Nadal už je v Riu, pořád se ale necítí fit
"Nedostanu se na nejvyšší úroveň v žádném ohledu. Dva měsíce jsem nehrál turnaj a moc jsem ani netrénoval," řekl Nadal v Riu po nedělním příletu. "Pár dní tu potrénuju, abych zjistil, co se bude dát dělat, a potom rozhodnu, co bude nejlepší, co bude prospěšné pro mě a tým," doplnil.
Třicetiletý Nadal má být v Riu také vlajkonošem španělské výpravy. Čtrnáctinásobný grandslamový šampion dosud na OH startoval jen v Pekingu, kde ovládl dvouhru, o hry v Londýně před čtyřmi roky přišel kvůli zranění kolena. V Riu začne olympijský turnaj už v sobotu.
Rafael Nadal minulý týden trénoval na Mallorce s Andym Murraym:
Komentáře
V tomto se musí Rafovi přiznat historické prvenství. To žádný tenista v historii nedokázal a asi ani nedokáže.
https://www.youtube.com/watch?v=YdPkgqjWPrA
Rodžério píše za rok 2016 velku tučnu nulu a opat prepisuje rekordy :)
Nadal z posledních 8 gs nepřešel čtvrtfinále, Federer byť je mu hrubo přes 30 byl několikrát ve finále a jediný kdo ho udolal je Djokovic, pro Rafu jsou nehratelné už první kola a soupeři mimo top 100...
I když Roger už nikdy nic nevyhraje, tak Nadal nedosáhne počtu Rogerových vyhraných turnajů a grandslamů už vůbec, natož týdnů jako světové jedničky.
...za každý den v golden éře :)
ale pro turnaj jako takový škoda, no ..
Toho vyhrát nenecháme.
v nejlepší větě je zrovna překlep:
"Pokaždé, když si můžeme myslet, že český hráč zahazuje svůj finální úpadek, on se opět zvedne a zůstává tam, kam patří, tedy těsně za ty absolutně nejlepší hráče světa. "Na jaře dostal dva kanáry od Goffina, vyhodil trenéra. A za pár měsíců byl zase v semifinále Wimbledonu," podotkl."
"A to nejhorší a také nejpředvídatelnější přišlo za stavu 6:5. Djokovič dal slabé druhé podání na střed a Berdych místo toho, aby si ustoupil a zakončil, zamrzl a bekhend zahrál příliš dlouhý," popsal rozhodující momenty zápasu Tignor."
Hledas cesticky aby "ti to vyslo" uz roky ze vsech stran, ohybas a ohybas.
Dobre stary, dobre..
Vsiml sis aspon toho rozdilu...?
Federer jsem zraneny-koncim rok, budu se davat do kupy.
Nadal -nevim, mozna, uvidime...
Z podivneho a tajemneho zraneni jsou razem dalsi 3 mesice..
No asi se Rafan pripravuje
na soudni bytvu z Francouzskou ministrini.;)
Drsné ne?...
Ja som ti to hovoril este vo februári, ze Rogerova pauza bude trvat dlhsie, veelmi dlhsie....Cudujem sa, ze mu povolili tu travnatu sezónu za zasluhy..
Rafu do toho nemiešaj, som s ním v dobrom i zlom.
Zápästie nezápästie, zika nezika, toľko elít pre Rio ' zdochlo ' , že tam vidí šancu..
Ale som členom. Preto môj zväz..
Ale zvykol som si že väčšinou na mňa reagujú analfabeti. Teda tenisový analfabeti, aby si sa náhodou neurazila. Česť výnimkám..
http://www.stz.sk/data/foto/575/-1m.jpg
Vôbec som sa neurazila, je mi to fuk.
Oprafte mi tu prosím tie chibi s Majom, aspoň od niečoho tu budež dobrý.
Odnese vlajku a nenastoupi.
Mimo antuku
Rafa má za posledních 10 let s nimi skore 61:55 52%
Roger za leta 2002-2011 112:39 79%
na antuce
Rafa 69:13 84%
Roger 24:16 60%
celkově
Rafa 66%
Roger 71%
Ak sa bavime o dobe Djokovica, Nadala a Federera, tu dobu mozno jasne ohranicit rokmi 08-12, teda ziskom prveho Noleho GS a ziskom posledneho Rogerovho GS..V tychto rokoch vyhravali GS vsetci traja, to je tá ich doba...Kto ziskal vtedy najviac GS??..Ak tipujete Rafu, tipujete správne..Ak tipujete Rafu s prehladom, opat tipujete správne...Rafa v najsilnejsej dobe tenisu vobec ziskal kariérny GS, dominoval antuke a nikdy nikomu nedovolil dominovat inde...
Nadal 2006-2013
Djokovic 2011-2016
Federer 2004-2010
Bohuzial si myslim, ze oni vsetci traja odohrali medzi sebou tooolko zápasov, ze hodnota titulov z prvej polovice Roverovej kariéra priamo úmerne klesá..Kazdy clovek, ktorý ich silou mocou chce porovnavat si uz obrazok dávno spravil.
Sis akorát vytáhl období, kdy Federer pomalu odcházel, kvůli věku, zdr. problémům, dětem (to jsem tipoval tehdy, že RF půjde hodně strmě dolů po narození dvojčat). A naopak Novak trochu haluzově získal AO. A v tomhle období byl Rafa právě dost silný.
Taktiez si nemyslim, ze Noleho titul bol vyhaluzený v roku 2008...
Federer sám v roku 2015 vyhlásil, a ja verim, ze sa tenisu rozumie, ze hrá najlepší tenis kariéry...2 finále GS to len dokazujú, nebyt tam Noleho, vyhral by ich zrejme obe..
No zranění. Anabáze se slepákem byla absolutně zbytečná. A kolena, to snad ani nejsou zranění, ale chronické problémy. Tak holt na to jeho tělo nemá. Kdyby Rochus vyrostl o 10-15cm, tak bysme ho do téhle debaty mohli přibrat taky.
Ale je srandovní, jak F dává silnou eru do období, kdy maník má mononukleozu, problémy se zády, děti
Odkedy sa Nolemu narodil syn, tak je neprekonatelný...Tolko k tejto téme...
Mononukleóza..Tak to potom otvorme tému Rafove kolená :)
Ale já s o té mono bavím v kontextu Novakova relativně šťastného titulu na AO. Pak si musel počkat až na rok 2011. To je dost dlouhý odstup, abys o roku 2008 uvažoval jako o době, kdy je Novak plně konkurenceschopný s RN a RF.
Přečti si poslední odstavec z
http://sport.idnes.cz/letosni-us-open-zase-potvrdilo-ze-servis-je-zkratka-k-tenisovym-vyhram-1na-/tenis.aspx?c=A100912_220100_tenis_par
Jsem tenkrát čuměl, Novak tehdy svůj servis povýšil na standardní top10 level. Do té doby s ním měl problémy skoro jako se smečí.
A štěstí na AO měl, ale to přeje připraveným. Od roku 2011 se už na štěstí nemusí vůbec ohlížet. Když hraje svůj top, tak nemá nikdo šanci (téměř).
Jak tu Forhend vytahuje období 2008-2012 jako vrchol je překroucení fakt, neboť jak si ty poukázal Novak v první polovině období nebyl ještě hotovým šampionem. A já se třeba ptám, v čem je rok 2010 v otázce konkurence lepší než 2015? Kdo stál Rafovi tehdy v cestě aspoň 2x? Jen Murray, zatímco No1emu Murray (lepší Andy než před pěti lety), Wawrinka a Federer. Nadalovci kritizují konkurenci svých konkurentů, ale zapomínají na to, že Rafův nejlepší rok a jediný, kdy vyhrál tři majory nebyl na konkurenci lepší, ba horší.
V čem byl Rafův rok 2010 lepší než No1eho sezóny 2015-16? :O Třeba Južnyj v SF USO 10 působí komicky...
S kdyz mu vysel zapas/turnaj byl to sakra tezky souper.
Tu je Noleho problém.
Navyse sezóna 15-16 moze byt napadnutá pre nizsiu konkurenciu.
Lol, směšné tvrzení na úrovní hejtu.
" Nadal nejslabší sezóna v kariéře, Federer za zenitem, Del Potro zraněný, jediný, kdo měl formu, byl Murray a Wawrinka, kterýmu ale vyšel jeden turnaj, jinak hrál tužku."
Jestli sis nevšiml, tak tebou jmenovaný del Potro byl v roce 2010 taky zraněný, takže vytahovat zrovna jeho je mimo mísu. Federer byl přísně vzato za zenitem už v Rafově roce 2010 - ano vyhrál na úvod AO, ale pak na GS paběrkoval. Šest let v kuse hrál jedno SF za druhým a najednou ve dvou ČF po sobě prohrál. S Rafanem se tehdy na GS nestřetl - nepřipadá ti to divné? Murray a Wawrinka 2015 jsou o level lepší hráči než Berdych a Söderling 2010 - oba musel Djoker porazit 2x, přičemž třeba neplatí tvoje tvrzení, že Stanovi vyšel jen jeden turnaj, toho roku na všech čtyřech GS hrál alespoň ČF, to třeba Berdych po finále Wimbledonu na US Open vypadl v 1. kole. Konkurence jak prase.
" . Ne náhodou je to právě loňský rok, kdy se definitivně rozpadla BIG4, protože dva z těch hráčů už pomalu odchází"
Právě že v roce 2015 se BIG 4 dala na chvíli opět dohromady, naposledy byla dlouhodobě kompletní na úvod roku 2013, pak Roger klesal vinou špatné sezóny, Andyho na konci roku předskočil Ferrer a následujícího roku dokonce vypadl z TOP 10. Takže k rozpadu BIG 4 nedošlo v No1eho roce 2015, nýbrž v Rafově sezóně 2013, ale chápu, že se to fanatic nadalovcům špatně poslouchá :D
"Djokovič ztratil ve větším zápase s 34letým Federerem set pouze tehdy, když ho to extrémně nebavilo nebo na chvíli ztratil koncentraci, viz finále US Open, jinak měl větší zápasy totálně pod kontrolou a nikdo snad ani na vteřinu nepochyboval, že vyhraje, nějaká porážka v Dubaji na tom vůbec nic nemění a nedělá z přestárlýho Federera kdovíjakou konkurenci."
Kecy v kleci. Ve finále US Open byl Federer část zápasu lepším hráčem, v druhém a dloihou dobu i ve třetím setu. A že se s Novakovým triumfem počítalo. Komentáře tady na TP tomu neodpovídají.
Na úvod vyhrál AO, jenže pak v sezóně paběrkoval. S Rafou se vůbec nestřetl, nestál mu v cestě na majorech. Píšeš, že prohrál s životně hrajícím Berdychem ve Wimbledonu 2010 - nechybělo málo a letěl by v 1. kole s Fallou. Na TM v roce 2010 i 2015 hrál finále, rozdíl je, že v roce 2010 přehrál nehalaře, zatímco v roce 2015 narazil na halaře. Sledoval jsi vůbec Federera ve Wimbledonu a US Open 2015? Hrál ve velké formě a předpokládalo se, že major vyhraje. Proti Djokovičovi 2015 hrál dvě čtyřsetová finále, proti Nadalovi 2010 0.
1) S tím Del Potrem jsem si spletl rok 09 s 10, sorry.
2) S tím, že je Wawrinka někde jinde než Soderling totálně nesouhlasím. Soderling obhájil finále RG, v letech 09-10 byl hlavně na antuce ve formě jako blázen a hodně se tehdy šeptalo, že by to v budoucnu mohl dotáhnout na sv. jedničku. Porazil na RG Nadala a další rok finále obhájil - to je hodně konkurenceschopný počin. wawrinka zase ale vyhrál grandslamy. Já bych se ty dva nicméně vůbec nebál srovnat.
3) Kdo z hráčů druhého sledu je podle tebe dnes na úrovni Berdycha z poloviny 2010? Hrál semifinále RG a finále Wimbledonu, kde porazil stávajícího šampiona i budoucího šampiona - jo, podle mě to byla forma jako prase. Kdo z těch dnešních Raoniců, Nishikoriů, Thiemů může říct to samé?
4) "nechybělo málo a letěl by v 1. kole s Fallou" - úplně o ničem argument. Djokovič o tomhle taky něco ví... kolikrát otáčel s nějakým nonamem z 0:2 na sety a nakonec vyhrál celý GS. Nadal to samé například na Wimbledonu 2010...
5) "Sledoval jsi vůbec Federera ve Wimbledonu a US Open 2015? Hrál ve velké formě a předpokládalo se, že major vyhraje. Proti Djokovičovi 2015 hrál dvě čtyřsetová finále, proti Nadalovi 2010 0." - Nemyslíš si, že je to trošku třeba i tím, že prakticky Nadal chyběl v pokročilých fázích turnaje a nemohl tak na Federera narazit? Takže na sebe zbyli jen ti dva... Že spolu nehráli Federer a Nadala v 2010 zápas na GS taky není argument, který by jakkoli snižoval Federerovu konkurence schopnost v tom roce... Federer totiž pokaždé prohrál s budoucím finalistou, kterého musel Nadal porazit... To mi taky nepřipadá jako úplná náhoda.
6) s Big4 máš pravdu - rozpadla se už v roce 2013, protože to byl nejhorší rok Federera a Nadal se vracel po dlouhém zranění.
7) Jsem hodně zvědav, co za konkurenci bude mít Djokovič letos, jestliže Federer vyhlásil konec sezóny a loni - podle toho, co píšeš - byl vlastně úhlavní Djokovičův oponent...
O kvalitách Murrayho v roku 2010 a 2015 mozeme polemizovat, antuka je jasná. Ale inak má Andy z roku 2010 dva tituly z Masters po finále s Federerom, v Austrálii porazil Nadala, odohral tam finále, vo W vypadol s vitazom. V podstate lepsie cisla ako z roku 2015, nehovoriac o h2H 2:2 s Rafom aj Rogerom z toho roku...
Federer je GS vitaz, vitaz Masters aj vitaz TM...V NY prehral po MB s Djokovicom, ktorý bol vraj uplne iny tenista ako ten o rok neskorsi Djokovic, ktory aj tak v roku 2011 musel odvracat MB...
Napriek tomu si vsak myslim, ako som uz aj v minulosti pisal, ze sezóna 2015 pre mna moc nekričí a netrčí z radu...Konkurencia bola o moc vyssia, nez v roku 2016 zda sa..A ze Nadal nebol Noleho konkurenciou na harde, ku ktorému sa ani nedostával, platilo aj o rokoch 04-07, kedy nebol konkurenciou pre Rogera a rovnako vzdy vypadol skor..Murray je pre mna dobrou konkurenciou v globále, ale v praxi je Noleho oblubeným superom..
Nevyhrál Turnaj mistrů, elitní podnik pro nejlepší osmičku hráčů roku. To je škraloup na Rafově kariéře, větší než scházející zlato v No1eho a Rogerově kariéře.
Apropos, ten formát trochu exhibičný je. Minimálne netenisový...
Pre mňa TM, ale aj OH, či DC sú súťaže do počtu a v konečnom dosledku majú skor kozmetický efekt.
Ktery na ostatnich povrsich potreboval k vitestvim zasahy a upravy, vysi moci..;)
Tak dakujeme za tieto zásahy :)
Rafa -zbytek sveta na antuce
Rafa-zbytek sveta na ostatnich povrsich
Ten pocet titulu a vitestvi na antuce je tak bijici do oci, ze snad oznsceni "antukar" neni zadnou urazkou.
Mrkni na statistiky 03-07 a 08-16...66% uspechov ma z jedneho medziobdobíčka..
Ted zahrnes 33-34 letemu Rogerovi roky 14/15/16 jako neuspesne kdy je bez diskuzi Djokovic na vrcholu a jiz lepsim hracem v dulezitych vzajmnych zapasech.-jak se ti to hodi. Ze?
Dlouhodobe tvrdim, ze Nadal by v 90 a prelomu zacatku 2 druheho tisiciletileti se svou hrou na betonech a hlavne trave nic neuhral.
Kdesto na antuce by byl podle me kralem vsech kralu kdykoliv behem poslednich 30 let minimalne.-To jsou ty okolnosti.
Ukazovalo se to v pocatku jeho kariery, kdy nestacil na ty hrace, kteri pro Federera nebyly udajne souperi, ale Nadal s nimi mel tehny na jinych povrsich problemy.
Ukazuje se to i na poslednich letech kdy v podstate od roku 2012 neni schopny na trave, Wimbledonu, povrchu kde vyhral 2 tituly a hral 5finale projit pres hrace s kterymi by si drive vytrel kurt..Proc, 4 roky po sobe to uz neni nahoda.
Ad1.-So súčasnou intenzitou úderov od základnej čiary sa pinkaná z 90.rokov snad ani nedá porovnavat. Som zvedavý, akoby sa Samprasovi chodilo na siet, ak by sa mu z druhej strany vracali také kladivá, aké si hráči vymienaju v sucasnosti.
Ad2.-To, ze sa Nadal nepresadzoval do roku 2007 mimo antuky nie je zapríčinené povrchmi, alebo kvalitou hracieho pola, ale skor jeho prirodzeným vývinom. V 19-21 rokoch sa nepresadzoval ani Federer a to na vsetkých povrchoch, Djokovic ako tínedžer detto. O kvalite hracieho pola okola Roddicka a spol značí fakt, ze do doku 2010 ich mladí totálne vypoklonkovali z top priečok, jedného po druhom..
Ad3-Wimbledon od 2012...Vidis, toto trochu odporuje tvojej teórii...Stále sa hrá v podstate na rovnakej tráve ako pred rokom 2012, dokonca má tendenciu sa spomalovat a Nadal má na nej diametrálne horsie vysledky ako pred 2012?...Preco, ked je povrch rovnaký?....
Evidentne to neni povrchom, ale výkonnosťou..
TM je jednoznacne 5ty nejvetsi a nejdotovanejsi turnaj v roce, jeden z 5ti ne nejdulezitejsich turnaju v roce..
Kdyby se na WTF povrchy střídaly, Rafa by jistě nějaký titul získal, ale tolik by jich zase nebylo. Kdyby tam byla rychlá madridská antuka, tak taky třeba jen jeden nebo dva.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele