Nadal přejel Federera ve třech setech a zahraje si o 12. titul z French Open

7. 6. 2019, 12:45
Aktuality 661
FRENCH OPEN - Největší favorit, 11násobný šampion a vítěz posledních dvou ročníků Rafael Nadal v semifinále French Open bez ztráty setu přehrál Rogera Federera, se kterým přerušil sérii pěti porážek, a vzájemnou bilanci upravil na 24-15. Ve svém 12. finále na pařížské antuce se 33letý Španěl utká s Novakem Djokovičem, nebo Dominicem Thiemem.
Rafael Nadal (© AFP)

Od Rafaela Nadala se na antuce znovu očekávaly dominantní výkony, jenže nejlepší antukář všech dob skončil na přípravných turnajích v Monte Carlu, Barceloně i Madridu již v semifinále a roli největšího favorita nepotvrdil. Chuť si spravil v Římě, kde po vítězství nad Novakem Djokovičem získal rekordní 34. trofej z Masters a první letošní titul.

Na grandslamovém French Open zatím největší favorit postupuje dle očekávání. Po cestě do finále ztratil jediný set, a to ve třetím kole s Davidem Goffinem. V dnešním nepříznivým počasím poznamenaném semifinále přehrál Rogera Federera, se kterým přerušil sérii pěti porážek, a vzájemnou bilanci upravil na 24-15, na antuce na 14-2 a na French Open na 6-0.

V úvodním dějství se s nepříjemným větrem lépe vypořádal Nadal. Španěl méně chyboval a i když za stavu 3-1 zaváhal na podání, Švýcarovi skóre srovnat nedovolil a druhý brejk už si pohlídal.

Ve druhém setu se hráči již srovnali s těžkými podmínkami a hrál se velmi kvalitní tenis. Federer měl několik šancí stav utkání srovnat, jenže získaný brejk nepotvrdil a za stavu 4-4 se vlastními chybami připravil o vedení 40-0. Nadal poté sehrál dva parádní míčky, Švýcarovi znovu sebral servis a čistou hrou druhé dějství dopodával.

Třetí set už byl pro Nadala formalitou. Španěl pokračoval ve výborném výkonu z druhé sady a Federerovi povolil pouhé dvě hry.

Statistiky zápasu

"Proti Rogerovi je to vždycky těžké. V tomhle větru to bylo ještě těžší," řekl rodák z Mallorky a pro soupeře měl jen slova chvály. "Je to vždycky velké potěšení zahrát si proti nejlepšímu hráči historie. Je neuvěřitelné, na jaké úrovni v 37 letech stále hraje," dodal třiatřicetiletý Nadal.

Podle Federera byl úvodní set hlavně o zvykání si na podmínky. "Člověk musel vyzkoušet, co si může nebo už nemůže dovolit," uvedl Švýcar, jenž poté do druhé sady vstoupil úspěšným brejkem a vedl 2:0, náskok ale neudržel. "Hodně lituji, že jsem ztratil servis za stavu 2:0, když jsem hrál s větrem v zádech. Kdybych ho odvrátil, mohl se druhý set vyvíjet jinak," věřil.

"Větrno bylo stejně pro oba, on byl ale bezpochyby dneska lepší. Měl jsem svoje minišance, to je ale málo," uznal převahu dlouholetého rivala.

Vítěz posledních dvou ročníků a 11 násobný šampion Nadal po dnešním vítězství upravil svou fenomenální bilanci na pařížské antuce na 92-2. Dvanáctkrát do finále na stejném grandslamovém turnaji se dostal jako první muž v historii. Stejnou bilanci mají Margaret Courtová na Australian Open a Martina Navrátilová ve Wimbledonu.

Federer se na antuce představil po dlouhých třech letech, v posledních dvou sezonách antukové jaro kompletně vynechal. Na French Open hrál dokonce vítěz ročníku 2009 po čtyřleté pauze.

Nadal si na svého soupeře, proti němuž bude usilovat o 18. grandslamový titul v kariéře, si bude muset počkat až do soboty. Druhé semifinále mezi světovou jedničkou Srbem Novakem Djokovičem a loňským finalistou Dominicem Thiemem bylo kvůli dešti a větru dvakrát přerušeno a nakonec ho pořadatelé odložili na sobotní poledne. Rakušan vede 6-2 3-6 a 3-1.

• FRENCH OPEN •
Paříž, Francie, antuka, 42,661.000 eur
páteční výsledky (7. 6. 2019)
• Dvouhra muži - semifinále •
Nadal (2-Šp.) - Federer (3-Švýc.) 6-3 6-4 6-2
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil

Komentáře

661
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
mahycek
Zdravím všechny. Teď jsem se vrátil přes velkou louži
z USA. Merkéty zápas jsem neviděl ani jeden set za těch
11 dní, jen ve zprávách. Musím si zpětně zítra pustit,
alespoň od osmifinále zkrácené záznamy, abych věděl jak
hraje. Rogera s Nadalem jsem viděl celý 2 a 3
set. Co k tomu říct.... Musím si vše tady přečíst.
Ale, dostal se daleko Roger ne ??
Reagovat
spaniel
Tak co je tady nové?
Reagovat
smazaný uživatel
Turista prepočítava ako Djokovic ukradne polovicu Nadalových titulov z antuky tento rok..

Asi mu to nevychádza.
Reagovat
spaniel
:)
Reagovat
Roger_Federer
Pořádně procetl, co se "tady" vcera odehralo za divadlo.
Zapas jsem ani jeden nevidel..:)
Za me sebrat Francouzum granslem, dat ho číňanům a udelat ho na trave.
:):):)
Reagovat
marco22
aj ked je fakt,že po 100 rokoch by mohol FO vyhrať aj niekto iný než Nadal,ale myslim že sa to nestane.
Reagovat
marco22
Mne osobne je jedno kto vyhrá FO.Aj tak Nadal alebo Djokovič prekonajú 20 GS RF.A obaja hrajú lepšie než Roger,tak nech maju GS.Ale roger na svoj vek hra super ved je stale v top 3.
Reagovat
smazaný uživatel
Ať to dopadne jakkoliv, tak vždycky bude v nějaké statistice jeden lepší, než druhy a třetí lepší, než první. Proto je to big3. A tak to má být. Síla je v rovnováze. Amen.
Reagovat
marco22
pravda.
Reagovat
woody
Kamilos presne tak,pod to bych se podepsal! Skvele napsane!
Reagovat
atptour
Souhlas, je to big3 a každý z nich je v něčem nejlepší. Je neuvěřitelné, co dokázali. I po dlouhých letech v koloběhu turnajů de facto pořád dominují. Zbytek světa má vlastně smůlu, že jsou tak dlouho tady a kvůli big3 jim není přáno vyhrávat na nej turnajích. Ale zase je to pro ně štěstí, že můžou říkat, jak hráli v době nej hráčů historie. Buďme rádi, že big3 postupně vznikla a stále tu je.
Reagovat
steve79
To mas pravdu. Na jednu stranu Djokovicovi bude uz 33 a ztraci pet grandslamu. To zase tak malo neni a u Rafy buh vi, jak to bude se zdravim.
Reagovat
marco22
To platí pre každého,že musí zostať zdravý.Inak skončil.
Reagovat
SwissMaestro
Djokovič teprve nedávno oslavil 32. narozeniny. To je jako kdybys napsal, že všichni jednou zemřeme....
Reagovat
brixner
Srb si jen tak vodešel ze zápasu?? Neviděl jsem to, přiznávám...No, seznámil bych ho se sousedkou z pekárny, hodná, milá holka, vždycky mi pěkně navaří, i koblížky připraví a pocukruje víc, než v krámu, prej že sem tak sladkej, tak ať sem ještě víc, vona je, teda krom pořádnejch bicepsů vod tahání pytlů s moukou, jinak moje sluníčko! No a já vám tak jednou vopravuju tu její pekařskou schránku, všechno cajk a najednou rána jak z děla, no vítr bacil s voknem a já se tak vylekal, že sem vokamžitě přestal upratovať a řek sem, že v tak silnym vítru prostě pořádnej vejkon nemůže vočekávat a radši sem se šel domu schovat, tam sem měl vokna zabezpečený a zavřený. Samo, že sem po čase zase navštívil pekařskej byt ve třetim flooru, už sem na vítr zapomněl, ale vona né a když sem si konečně po hoďce sundal vobklad z voteklý tlamy, bylo mi řečeno, že eště jednou hodim roha, je po koblížkách! Takže sem raději pokorně přikejv a jel, jak motorová myš, no prisám bačku-ako červená myš! Vona jako pořadatelka koblížkovskejch hodů, na to měla právo! A po čase mi řekla-"Brixi, sem tak ráda, že sem tě zbavila paniky z vítrů" a měla pravdu, teďkonc sem už vůči vítrům všech razancí, imunní:-))
Reagovat
Stan_Borowitz
Von se tam spíš jen tak vometal a pak se mu chtělo čůrat z té zimy, tak šel na záchod, ale protože se stejně nehrálo, tak si řekl, že to nemusí nikomu hlásit, jenže cestou zpátky se trochu zdržel s tou Barbarou vod Matse, no a voni viděli, že tam nejni, tak řekli Thiemovi, že tam nemůže jen tak sedět za ty prachy, že má buď dělat nějaký žertovný akrobatický kousky s míčkem pro diváky, než se Novak vrátí, nebo jít domů, jenže v tej chvíli se Novak právě vracel a zaslechl jen to, že má jít domů, tak se ještě na chodbě votočil a vodešel. To je celý, je to jedno velký nedorozumění a může za to Mats. Kdyby to tý Barbaře udělal pořádně sám, tak by nebloumala po stadionu, Novak by se vrátil včas a hrálo by se dál.
Reagovat
brixner
No jo, von Mats už drobet ztratil formu z vosumavosumdesátýho, měl by víc trénovat! Takře Srb se prostě šel vychcat a už na to hodil boba, protože mu byla zima? No, vim teď úplný kulový...Něco mi ale říká, že se zase zrodilo nějaký srbský fópá...
Reagovat
Herbert_Hoover
Žertovný akrobatický kousky s Barbarou :)
Reagovat
smazaný uživatel
pohádkář brixner...
Něco k tenisu - krom nenávisti k některým hráčkám?
Reagovat
Kojinho
Tak prý si lidé, kteří si koupili na dnešek vstupenku na utkání Djokovič / Thiem, si budou muset na zítra koupit další lístek, jestli chtějí vidět zbytek utkání. Francouzi nepřestávají překvapovat.
Reagovat
SwissMaestro
Jako vážně? :D
Reagovat
Kojinho
Přiznám se, že jsem si nehledal víc zdrojů a viděl jsem to na fb stránce "České srdce = tenisové srdce", ale až na žalostnou gramatiku si nevybavuji, že bych tam viděl nějakou zavádějící informací.
Reagovat
Stan_Borowitz
Toho, kdo někdy v čemkoli podnikal či obchodoval s Francouzi, to nepřekvapí. Čest výjimkám.
Reagovat
Denis92
Ano, ale vratia im celu sumu za vcerajsie 2.senifinale. Cize pozerali pol zapasu zadarmo.
Reagovat
Kozoroh
Vidím, že byste tu mnozí za ten Novakův odchod ze zápasu Novaka nejraději ukamenovali. Podlehli jste však dezinformacím! Ty příběhy, které jste tady šířili, že No1e bez dovolení pořadatelů opustil stadion a svým krokem donutil pořadatele přeložit zápas na zítřek, nejsou úplně pravdivé. Vím, že tyto dezinformace šířila např. Barbara Schettová, kolegyně Wilandera z Eurosportu. Vážení, vy nevíte, že je Rakušanka? Tím se mnohé vysvětluje - měla motiv rozšířit do světa příběh, ve kterém je No1e darebákem a její krajan Thiem obětí spiknutí. Co na tom, že pravda je trochu komplikovanější, na 1. místě je vzbudit zájem, senzaci!

Zde dávám k dispozici příspěvek od Carol Bourchardové, kde je text od Francouzské tenisové federace, Djoker neutekl ze stadionu a jsou zde vyvráceny i jiné výmysly, text v obrázku je ve francouzštině:
https://mobile.twitter.com/carole_bouchard/status/1137060985095766020

Propaganda není o tom, že se úplně lže, ale že se šikovně smíchá pravda se lží. Nejste první ani poslední, kdo podlehli vlně dezinformací.
Reagovat
No-le
Díky za vás...!
Reagovat
SwissMaestro
Jojo, tohle je celkem nechutné jak jdou proti Djokerovi
Reagovat
PetaM
"Novak i Dominic opustili areál až poté, co organizátoři zrušili pokračování utkání. Bohužel, měla jsem špatné informace. Zítra to ve studiu napravím."

Vyjádření Barbary :)
Reagovat
SwissMaestro
Toto je zase třeba uznat. Chyby děláme všichni....
Reagovat
smazaný uživatel
Ak to samotná Barbara vezme spat, nie je dovod jej neverit.
Reagovat
Kozoroh
https://twitter.com/christophclarey/status/1137064388282728449

Od Christopha Clareyho:
Mluvil jsem s ředitelem turnaje French Open Guyem Forgetem, který potvrdil, že hra byla přerušena kvůli dešti a předpovědi větru. Řekl, že Djokovič & Thiem byli oba informováni od rozhodčího. "Lidé si mysleli, že Novak odešel, a proto jsme zrušili zápasy, což je nesmysl".
Reagovat
marco22
Myslím,že k tejto téme sa už netreba vracať.FO ešte neskončilo a fans Nadala,Djokoviča,či Thiema možu stale dúfať,že práve ten ich favorit vyhrá.
Reagovat
Kozoroh
https://tt.tennis-warehouse.com/index.php?threads/2019-french-open-sf-1-djokovic-vs-4-thiem.645156/post-13423456

To už postnul výše PetaM, ale zde dávám pro jistotu zdroj.
Reagovat
smazaný uživatel
Ok v poriadku.

Beriem spat.
Reagovat
Ereinion
Ok, ale tím se pořád nevysvětlilo, jaktože se to stoplo už v 6 hodin, když měli další tři hodiny k dispozici...vítr nijak horší nebyl a pršet nemělo celou dobu....

Už v prvním setu to chtěl Novak stopnout, když mluvil s tím hlavním rozhodčím, takže podobný scénář určitě proběhl i po tom posledním přerušení, obvzlášť, když Djokovic zrovna ztratil servis.

Hlavní rozhodnutí ale museli udělat organizátoři a tam je zajímavý se ptát po motivaci - zkusím odhad - určitě chtějí radši finále Nadal - Djokovic a zároveň, aby v tomto finále vyhrál Nadal, který by si tak protáhl svůj rekord...oba důvody mluví pro odklad na sobotu - Djokovic se může vzchopit a případný postupující bude každopádně unavenější v nedelním finále než Nadal...
Reagovat
Kozoroh
https://tt.tennis-warehouse.com/index.php?threads/logical-analysis-of-the-djokovic-fiasco.645256/page-2#post-13423304

Ředitel turnaje Guy Forget řekl, že rozhodnutí o zastavení hry bylo přijato, protože ve večerních hodinách se očekával silný vítr až 80 km / h.

"Hráči už byli dvakrát přerušeni (pro déšť) a jak vám řekne rozhodčí, je to bolestivé pro všechny, zejména pro hráče," řekl Forget L'Equipe.

On také popřel příběhy o Djokovičovi, který opustil stadion, než hra byla přerušena jako úplně nepřesné.

- "Říkali OK" -

"Protokol je ten, že mluvíme nejdříve s hráči a pak uděláme oznámení," řekl Forget.

"Nevím, kdo odešel jako první, ale oba hráči byli informováni přesně ve stejnou dobu. Dívali se na sebe a řekli:" OK "."
Reagovat
Stan_Borowitz
Tvl, to je svět dneska, samý fake news a dezinformační kampaně. Navíc všetci kradnú. Kdo se v tom má vyznat.

Takže odvolávám, co jsem odvolal, a slibuju, co jsem slíbil. I když já jsem byl dost na straně Novaka i ve chvíli, kdy nenávistná kampaň vrcholila...
Reagovat
Kozoroh
Kvůli soc. sítím se dnes zprávy a informace šíří rychlostí laviny, jenže pak už nezbývá čas si je ověřit, protože pisatel ví, že když tu zprávu nepošle on hned, udělá to za něj někdo jiný.

Ani tenis není imunní vůči dezinformacím, jak ukázala tato kontroverze, která se sesypala jako domeček z karet. Do té doby si však mnozí s chutí kopli do No1eho. Jsem rád, že ty ne a že sis zachoval nadhled nad touto situací. Patříš mezi mé oblíbené přispěvatele.
Reagovat
smazaný uživatel
Nic to nemění na tom, ze je French Open mickey mouse turnaj bez spetky organizačních schopnosti. Já si myslím, ze kdybych tam poslal naši asistentku, tak to zmenezuje lépe, než ta banda trotlů ve Francii.
Reagovat
Kozoroh
Celá tato situace kolem přerušení zápasu by se nestala, kdyby RG mělo zatahovatelnou střechu. Jenže jak víme, RG v organizování zaostává za ostatními GS podniky.
Reagovat
Mayo
Alebo keby Djokino netrucuje (:
Reagovat
marco22
Strecha je pre Amaterov,písal tušim Forehand.
Reagovat
smazaný uživatel
nie
Reagovat
smazaný uživatel
Jde o princip. Podívej se čisté bez zaujetí na Djokovice.

Když ho porazí Nadal ve finále, tak muže to být tím, ze nemá vůbec volno? Nevíme. Muže jít s Thiemem do pěti setu a bude na kurtu tři hodiny i dneska. Proste nefer, za mě. Být Djokovice v realu nemusím, tak je v nevýhodě.
Reagovat
Kozoroh
Střecha je legitimní součástí hry. Tenis patří do obou prostředí, venkovního i halového.
Reagovat
smazaný uživatel
No nic, oficiálně jsem projel HL i záznam a jsem zklamaný. Výhru Rafy jsem čekal, ale ty podmínky dneska trosku více rozhodily Federera. Kdybych se podíval na jejich výkony na turnaji, tak jsem čekal pěkný souboj, možná čtyři, pět setu, kdo vi. Rafa to zahral na zkušenou, nedal se oblbnout a předvedl pěkný výkon. Federer i když dneska brejky využíval, tak je nepotvrdil. V dnešních podmínkách jeho servis ztratil na účinnosti. Když zahral pěkný slice first serve, tak z toho vítr udělal průměrný amatérsky servis, který neměl Rafa problem returnovat. Kdyby bylo lepší počasí, tak by Nadal asi vyhrál i tak, ale bylo by to pohlednejsi utkání.

Každopádně Roger musí být s antukou spokojený. Semifinále na RG bych netipnul ani v nejlepším snu. Skončit v konkurenci Nadal, Djokovic, Thiem je velký primát. A na antuce to platí dvojnásob. Federer opět ukázal, ze do konce sezóny je s nim třeba počítat a ten wimbledon muže klidně vyhrat. Tak mají střechu, která mu hraje do karet a pokud odehraje všechny zápasy na centru, tak je turnaj otevřeny.

Finále Djokovic Nadal bych nechtěl. Když už, tak Thiema. Ten si to po dnešku zaslouzi. Pokud by Djokovic vyhrál, tak je to výsměch tenisu. Měli ho regulérně diskvalifikovat, ale na to nemají koule - Francouzi...
Reagovat
Fazzzy3
Forehand klobuk dole. Dnes som si ta oficialne oblubil. A myslim to uprimne. 600 komentarov a ty jediny alebo jeden z MALA ma nato normalny nazor. 600 komentov a len tie tvoje som dokazal precitat s usmevom na perach..A Djokovic to zaklincoval. Jak som ho doteraz neznasal, tak teraz 100x viac. Sportmanship na urovni. Prial by som si aby dostal od Rafy klepec, ale v pripadnom finale clovek u neho nikdy nevie. Preto budem radsej ak ho vyklepe Dominik, nech si mozem aspon finale vychutnat. Ospravedlnujem sa ti za spinu ktoru som na teba natrepal, ale zaroven si myslim ze si ma predtym trosku pochopil. 7 rokov co bolo Sf na gs prvy 4 nasadeny, and now shit happened...
Reagovat
smazaný uživatel
On je dobrý kluk, pokud nevytahuje podmnozinky. Někdy se i rozumné pobavime.
Reagovat
Fazzzy3
Jop
Reagovat
Roger_Federer
V pohode ja to unesu :)
Reagovat
ipko
"Myslím si, že v Paríži som odohral dobrý turnaj. Postupom do semifinále som prekvapil sám seba. Užil som si celú antukovú sezónu i jej vrchol. Na každom kroku som cítil veľkú podporu od fanúšikov. Nikdy mi v Paríži nefandili ako v tomto roku, chcem sa im poďakovať. Pokiaľ ide o môj budúcoročný štart, všetko je otvorené. Mám však chuť sa sem ešte vrátiť,"
Reagovat
Stan_Borowitz
Z pohledu mne jako Čecha výborná slovenština. No jo, Roger...
Reagovat
a.magerova
Mne zas zaujalo to: "Mám chuť, ešte." ... ;-)
Reagovat
Padme
Mohl říct něco ve smyslu:"Chci si ten zápas ním ještě zopakovat, ale v menším buchtu."
Reagovat
Padme
Vichru ... Ty blbé opravy na mobilu :(
Reagovat
smazaný uživatel
To mě osobně mrzí asi nejvíce. Prohru pal čert, ale ty podmínky byly fakt na h0vno
Reagovat
panzer.dragon
Neni mozny, ze tam tu spinu o djokovi vytrubuje primo rafan? Aby si naklonil publikum na svoji stranu..
Reagovat
safi1313
Spina je sam Djokovic , doufám ze vyhraje - aby s nim Rafa ve finále brutálně zametl!
Reagovat
mats23
jo
Reagovat
panzer.dragon
Rafanek neco dluzi djokovi za ten rim, takze taky doufam, ze djok vyhraje a nasledne dojde k vycisteni kurtu od letityho nanosu :)

Djok hraje jeste o jeden rekord, byt ten kdo sundal rafu dvakrat na rg.. to je taky luxusni zarez
Reagovat
Fazzzy3
Chod s tym je*nutym srbom do p*ce. Zasnem ako si ho vy fanatici zastavate :D Nole fans su este vacsi fanatici ako RF pošahanci...Patik nic osobne ale mam pred ocami tvoj komentar ako Roger prehra len v tiebreakoch, ze uhra viac ako HANFMANN :D pekny joke. Dnes som podal skoda ze len za 20cku ze RF uhra max 10 gemov. Slusny kurz maly vklad. Viac som z toho zapasu nevedel vymacknut
Reagovat
smazaný uživatel
Vytrubuje?..
Reagovat
Stan_Borowitz
On myslí jiného Rafu

https://www.ebay.com/itm/Rafael-Mendez-Trumpet-Spectacular-CD-Jun-1999-Summit-Records-/291727809366
Reagovat
Stan_Borowitz
https://i.ytimg.com/vi/XryvsJOIAKA/hqdefault.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
:D
Reagovat
panzer.dragon
Shit, nejak se mi tohle vlakno vymklo kontrole.. :)
Reagovat
Hook2424
Roger se dnes v tom šíleném větru trápil! Rafovi, při těch jeho topspinech asi vítr vadí o něco méně, než Rogerovi. Né, že by to dnes dopadlo jinak, ale mohlo to být důstojnější semi...,i vůči divakům! Dnes byly podmínky téměř neregulérní.
Reagovat
marco22
To je pravda semi by dopadlo rovnako,ale ako tu piše Turista,tiež sa mohli stažovať na podmienky no neurobili to.
Reagovat
dadaft
každopádně dnešek nemilosrdně odhalil, kam kult Big3 tenis dovedl a co všechno pořadatelé GS udělají, aby si tyto hráče zajistili ve finále.

skvělá rivalita, ale čeho je moc, toho je příliš -- dvě generace hráčů bez jakékoliv šance na největší tituly a za tři čtyři roky přijde tvrdá kocovina po tomto opojení...
Reagovat
Roger_Federer
Presne, souhlasim..vcetne Rogera.
Uchylne, co poradate granslemu udelaji pro co nejlepsi podminky pro Federera, Nadala, Djokovice.
Reagovat
Marduch
https://www.sport.cz/ostatni/tenis/clanek/1113594-federerovi-ruply-nervy-jeho-vylev-vydesil-fanousky.html#hp-sez
Reagovat
mats23
reakcia hodna dneska
Reagovat
Nola
nikdy nesudim, neznasam bulvarne novinarske krysy, chapem to, snad to pani Protiva konecne pochopi, hlavne ak ma pod patronatom nadejne mlade talenty, ktore su ovlyvnitelne, nenavist plodi iba nenavist a verim, ze si svoju antipatiu necha
zamknutu niekde vo svojom vnutri
Reagovat
ipko
nič strašné, ale aj tak mi prišlo, že dnes v tom bolo málo emócií od Rogera..
Reagovat
dappe
A tohle sem teď dáváš proč? :) Vypálení míčku z frustrace do vzduchu, které nikoho nemůže ohrozit...
Reagovat
smazaný uživatel
:-)

Trafil to krásne, holt elegán.
Reagovat
Haitik
Chtěl bych být v životě tak klidný, jako ta ženská přímo za lavičkou.. :DD Ten chlap vedle ní se málem pos*al, kdežto ona nehnula ani brvou.. :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud hraješ tenis, tak to pochopíš.

Včera jsme měli firemní turnaj cele Moravy. Hráli jsme o bronz, borec, který cely den hrál tužku a první servis držel na hodnotě 1% najednou trefoval esa, čáry, 10 prasat. Myslel jsem, ze ho zabiju. Na co sáhl, to trefil na lajnu, nebo o pásku do kurtu, popřípadě rámem rakety.

Neudelas nic, tak to někdy je. Vše je proti tobě a pak vybuchnes
Reagovat
Marduch
Nam z Djokolandu to nevysvetluj:)) A konecne si na kurtu aspon na par vterin pripadam jak Fedex tsss...
Reagovat
smazaný uživatel
Federer je na to strasne náchylný celou kariéru. On respektuje neskutecne všechny hráče, ale nesnáší situace, kdy jsou na kurtu špatné podmínky. Ať už je to počasí, rozhodci, nebo hluční diváci. On je v tomto trosku perfekcionista.

No a v Paříži to hraje proti němu celou kariéru, plus tam neporazil Nadala nikdy, takže je to celkem pochopitelná reakce. Ve Wimbu zase sijou na míru všechno jemu, takže se to i celkem kompenzuje.
Reagovat
peRFect
Očekávaný výsledek po neočekávaném průběhu (podmínkách).Bohužel.Na kdyby se ale nehraje a já jsem s předvedenou hrou a body z antuky spokojen.Roger na ní prostě chyběl.Jinak z pohledu statistik - dnešní výhrou Rafy je zřejmě zpečetěna jedna vzájemná historická statistika.Jeden druhého nedokázal porazit 6x v řadě.
Reagovat
smazaný uživatel
Na RG áno :)
Reagovat
steve79
Pral bych Rafovi, aby to dotahl. Nesmi dovolit Djokovicovi vyhrat ctyri Gs v rade
Reagovat
smazaný uživatel
No pre FFF, tazká volba.

Asi si nepraju Rafu s 18.
Ale zaroven ani nie Djokera s dvojnásobným djoko slamom a kariernym GS.

Asi najlepsia volba je vsadit stýlom vsetko alebo nic na Thiema. Jeho triumf je ideálnou volbou lre fed fans.
Reagovat
ipko
radšej Rafa ako Novak.. ale samozrejme, Thiem mi je z nich najbližší aj herne, takže víťazstvo mu prajem najviac.. a tie šance má podľa mňa veľmi slušné, myslím, že ani dnešné prerušenie ho nepribrzdí..
Reagovat
smazaný uživatel
Titul Thiema je nejlepší varianta pro cely tenisový národ. To je jediný hráč, který si to zaslouzi. Ten hraje všude, za všech podmínek, neodchází z kurtu.
Reagovat
Stan_Borowitz
A to ho ještě tlustý černošky vyhazujou z tiskovek.
Reagovat
Padme
Když ne Dominik, tak teda za mě Rafa. Těžké rozhodování to není ;)
Reagovat
MarcelPersch
Za to si Roger připsal pěkný historický rekord, je jedinym hráčem, který s jiným hráčem prohrál 6 krát za sebou na jednom turnaji aniž by zaznamenal výhru. Předtím tento rekord držel Djokovič taktéž proti Rafovi tady na FO, ten již ale zvítězil.
Reagovat
mats23
každopádne je to precedens, odkedy je hráč viac ako GS? dovidenia zdravý rozum
Reagovat
smazaný uživatel
Skoro 600 komentárov..

Clovek by povedal, ze mame za sebou dve parádne semifinále.

Takto nadupané semíčko dlho nebolo a dlho nebude a takto ss to zrujnuje. Tenis dnes zaplakal a vsetkym stranam zostala akurát pachut v ustach.
Reagovat
stefankelner
Toto bol 100% komentár! Klobúk dole..
Reagovat
steve79
Ne nadarmo se rika, ze Federer, Nadal a Djokovic jsou neuspesnejsi hraci historie. Ja jsem Nadala jeste pred peti lety nenavidel za to jak porazel fedexe, ale casem jsem zjistil, ze tak skveleho hrace uz nikdy neuvidime.
Reagovat
smazaný uživatel
Je to Škoda. O výsledek mi nejde, Rogerovy výkony na antuce byly brutálně nad očekávání, ten pohyb je luxusní. Viděl jsem teda pouze HL, ale ty podmínky byly fail. Těšili jsme se na Fedal a byla z toho taková průměrna placana. Bohužel.
Reagovat
panzer.dragon
ještě k tomu rafovi s fedem...

tím dneškem rafa jen potvrdil, že je to prostě antukový specialista, ne?
Reagovat
Stan_Borowitz
Že to prostě na antuce umí jako nikdo jinej za jakýchkoli podmínek. Teda dokud mu nezměněj barvu.
Reagovat
smazaný uživatel
Omlouvám se Nolince, kterou z jedinou z té djokosekty mám rád, ale Nole je prostě náboženský fanatik.
Reagovat
Nola
Mute detto

nabozensky fanatizmus ide mimo mna, nemam ohladne nabozenstva vyhraneny nazor, dnes je moderne, zaznavat v Cesku ludi, ktori v nieco veria, ja nikoho nesudim a vnimam nabozenstvo ako to lepsie zlo v dnesnej prehnitej spolocnosti....
Reagovat
smazaný uživatel
Sorry, nějak se mi jebe mobil a nejde mi reagovat. Já netvrdím, že je muslim, ale náboženský fanatik. Na druhou stranu pojmy muslim a náboženský fanatik jsou synonymem, takže asi muslim je.
Reagovat
lexikon
Nevim co má prešně Novak za nabozenství, ale má to nějaký hesla jako laska a mir atd. A to ma od koranu hodne daleko :)
Reagovat
MarcelPersch
Tak teď zase nějací žurnalisté publikují na Twitteru, že Djokovič odešel až po oficiálním rozhodnutí, nez to bylo zveřejněno pro veřejnost. Taky to mohlo být tak, že Nole na nic nečekal a organizátoři se snaží maskovat svoji neschopnost, pravdu se asi každopádně nedozvíme.
Reagovat
Jakub
Bůh ví jak to bylo. Vůbec bych se nedivil, kdyby nějakej strašně důležitej a chytrej francouz poslal Novaka na hotel, s tím že pršet nepřestane a hrát se nebude. To by jim bylo podobný.
Samozřejmě nevýhoda to pro postupujícího bude, ale Nadal by je seřezal i tak. O nejlepším tenistovi na světě je možné se nějak bavit a hádat, ale jen slepý nevidí nejlepšího antukáře všech dob. Neříkám, že Nadal nejde porazit na antuce, ale určitě ho nelze na antuce porážet.
Nebo ještě jinak. Možná ho lze porážet na antuce, ale ne v Paříži. :-)
Reagovat
No-le
Tohle je hrozná Katovna. Každý hned pokuta, diskvalifikovat, nehoráznost atp. Nikdo nevíte co se tam odehrává.. jaká je komunikace mezi organizátory, trenérem a tak. Myslím, že to musí být velmi frustrující hrát za takových podmínek a chtěl bych vidět chování každého jednoho z vás kdybyste věděli, že máte našlápnuto do finále, ale vítr vám stačí míčky do autu a x-krát se prerušuje kvůli dešti nebo se rovnou za deště hraje.
Reagovat
Padme
ale jinak souhlasím, že Serenino "vyhození" ze sálu je slabý odvar toho, co se tu teď píše...
Reagovat
lexikon
Ještě že Novak neni černej. To by tu bylo peklo :)
Reagovat
Stan_Borowitz
Zase by se mohl bránit tím, že pokračování v zápase za těch podmínek by bylo rasistické. A nikdo by si nedovolil ani ceknout.
Reagovat
lexikon
A že je otec :)
Reagovat
Stan_Borowitz
No jo, navíc!
Reagovat
smazaný uživatel
Nole zapomněl udělat Alláh Akbar, co taky jiného čekat, od náboženského fanatika, proto prohrává.
Reagovat
lexikon
Nevěděl jsem že je Novak muslim.
Reagovat
Stan_Borowitz
Ani já ne. Na druhou stranu jsem to netušil ani o Catu Stevensovi.
Reagovat
lexikon
Takze Novak muže na US open zapomenout :)
Reagovat
Stan_Borowitz
Jako že na letišti neprojde přes Immigration Control? Tak to vezme přes Mexický hranice, dokud tam ještě není ta zeď.
Reagovat
Mr.Pink
Cat konvertoval uz snad pred 20 lety. A od te doby uz ani jeden hit :)
Ale tim to asi nebude
Reagovat
Stan_Borowitz
Já o něm léta neslyšel, až nedávno tuhle perličku...
Reagovat
smazaný uživatel
Pravidla su pravidla a ked niekto odide zo stadiona predtym ako supervisor rozhodne mal by byt diskvalifikovany. Ked Serena (ne)vyhodila Thiema z tlackovky kazdy sa tu rozculoval vratane mna aka je to svina arogantna. Djokovic spravi ovela horsiu vec, v podstate sam ukonci match, lebo mu nejde karta, tak sa ho tu polka zastava. Neuveritelne.
Reagovat
smazaný uživatel
A potom sa Djokovic cuduje preco nema tolko fans ako Fedal.
Reagovat
Mayo
(:
Reagovat
Mayo
Robíš v rádiu? :O
Reagovat
smazaný uživatel
nerobim. mam pocit, ze ma nola dissuje, ale nechapem to a nechce vysvetlit :D
Reagovat
Patik
Djokovič to prediskutoval so Supervisorom počas prvého setu.
Reagovat
smazaný uživatel
Diskutovat moze, ale to nie je na jeho rozhodnuti odchadzat z kurtu a hlavne stadionu. 1.5 hodiny neprsalo, svietilo slnko, teraz zase koli tomu bude trpiet WTA, kedze hracky ani nevedia, kedy sa zacne.
Reagovat
Patik
Určite to nebolo že ja si idem a hotovo..zas toľko chochmesu má v sebe určite..nikto nevieme čo sa dialo a o čom sa diskutovalo v útrobách štadiónu ťažko to súdiť..lebo zatiaľ je to tu vykreslené ako sa Nole zbalil nepovedal Thiemovi alebo organizátorom ani slovo nasadol do auta a odišiel..zase je nejaký profesionál.
Reagovat
smazaný uživatel
Uvidime. Kazdopadne sa malo hrat. Je to nefer voci fanuskom, aj voci Vondrous s Barty.
Reagovat
Nola
snad ho suspenduju, nech si spokojna, nevidela som ani lopticku vcera, ani dnes :D
prednedavnom som ta vnimala ako celkom zabavnu osobu, dnes neviem, co si mam mysliet....
Reagovat
hippos
pozor na nu, je to transexualna osoba z divokeho kavkazu
Reagovat
Nola
ty nikdy nesklames, fakt nerobis v radiu Expres?
Reagovat
baggik
Jasně asi to přerušil Djokovic ne? :)) Co je tohle za fantasmagorie?
Reagovat
Kozoroh
A ony to fantasmagorie opravdu jsou, viz můj příspěvek nahoře.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak kto mohol tusit, ze live v narodnej televizii budu trepkat nezmysly? :D Myslela som, ze som odolna voci fake news, asi nie. :)
Reagovat
steve79
Je to fraska. At si kazdy rika co chce, ale Rafa ma vyhodu.
Reagovat
steve79
French open je z organizace nejslabsi grandslam.
Reagovat
dappe
Pokud ale Djokovič přesune finále na pondělí, tak může mít i nevýhodu, malá rozehranost (1 zápas v 6 dnech).
Reagovat
smazaný uživatel
Djokovic presunie finále na pondelok :)

Ved to uz znie absurdne; ak sa tak stane tak zbohom zdravy rozum.
Reagovat
Stan_Borowitz
Co s tím má Rafa společného? Jestli má výhodu, tak mu ji paradoxně zařídil Novak.
Reagovat
Nola
mna tesi, ze konecne ten "Srb" rozkazuje, kedy sa budu zapasy hrat " Grande Nole" :D to si myslel vazne? nevidela som vcera ani dnes lopticku a neverim, ze Novak ma paky na prerusenie zapasu, ty, vyzeras na toho normalnejsieho fandu Goata, aspon som bola o tom doteraz presvedcena.....
Reagovat
Stan_Borowitz
Vůbec nechápu, co mi chceš říct. Já jsem tady jeden z hodně mála, kdo se Novaka celkem zastává, ale nevidím důvod předhazovat někomu, že má Rafa výhodu, jako kdyby si ji zařídil sám...
Reagovat
Stan_Borowitz
... přitom z kurtu odešel a zápas pro dnešek ukončil Novak. Tak to prostě je.
Reagovat
safi1313
A pláčeme a pláčeme :))
Reagovat
dunphy
Ať už to bylo tak či onak, nejvíc líto je mi Dominika. Nejdřív ho pořadatelé vyhodí z tiskovky a teď zas zruší zápas, který by se s velkou pravděpodobností stihl dohrát, protože záběry z Paříže už asi hodinu ukazují úplně jasno.

Kdyby se mu v Paříži už čtvrtým rokem tak skvěle nedařilo, tak bych tento GS úplně nenáviděl, skoro každý rok jsou tam nějaké problémy. A i tak je to určitě můj nejméně oblíbený GS ze všech :D
Reagovat
iamtgc
přesně
Reagovat
dappe
Thiem letos získá titul, musí se s tím porvat. Zítra mu definitivně zavře tlamu.
Reagovat
dunphy
Jakože já doufám, stejně jako každý rok. Kdyby vyhrál zrovna letos, tak by to bylo docela poetické :D
Reagovat
lexikon
Stal by se známy a zavřel by huby rádoby americké elitě :)
Reagovat
dappe
Hraje výborně, podmínky mu budou vyhovovat, je z nich nejmladší a loňské finále mu snad pomůže. Tohle přerušení je trochu komplikace, ale uvidíme, jak to bude nakonec celé zorganizované. :D
Reagovat
Patik
Nemyslím si zase že Dom bol spokojný s podmienkami..možno aj jemu to bodlo vhod aj keď vyhrával..určite sa dohodli s Djokovičom po zápase..tak aby boli obaja spokojní.
Reagovat
smazaný uživatel
:-)
Reagovat
dunphy
Já si to třeba nemyslím, ale naprosto tvůj názor respektuji a vůbec jej nevyvracím jako možný pravdivý. Nicméně Novak už několikrát prokázal, že zas tak moc mu na nějaké kolegialitě nezáleží, viz letošní kontroverze ohledně odvolání Chrise Kermodea.
Reagovat
paprikovygulas1
Čaute ľudia, nemal som možnosť sledovať, iba po príchode domov som zistil že zápas bol prerušený. Ako tu čítam tak hrať sa dalo a momentálne ako sa dívam tak tiež v Paríži neprší. To si skutočne to prerušenie vynútil Djokovic len tak svojvoľne? Ako na toto všetko reagoval vôbec Thiem?
Reagovat
dadaft
tak ono to bylo vymyšlené tak, že se vědělo, že bude celý den vítr a navíc měl i postupně zesilovat déšť --- takže zápasy šoupli po sobě a Djokoviče jako druhého, aby se mohl, kdyby mu to ve větru nešlo (jakože nešlo), vymluvit na déšť a dohrát to v lepším počasí.............. ale jako na sviňu neprší.................. takže je to trochu vidět, že to Djoker odpískal kvůli strachu z porážky............. ale on je z těch, kterým to projde, protože se rádo říká, že jsme si všichni rovni, jo, jsme, ale vocaď pocaď...
Reagovat
paprikovygulas1
Tak to je skutočne zamysleniahodne konanie od Djokovica. Rovné boli pre obidvoch aj podmienky, cize prerušovať hru len kvôli tomu, že niekomu to nejde vo vetre je až trápne. V klude mohli teraz hrať a ešte som mohol kúsok toho zápasu vidieť. Ale myslím si že Thiem to zajtra aj tak ustoji.
Reagovat
Patik
Vonku krásne slniečko mohlo sa hrať ďalej..na jednej strane trošku arogantné od Noleho ale na druhej strane mu rozumiem..stanovil si priority a jednoducho nechce aby mu ich pokazilo počasie..svojím odchodom si vyžiada iné riešenia a koniec koncov má nato asi právo..ten turnaj je tu pre hráča..hráči sú prvoradí..a obzvlášť on ako svetová jednotka..Federer s Nadalom by to urobili tiež len si neotvoria ústa aby si nepokazili meno..Nolemu je ten titul prednejší ako mienka.
Reagovat
Padme
Asi máš pravdu, ale buď měli hrát všichni nebo nikdo dneska...
Reagovat
Patik
Nemal hrať nikto..dnes nebolo počasie na tenis..ale hráči sa musia prispôsobiť..lebo organizátori povedali..musí proste všetko klapať ..hráči sa musia dokonca prispôsobovať vysielaniu..divákom..pritom my to chceme vidieť to my by sme sa mali prispôsobovať.
Reagovat
ipko
užaj Djokovičovi odobrať všetkých 15 GS, toto bolo cez čiaru
Reagovat
smazaný uživatel
:D a zavret do basy az scerna :D
Reagovat
Stan_Borowitz
Zastřelit za úsvitu před nastoupenou ATP.
Reagovat
smazaný uživatel
Postavit k stene a zastrelit..

Strielat bude Federer, nech ma aspon jednu porážku Djokovica :)
Reagovat
lexikon
French open 2011
Reagovat
Stan_Borowitz
Strielať budou všichni, kdo mají s Novakem pasivní H2H bilanci.

Takže asi všichni kromě J1rky Veselého a Iva Karloviče.
Reagovat
Mayo
Čierny je už dosť.
Reagovat
No-le
Já si myslím,že podmínky byly neregulérní.. nejen kvůli větru, ale i kvůli několikerému přerušení pro déšť. Je to na turnaji tak špičkové úrovně neúnosné, aby člověk hrál důležitý zápas za takových podmínek, když trénuješ pracuješ na sobě,dojdeš do semifinále a pak tohle.. obecně Nemyslím to jen na Djokoviče. To se prostě musí řešit jinak a existovat pro takovou situaci jasná pravidla. To je jako když kluci hrají někde na Pláckách.
Reagovat
dappe
Djokovič to vyřešil jinak.
Reagovat
lexikon
Pravidla existují a Djokovic je porušil. Není o čem diskutovat.
Reagovat
Stan_Borowitz
No tak jednoduché to zase není. Hráč určitě není povinen hrát v neregulérních podmínkách. Od toho se vše odvíjí, jestli by,ly podmínky regulérní, nebo ne.
Reagovat
lexikon
Ano pořadatelé to nezvládli ale stejně se takto Novak zachovat neměl. Proč nešel nejdřív za Dominikem a nedomluvil se s ním ?
Reagovat
Stan_Borowitz
V tom se s tebou nepřu, bylo to od něj vůči Dominikovi neslušné, jen říkám, že nebude jednoduché ho potrestat podle pravidel.
Reagovat
smazaný uživatel
Uz 1.5 hodiny neprsi. Davno mohlo byt po zapase, ale zduty Djokovic bude radsej sediet na byte. :)
Reagovat
baggik
O tomhle nerozhoduje hrac. Predevcirem zrusili cely program, organizatori si delaji co chteji. Navic ty asi tezko vis, jake pocasi bylo v Parizi na kurtech. Nemusi to byt o desti, ve zpravach rikali, ze ve Francii radil uragan.
Reagovat
janek_da
měli by se z toho vyvodit přísné tresty. Například vratnemu, že pustil Noleho
Reagovat
turista
Hovadina na druhou.
Reagovat
Stan_Borowitz
To byl sarkasmus, Sheldone...
Reagovat
Stan_Borowitz
nesledoval jsem to, teď z komentářů čtu, jak to bylo. Tak opravuji svůj názor uvedený níže. Tohle Novak přehnal, ale jen vůči Dominikovi, jestli tech chtěl pokračovat. Ti organizátoři jsou taková prasata, že vůči nim je podle mne přípustné skoro cokoli.

Každopádně mne fascinuje, že není žádné objektivní měřítko, kdy už jsou světelné/větrné podmínky neregulérní. Světelnou intenzitu a rychlost větru snad umíme už nějaké to století celkem dobře měřit...
Reagovat
Ereinion
Nicméně i zítra má být poměrně silný vítr...aby to Djokovic nechtěl odehrát až v neděli :D
Reagovat
MarcelPersch
Nemá, dnes to bylo kolem 40 knotů, zítra to bude kolem 20, neprijemne, ale s tím už se Djokovič popasuje.
Reagovat
turista
40 knotů je hodně. Je s podivem, že v tak hlubokém kotli jako je Chatrierův centr to dokáže tak nepříjemně foukat.
Reagovat
Ereinion
No má to jít dolů až zítra k večeru...podle yr.no to má být přes den asi 8 m/s, což je skoro 30 km/h...navíc zas může pršet
Reagovat
MarcelPersch
Šance na srážky 20%.
Reagovat
Mayo
Myslím, že to na Domčovi zanechá následky a zajtra stratí zápas v 4.
Reagovat
kada.tom
Rafa pěkně vymetl s dědouškem, krásná práce. Sledoval jsem jen kousky zápasu, ale ve všech kouscích byl Rafa jasně lepší. Paráda!

Novak s Dominicem budou dohrávat zítra, každopádně nevýhoda pro jednoho či druhého. Pokud je pravda to, co se tu píše níže, že Novak si to přerušení a odložení zápasu na zítřek de facto vynutil, tak je to pěknej hnus od něho a doufám, že ho i zítra Dominic složí (našlápnuto k tomu má dobře) ... ale ono já v to doufám i tak, přál bych si finále Rafa - Dom, souboj dvou aktuálně nelepších antuákářů :-)
Reagovat
turista
Dominikova výhra má cenu jedině tehdy pokud ji dokáže přetavit v titul. Jinak podobné finálové zklamání jako loni mu moc nepomůže dál.
Reagovat
dappe
Pokud je to opravdu tak, jak je to prezentováno, má se Thiem důrazně ozvat. Takto se sebou přeci nenechá zametat.
Reagovat
smazaný uživatel
Mam pocit, ze si akurat zanadáva, what the heeél, a tym to skončí.
Reagovat
iamtgc
jestli je pravda že se oficiálně mělo pokračovat a dominik byl připravený, tak by si djokovic zasloužil diskvalifikaci
Reagovat
smazaný uživatel
Vyšší moc, chtějí Djokovic Nadal finále a cely turnaj o tom všechny přesvědčují
Reagovat
smazaný uživatel
RG opět potvrdilo, ze je to nejhorší GS turnaj ze všech. Jedni odehrají zapas v úplně neregulernich podmínkách a druhy frajer se rozhodne, ze proste nemá formu a odejde bez trestu pryč. Cajk, pohoda. Pokud to Thiem prohraje, tak jsem zvědavý jak s tím naloží.
Reagovat
MarcelPersch
Jak asi? Co může dělat? Žalovat FO? Říct, že už tu nikdy hrát nebude, přestože je to jediný GS, kde je schopný dojít daleko? Prosimtě. Nikdo s tím nic neudělá.
Reagovat
lexikon
Takže si to má prostě nechat líbit? Ty to v životě moc daleko nedotáhneš s tímhle přístupem.
Reagovat
kada.tom
Určitě by s tím něco dělat měl. A nesouhlasím, že je Dominic schopen dojít jen na RG daleko - třeba na USO má vcelku dobré a vyrovnané výsledky (ano, opakovaně OF a jednou QF není žádný zázrak, ale i tak).
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud si v životě nechavas srat na hlavu, tak je to tvůj problem. Já bych teda udělal vítr jako prase. Na kurtu, pak na soc netech, na tiskovce a bylo by. Takový Dzumhur by asi neuspěl ale pokud by si stěžoval Thiem, tak by se možná něco dělo.
Reagovat
Ereinion
Jako dát si 5min pauzu mezi sety je oblíbenej cheat, ale dát si pauzu rovnou až do zítřka, to je novej lvl :D Tohle si asi může fakt dovolit jen člen TOP3...
Reagovat
ipko
dohraje sa zajtra od 12:00
Reagovat
marco22
Očakávany vysledok zapasu Roger Nadal.Druhé SF sa nedohrá dnes lebo sa tak djokovič rozhodol no sila.Federer s Nadalom hrať mohli a mali rovnake podmienky.
Reagovat
turista
Mohli se taky ozvat a nedohrát to. Měli tu možnost.
Reagovat
turista
Federer se neozval protože s výhrou nepočítal a Nadal pokud je výhra na obzoru tak by hrál i kdyby kolem lítaly blesky nebo kdyby centrkurt hořel.
Reagovat
lexikon
Hlavně aby to nerozhodilo flašky :)
Reagovat
Marduch
souhlas
Reagovat
marco22
V tom máš pravdu.
Reagovat
Denis92
Nech uz postupi do finale ktokolvek, bude mat znacnu nevyhodu. Bude hrat zapas 4 dni po sebe. Nadal odohral 1 zapas za 4 dni.
Reagovat
smazaný uživatel
Ako sorry. Aka nevyhoda. Nole si to mohol odohrat dnes, ale trucuje ako malé decko.
Reagovat
MarcelPersch
On už předem říkal, že pokud se nedohraje dnes a on postoupí, bude ochotný nastoupit do finále až v pondělí, což tímhle pravděpodobně i prosadil, kdo by si dovolil odporovat světové jedničce. A jak znám Nadala jak je humble, tak s tím bude souhlasit, což by neměl, za to jak ho zarizli s tou střechou na Wimbledonu.
Reagovat
smazaný uživatel
Pič0vina, finále nebudu presuvat na pondelok si myslim.

Ziadne extremne dlzky zapasov nenastali.
Reagovat
smazaný uživatel
budu, uz to forget vcera avizoval, ze finale bude mozno aj v pondelok, aby mali hraci rovnaky cas na regeneraciu
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to je obrovský precedens.

Navyše v pondelok som fully busy, s týmto som fakt nepočítal, v podstate som vsetko odlozil na pondelok.
Reagovat
MarcelPersch
Otázka zní, můžou mu vyhovět, pokud s tím Řada nebude souhlasit?
Reagovat
MarcelPersch
Rafa
Reagovat
MarcelPersch
O tom že Novak případně řekne, že prostě nenastoupí se snad nemusíme dohadovat.
Reagovat
Kojinho
To fakt udělají? Vždyť to by je televize sežraly, když budou mít zlomek sledovanosti a tím pádem i zlomek peněz z reklamy.
Reagovat
Denis92
Djokovic dnes hrat nechcel, lebo v tychto podmienkach by prehral. On to velmi dobre vedel a preto odisiel este skor, ako bolo rozhodnute.

Ale, vo finale moze byt aj tak Thiem. A voci nemu to bude proste nespravodlive. On by to urcite chcel dnes odohrat a mat den volna a nie hrat 3zapasy za 4dni na 3vitazne sety.
Reagovat
safi1313
A zas pláčeme :))
Reagovat
Mayo
Chudák Dominic, najprv Serena ho ?vyhodí? z tlačovky a teraz Djoki si zmyslí, že keď si dovolil Thiem vyhrávať, tak odíde :D
Reagovat
smazaný uživatel
:-)

And Who the heeél is Thiem?
Reagovat
lexikon
Druhá jakost :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Nole odisiel z dejiska skor, ako bolo prijaté rozhodnutie.

To je štýlové :)

Sportmanship.
Reagovat
Ereinion
Novak vsadil na to, že si ho nedovolí diskvalifikovat, což byla správná úvaha :D
Reagovat
dappe
V takovém případě by přeci musela být diskvalifikace, to si přeci nemůže dovolit.
Reagovat
smazaný uživatel
B. Shett to práve potvrdila.
Reagovat
smazaný uživatel
Schett
Reagovat
dappe
Tohle je vrchol...
Reagovat
turista
Jakápak diskvalifikace. Pokud byly podmínky neregulérní tak je v pořádku, že se nehraje.
Reagovat
smazaný uživatel
O tom, ci su podmienky neregulérne nerozhoduje Djokovic.
Reagovat
lexikon
Tohle by si Federer a Nadal nikdy nedovolili a to jsou jiní páni.
Reagovat
Mayo
Sympatak Noje (:
Reagovat
lexikon
Ale já veřim že to sympaťák je, jen má prostě někdy takovýhle zkraty a pak se diví že ho fanoušcí moc nemusí.
Reagovat
turista
Mohli se taky ozvat, že podmínky jsou neregulérní. Federer nevím, ale Nadal pokud mu rozhodčí omylem přisoudí bod tak ho s kamennou tváří bere. Holt každý není tak poctivý jako Američan Smyczek.
Reagovat
Stan_Borowitz
Tak šklebili se oba celý zápas dost nepříjemně. Federer ke konci víc...
Reagovat
lexikon
Jasně,ale určitě by se vzájemně domluvili a ne že by se jeden z nich zbalil a odešel.
Reagovat
FerrariF50
To snad není možný co se na tom RG děje. Demence a jako Novak se pomát nebo co ? Světlo nejdýl a on odejde, to si přece nemůže dovolit ! :(
Reagovat
dadaft
ano, stalo se přesně to, co se při zvoleném rozložení zápasů a předpovědi počasí stát muselo.

kdyby se hrálo na dvou velkých kurtech ženské a mužské semi po sobě, bylo by odehráno.

ale o to zdá se nebyl zájem,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Reagovat
Ereinion
Organizátoři prostě chtějí finále Nadal-Djokovic, jiné vysvětlení není
Reagovat
MarcelPersch
Doufám, že Nadal nebude souhlasit s finále v pondělí jak Novak chce.
Reagovat
smazaný uživatel
Novak chce finále Nadal Thiem v pondelok?..

A co je mu do toho?
Reagovat
MarcelPersch
Potom co se v průběhu zápasu sebral, když byl Thiem na koni, tak nepochybuji, že i tohle dnešní rozhodnutí zanechá na Dominikovi negativní následky.
Reagovat
Stan_Borowitz
:-))))
Reagovat
dadaft
mužský tenis se opravdu proměnil v grotesku o velkých jménech...
Reagovat
MarcelPersch
Podle Beckera Novák už opustil areál RG a dohravat se tedy bude až zítra.
Reagovat
Ereinion
lol, neuvěřitelný...
Reagovat
smazaný uživatel
18:25 :)..Neprší..Do 21:30 mohli v pohode hrat..Nuz ale.

Novak opustil areál.

Zaujimave, ze prve semi sa muselo hrat
Reagovat
smazaný uživatel
pokuta a diskvalifikacia
Reagovat
dadaft
bufetářce a rozvozci hotdogů.
Reagovat
MarcelPersch
A zítra Novak po vyhraném zápase řekne, že v neděli nehraje, jak už předesílal a bude se kvůli němu hrát v pondělí, bomba..
Reagovat
smazaný uživatel
ved ani neprsi
Reagovat
smazaný uživatel
teraz sa bude koli djokovicovi posuvat zenske finale, ci ako to bude?
Reagovat
Mayo
To je sila fakt. Neskutočne
Reagovat
dadaft
a neřekl už Djokovič náhodou, kdo RG vyhraje???
ať nemusím čekat v napětí,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Reagovat
smazaný uživatel
Tak dnes sme dohrali, napriek tomu, ze neprsí :)

Komédia..
Reagovat
lexikon
Chtěl jsem mu ve finále proti Nadalovi fandit ale ted doufam že ho Rafa rozmetá (když postoupí)
Reagovat
turista
Nerozmetá.
Reagovat
lexikon
No tak ho férově porazí :)
Reagovat
smazaný uživatel
Protože tam Djokovic nebude...
Reagovat
smazaný uživatel
Thiem moze vyhrat.

Ale len ak dohraju dnes.
Ale len ak si udrzi servis k vizastvu v tretom sete.

Príliš vela ALE , viem.
Reagovat
Stan_Borowitz
vždyť má pravdu. Organizátoři opravdu letošní RG těžce nezvládají. Hráče nechávají běžně hrát za neregulérních podmínek - nejde jen o ten vítr, kolikrát se dohrává do hluboké tmy, pak to strašlivé (jak říkají Francouzi) faux pas s vyhnáním Thiema z tiskovky kvůli Šízekvíííííín.

Místo toho, aby s tím něco dělali, tak se plácají po ramenou, jak jsou dobrý. Doufám, že to Novak jen tak nenechá, jestli prohraje. Kdo jiný než světová jednička má takový hlas, aby ho nemohli ignorovat.
Reagovat
lexikon
To nic nemění na tom že jasně porušil pravidla. Novak jde příkladem že si světová jednička může dělat co chce. Bravo
Reagovat
Patik
nehovoril náhodou so supervisorom že sa mu tie podmienky nepáčia a upozornil že pri zhoršení podmienok odíde z kurtu ?
Reagovat
lexikon
Schválně jestli by odešel kdyby si podání udržel :)
Reagovat
Mayo
No predsa svetová dvojka.
Reagovat
Stan_Borowitz
To je pravda, ale Rafa přece nebude kritizovat RG, to bych mu ani nijak nevyčítal, kdyby k tomu nic neřekl. Oni by mu totiž napřesrok Chartiera klidně vybetonovali a posypali to navrch modrou antukou, kdyby je zkritizoval...

Možná spíš světová trojka...
Reagovat
Mayo
Starý lišiak Vajda usije víťaznú taktiku v prestávke.
Reagovat
Mayo
Boh vie či zaps sleduje aj El Matador s pukancami (:
Reagovat
Mayo
Djokovic prehráva, tak si prerušil zápas? Dúfam, že to je len vtip :D
Reagovat
Mayo
Aha tak dážď, to beriem.
Reagovat
Ereinion
no možná se to přerušilo až poté, co bylo jasné, že odchází :D
Reagovat
dadaft
naprosto mi uniká, proč dnes, kdy mají s počasím víc štěstí než rozumu, dali nejdřív dvě ženské semi ve stejný čas, jedno dokonce na třetí kurt, a pak dva mužské zápasy po sobě,,,,,,,,,, co kdyby fakt odpoledne hodně pršelo???

na francouzskou chytrost jsem opravdu krátký...
Reagovat
Herbert_Hoover
Dome sundej toho nafoukance :)
Reagovat
lexikon
Neuvěřitelná arogance Novaka
Reagovat
smazaný uživatel
co spravil?
Reagovat
lexikon
Prohrál si podání a prostě odešel z kurtu
Reagovat
ipko
:D
Reagovat
ipko
:D
Reagovat
Mayo
Čo? To je nonsens :D
Reagovat
Mantra
si dovoluje zmdeček
Reagovat
ipko
zaslúžený brejk a zas to prerušia.. to nie je normálne
Reagovat
acc
Thiem hraje hodne dobre...doufam, ze prevezme zezlo od Nadala. Na tej antuce je hodne dobrej.
Reagovat
Mayo
Zase prší? Mne je zle omg,
Reagovat
ipko
hej
Reagovat
Mayo
To je kua smola pre Thiema
Reagovat
acc
:) jak fouklo, tak vypadali jak dva zacatecnici :)
Reagovat
ipko
teraz sa Dom pekne roztrielal z BH aj FH
Reagovat
smazaný uživatel
Thiem sa preslajzuje az do pekla :)
Reagovat
MarcelPersch
Dnes mu to tedy moc užitku neprineslo.
Reagovat
ipko
všetko mu to berie vietor
Reagovat
smazaný uživatel
Ved pisem, ze s tým slajzom je to cesta do záhuby..

V kazdom sete mal prvý BB, mohol, v podstate mal vyhravat 2:0.
Reagovat
ipko
táto výmena nemala chybu :D
Reagovat
dadaft
přírodní tenis, venkovní sport, na ostatních centrkurtech - polohalách, tohle nehrozí...
Reagovat
MarcelPersch
Nutno říct, že tyhle mind games ovládá naprosto perfektně, snad se Dom ještě vzpamatuje.
Reagovat
Kozoroh
No sláva, No1e je uvolněnější a soustředenější a výsledek se dostavil.
Reagovat
turista
Idemo Novak!
Reagovat
ipko
tak je vyrovnané, Dom by sa mal zasa prebudiť
Reagovat
FerrariF50
No jsem zklamaný, ale jenom z počasí, ... jako GS kde není zatažitelná alespoň jedna střecha a není tam jestřáb, to není normální :( Gratulka jinak Rafovi, ale zápasy, kde rozhodčí je vítr, by být opravdu neměli, alespoň né takto důležité.
Reagovat
ipko
som si ani nevšimol, že už sa pokračuje a Novak má brejk
Reagovat
Mayo
Už ide Beastovic
Reagovat
dadaft
mimochodem, z nudy jsem spočítal, kolik třísetových zápasů se podaří vyhrát tomu, kdo jako první získal dva sety (tj. vedl 2:0 nebo 2:1) a číslo nepřekvapilo --- z dosavadních 125 můžských zápasů na RG vyhráli ti, kteří vedli, 116 z nich, tj. skoro 93%.

neboli, jenom v 7% případů se podařilo otočit z 0:2 nebo 1:2.

moc nechápu, proč sázkaři tuhle variantu nechávají ležet......... ale možná už kurzy nestojí za nic, když má někdo dva vyhrané, nevím, nesázím...
Reagovat
smazaný uživatel
Bingo
Reagovat
Mayo
Djokovic zachránený.
Reagovat
smazaný uživatel
Oj to je škoda. Tento kasíno tenis mal nakoniec svoje čaro :)
Reagovat
MarcelPersch
Živá voda pro Djokoviče právě přichází...
Reagovat
MarcelPersch
je to tu, teď už očekávám hladký průběh pro Nováka, pokud Dominic nezačne hrát jako na začátku zápasu
Reagovat
Kozoroh
Prší, snad se Novak adekvátně vzchopí...
Reagovat
ipko
tak a koniec, Novak je zatiaľ zachránený
Reagovat
Kozoroh
Příšerný první set, závěr vypustil, protože mu bylo jasné, že ten set neobrátí. Ten vítr ho nesmírně frustruje.
Reagovat
Mayo
Vietor nevietor, Djokovic je taký šampión, že teraz zapne ten svoj servis mód na 0 max 15 a na returne už šance prídu.
Reagovat
ipko
no zatiaľ hraje na returne asi bez rakety..
Reagovat
ipko
a myslím, že už aj prší
Reagovat
ipko
Novak vyzerá, že sa rozplače :)
Reagovat
Mayo
Ako Sabine vo finále W?
Reagovat
Denis92
Novak absolutne nevie co ma na kurte robit. Toto RG bude rovnake fiasko ako Rim. A zrejme bude mat rovnakeho vitaza.
Reagovat
Mayo
Kľud, druhý set je jeho.
Reagovat
smazaný uživatel
Dom uz zacina vymyslat a slajzovat ako arantxa sanchez vicario v najlepsich rokoch. Miesto toho aby hral to, co funguje.
Reagovat
ipko
Thiem už teto rok na Rafu má, ukázal to aj v Barcelone.. vo finále by mohol mať slušné šance..
Reagovat
Mantra
3x 6-2 a hajde
Reagovat
ipko
tiež nechápem, ale načo chodí Novak na sieť.. uhral na nej 1/9 :D
Reagovat
smazaný uživatel
Vie mi niekto povedat, ako by sa postupovalo v rámci pravidiel.

Keby sa obaja zdvihnu a odidu z kurtu?..

Zrejme by zápas nemal vitaza, prvykrat v historii. A obaja by skoncili s DNQ a moznym distancom, ci?..
Reagovat
Mayo
Koľko rakiet už zlomil Djoki?
Reagovat
dadaft
come on Dominic

pojď si pro titul...
Reagovat
Maarek
Roger s Rafou problém s podmínkami neměli a nestěžovali si, stejně tak Dominic. Jedinej, kdo dělá problémy, je Djokovic, světová jednička...
Reagovat
Mayo
Tak prehráva a je posadnutý výhrou na RG.
Reagovat
Patik
áno všetci boli s podmienkami spokojní..ťažko si želať lepšie podmienky ako sú dnes..keby neboli takí profesionáli akí sú tak im povedia svoje a pomaly odídu z kurtu.
Reagovat
Mantra
nebul za něj, stačí že bulí sám na kurtu, samozřejmě nejsou ideální, ale všichni hráli/hrají a jen on dělá herečku a nutí si přerušení
Reagovat
Patik
Niekto si musí otvoriť ústa..organizátorom je to jedno..oni sa nabalia peniazmi plán prebehne ako má a hráči sú im uprdele.
Reagovat
Mantra
super Dominiku
Reagovat
Mayo
Vamos Dominic.
Reagovat
dadaft
Djokovič to tedy těžce neunáší
Reagovat
Patik
Djokovič chce asi potrestať organizátorov odmietavým výkonom..mám pocit že dnes skončí a sním aj moje tohtoročné French Open.
Reagovat
smazaný uživatel
as I said.

Lotéria vzdy vyhovuje underdog..

Nole si nevie vyhodit ani loptičku, Alebo chce aby to tak vyzeralo. Federer s Nadalom hrali dve hodiny a loptu na servis neopakovali ani raz.
Reagovat
Mayo
Kto umi ten umi.
Reagovat
ipko
Novak by s ním mal problémy, aj pri slnečnom počasí..
Reagovat
ipko
Novak by s ním mal problémy, aj pri slnečnom počasí..
Reagovat
dako
Pred zápasom som si vravel, že to bude presne takto. Nole sa bude krútiť, robiť grimasy, bude na kurte vyzerať, ako keby mal zomrieť. On je presne ten typ, ktorému nejaký výkyv počasia nad nejaký priemer, vadí najviac a dáva to na sebe aj patrične vidieť. Za tieto jeho prejavy počas zápasu ho nemám rád.

A potom "zázračne" vyhraje a už je všetko skvelé a môže sa začať otáčať s tým priblblým úsmevom na každú stranu tribúny...
Reagovat
ipko
ale Dominic hraje vážne dobre, Rafa sa už môže obávať..
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa nikdy k Rogerovi na kontakt dvoch GS.
Novak nikdy na kontakt jedného GS k Rafovi.

Toto plati odjakziva.

Tato vyssia sila by tym padom mala doviez k titulu thiema.
Reagovat
ipko
no ak by boli podobné ako dnes, tak podľa mňa má väčšie šance Thiem..
Reagovat
ipko
podobné podmienky
Reagovat
MarcelPersch
Nevěřím, že by Moje ve zbytku roku už nic nevyhrál, každá série se musí někdy prolomit, nebuď takový pesimista.
Reagovat
MarcelPersch
*Nole
Reagovat
raduz
Jdu od toho.Djokovic to bojkotuje..Vůbec se mu nedivim
Reagovat
Dobry-den
Nadal - Federer 18:9. Celkem splachovák, tady vůbec nebylo co řešit. Gratulka.

Snad to teď Novak dá, ať je k vidění aspoň trochu důstojné finále. :-)
Reagovat
Ereinion
No taky jsem si vzpomněl na USO 2012, kde Murray vyškolil Djokovice ve větru...zatím Novak nevypadá moc happy...
Reagovat
Jan
Na USO 2012 Murray školil Berdycha ve větru v semifinále. Djokovič hrál semifinále s Ferrerem, prohrával, rozhodčí přerušili díky větru zápas a v dohrávce Djokovič Ferrera porazil. Ten vítr byl tenkrát hodně velký a nelíbilo se mi, že Berdycha v tom nechali prohrát, zatímco Djokovičovi udělali výhodu. I teď se ptal djokovič rozhodčího na vítr, zatím mu nevyhověli.
Reagovat
Mantra
ten vohnout srbskej zase dělá slečinku, ten je fakt vymyšlenej
Reagovat
smazaný uživatel
Thiem Djokovic 2;0, early break..

A ja uz pohodička s pivom v ruke. Az teraz :)

Kozorohu, pevné nervy.
Reagovat
smazaný uživatel
Asi prídem na trh s ideou nejakého vynálezu, ktorý by simuloval silný vietor na tenisových kurtoch.

Mohlo by sa to v tenisových akadémiach ujat.

Samozrejme, technologicky neviem ani ako začat :)
Reagovat
Mayo
Ideálne by bolo tak 70;72 piaty set zapasu Thiem Djoki :D
Reagovat
raduz
Po této prohře Federer už Nadala nikdy neporazi.Je labilni a neni to taktik jako Nadal.O něco pejorativněji bych řekl,že Nadal je vychcánek.To mu az tak ale nezazlivam.V Indian Wells se neutkali,dnes ano,bobužel pro Federera.Jak jsem si byl jist,že Federer vyhraje v Indian Wells,tak jsem si byl jist,že dnes dostane náloz.Viděl jsem dnes prvni set a musim konstatovat,že to nebyla pěkna podívaná
Reagovat
ipko
tak tomu neverím, mimo antuky bude Roger stále favorit
Reagovat
Ereinion
Federer není taktik? lol, tak ten byl dobrej...vzhledem ke svým nedostatkům v delších výměnách právě musí být o to větší taktik a měnit rytmus...Nadalovi stačilo hrát víceméně to samé, za to Federer zkoušel dropshoty, náběhy na síť apod.
Reagovat
smazaný uživatel
Federer vyhral s Wawrinkom, cisto z taktického hladiska.
Reagovat
raduz
Nehovořim jen o herni taktice,což snad probůh z textu vyplývá ne
Reagovat
rybicka
Taktik ve smyslu Indian Wells. Tak jako to udělal Nadal. Tak jsem to pochopila já.
Reagovat
raduz
Nadalovi na poměru vzajemnych zapasů jednak velmi záleži,navic velmi dobře jeho tým zná Federerovu labilitu..
Reagovat
Ereinion
jestlis myslel ty jeho různé rituály, medicals, protahování pauz apod. tak ok, ale to myslím dneska nehrálo moc roli...
Reagovat
smazaný uživatel
To je blbost, Federer byl dneska totální outsider a mohl vyhrát za určitých okolnosti, které se nepovedly tak, jak by chtěl.
Reagovat
smazaný uživatel
No, rozhodně víme, jak je na tom s větrem Nole :-D
Reagovat
Kozoroh
Tak Idemo Serbinátore!!!
Reagovat
peggy
Rafa,se velmi dobre zde vyrovnal s vetrem,ale nepochopim,ze kurt nepokropili.Rafo,jen polovicni blahoprani,neb vitez druhe dvojice bude take dobry.Tak zatim dik za vyhru,hral jsi vyborny tenis.
Reagovat
sojka1
do dneska jen mohl, ted uz ale musi! ;-) Jo a gratulace Rafovi, dnes se mi o nem (poprve v zivote) zdalo... :-)))
Reagovat
a.magerova
za prvé: oba zbývající ohrožují rekordy Rogera, ale HLAVNĚ za druhé: aby ti pitomci organizátorští, kteří lezli Sereně do řiti, dostali lekci... ;-)
Reagovat
Padme
Jo to by byla dobrá lekce :))
Reagovat
rybicka
... a komentáře kde jsou stále jen tři stejní možní, by byly out :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Lotéria č.2..

Konečne s kludom na duši :)
Reagovat
Patik
a teraz už Idemo...
Reagovat
a.magerova
aby si Roger mohl svobodně a hlavně HNED vybrat, kde pokecá s novináři !!!
Reagovat
rybicka
To by musel být Federer nejenom šampion, ale i král a Bůh otec :-))
Reagovat
a.magerova
Šak to všechno je... jen je asi málo opálenej... ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa si okrem inéjo zaistil druhý spot, a vyhodný zreb na W.

Roger naopak, moze hrat teoreticky opat s oboma...
Reagovat
smazaný uživatel
Este nie. Musi vyhrat titul. Ak prehra a Fed vyhra Halle, tak bude 3.
Reagovat
Kozoroh
Ve Wimbledonu se nasazuje s přihlédnutím k výsledkům na trávě, jinak řečeno připočítavají se bonusové body. Roger asi bude 2., Rafa 3.
Reagovat
smazaný uživatel
Ake body Federer pripocita za prehru s Andersonom v 4. kole?..
Reagovat
Ereinion
V roce 2017 vyhrál, což je zde 1500 bodů navíc...
Reagovat
Ereinion
http://openerarankings.com/home?Race=3
Reagovat
marco22
vo štvrťfinale
Reagovat
Patik
bonusové body ? začo ? ako to funguje ?
Reagovat
Stan_Borowitz
Je to kompenzace za to, že se na trávě nehrají skoro žádné turnaje a žádný Masters, takže trávaři by byli na "svém" GS turnaji při nasazování znevýhodněni. Takže se jim body získané v předchozích WB násobí nějakým koeficientem. Na stránkách WB je to popsané.
Reagovat
Patik
Som nevedel..ďakujem za info.
Reagovat
smazaný uživatel
ako pisem, federer musi vyhrat Halle a rafa prehrat finale, aby bol 2.
Reagovat
Denis92
Aby bol Roger c.2 musi vyhrat Halle a Nadal nesmie vyhrat RG.
Reagovat
smazaný uživatel
Za predpokladu, ze sa Nadal nezucastni ziadneho travnateho turnaju pred W.

To je dolezite zmienit.
Reagovat
MarcelPersch
Ideální by tedy bylo vyhrát v neděli FO a před Wimblasem pětistovku.
Reagovat
dappe
Škoda druhého setu, tam ho začal celkem přehrávat, ale vůbec toho nevyužil. Výsledek trochu zklamání, na druhou stranu první dva sety byly vyrovnanější než skóre. Nadal to bude mít ve finále hodně těžké.

Myslím si, že Federer může pozitivně vzhlížet na druhou polovinu sezony. Pokud bude fungovat servis, na Wimbledonu bude kandidátem na titul i letos.
Reagovat
Patik
Súhlas..pre Rogera bola toto príprava..pre Rafu vrchol sezóny.
Reagovat
Franky
Ocakavam Djoko - Potkanie finale s jasnym vitazom ktory ukonci konecne tu trapnu hegemoniu potkanieho tenisu vo Francuzsku ktori mu tam kazdy rok sypu viac a viac antuky aby mu tam sedeli podmienky...cakam opakovanie AO19
Reagovat
Kozoroh
Jedním si buď jist - Nadal bude mnohem konkurenceschopnější. AO je No1eho zemí zaslíbenou, ale RG je Rafovo království.
Reagovat
turista
To je, ale ne navždycky. Jednou ten obývák zvaný Chatrierův kurt bude muset vyklidit. Nic netrvá věčně. Lidský život tím méně a tenisová kariéra ještě méně.
Reagovat
atptour
Klasický příspěvek frustrovaného a zakomplexovaného individua...
Reagovat
dadaft
a tak mně se ten zápas líbil -- chlapi si s větrem poradili líp než holky, i když to nebylo ideální, navíc Roger do toho vnesl dravost a rychlost, nebylo to takové to nekonečné antukové přehazování.......

ovšem zápas Nišikori - Paire pořád vysoce ční v letošním mužském RG
Reagovat
Kozoroh
Tak to jsi asi neviděl Tsitsipase s Wawrinkou. To byl dle mě TOP mač letošního RG.
Reagovat
dadaft
viděl, strašná nuda
Reagovat
Kojinho
Těším se na finále, věřím, že bude zajímavé. :-)
Reagovat
Ereinion
Tak asi očekávaný průběh, možná kdyby se Fedexovi všechno sešlo, tak mohl uhaluzit jeden set, ale na víc to určitě nebylo...
Doufám, že ten druhý zápas bude vyrovnanější, ale jsem fakt zvědavej, jak se s tím větrem vypořádaj, výhodu bude mít nejspíš Djokovič...
Reagovat
smazaný uživatel
Jeden set..To ide z ust viacerych.

Akoby ste nepoznali silu momenta preboha.

Ak by Federer vyhral prvy set, druhy, v podstate mohol oba, tak by bol mindset v tretom sete totálne v prdeli.
Reagovat
dadaft
je pozoruhodné, jak někdo dokáže u tenisu vyděsit sám sebe...
Reagovat
vojta91
"Takhle odevzdaní jsme nebyli ani my v roce 1940.." Claude, válečný veterán a čestný host dnešního semifinále
Reagovat
Padme
Čtvrtý set by zápasu slušel. Bez servisu Roger neměl šanci, i tak byly některé výměny povedené. Přála bych to celé Dominikovi, ale Rafa je Rafa. Umí to na antuce jako žádný jiný...
Reagovat
Mayo
Ešte včera som Thiemovi veril na 1 set ale v týchto veterných podmienkach sa na Djokoviča nebude chytať, je to kua smola. Neverím, že sa s tým vysporiada.
Reagovat
Kozoroh
To je na tom Dominic s poryvy větru tak špatně? Novak jako mívá problémy vypořádat se s větrem.
Reagovat
smazaný uživatel
Myslel som, ze Rafa sa moze trochu nastartovat po dnesnom prípadnom vitazstve.

Ale dnesny zápas mu herne nič nedal. Tragikomické divadlo, ktoré by malo rozhýbat kompetentným. Komu týmto zápasom vlastne prospeli?..Akurat nasrali stovky miliónov fanusikov. Nehovoriac o tom, ze vlozili Nadalov osud v Parizi a neotrasitelnú H2H s Fed do jednej obrovskej veternej lotérie, kde stratit mohol iba Nadal. Jedine stastie, ze to dnes Nadal snad karmicky uhaluzil, bolo by velmi nestastné zaznamenat takúto hlúpu prehru.
Reagovat
dadaft
nechci se hádat, ale vítr dnes jednoznačně svědčil těm, co víc točí a hrajou pomaleji než těm, co chtěji hrát přímé rychlé údery
doplatili dnes na vítr jak Konta, tak Anisimova, tak Federer
Reagovat
dadaft
a samozřejmě těm, co hrají dřív po odskoku, protože v té krátké chvíli to nestačíš skorigovat

neboli --- Nadal mohl být naprosto v poho dnes, hrozilo mu leda kulové...
Reagovat
Padme
Souhlasím s tím, že akorát pokazili semifinále. V normálních podmínkách by Roger minimálně nebyl tak tragický na servise a mohlo to být mnohem zajímavější. Dopadlo by to nejspíš ale stejně.
Reagovat
Stan_Borowitz
Bylo to opravdu otřesné, ty podmínky.

Dost mi to připomnělo památný zápas Berdych - Murray na USO, kdy vítr taky úplně eliminoval hlavní zbraně Tomáše - servis a agresivní útok a Andy ho obranou taky úplně přejel. A to se hrálo na hardu.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, tiez som si na ten zápas spomenul. Myslim, ze islo tiez o SF..

Ono je to tazke takýto zápas neodohrat kvoli vetru a posunut o den neskor z pohladu kalendára turnaja. Ale nieco by sa s tým robit malo.

Nastastie tychto extremnych zápasov sa hra ako šafránu, je vsak skoda, ze to vyslo na Fedal zápas.
Reagovat
Stan_Borowitz
No jo no, škoda. Tak snad napřesrok to bude lepší.
Reagovat
a.magerova
Gratulace Rafovi... Rogerovi stále obdiv... ;-)
Reagovat
d@ve
+1
Reagovat
Ondra979
o nicem..za normlanich podminek by to byl hezky zapas ktery by Nadal vyhral i tak. Ale tyhle podminky jeste vic zdegradovaly antukovy tenis, ktery ani tak neni extrazazivny.
Reagovat
LukH
Frantzi, ty jsi chudák :-)
Reagovat
Kozoroh
Nevíte, jak je na tom Dom s větrem? Jestli se s větrem umí vypořádat, nebo má s ním problémy?
Reagovat
Mayo
Vamos Rafa, nečakal som 3-0
Reagovat
MarcelPersch
Takže mu v případné predikci finále proti Nolemu aspoň ten setik prisoudis? :D
Reagovat
Mayo
Áno, set by som veril.
Reagovat
panzer.dragon
djokoviči musíš pomstít rogera.. :-)
Reagovat
annah
Hotovo. Porážku jsem čekala, ale přece jen po větším boji. Gratulace Rafovi. Byl dnes lepší.
Reagovat
acc
Ano dnes vyhral lepsi.
Reagovat
smazaný uživatel
Vamos Rafa, snad vyjde i finále.
Reagovat
acc
Jak psal Forehend, vitez vyhral kvuli vetru.
Reagovat
Frantz
Auf wiedersehen, Herr arogant :-DD
Reagovat
panzer.dragon
ten nadal neschopnej podávat kvůli prachu a větru to je fakt nedůstojný na takovej zápas
Reagovat
Denis92
Co myslite, bol to posledny Rogerov zapas na antuke?

Ja si myslim, ze hej. A bolo by to take symbolicke, ze prave proti Rafovi na RG.

Kazdopadne, treba si rychlo oddychnut a pripravit na Wimbledon, ktory zacina uz o 3 tyzdne. S momentalnou formou Roger sancu na triumf urcite ma.
Reagovat
Patik
Vidím ho ako hlavného favorita..antuka ten výpadok a pauzu od Austrálie krásne zahnala.
Reagovat
panzer.dragon
asi to byl poslední :-)
Reagovat
acc
Podle me ne. Na to, ze tyhle podminky (rychlost kurtu, vitr) hrajou do karet nejlepsiho antukare vsech dob, tak to zas takovej naklep nebyl..
Reagovat
Stan_Borowitz
Přesně. Po čtyřech nebo kolika letech na RG, po třech na antuce vůbec. O kolo víc než kdokoli prorokoval a za daných podmínek první dva sety byly ok. Jestli bude hrát za rok zhruba stejně dobře, není důvod, aby nenastoupil.
Reagovat
MarcelPersch
Asi hodně záleží, jak mu vyjde Oz open a sunshine double, pokud by vyhrál 2/3 možná by volil cestu odpočinku.
Reagovat
a.magerova
Poslední Rogerův zápas na FO nebo i později poslední vůbec = Forehandova tenisová smrt... ;-)
Reagovat
ipko
ťažko povedať, rok 2020 je veľmi ďaleko.. ale myslím si, že stále patrí k antukovej elite a pri zhode náhod, mohol brať titul on..
Reagovat
MarcelPersch
Já myslím, ze ne, před antukovém části to i říkal, ze by rad hrál i příští rok. Podle me si tedy zahraje ještě příští rok na minimálně 2 antukových turnajích a na konci příštího roku asi i kariéru povesi na hřebík.
Nevidím důvod, proč by nehrál na antuce kvůli konkurenceschopnosti, když letos jasně ukázal, ze je na úrovni Thiema Djokovice nebo Tsitsipase, což jsou nejlepší angulární současnosti hned za Rafou, který je ještě trochu jinde.
Reagovat
a.magerova
Kde jinde Rafu porazit... :-)))))
Reagovat
steve79
Fedex do toho busi, ale antuka to neuveritelne zpomali
Reagovat
Denis92
V tretom sete uz dominuje Nadal, Roger aj logicky trochu vypustil..

Je skoda, ze ten zapas tak vyrazne ovplyvnilo pocasie, ale aj keby sa hralo za dobrych podmienok by vyhral Nadal.

Semifinale RG po 3r. pauze v takmer 38rokoch je velmi dobry vysledok. Navyse prehra s Nadalom, ktory je tu neporazitelny.

Myslim si, ze Roger moze byt s antukovou sezonou spokojny. Prehral v semi na RG s Nadalom a v Madride s dalsim spickovym antukarom Thiemom, kde mal dokonca MB.. 1000b do rebricka sa zide.
Reagovat
LukH
Mně teda letos nepřijde neporazitelný - ti dva další kluci hrajou skvěle, finále bude bitva!
Reagovat
turista
Letos Nadal opravdu není neporazitelný. S výhrou Federera tady nikdo nepočítal. Jeden z dalších dvou semifinalistů by ho tady měl sundat.
Reagovat
Kozoroh
Ať Federer zahraje cokoliv (skoro), Nadal má pádnou odpověď. Nadal líp snáší dnešní vítr, skvěle se pohybuje a nedělá moc chyb.
Reagovat
smazaný uživatel
V tretom sete prislo slnko a s nou aj pár výmien, kde zda sa Rafa nasiel svoj rytmus.
Reagovat
LukH
Nejvyšší čas na obrat :-)
Reagovat
annah
Rafa právě oplaci Rogerovi ty 4 porážky z roku 2017.
Reagovat
ipko
neopláca mu absolútne.. sme na French open a Roger je v 37 rokoch v semifinále, čo je úžasné
Reagovat
Patik
oplácať 4 hardové porážky na antuke..hmm..
Reagovat
annah
Teda přesněji: začal s oplacenim. :-)
Reagovat
ipko
no tak ten 3.set vyzerá na debakel, škoda
Reagovat
Kojinho
Ten vítr je hroznej, ničí hru jak Rafy, tak Rogera. Mohli jsme se dočkat hezčích výměn.
Reagovat
steve79
Rafa je jasne lepsi. Musim to sportovne uznat.
Reagovat
acc
Ja tez..
Reagovat
Kojinho
Hraje lépe, no.
Reagovat
a.magerova
Jj je... no tak ušetřím nervy v neděli a za chvíli můžu na bazén... Novaka s Domem si pustím večer... všechno zlé je k něčemu dobré.... ;-)
Reagovat
a.magerova
Je Rafa lepší v tomto zápase... ale ještě není konec... ;-)
Reagovat
Stan_Borowitz
Jako že se Rafa ještě může zranit?
Reagovat
a.magerova
Jakože fandím v dobré i zlém a také naděje umírá poslední a tááák, míček je kulatý a prostě dokud není proměněný MP, tak neházíme flintu do žita... ;-)

Komentátor teď říkal, že to může být úplně poslední zápas Rogera na FO vůbec, tož uvidíme.
Reagovat
smazaný uživatel
Jeho najlepsi GS, kde ako na jedinom je schopný uhrat sF?..

To si nemyslim.
Reagovat
panzer.dragon
:-)
Reagovat
a.magerova
Chyběl by ti co?!

A to víc než mně... :-P
Reagovat
Stan_Borowitz
Myslíš kromě těch 20, které vyhrál, a dalších asi osmi nebo kolika, kde hrál finále?
Reagovat
smazaný uživatel
Myslim, aktuálne.
Reagovat
Stan_Borowitz
Před turnajem se tady psalo o QF jako obrovském úspěchu pro Federera a teď se tady lidi rozčilujou, že v semifinálo prohraje s Nadalem za podmínek, které jsou pro Rafu nejlepší možné a Rogera naopak nejhorší možné...

Aj taký je šport a fandenie...
Reagovat
smazaný uživatel
Ako mozu byt podmienky, ktore vymazu Rafovi uder, ktorý vyhral 11RG najlepsie mozné?..

Ved to je do neba volajúci nezmysel.

Ked Federer a Nadal pridu na antuke o svoje najvacsie zbrane, logicky, okamzite stupaju celkove sance na vyhru federera, hoci moze stále strácat.
Reagovat
Stan_Borowitz
Tak v prvé řadě jde o ten měkký kurt podsypaný spoustou antuky na PCHC, který je prostě pro Rafovu hru ideální, dává mu čas prakticky všechno doběhnout a dobře se k úderu postavit. Protože právě ten skvělý pohyb na antuce je Rafova nejsilnější zbraň, která mu vyhrála těch 11 titulů a zároveň mu dává možnost využít i tu svou druhou nejsilnější zbraň, neskutečný FH spin, což je mimochodem skutečně famózní úder.

Co se týče větru, tak FH je samozřejmě jednou z největších zbraní i u Rogera, takže pokud vítr ovlivňoval FH Rafy, určitě stejně ovlivnil i FH Rogera. Navíc prakticky eliminoval kvalitu jeho servisu, druhé velké zbraně. Takže na eliminaci hlavních zbraní to máme pořád 2:1 v neprospěch Rogera.

Netvrdím, že za bezvětří by Roger vyhrál, na antuce je Rafa přece jen o dost lepší hráč, ale bylo by to dramatičtější a mohlo to být třeba nezapomenutelné drama jako jejich (tuším) první finále v Římě. Takhle to byl paskvil z obou stran, z Rogerovy o cosi větší.
Reagovat
smazaný uživatel
Vidis..A Mats to hodnotil práve naopak, v silnom vetre má problém hráč na returne proti Rogerovému servisu, nie Roger na servise, ktory si uder vyhodí z ruky..

Federerov FH a Nadalov FH na antuke ma úplne iny vyznam pre oboch, takze ak obaja o neho pridu, straca Nadal.

Rafov pohyb je dnes uz len polovičný.

Za slnečna a bezvetria by to zrejme vyzeralo jednoduchšie pre Rafu.
Reagovat
Stan_Borowitz
To už se bohužel nedozvíme.

Jestli to s tím servisem Mats opravdu řekl, tak to je největší blábol jeho komentátorské kariéry, a že jich už vypustil mraky. Kdyby to byla pravda, tak by musel mít Federer dnes výrazně víc es a přímých bodů z podání než obvykle, při té síle větru...
Reagovat
smazaný uživatel
O esá nejde, lebo loptu hlavou rakety nejako trafíš..

Ale ako ju trafis. Kvalita returnu je snad polovičná.
Reagovat
Kozoroh
Třetí gem třetího setu vypovídá o tom, že si Roger už nevěří. Lehkými chybami odevzdal svůj servis.
Reagovat
Stan_Borowitz
Přestal si věřit po tom gamu za stavu 4:3 ve druhém setu, kdy se dětinskými chybami připravil o možnost jít do vedení 5:3 a podávat na výhru v setu. Tam se psychicky složil.
Reagovat
Frantz
jj prostě "GOAT" no... :-D
Reagovat
Kojinho
Strašně by mě zajímala tvoje charakteristika: Kolik Ti je? Co jsi vystudoval? Jakou máš práci? Jestli máš ženskou atd. Já totiž v okolí lidi jako ty nemám, tak by mě zajímalo, kde se osoby jako ty vyskytují.
Reagovat
Kojinho
Strašně by mě zajímala tvoje charakteristika: Kolik Ti je? Co jsi vystudoval? Jakou máš práci? Jestli máš ženskou atd. Já totiž v okolí lidi jako ty nemám, tak by mě zajímalo, kde se osoby jako ty vyskytují.
Reagovat
Stan_Borowitz
On je Frantz akorát frustrovanej homosexuál, platonicky zamilovaný do Federera, to se tady řešilo už dávno.

Sekundární deprivace z neopětovatelného vztahu, nic víc za tím nehledej.
Reagovat
Kojinho
Tak to je mi ho líto. Život někdy bývá drsný.
Reagovat
Stan_Borowitz
Správně, je potřeba ho politovat, ne odsuzovat.
Reagovat
Patik
o to ani nejde že si neverí..ale čo spravíš..dáš ranu jak z dela polku z nej zoberie vietor a polku spomalí antuka..plus keď to ešte dobiehaš 5 metrov za základnou čiarou môže ťa aj rozdrapiť keď ti súper všetko chytí..navyše keď celú výmenu tvoríš ty a súper ťa nakonci prehodí takmer vyrazenou raketou...keby to bolo v hale alebo na harde tak je výsledok opačný..ale nevadí je to tak ako to je sťažovať sa nebudem..teším sa keď už skončí tento turnaj.
Reagovat
Andrew89
je nějakej nevrlej teda. Jako asi nikdo si nemyslel, že by s ním Rafa prohrál.
Reagovat
Padme
Servis dneska nedrží, return dost zoufalý. V mezihra sympatická, ale Nadal trestá ze všech pozic.
Reagovat
Andrew89
Rafa hraje fakt dobře, to se musí nechat. Roger není uplně tragickej, ale Nadal je lepší o parník no. Minimálně ted už jo
Reagovat
Frantz
elegán + gentleman, ztělesněná dokonalost :-D
Reagovat
aape
no jo tezko se mu kouse blizici se prohra,
jeste ta neprijemna vichrice..
to se ani Roger neudrzi
Reagovat
smazaný uživatel
Je obrovská skoda, ze tento zápas zničil vietor..

Na druhu stranu. Historicky bolo snáď dané, ze na to aby porazil Federer Nadala v Parizi, to sa musi stat nieco naozaj výmimočné, prist nieco necakané..

A dnes to naozaj prislo. Rafa odohral v Parizi 92 zápasov a len jeden jediný zápas bol takto poznamenaný, skoro az nehratelným vetrom. A ten zápas bol zhodou okolností práve s Federerom. Ved za tym snad musi byt nejaká vyssia moc..

Takze obrovska skoda pre Federera, ze v zápase, kde Nadal nemoze vyuzivat svoj legendárnu najvacsiu zbran a diktovat z FH tak ako mu je vlastné, si aj tak necháva utiect medzi prsty..Taka sanca uz nemusi prist.
Reagovat
panzer.dragon
bych to nepřeháněl, on ten vítr fouká i na straně, kde stojí Roger.. prostě Roger na rafu na antuce ztrácí ať je vítr nebo bezvětří a to se s věkem nijak zlepšovat nebude
Reagovat
MarcelPersch
Ale hraje dobre, v téhle nebo i regulernich podmínkách by na Djokovice nebo Thiema měl. A všude jinde než na antuce bude asi už do konce života favoritem.
Reagovat
smazaný uživatel
Samozrejme, ze to vietor kurví na oboch stranach, najma v prvych dvoch setoch to bolo neraz az komické a nedostojné, vzhladom k tomu, o akych hracoch ide..

Ale ako hovorim, je pre Federera skoda, ze v zápase, kde vietor zoberie Nadalovi FH, s ktorým vyhral 11RG nedokázal vyuzit viac. Hoci s tým, ze sám hral bez svojho FH..
Reagovat
panzer.dragon
jo no, asi šlo vytěžit trochu víc, třeba set by asi šel urvat.. ale tři by byly stejně celkem dost pro Rogera :-)
Reagovat
LukH
Rafa má na antuce lepší pohyb, doběhne toho o dost víc jak Roger :-(
Reagovat
ttopi
Rafa vyhrál posledních 13 výměn s 8+ úderama. Hmm...
Reagovat
steve79
Zatim dle ocekavani. Druhy set hral fedex vyborne.
Reagovat
Frantz
zoufalé fňukání elegánovců = koření TP :-DD
Reagovat
ttopi
To není fňukání. Zahodit servis ze stavu 40:0, to nejde přejít s úsměvem.
Reagovat
LukH
Nechápu tady lidi. Já jsem RogerFan, ale uznávám Rafanovi kvality, zjm. na antuce a respektuju ho.
Proč to tu tak hrotíte?
Reagovat
raduz
Pokud bude hrát Nadal,takto s Novakem Djokovicem nebo Thiemem,tak dostane nálož ...
Reagovat
acc
V tomhle vetru by Djoko i Thiem byli polovicni...
Reagovat
Ondra979
Thiem urcite, Djoko nevim..
Reagovat
mihate
Presne
Reagovat
MarcelPersch
V neděli má být polojasno a poloviční vítr jako dnes, bude v pohodě si myslím.
Reagovat
Frantz
Vidíš, Nadal hraje houno a i přesto to na egoistu zatím pohodlně stačí...O čem to asi vypovídá??? :-DD
Reagovat
Vojtaakk
aneb Jak vyhodit vyhraný set z okna.. dáreček.. nechápu proč ho nelobuje z těch dobíhaných kraťasů
Reagovat
smazaný uživatel
Jak to vypadá? Skóre znám, spíše herně, nemám čas se dívat.
Reagovat
MarcelPersch
Federer hrál lépe v tomto setu, do předposledního gamu Rafy na podání byl dokonce lepší, měl dost šanci, ale Nadal, narozdíl od 1.setu těch par šanci využil.
Reagovat
dappe
Které šance Nadal v prvním setu nevyužil?
Reagovat
MarcelPersch
7 vyhozených BP příležitosti, kdyby využil 50% jako Federer, bylo by už po zápase.
Reagovat
dappe
Pěkná blbost
Reagovat
Stan_Borowitz
Jako že by v jednom gemu proměnil třeba tři BB? Tak to pak jo...
Reagovat
dappe
Nadal vyhrál všechny gamy, kde měl bp...
Reagovat
smazaný uživatel
Neklam.
Reagovat
smazaný uživatel
Ne fakt se nedivam, včera jsme měli turnaj z práce, chlastacka do rána a dneska jsem vyvezl rodinku na výlet. Mám tenis rad, ale léto mám radši. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Prd fanoušek. Dost možná poslední Rogerovo semifinále na GS a Kamilos88 se nedívá?
Reagovat
smazaný uživatel
Klame az sa mu z hlavy práši. Neunáša.

Myslim, ze kazda zena, ktora pozna manzelovu vasen by vylet cez pracovny den pocas zápasu Nadal Federer sama prelozila.
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud víš, tak já píšu i když se nedaří. Tebe nejde vidět po prohře Nadala týden.

Jsem mega fanoušek, ale rodina je pro mě pořad důležitější než tenis. Vím ze to nechápeš, ale je to tak.
Reagovat
MarcelPersch
Rafa od 0-40 hrál lépe, tlačil ty výměny, teď jen udržet servis, ten dnes není na kdovíjak vysoké úrovni.
Reagovat
Ondra979
nj..tak to je hotovo. jedina sance byla TB a znervoznit Rafu, tohle uz nemuze otocit
Reagovat
ipko
to je koniec, bohužiaľ
Reagovat
Andrew89
si ho teda pěkně povodil. Škoda, že už tohle neni finále
Reagovat
Herbert_Hoover
To by bylo slabé finále. Ale měl by aspoň Rafa už trofej v kapse :)
Reagovat
ttopi
Poslední 4 výměny s 8+ úderama. Všechny pro Nadala.
Reagovat
ttopi
Takhle se prohrávají zápasy :-)
Reagovat
ttopi
Rogere Rogere... Ze 40:0 ...
Reagovat
Ondra979
jestli si ted Rogert prosere sevis, tak je po zapase..
Reagovat
ipko
Roger teraz ten servis :D
Reagovat
Denis92
Tohto gemu je velka skoda. Roger ho mohol brejknut ale Nadal ho zase prehadzoval ako za starych cias..
Reagovat
Vojtaakk
no minimálně 2 míčky mu daroval, hlavně po tom kraťasu..
Reagovat
Denis92
No a nasledne brejk zo 40-0 a je po zapase..
Reagovat
Kozoroh
Rogerova sebedůvěra v zápasech proti No1emu a Rafovi je slabší.
Reagovat
mihate
Roger hrá,tvorí a Nadal berie body.Hnus,žiaĺ to nie je tenis co hrá Nadal
Reagovat
Ondra979
asi tak, ten jeho tenis tady to opravdu neni vubec nic hezkeho, az na svetle vyjimku.
Reagovat
MarcelPersch
Nestačilo to napsat jednou?
Reagovat
spaniel
Tak to bylo vzdy.
Reagovat
Kozoroh
Muselo to být pro Fedexe frustrující. Mnohé riskantní údery blízko k čáře, které by na hardu byly winnery, na antuce je Nadal vrátil, jako by se nechumelilo. Ale to není překvapivé.
Reagovat
MarcelPersch
Rafa hraje hrozně, nyní vůbec schopny ukončit výměnu, proto musí vždy vytáhnout intergalakticky prohoz.
Reagovat
MarcelPersch
U komentatora na eurosportu je jasně vidět komu fandí, teď když Federer nahrál Rafovi :,,Rogere, nééé? ten musí být v tomhle utkání jako na trní :D
Reagovat
Ondra979
troleni ze slovace je ubohe. Bezvetri= blize halovym podminkam, tohle proste nemuze rogerovi vyhovovat, to je jasne i malemu decku. je to skoda, protoze ten NAdla nehraje zase nejakej zazracnej tenis a bylo by to hodne zajimave bez vetru. Takhle je napul hotove, ceka se az roger ztrati servis
Reagovat
Ondra979
jake jsou procenta prvniho servu za prvni set?
Reagovat
ipko
neviem, ale Roger je na tom asi slabo
Reagovat
ttopi
https://www.rolandgarros.com/en-us/matches/SM003#set1
Reagovat
MarcelPersch
61% u Federera, nyní 71
Reagovat
Ondra979
to sice jde, ale vyhrane mice po porvnim servisu tomu moc neodpovidaji, takze je jasne, ze ten servis nema az takovou efektivitu jako by mel mit
Reagovat
acc
prerusit.
Reagovat
raduz
Gyros měl pravdu,je to hnus.Na tom zápase neni nic pěkného,set mbě stacil bohatě,a to jsem dnes porušil predsevzeti a shledl jsem antukový set.Federer i vlivem věku musi a výměny rychleji ukončovat,nehraje pozvolný útok,tudíž je vice znevyhodněn.Prohral by však i za standartnich podmínek. Střecha by měla být na RG samozřejmosti,jsou to pitomci.I tak doufám,že vyhraje Djokovic nebo Thiem.Zajimalo by mě koho tak můze bavit Nadal..
Reagovat
safi1313
Me by zajímalo koho můžeš bavit ty :)
Reagovat
Ondra979
je to tak. mohl to byt pekny zapas ale je velmi znehodnocen. S veterm se samozrejme obtizneji vyrovnava utocenjsi hrac, a to je Roger.
Reagovat
safi1313
Měli bychom být rádi vidět tyhle dva stále konkurenceschopné a na vrcholu .. a ne tu jeden přes druhého vzájemně hejtovat .. se na to nekoukejte:)
Reagovat
baggik
Sice nevim o co se jedná, ale Kyrgios a pravda to nejde dohromady.
Reagovat
Patik
Stále názor hráča ktorý behá po tom kurte hrá s hráčmi stretáva sa s nimi má stokrát vačšiu váhu ako kohokoľvek názor ktorý je tu na tomto portáli.
Reagovat
sojka1
koncim, plachteni nerozumim, chtela jsem tenis, na tohle nemam.. jako fakt.. :-)
Reagovat
ttopi
Ten Roger je trouba. Když už vezme Nadalovi servis, neumí to podržet a trochu se utrhnout...
Reagovat
MarcelPersch
Nadal dnes na BP jako Federer letos.
Reagovat
MarcelPersch
2/11
Reagovat
Kojinho
"Nejlepší" dvě věci ze Slovenska, které oblažují české obyvatelstvo: Babiš a Forehand
Reagovat
baggik
Tatranský čaj a Meky Žbirka.
Reagovat
raduz
A mozn? maji i podobnou vizáž.
Reagovat
smazaný uživatel
:-)
Reagovat
ipko
ten BH cross od Rafu je illegal
Reagovat
annah
Jen by mohl přestat ječet. Mohl by si podat ruku s Halepkou. Děs.
Reagovat
smazaný uživatel
ale on to nerobi naschval, narozdiel od nej
Reagovat
annah
Jak rozeznas, kdo to dělá naschvál? Je to fakt nechutné. Už jsem ztlumila zvuk.
Reagovat
raduz
Mně by to hystericke rvani vadilo a jsem presvědcen,že to vadi i jeho sozpeřům.Je to zkrátka obtězovani hlukem nad miru přiměrenou poměrům.Takový Soderling to dával najevo Nadalovi patřičně a divim se,že se nepřidali dalši.Ja bych si pustil třeba radio.Proč ne?
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa heka nonstop, aj na treningu.
Reagovat
acc
Ten BH cross ma Rafa brutalni...
Reagovat
ipko
presne :D
Reagovat
acc
:) to by mne zlomilo ruce
Reagovat
Mayo
Tak je to nejaký (bývalý) kulturista.
Reagovat
MarcelPersch
V tomhle větru vypadá i Federer jako obran?ř...
Reagovat
Padme
Roger tvoří, Rafa vyhrává...
Reagovat
Fazzzy3
Toto je fakt GS na urovni :D
Reagovat
Denis92
Predpoved pocasia na vikend nie je o moc lepsia. Skoda, ze zaver velkeho turnaja kompletne pokazi pocasie.
Reagovat
smazaný uživatel
Na totálku.

A lotéria pokračuje.
Reagovat
MarcelPersch
A večer to má být horší...
Reagovat
smazaný uživatel
Opat vyhoda pre slabšieho.
Reagovat
Roger_Federer
Rafa hraje kulove, Nadal o neco mensi kulove
Reagovat
Patik
Jááj zlaté haly a zastrešené štadióny..
Reagovat
Stan_Borowitz
Škoda, že vichr ničí tento zápas, který mohl být jinak naprosto špičkový. O něco líp se s podmínkami vyrovnává Rafa, což je vzhledem ke stylu obou hráčů logické.
Reagovat
smazaný uživatel
Nejaký Mats Wilander si myslí iné..

Ale je možné, ze mas toho odohraté viac.
Reagovat
ipko
choď s tým Matsom už do p***
Reagovat
Stan_Borowitz
Nějaká Johanna Konta, která tam na rozdíl od Matse a tebe dneska hrála, zase tvrdí to, co já. Ale třeba to Mats od stolu a ty z gauče víte líp...
Reagovat
acc
presne tak, ted to pokropej kvuli vetru tak, ze uz to bude bahniste idealne pro Rafu...
Reagovat
miros
pane Bože co to tam ten Féďa v prvním setu hraje, takhle prostě na Nadala hrát snad nemůže, krátké údery, podání tragédie to snad nemyslí vážně ?. ????, ach jo.
Reagovat
Stan_Borowitz
Zkus si někdy podání v prudším větru.
Reagovat
ipko
no, zatiaľ to vyzerá na pohodový zápas pre Nadala
Reagovat
smazaný uživatel
goat bh na setpoint!
Reagovat
Mayo
Vraj to bol intergalaktický backhand (:
Reagovat
mats23
toto su regulerne podmienky na tenis?
Reagovat
Ondra979
bohuzel moc ne. je to naprd
Reagovat
Krisboy
Na jachting dobrý.
Reagovat
mats23
alebo na futures v zimbabwe
Reagovat
MarcelPersch
Nejsou, ale organizátoři samozřejmě chtějí, aby se toho odehrálo co nejvíc než prijde déšť, takže to v tomhle počasí prostě nechají odehrát.
Reagovat
acc
v tomhle nejde hrat...leda s potapecskejma brejlema..
Reagovat
Ondra979
jak to vypada? ten vitr je na ko..podle me je to vyhoda pro NAdala, protoze Rger musi hrat presneji a to je v techto podminkach velmi tezke
Reagovat
smazaný uživatel
Pravda..

Keby bolo 30st a slnečno, Roger by mal vacsie sance..

Vy fanatici, zbohom zdravý rozum fakt.
Reagovat
spaniel
Pletes dve veci dohromady, jen proto ze se jedna o pocasi. Rogerovi vyhovuje zima a vlkho proti Nadalovi na antuce. To neznamena ze mu vyhovuje vitr. Vzdy mel nejradeji halove stale podminky, venku nemel takovou uspesnost.
Reagovat
smazaný uživatel
Ked obaja ukazu na antuke to co vedia..

Alebo

Ked vietor zrujnuje hru oboch..

Kedy ma Federer vacsiu sancu vyhrat..Odpoved je jednoduchá.
Reagovat
spaniel
Reakce od veci
Reagovat
smazaný uživatel
Naopak.

Jednoduchá otazka, ktorej odpoved okamzite ukaze, komu vietor zákonite vyhovuje viac.
Reagovat
MarcelPersch
Výhoda to není ani pro jednoho, pro Federera je velká výhoda, ze vítr míčky zpomaluje a on si to stihne obehnout. Taky jeho plochy FH funguje ve větru lépe než Rafuv namotany.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, to je dalsia vec.

Teraz v prvom geme druhého bolo par výmien bez vetra, a par s vetrom. Ten rozdiel bol hmatatelný.
Reagovat
baggik
Tak ať to přeruší po setu, dokud nebude míň fičet. Diváci by si to zasloužili.
Reagovat
acc
souhlas.
Reagovat
smazaný uživatel
Aha, prva vymena zápasu.

Tak aspon jedna.
Reagovat
ipko
bolo ich už viac pekných, ale dlhšie idú vo veľkej miere za Rafom
Reagovat
ipko
Rafa to má viac menej pod kontrolou
Reagovat
ipko
Rafa to má viac menej pod kontrolou
Reagovat
smazaný uživatel
skoda toho vetru.. v nomrlanych podmienkach by to bol super match
Reagovat
annah
Teď jsem to pustila. Rafa má jasně navrch. Roger asi nedá ani set. Ale semifinále je i tak velký úspěch.
Reagovat
acc
Nemyslim..uvidime.
Reagovat
MarcelPersch
Rafa je úplně jalový na breakballech.
Reagovat
ttopi
Ale má jich dost, takže je zase brejk nahoře :-/
Reagovat
acc
Nadal se dnes zapoti :)
Reagovat
spaniel
:D ty dropshoty. Dokdy to chce v tom vetru zkouset na lajny
Reagovat
MartinPa
Žabožrouti tam mají nějaký průvan, že by Rafa zapomněl zavřít vrata od WC?
Reagovat
Vojtaakk
Když se ta Rafova rotace spojí s větrem, tak ten míček bude lítat rovnoběžně se sítí.
Reagovat
Mantra
je to celé pro oba stejné, je to o náhodě... počasí gut na pouštění draků
Reagovat
dadaft
už jsem na to přišel -- u mužských zápasů na GS musí člověk chlastat, pak to dává smysl.
když každý set otevřeš šampáňo, v šesté hodině zápasu extaticky vykřikuješ "epic match" a podobně...
Reagovat
acc
No maj toho oba dva doslova plny oci :(
Reagovat
ipko
ale je to naozaj slabý tenis ovplyvnený počasím
Reagovat
smazaný uživatel
Sanca pre slabšieho.
Reagovat
acc
Nadal je silovejsi hrac, melo by mu to min vadit.
Reagovat
smazaný uživatel
Ked rotuješ svoje FH s takou agresivitou, tak práve naopak. Rovnako na servise ma vyhodu lepsie servujúci hrac. Nehovoriac o mentálnej stránke, kto tu má či nemá čo stratit..

Tak ci onak, vietor vadí obom a robi z nich na kurte bábiky, ktore vyzerajú maximálne k0k0tne.
Reagovat
acc
nech toho prosimte...
Reagovat
Denis92
V tomto s tebou vobec nesuhlasim. Tieto podmienky urcit nevuhovuju Federerovi.

Nemoze hrat svoj agresivny utocny tenis k lajnam, lebo mu to odfukne do outu.
Musi hrat viac na istotu = dlhsie vymeny, lepsie pre Nadala.
Reagovat
smazaný uživatel
Hra k lajnám :)

V zásade ide o techniku úderu...Dopláca na to najviac Nadalov FH, zazrsk ze vyhráva..
Reagovat
acc
ty ses fakt mimo..
Reagovat
Ondra979
je uplne mimo, ale to neni nic noveho
Reagovat
Krisboy
Ty jsi tady novej?
Reagovat
acc
:) jo
Reagovat
smazaný uživatel
Tak vitaj fanatičku.
Reagovat
Franky
zbohom trapak
Reagovat
acc
vitej ale ja mam k fanatismu opravdu hodne daleko.
Reagovat
acc
ale ty fanatik taky nebudes, ne? Protoze jinak bys to asi sledoval vic a asi bys tomu i vic rozumel a nepsal tu ty nesmysly..(uder return apod.)
Reagovat
Krisboy
Aha, tak to jo :)
Reagovat
acc
takze nereagovat? :)
Reagovat
Denis92
@darren_cahill
Federer needs a few things to go his way vs Nadal today but these conditions won?t help. Breezy, cool and tricky to get good timing and difficult to attack. Nadal a superb wind player with footwork, spin and margins.
Reagovat
acc
.. no zda se, ze to tady nevi jen jeden clovek...
Reagovat
spaniel
Alemklsicky bude ostatnim rikat fanatici :D Odbornik.
Reagovat
ttopi
Stejně to nepochopí.
Reagovat
smazaný uživatel
Skor nechápete vy, ze ked obom vietor zoberie najvacsie zbrane, vo vysledku ma Federer okamzite vacsie sance.
Reagovat
Mr.Pink
Nadal hraje fh s velkou rotaci a to je urcite ve vetru vyhoda, udrzi vic micu ve hre. Roger je zase lepsi technik, ale nemuze hrat tak agresivne, jak je zvykly
Reagovat
ipko
come on Roger
Reagovat
mihate
Pozerať Nadala je pre mňa utrpenie.Je to choré
Reagovat
ipko
už sa hrajú aspoň krajšie výmeny
Reagovat
Patik
Tie Rogerove inside outy a krížne backhandy normálne prifukuje k Nadalovi..dúfam že to poovplyvňuje aj zápas Djokoviča.
Reagovat
Denis92
Toto ma s tenisom velmi malo spolocne..

Velka skoda toho pocasia.
Reagovat
baggik
Tak jak říkal Federer, že je Nadal favorit, ale může ho třeba potrápit počasí, tak s tim větrem si teda vůbec neví rady Federer.
Reagovat
smazaný uživatel
tie podmienky su strasne
Reagovat
dadaft
i chlapi budou mít co dělat s tímhle větřiskem.......... ženské semi dost poznamenal, pokud jde o kvalitu
Reagovat
spaniel
Do fondu nejhezcich zapasu se to asi nedostane.
Reagovat
Patik
Pokazí to celý zápas celý dojem zo zápasu..škoda.
Reagovat
smazaný uživatel
Vsetky vyhody/nevyhody, herné skills su vynulované vetrom..O vitazovi rozhodne len vietor...

Bohuzial je jasné, kto moze dnes stratit a kto ziskat.
Reagovat
Denis92
Cize ak Nadal vyhra 3-0 tak len vdaka vetru? Dobre vediet
Reagovat
smazaný uživatel
Vietor kurví výmeny, a ovplyvnuje hru oboch. Ved to je uplne zrejmé...

Hlavne servis zo spodu kamery, tomu komu zafúka, ten hrá proti totálnemu vetru a celé je to na náhodu, kto bude servovat zospodu a bude mat stastie, ze mu akurat nezafuka...
Reagovat
Denis92
ved jasne. Ten zapas stratil kvalitu a casto hraju udery z totalne krkolomnych pozicii, lebo lopticka uplne zmeni smer.
Reagovat
baggik
Od Buchlova vietor vieje
Reagovat
ipko
krása od Rogera;:)
Reagovat
spaniel
Toto je teda GS. Hrat tenis na piskovisti.
Reagovat
Frantz
lololol není v tenise nic lepšího než zhrzení RF fanatici :-D
Reagovat
dadaft
no, první gem byl možná labutí píseň Rogera............ dál to bude vražda
Reagovat
ipko
Roger docela dobre v prvom game
Reagovat
Patik
silný vietor tam fúka Rogerove priamky to rozfúka a Nadalove kotúče to roztočí.
Reagovat
Patik
to je hnus..7 minútový gem z toho 4 minúty len chystať podanie..
Reagovat
Frantz
LOOOL fňuk fňuk....
Reagovat
MartinPa
Hmmm, tak kanár to nebude ...
Reagovat
spaniel
Strasne to Nadalovi trva. Uplne silene. Roger musi mit pocit ze tam bude 8 hodin.
Reagovat
dadaft
pche, Rafa už v prvním gemu zkouší ze zoufalství kraťas..............

po třiceti až čtyřiceti hodinách tenisu překvapivý vítěz?
Reagovat
spaniel
Nadal mne dojde hodne nervozni.
Reagovat
smazaný uživatel
Počasie z toho zápasu robí lotériu..
Reagovat
ttopi
Roger hned BB. Škoda, Nadal ještě není rozehranej, to mohlo klapnout.
Reagovat
Mayo
Vamos Býček.
Reagovat
Krisboy
Já jsem hlavně zvědavej, kdo z místních poměřovačů pinďourů tenhle zápas nepřežije. Adeptů je dost :D
Reagovat
jackiec
já ač fanda fedexu to přežiju a jsem dopředu smířen s porážkou na antuce na 3 vítězné s nadalem:-)
Reagovat
Krisboy
Tak zrovna tebe jsem rozhodně nemyslel, ty jsi (doufám) normální... :)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist