Nadal v Římě začal výhrou nad Sinnerem. Postoupili i Zverev, Tsitsipas a Thiem

12. 5. 2021, 23:54
Aktuality 86
ATP ŘÍM - Rafael Nadal úspěšně vykročil za 10. triumfem na antukovém Masters 1000 v Římě. S domácím teenagerem Jannikem Sinnerem ale musel o dvousetovou výhru bojovat přes dvě hodiny. Vítězně odstartovali také čerstvý šampion z Madridu Alexander Zverev, Stefanos Tsitsipas či po obratu Dominic Thiem, naopak vypadl na antuce se trápící Rus Daniil Medveděv.
Rafael Nadal (© AFP)

Rafael Nadal ze tří letošních turnajů na antuce vydoloval pouze jeden titul a to ještě v Barceloně, kde musel třikrát do tří setů a ve finále odvracet mečbol. 

Dnes vykročil za jubilejním 10. titulem na a Masters 1000 v Římě, kde svedl více než dvouhodinový souboj s domácím talentem Jannikem Sinnerem. Ani ve druhém vzájemném duelu s devatenáctiletým Italem neztratil set, ale na vítězství se pořádně nadřel.

V prvním setu musel dvakrát dohánět manko brejku, ve druhém dokonce prohrával 2-4. Ale ztrátu vždy nakonec smazal a zvítězil 7-5 6-4. Úvodní sadu ukončil až při sedmém setbolu, zápas pak uzavřel při třetím mečbolu.

Statistiky zápasu
Sinner - Nadal
1 esa 0
2 dvojchyby 1
54 %
1. podání 'in' 49 %
60 %
úsp. 1. podání 70 %
44 %
úsp. 2. podání 55 %
22 winnery 25
26 nevyn. chyby 21
2/10 hra na síti 7/10
3/4 brejkboly 5/15
čas: 2:10

"Byl to pro mě pozitivní zápas. Po Madridu pro mě bylo důležité dobře začít a myslím, že to pro mě dnes bylo pozitivní vystoupení," hodnotil Nadal, který měl celkem 15 brejkbolů. "Byl to hodně těžký zápas, je to pro mě cenné vítězství."

V osmifinále se 34letý Španěl utká stejně jako před třemi lety s Kanaďanem Denisem Shapovalovem (h2h 2-1), který si poradil s domácím Stefanem Travagliou.

Stefanos Tsitsipas přehrál 7-5 6-2 zkušeného Chorvata Marina Čiliče a oplatil mu čtyři roky starou porážku z Tokia.

"Věděl jsem, že má skvělý servis. Často si mě dokázal dobře rozpohybovat, je těžké se jeho hře přizpůsobit. Chvíli mi to trvalo. Ale byl jsem trpělivý a hrál to, co jsem potřeboval. Ale věřím, že to ještě nebyl vrchol mé hry, že mohu hrát ještě lépe," komentoval Tsitsipas.

22letý Řek, který před měsícem triumfoval v Monte Carlu, si o čtvrtfinále zahraje v souboji hráčů Top 10 s Matteem Berrettinim (h2h 2-0). Italský tenista, který v neděli prohrál finále na Masters v Madridu, si poradil 6-4 6-2 s Australanem Johnem Millmanem.



Nezaváhal ani šampion z Madridu Alexander Zverev. Německý šampion z roku 2017 přehrál dvakrát 6-2 Bolívijce Huga Delliena a znovu po týdnu se může chystat na souboj s Japoncem Keiem Nišikorim (h2h 3-1).

Problémy měl čtvrtý nasazený Dominic Thiem, který prohrával už 3-6 1-3 a hrozilo mu, že v Římě potřetí v řadě svůj úvodní zápas nezvládne. Nejlepší rakouský tenista ale nakonec s Mártonem Fucsovicsem nezaváhal a po vyhraném tie-breaku maďarskou jedničku dorazil "kanárem".

V osmifinále se dvojnásobný finalista French Open Thiem utká s domácím Lorenzem Sonegem, který postoupil přes krajana Gianlucu Magera.



Aslan Karacev
v rámci letošního antukového jara porazil světovou jedničku Novaka Djokoviče a dnes v Římě si vyšlápl i na druhého hráče světa Daniila Medveděva. Svého na antuce se trápícího krajana porazil hladce 6-2 6-4 a vedení ve vzájemné bilanci zvýšil na 3-0. O premiérové čtvrtfinále na Masters si 27letý Rus zahraje s Američanem Reillym Opelkou.

Federico Delbonis se před týdnem v Madridu z kvalifikace dostal do svého prvního osmifinále na Masters po více než čtyřech letech a to samé se mu povedlo v Římě, kde dnes smetl 6-2 6-1 belgického favorita  Davida Goffina.

O své největší čtvrtfinále bude 30letý Argentinec, který má letos na antuce bilanci 19-5, bojovat proti Kanaďanu Félixu Augerovi-Aliassimemu.

 

• ATP MASTERS 1000 ŘÍM •
Itálie, antuka, 2.563.710 eur
středeční výsledky (12. 05. 2021)
• Dvouhra - 2. kolo •
Nadal (2-Šp.) - Sinner (It.) 7:5, 6:4
Karacev (Rus.) - Medveděv (3-Rus.) 6:2, 6:4
Thiem (4-Rak.) - Fucsovics (Maď.) 3:6, 7:6 (7:5), 6:0
Tsitsipas (5-Řec.) - Čilič (Chorv.) 7:5, 6:2
A. Zverev (6-Něm.) - Dellien (Bol.) 6:2, 6:2
Berrettini (9-It.) - Millman (Austr.) 6:4, 6:2
Bautista (10-Šp.) - Garín (Arg.) 7:6 (7:5), 6:3
Delbonis (Arg.) - Goffin (12-Belg.) 6:2, 6:1
Shapovalov (13-Kan.) - Travaglia (It.) 7:6 (7:2), 6:3
Davidovich (Šp.) - Norrie (Brit.) 6:2, 6:3
Sonego (It.) - Mager (oba It.) 6:4, 6:4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

86
Přidat komentář
mahycek
Jo, jo, už od Monte Carla tvrdím, že
je to pomalé odcházení, které může,
tedy je to hodně pravděpodobné se
nejspíše promění v 1 výhru na antuce a
v ATP 500 v Barceloně, co už Rafa má
v kapse. Z pěti antuk, jedno vítězství, to bude tvrdý dopad na zem.
Reagovat
mahycek
Po 3.5 hodinách. Dřit se a takto to
po.rat v tiebreaku. Před zrcadlem si
může nafackovat. To, ale nic nemění na
urputné hře Nadala. Však ať se moc
neraduje, stejně turnaj nevyhraje.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Rafa si predĺžil svoje pôsobenie o ten jeden zápas. Je príjemné vidieť, že otočil zápas z MB a ovce zas nebudou mať co žrát.

Ale okrem toho je nutné uznať, že celá antuková sezona je zatiaľ na houno :)

V podstate uhral dve QF na tisíckach, dnes mohol dokonca zahučať pred QF a Barcelonské finále vyhral ani nevie jak. Chýba tomu ľahkosť, väčšia úderova istota, proste Rafa nie je to zvíře, je to celé akési zakríknuté. Potrebuje sa zlepiť vo všetkom, inak sa bude pakovať na RG pri strete s prvým lepším hráčom.

Inak Mohhamed je GOAT zo všetkých umpirov historie, neskutočne sympatický chlapík s pozorným okom a nadhladom.
Reagovat
turista
Rozhodly zkušenosti. Rafa doslova Shapovi utekl z lopaty. Nadal je poražený až po proměnění mečbolu. Dřív ne. Je to bijec, gladiátor.
Reagovat
Fransoas
BOHUžEl Gladiátor - Manekýn a úžasná " opice " vyřadila Kanaďana.
Reagovat
Patik
Shapo mu daroval celý tiebreak..škoda po tak dlhom zápase to len tak lacno odovzdať..pozerám že Zverev už ordinuje Nishimu svoju medicínu na vedlajšom kurte..Rafa sa tvári akoby vyhral finále a turnaj ešte len začal..
Reagovat
turista
No dolehla na něj psychicky tíha tiebreaku tak, že svá podání vyvezl na hnůj, což Nadal okamžitě zužitkoval na 5:2 a 6:3. A s tím už se těžko dá pak něco udělat.
Reagovat
Krisboy
Nadal trénoval servis s Errani?
Reagovat
smazaný uživatel
Tie 3BB v 11 geme boli hrozostrasne zahrané. Je vidiet, ze si Nadal holt neverí.
Reagovat
turista
Ale hru vabank Nadal ovládá. Hrál proti mečbolu soupeře a zvládl to. Teď už toho Rusokanaďana nejspíš zlomí.
Reagovat
mahycek
Je to trouba, ten kanaďan mohl vyhrát
ve dvou setech. Nadalovi nezreturnuje,
ani jeden servis v předminulé hře. Pak
dá 2 esa Shapo a trapí se na shodách
8 minut než servis vyhraje utrápeně.
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa nalitý BH na 40:0 na prijme vyhodi do outu, a zrazu je 15:30 a cele momentum v háji.
Reagovat
Amputace
To je tím, že už je kvůli stáří nucen rychleji ukončovat výměny. Za mlada by to jen na jistotku přehodil a pinkal dál.. :)
Reagovat
RF46
Ano...z toho duvodu co ai napsal mnoho lidi jeho tenis nudil.
Reagovat
Amputace
Kvalita hodně lidí (konzumentů) nudí, není to nic ojedinělého, naopak ve společnosti hodně častý jev. Protože na kvalitu nemají dost trpělivosti, vyhledávají zpravidla nějaký snadno stravitelný popcorn.
Reagovat
blax
Co to je za kecy? Podle tebe je kvalitnější pinkání, jak winners nebo donucení soupeře k vynucené chybě? Aha.
Reagovat
smazaný uživatel
Cize podla teba Rafa vyhral 13RG pinkanim?..:)

Zlatý
Reagovat
blax
Nope, nic takového jsem neřekl. Ale zaskočilo mě tady to absurdní prohlášení, že pinkání je kvalitnější způsob tenisu než winners nebo donucení k chybě.
Reagovat
Amputace
A mě zase fascinují kecy o tom, jak Nadal vyhrává zápasy tím, že se jeho soupeři bezdůvodně sami vyhází.
Reagovat
blax
Kristepane, ale to vůbec nebyl útok na Rafu. Vy jste oba dva fakt strašně směšní :D Já se tady pozastavím nad tvým stupidním výrokem a vy hned začnete obhajovat Rafu, při tom to s Rafou nemělo nic společného, ale šlo o ten výrok. A pak kteří fanoušci jsou fanatici, ježiši...
Reagovat
Amputace
To bys ale musel v první řadě chápat, že ta reakce na FH byla narážkou na diskuzi níže..
Reagovat
RF46
To ses upsal, ne? Nebo...trosku to upresni. mozna si pomyslel na umeni..nebo?
-
Neprejes si snad abychom obdivovali robotickou presnost nebo silu v tenisu, ne? Jako..ano, uznam kvalitu ale je to nuda...
Reagovat
turista
Nebojte se. Rafa je prostě bijec a urve to v tiebreaku.
Reagovat
mahycek
To je vemeno ten Shapo, mohl už mít
4-1 vedení ve třetím.
Reagovat
Amputace
Mohlo to být 2x 6:0, škoda.
Reagovat
mahycek
Kanaďan si hloupě komplikuje celý zápas.
I kdyby se Nadal hecnul, tak stejně
celý turnaj nevyhraje. Jsou tam sice
geniální momenty od Rafy, ale to jsou
už jen jednotlivé záblesky a ty stačit
na celý turnaj nebudou a hlavně na R.
Garros. Nadal už neudrží vysokou úroveň hry po celou dobu. A ty mladé
pušky a co jich je, žádnej respekt k
němu mít nebudou.
Reagovat
Amputace
Rafito, hecni to ještě. Vypadnout ve třetím kolem Římu už by byla před RG opravdu nedobrá výchozí pozice.
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa si chce na stare kolena vyskusat poziciu startu na RG, kde nema co stratit :)
Reagovat
Amputace
Tak druhý set by mohl urvat... :) Ale obávám se, že nebudou síly na nějaký tuhý boj v případné koncovce třetího..
Reagovat
Amputace
Taky nechápu, proč začal hrát Shapovi pořádně do BH až pár gemů zpátky... Jako by si teprve v tu chvíli všiml, že je Shapo levák :D
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa obecne horsi proti lavakom, je to asi prirodzené. Vzdy to tak bolo. Ten zapas nakoniec vyhral, ale ak dal top40 pravakovi 6:2, 6:2, s lavakom to bolo 6:4, 7:5 napr. Aj s Norriem sa na AO trochu trapil, pritom to nie je nebezpečny hrac, co Shapo samozrejme je.
Reagovat
mahycek
Ano dal i na antuce... Teď si Shapo
zkomlikoval set. 4 - 1 to mohlo být.
Vedl 40-0, to se nepouští.
Reagovat
smazaný uživatel
V 5 geme druheho setu sa Nadal zlepsil, tento standard si potrebuje drzat do polovice júna.

A potom sa moze zlepsit.
Reagovat
mahycek
Musím se podívat, kdy dostal Nadal
na antuce kanára ?
Reagovat
Pe3k
Federer dal Nadalovi kanára na antuce, na trávě i na hardu. GOAT smile
Reagovat
mahycek
To má problémy, nebylo daleko, aby
dostal kanáre. Shapo vedl 4 - 0 a při
Nadalově podání brejk na 5 - 0 a šel
by servírovat !!!
Reagovat
annah
Koukám, že Rafa začíná mít s těmi mlaďochy podobné problémy, jaké s nimi začal mít v jeho věku Roger.
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, akurat ze Federer prestal byt konkurencieschopny tak o 7 rokov skor :)
Reagovat
sojka1
mozna, ze pred 7 lety uz ani neexistoval... :-/
Reagovat
smazaný uživatel
No existoval, ale s vynimkou 2017, akoby ani neexistoval, to je pravda.
Reagovat
sojka1
u nas se rika, ze jen blbost je vecna... :-)
Reagovat
mahycek
Shapo zatím drtí Nadala !!!!
Reagovat
Patik
Sinner to vkľude mohol vyhrať.. minimálne prvý set s prehladom.. ale ako sa ukázalo aj na RG..nemá ešte na takéto zápasy hlavu..zobrať Rafovi 2-3krát servis krásnou hrou a winnermy a následne pri svojom podaní strielať dvojmetrové outy a niektoré tie výmeny ktoré Rafovi naivne prihrával pri sieti na raketu..hrali síce vyrovnaný zápas a Jannik bol miestami aj lepší..ale darmo..včera nevyhral lepšie hrajúci hráč..včera vyhrali skúsenosti..
Reagovat
Amputace
Viděl jsem ten zápas také a nemáš pravdu. Sinnerovi tam občas vyšel nějaký nechytatelný úder, ale ve většině výměn ztrácel a nediktoval jejich tempo. Navíc mu ani moc nešel první servis. A Nadal se vyhazoval též - metrové outy z FH po čáře v průběhu celého zápasu, ale to už pochopitelně nezmíníš.
Reagovat
smazaný uživatel
Hej no. Nadal mal v prvom sete asi 6 setballov, koncovku si jasne postrázil ale podla teliatiek Paťa a cisla 46 mohol Sinner v klude vyhrat.

No keby mal prilezitost, mozno by aj vyhral, ale nebol ani blizko.
Reagovat
Patik
Jannikovi nepadal servis to je pravda na returne išiel ako drak a pri svojom servise mal roztrasené kolená..Nadal kazil tiež ale hlavne preto lebo musel jeho súper je o polovicu mladší a kondične by mu nestíhal..po troch dlhších výmenách dostal warning za zdržiavanie musel to hrať na skúsenosti..naopak Sinnerove chyby boli úplne smiešne pripravil si Nadala a keď už bol Rafa zahnaný a čakal na zakončenie Sinner to odpálil dva metre do outu.
Reagovat
Amputace
Pleteš se. V zakončení z jasných pozic často chyboval také Nadal a to především z FH strany. Od poloviny prvního setu byl Nadal jasně lepším hráčem, Sinner ho vůbec v ničem nepřevyšoval, ve výměnách ho jen horko těžko dokázal zatlačit, a když už se tak stalo, často se vyhodil (jak píšeš). Většinu času hrál však z obrany a jediným jeho agresivnějším a jakž takž fungujícím úderem byl křižný BH. Bojovalo se převážně o Sinnerův servis. Nadal měl v zápase 15 BB. "Muset to uhrát na zkušenosti" to je jako co zase za termín? Nadal byl prostě lepším hráčem - ve všem. Kdyby ti to tak dojmově nepřipadalo, podívej se na čísla - lepší: ve všem. Méně UE, více winnerů, lepší čísla na servisu, více nebezpečný na přijmu... Nechápu, co zase zkoušíš.
Reagovat
Pe3k
Vždyť ty ani nechápeš význam základních slov jako třeba co znamená slovo všichni...
Reagovat
Amputace
Zase ses přis.ral, abys pak mohl psát, že na tebe reagujeme? Ty musíš mít hrozně smutný život. Předpokládám, že trpíš silným nedostatkem pozornosti, takže si to kompenzuješ tímto trapčením.

A to, že si nedokážeš pospojovat více vět dohromady (říká se tomu souvislost), ale zvládneš vnímat pouze každou z nich zvlášť, není můj problém.
Reagovat
Pe3k
Můžeš do mě kopat jak chceš, tím jen ukazuješ, že nemáš žádné argumenty a jak moc jsi ubohý...
Reagovat
Patik
škoda reči..nechaj to tak..pozeraj ako hrá so Shapom a potom nezabudni napísať že bol zase lepší vo všetkom smile
Reagovat
Amputace
Jj, a ty poté, co ho teď začne drtit, nezapomeň zase napsat, že byl ve všem horší a musel to uhrát na zkušenosti :D
Reagovat
Patik
No zatiaľ je teda Nadal dosť márny..chvílu to vyzeralo že si koleduje o kanára..ak tento set vyhrá tak skôr by som povedal že nie preto že bol lepší ale Shapo slušne zaváhal..
Reagovat
Amputace
Tak teď možná ještě ne.. :) Každopádně Shapo zatím daleko nebezpečnější hráč pro Rafu, než včerejší Sinner. Ve výměnách je agresivnější, to Sinner prostě včera nebyl. Nechápu, proč se toho zuby nehty držíš, když to tak nebylo a ukazují to i čísla.
Reagovat
Patik
Nedržím sa toho..myslím si že Sinner hral včera rovnako dobre ako dnes Shapo..akurát že Shapo si teraz podržal servis..v dôležitý moment..to Sinner včera nedokázal..a Nadal má dnes slabší deň než včera..
Reagovat
Amputace
Tak to nehrál teda ani omylem. Nebo možná ano, ale Rafovi nedělala jeho hra rozhodně takové problémy. Sinner byl méně agresivní a nechodil mu moc servis. Ale dohadujeme se o pič.ovinách. Je úplně jedno, co Nadal udělá, jak zahraje, ty jako ukázkový trol si to pokaždé převrátíš k obrazu svému.

Teď to třeba Nadal vůbec nezam.rdal, ne, ne. To pouze jeho soupeři se vyhazují a darují mu fiftýny, on jim nikoli.
Reagovat
Patik
Nesnažím sa troliť..samozrejme že ani Nadal nehrá dobre..je to jedno s druhým..a tretím..myslím si že celkovo tento set je ťažko hodnotiť prídu mi tie výkony oboch ako na hojdačke.
Reagovat
smazaný uživatel
Nestrácaj s ním čas.

Shapo je lavák, Rafa asi pozabudol. Mlady Kanadan asi ani sám nepamata, kedy mal taky komfort, ze mohol hrat tak často z FH.

Pravda je ale taká, ze Nadal je fakt v lese, za celu antukovu sezonu sa nevie dostat do svojej standardnej nátlakovej hry, hra to akoby so zatiahnutou ručnou brzdou.

Sezóna 2015 bola katastrofa, ale uhral aspon SF a F antukovej tisicky, tento rok ma max QF...

Neviem si predstavit ako chce s touto hrou konkurovat najlepsim. Pokial to nedá na Federera, ze sa z turnaja vyhádze konkurencia sama, tak je bez šance.
Reagovat
Patik
ďalší warning..toto všetko má súvis s tými lacnými chybami čo Nadal robí..je nútený sa ponáhlať..musí hrať to čo nechce..musí zakončovať..inak by musel do výmen do dlhých výmen a strácal by energiu a dostával warningy.a s mladými sa rovnať už nemôže fyzičkou a preto je stále frustrovaný čo on nikdy takto nebýval..
Reagovat
smazaný uživatel
Warningy dostava celu karieru. Ty si fakt jelito, kolega zas kopyto, no platí to :)

Z jedneho warningu urcite nebude menit štyl hry, preboha co je toto za myslienku :)
Reagovat
Amputace
Ty jsi logik, to je neuvěřitelné.. Tak Nadal je nucen k zakončování a chybám svým stárnutím, protože už nemůže nekonečně pinkat, ale že jsou jeho soupeři nuceni k zakončení po dvou třech dalších úderech navíc, které by jiný hráč už ani nevrátil, je jaksi nepodstatné, že? Takže suma sumárum: Na jedné straně se tedy Nadal vyhazuje, protože je k tomu nucen svými soupeři, kteří by ho v opačném případě upinkali, zatímco jeho soupeři se vyhazují prostě jaksi sami, bez důvodu... Vždyť to musí být trapné už i tobě samému...
Reagovat
Patik
Veď v tenise je kopec rôznych situácii..a rôznych výmen..to že Nadal prinúti svojích súperov zahrať občas jeden dva údery navyše sa nevylučuje s tým že mu v zápase s mladými hráčmi dochádzajú sily a preto sa snaží útočiť aby nemusel za všetkým utekať..čo je natom také nelogické..nechápem..každý hráč a zápas je iný..a ja ťa tu nepresviedčam o nejakých faktoch ja hovorím len svoj názor..ako to vidím ja z môjho pohľadu..
Reagovat
Amputace
Z tvého pohledu je to tak, že Nadal chybuje v důsledku hry soupeře, zatímco jeho soupeři nechybují pod vlivem Nadalovy hry, ale v důsledku své psychiky, což je totálně zaujatý a tendenční názor. Původ chyb Nadala domýšlíš do důsledku, zatímco původ chyb jeho soupeřů vidíš jednoduše pouze v tom, že na ně Nadal nemá žádný vliv. Proč se s tebou o tom vůbec bavím? To je prostě totální blbost. Podobně, jak tady nedávno kdosi tvrdil, že byl Mozart větší hudební vizionář než Beethoven.. Na to se prostě nedá říct víc, než že je to kravina.
Reagovat
Patik
Nie..chybujú aj kvôli Nadalovej hry..ale keď niekto má naservírovanú loptu do stredu kurtu z obranného lobu a súpera ma už na lopate a uvalí to dva metre do outu tak sorry je to zlyhanie hráča a nie Nadalov skill..a táto situácia sa včera opakovala niekoľkokrát..tak fakt ako to sa namňa nehnevaj...a nechaj to už tak..
Reagovat
stopan
Rafika taketo stastne chvile sprevadzaju pocas celej kariery, ked ho ma super na lopate, rafik je zalezi pomaly az na tribune a super nepochopitelne to do.erie do autu alebo siete, takych zapasov bolo vela, ked sa rafik len branil a prehadzoval na druhu stranu.
Reagovat
Patik
To všade ...to som si všimol aj u Djokoviča že keď ho zatlačia hlboko do defenzívy tak oni nepoužíjú rozum ale hrubú silu a uvalia to doprdele..ja si to neviem vysvetliť to je nejaká Big3 aura čo ich ožiari a oni to proste pokazia..
Reagovat
smazaný uživatel
Gaučovy odbornik Paťo, poučuje kovaných profikov z tenisovej stratégie :)

Tu je taka sranda niekedy
Reagovat
Amputace
Omg, jaká big3 aura? Se zkus trošku zamyslet, Paťo... Když ti někdo vrátí zpátky každý míč, je přece úplně logické, že pravděpodobnost, že pak uděláš nějakou banální chybu, tím roste. Zvláště když navíc hraješ proti někomu, kdo má pověst hráče, který vše vrátí - tak když nabíháš na nějaký lehký úder, máš v hlavě, že ti nestačí zahrát jen nějakou jistotu, ale musíš zahrát úder se 100% přesností, čímž se, opět, zvyšuje riziko chyby i z jednoduché pozice. Vážně to není žádná velká věda a hlavně tenis není tak černobílý, jak ho vidíš ty. Je to dokonalá demonstrace zákonitosti akce-reakce v praxi, nic se tam neodehrává bez příčiny. Že jeden hraje tužku a druhý se sám od sebe vyhází je schéma existující možná tak v hlavách tupých haterů. Netvrdím, že se nestává, že prohraje lepší hráč, ale je to velice nepravděpodobné, daleko častěji to můžeme vidět v kolektivních sportech. U tenisu málokdy vidíš, že by někdo například s lepším poměrem W a UE nebyl na konci vítězem.
Reagovat
Patik
Ja by som povedal že je to tak 50 na 50..veľa hráčov si vybuduje výmenu dostane sa do dobrej pozície a zakončí bez chyby..a veľa hráčov urobí naopak kiks..je to individuálne ako som napísal v tenise je strašne veľa situácii to sa nedá poriadne riešiť a diskutovať o tom..
Reagovat
Amputace
No ale to je právě to, o čem píšu. Proti hráčům typu Nadal, Djokovič, kteří vrátí míče, které by proti většině soupeřům znamenaly winner, k takovým situacím dochází. Však to je úplně logické.

Jako když to vezmu do důsledku: Sinner nemá také vůbec žádnou zásluhu na tom, že je Nadalovi 35 let a jeho fyzička už není nejlepší. Úplně to samé v opačném gardu. Jakou má jako Sinner zásluhu na tom, že je Nadal starý a snaží se ukončovat výměny rychleji, tudíž více chybuje?
Reagovat
Patik
To sú podľa mňa dve odlišné veci..ale dobre nechajme to už tak..zhodneme sa že sa nezhodneme smile
Reagovat
Pe3k
Tak Raphael Nadull je rád, že se dostal přes první kolo, i když byl horším hráčem smile
Reagovat
Patik
keď tu prehrá..a náhodou prehrá aj na RG (čo sa nestane) tak pri najhoršom sa to zhodí na slabú sezónu.
Reagovat
Pe3k
Tak jak tak, je to muž jednoho turnaje, jednoho povrchu a to ne celého. On to umí jen na pomalé a vysoko odskakující antuce. Na rychlé antuce je marný, na modré antuce ještě marnější a na zelené by mohl tak podávat míčky.
Reagovat
Patik
Nechcem troliť..ale je jasné že o mesiac vyhrá ďalšie French Open a dokonca sezóny bude zase len ako osina v zadku..sám nič nevyhrá ale strpčovať to bude každému..
Reagovat
smazaný uživatel
Jasné je akurát to, že si vytrasený, ze Nadal vyhrá RG, hoc je zrejmé, ze je herne uplne mimo a na RG je bez šance. Ty si dobrá diagnózka, minulé RG si musel trpieť ako koň. Čudujem sa, že ťa neutratili z tolkého zármutku :)
Reagovat
gigin
http://imgway.cz/v/Nf0.jpg
Reagovat
sojka1
:-)))
Reagovat
sojka1
take vam prijde legracni formulace z expresek, ze Nadal zdolal Sinnera po dvousetovem boji? Mozna melo byt primo po dvousetovem maratonu... :-))
Reagovat
RF46
Pousmal se tez... Nevim jestli je Rafa ted opravdu tak z formy a nebo Sinner tak dobrej. Je mu 19let a hral s Rafou na cihle naprosto vyrovnane..a klidne mohl vyhrat..
Reagovat
sojka1
Rafa je opravdu ted nepresvedcivy a Sinner velmi dobry... :-) mne ale drhne ten "boj"... dvousetovy zapas muze byt samozrejme velka fuska a hodne tesny, ale stale je jen dvousetovy, tedy nic mimoradneho a nijak nevybocuje, "boj" jsou pro me trisetaky, petisetaky.... ze jsem neco psala... :-)))
Reagovat
RF46
Sak jasny, tak 2h a 10min se hralo, tak dejme tomu. "Dvousetovy boj" je usmevne spojeni, to je jasny :)
Reagovat
sojka1
ale vlastne dobry, budu pouzivat.... je unaveny, ma za sebou dvousetovy boj... :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Ty si celý taký úsmevný, aspoň vidíš ako sa ľudia pri tebe cítia, kopýtko...
Reagovat
turista
Rafa Nadal to nakonec urval ten zápas se Sinnerem. Zvítězily zkušenosti.
Reagovat
steve79
Byl to nádherný zápas. Sinner hrál skvěle.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist