Nadal ve Washingtonu prohrál s Harrisem. Jihoafričan si připsal nejcennější skalp

6. 8. 2021, 07:15
Aktuality 134
ATP WASHINGTON - Rafael Nadal na svém prvním turnaji po dvouměsíčním odpočinku končí už po druhém zápase. Při své premiéře na podniku ATP 500 ve Washongtonu 34letý Španěl nestačil na Jihoafričana Lloyda Harrise, kterému podlehl 4-6 6-1 4-6.
Rafael Nadal (© AFP)

Rafael Nadal na prvním turnaji od porážky v semifinále Roland Garros, po kterém vynechal Wimbledon i olympijské hry v Tokiu a odpočíval, odehrál překvapivě jen dva zápasy. 

Při své premiéře na podniku ATP 500 ve Washingtonu nejprve zdolal po tříhodinovém boji
aktuálně až 192. hráče světa Jacka Socka a o 24 hodin později nestačil na světovou padesátku Lloyda Harrise

35letý Španěl prohrál v prvním vzájemném duelu s o 11 let mladším Jihoafričanem 4-6 6-1 4-6. Zatímco Harris nastřílel v zápase 16 es, Nadal se svým servisem spokojený nebyl. Jednou zaváhal v prvním setu a podruhé v poslední hře zápasu.

"Poslední game jsem odehrál špatně. Podání mi vůbec nefungovalo, jak by mělo," uznal Nadal. V následujících dvou týdnech má v plánu startovat na turnajích Masters 1000 v Torontu a Cincinnati.


Harris si proti bývalé světové jedničce a dvacetinásobnému grandslamovému šampionovi připsal teprve druhý skalp hráče Top 10. Ten první slavil letos v Dubaji proti Rakušanu Dominicu Thiemovi.



Ve čtvrtfinále se 24letý Harris utká s Keiem Nišikorim. Japonský tenista po obratu zdolal 3-6 6-3 6-3 ve formě hrajícího Brita Camerona Norrieho.

Ve třetím kole se rozloučil i druhý nasazený Félix Auger-Aliassime. Kanaďan, jenž v neděli oslaví 21. narozeniny, podlehl 3-6 4-6 stejně starému Američanovi Jensonu Brooksbymu.

Brooksby se ve svém druhém a dosud největším čtvrtfinále, do kterého se dostal bez ztráty setu přes Andersona, Tiafoea a Augera-Aliassimeho,  utká s Australanem Johnem Millmanen (h2h 0-1).

V dalším duelu hráčů ATP NextGen uspěl Jannik Sinner, který ve dvou tie-breacích vyřadil
deblového parťáka  Sebastiana Kordu z USA. O semifinále se 19letý Ital utká s dalším Američanem Stevem Johnsonem.

• ATP 500 WASHINGTON •
USA, tv. povrch, 2.046.340 dolarů
čtvrteční výsledky (05. 08. 2021)
• Dvouhra - osmifinále •
Harris (14-JAR) - Nadal (1-Šp.) 6-4 1-6 6-4
Brooksby (USA) - Auger-Aliassime (2-Kan.) 6-3 6-4
Sinner (5-It.) - Korda (12-USA) 7-6(3) 7-6(3)
Nišikori (Jap.) - Norrie (7-Brit.) 3-6 6-3 6-3
Millman (11-Austr.) - Opelka (8-USA) 6-3 7-6(4)
McDonald (USA) - Ivaška (Běl.) 6-4 6-4
Johnson (USA) - Berankis (Lit.) 6-2 6-1
Kudla (USA) - Nakashima (USA) 3-6 7-6(3) 6-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

134
Přidat komentář
smazaný uživatel
Harris, Kyrgios a dalej ani netreba pozerat pri Rafovej forme.
Reagovat
com
no jestli prohraje s Harrisem 2x po sobe, tak byt na jeho miste - ukoncuju karieru smile
Reagovat
Pe3k
Proč by končil, když začíná zábava smile
Reagovat
paddy
tedy překvapení smile
tím selhává celoplanetární teorie smile smile

Novak Djokovic 40 %
Rafael Nadal 17 %
Roger Federer 38 %
Other 5 %

YT: Paul Martin
14 tis. hlasů
Reagovat
paddy
ať je kdokoli poslední, tak ho vždy napadne logická otázka smile smile
https://www.youtube.com/watch?v=_zSGzcfUaCE&t=14s
Reagovat
Ereinion
klasickej gloryhunting, nic jinýho...
Reagovat
Pe3k
https://www.youtube.com/watch?v=Q6oeLN2uqqQ

Se 192. hráčem světa Rafa bojoval 3 hodiny, ale na světovou 50 už Nadal nestačil. smile
Reagovat
Mayo
Vamos Rafa. Aj taký je šport.
Reagovat
Carmelo
Běhal nemá Turnaj Mistrů, takže se nemůže zapojit ani do GOAT debaty...Je to skvělý antukář a tím to končí.
Reagovat
smazaný uživatel
Co je Turnaj Majstrov?..:)
Reagovat
Kozoroh
5. nejprestižnější turnaj v tenise, hned po grandslamech smilesmile
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, to hovoria aj o Indian Wells :)

Záleží od casti sezóny, kde sa práve hrá.
Reagovat
peRFect
To asi těžko,když turnaj mistrů je pro 8 nejlepších v sezóně,tak se nebude hrát na jaře,nebo v létě.
Reagovat
RF46
Turnaj, ktery Rafa nikdy nevyhral a....
Reagovat
peggy
To jsem od Rafy nečekala,ale leta letí a jeho kostra chradne.Asi je čas končit.Je to KRAL antuky a to mu zůstane. smilesmile
Reagovat
spaniel
Pan Nadal uz hraje jen pro penize prece.
Reagovat
a.magerova
Hlavně aby nedopadl jako pan Jágr... smile
Reagovat
blixa
Jako že koupí Kladno ??? smile
Reagovat
a.magerova
smile smile
Reagovat
brixner
I s cigánama!
smile

smile

smile
Reagovat
turista
Jágr dopadl dobře. Nadal nakonec taky má muzeum, tenisovou akademii, rehabilitační kliniku a hotel v Manacoru což je dobré.
Reagovat
a.magerova
Já jak tu nečtu vše, tak jsem tak nějak pořád nepřišla na to, co tím nick peggy myslí, když tu už hodněkrát napsala: "aby Federer nedopadl jako Jágr"... smile
Reagovat
brixner
No aby třebas nezačal závodně hrát hokej!
To dá rozum, né?

smilesmilesmile
Reagovat
annah
.smile
Reagovat
RF46
smilesmilesmile
Reagovat
annah
Nick peggy přece nemyslí vůbec, tak není třeba hledat tam nějakou logiku... :-)
Reagovat
com
smilesmilesmile
Reagovat
Vlk-v-trave
Uchiyama,
Seppi,
Brooksby,
Ymer
Thompson
Galan,
Paul,
Ramanathan,
Johnson,
Berankis,
Krueger,
Gomez,
Ruusuovori,
Gunnesvaran,
Kudla,
Gerasimov,
Giron,
Marchenko,
Duckworth,
Nishioka,...

Jak se clovek na ten seznam hracu MD kouka, tak ma pocit, ze se hraje oblibeny periferni challenger, nebo nejaka fajna 250. Ikdyz i nektere 250 maji lepsi obsazeni.

Felixova prohra neprekvapuje, vzdyt sotva prijel z OH.
Jackova prohra take neprekvapuje, po zraneni uz asi tezko bude hrat svuj top.

Brooksby ma neskutecnou sanci vyhrat snad nejslabeji obsazenou 500vku v historii. Vyuzit tehle situace muze take Sinner... Nishikoriho muze dopadnout unava po OH.

Snad se Brooksbymu povede to dotahnout do konce, co se nepovedlo v NewPortu, se mu muze podarit ve Wash.:)
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Brooksby vs FAA - aneb americký dřevorubec vs kanadský estét. B. má svérázné údery včetně servisu. Ten dělal FAA dost problémy a nejen první, ale i druhý. Chvílemi to vypadalo, že B. prostě nějak máchne rukou a míč zázračně dopadne do kurtu. Kluci se navzájem nutili do ostrých výměn a divokých zakončení. FAA si s B. hrou moc nevěděl rady a dokladem může být i jedna z posledních výměn v HL (B. se brání míči až do nebe a nakonec ji úspěšně zakončí DS.
Pokud nebylo Brooksbyho vítězství až tak překvapivé, tak poměr W/UE už určitě: 21/5 : 4/25 (možná to není přesná, ale pro představu to tak nějak přibližně bylo)

Rafa vs Lloyd - nebyl to špatný tenis ani z jedné strany. Výpadky měli oba, ale lépe se s nimi srovnal Lloyd. Trochu překvapivě, protože druhý set prohrál celkem jasně 1:6 a vypadalo to, že se Rafa nadýchl ke svému finiši. Opak byl pravdou - Lloyd se zlepšil na servisu, který mu ve 2.setu moc nepomáhal, tlačil Rafu hlavně přes BH a nechával ho hádat, jestli rána přijde zas na BH nebo přiletí do FH. V této fázi zahrál Rafa pár fantastických křížných FH z nouze, ale ty mu kromě bouřlivého ohlasu skoro plných ochozů důležité fiftýny nepřinesly. V koncovce si vybral slabší chvilku na servisu a Lloyd ji ztrestal přesnou hrou.
Docela koukatelný zápas, ale Rafovým příznivcům přinesl spíše neradostné myšlenky ohledně budoucnosti. Každopádně Lloyd je mi sympatický...
Reagovat
Patik
Povedal by som to asi tak že potom ako Djokovič porazil v semíčku RG Nadala dodal a ešte dodá tým druhým hráčom a trénerom odvahu sebavedomie a systém hry..pozeral som do rána celý zápas a Harris si miestami vodil Nadala s úplnou lahkosťou ako skúsený hráč..úplne identická taktika na Nadala akú použil Djokovič na RG..niektoré výmeny úplne identický postup a priebeh..a všetko fungovalo presne rovnako..Nadal čitatelný ako kniha..pokiaľ s tým niečo neurobí..a on neurobí lebo nato nemá už pohyb tak sa s takýmito zápasmi bude potýkať stále častejšie..
Reagovat
turista
Cože? Už jsem si myslel, že 89.titul Nadala je téměř ložený. Harris?
Reagovat
Pe3k
Po tom co mu trvalo 3 hodiny porazit Ponožku jsi čekal titul? smile
Reagovat
Alien
Cože?
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Ano!
Reagovat
Kozoroh
Mimochodem, Rafa v žebříčku příští týden klesne na 4. místo, přeskočí ho řecký filozof. smile

https://live-tennis.eu/en/atp-live-ranking
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Po vostudě na Olympiádě už máš zase roupy?smile
Reagovat
George_Renel
Další s plusovým H2H s Nadalem.smile
Reagovat
stafel
Tak dalo se to čekat, když už měl problémy se Sockem.
Reagovat
Kozoroh
Pro Nadala a jeho nastavení mysli/sebevědomí je klíčové vyhrát RG. Když vyhraje RG, o to uvolněněji a dravěji pak odehraje Wimbledon a severoamerickou hardovou sérii. Prohra na RG znamená pro Rafu drtivou ránu do sebevědomí a je tak náchylnější k nečekaným prohrám. To je důvod, proč vynechal Wimbledon a OH, Rafa tušil, že se svým zviklaným sebevědomím by na těchto akcích neuspěl. Roger ani No1e své sebevědomí neupínají k jednomu konkrétnímu GS turnaji jak Rafa k RG. Díky své komplexnosti si věřili (Djoker stále věří) na každý turnaj v sezóně. V tomto směru je Rafa víc zranitelný než jeho rivalové z Big 3.
Reagovat
sojka1
Rafa ma predevsim psychickou nevyhodu ve svem patologickem "ulpivani", Roger i Djokovic jsou mnohem flexibilnejsi i v psychickem nastaveni a jsou mnohem vstricnejsi ke zmenam, myslim i technickym... s vekem se prvotne dostavuje panika, ze zazite prestava fungovat, ledacos se da jeste zastavit nebo pobrzdit, ale chce to nejen inteligenci, vuli, ale predevsim i odvahu jit jinou cestou (nechci hodnotit, jak dobrou ani jeji prostredky, jde mi jen o to, ze je jina)...
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, a preto po dvoch rokoch bez GS zacal v roku 2017 opat vyhravat.

Pozdravuju ta fakty sojecko.

Federer zmenil co, od 2012?..Bol taky flexibilny, ze 5 rokov utieral na kurtoch podlahu.
Reagovat
Frantz
Bože to jsou zase srance, K0z0r0ru ty seš hroznej dmnt...
Reagovat
Franky
no nvm vy s forehandom a blabolatom ste tu za miestnych magorov uz dlho a kralujete ako BIG3 v tenise
Reagovat
Frantz
Od tebe to sedí..
Reagovat
RF46
smile
Reagovat
Pe3k
jako dmnt jsi tu obecně brán ty.
Reagovat
Frantz
říká dmntů král .]
Reagovat
Pe3k
jo, ty smile
Reagovat
brixner
Zkusim to:
DEMENT!
Reagovat
blixa
Dement tu funguje, není třeba zkracovat smile
Reagovat
brixner
Prošlo to!

Tak chlapí, nazývejte se pravejma jménama, jo!
smilesmilesmile
Reagovat
smazaný uživatel
Psycholog z Baťovanian prehovoril, tvl :)

Prehry patria k zivotu. Rafa hral tusku v Australii, MC, Madride a vlastne celú sezónu, ty mudrlant.

Ale mozno vedel ze nevyhra RG a tak ho to psychicky poznacilo. Uz dopredu.
Reagovat
Ondra979
bude zajimave, jestli dokaze NAdal vyhrat GS ve veku 35 let nebo vice..mel by mit minimalne jednu slusnou sanci za necely rok na RG ale to je jeste docela daleko, na hardech to bude uz pro nej uz nejspis velmi obtizne a spis si myslim, ze to nezvladne..ono co dokazal Roger je unikatni a treba to jeste vic docenime..ani Djokovic nema jistotu, ze bude brat za rok sbirat GS jak maliny..jednou ten pokles vykonnosti musi prijit.
Reagovat
smazaný uživatel
Má, ale musi sa zlepsit. Vyrazne, úderovo bol vo WSH uplne mimo a tych turnajov je naprieč sezonou daleko viac.

Na zisk GS mu verim, len sa mu to musi mimo RG upratat v pavuku, po federerovsku.
Reagovat
spaniel
Aj Lukas Lacko na to ma?ale musi se zlepsit smile
Reagovat
Pe3k
Rafa si po výprasku na RG vybral malý turnaj kde nasazený hráč číslo 2 byl Felix smile
Nejprve tak, tak porazil Socka, který je už roky úplně marný a hned následující zápas prohrál. Jde vidět, jak ho ta prohra s Djokovicem zdrtila. Federer končí k vůli zdravotním problémům, Rafa ten na to prostě už nemá.
Reagovat
steve79
Já bych ho ještě neodepisoval. Je to první turnaj po dvou měsících a na velmi rychlém hardu.
Reagovat
Pe3k
Na okruhu existuje něco jako velmi rychlý hard?
Reagovat
steve79
Samozřejmě je to obrazně řečeno. Jiná rychlost je v Cincinatti nebo v Torontu. To musíš uznat.
Reagovat
Pe3k
No, ale ty nejrychlejší kurty (Cinci, Šanghai) jsou stěží průměrně rychlé.
Reagovat
peRFect
Léta přibývají, Rafa zpomaluje a také fyzicky nebude schopen vydržet tak dlouhé zápasy. Na Grandslamu dva pětiseťáky za sebou už nedá. Nehejtuju, konstatuji skutečnost. Pravděpodobně ještě urve nějaké antukové tisícovky, ale to bude vše.
Reagovat
ondra25
S tímhle souhlasím. Fanoušci Nadala si musej zvykat na horší časy.
Reagovat
Ondra979
tak to nejspis bude. samozrejme odepisovat ho uplne by byla chyba, ale uz je ve veku, kdy se zlepsovat nebude, prave naopak. navicn a USO uz mel v poslednich letech kliku jak od blazince a to by potreboval znovu pokud by mel mit na vyhru..na antuce bude samozrejme jeste silny, ale jestli to bude stacit na titul na RG neni jiste, nicmene je to porad otevrene..
Reagovat
steve79
Já si myslím, že v kondici problém není. Podívej se na rok 2017 to bylo Rogerovi 35 a odehrál několik pětisetových zápasů na AO. Je to jeden turnaj. Letošní výsledky má Rafa na svůj věk skvělé. Získal titul z 500, masters 1 000. Byl v semifinále French Open.
Reagovat
Ondra979
no tak skvele bych nerekl, to by musel vyhrat GS a to zatim nema..navic na RG ho Djoker utahal, ve ctvrtem setu uz nestihal a to se mu driv nestavalo..muze to byt vyjimka a taky nemusi, ukaze se uz brzy
Reagovat
peRFect
Ale na tom samém AO Rafa říkal, že mlel z posledního. I Forehand to tu rád vytahuje, že kdyby Rafa nebyl po pěti setech s Dimitrovem, tak by údajně nad Rogerem vyhrál, protože byl v pátým o brejk nahoře.
Já si ale myslím, že od nějakých 32-33 let je každý rok sakra znát a pro Rafu jako obranáře to platí dvojnásob. Má hru založenou na tom, že soupeře uštve. Není to útočný hráč na 2-3 výměny. Rube to tam na 10-15 výměn, takže si vlastně škodí sám sobě. Od určitého věku to nezastavíš, regenerace až na špičkové úrovni trvá déle a je vidět, že dva tříseťáky během dvou dní byl problém. A to měl času na odpočinek fůru. Tím nepopírám, že je možná shoda okolností a výhra GS (stále větší jak u Rogera), ale přijde mi to velmi nepravděpodobné.
Reagovat
sojka1
podle me nejde jen o obranu.. a ze to rube na 20 uderu, ale i o techniku uderu, Roger i Djokovic jsou schopni zrychlit ruku (svih) kdyz uplne nejdou nohy, Djokovic prida navic i nejaka ta prostna... Rafa nic, proto solicha tak kratke mice, kdyz se sype....
Reagovat
Nola
klobucik smile
zacinam mat pocit, ze era B3 je u konca, vsetci zachvilu skoncia.... niektori si to zatial nedokazu pripustit, ale tak to je.... a mozno tu konecne nastane mier, ktovie, mozno kym si nenajdeme noveho konika, ale ci dokaze budit take emocie, ci uz pozitivne, alebo negativno-nenavistne nedokazem posudit
Reagovat
blixa
Prostě vykazujeme všechny znaky konce naší civilizace. I v tenise .... smilesmilesmile
Reagovat
Nola
doba kamenna pred nami smile
Reagovat
blixa
To ne, ale převrství nás civilizace jiná, jak to v takových chvílích chodí. Jestli to budou Číňani nebo Afričani či Arabové, kdo ví ...
Reagovat
smazaný uživatel
Jasne, Rafa nic. Neni schopný zrychlit ruku a preto vyhral 20GS. Len silou mysle. A vzdy vyslo počasie.
Reagovat
sojka1
tobe z toho Nadala a ovecek, kterym to prece musis za kazdou cenu natrit, uz opravdu sibe... mne absolutne o nic jineho nejde, nez o soucasny herni projev, vubec nemluvim o nejakych GS, ale jestli mam jit do ohradky premyslet o tvem bezchybnem, bleskovem a vzdy nejlepsim Nadalovi, tak uz bezim, snad si neco takoveho dokazu predstavit.. :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Vobec nie. Len tvoj postreh je logicky nezmysel. Ak by nevedel, nebol by na tomto poli taký uspesny.
Reagovat
sojka1
samozrejme, ze to neni nesmysl, vzdyt si to sam zkus a porovnavej delku micu, to ma obecnou platnost.... ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
XY zapasov kde hra Nolda s Federerom krátke lopty.

Rafa ich hra momentálne, pravda. Ale to je predsa vec aktuálmej formy.
Reagovat
sojka1
vsak ja uplne od zacatku prece mluvim u Rafy o aktualnim obdobi a o neforme, tj. kdyz nejdou nohy, u Fedexe a Djokovice, neumis cist? :-) Rafa ma tu ruku nejpomalejsi, Djokovic to ke vsemu jeste ucvici telem, nejpruhlednejsi je Fedex, ten v takovem pripade strili ty homeruny... zbytecna debata fakt... :-)))
Reagovat
gigin
On se zrychluje a zlepšuje. Ser na to, bobo...
Reagovat
sojka1
je to blesk ted.... :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Ved pisem, ze Nolda s Federerom hraju tiez kratke lopty, ked nie su vo forme. To je celé.
Reagovat
sojka1
tak dobre.... jo a udelam ti radost - Nadal ma ty lopty nejkratsi! :-)))
Reagovat
Pe3k
Nadal hraje krátké míče i když je ve formě.
Reagovat
sojka1
s vetsim spinem, myslim ty z bezmocnosti.... "jeminacku, co jsem to zase vekla"... :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Ja potesim teba. Mas pravdu.

Nadal neumi zrychlit ruku. :)
Reagovat
sojka1
ale je cim dal rychlejsi, tak se hlavne netrap, to bych mela po radosti... :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Rychlost sme nepreberali, to mas dozaista v malíčku. Bezpochyby.
Reagovat
smazaný uživatel
Rychlost sme nepreberali, to mas dozaista v malíčku. Bezpochyby.
Reagovat
sojka1
rozhodla jsem se na tvoje dvojnasobne posledni slovo prece jenom reagovat... :-)))) rychlost jsme fakt neprobirali a na nerychlosti dal trvam. Ze Rafa neumi zrychlit ruku jsi ovsem napsal ty, abych vypadala jako cvok a ty mohl spokojene odkracet, pisu ale, ze nedokaze (tak casto, jak by potreboval na delku a ten mimoradny spin, dodavam spesl pro tebe) jen nechci meditovat, jestli neformou ci uz vekem.... fakt jsi me tim prekrucovanim vseho dozral, fakt, ze jo..... :-)))
Reagovat
peRFect
Rafa vyhrál 20GS urputností a extrémní fyzičkou,kdy soupeře doslova uštval.Na tom není nic špatného,přinesl do tenisu jiný styl,přesný opak Federera a tím vytvořili jingjang.Ale asi sám uznáš,že Rafova hra je vůči přibývajícímu věku nejméně efektivní (myšleno,že čím starší,tím pomalejší a proto méně efektivní).To nic nemění na jeho veleúspěšné kariéře,kterou může ještě trochu vyšperkovat.Ale ta pravděpodobnost dalšího GS je prostě čím dál menší.
Reagovat
smazaný uživatel
Mozes mat fyzičku maratónca a bojovať ako lev, ale keď nemáš vycibrené údery do svetovej extraklasy, tak nemáš šancu na najvačsie trofeje.

To, ze Rafa je bojovnik a ma super fyzičku je tak trochu klišé, RG vyhrával vačšinou hladko, dlhé zápasy vyhrané cez fyzicku naozaj nepotreboval, to naopak skor Djokovic. Nadal po 30ke evidentne fyzicky stráca a dlhé zápasy mu nevoňajú
Reagovat
turista
Takhle. Nadal to právě už nerube na 10-20 úderů. Snaží se ty výměny zkracovat. Ale je mu 35 let a tady patrně doplatil na nerozehranost. Donekonečna to nepůjde ani na té antuce ty tisícovky a RG. Antuka vyžaduje právě to co už Nadalovi odchází. Djokoviče čeká ale později totéž. Léta běží. A Federer už odvažuje své starty na turnajích jako lékarník na lékárnických váhách. Konec dominance Big 3 se blíží.
Reagovat
Patik
a je vidieť že mu tie pár uderové výmeny moc nejdu..v ňom je to proste zaryté že potrebuje behať ďalej za čiarou a vytvárať si výmeny potrebuje svoj rytmus..nenaučí sa to nikdy..keď to robí 15-20 rokov za dva tri roky ho nepreonačiš na inú hru a obzvlášť keď každý hrá proti nemu to isté a tlačia ho ďaleko za čiaru.
Reagovat
peRFect
Jenže on na to zkracování výměn nemá úder. Neumí zahrát winner na 3-4 balón. Tu pozici kdy se odhodlá k BH po lajně, nebo nějakému banánu, či crossu si moc dlouho připravuje. Dřív to nebyl problém, že protože mu bylo jedno, že u toho musí běhat. Dnes to běhání je čím dál větší problém.
Djokovic je na tom podobně, byť pestrost úderů má lepší než Rafa a fyzičku (zatím) také.
Reagovat
turista
Tak BH po čáře není Rafův silný ani oblíbený úder. Umí ale dobře stopbally, banana FH a na síti je celkem šikovný když je to potřeba.
Reagovat
smazaný uživatel
Big2, prehoha. Kedy dominoval Federer, ved za posledných 10 rokov vyhral GS len v odbobi 1 roka :)

To potom riesme aj dominanciu Murrayho a Wawrinku.

Inak skutek utekl, dvorny otloukanek rebricku.
Reagovat
dappe
Tak Federer byl po většinu posledních 10 let už dost starý. Ale proč Nadal za 11 let ani jednou nevyhrál AO a Wimbledon? K tomu USO jen přes výjimku na drogy nebo lehčí soupeře. To by mě opravdu zajímalo. smile

Ono je vlastně asi i Big2 blbost, když se Nadal na Djokoviče příliš nechytá. :)
Reagovat
smazaný uživatel
No, Djokovic ma 34 r, rovesnik, tenis hra 15r a este nikdy v kariere sa pred Nadala nedostal v pocte titulov, GS titulov.

Tak dočkajme, kym dobehne a potom uvidime, ci sa bude Rafa chytat :)

No, vidis. Stary Rafa stále násobne vyhráva RG a USO, oboje cez Djokovica. Federer si nevie podrzat ani Wimbledon a inde posobil vyslovene trápne.
Reagovat
dappe
Však ano, Federer je tragéd, po 10 letech si nás tu všechny přesvědčil. Teď zkus vysvětlit, proč Nadal ve srovnání s Djokovičem působí, jako 90% sezony neškodný antukový specialista. Ať máme jasno.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Nole vyhral tusim 5x koncorocnu jednotku v poslednej dekáde, Nadal 4x, Rodzi 0.

Na GS to maju tusim s rozdielom jedného. Tak snad tieto fakty ti prinesu trochu svetla do tvojej neistoty.

Takze mi ide iba o to, aby sme sa bavili vecne a ked ktosi napise, ze konci dominancia BIG3, logicky ho opravim, kedze tento termin je nepresny. Vlastne je to nezmysel. Federer dominoval este v čase, kedy nebol Facebook, poslednu dekádu predstavoval zhruba take riziko ako Wawrinka, Murray.
Reagovat
Ondra979
hm to je prekvapeni..zatim bych z toho nedelal zavery, to ukazi jeste dalsi turnaje. ale dost mozna uz Rafa nebude na top hardare stacit..
Reagovat
steve79
Přesně. Je to první turnaj po hodně dlouhé pouze a navíc je to velice rychlý hard. Něco jako v Cincinatti.
Reagovat
smazaný uživatel
Nema dobru sezónu ako celok, som zvedavy na Nadala v roku 2022.
Reagovat
stefankelner
dalo v Tokiu 2x kanarika
Reagovat
gigin
Nevím, co bys čekal. Lepší už to nikdy nebude.
Reagovat
Marduch
nikdy neodepisuj Rafu Nadala.
Reagovat
gigin
Ale já ho neodepisuju. Jen, že konkurence je mladá, rychlá, dravá. A přibývá jich.
Reagovat
blixa
Já ho klidně odepíšu ... smile
Reagovat
smazaný uživatel
Lepsi to uz nikdy nebude :)

Ved si ho prave odpisal.

Ja sa stavim, ze to bude aj lepsie, hm?
Reagovat
gigin
Zase o sýr? Můžeme.
Reagovat
Nola
bejvavali casy, kedy si Rafu branil pred najazdmi FFF, casy, kedy sme sa skadlili s Murrayfans smile, casy davno minule.... snad nikto z fanusikov nepresiel tak historickou zmenou... od Novaka ku Gubisovi, Dom si to tiez nejak asi pototo, nebol uz zlym chlapcom smile, nakoniec aussie partaj - Kobra, Gyros, Kokkin.... obcas prekvapis starymi navykmi, potom to otocis o 180 stupnov, snad najdes konecne tenistu ktory sadne tvojej komplikovanej povahesmile
Reagovat
gigin
Hele klid. Já jsem akorát odešel od Djokoviče, to je celé. Dom v pohodě. Rafa v pohodě. Ale prostě už GS nikdy nevyhraje. Všichni stárneme a mladí nás nahrazují. I tady na TP. Normální vývoj, život...
Reagovat
smazaný uživatel
Wow.

Tvrdit o Nadalovi, ktory vyhral 4/5 posledných RG, ze nikdy nevyhrá GS je teda čistá horská dráha, kamoško.
Reagovat
gigin
Sázka?
Reagovat
smazaný uživatel
Ze nevyhrá/vyhrá GS?...Jasne, hocikedy
Reagovat
gigin
O co?
Reagovat
smazaný uživatel
Vec, láhev, peniaze, kludne vyber..
Reagovat
RF46
Ty..eFHacko...vsichni si pamatujem, jak si tu sazel na Gs...rozmyslaj dobre baca...smile
Reagovat
smazaný uživatel
Serus.

Si sa nejako odmlčal.

Mopedová sezóna?
Reagovat
RF46
Dalo by se to tak asi napsat. Sleduju ale nemam potrebu psat. Takze sem nepsal a jen sledoval, ze zatimco Rafa dostal za usi od x-tyhoho sledu, tak ty ses radeji věnoval RF...to neni nic noveho, to ses proste ty, SVK pako z Blavy.
Reagovat
smazaný uživatel
To je dobre, ze si nepisal. Dopyt po tvojich bezobsažných príspevkoch si vycítil správne.

Teda ak ti nikto neporadil.
Reagovat
smazaný uživatel
To je dobre, ze si nepisal. Dopyt po tvojich bezobsažných príspevkoch si vycítil správne.

Teda ak ti nikto neporadil.
Reagovat
RF46
jakoze..uplne ti nerozumim,ale rikam ok, dobre, miluj a nevalci. smile
Reagovat
gigin
Hele to je asi fuk. Já bych si přál, v případě výhry, zážitkový pobyt v Petržalke. Ty si vyber, co chceš.
Reagovat
RF46
Gigine...ty si naozaj blazon. To nablbly, poblazneny eFHacko je schpny te v Blave ... a to by byl vskutku mimoradny zazitoksmile
Reagovat
gigin
On je prej celkem v klidu v reálu. A zkusit se má všechno.
Reagovat
RF46
Muze bejt. Udajne hodně lidí si na inetu honí ego a v realu jsou jini..toz, drzim palce..Ja nemam FB, Insta atd...
-
Koho po VR46?...pockam si asi na nejakHo novyho charizmatickyho... Vedel si, ze v Brne vyhral prvni zavod a navic jeste prefik prvni holku?:))smile
Reagovat
smazaný uživatel
Super. Tak ak budeš mať cestu do Bratislavy, a myslis to vazne, tak sa mozeme bez problemov stretnut. Predpokladam, ze ty nemas potrebu robit ramená, startovat moped a nakoniec skutek utek :)
Reagovat
RF46
podle me nema, jen si muai procist dobrodruzny cestopisy navychod...GLsmile
Reagovat
gigin
Mám tam rodinu, stavím se.
Reagovat
RF46
No nevim jak to maji ted Slovaci s tema covid pravidlama...
Reagovat
smazaný uživatel
Výborne. Tak to ale nemusime cakat ani na to, ci Nadal vyhra alebo nevyhrá Grandslam :)

Ak si ockovaný, tak mozes cestovat na SR slobodne.
Reagovat
gigin
Nejsu.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak potom 5 dnova karanténa, momentálne.

Verim, ze sa to coskoro zmeni aj pre neockovaných.
Reagovat
ondra25
Nedělej si moc velký naděje. Ukazuje se, že rafa mimo antuku už není konkurence schopný a myslím si, že se to už do konce kariéry nezmění. Samozřejmě uvidíme na US open, ale když vidím jak je Novak fyzicky připravenej tak Nadal v těch delších zápasech už šlape vodu jak se říká fyzicky.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist