Nadal nadělil 'kanára'. Titul pak ale získal Davyděnko

9. 1. 2010, 21:11
Aktuality 201
ATP DAUHÁ - Titul z Dauhá vyfoukl nejlepším tenistům světa Nikolaj Davyděnko. Poté, co ruský tenista vyřadil Federera, ho v dnešním finále s Rafaelem Nadalem nerozhodil ani výprask v prvním setu a utkání otočil.
Profily hráčů
Nikolaj Davyděnko

Nikolaj Davyděnko do zápasu nevstoupil vůbec dobře a v první sadě dostal "kanára". V druhém setu se ale zlepšil, a když v tie-breaku odvrátil dva mečboly, získal sadu pro sebe. V třetím setu už měl ruský tenista navrch a zápas rozhodl při Nadalově podání.

"Nepřijel jsem sem vyhrát, hodně mě to překvapilo," říkal po utkání Rus. "Získat tady titul je skvostný pocit. Hrál jsem tu v semifinále, finále, ale ještě nikdy jsem nevyhrál."

Včera ruský tenista vyřadil Rogera Federera a podruhé v kariéře dokázal na jednom turnaji porazit jak švýcarskou světovou jedničku, tak Nadala. Vedle Davyděnka má podobnou bilanci s nejlepšími dvěma hráči současnosti ještě Argentinec David Nalbandian.

Loňský šampion Turnaje mistrů Davyděnko navzdory nepovedenému vstupu do zápasu potvrdil, že se mu proti Nadalovi v poslední době daří. Loni ho ve třech vzájemných zápasech dvakrát porazil a v obou případech soupeři nedovolil uhrát ani set. Celkovou bilanci s Nadalem si dnes šestý hráč světa vylepšil na pět výher a čtyři porážky.

"Nikolaji gratuluji k vítězství. Hrál něuvěřitelně, lépe než já," uznal Nadal.

- ATP 250 DAUHÁ (Katar, tv. povrch, 1.024.000 dolarů) -
sobotní výsledky (09. 01. 2010)

Dvouhra - finále:
Davyděnko (3-Rus.) - Nadal (2-Šp.) 0-6 7-6(6) 6-4

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

201
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
smazaný uživatel
Skvěle, Nikolaji, když jsem tě viděl v prvním setu, jak tě tam Nadal prohání a nebylo prostě možné proti němu získat ani ten jeden jediný game, začal jsem ti fandit!!!!! To, jak jsi to ustál, bylo neskutečně, jedna z největších podívaných na turnajích, kde se hraje na dva vítězné sety!!! Doufám, že zmákneš konečně ten GS!!! AO volá!!:-)) Vamos Nikolaj!!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Takže jak to sleduju,o nic jsem nepřišel,člověk sem jen nakoukne a zírá,jak zde máte nablito,jako vždy...:-((Tenisu zdar
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, nebo by mě tu udělali správcem, taky řešení.:-D
Reagovat
a.magerova
A byl bys spravedlivý správce? Jakože i Rafa i Roger i ostatních nejmíň 100 dalších? I "modní okénko" bys toleroval?!
Reagovat
smazaný uživatel
Já nejsem proti nikomu zaujetý, uznávám všechny tenisty jako borce, Rafa i Roger jsou pro mně dva z nejlepších. A módní okénko bych toleroval a i sám do něj přispíval, celkem mě to totiž zajímá, víc než tyhle rádoby "diskuze"
Reagovat
smazaný uživatel
pardon, zaujatý
Reagovat
a.magerova
OK, tak až budeš kandidovat, dej vědět, pošlu Ti hlas :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Představte si co by tu někteří dělali kdyby na tenisportálu zrušili diskuze?Co by celé dny dělali? A já jsem pro, jen ať je zruší, je to tady jedna velká žumpa která nikdy(bez šance) neskončí.
Reagovat
smazaný uživatel
Příjmy z reklamy a čtenost webu spolu poněkud souvisí. Bez diskuze by se jim toho naklikalo mnohem míň.
Reagovat
smazaný uživatel
Nebo alespoň zavést podobnou diskuzi jak na Novinky.cz, jméno a adresu. Docela by mě zajímalo jestli by se to nějak změnilo, protože přece, psát v anonymitě a nebo pod svým příspěvkem mít i jméno s příjměním a adresu je jiný šálek kávy.
Reagovat
smazaný uživatel
Asi by se to zmenilo, na chvili, ubylo by par lidi, ale za par tejdnu by to bylo uplne to samy
Reagovat
a.magerova
A jak by si to ověřovali, posílal by se jim ofocený občanský průkaz, klidně napíšu Jana Nováková, Praha 1 i s emailovou adresou jana.novakova1111@novakov.cz :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Na uvedenou adresu by ti musel přijít poštou potvrzující kod.
Reagovat
smazaný uživatel
myslím,že to nespravia...práve naopak,čím dlhšia diskusia,tým lepšie a tak majú za hádky radosť by som povedal:-) akurát by ale mohli ozaj začať blokovať nicky...
Reagovat
a.magerova
Jakože Českou poštou a papírovým dopisem ?!
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, nebo by mě tu udělali správcem, taky řešení.:-D
Reagovat
a.magerova
Doporučeně ?!
Reagovat
smazaný uživatel
ano, pak by to začalo mít grády.
Reagovat
a.magerova
No jo to já taky nechápu :-(( ať tu je nebo né, furt se o něm píše, holt celebrita.
Reagovat
smazaný uživatel
souhlasím, Českou poštou a doporučeně - odplevit od maďarů, tatarů apod. verbeže
Reagovat
smazaný uživatel
Nesmysl. To by byl konec diskuze, stejně jako na novinkách. I kdyby veřejně mělo být vidět jen město, bez ulice. U menších měst nebo vesnic (nebo u jména s výjimečným výskytem) by i tak šlo vlastně o 100% identifikaci čtenáře.
Ta jejich současná sterilita je deprimující, nemá cenu to číst. Nevidím sebemenší důvod, proč někomu dávat adresu a strachovat se, že by se třeba někdo z nějaké menšiny (víme jaké) cítil názorem dotčený.
Reagovat
a.magerova
Třeba v deníku sport chtěli jen emailovou adresu a nějaké heslo.
Reagovat
smazaný uživatel
To chtějí všude, ale novinky.cz jsou vyšinuté tou adresou, která musí být platná. Kašlat na ně. Taky se mi zdá, že mnozí anonymní ubožáci pak přešli na idnes, což je teď taky slušná žumpa.
Reagovat
smazaný uživatel
Tohle ti Barneyy cist nebude, von si radsi precte, ze jsou spanele uschly kytky
Reagovat
smazaný uživatel
mne vždy príde úsmevné,keď vidím ako mu niektorí tu prítomní prehovárajú do duše a skúšajú používať argumenty a logiku:-)
Reagovat
a.magerova
No ale za pokus to stálo, né?! Kytky teď pod tím sněhem nejsou stejně vidět :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
jak to bylo ta pisnicka, letos nikde nejsou kytky, asi mraz je skosil macetou...:DDD
Reagovat
smazaný uživatel
Tak zrovna Sob je na logické uvažování ten pravý, dneska (a nejen dnes) se předvedl dokonale :-DD
Reagovat
a.magerova
Jo jo ta se Rottrové moc povedla :-))
Reagovat
smazaný uživatel
hej,nejak prestal s tou svojou mantrou,ale šak ono to zas určite príde,o to strach nemám:-)
Reagovat
smazaný uživatel
tak myslím, že ak by si argumentoval a písal to, čo dnes soobovi, tomu druhému, tak by sa ti dostalo akurát xenofóbnych urážok a bezduchých žvástov:-) a ako pozerám, tak sa k tomu soob neznížil (aspoň to teda neviem nájsť, ak sa mýlim, tak ma kľudne oprav):-)
Reagovat
smazaný uživatel
Hej...a proč ho vůbec vzpomínáš ...to tedy fakt nechápu.Strašně vás sere a když tu není tak máš stejně blbé pindy....
Reagovat
smazaný uživatel
tak sa možme dohodnúť,že ak tu prestane chodiť,tak prestaneme mať blbé pindy:-) myslím,že napr. pod podobnou petíciou by sa našlo dosť hlasov:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Já právě nechápu to, že když tu nic nepíše tak vy píšete co by asi napsal a proč tady není? To je přece blbost.
Reagovat
smazaný uživatel
maďar bude čecha vyhazovat z diskuze na českém portále??? No to není špatný joke na závěr týdne :DDD
Reagovat
smazaný uživatel
přesně tak, nejvíc moralizují a Dušínují ti největší fanatičtí ubožáci
Reagovat
smazaný uživatel
tak ono povedal by som,že zas tak úplne to neplatí,ale holt niekedy to je tak,že sa na diskusii rieši miestny šašek:-) ale skor v zmysle toho,že sa ostatní bavia na jeho blbostiach,nie že by im chýbal:-) toť aspoň moj názor...
Reagovat
smazaný uživatel
Mně třeba Barney nevadí, mimo toho, že vás tady dráždí...někdy docela drsně tak píše i věci co mají hlavu a patu, ale toho si asi nevšímáte. Myslím si, že Barney nemá druhý nick... doufám, že se nepletu, protože BB je fakt hnus.
Reagovat
smazaný uživatel
doteď jsem nepochopil, co bych měl získat tím, že bych tady vypisoval ještě za druhý nick? Fanatikům se to prostě hodilo do krámu a taky to zřejmě "souviselo" s tenisem a tak se toho chytli! Připomínám, že nick BB tady ještě minulý týden nadával na moji osobu, komentoval WTA články, do kterých jsem já nikdy nenapsal ani čárku! Je to jeden z pomatených elegánovců, kterej se tím nějakým způsobem ukájí, to vím stoprocentně!
Reagovat
a.magerova
No vůči mně má Barneyy ještě dluh, ptala jsem se ho v jiné diskuzi, ve zcela slušném duchu, proč ta úprava z Barney na Barneyy ?! Může mi to napsat i do vzkazů, aby ostatní nevěděli. Jesli jsem odpověď přehlédla, tak jsem schopna si to dohledat.
Reagovat
smazaný uživatel
tak on obecne nevadí ľuďom, ktorí nemajú radi Federera, niektorým vyhovuje že hnoj nemusia kydať oni, ale spraví to za nich miestny "pepek vyskoč" ...samozrejme že sú výnimky, už mu pokiaľ sa nemýlim aj pár fandov napr. nadala vynadalo:-) ale prevažuje ten zvyšok...
Reagovat
smazaný uživatel
lebo ten človek zabudol heslo a tak si ho musel zmeniť:-)
Reagovat
a.magerova
Ne e, s tím heslem mi to moc nesedí, raději bych odpověď od něj.
Reagovat
smazaný uživatel
všimnuli jste si někdo, jak má ta maďarská poloopice tendenci mě neustále řešit? Zmiňuje mě téměř v každém článku, teď už dokonce za mě i odpovídá, ten mindrák musí být hooodně velkej :D a přitom je úplně mimo! :DDD

a.magerova: samožřejmě že jsem žádné heslo nezapomněl, už to tady jednou zaznělo, tak si to dohledej, vzhledem k tomu, že jsi z táborů fanatických elegánovců .)
Reagovat
smazaný uživatel
ty by si si dobrovoľne zmenila nick na "a.magerovaa" ? :-) myslím,že asi nie:-)určite nie po tom čo by si ho používala viac ako rok...
Reagovat
smazaný uživatel
Mně Roger nevadí, já na něj hnůj kydat nepotřebuji. Ale proč vy si myslíte..fanda Rafy automaticky musí nesnášet Rogera, tak mi to totiž připadá a že mi nevadí Barney? nevím proč by měl.
Reagovat
smazaný uživatel
to nie je o tom,že by fandovi Nadala mal vadiť Roger(aj keď vačšina z nich ho asi dvakrát nemusí),ale skor o tom,že fandom Nadala nevadí keď niekto uráža Rogera...keď by sa vyjadroval v podobnom duchu o Nadalovi,tak by ti vadiť asi začal :-) ale slušným ľuďom by proste takýto hulvát vadiť mal,bez ohľadu nato komu fandia,lenže to tak nie je:-)
Reagovat
a.magerova
Oceňuji, žes pro tentokrát můj nick nepoupravil, ale slovník, který používáš vůči slovensky píšícím lidem mi fakt vadí, nebyls dřív takový :-((
Reagovat
smazaný uživatel
viktor 07.01.10 12:01
z idnesu už šulína vykopali,tam sa už moc nezjavuje:-)

viktor 31.12.09 16:03
pozerám,že šulín zabudol dnes pridávať aj svoj tradičný spam :-) možno mu rodičia už ráno dovolili pohárik šampáňa :-)

A tohle ti nevadí? Ještě když o článek výš moralizuje něco hulvátech a slušných lidech? Tyhle idioty, co káží vodu a pijí víno přímo zbožňuju :DDD
Reagovat
smazaný uživatel
Aha, takže nejsem slušný člověk, protože mi nevadí Barney....běž s tím někde prosimtě. Kdybych si měla dělat hlavu s každé nadávky na Rafu tak bych nic jiného nedělala, prostě to vypouštím.
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně....píše něco o hulvátech a sám je hulvát. Stačilo by se podívat zpátky ono by se toho našlo.
Reagovat
smazaný uživatel
tak podľa mňa by mal napr. užívateľ BjornBorg vadiť každému,ak niekto používa rasistický slovník,tak mi to v pohode nepríde...no a ak je niekto xenofób s úrovňou 4.cenovej skupiny,tak by to malo byť podobné...to je zas moj názor...
Reagovat
smazaný uživatel
tak podľa mňa by mal napr. užívateľ BjornBorg vadiť každému,ak niekto používa rasistický slovník,tak mi to v pohode nepríde...no a ak je niekto xenofób s úrovňou 4.cenovej skupiny,tak by to malo byť podobné...to je zas moj názor...
Reagovat
smazaný uživatel
No.. to je pravda, to se mi taky nelíbí.
Reagovat
smazaný uživatel
sorry,omylom sa to objavilo dvakrát...za mojím označením dotyčného si stojím,myslím,že si ho po tom všetkom čo tu nakydal úplne zaslúži a že ho plne vystihuje :-)
Reagovat
a.magerova
No jo vadí mi i hnusně sprosté výrazy, svým způsobem si za to můžeš sám, no dobře vymysli si pro něj jako jednotlivce taky něco šťavnatého, ať si ostatní nemyslí že je to míněno pro všechny, kteří nepíší česky, dík.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale já BB a u Barney podobu nevidím....jak jsem psala BB je hnus a nemyslím si, že je to Barney. Jasně, že některé věci se mi nelíbí, ale to neznamená, že mi ten člověk musí vadit.
Reagovat
smazaný uživatel
ale on a všichni zdejší dobře ví, že výraz maďarská poloopice přesně vystihuje jen jeho konkrétně, proti ostatním slovákům nemám vůbec nic, kromě abudhabi, ten je to samé v bledě modrým (doslova) :D A že si za to můžu sám? No tak to sorry, ale jestli tady někdo za něco může, tak jste to jedině vy fanatici, nebýt vás, vašich stupidních nadávek, výsměchů a urážek všech největších elegánových soupeřů, tak jsem se na tento web vůbec neregnul!!!
Reagovat
smazaný uživatel
tak to,že tú podobu nevidíš je tvoja vec,pretože si stačí prečítať príspevky a ľahko ju tam objavíš..a slovo hnus to vystihuje pomerne presne..ale ono to je jedno,vždy tu bude dosť ľudí,ktorí mu budú tlieskať a zastávať sa ho a to preto,lebo nadáva na Federera a to sa im páči...akonáhle by to robil u Djokoviča,Nadala či Berdycha tak by otočili,včetne teba...
Reagovat
smazaný uživatel
Já se ho nezastávám a ani netleskám, nelíbí se mi at se nadává komukoli, ale vy se tady prezentujete jako svatoušci a přitom to tak vůbec není. No...to bude pořád dokola.
Reagovat
smazaný uživatel
tak myslím,že nikto z nás nie je svatý,o tom asi ilúzie nemáme a ani sa tak nesnažíme vyzerať:-) ale zas kadiť si na hlavu tiež nemusíme nechať a tak ak niekto myslí,že bude urážať každého dookola a ešte ho zato budú chváliť,tak je tiež na omyle,takže si može archivovať koľko príspevkov chce:-) ja zas nie som Ghándí,aby som na neustále urážky a xenofóbne kecy bol ticho,takže áno,dotyčný je u mňa ozaj šulín:-)
Reagovat
smazaný uživatel
ale ak by som bol ako on,tak ti napíšem,že si sudeťácka polokráva a rozhodni si sama či tam nie je rozdiel:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale vždyt tady ho nikdo nechválí, tyhle xenofobní náražky taky nemám ráda a naprosto chápu, že ti vadí. Prostě to každý vidíme jinak.
Reagovat
smazaný uživatel
Je to jen anonymní nadávka, každý má svých starostí dost než aby se trápil ještě s tímhle....polokráva není špatné.
Reagovat
smazaný uživatel
jj,to vidíme:-)
Reagovat
smazaný uživatel
No jasně...udělalo ti to dobře? nejspíš jo...
Reagovat
smazaný uživatel
???
Reagovat
Jakub
Vyjadrovani Barney je sice pomerne prisprostle, ale jinak ma vicemene pravdu. Temer pokazde kdyz Roger prohraje tak to komentuje podobnymi slovy "Dnes jsem nehral prilis dobre, neslo mi to a to a nemohl jsem se dostat ke sve hre". Temer nikdy to neni zasluhou souperovy hry. Dost me dostal minuly rok na US Open kdy po zapase s Berdychem rekl " Tomas nemohl ani chvili myslet na to ze by vyhral " Pritom prohraval 2:0. Tak uz nevim kdy by Berdych uz mohl myslet na vitezstvi (Berdycha skutecne rad nemam). A takovych pripadu je spousta. Naproti tomu Nadal temer vzdy soupere pochvali. Jenze ono to za chvili bude jedno, nebot novi tenisovy vladce uz je na ceste. Mozna ze ho muze zastavit Nadal, ale Federer asi tezko.
Reagovat
a.magerova
http://sport.idnes.cz/federer-tomas-ukazal-jak-uzasnym-hracem-muze-byt-f6k-/tenis.asp?c=A090126_002258_tenis_ald
Reagovat
smazaný uživatel
je to tak, někdo si prostě nevidí přes svojí aroganci do huby a stejně tak se chovají i jeho fanatismem postižení fanoušci. Pokaždé je na vině něco popř. někdo, ale v žádným případě ne elegán! Vždycky si to nějak omluví, vymýšlejí a nalhavájí si všelijaké stupidity, jen aby z toho svého Rogírečíčka vysekali .) Co se stane letos až se elegoš propadne žebříčkem, na to se vážně těším, to se u Chocholouška saniťáci nezastaví :DDDDD
Reagovat
smazaný uživatel
Tak si skús schválne pozrieť napr.Nadalove interview po minuloročnom FO,čo hovoril o Soderlingovi,na youtube je tých videí dosť...Federer patrí medzi hráčov,čo súpera pochváli po každom zápase,opať je dosť dokazov na youtube,takže v tomto ozaj pravdu nemáš...a Federer hral s Berdychom na AO a nie na US Open...a po zápase povedal,že Berdych je veľmi nebezpečný hráč a zahral opať veľmi dobre,to len na okraj:-)
Reagovat
smazaný uživatel
rozmýšľam ako hlúpy musí človek byť,aby zabudol heslo na svoj email a musel tak zmeniť svoj nick:-)
Reagovat
smazaný uživatel
ááá netrvalo dlouho a je tu první advokát v žoldu egoisty Rogírečíčka a sice pubertální fanatička a.magorová :DDDDDDD
Reagovat
smazaný uživatel
a hned po ní advokát number two dokonce až z Maďarska :DDD A to zdaleka nekončíme .)))
Reagovat
smazaný uživatel
Ja sa samozrejme pridavam k sefke.
Reagovat
a.magerova
Dávám tu jen fakta, která vyvracejí vaše nesmyslné kalkulace polopravdy a výmysly. To aby ostatní mohli porovnávat :-))
Reagovat
smazaný uživatel
ti "ostatní", jak píšeš, už mají dávno porovnáno - každý totiž ví, že zatímco Nadal je skromný člověk, který nemá manýry superhvězdy, tak elegoun je jeho pravý opak! A to ničím nevyvrátíš, takže si ušetři čas .)))
Reagovat
smazaný uživatel
Co to zase meleš? Já jsem tady mail potřeboval jen jednou, pro aktivaci uživatele (když to předloni zavedli). Dosud jsem si myslel, že nick Barney zablokovali a on si pak udělal nový přístup s mírně pozměněným nickem.
Zamysli se radši nad tím, proč za čárkou nebo tečkou neděláš mezeru (ve škole se to neučí?). Jak primitivní, že. Takové texty se hůř čtou, to ale anonymní pubertální tupci samozřejmě neřeší.
Reagovat
smazaný uživatel
Zbytočne tu budeš niečo také dávať, oni si proste neuznajú, že Roger vie hráča aj pochváliť, ani keby vyhlásil, že Rafa je najlepším hráčom histórie tenisu :) Vlastne aj keby zachránil všetky deti v Afrike, vyhral kalendárny Grand Slam a neviem čo ešte.. Nikdy nepovedia že "je to vážne charakter a najlepší hráč histórie tenisu".. To je proste komplex.
Reagovat
smazaný uživatel
moj milý a hlúpy Brozi,to,že tvoj kamarát zabudol heslo a kvoli tomu si musel zmeniť nick je jeho problém,ja som len poukázal nato,že to tak je:-) a medzeru za čiarkou nerobím preto,lebo sa to nie je gramaticky správne:-)
Reagovat
smazaný uživatel
oprava " lebo to nie je gramaticky správne" pre hnidopichov:-)
Reagovat
smazaný uživatel
gramaticky správne... he-he-he
Základní typografické zásady jsou pro texty psané latinkou jednotné, odborníku.
Reagovat
smazaný uživatel
Nic v zlom, ale Ty sledujes tenis asi z rychlika. "Tenisový vládca je na ceste", samozrejme. Už piaty rok, bez jedného, stále ten istý.
Reagovat
smazaný uživatel
ok, tak stále keď budem písať tebe tak ju tam dám:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Mě by spíš zajímalo jméno toho "vládce". Proč to nenapsal?
Reagovat
smazaný uživatel
Ty s tím žvástem o změně nicků nepřestaneš, co? Hlupáctví některých jedinců je nekonečné. Sobe, jávano a spol., říká vám něco pojem typografie? Asi sotva, milí pubertálové. Nikdo jen tak nezmění naučený styl psaní nebo chybné návyky.
Zatímco Barney elementární zásady správné typografie (mezera za čárkou) DODRŽUJE, rasistický ubožák BjornBorg o nutnosti psaní mezery za čárkou evidentně NEVÍ. Důkazů jsou tady stovky, stačí se pořádně dívat.
Reagovat
Mercury
To je pravda. Ikdyž není zas takovy problem i tohle cilene zmenit. Barney je sice intelektualně nesmělý jedinec, ale zase bych ho nepodeziral ze vseho zla na tomto foru. Jak se rika - kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde. V jeho připadě je těch holí k dispozici tolik, že není vůbec nutné používat ty, o nichž si nejsme jisti, že jsou dostatečně reálné :)
Reagovat
smazaný uživatel
chudák Barneyy a to si ešte predstavte,že sa našiel nejaký primitív,ktorý dokonca len "kopíroval" od slova do slova jeho komenty a vkladal ich na iné portály ako idnes.cz,lide.cz a podobne a vrhal tak naňho zlé svetlo aj inde:-)
Reagovat
smazaný uživatel
i maďarská poloopice jako si ty dobře ví, že já s tím nemám nic společného, tak si tady nehrej na zajímavýho .)))
Reagovat
smazaný uživatel
Eleganovec, španělska nula apod, plus dalši perly ktere jsem tady přečetl mě přivedli k jedne myšlence. Adminovy nevadi tyhle vulgarismy ktere se vubec netykaji tenisu? Věkovy pruměr některych komentatoru asi nebude přiliš velky,že?:)
Reagovat
smazaný uživatel
BjornBorg O tvé inteligenci silně pochybují to co jsi napsal ty největší ubohá špíno , jak si vůbec můžeš dovolit napsat takovou hovadinu . Za ty urážky kolem Federera a jeho staré bych ti rypák rozkopal , jak vůbec může taková špína jak ty mít NICE Bjorna Borga .
Reagovat
majjkaa
Ludia tato diskusia....to je uz normalne jedna velka hroza!!!! Nehnevajte sa ale zjavne niektori uz vycerpali svoje komentare a tak im neostava nic len hnusne urazat a nadavat! ale toto do diskusie na tenisportal naozaj nepatri...spamätajte sa!! Ja byt spravcom tak s tym nieco fakt urobim!!
Reagovat
smazaný uživatel
Súhlasím s Majkou. Nedá sa to tu čítať. Ja vážne neviem, aký dôvod majú niektorí z vás nato,aby nadávali na Rafu, Rogera a aj jeho manželku. Si potrebujete riešiť nejaké komplexy alebo čo? Alebo je to skôr slepá závisť? Akože prepáč ale povedať na Rogerovu manželku, že je tlustá p*ča je už trochu priveľa nemyslíš? Nadávaj si na niekoho iného, a nie na ľudí, ktorých vlastne ani nepoznáš. Je to už úbohé a trápne...
Reagovat
smazaný uživatel
nechapu proc admins za toto nedavaji IP bany... demokracie je demokracie ale srat si ve vlastnim obchode nenecham !
Reagovat
a.magerova
Souhlas. A navíc některým tady asi ušlo, že Mirka před nedávnem byla těhotná a porodila 2 děti.
Reagovat
smazaný uživatel
Suhlasim so vsetkym. Lebo aj anonymita by nemala kryt psychicki narusenych ludi. Spravca portalu by sa tym mal zaoberat a zrusit tich ktori len urazaju do nepricetna. Nevim ci maju viac ako 10 rokov. Lebo dospeli take ohavnosti nemoze napisat.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja si to myslel, je to jedna a ta sama osoba, kdyz se podivate na casy jejich komentaru tak se lisej max o minutu:DDDD ... jak ubohy...
Reagovat
smazaný uživatel
aneb Blbý a blbější ...
Reagovat
smazaný uživatel
ale v jednou jsou za jedno, ta osoba prodelava mozkovej prujem
Reagovat
smazaný uživatel
Ja som presvedcena, ze je to jedna a ta ista osoba, uz som to tu pisala viackrat, ze on je uz na tom tak zle, ze si pise sam so sebou.
Reagovat
smazaný uživatel
fanatický tele jako ty už bylo jednou přesvědčený, že jsem ten Headhunter a akorát ses ztrapnila, takže mě to ani nepřekvapuje :D
Reagovat
smazaný uživatel
dobre, ze si sa ozval, len skoda, ze si si dal prec fotku z lide.cz, aspon ze videa na youtube mas stale, tie ma vzdy pobavia.
Reagovat
a.magerova
Co to tady čtu ?! Chci odkaz, prosím :-))
Reagovat
smazaný uživatel
ty už ze samé zoufalosti nevíš co plácáš :DDD
Reagovat
smazaný uživatel
z tohodle se nevykroutis, ses i BjornBorg, casy te prozradili
Reagovat
smazaný uživatel
:DDD další Columbo :D A co prosím tě prozradily? To, že já a ten idiot BjornBorg jsme tady napsali 2x ve stejnou minutu znamená jediný - že je to pošahanej elegánovec, kterej nemá co dělat!
Reagovat
majjkaa
tiez som si vsimla ze tu fotku uz odpratal z lide.cz, a to uz som mala sto chuti ukazat vsetkym aby pochopili preco sa chova tak ako sa chova! :))) hned by bolo kazdemu ukradnute co tu trepe, tak ako mne. Trebalo konat skor, teraz ju tam uz ani neda vsak Barney? heheee
Reagovat
smazaný uživatel
Co prozradili? Treba to ze jsi dement, kterej tady ma minimalne 2 nicky, aby to nevypadalo ze nadava na Rogera jedinej:)
Reagovat
smazaný uživatel
je opravdu až k nevíře co všechno jsou ty vaše malé, hloupé, stupidní a paranoidní mozečky vypotit za bludy :DDD Nakonec budu ještě i Usáma bin ladin :DDDD

Fanatici, je mi u prd.le co si myslíte, klidně mě podezírejte že jsem BjornBorg, headhunter, František Koudelka i třeba Svatej Petr, je mi to fuck, ale vážně nechápu o co se tu neustále snažíte :DDDDDD
Reagovat
smazaný uživatel
Usama Bin Ladin, ja bych tomu i veril, ze se tady tenhle nick objevi, ty ses totiz na to blbej dost...
Reagovat
smazaný uživatel
:DDDD a to nemůže být možný, viď? Přece celej svět miluje Rogírečíčka Federeríčka a leží mu u nohou, tak je hodně těžký si připustit, že ho může nesnášet víc lidí, než jeden, že? :DDDDD
Jak jste trapní, to je neskutečný..... vy si letos zobnete s jeho výkony, moc se na to těším :DDD
Reagovat
carolyn
Takže to samé co ty - nemá co dělat. Říkáš jak jsou všichni hloupý a fanatický a nevím co všechno, ale zamyslel ses někdy nad sebou? Tvé texty jsou inteligentní? Neděláš to jen z nudy? Myslíš snad že všichni lidi tady jsou jen fandy Fedexe? Že snad jen ty sám seš nefanatický fanda Rafana?
Nadáváš na BB jak se chová, ale uvědomuješ si že zcela to samé děláš ty sám? Uvědomuješ si že jak se ty chováš je rovno nemocnému člověku? Uvědomuješ si, že i když nikdo nepíše o Fedexovi ty s tím vždy začneš? Tvrdíš jak ho nesnášíš, ale jak je vidět těžce ti leží v žaludku, víš o něm dostatečně věcí na takového antifandu je vidět že i o něm si hodně přečteš na to jak ho nemůžeš ani cejtit.
Víš co? Dokud o něm budeš pořád psát a mluvit je jasné že tě velmi zajímá - víš jak se to říká: dokud se o někom mluví....
Nejsi náhodou ten jeho největší zfanatizovaný fanda ty sám?
Reagovat
majjkaa
hej a este srdiecka srdiecka srdiecka cervene kraasne plne lasky pri vsetkych barneyho komentaroch hovoria za vsetko...chlap chlapovi posiela srdiecka :))) pise aku ma nadal krasnu prdel vhodnu k zasunutiu!! :)) no urobte si uz obraz vsetci, ale kazdemu je uz asi setko jasne :))) niet co dodat no .)
Reagovat
carolyn
:-o co že má Rafan? fůůůj :-))
Reagovat
smazaný uživatel
ale ty mudrlantko, a ted si myslíš, že vypotila nej moudro světa, vid? :D Ale vy elegoš fanatici jste to samý, když Nadal včera prohrál, o půlnoci zapnu pc a plno fanatiků se mi tu vysmívá, kde jsem apod. a co tady mají co dělat, když se to netýká jejich svaté modličky???? jste nemlich to samý, o nic lepší!
Reagovat
smazaný uživatel
Jaka je pravdepodobnost, ze se dva dementi sejdou na jednom foru, a na minutu presne prozijou podobnej mozkovej prujem a to asi 2x nebo 3x za sebou v jedny diskuzi?
Reagovat
carolyn
Tak hlavní je, že Barney chápe o co se tady snaží on sám :-DDD

Holky měly jste tu je foktu stáhnout at všichni vědí jak vypadá opravdovej hlupák!!!
Reagovat
smazaný uživatel
to víš že jo, však on tě ten smích přejde, až to arogantní švýcarský hovado vystřelí z prvního místa :DDDD Se z toho poserete všichni fanatici, že vám elegán přestal vyhrávat, to bude legrace, to si užijeme :DDDDD
Reagovat
majjkaa
Nech prehraje kludne, ja sa budem smiat na tebe pokial tu budes tak ako doteraz :))
Reagovat
smazaný uživatel
Fotku sme bohuzial nestiahli, ale vidiet ho mozes live. Pozri vzkazy.
Reagovat
Mercury
Tady je všechno marné. Ten klučina má evidentně smutný život a neví co s ním, tak nás tady obtěžuje svymi utoky a denodenně dokazuje, kdo je suverenne nejvetsi fanatik tohoto fora. Tady by pomohlo jen par ran zleva, zprava :) Jenže takoví internetoví hrdinové jsou vetsinou v realu velcí chudáci. V jeho pripade jsem o tom presvedcen, protoze kdyby se mohl realizovat jinym zpusobem (buh chran vsechny zeny sveta), mozna by dal pokoj a my bychom se mohli bavit o sportovních výkonech. Kez by tě zavalil sníh demente Barney.
Reagovat
smazaný uživatel
"V jeho pripade jsem o tom presvedcen, protože podle sebe soudím tebe" :DDDD
Reagovat
Mercury
tohle mi pises porad dokola..uz by to chtelo vymyslet neco nového...tvé argumentační schopnosti jsou naprosto nulové a jako student pravnicke fakulty ti muzu rict, ze polemika s tebou je vskutku vítaným oddechem od věcných debat s rozumnymi lidmi..bohužel není ničím jiným
Reagovat
smazaný uživatel
Možeme ho vidieť live? A to už jak? :o
Reagovat
carolyn
:-D
Reagovat
smazaný uživatel
No bude to, carolyn?!!!!?? :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Lidi,taková je pravda. Ta bulíkova žena váží nejméně 9O kg, to má z toho, jak furt jenom žere a nesportuje. Kdyby byl John McEnroe II. rozumný,tak by musela před ním káždý den uběžet 2km a kdyby neběžela,tak by dostala bičem přes tlustou prdel.
Reagovat
smazaný uživatel
:DDD hlavne ze brecite, ze nepozval chudinku Wawrinku na svatbu
Reagovat
smazaný uživatel
snazis se napodobovat barneyho ale moc ti to nejde, tak toho nech :)
Reagovat
smazaný uživatel
"uběžet"... :-D
Už to nehul...
Reagovat
smazaný uživatel
cemu se divis, kdyt je to pitomecek
Reagovat
smazaný uživatel
Pojdme se podivat pravde do oci, ten spanelskej simulant uz na to nema, mel by ukoncit karieru, Kolja ho zostudil pred celym svetem:DDDDDD
Reagovat
smazaný uživatel
souhlas, dostat kanára je opravdu ostuda :DDDD
Reagovat
smazaný uživatel
Ale ale copak, pouze tvoje slova po finale USO 2009, samozrejme na stranu Rogera:)
Reagovat
smazaný uživatel
a na tvoje slova před USO si taky vzpomeneš? "Počkej až Rogírek vyhraje US Open..." a pak tady fňukals, jak malej harant :DDDDD
Reagovat
smazaný uživatel
Pojdˇme se podívat pravdě do očí,Soobe,jseš pravej ''elegánovec'',co neunese žádnou prohru svého miláčka Johna McEnroea II. Jo,a když je podle tebe Nadal simulant,tak Federer je pro mě jenom zasranej egoista,co neunese žádnou porážku.
Reagovat
smazaný uživatel
zasranej egoista? tak ted jsi mi to dal:DDD
Reagovat
a.magerova
Přestaňte, prosím, urážet dva nejlepší tenisty světa, a doufám, že ani Roger ani Rafa nebudou hned tak končit, bo to by mě sra.lo daleko víc než tady ty hnusný kecy :-((
Reagovat
smazaný uživatel
to myslis opravdu vazne co pises?ja nemusim RF,ale neni mi k smichu kdyz prohraje,proc tohle pises?co bylo k smicu,dat kanara a tesne prohrat 2 sety?tak zklamani pro me,ale ja te fakt nechapu
Reagovat
smazaný uživatel
to myslis opravdu vazne co pises?ja nemusim RF,ale neni mi k smichu kdyz prohraje,proc tohle pises?co bylo k smicu,dat kanara a tesne prohrat 2 sety?tak zklamani pro me,ale ja te fakt nechapu
Reagovat
smazaný uživatel
odeslalo se to 2krat
Reagovat
smazaný uživatel
ano, on to opravdu myslí vážně a pak sám píše něco o mozkovým průjmu, dement.... .)))
Reagovat
smazaný uživatel
Ze dvou včerejších finále se mi přece jen víc líbilo to ženské. Asi proto, že ženský tenis jsem už dávno pořádně neviděl. Chlapi předvedli pěkný dramatický boj, ale přece jen .. Pro můj vkus by to chtělo, aby alespoň na jedné straně kurtu stál někdo o něco netrpělivější (asi jako byla Justine). Dva chlapi na základní čáře posílají šrapnely nalevo a napravo, až jeden z nich udělá chybu. Ne že by ty údery nebyly skvostné, ne že by ten zápas nebyl dramatický. Ale to teď je takový trend v tenise - bouchači na zadní lajně. Snad se po čase najde zase někdo, kdo najde na tento styl nějaký recept. Ale nic proti Koljovi, tomu blahopřeju. A Rafovi taky - nevěřil jsem, že se zmátoří, fakt ne. Myslel jsem, že je s ním konec. Velmi, velmi jsem se mýlil. těším se na AO (a doufám, že tam Roger zabojuje, tady to byla hrůza).
Reagovat
smazaný uživatel
tak co se týče federera,tak nehrál tak špatně,určitě se letos zlepšil z backhandu,to je evidentní a Nadal,to snad není možný,ten člověk musí něco brát,přece není normální,aby za měsíc mu v takovým množství narostly svaly a hrál forehand o 5 metrů dál od sítě,než předtím
Reagovat
smazaný uživatel
vždycky když tyhle stupidní slinty čtu, tak se musím smát :DD Co všechno jsou schopni elegán fanatici vymýšlet a nalhávat si, jen aby omluvili elegánovu neschopnost a úspěchy druhých :DDD Fandit elegánovi je opravdu diagnóza :DDD

vata: to víš že bere, všichni kdo porazili elegána něco berou a Rafa 3x tolik jak ostatní, jen elegán je upřímnej, čestnej a férovej poctivec, jenom ta svatozář nad hlavou mu chybí, Rolex by mohl něco vymyslet :DDDDDDDDDDDDD
Reagovat
Mercury
jeste vic těch Déček. Dodáš tomu smajlíku šmrnc, blbečku :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal žere bobule,je to jasný,takhle za měsíc žádnej člověk nemůže posílit
Reagovat
smazaný uživatel
jsem rád, že ses v mém příspěvku poznal :DDD
Reagovat
smazaný uživatel
vata: pokud mas "dobrou" genetickou vybavu ( coz vypada ze rafa ma pze je pohybove a jinac sportovne nadany ) tak s dobrou technikou a delkou cviceni neni az takovy problem nabrat za mesic tuny svalove hmoty ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Dobre papa dobre spinka plus kreatinek a posilovani celyho tela, svaly pak rostou jak z vody.
Reagovat
smazaný uživatel
McEnroe II. je slabší a slabší
Je škoda,že Rafa nevyhrál,ale hlavní je, že vítězem není ten sebestřední blb Federer. Nadal je můj oblíbenec,protože po každé porážce uzná,že jeho soupeř byl o něco lepší.Naopak McEnroe II. by po porážce někoho vyfuckoval nebo by začal brečet jako dvouletej fagan,kterýmu někdo zabavil hračku. Další důvod,proč nesnáším ''Egoistu Bulíka'' je,že kdyby vyhrál celej turnaj,tak by mu stoupla sláva do hlavy a byl by ještě arogantnější než předtím,podobně jako ta jeho tlustá píča Mirka.
Reagovat
xbenp27
Ty máš v tý hlavě taky vymleto, co??? Takovýto komentář může napsat snad jen egoista první třídy a nebo úplná guma....
Reagovat
smazaný uživatel
Chtěl bych vidět tvoji přitelkyni.Nebo jsi teplouš?Asi podle těch keců ano.Tak neurážej heterosexuálni páry tragéde.
Reagovat
smazaný uživatel
:DDD prej elegan a tlusta pica, tak ty mas dost kloucku
Reagovat
smazaný uživatel
Počuj ty dementný Barney! To, že si dáš dva nicky a píšeš ako Ti zobák narástol, si myslíš, že si silnejší a máš navrch? Ak máš komplexy a potrebuješ ich vyventilovať, povedz svoj názor svojej matke, aspoň uvidí, čo za hovädo priviedla na svet, Ty zakom neandrtálsky blb!
Dúfam, že Tenisportál vymaže tvoj príspevok tak, ako to urobili pri Vaidišovej, keď ju jeden dement tiež vulgárne urážal.
Otec mi vždy hovoril, že urážať ženy a riešiť si na nich svoje mindráky, môže len primitív, dement a slaboch.
Reagovat
smazaný uživatel
uklidni se maďare, ten ubožák BjornBorg je jeden z vás elegánovců, ty chujo :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ja som kľudný "fašisto", ale niekedy má trápi, že svet na svojom chrbte musí niest takéto tupé individuá. Nechápem len, prečo si na miesto Borga nedá (š) nick HERODES alebo GOEBLES ?
Reagovat
smazaný uživatel
Opravdu včera obě finále:ženy i toto skvostné. Moc jsem si užila. A Koljovi to přeji, jen tak dále , konečně i na grandslamu.
Reagovat
smazaný uživatel
Kolja má neuvěřitelnou formu a včera to prokáza opět, Nadal ke konci odpadl fyzicky. Ač má Kolja skvělou fazonu, na grandslam to pořád nevidím, v zápasech na 3 sety mu pořád něco chybí a něco mu do toho šampiona chybí.
Reagovat
smazaný uživatel
Je škoda,že Rafa nevyhrál,ale hlavní je, že vítězem není ten sebestřední blb Federer. Nadal je můj oblíbenec,protože po každé porážce uzná,že jeho soupeř byl o něco lepší.Naopak McEnroe II. by po porážce někoho vyfuckoval nebo by začal brečet jako dvouletej fagan,kterýmu někdo zabavil hračku. Další důvod,proč nesnáším ''Egoistu Bulíka'' je,že kdyby vyhrál celej turnaj,tak by mu stoupla sláva do hlavy a byl by ještě arogantnější než předtím,podobně jako ta jeho tlustá píča Mirka.
Reagovat
smazaný uživatel
Takové pitomce,jako jsi ty,Vapete,by sem ani neměli pouštět.Všichni moc dobře víme,že jsi dement,který se ztrapňuje svými pravopisnými chybami.
Reagovat
smazaný uživatel
Dufam ze Nikolaj pojde aspon do semi. Momentalne ma vybornu formu. Najlepsia stvorka by mohli byt Del Potro, Davydenko, Federer, Djokovic.
Reagovat
Mercury
stejne dobre tam muze byt Murray nebo Rafa :) to je hrozne tezke predpovidat...bez sanci nejsou ani hraci jako Roddick, Tsonga, Soderling nebo Stepanek
Reagovat
smazaný uživatel
krásný kanárek, pastva pro oči ten první set, škoda že mu pak došly síly...

Jinak nechápu co tady elegánovci vůbec mrmlou, kde mají svýho elegána, toho lůzra??? :DD
Reagovat
smazaný uživatel
tak ja potom neviem, prečo si tu ty mrmlal počas French Open a Wimbledonu :)
Reagovat
Mercury
Barney: nazdar blbečku, už jsem si myslel, že se neukážeš :) je fajn, že jsi opět vzpomněl Rogera..no vskutku, musíš se něčím utěšit..Roger včera prohrál, tolik k tvoji otázce, kde je mu konec...dneska prohrál Rafa a nadávám mu do luzrů? :) tvoje vedeni diskuze je pozoruhodne povrchní, kdyz mas neustalou potrebu vyjadrovat se k Rogerovi, prestoze dnes ani nehral..premyslej o tom, co pises kluku hloupá ;)
Reagovat
Mercury
vapet: ty jsi podobny magor jako Barney, akorat z druhe strany tenisoveho spektra. Fanoušci jako ty posilují fanatismus lidí jako je Barney a dávají jim do ruky radoby argumenty proti všem fanouškům Rogera po celém světě. Tož já nevim, proč je stejně blbym zpusobem dráždíš.
Reagovat
smazaný uživatel
"úder z řitě snů" :-) tak sa priznám,že tvoje komenty už povačšinou ani nečítam,ale toto by ma mrzelo keby mi bolo ušlo:-)
Reagovat
majjkaa
"pořádně zalovil ve své temné řiti a vytahnul úder z řitě snů" ta toto je jake dobre :))) ty to vies vystihnut clovece :)
Reagovat
smazaný uživatel
lidi proc na nej vsichni hned utocite? vzdyt si z vas vylozene strili. kazdy muze mit svuj nazor... jen at si pise, ja se u toho obcas i zasmeju ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Radši se nauč pravopis,blbečku. (viz.kolenovy)
Reagovat
smazaný uživatel
vapet,kurna to se neda cist tady toto...a vcera jsem na diskuzi dokonce mala pocit,ze RN prejes,to asi byly halucinace...a mezi nama sprosta nebyvam,ale RF DOJEBAL takto taky par zapasu mam jmenovat? TSONGA ATD...jak muzas bejt takto dementni...stezujete si NA BARNYHO a jak pisi vykvety RF?
Reagovat
Mercury
kde je Barney? :) jak neni článek o Fedexovi, tak je od nej pokoj...mozna by v ramci pozvednuti kvality diskuze stálo za to zauvažovat, zda-li nedavat vsechny informace o Rogerovi jen jako Expres zpravy :)
Reagovat
smazaný uživatel
žeby dorazil až keď vyhraje Nadal?:-) to by tu bol od neho minimálne týždeň pokoj
Reagovat
smazaný uživatel
tak som to zabudol zaklopať a vidíš jak to dopadlo:-)
Reagovat
smazaný uživatel
akurát si ho privolal :D
Reagovat
smazaný uživatel
šak práve,kurnik!
Reagovat
smazaný uživatel
Vyzera to tak ze Davydenko je razom adept na titul na AO,teplo a 5 setov preveria dostatocne kondiciu vsetkych hracov a to bude rozhodujuce.
Vediet tak ktori hrac ma kolko natrenovane by som povazoval za velke plus.
Reagovat
smazaný uživatel
Nikolaj jede jako Andre v dobách své největší slávy!Nicméně na AO bych Rogera fakt ještě neodepisoval,pokud to celkově nevyhraje tak jeho přemožitel musí počítat s pětihodinovou a pětisetovou bitvou
Reagovat
smazaný uživatel
tak odpisovať najlepšieho Grandslamového hráča histórie snáď nemožu ani tí,ktorým sa pri pohľade naňho otvára nož v kapse a že ich napr. na tomto webe občas je :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Australian Open bude hodne zaujímave,už sa teším na los:-) myslím že o Delpa a Davydenka v pavúku sa najlepšia 4-ka modliť nebude:-)
Reagovat
skott
Musim se smat tem, co tvrdili, ze Roger vcera nechtel do finale:)) Kolja si dal za tri mesice nejlepsi dva tenisty soucasnosti petkrat a hraje paradne, neskutecne psychicky silnej v posledni dobe.Mozna nakonec na stara kolena da i ten grandslam, kdo vi...
Mimochodem, kdy naposled Nadal ztratil zapas, kde mel matchbally?:)
Reagovat
smazaný uživatel
A co je na tom směšnýho, že nechtěl do finále. Snad jsi schopen, jako velmi zdatný tenisový pozorovatel poznat u takového hráče jako Federer, že nápadně změní části hry ve svůj neprospěch, způsobem, kdy se chová v běžných tenisových situacích naprosto iracionálně.. Jednoduše, postaví tu svojí hru na hlavu, asi tak jako na Masters, když pouštěl Del Potra do semi a vyplonkoval Murrayho, úplně tim samým způsobem ..;)
Reagovat
skott
Je mi lito, Rogerovo zapasy jsem videl a hral relativne tuzku uz s Gulbisem i Korolevem, proto si nemyslim, ze schvalne prohral s Davydenkem.Byl to prakticky stejny ¨bezkrevny vykon¨, plny nepripravenejch utoku, lacinejch chyb z backhandu a nezajmu (pravdepodobne o cely turnaj).
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to jedině, že by se házel bobek kompletně na celý (pouze) 250 bodový turnaj. Ty předchozí zápasy jsem na rozdíl od tebe neviděl, to nemůžu posoudit, ale faktem je, že často v těch prvních kolech hraje tak, jak potřeboje, v semi už většinou přepínal na jiný level.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak čital som Tvoj príspevok a súhlasim. Jeho hru s Davydenkom som nechápal. Rovnako aj DelPotrom na Masters, ale samozrejme, v tomto matchi by som dôvod našiel. Niekedy mám pocit, že Federer tvrdohlavo skúša nejaký štýl svojej hry, aj za cenu, že prehrá. Možno sa mýlim, ale sledujem jeho zápasy, pekných pár rokov, človek na všeličo príde, ale ten chlapák ma vie vždy prekvapiť.
No uvidíme, ako bude hrať na AO.
Reagovat
majjkaa
Ked Davydenko vyhral druhy set bolo jasne ze zabojuje a pojde na plny plyn......doteraz ale neviem co robil v prvom sete :)))
Noa historia sa opakuje (Turnaj majstrov 09) opät Davydenko vypraskal 1 a 2 hraca svetoveho rebricka a vyhral!! neuveritelne...
Reagovat
a.magerova
Koljo gratuluji, celý zápas jsem myslela, že Rafa vyhraje.
Jo jsi asi jediný kdo za jeden zápas dostal kanára od soupeře a dravce (či co to je) od organizátorů :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Dokonce tři pftáky - ještě má jednoho v trenclích :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Haha, Dobrééééé, veľmi ! Chichi...
Reagovat
smazaný uživatel
Muze mi nekdo tady hodit porovnani jak hral davydenko dneska a vcera ? vcera jsem to nevidel, dneska jo, abych aspon trochu vedel :) diky
Reagovat
smazaný uživatel
Ja som to naopak nevidela dneska, :) ale možem povedať že včera bola úspešnosť jeho 1. servisu v úvodnom sete 100%, dal 27 prvých podaní,alebo nejak tak.
Reagovat
smazaný uživatel
...takže ma dosť prekvapilo, keď prehral 1. set dnes 0:6
Reagovat
smazaný uživatel
Neviděl jsem dnes první set, až druhý a třetí. Dnes byl Kolja o poznání nervóznější, ale nemyslim, že by to šlo moc srovnávat. Především, Koljovi seděly lépe Rogerovi nepřeliftované údery než dnes Rafovi, byl z nich včera trochu přesnější, Roger dělal víc nevynucených chyb. Včera Kol. i trochu lépe podával, alespoň to tak vypadalo, statistiky nevim. Přičítám to i částečně na vrub dnešním dlouhým výměnám, že mu šel servis trochu dolu. Roger do toho nedal své maximum, naopak Rafa podle mého názoru auktuální ano, ale odpadl fyzicky. Formu má pořád Kolja stejně dobrou a musí se s ním počítat, pokud se nezraní.
Reagovat
smazaný uživatel
Rogerovy, Rafovy ...ehm ..
Reagovat
a.magerova
No už jsem si říkala, jak se z těch chyb vylžeš, jo jsi frajer, žes to opravil :-))
Reagovat
smazaný uživatel
A proč bych se z toho vylhával, to se snad stává skoro každýmu;), ne?
I na mejch překlepech je vidět, že to po sobě většinou ani nečtu.
Reagovat
a.magerova
Nebylo to myšleno ve zlém, taky se mi to hodněkrát stalo, že v tom fofru se uklepnu, jen jsem kolikrát zbaběle čekala jestli si toho někdo všimne, zatím mi to procházelo :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Oni si toho lidi všimnou skoro vždy, myslim :D.. ale kašlem na to. V češtině nikdy nevíš, co ti kde proklouzne a já se přiznávám, že se s tím moc nerápim, pokud to není do očí byjýcý.
Reagovat
a.magerova
OK je my to jasní
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist