Nadal kritizuje nasazování pro Wimbledon. Ale je to jejich volba a musím to přijmout, řekl

25. 6. 2019, 19:45
Aktuality 334
Rafael Nadal není spokojený s přístupem pořadatelů Wimbledonu k nasazování hráčů. Organizátoři třetího grandslamového turnaje v All England Clubu se totiž jako jediní neřídí striktně pouze žebříčkem a zohledňují výsledky na trávě. Pochopení mu vyjádřil i Srb Novak Djokovič.
Profily hráčů
Rafael Nadal

Nasazení do nadcházejícího ročníku bude zveřejněno ve středu a Nadal se může propadnout na třetí místo za světovou jedničku a obhájce titulu Novaka Djokoviče a osminásobného šampiona Rogera Federera, který je v aktuálním žebříčku ATP za Španělem třetí.

"Wimbledon je jediný turnaj v sezoně, který se neřídí žebříčkem," posteskl si ve španělské televizi bezkonkurenční antukář Nadal, jenž na Roland Garros získal rekordní dvanáctý titul. "Ale je to jejich volba. Ať už budu druhý nebo třetí, musím hrát na nejvyšší úrovni, abych se mohl ucházet o to, co chci. Bylo by lepší být druhý než třetí, ale pokud rozhodnou, že musím být trojka, přijmu to," dodal.

Nadal, jenž wimbledonskou trofej získal v letech 2008 a 2010, vloni prohrál v semifinále dramatickou bitvu s Djokovičem. Při předchozích pěti startech ale nepřešel přes osmifinále. Pokud by byl letos nasazený až jako třetí, znamenalo by to, že by teoreticky k zisku titulu musel porazit Federera i Djokoviče.

"Jsou to jejich pravidla a to musíme respektovat, ale abych byl upřímný, bylo by to trochu překvapivé," řekl Djokovič.

V ženském pavouku vloni těžila z wimbledonských pravidel nasazování Serena Williamsová, která se vracela po mateřské pauze. Američanka figurovala v žebříčku až na 183. místě, do wimbledonské dvouhry se ale dostala jako 25. nasazená.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

334
Přidat komentář
Roger_Federer
https://t.tyden.cz/rubriky/sport/tenis/pomalejsi-centrkurt-asi-kvuli-nadalovi-mini-pliskova_523060.html
Reagovat
smazaný uživatel
Faakt?..

Chrlíš novinky
Reagovat
Roger_Federer
Tak proc to tedy vkladas do ust, mě, ze jsem to rekl ??
Nebo Pliskova lze taky?
Reagovat
acc
Kdo nechce nevidi, kdo nechce neslysi...
Reagovat
smazaný uživatel
2016-Murray
2017-Federer
2018-Djokovic
2019-???

It s easy, right?..
Reagovat
Roger_Federer
V klidu, dneska po losu, se tady ty a Rafa muzete vybrecet :)
Reagovat
Cico93
Prosím?
Však vy tu neustále plačete po žrebe...
Reagovat
Roger_Federer
Ja rozhodně.
Reagovat
smazaný uživatel
Pred RG, bylo jasné, že organizatori, delaji vsechno proto, aby Nadal vyhrál (dalsi, rekordni) 12 RG, nejpomalejsi jurt v historie, pomale mice, vydiditelne zzvyhidnivani Spanela..nikdo si nestezoval,
Reagovat
smazaný uživatel
Však to je pravda. Stejně jako Federer, který hraje 99% kariéry všechny zápasy ve Wimbledonu na centru a když není třeba, tak mu zátahnou střechu.

Lidé chtějí vidět hrdiny, tak to chodí.
Reagovat
Cico93
Kto iný by mal hrať na centru ak nie Federer?...to je ok.
Ale splietať niečo o prisypovaní antuky a pod. veci, ktoré majú Nadalovi pomôcť to už chce odvahu toto tvrdiť.
Reagovat
smazaný uživatel
Rodži a plač..

Musel to mat zaciatkom júna tazké, stand up komik.
Reagovat
Roger_Federer
Vzdyt to prošlo normálně tiskem, novinama, internetem, byly k tomu diskuze...
Chcete snad popřít, ze se otom ví?
O nejakem prisipavani antuky jsem nic nepsal, prohlasila to K.P.
Navíc, ja chapu, proč to organizatori delaji, narozdil od Vas.
Smirte se uz stim, ze Nadal je a bude zvyhodnovany, uz je ve veku, kdy to potrebuje, potrebuje pomoc organizatoru, stesti, nebo (Thiema)..
Proto ted aferka z nasazovanim do Wimblu..
Reagovat
Cico93
Nadal je vo veku, kedy stále hraje v Paríži neskutočný tenis a pomoc nepotrebuje. Sám to vieš...
Reagovat
spaniel
Potřeboval pomoc Thiema...
Reagovat
smazaný uživatel
Djokovic Nadala na antuke 4 roky neporazil, ale Nadal potrebuje pomoc Thiema.
Reagovat
spaniel
Strýček Pony chrochtal blahem že ho Thiem vyřadil...a tak nějak víc dám na něj, než na 1% klauna.
Reagovat
turista
Neporazil ho 3 roky. Předtím to dokázal 7x a letos ho vyloženě zařízla únava v Římě.
Reagovat
turista
Thien odvedl černou práci.
Reagovat
Cico93
Nemyslím si, že Novak mal tenis na to aby porazil Nadala. Popravde keď som videl to semifinále aj som si viac prial Djokovica.
Ale fakt je, že Thiem sa vyšťavil...
Reagovat
spaniel
Mužem si jen myslet...fakt je že Nadal a spol chtěli Thiema a znali oba. Únava a málo odpočinku taky pomohli.
Reagovat
Marduch
Na AO jsem si taky nemyslel, ze ma Nole tenis na vcelku jasnych 3:0.. jejich vzajemny zapasy v tech pokrocilych kolech na GS jsou po tech letech konfrontaci strasne specificky..
Reagovat
Cico93
Najlepší Novakov výkon ever.
Reagovat
turista
Novak má sakra dobrý antukový tenis na to aby porazil Nadala.
Reagovat
Cico93
Má, ale nie v tomto roku.
Reagovat
turista
Byla smůla, že byl Novak v Římě unavený, protože Nadal nehrál letos na antuce nic zvláštního a 2 tituly jsou na jeho poměry málo.
Reagovat
Roger_Federer
To že nepoznas(svoje caste) naplakani, a moje konstatovani faktu, mě nijak po tech letech nepřekvapuje :).
Reagovat
acc
A ty to opravdu nevidis?
Reagovat
smazaný uživatel
Ty nam radsej povedz ako Rafovi pomáhaju v Parizi, prysypacaju antuku, spomalujú antuku, privolávajú dázd..

Bueé..Utri slzu, uz si velký chlapec.
Reagovat
smazaný uživatel
*prisypávajú
Reagovat
turista
No ale to přisypávání antuky ani Djokerovi nevadí. Jeho problémy jsou Thiem na antuce a Bautista a Kyrgios na hardu.
Reagovat
Roger_Federer
Nauc se už pouzivat googl a nečti jenom co se ti hodi..
A než zacnes zase tvrdit, ze jsem si to vymyslel ja tady, popros svoju dceru, at ti ukaze jak se hledaji informace, protože ona bude v tomto urcite bystrejsi :)
Reagovat
Roger_Federer
Bavis me..roky, vsichni vsechno lzou a ublizujou Rafikovi.

Rosol, Kollerer, Ministrine, tedka i Pliskova, ktera rekla ze na centru je moc antuky, asi kvuli Rafovi..
Reagovat
smazaný uživatel
A nechcel by si svoje myslienky radsej napisat do jedneho prispevku, nez do jedného?..

Posobilo by to viac psychicky vyrovnane.
Reagovat
smazaný uživatel
Nez do styroch?..:)
Reagovat
spaniel
Tuším ti to slunko leze na mozek...není příspěvek, aby ses neopravoval...už jsi jak fandina.
Reagovat
Roger_Federer
Ne, proč ?
Reagovat
Roger_Federer
To se ptas ty mě, jtery ma pravidelne 30-40 příspěvků o jedne veci ??
:), kamos, zamet vlastni prah.
Reagovat
Mayo
No pekne si to chlapci rozdelili.
Reagovat
Kozoroh
Nejprve No1e získal jeden titul, pak dva tituly v řadě a teď bude mít sérii tří titulů z Wimbledonu :-)
Reagovat
mahycek
Jdu spát, los asi zítra ????
Reagovat
smazaný uživatel
10:00
Reagovat
smazaný uživatel
Neumíš psát => neumíš ani číst...
Reagovat
FulnekUltras
rozervané hlubiny umělecké duše zůstanou omezeným cmrndalům tajemstvím navždy nepoznaným
Reagovat
smazaný uživatel
https://www.ceskatelevize.cz/porady/10323927978-dum-strach/31029838023/
Reagovat
Marduch
https://www.express.co.uk/sport/tennis/1145904/Rafael-Nadal-Roger-Federer-Novak-Djokovic-Wimbledon-Marin-Cilic
Reagovat
Ondra979
no to je odvazne. bude potrebovat i trochu stesti, aby se dostal do druheho tydne, pak je ale mozne asi cokoliv. JA doufam ,ze konecne nebude mit WO do QF, at se uvidi co dokaze na trave, nikoli na hline
Reagovat
turista
To je pitomost. Tahle sezóna není jeho. A v Anglii je přece jen víc kandidátů na trofej než v té Paříži, kde to byli tak tři hráči. Míče ve WB málo odskakují takže tam topspiny moc nefungují a hráči musí hodně dolů, namáhat kolena a páteř což je pro Nadala zničující.
Reagovat
Ondra979
zajimavy postreh, na antuce samozrejme byl v 100procentni kondici, tak uvidime, jak mu bude vonet travicka..treba to nebude tak horke
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal v Paříži určitě nebyl ve 100% kondici. Kdyby to byl starý 100% Rafa, tak neprohrál na antuce tři zápasy v sezóně. Hrál tak na 50%, ale je na cihle tak dokonalý, ze to stačilo v pohodě na titul.
Reagovat
Ondra979
tak tezko rict, ale vypadal ok. Samozrejme nehral ani jeden opravdu tezky zapas. JSem hodne zvedav, jak mu to pujde tady, jake ma byt pocasi v prvnim tydnu?
Reagovat
smazaný uživatel
Mě moc ok nepripadal. Sám musí vědět, ze se jeho antukova dominance blíží pomalu ke svému konci. Titul obrovský cenný, vydreny přes bolest. Šlo to na něm vidět. Velký šampion. Ale nemůže hrát přes limit svého těla pořad, to ho zničí a čím je starší, tak si to uvědomuje více.
Reagovat
turista
Letos ta Rafova antuka byla vyloženě na krev a se štěstím na vylosování.
Reagovat
turista
Nehrál na 50%. Hrál na krev. Už to ale není Nadal 2008-2013 a 2017-2018. To ale nic neznamená. Sezóna 2020 může být zase lepší.
Reagovat
Roger_Federer
Kolikrat Forehend napsal pod timto clankem, jmeno Federer??
Ma to nekdo spocitane ??
Reagovat
Pe3k
Tak je to jeho největší místní fanda...
Reagovat
fialka
To ma teší, že o Nadalovi vyše 220 príspevkov. Kam sa hrabú okolité články.
Reagovat
Mayo
Kam sa hrabe Egoista.
Reagovat
Patik
Neviem či sa to tu rozoberalo niekde som tu niečo zaregistroval ohľadom Čiliča ale že zotrel Nadala v exibičnom zápase..? to je natom až tak biedne. ?
Reagovat
annah
No, že Djokovič projel zápas se Shapovalovem, který poslední dobou všude (stejně jako Čilič) prohrával, je taky velké překvapení. Možná prostě do exhibic nenastupují s obvyklým turnajovým nasazením. Berou to jako trénink.
Reagovat
Patik
Aj Djokovič prehral s Denisom ? tak to je ešte väčšie prekvapenie..ale áno..súhlasím..sú to len exibície..v ostrom zápase by Shapovalov neuhral ani set.
Reagovat
Mayo
Keď si sa dozvedel aj o Djokovičovi, tak odrazu sú to len exhibície ty bieda :D
Reagovat
Patik
Neznižujem Rafu..šetria sa normálne obaja klasika pohoda..nechcú riskovať zranenie a Nadal obzvlášť..
Reagovat
fialka
To ti urobilo radosť, že si mohol kopnúť či..? Tsitsi tiež prehral s Kačanovom. Ty si s Kamilom môžeš podať ruky.

apropo, tvoja slovenčinárka by z teba nemala radosť. Nie je sa píše osobitne. Ak by si to napísal raz, nepoviem ani mäkké f.
Čo za slovo je natom?
Reagovat
smazaný uživatel
H0vno, je to exhibice a Wimbledon je GS. Srovnání aka Ferrari vs. jízdní kolo.
Reagovat
fialka
O čo ti ide? Vari porovnávam exhibíciu s GS? Nauč sa čítať s porozumením.
Reagovat
Patik
Nie kopať do niekoho mi rozhodne radosť nerobí..v skratke sa vyjadrím k tomu kopaniu a ponižovaniu iných hráčov aj keď nemusím nikomu nič vysvetlovať...ak si všimla že to tu častokrát robím a snažím sa urážať Nadala svojími príspevkami ..neber to vážne ide len o internetovú diskusiu..o akúsi rivalitu a bláznivý súboj medzi fanúšikmi v internetovom svete..v reálnom svete mimo internet by som mu podal ruku s veľkou pokorou a úctou k jeho osobnosti..

čo sa tej gramatiky týka ..sme na hodine slovenčiny a ja píšem diktát namiesto čiarok mimochodom píšem bodky ak si si to nevšimla nevadí ti to ? všimol som si že v poslednej dobe a nielen tu.. si ľudia vytýkajú gramatické chyby..naozaj je to dôležité riešiť takéto detaily a chyby na ľudoch..čo si snáď nerozumieme ? aj keby si napísala každé slovo s chybou tak ti rozumiem čo chceš napísať a nemám potrebu ťa zato opravovať a vytýkať ti to..máš nejaké problémy v živote ktoré ťa frustrujú keď ťa toto irituje ? toto ma naozaj vie nahnevať...
Reagovat
fialka
Nie, neberiem to až tak vážne. Ty však do Rafu rýpeš často a trúfam si povedať, že pravidelne všade, kde sa dá.

Interpunkciu neriešim. Teraz je "in" v diskusiách na internete písať s gramatickými chybami.
Zdraviu neprospieva, ak sa budeš hnevať. To ti za to nestojí.
Reagovat
Patik
áno rýpem do neho..a kto to tu nerýpe do niekoho..niektorí rýpu často niektorí menej..niektorí vôbec..niekedy sa k nemu nevyjadrujem a niekedy to naopak preženiem..ak chceš vkľude ma zaškatuľkuj medzi tu spomínaný odpad tenisportálu alebo si ma daj do ignoru je to na tebe..v skutočnosti som ale neni taký ako si myslíš. :)

Tak ma nehnevaj s gramatikou..(ktorú ryešyš ynag bi sy iu nevyťahovala :)
Reagovat
Mayo
Ovládať pravopis je základ.
Reagovat
Patik
a keď ho neovládaš dokonale .. nepatríš medzi ľudí všakže..
Reagovat
turista
Djoker nebere exhibice vážně.
Reagovat
annah
Někdo si dal práci a vypsal z posledních ročníků Wimblu:
The top 4 seeds Quarters grouping
2012 - 1-3, 2-4
2013 - 1-4, 2-3
2014 - 1-3, 2-4
2015 - 1-4, 2-3
2016 - 1-3, 2-4
2017 - 1-4, 2-3
2018 - 1-3, 2-4
2019????? v rámci střídání by to mohlo být: 1-4, 2-3,
Čili Fedal semifinále, pokud se do toho semi oba prokoušou. :-)
Reagovat
mahycek
Kdy je los na Wimb..... Klepu se na něj.
Reagovat
annah
V pátek. Ale čas nevím.
Reagovat
spaniel
Strýček se už přidal k Plakalovi...

https://www.tennisworldusa.org/tennis/news/Roger_Federer/72773/roger-federer-getting-higher-seed-over-nadal-is-not-fair-says-uncle-toni/
Reagovat
Vlk-v-trave
:D) tak jasně cosa nostra...
...no vypadá to na novou revoluci...prska už i známý fanatik Patrick Mcnroe.
Reagovat
annah
Já to stejně nechápu. Když ty pravidla nasazování platí už málem dvacet let, proč jim začaly připadat nefér až teď? Že by proto, že se poprvé negativně dotkly Rafy? Nikdy dřív se to nestalo?
Reagovat
smazaný uživatel
Bingo :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal je vcelku normální a někdy i vtipný člověk, ale jakmile má na nej něco negativní dopad, tak jenom brečí a stěžuje si a je jedno, zda to je, nebo není pravidlo. Kdysi hrával s tenisem i fotbal a tahle vlastnost mu evidentně z fotbalu zůstala.
Reagovat
Patik
Je to jednoduché Nadal stárne a už nezvláda veci ktoré zvládal ako mladý chalan..už potrebuje aby mu podmienky a iné veci sedeli viac než predtým..a Strýko nech sa teraz buchne po hrudi a povie že mladý zvíťazí a že má nato vyhrať Wimbledon..alebo už zrazu nato nemá ?
Reagovat
Ondra979
je to tak..no je to fakt trapne ale holt to k nim patri
Reagovat
spaniel
The 2019 French Open Champion, Rafael Nadal reveals an injury scare before the start of the Wimbledon Championships 2019.. Rafael Nadal Stops Training Ahead of Wimbledon Championships 2019 Due to Muscle Overload

Klasika...
Reagovat
smazaný uživatel
Je třeba si připravit pudu na případnou prohru v prvním kole. To nebylo soupeřem, ale přetížením svalu, soupeř hrál průměr.
Reagovat
Vlk-v-trave
Jak je to stará zpráva?
Četl jsem, že měl problémy na prvním tréningu na Mallorce. A prý očekávané:)
Reagovat
Kojinho
Očekávané, protože nastaly před Wimbledonem. :)
Reagovat
Patik
http://replygif.net/i/1339.gif
Reagovat
smazaný uživatel
Klasická příprava vyhovorek pro zbytek sezóny. Ale chápu Rafu, chtěl by, aby mu nadrzovali všude a je z toho frustrovany. On neříká svůj názor, stěžuje si. Kdyby byl profik, tak řekne, ze to respektuje, ze má turnaj tradici, travnatá sezóna je krátká, těším se, a tím to konci. Ale on si tam musí dodat nějakou stěžovaci smyčku, děla to tak odjakživa.
Reagovat
Patik
ľudia si o tom pomyslia svoje..osobne si myslím že čím viac povieš médiám či už úprimný názor alebo kritiku na niečo ..tým horšie pre teba..v jeho prípade pri jeho mene je najideálnajšia univerzálna odpoveď profesionála z ktorej sa nedá nič iné vyvodiť len to že s ničím nemáš problém.
Reagovat
smazaný uživatel
Děla si to hodně sám. Stačilo tu větu říct jinak, má svůj názor, ale musí se umět držet. Já si myslím, ze takového Fedexe sere tolik věci, ale do médií to nikdy neřekne. Proto je tam, kde je. Postezuje si doma Mirce a tím to konci. Nemusí plakat celému světu.
Reagovat
Patik
No tomu sa hovorí profesionálny prístup adekvátny k jeho menu a formátu..keď už si otvoriť ústa tak mimo médii na miestach kde sú kompetentní ľudia.
Reagovat
Tweener
Wimbledon vyhraje Djokovič!
Reagovat
smazaný uživatel
Tak je to najlepší hráč na tráve poslednej dekády, takze by to bolo prirodzené. Antuka patri Nadalovi, Tráva Djokovicovi, uvidime co v NY.
Reagovat
smazaný uživatel
Djokovicovi patří maximálně Veganska restaurace v MC, ale tráva určitě ne. Až z ni bude mít 20 titulu, tak se můžeme pobavit. Zatím je někde v druhé petce nejlepších travaru.
Reagovat
annah
https://pbs.twimg.com/media/D9v0evJXoAAJasQ.jpg

https://pbs.twimg.com/media/D9v0UZQWwAAhor-.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
Díky, já to včera viděl na FB ale nevím už kde. Takže dokonce mimo desitku, ale patří mu prý tráva. :)) lol
Reagovat
annah
Ten živý travnatý povrch mě prostě fascinuje, je to nádhera. Škoda, že kurty v tom stavu nezůstanou až do fimále.
https://pbs.twimg.com/media/D-ASdczWwAcSl__.jpg
Reagovat
sojka1
me dojimaji i ty "prave" lajny... bile obleceni povazuji na travu za jedine dustojne a mozne, pestre mi najednou prijde tak kolotocarske... naproste zneucteni chramu.. :-))
Reagovat
annah
Přesně tak. Na Svatém gralu proste dycha vyjimecnost a tradice z kazdeho místa. Bílé oblečení je skvělé. Hráči odcházejí z kurtu společně, finalistům nesou bagy až na kurt a nevím, jestli ještě platí ta uklona směrem ke královské lóži... Má to celé prostě punc výjimečnosti. Genia loci, jaký nemá žádný jiný turnaj.
Reagovat
annah
Ty pětibarevné kanárkovské hadry vypadají i na jiných površích, jako by je ukradli kolotočářům. Elegance dostává tvrdě na pr.el.
Na bílou se moc těším.
Rogerův outfit v barvách cafe latte se šlehačkou se mi líbil, ale už v něm hraje dva měsíce, už se to okoukalo, změna je nanajevýš načase! :-)
A zase byl u holiče! Legendární vlnu nad čelem mu lazebník naštěstí nechal! :-)
https://pbs.twimg.com/media/D-AA39_XoAE2CuU.jpg
Reagovat
annah
Před travnatou sezonou V roce 2017 lazebníkovi ujely nůžky dost nepěkně. Roger vypadal jako čerstvý branec:
https://pbs.twimg.com/media/D9_q9_-WkAAQ-BO.jpg
Reagovat
sojka1
vypada dobre! Zachovana vlna je nenahraditelny komunikacni prvek, signalizuje mi jako praporek Rogerovo momentalni rozpolozeni pri potrasani hlavou... :-))

Parizsky dort dokonale sedel v Parizi, v Halle uz mi, predevsim kremem nahoru, prisel nepatricne. Take uz jsem nedockava, novy bily outfit se mi moc libi... i s temi nezvykle avantgardnimi prouzky.. ;-)
Reagovat
annah
Přesně tak. Doufala jsem, že v Halle už nastoupí v něčem novém. Ale na jeden turnaj to asi nemělo smysl.
Jinak z toho "pařížského dortu" se mi o hodně víc líbila kombinace: šlehačka na triku a krém či korpus na kraťasech a čelence.:-)
Reagovat
annah
A vlna je samozřejmě nenahraditelná. Ta k Rogerovi patří zcela neodmyslitelně.:-)
Reagovat
turista
Není důležitý outfit. Pro něj i pro Vás je důležité, že má doma 102. kousek.
Reagovat
Kozoroh
Tyto statistiky jsou divné - Tilden a Perry byli aktivní před začátkem otevřené éry a všechny GS turnaje, které vyhráli, získali v amatérských podmínkách, jinými slovy jsou jejich tituly méněcenné. Nehráli na ATP Tour nebo na předchůdcích dnešního ATP okruhu (Grand Prix Tour, WCT).

Tady jsou skutečné žebříčky nejvyššího počtu vyhraných zápasů a turnajů na trávě v rámci okruhu ATP:
https://www.ultimatetennisstatistics.com/record?recordId=GrassTitles
https://www.ultimatetennisstatistics.com/record?recordId=GrassMatchesWon
Reagovat
Vlk-v-trave
:)

A jak vysvětlíš ty hráče jako Rod Laver, John Newcombe...?
Trochu nepasují do toho tak proklamovaného světonázoru...
Reagovat
Kozoroh
Rod Laver po svém CYGS 1962 přestoupil k profíkům. Jeho krajan a rival Roy Emerson (který narozdíl od Lavera zůstal mezi amatéry) si myslel, že Laver nebude mezi profíky o moc lepšim hráčem, než byl mezi amatéry. V roce 68 začala otevřená éra, Laver a Emerson mohli opět hrát proti sobě a Emerson uznal, že se Laver mezi profíky drasticky zlepšil. Z 20 vzájemných oficiálních zápasů od začátku otevřené éry vyhrál Emerson jen jediný!
Reagovat
Vlk-v-trave
Ano zajímavá historka..., ale jak Rod Laver, tak John Newcombe dokázali vyhrát GS před, tak v OE...:)

"Nekopal" bych tak silně do té éry před OE. Jak často mají někteří ve zvyku.
Vyjádření Lejvra je myslím, i jako pamětníka, asi takové nejpřijatelnější v tomhle ohledu.

Byl to jeden přirozený vývoj, ikdyž i on sám, nebo John měli s tím na začátku mentální problém...né sportovní...neměli problém v tom, žeby se nechtěli zlepšovat...ale chápali, že ta změna je nevyhnutelná...pro ně byla důležitá čest, a obětovali tomu stejné úsilí jako ten profík...jenže si byli vědomi toho, že tenis se rozvíjí a podporovat amatéry bude horší a horší, i kvůli zázemí,rozvoji raket...těžko by se udrželi...ale i ti profíci potřebovali hvězdy jako Lejvr a Newcombe, popularita...takže potřebovali také GS!!!

...podle mně Lejvr k tomu má asi ten "normální" přístup...a dokázal, že dokáže hrát s profíkama...a nikdy by do amaterské éry tzv. nekopl...vždy o ní hovoří s respektem...podle mně jedna z největších postav tenisu, a nedivím se, že Federer na jeho čest založil Lejvr Cup...

...podle mně se to zbytečně přehání to rozdělení...ikdyž chápu, že je to nějaká historická změna, nebo mezník...ale ne jeden...

Také bych bez problému mohl kopnout do těch, co hráli s dřevem...a kurde rozdíl to je, a úplně vpohodě bych to nazval jiným sportem i bez tabulek, nazval to dřevěnou érou...
...nebo bych rozdělil GS, které změnily radikálně povrch, tedy NY a AO...také si myslím, že díky udžení povrchu W a RG je vnímáno trochu jinak...což se pochopitelně také mění...
Reagovat
smazaný uživatel
To, čo sa stalo v období dinosaurov dnes už nikoho nezaujíma..

Djokovic je za posledných 10 rokov jednoznačne najuspesnejsí hráč na tráve. Hrac, ktorý pochádza z krajiny, kde neexistuje jeden trávnatý kurt dvakrát vyprášil Goata vo finále na jeho oblúbenom povrchu, celkovo ziskal 4 tituly a ty ides polemizovat o tom, kto je na tráve lepší..:)

Mozes sa len modlit, aby Djokovica postrehol nejaký diskomfort počas turnaja, vírus, hnačka, čokolvek a Federer bude mat sancu na posledný GS titul. Tam vidim cestu.
Reagovat
spaniel
Šance na poslední titul, to nepíšeš poprvé klaune :D
O tom co provedli s trávou, je Djokovic nejlepší důkaz...člověk co síť navštíví jen když se hází mincí a trénuje na hardu, protože má podobné vlastnosti.
Na nějakou podmnožinku ti kašlu, byť je k výše uvedenému pravdivá, Roger kraluje trávě historicky.
Reagovat
Kozoroh
No1e není typický travař, ale to nebyl ani Borg. Borg vládl antuce, Djoker kraluje hardu, přesto byli oba ve Wimbledonu velmi úspěšní a patří mezi nejlepší travaře.
Reagovat
Pe3k
Borg vládnul i ve Wimbledonu.
Reagovat
turista
A Nole navíc podle procentuální úspěšnosti zápasů patří na 5. místo na antuce v celé historii tenisu.
Reagovat
sojka1
Roger je prece take (uctyhodny a to doslova) dinosaurus, takze jedine vypovidajici je vzajemne srovnani techto obru... mluvis o poslednich 10 letech, rec je o vrcholovem sportu a Djokovic je o 6 let mladsi... co je toto za uvahu... :-(
Reagovat
Vlk-v-trave
Soječko, to není úvaha, to je Axiom výběru.:)
Reagovat
sojka1
prvni veta? ;-)
Reagovat
sojka1
souveti, jeeee.... zacina uz byt zase nejak horko. Ale ani v bodu varu to neni axiom.. :-)
Reagovat
Vlk-v-trave
Axiom Ignoranta...:)
Reagovat
smazaný uživatel
Období dinosaurů?

Vždyť z tohoto období vycházejí veškeré tvé argumenty a příspěvky. Co vyhrál tvůj kůň po období dinosaurů krome French Open?

Napovim ti nič.
Reagovat
smazaný uživatel
Kromě :)

Rád by som tiez odpovedal typom, ze okrem..

Ale tu postačí len Nič :)
Reagovat
smazaný uživatel
Je to odraz komplexnosti.

Nič :)
Reagovat
smazaný uživatel
Btw označovat Djokovice jako krále trávy poslední dekády je kravina největšího kalibru. Za posledních deset let vyhrál 4x Wimbledon. Federer 3x má o šest let více a ještě k tomu několik titulu z Halle, nebo Stuttgartu.

Jako vždy si uletěl o parník, normalka.
Reagovat
annah
Ale Djokovič vyhrál taky párkrát Eastbourne nebo Queens, ne? Hledat se mi to teda nechce.
Reagovat
smazaný uživatel
Ne. Djokovic má 4 tituly z Wimbledonu a jeden z Eastbourne. To je cele - král travy. Fedex z ni má 19 titulu. Tj. pro Petrzalku a jiné experty je to cca 4x tolik.
Reagovat
turista
To je pravda. Djokovič má 5 titulů z trávy, z toho 4 Wimbledony. A má 14 titulů z antuky. Z toho 10 velkých - 1x Roland Garros a 9x masters 1000. A pak 55 titulů z hardu.
Reagovat
Kozoroh
Králem trávy je pro mě vedle Rogera Pete Sampras a Björn Borg, kteří dosáhli velkolepé dominance ve Wimbledonu. Pokud Novak ovládne popáté Wimbledon, tak přívlastek král trávy se bude hodit i na něj.

Roger je uznáván za nejlepšího travaře ATP, ale v prvé řadě kvůli Wimbledonu, ne kvůli počtu turnajových titulů z trávy.
Reagovat
Roger_Federer
Roger uz taky nehral na "stejne" trávě jako Borg.
A za Sampras taky jeste to bylo rychlejsi.
Reagovat
Tweener
Srovnávat nepřímo Stuttgard s Wimbledonem je jako srovnávat pannu s Dolly Buster.
Reagovat
Kozoroh
"Až z ni bude mít 20 titulu, tak se můžeme pobavit."

Tolik ATP titulů z trávy nemá ani Federer, klaune :D
Reagovat
annah
No však! Až jich bude mít někdo 20, tak o jeden předstihne Fedexe a bude král trávy, NE? Pokud teda mezitím Roger taky nějaké nepřidá.
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně, ale Kozoroh to klasicky nepochopil.
Reagovat
Kozoroh
Forehand sice občas přehání a míří vedle, ale co jsi ty a další rozjeli vůči jeho komentu, v němž označuje Djokera za nejlepšího travaře posledních 10 let, označuji za přecitlivělost!!! Wimbledon je v hodnocení travařských úspěchů stěžejní a No1e byl za posledních 10 let nejúspěšnějším tenistou ve Wimbledonu. A jestli vyhraje Wimbledon znova a vyrovná Borga, tráva po Borgovi, Samprasovi a Federerovi bude mít v Open éře svého dalšího krále!
Reagovat
Roger_Federer
Forehend to samozdrejme zmnozinkoval opět jenom pro dehonestaci Fedexe, stejne jako kdykoliv si to upravi a zmnozinkuje k dehonestaci Djokovice..
Reagovat
Patik
Tráva nemôže mať dvoch králov súčasne.
Reagovat
smazaný uživatel
Já myslel, ze forehand je fanatik, ale ty jsi hochu úplně v tranzu.

Když má někdo 19 titulu, tak abys jej překonal potřebuješ kolik? Dam ti nápovědu - o jeden více.

Mimoň
Reagovat
Kozoroh
Už jsi vyhledal pomoc Chocholouška? :)
Reagovat
smazaný uživatel
20 je více, než 19.

Více už ti neumím pomoct.
Reagovat
Kozoroh
Pokud se někdy v budoucnu najde hráč, který vyhraje Wimbledon 9x nebo 10x, bude považován za lepšího travaře než Federer (za předpokladu, že Fed už další titul nepřidá), ačkoliv z ostatních travařských podniků bude mít jen 4-5 titulů (za předpokladu, že travařská sezóna bude mít stejné časové rozmezí v sezóně jako letos).

Nadal byl taky za nejlepšího antukáře historie považován dávno předtím, než předčil Vilase v počtu turnajových titulů :) Rozhodující je GS.

Forehand poukázal na to, že v časovém rozmezí posledních 10 let je Novak nejúspěšnějším hráčem ve Wimbledonu se 4 získanými tituly. Ještě líp pro Djokera vyznívá metrika posledních 5 let - vyhrál 3 z 5 uskutečněných ročníků. A taky poukázal na to, že Djoker představuje nejtěžší překážku pro Fedexe, což si každý Fed Fan uvědomuje, pokud není fanatik :)
Reagovat
smazaný uživatel
To je absolutně bez debat.

Spíše jsem narážel na to, ze jsme se trosku nepochopili v námi vyjádřených pojmech, kdy si mluvil o vyrovnání rekordu a já o překonání rekordu, což jsou dva rozlišne pojmy.

Tímto beru zpet a zakopavam sekeru.
Reagovat
peggy
Co uz se da udelat proti Nadalovi,bylo by dobre nasadit jeste Semprese,hlavne aby dedousek mnel dobre soupere a snadno prochazel.Neni mu to trapne,kdyz I Djokovicovi se to nelibi.Dedousek je s tim povestny,vybira si turnaje slabe obsazene viz.Halle.Rafo,musis bojovat!!!!!!!!!!!!
Reagovat
Roger_Federer
Voco jako jde melounku??
Reagovat
turista
Nikdo nečeká, že by po dvou trofejích z antuky (Řím, Paříž) vyhrál ještě Wimbledon. Nadal není letos tak silný jako v letech 2017 a 2018.
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal nebyl mimo antuku super silný skoro nikdy. Rozložení jeho trofejí dle povrchu uvedené pouze potvrzuje. Myslet si, ze je Rafa hráč ?all surface? si mohou jenom tenisovi antitalenti. Je to clay king, který měl tenis na to, aby posbiral trofeje mimo cihlu. Vyhrál všechny GS, to není nahoda, ale po roce 2013 s tímto skončil a reálné šance na GS má pouze na French Open, nebo po souhře šťastných náhod jako USO 17.
Reagovat
turista
No jo, ale rok 2019 je jeho 3.nejslabší po letech 2004 a 2015. Takže nelze předpokládat, že bude teď sbírat trofeje hráběmi.
Reagovat
Marduch
Takže teď ve W je bez šance?
Reagovat
turista
Skoro ano.
Reagovat
smazaný uživatel
Šanci na titul má i Vesely.

Můžeme se bavit o jakou šanci se jedna. Rafa je jeden z favoritu, ale vzhledem k jeho výsledkům na Wimbledonu za posledni roky není velký favorit.
Reagovat
Marduch
Hergot ty mě mateš, tak je teda "jedním z favoritů" nebo "reálné šance na GS má pouze na French Open, nebo po souhře šťastných náhod jako USO 17."

???
Reagovat
smazaný uživatel
Mluvím o reálných šancích. Reálná šance je pro mě ve dvoucifernych procentních bodech.

Čisté z objektivního hlediska je pro mě osobně největší favorit Federer, historie, aura, forma v letošním roce, forma na trávě.

Druhy největší favorit je Djokovic, druhy, protože hraje letos na jeho poměry tužku, trénoval někde na betonech, na trávě nemá odehrane lautr Nica jeho přístup k tenisu je čím dal horší.

Třetí favorit je celá top10 včetně Nadala, čemuž dávám šanci pod 10%.
Reagovat
Marduch
Takže jeden z favoritů, konkrétně pod 10%. OK už tomu nerozumim :)
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak, jeden z favoritu, protože vyhrál poslední GS a je to Rafa. Šance malá, protože jeho poslední titul z Wimbledonu má sobě více prachu, než moje vyslouzila sekacka v garáži.
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa samozrejme je legendou na vsetkých povrchoch. Dokázal to uz len tým, ze porazil vsetkých svojich sokov u nich doma, vzdy ked bolo treba..

Taký Federer bol odkázaný vyslovene na náhodu a skoro vsetky svoje trofeje pozbieral s druhým sledom. To, ze ho vobec porovnávajú s dvojicou najlepsich je tak trochu úsmevne. Holt, zasluhy :)
Reagovat
Roger_Federer
A kdo za 20 let bude vedet, ze Nadal porazil nekoho "doma"?? Nikdo, kazdy si bude akorad tak pamatovat, ze to byl king of clay, ktery 75% svych velkych titulu ma z jednoho povrchu..kde je pravem kralem.
Reagovat
smazaný uživatel
Za 20 let sa bude spomínat na vsetkých, za 200 uz iba na Nadala :)

A Rodzi bude vzdy ten, kto dominoval, az do príchodu Rafy s Nolem.

Jednooky král slepych.
Reagovat
Roger_Federer
Jj, mas pravdu, my co si pamatujeme rok 12, vidime veci trochu jinak.:)
Reagovat
smazaný uživatel
Ten je dobrý.

Takže pokud porazis na GS největšího rivala a zároveň ten GS vyhrajes jednou a tvůj rival, kterého jsi tam porazil má těch titulu 6, tak to znamená, ze jsi lepší, než rival.

Už to chápu, promiň.
Reagovat
smazaný uživatel
Ehm. No len on vyhral ten GS mimo RG niekolko..

Takže nič...
Reagovat
smazaný uživatel
Odpovídas mě, nebo nekomu tady ve vlakne?

Můj příspěvek řekl A ty si odpověděl na Y.

Klasika
Reagovat
Kozoroh
Mně wimbledonský vzorec nevadí, řekl bych, že turnaj s tak vyjímečným postavením v tenisovém světě, jaké má Wimbledon, má právo "trochu vybočit z řady".

Nadal opět potvrdil pověst notorického stěžovatele.
Reagovat
Vlk-v-trave
Jak vybočuje z řady!:)
Však je to smluvně podepsáno s ATP z roku 2000, a upraveno na základě revoluce antukářů na čele s revolucionářem Corretjou.
A ty hned vybočuje.

A jasně, že ti ten vzorec nevadí, bodejť by ti vadil:)
Reagovat
Nola
OK, plati snad odkedy W sledujem, Rafa iba vyjadril svoj nazor, nebudem ho kvoli tomu kamenovat, mohol hrat nejaky pripravny turnaj, iste si bol toho dobre vedomy

skor by som zjednotila nasadenie aj u bab, nech sa ziadna z nich nemoze stazovat na diskriminaciu
Reagovat
Pe3k
Proto taky nemá ve světě takový respekt jako Roger a většinu jeho fanoušků tvoří sociopati typu trollhand.
Reagovat
George_Renel
jak hrál dneska Čilič? .-)
Reagovat
smazaný uživatel
Hral krásne, spolu s Rafom si struhol parádnu exhibíciu, zlahka potrénovali, ukazali co to divákom..

Obaja su zdraví, natešení hrať. Bodaj by boli vsetci na tom podobne, ze áno..
Reagovat
Mayo
Cilic nikoho nezaujíma.
Reagovat
Pe3k
Cilic smetl Nadala 2:0.
Reagovat
Nola
a Novak prehral so Shapom
Reagovat
smazaný uživatel
Inteligencia smetla Pe3ka.

Nechala len potopu. Mozno preto ten vztah k vode a rybám, kto vie.
Reagovat
Nola
Felix prehral s Andersonom, d Artagnam s Khacanovom, Klizan porazil vcera maleho Diega, ktory este nedavno na turnaji poslal domov Cilica....
Reagovat
Mayo
Ja ani nevedel, že sa hral nejaký podradny zápas.
Reagovat
smazaný uživatel
Pre hejterov top zápas posledných mesiacov :)
Reagovat
George_Renel
Podřadné zápasy hrají jen podřadní hráči.... :-D
Reagovat
Cico93
Tiež som netušil.
Reagovat
Cico93
Ten smetl jedine Federera na US Open.
Reagovat
Pe3k
Nadala dnes 6:3 6:3, Rafa nevěděl která bije :(
Reagovat
Cico93
Nadal tie zápasy v posl. dobe pravidelne prehráva. O nič nejde.
No a po RG sme už úplne v kľude.
Reagovat
George_Renel
Někde jsem slyšel, že je to hráč který by nevypustil výměnu ani bráškovi. :-)
Reagovat
Pe3k
Vidím ty komentáře, úplný klid :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ten pocit, kedy Pe0k cíti šancu, už len po Exhibícii :)
Reagovat
Kojinho
Klid Forehadne, párkrát vydechni a nadechni do papírového pytlíku a bude dobře.
Reagovat
smazaný uživatel
Ak chces silou mocou reagovat, tak si najprv precitaj prispevok, na ktorý reagujes..

Aby si neposobil tak odveci..:)
Reagovat
mahycek
Budu také chtít vědět, kdy Roger začíná první zápas, abych
si to mohl naplánovat v kapele.
Reagovat
mahycek
Nevíte, co je to za turnaj The boodless ? Je to
axibice a má se to hrát na TV Nova. A kde najdu rozpis
zépasů. Děkuji.
Reagovat
MartinPa
Možná mi něco uniká, ale pokud se nasazená 3 musí utkat s 2 a pak 1, tak o co to má lepší nasazená 2, která se musí utkat s 3 a pak 1? Mohl by do toho nějaký odborník vnést více světla?
Reagovat
ttopi
Tak rozdíl je hlavně v tom, že obecně je zápas 1 s 2 tím nejlepším a pokud je to až ve finále, můžeš do něj dát zbytek sil. Když jsi 3 a musíš třeba tu 1 vyřadit už v SF, můžeš být do finále vyšťavenej. Ne vždy to platí, ale být nasazená 2, nebo 3, je rozdíl, ikdyž nakonec ne tak podstatný.
Reagovat
Tweener
On muže hrát 1. s 2. někdy dřív než ve finále? V ostatních sportech to většinou možné není.
Reagovat
Patik
a k tomu 2ka začína o deň neskôr a má o jeden deň volna tuším menej nakonci turnaja..ide viacmenej asi len o to kto schytá Djokoviča do semifinále..pri tom u Nadala je to smiešne veď ten spraví semifinále raz za desať rokov..takže si len ubližuje zbytočnými rečami.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale prd.

Program sa robí po zrebe.
A na W. hraju muzi pondelok, streda, piatok, nedela druhy tyzden.
Reagovat
Patik
Ale prd.

Federer bude hrať utorok prvý zápas..Djokovič s Nadalom pôjdu už od pondelka.
Reagovat
Ondra979
jo, Djoko bude hrat prvni, Fed druhy a Nadal podle toho, v kter bude pulce.
Reagovat
smazaný uživatel
Pises o konci turnaja. Prečitaj si svoj vlastný príspevok.
Reagovat
Patik
Jeden z hráčov má ak sa nemýlim vždy dva volné dni a druhý len jeden deň volna pred finále na klasickom grandslame..a hráč začínajúci utorok bude o jeden deň volna ukrátený..v nedeľu sa na Wimbledone tuším nehrá..len finále..neviem opravte ma ak sa mýlim..Federer na tlačovej konferencii v Halle sám uviedol že bude hrať až v utorok keďže je ako druhý nasadený.
Reagovat
Denis92
Ano, prvy tyzden sa hra hra obden a nedela je volna. Druhy tyzden hraju vsetci rovnako - pondelok, streda, piatok, nedela. Zamiesat s tym moze len pocasie.
Reagovat
Kozoroh
Roger bude začínat v úterý, ale ne proto, že je druhý nasazený, ale jelikož No1e je obhájcem titulu a obhájci mužského titulu ve Wimbledonu tradičně začínají v pondělí. Dále je No1e 1. nasazeným a je automaticky nalosovaný do horní půlky, takže součinnost těchto dvou faktů nám dává jistotu, že horní půlka mužů začne v ponděli a dolní v úterý. U ženské dvouhry nevíme, která půlka se bude hrát dřív, to určí nalosování loňské vítězky Angie Kerberové. Ta půlka, do níž bude nalosována Angie, startuje v úterý.
Reagovat
tommr
a není to náhodou tak, že v pondělí začíná mužská jednička a v úterý ženská?
Reagovat
Kozoroh
Je to tak, jak píšu - v pondělí začíná loňský vítěz mužské dvouhry (spolu se svou půlkou), v úterý loňská šampionka ženské dvouhry (taky se svou půlkou). Jedničky se řídí podle nalosování obhájců titulů.
Reagovat
Patik
No to viem že obhájcovia idú do akcie ako prví..v podstate je to jedno v konečnom dôsledku Roger hrá proste utorok..Nole pondelok..v pondelok 1 a 3 a v utorok 2 a 4 nasadený hráč tuším no.
Reagovat
spaniel
V pripade ktery si popsal je to to jedno. Ale pokud trojku nalosuji k jednicce, tak dvojka potka jen jedno z nich ve finale, navic treba unaveneho.
Reagovat
MartinPa
Díky za info
Reagovat
Ondra979
aktualne by to melo pomoct Lopezovi k nasazeni, snad se tam vejde protoze on je na trave minimalne top20..tak treba proto RAfo
Reagovat
Kozoroh
Wimbledonský vzorec platí jen pro prvních 32 hráčů, ti jsou pak podle toho vzorce umístěni na jednotlivá nasazená místa. Kdyby wimbledonský vzorec nebyl omezen na skupinu hráčů 1-32 v ATP žebříčku, Lopez by byl nasazený.
Reagovat
Mayo
Tak Bycek sa asi cíti na titul :D a byt 3 nie je moc výhodné, keďže cesta k titulu vedie cez oboch sokov :D :D :D :)
Reagovat
turista
Býk je nenasytný.
Reagovat
smazaný uživatel
Len dodám, ze Federer, Nadal a Djokovic sa v semifinále v Parizi stretli prvykrát od roku 2012..

Takze o čom je vlastne táto debata?..:)

Jeden z nich standardne zahučí pred SF.
Reagovat
Cico93
A všetci štyria aj s Andym? Z hlavy AO12... To už je poriadne dávno.
Ešte aspoň jeden taký GS.
Reagovat
Cico93
A práve to AO je najreálnejšie...že sa ešte tak stane.
Reagovat
smazaný uživatel
V SF komplet big 4?..

To už asi nie. Nie je čas. To by musel byt Murray zhodou okolností nalosovaný do stvrtky mimo top3 a prehryzt sa do sf, a dalsou zhodou okolnosti, mat BIG 3 komplet v SF.
Reagovat
Mayo
To je dosť zvláštne inak, že je tak malo SF v tom zložení.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, len nejakých 6-7 sme narátali tusim zo 60GS a viac.

Tak Rafa sám niekolko GS vynechal, Djokovic do 2011 nevýrazný, tiez 17 a cast 18 Feder 10-11-13 Rafa 15-16..Da sa povedat, ze vzdy niekto strácal, navyse RG a W, tam boli upsety najcastejsie, vo W. sa tusim v sf nikdy nestretli komplet 3, aspon nie po 2008.

Na SF s komplet 3 potrebujes aby ti vyslo 15 zápasov. Kazdy, hoci sviatočný tipér vie, ze akychkolvek 15 zápasov moze byt na tikete problém, kedze to je uz hra s počtami a statistikou.
Reagovat
Vlk-v-trave
https://www.express.co.uk/sport/tennis/1144323/Roger-Federer-Rafael-Nadal-Wimbledon-seedings

"It might make no difference if Rafa is in my section (laughs)," he said.
:D)
Reagovat
smazaný uživatel
Alibista, ako obvykle.
Reagovat
Denis92
Aj si si to precital? Povedal, ze ci bude jedno ci je 2 alebo 3 ak budu s Nadalom spolu v sekcii. V takom pripade je uplne jedno, kto ma pred menom cislo 2 a kto cislo 3.
Jedina vyhoda je, ze dvojka sa nestretne s Djokovicom skor ako vo finale.
Reagovat
Roger_Federer
Pred RG, bylo jasné, že organizatori, delaji vsechno proto, aby Nadal vyhrál (dalsi, rekordni) 12 RG, nejpomalejsi jurt v historie, pomale mice, vydiditelne zzvyhidnivani Spanela..nikdo si nestezoval, Djokovic, ani Federer.., nikdo
Ale Rafa si poplace, protože je nasazena 3..
Reagovat
Cico93
Áno, už len Rafa je na RG odkázaný na pomoc niekoho.
Reagovat
smazaný uživatel
Jediny, kto je odkázaný na pomoc ostatných je samotný Dominik Federer. Najlepšie na pomoc lekárov..
Reagovat
turista
To nebylo rozhodující. V roce 2016 byly na RG taky pomalé kurty a pomalé míče a vyhrál Djokovič. Nadal tam měl dobré vylosování. To bylo důležitější. A Thiem taky odvedl tu svoji černou práci v SF.
Reagovat
smazaný uživatel
Aké vyzrebovanie je zlé pre Nadala na RG?..:)
Reagovat
turista
Například Djokovič nebo Thiem v ČF či v SF.
Reagovat
turista
Nakonec i Toni Nadal přiznal, že Novaka Djokoviče nechtěli do finále kvůli případné porážce a 16.GS pro Djokera. Tak jim ho Dominic ve vyčerpávajícím pětisetovém SF odklidil a odvedl tak černou práci.
Reagovat
Patik
Je to trošku prekvapujúce veď Strýčko Pony priam kypí sebavedomím ohľadom svojho junáka..Rafa si verí Rafa vyhrá toto hento Rafa má nato má na hento...ale keď má dojsť na zápas s Djokovičom tak Toni skloní hlavu a prosí boha aby nestretol Noleho.
Reagovat
Marduch
Také mi přišlo celkem zajímavé, že jak Rafa drží ohledně soutěživosti mezi Big3 určitou zdrženlivost ("je hloupost koukat k sousedovi, jak má auto, dům...), tak strýko naopak, když vyloženě kvitoval, že Djoker se prohrou s Thiemem k Rafovi v GS nepřiblíží a naopak Rafa mu odskočí..
Reagovat
Mayo
To s tým domom, autom a záhradou sa mi páčilo. Povedal niečo iné, nové :D
Reagovat
Marduch
Snad nechytá filozofický manýry od Djokera :D
Reagovat
Ondra979
no jen jestli se mu to da verit, myslim Rafovi. Neverim tomu, ze nechce dohnat Federera, myslim, ze to chce moc, ale nechce to tolik davat najevo
Reagovat
Marduch
proto jsem použil slovo zdrženlivost.. řekl bych, že dávat to najevo by pro něj znamenalo zbytečnou kumulaci pozornosti a tlaku do zbytku kariéry, tak se spíš podle mě snaží tu věc - dílem pro sebe a dílem pro veřejnost - odlehčovat, bagatelizovat..
Reagovat
steve79
Na Rogera docela vysoky kurz.
Reagovat
misoSK
Čo do toho pletiete Serenu? Ženy sú nasadzované podľa rebríčka akurát je tam klauzula ?except where in the opinion of the committee, a change is necessary to produce a balanced draw.? To isté si vyhradzovali vlani na US Open, keď prisľúbili Serene nasadenie, ak by sa dovtedy nedostala do top 32. Mužský a ženský systém na Wimbledone je úplne iný, no všetky médiá to ako ovce kopírujú a všade tvrdia, že Serena ťažila z toho, čo sa týka aj mužov.
Reagovat
ttopi
A nehrál u ní taky roli chráněný žebříček?
Reagovat
misoSK
Chránený rebríček nepredurčoval k nasadeniu, hoci ho mala zmrazený ako jednotka. Každopádne ide o túto výnimku, ktorá je v regulách, ale nemá nič spoločné so systémom, ktorý je pri mužoch prepracovaný a je založený na špeciálnom bodovaní, nie na rozhodnutí niekoho uprednostniť.
Reagovat
Pe3k
Nadal je nejvetsi plačka na okruhu. Pokud mu neco nehraje do karet tak si bude neustale stezovat...
Na druhou stranu, pokud se ho nekdo zepta a on uprimne odpovi, nevidim v tom problem.
Reagovat
Torresek
Největší plačka? Jen proto že se ho novináři ptají a on odpovídá podle pravdy tak je plačka? Chytré....
Naopak je fajn že aspon někdo se neschovává za kecy a řekne co si myslí.
Snad každému je jasné že Nadal je vyjímečný, jeho urputnost a snaha neustále vyhrávat je v něm prostě zakořeněná a působí díky tomu zvláštně pro mnoho lidí.
Já ho naopak beru, takový přístup k sportu se mě líbí
Reagovat
ttopi
Plačka je v tom, že má vůbec takovou myšlenku. Je hezký, že je upřímný, ale ta jeho myšlenka není správná.
Reagovat
Torresek
Protože je "jiný" všechno bere vážně, nad vším přemýšlí , snaží se být nejlepší a proto je úspěšný , ikdyž pro spoustu lidí strašný, nudný, otravný a ty jeho zvyky :D
Reagovat
Pe3k
Na vsim premysli? To ti rikal a nebo jak to vis?
Reagovat
ttopi
Já to nemyslím špatně vůči němu. Jen se mi, a dalším lidem, nějak nezdá, že s tím teď přijde, když je to letitá tradice a má to své důvody a řekl bych, že to logiku má. Ta travnatá sezona je specifická, krátká, a brát v potaz aktuální formu z trávy má smysl si myslím.

Vypadá to, že Nadal cítí, že těch šancí mimo antuku na zisk velké trofeje už moc nebude, tak přemýšlí o každém dílčím kole.
Reagovat
smazaný uživatel
On s tým neprisiel.

Prisli s tým médiá, kedze tento rok to bolo aktuálne..

Vy FFF viete do kolko narátat, naozaj?..Viete aj dvojciferne?..fakt
Reagovat
ttopi
Nadal ale ví, že tento systém je letitý, tak pokud na to má takový názor, mohl s tím přeci přijít sám již dříve, že se mu to nelíbí.
Reagovat
smazaný uživatel
Inými slovami, vzdy sa dá najst nejaká výhybka, prečo Nadal pochybil, ze áno :)

Zbytočná kovbojka. Spýtali sa ho, odpovedal. Zrejme clovek pri beznom rozhovore neanalyzue do hlbky, co kedy kde a ako povedal. Nič ostré nepovedal, naopak. Celkom s pokorou dodal, ze to akceptuje.

Ale chápem, že tú žlč, naakumulovanú po RG bolo treba dostať von. Ja sa len smejem..

Dvojka je výhodnejšia ako trojka. Ale ruku na srdce. Ak bude Djokovic v semifinále, tak uz bude aj vo finále, je to jedno. Navyše, ak bude Nadal vyzrebovaný do Fed polky, bude hrat casto svoje zápasy mimo centr kurt, kde dostane prednost Feder, co moze byt rozhodujúce.
Reagovat
peRFect
Kdyby za ten svůj žvejk dodal, "že si na to ale za ty roky už zvykl", mělo by to jiný význam. Nicméně mě je to stejně šumák :-)
Reagovat
turista
No když se Andy Murray může po operaci kyčle vrátit tak Rafa Nadal může klidně uvažovat o 100 titulech. Dnes se to dá hrát i s umělými klouby.
Reagovat
a.magerova
Mně připadá, že nad vším přemýšlí vždy ve svůj prospěch - OH na antuce, TM na antuce, W špatné nasazování, Madrid modrá antuka, Bernandese nechci na svých zápasech.... prostě furt něco... a že neřekne, aby byl Master na trávě, když je tak pro spravedlnost....
Reagovat
Kojinho
+1
Reagovat
Pe3k
Presne tak.
Reagovat
Kozoroh
Máš naprostou pravdu. Proto Nadalovy výroky vyvolávají takovou averzi k němu.
Reagovat
smazaný uživatel
A mozno este tých pár klepcov na RG a v NY, v tom este hrá rolu, ze áno?..:)
h
Reagovat
peggy
Nadal,toto rikal jiz pred asi dvema lety,nu dedousek musi,mit vzdy neco pro neho dobreho,vek je vek aby mohl vyhrat a mit lehke soupere.Djokovicovi je to jedno,ale Rafa bude drit jak nejlepe umi,prestoze trva neni jeho nejlepsi parketa.
Reagovat
spaniel
Nazorna ukazka inteligence Nadal fans...
Reagovat
peRFect
Nejsi ty blondýna?
Reagovat
Ondra979
no jedna vec je zajimava, NAdal hraje wimbledon po x te, dobre vi, ze maji tento svuj system a nikdy mu to nevadilo, az ted najednou mu to vadi. Tak proc se neozval driv? No stejne mu to bude prd platne, ale nepusobi to moc dobre od nej.
Reagovat
Mayo
To je pravda.
Reagovat
Cico93
Myslím, že on už bol k tomu kritický skôr. Nie som si, ale istý.
Reagovat
Cico93
Povedať svoj názor je v pohode, palec hore.
Reagovat
Mayo
Neni, keď ho vysloví El Matador.
Reagovat
Torresek
Páni tady je spousta lidí co ho nemá ráda.
Jen řekl co si myslí, z mého pohledu fajn že neťápe kraviny a raději řekne jak to cítí ale Wimbledon to má vymyšlené dobře.
Navíc TOP 3 má přeci jen lehčí los více méně na všech GS nemají to tak že druhé kolo Medvěd, třetí Shapo, čtvrté Tsitsi apod.
Také si myslím i vzhledem k aktuálnímu rozpoložení že jestli potká v SF Fedexe či Djokera tak to bude těžké ať chce nebo ne
Reagovat
Roger_Federer
Proc to nerekl uz před x lety, nebomu to zacalo vadit az v roce 2019 ?
Reagovat
Torresek
Protože se ho na toto téma zeptali letos? :D já nevím, není to jedno? Prostě se ho zeptali a on odpověděl a hned aféra RafaGate :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ze preco to nepovedal skor?..

R_F dokáže vzdy zaručene pobavit, dostat cloveka do kolien. Ten clovek je boží :)
Reagovat
Roger_Federer
Řekl genialni, stratég z Blavy, jsem pocten :)
Reagovat
sojka1
vsechno souhrnne ctu az ted, ale prijdes mi svoji reakci mnohem "zvlastnejsi" nez R_F... jako klidne bud v kolenach, ale on se (a pise to tu i magerka) vlastne uplne normalne divi, proc Rafa hned nekritizoval system, kdyz se mu nelibi a proc proti nemu vystupuje az v okamziku, kdy ho zasahl. A principialne je taky uplne jedno, jestli se ho ptali nebo ne... :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Principiálne to jedno nie je, ci sa pýtali alebo nie..

Zaujímave, ze Serenu si obhajovala, ze sa do tej situácie s tlačovkou iba dostala a nebola to jej iniciatíva. A teraz je to zrazu jedno :)

Sojka Sojka
Reagovat
Fandina
Srovnávaš nesrovnatelné, něco jiného je vyjádřit se k něčemu, jako Rafa a něco jiného je konat, jako Serena, když chtěla místnost hned.
Reagovat
janek_da
Rafa na te fotce vypada jako celkem dobre vypadajici padesatnik
Reagovat
Roger_Federer
Jj, ma uz po sezone ;)
Reagovat
Vlk-v-trave
Pochopitelně, kdy se nám rozvířila akce s nasazováním...tak nesmí chybět protagonista Alex Corretja, který zavzpomínal na rok 2000 ve Wimbledonu.
Byl to rok, kdy začla platit dohoda o nasazování dle povrchu ...a smluvně to podepsal tehdejší ředitel Tim Phillips s ATP.

Byl to krok, který měl být vzorem i na jiných GS, další měl být US0...kde nakonec rozhoduje částečně American Series ... o co tehdy šlo...

O problém hráčů, kteří by se mohli vymlátit mezi sebou již v prvních kolech, vzhledem k specifickým povrchům. Ve Wimblu, tzv. travaři..

Rok 2000 byl velmi specifický, neboť Tim Phillips, tehdejší šéf All England Clubu dostal od ATP jaksi zelenou dost těsně před začátkem turnaje.
Dalším problémem byl vliv vzhledem k nasazování hráčů, neboť jich bylo pouze 16. A tak někteří ztratili nasazení...

Alex Corretja tehdy odmítl hrát...k němu se přidali Costa, a někteří další antukáři... Tim Phillips se pochopitelně usmál, Alex po něm dost jel, až tak že...ATP jim pohrozila sankcí 20 000 dolarů...aféra to byla bouřlivá, a někteří hráči se navzájem ani nemuseli...drsný boj:)

Pochopitelně všichni do turnaje nastoupili, ale bylo pořádně horko:) Na základě nejen protestu Alexe byl již v následujícím roce zaveden systém 32 nasazených a tento systém byl hráči přijat.

Pochopitelně na konci článku nesmí chybět pozitivní patos velkého hrdiny Alexe Corretjy, který se tak postaral o spravedlivý systém...


Alex Corretja s Timem Phillipsem jsou dnes v přátelském vztahu... a Alex dodává že rádi vzpomínají na tyto bouřlivě časy.

http://www.puntodebreak.com/2019/06/25/wimbledon-cabezas-serie-dia-cambio

*
Už se těším na vyjádření Fedexe...
...jinak ten rok 2000 drsná jízda...Alex má asi pravdu v tom, že 16 je na takový systém asi málo...dále je zajímavé, že také je na tom vidět to politické zákulisí mezi ATP a GS...a to je za mne asi to nejblbější...
Reagovat
peRFect
neměl jsi epileptickej záchvat když jsi to psal?
Reagovat
Mayo
Rafa ako vždy múdro.
Reagovat
Franky
poklon sa fuentezovi pripadne ti flasnem a pobozkas zem vyber si
Reagovat
Mayo
Vyber si disciplínu.
Reagovat
smazaný uživatel
Aj by som ti povedal, ze ty sa pokloň soške panenky Márie..

Ale nie je dovod. Moc ti do vienka nenadelila.
Reagovat
Ondra979
tohle nechapu,Rafa ma svoje vystrelky, ale holt je to tenisova persona, tak ze na antuce mu leccos projde se da pochopit, terapeuticka vyjimka uz o neco hure, ale mel ji. Ale tohle hrac jeho formatu vubec nema zapotrebi, pusobi to ufnukane skoro jak od Burese, shazuje se, ale je to jeho volba
Reagovat
smazaný uživatel
navyse s tym aj tak nic neurobi,na jeho mieste by som tvrdil,ze celu proceduru chape,sam si uvedomuje,ze Roger si nasadanie zasluzi a podobne keci:-)
Reagovat
Vlk-v-trave
https://www.youtube.com/watch?v=y-W_tUY-AKU

- hodnocení RG.
- hodnocení Lopeze a Queens.
- hodnocení povrchu trávy
- hodnocení nasazování na Wimbledon...

Za mně nejlépe zhodnotil tu trávu...hodně nestabilní, ale rád na ní hraje:)
Reagovat
paddy
Rozhovor není úplný.
V celé verzi Rafa hovořil o tom, že požádá organizátory Roland Garros, aby od příštího roku změnili povrch na trávu. Bude to pak jediný GS na trávě, kde bude uplatněno férové nasazení podle žebříčku. Jestli se tak stane, tak Rafa tam podle svých slov začne jezdit o to raději. Už aby to bylo.
Reagovat
smazaný uživatel
tvl, Nadala sa pýtajú, uprimne odpovedá a fanatici hneď v kŕči :)

Smiešne..
Reagovat
Stan_Borowitz
Ano, asi stejně směšné jako když se Plíškové zeptali, jak se jí hrálo na centrkurtu na RG, a ona řekla, že je to podsypané spoustou antuky, asi kvůli Rafovi.

Tehdy byli fanatici taky v kŕči a tvrdili, že "Pliskova moc inteligencie nepobrala" a tak.

Holt prostě každý fanatik si zaslouží svých pět minut slávy, akorát jeden si jich nárokuje pět milionů.
Reagovat
smazaný uživatel
Jablčka a hruštičky..

Tož, dobrú chuť :)
Reagovat
Stan_Borowitz
Jj, vím, že ti tajle ovocná kombinace obzvlášť chutná, nemusíš to zdůrazňovat...

Ale v tomto případě máš výjimečně pravdu. Karolíny se "pýtajú" a ona "uprimne odpovedá", protože s Rafou asi těžko bude na centrkurtu někdy hrát, zatímco Rafa dost nepokrytě naznačuje, že by ho bez ohledu na roky platná a dobře známá pravidla měli nasadit jako dvojku...
Reagovat
Patik
Hmmm...Rafa dostane otázku..reaguje úprimnou odpoveďou
My dostaneme tému k diskusii úprimne sa vyjadríme a sme v kŕči..Smiešne.
Reagovat
smazaný uživatel
Prisypali antuku kvoli Nadalovi..To je bohapustá DOMNENKA vycucaná z prsta.

To, že Wimbledon ako jediný nerešpektuje oficiálne body z celoročného rebríčka, to je holý FAKT, na ktorý Nadal upozornil, keď sa ho médiá pýtali na názor. Navyše so suchým dodatkom, ze to rešpetkuje, a do SF je to aj tak jedno..Takže naozaj len zbytočná hystéria Federer fanatikov, ktorí konečne mohli vyventilovať ďalší GS pre Nadala :)

Inak, ak by podobný postup zvolili na RG, tak je Federer zrejme večne nenasadený, alebo by si rovno strihol kvalifikáciu.

Takže, toto je ten rozdiel. No nabudúce už budeš vedieť Stanko.
Reagovat
spaniel
Kdybys chapal rozdil v poctu turnaju na trave a na antuce, tak bys takovou blbost nemohl napsat. Teda mohl, protoze jsi to ty.
Reagovat
Roger_Federer
Proboha, co ponem chces?, zazraky..Vime že tomu proste nerozumi.
Reagovat
smazaný uživatel
Irelevantné..

Pocet turnajov neni rozhodujúci.
Reagovat
Roger_Federer
Mluvis o 2 max 3 nejuspesnejsi hraci na RG(celkove antuce) za poslednich 15let, i presto, ze 3roky na ni nevstoupil..
Reagovat
Pe3k
10 let a jeste si se nenaucil toho trotla ignorovat...
Reagovat
Roger_Federer
Bavi me jak je zduty.
Reagovat
Pe3k
Nevim do jake miry te to bavi, ale on temi vecmi co pise se snazi hlavne provokovat a kdyz se mu to povede ma z toho radost...takze ignorovat ho a tu radost mu nedoprat, to je nejlepsi taktika.
Reagovat
Pe3k
10 let a jeste si se nenaucil toho trotla ignorovat...
Reagovat
Torn
Ona řekla kvůli Nadalovi,ale už neřekla, jestli to je pro něj výhoda nebo nevýhoda.
Reagovat
smazaný uživatel
Precitaj si to este raz a s porozumením.
Reagovat
dappe
V křeči je především Nadal, proto také možná vynechává tréninky. Teď rychle opět zařídit nějakou "výjimku", tedy takovou, která je v pořádku a spravedlivá!
Reagovat
Kozoroh
Kdyby Nadal věčně neremcal nad TM v hale, neodstavoval Bernandese ze svých zápasů atd., pak by reakce vypadaly jinak. Toto jeho vyjádření zapadá do obrazu věčného stěžovatele. Vždy, když něco propaguje, že by bylo dobré pro tenis, by ve skutečnosti bylo výhodné pro něj.
Reagovat
smazaný uživatel
No vidis. Takze si za 15 rokov nazbieral 3-4 incidenty, vyhlásenia..Paráda :)

Mozno keby ich mal Djokovic tiez tolko, tak sa konecne cíti oblube...
Reagovat
spaniel
Zapomnels na jeho navrh dvouleteho zebricku :D Vzdy kdyz s necim prisel, tak to bylo dobre hlavne pro nej. Humbalito :D
Reagovat
Fandina
Rafa mě dostal před x lety, jak prosadil, že v Madridu se nehraje na modré antuce. Od té doby ho beru za zdatného lobistu. Možná by se mohl dát na politiku. I když pořád nevím, jestli ta jeho prohlášení jsou jeho nebo mu někdo radí.
Reagovat
a.magerova
Já tomu říkám fňukna né lobista... :-/
Reagovat
Fandina
To už nevím, jestli fňukna nebo lobista. V podstatě je to fuk. Možná, že je to fňuka schopná prosadit svoje názory, otázkou je, jestli jsou jeho nebo mu to někdo radí. To nevím. V každém případě mám raději typy lidí, kteří si dovedou poradit s kdejakou situací a nepotřebují k tomu extra výhody.
Reagovat
sojka1
a tak zase, on se vlastne i tak tvari, ze jako jooo, prijmu to, musim si poradit se vsim.... nakonec, to mi k nemu celkem sedi a to bych mu i verila, tady vsak evidentne jde predevsim o to zakaleni tradice vypustenim hnusneho a vypocitaveho inkoustu... a neco tak sofistikovaneho z jeho hlavy nebude... :-)
Reagovat
Fandina
Tak ano, tady jde o to něco říci ... to beru, ale pamatuji na Madrid. Řekl, že jestli tam bude příště modrá antuka, tak on hrát nebude. A prosadil to. Jinak souhlasím, že Rafa spíš vypadá na dobráka než na cokoli jiného.
Reagovat
Stan_Borowitz
Tak naštěstí Londýn neleží ve Španělsku.
Reagovat
Fandina
Tak samozřejmě, že ten důvod, že to prosadil, se nabízí. Ale i tak.
Reagovat
mahycek
Přesně tak Fandino, v roce 2012 se hrálo na modré a Berdych
hrál Federerem finále. A tam to začal bojkotovat s několika
hráči. Buď oranžová, nebo nepřijedu.
Reagovat
Fandina
Přesně :-) a díky za reakci na komentář, snad se nejedná jen o ty moje :-).
Reagovat
a.magerova
Prý antukový král... a na modré vyhrát nedokázal... ;-)
Reagovat
Vlk-v-trave
Djokovič chápe, že je Federer velkým hráčem, jeden z největších hráčů historie, má nejvíce titulů z Wimbledonu, a jestli si to někdo zaslouží, tak určitě on, jako tu dvojku, ale na druhou stranu se staví na stranu Nadala.

si myslím, že jako ukázka to stačí:D)

http://www.puntodebreak.com/2019/06/25/djokovic-pone-del-lado-nadal-resulta-sorprendente-le-quiten-cabeza-serie-no2

* to mi připomíná to slavné...má pravdu předsedo:D)
Reagovat
Haitik
Ale když byl Djokovič také ve Wimbledonu zvýhodněn, tak to překvapení nebylo.. Tak to bylo OK.. :D
Reagovat
Patik
Bla bla bla a nakonci toho všetkého ..nič s tým neurobím a musím to rešpektovať..načo tá omáčka okolo toho..ľudia tu na tenisportáli vedia čo je vo veci ako to chodí aj s turnajmi a Nadal jak keby padol z jahody..
Reagovat
Stan_Borowitz
on Rafa zjevně ani neví, jak se to počítá, že jsou na to jasně daný pravidla. Myslí si, že to je jak na Roland Garros, kde si organizátoři dělají, co chtějí...
Reagovat
Stan_Borowitz
Anebo ještě hůř, dobře ví, jak se to počítá, a vyvíjí na pořadatele nátlak, aby ho protežovali jako na Roland Garros. Ale to snad nemůže projít, něco jiného je, když na RG tlačí nejlepší antukář historie, a něco jiného, když na WB hráč, který historicky na trávě není ani v první dvacítce...
Reagovat
tito
Renshaw, Doherty, Wilding, Tilden, Perry, Laver, Borg, Becker, Sampras, Federer Djokovic.
Hráči, kteří mají 3 tituly a více od r. 1877. Možná jsem někoho přehlédl. Ale určitě ne dalších 9. Rafael Nadal 5x F 2x W.
Reagovat
tito
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Wimbledon_gentlemen%27s_singles_champions
Reagovat
Stan_Borowitz
Pardon, není ani v první desítce.

Asi moc často čtu statistiky Forehanda a už to nějak chytám...
Reagovat
Vlk-v-trave
Ale zase budeš velmi zběhlý v množinách a podmnožinách.:)
Reagovat
Stan_Borowitz
Jj, třeba vyřeším i hypotézu kontinua...
Reagovat
sojka1
jako, ze bys ji hodil do plusu? :-)
Reagovat
Vlk-v-trave
Tak na to nemám:) Přeji hodně zdaru...já jsem tak max. schopný za pomocí Axiomu výběru určit Nadala za nejúspěšnějšího hráče Wimbledónu...neboť pouze v roce 2008 byla tráva slušně kvalitní, pro mně jasný výběr jednoho prvku z množiny pochybných travin, na které by bylo urážkou udělat nedělní piknik, neboť by tu travinu nespásal ani dobytek...víc asi ze sebe nedostanu:)
Reagovat
sojka1
:-)))
Reagovat
stopan
Nadal ma co najmenej kritizovat nasadzovanie na grandslamoch, pretoze to ci bude mat sancu prejst daleko v turnaji v konecnom dosledku zalezo od rozlosovania organizatorov, ak budu nadalovi opat odpratavat potencialne hrozby na opacnu stranu pavuka, ako naposledy na AO ci French open , kde nadalova pavukova cast pripominala do semifinale grandslamu skor nejaku 500vku nez grandslam, tak nema co kritizovat.Nemusia mu stale organizatori ulahcovat cestu do zaberecnych kol, naviac v sucasnosti v kvalitou aj tak preriedenom atp rebricku, v ktorom absolutne chybaju hraci druheho sledu ako boli del potro, tsonga, berdych, nalbandian ci gonzalez, soderling... Federer, Nadal , Djokovic, potom este labilny zverev, thiem, mlady tistsipas kus vykocil a potom obrovska vykonostna diera, necudujem sa ze veteran Lopez dokazal vyhral Queens.
Reagovat
Labi
kamaráde Wimbledon tady byl dávno před tebou a bude tady ještě dlouho po tobě....až budou na trávě aspoň 1-2 Masters aby travaři stejně jako antukaři mohli vylepšit pozici v žebříčku před GS, tak se bavme o nějaké spravedlnosti
Reagovat
smazaný uživatel
No som si ista, ze vedel co treba urobit preto, aby bol druhy nasadeny. Kludne si mohol ist pinknut dva zapasy a mal by to v kapse, a nemusel sa teraz stazovat. :)
Reagovat
Ereinion
Vzhledem k tomu, že se na trávě hraje jen pár týdnů v roce, žádný Masters (narozdíl od antuky a hardu), tak to nasazování dává naopak perfektní smysl...když tedy někdo vyhraje 500, tak za to pro Wimbledon dostane 1000 bodů, tzn. jako by vyhrál Masters.
Nevím, proč by výhra Monte Carla měla být pro Wimbledon hodnocena víc než Halle nebo Queens...
Reagovat
Grape
Souhlas. Rafovi jednou vadí že se TM nehraje nikdy na antuce, podruhé zase, že ve Wimbledonu jinak nasazují... Ale je to jak říkáš, na trávě se toho hraje málo, kdyby se toho na trávě hrálo tolik jako na antuce a naopak, tak Rafa možná ani nikdy nebyl jednička a celkově by měl o dost míň úspěchů (což nic nemění na tom, že je to vynikající tenista, ale těmahle kecama si jen škodí..)
Reagovat
annah
+111111
Reagovat
slacker
tak hlavne aby mu na centr nenasypali antuku jako na RG
Reagovat
com
a neni to jedno jestli bude dvojka nebo nasazena trojka.. SF proti Federerovi, nebo Djokovicovi vyjde nastejno :D
Reagovat
Vlk-v-trave
Jste si jistý pane inženýre...
Reagovat
Vlk-v-trave
Doufám, že na konci svého vyjádření nezapomněl na srdíčko.
Neboť, kdyby né... to by mně opravdu mrzelo...
Reagovat
Nola
netusim, comu sa divi, mam pocit, ze vlani bol vyssie nasadeny aj on oproti rebricku, mozno obaja starnu a pamat im tym padom nesluzi
Reagovat
Vlk-v-trave
asi jo:)
Reagovat
paddy
Spíš mu vadí povrch, asi cítí, že se nedostane daleko.
Kdyby tam byla antuka, tak by možná byl i 1. nasazený (přepočítá to někdo?), a na nic by si nestěžoval. :-)
Reagovat
Vlk-v-trave
Já to tipuji na tu ztrátu paměti:)))
Reagovat
Dobry-den
Na to přišel brzo.
Reagovat
Frantz
Wimbledon je prostě shit turnaj - nasazování, hnus rozšlapaný kolem BL, bílí panáci, volná neděle..všechno na houno
Reagovat
spaniel
Tak brecis spolu s plesatou, uz chybi je treti tutmak a jste komplet. Pristi rok bude plesata becet, ze by se mel Wimbledon hrat na antuce.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist