Nadal se odhlásil z Wimbledonu

9. 6. 2016, 18:22
Aktuality 209
Rafael Nadal se nezúčastní letošního Wimbledonu. Třicetiletý Španěl se z travnatého grandslamu, který v letech 2008 a 2010 vyhrál, odhlásil vinou nedoléčenému zranění zápěstí, kvůli kterému odstoupil z letošního French Open.
Profily hráčů
Rafael Nadal

"Po konzultaci s lékařem a výsledcích posledních vyšetření nebudu moci letos startovat ve Wimmbledonu," uvedl Nadal na svém facebooku. "Jak si asi dokážete představit, je to smutné rozhodnutí, ale zranění zápěstí, které jsem utrpěl na Roland Garros, potřebuje čas na vyléčení," dodal třicetiletý Mallorčan.

Nadalovi se v zápěstí zanítila šlacha, a pokud by pokračoval v hraní, hrozilo by její utržení. Jeho trenér a strýc Toni ve středu uvedl, že se jeho svěřenec vrátí, teprve až bude stoprocentně fit.

Wimbledon vynechal Nadal dosud pouze v roce 2009, kdy měl vážné problémy s koleny. Dvojnásobný šampion a trojnásobný poražený finalista nepřešel v All England Clubu od roku 2011 osmifinále.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

209
Přidat komentář
panzer.dragon
jedna pozitivní, příští rok na grand slamech čekaj bodíky jak pečený holubi jenom se nima nadrat
Reagovat
Kozoroh
Tím je teda potěšíš :D
Reagovat
Ma3ek
Len aby nebol zraneny aj 2017 alebo aby neukoncil karieru:(
Reagovat
makro99
ještě líp, 2018 bude sbírat holuby i za semifinále v Santiagu a Buenos Aires.. wild cartu mu tam na tuti dají, takže chráněnej žebřík pošetří do Barcelony ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Stan Wawrinka adds 1996 Wimbledon champion Richard Krajicek to his coaching team for the grass-court swing.

Zajímavý tah.
Reagovat
SubOptikT
Tak to by mohl Berdych zkusit Philippoussise ... nebo Živojinoviče
Reagovat
Stan_Borowitz
To je škoda, že to doktor filosofie nedotáhl, těšil jsem se na historický zápas a zápis...
Reagovat
smazaný uživatel
Ale jinak moc pěkný zápas, hoši předvedli, jak se má na trávě hrát!
Reagovat
smazaný uživatel
Třeba by si to chlapci zopakovali. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
mekmor
to je špatná zpráva....je mi jasné, že tihle velikáni jako je Rafa a spol jednou budou muset uvolnit místo dalším a mladším, ale i tak to člověk přijímá tak nějak "smutně", když tohle čte, že ten nebo onen nebude někde hrát....přeji to všem talentům, jako je Thiem, nebo Zverev apod., aby plnohodnotně nahradili pomalu odcházejícího Rafu, Rogera...ale nejsem jsi úplně jistý, zda to nebude ještě nějaký čas trvat a nebude tady takové to prázdné místo....?:-(
Reagovat
Cico93
Možno sa mýlim, ale ja tam nevidím nikoho kto by mohol sa čo i len priblížiť Novakovi, Rafovi, Rogerovi a dokonca ani Andymu.
Nie len môj, ale celkovo záujem o tenis pôjde po odchode tejto báječnej generácie rapídne nadol.
Reagovat
blixa
Delpo když bude zdravej ;-)
Reagovat
Cico93
On už ale tiež neni najmladší.
Myslel som z tých mladých pušiek.
Reagovat
blixa
Jo tak. To snad jedině Dominic.
Reagovat
smazaný uživatel
Domino je moja srdcovka. Tiež nie je najmladší, o 3 mesiace bude mať 23 a získal 6 titulov. V jeho veku ich mali súčasní šampióni oveľa viac. Môže potrápiť, ale nemá šancu na prekonanie nejakých rekordov ako to aktuálne robí Djokovič. Tak o 2-3 rôčky menej a terajší výkon by dávali šancu aspoň sa priblížiť. To by chcelo najakého mlaďocha, čo by začal intenzívne stíhať ako pred rokmi Rafa Rogera. Občas sa ktosi ukáže, ale iba nakrátko a to je zlá správa.
Domin dnes veľmi neoslnil.
Reagovat
smazaný uživatel
u toho rafy jde o špatný překlad on odstoupil kvůli zanícené ŠLACHTĚ. Taky se na to nechce dívat jak tu liklidují policiii....
Reagovat
Lina
Nespletl sis stránky?
Reagovat
blixa
TP už je takový bulvár, že už je to úplně jedno, co zde kdo slintá.
Reagovat
Fandina
Kontroluješ kdo tu co píše?
Reagovat
Lina
neboj, nekontruluju, pouze si čtu příspěvky ke článkům, které mě zajímají. To je snad tady normální a slouží to tu k tomu. Reakce jsou snad povoleny?
Mám za to, že tento příspěvek není zrovna košér a nepatří sem. Když dovolíš, tak se tě ptát nebudu, jestli můžu, něco okomentovat.

To se budeš, vozit už i po mně, ale jestli tě to uspokojí, tak si posluž. Vidím, že jsem si dovolila moc, když jsem napsala, že už mně tvoje romány štvou.
Reagovat
Fandina
Normálně jsem se tě zeptala. Tak sorry.
Reagovat
Lina
Tvoje otázka mně přišla jako rýpanec. Jak tě teda vůbec napadla? Nikdy jsem tu, nikoho nekontrolovala, není to můj styl.
Reagovat
Fandina
Připadá ti normální, že se lidi na weeřejném webu na něco ptají nebo ne?
Reagovat
Lunej..
Fandino, nech Linu být. Na rozdíl od tebe je to naprosto nekonfliktní osůbka. A když už napomínáš RF, aby se do toho nepletl, tak proč se pleteš ty do toho, co ona píše za reakci na Draga? Místo dohadování se o ho..ě si zameť občas před vlastním prahem, není to na škodu. A i když tu budeš psát zase komenty, už ti odpovídat nebudu, protože mě to nebaví.
Reagovat
Fandina
Buď tak laskava a neurčuj mi co tu mám a nemám psát. Nejsi tu od toho.
Reagovat
Lunej..
:D:D ok nezklamalas.
Reagovat
Fandina
Buď tak laskava a nereaguj na mě, nestojím o to.
Reagovat
Roger_Federer
;););););););););):););):):););):);););):):):):)
Reagovat
Fandina
jsi trapný
Reagovat
Roger_Federer
Ty smesna..uz mnoho let, uprskana zapskla stara kruta.;)
Reagovat
Fandina
Uprskaný, starý a zapšklý budeš asi ty, když tak moc dobře o tom píšeš. Vživotě mě nenapadlo, takhle uvažovat.
Reagovat
Roger_Federer
Komu to cpes?
Reagovat
Fandina
Jsi trapný.
Reagovat
Lina
Jsi konfliktní člověk a co je smutnější, vyžíváš se v hádkách. Každý má holt jiné priority.
Reagovat
Fandina
NIkdo tě nenutí se se mnou bavit. Nereaguj a nemusíš se hádat.
Reagovat
Lunej..
jsem moc ráda za to, jaká jsi :)
Reagovat
Lina
Děkuji, nápodobně. :)
Reagovat
Fandina
A co pusa?
Reagovat
Lina
Že bys neměla kamarádku? To si nesmíš, štvát lidi proti sobě.
Reagovat
Fandina
Ale no tak. Přece by ti nevadilo, že jsem do vás zaryla. Tak dojemné vyznání si pusu zaslouží.
Reagovat
Lina
Naopak nevadí. Za mě by měly, mít kamarádky hezký vztah.
Reagovat
Fandina
Měly a proto si neopomenula mě o tom poučit.
Reagovat
Lina
Nemám potřebu tě poučovat. Člověk v tvých letech by to snad mohl vědět. Končím tvá Máňa.
Reagovat
Fandina
Nevím, co by měl člověk v mých letech vědět, ale vím, že mě poučuješ.
Reagovat
Roger_Federer
Vis????????????????????????????????
Reagovat
Fandina
Na rozdíl od tebe vím, ty nevíš nic.
Reagovat
Roger_Federer
Myslis kruto????????????????????
Reagovat
Fandina
trapné
Reagovat
Fandina
Ale jinak souhlas. Mít kamarádku je dobré, ale nesmí se čertit, když se jí na něco zeptám.
Reagovat
FulnekUltras
Reagovat
a.magerova
Reagovat
Roger_Federer
:)
Reagovat
Lina
Ano lidé na veřejném webu, můžou i nemusí odpovědět na otázku, ale ta odpověď, jestli někoho zde kontroluji, mně nepřijde zrovna normální.
Reagovat
Fandina
Mohla jsi normálně odpovědět, ale ty ses začala rozpisovat o všem možném. Divné.
Reagovat
Lina
Věc názoru.
Hezký den.
Reagovat
Fandina
Samozřejmě, že je to věc názoru.
Reagovat
Roger_Federer
Vzdyt ma pravdu.
Reagovat
Fandina
nepleť se do toho
Reagovat
Roger_Federer
Muzu si psat tady co chcu, plect se do ceho chcu.
Reagovat
Fandina
dělej si co chceš, ale notravuj
Reagovat
Roger_Federer
Tak v tom pripade ty sem uz konecne ptestan psat uplne.
Protoze ty otravujes skoro nepretrzite.
Reagovat
Fandina
TY jsi tu od toho, abys určoval, kdo tu má psát a co? Já myslím dže tu od toho nejsi.
Ano, otravuješ mě, neustálími reakcemi na to co tu píši. Jsi otravný.,
Reagovat
Fandina
neustálými
Reagovat
Roger_Federer
Jiste, Demente
Reagovat
Fandina
jistě ubožáku
Reagovat
Roger_Federer
Kruta ma zas zachvat, co si dosla vyblit na TP :)
Reagovat
Fandina
Ubohé.
Reagovat
FulnekUltras
na ZlinHulvat dobre... ;)
Reagovat
Fandina
Tak to je možné, některé lidi nepochopím i kdybych chtěla.
Reagovat
Lina
RF je na weřejném webu, proč by se nemohl, zapojit do diskuze.
Reagovat
Fandina
je vlezlý
Reagovat
makro99
ta paní je čím dál horší..
já ale nechápu jedinou věc, že na ní tolik normálních, vcelku inteligentně působících :) přispěvatelů opakovaně reaguje...
Reagovat
jirkomar
+1
Reagovat
Kozoroh
To máš pravdu, proč ji jednoduše nehodí do ignoru?
Reagovat
makro99
a není to pak ještě horší? že vidíš jenom nekonečnou samomluvu Slackera nebo RF bez těch replik?
Reagovat
Fandina
nic nemůže být horšího než jsou moje příspsěvky, takže není to horší
Reagovat
Fandina
Reagují na mě proto, že mi dávají naávají najevo, jak jsou lepší než já.
Reagovat
Lina
Gratuluji k vítězství.
Reagovat
Fandina
já nic nevyhrála
Reagovat
smazaný uživatel
Šlachta je darebák a měl by jít sedět, např. za akci Power, což byla akce jasně na politickou objednávku v době vzrůstajících proticikánských demonstrací proti domnělým "neonacistům", u nichž se našla jen trička Orlíku a samolepky.
Reagovat
Lasicka
Plus BERDYCHŮV GANG .....
Reagovat
Stan_Borowitz
že je to zanícená šlacha. S tím poměrně čerstvou mám zkušenost. Mně se zanítila šlacha v zápěstí předloni na jaře, tuším v dubnu. Já bIbec jsem s tím odehrál ještě jeden zápas, kde se to výrazně zhoršilo, jenže jsem chtěl být za hrdinu a tvrďáka, tak jsem hrál dál, že se to "přechodí". No a pak na tréningu stačil jeden nečistě trefený forhend a už jsem svištěl na ortopedii, no a na kurty jsem se vrátil až v říjnu... a to je zatížení mého zápěstí oproti Rafovi tak tisícinové.

Takže rozhodnutí je to naprosto správné a pochopitelné.
Reagovat
smazaný uživatel
omg. ES2 to sú motáci. Beží záznam Roger, zvukový doprovod duel Konta vs Zheng. dva v jednom :)
Reagovat
Mayo
:DDDDD mna porazí aké občas sa takéto srandy na ES stanu
Reagovat
brixner
Utkání Roger vs. Rafa na US OPEN bych se tedy ale ještě moc rád dočkal!
Je to stejně zvláštní...Naháněli se po celém světě, "zabíjeli" se skoro všude, ale ten New York ne a ne přijít! Čistě hypoteticky - vydrží oba ještě 2-3 roky, půjdou výkonnostně dolů, půjdou dolů i žebříčkem, budou se mrskat někde kolem cca 30 místa a pak je najednou los svede na US OPEN třeba ve 3.kole!
Tak co myslíte - vyprodalo by to Arthura Ashe?
Reagovat
a.magerova
Jo.
Reagovat
Stan_Borowitz
Ani jeden z nich nebude pokračovat v kariéře, jakmile se začnou výrazněji propadat žebříčkem, takže ta situace je nereálná.
Reagovat
Krisboy
Bylo by úsměvné, kdyby se na USO poprvé a naposled utkali na samém sklonku kariéry jako nenasazení třeba v prvním, druhém kole :) Nebo Roger jako nasazený č.28 a Rafa nenasazený :)
Reagovat
smazaný uživatel
To je jak z amerického filmu. Podobné věci se dějí velmi zřídka a taky tomu dávají velkou gradaci média. Pokud se Federer potká na USO se skomírajícím Nadalem nebo naopak, bude to zajímavý zápas jako každý mezi nima, ale nepůjde o žaden milník.
Reagovat
Tornes
Další špatná práva... Uvidíme, jestli se z toho ještě vyhrabe. Bylo by fajn dát si ještě alespoň jednou zápas Rafa-Roger na nějakém GS.
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli se z toho Rafa bude hrabat tak dlouho jako obvykle, tak se třeba potkají v 3. kole na AO 2017.
Reagovat
Teo
No, jak to tak vypadá, tak je si čas udělat pá pá, Rafo :(
Reagovat
Stan_Borowitz
Zápěstí je průšvih, to se klidně může vléct roky jako u delPotra. Akorát že ten měl ještě relativně dost času, který Rafa už nemá.

Tak ať se dá synek rychle do kupy, představoval bych si to nějak takto - US Open 2016, semifinále: R. Nadal- N. Djokovič 1:6 3:6 7:6 6:2 7:6, R. Federer - J.M. delPotro 6:4 6:7 7:6 5:7 6:4, finále: R. Federer - R. Nadal 7:6 4:6 7:6 4:6 6:6 za stavu 6:6 v tie-breaku Rana nečekaně nabízí remízu a Roger stejně nečekaně přijímá. Dohoda je taková, že Roger bude mít pohár v sudé roky a Rafa liché a každý získá 0,5 GS titulu, takže Rafa odskočí Peteovi na 14,5 GS.
Reagovat
Vojtiik
a čí hymna by hrála? na obě není čas B-)
Reagovat
Stan_Borowitz
Obě najednou, ozvučení by zařizoval Eurosport, ti v tom mají "expertise".
Reagovat
smazaný uživatel
vtipné chválím
Reagovat
Cico93
;-))
Reagovat
smazaný uživatel
To by ale v New Yorku nesměl startovat Jirka Veselý. Musíš domluvit s Černoškem, aby udělal na druhý týden Flashing Meadow nějaký turnaj v Česku a Jirka měl podobně jako na Roland Garros nulovou motivaci.
Reagovat
Stan_Borowitz
No jo, vidíš, to jsem nedomyslel.
Reagovat
SubOptikT
Takový scénář Rosol jen těžko dovolí.
Reagovat
Stan_Borowitz
Rosol je specialista na kombinaci Rafa - tráva. Na hardech to není ono.
Reagovat
Krisboy
No loni v hale ho měl na raketě taky. Chyběl mu snad jeden game, pak si to rozmyslel a prohrál.
Reagovat
SubOptikT
I Rosol může ztvrdnout.
Reagovat
turista
Jenže Rafa možná dokáže porazit Rogera ale Djokera už nedá.
Reagovat
peggy
Vim jak to boli,zazila jsem to vc.vsech zlomenych kosti,proste ruka jako mavatko.Rafa je velky bojovnik a hodne vydrzi,ale toto musi opravdu dolecit.Snad staci dalsi turnaje a bude zase ve formne,je to ale trochu delsi beh.Snad staci OH a rozehraje se.RAFO bojuj!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Mladi tenisti, az na par vyjimek jsou porad nekde vzadu...v zenskem tenisu se to zacina mlyt, v muzskem se nic moc nedeje, az na Dominica Thiema
Reagovat
Kozoroh
Zapomínáš na Gyrose, ten je v aktuálním žebříčku 19. a určitě se letos posune ještě výš.
Pro mladé tenisty je dnes těžší se prosadit na světovém okruhu než v minulosti. Kromě herní a psychické stránky musí mít dobrou kondici a ta se jen těžko dá získat hned. No1e nebo Andy na úvod svých kariér nebyli neunavitelnými terminátory jak dnes.
Reagovat
smazaný uživatel
Pred jeho odchodem do tenisoveho duchodu. Pocitam, ze hrat bude jeste maximalne pristi rok, to musi byt hrozne demotivujici se neustale hrabat z jednoho zdrav problemu do druheho
Reagovat
panzer.dragon
V tom delpovi to porad je
Reagovat
smazaný uživatel
O tom zadna, otazka je co leva ruka vydrzi
Reagovat
Frick
Hm, tak se tam Becker objímal s Helmutama
Reagovat
smazaný uživatel
Jedna vtipná historka, cestou od Linh jsem si řekl, že se projdu, protože můj hotel byl cca 1 km od místa našeho rozloučení. Bylo cca 2:00, když u mě zastavila motorka se starším chlápkem a dvěma holčinama. Holky došly ke mě a začaly mne hladit po zadku a sahat mi na penis. Řekl jsem, že děkuji, ale že ne a šel jsem dál. Holky se nenechaly jen tak odradit a nestále šly se mnou a stále dorážely. Chlápek se s motorkou neustále držel kousek od nás a nespouštěl z nás oči. Teď se tomu směju, ale v té chvilce mi do smíchu nebylo. Trénoval jsem nějakou dobu bojový sport, ale měl jsem nahnáno. Po cca 5 min to holky vzdaly, nasedly na motorku a všichni odjeli. Uff, oddechl jsem si.
Reagovat
George_Renel
Ještě bys mohl dodat, co je na tom vtipného....
Reagovat
smazaný uživatel
ho hladil ten chlápek od motorky.............
Reagovat
smazaný uživatel
dement! Rafa tam nič takého nepíše. Iste je to tvoja vlastná skúsenosť.
Reagovat
smazaný uživatel
Šlo by to nějak přeložit do češtiny.Tento jazyk je pro mne naprosto neznámý.
Reagovat
smazaný uživatel
nemáš prekladač? :)
Reagovat
rod_laver
Jinak je to velká škoda pro všechny fanoušky tenisu a jsem zvědavý, zda se Rafa dokáže vrátit zpátky. Můj sen byl a je vidět Rafu proti Rogerovi živě, nikdy se mi to nepodařilo a letos se chystám až na závěrečná kola, takže jsem tajně doufal..ne vše se v životě holt splní.
Reagovat
Ma3ek
Ked sa z tohto rafa vyhrabe a budeme ho vidiet este niekedy hrat velke zapasy tak to bude jeden z najvacsich comebackov v historii sportu v podobnej situacii uz bol a dokazal velke veci ale vek a zranenia sa spocitavaju plus zhorsena psychika a sebavedomie a Djokovic je zrazu bez svojho najvacsieho supera a to je aj pre nho velka skoda lebo iba hraci Rafovho formatu ho donutia hrat max level Rafovho formatu do RG 2014 potom ten kto sa vratil po zraneni uz nebol ten isty hrac to vieme vsetci. Rozdiel medzi Rafom a Novakom od RG 2014 urobil z Noleho nadcloveka ja si prajem aby ho este dokazal Rafa aspon v jednej sezone vratit späť medzi nas smrtelnikov:) uzdrav sa šampion najväčšie srdce v športe nim si vyhral všetky velke zapasy nie svalmi a srdce mas stale... este aspon jeden zapas si prajem ako bolo finale AO 2012 Wimbledon 2008 AO 2009 finale US Open 2010 a 2013 RG 2014 aspon jeden velky zapas este lebo mlady Zverev Thiem su este daleko od super tenisu Roger starne Wawrinka sere nato Andy ma obmedzene moznosti Nisi nema kondiciu a inak nikdo nikde Rafa bojuj Vamos
Reagovat
smazaný uživatel
Problem je, ze nedorazila kvalitni nova vlna hracu tak jak to meli v historii vsechni velikani tenisu: connors, McEnroe, lendl, becker, edberg, sampras, agassi, federer....djokovic je toho usetren
Reagovat
smazaný uživatel
"Rozdiel ... urobil z Noleho nadcloveka ..."
Taký tvor neexistuje a ak ho niekto povýšil, boli to jeho fans. To je fantasmagória.
Reagovat
smazaný uživatel
ups, to patrí pod príspevok Ma3ek
Reagovat
Stan_Borowitz
To je úplně nový prvek ve fanouškovském blouznění. Roger byl forever no. 1, Rafa šampión šampiónů, ale nadčlověk nebyl v očích svých fandů, pokud si pamatuju, ani jeden z nich...
Reagovat
smazaný uživatel
čo už, progres nezastavíš. :-)
Reagovat
Kozoroh
No1e je Pánem Grand Slamu :-))
Reagovat
Kozoroh
Tato vlna tu je - Thiem, Gyros, Zverev, Čorič... Ale ani jeden nedosahuje mimořádných kvalit No1eho.
Reagovat
Marduch
Můžeme spekulovat, čeho všeho je ušetřen Djoker, čeho všeho byl ušetřen Roger apod.. Já si spíš myslim, že Djoker v tomto období zúročuje léta nesčetných konfrontací a vyšponovaných GS duelů zejména s Big4. Vždyť on má snad nejvíc vzájemných zápasů s nejbližšími konkurenty v historii...
Reagovat
Kozoroh
Přesně tak, tleskám :-))
Reagovat
Roger_Federer
Elitni 10sitka posledni dva roky neni ani jak za dob Rogera, pokud k tomu pribilo odchszeni dvou hlavnich hracu big 4 a jeden Murray, je jasne, ze takovy hrac jako je Djokovic vycniva a nema proti sobe zafne adekvatni soupere, kteri by ho dokazaly ohrozovat.
Reagovat
Kozoroh
Opomíjíš Wawrinku, který umí Djokera ohrožovat. 2x Djokera na majorech porazil, 3x No1e musel pro výhru podstopit pětisetový zápas.
Reagovat
Roger_Federer
Wawrinka dokazal zatim 2x nacasovat formu a 100% zuzitkovat, -obdivuhodne.
Jinak ani jedno finale za celou karieru.
O Stanove konzistenci proti big 4 se tady uz popsaly mraky, ano umi Novaka potrapit, ale i zahrat jak "retard".;)
Reagovat
Kozoroh
Další věcí je, že letos se sice Fedex moc neprosadil, ale loni sváděl s Djokem boje, odehráli sedm finále a dvě z nich Fedex vyhrál. No1e to neměl a nemá jednoduché, jak se snažíte namluvit si.
Reagovat
Kozoroh
Ještě doplním žebříček rivalit s nejvyšším počtem střetnutí -
1. Djokovič-Nadal: bilance 26:23, 49 duelů
2. Djokovič-Federer: bilance 23:22, 45 duelů
3. Lendl-McEnroe: bilance 21:15, 36 duelů
4. Connors-Lendl: bilance 13:22 & Becker-Edberg: bilance 25:10; 35 duelů
6. Connors-McEnroe: bilance 14:20 & Agassi-Sampras: bilance 14:20 & Federer-Nadal: bilance 11:23 & Djokovič-Murray: bilance 24-10; 34 duelů

No1e se v tomto parametru vyskytuje nejvíckrát, patří mu první dvě místa a zanedlouho dosáhne i třetí příčky. Je jediný v historii mužského tenisu, který sehrál 40 zápasů proti dvěma protivníkům.
Reagovat
Ma3ek
Klobuk dole pred nim ma stastie na zdravie ja mu to prajem ale bilanciu s rafom naklonil na svoju stranu az ked uz bol rafa polovicny a to je fakt ja si myslim ze bol zocelany zapasmi s big four uz ked hral z rafom 30x a to ze je novak teraz o tolko lepsi je skorej vinou rafovho poklesu a nie tym ze Novaka zacal trenovat Becker alebo zeby bol silnejsi vdaka tym zapasom a to robilo ten sucasny rozdiel jasne ze to vsetko ma na to vplyv co vidime v poslednom case ale hlavne je podla mna Rafov pokles a nie Novakov progres aj ked ten nastal to je nesporne
Reagovat
Kozoroh
Největší podíl na současné No1eho dominanci má angažování Beckera, o tom jsem přesvědčený. Pod Beckerem Djoker líp servíruje, zlepšil se na síti, vrátil se mu zabijácký instinkt z roku 2011. To mu třeba v roce 2013 chybělo, jinak by se Rafou nenechal tolikrát porazit.
Reagovat
Ma3ek
Tak s hrou na sieti by sme mohli diskutovat podanie zlepsil a nie tak vyrazne a na antuke by mu podanie nepomohlo najviac zlepsil jednozne droshoty to je bez diskusie v inych aspektoch hry si drzi uroven ktoru mal kym ostatni sa zhorsili
Reagovat
Marduch
Přijde mi, že má i o dost lepší fyzičku, pamatujete cca dva roky zpátky, jak často po setu a půl odehraném v plném tempu rudnul v obličeji a klátil se na krutu chvílema jak mátoha a potřebol odehrát cca set spíš defenzivěji, aby chutnul druhý dech?
A rovněž BH po lajně se mu v poslední době vrátil do ruky. A ač byl tento úder vždy připisován k jeho chloubám, tak někdy cca v 2013 a 2014 se při něm strašně vyhazoval. Jednou dovnitř, dvakrát ven. Dokonce ho v některých zápasech zkusil jen jednou, dvarkát. Teď třeba Marrayho honil z rohu do rohu, všechno rychlý míče křížem nebo kolmo často krátce po odkoku.. v současnosti mi prostě přijde luxusně vyhranej;)
Reagovat
Ma3ek
To beriem je velky profik strava trening zlepsil sa ale nikto ho teraz nezmyka na dvorci nemusi si siahnut na dno to je tiez pravda
Reagovat
Kozoroh
Na síti si v minulosti moc nevěřil, posílal voleje do autu. Ale teď už k ní chodí častěji, voleje líp umisťuje do kurtu. Ve finále RG byla hra na síti tím, co drželo No1eho zpočátku nad vodou (společně s dropshoty), než začal Murrayho přetlačovat.
Servisem si pomáhá vybudovat pozici ve výměnách, toto podání se mu tak hodí i na antuku. Nejlepší, nejkvalitnější servis vytasí, když čelí BP.
Na závěr - ono to vypadá, že Rafovým poklesem klesna No1emi konkurence, ale není tomu tak. Je tu Murray, tenista, který si zahrál finále na všech čtyřech majorech, na antuce dokázal porazit Djokera i Rafu; dále Fedex se po strašné sezóně 2013 zvedl a v minulé sezóně s No1em svedli četné boje, dva z nich v GS finále. A nevyzpytatelný živel Stan, schopný drtivě udeřit. No1e to se svou dominancí nemá jednoduché a bez zlepšení pod Borisovým vedením by tolik majorů a jiných turnajů nevyhrál.
Reagovat
Ma3ek
Vsetko mas pravdu ale ty fandis nolemu a musi ti chybat starý rafa tie suboje boli viac ako dnesne tituly to bola reklama na tenis teraz to chyba...keby to bolo opacne tiez by som chcel aby mal rafa poriadnych superov hlavne chceme vidiet super tenis ako v minulosti a na to treba 2 hracov na kurte
Reagovat
ipko
Reagovat
Lunej..
Myslela jsem, že tam dáš, jak Roger uklouzl a ještě stačil odehrát míček.
Reagovat
ipko
to bolo tiež niečo, ale Taylor ho hneď potom prehodil..
Reagovat
Lunej..
To je jedno, přece nedáš jen Rogerovy vítězné údery. :)
Reagovat
a.magerova
http://www.atpworldtour.com/en/news/federer-thiem-stuttgart-2016-thursday

https://youtu.be/H0BHWrpARCg?t=23m15s
Reagovat
spaniel
Špatná zpráva pro jeho fanoušky.
Reagovat
horska.kraslice
Já myslím, že špatná zpráva pro všechny. Nadal prostě bude chybět. :-(
Reagovat
smazaný uživatel
Spaniel tým chcel naznačiť, že zlá správa pre fans a dobrá správa pre haters..Vo svete vládne rovnováha, vsetko ok :)
Reagovat
smazaný uživatel
Naopak, myslím, že pro hejtry je Nadalova absence na Wimbledonu velká smůla. Mohli by uzavírat sázky, jestli tentokrát prohraje s hráčem z první stovky, nebo už dvoustovky.
Reagovat
smazaný uživatel
Mozeme sa predbežne stavit na rocnik 17, ak si hrdina :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jaký mi dáš kurz a o co půjde?
Reagovat
smazaný uživatel
No pisal si o vypadnutí s hráčom mimo stovky...

Ja ti dám kurz 2, a ty mne hm...Postačí mi 1.5....Berieš?..:)...
Reagovat
spaniel
A co nejpravdepodobnejsi moznost, ze nebude hrat? Jaky das kurz na to?
Reagovat
Roger_Federer
Klidne se vsadim, ze ve Wimbledonu uz do konce kariery nepreleze pres 1/8.
Reagovat
smazaný uživatel
Připojuju se. A pokud Forehand nabídne dobrý kurz, tak bych se i vsadil, že už nepostoupí ani do QF na Wimbledonu.
Reagovat
Herbert_Hoover
Slyšíte ten hluk? To právě odlétá soukromým tryskáčem z letiště Heathrow Darcisova, Brownova i Rosolova motivace. :))) Wimbledon přijde minimálně o jeden dobrý zápas. No co...na to, že se konec Rafovy kariéry skloňoval směle ve všech možných pádech už tak před sedmi lety, tak pak Rafa ještě docela dost dokázal. :) Letos se po tom všem, co prožil, dostával pomalu zase do formy, když v ten nejnevhodnější okamžik mu zdraví vypovědělo opět smlouvu. Snad se dočkáme ještě nějakého povedeného turnaje. Je to škoda, zrovna, když ladil formu a zrovna když vítáme zpět BIG FOUR. Nu což, to je život/sport. Hodně zdaru Rogerovi k vybroušení formy do diamantu, aby nebyl Wimbledon jen o jednom muži. A Rafovi přeju brzké uzdravení. Případný velký comeback by byl z říše snů, Rafa už musí být všemi pády a opětovným snažením se vrátit, vyždímaný, proto si myslím, že jeho případná forma bude spíše brigádničit, než pracovat na plný úvazek. A jestli vůbec to první...uvidíme.
Reagovat
turista
Rafa se dokáže vrátit a přidat další tituly, což hezky ukázal letos v Monte Carlo a v Barceloně. S těmi nelehkými návraty má plno zkušeností. Roger se o to momentálně snaží a dává mu to pořádně zabrat.
Reagovat
steve79
On roger uz nedominuje take z toho duvodu, ze uz tak nejsou rychle kurty. Turnaje indian wells,wimbledon, us open se za poslednich pet let zpomalily. Co jsem cetl, tak na US OPEN ma byt letos mnohem rychlejsi nez loni.
Reagovat
smazaný uživatel
Prospelo by i zrychlit Wimledon, ale to domaci kvuli Andymu neudelaji, protoze jinak by mohl vypadnout hned na uvod
Reagovat
turista
V době, kdy RF dominoval tak mu nevadily pomalé kurty. Pouze RN byl překážkou na cestě k mnoha dalším možným titulům.
Reagovat
Krisboy
Smutný konec velkého tenisty.
Reagovat
pockerface
Tak snad se Novak, Roger, Rafa sejdou alespoň na USO. Ale je to škoda, Rafovi poslední roky na W nedařilo, a možná i proto nechtěl riskovat ještě větší potíže.
Reagovat
SubOptikT
Pětikilo v Hamburku bude? Nebo Kycbýl?
Reagovat
Cico93
Snáď to neohrozí jeho štart na OH, to by ma fakt mrzelo;-(
Reagovat
smazaný uživatel
je prostě na konci své kariéry. Federer to samé.
Reagovat
steve79
Bohužel je to tak. U Rogera bych ještě vsadil, že může něco vyhrát. Loni byl ve finále Wimbledonu, US OPEN, turnaj mistrů. Kdyby nebyl Djokovič, tak je světová jednička.
Reagovat
pockerface
Škoda, že alespoň jedno to finále nevyšlo. Dříve mi přišlo, že k těm finále Roger možná přistupoval způsobem: když nevyhraji nevadí, mám spoustu let před sebou, v současné době: když teď nevyhraji, tak už možná nikdy a už jen tato myšlenka, ho musí před každým finále strašně svazovat a to nemluvím o tom, když loni viděl proti komu ho bude hrát :-)
Reagovat
Kozoroh
Ona ta myšlenka, že teď má poslední šanci na titul jde ruku v ruce s tím, kdo proti Fedexovi hraje. Kdyby Anderson loni ve Wimbledonu porazil No1eho, tak by Fedex ve finále hrál s většim klidem, neboť by proti němu nestál protivník, který ho na okruhu mnohokrát přemohl a na ten 8. triumf by dosáhl.
Reagovat
Marduch
Rafíka už tráva stejně nějaký rok nevzrušuje. Veškerý effort logicky upne k USO, aby byl ve hře.
Reagovat
steve79
To je škoda. Jak jsem neměl dříve Rafu moc rád, tak ted mě jeho neučast mrzí. Pro něho musí být ty návraty obrovsky obtížné. Divím se, že na pořád má dost usílí.
Reagovat
steve79
V Doha pak zejména v Monte Carlu, Madridu to vypadalo, že se dostává do TOP formy.
Reagovat
smazaný uživatel
Škoda. Už vidím, jak zase bude Rogerův titul snižován kvůli tomu, že cestou k němu neporazil Nadala. Myslím, že tímhle Rogerova motivace dost klesla a šanci ve Wimbledonu tak budou mít i ostatní hráči.
Reagovat
janek_da
Není Nadal, není konkurence.
Reagovat
PetaM
Poslední dobou je tu jedna zpráva lepší, než druhá.
Reagovat
smazaný uživatel
Mat tvoje problémy :)
Reagovat
PetaM
Tak jsi šťastný člověk. Tvoje problémy bych já rozhodně nechtěl :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ja som :)..A kazdý, koho šťastie nezáleží od správ na TP :)
Reagovat
PetaM
Moje štěstí nesouvisí s tím, co se napíše na TP. Každopádně některé zprávy potěší více, některé méně. Pokud tebe nepotěší zpráva, že tvůj favorit vyhrál, tak je to špatné :D
Reagovat
Cico93
Najlepšia bola táto: Kvitová končí se dvěma "kanáry"
Reagovat
Cico93
A to si človek povie, že na blbov už reagovať nebude, ale niekedy sa nedá odolať.
Reagovat
PetaM
Přesně, taky budu muset zareagovat. Mně se náhodou ten titulek líbil :D Ostuda to byla strašná.
Reagovat
babolat.cz
to zase bude nuda, aspoň budu mít čas na Le Tour de France.
Reagovat
Eriksson.Majkl
Přesně
Reagovat
Cico93
Tak tak
A pôjde aj futbal. No vidíš aspoň Rafa môže ísť podporiť la furiu roja na Euro. ;-)
Reagovat
Mayo
Katastrofa další turnaj bez Býka :/ snáď na Aussie alebo ešte USO v plnej sile, vamos!
Reagovat
Roger_Federer
Kdo jeste veri, v Rafovi podivne zraneni a vykonostni propady a vzestupy?
Tak zase v unoru Rafo.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak vzhladom k tomu, že W je 3 tyzdne po RG tá absencia nie je natolko šokujúca, či?...

Kazdopádne, ak sa zopakuje rovnaký priebeh až do února, tak to už mierne podozrivé bude. Ja verim, ze do OH, resp. Uso bude fit.,
Reagovat
janek_da
Nevíš, jak vypadá jeho kauza s mynistryní?
Reagovat
smazaný uživatel
Netusím, predpokladám, ze ministrina len tak kvákala a bude za to náležite potrestaná..
Reagovat
rod_laver
Nedělám si iluze, že by občanskoprávní spory v jiných zemích EU byly o tolik rychlejší než v ČR. Navíc předpokládám, že se mimosoudně domluví (popud ze strany ministryně). Divím se Rafovi, že mu žaloba stála za to, měl nad tím mávnout rukou.
Reagovat
Stan_Borowitz
No, jestli ve Francii odškodné vysouzené v občanskoprávních sporech podobně směšné jako v ČR, tak nemá ministryně důvod navrhovat jakoukoli dohodu, protože to je pak hodně levná reklama.
Reagovat
Amputace
Dlouho jsem tady četl argumenty podporující nevěrohodnost Nadalových zranění na základě toho, že byl vždy zraněn kdekoli jinde, než v antukové části sezóny, potažmo RG. Nyní se zranil na RG a ty kecy čtu dále. Neuvěřitelné.
Reagovat
Roger_Federer
Keci..,ja proste a ciste:), jeho/tymu vymluvam neverim..
Jsem bez kecu presvedceny , ze v roce 12 stal za dopink a jsem zvedavy jak se jeho nahle zraneni vyvyne v roce 16..A zda se dokaze znova a znova a znova vyhrabat.
Reagovat
Cico93
Ty s tým snáď nikdy neprestaneš. Si fakt myslíš, že Rafu by kryli a Máriu nie?
Reagovat
smazaný uživatel
To je logické. A na Dominika logikou nechoď, bohuzial :)
Reagovat
Amputace
Znovu a znovu... Po zranění v 2014 už se teda moc nevyhrabal... Vyhrabal se v podstatě jednou - v roce 2013. Nebo co máš na mysli tím "znovu" a "znovu"?
Reagovat
a.magerova
http://kazdydenscitatem.cz/wp-content/uploads/2014/02/cit%C3%A1ty-Zdrav%C3%AD-nen%C3%AD-v%C5%A1%C3%ADm-ale-bez-zdrav%C3%AD-je-v%C5%A1echno-605x605.jpg
Reagovat
Kozoroh
Je smutné, že se Rafa odhlásil z Wimbledonu. Tak snad do LOH se dá dohromady.
Reagovat
Pe3k
https://www.youtube.com/watch?v=dDDtIicU0lw

Pro Nadala je to 5 gs v řadě kde neprojde přes 3 kolo,9 gs v řadě kdy se nedostal do finále a 5 Wimbledon v řadě kdy je úplně bez šance. Tyhle rekordy mu musí závidět i Koko_troh
Reagovat
Matti
Jsi prostě ubožák.
Reagovat
Pe3k
Nic víc nenapíšeš? Já alespoň napsal nějaké statistiky, ale ty přijdeš jen s urážkou...Prostě fanda Nadala.
Reagovat
babolat.cz
a ty hater, negativní statistiky,co z toho?
Reagovat
smazaný uživatel
A pre teba je to už tisíci dni v rade, čo ťa pokladáme za hlupáka a 500tý deň v rade, čo si nechytil žiadnu rybu a miliontý deň v rade, čo si sa určite nedostal do finále so žiadnou ženou..:)
Reagovat
Nola
ty si ako obohrata platna, akonahle je, co len slovkom spomenuty Rafa v clanku pribehnes a stale omielas to svoje dokola...
na tvojom mieste by som za existenciu tohto velikana bola velmi vdacna, spocitaj si kolko GS vzdal Djokovicovi....
Reagovat
Cico93
A ako ma prejsť cez 3 kolo keď sa na danom turnaji ani nezúčastní?
Neustále kydaš na FH ale nesiahaš mu ani po členky, zámerne si nájdi čo napísal on po odhlaseni Federera na RG a čo tu vystrájaš ty.
Si fakt odporný hater Nadala čo sa nevie zmierit s tým, že Rafa pravidelne porážal tvojho boha.

Inak pre Rogera to bude už 24 GS z 25 ktorý nevyhraje;-))
Reagovat
smazaný uživatel
Tak hlavně že delas to samy co on , hejtujes Rf upe stejne,ty moralisto z Tater :))
Reagovat
Cico93
Iste, úplne stejne..
Reagovat
Serpens
Ach jo, zase žádný Fedal, i když pravděpodobnost byla vzhledem k žebříčku velmi malá.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist