Nadal vyhrál finálovou klasiku s Djokovičem. Slaví 10. titul z Říma a rekordní 36. z Masters!

16. 5. 2021, 17:15
Aktuality 384
ATP ŘÍM - Rafael Nadal v Římě zdolal 7-5 1-6 6-3 světovou jedničku Novaka Djokoviče, vzájemnou bilanci snížil na 28-29 a získal jubilejní 10. trofej z antuky v italské metropoli. Na turnaji Masters 1000 slaví celkově 36. titul, čímž vyrovnal Djokovičův rekord. Vyhrát jeden turnaj alespoň desetkrát dokázal 34letý Španěl již počtvrté.
Profily hráčů
Rafael Nadal (© AFP)

Rafael Nadal a Novak Djokovič na sebe v Římě narazili už podeváté, žádná jiná dvojice v historii se na jednom turnaji tolikrát nestřetla. Pošesté zvítězil o rok starší Španěl, bilanci ve finálových duelech v italské metropoli upravil na 4-2.

Čtyřiatřicetiletý Nadal do zápasu nevstoupil dobře a v prvním setu prohrával 0-2. Skóre však otočil a ujal se vedení 1-0 na sety. Druhou sadu pro sebe získal Djokovič a v rozhodujícím dějství měl za stavu 2-2 dva brejkboly, ale nevyužil je.

Statistiky zápasu
Djokovič - Nadal
5 esa 3
4 dvojchyby 1
66 %
1. podání 'in' 75 %
65 %
úsp. 1. podání 65 %
47 %
úsp. 2. podání 46 %
28 winnery 37
36 nevyn. chyby 23
15/23 hra na síti 4/9
3/8 brejkboly 3/6
94 celkem bodů 97
čas: 2:49

Nadal následně v povedené pasáži získal 11 z 12 fiftýnů a náskok už nepustil. První mečbol při podání soupeře ještě nevyužil, ale po svém podání už nezaváhal a na druhý pokus zápas ukončil. Na antuce vyhrál už pátý vzájemný zápas po sobě a celkovou bilanci snížil na 28-29.

Djokovič se v závěru soutěže musel vyrovnat s náročným sobotním programem, kdy strávil na kurtu pět hodin. Kvůli pátečnímu dešti s denním zpožděním dohrával čtvrtfinále s Řekem Stefanosem Tsitsipasem a poté ve třech setech porazil domácího Lorenza Sonega. Naopak Nadal si v sobotním semifinále poradil za hodinu a půl s Američanem Reillym Opelkou.

Nadal měl přitom namále už v osmifinále, ve kterém prohrával s Denisem Shapovalovem 3-6 a 0-3 a odvracet musel dva mečboly. Ve čtvrtfinále pak ale dokázal porazit Alexandera Zvereva, s nímž před týdnem prohrál v Madridu, a nakonec nenašel přemožitele.



"Měl jsem tady těžký los a v některých momentech jsem měl štěstí, obzvlášť proti Shapovalovovi. Ale odehrál jsem tu dobrý turnaj a teď je tahle trofej už podesáté v mých rukách. Je to vážně úžasný pocit," radoval se Nadal, který vyhrál turnaj po odvrácení mečbolu posedmé v kariéře.

V celkově 501. zápase na antuce upravil svou bilanci na 453 výher a 48 porážek. Vyšší procentuální úspěšnost žádný jiný tenista v historii nemá.

V Římě Nadal startoval posedmnácté a 12. finále přetavil v 10. titul. Vyhrát jeden turnaj alespoň desetkrát už v minulosti třikrát dokázal - na Roland Garros (13), v Barceloně (12) a v Monte Carlu (11).

Rodák z Mallorky ve svém celkově 125. finále získal 88. titul, z toho 62. z antuky. Turnaj Masters 1000 vyhrál poprvé od srpna 2019 a získat z nich celkově 36. trofej, čímž se vyrovnal až dosud nejúspěšnějšímu Djokovičovi.



33letý Srb nedokázal obhájit loňský triumf. Finále v 'věčném městě' hrál pojedenácté a pošesté v něm prohrál, z toho počtvrté s Nadalem. Letos je na antuce stále bez titulu - minulý týden vynechal Madrid, předtím v Bělehradu prohrál semifinále s Aslanem Karacevem a v Monte Carlu padl osmifinále s Danielem Evansem. Týden před French Open má v plánu ještě druhý turnaj v rodném Bělehradu.

Djokovič v celkově 118. finále marně útočil na 83. titul. Naposledy triumfoval v únoru na Australian Open.

Od roku 2005, kdy v Římě Nadal debutoval, se už 17 let nestalo, aby se do finále v Římě nedostal alespoň jeden z dua Nadal-Djokovič. Pouze dvakrát jeden z nich netriumfoval (Andy Murray 2016 a Alexander Zverev 2017).

• ATP MASTERS 1000 ŘÍM •
Itálie, antuka, 2.563.710 eur
nedělní výsledky (16. 05. 2021)
• Dvouhra - finále •
Nadal (2-Šp.) - Djokovič (1-Srb.) 7-5 1-6 6-3
• Čtyřhra - finále •
Mektič/Pavič (2-Chorv.) - Ram/Salisbury (5-USA/Brit.) 6-4 7-6(4)
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

384
Přidat komentář
smazaný uživatel
Big 3 ako decká, roztomilé video pre fanúšikov tenisu a taktiež rodičov tenisových nádejí.

https://www.youtube.com/watch?v=qhy478W64mA

Rafa spomína vo veku cca 14-15 rokov, že jeho obľúbený povrch je hard a indoor, ale dokáže hrať aj na antuke. V zápase Barcelony, kde pôsobil jeho strýko, reprezentant Nadal, povedal komentátor položartom, že synovec Rafael hrá tenis, že "zapamätajme si to meno, ktovie, možno si raz na neho spomenieme".

Mladý Federer vyhlásil, že má rád Riosa.

A iné bonmoty, určite stojí za pozretie.

Keď porovnám tenisové prostredia všetkých troch, Rafa mal zrejme najväčší dril a zázemie predurčené robiť vrcholový šport. Futbalovo tenisová rodina. Strýko si ho zobral do parády ako 3 ročného, ako 8 ročný vyhral turnaj do 12r, ako 10r bol majster Španielska, trénoval 4 hod denne a potom išiel na tréning futbalu. Školu mal vraj len 3 hod denne.

Federer začínal s tenisom ako 8 ročný, to mi príde celkom kuriózne, Djokovič mal tiež zaujímavé momenty.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Pěknésmile
Na videa ještě kouknu...
Ve výměnách nad 25uderu Joker 95% smile
Reagovat
Rafaeoli25
Nejvtipnější z videa je, jak Novak už ve čtyřech letech pomalá příprava na podání smile
Reagovat
smazaný uživatel
Ano. Moze to byt zakorenené z detstva, kedy deckám treneri vraveli, ze si maju podriblovat pre lepsi focus.
Reagovat
smazaný uživatel
Nejvtipnější z videa je, jak Novak už ve čtyřech letech pomalá příprava na podání smile
Reagovat
smazaný uživatel
58-44 pri 5 or more shots
20-5 pri 9 or more shots

Dlhé výmeny pre Djokovica, naopak

Pri 0-4 úderoch 50-36 pre Nadala.

Nenápadná, no velmi vypovedajúca statistika. Plati to co vzdy, pri vyhrach nad Nolem.

Nadal moze byt uspesny, len ked je agresivnejsim, utocnejsim hrácom a vychádza mu to. V dlhých výmenach ruže nekvitnú.
Reagovat
smazaný uživatel
RG 2020

Points 0-4.

53-25 pre Rafu.

Časy sa menia, no pre mnohých je Nadal pinkalista. Nohy už dávno nejdu, klobuk dole ako dokázal pozmenit herný prejav a najst skutočný kluc k vitazstvu.
Reagovat
turista
Nadal se skvěle vypořádal se situací kdy má sám tvořit hru a ne jen vracet. To uznávám i jako příznivec Novaka Djokoviče. Novak hlavně vrací a když mu jde podání tak si dokáže pomoci podáním. Ale tvořit hru není pro něj úplné optimum.
Reagovat
turista
Možná výhra V Bělehradu může zmírnit hořkost z této porážky, kterou cítí jak Novak tak jeho příznivci z Djokolandu.
Reagovat
turista
Agresívní Rafa opravdu byl. Ty forhendy z jeho strany byly někdy optimálně umístěné s velkou horní rotací a někdy zase vyloženě zabijácké (165km/h) jak ukázala televize.
Reagovat
mahycek
Ano, zpěvák, už 44 let a žádnej, Olda i
když jsem měl Říhy v osmdesátkách tak
trošku rád, ale Jirka Schelinger, než
skočil v dubnu do Dunaje, byl bližší.
Ale, moc v našich vodách nelovím. Tak,
jasně, Střihavka, Dan a samozřejmě Karel,
toho jsem vždy uznával, ač byl z okruhu
mých známých i spoluhráčů opomíjen. Né
zpěvem, ale stylem, ale u mě to byl
pan Zpěvák.
Reagovat
Rafaeoli25
Schellinger byl nejlepší, chybí neskutečně moc :(
Reagovat
Rafaeoli25
Nadalův outfit pro FO, letos bude hrát ve světlezeleném a černých trenýrkách, modré už bylo dost za poslední roky, kvituji..
Reagovat
Paixx
Ta modrá tam byla fakt až moc poslední roky, s výjimkou 2019 ji měl od roku 2014 smile
Reagovat
Rafaeoli25
Nechápu proč tolik modré, návrat k zelené trval dlouho, žlutá v roce 2019 byla skvělá, no a jsem zvědavý jestli příští rok přijde červená, v té tam hrál jedinkrát - 2012.
Reagovat
Rafaeoli25
Jinak pro běžnou antukovou sezonu před RG mívá daleko zajímavější outfity než pak na FO - letos fialovo-růžová, loni zářově žlutá, v minulosti oranžová, ještě jednou fialová atd. Pro RG je Nike nápaditější míň, zvláštní..
Reagovat
mahycek
Už to říkat nebudu, ale ty nevíš,
že jsem to poprvé řekl v 2018. V té
pandemické Paříži 2020 mě to bylo
celkem jedno. Ale 2019, jak Roger v tom
větru prohrál s Rafaelem v semifinále,
tak to jsem se díval i když jsem byl
mimo Evropu. Ale, zápasy Rogera do semif.
jsem nesledoval, byl jsem mimo. Jinak
zápasy Rogera sleduji a upravuji si
svojí činnost tak, abych to viděl a to
po mnoho let. Jasně, někdy to nevyjde,
jsem zpěvák,ale z 90% ano. smile
Reagovat
Rafaeoli25
Zpěvák?
Reagovat
Krisboy
Mluví tady o tom už několik let, ale v jaký zpívá kapele z něj nedostaneš.
Reagovat
Marduch
Ian Gillan revival
Reagovat
mahycek
Přiznám se, že to říkám potřetí, že
Nadal už Roland Garros nevyhraje. A teď
už naposled. Nebudu, jak už tady někdo
psal nějaká meteroložka, myslím, že jí
všichni znáte. Dagmar Honsová z Meteopresu
Ta straší lidi, buď strašné mrazy, nebo
šílené vedra. Takový nebudu.smilesmile
Reagovat
Rafaeoli25
Máš výhodu, že to můžeš říkat defacto pořád, znovu a znovu. Když teď v červnu vyhraje, tak můžeš zase říkat příště už to určitě nevyjde. Docela mě to bude bavit smile
Reagovat
Rafaeoli25
Takhle bych to rád slýchával ještě alespoň tři roky smile
Reagovat
smazaný uživatel
Trochu razim paddyho filozofiu a myslim si, ze ideálne je hrat s tazkým protovnikom jeden zapas.

Je narocne vyhrat dva zápasy za sebou, navyse prehra vzdy posobi tak, ze si da clovek nabuduce este vacsi pozor, kdezto vitazstvo uspáva.

Vidime to aj v PO Nhl napriklad, kde velky favorit ma aj tak problem vyhrat dva zapasy za sebou.

A preto dufam, ze sa Nadal s Nolem pre istotu na RG nestretnú. Ak budu obaja v opačnej strane pavúka, bude to pomerne pravdepodobne. Ak nie, stretnu sa uz v SF, co je dalsi faktor, ktory bude nahravat Novakovi.
Reagovat
paddy
jj, často se stává, když hrají dva favorité, že jeden vyhraje první set, takže lehce zvolní nebo se uspokojí, ten druhý naopak přidá a/nebo hraje na riziko, takže druhý set dopadne naopak

nebo servis na vítězství - podávající se vidí blízko postupu a trochu i znervózní, poslední krok je nejtěžší (stejně jako poslední putt na vítězství v golfu)
a returnující jede maximální riziko, protože nemá co ztratit
servisman je pak údajně labil

sport je i psychologie (lidově hlava), nejsme roboti

nejvíc se bojím scénáře, že vyhraje nějaký ňouma, kterému jiní dva vyřadí hlavní favority

zopakuji, jestli někdo kdo porazí Rafu před finále, tak nevyhraje titul
Reagovat
turista
Pokud vyhraje kdokoliv jiný než Nadal bude to pro antukový tenis jen dobře.
Reagovat
Rafaeoli25
Tak pro toho kdo chce změnu ano, ale pro ty, kteří chtějí vylepšování již tak neskutečných rekordů ne smile
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Kdokoli jiný než Rafa nebo Joker a bude to dobré pro tenis????
Reagovat
Rafaeoli25
Asi myslí Tsipa nebo Zvereva, ani jeden z nich na to ale ještě nemá a Zverev na to v Paříži nebude mít nikdy.
Reagovat
turista
Proč Zverev nikdy?
Reagovat
Rafaeoli25
Opravdu si nemyslím, že Zverev na Chatrieru někdy porazí Tsitsipase nebo Sinnera (v budoucnu, až nebudou stát v cestě Nadal a Djokovic).
Reagovat
turista
V každém případě to budou ti mladí mít lepší až Nadal skončí než Djokovič jehož Nadal připravil o dobrých 15 antukových titulů, které by jinak získal navíc k tomu co má. I Federer a Berdych na tom Nadalovi tratili. Mladí si budou rozdělovat antukové tituly a bude je to sakra hodně bavit.
Reagovat
Rafaeoli25
Mě sakra baví Nadal, pokud to dotáhne alespoň na 15 FO, budu vrnět blahem, pak ať si ostatní začnou vyhrávat jak chtějí, historie bude napsána smile
Reagovat
turista
Ta už napsána je.
Reagovat
Rafaeoli25
Jinak kdybych si měl tipnout, kdo z mladých v budoucnu RG vyhraje, za ty nejdříve tři roky, tak to bude Tsip a Sinner, u dalších to moc nadějně nevidím. Jak to vidíš ty?
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Vidím to tak, že se nedá moc předvídat. Může se někdo zblaznit, jako letos Aslan a bude vymalováno. Samozřejmě, na 3 vítězné a na RG je to o tři levely jinde. Konkrétní tip nemám, spíš ten pocit, že to jednomu z nadějných může sednout...
Reagovat
Rafaeoli25
Jak říkám, do roku 2023 to vidím na Rafu, pak už by mohl někdo z mladých jeho hlavu srazit. Očekávám to buď od Sinnera nebo Tsipa, nemyslím, že se kromě nich dvou do té doby objeví nějaký supertalent, který by je trumfnul. Karacev je skvělý, ale přece jen se teď už ukazuje, že limity má, viz.prohra třeba s Opelkou.
Reagovat
turista
No Opelka prohrál s Nadalem 2x 4:6 což je důstojná porážka. Žádný debakl. Nadal měl s jeho bombami potíže. Ono hrát proti hráči o 1,5 hlavy vyššímu není lehká věc.
Reagovat
Marduch
Ta ultra dominance Big3 má podle mě jeden dost negativní následek. Next gen neměla vlastně ani šanci vytvořit si nějaké vzájemné rivality hráčů, kteří se vzájemně vybičovávají ve výkonech a v získávání trofejí, takže za 3,4 roky po odchodu Big3 podle mě nejspíš budeme zažívat tenisovou špičkou velmi proměnlivou výsledkově i herně..
Reagovat
smazaný uživatel
Nahodou.

Zverev vs Thiem odohrali spolu uz par velkých zápasov. SF a Finále GS, Finále 1000ky a podobne.

Ale samozrejme to sú šušne oproti rivalitám legiend.

Je pravdou, ze ked je celá next gen usadená v rebricku na 5-8, nemaju sa na GS ani ako stretnut sami so sebou v QF. A do SF sa zas vacsina z nich nepozrie.
Reagovat
Marduch
Zverev 0 GS. Thiem? 1 GS se pro něj rovná dobytí svatého grálu, životní meta a odměna za 10 let svinské dřiny na okruhu, takže ho měsíce a měsíce nezajímal tenis, další GS, natož nějaký Zverev :D
Reagovat
Rafaeoli25
To je hrůza no, Thiem dosáhne na jeden GS a je zralý na léčení. Psychická odolnost fakt hadr.
Reagovat
Rafaeoli25
To máš pravdu, na druhou stranu Sinner je fakt hodně mladý, ten by mohl začít od jedna dvaadvaceti začít drtit jeden GS za druhým, konkurovat by mu mohl Tsip, Sinner by se tak třeba mohl stát kopií Federera z let 2004-07.
Reagovat
RF46
Konkretne tenis je o hlave z 90ti proc minimalne.
Reagovat
Rafaeoli25
To se určitě nestane, aby ani jeden z nich do finále neprošel.
Reagovat
Rafaeoli25
A určitě zrovna na FO neuspěje nějaký ňouma, co na antuce neumí. Koho si pod označením ňouma vůbec představuješ?
Reagovat
Rafaeoli25
Jinak za ňoumu nepovažuji ani takového Šapovalova, ten ukázal, čeho je na antuce schopen.
Reagovat
ipko
v Ženeve by malo pršať celý týždeň, takže neviem ako chcú celý turnaj odohraťsmile
Reagovat
Stan_Borowitz
Když se to nebude stíhat, dají titul kontumačně Rogerovi.
Reagovat
Rafaeoli25
Nebo by to měli s Rafovým posvěcením operativně přesunout do jeho akademie v Manacoru a odehrát to tam smile
Reagovat
woody
Novak hrál velmi dobře, k tomu aby porazil Nadala na antuce ale potřebuje být stabilní z BH celý zápas.To se bohužel ke konci zápasu nepovedlo, BH po čaře odešel a to byl rozhodující moment, Rafa po tom co uhrál na 3:2 ve třetím začal hrát agrsivněji a bylo vymalováno.

Uvidíme jaký bude los RG. Oba vypadají připraveně, bude záležet na aktuální formě,losu a psychycké pohodě.
Reagovat
Usm
jaký bude RG? To jako vážně? jaký může asi tak být, když se hraje na megaultrapyher pomalým povrchu, který je ušitý na míru Nadalovi? Ostatní by měli možná o něco větší šanci, kdyby hráli na S. Lenglen kurtu, který je mnohem rychlejší než Chatrier
Reagovat
Rafaeoli25
Ani na Lenglen Nadal neprohraje.
Reagovat
Marduch
Tsitsek na Lenglenovi. Už brzy ve vaší TV smile
Reagovat
turista
Souhlasím s tím, že Novakovi chodil BH po čáře většinu zápasu. První podání a FH mu bohužel často nešlapaly tak jak by bylo potřeba. K tomu udělal 5 zbytečných dvojchyb. Nadala pak moc často pouštěl k jeho typickému dunivému forhendu což nebylo dobré. Ale byly tam možnosti, které mohl Nole využít. Žel, nepodařilo se to.
Reagovat
Rafaeoli25
Jo měl šanci, zasluhuje potlesk, čekal jsem něco úplně jiného. V Paříži by mě moc překvapilo pokud by mu Djoker vzal set, víc než set beru jako utopii. Pokud samozřejmě i tam postoupí do finále, což není jisté.
Reagovat
gigin
kdyby dnes Génius urval kvaldu, tak je možnost, že ho dolosují do prvního kola k J1rkovi. Tohle kdyby vyšlo...
Reagovat
Vlk-v-trave
Hele zitra Pella vs. Fognini :)
Reagovat
gigin
To jsou hity prostě. Za to stojí žít.
Reagovat
Vlk-v-trave
:) a jak vyjde jeste ten Ernesto s J1rkou, tak uz mame do konce mesice vystarano.
Reagovat
gigin
;))
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Jako čaroděj ze země kOz se postarám, aby se vaše přání zhmotnilasmile
Reagovat
Kozoroh
Narozdíl od jejich předchozích finálových konfrontací na antuce ani necítím zklamání, Novak hrál velice dobře, lépe než na RG 2020 a v Římě 2019, navzdory náročnému sobotnímu programu dokázal klást Nadalovi houževnatý odpor a celým Římem napravil rozpačitý dojem z dosavadního průběhu antukové sezóny. Pokud by došlo na skoro nemožné a Nadala někdo na RG porazil, No1e je připraven využít šanci.

Co se týče herního hlediska. No1e vsadil na aktivní hru, umisťoval míče k čarám, využíval dropshoty, často chodil na sít, kde měl dokonce lepší procentuální úspěšnost než Rafa. Bylo těžké čelit Nadalovu tlaku z FH, ale No1e dokázal mač parádně zdramatizovat.

Gratulace nadalovcům k čtvrté Decimě, Rafa je v skoro 35 na antuce nepřekonatelný. Na RG bude opět absolutním favoritem.
Reagovat
turista
Ta porážka je hořká. Novak ten zápas mohl vyhrát. Rafa nebyl lepší hráč ale šťastnější. Pomohlo by kdyby Novak aspoň vyhrál ten Bělehrad.
Reagovat
turista
Na RG je Nadal ještě nepřekonatelný. Na antuce obecně překonatelný Nadal je. Letos to dokázali Rublev a Tsitsipas, Shapovalovi scházelo proměnit jeden ze dvou mečbolů a Novak promarnil včera své šance. Sporný a promarněný brejkbol za stavu 2:2 ve 3.setu ho stál potřebný kus koncentrace a následně celý vyrovnaný zápas.
Reagovat
Rafaeoli25
Pravdivý příspěvek, na RG nepřekonatelný je, min.prozatím, na menších antukových turnajích je překonatelný již dlouhých sedm let.
Reagovat
Stan_Borowitz
Já bych to napsal ječtě jinak, s výjimkou roků 2010 a 2013 byl na menších turnajích překonatelný. Na RG je s výjimkou roků 2009 a 2015 nepřekonatzelný...
Reagovat
Usm
v roce 2013 měl namále, to vyhrál s Nolem v semifinále až 7-5 v pátým setu a pokud si pamatuju, tak za stavu 5-5 při svém podání čelil breakballu???
Reagovat
Rafaeoli25
V roce 13 dokonce Djoker vedl v pátém 4:2.
Reagovat
Amputace
Nečelil. Od chvíle, kdy v pátém získal zpět break, už na svém podání nepřipustil žádné komplikace.
Reagovat
Rafaeoli25
I tak to lze říct. Mýtus, že byl vždy neporazitelný na antuce kamkoli přijel je nesmysl, jak se mnozí snaží poukázat když dnes Nadal občas prohraje. Ale poopravil bych i já tebe, v letech 05-07 defacto neporazitelný byl, vždyť táhl tu sérii 80 zápasů bez porážky. Takže bych řekl, že neporazitelný byl v letech 05-07, 10 a 13, jinak porazitelný mimo FO byl.
Reagovat
Stan_Borowitz
Ano, ale ještě upřesním tvoje upřesnění...smile

Bylo to 2005-2006, v roce 2007 prohrál Rafa ve finále v Hamburku s Rogerem, tam ta série skončila. Zápas byl unikátní ještě v tom, že to byl dosud snad jediný zápas na okruku ATP, kdy Rafa dostal na antuce kanára.
Reagovat
Rafaeoli25
Myslím, že už to tehdy mentálně ani fyzicky neutáhl, proto ta porážka musela přijít. Podobně s Rogerem v roce 2009 v Madridu, to u6 jel dost na morál a nešlo kde brát.
Reagovat
Rafaeoli25
Myslím, že už to tehdy mentálně ani fyzicky neutáhl, proto ta porážka musela přijít. Podobně s Rogerem v roce 2009 v Madridu, to u6 jel dost na morál a nešlo kde brát.
Reagovat
turista
No v tom Madridu 2009 ho tehdy v SF fyzicky zničil těsně poražený Djokovič. Proto musel jet ve finále na morál a nedopadlo to. Ale tehdy byla jeho dominace ještě OK. Dnes už to má efekt žáby na prameni.
Reagovat
Rafaeoli25
Tak tehdy jel ještě jako blázen, na tisíc procent všechny zápasy, to bylo sebezničující a stálo ho to řadu zranění a pauz, teprve někdy v roce 2014 začal uvolňovat, modifikovat svou hru, aby se nezničil. A dobře udělal, navíc ve spojení se skvělým vedením od Moyi udělal progres na servisu, bh, i jinde. Může byt tudíž spokojen kde je, všechny sezony od návratu v lednu 17 jsou povedené. Co by od něj kdo mohl chtít víc, opravdu není stroj.
Reagovat
Rafaeoli25
Dokonce se dá říct, že na antuce je už pravidelným otloukánkem Fogniniho smile. Vlastně to zas takový vládce antuky není jak se zdá. Pak že na ní není konkurence když s ním Fognini opakovaně zametl jako s hadrem smile
Reagovat
Stan_Borowitz
Fabio the KingKiller
Reagovat
steve79
36 masters je užáasné číslo. Rafovi bych přál, aby aspon jeden turnaj mistrů urval.
Reagovat
steve79
36 masters je užáasné číslo. Rafovi bych přál, aby aspon jeden turnaj mistrů urval.
Reagovat
turista
Ať si Nadal klidně urve ten Masters v Londýně. Ale Golden Masters už vzdal a mladíci mu to nedovolí uspět ještě v Bercy či v Miami. Aspoň něco tomu Djokovi zůstane spolu s těmi týdny na No1.
Reagovat
Rafaeoli25
Myslím, že více rekordů budou mít oba a tak to bude spravedlivé.
Reagovat
Usm
tak hlavně Djokovic vyhrál všechny mastery minimálně 2x, to Nadalovi a Federerovi zbývají ke kompletaci jedné sbírky dva turnaje, natož aby udělali double :-)
Reagovat
Stan_Borowitz
To je pravda, navíc je tahle statistika hodně zkreslená tím, že se ani jeden Masters nehraje na trávě.

Podobně je zkreslený počet získaných TM tím, že se hraje zásadně jen na hardu. Kdyby se někdy hrál i na cihle, Rafa by minimálně jeden urval.
Reagovat
steve79
Ono je dobře, že Rafa vyhrál po druhé za sebou na antuce. Mám obavu, že loňské finále Djokovič malinko podcenil. Tato porážka přinutí Novaka více makat.
Reagovat
paddy
smile
Ivaniševič mu totiž nakukal, že vítězství má v kapse, a pak narazil do zdi. Hodně si pamatuji ty trapné nefunkční kraťasy. Prostě se mu začala trepat ruka a byl lidově v hajzlu jako Plíšková. Letos to už nepodcení a navíc v Římě uhrál s Rafou lepší výsledek než v r. 19 a 20.

Rafa je letos skutečně slabší a buď ho vyřadí někdo před finále a ten poslouží ostatním, protože nevyhraje titul, tak už to bývá. Nebo Rafa prohraje ve F s Djokem. Mladí Rafu ve finále neporazí. Ti se složí jen z účasti jako na USO20.
Reagovat
Amputace
Vůbec nevidím jediný důvod, proč by měl prohrát zrovna s Djokovičem. Djokovič hrál loni na antuce ještě lépe než (zatím) letos a jak dopadl. Na RG to až do finále totálně válcoval, zatímco Rafa hrál bídu. A skončilo to kanárem. Já si troufám tvrdit, že Djokovič už Nadala do konce kariéry na antuce neporazí, stejně jako zřejmě Nadal už nikdy neporazí Djokoviče na hardu. Vše takovému scénáři zatím nasvědčuje. Oba si budou před tím druhým bránit své teritorium, dokud je postupně úplně nevytlačí mladí.
Reagovat
Amputace
* zapomněl jsem na Tsitsipase. S tím si to, pravda, Novak zbytečně zkomplikoval, ale přesto myslím, že měl zápas relativně pod kontrolou. Rozhodně hrál během RG lépe než Rafa, který měl prvního zvučnějšího soupeře až v podobě Sinnera a hned s tím se trápil.
Reagovat
paddy
Píšu, že prohraje už dříve nebo až ve F s Djokem.
Letos Djok nebude namyšlený, že hraje dobře, takže nic nepodcení, a vydře to.

Každý zápas je jiný vč herního stylu soupeře.

Napr: tady všichni používají logiku, že když někdo hraje 5 setů 3 zápasy po sobě, tak je slabší a musí prohrát s jiným, který vyhrál 3x 3:0. Sport nejsou karty, tam automaticky nevyhraje výše nasazený hráč nebo favorit.

Jestli Rafa vyhraje s Djokem 2 ze 3 zápasů na antuce, tak někdy prohraje, jen se neví kdy. A může to být zrovna letos na RG.
Reagovat
Amputace
Jenže Rafa s Djokovičem vyhrál na antuce už pět zápasů v řadě. Tudíž neexistuje žádné pravidlo, na základě kterého by měl Rafa alespoň jeden ze tří zápasů prohrát. Naopak zatím vše nasvědčuje tomu, že podobně jako je Nadal neschopný porazit Djokoviče na hardu, přeneslo se to samé v opačném gardu na Djokoviče na antuce. A je to pochopitelé - oba si na stará kolena chrání svůj oblíbený povrch. Nadalovo sebevědomí proti Djokovičovi je na antuce maximální. Je to být či nebýt. On dobře ví, že kdyby s ním pustil i antuku, přijde jednou pro vždy o kariérní momentum proti Novakovi, kterého už by pak klidně nemusel do konce kariéry porazit. Já si nemyslím, že se to stane na letošním RG. Nevylučuji však, že se to stane v budoucnu. Nadal velmi pravděpodobně ustoupí ze svých pozic o něco dřív než Djokovič.
Reagovat
paddy
Nedávno myslím někdo měl H2H 10:0, a pak prohrál. Stane se. Každý zápas je jiný.
Argumentace, že někdo vždy vyhrál je nesmysl.

Tady budou lidi, kteří řeknou, že Plíšková neprohraje s Pegulou po 4. za sebou. Jiní reknou, že Pegula vyhraje i po 4., protože má 3:0. Kde je pravda? To není fyzika, kde jsou neměnné fyzikální zákony.
Opakuji, že favorit ve sportu vždy nevyhraje.
Reagovat
Amputace
A predikce, že by měl Nadal alespoň jeden ze tří zápasů s Djokovičem na antuce prohrát, nebo že s ním musí dříve či později prohrát, se jako opírá o co? Nemusí prohrát už nikdy. Nemusejí už na antuce třeba ani potkat.
Reagovat
Vlk-v-trave
No, konecne nejaka zajimava myslenka.
A na to si s chuti i zatipuji... ze se Djokovic s Nadalem uz na RG nepotkaji:)

Djokovic mel vic stesti nez rozumu uz ted v Rime, stacilo, aby se jeho zapas neprerusil se Stefanem, a finale Rimu by bylo v uplne jinem slozeni.

Stejne jak nekdo vychazi ze zalozeni, ze po ceste nekdo muze klepnout Nadala, tak to ja si s chuti tipnu, ze nekdo po ceste turnajem klepne Djokovice:)
Reagovat
Usm
jo a stačilo, aby Shapovalov využil matchball a Nadal ve finále nebyl taky
Reagovat
Vlk-v-trave
Pochopitelne, ale stale to bylo v jeden den bez preruseni, a to rozdil opravdu je.:)
Krom toho Denis "surfar" proste je, a podobne situce se s nim stvareji, Nadal neNadal.
Ale ano, nemuseli tam byt oba dva:)
Reagovat
turista
Jistěže.
Reagovat
Rafaeoli25
Ty pořád přehlížíš faktor Roland Garros, kde je Nadal prostě doma jako na Mallorce. Jen ten nejlepší možný výkon může Djokerovi přinést skalp Nadala a faktem, že nejlepší možné antukové výkony Nole od roku 2016 nepředvádí. A úplně ty nejlepší předváděl v letech 2011-2013. Ta doba už je prostě pryč. Zatímco on na antuce ubírá, Nadal si drží svůj standard. A to je na tři vítězný klíčové.
Reagovat
paddy
TM19 Federer porazil Djokoviče, což se nečekalo.

Nebo kurzový favorit prohraje v 10% případů a nikdy se to nečeká a stejně se to stane v 10% případů. Prostá statistika.
Reagovat
Amputace
Hm. Troufám si tvrdit, že zrovna Rafa na RG veškeré statistické jistoty totálně popřel v momentě, když ho vyhrál 13x...
Reagovat
turista
Nemyslím si, že Djokovič Nadala na antuce nikdy neporazí stejně tak si myslím, že Rafa někdy Djoka sejme i na na tom hardu. Tady v Římě byl ten zápas tak vyrovnaný, že mohl vyhrát i Novak. Poměr gamů byl 14:14 a míčů 97:94 pro Nadala. Rozhodla sporná situace za stavu 2:2 ve 3.setu při brejkbolu Novaka.
Reagovat
Amputace
V čem byla ta situace sporná?
Reagovat
Vlk-v-trave
:) Prosim te, nebylo to minuly rok, kdy to melo byt zichr, ze Nadal RG nevyhraje.
Hlavne po tom co vynechal letni hard i s GS.
A letos vynechal vsechny hardy krom prvniho GS, takze si jen tak pinkl na AO, zbytek priprava na RG.
A zase jako letos nevyhraje:) Tak ono se daji rict pouze dve veci, ze bud vyhraje, nebo ne. Nic sloziteho, jen me prekvapuje, ze ho nekdo vyradi...a nebo ze do finale dojde Djokovic, ktery ho tam porazi... tak zajimavy tip to je, rozhodne nejsi zadny prizdi-vis co:)
Reagovat
paddy
Nesmíte v tom hledat logiku
Reagovat
Vlk-v-trave
:) to bych si nedovolil...:)
Reagovat
baba
tady se pořád řeší Rafa jako největší favorit, právě Řím ukázal, že letos jeho nadvláda v GR končí. Copak to tady nikdo nevidí ???Doko na něj absolutně měl, bylo to jenom o tom, že Doko byl více unavený,Rafa více nabuzený ....ale ve Francii to bude něco jiného...
Reagovat
Stan_Borowitz
Letos podle mne Rafa RG ještě vyhraje. Velmi pravděpodobně naposledy, ale vyhraje. Urve to vůlí po vítězství, kterou má nejsilnější ze všech hráčů v historii tenisu.
Reagovat
SwissMaestro
Každý rok toto někdo říká...jednou to, samozřejmě, bude muset vyjít. Jsou odhady jak od jedné meteoroložky
Reagovat
Stan_Borowitz
Jojo, o tom je klasický výrok, že předvídání je obtížné, zejména pokud jde o budoucnost...
Reagovat
Vlk-v-trave
Jojo, a tim vic, ze remeslo Vesteni z letu ptaku a zvirecich vnitrnosti Krestane zakazali, a tim definitivne padlo...
...jako, ze dneska o poradnou svadlenu, nebo sevce pomalu nezavadis a mas misto toho masiny se da jeste prezit, furt muzes jit bos, nebo s pytlem brambor prehozenym prez sebe,...
...ale jak se vyrovnat bez znalosti budoucnosti... to uz tak jednoduche neni:)
Reagovat
Usm
to je těžký. Po dlouhý době Djokovic Nadala na antuce potrápil, což se mu dlouhou dobu nepodařilo. Ale ono paradoxně to mohlo být i tím, že šel do zápasu naprosto v klidu, protože po tom sobotním maratonu zřejmě nečekal, že by mohl vyhrát. Druhá věc je ta, že Řím má z těch tří masterů antuku jasně nejpomalejší, takže má větší šanci Nadala porazit spíš v MC nebo v Madridu a to ještě, když bude odpočatý. Jediná šance, jak by Nadal mohl vyhučet, je ta, že někdy v QF chytne Tsitsipase a bude se hrát na kurtu S. Lenglen, kde je antuka mnohem rychlejší než na tom trapným centr kurtu, kde je to ušité Nadalovi na míru s metrovou vrstvou antuky
Reagovat
Stan_Borowitz
Po dlouhé době finále velkého turnaje v režii starých matadorů. To je dobře, musíme si zvykat, že už jich moc nebude. I teď to bylo o fous, oba mohli klidně vypadnout. Mladíci budou za rok zase o něco lepší a oni zase o něco starší...

Zápas nečekaně vyrovnaný (po té Novakově supersobotě), viděl jsem až druhou polovinu. Ve třetím setu byl Rafa hodně agresivní, stíhal si často obíhat bekhend a pálit to tam tím svým zabijáckým forhendem. Občas oba předváděli fantastické údery. Vzhledem k podobnosti podmínek v Římě a na RG to bylo takové preview toho, jak asi bude Rafa hrát v Paříži. U jeho fandů tím jistě vzbudil dost velké (a oprávněné) naděje na 21. GS titul. Zejména když uvážíme tu motivaci...
Reagovat
soloo
Nadal po Madridu- outsider RG
Nadal po Rimu- Favorit RG
smile
Reagovat
Rafaeoli25
Jinak co se týče procentuální úspěšnosti vyhraných zápasů v kariéře, má teď Nadal 83.15% a Djoker 82.96%, i v tomhle neskutečná vyrovnanost a superúspěšnost obou, obdivuhodné.
Reagovat
smazaný uživatel
zapas sa mi velmi pacil,Novak slusne,Rafa velmi dobre,vahal som,po dnesku je Rafa pre mna absolutny favorit RG
Reagovat
Rafaeoli25
Myslím, že byl favoritem RG už dávno před tímto zápasem.
Reagovat
smazaný uživatel
jasne ze bol,kto iny,ale po dnesku je pre mna absulutnym:),pretoze pred Djokovicom mam velky respekt aj na antuke
Reagovat
smazaný uživatel
Novak je jedinym hracom,ktory dokazal Rafu pretlacit aj na tej antuke
Reagovat
Rafaeoli25
A Thiem na menších turnajích - Masters, ale v daleko menším měřítku než Djoki.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Čo je to pre teba také přetlačit?
Reagovat
smazaný uživatel
ze s nim dokazal vyhravat vymeny,ktore boli pre inych stratene,spôsobom,ze aj Rafa zneistel
Reagovat
smazaný uživatel
Federer svojho casu tiez drzal krok,vtedy som sa vsak o vysledok neobaval,max obcas v dvojsetakoch
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Ptal jsem se proto, že Joker nebyl jediný, kdo dostával Rafu v Římě/Barceloně pod tlak. Ale jestli myslíš vracení nemožného, tak ano, v tom je srbský gymnasta asi největší přeborník.
Reagovat
Rafaeoli25
Tak já myslel absolutním, pro mě byl absolutním tedy už po Barce, jak jsem viděl, že už je ve druhé přípravě schopen dát výborně hrajícího Tsipa, bylo mi jasné, že je ve velké pohodě.
Reagovat
smazaný uživatel
ja som Rafu sledoval len v Rime aj to nie vsetky zapasy,dovtedy som ho sledoval len vysledkovo,po dnesku som si isty
Reagovat
Rafaeoli25
Kdybys viděl už finále Barcy, tak bys uznal, že je min.na dobré cestě být top favoritem. Jakmile porazil životně hrajícího Tsipa, bylo jasné, že je to extrémně dobré. RG je ale prostě samo o sobě něco jiného, tam se jeho síla automaticky zdvojnásobuje, nemůže to tedy ani být jinak než že je tam megafavoritem.
Reagovat
smazaný uživatel
ok,pozriem si ho zo zaznamu,ale verim ti
Reagovat
Rafaeoli25
Vážně stačila už ta Barca, v letech 19 a 20 hrál v přípravě mnohem hůř, přesto pak FO jasně ovládl, když tedy teď hraje o dost líp v přípravě než v předchozích dvou sezónách, není důvod pochybovat, že by tam mohl nejen padnout, ale mít byť jen nějaké větší problémy.
Reagovat
dappe
Však z toho není nic pravda. Letos má zatím dost možná lepší výsledky než si herně zasloužil. Prohry s Rublevem a Zverevem, Barcelona byla o centimetrech, v Římě stačilo malinko a vypadl by s trápícím se Shapovalovem. Mít na antukových Masters prohry s těmito třemi, tak by šlo spíše o nejhorší představení před RG v kariéře, ne?
Reagovat
Rafaeoli25
Laskavě se podívej na MC 2019, kde dostal sodu od Fogniniho jako nějaký junior. Pak v Barce od Thiema podobně. A to tehdy nebyl po zranění. Teď byl, takže MC bylo rozehrávací, s Rublevem prohrál kvůli špatnému podání. V Barce už to bylo dobré a s Tsipem perfektní finále z obou stran. V Madridu měl problémy často, prohrál tam s Verdascem nebo Murraym, takže prohra se Zverevem žádnou ostudou není, tomu naopak Madrid svědčí neskutečně. No a v Římě jen zaspal se Šapem, po setu a půl se ale rozehrál a zvládl to, zbytek turnaje i předtím zápas se Sinnerem již ve velkém stylu. On snad nemá právo na pár slabších setů? Výsledkově každopádně antuce opět kraluje a to je podstatné, co je Tsipovi platné, že hraje tak úžasně, když z toho bodově vyjde hůře než Nadal?
Reagovat
Rafaeoli25
Každopádně nejlepší odpověď dostaneš na FO, piš si, že ta odpověď bude zatraceně jasná a zřetelná.
Reagovat
Matti
Vždycky, když tak píšeš, tak Rafa prohrál. Přestaň prosím psát.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
smilesmile
Reagovat
smazaný uživatel
Kolega Kozoroh na margo Nadalovej pozitívnej bilancie v rámci GS s Djokovicom vo vedlajšej diskusii napísal, že:

"No1e s Rafou na RG odehráli 8 zápasů. No1e nemůže za to, že se k němu Rafa nedostává častěji na AO a ve Wimbledonu, na No1eho dvou nejlepších grandslamech."

No myslím, že je načase rozbiť túto DOGMU raz a navždy a jednoducho uznať, že Nadal v tejto štatistike vedie preto, lebo je holt v tých najväčších zápasoch jednoducho lepší.

Roky, kedy sa Djokovič nedostal k Nadalovi na RG
05,10,11,17,18,19 (6krát)

Roky, kedy sa Nadal nedostal k Nolemu na AO:
08,11,15,16,20,21 (6krát)

AO13 sa Nadal nezúčastnil, v rokoch 12 a 14 hral finále, ale ak teda chcete považovať zranenie za "nedostanie sa do finále", pripíšte si tam čiarku.

Teraz ide tá zaujímavá časť.

Roky, kedy sa Nadal nedostal k Djokovičovi na RG.

Nič. (RG16 platí to isté, čo v prípade AO13)

Roky, kedy sa Djokovič nedostal k Nadalovi na AO.

A hľa. 09,14,17. (3krát)

WIMBLEDON.
Roky, kedy sa Djokovič nedostal k Nadalovi.
06,08,10 (3krát)

Roky, kedy sa Nadal nedostal k Djokovicovi:
13,14,15,19 (4krát)

Roky, kde obaja vypadli pred finále sú v skupine ročníkov, kde si obaja nemajú čo so stretávaním/nestratávaním vyčítať.

ZÁVER:

Aj Nadal aj Djokovic sa nedostali na súperovom TOP GS ku vzájomnému stretu 6krát.

Novak údajne nemôže za to, že sa Nadal k nemu nedostal v Austrálii častejšie. No ako vidíme, on sám sa nebol k Nadalovi dostať 3krát, čo je polovičný počet, než Nadalove číslo.

Wimbledon je vyrovnaný, takže opäť, bez zmysluplnej výčitky.

Suma sumárum. V súčte všetkých spomenutých GS, z ktorých sú údajne Novakove TOP 2 sa nedostal Djokovič k Nadalovi 12krát, z toho 6 na svojich top GS (6+3+3).

Zatiaľ čo Rafa k Novakovi (10krát). Tak ako je to s tou komplexnosťou?

smile
Reagovat
Rafaeoli25
Rok 05 nemůžeš počítat, tehdy bylo Nolemu čerstvých 18, takže ten rok bych škrtnul, to by bylo nespravedlivé ho počítat.
Reagovat
smazaný uživatel
Jasné, že múžu.

Keď sa v 18 dokáže dostať do finále GS Nadal, môže aj Djokovič. Obaja sú rovesníci, počty a porovnania sú omnoho omnoho jednoduchšie ako počty Nadala a Federera.

To, že Nadal začal vyhrávať GS skôr, na to predsa nemôže doplácať, je to jeho genialita.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale ok, budiš. Škrtni 05.

Stále Nadal RG+AO, je to 8 ročníkov, kedy sa Djokovic nedostal k Nadalovi.

Nadal sa nedostal k Djokovičovi RG+AO, 6krát.

Takže z tejto dvojičky je dokonca Nadal ten, ktorý sa môže cítiť dotknutý, že bilanciu nemohol vylepšiť.
Reagovat
Rafaeoli25
Vždyť potvrzuji níže, i bez toho roku 05 je to pravda, bez debat.
Reagovat
Rafaeoli25
Jinak máš ale pravdu, ta manipulace s fakty je děsivá, je třeba tohle neustále připomínat a bořit tyhle bludy.
Reagovat
smrk17
můžu se Tě zeptat, kde pracuješ, Forhe ? Tizian třeba na to neměl čas, Aggasi už vůbec ne. Každopádně smekám
Reagovat
dappe
Co to má ale společného s komplexností?
Reagovat
smazaný uživatel
Dokazuje, ze obaja su velmi komplexní.
Reagovat
Usm
kdyby byl Nadal tak komplexní, tak má všechny mastery + TM, stejně jako Djokovic
Reagovat
Kozoroh
Tak především RG 2016 bych neporovnával s AO 2013, Nadal se RG 2016 zúčastnil, to je FAKT, ať se ti to líbí nebo ne. Dále, když nepočítáš RG 2016 jako ročník, kde se Rafa na svém panství neprobojoval k Djokerovi, tak ze stejného principu by se Djokovi nemělo počítat AO 2009, kde svůj poslední zápas skrečoval. Takže nám zbývá AO 2014 a AO 2017. Na AO 2017 by evidentně Rafa No1eho porazil, ale tato výhra by měla hodnotu No1eho výhry z RG 2015. A na AO 2014 by byl Novak velkým favoritem proti Rafovi (kdyby porazil Stana a prošel do finále), kvůli AO, své sérii vyhraných zápasů proti Nadalovi z poslední doby a Nadal by těžko čelil Djokerovi se zraněním zad.

Napíšu to ještě takto: Odečtěme z GS H2H 10-6 zápasy, kde poražený hráč nebyl v plnohodnotné formě a jejich střety fakticky nerozhodly o titulu. Novak tím přichází o výhru na RG 2015, na druhou stranu se mu však mažou skreče z Wimbledonu 2007 a RG 2006. Rovněž se škrtají Rafovy výhry z RG 2007 & 2008, protože ve finále čekal Federer. Výsledek: 6-5 pro Rafu, což je těsná bilance, přičemž Rafa těží z toho, že s No1em hrál víc zápasů na svém panství - RG, než na panství rivala - AO. Kdyby byl počet střetů na jejich panstvích stejný, vedl by No1e.
Reagovat
smazaný uživatel
Ides do hypotezy, argumentujes tézou "najlepsia forma", drzme sa faktov. Tie su jasné.

Novak sa v sucte RG+AO rozhodne nemoze stazovat na to, ze by sa k nemu Nadal nedostaval v Australii viac ako naopak. Rozdiel robi dominancia a superskill Nadala v Parizi.
Reagovat
Usm
Wimbledon je vyrovnaný proto, že od roku 2012 do roku 2017 byl Nadal pouhým trapným účastníkem úvodních kol???smile Semi uhrál až v roce 2018 a 2019 a to hlavně proto, že v těch dvou letech bylo velké sucho a ta tráva byla extrémně pomalá a trošku se to podobalo antuce :-))
Reagovat
Amputace
Jj. Hlavně v 2018, kdy po celý turnaj pršelo a semi se muselo hrát celé pod střechou, bylo vskutku extrémní sucho, ty trotle :D
Reagovat
Kozoroh
To si pleteš s jiným ročníkem Wimbledonu, evidentně 2016. Ročník 2018 se vyznačoval extrémním suchem, tráva byla tak vysušená, že míčky odskakovaly výš oproti normálu, což pomohlo Nadalovi, ale taky třeba Isnerovi, který pronikl až do SF a nikdy ani nikdy potom se tak daleko na GS tunajích nedostal.

Důvod, proč byla na SF zatažená střecha, byl ten, že na Centru je systém osvětlení propojen se zatahovací střechou. Jinými slovy, lampy jsou tam umístěny přímo na té střeše, takže bez kompletního zatažení střechy není možné na Centru hrál v nočních hodinách (do 23:00, dál to zakazuje tamní zákaz vycházení).
Reagovat
Amputace
A jo, vidíš to, máš pravdu... V tomto jsem se sekl já. V tom semíčku šlo vlastně o to, že se hrálo příliš dlouho a oni to na základě tradic museli přerušit (ve Wimbledonu se nesmí hrát déle než do půlnoci, či něco takového, ne?) a zároveň zatáhnout střechu kvůli světlům.. Pravda. Sorry, my bad. Musel jsem si to splést s jiným ročníkem.
Reagovat
Rafaeoli25
smilesmilesmile
Reagovat
Rafaeoli25
Tvl to jsou kecy, právě ten déšť v roce 2018 mohl za to, že Nadal o finále a tím i o titul přišel. Někteří lidé na něj prostě budou nasazovat bez ohledu na fakta do bezvědomí.
Reagovat
Vlk-v-trave
Ale v tomhle pripade kluci souhlasim s Kozorohem... to je neco, o cem se dost psalo, ...ze potom obcas zaprsi, to fakt ten zivy povrch nezmeni z dne na den. Vcetne te strechy...

S Isnerem ma fakt pravdu...

S Nadalem nevim, do toho nejdu:D) Ale s tou travou stojim pri Kozorohovi....a prijde me trochu slabsi, ze se mu smejete...ale myslim s tou travou, ne s Nadalem:D Tam si to reste uz sami...a klidne se mezi sebou porvete:)

Ale travu branit budu:) Izzyho take.
Reagovat
mahycek
Co Roger, kamarát?? Jdu spát, ahoj.
Reagovat
Rafaeoli25
Snad bude chtít hrát až do olympiády 24, moc bych si to přál.
Reagovat
Rafaeoli25
Člověk tak při stíhání všech možných rekordů přemýšlí, kam až by mohl nakonec dosáhnout. Co bych si/mu přál je min.15 trofejí z FO, min.22 GS titulů, min.40 Masters vítězství a min.100 titulů celkově. Pak alespoň 18 let v kuse v první desítce. To jsou cíle, kterých by měl v pohodě dosáhnout, nadplán je 16-17 FO titulů, 23-24 GS titulů, 45 Masters, 105 trofejí celkově a 20 let v desítce bez přerušení, dobýt tenhle nadplán bude o mnoho složitější.
Reagovat
smrk17
Nebýt EB virózy, Robin S byl jediným hráčem, který si po cihle vodil Nadala jako Forsbergovou kličkou.
Reagovat
Rafaeoli25
On měl EB už před FO 2010?
Reagovat
smrk17
to ne ..
Reagovat
smrk17
sory
Reagovat
Rafaeoli25
Protože na FO 10 už s ním Nadal ve finále krutě zametl, jakoby se to co bylo před rokem vůbec nestalo. Nadal se hodně rychle z té porážky poučil.
Reagovat
smrk17
Gigine, kde jsi...
Reagovat
sojka1
smrk!!! vidim nejaka pridatna cisilka, taky uz bez minulosti a s novym uctem.... :-)))
Reagovat
smrk17
Ano Soji, pusa na spánek
Reagovat
gigin
Byl jsem na víkend v Praze nakúpit nové outfity, nemám čas na kraviny.
Reagovat
smazaný uživatel
kks, Rafa tam má Grandslam a tisícky. Djokovic Grandslam a Roger to tam špatí so spotenými 250/500 :)
Reagovat
mahycek
Serte na to dnes, co udělá v úterý Roger,
kvůli němu jsem chodil 15- 20 let z práce. Jdu spát...
Reagovat
Rafaeoli25
Jo taky se na něj těším, snad to nebudou zase jen max.dva zápasy, přeju mu tam alespoň finále když ne titul.
Reagovat
hanz
Turista, Nole měl štěstí jako prase ve finálovým Wimblu s Fedexem, takže ten by měl mít vybráno na jak dlouho.
Reagovat
Amputace
Djokoviče - největší haluzáka snad všech dob, který vyhrál mrtě zápasů z MB, jeho haluzácké čáry na big pointech jsou rovněž legendární a za jeho haluzácké výhry ve W18 a W19 by měl mít do konce kariéry už jen smůlu - tady bude oplakávat s tím, jakou má smůlu. To už je opravdu příliš :)
Reagovat
Rafaeoli25
To je velká pravda, Wimbl 18 měl vyhrát Nadal, Wimbl 19 Federer. To měl v obou ročnících štěstí jako..
Reagovat
Amputace
V W18 měl štěstí jako blázen, že pršelo, že se přerušovalo a že se praktický celý zápas odehrál v halových podmínkách. V opačném případě by vůbec nebylo o čem.

Ve W19 měl zase štěstí, že proti němu stál mentální labil Federer.
Reagovat
Patik
To Rafa mal šťastie že Nole sa odtrhol vtedy od Imaza a začínal odznova a hladal formu..inak by neuhral ani set smile
Reagovat
hanz
Nole si na smůlu opravdu stěžovat nemůže, na to jsou jiní kandidáti - delPo, Moucha, aj.
Reagovat
turista
To je věc názoru. Každý z Big 3 někdy vyhrál na haluz. Není mezi nimi žádný rozdíl.
Reagovat
Nola
aspon dnes bolo na co pozerat, po finale zien, chudak Kaja, splachnutie sa nastastie nekonalo, mozem si v pohode najst vyhovorku, ktoru tu riesi FH ako Novak utavil Rafu v roku 2009 v semi v Madride a ten prehral s Fedexom v 2 setoch a to nemusel hrat dva narocne zapasy za jeden den, a vlastne je pravidlom, ze Novak vzdy hra semi vecer, zvlastne..... rok 2019 :D
Reagovat
FulnekUltras
smilesmilesmile
Reagovat
Frantz
neplač, zkus si najít chlapa...
Reagovat
Nola
netroluj tu, mne sa finale pacilo, napriek prehre, ocakavala som splachnutie v dvoch setoch, tak si daj pohov smile
Reagovat
smrk17
ty seš která
Reagovat
Mayo
Vamos Rafa smile
Reagovat
Rafaeoli25
Brzy 21 - 36 - 88 smile. Každopádně budu spokojen až to bude tak 23 - 45 - 100, pak už bude moci hrát hlavně pro radost smile
Reagovat
turista
Až Nadal skončí tak se obrovsky zvedne zájem o antukové turnaje. Jeho dominance je pro tenis na antuce kontraproduktivní, protože trvá už moc dlouho. A když si ostatní ani neškrtnou tak se řada z těch perspektivních mladších hráčů ani nesnaží o to moc hrát antuku a jedou tam kde mají větší možnost získat trofej to znamená na hard, kde v podstatě nikdo nikdy pořádně nedominoval.
Reagovat
mahycek
Tak prohrál Djoko, zaslouženě i když
po včerejšku to byl nadprůměrný výkon.
Ten kurt Chatrier v Paříži, to je
obývák, ale pozor přátelé, to skončí
a brzo. Rafa je na průměrné výkonosti. Jak vy tady říkáte, že na tři sety nemá
konkurenci, tak právě na ty tři
vítězné skončí, jeho fantastická kariéra
v Paříži. Ale, mám ho rád, je to
antukový král.
Reagovat
Rafaeoli25
A na jaké výkonnosti byl loni v září v Římě? Myslím, že když teď to byl jen průměr, tak loni to byl podprůměr smile
Reagovat
turista
Novak Djokovič si dnes nezasloužil prohrát i po včerejších 2 zápasech. Nadal si prostě pronajal štěstí.
Reagovat
Rafaeoli25
Štěstí?
Reagovat
EllNino
tak měl trochu víc času a nemusel hrát dva zápasy za den, to samozřejmě trochu ovlivnilo celkový průběh turnaje ... ale myslím, že celkově turnaj nakonec povedený
Reagovat
turista
Ano. Štěstí.
Reagovat
Rafaeoli25
Ano, měl štěstí, že nemusel hrát dva zapasy v jednom dnu, to beru, v ničem jiném ale štěstí neměl, s Šapovalem těžký maratonský zápas, se Sinnerem taky těžká prověrka, odveta Zverevovi a dlouhé finále, jen s Opelkou to bylo easy.
Reagovat
EllNino
dost možná by to nevadilo, kdyby musel hrát Nole dva zápasy po sobě třeba 3. kolo a čtvrtfinále ... ale hrát čtvrtfinále a semifinále v jeden den a hned druhý den finále ... to prostě Rafa štěstí měl :) ale i to je potřeba :)
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Joker měl naopak velké štěstí... že nikoho netrefil a mohl se se všemi poctami zúčastnit závěrečného ceremoniálusmilesmile
Reagovat
Rafaeoli25
smilesmilesmile
Reagovat
Patik
mňa by zaujímalo ako by to celé zvládol keď trebárs hral so Shapovalom a večer by išiel ešte so Sonego a na druhý deň oddýchnutý Djokovič..to je nereálne..Novak ale tento scenár zvládol ako profík holt nemôže mať každý také šťastie...ja osobne som na Noleho hrdý a ukázalo sa opäť čoho je stále schopný..koniec koncov sezóna ešte len začala..teda Rafova ochvíľu končí ale Nole je predsa ešte len na začiatku..Wimbledon hardy haly olalaaa..
Reagovat
Patik
*ako by to zvládol Nadal
Reagovat
smazaný uživatel
Tak, že dal na druhý deň 2:0 Zverevovi.
Reagovat
Rafaeoli25
Tak tak.smilesmile
Reagovat
Rafaeoli25
Ale Nadalova sezona nekončí, už na trávu se opět dobře připraví a zahraje kvalitně jako v posledních dvou ročnících. A ma USO formu určitě vyladí maximálně. Takže slova o konci jeho sezony jsou nezlob se směšná.
Reagovat
Patik
Roland Garros je priorita bude štartovať všade ale duchom už bude mať splnené..na hardoch bude padať v skorých kolách akoby tam ani nebol..dokonca sezóny nič nevyhrá a spokojne si povie že vyhral tri antukové turnaje sezóna very very taf..jeden GS vo vačku pohoda..smile
Reagovat
Rafaeoli25
Přesně to samé se říkalo už v letech 17 a 19 a pamatuješ jaká byla realita nebo jsi to už zapomněl?
Reagovat
Patik
vieš čo sú to dva tri roky v tenise ? vieš aký progres dokáže urobiť hráč za jednu sezónu ? nevraviac o dvoch ..troch ..v prípade trebárs takého Tsitsipasa ? čo bude hrať Medvedev ? Zverev..Djokovič..? nevraviac o tom že každoročne čím je Nadal starší si prechádza cez určitý regres..či už v pohybe alebo kondícii..
Reagovat
Rafaeoli25
Tak Medvedev a Tsitsipas progres udělali, ano, Zverev jen minimální. Nadal ale rozhodně neubírá, problémem jsou samozřejmě zranění, která ho na hardu limitují, viz.rok 18. Pokud ale bude fit a odpočatý, může se na hardu opět poprat o tituly. Ano, nebude jich asi mnoho, ale nějaké ještě urvat může. Odepisovat ho je fakt směsné. Každopádně bych rád dostal odpověď na to, kdy naposledy na hardu a trávě zásadně neuspěl.
Reagovat
Amputace
2016... :) Paťa je klasicky úplně mimo. Žvaní tady pořád a pořád dokola o tom, jak si Nadal odehraje antuku a pak končí, a přitom od roku 2016 je realita taková, že vyhrál 2x US Open, 2x Montreal/Toronto, hrál finále AO, semifinále US Open, kde skrečoval, 2x semifinále Wimbledonu, přičemž v jednom z nich navzdory tomu, že se hrálo v hale, byl v podstatě míč od vítězství, dále byl jeden odservírovaný gem od finále TM, nějaké šmudly typu Acapulca či Pekingu ani nebudu zmiňovat...
Reagovat
Patik
to už riešime ako úspech aj také že jeden odservírovaný gem od finále ? smile tak GS sa počíta vždy..US Open mu nemôžem uprieť..vyhral ho..nad Andersonom a vyčerpaným rusom ale vyhral..beriem..ale je rok 2021 nie 2019.
Reagovat
Amputace
Co by dal Federer za takový úspěch za posledních 9 let na antuce... Ale to jen na okraj.

Ne, řešíme to, že ty píšeš opět sra.čky, a sice že po RG bude Nadal znovu prohrávat v prvních kolech a bude všude do počtu. No, tak jestli považuješ jeden gem od finále na jednom z nejneoblíbenějších turnajů za to, být do počtu, tak by mě vážně zajímalo, jaké máš nároky na Federera...
Reagovat
smazaný uživatel
Uplne najväčší gól je fakt, že Nadal uhral za posledné tri sezóne na harde viac ako Federer. Ak je teda Nadal do počtu a po RG odpíska sezónu, kedy začína sezóna Federerovi?
Reagovat
Patik
Federer s týmto nemá nič spoločné.

a nikde som nepovedal že bude vypadávať v prvých kolách..myslím si že akonáhle narazí na top hráča tak konečná pretože všetky tieto antukové porážky mu každý bude chcieť oplatiť..a aj oplatí..nič viac nič menej.
Reagovat
Amputace
Ty vole, Paťo, kdybys to alespoň napsal v jiném vlákně a já to musel chvíli hledat... smile

"Roland Garros je priorita bude štartovať všade ale duchom už bude mať splnené..na hardoch bude padať v skorých kolách akoby tam ani nebol"
Reagovat
Rafaeoli25
Tak porazit Nadala je samo o sobě motivace, v tom porážky z antuky roli fakt nehrají, na to se mladí hráči třesou, stejně jako se třesou na Noleho. Nadal není neporazitelný, jeví zranitelný, samozřejmě, ani on není stroj, nicméně tvrdit, že je oproti nim automaticky v nevýhodě prostě není pravda. Ví jak na ně, i na hardu, i když to bolí víc než na antuce. Stále záleží na tom v jaké formě a kondici je, když jde vše na sto procent, stále může bojovat i o hardová finále.
Reagovat
Rafaeoli25
Je rok 2021, ano, ale mnozí to srovnávají už i s podzimem roku loňského. Nadal před půl rokem byl prostě někde úplně jinde než je teď, jasně. Ještě před Vánoci to byl chlapík plný sil a umu, Vánoce mu je ale bohužel vzaly no, po nich už nic není jako bejvávalo, jojo..smile
Reagovat
Patik
fakt chceš vedieť kedy naposledy Nadal uspel na tráve ? to si pozri niekde v kronikách..to ti neviem povedať..

Hardy veď US Open 19..dve sezóny dozadu..myslíš že má nato zopakovať to ? myslím že vtedy sa mu zišli slušné okolnosti.
Reagovat
Rafaeoli25
Sf Wimbledonu a těsné prohry v nich jsou le tebe neúspěchem?
Reagovat
Rafaeoli25
Loni hrál na hardu tři turnaje pokud si pamatuji. Titul v Acapulcu, smolně prohrané sf na TM a čf na AO, kde po krásné bitvě padl s Thiemem, hrajícím tehdy v životní formě. Tak podle tebe vypadá ústup ze slávy na hardu, fakt? Útlum zažíval v letech 2015-16, kdy byl zoufalý, tehdy ale všude, i na antuce. Rozhodně ale ústup nezažil loni.
Reagovat
Patik
Tie ústupy sa nedejú podľa mňa zo dňa na deň..koľkí tu kývajú hlavou nadtým ako si Nadal už nevie dopodávať zápas udržať servis..ako kazí a dáva lacné chyby..ja neviem..veď napíš mi čo také uhral po tom uhaluzenom US Open 19 a možno zmením názor..tituly mi napíš..Nadal nechodí zbierať na turnaj štvrťfinále..
Reagovat
Amputace
Omg, a kolik se toho od toho US 2019 hrálo? Máš na mysli Cincinnati v New Yorku, US Open před RG a podobné bizárky? Loňská sezóna nenaznačuje vůbec nic, pokud jde o Nadalovy možnosti na hardu.
Reagovat
Patik
nehralo sa toho veľa to je pravda..tam kde bol tam prehral..a ja hovorím viacmenej o tejto sezóne že si myslím že po French Open už nič nevyhrá dokonca sezóny..ale POZOR to je len môj názor..hovorím ak vyhrá ..tak dobre pre neho..
Reagovat
Amputace
Ne, ty nepíšeš jen o této sezóně právě, ty se z toho, že by neměl po RG už nic vyhrát a všude být do počtu, snažíš udělat vzorec. Tento vzorec ovšem neplatí. Dokonce ani rok 2020 nic neříká, když se v druhé polovině části sezóny zůčastnil jen dvou turnajů v neoblíbené hale.
Reagovat
Patik
normálne už nestíham odpisovať..zachvílu mi zhoria prsty..dobre dobre..už dosť ty vzorec..smile zakončime to..myslím si že dokonca sezóny bude dokonca sezóny maximum na každom turnaji štvrťfinále..možno semi..ale žiadne tituly..a už sa mi to nechce ďalej rozoberať musím odpisovať štyrom naraz..a nestíham..a parí sa mi z hlavy..choďte už spať smile
Reagovat
Rafaeoli25
Na FO to bude titul kamoš..a potom? No ve Wimblu by mohlo být zase sf, v Kanadě titul, do Cinci nepojede, na USO finále, pak zase odpočívačka, v Bercy sf, no a na TM zase alespoň sf. To by nebylo vůbec špatný a je to naprosto reálnýsmile
Reagovat
Patik
reálne to je ak nestretne nikoho z nextgen alebo Djokoviča/Federera.
Reagovat
Rafaeoli25
Kamaráde sorry, ale žiješ v nesmyslné utopii, že prohraje v každém zápase, kdy nastoupí proti Djokerovi, Medvedevovi, Tsitsipasovi nebo Zverevovi. Totálně mimo, tomu snad nemůžeš věřit ani ty sám.
Reagovat
Patik
Povieme si to nakonci sezóny..teším sa ako ich Nadal rozseká..hlavne v tých halách sa teším..na záver tejto debaty pamätaj si len túto konverzáciu..nič viac o niekoľko mesiacov sa tu stretneme a môžme pokračovať v diskusii..aj tak vám to ešte počas sezóny isto pripomeniem..smile
Reagovat
Rafaeoli25
Neříkám, že je rozseká, každopádně on loni ani letos na hardu rozsekaný nebyl, když prohrál, bylo to tím nejtěsnějším možným rozdílem. Tvrdit tedy, že je bez šance je totálně mimo mísu, samozřejmě, že šanci má, když bude mít formu i potřebné štěstí, tak dobří Medvedev nebo Tsitsipas opravdu nejsou, Djoker to je pochopitelně jiný příběh.
Reagovat
Patik
FO počítam ešte ďalšie tri roky a nehovorte mi že tri roky sú moc keď mu tam nikto nevie zobrať ani set..a úspechy ako sf to nieje úspech..to je úspech tak pre nextgen ..hráči ako Nadal si chodia po tituly a nie po semíčka..akákoľvek prehra s jeho rivalom aj nerivalom mimo antuku mu podrýva sebavedomie..nevidíš aký je sebakritický a jak vykrikuje keď sa mu nedarí..
Reagovat
Rafaeoli25
Tak to ber i z tohoto pohledu no. Uznáváš, že vyhraje ještě třeba třikrát FO, to mimochodem znamená, že i kdyby jinak už nic nevyhrál tak bude na 23 GS titulech, což je grandiózní. Ještě přidá určitě i nějaké Masters tituly min.na antuce, kterých bude mít min.40, taky famózní. Díky téhle stabilitě se navíc udrží v první desítce bez vypadnutí třeba i 20 dlouhých let, neskutečný. No a na hardu může jen přidávat bonusy navíc, určitě má na to, aby ještě nějaké tituly přidal, když bude mít top formu a bude čerstvý, bez ohledu na velikost konkurence. A NextGen prosím tě tak nepřeceňuj, podívej se jak se po AO trápí Medvedev, který se do útlumu dostal už v Rotterdamu, ne až na antuce, Zverev hraje jednou tak, podruhé jinak, to samé Rublev, Tsip velmi dobra forma, ale z toho všeho všudy jen jeden titul, nedělej z nich nějaké supertitány z oceli, těmi nejsou, minimálně zatím určitě ne, Nadal se tedy nějaké nepřekonatelné zdi opravdu obávat nemusí.
Reagovat
Patik
Dobre veď uvidíme.smile
Reagovat
Rafaeoli25
Ne já jen, že tvoje kritika je fakt moc přehnaná, zamysli se nad tím. Uvědom si, že mluvíš o hráči, který pár dní po svých 35.narozeninách téměř jistě vyhraje svůj 21.grandslam, povede v tu chvíli Race to WTF London a bude tedy stále na nejabsolutnější špičce. A pak se sám sebe zeptej, jestli je to málo a jestli být v takové pozici znamená být na ústupu ze slávy. Já si tedy myslím, že ne, ústup znamená nevyhrát dlouhou dobu grandslam, nevyhrávat ani alespoň nějaká Masters a pětistovky. I takové utlumy ale mohou být přechodné jak se jak v případě Nadala, tak Federera i Djokera v minulosti ukázalo. Asi tak.
Reagovat
Amputace
Ty sis myslel, že v posledním finále RG vyhraje Nadal maximálně set :) Takže tvé predikce jsou tím posledním, co by se dalo brát vážně.
Reagovat
Rafaeoli25
Ale tak na tyhle predikce jsem zvyklý už od roku 2009, ty jistě také. Kolikrát už byl on za těch 12 let odepisovaný, podceňovaný, zesměšňovaný. A zatím vždy všem ukázal jak se pletli, nejlépe po špatných sezónách 2015 a 2016, kdy to skutečně vypadalo na jeho konec jakožto špičkového hráče. Je to pro jeho fandy obrovská satisfakce neustále poslouchat jak už to má spočítaný a jak by to měl zabalit a on vždycky ukáže, jakým neskutečným velikánem je, dokázal to doposud vždycky. Je to nádherný příběh i z tohohle pohledu smile
Reagovat
Rafaeoli25
Tam kde bol prohrál říkáš..a kde to tedy bylo? Loni prohrál v čf na AO s Thiemem, pak vyhrál Acapulco, pak nehrál přes půl roku, vrátil se v Římě, kde prohrál čf se Schwartzmanem, pak všechny zdemoloval na FO, prohrál v Bercy v čf se Zverevem, no a na TM hrál výborně a smolně vypadl s Medvedevem v sf. Kde vidíš nějaký loňský průšvih? Hrál šest turnajů: z toho 2 tituly, 1 sf a 3 čf, plus finále ATP cupu, týmové soutěže. To byla špatná bilance?
Reagovat
Rafaeoli25
Po USO 19? Acapulco 20, pak nehrál přes půl roku, pak skoro hned FO 20 bez ztráty setu, no a pak Barcelona 21 a teď Řím 21. K tomu SF na TM 20, čf na AO 20, čf Řím 20, čf v MC 21, čf Madrid 20. Před čf vypadl už ani nevím kdy. To je obrovská stabilita, díky níž je stále těsně pod 10 000 body v žebříčku a schází mu jen kousek k místu prvnímu. O moc lepší být nemůže, zvlášť při srovnání s jeho krizovými roky 2015-16, kdy málem vypadl z desítky, tak špatné to s ním tehdy bylo. Od roku 2017 opět obdivuhodná stabilita, umístění nejhůř do třetího místa s min.ztrátou na čelo.
Reagovat
smazaný uživatel
Som rád, že si vo výpočte Nadalovej konkurencie nespomenul Federera :)

To by si zo seba urobil ešte väčšieho šaša, než obvykle.
Reagovat
Amputace
Tento scénář se naplnil naposledy kdy - v 2016? Jsi šašek.
Reagovat
Rafaeoli25
Jinak kdy naposledy padl na hardu brzy, kdy? V roce 19 titul v Kanadě a na USO, na TM dvě výhry ve skupině a smolný nepostup. Loni titul v Acapulcu, čf na AO a prohra po bitvě se skvěle hrajícím Thiemem, který pak málem setnul i Djokera. No a na TM loni tři míčky od finále. Kdy tedy na hardu a i té trávě naposledy zklamal? Řekni..
Reagovat
Amputace
On má představu, že Nadal bude v 35ti letech sklízet jeden titul za druhým i mimo svůj top povrch. Asi to odpozoroval za ty roky od Rožiho na antuce.
Reagovat
Patik
Neriaď sa minulosťou už minulá sezóna nám nič nedokáže napovedať..ja sa pozerám na Nadala tento mesiac vidím ako hrá na antuke a s kým sa ako trápi..potom si to premietnem do hardu alebo halového prostredia a mám v tom jasno..ak si ale myslíš niečo iné..vkľude..máš svoj názor rešpektujem to..
Reagovat
Rafaeoli25
A pamatuješ proboha jak hrál na antuce před FO v roce 19? Pusť si laskavě jeho zápas s Fogninim v MC a s Thiemem v Barceloně. To byla taková hrůza, že to bylo na ručník. Chceš říct, že tehdy hrál líp než letos? To fakt nemůžeš myslet vážně..
Reagovat
Rafaeoli25
V roce 2019 regulérně zvažoval přerušení sezony jak cítil, že blbě hraje, vůbec se nechytal. Ano, tehdy jsem jen zíral a říkal si, pozor, tohle fakt není dobrý. To se ale letos opravdu neděje. Jinak Medvedev Medvedev pořád, na TM ho Nadal málem dal v klidu ve dvou a ten letos až na AO už moc nezáří. Zverev? Ten občas něco, Tsip to samý. Dělat teď takové prognózy je totální nesmysl, sorry.
Reagovat
Patik
ale je rok 2019 a to že sa vymanil z niečoho v roku 2019 neznamená že sa z toho vymaní každý rok dokonca kariéry.
Reagovat
Rafaeoli25
To nemusí, je ale nesmysl u takového titána něco predikovat, každopádně teď žádnou krizi neprožívá, z pěti turnajů dva tituly a tři čtvrtfinále, pokud vyhraje FO, tak bude v Race to London opět na prvním místě. Pak budeš taky tvrdit, že je na ústupu? Vést v polovině sezony Race znamená být na ústupu, fakt?
Reagovat
Amputace
Ano, zrovna Djokovič má dlouhodobě v kariéře obrovskou smůlu.
Reagovat
Rafaeoli25
Djoker má štěstí dost, vyhrabat se z dvou mečbolů Federera na dvou GS při jeho podání do zápasu to se jen tak nevidí. Ano, je to i o umu, ale hlavně o štěstí při kvalitě Federerova podání, může děkovat osudu až za hrob, že ty dva zápasy, díky nimž vyhrál dva GS ustál, štěstí neuvěřitelný.
Reagovat
smazaný uživatel
Ako fanatik chlpatej si na Djokoviča hrdý. No aspoň niekto ti robí radosť. Veď vyhral set, že áno :)
Reagovat
Tomas_Smid_fan
gratulka! Viděl jsem necelý set a půl a třetí ne.
Radoval se moc sympaticky, přál jsem mu to. Radovaní Jokera bych vidět nemusel...
Jsem zvědav, kdo na RG zvedne rukavici!smile
Reagovat
Rafaeoli25
Myslím, že nikdo, objektivně Nadal si to tam v klidu pohlídá.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Já vím, že jsi velký optimistasmile Rafa bude muset hodně bojovat, i když to bude v jeho "obýváku". Dřív by se řeklo, je to jen o Rafovi. Teď bych spíš řekl, bude to o pár nadějných, jestli se hecnou a zvládnou vyhrát tři setysmile
Reagovat
Rafaeoli25
Hele na turnajích na dva vítězný na něj Djoker, Tsip a třeba i Rublev mají, když je on mimo top a oni skvělí, FO je ale úplně jiný příběh, tam ho porazit a nejen to, vůbec ho dostat do úzkých, je husarský kousek. Kdo to tam počínaje rokem 2017 dokázal? Ani Djoker, ani Thiem v jeho nejnej formě jakou si lze u Thiema představit. Fakt myslíš, že se to letos najednou změní? Jsem fakt objektivní, nevidím moc prostoru, že by se to mohlo stát.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Já zas stojím nohama na zemismile
Reagovat
Rafaeoli25
Ale to já taky, fakt, vidím realitu, Tsip ještě na tři vítězné na antuce proti Nadalovi prostě nevyrostl a Djoker by musel hrát taky nadpozemsky, aby ho tam dokázal setnout. Thiem je teď mimo a i pro něj je to dost neřešitelné, jak se třikrát v řadě ukázalo. Takže kdo další by ho tam mohl překvapit a porazit, Sinner? Ten ještě taky ne, možná za dva tři roky.
Reagovat
Amputace
Kupodivu větší obavu než z těchto velkých jmen Typu Djokoviče, Tsitsipase, Thiema atd. mám v rámci letošního RG z nějakého překvapení v prvních kolech.. Na Djokoviče nebo Tsitsipase se Rafa na Pařížské antuce dokáže dobře připravit, o tom nemám pochybnosti, ale pokud ho ve třetím kole zaskočí nebojácnou hrou nějaký neznámý mlaďas, Rafa už prostě nemá věk a tu někdejší mentální stabilitu, aby dokázal pohotově reagovat. Čím dál víc je na něm vidět, že se hůř a hůř vyrovnává s neočekávanými situacemi. Jakmile jsou zápasy v jeho režii, může i 35ti letý Nadal své soupeře na antuce ničit, ale v momentě, kdy jdou věci trochu jinak oproti plánu, Nadal má problém. Pokud se Rafa dostane za čtvrtfinále RG, tak ho podle mě skoro jistě vyhraje. Paradoxně daleko víc se bojím těch kol, které budou ČF předcházet.
Reagovat
Rafaeoli25
Tak v těch prvních kolech ale zase tolik hrozeb není, kdo? Alcaraz jí není, Musetti taky ne, no a Sinner asi až v of, toho ale už má prečteného. Takže kdo by mohl být takovou hrozbou? Sonego?
Reagovat
Rafaeoli25
Tohle jsem nečekal, Djoker příjemně překvapil, ve druhém setu a na začátku zápasu. Rafovi utekl druhý set, jako v roce 2019, ale nakonec ok. Každopádně to nic nemění na mojí predikci FO, i kdyby dnes prohrál 0:2, tak bych mu se 14.titulem v Paříži věřil, takhle nepochybuji vůbec. I tak, velké absolutorium Nolemu, za to co předvedl včera a dnes si zaslouží obrovský respekt.
Reagovat
Patik
Je to tak..Djokovič to zvládol veľmi dobre..dovolím si tvrdiť že nikto by to nezvládol lepšie..ani mladí hráči..s Nadalom dokáže viesť na antuke vyrovnanú partiu kdežto Nadal s ním na harde stojí na zaplakanie..verím že sa stretnú ešte túto sezónu mimo antuky ako Nadal opäť predčasne neodpíska..a Novak ho úplne zmaže..túto sezónu mám pocit že Nadala zmaže na harde ktorýkoľvek hráč z nextgen..
Reagovat
Rafaeoli25
Uvidíme, takhle se to nedá predikovat, Nole tak dominantní na hradu být nemusí, i v minulosti na něm čas od času zažil krize, navíc Nadal vždycky hozené rukavice zvedá, jakmile dostane šanci, vyhraje Kanadu nebo USO, stále na to má. Ani v hale nebyl v listopadu špatný a od finále TM byl jen kousíček. Odepisovat ho kdekoli je prostě nesmysl, ani v té hale by to nikdo neměl dělat.
Reagovat
Patik
Ja ho odpíšem vkľude..nakonci sezóny si to môžme zrekapitulovať..na antuke sa mu zišlo veľa okolností tento rok vkľude nemusel vyhrať ani Rím keby mal možno Djokovič viac volna a v Barcelone bol loptu od prehry..v Monte Carle ho školil Rublev a v Madride Zverev..absolútne nepochybujem o tom že taký Tsitsipas,Zverev,Medvedev,Djokovič a možno Thiem s ním budú tento rok na hardoch zametať..aj ten Shapovalov mu isto oplatí tú prehru..
Reagovat
Rafaeoli25
Popořadě, v Monte Carlu nebyl po zranění, na které jsi možná pozapomněl ještě očividně nerozehraný a Rublev zahrál bez nervů božský. Rozhodně ale Nadal v Monte Carlu i tak zahrál letos líp než v roce 2019, kde dostal nakládačku od Fogniniho, to byla hrůza tehdy, dokonce v tom roce zvažoval přerušení, jak se cítil špatně. V Barceloně už se rozehrál a skvěle hrající Tsip byl blízko, to ano, ale Nadal už ne tak daleko od svého standardu. A opět porovnání, v roce 19 dostal v Barceloně nakladačku od Thiema, jako od Fogniniho, tehdy byl úplně mimo a hrál otřesné, ne letos. Madrid nikdy nebyl jeho oblíbený turnaj, porazili ho tam v minulosti dokonce i Murray a Verdasco, takže prohra se Zverevem žádná pohroma, v Římě už mu nedal šanci. No a v Římě až na set a půl se Šapem a druhý set s Djokerem velmi dobré výkony, kterým nejde moc co vytknout. Pro FO tedy velmi vyvedená příprava na rozdíl od minulých dvou sezon. A v roce 19 po totálním útlumu v jarní antukové sezóně přišel jeden z jeho nejlepších roků v kariéře, na FO povstal a pak řádil i na hardu, proč by nemohl teď když nebude mít zdravotní problémy?
Reagovat
Patik
v Monte Carle bol nerozohraný po zranení ale než prišiel k Rublevovi zmazal totálne každého v suchom tričku..taký akého ho poznáme vždy pripravený hrať na antuke..v Barcelone bol rozohratý lepšie a čelil matchballom proti grékovi ktorý sa viezol ešte z Monte Carla..v ríme mohol schytať poriadny výprask už so Shapom..odplata Zverevovi myslím že Zverev nehral nič svetoborné a pôsobil dosť unavene tým samozrejme neznižujem Rafove víťazstvo..v pohode..no a neskôr už tri sety s Djokovičom ktorý mal dva zápasy za deň..jednoducho si myslím že French Open bude posledný titul tejto sezóny a ak nie..tak no dobre pre neho..titul navyše poteší ale skrátka si myslím že všade vyhučí s top hráčom..a je jedno že štyri roky dozadu sa hovorilo to isté..za 4 sezóny si hráči prejdú obrovskými zmenami..hlavne títo mladí..
Reagovat
Rafaeoli25
Tak ale musíš uznat, že v antukové sezóně 2019 před FO hrál hůř než letos nebo to vidíš jinak? A takových krizí měl prosím tě, už v roce 2014. Jinak jak bys nazval to co předváděl v roce 2015, když tohle nazyváš ústupem? Tehdy to vypadalo, že mu dochodil motor a že je konec. Nebo na jaře 2016 kdy dostal od Verdasca a Cuevase, jak jsi viděl Nadala tehdy? Byl pomalý, zoufalý. A přesto se pak vrátil k naprostému topu. Jak můžeš po všech těch krizích něco napevno predikovat?
Reagovat
Amputace
V podstatě skládáš Nadalovi poklonu, ale ani si to neuvědomuješ. Jeho dominance na antuce byla za ty roky tak obrovská, že jakýkoli turnaj, který nevyhraje skrze jednoznačné demolice svých soupeřů, považuješ za signál úpadku jeho formy :) "Nemusel vyhrát" - perfektní termín v souvislosti s Nadalem na antuce, protože na antuce Nadal musí vyhrávat, a jakmile se objeví náznak, že by vyhrát nemusel, není vesmír v pořádku :)

Takových "nemusel vyhrát" turnajů třeba Djokovič vyhrál za posledních 15 let tolik, že bych to ani nespočítal...
Reagovat
Rafaeoli25
Přesně, je ale směšné jak argumentuje. V roce 2019 hrál v přípravě na FO nesrovnatelně hůř než letos, to samé loni. Je to totálně nesmyslná argumentace.
Reagovat
smazaný uživatel
Tomu ver. Tento Šašo očakáva Nadalovu dominanciu v 35 rokoch mimo svoj top povrch.

My sme Federerovu dominanciu na tráve odpísali, keď mal Rogi 26 rokov :)

Odvtedy uplynulo už 13 rokov a Federer vyhral Wimbledon 3krát. O jedenkrát viac ako Nadal a Murray.

O to vtipnejšie tieto argumenty vyznievajú. Nadal si za celú kariéru všetko uhral na harde a tráve skrz svojich sokov a celú kariéru nedal na antuke nikomu čuchnúť. Dokonca aj s Djokovicom, s ktorým prehral na harde 9 zápasov, opláca mu to rovnakou mincou na antuke, myslím, že dnes to bola 6 výhra v rade. Federer naopak so svojimi sokmi nikdy nemal dominantný povrch a na ich dominantnom povrchu pôsobil ako handra na podlahu.
Reagovat
smazaný uživatel
No, mali by sa konečne stretnúť aj na harde mimo Austrálie, lebo na antuke je to už veľmi predvídateľné.

Ako inak Chlpatá Paťo, zistil si, že tam ti kvíti neporastie, tak si premostil na Djokovica. Ty Šašo :)
Reagovat
Rafaeoli25
Na hardu na USO nebo v Kanadě by to bylo určitě zajimavé, snad k tomu dojde, jestli si něco přeju, tak je to ještě alespoň jedno finále těch dvou na USO, to by byla paráda.
Reagovat
steve79
Finale predcilo ocekavani. Djoko i Rafa hrali uzasne. Jedine kdo muze ohrozit finale mezi Rafou s Novakem je Tsipsipas.
Reagovat
smazaný uživatel
smile
Reagovat
smazaný uživatel
alebo zreb
Reagovat
fialka
Vamooos! Nechápem, prečo vždy v 2.sete so Srbom začne špekulovať. Neva, hlavne že je trofej doma.
Reagovat
Rafaeoli25
Tak když s někým prohraješ 29 zápasů, tak tam nějaké ty pochybnosti občas vždycky budou, málo platné.
Reagovat
fialka
hej, ale skóre sa vyrovnáva, azda sa aj dorovná.
Reagovat
Rafaeoli25
Uvidíme, zápasů budou ještě mraky mezi nimi, každopádně skoro 30 prohraných zápasů to je obrovská porce negativních zkuseností, které nechávají na psychice stopy.
Reagovat
turista
Vyrovnání h2h Novak nedovolí. Nadal má 35 let a už to není ten zázrak co v letech 2005-2013 či 2017-2018. Dnes měl hodně štěstí.
Reagovat
Rafaeoli25
Už není ten zázrak co kdysi, jasně, loňské FO to jen potvrdilo, to byl děs oproti minulosti smile
Reagovat
mahycek
Tak blahopřeji nadalovcům i když já mám
k Nadalovi blíže než k Djokovi. Dnes
jsem přál, ale Djokovi, už jen kvůli
těm kecům, jak ho Nadal přejede. Ale,
užijte si, dnes. Nebudu říkat kdyby a
včera srb atd... Na Roland Garros, to
nevidím, jak jsem říkal, je to konečná.
2-3 vítězsví v Paříži, to je jako na
rovníku sníh. Ale, to není nic proti
Nadalovi, sbírám knihy, Rafy, Rogera, Jágra, Stinga, Haška a mnoho dalších..
V úterý mi to dáte sežrat za Rogera
proti Andujarovi. Španěl, antukář, nevím, co čekat. Těším se na Rogera,
ale bojím se aby to nebyl trapas.
Tak pojďme.smile
smilesmile*2630
Reagovat
Frantz
jste se s kamošem (TENISTOU!!) zase nasmáli, co? smilesmile
Reagovat
Rafaeoli25
Jasně konečná, v jeho obyváku s ním Djoker nebo Tsip určo zametou smile
Reagovat
jackiec
ty jsi fakt kvadr hňupa, nadala může na RG zastavit jen zranění, jinak může vyhrát titul každý rok.doufám že jak letos vyhraje tak tady v komentu aspoň napíšeš jaký si cip žes to opět netrefil.
Reagovat
smazaný uživatel
paddy, vďaka za toho batmama, nakoniec sa ten stream naštartoval a videl som celý tretí set.

Nadal bol celý druhý set zakríknutý a mal také momenty aj v treťom. Za stavu 2:2 odvrátil kritický BB a potom mal 3 dobré gemy. On si musí udržať svoj aktívny prejav, musí svojho súpera proste umlátiť.

Keď si to drží, vyhráva. Keď znervóznie, automaticky začne hrať pasívne až veľmi pasívne. Špeciálne proti Djokovicovi.

Nakoniec to ale dobre dopadlo, generálka pred RG vyšla, neporaziteľnosť od Djokovica trvá a ako čerešnička na torte je vyrovnanie Masters1000 rekordu a zníženie H2H na 28:29.

Na RG sa tak Nadal stáva automaticky najväčším favoritom, čo je pozícia ale zradná. Vyhral síce 1000ku aj 500ku, ale oba turnaje s odretými ušami, navyše sa konkurencia rozrástla o Tsitsipasa. Očakávam veľkú bitku s neistým koncom. 2 týždňová prestávka pred RG je nenápadná zmena, ale pri náročnom súperovi v prvých kolách sa môže ukázať ako nevýhoda. Veľká nevýhoda.
Reagovat
stopan
tak po zbabranom prvom sete od djokovica, treti set ako som skor pisal djokovic moze urvat len cez tiebrak alebo otocit pripadne rebreakom, co sa nestalo a ako som pisal nizsie momentum je po otocke v prvom sete na strane Nadala napriek sruhemu setu, detaily ako vyhrane tiebreaky nevyuzite breaky v setoch, resp. obraty v setoch urcuju nakoniec vitaza v zaúpascoh. CO sa tyka este raz tretieho setu Nadal nic vynimocne nepredviedol Djokovic sa dokonale vyautoval a v pri breakbale trafil volej do siete, ako vzdy ked Nadal uz nemoze super pomoze.
Reagovat
fialka
Mysli pozitívne.
Reagovat
Rafaeoli25
Já očekávám malú bitku s velmi istým koncom, respektívo žiadnú bitku smile
Reagovat
Frantz
36 kdo má víc? 20 kdo má víc???

Ticho léčí... smile
Reagovat
Alien
Jaké 36? Jaké 20?
Reagovat
Frantz
Ty to neřeš a sleduj raději šipky
Reagovat
smazaný uživatel
Masters vs. Grandslam.

Nadal je držiteľom rekordov z dvoch najcennejších turnajov. Hoci Grandlsam a Masters1000, to je na míle vzdialené samozrejme.
Reagovat
Alien
Tak jo, provedu!
Reagovat
RFanousek
Více nikdo, ale Nadal není ani na jednom sám. smile
V týdnech na prvním místě je dokonce zcela mimo závod.
Reagovat
Rafaeoli25
Ale v jednom už brzy sám bude, za čtyři týdny smile
Reagovat
RFanousek
Počkáme si
Reagovat
Rafaeoli25
Každopádně to bude zajímavý, po FO 21-20-18, pak bude maratonský trojboj pokračovat, co víc si lze přát že smile
Reagovat
smazaný uživatel
aj tu si?,tak sorry:)))
Reagovat
peggy
Rafa,velke blahopřání k 10 poháru.Vamos RAFA!!!smilesmilesmile
Reagovat
Alien
Malinko odbočím. Prosím vás, nepředstaví se dneska po Káji ještě její dvojče Kristýnka?
Reagovat
hanz
Už se představuje.
Reagovat
Krisboy
Zatím 3:6, 1:1 smile
Reagovat
RFanousek
Zapnul jsem to za stavu 2:2 40:40 při podání Nadala. Asi bych se měl Djokovi omluvit. smile
Reagovat
Amputace
Snad to ten Rafa už dotáhne. Dnes jsem mu dal přednost před tímto (hrálo se souběžně), tak snad mě nezklame :)

https://streamable.com/6wo0mh
Reagovat
Patik
Došla šťava presne tak ako sa predpokladalo..ale aj tak sa držal..čakal som menej..škoda..teraz nech si dopraje poriadny oddych a dovolenku s rodinkou do konca mája času dosť.
Reagovat
Patik
v utorok sa vracia GOAT..to bude zase kvalitka..so it begins..
Reagovat
smazaný uživatel
It begins the END.
Reagovat
paddy
před RG hraje Bělehrad

to se mu možná vymstí, prachy (prodej vstupenek na bráchův turnaj, který se stejně platí) nejsou všechno
Reagovat
Patik
veď tam už hral nie ?
Reagovat
paddy
podruhé
Reagovat
Patik
určite sa tam ale nepretrhne..
Reagovat
turista
Bělehrad Novak vyhrát musí. Tady takové skvělé výkony a nakonec nic z toho. Nadal je klikar.
Reagovat
Rafaeoli25
smile
Reagovat
Alien
Néééééé! Nováku néééééé!
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa strašne spasívnel, škoda, že si neudržal ten monštruózny herný prejav z prvého setu, kde nadviazal na výkon z RG.
Reagovat
stopan
Djokovic pustil prvy set z vedenia, tak momentum stastia je stale na strane Nadala, bud to Djokovic urve v tiebreaku alebo Nadal pusti treti set z vedenia o break, inac momentum je momentalne na strane Nadala aj napriek druhemu setu.
Reagovat
Alien
Myslím si, že Novák už Šťourala má!
Reagovat
com
šťoural je zpět smile
Reagovat
Patik
Aj keď vyhral Djokovič druhý set na tretí mu vôbec neverím..Nadalovi stačí oklepať sa z útlmu zdvihne laťku a zas bude rozdávať forehandy..navyše teraz sa ešte len začne prejavovať únava..

Inak taký malý úspech pre Noleho stále je natom dobre..Nadal mu nezobral set na harde roky rokúce..on to dokáže na antuke takmer v každom zápase.
Reagovat
paddy
únava se přeceňuje, byl to jen jeden den a pocítí ho až v úterý

jestli Rafa prohraje, což není nereálné, pak na RG bude mít skutečně problém
Reagovat
Patik
Djokovič pôsobí unavene už od prvých gemov chýba mu taký šmrnc..nasadenie..iskra

myslím že nebude..je to len jedna porážka z ktorej sa oklepe..nezrujnuje mu to grandslam..naopak Djokovič táto prehra uškodí viac keď neporazí Nadala na dva víťazné tu čo chce robiť v jeho obyvačke..
Reagovat
smazaný uživatel
Ten vyhraný set je ako keď ideš na Rande Paťo a skonči to držaním ruky. Síce si si nezašukal, ale ty budeš spokojný.
Reagovat
Amputace
:D
Reagovat
paddy
pouze o 3 min kratší než celé finále žen smile
Reagovat
steve79
Ted zaziva Rafa krizi.
Reagovat
Mayo
Nadal slabý.
Reagovat
peek
Není to zas tak hrozný, na to, že hraje proti sice unavené ale světové jedničce. smile
Reagovat
smazaný uživatel
Prosim vas niekto fungujuci stream.

Jokerstream velmi seka..
Reagovat
paddy
www.batman-stream.com
Reagovat
smazaný uživatel
Nejde to bohužiaľ, som odkázaný na livescore.

Škoda. Celý turnaj šiel hladko, ale finále má asi väčší nápor.
Reagovat
peek
Zkus
http://sportlemo.net/tennis/djokovic-novak-nadal-rafael-ss1b1445?l=623918077
Reagovat
paddy
zkoušel si všechna červená tlačítka Flash 1 až 10

něco z toho vždy jde, ostatní je po registraci, hlavně ty zelené
Reagovat
Ereinion
tipsport, i když není tak kvalitní
Reagovat
Maarek
Sleduji na sport365.sx
Reagovat
smazaný uživatel
Dakujem všetkým za pomoc smile
Reagovat
Franky
www.tenisAmaterizBA.chdpc
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa zacal zbytocne spekulovat, odovzdal gem a komplikuje si zivot.
Reagovat
Amputace
Klasický Rafův druhý set proti Novakovi..
Reagovat
Krisboy
To je dobře. Tenhle zápas si zaslouží tři sety. A minimálně tři hodiny smile
Reagovat
mahycek
Pozor, je to kdyby, ale pokud by
srb odehrál standartně jen semifinále,
tak by to bylo jiné. A netahal se
dva dny s řekem. Pozor na ty názory.
Reagovat
Patik
To je tu každému jasné..
Reagovat
Amputace
S Řekem hlavně neměl v první řadě ani vyhrát.
Reagovat
peek
A Rafa měl vypadnout už s Shapovalovem.
Reagovat
Patik
smilesmile
Reagovat
Rafaeoli25
Jenže to by musel mít Šapo jiné nervy a těsně před brodem se nepo..a proto není ani v desítce. Je hezký být v řadě zápasů blízko, když se ale nevyhrají je to k ničemu.
Reagovat
RFanousek
Asi jako Nadal s Kanaďanem?
Reagovat
Amputace
Se Shapem měl Nadal štěstí, ale určitě nebyl nijak výrazně horším hráčem - minimálně od druhého setu ne. Novak proti Tsitsipasovi hrál druhé housle prakticky celý zápas a lepší byl pouze na big pointech.
Reagovat
Usm
Lepší na big pointech?:) Podívej, kolik breakballu Djokovič nevyužil, to je strašidelný číslo:))
Reagovat
Patik
tuším 15-20 nevyužitých breakballov..nevadí..smile
Reagovat
Amputace
Takže byl podle tebe Djokovič v tom zápase lepším hráčem a neměl štěstí?
Reagovat
Patik
predvčerom bol lepší grék ale včera to bol maximálne vyrovnaný zápas kde Novak lepšie zvládal klúčové momenty a mal sem tam aj nejaké to šťastíčko..ale to aj Tsitsipas..tých momentov tam bolo vela na každej strane..
Reagovat
Nike
Kdy bude ošetření?

A) hned další break
B) dřív
C) až Rafa breakne
Reagovat
mahycek
Nato, že srb včera ve 2 setu už postrádal
servis, tak zatím hraje dobře, žádné
spláchnutí či formalita to zatím není.
Čím, ale déle na kurtu, tak to bude
pro Djoka těžší a těžší. Leda, že by byl
skoro robot. Ale, co je nejhorší, to
pinkání o zem před servisem. Strašné.
Počítejte to. Djoko hrůza a Rafa katastrofa. Raketou s míčem o zem, druhou si upravuje obličej a pak ještě tou co si přestane upravovat obličej,
trenky, tak si začne ještě pinkat
o zem. To je příšerné, hnus. Manželka,
fandí 15 let Nadalovi, ale tohle ji
nadzvedává také.
Reagovat
smazaný uživatel
smile
Reagovat
steve79
To tady par dnu nekteri odepisovali Nadala. Slaby jako čaj atd
Reagovat
Amputace
Vamos! Zdá se, že Rafa před RG formu nakonec přece jen vyladil. Dnes hraje výborně, možná jeho nejlepší tenis v rámci letošní antuky. Kupodivu skvělý první servis, nátlaková hra, žádná upocená defenzíva, skvělá délka úderů - jediné, co mi chybí v trochu větší míře, je FH po čáře.

Novak oproti tomu dnes hodně pod svým standardem. Zcela nepochopitelně skoro vůbec nehraje přes Nadalův BH, ale všechno mu nahrává na FH, díky kterému pak Rafa diktuje tempo výměn. U několika výměn bylo naprosto evidentní, že Novak nemá dost sil se s Rafou tahat v těch nekonečných výměnách, což - vzhledem k jeho programu - není divu.

Tak snad Rafa nepustí Novaka do zápasu ve druhém setu a v klidu si to pohlídá. Před RG každopádně dobrá předzvěst pro jeho fanoušky.
Reagovat
paddy
kdybys nekecal
Rafa lepší ve výměnách do 5
a pro více úderů je to Djok
Reagovat
Amputace
Máš statistiku?
Reagovat
paddy
po 1. setu ji ukazovali

může to ještě někdo potvrdit?
Reagovat
Amputace
Možné to je. Každopádně opticky to tak na mě vůbec nepůsobí. Djokovič působí v delších výměnách unaveněji než Rafa, takový bez energie, a hraje daleko víc míčů z defenzivy. Je možné, že ve druhém setu se to změní.
Reagovat
paddy
já to nepočítám, ale co je divné, že ženské během turnaje měly dost příznivé W vs UE, takže si myslím, že pořadatelé to počítají jinak, než normálně
pamatuji, že někde jinde zase bylo málo winners

mít hodně winner na antuce, dke se všechno doběhne, je hodně divné, ale málo záapsů jsem viděl, takže mísntí budou pocitově vědět více

ale někdo myslím už psal, že některá měla překvapivě moc winnerů
Reagovat
Patik
teraz to hovoril komentátor zo šťatistík zápasu..zase si mimo ako inaksmile
Reagovat
Amputace
Ano, všichni to jistě sledujeme ze stejného zdroje.. Ale tak tvůj svět zřejmě sestává z jedné TV a jednoho programu.
Reagovat
Patik
Eeehm..nie....a tiež občas pozerám streamy
Reagovat
Krisboy
Parádní tenis. Nedá se nic dělat, tihle dva jsou v současnosti opravdu prostě nejlepší. Pořád ještě i přes čím dál častější výpadky. Mají něco navíc. smile
Reagovat
paddy
mají GS tituly smile
Reagovat
Krisboy
smile
Tak to je potom jasný!smile
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal celý od antuky, strieka z neho krv, napriek tomu v celom sete jasne lepší. Novaka drzi stabilny servis, aby sa v zapase jakž taž držal...

Rafa dobry vykon, zvládol tazke situácie 15:30, 0:30 skvelými winnermi. Zacinam mat z neho opat dobry pocit.
Reagovat
Nike
21 grandslam se blíží...........
Reagovat
Nike
To je ono RAFOOOOOOOOOO. BIJ HO JAK PSA! Cheatera!
Reagovat
Alien
Celý týden jsem přál soupeřům Nováka! Dnesaka mu přeji! Noule do toho! Noule, do toho!
Reagovat
paddy
vsadil bys na Noule svoje koule? smile
Reagovat
Alien
Před zápasem rozhodně! Po prvním setu vidím šance Nováka na titul na 80% !
Reagovat
annah
Teda co ti dva dokážou vrátit a jakým způsobem, to je prostě neuvěřitelné. Úžasný tenis.
Reagovat
smazaný uživatel
smile
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Já dávám přednost tomu, když někdo dokáže zahrát tak, aby to už soupeř nevrátilsmilesmile Jokerovo vrať jak můžeš mě neoslovuje, ale to je tady už o mě asi známé...
Reagovat
steve79
Rafa ma dnes skvely forehand. Neuveritelny rany.
Reagovat
Amputace
Škoda, že ho vůbec nehraje po čáře.. ./
Reagovat
Amputace
Tak konečně :)
Reagovat
paddy
za tu dobu už měly holky odpoledne za sebou celý zápas i s ceremoniálem smile smile
Reagovat
Patik
Nole je fyzický slabý..tieto údery v pohode platia na harde ale na antuke mu to Rafa vkľude dobieha a ani ho to nedostáva pod tlak..tuto je next gen o level vyššie..každú výmenu si musí vypracovať a údery tlačiť na čiary aby mal Rafa problém..Tsitsipas Zverev Thiem by to zakončili tvrdým winnerom..
Reagovat
steve79
Tak proc tito hraci nejsou ve finale???
Reagovat
Patik
pretože to nieje len o sile.
Reagovat
Patik
15:2 na FH winneri Djokovič je úplný šalát.
Reagovat
Marduch
Mistrovství tenisu je dosažení co největší intenzity úderu při udržení vysoké urovně kontroly. Tyhle dva aspekty jdou defakto proti sobě. Djoker to má na FH nastavené na vysoké úrovni, ale přecen jen o něco více cílí na kontrolu. Vyhodit se z FH se u něj vidí opravud svátečně. Mno na většinu hráčů to stačí, nebo má velmi kvalitní bh i servis. Jenže na antuce s Rafou nebo třeba s Wawrinkou (rovněž hrající dále za BL) už mu to naráží na limity..
Reagovat
Marduch
*Mno na většinu hráčů to stačí, NEB má velmi kvalitní bh i servis.
Sorry za chyby, s klávesnicí na noťasu si netykám..
Reagovat
Kozoroh
No1e dobře využívá příležitostí k přechodu do útoku, tlačí míče k čarám a prozatím úspěšně odolává Nadalovu tlaku. Taktéž využívá dropshoty, ale ne vždy se povedou v No1eho prospěch.
Reagovat
paddy
viděl jsem jen kousky z turnaje a pár míčů dnes, ale Rafu vidím už podruhé na zemi smile
Reagovat
Nike
Antuka v Rime uz skoro dvakrát zranila Rafu. Dmnce.
Reagovat
Nike
Rafik pojd si pro 36. Das ho ve dvou, cheatera.
Reagovat
Patik
Nechce sa Rafa rovno posadiť do toho kresla na returne ?
Reagovat
steve79
smilesmilesmile ten byl dobrej
Reagovat
Patik
z prdele by som začal podávať spodom nech ide pekne dopredu..
Reagovat
steve79
To je necekany uvod.........
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist