Thiem udolal Nadala a je poprvé v semifinále Australian Open

29. 1. 2020, 09:45
Aktuality 645
AUSTRALIAN OPEN - Dominic Thiem na Australian Open zdolal po více než čtyřech hodinách boje 7-6 7-6 4-6 7-6 světovou jedničku Španěla Rafaela Nadala a počtvrté v kariéře a poprvé mimo Roland Garros postoupil do semifinále grandslamu. O vyrovnání svého maxima se šestadvacetiletý Rakušan utká s o tři roky mladším Němcem Alexanderem Zverevem.
Rafael Nadal a Dominic Thiem (© AFP)

Rafael Nadal ani v jednom z úvodních dvou setů neudržel náskok brejku, přičemž v tom prvním nevyužil setbol za stavu 5-4 při svém podání. Dominic Thiem s ním díky výbornému pohybu a nátlakové hře držel krok ve výměnách, pokaždé si ztracený servis vzal zpět a po výhrách ve dvou zkrácených hrách se dostal do vedení 2-0 na sety.

Nadal v minulosti otočil nepříznivý stav z 0-2 na sety pouze třikrát v kariéře a naposledy už před 13 lety ve Wimbledonu proti Michajlu Južnému. Dnes v Melbourne se k obratu nadechl, když třetí set získal díky brejku v desátém gamu, na který Thiem nemohl odpovědět.

Ve čtvrté sadě favorizovaný Španěl ve druhé hře nevyužil tři brejkboly a vzápětí ztratil servis. Thiem si s přehledem držel podání a za stavu 5-4 měl šanci při vlastním servisu ukončit zápas. Chybami se o ni však připravil a Nadal si vynutil další tie-break.

V něm ještě po dvou chybách Rakušana přežil dva mečboly, Thiem si pak ale za pomoci 'prasátka' vypracoval třetí mečbol a Nadal při něm poslal forhend do pásky. Třiatřicetiletý Španěl tak vůbec poprvé prohrál tři zkrácené hry v jednom zápase.



"V prvním i druhém setu jsem byl brejk dole. Měl jsem štěstí, že jsem se dokázal vždy vrátit zpět. Pokud chcete porazit Rafu, alespoň trochu štěstí k tomu vždy potřebujete," komentoval Thiem své páté vítězství nad Nadalem v celkově 14. vzájemném střetnutí.

Dominic Thiem a Rafael NadalKe koncovce čtvrté sady dodal: "Najednou jsem měl šanci zápas dopodávat, což bylo psychicky náročné a nezvládl jsem to. Začal jsem hrát jinak takticky než celé utkání, moc jsem spěchal a to bylo špatně. Každý máme démony v hlavě, ale v tie-breaku jsem to dotáhl. Jinak bychom hráli pátý set ještě teď."

Na grandslamu Thiem porazil o sedm let staršího Španěla až na šestý pokus. V minulosti s ním prohrál pětisetové čtvrtfinále na US Open 2018 a čtyři souboje na French Open - tři z nich v uplynulých třech sezonách, v nichž ztroskotal v semifinále a dvakrát ve finále.

Dnes Thiem postoupil poprvé do semifinále grandslamu mimo pařížskou antuku, v Melbourne bylo jeho dosavadním maximem osmifinále. Posledním Rakušanem v singlovém semifinále melbournského grandslamu byl Thomas Muster, který v letech 1989 a 1997 boj o finále prohrál.

O celkově třetí grandslamové finále se Thiem střetne v pátek s třiadvacetiletým Němcem Alexanderem Zverevem (h2h 6-2), který v odpoledním čtvrtfinále porazil 3-1 na sety Švýcara Stana Wawrinku a do semifinále postoupil dokonce poprvé ze všech grandslamů.

Šampion z roku 2009 Nadal v Melbourne nezopakuje loňské finále a přišel o šanci vyrovnat ziskem 20. grandslamového titulu rekord Rogera Federera.

"Jsem pochopitelně smutný. Promarnil jsem příležitost zahrát si další grandslamové semifinále. Ale prohrál jsem s výborným soupeřem. Zasloužil si to. Odvedl skvělou práci," řekl Nadal, jenž v případě triumfu Srba Novaka Djokoviče přijde o post světové jedničky.

Sedminásobný šampion Djokovič se v semifinále utká už ve čtvrtek se šestinásobným vítězem turnaje Švýcarem Rogere Federerem.

• AUSTRALIAN OPEN 2020 •
Melbourne / Austrálie, tv. povrch, 49.100.000 dolarů
středeční výsledky (29. 01. 2020)
• Dvouhra mužů - čtvrtfinále •
Thiem (5-Rak.) - Nadal (1-Šp.) 7-6(3) 7-6(4) 4-6 7-6(6)
A. Zverev (7-Něm.) - Wawrinka (15-Švýc.) 1-6 6-3 6-4 6-2
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

645
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
Kojinho
Saša slíbil darovat prize money v případě výhry v turnaji a jak mu to na GS najednou jde.
Reagovat
Marduch
tak tak, altruistická motivace sílu vrací.
Reagovat
Patik
Tak ...teraz som si získal všetkú pozornosť..viete niekto nejaké info o Rogerovi videl som tu niekoho písať že netrénoval..nejaké info alebo vyjadrenia nič ?
Reagovat
ipko
nope, zajtra pred zápasom sa rozhodne :)
Reagovat
Patik
Dúfam že sa ráno zobudím a nájdem obrázok Federer withdrawn a budem plakať :(
Reagovat
ipko
ja som s tým v pohode, uhral čo to dalo, na to že išiel na turnaj úplne nerozohraný.. ak odstúpi, tak celkom určite si je vedomí, že na Novaka to stačiť nemohlo ani omylom, a preto mu to nikto nemôže vyčítať
Reagovat
Patik
samozrejme to pochopím aj ja..a toto isté mu isto povedal aj jeho tím s manželkou vidíme predsa všetci ako to je a čo je vo veci..po turnaji môže vstúpiť do sezóny so vztýčenou hlavou.
Reagovat
Patik
ale ak netrénoval môže to znamenať že sa snaží načerpať čo najviac síl..alebo má menší problém a čaká či to jeden deň bez tréningu nevyrieši..alebo je to v háji...
Reagovat
spaniel
Luthi rekl svycarskym novinam, ze doufam ze na tom bude zitra lip... coz nevypada nadejne
Reagovat
Patik
mohol mať namysli celkový stav energie..ia nevjem..tieto ich vyjadrenia veľavravnééé...
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal vyhral 49% vsetkých bodov.

Na jeho servise sa ale hralo 150 fiftinov a na Domovom 140.

Cize ano, aj z tohto vyplýva, ze bol slightly better, ako hovori Mats.
Reagovat
spaniel
Praveze hrat na servisu je vyhoda. Ackolic ji mel, uhral min.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano. Presne to tym chcem povedat. Ze Thiem bol naozaj o niečo lepší aj podla celkovych cisiel.

Vzhladom na pomer 150-140 mal mat Rafa okolo 52-53% tipujem..
Reagovat
spaniel
A jo... ja jen ze si zacal o Nadalovi. Vyznelo to opacne.
Reagovat
.vorlik.
Hrozně mě mrzí, že Rafa nedá ten druhý titul v Austrálii. Na hardu hraje pořád velmi dobře, ačkoliv ho mnozí odpisují. Však v Torontu hrál epicky, US Open bylo dobrý... Letos jsem si to na GS vysnil takto:
AO - Nadal
FO - Djokovic
W - Federer
USO - Někdo mimo Big3
... škoda, že už to nevyjde.
Reagovat
Ondra979
no hraje velmi dobre, ale uz to neni ten level co driv. Takze potrebuje stesti jako na USO, tak to proste je. Ale muze ho klidne jeste jednou mit..ale bude t ocim dal tezsi, podle me jak prekroci 34 tak pujde jeho vykonnost o neco dolu a uz by potreboval velkou kliku na mimoantukovy GS. na antuce to biude mit taky tezsi, ale muze porad vyhrat, kdyz se vyhne kombu Thiem, Djoko
Reagovat
panzer.dragon
Dominic Thiem is 7-2 against Big Three in the past 12 months:
3-0 vs Federer (W Indian Wells, Madrid, YEC)
2-1 vs Djokovic (W Roland Garros, YEC; L Madrid)
2-1 vs Nadal (W Barcelona, AusOpen; L Roland Garros)
Reagovat
Ondra979
jj Dom jim zacina davat na frak, jeste na GS s Nadalem to neslo, ale ted to prislo. Doufam, ze to tam muze vyhrat cele..s FEdem nepocitam, to by byl sok, kdyby byl ve finale za stavajici situace..
Reagovat
paddy
Federer má na to věk, přesto je 3. v žebříčku

Big3 loni prohrála 10-12 zápasů jednotlivě a téměř vždy se silnými soupeři (top20)
Thiem, v nejlepším věku, 5. v žebříčku, loni 22 proher, několik v 1k a podléhá i slabším soupeřům
Reagovat
Marduch
jenže tady už slabší soupeři nejsou. Thiem si prostě v poslední doě lebedí v zápasech s velkými jmény. Pozoruhodné je, jak v průběhu turnaje dokáže vygradovat výkony. Tady i na loňském RG, kde se prvními koly protrápil..
Reagovat
FulnekUltras
Vyhraj to tam klidně celé!
Reagovat
annah
Rafa s Rogerem nad slavným videem z roku 2010, kde propagovali Match for Africa. Už se blíží šestý díl. 7. února v Kapském Městě.
https://twitter.com/i/status/1222527234726080513
Reagovat
paddy
Reagovat
paddy
a v 31. sekundě narážka na Halep :)
Reagovat
annah
:-)))))
Reagovat
lg_trio
Reagovat
FulnekUltras
jj, to ještě ženský byly ženský ;-)
Reagovat
blixa
Jojo, vzpomínky vzpomínky ...
https://www.youtube.com/watch?v=EQvHnRsd4Z4
Reagovat
FulnekUltras
a mnohé jsou opravdu držáky dodnes ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=0TVAnnTfycc
Reagovat
lg_trio
Tak jsem dnes dětem oznámil, že si Dominika dopoledne pustíme v telce a budeme mu všichni fandit. Bydlíme kousek od sebe a mooooc mu přejeme ještě semifinále, finále vyhrát a první Grand Slam je doma. Domi, držíme všichni palce.
Reagovat
peggy
Přeji výhru Novákovi,hlavně ať to není postarší Federer.
Reagovat
Krisboy
Ale Máňo, Jirka Novák už dávno ukončil kariéru.
Reagovat
MazanyHrac
Dobře on, kéž by to celé vyhrál, Novak neni zrovna sympaťák a ten jeho tenis je hlavně efektivní. Fedex z něho ma asi uz komplex, navic ho to v1/4 bolelo, takže finále asi jasný.
Reagovat
paddy
I když leckdo hovořil o úpadku Big3, tak navzdory slabší formě nebo neúplnému zdraví se málem všichni dostali do SF. Federer dokonce otočil zápas na jedné noze :) Že Nadal měl problém s kondicí, se vědělo už před turnajem (daň za týmové úspěchy a nedostatek odpočinku; Djokovič ho spláchnul v DC). Čili opět úspěšný GS pro Big3 a pokud se nestane nic mimořádného, tak mají 13. GS v řadě.
SF skóre: Big3 2 ze 3, ostatní ?špička? 2 z mnoha

Mlaďoši ještě nemají co oslavovat. Kdyby Nadal byl v dobré formě, tak by dnes neprohrál, možná stačilo vyhrát jeden TB. Oslavovat Thiema nemá smysl, protože musel hrát v top formě, aby porazil zedřeného Nadala. Skutečná forma zerogen se ukáže až ve finále. V SF bude sice Thiem favorit, ale víc věřím Zverevovi.

Zverev ? 3 prohry s top25, 2 výhry nad 15. (unavený a polonemocný Staník) a 16. (přeceňovaný Rublev, který má pouze hodně výher nad hráči mimo top20 + výhra vs Goffin a prohra vs Tsitsi). Zverev zatím neměl top protivníka nebo prohrával (i se slabšími). QF byla povinnost (divný místní zvyk oslavovat 7. nasazeného, když postoupí do QF) + byl ve čtvrtce bez Big3.
Thiem ? prohry Čoráč a Hurkáč; výhry nad Moňfáčem a Švarcákem (ti nejsou žádná hrozba pro Big3) se čekají. Porážka Nadala se určitě počítá. 5seťák nad Boltem, co to má být? Přiznám sem, periferii nesleduji, to jméno jsem viděl poprvé. Letos výsledky nevýrazné na špičkového hráče.

Teď se oba vzájemně prověří, ale ve F jim nevěřím. Pikantní by bylo, kdyby to vyhrál Zverev a odevzal prize money. Možná se sám zatommroval. Řekl si, že to nehrozí, tak slíbil prachy :) Možná to i překousne, titul je titul.

@Forehand: zatím zůstávám u antukáře, musí mít výsledky stabilnější, stats na hardu se musí zlepšit. Nezpochybňuji, že patří do špičky bez Big3. Překvapilo mě, že si Rafovi věřil méně než já, ale správně. Snad se to nedozví, jinak ti nepodá ruku :)
Reagovat
Vlk-v-trave
@Thiem
Tak hral strasne, kdy byl v jeho tymu Muster, dost afektivni typ teda...behem toho ATPCupu vyvadel vic nez Kyrgios...Thiem, kdy byl v jeho tymu nejen utrzil porazky na ATPC, ale hral na GS hrozne. Pak ho vyhodil a hned zlepseny vykon...:D) No nevim jestli je to timhle, ale rozhodne po tom jak Muster vyficel, sel nahoru.

Boltem to proste nebylo, bylo to spis Thiemem.
Reagovat
Kozoroh
Dnes, 29. ledna 2020, je 8. výročí finále AO 2012, jednoho z největších zápasů tenisové historie a nejdelšího GS finále všech dob, ve kterém No1e dosáhl jednoho z nejepičtějších vítězství své kariéry.

Rafa si toto výročí vskutku symbolicky připomněl :D
Reagovat
Herbert_Hoover
Who cares about AO 2012..
Reagovat
Kozoroh
Dodnes jsou na netu populární různé variace tohoto gifu:
https://i.gifer.com/K97g.gif
Reagovat
Herbert_Hoover
Tím bych se spíš nechlubil, než na to odkazoval :) ale úplně vidím ty nahaté lidi na náměstí v Bělehradu..
Reagovat
Herbert_Hoover
Ale věřím, že v Bělehradu už střílejí z děla a plápolají bengálské ohně na náměstí :)
Reagovat
Vlk-v-trave
Jo... to si tehdy pamatuji, behem toho zapasu jsme s kamosem montovali skrin...a podarilo se nam to dobre, zapas jeste neskoncil, a uz jsme to meli hotove...tak jsme to zapili, zapas jeste neskoncil,...atd...takze si z toho jen pamatuji, ze jsem si pral, aby ten zapas uz proboha skoncil:)
Reagovat
Nola
fyzicky vycerpavajuci zapas, mna boleli nielen oci, ale aj vsetky svaly a kosti...
Reagovat
spaniel
Skrin? Slabota...ja bych stihl pul Ikey.
Reagovat
Vlk-v-trave
:D)
ale jeste jsme popili, a furt to neskoncilo.
Reagovat
Cico93
Výborný zápas, trochu trpké spomienky keď si na to spomeniem. Deň predtým víťazstvo Azarenky, ktorá hrala vtedy na AO naozaj skvelo.
Reagovat
Kozoroh
Pro Dominika je dnešní výhra skvělou satisfakcí za těsnou prohru z USO 2018. Dnes podal svůj TOP hardařský výkon, naproti tomu Býkova herní úroveň byla průměrná, i tak to bylo o fous, Rafan měl výhodu brejku v prvním i druhém setu, třetí si Domin projel za stavu 4:5 na servisu a v tom čtvrtém Domin několikrát zaváhal.

Vyřazení Rafana ve ČF znamená, že pokud No1e obhájí titul, vrátí se na post světové jedničky, kam nepochybně patří. Rozhodně se ale nedá říci, že Novak má titul v kapse, pokud Domin či Saša předvedou svůj špičkový výkon, mohou No1emu zatopit. Otázkou je, kdo by byl pro Novaka přijatelnější soupeř ve finále, Saša Djoka porazil v obou vzájemných finále, nikdy však nezažil atmosféru GS finále, tudíž by mohl být nervózní, to Domin zkušenosti s GS finále má, jenže skoro všechna velká finále krom loňského IW prohrál, nejedná se jen o prohry s Nadalem na RG, prohrál v Madridu se Zverevem a na TM s Cicipasem, tudíž pokud bude potencionální bitva o titul s Djokem vyrovnáná, může být Domin na Big pointech taky nervózní. Uvidíme...
Reagovat
Marduch
nějak jsi v příspěvku o možném soupeři Noleho zapomněl na svůj oblíbený match up.. stačí z GS.. :p
Reagovat
Kozoroh
Obojí GS zápasy No1eho s Dominem proběhly na antuce, kor jeden z nich v době Djokovy herní krize. Ani jeden potencionální finalista není pro Djokera ideální z hlediska matchupu.

Pokud No1e zítra vyhraje, což je pravděpodobné, tak Thiem/Zverev bude jeho 8. soupeřem v GS finále, po Federerovi, Tsongovi, Nadalovi, Murraym, Wawrinkovi, Andersonovi a del Potrovi.
Reagovat
woody
Nemluv tady finale kdyz zitra hraje teprve semifinale a jeste k tomu s Rogerem at uz je na tom jak chce...
Reagovat
Nola
+ 1
Reagovat
smazaný uživatel
Tobě ten turnaj mistrů nestačil?

Nebo jak dlouho budeš přeskakovat soupeře Djokovice?

Jeste není ve finále
Reagovat
Kozoroh
Kde jsou tvé odkazy na posty slavícího Djokolandu na socnetech?

Druhý odstavec je psán za předpokladu, že No1e Feda porazí, nebuď přecitlivělý kvůli jedné chybějící větě, lol :p
Reagovat
smazaný uživatel
Mrkni na FB a komentáře. Stačí stránky ATP, AO, nebo troll tennis. Přečti si tam co píšou soudruzi z jižní části Evropy
Reagovat
spaniel
Myslim, ze Nadal by letos RG nemusel vyhrat... Loni ve 3 uvodnich antukovych turnajich prohral (Fognini, Thiem, Tsitsi), vyhral az Rim proti Djokovicovi, ktery mu vzal set, i kdyz nehral moc dobre a stravil na kurtu skoro 2x tolik casu co Nadal. Na RG uz se rozehral, ale nutno rict, ze az na Thiema k nemu byl los privetivy. Thiem srovnal na 1:2, pak ale odpadl po narocnem semi s Djokovicem. Rekl bych ze Rim ho zachranil.

Umim si predstavit podobny vstup do sezony...jit na RG bez titulu by bylo pro Rafu narocne. Neco takove nezna. Trochu narocnejsi los a Thiem nebo Djokovic by mohli mit sanci.
Reagovat
Herbert_Hoover
Otázka je co je pro Rafu trochu náročnější los na RG :)
Mohl by třeba schytat v prvním kole Pellu, ve druhém nějakého ofenzivního servismana se solidním záznamem na hlíně, pak Fogniniho, Schwartzmana, Tsitsipase, Thiema a Djokera :)
Reagovat
turista
Zcela souhlasím. Řím ho minulý rok nakopl. Měl štěstí, že byl Novak tak unavený. Jinak by žádnou demolici s kanárem nepřipustil a Rafa by možná vyhrál nebo prohrál pravděpodobnou tiebreakovou bitvu.
Reagovat
Denis92
Ono bude znova velmi dolezite to, kto vyfasuje Thiema do svojej casti pavuka. Ci Nadal alebo Djokovic. Pretoze Thiem oboch naraz neda ako sme videli minuly rok. A dovolim si tvrdit, ze ani Nadal by to nedal. Mat v semi Thiema a vo F Djokovica by bolo mega narocne. Rovnako by to nedal Djokovic.
Takze bude zalezat, kto schyta cierneho petra v podobe Thiema do svojej casti pavuka.
Reagovat
Davor1
Presne tak, vidím to rovnako.
Reagovat
steve79
Ja si myslim, ze Rafa udela 20. Major na antuce. Jedine ho muze ohrozit Thiem. Zbytek hracu je o level nize.
Reagovat
turista
Novak teda není na cihle o level níže. To teda ne.
Reagovat
Herbert_Hoover
Poslední tři roky ano :)
Reagovat
turista
Ne. Loni v Římě byl Novak jednoduše unavený po několika náročných night sessions. Přesto Nadalovi sebral set. Předchozí 2 zápasy sice prohrál, ale po vyrovnaném průběhu.
Reagovat
Herbert_Hoover
Neboj turisto, o level níže být na antuce než král všech králů není žádná hanba..jak zpívá Argema..prohrát není žádná hanba :)
Reagovat
turista
Prohrát s Nadalem není hanba ani pro Djokoviče. To je pravda. Ale až na tu vyjímku v tom Římě musí Rafa zatraceně máknout aby ho porazil i na té antuce. Oba jednou přiznali, že ani v jednom z odehraných 55 vzájemných zápasů si ani jeden není jistý, že vyhraje až do proměněného mečbolu.
Reagovat
ipko
Švajčiarsky tenista Roger Federer dostal pokutu 3-tisíc dolárov za nadávky počas utorkového štvrťfinálového duelu dvojhry mužov na Australian Open v Melbourne.
Reagovat
spaniel
Az pujde Mirka prat, tak to z drobnych v kapse zaplati.
Reagovat
Krisboy
Měli bysme udělat sbírku a pomoci mu. Má přece 4 děti, ty tím nesmějí trpět.
Reagovat
annah
Tak to teda musely být hodně stavnate nadávky, když dostal pokutu. Komu je asi adresoval? Jen tak do vzduchu, nebo někomu konkrétnímu? :-)
Reagovat
ipko
asi len tak pre seba si ich hovoril, ale počula to lajnová rozhodkyňa a empajrová mu dala varovanie
video: https://youtu.be/lCKCQj5WK_g
Reagovat
baggik
Roger si udajne nadaval do Sandgrenu. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Na socnetech už Djokoland slaví titul.

Bože já bych jim přál ať Nole vyhučí.
Reagovat
smazaný uživatel
A Federer dneska netrénoval.
Reagovat
FerrariF50
Má potrénováno až nad hlavu. Pokud chce hrát, tak to bylo záměrný.
Reagovat
smazaný uživatel
Asi jo, po Johnym taky netrénoval a pak vyfackal Maďara.
Reagovat
steve79
Ja si myslim, ze Roger nenastoupi. Kdyz netrenoval tak to neni dobry.
Reagovat
Kozoroh
Po zápase s Millmanem rovněž netrénoval a nastoupil.
Reagovat
spaniel
Ale tam byl unaveny, ne zraneny...
Reagovat
Nola
teba je tu fakt skoda, pre NOleho je Rafa vo finale najschodnejsim superom + este tam ani nepostupil, ty saso
Reagovat
smazaný uživatel
To kopíruješ něčí výrok, nebo neumíš složit větu dohromady? Vůbec totiž nechápu co to meleš.
Reagovat
Marduch
Vrať se prudit na socnety, vševěde.
Reagovat
Nola
tu sa citi pohodlne, kam by chodil?
Reagovat
Kozoroh
Tak tu dej odkazy na ty posty, ať si je mohu přečíst. Takhle něco plácnout do vzduchu dovede každý.
Reagovat
turista
My neslavíme. Víme, že to nemusí dopadnout.
Reagovat
mahycek
Já bych jim to také přál, aby srb vyhučel. To by bylo ticho.
Reagovat
Newcombe
Nadal si myslí, že je někdo víc než ostatní? Pro něho neplatí limit 25 vteřin? Taky jsem si všiml, že si utírá zadek čím dál častěji, což je opravdu nechutné. Nedá se na to dívat
Reagovat
Mayo
Rafa je superstar, on si to môže dovoliť.
Reagovat
turista
Asi ano. Superstar Rafa rozhodně je.
Reagovat
Ereinion
tak je otázka, kdy se vlastně těch 25 vteřin zapne...každej rozhodčí to dělá jinak a warning dostal i Kyrgios, kterej je přitom jeden z nejrychlejších
Reagovat
Ondra979
no ten limit by dodrzovat mel, superstar nesupestar. Ale rozhodci mu to toleruji a on na tohresi. A dnesek si za ramecek neda..takhle se sampion jeho formatu nema chovat
Reagovat
Jan
Big 3 už se podruhé od TM sype. I Federer se zatím udržel ve hře tak, tak. Svět už není co býval :)
Reagovat
smazaný uživatel
Teda Francek, chudák. Musí být zdrcený.
Reagovat
Nola
vy dvaja ste si tak velmi podobni, prast, alebo uhod....
Reagovat
spaniel
To není pravda...k františkovi spíš Tiebraker nebo Franky.
Reagovat
Nola
mozno, niektore nicky sa tu objavuju iba obcas..... nemam vsetkych nasledovanych...
Kamiloss ma dar zbytocne provokovat, vratit kazdy uder.... hracov, ktorych nemusi zbytocne ponizuje, take detinske....
Frantz je vystavna skrina TP, nemusi sa znizit za kazdu cenu na jeho uroven...
Reagovat
smazaný uživatel
Zkusme si položit otázku jinak.

Když vracím úder, tak ho někdo dá mě první = já jsem svatý, jenom se bráním. :)
Reagovat
paddy
prostě přiznej, že stejně jako Djokovič vrátíš všechno :)
Reagovat
Vlk-v-trave
:D)
Reagovat
smazaný uživatel
:-)
Bohužel... Neskutečně překamilováno...
Reagovat
smazaný uživatel
Chápu tvé pocity, ale Francek už je velká nadávka.
Reagovat
ipko
https://youtu.be/-6bPwKc3JOQ
Reagovat
brixner
No, netvrdím, že se to stát nemůže, pokud nedá dohromady tříslo a kdo ví, co ještě...Sám ví nejlépe, jak se bude cítit. Něco mi ale říká, že ze SF GS prostě neodstoupí! Já myslím, že to zkusí, i za cenu toho, že to nakonec třeba za stavu O:1 ne sety vzdá. Nejspíš by to mohlo být i jako výraz úcty k tomuto turnaji...
Pokud nastoupí, myslím, že Srba neporazí, ne na tři a ne v Melbourne, přičemž i já patřím k těm obrovským hordám, které mu to přejí. Musíme si pomalu zvykat na to, že z Big3 zůstává už jen Srb na té Big úrovni. Rafa je čím dál pomalejší, Roger také, můžou mít dvakrát pozlacené ruce, ale pohybem to všechno začíná i končí, takže...
Ze semifinalistů titul nejméně přeji Srbovi, pokud by došel do finále Rusák, bude to snad poprvé, co mu budu fandit!!!
Ale...zkrátka 95% pro pohár v srbských rukou.
Reagovat
Mayo
Inak Djoki nebude príliš rad z dnešný výsledok. Horší super, ktorý ho už neraz vyfackal postúpil. Wawrinka 2 :D
Reagovat
Kozoroh
Ale zas může opět zaujat pozici světové jedničky, stačí "jen" obhájit titul :-)
Reagovat
Mayo
Ako som očakával najnáročnejší super bol pre Býka konečná. Ale aspoň som zarobil nejaké dukáty :D Thiem vs Djokovic finále ... Thiem by mal byt najdostojnejsim súperom pre Djokiho
Reagovat
mahycek
Jo, jo rekord je zachráněn do Roland Garros může Roger klidně
spát. Ale, kde je psáno, že Paříž vyhraje Nadal ? Vyhraje
ji dnešní jeho kat - Thiem. A také ještě není psáno nikde,
že Roger svou sbírku nerozšíří ? I když je to nepravděpodobné.
Zítra bude jasno...
Reagovat
mahycek
Já jsem to psal, teď jsem se na to díval znovu. Z přenosu
Eurosportu 1 není vidět, že by jí podal ruku. Kamera zabírala
Thiema jak radující jde k síti a poplácá se s Nadalem,
který si ale jde následně sednout na svojí lavičku. A na
záběrech je vidět, že jen Thiem šel k empiru. Tak musel
dát ruku rozhodčí ještě než přišel k Tiemovi, tady na té
fotce to je, ale v TV to nebylo v záběru. Tak sorry ,ale
že říká rozhodčí , za napomenutí a překračování časového
limitu, že nemá ráda kvalitní tenis to pravda je.
Bylo to za stavu Nadal - Thiem 6-7 3-2 a 30 - 30. Přerušil
přípravu svého servisu a nakráčel k empiru a tohle jí řekl.
Pouštěl jsem si to asi 5x, celé utkání mám nahrané.
Reagovat
a.magerova
Tož prozatím rekord zachráněn, díky Osude... ;-)
Reagovat
a.magerova
Teda... díky Dominiku... ;-)
Reagovat
Krisboy
Nová Dominicova přezdívka? Osud...

:D
Reagovat
Krisboy
Mimochodem - kdo tady psal, že Nadal nepodal rozhodčí na konci ruku, mu dluží omluvu:

https://cdn.xsd.cz/resize/a5629e4a54613a6d9ae1f7976300ed97_resize=1862,1375_.jpg?hash=e0030c6eb13f77544eb0b312ce1eca5b
Reagovat
Krisboy
Copak ten Nadal nemá ani špetku soudnosti? On opravdu říkal rozhodčí, že nemá ráda kvalitní tenis, když mu nedovolí porušovat pravidla při servisu???

Dneska to Rafa hodně nezvlád. Ručníky, řvaní na sběrače a s tou rozhodčí to je prostě neuvěřitelná arogance a pokrytectví :(((

Rafo, za tohle palec dolů!
Reagovat
Stan_Borowitz
Jak to, že to ještě nekomentoval vrchní odborník na aroganci Frantz...
Reagovat
Davor1
Rafa mal tento rok 5 (relatívne) ťažkých súperov na harde, z toho 3x prehral a porazil len De Minaura a Kyrgiosa, s ktorými stratil set. Proti Goffinovi, Djokovi a Thiemovi naopak získal len jediný set.

Je vidieť, že mimo antuky už proste nie je taký zabiják, a to má ešte obrovské šťastie, že 2 USO urval s tak neskutočne lucky losmi.

Napriek tomu s ním mal Dominic dnes plné ruky a nohy práce, musel predviesť svoj maximálny top výkon a aj tak to bolo extrémne tesné. Thiem sa neskutočne zlepšil za posledný rok, už je to naozaj top hráč se vším všudy. Myslím, že Djokovič určite nebude s dnešným výsledkom spokojný. Thiem si už na neho verí a dokáže ho porážať aj na GS, tento povrch mu sedí a je to podobný typ, ako Wawrinka, čo pre Djokoviča znamená veľkú hrozbu v prípadnom finále. Určite bude v semi fandiť Sašovi, ale snáď to Dom zvládne, hardové finále si po tom veľkom progrese rozhodne zaslúži.
Reagovat
Nola
Novak este vo finale nie je.... ja si nedovolim Fedexa vobec podcenit, napriek jeho dlhym zapasom
Reagovat
Davor1
Tu neide o nejaké podcenenie z hľadiska výkonnosti. Ale proste zdravotne nie je 100% a ak vôbec do zápasu nastúpi, tak nebude v takej forme a pohode, aby Djokoviča na tomto povrchu a tomto turnaji mohol poraziť. Ja samozrejme budem fandiť Rogerovi, ale jeho výhra by sa pre mňa rovnala zázraku. Djokoviča už roky nedal ani vo Wimbledone v top forme, fakt neviem, čo by sa muselo stať, aby ho porazil v tomto stave na AO.
Reagovat
smazaný uživatel
V com je Nadalov los s Medvedevom vo finále lucky oproti Djokovicovmu s Thiemom teraz alebo Djokovicomym losom z NY18?

Prave naopak. Nadal aj dnes potvrdil aké tazké je ho porazit kdekolvek, nielen na antuke na GS. Takúto konzistenciu vykonnosti nemal ani v najlepsich rokoch.
Reagovat
Davor1
Ten prvý som myslel pri finále s Andersonom, ten druhý presne s Medvedevom.

Tak Medvedev bol proste jediný hráč top10, na ktorého na tom turnaji narazil a v tom čase to bol hráč, ktorý mal v nohách neskutočné množstvo zápasov v krátkom období, nemal absolútne nijakú skúsenosť so záverečnými kolami GS, ani s hrou proti Nadalovi (s ktorým predtým v jedinom zápase schytal ťažký debakel). Proste nič v tom finále nehralo v Nadalov neprospech.

S Djokovičom by som to neporovnával, ak sa dostane do finále s Thiemom, tak bude mať proti sebe súpera, ktorý ho porazil 4x z posledných 5 zápasov, 2x z posledných 2 GS. Navyše by to bolo pre Thiema už tretie GS finále, je na vrchole svojej kvality a je už aj dostatočne mentálne zrelý na GS titul. To je obrovský rozdiel v porovnaní s Medveďom, ktorého mal vo finále Rafa.
Reagovat
Nola
Medved je vracac, Dom utocnik, Medved je Murray, Dom je Fedex, ak teda mozem porovnat hru oboch hracov, Dom sa dokaze obcas svojou utocnou hrou vyhadzat, Medved velmi nie....
Reagovat
smazaný uživatel
Thiem ma skusenosti z finále GS, ale antukového, to je presa len iná liga, iný svet..Jeho vyhry s Djokovicom su taktiez z antuky, pripadne haly, nepamatam si, kedy Thiem vyhral s Djokovicom na outdoor harde.

Nehovoriac o tom, ze Medvedev vyhral pred USO snad vsetko co sa dalo a jeho hra je na hardy priam stvorená. Thiem prehral v generálke s Coricom a Hurkacsom..Myslim, ze sám Djokovic bude hrat finále AO radsej s Thiemom, nez s Medvedevom. A tým je povedané všetko.
Reagovat
Nola
dnes som neverila Domovi ani Sashovi, vsetko naopak, nevidela som, ale Dom bude raz NO1, uz porazil celu B3, veri si na nich, pamatam si ho v prvom zapase na harde s Novakom, uz vtedy to tam mlatil hlava nehlava.... dospel a dokaze zahrat na kazdom povrchu, trochu ho zrazaju zranenia a nekonzistetnost vykonov, ale mladici NextGen su este horsi.....

Fedex dosiel dalej ako Rafa, dobre ukociroval los s priatelom ridicim :D zatial je rekorod zachraneny, este dostat Dominika do Rafovej polky na RG......Rafov los sami neprijemni superi, Novak by tiez mal velke problemy, Novak zase dostal Bautistu, dArtagnana, ti nejakym nedopatrenim zavahali,
snad prejde aspon do finale....
Reagovat
Marduch
Na AO je to vůbec poprvé, kdy mohl Rafa v GS titulech dorovnat Fedexe. Zároveň ale nelze nevzpomenout Forehandův poznatek, že "Bůh má Federera rád", přičemž podle dosavadního průběhu tohoto AO můžeme konstatovat, že to zatím stále platí :)
Reagovat
Nola
neviem, ci to bol prave ten na nami :D verejny los som videla naposledy na TM.....
Reagovat
smazaný uživatel
Asi by to postrádalo napatie, keby 20 hned strieda 19ku..

Musi si to Nadal trochu odpracovat.
Reagovat
blixa
Proč by měl mít bůh rád sám sebe ??? ;-)
Reagovat
Vlk-v-trave
Hele celkem jsem ti pral, abys mohl nabrat Rafu na ty kolecka:)
Uz jsem to videl, bylo to asi lepsi nez ten palestinsky biatlon...
...zase nic...

Nadal podle mne letos nevyhraje GS, tohle bude bolestne...a jeste symbolicky Thiem, jeho jedina hrozba na cihle...
Reagovat
Herbert_Hoover
Hele, cíl byl jasný - vydolovat účast v semifinále, aby nepřišel o trůn, asi by mi bylo jedno, jestli by hrál třeba sedm hodin, pokud by nakonec vzešel z vítězství jako vítěz. Takhle je to k prdu. Prohrál se svým úhlavním antukovým konkurentem, bylo mu ohoblováno sebevědomí, které je už tak téměř až do morku požráno Ultronem, přijde pravděpodobně o trůn..v táboře Rafanů je neveselo, truchlivo. Žádný důvod k jásání, možná jen ten, že se Thiem fakt na tu výhru musel nadřít.
Reagovat
Herbert_Hoover
*vzešel ze zápasu jako vítěz
Reagovat
Patik
tuším bez ohľadu na výsledok Noleho po turnaji príde o post jednotky.
Reagovat
Krisboy
Kdepak, Nol3 musí vyhrát titul.
Reagovat
svetova.dvojka
Nadal to je tiebreakový král...
Reagovat
stopan
no to je na harde urcite, v 2013 si kopec zapasov uhral na harde prave vdaka tiebreakom
Reagovat
stopan
federer si ten zapas v 2009 prehral sam, pustil vedenie v prvom sete, 5 set sa totalne vyhadzal, naviacpo tom Nadal mal v nohach 5 hodinovy zapas s verdsascom a o den volna menej, napriek tomu federer mal po dvoch setoch krvave oci a mal v nich strach z prehry. Na druhej strane rok 2009 bol prave rokom kedy federer mal sancu ziskat grandslam, ale zial tak finale v australii nezvaldol tak nezvladol ani finale us open 2009, kde si pomedzi prsty pustil zapas s del potrom. O tom co robi psychika a tlak na osobu svedcal zapas vo wimbledone s roddickom, bezne by ho sfukol 3-0 resp. 3-1 ale vo finale nevedel zahrat winner, backhand po ciare skoro nefungoval, a s kopu stastia neprehraval 2-0 na sety, ani nebesa sa na to nemohli pozerat a andymu zasvietili do oci, inac by roger reval ako v januari v australii.
Reagovat
stopan
komentar mal byt inde sakra.
Reagovat
ipko
ale ten pohyb Rafu v 33 rokoch stále na neuveriteľnej úrovni, som zvedavý vážne kedy začne naozaj upadať
Reagovat
Franky
uz upada len to nieje este take ocividne
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal je podstatně pomalejší a je to šíleně vidět. Minimálně polovinu toho, co stíhal, už nestihne. A přesně proto začal prohrávat s Federerem na hardu. Rogera vždycky ubránil protože byl rychlý. Teď není rychlý a Roger navíc zlepšil BH, takže no chance.
Reagovat
Patik
s top hráčmi je to vidieť.
Reagovat
George_Renel
Mně dnes připadlo, že mu oproti Thiemovi překáželo hodně to osvalení. Dominic byl těch krkolomnějších pozicích daleko šikovný, Rafa mi několikrát připadle nemotorný.
Reagovat
smazaný uživatel
Do MC bude Rafa zase 100%, takže pohoda.
Reagovat
Pe3k
Když Rafa nemá to své obvyklé štěstí na los, tak už moc šancí nemá, to
Fedr je schopen udolat aj Sangrena ;) Sezóna sotva začala a už 3 prohry na kontě...
Reagovat
Roger_Federer
Rafa může být rád, že ve finále AO 09 měl Rogera, jinak by byl dotedka bez titulu z toho to turnaje.
Reagovat
Franky
to ano ale to iste si moze Rog povedat o RG 09 lebo nvm ci by vo finale stacil na Nadala v jeho obyvacke
Reagovat
Roger_Federer
Nestačil.
Reagovat
Cico93
Ani neviem čo sa na to dá napísať...
Reagovat
Herbert_Hoover
A kdo by ho tam v tom roce 09 porazil? ;) Dle mě měl nejtěžšího možného soupeře.
Reagovat
Franky
Djoko ako obhajca by to mozno odbuchal....
Reagovat
Herbert_Hoover
Možná Kolja Fixed Davyděnko kdyby se hecnul :)
Reagovat
stopan
federer si ten zapas v 2009 prehral sam, pustil vedenie v prvom sete, 5 set sa totalne vyhadzal, naviacpo tom Nadal mal v nohach 5 hodinovy zapas s verdsascom a o den volna menej, napriek tomu federer mal po dvoch setoch krvave oci a mal v nich strach z prehry. Na druhej strane rok 2009 bol prave rokom kedy federer mal sancu ziskat grandslam, ale zial tak finale v australii nezvaldol tak nezvladol ani finale us open 2009, kde si pomedzi prsty pustil zapas s del potrom. O tom co robi psychika a tlak na osobu svedcal zapas vo wimbledone s roddickom, bezne by ho sfukol 3-0 resp. 3-1 ale vo finale nevedel zahrat winner, backhand po ciare skoro nefungoval, a s kopu stastia neprehraval 2-0 na sety, ani nebesa sa na to nemohli pozerat a andymu zasvietili do oci, inac by roger reval ako v januari v australii.
Reagovat
Tiebraker
Mám radost, že ta španělská cigorka vypadla. A zítra go go Rogere!
Reagovat
smazaný uživatel
Kurz Thiema zacal na 1.75, kym som ho podal bol 1.65 a uz je 1.56..
Reagovat
Denis92
Toto robia bookmakeri pre seba. Daju na par minut vyssi kurz a potom hned znizia. Vcera to iste na DJokovica z 1.25 na 1.1
Reagovat
ipko
myslím si, že Djokovičov kurz znížili hlavne tipujúci po tom čo videli zdravotné problému Rogera a samozrejme predvedenú hru
Reagovat
Denis92
V priebehu par minut urcite tolko ludi nenakladalo na Djokovica aby takto rapidne znizili kurzy.
Reagovat
smazaný uživatel
Staci, aby niekto nalozil 10.000eur a kurz ide dole aj za pár sekund.

Neviem, ci je to uplne pripad Thiema so Zverevom, ale na Djokovica niekto mohol vyraznejsie udriet za tychto okolnosti.
Reagovat
Denis92
Mozne to je, ale skor prestrelili kurzy. Ci uz umyselne alebo nie, to tazko povedat..
Reagovat
Denis92
Respektive, mne to pride, ze kurzy pre SVK stavkove su trochu mimo a prisposobuju sa svetovym ako bet365 ci Bwin.

Vcera som si to odsledoval, nahodili 1.25 na Novaka na Tipsporte ci Fortune..
Potom nahodilo kurzy bet365 a dali tusim 1.14 a hned to skresali aj u nas.

Dnes prakticky to iste z Thiemom. Ale podla mna je to jedno s druhym. Bookmakeri najprv navysia kurzy a vyuziju to vo svoj prospech a potom idu do reality.
Reagovat
ipko
môže byť, potom treba samozrejme byť čo najrýchlejší a využiť hodnotu.. tých 1,25 na Novaka je ešte podľa mňa slušne hratelné
Reagovat
Carmelo
to má tak 3/32 na AO a Wimledonu, a tady ho některé gumy pasují na GOATA.
Reagovat
Carmelo
NA 2 ze 4 grandslamů je do počtu.
Reagovat
peRFect
a na třetím to vychází jen díky walkoveru s hráči nad TOP20
Reagovat
smazaný uživatel
A na stvrtom vyhráva len preto, ze tam nie je konkurencia.

Pozdravujem do retardova :)
Reagovat
Patik
a hráč ktorý tu dal sto víťazstiev a 6 Titulov je tu za otloukánka..čo ti poviem aj také príbehy píše tenisportál.
Reagovat
Franky
toto su tvrde rany do tabora RFF
Reagovat
Cico93
Hlavne ty tu píšeš perly jedná radosť.
Reagovat
Mayo
Carmelo Anthony je nejaký hustý.
Reagovat
smazaný uživatel
Je tady někdo kromě mě, kdo věří, že Roger zítra vyhraje? :D
Reagovat
blixa
I když bych mu to moc přál, šance vidím pramalé ...
Reagovat
smazaný uživatel
Jedině zázrak by se musel stát. A já věřím v zázrak.
Reagovat
rybicka
Maximálně budu fandit, ale věřit asi ne.
Reagovat
mats23
som fanda Rafy a zajtra budem fandiť Rogerovi
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa mu po vypadnutí půjčí svoje lékaře.

Roger vyhraje 3:0.
Reagovat
Franky
ja s malou dusickou predsalen Djoko je tu doma
Reagovat
Vlk-v-trave
Franta veri na beton.
Reagovat
Patik
možno Rogerove deti..zajtra to bude asi ako keď šiel Hector proti Achillovi.
Reagovat
peRFect
Dost možná, ale nezapoměň, že bitva není totéž co válka a víš, jak nakonec Achiles dopadnul, že?
Reagovat
Patik
No možno mu mladý Zverev trafí achillovku ktovie..
Reagovat
FerrariF50
Tak to je snad jasný, že vyhraje. Jinak se na to nemá cenu ani koukat, pokud by člověk neměl naději. Vyhraje i kdyby ho při tom měli na nosítkách nosit :-D
Reagovat
raduz
Jak říkám..Pokud Federer vyhraje,posílám ti 5 litrů.Jistej si už ale nějak nejsem..
Reagovat
raduz
Myslím,že první set bude mít Roger lehce navrch, i tak ho prohraje a potom už to pojede.Tak to já mám.
Reagovat
FerrariF50
Nejvíc se bojim TB. TB s Nolem fakt nechci, to je noční můra. Myslím, že Fed nemá z Noleho blok obecně, ale myslím, že má blok když je s ním v TB, protože Nole má na to hlavu. Fed mu musí brát podání, což umí.
Reagovat
smazaný uživatel
Jediné co může Rogerovi přinést výhru je ten klasický Gods mode, který předvedl třeba na TM, nebo v Cinncinanti, ve Wimbledonu 2012 v zápasech s Nolem.

Prostě začít zápas a rozbít ho za hodinu a půl 3x 6:4. Jinak to nepůjde.
Reagovat
FerrariF50
JJ tak počítám, že je to jeho záměr, pokud teda do toho zápasu vůbec nastoupí, že bude hrát na velký riziko a pár míčků, přetahovat se s Nolem určitě nehodlá a nesmí a moc dobře to ví.
Reagovat
spaniel
Neblaznete... Roger, pokud nastoupi a bude 100% fit, ma minimalni sanci.
- nema formu, servis, forehand, voleje, pohyb...vse spatne
- Djokovice neporazil na GS spoustu let
- AO je Djokovicuv nej turnaj
- letos je navic povrch pomaly, takze vezme Rogerovi par dalsich procent
Reagovat
smazaný uživatel
Ale má

-Jeden vyhraný zápas z MB
- Druhý ze stavu 4:8 v TB
- Publikum
- Megaštěstí

Tudíž šance tam je. Dle mého od 3-5% určitě.
Reagovat
FerrariF50
Si se ptal, kdo věří, že Roger vyhraje a jestli mu věříš na 3-5 % tak to mu vlastně nevěříš vůbec :-D Věříš vlastně že na 95-97 % Vyhraje Nole :)
Reagovat
Patik
tenis je nevyspytateľný každá loptička..keď už sa chceme baviť o rôznych okolnostiach tak hneď v prvom fiftíne mu môže Federer zahrať kvalitný protipohyb a Nole si môže vyvrtnúť členok..Federer vyhrá a pošetrí sily do finále.
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně v to doufám. Djokovič má něco s očima, třeba bude hrát poslepu a prohraje.

Stát se může tolik věcí.
Reagovat
dappe
Že by "jednooký mezi slepými" zítra dostalo nový rozměr?
Reagovat
Mayo
Vždy, keď niečo údajne Djokovičovi je, tak turnaj vyhra.
Reagovat
Krisboy
Je čas vytáhnout SABR :)
Reagovat
peRFect
Vždy věřím tomu, že Roger vyhraje ;-)
Reagovat
Ereinion
jako ten kurz 7 možná stojí za zkoušku :D třeba se Roger dobře vyspí
Reagovat
Krisboy
...a Nol3 třeba nebude spát vůbec a bude unavenej :D
Reagovat
dappe
Odstoupení z turnaje je o dost pravděpodobnější než vítězství v zápase. Ale když nastoupí, tak vždy nějakým procentem je třeba věřit. Problémy mohou kdykoli potkat i Djokoviče a pak bychom nejen tady viděli velkou změnu atmosféry. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Já si přeju výhru Rogera i kvůli těm kecům, jak je Djokovič 100% vítěz AO.

Alespoň by tady zase bylo trošku ticho tak, jako po TM.
Reagovat
dappe
Upřímně, Federer nenastoupí nebo prohraje. To je celkem evidentní, ostatním možnostem dávám tak 5% šanci. Malou nadějí je, že dohrával zápas v lepším stavu, než v jakém byl v jeho polovině. Poté asi to, že to půjde opravdu jen zkusit, tím to ale končí.
Reagovat
MartinPa
Vybavilo se mi semíčko ve W 1991 - Edberg-Stich - stejný výsledek (jen jiné pořadí setů) a obrovské zklamání ve tváři Štefana...
Reagovat
Franky
Uz sa nanu tesim som zvedavy co ma clen spanielskeho divadelneho suboru pre nas pripravene, skusim nieco z klasiky: kolena, natiahnuty sval na nohach, horucka, extremne vlhko, umpire
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa uplne nad vecou :)
Reagovat
Pe3k
Asi proto Nadával těm dětem, prostě nad věcí ;D
Reagovat
smazaný uživatel
To není RG.

V Nadalově věku je priorita RG stejně tak, jako u Rogera Wimbledon. Vše ostatní je příjemný bonus.

Stejně tak jako Federer zítra to má Nadal u prdele. Zkusil, bojoval, prohrál, hotovo, není o čem.
Reagovat
Franky
Nadal by najradsej koncil rok so statistikou 130-0 nanom vidno jak bazi po kazdom vitazstve aky je gloryhunter
Reagovat
smazaný uživatel
To, že by Nadal prodal ledvinu za další GS ví všichni. Kdyby mu dali vedle sebe Xiscu a pohár z AO, tak Xiscu shodí bez přemýšlení z útesu.
Reagovat
Patik
Citujem Nadala .....I play each point like my life depends on it.
Reagovat
FerrariF50
No byl to pěkný zápas a hlavně bez nervů, bylo mě jedno kdo to vyhraje. I když trošku jsem fandil Thiemovi z toho důvodu, aby mu oplatil US Open 2018. Prohrát zápas v TB to prostě vysírá, moc dobře to znám. Kdyby to šlo do pátýho, tak by si to Rafa už urval, to by Doma psychicky složilo a Rafa byl na koni a už by z něho neslezl.
Reagovat
rybicka
Tak nakonec ne do večera a stačily 4 sety :-). Velká gratulace.
Reagovat
Drzymalski
Zasloužené vítězství Thiema. Rozhodly vyrovnané údery, agresivita a neskutečné vykrývání kurtu. Dom je špičkový atlet a gymnasta. Rafa už nevěděl kam zahrát volej když Dom se válel vlevo u tribuny a hned dokázal doběhnout míč na druhé straně. Rafu deptaly taky prasátka a tečlé lajny z každého desátého úderu. Marně hledám ve své staré paměti ekvivalent. Jedno s druhým a taky Rafův slabší výkon rozhodly. Je mi líto Nadala ale on o ten 20. GS zabojuje v Paříži. Pozitivum je že finále bude bitvou generací.
Reagovat
smazaný uživatel
Bolo by fajn, aby bol tym novým šampionom napriklad Thiem a nie Zverev.

Thiem sa moze stat ozajstnou inspiráciou pre next gen, ako niekto, kto meral dlhu cestu k svojmu vytúženému momentu. Nehovoriac o tom, ze titul po skalpe RN a ND by bol štýlový a plne rešpektovaný.

Hoci, ruku na srdce. Thiem by isiel do svojho tretieho finále. Tentoraz by jeho super sice nema finalovu stats 10/10 a 11/11, ale pri pohlade na 7/7 zmienka o "polepšení si" skor vytvara usmev na tvári..
Reagovat
Nenela
Domovi bych prala titul nejvice ze semifinalistu. A Zverevovi nejmene. Ciste podle chovani a sympatii, nic jineho v tom neni.
Reagovat
Grape
Souhlas, vidím to stejně. Snad jen ve finále Roger - Dom bych nevěděl komu fandit.
Reagovat
Patik
Dominic je jeden z tých hráčov ktorý mi príde taký neutrálny nekonfliktný niekde v úzadí ATP ..že keď aj vyradí tvojho obľúbeného hráča tak sa na neho nemôžeš ani hnevať.
Reagovat
rybicka
Proto ho Matka ani nezná :-))
Reagovat
Gracias_Mendoza
On i ten Zverev zlepšil chování na kurtu....
Ale neměl na něj takové nároky, je to bohatýr a ti to mají v krvi...to nezapře
Reagovat
annah
Rafa podal dobrý výkon, měl smůlu, že v QF schytal tak těžkého soupeře. Roger si podobnou smůlu vybral loni v osmifinále. Moc bych Thiemovi přála titul, ale myslím , ze djokoland může potichu chystat nedělní sampano. :-)
Reagovat
Grape
Vidím to jinak, vyřazení Rafy je paradoxně pro Novaka špatná zpráva, protože on by pro něj byl ve finále nejlehčí soupeř. Mimo antuku ty zápasy s Novakem prostě nedává. Dom i Zverev můžou Novaka potrápit víc (samozřejmě se tam musí Novak nejdřív dostat, ale nedokážu si představit že by ho tu mohl Roger porazit).
Reagovat
turista
Souhlasím. Novakova cesta k 17.GS bude ještě trnitá a nemusí se mu to podařit. Všichni zbývající 3 hráči na něj umějí. Ale musíme věřit. Idemo Novak!
Reagovat
Alien
Výborně Tým!
Reagovat
turista
Gratulace Dominikovi! Porazit Rafu Nadala kdykoliv a jakkoliv to dokáže jen málo tenistů na světě. Dominic už to dokázal popáté.
Reagovat
smazaný uživatel
První část plánu by byla hotová.

Teď ještě Rodži klepne Djokoviče, v neděli Rodži klepne Zvereva a 21 GS je v suchu. Pak stačí jenom vyhrát Dubaj, IW, Miami, Halle, Wimbledon a v Basileji slavnostně překonat Connorse 110tým titulem. Korunovat to na 111 na turnaji mistrů a konec kariéry.

Nic víc, nic míň. Je to ízy.
Reagovat
Grape
:D Nevím nakolik je tohle nadsázka, ale přijde mi zvláštní, že jsi tu už v průběhu zápasu Rafa - Dominic psal, že v případě dlouhého zápasu nemá ani jeden z nich v semi šanci, ale na druhé straně dáváš šance Rogerovi. Šanci na finále má určitě větší Dom než Roger (nejradši bych tam viděl oba).
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem FFF, budu se dívat a fandit. Nějaký Djokovič mě vůbec nesere.
Reagovat
Grape
Já vím a fandění ti neberu. Zítra přeju taky Rogerovi. Ale snad nikdy jsem mu nevěřil míň.
Reagovat
Kozoroh
'Nějaký' Djokovič obral Fedexe min. o 5 GS titulů :)
Reagovat
raduz
Myslím,že Novak Nadalovi I Federerovi připravil krutější prohry nežli oni sobě navzájem.
Reagovat
peggy
Příspěvky od jednoho vůči Nadalovi jsou ubohé,jen dokazuje Svoji inteligenci.
Reagovat
Grape
No že zrovna ty píšeš něco o ubohosti. Co tvé příspěvky o Petře?
Reagovat
Krisboy
..a o Báře, o Federerovi, o Berdychovi
Reagovat
Nenela
Celkove o vsech. Krome Karoliny.
Reagovat
Pe3k
Sebereflexe na 0. Just Rafa fans...
Reagovat
Herbert_Hoover
Vzhledem k finále verim, ze je to lepsi scenar :) Ale stejně to stve..zvlast kdyz jsou v tom tri prohrané TB a celkem dvanact ztracenych servisů..to je proste moc.
Reagovat
mahycek
Jestli dobře počítám tak z 10235 bodů ztratí Nadal 840 a
bude mít 9395. Takže Djoko může být č. 1 v neděli ?
Reagovat
steve79
Ano
Reagovat
Denis92
Ked vyhra, tak od pondelka bude svetova jednotka
Reagovat
turista
Ano. Ale cesta k tomu bude trnitá a nemusí se to podařit. Kdokoliv ze zbývajících tří tenistů mu to může znemožnit.
Reagovat
Herbert_Hoover
Ano, Rafa prave potreboval dojít do SF
Reagovat
Krisboy
https://live-tennis.eu/en/atp-live-ranking

Nemusíš nic počítat, přehledněji než tady už to nejde.
Reagovat
Patik
Paráda 3,6 kurz..ak mi teraz ujde Bartyová tak chytím notebook a vyhodím sa s ním z okna..Thiem bol lepší celý zápas..Rafa viacmenej len doťahoval ale bojovnosť sa cení..vyzeralo že Rafa toho mal už naozaj dosť po psychickej stránke..chcel vyhrať ale už by sa mu ani nechcelo ísť do piateho setu.
Reagovat
Amputace
V prvních dvou setech byl break nahoře, dokonce podával na zisk setu, ale ano, pokaždé jen dotahoval...
Reagovat
Patik
Mne prišiel Thiem že mal takmer vo všetkom navrch ale obaja nezvládali kľúčové momenty rovnako.
Reagovat
smazaný uživatel
TB 3:0, ale obaja nezvladali klucove momenty rovnako :)

Nerozmyslal si ty nad doskami, ktore znamenaju svet?...Brodway mozno, hm?
Reagovat
dappe
Dát si na tiket k hodně dobrému tipu na Thiema ještě Barty, kde ten nízký kurs vůbec neodráží šance obou hráček, asi moc dobrý nápad nebyl :D
Reagovat
Patik
Dal som tam Muguruzu Halep Zvereva Thiema Barty kurz tam bol výsledný okolo 17 ak sa nemýlim.
Reagovat
Patik
Bartyová by mala..je domáca a formu má dobrú alebo teda aspoň tu hrá dobre no..ale isto zajtra pohorí úplne smiešne lebo ju mám na tikete.
Reagovat
peggy
Dominik byl lepší,Řadoví to prostě na neho nevychází.Nektere příspěvky jsou vůči Rafovi odporné.Kazdy jsme nějaký,vyhrál lepší a je mladý.
Reagovat
Krisboy
Odporná jseš ty, ty závistivá komunistická krávo!!!!
Reagovat
raduz
Thiem si vítězství zasloužil,jeho agresivní pojetí slavilo uspěch.Nadal se ale ukázal,že porazit ho je pro mladé stále nejtěžším oříškem.Jeho otravný styl je neopakovatelný,Novak nebo Roger by to už zabalili.na druhou stranu mně to přijde takové více lidské i více chlapské z jejich strany.RG bude ale Nadala.Klidně se vsadím.Tam ho na 3 nedá ani Thiem.
Reagovat
smazaný uživatel
Aby byla vůbec šance, že Rafa prohraje na RG, tak musí chytnout kombo Tsitsipas, Thiem, Djokovič. Pak možná.

Pokud chytne standardně do SF nic a Nole Thiema, tak je to furt dokola.
Reagovat
dappe
Za půlroku může být situace úplně jiná, Nadal dnes působil dost unaveně, na antuce bude těch výměn ještě více a v nich už je Thiem lepší, tohle vítězství mu navíc pomůže. Už loňská antuková sezona byla hraniční, finále RG bylo extrémně ovlivněné, Thiem hrál 4 dny vkuse, neměl den volna na kompletní regeneraci. Neříkám, že by určitě vyhrál, psychicky by to možná neustál, ale šance mu byla odebrána už před zápasem.
Reagovat
smazaný uživatel
Antuka viac eliminuje Thiemov servis a zvyhodnuje Nadalov FH, ak by na nej hrali dnes, Rafa asi vyhrá, ale mas pravdu, ze jun je daleko a od januara sa vela veci zmení.

V prvom rade by sa mohol zmenit rebricek, ocakavam, ze si Dom zaistí spot v top4 a nebude moct hrat s Nadalom skor ako v semi.
Reagovat
stopan
no v prvom rade nadalov vysledok, pripadny uspech a neuspech na grandslame zavisi dost na lose, jeho fyzicka hra v jeho veku nie je stavana na opakovane dlhe maratony, on nie je schopny najst odpoved na hraca, ktory tvori hru a minimum kazi, proste je zavisly od herneho vypadku supera. S jeho stylom tenisu nie je schopny porazit 2-3 kvalitnych hracov v slede na grandslame, bez toho zeby mu super skrecoval alebo sa vyhadzal.
Reagovat
raduz
Vlastně máš pravdu.TM odhaluje tvé tvrzení..
Reagovat
turista
No jednou ta jeho série na RG taky skončí.
Reagovat
smazaný uživatel
Ten BH cross za stavu 6:6 rozhodl zápas. To byl intergalaktický úder.
Reagovat
Drzymalski
Myslíš ten co zase jako řadu předešlých pojistil tečí pásky?
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně ten.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak uz aj Nadal vie ake je to prehrat v troch TB.

Samozrejme sa táto kuriozitka musela stat v Austrálii, rok čo rok sa presviedčam, ze Melbourne je mesto, kde sa proti Nadalovi akumuluje vsetko negatívne.

Ale dobrý zápas..Rafa nebol zlý, naopak. Thiem porazil velmi solídneho Nadala..Niečo málo tomu mozno chýbalo z každej strany, od returnu, cez FH, az po lepsie rozhodnutia v kritických situáciach, no vo vysledku to bolo stále relativne kvalitné.

Thiem bol výborný, skvele returnoval, na BL nic nestrácal, vychádzali mu riziká, mal trochu stastia a tentokrat, prvykrat v ich súperení na GS ukázal, az na jeden skrat, lepšiu hlavu..Budem mu samozrejme drzat palce aj v pripadnom finále. Thiem ukazuje, ze dlhodoba poctiva práca, skoro az drina, kopu sklamaní z velkých prehier, ale trpezlivost a nepoľavanie v úsilí prináša ovocie

Dufam, ze uz aj paddy ho konečne uzná ako spickoveho hardistu a nielen antukára :)
Reagovat
turista
Je pravda, že těch finálových zklamání právě s Rafou Nadalem má za sebou Dominic Thiem dost.
Reagovat
Denis92
Thiem ma uz 26r., hral finale GS ci TM a ked chce niekedy pomyslat na najvacsie tituly, tak sa takym vypadkom, ze nedopodava a naseka hlupe UE musi vyhnut.

Na druhej strane, vyhral vsetky 3 TB, cim to vykompenzoval.

Ak by dnesok prehral, tak by si len vytvoril obrovsky mentalny blok proti Nadalovi, cim si znizuje svoje sance vo vzajomnych GS zapasoch hlavne s ohladom na RG.
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal ma 19GS a nedopodával set a na MB urobil UE.

Je to šport.
Reagovat
peRFect
Takže hlava?
Reagovat
steve79
Rafa mel ke konci smulu.
Reagovat
stopan
noo jjj thiem mu to nedaroval nevynutenymi chybami :D :D
Reagovat
stopan
noo jjj thiem mu to nedaroval nevynutenymi chybami :D :D
Reagovat
JCFerrero
Zverev 3:0
Reagovat
farr
Dom si pro to ale šel. Sice se malem posral ale v TB opět neskutečné výměny, dnes štěstí na jeho straně ale na to se historie ptát nebude. Naprosto zasloužený postup!
Reagovat
mahycek
A nepodal ruku rozhodčí na empiru !!!
Reagovat
FiNe
...asi zapomněl, "mentálny titán" s velkýma koulema
Reagovat
Krisboy
Dovamosováno, doškrábáno, donadáváno dětem, dozdržováno.

Bravo, Dome!!!!
Reagovat
Franky
+1
Reagovat
spaniel
Na ty pasky a prohozy od Doma budou Nadalovci asi dlouho vzpominat.
Reagovat
tito
Ani ne, k tenisu to prostě patří.A Domovi to vítězství přeji. Žádný humbuk, tvrdě maká a smůly už měl také kopec.
Reagovat
spaniel
Dom snad ani nemuze mit hejtry, borec... fot t chel? :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal, mentálny titán..

Bez ohladu na vysledok, prerusit hru na matchballe, to chce velké gule.
Reagovat
Vojtaakk
Když ten míček padá takhle z výšky, tak to jde vidět docela dobře. Byl si jistej.
Reagovat
spaniel
Uz to vypadalo na stejne stylove ukonceni zapasu jako ve finale AO 17
Reagovat
ttopi
Jde do tuhého, začínají MB, Thiem má bobky.
Reagovat
mahycek
Pokaká se znovu Thiem ?
Reagovat
stopan
je na najlepsej ceste
Reagovat
spaniel
Tvl... Dom i ze zeme a Rafu to nejspis rozhodilo.
Reagovat
Roger_Federer
Nadal po 4 hodinách běhá, jako by to bylo na začátku zápasu.
Reagovat
Herbert_Hoover
Rafa Mr. Tiebreak...to je zlý sen..
.
Reagovat
smazaný uživatel
My to ve FFF táboře známe.

Cítím s tebou.
Reagovat
stopan
Nadal vysostne sa dostal do zapasu vdaka thiemovej splasenosti v podobe UE
Reagovat
steve79
To je neskutečné řezba. Jestli Rafa vyhraje čtvrtý set, tak překročíme pět hodin
Reagovat
smazaný uživatel
Říkám, Zverev do finále.
Reagovat
Davor1
Ten hlúpy dropshot môže stáť Thiema zápas.
Reagovat
Roger_Federer
Začínám věřit Rafovi
Reagovat
Patik
Thiem si zaslúži vyhrať..je lepším hráčom celý zápas ale nemá nato hlavu aby dal za tým zápasom bodku..potrebuje vyhrať zápas na príjme keď to pokazí súper a nie on.
Reagovat
smazaný uživatel
Ultraintergalaktický volej Nadala.

Aby potom pokazil dva returny :)
Reagovat
smazaný uživatel
A je to tady.

Šance Zvereva na první GS finále výrazně stoupají. Hraje se 4 hodiny a dost možná bude pět setů.

Tj. 5 hodin.

To je konečná pro oba dva.
Reagovat
stopan
tolko kolko stastia kolko ma nadal v tenisovych zapsoch ked mu tecie do topanok som este nevidel
Reagovat
mats23
ale no
Reagovat
stopan
no jj superu sa mu vyhadzu a nadal pumpuje ako zbesnety
Reagovat
JCFerrero
:D ano ano
Reagovat
ttopi
To je ten stav 2:4 0:30 - tam to měl Thiem dodělat.
Reagovat
Krisboy
Dodělat nebo podělat...dyť je to jedno :D
Reagovat
annah
Thiem se zalekl šance na vítězství. A Rafa půjde do trhaku.
Reagovat
Patik
ak sa pôjde do piateho setu tak tam už Thiem prehrá.
Reagovat
stopan
no thiem doslova daroval game nadalovi, neviem kde sa ponahlal, uplne zbrklo zahrane s chybami.
Reagovat
steve79
Zkolaboval.
Reagovat
Patik
No toto je presne dôvod prečo Thiem nevyhráva grandslamy..slabá makovica :)
Reagovat
mats23
juj
Reagovat
Patik
:D Rafa jak sa teší :D
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal ukazal slabu makovicu v koncovkach troch setov.

Tiez nevyhrava Grandslamy?
Reagovat
mahycek
Tady vidíme, jak je to těžké.
Reagovat
mahycek
Tak co, dopodává to ?
Reagovat
stopan
no a teraz prichadza hodina pravdy pre thiema.
Reagovat
turista
Ano. Nadal musí hrát vabank. A to on umí když je to potřeba.
Reagovat
steve79
To je pravda. Hodina pravdy. Pujde to pres shodu
Reagovat
smazaný uživatel
Ale opět se potvrzuje velikost BIG3.

Pokud je chcete porazit, tak musíte hrát světový tenis, oni musí mít špatný den a i tak je ta šance pořád malá a maximálně 1-2 za zápas, nevyužijete a je konec.

Neskutečná generace tohle.
Reagovat
Patik
to je dobre lebo keď odídu to tu bude ako WTA.
Reagovat
Kojinho
No mně přijde, že se kolem BIG 3 vytvořil takový kult jako kolem žádné jiné generace předtím, a proto je to tak těžké je dorazit viz. Sandgren. Ale přesto mi přijde, že třeba za éry Agassi, Becker, Sampras byli hráči mentálně silnější.
Reagovat
turista
Možná. Ale Thiem je tenista na úplně jiném levelu než Sandgren.
Reagovat
dappe
Druhý game zřejmě rozhodl, pomohl mu servis, chytil se a od té doby dominuje. Teď ještě udělat ten poslední krok.
Reagovat
ttopi
Mohlo být hotovo, takhle Nadal ještě chvíli žije. Ale čas se krátí.
Reagovat
stopan
nadal zije z UE supera inac by bolo vymalovane
Reagovat
raduz
Viděl jsem první set a koukaám,že všechno je jinak nežli jsem předvídal.Nejvíce z toho podle mě vytěží Novak Djokovič...
Reagovat
Krisboy
Z tohodle zápasu nejvíc vytěží jednoznačně jeho vítěz.
Reagovat
Patik
vyťaží aj keď Djokovič bol vždy tým čo sa nemusí nanikoho spoliehať a všetko si uhrá sám.
Reagovat
Krisboy
Přesně tak.
Reagovat
raduz
Je nejlepší zkrátka.Jeho TOP uroveň je nejvyšší úrovní v historii tenisu vůbec
Reagovat
dappe
Však se to nedá vůbec takto říct. Možná to tak může být, ale například jeho top na antuce se nechytá na antukový top Nadala a na těch nejrychlejších površích, včetně Wimbledonu, dost pochybuji, že by stačil na top výkonnost Federera.
Reagovat
turista
Pokud Nadala 7x porazil na antuce tak se na jeho top celkem chytá.
Reagovat
spaniel
lol
Reagovat
smazaný uživatel
Djokovič je už ve finále?
Reagovat
raduz
Buď realista. Ano,Federer je hráč,který na něho hru má,hlava je bohužel na straně Novaka.Wimbledon?Fandím Novakovi,ale vyhrát ho z daného výkonu?To dokáže pustit jen Federer.Při jeho současné formě??Pošlu ti 5litrů,jestli to bude jinak,a to bez prdele...
Reagovat
smazaný uživatel
V pořádku, ale tyhle předčasné soudy už pár lidí stály výsměch. Naposledy to schytal Kozoroh, který podobně glorifikoval Noleho jako vítěze TM a po výprasku od Rogera se tady tři dny neukázal.

Ale už se naučil být pokorný chlapec jeden ušatá.
Reagovat
George_Renel
Realista říká, že stsčí jedno špatné došlápnutí a.............
Reagovat
safi1313
Úplně objektivně jako fans Nadala .. dnes mi přijde jak kdyby ani nestihal .. pozde u míčů, podcenění některých balónů.. i ta bojovnost není dnes taková ..
Reagovat
Roger_Federer
Kdo bude favoryt v semicku Zverev- Thiem??
Reagovat
ttopi
Popravdě si netroufám tvrdit. Se Zverevem tu nikdo nepočítá ale já si troufám tvrdit, že na to má. Thiem se po dnešní výhře solidně psychicky nabije, ale aby se příliš nevynesl do oblak.
Reagovat
smazaný uživatel
Thiem, verim ze hladko.
Reagovat
JCFerrero
Ty tlstoch este neni rozhodnute, rafa neni roger ze sa vzdava
Reagovat
ttopi
Jasně, zrovna Roger, kterej byl teď během pár dní dvakrát na lopatě v pětiseťáku. Sorry, ale fakt jsi hloupej, když tohle napíšeš.
Reagovat
JCFerrero
Berem celu karieru, Federer nebol nikdy bojovnik
Reagovat
smazaný uživatel
:D
Reagovat
ttopi
https://www.tennis-x.com/xblog/2014-09-05/16968.php

Tady hezky vidíš statistiky zápasů za stavu 0:2 (z roku 2014). Fakt mi nepřijde že by se Roger vzdával a neměl chuť otáčet zápasy.

Ještě něco?
Reagovat
JCFerrero
Otacal to kvalitou a nie bojovnostou
Reagovat
ttopi
Tak to moc nechápu. JEdno bez druhého se neobejde.

Takže když je někdo bojovník, ale nemá kvalitu, tak může otáčet zápasy ze stavu 0:2?
Reagovat
smazaný uživatel
Bezmozek to je ten kluk.
Reagovat
JCFerrero
Na teba zdaleko nemam.
Reagovat
JCFerrero
Ked niekto otoci z 0:2 tak hned musi byt bojovnik? Fongini otocil na kazdom GS z 0:2 a je to bojovnik?
Reagovat
ttopi
Rozhodně. Ono totiž začínat třetí sadu za stavu 0:2 musí být dost nápor na psychiku. Musíš být smířený s tím, že pokud vyhraješ, bude to stát další třeba 3 hodiny. Pokud bys nebyl bojovník, už by sis nevěřil a nešlo by to moc.
Reagovat
JCFerrero
Aha tak Fognini je bojovnik Ok, nema cenu dalej.
Reagovat
ttopi
A nebavíme se jen o těch stavech 0:2 na sety.

Stačí si vzpomenout jaký stavům čelil Federer s Milmanem a Sandgrenem, kdy už to vypadalo na konec a málokdo by to ještě nevzdal. Ne však Roger.
Reagovat
Krisboy
Tak co si budeme povídat...Millman to vzdal sám, úplně exnul. To nebylo o Rogerově bojovnosti, stejně jako Rafa s Medvědem na TM.
Reagovat
spaniel
Federer je bojovnik...akorat u toho nerve, nezatina pesticky atd
Reagovat
smazaný uživatel
Což člověk jeho inteligence nemůže pochopit.
Reagovat
JCFerrero
Je to srdciar zapasy ako s Donskoyom atd, aj antukovu cast vzdycky odmaka, davis cup je jeho srdcovka proste bojovnik
Reagovat
spaniel
Vycitat mu vynechani antuky v jeho veku, kdyz Nadal od mladi vynechava pul hardove sezony, je prinejmensim usmevne. V Davis CUpu odehral Roger 70 zapasu a 27 klani. Nadal 42 zapasu a 23 klani.

Ale co od tebe cekat, jeden z nejhloupejsich lidi v historii TP.
Reagovat
stopan
thiem tam este zatial nie je, mozne je vsetko, nadal beha, vracia, liftuje udery. zatial velmi podobny zapas ako predosly s kyrgiosom od konca, len dnes rafan nezvladol obidva tiebreaky
Reagovat
Ereinion
thiem je daleko lepší od BL než kyrgios...
Reagovat
Krisboy
Mrs. Umpire - přímý bod z podání :D
Reagovat
stopan
tak toto uz moze dominic uz len dobabrat, ma momentum zapasu na svojej strane, rafan si o neho prisiel v prvych dvoch setoch, ked mal vzdy break a nevyuzil to a prehral to tiebreakoch
Reagovat
farr
Nádhera, tak hlavně teďka v klidu potvrdit. Hlavně nutno 1st serve.
Reagovat
ipko
nedáš dostaneš
Reagovat
ipko
nedáš dostaneš
Reagovat
smazaný uživatel
Thiem fantasticky returnuje, tento rozdiel mu vyhráva zapas.
Reagovat
ttopi
Ty jsi připosranej, promiň. V podstatě celý zápas počítáš s prohrou Nadala a neustále se tu uklidňuješ tím, že Thiem je prostě skvělej.
Reagovat
Franky
asi tak je to saso v podstate iba hejter Fedexa vytahujuci hlavne H2H
Reagovat
Mayo
Vyber si disciplínu.
Reagovat
smazaný uživatel
Atlét a jeho výzvy v behu (do blázninca)
Reagovat
turista
To ano. Ale položit Ramba z Manacoru na lopatky bude ještě těžké. Je to vždycky těžké.
Reagovat
mahycek
S prominutím fans, chová se jak id.ot růžovej.
Reagovat
Amputace
Tohle by mě zajímalo. Nevíte někdo, zda je přímo v pravidlech vymezený nějaký limit, do kolika vteřin si může vzít jestřábí oko? Protože já si myslím, že není.. Ale jistý si tím nejsem.
Reagovat
ipko
no ale hento bolo veľmi neskoro, to nemohol myslieť vážne
Reagovat
Amputace
Na tom nezáleží, jestli to to připadalo "neskoro", já se ptám, jestli je to nějak jasně určeno.
Reagovat
ipko
no pravidlo asi nie je, ale tu už bol ohlásený bod pre Thiema
Reagovat
Patik
neni..ale tí tenisti sú jak hotentóti niekedy minútu váha na mieste potom sa rozhodne že si to ide pozrieť pri čiaru a potom zahlási challenge..však buď chceš Challenge alebo nie..a nie najprv si to budeš sám kontrolovať a váhať.
Reagovat
Amputace
Tak když to není určeno...
Reagovat
smazaný uživatel
Umpire uz zahlasil adv Thiem ked Rafa zdvihol ruku. Skoda.
Reagovat
dappe
Tentokrát ale servis Thiema dost podržel no. Mohlo se to pomalu otáčet.
Reagovat
ipko
Rafa a čo sme na antuke? najprv sa pozrieť na stopu a po 10 sekundách chcieť jastraba :D
Reagovat
Krisboy
To byl dropshot???
Reagovat
Patik
Rafa hral svoje maximum a podľa toho vyzeral aj keď sa tešil po získanom sete..Dominic mu dosť pomohol..no teraz zvýši svoju úroveň pre zmenu on a Rafu vybaví v štvrtom sete.
Reagovat
Vlk-v-trave
aby ses jeste nedivil:)
Reagovat
Patik
No keď sa nato pozerám ako Thiema vypína..tak to Nadal ešte otočí.
Reagovat
smazaný uživatel
Cakáme kedy vypne Paitika. Ale ty mas snad nejaky externy zdroj.
Reagovat
JCFerrero
Ty si za draka :D uplne sa snazis byt akoze nad vecou, ze objektívny odbornik. Napises mudrost a za minutu si odporujes sam sebe
Reagovat
Patik
Ale no taak..to som len tak nadhodil veď nebuďte hneď štiplavý..ak má niekto takýto zápas vybojovať tak je to práve Rafa..ostatní by to už dávno zabalili..
Reagovat
Drzymalski
Ještě že je nějaká spravedlnost na světe. Takhle nemohl být Dom posypaný pořád.
Reagovat
JCFerrero
Presne tak
Reagovat
mahycek
To pumpování rukou mu stejně nepomůže.
Reagovat
Frantz
tobě to modlení za aroganta už vůbec ne
Reagovat
Elip13
A jsme ve čtvrtém. Tak jak to nakonec dopadne?
Reagovat
Vlk-v-trave
Ta jeste dva...MB Rafy padne v TB symbolicky:)
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa, na 20ku to nevydá. Ale pán hráčik...Som tak rád, že je :)
Reagovat
smazaný uživatel
Bojuje, 0:3 si nezaslouží.

I tak je to pořad o Thiemovi, je lepší.
Reagovat
JCFerrero
Vamoooooooooooos, thiemovi nemoze vyjst kazda piccovina co zahra
Reagovat
mats23
ne asiiii, vamos
Reagovat
smazaný uživatel
Teď to bylo jak?

Kdo měl smůlu a kdo štěstí?
Reagovat
JCFerrero
Thiem konecne nemal mega stastie
Reagovat
peggy
Rafa na něho již dlouho neumi zahrát.Dominik to vyhraje tímto setem.Rafa,domácí cvičení podání přes síť a ne do sítě.
Reagovat
smazaný uživatel
Tie Rafove pol kroky k sieti a rozmyslacky ist na siet/neist na siet. Chudak, vzdy sa rozhodol naopak, necudujem sa tej neistote.
Reagovat
Lina
Krásný zápas. Pokud ho Dominik nevyhraje ve třech, tak mě bude hodně mrzet, že ho neuvidím do konce, což se mně stávalo pouze v takových zápasech s Rogerem. Rafa je vyvedený ze své komfortní zóny. Aspoň prozatím.
Reagovat
annah
On je ale schopný se do ni vratit a otočit to. Vůbec by me to nepřekvapilo. Zápas je vyrovnany a Rafa je bojovnik vsech bojovníků.
Reagovat
turista
Pětiseťáky už moc nevyhrává.
Reagovat
Amputace
Naposledy ve finále posledního GS.
Reagovat
turista
To byla vyjímka. Měl tam soupeře sice tenisově vysoce kvalitního, ale psychicky nic moc. Což dokázal tím zhroucením se pak v Londýně za stavu kdy už stačilo do Nadala je strčit aby se skácel. A místo toho se Medvěd zhroutil a o zápas přišel.
Reagovat
Lina
Vím. A může to nastat hned teď. Dominika bohužel zradila hlava i ruka.
Reagovat
dappe
Ani v prvním setu to nebylo nic extra, ale od druhého setu hraje Thiem bez prvního servisu. Sice to moc není znát, ale je na nějakých 50%.
Reagovat
smazaný uživatel
Thiem vrátil a vyhral 31% prvych Nadalových servisov. 56% Monfilsovych. Vyborne cisla.

Nadal naopak len 13%(!) Thiemovych 1st. servisov. Podpriemerné na Rafu.
Reagovat
ipko
52% a on s tým reálne môže vyhrať v troch setoch
Reagovat
ttopi
Ale taky má

Win 1st serve
88 %
42/48
Reagovat
farr
Reálně to bylo ale jen teoreticky ... Musi jednoznačně zvednout %. Nadal nebude donekonečna tak neškodný na příjmu jako v 1. a 2. setu kde k brejkům Nadal přišel jak slepý k houslím.
Reagovat
spaniel
95:94
Reagovat
smazaný uživatel
Skonci to 111:110 a 0:3.

Tenis no.
Reagovat
mahycek
Začíná přituhovat.
Reagovat
Patik
Thiem vyzerá slušne niektoré tie údery sú masterclass..od minulej sezóny hra vynikajúco a v tejto sezóne by mohol vkľude ovládnuť väčšinu antukovej časti..
Reagovat
stopan
tipujem 6-3 pre nadala v tomto sete, a dalsi pre thiema 6-3
Reagovat
Krisboy
Naopak, teď přijde o serv Rafa a Domíno to doserviruje.
Reagovat
Krisboy
Tak ne. Vyhráls :)
Reagovat
Gracias_Mendoza
Jestli ho Dom porazí ve třech Tiebreacích, tak ho začnu nazývat Tiebreakovým titánem
Reagovat
smazaný uživatel
Kazdy zápas je iny. Nadala prehra moze nahlodat, ak sa stretnu na RG, psychicky. Ale tych par cm, ktore dnes chybaju pri odskokoch Rafovho FH Thiemovi do BH budu urcite prospešným bonusom.
Reagovat
Amputace
Ale těší mě Rafův přístup. Navzdory okolnostem a tomu, jak skvěle hrající soupeř proti němu dnes stojí, to stále nezabalil. Pořád vamosuje a nechce dát nic zadarmo. Většina hráčů na jeho místě by to už (přinejmenším podvědomě) zabalila..
Reagovat
JCFerrero
Rafa sa nikdy nevzdava a thiemovi zazracne udery nepojdu stale
Reagovat
Carmelo
Nic jiného mu nezbývá. Než bojovnost.
Reagovat
spaniel
2xTB...neni to demolice, par micku.
Reagovat
Amputace
Ano, ale musí být dost demotivující prohrát dva sety v TB, přičemž v obou setech se vedlo o break... Plus neproměněný setball...
Reagovat
Gracias_Mendoza
Takových zápasů Rafa už sehrál, že ví že dokud je míček ve hře, stále je varianta že na konci zvedne nad hlavu ruce on.

Takový STAN to dneska zabalil hodně brzo...pak začal víc riskovat a jen se začal víc vyhazovat.
Reagovat
Amputace
No takových GS zápasů, ve kterých prohrál dva úvodní sety v TB a ještě to otočil, moc nesehrál :) Pokud se nepletu, tak žádný.
Reagovat
Vlk-v-trave
je rafinovany, nechal Domovi prvni dva sety, na oko to nechava vyrovanane, behem turnaje se moc nerozhejbal, potrebuje lepsi pripravu na Djokovice. Necha Doma se utavit... a zablbnout si.
....Az bude tak kolem pul seste sredoevropskeho casu a Nadal bude promenovat MB, tak Frantovi radosti spadnou i ty posledni usmudlane trenky ktere ma, Forehand nam napise pekny clanek, Ferrero se z toho stesti odstehuje na Mallorcu a Hoover bude jezdit s koleckama radostne kolem baraku...:)

Jinak v praci jsme zaznamenali slabsi aktivitu Spanelu...skoro nic uz neposilaji...takze...doufejme, ze to klukum do tech peti vydrzi.
Reagovat
farr
Dom je lepší, Nadal nemá co nabídnout, Dom hraje fenomenálně. Pokud by dnešní výkon byl schopen hrát konzistentne tak tech GS už pár mít bude...
Reagovat
Amputace
Ten Thiem pokud se moc neutaví v semifinále, by toho Djokoviče mohl i porazit... Hraje vážně famózně, naproti tomu Djokovič hrál zatím takový ten svůj standard, nic extra.
Reagovat
spaniel
Pokud to takto Dom bude palit i nadale, z takovych pozic, ma slusne sance i s Djokem. Byla by to hořáká neděle v Mumulandu.
Reagovat
smazaný uživatel
A velke vitazstvo nove sampióna, nie uhaluzene, ale po skalpe Nadala s Djokovicom, cize s obrovskou gráciou.
Reagovat
kolapse
EXCELLENT THIEM !!! Ty jeho BH nebo nabíhaný FH masakr, s tím Rafa nemůže bojovat
Reagovat
Krisboy
Thiem ve formě hraje v současnosti nejhezčí (a skoro i nejlepší) tenis. Podle mého názoru samozřejmě.
Reagovat
woody
BH od Thiema je famozni..
Reagovat
steve79
Rafa měl využít ten setball. To bylo možná klíčové pro celý zápas.
Reagovat
smazaný uživatel
Asi ano, nevyuzite setbally rozhoduju kazdy zápas.

Je to ako nepremenit penaltu za stavu 0:0..:)
Reagovat
blax
Rafa skoro řve na děcka kvůli pití...
Reagovat
Kozoroh
Ten bod za stavu 4:4 v TB byl klíčový pro druhý set, Nadal mohl Thiema zlomit obratem z 0:4, ale Thiem aktivní hrou ve výměně bod získal a nakonec urval druhý set a vede 2:0 na sety!
Reagovat
woody
jak je tam jebe za to piti :-D
Reagovat
Patik
Rafa nastúpil oddýchnutý na ATP Cup kde odohral niekoľko zápasov pár z nich dokonca prehral následne mal pauzu vyše týždňa a tu na turnaji stratil jeden set s Kyrgiosom..v zápase s Thiemom pôsobí akoby to bol jeho posledný zápas v sezóne..po fyzickej stránke nevyzerá vôbec dobre a to máme celú sezónu pred sebou..herne to taktiež lepšie nebude jeden ťažší súper a má ho problém pretlačiť ..nevyzerá to s ním vôbec dobre..
Reagovat
Carmelo
Vypadá normálně, ale narazil na borce, který se s ním udrží v dlouhých výměnách. A hlavně se nebojí
Reagovat
Mayo
Dúfam, že to Dominic dotiahne v troch setoch a budem mu fandiť po zvyšok turnaja.
Reagovat
JCFerrero
Urcite Zverev ma o dost vacsiu sancu dat Noleho
Reagovat
smazaný uživatel
No, ked si to zrátame.

2.5hod za nami. 0:2 s Thiemom, Djokovic stále v turnaji. A to vsetko v Melbourne :)

Asi to proste treba prijat, a byt vdačný za ten NY, stacilo málo a Nadal by nemal nič. Treba si drzat plus minus túto výkonnost, ono to nie je zle, da sa to este navysit o par percent, dnes rozhodujú atypické chyby, ktore su odrazom skor hlavy, nez noh.
Reagovat
woody
Ver svemu konikovi, Nadal je snad jediny hrac ktereho bych neodepsal ani nahodou ani za stavu 0:2..
Reagovat
smazaný uživatel
Ale ano, Rafa je super a som hrdy Rafa Fan. Len si uvedomujem vsetky okolnosti a nerobim z toho vedu. Dom hra super a Djokovic sa zapotí.
Reagovat
Kozoroh
Nadal má obratů z 0:2 na sety na svém kontě méně než No1e a Fed. No1eho a Fedexe taky nelze odepsat, když prohrávají 0:2 na sety.
Reagovat
malar
Hmmm, ok, 2:0 na sety. Vůbec nic to neznamená. Je čas vsadit na Nadala. Nejsem žádný zbohatlík, tak tedy za desetikorunku.
Reagovat
Amputace
Být to finále, tak bych vzhledem k vyrovnanému průběhu zápasu i věřil v obrat, ale za této situace... Rafa musí mít určitě v hlavě, že by ho čekaly ještě dva velmi těžké zápasy, z nich jeden pravděpodobně s Djokovičem, pokud chce triumfovat. To je na psychiku nic moc.
Reagovat
smazaný uživatel
Ak by bolo druhe SF Federer-Raonic, bol by som extremne nasr*ný.

Ale karty sú rozdané jasne. Federer to má spočítané a ak porazí Djokovica, zasluzi si to. Druhé Melbourne je velkým lákadlom, snad sa bude turnaj vyvijat buduci rok inym smerom. Tento rok hraju najlepsi tenis v Melbourne Djokovic a Thiem.
Reagovat
Krisboy
Na Nadala je pořád kurz 3,05. Zkusí to někdo?
Reagovat
Patik
ja som dal na Thiema keď bol kurz 3,65 tuším..
Reagovat
Krisboy
Jo, tak nějak se pohyboval dnes ráno. Já to nestihl, vsadil jsem až v live za 3.05.
Reagovat
JCFerrero
Stale verim v obrat
Reagovat
spaniel
Tak lidi veri i ve vetsi blbosti.
Reagovat
ttopi
Třeba ve výhru Rogera nad Nolem.

Já tomu teda nevěřím. Budeme rádi když to Roger dohraje.
Reagovat
spaniel
Ja myslim ze ani nenastoupi.
Reagovat
Roger_Federer
Hlavně ať prohraje ve 3, jestly to bude vypadat jak w19, tak už mě fakt nasere.
Reagovat
JCFerrero
Tak je tazsie otocit nad Thiem ako nad Sandgrenom.
Reagovat
spaniel
Normalne ano, ale ne, kdyz nejsi fit.
Reagovat
Roger_Federer
Já v ufo :)
Reagovat
mahycek
Už jsem myslel, že to rakušan nedá. A dal. Tento zápas už
Nadal nevyhraje a bude končit dneska. Kolik by stratil těch
bodů z žebříčku a jak by to vypadalo s případnou výhrou či
prohrou Djoka zítra ? Kozoroh to myslím včera psal.
Reagovat
Krisboy
https://live-tennis.eu/en/atp-live-ranking
Reagovat
Roger_Federer
Naivní náběh na síť:)
Reagovat
farr
LoL , Thiem vypadal prin stavu 4:4 v TB na ručník. Ale s aktivním pojetím a aj s klikou jak od blázince zaslouženě 2. set jde za ním..
Reagovat
Nenela
Druhy set doma Dome. Dobry.
Reagovat
Patik
Aaa tak toto niee..toto si Rafa nezaslúžil..škoda..prasiatko asi práve rozhodlo o zápase..
Reagovat
JCFerrero
Vsetko na co siahne Thiem mu vynde, vsetko
Reagovat
ttopi
Jde tomu naproti. Nadal neví.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty vole nebreč. Já si pamatuji desítky situací, kdy Rafovi pomohlo prase taky.

To je tenis a štěstí má ten, kdo mu jde naproti a to je bohužel dneska Thiem a musíš to vidět i jako pomatený Rafa fan.
Reagovat
Drzymalski
Pořád věřím že se mu přestane srát...to se jen tak nevidí! Ale na druhou stranu hraje skvěle a vedení si zaslouží.
Reagovat
Pe3k
A proto má 0 gs.
Reagovat
smazaný uživatel
Ten NY a vsetky tie zapasy na RG17-19. V Parizi stastie moc nepotreboval, ale minimálne za ten NY sa to proste zrátalo. Štastena vytiahla svoj diár a začala skladať účty..

Rafa si dnes neveri a ked ide do tuheho, vymysla somariny.
Reagovat
smazaný uživatel
Dalo by se říct, že to prase na SB byla smůla, ale nebyla. Nadal to posral tím dropshotem za stavu 4:5.

To byla neskutečná kravina.
Reagovat
woody
Souhlas, tím kratasem to doje...
Reagovat
Patik
No ale aj tak..Thiem viedol 4-0 v tiebreaku a tiež si to pekne pokazil.
Reagovat
stopan
tak rafan pocitil na svojej kozi vlastnu medicinu, Federer a ini by vedeli o takychto veciach rozpravat, ako ich rafik stopvoleje nemilosrdne trestal.
Reagovat
spaniel
Federer taky ted inkasuje stesti za tu smulu ve Wimbledonu.
Reagovat
Frantz
Labilita ale není smůla
Reagovat
Roger_Federer
Tak pokud ty 2 mě bolí byly labilita, bez si hrát na písek, synů svoji matky a jejího otce. :)
Reagovat
spaniel
Jak se ti libi zapas Frantisku?
Reagovat
Denis92
To nikdy nic nevynahradi. Nejake MB vo stvrtfinale pri aktualnej situacii ked v semi aj tak konci, to je uplne jedno..
Reagovat
Krisboy
Co to woe bylo s tím ručníkem?
Reagovat
ttopi
Co?
Reagovat
Krisboy
Sběračka mu podávala ručník, on si ho hned nevzal, čekal až mu druhá přinese druhej z druhýho rohu, ten si vzal jako první a pak teprve si vzal ten první. Prostě případ pro chocholouška. Lahve, škrábání v prdeli, šmrdlání nosu a uší, překračování lajn...a teď ještě správné pořadí podávání ručníků.

Takže sběrači pozor - nejdříve musíte podat ručník z pravého rohu a potom teprve z levého! Nikdy naopak!!!!!
Reagovat
ttopi
Hmm, tak ručníky to už je slušnej blázinec.
Reagovat
Krisboy
Ještě si dával bedlivej pozor, aby nevykročil z kurtu dříve, než bude oba ručníky pevně svírat v ruce :D
Reagovat
ttopi
Zajímalo by mě jestli má nějaké rituály i v šatně. Že třeba čůrá jen do prostředního pisoáru. Pak jsou někde 2 a musí být zoufalý :D
Reagovat
Krisboy
Stopro.
Reagovat
rybicka
... a v ložnici :-))
Reagovat
ttopi
Sakra, nějak se to zadrhlo. Abys to Thieme ještě neprokaučoval.
Reagovat
smazaný uživatel
To asi prokaučuje, nahodí Rafu na koně a rupne 1:3 :)
Reagovat
Krisboy
Škoda. TB kanár by jim slušel. Oběma.
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavně ho Thiem pořád ještě může prohrát.
Reagovat
turista
Už těžko. Kdyby prohrál druhý set tak by se začínalo od začátku.
Reagovat
peRFect
Vidím jen score. Je to dobrý tenis? Má Dom na to dnes vyhrát (chápu, že aktuální TB bude asi dost podstatný pro další vývoj).
Reagovat
Elip13
Určitě. Má dost štěstí a hraje dobře.
Reagovat
smazaný uživatel
Thiem je dnes od BL lepsi a aj psychicky odolnejsi na big pointoch..Inak by (mozno) nevyhral dva sety, kde bol o break dole. Tesim sa z jeho progresu, hoci dnes na Rafov úkor.

Mam pocit, ze sa zlepsil aj na returne a milionkrát omielane, ziadne UE v dolezitych fiftinoch koncovkách setu, ziadne vyhodene returny. Nikde nie je napisane, ze takto bude hrat aj vo finále, ale teoreticky to možné je. Nadal ma s Djokovicom tiez sancu, ale musi hrat svoj najlepsi tenis a urcite skor v NY, nez v Melbourne.

A tak nakoniec 5:5, ale vsetko co som napisal plati.
Reagovat
smazaný uživatel
Thiem má brutální mentální převahu. On za stavu 2:0 v TB nemá problém od BL vypálit bazuku do růžku.

A to je asi důvod, proč dneska pravděpodobně vyhraje.
Reagovat
Tuttovka
Tak Thiem zatím vypadá hodně koncentrovaný a je nutné uznat, že s ním zatím hraje i hodně štěstí :).
Reagovat
smazaný uživatel
A teď na tom game ballu měl Nadal smůlu že? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Teď Thiem Nadalovi krásně 2x nahrál na FH po lajně. Jednou bych to pochopil, ale 2x stejný míč :)
Reagovat
JCFerrero
Rafa si to prehrava sam a Thiem ma velakrat stastie neskutočne
Reagovat
smazaný uživatel
A když Nadal uhaluzí titul protože trefuje prasata a lajny, tak je GOAT a král všech tenistů.

To je přesně to, proč si považovaný za dementa.
Reagovat
JCFerrero
Uhaluzi titul :D ty mas dost opat
Reagovat
smazaný uživatel
Nebo výhru, princip stejný
Reagovat
JCFerrero
Ja som povazovany za dementa u rogi fanatikov a to je pre mna neskutocna cest lebo taky odpad ma urazit nemoze.
Reagovat
dappe
Zase tolik fanoušků Federer nemá.
Reagovat
Krisboy
To ale dement nikdy nemůže pochopit :D
Reagovat
Herbert_Hoover
Rafa vyhraje v pěti tiebreacich, po zapase ho nalozi na koleckove kreslo a poleti na Mallorcu :)
Reagovat
Patik
musí ostať ešte ho tu čaká Djokovič so Zverevom.
Reagovat
smazaný uživatel
Máš tam chybu.

Zverev a Federer.

Huaah
Reagovat
Kozoroh
Líbí se mi tvůj optimismus :))
Reagovat
turista
Nevím jaký bude zítra Federer. Ale Saša Zverev je nebezpečný. Ty dvě prohraná finále Djokera s ním byla pro Djokoland hořká.
Reagovat
spaniel
Spustili jste vlajku? Meli jste nejake smutecne zhromazdeni na namesti pod scohou Mickey Mouse?
Reagovat
turista
Nespustili. Ale po té smršti Zverera a Thiema si nejsme jistí. A co Federer to taky nevíme.
Reagovat
ttopi
1st serve in

Nadal: 61 % 43/70
Thiem: 55 % 36/65
Reagovat
PH94
Rafa by měl těch warningů dostat daleko víc, než se tomu děje. Nehledě na to, že při jeho servisu se časový spouštěč pouští dost opožděně.
Reagovat
PH94
Připadá mi to až neuvěřitelný, Ten odpočítávač je tam vyloženě pro srandu. Rafa získá míč a časové odpočítávání zapnuto tak za 7-8 sekund. Komedie neskutečná.
Reagovat
Roger_Federer
Toho jsem si všiml už vícekrát, jak mu tímto pomáhají.
Reagovat
spaniel
Nadalovi je tam pro srandu, ostatnim pro zajimavost.
Reagovat
smazaný uživatel
Když Rafa nepromění 1st serve a hraje druhé, tak před prvním servisem to má 38 vteřin, před druhým 40 vteřin.

Úplně v klidu jde přes minutu na jeden míček do hry, to máš čistá hra Nadal je cca 3-4 minuty. To máš 24 minut jenom jeho hry kdyby vše vyhrával čistou hrou a kde je soupeř že.

Pak Rafa vyhraje 6:1 6:1 6:1 a hraje to 2 hodiny.
Reagovat
taffer
Podle pravidel začíná odpočítávání až když umpire zahlásí stav ...
Reagovat
smazaný uživatel
Chces tym povedat, ze za tym pocitadlom stoji niekfo v Spanielskom drese a naschval to pri nom pusta neskor?..:)
Reagovat
Roger_Federer
Stojí tam strýc Tony, v hledišti ho nevidím.
Reagovat
Amputace
Spíš bych řekl, že si toho všímá jen u Nadala a u ostatních to neřeší :) Taková klasika.
Reagovat
mahycek
Nestíhá chlapec, hrát tak, aby se vešel pořád do časového
limitu z toho pramenilala např. ta dvojchyba a pak hledá pomoc
od pořadatele. Pamatujete Nadal - Berdych a k tomu Bernandez ?
Reagovat
ipko
Rafa druhýkrát nedopodávať set s brejkom hore, dnes by si mal ísť DOMov
Reagovat
spaniel
Do A-la-ba-my!
Reagovat
Roger_Federer
Jako buba-Gamp:)
Reagovat
Patik
:D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Nepodával na set, ale v principu máš pravdu.
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa začíná být frustrovaný, dělá stupidní chyby, ten break Domovi doslova daroval, do toho warningy a ještě absolutně ztratil momentum.
Reagovat
smazaný uživatel
No a pomalu se z toho stává to, co jsme nechtěli.

Zápas, který může být tak dlouhý, že je prakticky jedno, kdo to vyhraje.
Reagovat
Amputace
Nemyslím. Rafa je zlomený. Teď ztratí servis. Skončí to ve třech pro Thiema.
Reagovat
Amputace
Rád jsem se zmýlil :) Ale přesto nevypadá Nadal dobře.
Reagovat
smazaný uživatel
Vůbec ne. Snaží se být agresivní a zrychlovat výměny, ale bohužel proti němu stojí moc silný soupeř, mladší, energičtější.
Reagovat
dappe
Ty první body měl dost smůlu. Thiem se zase chytil, začátek setu měl útlum, přesto najednou vede.
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa ma trochu smolu, tie utoky a nabehy na siet su pripravene dobre, ale Thiem ekvilibristicky zahra uder, ktory aj na jeho prekvapenie skonci v kurte. A tym sa samozrejme zvysuje Rafova nervozita.
Reagovat
mahycek
Nemá Nadal pravdu, co řekl rozhodčí na emppiru ve smyslu,
že asi nemá řáda tenis za to varování. Já bych mu sebral
bod, ani by nemrknul chlapec. Pravidla jsou pravidla.
Reagovat
smazaný uživatel
Podla pravidiel by si mu nemal ako zobrat bod :)
Reagovat
farr
Podle pravidel, už dávno několikrát mohla rozhodčí sebrat Rafovi 1. servis, příležitostí bylo dost. Ale ptže je to Nadal tak vítězí alibismus a zatím dostal jen 1 warning...
Reagovat
Krisboy
Překračoval limit na servis nebo co?
Reagovat
Krisboy
O co tam šlo?
Reagovat
spaniel
Varovani za prekracovani casu na podani...nacez se humbalito vydal za umpirovou, ze jestli videla posledni vymenu...a pak to zakoncil tim, ze nema rada dobry tenis :D
Reagovat
smazaný uživatel
Už dostal Rafa warning? Mám to bez zvuku. Každý servis je s časem na nule.
Reagovat
JCFerrero
Dostal
Reagovat
smazaný uživatel
Takže čekám i trestný fifteen, to nevydrží celý zápas v limitu.
Reagovat
JCFerrero
Je to mozne
Reagovat
Drzymalski
A hned šel zprcat rozhodčí... S Thiemem dneska hraje všechno. Jenom těch lajn co už umazal.
Reagovat
smazaný uživatel
Co s ním hraje? Že Rafa prokazatelně set a půl zdržuje na servisu?

Má dostat trestný fifteen, nikdy jsem nepochopil, proč to pořád dělá, všichni to ví a stejně pokračuje vesele dále.
Reagovat
farr
Teď se mu to zdržování už vymstilo. Nic však nemění na faktu, že pro Nadala je vhodnej Chocholoušek.
Reagovat
Drzymalski
Ale já mluvím o haluzi Doma. Ale štěstí přeje připraveným.
Reagovat
smazaný uživatel
Zacina to byt paradny zápas.

Thiem sa po breaku nepodelal a rovnako ako Nadal zvysil vykonnost..

Dominikov najvacsi progres vidim v tom, ze od BL je este konzistentnejsi, pramálo kazí, málo bodov zadarmo.
Reagovat
smazaný uživatel
Dělá pořád hodně chyb. Už nasekal 19 UE. U Thiema je blbé, že on ty UE většinou naseká všechny v jednom gamu na vlastním servisu, tím pádem ho úplně snadno odevzdá
Reagovat
Cico93
Som len na číslach a tŕpnem...
Reagovat
spaniel
Dominikovi nejak nevoni forehand inside in...vzdy ho hraje inside out a Nadal tam uz v podstate vzdycky ceka v klidu.
Reagovat
smazaný uživatel
V druhém setu Dom úplně odešel, ten pátý game jsem těžce nepochopil, tři stupidní náběhy na síť, DF, nulový 1st serve a další DF za stavu 0:40.

Trošku kolaps.
Reagovat
Patik
identické s prvým setom..akurát že Nadal trošku pridal na agresivite.
Reagovat
smazaný uživatel
Dom strašně špatně volí údery. Místo toho, aby to naprášil do prázdného kurtu z mid lajny, tak hraje Nadalovi na raketu.
Reagovat
JCFerrero
Kolaps? Thiem neni robot, nevynde mu kazda svihnutie winner k ciare
Reagovat
JCFerrero
VAMOS rafa preradzuje na vyssi prevodovy stupen.
Reagovat
farr
Zatím očekáváný vyrovnaný průběh souboje, ale pokud Thiem nezlepší servis. Težko Řafu pošle domů.
Reagovat
JCFerrero
Ked je Thiem taky jasny vitaz, preco si nepodate kurz 2@ vsak to je zdvojnasobenie majetku zadarmo.
Reagovat
smazaný uživatel
Mám to tam, Thiem není jasný vítěz, zatím je pořád favorit Nadal
Reagovat
Roger_Federer
:) :), ja si ho podal před zápasem za 3,56.
Troubo.
Reagovat
JCFerrero
Tak si to daj vypaltit, lebo zaplaces, troubo
Reagovat
Elip13
Já ho mám za 2,92 :))
Reagovat
Denis92
Ja som hral Thiema set za kurz 1.5. Na cely zapas mu neverim.
Reagovat
Herbert_Hoover
Ja první set :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ja mam Thiema ako vitaza zapasu za 4.5 (tesne po nahodení kurzov)
A Thiema ako vitaza turnaja za kurz 20.

Obe za 10eur.

Ale support to nijako neovlyvnuje, prirodzene.
Reagovat
Roger_Federer
Thiem za 4,5, luxusní value, dlouho jsem váhal blbec.
Reagovat
smazaný uživatel
Mam aj Muguruzu. Videl som ju za 17, ale kym som sa rozhybal, za par hodin uz bola 13. Ale stále som do toho siel. Bolo to dva zapasy dozadu.
Reagovat
Krisboy
Mě se zdálo, že Rafa šlápnul patou na lajnu. To je fakt tak mimo? Já na to kouknu jenom tu a tam, tak nevím...
Reagovat
Drzymalski
Rafa očividně začal více riskovat. Asi mu nic jiného nezbývá. S tim pinkanim bude brzo ve sprchach.
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa začal druhý set aktívnejšie a vykaslal sa na dlhodobé budovanie fiftínov a videl som pár pokusov o preklopenie výmeny na svoju stranu podststne skor.
Reagovat
spaniel
jj, ja taky...jestli to Dom nezachyti, muze se divit.
Reagovat
spaniel
Proc ma Rafa na petkach nohach dvanactky ponozky?
Reagovat
Drzymalski
To má onuce. Jako vojáci nebo horníci...
Reagovat
peRFect
Kvůli tejpům, schová je tím.
Reagovat
raduz
Nadal hraje velmi chytře,důraz a rychlost už tam není.Thiem je na zápas velmi dobře připravený a pokud nebude blbnout,tak dnes vyhraje.Djokovič je pro všechny ostatní zde nehratelnej
Reagovat
mahycek
Je to tam ! Ale, nemusí to být až na 5 setů ,raději dříve.
Reagovat
smazaný uživatel
Ak ma prehrat, tak radsej nech je to naozaj v troch. Thiemovi by som automaticky fandil cely dalsi turnaj a najhorsi postup jedneho, ci druheho je po 4-5hod.
Reagovat
steve79
Nadal měl jakkoliv dopodávat první set. Jestli chce vyhrát, tak bude muset absolvovat více jak čtyřhodinový maraton.
Reagovat
Patik
ak chce podľa mňa pomýšlať ešte na víťazstvo tak teraz musí bezpodmienečne získať jeden veľmy rýchly set typu 6-1 alebo 6-2.
Reagovat
smazaný uživatel
Thiem přišel ten zápas jednoznačně vyhrát. Podle toho to zatím vypadá.
Reagovat
spaniel
Frantz je netrpelivy a vyhru zakrikne. Nebud netrpelivy, nebud jak Frantz.
Reagovat
Patik
Nadal ale pridal teraz..ale vyzerá že je aj viac frustrovaný keď to nevyjde..
Reagovat
smazaný uživatel
Musí být agresivnější, nemůže si s Thiemem pinkat od BL
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa si prehral 4/5 servisov v TB, s tym zlepšenym servisom to nebude az také horúce.

Ked to zhrnieme, tak prehral set, ktory nedopodával, v TB a este k tomu po vyše hodine. Cize v podstate najhoršim mozným sposobom.
Reagovat
mats23
u Rafu uz taka klasika
Reagovat
smazaný uživatel
Je fakt, že on to velmi často nedopodává, ať je to set, nebo zápas. Servis zlepšil, ale chodí mu v situacích, kdy ho nepotřebuje. V TB si servisem nepomohl ani jednou.
Reagovat
Roger_Federer
Pěkně se to otočilo. Thiem diktuje, Rafa neví co hrát
Reagovat
stopan
vynikajuco Dominik, len tak dalej nedobabri to
Reagovat
Nenela
Bravo Dome! Gratulace k prvnimu setu!
Reagovat
Krisboy
Výborně, tak ještě dva.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to je pro Rafu kruté, místo pohodovky v podobě prvního setu 6:4 za 40 minut, to prohraje v TB za 1:10 hod
Reagovat
mats23
jj :/
Reagovat
Patik
Nadal začína skracovať výmeny zrejme začína tušiť že fyzicky to neuhrá..ak Dominic vyhrá prvý set tak skončil..Dom vyzerá byť v pohode po rozcvičke Nadal ako po dvojdňovom boji.
Reagovat
smazaný uživatel
Dom toho neumí využít, je na bigpointech pasivní, teď mohl vést 5:2 v TB a místo síly volil rotaci
Reagovat
Patik
Oni majú tieto antukárske prvky zaryté v hre a v krvi..ale Dom sa tlačí viac k základnej čiare a aj napriek občasnej pasivite je stále aktívnejší než Nadal.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to určitě, Thiem trefil 2x lajnu v TB, Nadal udělal 2x UE, to jsou 4 body a prakticky výsledek TB.
Reagovat
JCFerrero
TB musi Rafa zvladnut a pojde to.
Reagovat
Captain_Morgan89
Jj ty fanatik :)
Reagovat
Franky
ocivividne ho 'zvladol' ty saso :D
Reagovat
JCFerrero
Saso je ten co ta urobil
Reagovat
Franky
do oci by si mi to nepovedal ver mi
Reagovat
spaniel
Presne tak...kdyz zabehnes stovku pod 11s, tak by ti to rekl uz jen z 20m do zad.
Reagovat
Franky
:D pod 11 som nikdy netvrdil ale na 12s si verim
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa vyzera, akoby uz bol na kurte 5-hod.

Bude musiet trochu pritlacit a pokusit sa to skracovat, pritvrdit, zahrat winner FH po lajne, alebo skusit zakoncovat aj s BH. Jedine táto hra moze priniest uspech dnes a uspech celkovo. Standard nestaci.
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal nemá sílu na dlouhý zápas, to jde strašně hodně vidět. Po každém úderu chodí na síť, tohle moc nedělá
Reagovat
smazaný uživatel
Je vyžmýkaný, cely turnaj nehra svoj najlepši tenis.
Reagovat
smazaný uživatel
Bude to mít dneska strašně těžké. Už hodinu vydává 150% fyzických sil a v reálu má v kapse prázdno.
Reagovat
Franky
z coho je vyzmykany? :D do 1/4finale stratil iba jeden set...tak nadopovany clovek jak on nemoze byt vyzmykany bo takych lahkych zapasoch...skor nevie co hrat na Doma lebo mu vsetko chyta a posiela bomby na druhu stranu ale taky amater co nedrzal raketu v ruke jak ty to nemoze vidiet
Reagovat
smazaný uživatel
Za to som drzal palicu a takých ako ty som rúbal ako drevo :)
Reagovat
Franky
mna by si ani s palicou nedal brasko....ver tomu
Reagovat
peRFect
Nikdo nemládne. Nemůže tam běhat jak motorová myš. Leda pod prášky, ale ty taky nejde zobat věčně.
Reagovat
Denis92
Zrejme sa odzrkadluje ten narocny ATP cup.
Reagovat
smazaný uživatel
Doufám, že se zítra projeví i na Djokovičovi. :)
Reagovat
turista
Pokud bude chodit Rafa víc na síť tak to je cesta jak si může prodloužit kariéru jako Federer.
Reagovat
dappe
Nadal výborně takticky a dobře podává, což mu může v kombinaci se slabším returnem Thiema vyhrát zápas. Ve výměnách už je ale Thiem silnější.
Reagovat
raduz
Nadal hraje velmi chytře,preferuje udržet míček ve výměně,neblázní.Thiem je skvělý hráč,od zadní čáry nesmírně agresivní,konstantně utočí.jeho projev je mně velmi sympatický.V zápasech s Nadalem však přichází vždy to,co hrál s Nadalem vždy Federer.Oba z ničeho ztratí servis a je po zápase.Je to zkrátka uděl jejich stylů.Thiem vs Nadal bude proto vždy to,co byl Federer vs Nadal.Bilanci bude mít na GS výrazně lepší Nadal.Tato hra však Nadalovi stačit na Djokoviče ani náhodou..
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal krátke lopty, velmi krátke. Ale to platí celý turnaj. Dom ho pretláča, je agresivnejsim hracom..Napriek tomu mohol prvy set vyhrat, ale tak ako nedopodával s Kyrgiosom, tak nepododaval s Thiemom. Bolo badat pasivitu a po pokazenom voleji aj znizene sebavedomie.
Reagovat
Amputace
Bohužel klasický Nadal posledních let neschopný dopodávat set, zápas, potvrdit break, proměnit setball... Jeho veliké přednosti se s narůstajícím věkem stávají spíš jeho slabinami.
Reagovat
Alien
Dneska jednoznačně Tým!
Reagovat
Patik
Bez ohľadu na výsledok v sete neviem ako vám ale Dominic mi príde lepším hráčom..tvorí hru je agresívnejší,variabilnejší..Nadal opäť ťaží len z obrany a všetko vracia.celý break bol len o tom že Doma na jeden gem vyplo..ale inak je to taký viacmenej antukový tenis.
Reagovat
steve79
Já se jsem moc Nadala nemusel, ale za poslední tři roky mi docela přirostl k srdci. Je právem světová jednička. Má jasně nejlepší výsledky.
Reagovat
turista
Hmm...
Reagovat
steve79
Samozřejmě když je zápas Federer - Nadal, tak to je jasná volba :D Rafa prostě překoná Rogera a to my fans musíme akceptovat.
Reagovat
Herbert_Hoover
Jasne nejlepší.. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Mě třeba Rafa nevadí poslední roky vůbec. Mě vadí jeho fanatičtí fandové, kteří překrucují fakta a melou sračky. :D
Reagovat
Amputace
S FFF a Federerem to mám podobně :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jinak Rafa se chová slušně, nemám ho proč hejtovat. To, že zdržuje je normální, dělá to celou kariéru.
Reagovat
Kozoroh
Jasně nejlepší? Má jen o několik set bodů více než No1e, oba dva jsou shodně úřadujícími vítězí dvou GS turnajů. Výraz 'jasně nejlepší' bych za této situace nepoužíval.
Reagovat
turista
Plně souhlasím.
Reagovat
Roger_Federer
Hraje špičkově, žádné chyby, nic zadara, Thiem tohle tempo nevydrží, celý zápas.
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli to někdo vydrží, tak Thiem.
Reagovat
JCFerrero
Neskutocny backhand ma Dominic
Reagovat
steve79
Rafa zatím hraje užasně
Reagovat
smazaný uživatel
Jeden z důvodů proč se Rafa dotáhnul na 19GS je jeho servis. To je za poslední dva roky něco neskutečného.

V životě jsem ho neviděl tak dobře podávat a mít tak efektivní první servis.

Na hardu si neskutečně pomáhá.
Reagovat
Roger_Federer
Moya.
Reagovat
Herbert_Hoover
Lob jako vino, maestro tenisu :)
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa asi bude musiet chodit častejsie na siet, akoby sám chcel.

Thiem vyzera byt perfektne pripraveny a ziadne fiftiny zadarmo z jeho strany po chybach neprichádzajú. Škoda, táto tradície mi bude chybat.
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlas.

Dom 100% připravený, nedělá chyby, nic nedá Rafovi zadarmo, dobře podává.

Thiem může vyhrát a ví to i on sám, podle toho to zatím vypadá.
Reagovat
Patik
to hej a pozeráš zápas ?
Reagovat
smazaný uživatel
Teď jsem to zakřil, Thiem si vybral solidní game blbec a prohraje první set.

Rafa má jasnou strategii, vracet, vracet, vracet.
Reagovat
Patik
čiže klasika :)
Reagovat
kolapse
pojd dome ! máš na to
Reagovat
smazaný uživatel
To bude na dlouho. Snad to nedopadne jako USO18, kdy Rafa vyhraje a pak skrečne semi.

Zatím to vypadá tak, že v prvním SF jeden z hráčů není zdravotně fit a pokud se tady kluci budou bouchat 4 hodiny, tak druhé SF může být dost podobné.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist