřejně přizná k tomu, čím proti němu někdo jiný (zatím potajmu) šermuje. /někdo z vás si možná vzpomenete na jednoho ze zakladatelů ODA Kalvodu/... Ne vždy je tím šermujícím někdo jiný než my sami, může se jednat o vnitřní dilema, kdy člověk bojuje sám se sebou, snaží sám sebe obelhat ... no a tímhle to prostě provždy utne - a je svobodný
Reagovat
Herbert_Hoover
Možná kdyby ses upálil jako Palach, tak bys byl pak svobodný, i když kdo ví, jak to následně funguje, to zatím nikdo z nás nepotvrdí a dejme tomu, že na 99% ani poté. :)))
Reagovat
Atoidi1
tady bude ale rozdíl v tom, že Palach se svým činem nesnažil nějak řešit svou osobní minulost, ale chtěl zoufale ovlivnit národní budoucnost...
Reagovat
smazaný uživatel
Ja s tebou súhlasím na 99%, ale myslím, že sa tu niektorí berú strašne, ale strašne vážne :)...Za to, že im tá fotka urobila vyrážku a tvária sa urazene teraz predsa nemusíme hrať formu..:Veď preboha, hrá sa zápas Nadal Federer, každý tu posledné týždne prekypuje šťuchancami na obe strany, pre spaniela je Rafael Nadal padal rebríčkem Parrera, pre R_F zas je Rafa umierajúce zviera :)...Ja sa na tom celkom pobavím, myslím, že je doležité a to je presne to, čo chýba FFF, pobavit sa aj na vlastný účet, no keď vacšina z fanatikov na druhej strane je príliš našponovaná na Rogera a pri tom to jednom zábere prskajú ako 50ročná panna..:)
Reagovat
Roger_Federer
To uz ti nikdo soudny nemuze nikdy verit, sory ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Už teraz mi je Rogera tak trochu ľúto..Ak by si mal z celého kalendára vybrať turnaj, kde má s Nadalom najvačšie šance, tak berie Bazilej..A ak by si mal vybrať najhoršiu Rafovu sezónu, tak volí 2015...A on napriek tomu všetkému zajtra pravdepodobne prehrá 0:2 na sety..

Na druhú stranu, sezóna bez obligátnej čočky Rafovcov Rogerovcom, to snáď ani nie je sezóna..Aj FFF by niečo chýbalo...Zajtra dokonca v Bazileji, v rodisku a kolíske Federera..To bude pekné, ten ešte chýba do zbierky :)
Reagovat
Roger_Federer
V kurzu 3,6 si vsadim uplne klidne na Rafu a uziju si tenis.
Reagovat
smazaný uživatel
Aj ja, na Rafu a dokonca aj na 2:0...
Reagovat
Franky
Teba si beriem na musku jak prveho ked sa to zajtra nevyplni podla tvojich slov uz toto tvoje vecne h2h fedex-rafa co tu rozoberas ma fakt serie normalne som sa kvoli tvojim deb*lnym reciam tu musel prihlasit aby som k tomu daco povedal aj ja
Reagovat
smazaný uživatel
Ďakujem za názor..Dobre, že si sa prihlásil :)
Reagovat
tito
Myslím si brachu, že Roger je jasný favorit a vyhraje. Pokud by to bylo naopak, tak by to bylo velké překvapení.
Reagovat
smazaný uživatel
No hrajú pre neho všetky okolnosti...Ak Nadal prehrá, tak sa nič nestane....Federer je určite v horšej pozícii, ktorú mu nezávidím...Kazdopádne, verím v dostojne finále z oboch strán..
Reagovat
a.magerova
No nesdílím Tvůj "optimismus" ;-)
Reagovat
Hypertac
Konecne je to tu. Na jedne strane Roger nejlepsi hrac moderni ery a na druhe strane Rafael ktery je pro Rogera nejvetsi souper vsech dob. Doufejme v dobry tenis. Za me Vamos Rafa!
Reagovat
smazaný uživatel
Zapasy Rogera s Rafou vzdy mely naboj. Pro me je favorit Roger
Reagovat
babolat.cz
Po včerejších zprávách na Nově, kdy už Rafu odepisovali při zápase s Cilicem, a s tím, že ho už porazil v 1.kole málem pitchus Rosol(to pitchus neřekli, protože to je jejich maskot s Mischou),se zdá, že to finále je nějaký omyl. No neva, nesmím Novu kritizovat, přecijenom potřebuji, aby akcie CET šly nahoru. KAždopádně se zítra na zápas těším.
Reagovat
Franky
Nevyhral tam Fedex nad Rafom nahodou 4x?!
Reagovat
smazaný uživatel
Tak doufam, ze ho Roger konecne zitra da;)
Reagovat
ipko
ale tých 18/18 na sieti u Rogera je unikátnych..
Reagovat
spaniel
Mozna ma jen Sock hodne spatne prohozy.
Reagovat
MartinPa
Tak to vyšlo, tlačil jsem oba do finále a je to tady! Roger pro: doma, hala proti: statistiky, jednoruč, věk, forma x Rafa pro: statistiky, forehand, věk proti: hala => Rafa mírným favoritem, tak zítra uvidíme :-)
Reagovat
spaniel
Roger
pro: hala, utok, "musi" vyhrat
proti: doma, matchup, vek

Rafa
pro: bojovnost, h2h, nema co ztratit
proti: forma?, hala, chyby

Tipuju vyhru Rogera, ale dum bych na nevsadil. Jeste do USO ano.
Trochu smula, ze Rafa se, jak se zda, zlepsuje, i kdyz to jeste neni on, naopak Roger se mne zda bez formy, pauza mu zjevne neprospela. Vypadek v prvnim kole, tady taky nepresvedcivy. Servis spatny. Hodne zavazi psychika, Rafa nema co ztratit, Roger pred domacimi (zjevne je pod vetsim tlakem, vzhledem k vykrikum a grimasam po chybach) a navic kazdy ceka, ze Rafa je mimo, tak musi vyhrat. Coz jsou dve veci, ktere se pridavaji k uz existujici rivalite, ktera je kankou v jeho resume. Porad je to ale hala, kde porazel v lepsi forme. Pokud mu pujde servis, mel by vyhrat. Pokud to pujde do tretiho, ke to otevrene.
Reagovat
spaniel
*musi vyhrat melo byt proti
Reagovat
smazaný uživatel
Trochu smula, ze Rafa se, jak se zda, zlepsuje, i kdyz to jeste neni on, naopak Roger se mne zda bez formy, pauza mu zjevne neprospela..

Slušné dopredu pripravené alibi..Evidentne si pedantný človek, ktorý myslí aj na najhoršie :)...Za to Petrík, ten to vypustí na plnú hubu, že v Bazileji Federer Nadala porazí a potom vyzerá ako hlupák..
Reagovat
Roger_Federer
Myslis 1%cetni hlupak :)
Reagovat
smazaný uživatel
Stokrát obohratá platňa..Alebo učebnicový príklad nepochopenia nadsázky ;)
Reagovat
Roger_Federer
"Dával som v SF šance Andymu, ale potom, čo som videl Novakov level, Wawrinkovi dávam to obligátne 1% zo slušnosti, v prípade, že by sa Novak zle vyspal.."
Reagovat
smazaný uživatel
Redakce ze Vam neni hamba..prevalcoval.Trochu ucty k umirajicimu zvireti.

Ále, ze nezalezes nekam do diry. Padal je ostuda tenisu a ty mas tu drzost rypat do legendy, ktere nesaha ani po kotniky.

Pat a Mat v akcii...Tu som už krátky :)
Reagovat
Roger_Federer
Klidne sem nahazej dalsich 150 mojich komentu, nic se nevyrovna tomu jak ses sesmesnil pri finale Rg..1%..borec vyhral ve 4setech.
Jeste se z toho snazis vylhat.:).
Reagovat
smazaný uživatel
Áno, pomýlil som sa pri víťazovi zápasu..To sa stáva...Už to, s akou vehemenciou to stále opakuješ, jak taký tajtrlík je smiešne..Tajtrlík, čo tu robil osvetu o Rafovi Gay orientácii a dopingových škandáloch od svojich tajných zdrojov..Heh, vtipné obdobie to bolo..
Reagovat
Roger_Federer
Nebud hned vztekly Petko, jenom jsem v roce 2012 verejne tady napsal, hodil do diskuze, to co se tise roky spita..
Ze v tom nikdy nebylo zadne zraneni, ale pozitivni dopingovy test a nasledne uklizeni Rafy na 7mesicu ze sceny..
Vzdyt i ten pompezni navrat a cela sezona 2013 tomu tak nejak odpovidaly.
Koleno, ktere v Srpnu 2012 malem melo byt zdrojem konce kariery se bez jakekoliv operace zazracne uzdravilo a nasledne Rafa zahral monstr sezonu 2013..zpetne hrozne smesna pohadka.
Navic zase lzes, nikdy jsem netvrdil, ze mi to rekl tajemnny zdroj..
Psal jsem tady tyden po Wimbledonu, te mam z dobreho zdroje( od kamarada, ktery trenuje tenis ve Spanelsku), ze to bude z Rafou nadlouho, az nekolik mesicu..Byla to pravda.
Vim ze se ti to neliby, ale takovy je zivot, existuji i veci o kterych takovy maly hater Rogera nedokaze ovlivnit.;)
Reagovat
Tornes
Tam nešlo o pomýlení se ve vítězovi, šlo (a stále jde) o tvůj styl. Tys Wáwru totálně podcenil, udělal z něj pitomce a totálního nýmanda, který nemá nejmenší šanci. Jen abych ti ukázal, jak moc jsi ho vlastně snižoval - od roku 11 (tj. Novakův vrchol) hrál Nole 58 zápasů s hráči, kteří se v danou chvíli pohybovali mezi 20. a 30. místem žebříčku. Prohrál z nich pět, vyhrál zbylých 53. Bráno historicky je tedy šance, že prohraje s náhodným členem třetí desítky žebříčku, skoro 9 %. A ty napíšeš , že Wáwra má 1 %? Jedno?! To podle tebe je 9 x horší než hráči třetí desítky? To je naprosté zneuctění hráče, který vyhrál (v té době jeden) GS a po cestě do finále byl suveréní. Naprosté snížení jak kvalit jeho, tak vlastně i všech, které porazil v daném turnaji.
Reagovat
spaniel
To je pro nej nic, vzdyt on snizuje kvality cele generace hracu, tak co nejaky Wawrinka.
Reagovat
spaniel
LOL
Nikdo si nesere do huby jak tento ichtyl.
Reagovat
smazaný uživatel
1,36 na Rogera. Asi realistické s ohledem na všechny okolnosti.
Reagovat
yenda1
Nadal jasna volba. Cejtim value. Nadal 10 a víc gamů.
Reagovat
yenda1
Ale Roger ho dá ve třech. Chci vidět pořádnej mač.
Reagovat
Herbert_Hoover
Rafa může vydrancovat Rogerovo doupě, získat teprve druhý indoor hard title v kariéře (po 10 letech) a prý o nic nejde, pche! Roger může zabránit prohloubení negativní bilance v Rafově nejslabší sezoně a na Rafovo nejslabším povrchu, tím se uchránit před posměšky a lynče Rafa ultras.
Reagovat
smazaný uživatel
asi tak, ideme na kordy ;)
Reagovat
Herbert_Hoover
I my dva? :/ :D
Reagovat
smazaný uživatel
momentálně jo, víš jak, já jsem tě varovala!! :P ;)
Reagovat
Herbert_Hoover
I my dva? :/ :D
Reagovat
ipko
ako povedal Roger, že finále s Rafom bude najlepšie preňho, pre Rafu, ale hlavne pre tenis.. tak nech dopadne akokoľvek, hlavne nech je dobrý tenis.. BTW je to tvoje Roger :D
Reagovat
peggy
Rafo vamos,ale zkus udelat vse a byt ve Svycarsku jednicka.
Reagovat
Herbert_Hoover
https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/12191538_832125960239401_6936495584646976259_n.jpg?oh=748bae74d05971bf8d00df4d2f7d3a1a&oe=56CE0A49

:))
Reagovat
Mayo
vamos Rafaaaaaaaaaa...tak sme sa dočkali po tak dlhej dobe (:
Reagovat
a.magerova
Takže zítra fandíš tomu modročernýmu?
Já taky :-)))
https://pbs.twimg.com/media/CSqZha0WUAAgCF3.jpg
Reagovat
Mayo
Býkov outfit sa mi páči viac (:
Reagovat
smazaný uživatel
Mohol by skočiť kaderníkovi na strih, aby pri fotografovaní s trofejou vyzeral lepšie. Vyzerá ako bezdomovec. :-)
Reagovat
Mayo
on bude držať iba tanier, takže tam stačí tak ako je (:
Reagovat
smazaný uživatel
To vzdávaš už dnes? azda nie!
Reagovat
Mayo
už pred turnajom...vo finále proste to vidím na Rogiho
Reagovat
smazaný uživatel
No, koľko ľudí rátalo, že Rafa bude vo finále? hmm ?
Reagovat
Mayo
Ja som už spokojný s finále, titul by bol bonus ale v halovom prostredí sa mi to nejako nechce veriť.
Reagovat
smazaný uživatel
hej, aj ja som spokojná
Reagovat
smazaný uživatel
ty jejich hadry, to je hotová pastva pro moje oči :))))
Reagovat
smazaný uživatel
Majú moje farby, kráľovská modrá a azúrová.
Reagovat
smazaný uživatel
Sock ma veľmi sklamal. Pozitívna energia, ktorá doteraz z neho sálala, dnes úplne vyprchala. Bojovať do poslednej loptičky sa ešte nenaučil, skrátka duel vzdal. Výkon Federera nebol až tak úžasný, aby ho nemohol zdolať. Ten hral toľko, čo mu stačilo. Vraví sa: Sláva víťazom - česť porazeným. Sock však nič moc. Škoda, lebo počas turnaja hral super a veľmi si ma získal.
Rogerovi gratulka.
Reagovat
George_Renel
Myslím, že si toho naložil moc. Turnaj za turnajem a došlo mu.
Reagovat
smazaný uživatel
nuž, ale body sa zídu či...
Reagovat
George_Renel
Jj, udělal slušný progres.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Frodo přece jen došel k Hoře osudu :D :D

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/12189609_832224433562887_2345610240238567642_n.jpg?oh=12ef67b4cd25bed764b23a3663f87c6d&oe=56BD94BA
Reagovat
tito
:-)
Reagovat
a.magerova
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xla1/v/t1.0-9/12190944_832220170229980_2295458882879742235_n.jpg?oh=ee43db732b5b80ea27b4b867ce21a0d9&oe=56C9745B
Reagovat
smazaný uživatel
jojo, budem si muset zvyknout na argumentování novými čísly :P
Reagovat
a.magerova
Hele zítra je 1.11., tak snad by mohlo vyjít to 88, co?! ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
no hlavně ta 11 :)))
Reagovat
a.magerova
Ale dnes raději nezakřiknout a.... :-))
https://pbs.twimg.com/profile_images/660259843807305728/pcjQXyCI_400x400.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
jakože halloweenské překvápko pro Rafu, jo? :D
Reagovat
Pe3k
Moc mě Rogerův výkon nepotěšil. Uspěchaný, nervozní, moc chyb. Snad mu bude zítra klapat servis. Z zítřejšího duelu moc nervozní nejsem, protože se téměř o nic nehraje. Roger už H2H nedožene. Rafa nedožene Rogerovy tituly a rekordy. Zítra to bude spíš taková nostalgie. Sezona sice ještě neskončila, ale doufám, že ta příští bude mít celkovou úroveň o dost lepší, protože to byla letos bída.
Reagovat
yenda1
Ale ano půjde. Není třeba hledat kličky. Možná se ti dva už tolikrát nepotkají. Bude to mač jak řemen, pro fanatiky táborů munice do diskuze.
Reagovat
Pe3k
Hm, já to tak nevidím. Nevím jaké kličky máš na mysli. Finále 500, důležité bude WTF, kde se dost možná taky střetnou.
Reagovat
rusedski
Už stahuješ ocas, co? :)

Rafa se zlepšuje zápas od zápasu, Maestro hraje kulový, tak pro sichr "o nic nepůjde" :D
Reagovat
Pe3k
Prý Rafa se zlepšuje ROFL. To poslouchám celou sezonu a furt hraje stejně...Já se obávám jen Novaka, to je hlavní sok Rogera, Rafa hraje druhé housle :)
Reagovat
yenda1
No takový to, že se téměř o nic nehraje. Dle mne hraje. Nechci to přeceňovat, zveličovat, ale hraje. Pro Fed domácí prostředí, povrch, Nadalova nic moc forma. Pokud Švajc rupne bude to hořká pilule.
Reagovat
Pe3k
Takže o co se teda hraje? Furt si nenapsal, co se tak velkého stane...
Reagovat
Kozoroh
Ale jakápak bída? Letošní sezóna byla lepší než loňská nebo předloňská. Kdyby letos Fedex vyhrál Wimbledon nebo US Open, tak bys první, kdo by prohlašoval, že se jedná o výbornou sezónu.
Reagovat
Pe3k
No to jistě, ale já psal o celkové úrovni Atp, nikoliv o Federerovi, který byl jedno z mála pozitiv v této sezoně, což je vzhledem k jeho věku celkem smutné...
Reagovat
Kozoroh
Nadal sice prožívá nejslabší sezónu za posledních deset let, ale kromě Federera jsou Djokerovi kvalitní konkurencí Murray a Wawrinka. ATP je stále na výborné úrovni.
Reagovat
Pe3k
Jo Murray i Wawrinka v jednom jediném zápase!
Reagovat
smazaný uživatel
Proč by Roger nemohl stihnout dorovnat H2H? Pokud zítra vyhraje, může nastartovat stíhací jízdu. Do konce roku se můžou potkat teoreticky ještě 3x a jestli oba vydrží ještě 3 sezóny, tak v pohodě 10 - 15x. Něco asi bude na antuce, kde bude mít vyšší šance Rafa, takže může H2H skončit v roce 2018 klidně skončit 27:25 pro Rogera :-)
Reagovat
Pe3k
Tak určitě :D
Reagovat
Kozoroh
O které finále bude zítra na TP dle počtu příspěvků větší zájem - Kvitová-Radwaňská nebo Federer-Nadal?
Reagovat
pockerface
Asi Roger x Rafa. Ale záleží jestli se bude Petře dařit, pokud ne, tak těch příspěvků je víc, protože to zase bude nadávek, urážek.
Reagovat
pockerface
No konečně, je to tam. A zítra Rafa. Už se těším a jsem zvědavý. Snad se Roger nerozsype z té statistiky, že nad Rafou prohrál posledních 5 zápasů a už 3,5 roku nad ním nevyhrál. Doufám, že zítra to změní. Come on Roger. Hlavně ať to je s Rafou pěkné finále.
Reagovat
Herbert_Hoover
FEDAL MATCH IS LOADING, PLEASE WAIT... :))))
Reagovat
smazaný uživatel
To není možný, já jsem se přeci jen dočkala :)) tak a teď se pořádně psychicky připravit na Býka :)))))
Reagovat
pockerface
No už i Vojta Bidrman mluví o Rogerovo 2.setech v Basileji :-)
Reagovat
a.magerova
To říkal i včera.
Reagovat
pockerface
Roger už se zase viděl v šatně. Zase si zbytečně komplikuje zápas a ty jeho nešťastný 2.sety na tomto turnaji. Ty stojí za to :-)
Reagovat
Nola
trpi Noleho komplexom :D nedopovat zapas...ako sa ukazuje je to chytlava choroba
Reagovat
Nola
a zapletka je na svete...
Reagovat
Kozoroh
Ale jakápak zápletka, prostě nedopodával zápas, to se stává i No1emu...
Reagovat
pockerface
Dnes je Jack neškodný. Hraje úplné nic.
Reagovat
tito
Po...l se Rosol, po...l se Dimitrov, po...l se Cilic, p...l se Gasquet.
Jen abych v tom měl jasno. Jak hraje teď Jack?
Reagovat
Pe3k
Je pos.aný až v ponožce :D
Reagovat
Nola
pokakal sa uz v satne :D Tsonga je asi jediny hrac, ktoremu nerobi problem vyklepat zaradom vsetkych hracov BIG4
Reagovat
D@nny
Po...l se taky:D
Reagovat
tito
No to je jiná kategorie. Až na poslední 2 gemy mi to připomíná nějakou bizarní exhibici. Třeba souboj pohlaví.. Ale tam se z ATP vezme někdo z 300, ne No 3.
Roger evidentně rozladěný, ten poslední balon 9 gemu odehrál více než laxně. Chce si to trochu natáhnout, přeci jen příprava na zítřek zatím splňuje jen minimální kriteria.
Reagovat
smazaný uživatel
nadělal si do ponožky prej :D já jsem tu teď dlouho nebyla a občas jen zkontrolovala skóre, Roger zatím na pohodu
Reagovat
pockerface
No teď moc na pohodu nehraje. Roger si to zase zbytečně komplikuje. Ach ty 2.sety.
Reagovat
smazaný uživatel
už zase moc spěchá no, snad doservíruje teď a bude to :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak zítra to po 644 dnech přijde.
Reagovat
pockerface
Příští sezonu s GS bych to viděl takto(mé přání):AO-Berdych, RG:Novak, Wimbledon: Roger, USO: Nadal, Olympiáda: Roger :-) Kdyby toto vyšlo, byl bych moc spokojený :-)

A jak byste si to přáli Vy?
Reagovat
Kozoroh
Všechno No1e :-)
Reagovat
Nola
:D budem velmi spokojna ak uspeje na RG
Reagovat
Kozoroh
Je to přání, nikoliv prognóza :-)
Reagovat
pockerface
Vždyť by tě to ani nemohlo bavit, kdyby vše vyhrál Nole :-)
Reagovat
pockerface
to byla reakce na Kozoroha
Reagovat
Kozoroh
Kdyby No1e v příštím roce získal Golden Slam, bylo by jasné, kdo je nejlepším tenistou historie :-)

Vyhrát všechno se mu nepovede, to je velmi těžké, nejdůležitější bude vyhrát RG, aby už měl konečně kompletní kariérní GS.
Reagovat
Pe3k
No kdyby Novak vyhrál všechny grandslamy + Cinci + OH + turnaj mistrů, tak by to byl super masters goldem grandslam world tour :D
No prostě taková varianta ještě nemá ani pojmenování, ale možné to je.
Reagovat
Kozoroh
Btw. - proč přeješ US Open Nadalovi, když ho od Fedexova rekordu děli jen 3 GS? Logicky bys měl přát někom jinému, komu fandíš, kdo je od rekordu dál, aby si Roger prvenství v počtu GS zachoval.
Reagovat
pockerface
No já fandím někdy i Rafovi. Já to mám Roger, Novak, Berdych, Rafa, Tsonga, Robredo, Ferer, Grigor... No dobře, tak místo Rafy bych jeden GS přál i Fererovi :-)
Reagovat
smazaný uživatel
AO - Seppi. RG - Söderling. W - Rosol. USO - Fognini. OH - Delpo.
Reagovat
Pe3k
AO Můra, FO - Nole, W - Roger(Stan), US Nisi(Del Po), OH Roger.
Reagovat
Mayo
AO-Andy , FO-Rafa, Wimbledon-Jo-Willy, USO-DelPo, Olympiáda-Roger
Reagovat
a.magerova
Roger W a OH - a slibuju, že už nic víc pro něj žádat nebudu, leda tak Řím a MC :-)))

AO-Lleyton
FO-Ferrer
US-Gulbis, ať má gigin radost ;-)
Reagovat
Mayo
Kľudne keby RF vyhrá W a OH, tak by mi to nevadilo. Ale nejako tomu neverím, to skôr prekoná Connorsa v počte vyhraných zápasov :P
Reagovat
Herbert_Hoover
Lord Gulbis začne sezonu prohlášením, že chce zpátky do top 20, že při pohledu na to, kdo je v top 100 si říká, že ty borce ani nezná a že neumí hrát tenis...nato vyhraje Marseille, pak Rotterdam, kde v epickém finále po stavu 7:6(8), 5:7, 6:4 porazí Andyho a pak vypadne devětkrát v prvním kole, začne pít, kouřit, ponocovat a vypadne z top 70 :D
Reagovat
Herbert_Hoover
AO Andy, RG Rafa, W Rafa, OH Rafa, USO Delpo, Šanghaj Rafa, Paříž Rafa, TM Rafa

Jak si myslím, že by to mohlo být

AO Nole, RG Rafa, W Nole, OH Nole, USO Nole, Šanghaj Andy, Paříž Tsonga, TM Roger
Reagovat
pockerface
Jinak Rafa se zvedá zápas od zápasu, pro něj možná škoda, že bude brzy konec sezony. Ale je fakt, že toho odpočinku hráči moc nemají, ono to uteče a je tu leden a AO.
Reagovat
Herbert_Hoover
Teď už jsem poměrně optimističtější co do získání dalšího RG :) Je jedno, jak to načasoval, ale hlavně že se lepší.
Reagovat
pockerface
Příští sezonu s GS bych to viděl takto(mé přání):AO-Berdych, RG:Novak, Wimbledon: Roger, USO: Nadal, Olympiáda: Roger :-) Kdyby toto vyšlo, byl bych moc spokojený :-)
Reagovat
pockerface
Takhle by to šlo, ale včera byl Roger v 1.setu taky OK, ale ty druhé sety mu moc nejdou. Snad to dá dneska ve 2. Come on Roger.
Reagovat
a.magerova
Takže by mohla klapnout hra čísel :-))
60. vítězství v Basel - dnes
70. zápas v Basel - zítra
88. titul celkový.... ale cesta je ještě dlouhá....
Reagovat
smazaný uživatel
to by bylo pěkné, ale jednou ta magická hra čísel 8/18/80 neklapla, zatím věštím, že s Ponožkou to nebude jednoduchý, no nechci strašit, každou chvíli to může být jinak, v tom tkví vrtkavá krása tenisu :)
Reagovat
tito
je jasný favorit na titul ( byť jsem naložil na Jacka, tomu kurzu se nedalo odolat). V případě postupu si to budu myslet dvojnásob. Je doma, na svém, Rafa hraje v pro něj nejhorším prostředí.
Reagovat
pockerface
O to může být Rafa uvolněnější a Roger svázanější.
Reagovat
smazaný uživatel
přesně tak, ve včerejším článku jsem se k tomu už vyjádřila, Roger bude dost pod tlakem a to mu příliš nesvědčí, po delší době proti Rafovi to může být rozpačité, takže bych asi nedělala jasné prognózy, každopádně to bude nadmíru zajímavé a ostře sledované finále, to je jas jasů, Ponožkář dneska nepozlobil Rogera, to jsem ráda :))
Reagovat
yenda1
Pokud Fed postoupí do F bude to tak 50/50. Před pár měsíci by to byla vraždička. teď jsem na to sám zvědav.
Reagovat
smazaný uživatel
Rogere, zapomeň na to, kdo na tebe čeká ve finále a opovaž se to pohnojit, to bys mě pěkně naštval! Come on! :))
Reagovat
pockerface
To by snad neudělal domácím fandům :-), aby vypadl v SF :-)
Reagovat
smazaný uživatel
neudělal a hlavně zítra nám to snad neudělá, bude na něj velký tlak
Reagovat
Nola
Rafa sa posunul na 6.miesto v rebricku, ak zvitazi, predstihne dokonca aj Toma,v race je uz pred nim, kazdym dalsim vitazstvom pripisuje body, na najhorsom povrchu to zvlada excelentne
Reagovat
tommr
Tomášovi nezbývá než doufat, že ho Federer zachrání ... :)
Reagovat
D@nny
Viděl jsem sice jenom TB, ale musím říct ku.va Nadal is back:) a ten poslední míček no to byla nááááádhera, tak hraje skutečný šampion. 31 winneru a někdo tady tvrdil, že Nadal nedá 60 ani za celou sezonu.

Teď vážně. Tenhle turnaj by mohl být tím odrazovým můstkem ke ztracené formě. Nechci být přehnaný optimista, ale zvládnout 3 zápasy, které se nevyvíjely zrovna dobře, to už dodá sebevědomí. Nemůžu sice hodnotit dnešní zápas, ale podle statistik to vypadá, že Nadal hrál fakt dobře...
Reagovat
tito
Hrál dobře a s tím turnajem si to myslím taky.
Reagovat
HECIS
Kolik už těch comebacku bylo :D:D Zitra to vidim pro Federera jasně 6:1 6:3 a v Pařiži max 2 kolo.. :DD
Reagovat
D@nny
Kááámo Nadal jasná výhra zítra... Jinak sorry za ten tenis dneska, ale to víš chlast je chlast:D
Reagovat
HECIS
Jj vsak vklidu...
Reagovat
kada.tom
Vamoooos!!
Snad Jack překvapí a domácího dědu porazí :)
Reagovat
smazaný uživatel
Bezva, tak teď ještě Roger a je to tady :)
Reagovat
a.magerova
Reagovat
Franky
Dzizs ten Gasqe bol dnes nemozny niekolkokrat nezvladol dolezite lopticky nevraviac o koncovkach setu....urcite k tomu zas dopomohlo aj teatralne vystupenie rafy pri nepriaznivom skor a la zanet v kolene a seci mu na to zas skocili vratane toho trapka bidrmana :P
Reagovat
Herbert_Hoover
Nebreč Frenky Dlouháne :)
Reagovat
smazaný uživatel
si trápny :P
Reagovat
yenda1
Sezona se blíží ke konci, tělo unaveny, jeho jest tělem pětatřicátníka....nebyl bych tak přísnej
Reagovat
Franky
suhlasim ze jeho telo je opotrebovane po tych antukovych vykonoch ale preco to robi stale za stavu ked prehrava?? toto nechapem cisto jak AO 2012 kludne mi hovorte ze som trapny ale proste ja mu kaslem na jeho zranenia len ked prehrava wawrinka by ho rozsekal aj tak jak rozbil djokera na RG ale djoker aspon nerobil ufnukane decko zo seba
Reagovat
Mayo
o čo ide? veď tam si preťahoval koleno či ako to nazvať za stavu 2-3 tuším s brejkom dole v prvom sete...čiže začiatok zápasu omg...a dal si to preventívne obviazať...normálne sa pohyboval šak...skôr by mi teatro pasovalo niekde v druhom alebo treťom sete prípadnom...šak stále prerhával prvé sety a nerobil to...se.r na to
Reagovat
peggy
VAMOS RAFA!!! Je to super.
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa, VAMOS!
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist