Nadal požádal, aby jeho zápasy neřídil Bernardes. Není to fér, ohradil se Djokovič

27. 5. 2015, 10:33
Aktuality 359
Rafael Nadal oficiálně požádal vedení ATP, aby jeho zápasy neřídil rozhodčí Carlos Bernardes. Důvodem je roztržka na únorovém turnaji v Riu de Janeiro. Vůči rozhodčím to není fér, myslí si však Novak Djokovič.
Profily hráčů
Rafael Nadal

"Respektuji ho, je to skvělý rozhodčí i člověk, ale myslím si, že když se objeví problémy, tak je pro obě strany lepší, když se nějakou dobu nebudou na kurtech potkávat," citovala agentura AP Nadala, který se do sporu s Bernardesem dostal kvůli napomínání za zdržování

Letos v Riu Nadal dokonce přišel na kurt s obráceně oblečenými šortkami a když chtěl odejít do šatny, aby se převlékl, pohrozil mu rozhodčí dalším trestem. "Podle mě neukázal dostatek respektu. Přece nemůžu hrát, když mám obráceně trenky," prohlásil Nadal po úterní výhře v prvním kole Roland Garros nad domácím Quentinem Halysem. 

V minulosti měl Nadal problémy se zkušeným brazilským sudím i na Turnaji mistrů v roce 2010 a před třemi lety na Australian Open.

Rio de Janeiro 2015:


Australian Open 2012:


Turnaj mistrů 2010:


ATP: Není to výjimečné. Ale není to fér, kontruje Djokovič
Podle mluvčího ATP Simona Higsona není Nadalův požadavek na okruhu ničím výjimečným. "Někdy s ním přijde hráč, někdy rozhodčí," uvedl.

Naopak současná světová jednička Novak Djokovič je jiného názoru. Sám nikdy takovou žádost neměl a nevnímá to jako běžnou zálěžitost.

"Jasně, vzpomínám si na zápasy, ve kterých jsem nebyl spokojený s tím, jak rozhodčí dělají svou práci, ale nikdy jsem nepřemýšlel o tom, že bych žádal o to, aby daný rozhodčí už neseděl na umpiru během mých zápasů," řekl Djokovič.


"Nemyslím, že je to vůči nim fér. Dělají svou práci, jak nejlépe umí. A samozřejmě, někdy to dělají lépe a někdy hůře," vyjádřil s k ořžehavému tématu osmadvacetiletý Srb.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

359
Přidat komentář
Roger_Federer
Mohla by si tedy vysvetlit, proc sem teda pises, pokud ne za ucelem vyvolat hovor-diskuzi??Dekuji
Reagovat
Fandina
Dojdi si k psychiatrovi, on ti odpoví. Já už nemám na to sílu ti to vysvětlovat.
Reagovat
Fandina
Ale ještě jednou. Napíši svůj názor. Pokud se někdo ozve a začne mě to zajímat, komunikuji. Nic jiného od diskuse nečekám.
Reagovat
Amputace
Mám nejasné tušení, že tady to opět půjde k tisícovce.
Reagovat
Fanda67
to si nemyslím, od toho rekordu 2123 příspěvků určitě někteří zmoudřeli :-)
Reagovat
Fandina
třeba ty?
Reagovat
janek_da
Ono stačí napsat tak okolo 200 příspěvků, zbytek dodá automat.
Reagovat
Fandina
Vážně? Tak o tom povídej dál, jak to je.
Reagovat
Roger_Federer
To by me zajimalo komu to bylo podprahove urceno;)..
Ale zakejhala husa mama..
Reagovat
Fandina
Konečně se s tebou na něčem shodnu. Také mě to zajímá, jak je to s tím automatem.
Reagovat
Amputace
Automat svět :)
Reagovat
spaniel
28.05.2015 00:33Od: Fandina
Ale nelžu děvenko, lhala bych, kdybys na mě vůbec nereagovala, ale ty to děláš, okamžitě, jak něco napíši, tak se ozveš. Dneska to bylo x krát. Nelži. Přijdeš do pekla.

Ty uz to mas za par, uz citis teplo?
Reagovat
gigin
Mne by fakt hrozně zajímalo, jak to s ní je. Jako doopravdy. Jestli je tu nastrčená a placená za rozvíření diskuze, nebo je chytrá a dělá si z nás totální kozičky a nebo je fakt šváclá hovnem přes míchu. Toto jsem totiž neviděl ani ve filmu ještě.
Reagovat
slacker
Chytry pochopi a hloupemu to je jedno :-)
Reagovat
janek_da
Chápu. A je mi to jedno.
Reagovat
janek_da
Fandina je šváclá hovnem a dělá si kozy. Horší je to s hentím. Ten to myslí vážně.
Reagovat
Fandina
Ale vůbec ne, já všechno myslím smrtelně vážně.
Reagovat
Fandina
Smrtelně je silné slovo, tak zase důležité to tady není.
Reagovat
Fanda67
patřilo to sem :-)
Reagovat
Fandina
já jsem si všimla, že reaguješ nahoře sám na sebe, takže tvoji reakci rozumím, podle sebe soudím tebe. Nebo ne?
Reagovat
Fanda67
Ukaž mi kde reaguju sám na sebe , zase lžeš viď , nebo překrucuješ pravdu či jak tomu nyní říkáš
Reagovat
Fandina
Máš problém se lhaním, že ho vytahuješ, potřebuješ mi dokázat že lžu? Zajímavé, zajímavé. Reagoval si sám na sebe tady v tom článku, nebylo to nahoře, ale bylo to vpředu v čase.
Reagovat
Fanda67
Mám problém s lidma kteří tvrdí že nikdy nelžou a lžou jako když tiskne a ještě jsou tak hloupí , že se nechají při tom přistihnout viď Fandinko
Reagovat
Fandina
Ale to nemusíš mít se mnou problém, to ti tak na tom záleží, co píše Fandinka. Pročpak. I kdybych lhala do aleluja, tak tobě to přece může být jedno. Pročpak je to pro tebe tak důležité, co tu píši? Pročpak, pročpak?
Reagovat
Fanda67
na to už jsem ti několikrát odpovídal, jsi škovná, tak si to jistě snadno najdeš, jako počítačový expert né ?
Reagovat
Fandina
Přiznám se, že jsem nepochopila tvoji odpověď. Ptám se, proč tě tak zajímá, jestli lžu. To je tak těžké odopvědět?
Reagovat
Fandina
gigin ... pobavils.
Reagovat
spaniel
Dement zase řádí. Nepochopí jednoduchou vetu, ale na kazdeho si troufá :D
Reagovat
Fandina
Tak tak arogante, nejdůležitější je si myslet, že druhý něco nechápe.
Reagovat
Roger_Federer
Ve zkutecnosti jsi nejvetsi arogantni uchyl ty.
Reagovat
Fandina
A co takhle prezident republiky, to nejsem?
Reagovat
slacker
Ne, nejses
Reagovat
Fandina
Tak doufám, že příště mě už tak nazve. Zatím mi to ve výčtu toho co jsem chybí.
Reagovat
smazaný uživatel
Něco společného rozhodně mají. Náš pan prezident taky rád nadává, taky se rád chvástá, mluví sprostě, mele bláboly, lže a rozhodně nepřizná, že se spletl.
Reagovat
FulnekUltras
Pořád lepší než ti dva před ním...
Reagovat
Fandina
Tak to si nemyslím, každý z panů prezidentů měl nějaké mouchy.
Reagovat
Fanda67
není nad to povídat si sám se sebou :-)
Reagovat
Fandina
mluvíš o sobě?
Reagovat
Fanda67
promiň, patřilo to kousek výš :-)
Reagovat
Fandina
JJ nějak ty příspěvky do článku dostat musíš, že?
Reagovat
Fandina
Komu není z hůry dáno. V apatice nekoupí. Ale nic si z toho nedělej. Nejsi v tom sama. Takových jako ty na světě chodí ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Já o sobě ve 3. osobě nemluvím :)
Reagovat
Fandina
Také to po tobě nikdo nechce, nepochopila bys to. Každý není tak chytrý a inteligentní, aby to chápal. To ani po tobě nikdo nechce.
Reagovat
smazaný uživatel
To máš pravdu. Jsi toho zářným příkladem.
Reagovat
Fandina
Děvenko, nejsem na tvoje názory zvadavá. Piš si se svou babičkou a neotravuj druhé.
Reagovat
Fandina
zvědavá ... překlep
Reagovat
Roger_Federer
Kdyby ti bylo z te hury dano, davno by si pochopila, ze ti tady zdrejme nerozumi temer nikdo.
Tvoje prazdne fraze opakujici se jako kolovratek, muzou ve zkutecnosti znamenat uplne cokoliv.Od "polib te mi" az do "prosim pomozte mi, jsem dement, zavreny ve sklepe"
Reagovat
Fandina
Nikdy jsem tu nikde nepsala, že žádám, aby mě někdo rozuměl. Pokud někdo nerozumí jednoduché větě, fandím tomu a tomu. Tak je hloupý. Jiné věty tu nepíši. A jinak je mi úplně jedno, jestli mě tu někdo rozumí nebo nerozumí. Já s nikým hovor nevazuji. Já ne.
Reagovat
Fandina
opravy ... aby mně někdo rozuměl a mně tu někdo rozumí ...
Reagovat
FulnekUltras
"Nou nou, můj syndikát něco takového trpět nebude...i ten výstřední Španěl, tak jako všichni ostatní, kufr s podvlíkačkama pěkně nahoru na střechu !!!" ;-)
Reagovat
Stan_Borowitz
promiňte prosím, ale mohli byste mi někdo vysvětlit, kde se v tom článku píše, že mu to ATP odsouhlasila? Já jsem tam vyčetl jen to, že požádat a že se k tomu vyjádřil někdo z ATP, že taková žádost je běžná, a Djokovič, že není...
Reagovat
FulnekUltras
Přímý souhlas zatím nejspíš vysloven nebyl...a psychologická válka před očekávaným čtvrtfinále může pokračovat.
Reagovat
tito
Asi tak. Trefná poznámka Stane.
Reagovat
panzer.dragon
ten by byl nejradši kdyby rozhodčí byly pro srandu králíkům a trenky se nosili na hlavě :-)
Reagovat
spaniel
Nevím co je horsi, ty posmesky nebo ty omlouvacne prispevky od Nikkki a Senpolia.
Klobouk dole amputace, jako obvykle.

Mozna ma pravdu i Forehand, ze je to bezne a ze do toho nevidíme a treba jsou oba radi, ale moc se to neslucuje s Noleho vyjádřením... Myslim, ze kdyby se neco takove bezne dělo (aspon u top hracu, uz by to vyplavalo na povrch predtim). Treba Cedric mel hodne špatných zapasu ke konci minulého roku, kde nasekal spousty chyb a nic takove se nedělo.

Ze se k tomu Nole vyjádřil je naprosto v poradku, pokud se mel chuť vyjadrit (mozna je v tom i nejaka strategie). Je bezne ze top hraci se k podobným vecem vyjadřuji, dela to bezne i Federer i Nadal. Ke komentu dole, pamatuju si jak Federer kritizoval Noleho nekdy v 2008-2009 za odstupovani ze zapasu, takze klidne se vyjádří i k sobe navzájem, neni to zadny precedent a Nole by za to nemel byt kritizovaný.

Nejzajimavejsi by byl nazor Bernardese, ktery ale nepřijde.
Reagovat
smazaný uživatel
Co je na mych prispevcich tak pohorsujiciho? Vy tady nablijete ohledne obhajoby Rogera takovych flakot, a to je ale v poradku. Kdyz si tady Roger stezoval na ochranku, tak jsem ani nepipla, ptz. s tim souhlasim. A rozhodne jsem Rogera neurazela jako to delaji jejich fanousci opacne. I kdyz jsem so vsimla, ze nekteri hateri Roga do nej sili.

Rafa proste vyjadril svuj nazor, podlozeny fakty, a to temi, ze si evidentne s Carlosem jako lide nesedli, jsou tam vzajemne antipatie, pozadal ATP...to, ze mu bylo vyhoveno, za to na nej vinu hazet nelze.
Vime houby, kolik rocne prijde stiznosti na ATP od ruznych hracu...

A mimochodem, ja naopak Rafu obdivuji za to, ze to dotahl do konce a nezustalo u plannych slov..po tom co rekl, ze se postara, aby jeho zapasy nepiskal. Na to musi mit koule ;-)
Reagovat
spaniel
Myslím vlákno, ktere si začala v 13:31. Tam se neda souhlasit snad s nicim. Jinak vetsinu kritiku jsem nikdy nezaznamenal jako fandy RF.
Reagovat
slacker
Uvedom si laskave ze jedine fanouskove Nadala jsou nejvice nesnasenlivou sektou. Fanouskove Federera a Djokovice jsou vesmes v pohode.
Reagovat
smazaný uživatel
Ted si delas legraci, vid? To tvrdis ty, ktereho tady na TP registruji snad nejdyl..? To nemuzes myslet vazne, objektivne... Rogerovi fans a v pohode?Tak to je mega ulet. Kdybys rekl, ze je to nastejno, tak bych to brala, ale takto...
Reagovat
VlS
No tak to tady dlouho nejsi, Slackerovi se ještě houpe čepice na věšáku, je tu chvilku ( rok?). Staří psi jsou zde 5 let a víc. A za celou dobu jsou nejneoběktivnější a nejagresivnější Rafa fans.
Nemám potřebu do něj kopat, tím co teď udělalal si sám nakopal víc, než si umí představit.
Reagovat
tito
Nechci být impertinentní, ale tohle fakt myslíš vážně? U tebe mne taková nelogičnost překvapuje.
Reagovat
tito
Pochopitelně myslím to rozdělování fanoušků na zlé a hodné.
Reagovat
VlS
Měl jsem to napsat jinak - Rafa fanatic fans - omlouvám se normálním, Roger má takového jen jednoho a to je spíš Rafa hater než Roger Fan.
Reagovat
smazaný uživatel
Nejak se v tech vetach neorientuji, ale nevadi.

Omluva za mou reakci slackerovi, prehlidla jsem se a myslela jsem, ze to napsal spaniel (ze fans Roga a Djoka jsou v pohode)
Reagovat
smazaný uživatel
A je pravda, ze dlouho tady neprispivam, zhruba od AO 14, ale nejakej ten patek predtim jsem to tady dlouho cetla, nez jsem si zalozila nick.
Reagovat
Roger_Federer
Co ma spolecneho ze si Roger stezoval na ochranku a ze Rafa porusoval pravidla, byl nato rozhodcim opakovane upozornen..A misto toho aby to nechal byt, si zaridil aby rozhodci nesoudcoval jeho zapasy..
Moc neverim, ze by to bylo bezne a ze by to byla normalni praxe, ze si hraci vybiraji rozhodci..
Proste Rafa se vybrecel, Bernades dostal za usi a cele je to bouzel vzkaz ostatnim rozhodcim..ty ty ty, me buzerovst rozhodne nebudes.
Reagovat
spaniel
Příměr uplne mimo, co uz.
Reagovat
Roger_Federer
me prijde jako strasna ironie osudu jak tady ted nekteri skalni Nadalovci breci, jakbje mu zase krivdeno, ono se mu ted nedari, potrebuhe se chytit a zly "Federerovci" ho rozebiraji..
Kdyz si vzpomenu na tu masaz co jsme tady dostavaly 2013, kopani do Federera, po kazde prohre..
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to pozor jo, ja nikdy do nikoho nekopu ani se neposmivam. Rogera respektuji. Coz jsem nikdy tady necetla, ze by nejaky fanousek Rogera respektoval Rafana. A to je smutne.
Reagovat
smazaný uživatel
To nebyl primer proboha. Byl to jen priklad, ze si jeden hrac stezuje na toto, jiny zas na ono. A obe strany fans se do sebe pusti. Rafovi fanousci to daji sezrat Rogovi a naopak. To je snad jas, ze se ty dve veci nedaji srovnavat boha jeho...
Reagovat
janek_da
Nadal si stěžuje na to, že rozhodčí dělá svou práci.
Federer si stěžuje, že ochranka svoji práci nedělá.

nic?

Ideálně to v komentářích napsal Amputace. Už bych se v tom radši nehrabal.
Reagovat
Fandina
Ty srovnáváš stěžování si na rozhodčí s tím, že někdo vlítne na kurt a neměl by?
Reagovat
smazaný uživatel
janek to napsal naprosto srozumitelně. Kdo chce, ten chápe, Fandino!
Reagovat
janek_da
že to řešíš :)
Reagovat
smazaný uživatel
To jen proto, že mi ona sama asi před 5 minutami napsala, že když něco nechápu, tak je to můj problém.
Reagovat
smazaný uživatel
Holky, ne abyste se tady zase pobily a vlakno na 1000 :-D ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
To snad nehrozí :)
Reagovat
smazaný uživatel
No vas dve uz jsem zaznamenala kdysi davno jak spolu "flirtujete":-D a stalo to za to ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, já vím. Párkrát jsme se tu kočkovaly.
Reagovat
Fandina
S tebou se nejde kočkovat. Ty na to nemáš.
Reagovat
smazaný uživatel
Jsi hluboko pode mnou.
Reagovat
Fandina
Kdybys byla nad věcí a chytrá, nereagovala by si na mě vůbec. Ale ty jak někde něco napíši, musíš být u toho. Proto jsi u mně malá.
Reagovat
smazaný uživatel
To, že jsem malá zrovna u tebe, mě fakt netrápí. Btw. lžeš! Už delší dobu na tebe reaguju sporadicky. A to pouze tehdy, když vypustíš nějakou totální blbost, která není provokací, ale je myšlená vážně.
Reagovat
Fandina
Ale nelžu děvenko, lhala bych, kdybys na mě vůbec nereagovala, ale ty to děláš, okamžitě, jak něco napíši, tak se ozveš. Dneska to bylo x krát. Nelži. Přijdeš do pekla.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak si projeď pár posledních článků a spočítej si své příspěvky, ve kterých na tebe reaguji a ve kterých ne a uvidíš, že se mýlíš :)
Reagovat
Fandina
Lžeš. Dneska jsi na mě reagovala tady v tomhle článku a ještě i v jiném sama, na nic jsem se tě neptala. Nelži.
Reagovat
smazaný uživatel
Dneska a vždycky je pro většinu lidí docela podstatný rozdíl. Pro tebe zřejmě ne.
Reagovat
Fandina
Podstatné je, že to děláš. Reguješ na mě, aniž se tě na něco ptám. Jsi vlezlá.
Reagovat
smazaný uživatel
Platí to, co jsem psala. Pokud jsem na tebe reagovala, bylo to v důsledku toho, žes napsala blbost, kterou jsi myslela vážně, a nařkla tu z blbosti slušného diskutujícího, tak jsem se ho zastala.
Reagovat
Fandina
Tos mě pobavila. To si vážně myslíš, že jsi na světě od toho, abys opravovala blbosti druhých? Děvenko, kde jsi byla, když rozdávali rozum?
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, to si nemyslím, ale mohu se k tomu vyjádřit.
Když rozdávali rozum, byla jsem si dvakrát, neboj!
A neříkej mi děvenko.
Reagovat
Fandina
Že jsi byla dvakrát o tom silně pochybuji. Ale je to tvoje věc. Dobrou noc.
Reagovat
smazaný uživatel
Pochybovat můžeš, to je tvoje věc.
Reagovat
slacker
Č
Reagovat
Fandina
Samozřejmě, že nechápeš. Pleteš se druhému do hovoru a vůbec nechápeš o co jde.
Reagovat
Fandina
Na nic jsem se tě neptala děvenko. Nevstupuj druhým do diskuse. Napsala jsem mu, že srovnává nesrovnatelné. To, že ty s tím nesouhlasíš mě nezajímá.
Reagovat
slacker
TKJN
Reagovat
slacker
Reagovat
smazaný uživatel
Obávám se, že nejhodnější a nejchytřejší člověk na TP zase něco nepochopil.
Reagovat
Fandina
Já jsem se ptala, jestli umíš číst. Nešlo o to, aby mě někdo pochopil. Chápeš?
Reagovat
slacker
P
Reagovat
smazaný uživatel
Nechápu. Tohle je bohužel nad moje chápání.
Reagovat
Fandina
Tak máš smůlu, když nechápeš.
Reagovat
Roger_Federer
jsi ozrala? nebo nechapes psany text.?
Reagovat
Fandina
Už jsi byl dneska u psychiatra?
Reagovat
Roger_Federer
demente
Reagovat
Fandina
To ti říkal? Konečně je jasno. Proto to pořád o mně píšeš. Dement kolem sebe nikoho jiného ani nemůže vidět.
Reagovat
VlS
Tak a teď čekej, že ti Fandina vysvětlí, jak jsi to myslel :-))
Reagovat
Fandina
Ale vůbec, na jeho myšlení nemám ... úsměv
Reagovat
Fandina
A hlavně nechci mít.
Reagovat
Mayo
Zajtra na Satrierovi kral antuky a po nom novy kral antuky (: , Djokovica hodili na Lenglena
Reagovat
smazaný uživatel
Aky ze novy kral antuky???? Takze Rafa kdyz vyhral 2x W, tak ho lze nazyvat kralem travy? Jeste hodne vody protece, nez nekdo v budoucnu sebere Rafovi tento titul. A to uz klidne nemusi ted vyhrat ani jeden turnaj na antuce..

Boze ti Rafanovci...jak jste to s nim rychle vzdali, nechapu :-0
Reagovat
Amputace
Pravda. Králem antuky se Djokovič rozhodně nestane tím, že teď vyhraje FO. Dokonce si troufám tvrdit, že už nemá ani teoretickou šanci Nadalovy antukové výsledky během své kariéry překonat, těžko se jim alespoň přiblíží.
Reagovat
smazaný uživatel
neboj, nevzdali ! Ale poznáš to : "Múdrejší ustúpi." Tí ostatní nech vyskakujú ako kohúti na hnojisku. Dôsledkom toho je, že sa smrad oveľa viac šíri, ale ňuchajú ho sami.
Reagovat
Mayo
Novy kral je ved Murray : D ...ja len srandujem ale pise sa to o nom : D ... vsetko len nadsazka samozrejme...viem kt o je king of clay neboj a s nikym som to nevzdal, Vamos! (:
Reagovat
smazaný uživatel
Doufam, ted nas potrebuje vic nez kdy jindy :-) ackoliv...on to zvladne s nami nebo bez :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Nožno sám Srb o to požiadal a vyhoveli mu. :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
:-D dobra jsi :-D
Reagovat
smazaný uživatel
King of clay je jenom jeden a vždycky bude, i kdyby už na ní nikdy nevyhrál ani zápas.
Reagovat
jackiec
španějský cip a hovado, není co dodat, nesnáším ho, snad brzy skončí
Reagovat
Mayo
A kde je el řituál?
Reagovat
Hypertac
Trapko.
Reagovat
smazaný uživatel
ve slově cyp se píše ypsilon
Reagovat
slacker
a ve slove cip se pise mekke i
Reagovat
smazaný uživatel
ale ostravaci jsou cypové s tvrdým
Reagovat
slacker
I spanelsky ostravaci?
Reagovat
smazaný uživatel
Idi(o)tskej komerční požadavek 20´(25´) dá poznat fakt dobrýho sudího. Ti na něj ohled meberou. Nakonec i Bára říkala stejně - jen dofuním jednu výměnů, už musím do další. Při UPTL to houkalo všem, až to nakonec vypnuli. Vypnout Bernandeze a bude klid!
Reagovat
smazaný uživatel
IPTL, jasně.
Reagovat
rysan
takže dobrej sudí se pozná tak, že záměrně ignoruje zavedený pravidlo? :D:D
Reagovat
smazaný uživatel
Rozhodčí tam není od toho, aby si vybíral, která pravidla bude respektovat a která ne. Je tam od toho, aby podle nich rozhodoval. Podobně jako není úkolem soudce, aby řekl, že trestat někoho za krádež je idi0tské a proto někoho nepotrestá. Příště by rozhodčí mohl říct, že service let je idi0tský a proto ho vypustí. Nebo třeba že nebude tiebreak. A tak dále...
Reagovat
smazaný uživatel
Pravidla jsou pro každého stejná a je jen dobře, že se nějaký sudí nepo.... z toho, že je na kurtu Nadal, a jedná s ním stejně jako s ostatními.
Reagovat
George_Renel
+1
Reagovat
VlS
souhlas
Reagovat
smazaný uživatel
Opravdu vyhrála Elina nebo to opravěj?
Reagovat
smazaný uživatel
Nojo, taky jsem psal vedení ATP, aby mi nesoudcoval Bernardes. Vyhověli mi... :)))
Reagovat
smazaný uživatel
Allez Gael, výborne..
Reagovat
smazaný uživatel
myslel sem si ze je to nejvetsi plačka jen v bebíčkách, ale i v tomto? to je fakt vrchol, a to ho nekdo stavi k nejlepsim hracu celkove, ulet....ve sportu kde prakticky nema rozhodci hrace jak poskodit je to fakt k smichu
Reagovat
smazaný uživatel
??? WTF??? Uz me ta hovna od hateru Rafy nebavi, budu muset pritvrdit :-D a to jsem slusne vychovana...ovsem cist ty z pusy vycucane srajdy, je aby si pohonili ego..no tak joooo :-D

Rozhodci, ze nemuze nijak poskodit hrace? Je videt, ze se vyjadril odbornik, co ma tenis nasledovanej v malicku, bravo :-D
Reagovat
smazaný uživatel
:D:D:D tenis neni o citu jak treba fotbal, kdy se da hadat 5 hodin jestli to byl faul...tady sou jasne dane auty a limity pro ruzne veci...upoceneček kazdy zapas ten jeden limit presahuje, coz je chyba samozrejme rozhodcich...nicmene tim chcu rict ze s jednim rozhodcim ma problem a hned si vyplace at neridi jeho zapasy? k smiiiiichu
Reagovat
smazaný uživatel
A Rafa ze neni jeden z nejlepsich hracu historie???? Mas se hodne co ucit zlaticko :-D
Reagovat
Kozoroh
Forward asi myslel zařazení k nejepším hráčům charakterově. Furt se omílá, jaký je Rafa sympaťák, ale vidíme, že to není pravda a že Rafa umí být podlý.
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlas. Rafa rozhodně není sympatický hráč.
Reagovat
Tornes
Pro tebe ;) Zrovna sympatie se jinak než naprosto subjektivně měřit nedají. Takže jinému klidně sympatický být může.
Reagovat
smazaný uživatel
Tvrdím snad něco jiného? Reagovala jsem na příspěvek Kozoroha.
Reagovat
Tornes
"Rafa rozhodně není sympatický hráč."

Já nevím jak tobě, ale mně osobně to přijde jako krásný příklad kategorického tvrzení. Možná mírně nepřesně napsáno/pochopeno.
Reagovat
smazaný uživatel
Zapomněl jsi na to "souhlas". Asi záměrně, že? Navazující vlákno a toto slovo celkem jasně ukazuje, že to není kategorické tvrzení, ale přitakání Kozorohovi.
Reagovat
Tornes
Nezapomněl, vynechal jsem ho zcela cíleně. Přitakala jsi ke Kozorohově tvrzení, ale zároveň jsi ho také zesílila. A já reagoval na to zesílení, které s tím souhlasem dle mne už nemělo moc společného.

Ale dost už, očividně se neshodnem, byť pravděpodobně myslíme oba totéž. Asi to nemá cenu řešit, nabízím mír.
Reagovat
smazaný uživatel
Myslíme oba totéž? :D :D :D To byl fakt super fór. Myslíme oba úplně něco jiného.
Reagovat
Tornes
Ok, jen teda... Co myslím já a co ty? Jen abych byl v obraze.
Reagovat
smazaný uživatel
No, mně jde o to, že pokud na někoho zcela jednoznačně reaguji a ještě k tomu dodám "souhlasím", dávám tím dost jasně najevo, že vyjadřuji souhlas s jistým názorem a je pouze na mě, jak velký důraz tomuto názoru dám. Ty se mi snažíš vnutit, že pokud svému názoru dám příliš velký důraz, tak z něj přestává být souhlas a stává se z něj kategorické obecně platné tvrzení.
Reagovat
Tornes
V tom případě děkuji za osvětlení, co si vlastně myslím. Příště už to budu vědět.
Reagovat
smazaný uživatel
Nechápu, jak jeden člověk může napsat tak skvělé komentáře, které jsem tu dnes četla, a vedle toho psát dotčené kraviny. Nemyslím si, že jsi až tak nechápavý.
Reagovat
Tornes
Já také ne, ale když ti ani na poněkolikáté nedokážu vysvětlit, co vlastně píšu tak, abys to pochopila... tak už mě to přestává bavit.

Ve skutečnosti je to totéž, co jsem tu kdysi řešil s Kozorohem. Jde o formulace daných výroků. Nikoli o pouhou sílu. "Pro mě je Rafa rozhodně nesympatický." vs "Rafa rozhodně není sympatický."Vidíš rozdíl? Jestli ne, není už opravdu co řešit, jestli ano, je to dobré. První je vyjádření názoru, druhé kategorické tvrzení.
Reagovat
Amputace
Ty, pokud se nepletu (pokud ano, omlouvám se, pletu si tě s někým jiným), fandíš Berdychovi. O něm bych tedy také neřekl, že je sympaťák k pohledání a co se týče jeho brečení a hádání se s rozhodčími, tak v tom je na okruhu absolutně nedostižný. Přesto bych si nikdy nedovolil někomu podsouvat, že je to nesympatický hráč. To přece nejde takto říct.
Reagovat
smazaný uživatel
Boha, copak to někomu podsouvám. Vyjádřila jsem souhlas s Kozorohem! Nereagovala jsem ani na tebe, ani na Tornese. Až budu reagovat na vás, poznáte to podle vlákna.
Reagovat
Amputace
Není důležité, že jsi nereagovala na nás, ale napsat do veřejné diskuze: "Rafa rozhodně není sympatický hráč." je celkem úlet a ještě k tomu fandit Berdychovi. No prostě pecka.
Reagovat
smazaný uživatel
Napsat do veřejné diskuze můžu cokoli slušného. Vyjádření, že mi Nadal není sympatický, slušné je. Ostatně tvé tvrzení, že ti Berdych není sympatický, je naprosto stejné. A pokud jsi ta akurátní, tak napsat, že fandit Berdychovi je úlet, je podle tebe v pořádku. Bravo!
Reagovat
Amputace
To můžeš. Teď ovšem dost zjemňuješ, co jsi napsala.

A nepřekrucuj, co jsem napsal já. Já jsem nenapsal, že fandit Berdychovi je úlet, napsal jsem, že je úlet fandit Berdychovi a současně o jiném tenistovi prohlašovat, že ROZHODNĚ NENÍ sympatický. To mi vážně - nezlob se na mě - připadá paradoxní.

Jako klidně to nechme být, já mám akorát averzi na kategorická prohlášení ke kvalitám ryze estetického charakteru - jako jsou například právě sympatie. A tvé prohlášení mi kategorické přišlo dost, třebaže mělo být reakcí na Kozoroha. Proto jsem na tebe reagoval.
Reagovat
smazaný uživatel
Co je na tom paradoxní? Že mi jeden tenista sympatický je a jiný není? Že jednomu fandím a druhému ne? A jinak jsi v pohodě? Nadal je z mého úhlu pohledu nejnesympatičtější hráč na okruhu, tak nechápu, proč bych měla psát, že je třeba mírně nesympatický, když si to nemyslím.
Reagovat
Amputace
Paradoxní mi na tom přijde to, že o nějakém tenistovi kategoricky prohlašuješ, že je rozhodně nesympatický, a přitom fandíš tenistovi, který pravidelně končívá v různých anketách o nejméně sympatického hráče na okruhu na předních příčkách.
Reagovat
smazaný uživatel
Tohle je naprosto nesmyslný argument. Ještě nikdy nikdo mi i přes mé žádosti nebyl schopný ukázat jedinou takovou anketu. To je takový tenisportálový mýtus. Když už nevím, jak argumentovat, vytáhnu tohle. Ostatně když jsem jednou jednu takovou anketu sama vyhledala, abych se na to podívala, tak tam Nadal byl na 1.místě, hned za ním Djokovič a Berdych až na 7.
A znovu - o nikom nic kategoricky neprohlašuju, prohlašuju jen to, že Nadal mi rozhodně nesympatický je, stejně jako mnohým jiným Berdych. Naopak Berdych mi rozhodně sympatický je, stejně jako mnohým jiným Nadal. A nepotřebuju žádné ankety k tomu, abych toto mohla tvrdit, protože je to výhradně můj (a v tomto směru musím souhlasit s Tornesem) subjektivní postoj.
Reagovat
Amputace
"Rafa rozhodně není sympatický hráč."
- Tohle ti tedy jako kategorické tvrzení nepřipadá?
Reagovat
FulnekUltras
Kategoricky kafrat v poolmetrovej nudli sa dá aji o guwně... ;-)
Reagovat
Kozoroh
Tak čarodějku asi nějaké ankety o popularitě tenistů nezajímají a řídí se jen svým pohledem, nemám pravdu čarodějko?
Reagovat
smazaný uživatel
přesně tak ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Dalsi odbornik sociologie, ze se vas tu seslo :-D mate nejaky kongres???
Reagovat
smazaný uživatel
Kongres podlomilů:))
Reagovat
smazaný uživatel
co to je?
Reagovat
Amputace
Djokovič se sice hodně zlepšil ve svém vystupování, ale za charakterního tenistu bych ho tedy rozhodně neoznačil. To, jak se choval coby čerstvá světová jednička v roce 2011 byl čistý hnus, jeho oslavné tanečky, když poražený protivník byl ještě na kurtu, velikášské výroky do médií a podobně.

Chci tím říct to, že házet špínu takto tendenčně na jednoho hráče (Rafu), je sice ohromně jednoduché, ovšem realita je trochu složitější.
Reagovat
smazaný uživatel
Aspon v necem s tebou muzu souhlasit, huraaa :-D, uz jsem se lekla, ze jsi zbehl..od Rafy :-D
Reagovat
Tornes
Spíš není nekritický obdivovatel ;) Toho si na něm cením.
Reagovat
smazaný uživatel
To by mě zajímalo, co je na tom nesportovního. Připomínáš mi (jenom tímto výrokem jinak samozřejmě ne) toho kanadského šaška, co je jeden z nejznámějších reportérů Dan Cherry (nebo jak se jmenuje) a ten kritizoval Jakubova, že když vstřelil svůj první gól v NHL, ještě k tomu rozhodl zápas (ten gól padl snad pár vteřin před koncem) a rozjel se a hodil "tučňáka". Mně to prostě přijde jako ta dnešní hyperkorektnost, ale vždyť je to sport. Já nikomu nevyčítám, když mlátí raketama a když oslavuje temperamentně výhru. Sport je založen na emocích a to pak mohou hrát roboti. Já jsem měl Djokovy oslavy rád, například v roce 2013, jak si roztrhl to triko, prostě gladiátor, co právě vyhrál v australském Koloseu velmi vyrovnanou bitvu s jiným titánem.
Reagovat
Amputace
Ty příklady jsou samozřejmě naprosto nesrovnatelné. Dát první gól v NHL a slavit vítězství nad nějakým nonamem v druhém nebo třetím kole GS je vážně jako nebe a dudy. Já bych to pochopil, kdyby takto slavil právě ten noname poté, co by porazil Djokoviče. Takto ale ne. Djokovič měl prostě klasicky zatleskat soupeři, zatímco odcházel z kurtu a potom se klidně mohl utancovat k smrti.

Ten příklad s roztrhnutým tričkem - opět úplně jiná situace. Pochopitelná, emocionálně vypjatá, nic proti tomu nemám. V případu, který mám na mysli já, Djokovič neprojevil ani základní úctu k soupeři. Těžko říct, Djokovič to dost možná nemyslel vůbec zle, ovšem v dané chvíli to vyznělo dosti potupně vůči soupeři. Já být tím poraženým, tak by mě to hodně nas.ralo.
Reagovat
smazaný uživatel
Tezko myslel charakterove :/
Reagovat
Pedronegro
no tak tohle tady je fakt maso, já se taky raduji, ale opravdu jen málo, aby vás to někoho nenaprudilo :-)
Reagovat
r.Fever
Páči sa mi, že Djokovič jednoducho odpovedal na novinárovu otázku a už je tu pranierovaný za názor...lebo veď Rafito nemôže byť zlý :)

Je to otázka týkajúca sa tenisu, a nechápem, prečo by ju mal Djokovič ignorovať, on s ňou neprišiel, iba odpovedal. A navyše, povedal pravdu.

Je to nezvyk, ukážte mi podobný prípad, kedy si hráč vymaže rozhodcu so svojich zápasov. Nadal mal s Bernardesom problémy, ale v každom z ich "rozporov" bol Nadal v nepráve (okrem Masters Cupu 2010).

Proste dodržiavať isté pravidlá je jednoducho asi príliš, pritom nie je napomínaný len Nadal, ale často aj Del Potro či Isner alebo Monfils. Je to len príklad tej fejkovej pokory, ktorá tu je z Nadalovej strany predhadzovaná. (viac antuky, menej hardu, 2-ročný ranking, atď atď) - to všetko sú príklady, kde sa RN "vyfarbuje". Ale aby som mu nekrivdil, možno je len hlasnou trúbou, svojho kempu.

Myslím, že sú tu len dvaja používatelia, ktorí dokážu Nadala aj za niečo skritizovať (Ampu, tito) - no buďme radi aj za nich.
Reagovat
Amputace
Mně se zase líbí, že Nadal udělal chybu a už je tady pranýřovaný a vysmívaný za naprosté kraviny typu, že si oblékl naopak trenky.
Reagovat
r.Fever
Nič také som nespomenul, ide o to legitímne porušovanie pravidiel, čo-tam nejaké trencle..
Reagovat
Amputace
No ty ne, ale ostatní ano :) Píšeš o pranýřování Djokoviče, ale docela tendenčně přehlížíš, co se tady v té diskuzi nakydalo na Rafu.
Reagovat
Kozoroh
Dávám palec nahoru!
Reagovat
smazaný uživatel
Proste citil, ze se mu stalo prikori, ja bych se taky ozvala.
Reagovat
Padme
článku jeden komentář... a tady tohle... :D
Reagovat
turista
Novak Djokovič pouze slušně vyjádřil svůj názor. Nic víc. Záznamy z inkriminovaných utkání v nichž Bernades dusil Nadala jsem viděl. Skutečně to vypadá, že je tento rozhodčí vůči Nadalovi zaujatý. Rafa má plné právo na to se tomuto rozhodčímu vyhnout. My tady pouze kecáme a kritizujeme, ale on vyhrál 65 titulů ATP a patří mezi nejlepší tenisty všech dob takže si může takto dupnout.
Reagovat
Pedronegro
Tak z těch záznamů tady na TP to tedy nevyplývá, např. na AO se tam Rafa domáhá změny ve svůj prospěch, ačkoliv hrát nepřestal, a to mu Bernardes jasně říká. Ano, dupnout si sice může, ale když sám stále porušuje pravidla, tak je jen trapný, ať vyhrál, co vyhrál.
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal musí mít zase něco extra.
Reagovat
smazaný uživatel
Apropos..Už keď tak ľudia bazírujú na dodržiavaní pravidiel..Je pravidlo, že hráč nemože požiadať ATP o nenasadzovanie rozhodcu na svoje zápasy?..Nie je..Nadal týmto neporušuje pravidlá..takže moralisti si mozu prist na svoje..

To, že to nie je podľa Djokovica bežné?...No bežná nie je ani buzerácia za trenky, či dodržiavanie časového limitu..
Reagovat
Stan_Borowitz
No tak třeba na to, že rozhodčí musí hráče, který má opačně oblečené trenky, pustit do šatny, určitě taky není pravidlo. Všechno nemůže být v pravidlech. Carlos měl Nadala pustit, bylo by to slušné gesto dobré vůle, a Nadal neměl žalovat na Bernadese u ATP, když mu nic špatného neprovedl, to se taky nedělá.
Reagovat
Pedronegro
Naopak dodržovat stanovený časový limit by se mělo až na výjimky pokaždé a ne, že prakticky nikdy, jako Rafa.
Reagovat
VlS
Bez výjimek. Jestli mají být výjimky, tak je lepší limit zrušit a vygumovat tenis ze sledovatelných sportů.
Reagovat
Pedronegro
výjimky jsem myslel třeba když jsou poryvy větru nebo podobně, ne podle hráče nebo hráčky
Reagovat
smazaný uživatel
myslel sem si ze je to nejvetsi plačka jen v bebíčkách, ale i v tomto? to je fakt vrchol, a to ho nekdo stavi k nejlepsim hracu celkove, ulet....ve sportu kde prakticky nema rozhodci hrace jak poskodit je to fakt k smichu
Reagovat
smazaný uživatel
nemela byt reakce
Reagovat
UnrealTom
Nadal už je jen stín toho Nadala co jsme znali dřív :)
Reagovat
smazaný uživatel
Zbytočne sa to nafukuje, Nadal zrejme využil svoje právo rozhodcu vetovať, zrejme nie je prvým ani posledným..Zrejme tak ani nešlo o RIO, vzájomné antipatie majú dlhodobejší charakter....Buzerácia s trenkami značí, že tak ako Nadal nemusí Carlosa, tak Carlos nemusí Nadala..Myslím, že sám Carlos sa absencii na Nadalových zápasoch nebráni, možno to rozhodnutie dokonca víta.

Vzhľadom na načasovanie Noleho vyjadrenia vidím za tým skor Srbovu snahu Rafu pred prípadným vzájomným zápasom rozhodiť..Myslim, že Djokovic by sa mal skor sustredit na tenis..
Reagovat
smazaný uživatel
Pekne si napísal. Ako som nižšie komentovala, vyzerá to na psychologickú bitku.
Reagovat
Grigor_Murray
Jo, souhlas, Nole je vynikající mediální taktik, ale na druhou stranu, Tohle by si Rafík prostě neměl dovolovat
Reagovat
smazaný uživatel
no, jen aby si Nadal ne...ral do vlastního hnízda. Poštve si rozhodčí a každé přetažení jeho trapného předservisového řiťuálu mu dají sežrat všichni. Ne jak do teď, kdy hráče, kteří nejsou na špici jebou za každou kravinu a u "el řiťuálá" všechno přehlížejí ....
Reagovat
tito
Souhlas. S Carlosem dokážeme hodnotit jen pár štěků na YT, pravděpodobně ta historie bude delší. Nicméně se domnívám, že od toho je ATP, aby tento požadavek posoudila jako adekvátní, či nikoliv. Ale nechat běhat někoho s obrácenými trenkami opravdu není košer. Dokážu si představit, že v případě jiného hráče by to skončilo humornou vsuvkou, nikoliv hrozbou sankce. Když pominu to, že stejně aktivně zde lidi nehodnotí jiné prohřešky tenistů a že se jich najde... tak mne překvapuje, že se apriori vylučuje zaujatost rozhodčího a zpochybňuje se jenom hráč.
A jen tak mimochodem, aspoň za mne nejen v tomto, ale i v případě jiných hráčů je to "mrtvé" téma. Neznám genezi vztahu a popravdě mne to ani nezajímá.
Reagovat
smazaný uživatel
Chlapci, to by bola doťahovačka aj na ďalších 100 komentov. Teraz ide zaujímavejšia udalosť. Tom vs Radek. Tak ide sa na to!! Pravdupovediac ani neviem, komu fandiť. Hlavne nech je super tenis.
Reagovat
Mayo
Ani jednemu, obaja su hruza : D
Reagovat
smazaný uživatel
:)))
Reagovat
panzer.dragon
http://www.imgup.cz/images/2015/05/27/vitez.png
Reagovat
Mayo
Vamos Pablo Cuevas.
Reagovat
kada.tom
Fognini asi dneska "má" den :-D
s Pairem slušně teče ... tak snad to Paire dotáhne a Tomáš zvládne zápas se Štěpánkem :-)
Reagovat
EllNino
Bamos Domeee :) teď to otočíš
Reagovat
smazaný uživatel
V to dúfam aj ja, má na to ešte 2 sety. Tak Domi, do toho!
Reagovat
smazaný uživatel
Djoko krásně si to řekl . Rafa je jak ženská jenom si stěžuje na míčky na povrch na rozhodčího . Kdyby se mělo řídit furt kolem něj tak se hraje celá sezona na antuce , rozhodčí by byl jeho strýc , míčky by se vyráběli pod jeho dohledem a při hře na jeho podání by se strávilo mnoho času .
Reagovat
smazaný uživatel
bože, odkiaľ si na to prišiel? Zdá sa, že sleduješ len jeho a iných si nevnímaš.
Reagovat
mihate
Ja si myslím, že o 10 rokov sa o ňom bude písať to isté, čo teraz v cyklistike o Amstrongovi.
Neviem aký má tím ľudí okolo seba, ale ja byť jeho mama, sestra alebo snúbenka, tak mu tie jeho rituály "skrešem". Je to absolutná neúcta k divákom na kurte, ale aj pri obrazovkách. Keby sme sa všetci neustále špárali v prepáčte v riti, alebo aby to robili všetci hráči na kurte, tak to nie je tenis, ale ani neviem to slušne pomenovať. A zápasy by trvali 4-5 hodiny. Des.
Reagovat
FulnekUltras
To samé v bleděmodrém Šarapka na WTA...
Reagovat
smazaný uživatel
Začíná si trochu moc vyskakovat. Nejvyšší čas, aby mu Rafa srazil hřebínek.
Reagovat
Kozoroh
Nejvyšší čas srazit hřebínek Rafovi! Neboť se chová tak, jakoby mu ATP patřilo.
Reagovat
smazaný uživatel
To platí aj opačne. Nafúkaný horenos si už myslí, že všetko je práve jeho. Jeho je momentálne akurát post jednotky, nič iné.
Reagovat
smazaný uživatel
zaujímavé...Podľa hovorcu ATP Simona Higsona nie je Rafova žiadosť na okruhu ničím výnimočným a Srb to nevníma ako bežnú záležitosť. Na čo sa k tomu vôbec vyjadruje? Dal sa počuť aj niekto iný? Potrebuje si rypnúť. Žeby začiatok psychologickej vojny? fuj. Nech sa stará o seba.
Tu nejde len o jeden incident, bolo ich viac, tak prečo by to Rafa nemohol urobiť, ak na to právo má. Dobre spravil. Je lepšie vyhýbať sa problémom. No, teraz som si urobila ja, ha ha ha
Reagovat
smazaný uživatel
Dobře , ale Rafa si stěžuje na vše na povrch na míčky na rozhodčího to se furt má točit vše kolem něj ?
Reagovat
smazaný uživatel
Nemyslím, že sa sťažuje všade a na všetko. A ak sa vyjadrí, neznamená, že sa sťažuje. Na to sú iní "špecialisti." Menovať ich nebudem, aby som náhodou na niekoho nezabudla.
Reagovat
smazaný uživatel
Tohle už je , ale vážně stěžování
http://www.denik.cz/tenis/nadal-si-v-cine-stezuje-mate-spatne-micky-hvezda-se-boji-zraneni-20141002.html - nelíbí se mu míčky značky Head
http://www.sport.cz/ostatni/tenis/clanek/657900-neumite-vyrobit-poradne-tenisaky-tyhle-jsou-jak-kamen-zkritizoval-nadal-americany.html nelíbí se mu míčky značky Penn
http://www.tenisportal.cz/zpravy/at-se-turnaj-mistru-hraje-venku-a-povrchy-se-stridaji-preje-si-nadal-13225/ - tady se mu nelíbí že TM se hraje v hale
http://www.tenisportal.cz/zpravy/nadal-spila-atp-prilis-turnaju-na-betonu-nam-nici-zdravi-11719/ - hraje se moc na betonu ¨
Tady na této stránce je zase psané jak Nadal má problémy s rozhodčími
ukaž mi důkazy o nějakém hráči , který si takto stěžuje .
Reagovat
smazaný uživatel
Klobúk dole, že si si dal toľko námahy. Žiaľ, ja to nebudem vyhľadávať a dávať ti dôkazy. To by som musela pri klávesnici stráviť viac času, ako je to hodné. Za to mi to nestojí. sorry
Reagovat
Amputace
http://sport.idnes.cz/federer-vyrovnal-agassiho-v-new-yorku-si-ale-stezoval-na-povrch-pw1-/tenis.aspx?c=A110830_160517_tenis_bem

http://www.sport.cz/ostatni/tenis/clanek/678318-neni-to-jen-o-tom-nosit-peknou-kravatu-a-sako-rozcilil-se-federer-na-bodyguardy.html

http://www.protenis.cz/clanky/rozcileny-federer-mice-jsou-pokazde-jine

http://www.tennis-arena.cz/federer-o-nadalovi-at-heka-ale-stale-stejne--1003cz/
Reagovat
smazaný uživatel
No , ale to je tak polovina toho co jsem během 5 minut našel na netu o Nadalových stěžování přitom Federer už je déle na okruhu jako Nadal.
Reagovat
Kozoroh
" Podľa hovorcu ATP Simona Higsona nie je Rafova žiadosť na okruhu ničím výnimočným a Srb to nevníma ako bežnú záležitosť. Na čo sa k tomu vôbec vyjadruje? Dal sa počuť aj niekto iný?"

A proč by se neměl vyjádřit? On nemůže projevit svůj názor? Novináře zajímal Djokovič, mohli se zeptat Federera, Berdycha ap., ale nejvíc je zajímal Djokovič. Nic zvláštního.
Reagovat
smazaný uživatel
A prečo by sa mal? Nie je to jeho povinnosť.
Reagovat
smazaný uživatel
Protože slušností pokud se tě novináři ptají na otázky tak odpovídáš pokud to není až za hranicí slušnosti .
Je to světová jednička tak proč by neměla projevit názor .
Reagovat
Amputace
"ale nejvíc je zajímal Djokovič. Nic zvláštního."
:D Ty jsi také komediant k pohledání. Zájmu, kteří novináři projevovali o Federera, když byl světovou jedničkou on, se Djokovič nikdy ani nepřiblíží a ty napíšeš takovou kravinu.
Reagovat
Kozoroh
Sorry, ale toto je pitomoučká reakce. I ta senpolia nad tebou svá slova formulovala rozumněji než ty. Vůbec jsi nepochopil vyznění mého komentu.
Reagovat
Amputace
Jak jsi tedy svůj komentář myslel?
Reagovat
Kozoroh
Na tiskové konferenci se na toto ožehavé téma zeptali Djokoviče a ten jim slušně odpověděl.
Senpolii se toto vyjádření nelíbí a absurdně argumentuje, proč Djokovič na tuto otázku odpovídal. A já se ptal - proč by neměl říct svůj názor? Jen proto, že je to Nadalův konkurent?
Reagovat
Amputace
Já se ptám, jak jsi myslel druhou část svého komentáře, konkrétně: "Novináře zajímal Djokovič, mohli se zeptat Federera, Berdycha ap., ale nejvíc je zajímal Djokovič. Nic zvláštního." Zvláště pak dodatek: "Nic zvláštního." Co podle tebe není ničím zvláštní?
Reagovat
Pedronegro
já tomu rozumím tak, že není níc zvláštního na tom, že novináře nejvíc zajímal Noleho názor, když je momentálně světová 1, až bude někdy jednička zase Federer, třeba se budou zajímat nejvíce o jeho názor, myslím, že je to srozumitelné, po čem pátráš?
Reagovat
yenda1
Jako jo. Trochu toho hejtu si zaslouží. Nezapalujte však hranice. Taky nechápu ty srandičky, dost trapný mimochodem, okolo tahání trenclí. Prostě se hodně potí a všechno se na něj lepí.
A Babolat spiknutí? Jen se v tom dotyční pěkně máchejte, možná jste na stopě něčemu velkýmu. GL.
Reagovat
smazaný uživatel
Prostě se hodně potí... Takový Štěpánek se potí doslova jako prase a nevím, že by si býval někdy stěžoval, že se nestíhá utřít.
Reagovat
pockerface
Řešíme tu trencle Nadala, ale ty odvedli zbytečně debatu úplně někam jinam než je podstata sporu. A ten je o tom co je fér a co ne, je, že Rafa si stěžuje na rozhodčího, který jako jeden z mála mu odpíská zdržování.
Reagovat
Amputace
Přesně tak. Ta ustavičná snaha strefovat se do Rafy kvůli nesmyslným maličkostem odvádí pozornost od skutečné chyby, které se dopustil. Ale co, jeho hateři si za to mohou sami.
Reagovat
SubOptikT
No ... na to se nedá nic říct. Takhle se šampión nechová.
Reagovat
zpilat
Letos v Riu Nadal dokonce přišel na kurt s obráceně oblečenými šortkami a když chtěl odejít do šatny, aby se převlékl, pohrozil mu rozhodčí dalším trestem. "Podle mě neukázal dostatek respektu. Přece nemůžu hrát, když mám obráceně trenky," prohlásil Nadal po úterní výhře v prvním kole Roland Garros nad domácím Quentinem Halysem.

rafa nosí tanga, proto si je musí po každém míčku vytahovat z prdele, a nechtěl to před publikem přiznat a převléct se na kurtu! :-D
Reagovat
gigin
Perfektní sranda.
Reagovat
Cico93
.-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Prečo by nemohol nosiť tanga, je to azda proti pravidlám?
Reagovat
smazaný uživatel
Doufám, že mu to i přes různé podfuky tentokrát nevyjde. Není to jen, že mu nepochopitelně ATP vyhověla, ale i o tom, že mu Babolat ušil na míru baloný, které stěžují podmínky agresivním hráčům...

Kde to jsme, že si jeden hrač bude určovat pravidla na Grandslamu
Reagovat
smazaný uživatel
a ty si nečítal? "není Nadalův požadavek na okruhu ničím výjimečným."
Reagovat
smazaný uživatel
Granollers tam chvilkama vypada, ze se vyvrati a odpadne..

Rogerovy trenky jsou k nakousnuti, jako cukratko :-D

Jsem nekompromisne zasadovy clovek, i kdyz velmi tolerantni a na tom, co udelal Rafa nevidim nic spatneho.

Djokovic at se radeji nevyjadruje..proc ho vubec cituji..? To jako ze je momentalne n.1 tak si muze dovolit kritizovat chovani a konani jinych hracu? Komentoval snad nekdy Rafa nebo Roger jeho ulety, kdy pravidelne rozsekaval na kurtu rakety, vztekal se na fanousky a btw. pred podanim si klepnul mickem tolikrat, ze by z toho clovek usnul...???

Kazdy at si zamete pred vlastnim prahem a pak pousti moudra a kritizuje!
Reagovat
janek_da
nema ty trenky taky obracene?
Reagovat
Amputace
Djokovič má ale pravdu a je naopak dobře, že se k tomuto incidentu coby světová jednička vyjádřil. Přesně to se od něj čekalo a přesně to udělal. Djokovič jako člověk za poslední dva tři roky ohromně vyrostl, alespoň mně to tak připadá.
Reagovat
smazaný uživatel
Nesouhlasim s tebou, nezlob se :-)

Hlavne s tim, ze jako n.1 ma pravo se k necemu vyjadrovat.
Reagovat
Mayo
Vyjadriť sa môže aj svetová 4. ... to je jedno podľa mňa...navyše má pravdu
Reagovat
baggik
Djokovič je number 1., vůdce smečky, může si říkat co chce. Ty jsi obyčejnej plebejec, takže drž hubu. :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Laskave se zklidni, my jsme spolu husy nepasli! Kdo jsi, ze si dovolujes me urazet? Asi pekne neinteligentni narusena existence :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Da se to chapat i jinak...jako, ze Djoko si muze rikat co chce a zbytek hracu musi drzet hubu a krok, hm? Tak co si z toho mam vybrat? Oboji je neprijatelne.
Reagovat
baggik
Překrucovat si to můžeš jak chceš. Faktem je, že Djokovičova slova spoustu lidí zajímají a kdo jiný už by se měl vyjádřit ke sporu hráči vs. rozhodčí, ve chvíli kdy se spekuluje o hranici co si která strana může dovolit. Tvoje výkřiky zde, zjevně zaujaté svojí tenisovou orientací zaujmou maximálně tak zdejší nudící se osazenstvo. :-)
Reagovat
Mayo
Ale prečo by mali ostatní držať hubu a krok? :D Si myslíš, že Federer si nemôže dovoliť niečo povedať lebo neni sv. 1? :D aj Jo Wilfried si môže povedať, čo chce a aj Kližan dokonca :D
Reagovat
smazaný uživatel
To ja neprezentuji, to tady nadhazoval nekdo jiny.
Reagovat
baggik
Sebeanalýza by ti šla. Já jen projíždím, ale když má někdo napsáno na zádech jsem vůl, kopni si...no znáš to.
Reagovat
smazaný uživatel
No tak prestan tady baletit a ztrat se :-D
Reagovat
Amputace
Já jsem to nemyslel tak, že jako světová jednička si může dovolit víc než třeba světová pětka, myslel jsem to tak, že k podobně závažné kauze se od něj coby světové jedničky nějaké vyjádření očekává. A Djokovič to řekl dobře, neřekl nic, co by nebyla pravda, nebo co by mohlo Nadala dehonestovat. Naopak byl - zdá se mi - ještě dost uměřený.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty si akosi mimo, môže si dovoliť viac? to je akože čo?
Reagovat
Pedronegro
zkus si to přečíst ještě jednou, ty nechápeš význam psaného textu?
Reagovat
slacker
cesky nebo slovensky psaneho textu?
Reagovat
turista
Kolem Djokoviče se motá plno lidí, kteří chtějí znát co si o bejrůznějších věcech jako světová jednička myslí. Novak roli světové jedničky zvládá s velkou elegancí. Včera hrál zápas s Nieminenem, který kladl tuhý odpor i když neměl sebemenší šanci zápas vyhrát. Byl z toho pěkný tenis plný dlouhých výměn od základní čáry. Novak musel na zdánlivě snadné vítězství ukázat velký kus svého tenisového mistrovství.
Reagovat
Lina
Proč by se Djokovič nemohl vyjádřit? To jak se Nadal zachoval, je hodně ubohé. Smutné je to, že mu bylo vyhověno a dáno najevo, že rozhodčí budou muset u jeho zápasů, tzv. držet hubu a krok, aby se nedostali do problémů.
Reagovat
Jimbo
Zapomíná fešák, že je součástí velkého kola, kde by se měli podřizovat i ti největší - jinak nastane bordel a anarchie!!!
Reagovat
Bloody13
Rafa občas mluví jak malej fakan. Jednou by chtěl všechny turnaje na antuce, podruhý chce vyměnit rozhodčí.... co přijde příště? Vybírat si soupeře?
Reagovat
rib
JE to malý fakan..skutečná osobnost takové pxtloviny nepotřebuje řešit
Reagovat
smazaný uživatel
Ono vůbec není fer, že mu Babolat připravili míče, které maximálně vyhovují jemu, aby to na stará kolena ještě uběhal ... to ATPO řídí nějaký španělský dacan???
Reagovat
Bloody13
Moment, s těma se ale na grandslamech a jiných velkých podnicích nehraje, ne? Ty mají, myslim, svoje míče. Nebo jak to je?
Reagovat
pockerface
včera říkali, že se hraje s míči babolat.
Reagovat
Bloody13
V tom případě by to vysvětlovalo ten Kvitový první, těžce vydřenej zápas.
Reagovat
Stan_Borowitz
za Carlose postaví a budou teď Nadala trestat za sebemenší porušení pravidel.
Reagovat
skott
To je teda dětsky naivní představa :-)) nahradit umpirové rozodčí je snadné, ale Nadala ATP nenahradí, když je pro ně zdrojem peněz.
Reagovat
rib
Naivní je si myslet, že by Rafa nehrál na okruhu ATP pokud bude aktivní tenista :-)
Reagovat
Stan_Borowitz
Někde píšu něco o ATP?
Reagovat
rib
reagovala jsem na absudrdnost skottovy poznámky :-)
Reagovat
Stan_Borowitz
Já taky :-)
Reagovat
smazaný uživatel
skandální, pokud to tak je. Z toho je vidět, že všichni jsou si rovni, ale někteří rovnější. Je to ostuda, trpět takový manýry. Může hrát nejlépe ze všech, ale nemám se chuť na něj dívat kvůli těm " chutným " zvykům.
Reagovat
Fandina
Vetovat rozhodčího je možné, spíš jde o to, kdo a za jakých okolnostní to udělá.
Reagovat
pockerface
Docela by mě zajímalo jestli by třeba vyhověli např.Gulbisovi, Fabiovi, Tomášovi ti se taky dost často dohadují s rozhodčím. Na ty by se zvysoka v... a ještě by se jim vysmáli. Nadal může být světový hráč, ale mělo by se všem měřit stejným metrem.
Reagovat
Pe3k
Neví jak se má chovat pravý šampion. Nikdy nedoroste velikosti Rogera Federera. Nadalovi vůbec nejde o to, aby cokoliv bylo fér, on jen chce, aby bylo vše ku jeho prospěchu. Ale je to jeho ostuda a ostuda Atp, že ho neumí postavit do latě.
Reagovat
Amputace
Rozhodně je chyba na obou stranách - jak na Rafově, tak na straně ATP. Rafa si měl dodatečně uvědomit, že on je tím, kdo fakticky porušoval pravidla a Bernandes ho za to právem potrestal. To, že to v průběhu zápasu nepřijal s chladnou hlavou, se dá vysvětlit herním zápalem, jeho dodatečná stížnost, která již proběhla po zralé úvaze, je bohužel obrovským výsměchem a osobně se divím, že přes tu hromadu lidí, které má kolem sebe, odborníky na mediální komunikaci a podobně, něco takového vůbec může vypustit do éteru. Chyba ze strany ATP je samozřejmě v tom, že Rafovi vyhověla. Hráč by nikdy neměl být připuštěn do pozice, aby si mohl vybírat, kdo bude jeho zápasy řídit, a kdo ne, zvláště pokud tento hráč není absolutně v právu. Rafa mě možná nikdy tolik nezklamal jako mě zklamává letos, když se mu nedaří. Jakési "incidenty" ve Wimbledonu 2012 jsou proti tomuto nafouknutou bublinou.
Reagovat
PetaM
Letos v Riu Nadal dokonce přišel na kurt s obráceně oblečenými šortkami a když chtěl odejít do šatny, aby se převlékl, pohrozil mu rozhodčí dalším trestem. "Podle mě neukázal dostatek respektu. Přece nemůžu hrát, když mám obráceně trenky," prohlásil Nadal po úterní výhře v prvním kole Roland Garros nad domácím Quentinem Halysem.

Jasně, že ne. Protože hovna jsou v tom případě na druhé straně, což znamená, že si je strká přímo do nosu a rozetírá si je po celém ksichtu. Což není úplně hygienické. Po čase by možná ani nešlo poznat, kdo je Nadal a kdo Bernardes.
Reagovat
Amputace
Netřeba těchto dětinských urážek (občas mi připadá, že věkový průměr tady na TP musí být opravdu tak 12, soudě dle těch neustále se opakujících pubescentních vtípků). V tomto případě byl jednoznačně v právu Rafa.
Reagovat
PetaM
Nebyl. Ale zaslepenci většinou nevidí, co je správné a co špatné.
Reagovat
Amputace
Aha. Já jsem zaslepený, dobrá, díky, žes mi to opět po vzoru dospělých vysvětlil. Proč si myslíš, že nebyl v právu? To tam měl podle tebe všem ukázat péro, nebo měl hrát s trenkami obráceně?
Reagovat
pockerface
Snad si nemyslíš, že je pod kraťasama naostro? Má pod nimi zřejmě slipy, tak, když si může svléknout triko, tak si může pod ručníkem obrátit kraťasy, což nakonec stejně udělal.
Reagovat
Amputace
Nemyslím, byla to samozřejmě nadsázka, nicméně, že k tomu byl donucen, je potupné pro všechny zúčastněné strany - aby si pod ručníkem měnil trenky jako někde na koupališti. Měl být jednoznačně puštěn do šatci, aby tak mohl učinit, nevidím jediný důvod, proč mu to mělo být zakázáno.
Reagovat
Pedronegro
Myslím, že obrátit trenky ho mohl do šatny pustit, stačilo k tomu dodat aby to bylo rychle, na druhé straně ale nevím, co si myslet o El Grande Řituálovi, když si hned nevšimne, že je má blbě. Jiná věc je jeho zdržování, které by měli všichni sudí postihovat. Kvůli tomu jeho popotahování slipů atd. se na něj už nedívám, jeho zápasy se táhnou do nekonečna.
Reagovat
PetaM
Viděl jsem na kurtu už spoustu žen (myslím z WTA), které se na kurtu normálně převlékaly a nedělaly z toho drama, jako Nadal.

A jak poznamenal pockerface, Nadal chodí na kurt naostro? Nemyslím si.
Reagovat
Amputace
A víš to jistě? Co kdyby naostro byl, co pak? A ženy mě nezajímají, já se bavím o této situaci, takže už mi konečně vysvětli, jaký byl důvod k tomu, nepustit ho převléci se.
Reagovat
George_Renel
Zrovna tak bys mohl ty vysvětlit proč se oblékl obráceně.....
Naostro žádný sportovec nechodí, obrátit si šortky pod vytaženým triken je otázka vteřin. Prudérnost je v tomto případě směšná.
Reagovat
Amputace
Proč se oblékl obráceně... co na tom mám jako vysvětlovat? Jste opravdu už úplně pošahaní? Tobě se nikdy nestalo, že sis oblékl třeba triko obráceně? Beru, pranýřujete Nadala, s Carlosem udělal opravdu kravinu a jeho chování si zaslouží být odsouzeno, ale konkrétně tato situace je hodně špatným příkladem k demonstraci jeho nevhodného chování.

"Naostro žádný sportovec nechodí, obrátit si šortky..."
- Kolikrát jsi už v mužském tenisu tuto situaci zažil, že jsi tak kategorický?
Reagovat
George_Renel
To vysvětlování byla stejná nadsázka, jako tys chtěl po kolegovi vysvětlit jednání rozhodčího.....
Převléknutí na kurtu nepovažuji za nic mimořádného.
Ano, Nadal je velký tenista, ale stále dokazuje že ne velký člověk.
Reagovat
Amputace
Že ty nepovažuješ, to na věci nic nemění. Každý má míru studu jinde. Když ho ve finále AO 2014 brala záda, klidně ho mohli masírovat přímo na kurtu, je to přece běžné, ne raději odešel do šatny, kde měl soukromí.
V této věci mu mohlo být úplně klidně vyhověno, vůbec není žádný důvod, proč by nemělo. Ale vůbec žádný! Časově by to zabralo stejně - možná ještě méně - času, minimálně by se nemusel pracně schovávat pod ručníkem, prostě by odběhl někam za roh, tam si trenky vyměnil a bylo by. Naprosto nic nezdůvodňuje rozhodnutí rozhodčího mu v této věci nevyhovět. Proč mu to vlastně neumožnil? Zamysleli jste se nad tím, než jste se rozhodli tady na Rafu plivat i kvůli takové ptákovině?
Reagovat
George_Renel
Je srandovní že je tak stydlivý a přitom mu nevadí, když se N něj koukají davy, jak se každé tři minuty všude osahá a pak přičichne.....
A na důvod nedovolení se musíš zeptat rozhodčího.
Reagovat
Amputace
Já nevidím jediný důvod, proč mu nemělo být vyhověno, už to píšu poněkolikáté. To, že se může převléct na kurtu, není žádný argument, někomu to může vadit, není to jistě příjemné nikomu a já nevidím důvod, proč takové žádosti nevyhovět.

To je jeho rituál, je to něco jiného než ukazovat spodní prádlo, nebo ho křečovitě zakrývat ručníkem, protože mě rozhodčí nepustí převléct do šatny.
Reagovat
George_Renel
A co říkají pravidla? To je snad hlavní. Že by je sudí porušil?
Reagovat
Amputace
Pochybuji, že pravidla konkrétně s touto situací počítají. Spíš bych řekl, že to je na posouzení a citu každého sudího.
Reagovat
PetaM
Co pak? Tak to snad dohraju i když mám trence obráceně, jako ... Konec světa nenastal, pokud se nepletu.
Reagovat
Amputace
Ten by nenastal ani v případě, že by ho umpire pustil se převléct někam mimo objektivy kamer.
Reagovat
Fandina
Muži si na kurtu mohou převléct triko, klidně si mohl převléct i trenky, pedpokládám, že byly vrchní, takže pod nimi ještě něco měl. A jinak třeba je zvyklý dávat si do kapes míčky pro druhé podání a kapsy obráceně by mu asi vadily.
Reagovat
Amputace
Třeba měl důvod, o kterém my nevíme a kvůli kterému chtěl upřednostnit soukromí šatny před všudypřítomností kamer. Pokud jsou hráči pouštěni na záchod, nevidím důvod, proč by se nemohli jít převléci mimo kamery. Je to přece úplně normální, člověku přirozené.
Reagovat
ta-dah
Tak tuto argumentaci povazuju v nejlepsim pripade za hruby ulet postradajici jakoukoli uroven. Promin, ale je to tak upsetting, ze mne fyzicka nevolnost donutila zareagovat...
Reagovat
PetaM
Tak tak, šlo mi o vyvolání nevolnosti, protože nic jiného Nadal ani nedělá ;)
Reagovat
Cico93
Tak toto bolo ako píše amputka veľmi detinské až trápne.Sa mu čudujem, že ma silu nato reagovať.
Reagovat
Fandina
Šlo o nadsázku.
Reagovat
Amputace
Tobě, která tady věčně kážeš o slušném chování, urážení atd., tohle nepřišlo jako urážka s jednoznačným záměrem Rafu shodit?
Reagovat
Fandina
Záleží na přístupu. Pokud nějdo přijde a začne druhého urážet, je to něco jiného než napsat něco v nadsázce, jako tohle. Rozpoznat to není zase takový problém.
Reagovat
Amputace
Jsi dement.

Je to nadsázka nebo ne? Jak to poznáš?
Reagovat
Fandina
Je to urážka.
Reagovat
Amputace
Podle tebe. Podle mě ne. Podle mě je to konstatování faktu, někdo si dělá srandu z Rafy, protože si popotahuje trenky, jiní si dělají srandu z tebe, protože píšeš jako dement. Obojí je nadsázka.
Reagovat
Amputace
Nadsázka je to proto, že si o tobě nikdo nemyslí, že jsi skutečně dement, tedy že máš někde v papírech napsáno "jsem dement", ale že se tak tady prezentuješ, takže se ti s nadsázkou začalo říkat dement, stejně jako Nadalovi někteří s nadsázkou říkají El Řitual, aniž by si opravdu mysleli, že si ze zadku vytahuje trenky, jenom to tak vypadá.
Reagovat
Fandina
Pokud si o někom nemyslím, že je dement, tak nevím, proč bych mu to měla psát. Pokud ho nechci urazit.
Reagovat
Amputace
Tvé zdejší psaní mi připomíná psaní dementa. Je to nadsázka, chápeš. Stejně jako ty považuješ za pouhou nadsázku o někom napsat, že si se.re do gatí. Není v tom vůbec žádný rozdíl.
Reagovat
Fandina
Budu se opakovat, že ti někdo připomíná dementa neznamená, že jím je. A to, že si Rafa sahá na zadek je realita. Není to žádný pocit. Je to fakt.
Reagovat
Amputace
To, že si sahá na zadek je fakt, ale to, že má v kalhotech hov.na už fakt není (viz "Protože hovna jsou v tom případě na druhé straně, což znamená, že si je strká přímo do nosu a rozetírá si je po celém ksichtu.")
Reagovat
Fandina
A protože to tam napsal, tak to byla jasná nadsázka.
Reagovat
Amputace
Stejně tak ty tady pořád opakuješ stejné myšlenky a tvrzení - o slušnosti, o chování, o tom, že každý má svůj názor -, což je nepopiratelný fakt. To samé často dělají dementi, něco si umanou a nějakou myšlenku opakují pořád a pořád dokola jako kolovrátek. S nadsázkou se tedy dá říct, že tvé zdejší vystupování připomíná chování dementa. Jasná nadsázka.
Reagovat
Fandina
To, že jsem dement, nepíšeš s nadsázkou. Ale rovnou. A je to urážka.
Reagovat
Amputace
Jinými slovy: pokud je někdo neslušný k tobě, znamená to, že tě uráží, pokud je někdo neslušný k jinému člověku, znamená to, že to myslí jako nadsázku.

Jestli to tobě - estétce slušného chování - nedochází, to, co napsal PetaM, je neslušné i v rámci nadsázky. Pokud ti to nedochází, je to s tebou ještě mnohem horší, než jsem si myslel.
Reagovat
Fandina
To, že napsal PetaM o Nadalovi s nadsázkou, to je snad každému jasné.
Co se týká mně a dementa. Pokud mi píšeš, že jsem dement, tak to beru jako urážku. To je asi tak všechno, co se dá o tom říci.
Reagovat
Fandina
co se týká mě ... oprava
Reagovat
Amputace
Nehledě na to, zda to byla nadsázka nebo ne, napsal to neslušně (včetně vulgarismů) - tak se přece slušní lidé mezi sebou nebaví. Nemůžeš takové chování omlouvat tím, že bylo myšleno jako nadsázka. Bavím se tady o slušnosti, o které ty kážeš velice ráda.
Reagovat
Fandina
A co vlastně ode mě chceš? Napsal co napsal. Je to jeho věc.
Reagovat
Amputace
Nejprve něco rozporuješ a pak se mě ptáš, co po tobě chci? Proč to děláš?
Reagovat
Fandina
Napsala jsem svůj názor. Že se ti nelíbí. Za to nemohu.
Reagovat
slacker
Jsi proste amoralni smejd, a to neni nadsazka ale podsazka
Reagovat
Fandina
Co je to amorální šmejd? Zajímala by mě ta definice. Co to obnáší?
Reagovat
Amputace
Ano, a já píšu svůj názor na tvůj názor, že se ti nelíbí, za to já nemohu.
Reagovat
Fandina
Já ti tvoje názory neberu. Piš si co chceš. Tvoje věc.
Reagovat
Amputace
Dík.
Reagovat
Fandina
Není zač.
Reagovat
slacker
Davaj pozor koho Fandina "pocti" tim ze ho zacne obhajovat. Je to fakt galerka :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Vzhledem k tomu, že jsi dement, tak to není urážka, ale konstatování faktu. A jsme na veřejném webu, takže si každý může psát, co chce. Chytrý to pochopí a hloupému je to jedno.
Reagovat
Fandina
Vzhledem k tomu, že nejsem dement, tak je to velká urážka. Chytrý pochopí, hloupému je to jedno.
Reagovat
smazaný uživatel
Vzhledem k tomu, že se tady projevuješ jako dement, tak se z toho dá odvodit, že dement jsi, tudíž to není urážka, ale konstatování faktu.
Reagovat
slacker
Ona rika ze neni dement, ona je totiz amoralni smejd.
Reagovat
Fandina
Nejsem dement ani amorální šmejd. Hodně tě baví urážet druhé? Jsi ubohý.
Reagovat
slacker
VZdyt ti lichotim, tak co chces?
Reagovat
Fandina
Lichotíš urážkami? Podle mě je to trapné a ubohé. Nic jiného mě nenapadá.
Reagovat
slacker
To nejsou urazky ale lichotky
Reagovat
Fandina
Psát druhému, že je dement je urážka za každé situace. A nikoho to neomlouvá. Ani tebe.
Reagovat
Amputace
http://cs.wikipedia.org/wiki/Demence

Vůbec to nemusí být urážka. Například doktoři jsou nuceni říkat dementům, že jsou dementi.
Reagovat
Fandina
Nejsme u lékaře, takže to jako urážku beru. Psát druhému na veřejném webu, že je dement, i kdybych si to stokrát myslet, tak je urážkou.
Reagovat
Amputace
Napsala jsi "za každé situace". Právě jsem ti dokázal, že jsi neměla pravdu. Nic jiného.
Reagovat
Fandina
Za každé situace myšleno při psaní tady. Nejsme v lékařské ordinaci.
Reagovat
Amputace
To jsi neupřesnila. Napsala jsi "za každé situace".
Reagovat
Fandina
Já myslím, že jsem to napsala jasně. Za každé situace při psaní na veřejném webu. Při běžné komunikaci mezi lidmi, kteří se neznají. Nic jiného jsem nemyslela. Já myslím, že je to každému jasné. Nejsme na lékařské konferenci.
Reagovat
Fandina
A i jinak, kdybych se mýlila. Co má být? Nikdo není dokonalý.
Reagovat
Amputace
Nenapsala jsi: " Za každé situace při psaní na veřejném webu." Napsala jsi: "Za každé situace."
Reagovat
Fandina
Myslela jsem tady. To se nesmí?
Reagovat
Amputace
Smí. Píši, že mezi tím, co jsi myslela a co jsi napsala je zřetelný rozdíl. A tak je to s mnohým z toho, co napíšeš.
Reagovat
Fandina
Ale za to já nemohu, že druzí neumí číst mezi řádky. Nezlob se.
Reagovat
Fandina
Je v tom rozdíl. Popisovat to, že si někdo vytahuje trenky je něco jiného než druhému napsat, že je dement.
Reagovat
zpilat
rafa nosí tanga, proto si je musí po každém míčku vytahovat z prdele, a nechtěl to před publikem přiznat, tak ho nech! :-D
Reagovat
baggik
Chlape proč doháje neřekneš to je ale Nadalova chyba, že si neumí správně obléct trenky, to on neukázal dostatek respektu. Ne ty tady musíš vytahovat z huby vlastní fekálie, to je moc.
Reagovat
Mayo
Pretože je to najväčší Nadalov hejter na tp.cz ... aj keby je reč o vyprážanom karfiole (květák tuším), tak by spomenul El Matadora.
Reagovat
PetaM
To asi ne. Většinou pod články o Nadalovi nechodím, ale tohle už je prostě moc, co si někteří lidé dovolují a co jim v pohodě prochází.
Reagovat
malar
Letos v Riu Nadal dokonce přišel na kurt s obráceně oblečenými šortkami a když chtěl odejít do šatny, aby se převlékl, pohrozil mu rozhodčí dalším trestem. "Podle mě neukázal dostatek respektu. Přece nemůžu hrát, když mám obráceně trenky," prohlásil Nadal po úterní výhře v prvním kole Roland Garros nad domácím Quentinem Halysem.
Tak nevím, osobně bych něco takového asi ani nevytahoval.
Reagovat
smazaný uživatel
Doufám, že Nadalovo žádost shodili ze stolu.
Reagovat
PetaM
Cože? Už ji dávno přijali :D
Reagovat
smazaný uživatel
Já vím. Ale neměli by, protože výsledek je ten, že sudí se do komplikovanějších věci než čtení skore a občasné kontrolování autů radši moc nepouštějí a pravidla jsou tak všem pro smích.
Reagovat
aligo
Jediny empajrovy nebo jeden z mála, ktery se neboji Nadala a i ho umi napomenout..za to, že svou práci dela dobře, hold musi byt potrestán.... klasika
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist