Nadal se vrací do Davis Cupu, Španělům pomůže v baráži

2. 9. 2013, 16:56
Aktuality 412
Se svým nejlepším hráčem v týmu se letos budou ve Světové skupině Davisova poháru zachraňovat španělští tenisté. Svůj návrat do výběru kapitána Corretji ohlásil Rafael Nadal, který příští týden pomůže Španělsku v baráži proti Ukrajině.
Profily hráčů
Rafael Nadal

Nadal, který letos na kurtech září po vyléčeném zranění kolena, hrál naposledy v Davis Cupu ve finále v roce 2011, v němž Španělé porazili Argentinu. Loni v sestavě chyběl; nejdříve si dával pauzu a poté nemohl hrát kvůli zranění. Nebyl tedy v Praze, kde Španělé prohráli finále s českým týmem, a nenastoupil ani letos v 1. kole, v kterém Španělé nečekaně prohráli v Kanadě 2:3.

"Nadal s sebou do týmu přináší oživení a optimismus. Když jsem s ním mluvil v New Yorku, bylo z něj cítit odhodlání," Alex Corretja. "Je dobře, že je Rafa zpátky, ale stejně důležitá je snaha všech členů týmu," dodal kapitán mužstva, do něhož se vrací rovněž Tommy Robredo, který hrál naposledy v roce 2010, a Fernando Verdasco. Čtvrtým členem je deblista Marc López.

V soutěži o "salátovou mísu" má Nadal ve dvouhře skvělou bilanci 20 výher a jedné porážky, kterou mu hned při jeho premiéře v Davis Cupu uštědřil Jiří Novák.

pva, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

412
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale som si myslel že horšie ako Wimbledon to nemôže byť
ale tak som sa tešil ako napr.

Janowicz potrapi Ferrera
Isner Nadala
ako Federer bude vzdorovať Rafovi
Djoko - Del potro z toho take nič nebude

Sam - Petra z toho take nič
Serena Kerber tiež nič
Aga tu neriešim 8 hier za sebou prehrala
veľa prekvapeni
hlavne u žien

Tak aspoň nech Tomáš da Wawru
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Nadalovi ti potencionalne lepší hráči padaju
Isner . Fedex - Ale Rafa by si s nimi v súčasnej forme poradil

ale on si ten lachši los nevybral ale zaslúži si to pre tie jeho bľave kolená

Ale to nevysvetliš hlavne tým ktorí mu nepraju a fanúšikom Djoka a Andyho
Ti budu ešte 3 roky vypisovať ako Rafa došiel k titulu keď k nemu samozrejme dojde

čo si myslim že dojde

PS. Rafa ešte na turnaji nestratil podanie
Reagovat
smazaný uživatel
"ale on si ten lachši los nevybral ale zaslúži si to pre tie jeho bľave kolená"

Aby si nekdo zaslouzil lehci los kvuli "bebicku", tak to jsem jeste neslysel :-D Ty komiku jeden... :-)
Reagovat
smazaný uživatel
si nepochopil
to som len tak napísal ako
zato že sa natrapil vynechal 7 mesiacov, že sa mu to teraz vracia s tym žrebom
Reagovat
smazaný uživatel
Ja jeho zreb nijak neodsuzuju...jenom me pobavila ta veta jak byla napsana :-) To ze mu povypadali ti hraci, kteri ho mohli potrapit (nemyslim si porazit), tak to je proste soucast tenisu.
Reagovat
smazaný uživatel
Rano se probudim a co nevidim :-O Federer porazen ve trech setech Robredem. Robredo neni spatny hrac a nepredpokladam, ze to byl stejny Tommy, ktery uhral v Cinci na Berdycha jen 3 gamy ale hrac jako Roger by se s antukarem na hardu mel vyporadat. Navic to byla prvni Fedexova porazka z jedenacti zapasu. Myslim ze odted definitivne (alespon prozatim) zanika "Velka Ctyrka" a stava se uz jen "Velka Trojka".

Gratulace Richardovi k ctvrtfinale. Doufam ze udola i Davida.
Reagovat
smazaný uživatel
Hm, zase turnaj plný překvapení.... Tak dneska mám zajímavé zápasy, hlavně Toma, doufám, že do toho dá všechno a já ho uvidím, jak se raduje z vítězství :)))
Reagovat
smazaný uživatel
věřím mu, má dobrou formu a snad si ji podrží, i když to bude proti Wawrinkovi určitě těžký. Zase zápas až od jedný v noci, snad se aspoň vybláznilo počasí včera, aby se to nemuselo přesouvat bůhvíkam.

Rogera mi bylo včera až líto (ale fakt dělal hrozně blbý chyby), i když Tommyho mám ráda a výhru jsem mu přála. Nicméně jsem poučená pro příště, že žádný přehraný očekávání předem, ani jeden ze zápasu DelPo/Djok a Nadal/Federer se nekoná :-(
Reagovat
smazaný uživatel
Až od jedný? Já myslela dřív, ještě jsem to nezkoumala.. Tak víš co, podívej jak hrál Tom s Kudlou, to by člověk brečel a pak hraje s Julienem jedna báseň.. Stana určitě nepodceňovat. Rogera jsem nedokoukala, jen jsem chvíli jukala na Kohlschreibera, ale pak jsem už nevydržela. Zázrak se bohužel nestal..
Reagovat
slacker
Porazit Kudlu ve 3 se pocita a neni na tom nic k breceni. Kdyz bude Petra hrat jak ponocna ale bude davat souperky 2x 7:6 tak mi to vadit nebude.
Reagovat
smazaný uživatel
Zapas je psany na 23:00 naseho casu ale realne to vidim spise od pulnoci (snad nebude prset). Jinak Wawrose se bojim vice nez pak pripadne Andyho...Nebude vubec jednoduchy souper a oba se dost dobre znaji, takze to budou spise takove sachy.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak já vycházela z ofi programu, kde mají "not before 5:00p.m

http://www.usopen.org/en_US/scores/schedule/schedule15.html

Ale jestli dřív, tím líp.
Reagovat
smazaný uživatel
Psala jsem o tom, jak hrozně chvílema hrál... Ty jsi na Petru už vyloženě vysazenej co? :))) Tak už ji nech prosímtě žít, viděl jsi sám, jak z toho byla nešťastná, tak trocha lidskýho pochopení by od tebe neškodila ne? :)) K sobě ho určitě máš :)))))
Reagovat
smazaný uživatel
omlouvám se za mystifikaci, jsem to blbě spočítala, fakt je to od 23.00 hod. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
V poho, o nic nejde, já bych se pak stejně mrkla, hlavně, aby vůbec hrál :)) Už se moc těším, ještě mám dneska Káťu a Serenu, tak čekám zase přísun bodíků, zasekla jsem se a tvrdnu na jednom místě..:)))
Reagovat
smazaný uživatel
tak furt lepší nehýbat se na jednom místě (pokud to teda není to poslední), než fičet postupně dolů, jak se to daří mě. Propříště to musím promyslet nějak líp :-)
Reagovat
Rafaeoli25
Stoprocentní spokojenost dnes, jak Rafovi, tak i Robredovi, Ferrerovi a Gasquetovi přeju, takže paráda :-)
Reagovat
Sonja
Achjo, jsem hodně zklamaná:-((((
Richardovi gratulace...
Reagovat
Sonja
http://www.atpworldtour.com/News/Tennis/2013/09/36/US-Open-Monday-Roger-Federer-Reacts-To-Robredo-Loss.aspx
Reagovat
J.M.
No, docela mě překvapila ta sebekritika ve větě "Ani to není takové zklamání. Kdybych dál hrál takto, stejně bych neporazil Rafu, ale ani Kohlschreibera". Takhle dřív nemluvil. Vůbec, v poslední době trochu krotí svůj věčný optimismus ohledně výhledů krátkodobých, ale i dlouhodobých. Nedávno už asi poprvé v životě neřekl, že chce hrát ještě mnoho let, ale jen že když se dá do pořádku, tak to snad ještě nějaký čas půjde. Je to zvláštní. Ale aspoň to vidí střízlivěji než dřív, kdy po takových výkonech říkal, že hraje dobře a všechno je na dobré cestě.
Reagovat
Sonja
Otázka je, jestli takhle nepřemýšlel už během zápasu...protože jestli jo, není divu, že prohrál.
Reagovat
Rafaeoli25
Roli nikdy nerezignujícího bojovníka na krev opět potvrdil Ferrer, který má sf prakticky jistý, ať už bude jeho soupeřem Richard nebo Miloš, protože ti budou po dnešním mači totálně vyšťavení, jeden jak druhý..
Reagovat
smazaný uživatel
Medzi štvrtým kolom a QF sú dva dni voľna..To je luxusný odpočinok. Myslím, že David nemá nič isté..Teda jedinou jeho istotou je, že turnaj nevyhrá :)
Reagovat
Rafaeoli25
Tak Raonič doslova mele z posledního, ten na tyhle maratony prostě neni stavěnej..
Reagovat
smazaný uživatel
Prosím Gasquete, nenech toho NEGentlemana vyhrát! ...
Reagovat
Rafaeoli25
Tak David má hned dvě jistoty: že nevyhraje titul a že nebude ani ve finále. Zase jen už skoro tradiční sf, přesto respekt..
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně, stabilita.. Né vypadnout v prvním kole s Darcisem :D
Reagovat
Rafaeoli25
Nebo ve druhym se Stakhovskym :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Taky dobrý no :-DD
Reagovat
Sonja
To je s prominutím hodně otravná stabilita...na jednu stranu respekt, ale David je prostě jistota, co se týče soubojů proti lepším hráčům. Kdyby byl radši jednou vynikající a podruhé marný...aspoň by se nevědělo, co od něj čekat, a člověk by byl v pnutí.
Reagovat
Rafaeoli25
Holt od Davida se maj Rafa a Roger co učit :-)
Reagovat
smazaný uživatel
To sice jo, ale takhle se musí uznat jeho fyzicka, je v neustálem zaprahu jezdí na 250 hodně a i na těch větších turnajích dochází většinou do sf a já jdem NIKDY neviděl aby mu došli síly. .
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem* samozřejmě
Reagovat
Rafaeoli25
Tak Berdych a Tsongou taky málokdy top3 zaskočí, jen jsou míň stabilní než David..
Reagovat
Sonja
Co povidáš, oba uměj porazit Federera a Andy i Murrayho...
Reagovat
Sonja
A to mi přijde teda lepší než bejt stabilní fackovací panák:-D (promiň, Davide)
Reagovat
smazaný uživatel
Omlouvám se Sonjo, ale Federer už není takový skalp jako býval. .
Tsonga porazil někdy Murrayeho..? :)
Reagovat
Sonja
*Tomáš i Murrayho

Jdu spát.
Reagovat
Sonja
*Tomáš Murrayho...samozřejmě.

Jdu spát.
Reagovat
Sonja
Vždyť píšu, že Tomáš Murrayho, ne Tsonga...ale oba (Tsonga i Tomáš) Federera.
Tsonga ho dokázal porazit, když ještě Federer byl cenný skalp.
Reagovat
smazaný uživatel
Sladké sny :3

Taky jdu..
Reagovat
Rafaeoli25
Tsonga neporazil někoho z trojice Rafa-Nole-Andy už zatraceně dlouho, tipuju tak dva, ale spíš tři roky..
Reagovat
J.M.
Já jsem tedy viděl hodněkrát, jak Ferrerovi odešly síly. V zápasech s nejlepšími hodně často (co třeba Miami?) Podle mě je ta jeho výdrž trochu přeceňovaná, byť je samozřejmě obdivuhodná.
Reagovat
Rafaeoli25
Doufám, že se dneska dívá na zápas s Raoničem ten chytrák, co tu po Montrealu tvrdil, že Gasquet nemá v první desítce co dělat. Snad už takový blbosti kecat znovu nebude..
Reagovat
Fandina
Gratulace Rafovi. Nejdřív k oblečení. Moc mu tohle tmavé slušelo a pak ke hře. Dva poslední sety super a dva první super Kohli. Pěkný zápas. Mám oba dva ve Fantasy tak jsem si to užívala a dopadlo to podle předpokladů.
Reagovat
smazaný uživatel
Fandím Kohlschreiberovi a i přes jeho skvělý výkon (jeden z nejlepších co jsem od něj viděl), tak se prostě ukazuje, že na druhé straně je zřejmě ( ikdyž to říkám nerad) momentálně nejlepší hráč světa, přál bych si aby to tak nebylo, ale asi je to tak.. Nadal těžko najde přemožitele ( Berdych, nikomu jinýmu proti němu nevěřím)
Ale aspoň, že Nadal se už trochu zapotil a Kohli mu byl důstojným soupeřem, škoda té smeče na startu 4. sady, přeci jenom se ten set mohl vyvíjet jinak..
Příští zápasy (tipy) : Youzhny - Hewitt - 3:2 (Velká bitva)
Djokovič - Granollers - 3:0 (Co jiného)
Berdych - Wawrinka - No... 3:1 ?
Murray - Istomin - 2:3 ( Tady to risknu :D)

Robredo - Nadal - 0:3
Gasquet - Ferrer 1:3 Raonič (snad ne) - Ferrer 2:3
Reagovat
Sonja
Ty jsi zvláštní týpek...nikomu jinýmu proti Rafovi nevěříš než Tomášovi, který s ním má asi nejhrozivější bilanci ze všech hráčů na okruhu?
Reagovat
smazaný uživatel
Beru to s ohledem na styl.. Djokovič, Murray prostě nadala s tím co hrají neuhraji, nebo si myslíš, že ano?
Reagovat
smazaný uživatel
David Ferrer porazí Nadala, uvidíš , že jo...
Reagovat
Sonja
Myslím, že větší šanci než Tomáš maj oba zmiňovaní- Novak i Andy...přesto malou.
Reagovat
smazaný uživatel
To víš, že jo :D A s Istominem ve finále bych řekl?
Reagovat
smazaný uživatel
Tak dobře no.. Novak moožná, ale Murray? Noo, ten vypadne s Istominem :-DD
Reagovat
Rafaeoli25
Dobrej vtip s tim Davidem :-D
Reagovat
Sonja
máš recht, Tomáš by podle mě vzal Nadalovi víc gamů:-D
Reagovat
smazaný uživatel
Že Rafaeoli? :D

Doufejme, že setů Sonjo :D
Reagovat
smazaný uživatel
Zajtra ma čakal vysokohorská turistika, Rafa mi dnes ubral zo zdravého spánku, snáď mi tá hodinka navyše nebude chýbať :)

Každopádne, Kohli bol viac, než zdatný súper..V prvých dvoch setoch to bola neskutočná drina..Kohli doposiaľ odohral s Rafom mimo antuku 8zápasov a v každom z nich mu zobral minimálne set(!!!)...Kto sa može pochváliť niecim podobným?..Možno aj preto sprvoti ustrašený Nadal, mám pocit, ze tú bilanciu mal Rafa trochu v hlave..

Každopádne, čaká nás QF s viac, než prijatelným súperom..Prišli sme síce o velký ťahák turnaja, no na otázku ako by prípadný zápas RF vs. RN dopadol dal dnes jasnú odpoveď pán Robredo..

A mimochodom, podarilo sa už niekomu v open ére prejsť do QF bez straty servisu?..Pokladám to za obrovskú raritu, o to viac, že na druhej strane kurtu stáli mimo Dutra Silvu veľmi solídni súperi a hráči na returne..
Reagovat
Matti
No co si pamatuji tak zrovna RAfa, když posledně vyhrál Us Open tak šel taky daleko bez ztráty servisu. Myslím, že ztratil až ve finále. Ale nejsem si jistý.
Reagovat
smazaný uživatel
V roku 2010 stratil cestou do finále servis len 5krát..Zhodou okolností si to pamatám..V samotnom finále ho potom stratil častejsie, nez v celom turnaji predtým..
Reagovat
Rafaeoli25
No a mrzí mě, že neuvidim dvaadvacátou výhru Rafy nad Rogerem, nicméně Tommymu to moc přeju, protože je sympoš a velký dříč a dobrý technik, na jehož tenis se rád koukám, je paráda, co předváděl na RG a teď i tady, návrat snů jako v případě Haase..klobouk dolů a srdečná gratulace oběma!
Reagovat
smazaný uživatel
Robredo to byl pro Federera brutální los, hrál skvěle.
Reagovat
Rafaeoli25
Robredo má na hardu asi životní formu, fakt paráda..
Reagovat
Rafaeoli25
Jinak počasí tam musí dneska bejt strašný, protože totálně propocení jsou úplně všichni bez vyjímky. Asi obrovský dusno po tom dlouhym dešti..
Reagovat
Rafaeoli25
Rafa dnes hodně chyb, nicméně přesto velmi dobrý výkon, o čemž svědčí nejen 20 breakballů, ale i to, že slušně returnující Kohlíkoví sám zatím nabídl jeden jediny za tři a půl setu..
Reagovat
smazaný uživatel
BB 1/15..

Ak by sa Ramirez Hidalgo k tým BB dostal, mal by stopro lepšiu bilanciu..To je neuveritelné, snáď rekordné číslo u Nadala..
Reagovat
Sonja
:-DDD
To je fakt mizérie no. Ale nekoukám, takže nevím, jestli na ně třeba nehraje Kohli tak skvěle?:-))
Reagovat
smazaný uživatel
Na 12B pokud se nepletu trefil Kohli 1. Servis..
Reagovat
Sonja
To je fajn...Rafa může mít klidně 3/50, ale všechny budou znamenat výhru setu, tedy zápasu:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa si doposial na turnaji neprehral servis, no až ten posledný bol ozaj doležitý..Onehdy s Darcisom po prvom sete prehranom v TB podával v sete číslo dva na víťazstvo..Nevyšlo to a prehral celý zápas..Dnes sa história mohla opakovať, nebolo k tomu daleko..Teraz by sa mu už malo dýchať ľahšie..
Reagovat
smazaný uživatel
Kohli nevadí, teď ho smeteš..!
Reagovat
Mayo
vamos RAfa !!! pome chlape...
Reagovat
Mayo
mňa porazí ako returnuje ten Nemec :O .. Rafa zišiel by sa servis z uso 10
Reagovat
Sonja
Tak se to dělá, Miloši:-)
Ještě jeden!
Reagovat
smazaný uživatel
Dopodávaj Rafa, hlavne dopodávaj..

Inak Kohli je v tvári z urcitých uhlov velmi podobný Rosolovi..Verím, že iba v tvári..
Reagovat
Fandina
S tím Rosolem máš trochu pravdu a víš, že když porazil Lukáš Rafu, tak před ním Rafu porazil Kohli a Lukáš pak zase ve Wimblu s Kohlim prohrál? Nevím nevím, třeba Kohli dneska Rafu dá ... úsměv
Reagovat
Fandina
Jinak mě je jedno kdo z nich dvou dneska vyhraje, například ve Fantasy mám oba ... úsměv
Reagovat
Sonja
Tak nejdřív gratulace Davidovi.

Tipsa si to bohužel dost pokakal sám...na druhou stranu ho musím pochválit za výkon. Konečně o sobě zas dal vědět v pozitivním slova smyslu:-)
Reagovat
Mayo
Rafa brejk konečne !
Reagovat
Sonja
Co tam dělá ten Kohli? Snad nechce prohrát s Rafou...
Reagovat
Mayo
no cemment
Reagovat
smazaný uživatel
Pojďme, Nadal už neví.. Trpělivě přes backhand a jdem do breaku.. !!
Reagovat
smazaný uživatel
Aby mi este nebolo lúto za Isnerom..Dva z troch BB jasne hratelné..Tenisové zákonitosti hovoria jasnou rečou, nevyuzit 0:40 na príjme = Vzápätí prehrať servis, poťažmo celý set..
Reagovat
Stan_Borowitz
No, Nadal dnes s těmi breakbally zatím zachází dost podobně jako Federer...
Reagovat
Sonja
Kamarádská solidárnost. Mohl by i stejně prohrát...
:-D
Reagovat
Mayo
zase nevyužil 0:40 !!! och
Reagovat
Sonja
sakra!:-(
Reagovat
Fandina
Ríša 1:1 na sety, tak ještě dva Richarde. Go go go!
Reagovat
Sonja
Kušuj, Richarde, Miloš potřebuje zkorigovat věkovej průměr čtvrtfinalistů.
Reagovat
Fandina
Miloš má ještě čas, věk se posunuje, viz dneska Tommy staroch porazil jiného starocha :-). Richar potřebuje také něco vyhrát!!!
Reagovat
Reti64
Čtvrtfinále Tommy vs Kohli?:-)
Reagovat
spaniel
Nic, jdu na kute. Kohli jeste 2!
Reagovat
smazaný uživatel
Zatial z videného, Kohlimu ide náramne BH, do ktorého mu všetko Rafa tvrdohlavo hrá..Naopak Nemcova taktika hrať všetko Rafovi do BH vychádza, Rafov FH vypojený a keď sa k nemu aj dostane, chýba potrebná agresivita..Celkovo mi príde Rafa zakríknutý a taktiež sa potí jak kôň..Verím, že dnešok nebude pohrebiskom pre favoritov..
Reagovat
Bob
Tommy gratulace, Rafo zaber!
Reagovat
Sonja
Rafo, kašli na to. Fedal už nás beztak nečeká, tak nech postoupit Kohliho.
Reagovat
Mayo
načo sa mu každú výmenu tlačí do backhandu nechápem...
Reagovat
Mayo
dpč tam
Reagovat
Sonja
dpč zpátky
Reagovat
smazaný uživatel
Jedeme!!!!
Reagovat
Denis92
ach..mohlo radsej prsat :D
Reagovat
smazaný uživatel
A Rafa končí taky Kohli hraje jako Bůh...
Reagovat
Sonja
:-D Ani božský Kohli nevezme Rafovi set...
Reagovat
Mayo
no už ma dosť sere
Reagovat
smazaný uživatel
Sonjo, set ne, 3 sety ;')
Reagovat
Sonja
:-DDDDDDDDDDDD
Kohli nemůže vyhrát, ale set je obrovskej úspěch.
Reagovat
smazaný uživatel
Nemůže, musí.. Smát se budu já :P
Reagovat
Denis92
Myslim,ze je najvyssi cas sa realne zaoberat myslienkou ci ma zmysel pokracovat..anglicki komentatori na ES to krasne vystihli ked povedali,ze ak Roger prehra tento zapas mal by skoncit..toto niesu vykony a vysledky hodne jeho mena a nikto si ho nechce pamatat pre zapasy ako bol tento..
Roger vravi,ze neni vsetko len o vitazstvach a tenis stale miluje a chce hrat dokedy to bude mozne,ale aj on by mal realne zvazit ci to fakt stoji zato,vsetko co dosiahol chce "poslapat" takymito mizernymi predstaveniami..
Tu zufalost co dnes predviedol na breakballoch som este nevidel.
Uz nikdy ziaden GS nevyhra,to je viac nez jasne..
Skutocne by mal teraz s cistou hlavou porozmyslat nad tym,ci ma zmysel pokracovat.Najlepsie by bolo dat si pauzu,poriadne sa pripravit na zaver,dat vsetko do turnaja majstrov a po nom ukoncit karieru..bolo by to tazke pre neho,fanusikov a cely tenisovy svet ale bolo by to lepsie..
Reagovat
spaniel
Bez do prdele, seriozně. Takoví jako ty jsou nejlepsi. Fandové na baterky. Uvědom si ze Roger neni projekce tvých snu a ze je to jen člověk. Podobne kecy jsem poprvé četl uz 2009. A co si jako poslape? Jakože pokaždé kdyz prohraje, tak se mu odečte jeden GS?
Reagovat
Mayo
vamos Rafa ty trulo nevyužiť 3 setbole v rade :/
Reagovat
Sonja
Zajímalo by mě, co řekne Rafaeoli při pohledu na Rafovo cestu do finále GS, když se včera vysmíval Novakově do ČF.
Reagovat
J.M.
Robredo hrál velice dobře. Držel, všechny kritické situace ustál, ve vhodnou chvíli přitlačil. Problém pro mě je, že je hráčem, který takhle nedokáže hrát stabilně, těžko tohle proti dalšímu soupeři zopakuje.

Roger by se už asi opravdu po konci sezóny měl zamyslet, jestli nepověsit raketu na hřebík. Ono není vůbec potřeba se na US Open loučit po posledním zápase nějak pompézně po americku, předem to vyhlašovat... Tohle už není Roger Federer, a už hodně dlouho. A nic nenasvědčuje tomu, že to ještě někdy bude hodno jeho jména. Ani v tom Cincinnati to nebylo nic moc, s Nadalem hrál pouze míň příšerně než jindy, ale rozhodně ne skvěle. Jsem skoro i rád, že do čtvrtfinále nepostoupil, protože první zápas s Nadalem na US Open odehrát zrovna v tomhle věku, kdy už prostě nestíhá a je ve všech parametrech daleko horší než býval, to by nebylo fér, už kvůli těm hloupějším z komentátořů, které by k tomu byly. Celou jeho letošní sezónu je jeho nejtypičtějším rysem naprostá neschopnost proměnit cokoli. Tak jako s teď Robredem. Miliony šancí si ještě pořád dokáže vytvořit, protože v ruce to pořád má víc než skoro kdokoli jiný, ale nepromění ani jednu, a je to pořád dokola v těch prohraných zápasech, právě proto, že je celkově horší a nepřesnější než býval, a v těch kritických chvílích už ta úroveň nestačí. To je zatím ta první fáze. Další fáze časem bude ta, že už si nevytvoří ani ty šance. Čili proto ta první věta odstavce.
Reagovat
Fandina
Nepohřbívala bych ho. Přece jenom, ještě vloni byl světovou jedničkou. Letos je to bída, ale ono se dá odejít důstojně kdykoli. Když je to s noblesou, klidně i na 100 místě ... úsměv
Reagovat
a.magerova
Njn...
Ale ještě bys nemusel mít pravdu ;-/
Reagovat
J.M.
Vloni byl o rok mladší, což je daleko větší rozdíl než by se zdálo. Od loňského Cincinnati už se mu pořádně nepovedl jediný turnaj. A 31 nebo 32 je daleko větší rozdíl než 26 nebo 27. Právě věk 30-32 je prakticky u všech velkých hráčů minulosti zlomový, najednou to, prakticky přes noc, přestane jít, a už se to nikdy nevrátí. Tam je opravdu nějaká fyziologická příčina, kdy po určitém počtu odehraných let a zápasů už tělo upadá. Jenom 3 hráči v historii dokázali vyhrát grandslamový titul ve věku 32 nebo vyšším, což myslím mluví za vše. Ale nikdo v tom věku už nebyl na vrcholu, najednou z roku na rok všichni v tomto věku začnou prudce klesat žebříčkem, jeden rok jsou na vrcholu, a další už se sotva drží v desítce. Roger není v tomto nijak výjimečný, jde to na něj prakticky stejně jako na všechny ostatní.

Mně ani tak nejde o ten řebříček, jako o předváděnou hru, a na tohle jeho trápení už se mi fakt blbě dívá. Ze zápasů jako je ten dnešní nemůže mít radost ani on sám, a on sám pořád říká, že hraje proto, že ho to baví. A takovýchto zápasů má čím dál víc.
Reagovat
Stan_Borowitz
Souhlas, jen si myslím, že to není o fyzické, ale o psychické opotřebovanosti. Nějak se už podle mne nedokážou soustředit stejně jako dřív. Od toho se pak vše odvíjí - rychlost reakce, schopnost číst hru, vyšší počet jednoduchých chyb z lehkých pozic atd.
Reagovat
Fandina
Já mám dojem, že se věková hranice neustále posunuje. Tommy Haas a dneska Robredo jsou toho zářným příkladem. Oba měly pauzy a teď dozráli a jsou zase skoro tam, kde byli před časem. Rogera bych ještě nepohřbívala. Pořád jsou mnohem mladší, kteří hrají daleko za ním a u něj není nějaký důvod devastace jména, co si uhrál mu nikdo nevezme.
Reagovat
J.M.
Hranice se neposunula. Posunuje se hranice v tom, že mladá generace dnes stojí za prd tak jako nikdy v historii, tudíž ti starší uhrají na turnajích o pár kol víc, protože není taková konkurence. Ale to je tak vše.

Tommy Haas byl zamlada světovou dvojkou a jedním z vážných kandidátů v bojích o GS tituly. To už dnes zdaleka není. Robredo na tom taky býval daleko líp. Navíc Haas je služebně daleko mladší než Roger, má odehráno asi o 300 zápasů míň - to je pro Rogera několik sezón! Robredo má o 400 zápasů míň než Roger. Věk tenisty je do značné míry dán opotřebením, fyzickým i psychickým, a není opotřebovanějšího hráče než Roger.

Není žádný hráč, který by ještě po dvaatřicítce dokázal hrát svůj nejlepší tenis. Ani dnes, ani předtím. Pokud se to Rogerovi povede, bude to unikát. Samozřejmě Rogerovi by stačilo i nějakých 85-90 procent toho, co býval. Ale to on dovede i dnes - jenomže ne konzistentně, nekolik zápasů po sobě. To je jeho největší problém, a to je obecně problém "starých" hráčů. Nedokážou už tak rychle a opakovaně regenerovat síly. Roger letos na AO, FO, Ve Wimbledonu i na US Open dokázal v prvních kolech zahrát skvěle. Ale pokaždé kromě AO z toho byl propadák nebo aspoň hořké zklamání (a i na AO to bylo obdobné, prostě už došly síly, jenom to byl teprve počátek trendu, potom už docházely síly dřív). Takže problém je hlavně v tom jak vydržet celý turnaj. Na menších to pořád může občas jít. Na grandslamech... No, těžko říct. Musel by přijít nějaký nový, svěžejší Roger, třeba si dát větší pauzu.
Reagovat
J.M.
Tak ano, psychické opotřebení v tom určitě hraje velkou roli. Ale ona i ta psychika souvisí s fyzickou stránkou (a naopak). Když je tělo v horším stavu (ať už zdravotním stavem, únavou nebo věkem), jsou pomalejší reakce, horší soutředění, motivace atd. Není náhoda, že staří lidé jsou i psychicky, duševně čím dál zpomalenější, což se projevuje i na jejich mluvě, reakcích, vybavování si věcí atd.
Reagovat
Fandina
Samozřejmě, že Tommy jeden i druhý nejsou tam, kde byli kdysi, ale obecně jsou na tom líp, než ostatní a to jsou starší. Já pochopitelně nemohu předvídat, jestli Roger ještě někdy vyhraje jakýkoli turnaj, ale pořád je na tom herně líp než kde kdo okolo něj. Pořád je tu šance vyhrávat. Dnes to od něj nebylo nic moc, ale jak jsem řekla, podle mě nebyl úplně ve své kůži od začátku. Ale samozřejmě to tak být nemusí.
Reagovat
J.M.
Tommymu (asi i druhému) hodně prospěly pauzy, díky nim je tenisově mnohem mladší než říká věk. I sám to říkal. To je docela specifický případ, který nejde zobecňovat na takové hráče jako je Roger. Roger jede už skoro 15 let nonstop, a to se nedá v takovém tempu o moc déle vydržet.

Já taky neříkám, že Roger už nemůže nic vyhrát. Může, ale spíš už jen vyhrát než vyhrávat. A hlavně už víc než rok nezahrál jediný turnaj, kde by se mu podařilo hrát celý turnaj dobře. To není vůbec dobré znamení, to, že úplně na každém turnaji bez jediné výjimky po několika kolech odpadne (i Halle, jediný titul za poslední rok, byl stejný případ, jenom mu to tam v té konkurenci i trochu se štěstím stačilo). Spíš to potvrzuje, že už je opravdu opotřebovaný. Třeba se chytne v halové sezóně, třeba mu pomůže pauza na konci roku a v lednu bude zase svěží... Ale tak svěží jako ještě v první půli roku 2012 už asi ne. A jak říkám, ani tak nejde o ty tituly (těch už má dost), ale hlavně o to, aby nepředváděl takové příšerné zápasy, kdy jsou z toho i komentátoři rozpačití. Když bude prohrávat nějak "normálně", kdy si člověk řekne dobře, v posledních kolech už jsou dnes lepší hráči, tak OK. Ale z jeho letošních výkonů až mrazí.
Reagovat
Fandina
Dneska samozřejmě nic moc, ale zase aby to byla nějaká ostuda, to bych neřekla. Je potřeba si uvědomit, že Tommy opravdu hraje dobře. Nedávno porazil i Tomáše. Podle mě to nebyla žádná ostuda pro Rogera. Jinak vím, že měl Tommy Haas přestávky i kvůli rodičům a samozřejmě že každý je specifický, nejde to porovnávat. Roger si letos moc turnajů nenaplánoval, pak nějaké přidával a celkově toho moc nenahrál. Třeba na příští rok toho naplánuje víc, aby nevyšel z rytmu. Jinak si vezmi Hewita, jak před 9 lety tady vyhrál a včera zahrál super výkon a všechny nadchl.
Reagovat
Fandina
Oprava Robredo porazil Wawrinku atd. chyba, s Tomem prohrál.
Reagovat
Reti64
Jarda Jágr má za sebou mnohem více zápasů i sezón než Roger a stále je v pohodě:-)
Reagovat
Fandina
Jágr a nebo Dominik Hašek ... úsměv
Reagovat
J.M.
Jarda Jágr je už jen stínem toho, co býval. Rychlost už dávno není co bývala, produktivita taky. Je to už "jenom" velmi solidní hráč, s velkými zkušenostmi a schopnostmi. Kdysi býval nejlepší. Hašek už taky nebyl tak dobrý jako dřív. A hlavně hokej je jiný sport než tenis, tam se dá vrcholově hrát i po čtyřicítce, byť i tam už to zpravidla v takovém věku není ono.

Ani tenisté po třicítce, včetně Rogera, se neliší - tenis hrát nezapomněli, pořád toho hodně umí, ale ten postupný sešup tam je vždycky. Jinak to nejde. Tenis je hodně brutální sport, který hráče fyzicky i psychicky udolává, postupně, rok za rokem.
Reagovat
J.M.
To mi připomnělo, že jsem myslím kdysi někde četl, jak o tom mluvil Lendl - že tu změnu na svém těle taky po třicítce pocítil, v podstatě náhle. Zpočátku v takových těch trhaných, prudkých pohybech, které už šly hůř než dřív. On na tom byl Lendl velmi dobře fyzicky i po třicítce, ale tenis je hodně založený právě na výbušnosti a rychlých pohybech a na špičkové úrovni i malý rozdíl hraje velkou roli.

Ale kdo ví - třeba se jenom Rogerovi zhoršil zrak a potřeboval by kontaktní čočky. :-) Byly i takové případy.
Reagovat
Reti64
Jarda rozhodně žádným stínem není. Viděl jsem všechny zápasy Bostonu v play-off a sleduju ho dost dlouho na to, abych věděl, jak to je:-)
Reagovat
J.M.
Ale vždyť i on říká, že už není tak rychlý jako dřív. To myslím není něco, co by někdo popíral. Pořád je šikovný, ale ty fyzické parametry už dávno nejsou co bývaly. Stejně tak to, že už dávno nevévodí tabulkám jako kdysi, myslím není něco, o čem by se dalo přít. :-) (Art Ross Trophy naposledy získal v roce 2001.)
Reagovat
dappe
No snad ty příspěvky nemyslíš vážně. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Roger, sezóna jak lusk..
Reagovat
a.magerova
Rogerovi jsem prohru nepřála :-/
Reagovat
Amputace
Tak, tak.
Reagovat
kada.tom
Federer je venku, výborně :-) Takže Tomáš bude světovou pětkou i po US Open, super :-))
Reagovat
Denis92
Ja sa na takehoto Rogera nedokazem pozerat :/
Reagovat
Mayo
je mi ľúto Rogera :/ na ten skvelý súboj som sa tešil...ale Robredo hral dobre aj keď samozrejme RF hral biedne
Reagovat
Fandina
Rogerovi není dobře. Od začátku se víc potil než jindy.
Reagovat
a.magerova
Jj potí se od začátku velmi :-/
Reagovat
spaniel
Je dnes dusno. Hodne se potí uz druhy rok.
Reagovat
J.M.
Roger se potí skoro celou sezónu. Jenom si toho lidi ještě pořádně nevšimli, protože mají pořád v hlavě ten obraz Rogera zamlada, to zažrané klišé. Docela komické to bylo na French Open, kde komentátor, zvyklý léta na to, že se Roger nepotí, se během zápasu tak žertovně ptal, jestli bude mít Roger se soupeřem nějaký problém, jestli se třeba i trochu zapotí... Přitom z Roger už v tu dobu byl jak když vyleze z bazénu.
Reagovat
a.magerova
Jj máš zase pravdu, ale když my si toho potu všímáme víc ve chvílích, kdy se s ním potíme tady ;-)
Reagovat
Fandina
Připadalo mi, že dneska se potil hodně už od začátku. Jindy to tak není.
Reagovat
Amputace
Sice to Robredovi přeju, je to velký sympaťák, ale zároveň si opravdu přeji čtvrtfinále Nadal-Federer. Ale teď už je asi hotovo. Doufám, že se Rafa nezblázní a Rogera nenapodobí :D
Reagovat
Denis92
Roger..este nikdy si ma tak nenahneval a zaroven sklamal ako dnes
Reagovat
spaniel
Jo, on by totiž mohl hladce vyhrál, ale proste se rozhodl ze te nasere :) Je ve velké krizi a ukazuje se, ze z ni neni venku a toto ho muze poslat jeste niz. Ale nemohli jsme čekat ze bude na veky v top 3 a vyhrávat GS. Jednou to přijít muselo.
Reagovat
Denis92
on to aj mal hladko vyhrat..ak by nebol taky zufaly na BB,tak kludne mohol vyhrat 3-0 namiesto takej prehry..prve 3.kola predviedol slusny vykon a ten keby dnes zopakuje urcite vyhra..ked toto porovnam s vykonom proti nadalovi tak mi je smutno..
Reagovat
spaniel
On ten výkon urcite zopakovat chtel, ale z nějakého důvodu mu to nejde a je nervózní a ztuhly od zacatku. Treba je to tím čekáním a přesunem na jiny kurt.
Reagovat
Sonja
Dnes mě taky Roger poprvé naštval prohrou...
To tak bejvá, když se člověk na něco těší (čtvrtfinále Federer-Nadal). Hrůza:-(
Reagovat
Mayo
na US Open im neni súdené sa stretnúť :/
Reagovat
kada.tom
Tommy: udržet, doservírovat!
Reagovat
a.magerova
Teda nechci sýčkovat, ale začínám mít obavy veliké :-/
Reagovat
smazaný uživatel
Tvůj milovaný Rožér je zoufalá psychická troska. A nejenom dnes. Kašli na něj a jdi spát!
Reagovat
spaniel
Pleteš si ho s tvoji mamkou.
Reagovat
a.magerova
Pyšná, když vyhrává, věrná, když prohrává ;-)
Reagovat
kada.tom
Janko, Janko ...
Reagovat
Denis92
tak tieto BB boli zaciatok konca pre Rogera,ale moze si za to sam..
Reagovat
spaniel
Nevim kolik je to na body, podle me celkem vyrovnané, ale každy dulezity bod bere Robredo.
Reagovat
Denis92
pretoze mu ich Federer daruje
Reagovat
Sonja
On už určitě na těch brejkbolech přemýšlí, jak ho zas zazdí...:-/ Nevypadá to dobře.
Reagovat
Amputace
Přesně tak. Hodně mi to připomíná některé zápasy Djokoviče a Nadala z 2011 v tomto směru..
Reagovat
Denis92
tak to je neskutocne!! nikdy som nevidel taku mizeriu na BB,najma co sa tyka hry
Reagovat
Vojtiik
to je diagnoza na tech BB
Reagovat
Sonja
Tipso!!!:-( Servíruje na set, vede 40-0 a ještě to projede...
To zas skončí buď 5-7 nebo prohrou v TB:-(((
Reagovat
Sonja
Aspoň Miloš mi udělal radost, že dobře začal zápas s Gasquetem...
Reagovat
Sonja
Takže 5-7... To je neskutečný, co si člověk sám dokáže podělat:-(
Reagovat
Bob
To je fakt trdlo!
Reagovat
Sonja
Je:-( To prostě nemůže udělat, vést 40-0 na servise, 3 setbally v řadě a nakonec se vychybovat k rebrejku. Přitom dneska hraje jinak moc dobře...achjo.
Reagovat
Sonja
Kdyby ten 1. a 3. set dokázal doservírovat, už by šel do šatny s hladkou výhrou 3-0 v kapse...
:-D
Reagovat
Bob
Mi připomíná Petru :D :D
Reagovat
a.magerova
Teda Tommy je můj velký oblíbenec, ale :-/
Reagovat
Denis92
to co predvadza na breakballoch je cista zufalost
Reagovat
smazaný uživatel
Kohli pojď! Rafa pojede domů!
Reagovat
smazaný uživatel
chcem vidiet zapas Nadal-Robredo co je na tom zle?
Reagovat
kada.tom
vůbec nic, taky bych se rád podíval na tenhle zápas :-)
Reagovat
Sonja
To, že nebude mít žádný grády...kor v porovnání s duelem Federer-Nadal.
Reagovat
Stan_Borowitz
To by ale musel nastoupit skutečný Federer, ne ten jeho dnešní imitátor.
Reagovat
kada.tom
tak na nějakej duel Federer - Nadal kašlu, já chci, aby Rafa, Andy nebo Tomáš vyhráli turnaj, nic víc :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Andy? Andy?!! Roddick už nehraje :( :D
Reagovat
spaniel
To je ok. Ja zas doufam ze Kohlschreiber zachrání dnes tenis.
Reagovat
smazaný uživatel
Já nejsem sám? :))
Reagovat
Sonja
No jo...nezbývá než proklínat Novaka, kterej Rogera k tomu zápasu 2010, 2011 (kdy se konečně Nadal dokázal dostat do finále) nepustil:-D
Reagovat
Amputace
:D Nebuď takovej ubožák.
Reagovat
spaniel
Proc? Byl by to úžasný zapas Kohli:Tommy, ne?
Reagovat
Amputace
Zatímco Nadal-Robredo by patrně byla tenisová ostuda.
Reagovat
spaniel
Jasne ze je to ironie na to, ze bude skvělý zapas Rafa - Robredo.
Reagovat
Stan_Borowitz
No jo, obzvlášť ten, co v něm měl Roger dva matchbally při svém servisu. Novak pak tuším stejně prohrál, takže by mu to teoreticky nemuselo tak vadit.
Reagovat
Sonja
Neprohrál, to bylo 2011 a vyhrál.
Reagovat
Stan_Borowitz
Aha, tak ten předtím :-)
Reagovat
Sonja
Nj, ten mohl... o tehdejším Rafovi se furt básní, tak by to bylo určitě zajímavý.
Reagovat
kada.tom
Hlavně ať vydrží počasí, to tak aby se Federer a Ferrer ještě vzpamatovali a nakonec vyhráli ... snad to Tommy ukončí rychle a Tipsa získá rychle 3. set :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale, alee..

Aké milé prebudenie..
Reagovat
Vojtiik
Ty kraso dest, to nas muze zachranit:)
Reagovat
kada.tom
Tommy! Ještě jeden, prosíííím!!!
Reagovat
Denis92
Roger by si zasluzil preplesk zato co predvadza..tie BB katastrofa..to ako vzdy zahra presne na Robreda to je nocna mora
Reagovat
Sonja
Tak to je příliš:-(
Reagovat
smazaný uživatel
Kdepak. Ještě elegánovi naložit jeden set a hezky zpátky do Švajcu.
Reagovat
Mayo
2-0 na sety už nebude sranda veru...zatiaľ som šokovaný priebehom
Reagovat
Sonja
takže místo ultrazajímavýho zápasu Ferrer-Tipsa budu koukat, jak Nadal drtí Kohliho?
Achjo.
Tak snad radši přepnu na Eurosport International, tam se aspoň něco děje.
Reagovat
Stan_Borowitz
No, já to raději právě přepnul na dvojku, proč trpět v HD rozlišení, že.
Reagovat
Vojtiik
Tommy proc to delas, tohle jsi nikdy v zivote nebyl schopny hrat.. takhle se zas vytahnes na nebozakovi a z rafy podelas potom... blazen:)
Reagovat
dadaft
já fakt nechápu zápasy na tři vítězné, dobře, Roger vyrovná na 1:1 na sety - a co dál? jsme zase v bodě nula, kdy mají oba šanci, ale zároveň další set ještě nic doopravdy neřeší...
Reagovat
spaniel
Podle tvoji logiky by se teda mohlo hrat jen na jeden vitezny. Protoze rozdil mezi zapasem na 3 a 2 vitezne je stejny jako mezi zapasy na 2 nebo 1 vitezny.
Reagovat
smazaný uživatel
no zatim to nevypada ze by vyrovnal na 1:1 :(
Reagovat
Stan_Borowitz
Tak přesně kvůli tomuhle se hraje na tři sety. :-)
Reagovat
dadaft
no tak to rozhodně není. musíš svůj úspěch z jednoho setu potvrdit, ať už v druhém vítězném nebo v rozhodujícím.
ale odpadá ten jeden až dva sety, které sice naznačí, ale nic nemůžou rozhodnout.
jinými slovy:
první set nemůže rozhodnout nic ani v zápase na dva ani na tři.
druhý set v zápasev na2 může rozhodnout, na3 ne.
třetí set na2 rozhodnout musí, na3 může.
čtvrtý set na3 rozhodnout může.
pátý set na3 rozhodnout musí.
= tlak na prohrávajícího hráče je v zápase na2 kontinuální a mnohem větší.

ale chápu, že to někoho nemusí oslovovat.
Reagovat
smazaný uživatel
a nebo Robredo tak dobre hraje??
Reagovat
dadaft
Robredo hraje dobře, Roger hraje místy hurá tenis.
Reagovat
dadaft
teď se Roger vyhazuje jako učeň.
Reagovat
a.magerova
Jj můj Tommy hraje super a můj Roger hraje chvílemi bídně :-/
Reagovat
spaniel
Kolik BP chce jeste Roger zahodit. A proc proboha netaha Robreda k siti slajzama jak vzdycky, furt do toho bezhlavě řeže jak Rosol.
Reagovat
Bob
Robredo porazí Federera a Janko porazí Ferrera, čekujte! :D
Reagovat
Sonja
S tím prvním nestraš, v to druhé doufám:-)
Reagovat
Denis92
co je to za vykon zas Roger? hlavne tym returnom ma neskutocne sere
Reagovat
dadaft
tak na narvaném Grandstandu se řve a tleská ve stoje.
Reagovat
kada.tom
nááádherná výměna v zápase Tipsarevič - Ferrer :-) do toho Janko!
Reagovat
Sonja
Bála jsem se, že se ten letošní zápas kvalitou nebude blížit tomu loňskému, ale chvílema to je bomba!! Snad to bude pořád lepší:-))
Reagovat
kada.tom
snad to bude mít dobrý konec pro Tipsu, zasloužil by si v letošní sezóně i nějakej ten pozitivní výsledek :-))
Reagovat
Sonja
TIPSAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Nádherná výměna, která přinesla setball a na samotný setball eso.
Reagovat
Bob
Janko vydrž!!
Reagovat
smazaný uživatel
Rafu by měli dát na Eurosport International zruší zápas na Eurosportě 2 Tipsarevic Ferrer a Fedex pujde na kanál 2 Vždyt má přednost Arthur Asche přeci a je to night session tak doufám že to tam dají
Reagovat
Mayo
jasné, že nedajú...čo ma štve
Reagovat
spaniel
Roger by mel chodit na sit jen kdyz Boreda rozběhá. On stoji az za lajnovymi a ma spoustu casu nachystat si prohoz. Taky mel vzhledem k tomu, jak daleko Boredo stoji, hrát vic kratasu.
Reagovat
smazaný uživatel
ak to niekoho zaujima nech si da do vyhladavaca-WTA RANKING-tie profilove fotky tenistiek su zabite,niektore som skoro nespoznal napr.Kirilenko
Reagovat
Denis92
Roger spamataj sa a rychlo! to co dnes predvadza je opat katastrofa..a tie totalne nepripravene utoky na siet..strasne
Reagovat
Mayo
do rite Roger kvôli tebe neuvidím zase RAfu :/
Reagovat
smazaný uživatel
mozno ho da Tony v troch
Reagovat
spaniel
Kterého Toniho myslis?
Reagovat
smazaný uživatel
sorray Tommy
Reagovat
kada.tom
Nádherně Robredo ... ještě dva sety! :-)
Reagovat
Sonja
Bojíš se, že by Rafa ve výborný formě Rogera nedal? To je hustý teda:-)
Reagovat
smazaný uživatel
nie,len nemusime Federera
Reagovat
Sonja
A ty jsi kdo, jeho druhé já?
Fanděte trošku kvalitě turnaje, kdo chce vidět zápas Nadal-Robredo tvl...
Reagovat
dadaft
Tipso, Tipso, místo abys to na saku jednou ranou uzavřel, pošleš tam dvě grcky a nakonec se necháš prohodit...
Reagovat
spaniel
Roger dneska kvalitne trolluje...ale by mohlo stačit, nedělá mne to dobre.
Reagovat
Sonja
S Robredem neprohraje...nanejvýš ztratí síly, který v předchozích rychlých zápasech ušetřil.
Reagovat
dadaft
tak teď byl jeden perfektní zpomalený záběr ze snížené kamery, jaký servis a odkud returnoval Robredo a jak.
pro rekreačního hráče naprosté sci-fi, jiná galaxie, nekonečná vzdálenost.
jsou to všechno šílenci.
Reagovat
smazaný uživatel
taky jsem na to hleděl :))
A teď Rogerův fake dropshot a místo toho dlouhý slice na opačnou stranu, to jsem ještě neviděl niky :))
Reagovat
spaniel
Gimli: dela to docela často, i nekteri dalsi.
A ten příjem si přímo ptá podání spodem. Mel by to občas zahrat a i na Rafu.
Reagovat
Stan_Borowitz
No tak musíš to brát tak, že v zápase amatérských hráčů by ten míč ze servisu tak daleko nedolítl, takže by byla hloupost na něj čekat tak hluboko za základní čarou ...
Reagovat
Mayo
Daniela wow :O úspech riadny
Reagovat
VlS
pěkně, QF je fajn
Reagovat
dadaft
tak Hantuchová to uzavřela čistou hrou a esem.
no, některá jména jsem v QF nečekal.
Reagovat
Sonja
Gratulka:-))
Reagovat
smazaný uživatel
super botky :))
Reagovat
rib
no Lunej, já vím, že ty ráda barvy, ale k čemu to má Rožérek vyladěné? K tomu modromodrému triku?
Reagovat
dadaft
mně se Rogerovy oblečky většinou nelíbí, ale dneska souhlas s Lunej - vypadá to dohromady skvěle.
Reagovat
smazaný uživatel
:)) nevím, možná k raketě :)))) já to neřeším, mně se jen líbí ty botky :)) Nebo si Féďa ve 3. setu vymění tričko a vezme si růžové a jednoho nicka tady trefí zase šlak :)))
Reagovat
a.magerova
To je trend šampiónů ;-)
http://www2.pictures.zimbio.com/gi/Rafael+Nadal+2013+Open+Day+6+rD4F6jjjWfol.jpg
Reagovat
rib
aha, už chápu, decentní obleček a šokující botky, tak to jooooo... Teď bych si ale přála, aby Rožérek víc šokoval hrou, zatím se o něj třesu
Reagovat
rib
jo a je fakt, že Tomášovi by k jeho oblečku nějaké šílené oranžové botky velmi sekly :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Ale Tomáš má přece šílené žluté botky..:)))
Reagovat
Sonja
http://www2.pictures.zimbio.com/gi/Tomas+Berdych+2013+Australian+Open+Day+7+s9yAPYzdIHXx.jpg

Nike si dává záležet no:-)
Reagovat
a.magerova
Tomáš má konečně po dlouhé době super outfit, i když žlutou tam nevidím :-))
http://www2.pictures.zimbio.com/gi/Tomas+Berdych+U+S+Open+Day+2+jZU1SAx-vnSl.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
Tomáš přece hrál v takových svítivě žlutých botách... já to pak najdu, jen teď se mi seká comp takže na to nemám nervy. :))
Reagovat
a.magerova
A koukám, že i kšiltovka mu ladí ke kraťasům, moc pěkné, KONEČNĚ :-))
Reagovat
a.magerova
http://www3.pictures.zimbio.com/gi/Tomas+Berdych+2013+Open+Day+7+c56-m3YI0e9l.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
No, protože jsem tady asi jediná velká kritička outfitu Toma a navíc jsem posedlá barvama, tak se radši nebudu vyjadřovat :)))))))
Reagovat
a.magerova
No celý rok chodil jako hastroš a konečně má, dle mého, lepší hadry :-))
Reagovat
Fandina
Roger a Robredo na kurtu a ES. Rogere ... go go go!
Reagovat
smazaný uživatel
Tak hodně štěstí :)) Já to mám tentokrát v klidu :))
Reagovat
dadaft
tak doufám, že Roger i Rafa dneska projdou, protože ten zápas je magnet.
Reagovat
Sonja
Taky doufám...ale Federer zatím vypadá zralej na překvapení.
Reagovat
Sonja
(teda podle čísílek:-D)
Reagovat
Sonja
Musím říct, že hezká hra:-))
David si sice svý servisgamy zatím uhrává jistěji, ale mám z toho dobrý pocit.
Reagovat
Sonja
Hlavně ty údery po lajně...nádhera.
A David hraje nesnesitelně:-D
Reagovat
Sonja
ten set jsi měl doservírovat, Janko:-( Musí bejt frustrující hrát tak dobře a nakonec to projet...
Jinak s Ferrerem ten kurt fakt působí děsně pomalý.
Reagovat
dadaft
co furt všichni máte, vždyť se hraje super tenis.
Reagovat
Sonja
Mně se líbí hlavně Tipsa...David mě oslňuje jen hrou na síti.
Reagovat
smazaný uživatel
Nevíte někdo jestli bude stream? Holky tam měly být, ale teď jak se program přehodil...
Reagovat
PetaM
Stream nebude. Protože Amíci Háčka přesunuli na kurt bez kamer ... Člověk se na ten zápas těší celý den, pak ho přeruší déšť a nakonec prd :( :(
Reagovat
smazaný uživatel
Fakt ne? To je fakt k vzteku, asi jsou na naše tenistky zasednutí. Já tak ráda sleduju debly a když už mi je konečně dají do telky, tak se stane tohle...:/
Reagovat
PetaM
Musíme doufat, že holky postoupí do ČF :) Pak je velká šance, že je uvidíme :D
Reagovat
Fandina
Mats chválí Flávii, právě live na ES. Super!!!
Reagovat
Rafaeoli25
Pennetta je fakt pěkná, nedivim se Moyovi, že s ní chodil :-)
Reagovat
Sonja
Věc vkusu. Přišel se se mnou na tenis mrknout brácha a zhrozil se:-D
Reagovat
Rafaeoli25
Podstatný je, že se nezhrozil Moya :-). A mně se líbí taky, fakt se mu nedivim..
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlasím. Flavia je moc hezká a zraje jako víno. :)
http://img.plug.it/sg/sportuni/upload/fla/0003/flavia-pennetta-000.jpg

Z krásných italských tenistek bych kromě Camily a Flavie zmínil ještě Nastassju Burnett. Ta sice není tolik známá (je ve druhé stovce), ale to vůbec nevadí. :)
http://cdn2.stbm.it/sportlive/gallery/foto/tennis/foto-nastassja-burnett/nastassja-burnett-1.jpeg?-3600
Reagovat
smazaný uživatel
Halep Penetta parádní tenis!
Reagovat
smazaný uživatel
máš pravdu a pro mě je asi jediná hezká italka v top 100, možná ještě ta giorgi, ale ta asi není ve 100
Reagovat
smazaný uživatel
to patří samozřejmě pod Rafaeoli25 :-)
Reagovat
Rafaeoli25
Tak musí být pěkná, krasavec Moya by s ošklivkou určitě nechodil :-)
Reagovat
smazaný uživatel
A Eurosport1 Halep - Pennetta, tak nevím, na co mám dřív koukat..:)
Reagovat
Sonja
Na Simonu! Jde se do TB, kde bude bojovat o setrvání v zápase:-(
Reagovat
dadaft
Simonko zaber!
chci tři sety, bo je to paráda. ))
Reagovat
smazaný uživatel
Jo koukám a fandím ji, řežba, Simča tam lítá jak hadr na holi..
Jinak moc díky za Káťu, s tebou je fakt radost spolupracovat :))))
Reagovat
dadaft
hm, Flavia jde dál...
........... ...................... a možná porazí i Bobinu?
Reagovat
Fandina
Flavia super, forma jako fík. Jako předloni před zraněním. Gratulka.
Reagovat
Sonja
Škoda:-(...Flavia hrála skvěle, ale Simona po většinu zápasu nehrála, jak umí. Spousta chyb:-(
Flavia 22/23
Simona 18/32
Reagovat
Sonja
V pohodě, moc jsem to Kátě přála, nebylo pro mě nic těžkýho tlačit:-))
Reagovat
smazaný uživatel
Vítězství jsem moc nečekala o to bylo příjemnější :)) Simony škoda, měla na USO dobrej rozjezd.. a mně se líbí víc než Flavia :)))
Reagovat
Fandina
Danka Riske už hrají viz Eurosport2
Reagovat
Fandina
A je to na sety 1:1 tak Danko třetí dej ... podme!
Reagovat
smazaný uživatel
Ale na EU2 je Tipsa s Ferrerem..
Reagovat
dadaft
tak Danka musí do třetího.
Reagovat
Fandina
Na ES teď kluci, Danka je na streamu a ve třetím zatím dobré, vede 3:1. Danko pome pome pome!
Reagovat
Fandina
Danka třetí 6:2. Gratulka!
Reagovat
Denis92
Due to inclement weather, there are updates to the Monday, Sept. 2nd Day Session schedule.

The Federer vs. Robredo match has been moved to Louis Armstrong Stadium and will be played following the conclusion of the Halep vs. Penneta match. Day session ticket holders are encouraged to stay and watch the match.

The Ivanovic vs. Azarenka match and the Williams Sisters doubles match will not be played today.
Reagovat
Sonja
Chjo, chtěla jsem dneska koukat na Vika x Ana:-(
Ale tak aspoň něco bude k vidění...
Reagovat
Denis92
Due to inclement weather, there are updates to the Monday, Sept. 2nd Day Session schedule.

The Federer vs. Robredo match has been moved to Louis Armstrong Stadium and will be played following the conclusion of the Halep vs. Penneta match. Day session ticket holders are encouraged to stay and watch the match.

The Ivanovic vs. Azarenka match and the Williams Sisters doubles match will not be played today.
Reagovat
dadaft
už se to plní. ))))))))
prý možná ještě jedna krátká sprška, ale pak už by prý pršet nemělo a bude se hrát až do rána SEČ.
zápas Azarenka - Ivanovič zrušen.
Reagovat
dadaft
tak jak to vypadá?
bude se hrát?
Reagovat
anajka
Dočerta, som taká nahnevaná. Roger mal hrať v slušnom večernom čase a takto ani neviem, na ktorú by som si mala dať budík.
Reagovat
Denis92
myslim,ze mozes kludne spat..dnes sa uz hrat nebude
Reagovat
anajka
OK, dám na teba, idem spať. No a v noci to predsa aspoň raz vyskúšam, či si to predsa ten dážď nerozmyslel. :)
Reagovat
a.magerova
po zapase Halep vs Pennetta.
Reagovat
spaniel
Na Armstrongovi vsichni destniky a depka, na Grandstandu to působí jako by se uz melo zacit. Jsem z toho Matej.
Reagovat
dadaft
Reagovat
Denis92
zase prsi..bude sa dnes este vobec hrat?
Reagovat
smazaný uživatel
Neví někdo jaká je předpověd? Bude se hrát aspoň v noci, nebo je ohrožen celodenní program?
Reagovat
smazaný uživatel
Pravděpodobnost dešťě byla odpoledne 80%. Večer je 60%. Každopádně přímý přenos už dneska nebude.
Reagovat
spaniel
Pry by se melo jeste vyjasnit po teto druhe prehance, tak snad tomu tak bude.
Reagovat
smazaný uživatel
Pořád nějací id.ti maj otevřený deštník.
Reagovat
smazaný uživatel
Diskoteka na centre
Reagovat
smazaný uživatel
Rain has stopped again! We are drying the courts again. We expect play to resume shortly. #usopen
Expand
Reagovat
Roger_Federer
Ty mi strašne připominaš nick marty28.. Taky zamilovanej :)
Reagovat
Rafaeoli25
A víš, že je mi tvůj názor zcela lhostejnej?
Reagovat
Roger_Federer
ale neni, to by ti nestal za reakci. :)
Reagovat
Rafaeoli25
Tak ty možná masturbuješ nad Rogerovou fotkou, já nad Rafovou určitě ne :-)
Reagovat
spaniel
Podle předních světových sexuologu je masturbace nad Federerovym plakatem zcela normalni, zato nad Rafovym je to uchylka.
Reagovat
Rafaeoli25
Ty už radši mlč ty deprivante..copak nedala ti ta tvoje?
Reagovat
tito
no mně nepřipadá normální ani to první, ale proti gustu žádný dišputát, že? :-)))
Reagovat
spaniel
Hm, tak se na to podívejme. Nejak si vystartoval, je tam zjevne neco potlacovaneho. Nemel bys to v sobe dusit, nepovede to k ničemu dobrému.
Reagovat
spaniel
Toz co jine na takove kecy napsat. On vytáhl tu masturbaci a ted se na tom pohoršuje, to je zvlastni.
Reagovat
Rafaeoli25
Ty už radši mlč ty deprivante..copak nedala ti ta tvoje?
Reagovat
tito
ty na nej dole s ritohrabem, on na tebe nahoře s masturbací.
Jen pokračujte, aspoň si to trochu zkrátíme, než se ty kurty vysuší, rozhodčí usednou, hráči se rozpinkají ...:-)))
Reagovat
Rafaeoli25
Zkopčil se mi vzkaz a omylem jsem ho poslal podruhý, omluva..jinak já nezačal, začal R_F.
Reagovat
Rafaeoli25
Máš pravdu, proč vůbec na takové kecy co tu R_F a ty blijete reagovat..
Reagovat
tito
Aha. Tak kolegové se tady hádají a může za to vlastně Dominik. Prevít jeden.
Reagovat
spaniel
Jo, ale je rozdil nad zamiłovanym, coz muze byt i platonicky a posunout to k masturbaci. Ale nechci se hádat a delat titovi divadlo behem deště. Navic neni to davno, co jsme nekde probírali politiku a celkem si rozuměli. Tenisove nazory nejsou 90% našich ja, ze ano.

@tito: jinak jak si napsal, ze to ani prvni moznost nepřijde normalni...znamena to, ze si myslis ze homosexualita je nemoc?
Reagovat
Rafaeoli25
Ano, ale tys to zase posunul k řiťohrabovi a ovci..taky mi nedělá dobře, když se tu do sebe pouštíme, zvlášť když máme na řadu věcí podobný názory. Já jen nemám rád narážky a žádnému příznivci jiných hráčů jo ty si do něj zamilovanej, ač by se jich tady spousta našla..
Reagovat
tito
Homosexualitu jsem neposuzoval. Proti vrozené homosexualitě nic nemám. Jako úchylku, či výstřelek:-) jsem posuzoval možnost masturbace u heterosexuálního jedince nad fotografií svého idolu stejného pohlaví a zároveň nemožnost praktikování obdobné činnosti nad fotografií jeho hlavního rivala též stejného pohlaví. Vycházel jsem z úvahy, že byť anonymní nick, tak jsi muž. U fanynky bych to chápal :-)))))
Reagovat
spaniel
Sorry, ale na muj nejapný vyrok ohledne masturbace, ve kterem urážka tvoji osoby nebyla, jsi napsal deprivante. Dole na uplne věcný prispevek jsi napsal ubohej trapaku.
Reagovat
spaniel
Nikde nebyl daný předpoklad, ze se jedna o heterosexualniho muze, ale kdyz si z nej vycházel, tak to, cos napsal, samozrejme plati :)
Reagovat
Rafaeoli25
Tak aby bylo zcela jasno, nejsem ani homo ani nemasturbuju nad kýmkoli. A mým sexuálním snem je Ivanovičová, když beru tenistky :-)
Reagovat
tito
Končím s fórky a popichováním, panuje tu smířlivá nálada :-)
Ale nudím se, to je fakt...
Reagovat
spaniel
No vidis, i na te Anicce se shodnem.
Reagovat
tito
taky. A kdybychom to posunuli trochu zpátky a rozšířili pole kandidátek, která nej? Já bych kromě Anny dále nominoval v rámci dvou rozdílných typů G. Sabatini a Annu Kurnikovou.
Reagovat
spaniel
Sabatini byla hezká, ale nepřišla mne sexy. Rusky se mne libi jen výjimečně, Kurnikovova ani Sarapova ee, ale treba Kirilenko mne prijde hezká. Ale popravdě v tenise je tolik sered, ze i průměr jako treba Lisicki se zda byt playmate.
Reagovat
Roger_Federer
Ja nevim co řict, male popichnuti jednoho fandy Rafy.. A už zas jsem nejhorši..mam ja to jednoduche?

Ps: mim snem je kopulace z Kurnikovovou na plakatu Nadala:):)
Reagovat
Rafaeoli25
Gabi Sabatini je moc pěkná. Rusky se mi taky líbí jen některé, asi nejvíc Isinbajeva, z tenistek Kiri, ale i Máři, lidsky se mi zamlouvá Makarová, to je sympoška. Zabíne se mi líbí taky, milá a pěkná holka. Celkem pěkná je i Sloane a taky Pennetta, první místo ale Anna..
Reagovat
smazaný uživatel
žeby prestalo
Reagovat
smazaný uživatel
ejjj c.huja zase začalo
Reagovat
smazaný uživatel
A opět po roce vítejte na přímém přenosu z NYC.

Právě kvalitně dopršelo a pár zoufalých diváků čeká na zápas.
Reagovat
smazaný uživatel
Kvalitně prší.

Bohužel komentuji stream a ten je o pár sekund opožděn. Takže informace nebudou úplně aktuální.
Reagovat
Sonja
Hoď sem link, chci koukat na déšť:-)
Reagovat
Sonja
*Prosím
:-D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak po loňském kvalitním indikátoru větru USTA šetří a je jím dobrovolník - obtloustlý pán v 3/4 značně širokých kalhotech.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano. Některým nestačí erudovaný komentář. Nu co.
http://lsh.streamhunter.eu/static/popups/1680111006351340.html
Reagovat
smazaný uživatel
Upozorňuji, že zvuková kulisa není tak kvalitní a uklidňující déšť neslyším.

Přijde Duhová víla?
Reagovat
smazaný uživatel
Ani noha na kurtu. Ale dobré znamení, nikdo nevylívá odpadkové koše.
Reagovat
smazaný uživatel
Žalostná návštěva. Jenom pár diváků.

Teď mě napadá, proč chtít zastřešovat kurty, když by stačilo mít vodoodpudivé míčky? Případně míčky zcela holé, do deště.
Reagovat
smazaný uživatel
Zádná změna. Prší a prší.
Reagovat
smazaný uživatel
Pozor!

Jeden pořadatel deštníkuprostý se motá po kurtu.
Reagovat
smazaný uživatel
prosim daj si pauzu
Reagovat
smazaný uživatel
Už jsou dva. Len sa tak obzerajú ako chcije.
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, tohle komentování není pro držitele menzy.
Reagovat
Sonja
:-D A co kdyby sis dal pauzu ty, Cico? Myslím, že by se tu viacerím ulevilo.
janekda: Jen tak dál:-))))
Reagovat
taffer
Supr, díky. Dost jsem se řehtal, proti tobě jsou Monty Python hadr :-)
Reagovat
smazaný uživatel
USTA by si měla pořídit sviště, co by předpovídal, jaké bude US Open. Jenom abych se pak nedostal do časové smyčky :-O

Takhle můžu jenom já, ubohý komentátor, říct že prší fest.
Reagovat
Sonja
http://www.usopen.org/en_US/news/galleries/2013-09-02/201309021378142903716.html?promo=right_rail
Reagovat
smazaný uživatel
Dvojice mladíků, POZOR!

prý zatím prší, ale přestane.
Reagovat
smazaný uživatel
... podle hlášení místního rozhlasu
Reagovat
smazaný uživatel
Fotky pěkné. Lepší to ale bylo přímo na místě ve Wimbledonu.

Tam jsem byl, jak se říká, přímo u toho a bylo vzrušující vidět déšť na vlastní oči.
Reagovat
smazaný uživatel
Nesměle, ale přece jen. Diváci pomalu vylézají z děr. Horší je to s pořadateli.
Reagovat
Sonja
janekda: :-D To věřím...

Koukám, že přichází čím dál víc lidí, asi déšť fakt ustává...
Reagovat
smazaný uživatel
Ano. Pohyb v okolí sedaček se zintenzivňuje. Dá se říct, že neprší.

Jenom pořadatelé nikde. Tento vývoj asi nečekali...
Reagovat
Sonja
Vidím prvního ballboye s ručníkem!
Reagovat
smazaný uživatel
Tak tak. Už si toho všimne i amatérské oko.
Reagovat
smazaný uživatel
Naráz se na kurtu může jedenpořadatel přetrhnout aktivitou. Ani neví, kam všude jít.
Reagovat
Sonja
A už jedou vysoušeči:-)))
Super. Snad se co nejdřív začne.
Reagovat
smazaný uživatel
A je tu závěr přímého přenosu.

Vozy přijeli vysušovat kurt.

Doufejme, že se zase někdy potkáme. Na čtenou přátelé počasí a deště zvlášť.
Reagovat
dadaft
Reagovat
spaniel
To musíte byt radi, ze Rafa nastoupí a bude reprezentovat! Treba vyhrajete DC a budete moc byt hrdi a pyšnit se tim v zahraničí, ze jste jej zas urvali.

@ letity to bylo fakt směšné, to obuti se do RF. Zjevne ti uniká par faktu, zato rychle soudy ti jdou.
Reagovat
Rafaeoli25
Asi těžko letos něco vyhraje, když se budou zachraňovat, ty nechutnej provokatére..
Reagovat
smazaný uživatel
Ja som fanušik Rafu
ale nikdy neprovokujem takým detinskym spôsobom
Reagovat
PetaM
Nevíte, kdy se asi začne hrát? Děkuji :) :)
Reagovat
spaniel
Az prestane pršet asi...
Reagovat
smazaný uživatel
too sa fakt bude hrat az ked prestane prsat

neverim
to musi skôr sa zacat
Reagovat
smazaný uživatel
až naprší a uschne
Reagovat
smazaný uživatel
sak nay daju tenistom dazdniky
Reagovat
spaniel
Furt lepsi, nez kdyby meli zacit, az dostane Cico rozum.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty puk som to myslel zo srandy Ježiš
Reagovat
spaniel
Puk :) To jsem uz docela dlouho neslyšel, dobre. Ale klidne me oslovuj spanieli, nemusis tak oficalne. Tvuj spasitel
Reagovat
dadaft
skvělá fotka Nadala - když je takhle u forhendu včas a připravený, tak kohokoliv, kdo byl v té chvíli na druhé straně kurtu, čekaly krušné časy...
Reagovat
Rafaeoli25
Tak tak :-). Jinak krušné časy to byly určitě, když to má v DC 20:1 :-D
Reagovat
smazaný uživatel
A Murray pomůže Britům ? Bez něho v Chorvatsku nemají nárok.
Reagovat
Rafaeoli25
Tak teď vyletěl Evans, takže už jen na Murraym to stát nemusí..
Reagovat
smazaný uživatel
Slíbil to, problémem je, že je to 4 po finále a 6 po semifinále, navíc na antuce. Ale měl by jet, bez Čiliče mají šanci, debla mají taky super.
Reagovat
letityfanousek
Že by si vzal z něho příklad pan Federer? To asi ne, to je pod jeho úroveň hrát s nějakými indiány
Reagovat
PetaM
A zjistil jste si, proč už Roger nehraje? ;)
Reagovat
smazaný uživatel
noo aj Federer pomohol Svajciarom
ked hrali baraž
Reagovat
Rafaeoli25
Protože hraje Wawrinka?
Reagovat
smazaný uživatel
Evkádor měl vynikající tenisty Andrés Gómez, Nicolas Lapentti
Reagovat
smazaný uživatel
Ekvádor...
Reagovat
PetaM
Co já vím, tak Roger hrál, ale sám ten tým neutáhl, nikdo mu moc nepomáhal vyhrávat. Pak to na chvilku zkusili s Wawrošem, ale prý to nefungovalo nebo co. A teď to pro změnu táhne jen Stan. Co si o tom myslet. Švýcaři si nemůžou tak vybírat holt :)
Reagovat
Rafaeoli25
Hodně divná výmluva, že jim to nefungovalo, když spolu vyhráli olympiádu..
Reagovat
jackiec
a proč by si z vavroše měl brát příklad?tenis je individuální sport, není to fotbal,chápu že fedexe davis cup nebere, hlavní jsou grand slamy, davis cup jen ubírá síly, nejde mu nic vyčítat, davis cup nikoho nezajímá
Reagovat
spaniel
Co to tady řešíte? Fedex mel v Nadalove veku odehráno daleko vic zapasu v DC (to same plati o Nolem). To rozhodne nevypada, ze by si z nich mel brát příklad. Navic Nadal hraje DC jen doma a na antuce.
Reagovat
Rafaeoli25
Kecáš, hraje i venku, např.v Belgii. Jinak on by se vlastně měl stydět za to, jak málo toho odehrál viď. Ty jsi ale ubohej trapák..
Reagovat
spaniel
Hele, ty ritohrabe. Ja reagoval na letiteho, ktery napsal, ze by si Federer mel brát z Rafy příklad, coz je vzhledem k faktům naprostá blbost. Nepíšu, ze by se mel stydět, tak mne to nevkladej do úst. Jediny kdo by si mel brát příklad je mozna Murray, ale je to jeho vec, nejsem Anglan. Jediny kdo je tady provokatér, jsi ty, ty ovce.
Reagovat
Rafaeoli25
Tak z Rafy by si příklad brát měli, když ten DC čtyřikrát vyhrál, ty šašku s vývodem (střev rovnou do mozku)..
Reagovat
spaniel
Rafa DC nevyhral, aspon to nevidim nikde na oficiálních stránkach. Vyhrálo Španělsko. Rafa k tomu prispel. A Španělsko DC vyhraje znovu, i kdyz uz Rafa nebude, je totiz tak silné. A příklad si ostatni muzou brát z jeho pracovitosti atd, ale tezko z výher, protoze na to ma vliv vic veci, jako treba spoluhráči, souperi, zraneni apod.
Reagovat
Mayo
nepáči sa mi to počasie dneska...vidím to na dážď...
Reagovat
smazaný uživatel
je to tu
Reagovat
Mayo
dalo sa čakať, lebo až podozrivo bolo 3 dni bez dažďu
Reagovat
Mayo
alebo 4 neviem
Reagovat
hatatytla
je to od Rafy milý, že chce pomoci když je zdravej, ale na druhou stranu to je docela zbytečný. Tady bude hrát na 90% finále a zase to bude extrémě náročný přejezd i se změnou povrchu, to na zdraví nepřidá. Na ukrajince s formou dolgopolova by v pohodě stačila druhá garnitura.
Reagovat
pepi
souhlas. ale to je u nej klasika - kdyz jsem zdravy, tak jedu na stoprocent, s takovou bude do AO zase vyrizenej:(
Reagovat
smazaný uživatel
Může si to dovolit , nebude hrát Shanghaj.
Reagovat
pepi
jak vis?
Reagovat
smazaný uživatel
no gigin to tu psal, ale Nadal je nakonec přihlašený do Shanghaje. Mystifikoval mě..., já mu spočítám až vypadne Djokovič.
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa asi tuší, že vypadne ve čtvrtfinále nebo zítra brzy ráno...
Reagovat
Rafaeoli25
Spíš tuší, že všechny zápasy sfoukne v pohodě ve třech a aby nevyšel z rytmu, ještě potrénuje v DC :-)
Reagovat
smazaný uživatel
a jak by se asi dostal z baraze rovnou do finale :-D tak to mi vysvetli prosimte :-D
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist