Nadal přehrál Nišikoriho, v semifinále vyzve Djokoviče

18. 3. 2016, 21:02
Aktuality 271
INDIAN WELLS - Rafael Nadal na turnaji Masters v Indian Wells porazil Japonce Keie Nišikoriho, oplatil mu porážku z loňského Montrealu a svůj dvanáctý start v Kalifornii proměnil v již deváté semifinále. V něm se trojnásobný šampion utká se světovou jedničkou Novakem Djokovičem, jenž zdolal Francouze Jo-Wilfrieda Tsongu.
Rafael Nadal

Rafael Nadal poslední vzájemný souboj s Keiem Nišikorim prohrál, když na něj nestačil loni v Montrealu. Ovšem podmínky v Indian Wells sedí mnohem více Španělovi a to se dnes potvrdilo.

Už devátý vzájemný souboj, ke kterému nastoupili dva dny poté, co v osmifinále přežili soupeřův (Zverevův, respektive Isnerův) mečbol, přitom začal lépe Nišikori. V prvních dvou gamech po svém podání vyhrál 8 z 9 výměn a ve třech hrách na returnu vždy bojoval o soupeřův servis. Jenže využil jen jeden ze sedmi brejkbolů, od stavu 3-1 a 40-15 se jeho hra sesypala jako domeček z karet a dobrý začátek byl rychle zapomenut. Nadal přidal na obrátkách a první set po zásluze vyhrál 6-4.

Statistiky zápasu
Nadal - Nišikori
2 esa 3
1 dvojchyby 1
89 % 1. podání 'in' 50 %
63 % úsp. 1. podání 70 %
50 % úsp. 2. podání 37 %
13 winnery 17
16 nevyn. chyby 26
4/10 hra na síti 5/9
4/7 brejkboly 2/8
čas: 1:33

Šestadvacetiletý Japonec se trápil i v úvodu druhé sady. Údery trefoval nečistě, měl mizerný timing a vypadalo to na rychlý konec. Za stavu 4-6, 1-4 a 30-40 však odvrátil brejkbol, vzápětí si vzal zpět ztracený servis a vrátil se do hry. Jenže ne na dlouho. O tři roky starší Španěl se nenechal rozhodit, další dvě hry strhl na svou stranu a po 93 minutách vyhrál 6-4 6-3. Vedení ve vzájemné bilanci zvýšil už na 8-1.

Zatímco Nišikori hrál čtvrtfinále v Indian Wells poprvé, šampion z let 2007, 2009 a 2013 Nadal v Kalifornii postoupil při své celkově dvanácté účasti už podeváté mezi kvarteto nejlepších.

"Tohle je jeden z mých nejoblíbenějších týdnů v roce. Tohle je pro mě speciální místo... Cítím se tu jako doma," řekl Nadal v rozhovoru na kurtu po své první letošní výhře nad hráčem Top 10 a teprve druhé nad členem elitní padesátky.

"To byl jeho nejlepší výkon za hodně dlouhou dobu," komentoval Nadalovo dnešní vystoupení Patrick McEnroe.

Čtrnáctinásobný grandslamový vítěz a aktuálně pátý hráč světa Nadal se v sobotním semifinále utká s vedoucím mužem žebříčku ATP Novakem Djokovičem, který se v Kalifornii může stát historicky prvním pětinásobným šampionem. Srbský tenista ve čtvrtfinále zdolal v tie-breacích sedmého nasazeného Francouze Jo-Wilfridem Tsongou.

"Novak hrál solidně a v tie-breacích mi nedal ani jeden bod zadarmo. Já jsem některé klíčové body zkazil, což bylo rozhodující," řekl po utkání Tsonga, jenž za celé utkání udělal 47 nevynucených chyb.

Statistiky zápasu
Djokovič - Tsonga
2 esa 4
4
dvojchyby 7
61 % 1. podání 'in' 46 %
79 % úsp. 1. podání 76 %
52 % úsp. 2. podání 41 %
18 winnery 22
24
nevyn. chyby 47
14/20 hra na síti 10/14
2/8 brejkboly 2/2
čas: 2:06

"Cítil jsem se dobře, odehrál jsem kvalitní zápas. V první sadě se mi sice nepovedlo dopodávat set, což nahrálo soupeři, pak jsem ale uklidnil a do tie-breaku jsem šel znovu plně koncentrovaný. Bylo to náročné, ale zvládnul jsem rozhodující momenty, což je podstatné," konstatoval po zápase Srb.

"Jo (Tsonga) odehrál velmi dobrý zápas, hodně mě tlačil z forhendu a hrál agresivně. Jsem rád, že jsem nakonec vyhrál ve dvou setech. Myslím, že mi tohle vítězství hodně pomůže i do dalších zápasů."

Devětadvacetiletý Nadal je s 27 tituly nejúspěšnějším hráčem v historii turnajů Masters 1000, v Indian Wells se mu však o rok mladší Djokovič může vyrovnat. Srb s Nadalem vyhrál 9 z 10 posledních soubojů a v celkové bilanci vede 24-23. Sobotní semifinále tak bude jejich 48. vzájemným zápasem, na turnaji v Indian Wells na sebe narazí počtvrté.

"Rafa je velký bojovník, což ukazuje i tenhle týden, kdy se tu dokázal už tolikrát zvednout a zvládnout náročné situace. Právě to z něj dělá jednoho z nejlepších hráčů historie. On se nikdy nevzdává a pokaždé nechá na kurtu maximum," řekl směrem k utkání se Španělem Djokovič.

"Už jsme spolu hráli tolikrát, že víme, co od sebe máme čekat. Vím, jak se mám na zápas připravit. Posledních pár zápasů s ním jsem vyhrál, což by mi mohlo psychicky pomoct. Věřím, že dokážu svou hru dostat ještě na vyšší úroveň," dodal Srb.

První semifinálovou dvojici vytvořili už ve čtvrtek Kanaďan Milos Raonic s Belgičanem Davidem Goffinem.

• ATP MASTERS 1000 INDIAN WELLS •
Spojené státy / Kalifornie, tv. povrch, 7.037.595 dolarů
páteční výsledky (18. 03. 2016)
• Dvouhra - čtvrtfinále •
Djokovič (1-Srb.) - Tsonga (7-Fr.) 7-6(2) 7-6(2)
Nadal (4-Šp.) - Nišikori (5-Jap.) 6-4 6-3
Semifinálové dvojice:
Nadal (4-Šp.) - Djokovič (1-Srb.)
Raonic (12-Kan.) - Goffin (15-Belg.)
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

271
Přidat komentář
janek_da
By mohl Nole zkolabovat jako Saša
Reagovat
smazaný uživatel
4 gemy pol hodinu..Ok, tak trvalo to rok a pol, ale už je všetko tak ako má byť :)
Reagovat
janek_da
Jenomže z toho 3/4 byly servis gemy od Rafy. Ale jo, je to téměř ten starý mladý Rafa.
Reagovat
panzer.dragon
dobrý fanynky tam má djoker, kdyby nebyl zadanej tak s nima moh večer vyrazit na diskotéku
Reagovat
tito
Tak Nole už není tak klidný. Bouchl si raketou, zakřičel, poklopýtal. Tak na tom Rafa není tak zle :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, měl jsem rozepsaný příspěvek o jeho klidu a radši jsem využil backspace. :))
Reagovat
tito
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale musím uznať, že Rafa sa dnes skvele hýbe, v defenzíve na jednotku...Od BL na harde bude mať Nole asi vždy kapánek navrch, ale pokial sa rozdiel udrží na minimálnej úrovnj tak bude fajn...

A Rafa riskuje return po druhom, hrá ho agresívnejšie, to je fajn..Hoci, celkom často ho pokazí..
Reagovat
Mayo
už neunášal ako inak :D
Reagovat
smazaný uživatel
Čím viac sa Rafovi lepší FH, tým viac stúpa Noleho BH..Tiež už taká tradícia v tom match-up...Mozno je fakt kluc k uspechu hrat zle a dufat, ze Nole sa neprisposobí len, keď sa Rafa zlepšuje, ale aj naopak :))
Reagovat
panzer.dragon
jak tam oba sakrujou každý na svý straně :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavne vyhrat prvý servis gem, ten vždy udáva tón celého setu a hráč získa/stráca istotu...Je to druhý najdolezitejší servis gem setu, hned po tom poslednom..:)

Uchovajte si túto Forehandovu múdrosť vo vašich spomienkach :)
Reagovat
Fandina
Jen jestli jsi to od někoho nepřevzal ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Musím sa priznať, že tak trochu od teba. Videl som ti to na očiach..
Reagovat
Fandina
Já jsem si to myslela :-)))
Reagovat
panzer.dragon
líbí se mi jak rafa přitlačil djokera v prvnim setu, měl by to dělat častěji
Reagovat
Mayo
tak je to nejaký kulturista, neni problém pritlačiť :D
Reagovat
Mayo
So skóre prvého setu som spokojný. Čakal som jasnejšiu záležitosť pre srba.
Reagovat
smazaný uživatel
Zdá se to jen mě, nebo to je snad poprvé po strašně dlouhé době, co má snad Nole převahu v hledišti, nebo je aspoň minimálně vyrovnané fanouškovské rozložení? :D
Reagovat
spaniel
Jj, v TB bylo Nole, Nole...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak, že by Rafovi fans byli tak "věrní" svému koni i v reálu na stadionech? :);)
Reagovat
Mayo
neverím, že by boli takí hnusní gloráči
Reagovat
smazaný uživatel
Ani by som nepovedal Venco, mam pocit, ze diváci su vo vacsine na Rafovej strane, mozno Srbov je len viac počuť..Srbi :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, to je možné. Má tam svoje "ultras". Nejlevnější lístky navrchu, které zároveň slouží jako rozhledna na panorama asi. :D
Reagovat
tito
Tak teď už budu čekat Noleho jízdu. Uvidíme.
Reagovat
smazaný uživatel
44:43, Nole vyhral o jeden fiftín a tým pádom celý set...Škoda, že Djokovic vytiahol za stavu 5:5 opat bezchybný servis, každopádne, tých 43 fiftínov Rafa nevyhral snád za posledné tri vzájomné zápasy..
Reagovat
spaniel
Tak i Nole ma narok na slabsi den...
Reagovat
smazaný uživatel
Bylo to na fiftýny vyrovnané, ale mě přišlo, že to měl Nole pod kontrolou. Skoro žádné emoce. Prostě když bylo potřeba, tak to tam nasázel a hotovo.
Reagovat
smazaný uživatel
To, že drží poker face neznamená, že to mal pod kontrolou..Set s odvráteným SB a TB 7:5 bol veru velmi na vážkach..
Reagovat
smazaný uživatel
Působí to tak na mě. Zahrál dominantě v důležitých chvílích. Převážne to nebylo o Nadalových chybách, ale třeba ten SB zvládl sám díky skvělému servisu (panejo, prosím vás ukažte mi, kdy v těžké chvíli Djoko netrefil první servis, neuvěřitelný král v tomhle). Třeba už je tak znuděný vyhráváním, že už si vyvolává takový adrenalin, aby si pak užil těžké chvíle. :)))
Reagovat
Mayo
Djokovič vyhral tri tajbrejky v rade.
Reagovat
kada.tom
za tenhle set se Rafa nemusí stydět ani náhodou, super výkon, ale set stejně pro Novaka
Reagovat
smazaný uživatel
nebreč :)
Reagovat
kada.tom
já nebrečím, já fandím oběma :-) já si ten zápas užívám, budu spokojen za výhru Rafy i Novaka :-)
Reagovat
Mayo
Boh vie či sa pozerá na zápas aj Egoista :D
Reagovat
spaniel
Tipl bych ze ano. Uz hodnekrat komentoval zapas i dvou nedulezitych hracu. To Rafa nesleduje ani TM.
Reagovat
panzer.dragon
u djokera je peklo, že i když protihráč zahraje super set tak vítězství bere djoker
Reagovat
panzer.dragon
kurde to je drámo
Reagovat
Roger_Federer
Velka skoda..pekny tenis.
Reagovat
Mayo
tradičný obrázok...akonáhle príde Djokovič do tajbrejku, tak ho proste vyhrá...posledné roky je tam fakt silný
Reagovat
smazaný uživatel
Okrem Andersona z Wimby..
Reagovat
spaniel
Novak dal čuchnout, pěkný trolling.
Reagovat
tito
Rafa se ustrašenou hrou připravil o možnost proměnění SB.
Reagovat
smazaný uživatel
Nole na setballe, opat tradične špičkový prvý servis..:)
Reagovat
tito
Jakmile Rafa začne hrát ty své krátké čochty, tak Nole okamžitě přebírá iniciativu. Plusem je, že si Rafa pomáhá podáním. 4:3
Reagovat
Roger_Federer
Me se Rafa dneska hodne libi.
Reagovat
smazaný uživatel
Ako muž, či tenisovo?..
Reagovat
Roger_Federer
Oboje.;)
Reagovat
tito
Tak mise splněna, nehraje špatně. Ale když odmyslím průběžné zlepšování hry, tak pořád má velký problém s forehandem v běhu, špatně krokuje, je to pochopitelně hodně dáno i tím, že Nolemu dává kratšími údery možnost takto zakončovat. Ale tuto taktiku uplatňuje Nole již léta.
Reagovat
smazaný uživatel
Solídny set..Ale stále mi chýba FH po lajne, hrá to na istotu na kríž, hoci velakrát sa ten winner pýtal..Rovnako FH inside out..A samozrejme chyby od základnej čiary, stále ich nie je málo...Čiže zlepšenie áno, ale stále je Rafa bez FH, bez základu..TB to potvrdzuje
Reagovat
tito
Jede ve vlnách. Vyhodí se, když chce diktovat, začne zkracovat, Novak začne diktovat, Rafa přidá, vyhodí se a tak pořád dokola. Do ideálního forehandu má opravdu daleko.
Reagovat
tito
Škoda těch chyb Rafy při posledním Noleho podání. Ale hodně balonů na střed, ze kterých Nole chybuje, taktika je zjevná. Kdy jsem naposledy viděl, že by Rafa zkoušel inside out z BH? Škoda, že tento úder skončil pár cm v autu. Jinak od BL se mi Rafa zatím líbí, forehand vcelku funguje.
Reagovat
smazaný uživatel
Počuj tito, ten Djokovic má snáď patent na Rafov servis, on može stát aj chrbtom k sieti a bez ohladu na kvalitu servisu to Rafovi vráti pod nohy a Nadal je hneď pod tlakom..

Ale inak súhlas, je škoda, že keď urobí Nole zbytočné UE, tak ich urobí aj Nadal...A samozrejme, od baseliny to hrá priliš na stred, miestami krátko, neviem či to je účelové, skor by mal lopty tlačiť viac k bočným čiaram..
Reagovat
tito
Účelově. Neumožňuje Nolemu hrát takové úhly. Ale když to začne hrát krátce, tak má Novak dost času, aby se připravil a začal diktovat tempo s vítězným závěrem.
Reagovat
smazaný uživatel
Za to Djokovic s dĺžkou problém nemá (a to dlhodobo), ten to striela z FH i BH 10 cm ku BL...Nole, keď má slabšiu formu, sem tam pokazí, ale dĺžku drží..
Reagovat
peggy
Rafo,moc Ti blahopreji k vcerejsimu vsledku.Vamoc RAFA!! Dnes to bude vorisek asi k nerozlouknuti,primo para orech.Makej!
Reagovat
smazaný uživatel
co ty si zač proboha? :D
Reagovat
PH94
Sleduje někdo tenhle týden 16letého Shapovalova?
Reagovat
EllNino
jo zaregistroval jsem ho :) slušný :)
Reagovat
smazaný uživatel
pekny jednorucak, dobry servis, variace a hlavne se neboji tlacit hru dopredu.. :-) Ale tihle kluci jedou ve vlnach, pockejme si. Ovsem prohazuje si micek jako 1111, NECO na tom klukovi bude.. :-)))
Reagovat
EllNino
:) přesněěěě, to se přesně ten duvod, proč jsem ho sledoval až do konce minulýho zápasu :D ještě takhle prohazuje Lauren Davis, což je v kontrastu její výšky a výšlky Izzyho poněkud komický ;) :)
Reagovat
PH94
Já jsem ho tenhle týden viděl poprvé a musím říct, že mě opravdu nadchl :D Je jasný, že mu to tenhle týden lítalo asi hodně nad jeho běžný standard, ale celkově ten jeho nátlakový styl s kvalitním pohybem a hodně dobrým přechodem na síť by měl určitě mít budoucnost. Určitě stojí za to ho sledovat :)
Reagovat
smazaný uživatel
to rozhodne, je to kazdopadne nebojsa a bude mit dobrou vysku asi.. a levacke vyhody.. :-) Nekdo tu dnes daval odkaz na perspektivniho norskeho kluka a obrazy jejich hry jsou jak nebe a dudy, nas "Sharapov" pusobi se svym statecnym utokem jak zjeveni.. a je jeste mladsi.. :-)
Reagovat
EllNino
ten Nor mě moc neoslovil, takovej současnej mainstream :) ...
Reagovat
PH94
Ten Casper Ruud? Jojo, souhlas...takový ten klasický styl, který ničím moc nevybočuje od normálu. Určitě je taky hodně talentovaný, ale na můj vkus už je to trochu okoukaný :D
Reagovat
EllNino
dost okoukaný :) tenhle "Kanaďan" by byl rozhodně svěžím větrem :)
Reagovat
PH94
Tak tak. Navíc tam pak mají kanaďani dalšího supertalenta. Toho Felixe Augera a to je teda už úplný přízrak. V 15 letech hraje celkem v klidu a vyrovnaně s challengerovýma borcema :D Stejně to je zvláštní, že se najednou v Kanadě takhle urojilo.
Reagovat
EllNino
:) no je to zvláštní :) uvidíme, jestli se aspoň jeden z nich prosadí :)
Reagovat
smazaný uživatel
jinak jsem z toho turnaje ale totalne zklamana, Olivo mi mrtvicne porazil Stefana, ktery po slusne houpacce nedopodaval na TB ve tretim, v dalsim kole pak cekal kvalifikant a nasledne Olivo vzdal prave tady tomu Sharapovovi, no ps! :-(
Reagovat
PH94
Kozlov je taky můj oblíbenec :D Na toho se taky hrozně dobře dívá. Úžasně technický hráč :) Po dnešku už jsem taky tenhle challenger zavrhl :D
Reagovat
EllNino
mě to vyloženě nas*alo, ale nechtěl jsem si tu vylejvat zlost :D ...
Reagovat
smazaný uživatel
ovsem to zklamani s 1111m se jen tezko prebiji cimkoliv jinym. Jako hezky pro divaky v tom druhem a tretim setu, ale... kapanek to mistr presvihl;)
Reagovat
smazaný uživatel
tak "Velke radosti i velke bolesti jsou neme", ze.. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
;-)
Hlavne aby to ve finale M11osek zvladl, a ono se to nejak poda...
...kazdopadne Gofaan tady mel zivotku... A odnesl to i ten Pella...;)
Reagovat
smazaný uživatel
Gofaan tu ma podporu, ale ja si za Mi11oska 11ebedim, naprosta parada.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
a mas vubec dobre to sklonovani??? Neulozila jsem si Janeckovu tabulku.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Coric 15. :-)
Reagovat
PH94
Ale při tom neustálém trendu zpomalování povrchů nakonec dost možná právě tyhle typy hráčů budou slavit úspěchy :D Každopádně je dobře, že je tam i mezi těmi mladými určitá různorodost
Reagovat
smazaný uživatel
mne lahodi predevsim ten jednorucny BH.. :-)
Reagovat
Fandina
Ať žije Josef!!!
Reagovat
FulnekUltras
Fran(t)z... ;)
Reagovat
svetova.dvojka
Pro titul si jde Raonič, Djokovič zase bude kulit očička a rozhazovat rukama, jak se možné ,že Miloš mu tam sype jeden vítězný forhend na lajnu za druhým...
Reagovat
Permonik
Moment, ještě je v cestě David Goffin. A ten má vynikající formu! Bilance 1:1; rozhodně otevřený zápas. Může být i třísetový.
Reagovat
janek_da
Mě se nelíbil výraz Novaka. Bez šťávy, ten tenis je jenom povinnost. Schválně jsem se zaměřil na gratulaci u sítě. Nevědět skore, tak bych řekl, že vyhrál Jo.

Zas na druhou stranu od loňského Australian open a Noleho šarády pro mě jak vypadá není vůbec podstatné.
Reagovat
Mayo
A on nemôže byť bez štávy? To si fakt všetci už myslíte, že tento rok ani raz neprehrá a vlastne dokonca kariéry? :D
Reagovat
janek_da
To víš, že může. Nic jiného bych si nepřál. Jenom se divím. Za posledních 45 dnů mít 10 zápasů a takhle vypadat...
Zas jak jsem psal, moc DJokovu výrazu nevěřím. Připadá mi na rozdíl od dob dávno minulých, kdy hráči se snažili šířit strach, tak se snaží ukazovat jak jsou na tom zoufale.
Tuším poprvě jsem to výrazněji zahlédl u Del Potra. Sotva dolezl na podání a pak prásk a lítal jak drak. Už se to šíří i do WTA se Serenou.
Reagovat
smazaný uživatel
Úplně to připomíná jeho vystoupení na amerických hardech v létě Montrealu a Cinncinati a ostatně i v Miami a Indian Wells. Působil tak dost bez energie a šťávy, prostě jak dělník, který si jde udělat dobře svou šichtu, ale vůbec ho nenaplňuje. Ale asi se není co divit. Když člověk tak dominuje okruhu a může překonávat rekordy, tak o to víc se bude zaměřovat na ty rekordy. A navíc, všichni víme, kde se koná příští grandslam a o co tam půjde.
Reagovat
Pe3k
Reagovat
Pe3k
3:40 český koment :D
Reagovat
Fandina
Woytha :-)
Reagovat
gigin
Tomáš Borovec :) Kde se to tam vzalo? :DD
Reagovat
Kozoroh
No1eho výkon v zápase byl dobrý - nebyl výborný, Djok mohl zahrát líp, ale podstatné je, že vyhrál ve dvou setech. První set si Djoker zkomplikoval sám a nechybělo málo k tomu, aby ho ztratil (když za stavu 5:6 prohrával 0:30). Ale daší komplikace nepřipustil a v TB byl jasně lepší.
I druhý set mohl No1e vyhrát snadněji, ale Tsonga oba mečboly odvrátil skvělými winnery, zvlášť ten druhý se mu povedl, na čáru.
V jednom aspektu však Novaka pochválím - zlepšená hra na síti. Z 20 náběhů získal 14 míčů. V této slabé stránce své hry se No1e díky Borisovi pomalu, ale jistě zlepšuje.
Reagovat
spaniel
K úspěšnosti na síti mu hodně pomohl Jo. Ty jeho prohozy jsou strašné. Jak si má poradit s těžším volejem, je to pořád to staré nemehlo.
Reagovat
Pe3k
Reagovat
Stan_Borowitz
Rafa! Zápas jsem tentokrát neviděl, ale konečně to podle průběhu vypadá, že Rafa vyhrál hlavně proto, že byl lepším hráčem, ne proto, že měl kopu štěstí.

Tak teď přijde okamžik pravdy. Nole sice nehraje bůhvíjak, ale před ostatními aktuálně hrajícími hráči je o míle napřed. Já doufám, že letošní IW dá a vyrovná a letos i překoná Rafu v počtu titulů z M1000. I když je tato statistika nepříliš vypovídající, protože se hraje jen na dvou površích (třech když počítáme halu), přece jen více sluší prvenství hráči, který má ty tituly rovnoměrněji rozložené.
Reagovat
Frantz
Typické zvratky zhrzeného elegánovce, který trpí chorobnou posedlostí dehonestovat Nadalovi úspěchy -> proč ten rekord vlastně nedrží pan nambrvanforévr??? :-D
Reagovat
Stan_Borowitz
Protože se nehraje na trávě, přece, hulibrku...
Reagovat
smazaný uživatel
Na tráve sa Masters nehrá a ani sa nikdy nehral, takže tento nazvime to ospravedlňujúci argument je holý nezmysel..S Touto logikou by sa Rafa mohol cítiť ukrivdený, že na antuke sa hrá iba jeden GS, kdežto na harde 2 a teda preto má menej GS, než Federer..Na hlavu, že?..:)
Reagovat
Pe3k
Ano, jsi.
Reagovat
Stan_Borowitz
No tak samozřejmě, že kdyby byly dva antukové GS, tak by byl rafa suverénně v čele, to je logické. Stejně tak kdyby byly Queens a Halle Masters, vedl by v sérii Masters Federer. Nevidím ani v jednom nic "na hlavu".
Reagovat
Stan_Borowitz
navíc má těch rekordů tolik, že se v nich už nikdo ani pořádně neorientuje. Je přece potřeba nebýt jen sobecký arogant a nechat taky něco jiným...

Navíc Rafovy úspěchy rozhodně nedehonestuju. Opakovaně říkám, že je nejlepší antukář všech dob, který dosáhl pozoruhodné úspěchy i mimo antuku. Na tom rozhodně není nic dehonestujícího, to musí uznat každý.
Reagovat
Mayo
žiadny okamih pravdy nepríde...Djokovič je jasný favorit, Rafa môže len prekvapiť...všetci vieme ako sú herne na tom rozdielne
Reagovat
Stan_Borowitz
Já myslel okamžik pravdy v tom smyslu, jestli se Rafa opravdu radikálně zlepšil, jak tady někteří dovozují například podle zápasu se Zverevem, který podle nich Rafa vyhrál výhradně díky svému vynikajícímu výkonu. Vtom případě by to měl být vyrovnaný, patrně třísetový zápas.
Reagovat
smazaný uživatel
Přiznám se, že taky budu fandit Novakovi. Nejsem tu další půlrok zvědavý na Rafafeoliho a spol onanii.
Reagovat
smazaný uživatel
tak mi to prijde prast jako uhod, neprepina Rafaeloli identity? ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli narážíš na Kozoroha, tak ten tu má přidatnou hodnotu v podobě různých (nejen Djokerových) rekordů a uznává Rogeria. Rafafeoli nic z toho. :)
Reagovat
smazaný uživatel
odlisnost muze byt jen zasterka, treba hraje sachy sam se sebou.. :-) Ovsem prehledy Kozorohovy ctu se zajmem, protoze jsem lina si je vyhledat a co bych vedet mela, to spolehlive zapomenu, ale jinak si ty perly nejak nezadaji.. :-)
Reagovat
gigin
Zase ale nebýt Kozoroha, nevznikl by 1111.
Reagovat
smazaný uživatel
a tak, jisty vdek tady je... i za ty rekordy.. :-) Ale kral tenisu a hardu (12:18) me povalil.. :-)
Reagovat
gigin
:-D
Reagovat
Kozoroh
Jo a k psaní komentů používám jeden účet, zatímco Rafaeoli jich tu měl pět nebo kolik :-))
Reagovat
smazaný uživatel
to me prave inspirovalo, navic to zbozneni.. ;-) Ale me si moc nevsimej, zrovna dneska jsem si hodila na tapetu i tema noveho RF.. :-)))
Reagovat
gigin
A já adoptuju tohle dítě:
http://m.novinky.cz/articleDetails?aId=398119&sznu=riB3EwCeeIYGCFC7&sId=966
Reagovat
smazaný uživatel
kdo chce kam.. :-) Az ti zahapruje vychova, pisni.. ;-)
Reagovat
gigin
Poradím si s wiki, nebo tady na TP.
Reagovat
smazaný uživatel
rovnou sem je tuttovka.. :-)
Reagovat
gigin
;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa zahrál výborně od stavu 3-1 shoda v prvním setu, konečně zas nepouští soupeři skoro žádný lehký míče, to je asi největší pozitivum pro jeho fanoušky. Ale dneska to bude asi konec, Keiovi ten vysoký odskok dělá problémy (proto se v IW nedostal před letoškem nikdy do QF), Novakovi ne. Ten sice nehraje svůj nejlepší tenis, ale tuhle písničku už jsem slyšel často, stejně nakonec v semi a ve finále předvede svůj nejlepší výkon.
Reagovat
Tuttovka
Obávám se, že Nadal nevyhraje, protože hraje velmi krátké údery. Některé jeho bekhendové returny na druhý servis létaly obloučkem na kříž. To je prostě nemyslitelné. Djokovic tohle bude trestat. Sice teď to není ten zabiják z minulé sezóny, ale není Nishikori, který toho prakticky nevyužíval. Taky bych si přál výhru Nadala, ale asi na ní nedojde.
Reagovat
tito
Domnívám se, že Djokovič do této doby pouze trénoval. Dnes bude hrát tak, jak je s Rafou zvyklý. Nic nepodcení a od úvodu pojede jak pila. Osobně budu rád, když Rafa získá set. To by bylo dobré východisko do antukové sezóny, kde doufám bude Rafa pro Noleho již zdatným soupeřem. Je na dobré cestě.
Reagovat
yenda1
Pro tenis jako takový by bylo záhodno, aby Nadal nad Džokovičem vyhrál. Klidně ať je to se štěstím, nezaslouženě, s pomocí rozhodčích a celýho vesmíru - pro některé diskutující.
Reagovat
tito
:-)
Reagovat
Stan_Borowitz
Pro tenis jako takový by bylo záhodno, kdyby nad Djokovičem začal vyhrávat nějaký mladý hráč s trochu jiným, agresivnějším stylem. Když vyhraje Nadal, tenis se nikam neposune.
Reagovat
svetova.dvojka
Djokoviče může porazit jen Federer, ovšem za předpokladu, že naprosto omezí nevynucené chyby..., v loni ve skupině na turnaji mistrů, Federer jasně lepší, měl více winnerů , ale hlavně také méně nevynucených chyb než Djokovič. Jakous takous šanci porazit Djokoviče má ještě Murray a Wawrinka, ale u Murrayho je tak 1x z pěti pokusů a Wawrinky 1x z osmi pokusů...
Reagovat
Mayo
ja by som to napísal jednoduchšie...Djokoviča môže poraziť Federer, Murray, Wawrinka (: ... a Murrayho výhra nad ním na GS sa blíži, to je môj názor nakoľko si myslím, že tento rok GS vyhrá
Reagovat
svetova.dvojka
Murray už porazil Djokoviče 2x ve finále grandslamu, US open 12 a Wimbledon 13, potřebuje se dostat na tu úroveň když ho trénoval Lendl, v té době si na Djokoviče věřil, je potřeba si vzpomenout na tyto zápasy...
Reagovat
janek_da
na Karloviče jste zapomněli
Reagovat
Mayo
tie posledné 3 slová absolutný súhlas...nedá sa to čítať už
Reagovat
kada.tom
Rafa s Novakem v SF, to si nechám líbit. Jen aby to nedopadlo jako v Doha, kde dostal Rafa hodně tvrdej direkt ..
Reagovat
Kozoroh
Tak jednoznačný duel jak v Doha to nebude, ale Novak nasadí svou nejlepší hru a Rau k ničemu vážnějšímu nepustí, můj názor.
Reagovat
Stan_Borowitz
Rafa už hraje daleko líp než na začátku roku, snad Tsonga Novaka moc nevyšťavil.
Reagovat
Kozoroh
V Indian Wells Rafovi hra vždy šlapala, i v posledních dvou letech, kdy zaznamenává herní sešup. Dnes ale Rafan nastoupí proti svému největšímu protivníkovi, králi tenisu a hardu, kterému podmínky v IW sedí ještě víc. Bude to jejich první zápas od chvíle, co se No1e ujal vedení v H2H a Djoker bude mít velikou motivaci vedení v bilanci zvýšit na 25:23.
No1e má vynikající kondici, tudíž se neobávám, že by ho včera Tsongič vyšťavil.
Reagovat
Pe3k
Podmínky bych řekl, že sedí více Rafovi. Ty míče vyskakují až do úrovně Karlovičovi hlavy, což jak všichni víme, je někde v oblacích, takže pro jeho moonbaling game je to ideálka.
Reagovat
Kozoroh
No1e s Rafovou hrou v IW větší problémy nemá - v Kalifornii se střetli 3x a 2x vyhrál Djoker.
Reagovat
Stan_Borowitz
Tak jo, přesvědčils mne. Už jsem klidný. Nole to dá.
Reagovat
Pe3k
No já myslím, že bychom spíše měli tlačit Rafu než Novaka, ale každému dle chuti.
Reagovat
Stan_Borowitz
Proč? Tobě snad sedí víc Rafův styl?
Reagovat
Pe3k
Ne to vůbec, ale při celkovém pohledu má větší šanci dohnat (předehnat) Federera Djokovic než Nadal. Taky se dá čekat, že letos Novak vyhraje téměř vše a Rafa téměř nic, takže i z tohoto pohledu by bylo lepší, aby vyhrál Nadal.
Reagovat
smazaný uživatel
To si nejsem tak úplně jistý. Pokud by dnes Rafa vyhrál, byla by to pro něho koňská injekce sebedůvěry a možná by nastal první zlom. Ten druhý by na sebe nenechal dlouho čekat a mohl by dojít na French Open, kde by Rafa klidně po zkušenosti z IW mohl Djokoviče porazit podruhé (navíc víme, jak to má Nole na RG se finálovými zápasy - vždy hraje pod své možnosti) a rázem by se karta naprosto obrátila.
Reagovat
Pe3k
Raději ať Nadal skončí z 15 než aby Novak měl 14 ještě letos!
Reagovat
Nola
Rafa zohral vcera skvely zapas, kludne moze dnes nadviazat na vcerajsi vykon, nic nie je iste, Nole nie je stroj, aj ked ty si o tom na 100 percent presvedceny
Reagovat
Kozoroh
Zas ta samá písnička... Rafan dnes nastoupí proti No1emu, kterému podmínky v IW vyhovují (narozdíl od Nišikoriho, jehož maximem je ČF), Djoker dokázal Nadala porazit tolikrát jak nikdo jiný, zato Niši má jen jednu výhru na kontě nad Býkem, No1e si na Rafu velmi věří, způsob konfrontace s Rafou mu svědčí. Rafa hrál dobře až od stavu 1:3, Niši polevil a Rafa se chytnul, proti No1emu si takový start Býk nesmí dovolit.
Reagovat
gigin
Nadala ještě klepne, ale Clancy Wiggum už bude nad jeho síly.
Reagovat
smazaný uživatel
Wiggumovi moc nesedí ten povrch. Já mu proti Djokerovi víc věřím ve finále RG.
Reagovat
Stan_Borowitz
Třeba bude nakonec hrát finále Rafa a Marty McFly...
Reagovat
smazaný uživatel
:-D +1
Reagovat
rod_laver
To je jako z tiskové zprávy ohledně XIV. výročního zasedání KLDR.
Reagovat
Pe3k
Reagovat
Ma3ek
Rafa hra výborny turnaj a takisto aj IW ma vybornu uroveň preto som bol sklamany ze tu bolo viac kritiky ako chváli podla mna včera skvely zapas takisto aj so Zverevom to bola reklama na tenis. K Nisikoriho chybam len tolko že rafa a jeho uhly a rotacie boli znova ako za starych čias tak skuste keiove chyby vidiet z tohto pohladu.. Rafa ma spat hlad po vitazstvach bojovnost agresivitu a znova vie lepsie čitat hru supera vyborny return pohyb aj podanie už konečne stary rafa je v Indian Wells spat!
Dnes sa tesim na velkolepy zapas od RG 2014 ma prave dnes najvacsiu sancu uspiet tak nekritizujte nebudte zakomplexovany a teste sa na intergalakticky zapas snad uz djoko prehra po riadnom boji tento rok
Vamos Rafa!
Reagovat
elda
100% souhlas!
Reagovat
Mayo
Vamos El Matador . Skalp Nisikoriho je super a semifinále tiež (:
Reagovat
Pe3k
Kei měl úvod zápasu naprosto pod kontrolou a Nadal neměl vůbec co hrát, byl v pozici diváka a čekal co se stane. Při double breakballu Nisi trefil pásku, Rafa si s kýblem štěstí udržel servis a Nisi se psychicky naprosto položil. Pak zahrál Rafa pár pěkný výměn, které střídaly tragické chyby z forehandu. Vítězství nad hráčem top 10 a postup do semifinále velkého turnaje je pro Rafu velký úspěch, na který se bude ještě dlouho vzpomínat, gratulace.

Jo a Noul odehráli divácky velmi zajímavý zápas. Věděl, jsem že Tsonga bude dělat Novakovi problémy a některé děla z forehandu, co tam Jo vysílal byly nechytatelné i pro takového obranáře, jakým je Novak Djokovic. Škoda, že mistr T nezvládl koncovky obou setu, zápasu by slušelo třetí dějství. Tsonga patří do top 10, herně je to jeden z nejzábavnějších a nejnebezpečnějších hráčů na okruhu a jedním z mála nebezpečí pro Novaka.
Reagovat
Nola
Congic je nebezpecny nie iba pre Novaka, plati to vseobecne pre celu tenisovu spicku, nema ziadny prehnany respekt k ziadnemu TOP hracovi, ako jeden z mala na okruhu....
Reagovat
Pe3k
Sůhlas. Mě se na něm nejvíce líbí ta jeho odvaha, on je schopen hrát takové all in údery, to je přesně to co chybí Berdychovi. Hraje až za hranicí rizika, sice udělá dost chyb, ale kdo jiný dostane Noleho do dvou tiebreaků? Dneska se ukáže Nadal a zítra Miloš.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak po odsledovaní zápasu možem povedať, že akonáhle získal Rafa momentum v prvom sete, tak hral dobre..Ale ten úvod zápasu?..Nerozumiem, prečo nastúpil tak zakríknuto, odohrať takto začiatok zápasu dnes, tak Nole uteče na double break....V závere detto, jedna nevydarená výmena a opat nervozita a zviazané ruky..Ku cti Nadalovi sluzi, ze to doservíroval...Oceňujem return, z ktorého Rafa ihneď útočil..

Suma sumárum, zlepšenie áno, ale zaciatok bol velmi zlý...

Nole v SF favorit, ale tentoraz neočakávam debakel ala Doha, či Peking...
Reagovat
Tornes
Dobrý zápas z obou stran. Joovi ho prohrála neexistence prvního podání a přebytek drive backhandů. Kdyby podával alespoň na 60 % prvního podání a dál používal ten slajs, kterým trápil Djokera ke konci prvního setu, měl by velkou šanci.
Reagovat
smazaný uživatel
nevim, 50 UE je proste moc:)... sice i prez ten pocet jeste zahral pekny mac.
Ale ten vyhozeny drajvvolej na zaver v TB, to byla takova symbolika zapasu. A prave ty chyby v tajbrejcich byly nakonec rozhodujici...
V SF vic verim Rafovi:)
Reagovat
Kozoroh
Zas na druhou stranu winnery, které Tsonga zahrál na MP, byly luxusní. Dělal sice chyby, ale též zahrál skvělé winnery. Tsonga hrál velmi dobře a nechybělo málo k tomu, aby získal 1. set, naštěstí No1e však ztrátu nepřipustil :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ty krááá...so, Wildo, stejně seš borec, tohle si zaslouží pokračování :)))
Reagovat
turista
Novak by měl zběsilého Tsongu zpacifikovat a pak mu pořádně naložit.
Reagovat
Tuttovka
Djokovic se mi zdá už od počátku turnaje nesvůj. Ani na AO nebyl bezchybný, ale tam se dokázal velmi dobře vyšponovat.
Reagovat
smazaný uživatel
Já bych u něj použil termín "vyhořelý". On má v IW nulovou motivaci, letos má velké cíle na RG, pak OH, jako bonus Cincinnati, proti tomu je nějaký hattrick z IW nebo celkový počet vyhraných tisícovek nic. I kdyby si dal 3 měsíce pauzu, pořád jasně povede žebříček. Už mu to musí lézt na mozek, všude jezdit jako jediný favorit turnaje (ne největší, prostě jediný). Kdykoli ztratí set, tak se to rozebírá jako megakrize a hledají se příčiny, jak se to mohlo stát. Pro něj by možná bylo paradoxně lepší dnes prohrát a před RG přidat klidně další prohry. Protože v pozici "normálního smrtelníka" by se mu do turnaje vstupovalo mnohem líp než v pozici, kdy jakýkoli jiný výsledek než zisk titulu je v médiích hodnocený pomalu jako ostuda. Ale to je jen můj pohled.
Reagovat
Kozoroh
No1e si zápas za stavu 5:4 zbytečně zkomplikoval, ale 1. set nakonec dal a to je podstatné.
Reagovat
smazaný uživatel
Pali do toho jak smyslu zbavenej...:-)
Reagovat
Tuttovka
Djokovic má fakt docela štěstí :).
Reagovat
smazaný uživatel
to je tutovka;)
...tech 13 EU na FH Tsongy bylo proste neomluvitelnych...
Reagovat
smazaný uživatel
No a dalsi dve UE na FH pridal...;)
Reagovat
Lunej..
Ovšem přiznání fiftynu soupeři, to je milé gesto.
Reagovat
smazaný uživatel
;) To ano. Kdyz uz si vyzkousel Jo ten jednorucak, tak to No1e ocenil. Ovsem v tom TB se opravdu jen tezko do toho kurtu Jo trefuje;)))
Reagovat
Lunej..
Tsonga mi přijde jako Petra, když se snaží držet krok v pinkani s Agou. Dá to do sítě nebo mimo. A v tom vedru to musí byt vyčerpávající.
Reagovat
tito
Dívám se na to pohledem fanouška Rafy a jak proti němu v poslední době hrál. Nole hraje na 1/2 plynu. Fakt. Až bude chtít vyhrát, tak vyhraje.
Reagovat
Lunej..
Mně prijde, že je Djok trochu nervni a myslím, že by to v tom vedru mel taky rad za sebou.
Reagovat
janek_da
Z Tsongy teda stříká energie ...
Novák se bohužel stále nemůže opřít o Nenanda
Reagovat
Lunej..
Hráli jsme slajzovanou, vždyť to znáš.....:) moc bych to Tsongovi přála, jenže Djok umí přepnout na svuj druhy modus. Zatím se to pěkné rozjelo.
Reagovat
smazaný uživatel
dobře Tsongič, moc dobře... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Zatim se obcas opira na BH o teho Slajse. Znas ho?
Reagovat
janek_da
jasně, že jo. Studoval s mojím tatou večerku

https://youtu.be/IPfvjxqPIqA?t=4923
Reagovat
smazaný uživatel
No jooo, clovece, muj tata taky...nejakej Tucek.
Ja si tak nejak rikal, odkud toho Slajse znam.
Svet je maly no;)

A koukam, ze jablko daleko od stromu nespadlo;)
Reagovat
MartinPa
Moc bych se z Rafova výkonu neopájel - dnes byl jednookým králem mezi slepými.
Jeho štěstím bylo, že Niši v prvním setu za stavu 3:1, jak byl v laufu nebo co, začal "myslet",
což je u sportovců ošemetná věc a to se také potvrdilo.
Samozřejmě pomohli i soupeřovi UE a nesmyslné náběhy na síť (proč se ti baselineři tlačí k síti, je mi záhadou - přičítám to náhlému záchvěvu myšlení).
Bohužel už druhým rokem hraje Rafa tak nějak připosraně, míče do půlky kurtu, lítá to vysoko jak volejbale, zkrátka je to takové celé ulopocené bez náboje.
Proti preciznějšímu soupeři, kterým bude pravděpodobně Novak, odsmrdí Rafan velice rychle a možná nám i něco zacvrliká...
Reagovat
tito
Novak je jasný. Zkus navrhnout dalšího.
Reagovat
MartinPa
No ten Novak zas taková tutovka být nemusí - Tsonga to tam může klidně vyhrát celé.
Reagovat
tito
Jistě :-)
Reagovat
turista
Těžko, Novaka nedá.
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že Djokovič má na horší úspěšnost proměňování BP než já.
Reagovat
Kozoroh
Moc si věříš, hošane.
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli ti není aspoň 95 (když přimhouřím oči), tak si toho hošana odpusť.
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa prehrá = Je slabý, nemá na to, iné to nebude.
Rafa vyhrá s hracom mimo top 10 = súper hral slabo, proti silnejším prehrá.
Rafa vyhrá s TOP 10 hráčom = Súper hral slabo, Nole by takto nehral.
Rafa prehrá s Nolem = Nole nehral svoj najlepší tenis, stačilo to.
Rafa vyhrá s Nolem = Nole hral slabo, ozval sa zápal spojiviek, hard bol ako antuka, slnko moc svietilo, vyhovovalo to Rafovi, Noleho poškodil umpire, titul mimo antuky j tak neobháji, je antukár, mal stastie uz so Zverevom..

Toto sú základné normy, hlavne Kozorohove, naučiť sa to a hneď sa budete orientovať :))
Reagovat
spaniel
Souhlas az na tu posledni variantu, ktera je hodne nepravdepodobna. Skoro bych tomu dal 1%, ale nechci to zakriknout :D
Reagovat
smazaný uživatel
No to je takova prepoctova tabulka, ktera se celkem hodi na vsechny fans Top4;D)
Az na nejake cestne vyjimky...
Ty mozna patris mezi ty vyjimky, to je fakt...ale zase mas jinou prepoctovou tabulku, kde hlavnim koeficientem je Fedex;D)
Reagovat
spaniel
Jinak dnes hral fakt dobre, Nishi nejak nevedel co.
Reagovat
D@nny
Semifinále IW vypadá zatím jako pěkný výsledek, ale růžové brýle které jsem měl na začátku sezony jsem už raději vyhodil, takže... Vydřený postup do semifinále rozhodně nemůže být vnímáno jako návrat formy ani to, že jde po správné cestě... Až případné semifinále s djokem opravdu ukáže jak na tom Rafa opravdu je, takže zatím můžu jen napsat, že je to slušný turnaj z pohledu Nadala, ale až případné semifinále s djokem ukáže...
Reagovat
smazaný uživatel
Aleeez Jo!:)
Reagovat
Lunej..
Ve Fantasy už to stejně nevyhrajes:-):-) Jo mi přijde, ze má teď útlum.
Reagovat
smazaný uživatel
Tsss, jak nevyhraju;) Na Empe ztracim jen tri body, a mam jeste dva zapasy pred sebou...
Jeden s Giginkem a druhy s Kosheekem, takze tezka pohoda;D)))
No jeste muze delat problemy BiBi alias Bajecna Baja, ale ta nastesti hraje posledni kolo prave s Empe, a Empe s Bajou budou muset jeste hrat s tema manikama jak martinek a paddy...
Ja su klidnej...;)
Reagovat
Lunej..
Já taky, jsem poslední, neboli štěstí v lásce :-) a v tom vedru by to mohl Tsonga dat:)
Reagovat
smazaný uživatel
No ja si delam spis srandu;D) Giginek na mne vytahl Serenu a Miloska, takze asi spis rupnu, nez zebych bodoval...tedy pokud by antitenistka nesokovala cely svet;D)
Reagovat
Lunej..
No, jak víme, Serena umí taky předvést pěkné minely a když nepůjde prvni podání a Aga ji dokáže rozbehat, tak to může být zajímavý zapas. Já na nej ale asi nevydrzim.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja na to take cekat nebudu, spis si zkusim na to vstanout;)
Reagovat
Lunej..
Já ti nevím Šakaliku, jestli to má cenu. Jak jsi psal, na jedne straně anitenis, na druhé straně hráčka, která určitě dopuje, já bych si šetřila sily být tebou :) Jo teď zahrál skvěle.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo...brejk je srovnan, a hned tam svitla nadeje;)
Reagovat
Lunej..
Přišlo mi, že Jo hrál do autu, ale nikdo nic nerekl. :)
Reagovat
smazaný uživatel
;D)
Reagovat
smazaný uživatel
No jinak zatim Jo na to nevypada, ale stale je jen jeden brek dole;)
Reagovat
Kozoroh
Idemo No1e!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Peknej kusanec
Reagovat
Kuzzie
Však on Tsonga taky neni úplně škaredej :)
Reagovat
smazaný uživatel
To nedokazu vubec posoudit
Reagovat
panzer.dragon
Jj, extra trida
Reagovat
HECIS
Nooo pekne Rafa jsem rad ze se dostal do sf...a tedka jeste Tsonga :))
Reagovat
Kozoroh
Teď ještě Tsonga, protože proti No1emu nemá Rafan šanci :-))
Reagovat
Nola
zatiahni uz konecne brzdu, Tsonaga nie je ziadne orezavatko
Reagovat
tito
Máš to těžké. Za dva roky v tom budeš zase sama a možná gigin se přidá.
Reagovat
Nola
gigin sa stale hlada... od Noleho ku Gulbisovi, Thiemovi... teraz zakotvil u eleganovcov.. za dva roky vsetci koncime... zlate roky tenisu skoncia, gigin nech sa vycpat
Reagovat
tito
:-) Mám tě za ty léta rád, i když zítra dostaneme na p...l :-)
Reagovat
Kozoroh
Já nejsem Rafaeoli. U Novaka setrvám až do konce jeho tenisové kariéry.
Reagovat
Tornes
Přijde mi to, nebo jsi čím dál víc mimo? I kdyby si náhodou měl pravdu tak tímhle svým přezíravým stylem akorát všechny vytočíš. A jestli ji nemáš tak je to ještě horší.
Reagovat
Kozoroh
Ale houby, akorát jsem sebevědomý :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že je čas, abys dostal další lekci. Ideálně, když přijde na RG, ale tou dobou už tu budeš létat v oblacích, že No1e cestou k titulu neztratí ani game.
Reagovat
Kozoroh
Dostat lekci... To říkají často ti, kteří sami dostávají přes hubu :-))
Reagovat
Hypertac
Vamos Rafa!
Reagovat
Tornes
Gratulace fandům Rafy. Hlavně uprostřed zápasu mi přišlo, že hraje velmi dobře, začátek a konec už byly o kousek horší, ale na Nishiho to dneska celkem s přehledem stačilo. Agresivita fajn, teď jen jestli to dokáže udržet i proti agresivnějším hráčům, než je Nishi.
Reagovat
tito
Noleho nezvládne, ale nedá se. Každopádně díky. Vážím si toho.
Reagovat
Fandina
Niši škoda, až mi ho bylo líto. Gratulka Rafovi, dneska to od něj byla jízda.
Reagovat
turista
Rafa fakt dobrý!
Reagovat
woody
Hmm Rafa dnes hral nejlip co jsem ho za hodne dlouhou dobu videl,prvni servis pres 90%... Aktivni postaveni na returnu,skvely pohyb.Zajimave.
Reagovat
Kozoroh
Niši se po čtyřech gemech rozsypal. Proto nad ním Rafan tak vyniknul. Proti Djokovi se mu bude hrát hůř.
Reagovat
Nola
Nishi sa nerozsypal, ak si si neracil vsimnut, to Rafa hral exceletne
Reagovat
woody
Nemluvim o hre Nishikoriho,mluvim o hre Nadala,mnohem utocnejsi v celkovym pojeti!Hral dobre,v semifinale urcite neni bez sance.
Reagovat
smazaný uživatel
Těžko soudit, když nevíš, kdy na sebe v nejbližší době narazí. To už můžou mít zase oba úplně jinou formu. Na Tsongu by Nadal s dnešním výkonem mohl stačit, i když čekám boj.
Reagovat
smazaný uživatel
Vamos, Cochita!!...Martinez na hrad, Toni je mrtev, nech žije Conchita!!!...:)

Tito, dik za reporty :)
Reagovat
smazaný uživatel
tak ten váš hrdina vyhrál, pěkně se na konci usmál a dneska si určitě krásně vyhoní nad tím, jak se mu zas pěkně podařilo zakrýt, že je úplný ubožák.. no, příště si to snad uvědomí více lidí
Reagovat
PetaM
Třeba mu Ronaldo pomůže :D
Reagovat
Nola
celkom prajem Rafovi ten titul, tieto zvratky niektorych "nadfans" nedokazem spracovat
Reagovat
TheRoyalBlue
Nabuduce si to lepsie vsimneme. Vdaka za upozornenie.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty vypadas, ze bez antidepresiv nebo flasky rumu to dnes nerozchodis....za par let bude misto carovych jen jestrab a budes pak treba dobre spat...:-)))
Reagovat
Lunej..
škoda, ještě je sance...
Reagovat
Lunej..
Tak nic, no.
Reagovat
VlS
Už ne
Reagovat
smazaný uživatel
Totální ubožák za to, co předvedl.. neskutečné, nesnáším, když někdo někomu nadržuje a když někdo nadržuje hráči, který vyhrál 70 turnajů v kariéře, tak co to je do piče za logiku? chápu kdyby někdo nadržoval hráči, kterej nikdy nic nevyhrál nebo tak, alep orč nadržovat hráči, kterej už bez mojí pomoci měl takovouhle kariéru?

A k té challenge, Nishikori drtil Nadala (doslova drtil, Nadal nebyl schopnej NIČEHO), pak Nishikori ve výměně trefil hodně těsně out, kterej byl zahlášenej jako in a každej s tím počítal jako že je in (i Nadal), ale jak viděl, že ten míč vrátil Nishikorimu na lehkou smeč, tak zkusil na náhodu challenge ("Co se může stát? Tu smeč stejně dá, takže když ta challenge bude neúspěšná, 4:1 to bude tak jako tak..), jenže ta challenge byla protiprávní a vůbec neměla bejt. Co se asi stalo? Nadala to nakoplo, když viděl, že má protekci, Nishikoriho to rozdrtilo, když viděl tu nespravedlnost (nejhorší na tom pro něj asi bylo, že na to nikdo nezareagoval pískotem nebo tak, diváci na stadionu jsou asi hloupí jako vy zdejší uživatelé, kteří koukají jen na jméno a počet titulů a ne na skutečnost a férovost. Amen)
Reagovat
vaclavsubrt
ta challenge byla za stavu 2:3 a 30:30 když už :)
Reagovat
smazaný uživatel
moje chyba, princip stejný
Reagovat
VlS
A ten out tam byl
Reagovat
smazaný uživatel
však píšu, že byl, ale kdyby si Nadal nevzal zákeřnou a nelegální challenge (kterou mu Lahyani nesmyslně -protekčně- uznal), tak by bylo úplně jedno, jestli je nebo není
Reagovat
smazaný uživatel
Challenge byla naprosto ok, mic jeste nedopadl. Precti si pravidlo ubrecenej. Nishi byl proste dnes v klicovych momentech horsi, to rozhodlo.....
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, byla úplně v pohodě :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem rad, ze jsi to nakonec uznal a predchozi jsi vzal zpet
Reagovat
smazaný uživatel
Měl jsi radši vsadit na Nadala. Niši je poslední dobou proti top hráčům neškodný a Nadal dnes hrál dobře.
Reagovat
VlS
hraje dobře a agresivně, čučím zatím.
Reagovat
Kozoroh
Protože mu to matný Niši dovoluje... Proti No1emu by se Rafan takhle neodvázal.
Reagovat
Nola
iste.. iqe v akcii :D
Reagovat
tito
:-)))
Reagovat
smazaný uživatel
šak má pravdu, zítra si ho Nole dá k siestě. :)
Reagovat
MarcelPersch
taky by nemohl, takhle by pálil Novak totiž.Bohužel jako vždy proti Nadalovi.
Reagovat
janek_da
hlavně, že si to umíš zdůvodnit
Reagovat
Lunej..
Koukám, že i Djokoland ma svého maskota:-):-)
Reagovat
smazaný uživatel
ja hlavne nechapu, opravdu nechapu, co ma ted spolecneho s timto zapasem ten No1e jako...rekl bych ze prd...ale asi to nechapu;)))
Reagovat
Lunej..
Jak to, že nechapes? Vlcku Vlcku, měl by ses nad sebou zamyslet ,:-):-)
Reagovat
smazaný uživatel
;D))) No asi joooo, no....
...zamyslim se, ale az po zapase Tsongy.
Taaak ted tak nejak i chapu, co ma v tuto chvili Jo spolecneho s No1em;)
Nebo bych mel radeji psat misto Jo...spis 1o.!
Reagovat
Lunej..
Já nevím, možná to, že spolu hrajou? :) Mohl by zase Nole udělat 100 UE, k tomu 50 DF, skončí pohádka a ja půjdu spinkat :-):-)
Reagovat
babolat.cz
zatím nádhera! už se těším na RG10
Reagovat
MarcelPersch
stále nehraje dost dobře, na nejlepší antukáře to nemusí stačit, vyhrává s odřeným břichem zatím, hraje nahoru dolů
Reagovat
babolat.cz
nemůžeš popřít, že "forma" narůstá a Rafa zraje
Reagovat
TheRoyalBlue
To tu uz bolo najmenej 10 razy a stale je tam kde je. Ozaj by sme mali krotit optimizmus.
Reagovat
Kozoroh
Jedna vlaštovka jaro nedělá.
Reagovat
MarcelPersch
zase je vidět, že Rafa není schopen držet laťku delší dobu vysoko, to mu s těma nejlepšími prohraje zápas ...
Reagovat
smazaný uživatel
Doufam, ze to udrzis, a mam sanci Janekdu dnes sejmout o jeden gem;)))
Reagovat
tedi
aha, takze nechceme tiebreak? :))
Reagovat
smazaný uživatel
No ted uz je to v pytli;D))))
Ja tam ztracim za Kvituli 4 gemy v souboji...takze jsem doufal, ze je nahraju ted s Rafou;)
Mno, ale asi to nebude, takze ted ten TB...jen doufam, ze v nem Rafa nerupne, a jestli rupne, tak v poslednim setu me uz pomuze jen dalsi TB a naopak vyhra Rafy...abych aspon bral bonus;)
Reagovat
smazaný uživatel
aha zase brejk;)))
Reagovat
vaclavsubrt
Rafa se nikdy nevzdává... do té sporné challenge se hledal, ale po odvrácených BB na 4:1 pro Keie to je válec. Tohle bude rychlé
Reagovat
MarcelPersch
Vamos Rafa! Posledních pár gamů bylo dobrých od Rafy, ale stejně ten set měl vyhrát Kei, ze začátku válcoval a mohl ještě minimálně jednou Rafu breaknout.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist