Nadal zahodil tři mečboly a po třech hodinách boje s Raonicem poprvé padl

21. 3. 2015, 07:10
Aktuality 234
ATP INDIAN WELLS - Rafael Nadal v šestém vzájemném utkání s Milosem Raonicem poprvé prohrál. Ve čtvrtfinále turnaje Masters 1000 v Indian Wells doplatil na špatnou úspěšnost v klíčových výměnách, v tie-breaku druhé sady dokonce neproměnil tři mečboly a nakonec padl po třech hodinách boje.
Rafael Nadal a Milos Raonic

Rafael Nadal v Indian Wells postoupil bez ztráty setu do čtvrtfinále a také v něm to měl rozehrané na dvousetové vítězství. S Milosem Raonicem, s nímž vyhrál všech pět předchozích vzájemných duelů, získal první set a ve druhém měl tři mečboly, jenže je neproměnil a nakonec s o čtyři roky mladším Kanaďanem po jediném ztraceném servisu poprvé prohrál.

Už ve třetím gamu Nadal sebral svému soupeři čistou hrou podání, a když sám po svém servisu ztratil jen čtyři fiftýny, ujal se vedení. I ve druhém setu měl osmadvacetiletý Španěl šance na brejk. Jenže v prvním, pátém ani devátém gamu nevyužil žádný z pěti brejkbolů a na to později doplatil.

Nadal sice za stavu 4-5 odvrátil první dva brejkboly soupeře a udržel se ve hře o druhě dějství, jenže v dramatickém tie-breaku neproměnil žádný ze tří mečbolů a rozhodnout musel třetí set. V něm měl španělský favorit brejkbol na 4-2, ale získat klíčový bod znovu nedokázal, v jedenáctém gamu poprvé v utkání přišel o podání a nakonec po třech hodinách boje podlehl 6-4 6-7 5-7.



""Byl to zápas nahoru dolů. Několikrát jsem měl štěstí a jsem rád, že to vyšlo," řekl Raonic. "Ve chvíli, kdy jsem odvracel mečboly, jsem to tak ani necítil. Bylo to jako každá jiná výměna, kterou jsem se snažil vyhrát," dodal Kanaďan, který může postoupit do finále na druhém turnaji Masters 1000 v řadě. Loni na podzim v něm prohrál s Djokovičem, předloni na domácím půdě v Montrealu nestačil na Nadala.

"Myslím, že jsem hrál dobře. Užíval jsem si chvíle, že se na kurtu cítím dobře a že jsem zase sám sebou. Jsem zase konkurenceschopný, cítím se být silný a mám energii. Zápas jsem prohrál, ale odnáším si z něj více pozivních věcí, než těch negativních," uvedl Nadal, který měl v druhé polovině loňské sezony zdravotní problémy a deset měsíců čekal na finále, než v únoru triumfoval na antuce v Buenos Aires.

Šestý hráč světa Raonic si o své třetí finále na turnaji Masters 1000, který dosud nikdy nevyhrál, zahraje s Berdychovým přemožitelem Rogerem Federerem.

První semifinálovou dvojici vytvořili světová jednička a obhájce titulu Novak Djokovič ze Srbska a Brit Andy Murray.

• ATP MASTERS 1000 INDIAN WELLS •
USA / Kalifornie, tv. povrch, 7.107.445 dolarů
páteční výsledky (20. 03. 2015)
• Dvouhra - čtvrtfinále •
Federer (2-Švýc.) - Berdych (9-ČR) 6-4 6-0
Raonic (6-Kan.) - Nadal (3-Šp.) 4-6 7-6(10) 7-5
Semifinálové dvojice: Djokovič (1-Srb.) - Murray (4-Brit), Federer (2-Švýc.) - Raonic (6-Kan.)
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

234
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
baggik
Co ten Irving tam ten turnaj zruší nebo co budou dělat?
Reagovat
Mayo
Kyrie Irving?
Reagovat
Pe3k
Reagovat
Kozoroh
http://www.tennis-arena.cz/zklamany-berdych-roger-delal-vsechno-perfektne-6347cz/

Nedávno jsem někde na idnesu četl příspěvek, že Berdych má nejlepší servis z TOP 10 :D To není nic proti Tomovi, ale proti tomu přispěvateli na idnes.cz.
Reagovat
smazaný uživatel
Možná tak když se trefí :D ale i to spíš ne.
Reagovat
PetaM
Má nadprůměrný servis, ale srovnatelný s hráči Top 10 :)
Reagovat
smazaný uživatel
Roger by mohl skáknout do Miami, má dobrou formu. :) Nevím proč tam nehraje. Jaký je důvod.
Reagovat
smazaný uživatel
to by bylo velmi kontraproduktivní. Není pochyb.
Reagovat
spaniel
Hm, tolik tipů na Murrayho. Vubec netusim z čeho vycházejí.
Reagovat
smazaný uživatel
Asi si říkají, že už Murray musí ukončit tu sérii porážek. Jinak nevim, taky mě nenapadá žádný logický důvod. Podle mě neuhraje ani set.
Reagovat
Kozoroh
Přání otcem myšlenky, nic víc v tom není :)
Reagovat
Mayo
už len ty tak vieš na základe čoho niekto si dovolí tipnúť Andyho :D
Reagovat
Kozoroh
Pokud k tomu má někdo relevantní důvod, tak s tím nemám problém. Ale řeči typu "každá série jednou skončí" nebo "dnes může dojít ke změně" jsou úsměvné.
Reagovat
smazaný uživatel
Přiznávám, že něco pravdy na tom je, a logiku v tom nehledej už vůbec :-), tak dobře, jako fanda Andyho si přeju aby vyhrál, ale troufám si tvrdit, že tenisově na Djokera určitě má.
Reagovat
Mayo
to si tu asi iba 3. fanúšik AM
Reagovat
smazaný uživatel
tak sorry :-)
Reagovat
mahycek
Tak bych to viděl také. Andy- Djoker 2:1, tentokrát 2,5 - 3 hodinový zápas a Roger- Miloš 2:0. Vím, že Djokovi povrch proti Andymu nahrává a také o té bilanci vzájemných zápasů, ale dnes může být změna. A taky bude. A můj sen??? Přál bych si, aby Roger vyhrál Roland Garros i s Nadalem i Djokem, pak by mě byl Wimbledon, neříkám ukradenej, ale už by tolik nevadilo, kdyby Roger to po osmé nevyhrál. A kdyby obojí, tak by nebylo pochyb už o ničem, kdo a kdy a kolik atd. To by z generace 20-29 let hráčů nikdo neohrozil. Možná i neohrozí doteď. Howgh- domluvil jsem, Vinnetou náčelník Apačů.
Reagovat
Kozoroh
" ale dnes může být změna."
Je mi jasné, že to Murraymu přeješ, ale favorizovat ho jen proto, aby už ukončil sérii porážek s Djokem je poněkud naivní.
Reagovat
rod_laver
http://www.atpworldtour.com/Performance-Zone/Performance-Zone-Landing.aspx

http://www.atpworldtour.com/News/Tennis/2015/03/11/FedEx-Performance-Zone-Hard-Court-Records.aspx
Reagovat
rod_laver
14. Rafael Nadal .650 (index) 0 (52-week titles) 13-7 (52-week won-loss) .776 (index career) 16 (career titles) 337-97 (career win-loss)

Překvapilo mě, jak Rafa je slabý na hardu.
Reagovat
smazaný uživatel
Nenazval by som to slabý..Stále lepší ako konkurenti na antuke..
Reagovat
rod_laver
Poměrně slabý by bylo trefnější, přece jen Rafu považuji za jednoho z nejlepších hráčů v historii, a proto jsem čekal, že čísla budou o něco lepší - čekal jsem, že bude mít vyšší career index a počet titulů než Andy. Jeho statistiky na antuce jsou nepřekonatelné.
Reagovat
smazaný uživatel
Výsledky Federera a Djokovica na antuke sú skreslené Rafom a rovnako aj naopak výsledky Rafu na harde sú skreslené Rogerom a hlavne Nolem..Tých xy prehratých finále sa v konečnom dosledku musí odzrkadlit..
Reagovat
Roger_Federer
des neska?
Reagovat
smazaný uživatel
šak to psal dole, načež jsem mu poslal dobré video. Hledej, Colombo. :D
Reagovat
Roger_Federer
To ma byt vtipne....?:)Dneska 4:2...pondeli 3:1..papa Brno.
Reagovat
smazaný uživatel
JJ, lidi co znají kontext (s Murínem atd) a nefandí Zlínu se tomu usmáli. :) Ve všech zápasech kromě čtvrtého jsme vás přehráli, takže favorit je jasný. Mára zavře kasu jako obvykle a bude. 3:1 pro nás.
Reagovat
Roger_Federer
Taak je to mozne..ale furt to bude min bolestive nez to lonske finale.;).
A be ctvrtek v Brne jste opravdu lepsi nebyli.
Reagovat
gigin
Jdu. Ty?
Reagovat
Roger_Federer
Uz vyrazim.
Reagovat
Roger_Federer
pockejte az doleti slacker..a dostane z tech zebricku amok.
Reagovat
mahycek
Taky jsem si myslel, že po 1 setu, to Nadal dovede do vítězného konce. Také byl, skoro 2 sety lepší, ale měl jsem vsazeno stovečku, na 1-2 pro Miloše, tak jsem ho trošku popoháněl, aby Rafíkovi konečně servis vzal. Došlo k taibreaku a tam Miloš prodloužil zápas. Měl jsem dilema, vyhrát několik stoveček, měl jsem to na dvou tiketech a nebo si přát zápas Federer- Nadal? Jak to dopadlo, všichni víme, ale nelíbí se mi některé názory, že by výkon Nadala, stačil na Federera. To snad nemůžete myslet vážně. I když každý zápas je jiný. Dnes bych si tipnul na Andyho, proti Djokovi, co říkáte??? A Roger- Raonič? No mělo by to být jasné.
Reagovat
Kozoroh
Andy No1eho na betonu neporazil od US Open 2012, a to už se na tvrdém od té doby utkali 8x. Povrch v IW navíc hraje do karet Djokovi. Můj tip je 2:0 pro Novaka.
Reagovat
smazaný uživatel
tipuju ( a neříkám že správně :-) )

Andy-Djoker 2:1
Fedex - Miloš 2:0

Andy - Fedex bohužel 0:2
Reagovat
gigin
průběžnej žebříček ATP
průběžnej žebříček ATP k dnešnímu dni tj. po kompletně odehraném čtvrtfinále turnaje v Indian Wells.
Hvězdička * znamená, že hráč postoupil v IW do semifinále.
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Tomáše Berdycha ...

1. Djokovic 12565 (+8055) *
2. Gulbis 8965 (+4455) *
3. Nadal 5810 (+1300)
4. Murray 5695 (+1185) *
5. Nishikori 5460 (+950)
6. Raonic 5160 (+650) *
7. Ferrer 4580 (+70)
8. Wawrinka 4515 (+5)
-----------------------------------
9. Berdych 4510
-----------------------------------
10. Cilic 3370 (-1140)
11. Dimitrov 3055 (-1455)
12. Lopez, F. 2415 (-2095)
13. Tsonga 2245 (-2265)
14. Simon 2130 (-2380)
15. Bautista Agut 1975 (-2535)
16. Federer 1910 (-2600)
17. Anderson 1870 (-2640)
18. Robredo 1800 (-2710)
19. Monfils 1735 (-2775)
20. Goffin 1631 (-2879)
Reagovat
a.magerova
1. Federer 12565 (+8055) *
2. Gulbis 8965 (+4455) *
3. Nadal 5810 (+1300)
4. Murray 5695 (+1185) *
5. Nishikori 5460 (+950)
6. Raonic 5160 (+650) *
7. Ferrer 4580 (+70)
8. Wawrinka 4515 (+5)
-----------------------------------
9. Berdych 4510
-----------------------------------
10. Cilic 3370 (-1140)
11. Dimitrov 3055 (-1455)
12. Lopez, F. 2415 (-2095)
13. Tsonga 2245 (-2265)
14. Simon 2130 (-2380)
15. Bautista Agut 1975 (-2535)
16. Djokovic 1910 (-2600)
17. Anderson 1870 (-2640)
18. Robredo 1800 (-2710)
19. Monfils 1735 (-2775)
20. Goffin 1631 (-2879)
Reagovat
Mayo
1. Ilhan 12565 (+8055) *
2. Edmund 8965 (+4455) *
3. Nadal 5810 (+1300)
4. Federer 5695 (+1185) *
5. Murray 5460 (+950)
6. Raonic 5160 (+650) *
7. Nišikori 4580 (+70)
8. Wawrinka 4515 (+5)
-----------------------------------
9. Rosol 4510
-----------------------------------
10. Cilic 3370 (-1140)
11. Dimitrov 3055 (-1455)
12. Lopez, F. 2415 (-2095)
13. Tsonga 2245 (-2265)
14. Simon 2130 (-2380)
15. Bautista Agut 1975 (-2535)
16. Djokovic 1910 (-2600)
17. Anderson 1870 (-2640)
18. Robredo 1800 (-2710)
19. Monfils 1735 (-2775)
20. Goffin 1631 (-2879)
Reagovat
gigin
Mayko, tak tos pohnojil. Nechal jsem si zjistit tvou IP adresu. Jedu k vám dom. Neotváraj....
Reagovat
Mayo
ten Gulbis nebol vymazaný preto, žeby mi nejako vadil...len som tam dopredu podoplňal hentých a tak nejako som zabudol na neho :D
Reagovat
gigin
Ok, otáčám káru a jedu zpátky dom :DDD
Reagovat
tommr
a můžeš mi říct proč si to nedotáh a neudělal si z něj rovnou jedničku? :)
Reagovat
gigin
To by bylo moc okaté :))))))
Reagovat
Nola
a co Feli? prosim presunut do TOP10, dakujem
Reagovat
a.magerova
1. Federer 12565 (+8055) *
2. Gulbis 8965 (+4455) *
3. Nadal 5810 (+1300)
4. Lopez 5695 (+1185) *
5. Nishikori 5460 (+950)
6. Raonic 5160 (+650) *
7. Ferrer 4580 (+70)
8. Wawrinka 4515 (+5)
-----------------------------------
9. Berdych 4510
-----------------------------------
10. Cilic 3370 (-1140)
11. Dimitrov 3055 (-1455)
12. Lopez, F. 2415 (-2095)
13. Tsonga 2245 (-2265)
14. Simon 2130 (-2380)
15. Murray 1975 (-2535)
16. Djokovic 1910 (-2600)
17. Anderson 1870 (-2640)
18. Robredo 1800 (-2710)
19. Monfils 1735 (-2775)
20. Goffin 1631 (-2879)
Reagovat
a.magerova
1. Federer 12565 (+8055) *
2. Gulbis 8965 (+4455) *
3. Nadal 5810 (+1300)
4. Lopez 5695 (+1185) *
5. Nishikori 5460 (+950)
6. Raonic 5160 (+650) *
7. Ferrer 4580 (+70)
8. Wawrinka 4515 (+5)
-----------------------------------
9. Berdych 4510
-----------------------------------
10. Cilic 3370 (-1140)
11. Dimitrov 3055 (-1455)
12. Rosol 2415 (-2095)
13. Tsonga 2245 (-2265)
14. Simon 2130 (-2380)
15. Murray 1975 (-2535)
16. Djokovic 1910 (-2600)
17. Anderson 1870 (-2640)
18. Robredo 1800 (-2710)
19. Monfils 1735 (-2775)
20. Goffin 1631 (-2879)
[ Reagovat ]
Reagovat
gigin
To by šlo. Gu2bis je cajk.
Reagovat
Nola
dakujem :D, si mila, ze si Noleho ponechala v TOP20, celkom prijemne zistenie
Reagovat
a.magerova
Hele komu čest tomu čest, i já uznávám, že nižší postavení by pro Noleho bylo krajně neférové, zároveň věřím, že má na víc a žebříčkem se prokouše výš ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
:D

Ještě tam odsuň tommrovi toho Wawrinku, když už to upravuješ.

Aspoň No1e zůstal na svém, No2e by se hůř četlo.
Reagovat
spaniel
No16
Reagovat
smazaný uživatel
Tak možná v roce 2020 :P

Ale to už bude z Big 3 hrát jen Roger.
Reagovat
spaniel
https://40.media.tumblr.com/d867e3923371aa5fb2125cdcd76a2c81/tumblr_nknnx7azvT1sczcqco2_500.jpg

https://41.media.tumblr.com/e0be6251ac5900053412bd455a52b3cf/tumblr_nknnx7azvT1sczcqco3_500.jpg
Reagovat
tommr
průběžnej žebříček ATP k dnešnímu dni tj. po kompletně odehraném čtvrtfinále turnaje v Indian Wells.
Hvězdička * znamená, že hráč postoupil v IW do semifinále.
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Tomáše Berdycha ...

1. Djokovic 12565 (+8055) *
2. Federer 8965 (+4455) *
3. Nadal 5810 (+1300)
4. Murray 5695 (+1185) *
5. Nishikori 5460 (+950)
6. Raonic 5160 (+650) *
7. Ferrer 4580 (+70)
8. Wawrinka 4515 (+5)
-----------------------------------
9. Berdych 4510
-----------------------------------
10. Cilic 3370 (-1140)
11. Dimitrov 3055 (-1455)
12. Lopez, F. 2415 (-2095)
13. Tsonga 2245 (-2265)
14. Simon 2130 (-2380)
15. Bautista Agut 1975 (-2535)
16. Gulbis 1910 (-2600)
17. Anderson 1870 (-2640)
18. Robredo 1800 (-2710)
19. Monfils 1735 (-2775)
20. Goffin 1631 (-2879)
...



Tomáš Berdych v IW skončil ve čtvrtfinále a do elitní osmičky se neprobojoval i když k ní má velmi blízko. Smutnit ale zatím nemusí, protože výhodnější nasazení pro Miami mu zajistí avízovaná neúčast Federera ...

K žádným změnám nejspíš nedojde ani na předních místech žebříčku - jen Murray by si moh vyměnit místo s Nadalem pokud by byl schopnej porazit Djokovice což myslím nehrozí ...
Reagovat
Mayo
je toho schopný
Reagovat
smazaný uživatel
... a já v to doufám :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tady výjimečně souhlasím s tommrem. Rozhodně to nehrozí, v IW určitě ně.
Reagovat
smazaný uživatel
Muraj je jasnej finalista.
Reagovat
Kozoroh
Vypadla ti předpona se- :-)
Reagovat
spaniel
A tobě mi- :)
Reagovat
Nola
kazda seria raz moze skoncit, Andy moze kludne Noleho porazit, vcerajsi Rafov zapas to iba potvrdzuje
Reagovat
smazaný uživatel
Španielovi skončila nejaká séria????

Ide ti..
Reagovat
smazaný uživatel
Už prvý set bol prekvapením, že ho uhral.
Zarazilo to aj Raonica a musel až do TB.
Boli z toho obaja vyblikaný.

H2H tu nehralo rolu po tých španielových prehrách.
Reagovat
Nola
seria vyhranych zapasov....
objektivne zhodnotenie zapasu je nad tvoje sily
Reagovat
smazaný uživatel
To tam dávaš tu 250 Buenos Aires do nejakej série hej?

Alebo H2H?

Lendl vs. Mayotte 18:0 to by som považoval za sériu. Od 12 hore už hej.

Keď ťa chalan 5 krát spraví, považuješ to ráno za nejakú sériu???
Kopneš ho do gulí a hľadáš iného..
Reagovat
Kozoroh
Abys nebyla překvapená, kolik Andy uhraje gemů.
Reagovat
tommr
Murray samozřejmě může Djokovice porazit, ale bylo by to veliký překvapení ...
Reagovat
Mayo
pre mňa by to nebolo prekvapenie
Reagovat
smazaný uživatel
a pro mě by to nebylo nepříjemné.
Reagovat
Kozoroh
Možná dnes dojde na Andyho "pověstný" black-out, jaký se mu přihodil naposledy proti Čoričovi v Dubaji :))
Reagovat
Mayo
neviem k čomu dôjde alebo nedôjde ...
Reagovat
gigin
Díky za akutalizaci. Ta Princezna mi tam jebe mozgy. Nemůžu to překousnout. Nejde to nějak vymazat, nebo přehodit? Zaplatím ti.
Reagovat
tommr
sorry, ale žebříček neokecáš. Já jsem třeba zase alergickej na Wawrinku a taky s tím nemůžu nic dělat ... :)
Reagovat
gigin
Jo však jasné ;)) A Můra ti nevadí? Mi přijdeš jako jeho hejtr celkem....
Reagovat
tommr
ten je v pořadí mých "oblíbenců" až druhej s velkým odstupem. Na Wawrinku nikdo nemá ... :)
Reagovat
gigin
:DDDDDDDDD

Fakt? To jsem vůbec netušil, že si se Standou takový kámoš. Co ti na něm tak vadí? Nebo jde prostě o celkový odpor?
Reagovat
smazaný uživatel
Tohle mu vadí.

http://googlesportsclub.com/wp-content/uploads/2015/02/Stan-Wawrinka.jpg
Reagovat
gigin
Jo? Tak to je v těžkým klídku...
Reagovat
smazaný uživatel
Podle něj tim prej dává soupeři na jevo tohle: "jsem lepší než ty srabe akorát si to musím srovnat v hlavě a pak tě spráskám kdy si vzpomenu ..."
Reagovat
gigin
Aha, tak to dnes poradím Čajdovi, ať to dělá na ty brněnské cypy. Nic povalím. Ach jo, proč se musím pořád zajímat o tak stresující věci :DDD
Reagovat
tommr
to je jen jedna z mnoha věcí, který mi na Wawrinkovi vadí. Leze mi na nervy i s těma jeho jednoručákama, který mu futr padaj na lajny. A je to taky crybaby jak správně říká Mirka ... :)
Reagovat
spaniel
"Leze mi na nervy i s těma jeho jednoručákama, který mu futr padaj na lajny."

Toto musi byt ta nejdebiInejsi vec, co jsem tady kdy cetl. Mas vubec rad tenis? Nebo jen matematiku?
Reagovat
VlS
Tak tos ujel teda. :-)) Je to řízená provokace, nebo ses jen opravdu takhle seknul?
Reagovat
smazaný uživatel
Překvapuje mě, že jsou na obě SF prakticky stejné kurzy (cca 1,3). Subjektivně bych u Novaka nešel pod 1,50 a u Rogera nad 1,20. Raonic ho nebrejkne a sám naopak na takhle pomalém povrchu podání po celý zápas těžko udrží.
Reagovat
Mayo
teším sa na večerné zápasy...mohli by oba skončiť 18:16 v tajbrejku 3. setu :D
Reagovat
a.magerova
Jo klidně, ať se Nole s Andym tahaj.... ale Roger-Miloš - v zájmu mého zdraví, prosím o krátký a jednoznačný zápas nejlépe s mnou vysněnou koncovkou :-))
Reagovat
Kozoroh
Poté, co Nadal získal první set jsem šel spát s tím, že Nadal dotáhne duel s kanadským servismanem do konce. Proto mě ráno výsledek zápasu překvapil. Herně už se sice Nadal zvedá, ale sebevědomí a psychickou odolnost nemá na úrovni, na jakou jsou u španělského býka všichni zvyklí.
Pro Federera je i škoda, že se dnes nestřetne s Nadalem, nýbrž "jen" s Raoničem. Dnes by měl reálnou šanci antukového krále porazit.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Šárka na krásném pátém místě. A v celkovém hodnocení na 4.místě. Prostě krása. Příští sezonu by mohla znovu zaúčotit na malý k. globus
Reagovat
Cico93
Cez tu krásnu blonďavu američanku vlak nejde.
Reagovat
Mayo
hnusná američanka odsunula Zuzulovú :/
Reagovat
smazaný uživatel
no uvidíme přes léto se může stát lecos. Když Šárka dokázala porážet Marlies Schild tak proč by Šárka nemohla porážet i Mikaelu
Reagovat
smazaný uživatel
Porazit ano, pravidelně porážet ne. Mikaela může prohrát globus za slalom jen v případě, že polovinu závodů nedojede. Pokud zajede svou top jízdu, tak nemá rovnocennou konkurentku.
Reagovat
yenda1
Nadalova největší zbraň vždycky byla silná psychická odolnost. Spoustu zápasů prostě soupeře přetlačil hlavou. Na Tomáška Berdychů se svého času ve Wimbledonu jenom zle podíval a jemu už se klepali párky.
Poslední dobou se tohle trochu změnilo. Nechci ze včerejší prohry dělat pohromu. Ale je to prostě nezvyk. Rafa spíš z MB utíkal a zápasy vyhrával. Raonic si za tuhle výhru zaslouží přezdívku Mr. Cool.
Reagovat
smazaný uživatel
Forhendek, snažíš se tu frustraci schovat za rádoby inteligentní kecy,kde se strašně snažíš být nad věcí, ale moc ti to nejde....jak řikal nedávno spaniel, "plač dál, tvé slzy jsou chutné"...:)
Reagovat
babolat.cz
největší kecy omlouvající švýcarsku spermobanku máte vy, my jen konstatujeme, vy sem nakopírujete celou wikipedii a myslíte si,jak jste skvělí
Reagovat
smazaný uživatel
LOL :D
Reagovat
a.magerova
No ano, nám tady stačí jen dávat fakta :-P
Reagovat
smazaný uživatel
Log out Petrik..
Reagovat
spaniel
Na dvojí úcty jste tu experti vy. Nedivil bych se, kdyby z těch 15M fandů na FB bylo reálných tak 10 lidi.
Reagovat
Cico93
Použijem tvoju terminológiu Lol.
Reagovat
spaniel
Nic jiné ti ani nezbývá po te ostude s Rafeolim :) argumenty nejsou, klasikaaa.
Reagovat
Cico93
A vôbec čo riešiš FB?
Reagovat
smazaný uživatel
Musim rict zze je pomerne neuveritelne jak Poškrabprdelovci chvali sveho hrace za prohru, docea silenost
Reagovat
Cico93
Za predvedenú hru si pochvalu zaslúži. Prehral len o máličko, tentorkat šťastičko neprialo. Nieje prehra ako prehra. ....
Reagovat
Mayo
to nevadí..prehry k tomu patria..nedá sa furt iba kritizovať
Reagovat
smazaný uživatel
Jinak Miami by mohlo být super, vrací se Haas, Del Potro, Nadal se dostává do formy, Djokovi a Můře se taky daří. Něco by mohl ukázat Kei, v IW se mu nikdy nedařilo, Miami by mělo být lepší. Taky probíhá pěkná bitva o třetí a o sedmé místo, snad je urvou Andy, resp. Stan. Grigor má celkem velký odstup, tak by snad už mohl něco zahrát, v Miami zas bude hrát s Wilsonem. Australani mne v IW bavili v prvních kolech nejvíc, tak snad budou pokračovat dál. Škoda Nicka a neúčasti Rogera, ale za návrat Tommyho je oželím. Kvalita hry se mi zdá oproti loňsku lepší, snad to bude pokračovat.
Reagovat
smazaný uživatel
Střelecká hrůza. Na 3 střelbě Moravec ani Krčmář nedali poslední ránu. Zatím všichni 3 šli na každé položce alespoň na jedno trestné kolo. Hronzý závod
Reagovat
smazaný uživatel
na třetí střelbě
Reagovat
EllNino
tak to je nápad dávat po mistráku ještě jednu zastávku, že se na to nevy*erou, po poslvícení bejvá s*ačka :D
Reagovat
EllNino
ale teď Michal za 0 :) tak to je fajn, desítka snad klapne :)
Reagovat
smazaný uživatel
no konečně super snad tu desítku dá. Tak nakonec všichni 3 na poslední střelbě za nula
Reagovat
Stan_Borowitz
to fakt není žádnej biatlonportal.cz?????????
Reagovat
smazaný uživatel
tady se pravidelně řeší Biatlon
Reagovat
Stan_Borowitz
No právě. Kdy to konečně skončí? Budou snad ti magoři s puškama na zádech běhat na lyžích i v létě?
Reagovat
EllNino
dnes to končí ...a nevím, proč magoři
Reagovat
Stan_Borowitz
To už je z frustrace, že to snad nikdy neskončí. Takhle dlouho netrvá snad ani MS v atletice.

Jinak ale obecně - tobě to nepřipadá jako zvláštní sport? Běhat na lyžích s puškou na zádech?
Reagovat
EllNino
obecně ani ne, tohle už ale není MS víš, jen další zastávka světového poháru, mistrovství už dávno skončilo ...tohle je finále světového poháru, poslední zastávka ....
Jinak jako sport toje napínavý jako p*ase a hrozně mě to baví :) ale chápu, že to někomu tady může vadit
Reagovat
Stan_Borowitz
Mě to nějak nikdy nechytlo, tak proto mi to už asi trochu vadí. Ale jestli už je konec, tak fajn, klidně si to tady dořešte :-)
Reagovat
EllNino
já fakt nemám nějak podtřebu s Kvitfffkou něco řešit, ale tak díky za povolenku :) :)
Reagovat
Stan_Borowitz
:-) platí ale jen do konce března!
Reagovat
EllNino
Beďo :D
Reagovat
a.magerova
Mně by víc bavilo, kdyby vyhrál Simon bo ten je jedlejší ;-)
http://rmcsport.bfmtv.com/i/710/400/rmc/479657.jpg
Reagovat
EllNino
:D alee :D
Reagovat
a.magerova
Nesouhlasíš nebo co?!
Reagovat
EllNino
nevím, já nejsem zainteresovaný v mužích, mně spíš berou druhobřežky :D
Reagovat
a.magerova
Hele nikdy nevíš, kdy se Ti bude hodit vědět, že Simon se holkám líbí víc než Martin ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
To můžu potvrdit. Simon je hezčí... :))
Reagovat
a.magerova
No vsadím se, že při vhodném letním dresu bys na baby koukal velmi rád :-P
Reagovat
Fandina
Skončí to tenhle víkend a pak zase až na podzim. Jinak je to super sport. Nestačí jen dobře běhat na lyžích, ale ještě musíš přesně střílet. Dva elementy a super vzrůšo.
Reagovat
Stan_Borowitz
Jo, ještě by se do toho mohlo přidat žonglování a už by to bylo nepřekonatelně atraktivní...
Reagovat
Fandina
Tak to asi ne, ale představa, že jedeš první a pak nezastřílíš poslední ranou a je vše ztraceno je hodně zajímavá. A že se to mockrát stalo. Je to prostě dvojboj ... úsměv
Reagovat
babolat.cz
ty seš blbka, vysvětluješ absolutně jasné věci jako dětem. a když máš matchball a dáš double faults, a nakonec prohraješ, to je něco jiného? takový je sport komplexně, nikoliv jen biatlon. mě z tebe jebne, taková blbka se nevidí...
Reagovat
Fandina
Jenže tady jde o to, že existuje sport běh na lyžích, samostatně. A pak střelba, také samostatně. A tady se to propojí, takže dva elementy. Proto je to něco jiného, než tenis. Chápeš to?
Reagovat
babolat.cz
nechápu, doteď jsem si myslel, že tenis a biatlon jsou stejné sporty...
Reagovat
Fandina
Tvůj problém, když to nechápeš.
Reagovat
a.magerova
No třeba brzy budou, mezi gemy budou muset tenisté sestřelit letícího holuba :-))
Reagovat
babolat.cz
a nebo protihráče jako fedex :-P
Reagovat
a.magerova
Anebo soupeřova fanouška :-P
Reagovat
Fandina
Musíš umět dobře běhat i dobře střílet.
Reagovat
babolat.cz
to je fakt, tenis můžeš hrát i na vozejku
Reagovat
Fandina
Tenis má svoje pravidla a biatlon je komplex dvou sportů. Proto je to zajímavější.
Reagovat
babolat.cz
je fakt, že to česká televize přehání, není se co divit,ty přenosy jsou skoro zadarmo, narozdíl od tenisu
Reagovat
a.magerova
No však taky podle toho jsou ti biatlonisté placeni.... vyhrají placku a maj míň než Rosol, který vyletí ve třetím kole :-/
Reagovat
babolat.cz
jojo. některé sporty jsou podhodnocené,vzhledem k té dřině, např. veslování.
Reagovat
a.magerova
To je věčné téma.... tenisté jsou ve vatě vůči biatlonistům i ostatním.... ale zase tenisté nemaj na fotbalisty či basketbalisty.... no a pak je tu zvláštní kategorie boxeři - tam jde né o milióny ale o miliardy.... no prostě né každá dřina je spravedlivě oceněna :-/
Reagovat
slacker
Pozor pozor, co je tohle za komouske reci? By te mohli ostatni vyobcovat ze nejsi dostatecne uvedomela
Reagovat
a.magerova
No dnes bych víc než kdy jindy zavedla komunistické: "Bez práce nejsou koláče !!!"
Ale bohužel, kdykoli toto řeknu nahlas, tak je na mě pohlíženo jako na rasistku i když jak všichni dobře víme, nejde tu o rasu, ale o etnikum.... :-/
Reagovat
smazaný uživatel
S tím boxem to taky není tak jednoduché. K těm mnohamilionovým honorářům se dostanou jen ti nejlepší (případně ti, které tlačí mafie :D ) a většinou navíc za cenu zničení zdraví a doživotních následků. Drtivá většina boxerů skončí jen u toho zničeného zdraví. To je taky důvod, proč už v těžké váze nedominují černí Američani - ti si totiž ty velké peníze můžou daleko "snadněji" vydělat v NFL.
Reagovat
spaniel
A taky to, ze nemají 70 zapasu za rok jak treba tenisté.
Reagovat
a.magerova
Není, ale my jsme tady multikulti tedy multisporty :-P
Reagovat
letityfanousek
běžte s bijatlónem do prd..., tady je tenis
Reagovat
a.magerova
Tak to nečti.
Reagovat
slacker
To si na peknym vomylu, tady je volna diskuze pod clankem a ne tenis :-)
Reagovat
a.magerova
Přesně, třeba, že dnes už je regulérní astronimické jaro, sice začlo včera 15 minut před půlnocí, ale dnes je suprový den i podle počasí :-)))
Reagovat
babolat.cz
výjimka potvrzuje pravidlo...Vamos!
Reagovat
smazaný uživatel
ano, včera to dokázal no :DDDDD
Reagovat
Stan_Borowitz
Kolik výjimek musí ještě přijít?

Ale objektivně byl Rafa skutečně asi dva roky ve své kariéře the best of the Best, pár let byl the Best of the Rest. Momentálně má hodně velký kus cesty i tomu druhému...
Reagovat
babolat.cz
v r.2013 to s fedexem také nevypadalo růžově...
Reagovat
Stan_Borowitz
Jasně, ale to nebyl Rafa ve věku, kdy na top hráče přichází první krize související s věkem.
Reagovat
babolat.cz
a kolik je fedexovi?
Reagovat
EllNino
https://twitter.com/VasekPospisil/status/579113675946008576?utm_source=fb&fb_ref=Default&utm_content=579113675946008576&utm_campaign=VasekPospisil&utm_medium=fb gratulace hochům :D
Reagovat
Mrkev05
Jsem zvědavý, jak bude Roger letos vypadat na RG, ještě nikdy nehrál tak dlouhou antukovou sezónu, uvídíme, zda mu to pomůže ke kvalitnějším výkonům :)
Reagovat
smazaný uživatel
Celý zápas mi připadalo, že Rafa v poklidu vyhraje, dokázal si vytvořit šance, ale psychicky to nezvládnul, hlavně ty 2 returny z druhého podání v tie breaku, kdy jeden z nich ani nedoletěl do sítě. Hodně mi to připomnělo Rogerovi zápasy před lety, kdy byl 2 sety lepší, vypadalo to na poklidnou výhru, předvedl ještě nádherný úder v tie breaku, kde si vypracoval minibrejk a najednou se to všechno rozsypalo. Jinak ale nehrál špatně a na antuce bude zas zuřit, ale takhle prohraný zápas je pro Nadala necharakteristický. Zajímavá mi přišla taky změna jeho postavení na returnu, v prvním setu stál málem na tribuně a postupně se posouval dopředu.

Miloš všechna čest, zvládnul druhý set do tb, který urval a postupně ve třetím setu začal soupeře tlačit víc a víc do obrany, přesto se mi zdá jeho hra čitelná, pořád forehand křížem, po lajně moc neumí. Ale sílu v úderech teda má úžasnou, daleko lépe se pohybuje, i bh postupem zápasu ušel, Ljuba s ním odvedl kus dobré práce.
Reagovat
smazaný uživatel
54Od: Forehand
No ja si myslím, že by prippadné tenisové El Classico dopadlo tak ako vždy..Včerajší výkon by na Federera isto stačil..Nadal prehral, lebo ho Miloš vystrielal a mal nepomernú dávku smoly oproti sťastiu..Veľká škoda, že k tomu zápasu nedošlo..A nepríde ani v Miami..Tak snáď na USO, mam citak, ze tí dvaja neskoncia kariéru bez toho, aby tam spolu neodohrali finále..

ty si těžkej zaslepenec, tohle doufám nemysliš vážně, že? :D
Reagovat
Stan_Borowitz
Jen provokuje, i on tuší, jak by to asi dopadlo...

https://www.youtube.com/watch?v=1JzNePULOco
Reagovat
smazaný uživatel
Takto?..

https://m.youtube.com/watch?v=jBn8Lvdn_SY

https://m.youtube.com/watch?v=-1yfWb0-jqQ

https://m.youtube.com/watch?v=RaBJQtwPaZQ

https://m.youtube.com/watch?v=q7AiwWwiF_k

https://m.youtube.com/watch?v=gTewik0wNx8

https://m.youtube.com/watch?v=7JaIgFua2wY
Reagovat
Stan_Borowitz
No, sni dál...

Mimochodem, cos to onehdá vsadil, že Nadal bude na FO nasazený jako dvojka?
Reagovat
smazaný uživatel
Ziadna taká stávka neprebehla..Jediná bola s Petríkom, prehral a
zapredal sa..Nechápem :)..

Ale ved druhý stále moze byt..Aký je rozdiel 3000-4000b.?..
Reagovat
smazaný uživatel
54Od: Forehand
No ja si myslím, že by prippadné tenisové El Classico dopadlo tak ako vždy..Včerajší výkon by na Federera isto stačil..Nadal prehral, lebo ho Miloš vystrielal a mal nepomernú dávku smoly oproti sťastiu..Veľká škoda, že k tomu zápasu nedošlo..A nepríde ani v Miami..Tak snáď na USO, mam citak, ze tí dvaja neskoncia kariéru bez toho, aby tam spolu neodohrali finále..

ty si těžkej zaslepenec, tohle doufám nemysliš vážně, že? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Forehanda nesmíš brát vážně, když jde o Rogera. Nadal rupne z mečbolů, což se mu nestává, ještě k tomu s týpkem, co v životě nevyhrál velký turnaj a on už by nevím podle jaké logiky předával Pohár mušketýrů Rafovi. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Máš pravdu, fakty, čísla a minulosť moj názor jasne popierajú..
Reagovat
smazaný uživatel
Že se zrovna čísly oháníš ty, to mi přijde úsměvné. To zaprvé, zadruhé se snad musíš dívat na šance obou borců v kontextu jejich aktuální formy. Rafa nevyhrál turnaj (500 a výš, challenger v argentinské metropoli nepočítám) od French Open. Hráče TOP 10, jestli se nemýlím, taky neporazil od French open.
Teď si to porovnej s Rogerem, kromě výpadku na Australian Open naprosto konzistentní a skvělé výkony, dal kanár svému postrachu Berdychovi, s nímž má za poslední roky negativní H2h. Favoritem by byl určitě Roger. Podle mě by to mělo stejný průběh jako semifinálový zápas před třema letymezi těmato dvěma borci.
Reagovat
smazaný uživatel
Práve naopak, minulosť už priniesla xy prípadov, kedy bol Federer na turnaji suverénny a Nadal sa tazko prehrýzol cez prvé kolá a ich vzájomný zápas išiel podľa klasickej šablóny..Aktuálna forma nie je pri týchto dvoch rozhodujúca..
Reagovat
Stan_Borowitz
A tak to je do značné míry pravda. Nadal obvykle s každým dalším vítězstvím sílí.

No, každopádně škoda, že na ten zápas nedošlo, byl by divácky o dost atraktivnější než Raonic-Federer.
Reagovat
smazaný uživatel
To bez debaty..Zápas by mal náboj, aj preto ze dlho spolu nehrali..Zápasov Nole Roger a Nole Rafa sú ludia vzhladom na ich periodicitu zrejme nasýtení, táto kombinácia, navyše s dobre hrajúcim a konkurencieschopným Federerom sa priam pýta..
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, jenomže tady je k té aktuální formě třeba přičíst i kontext. Nadal by stál v situaci, v které proti Fedexovi ještě nehrál. Už 10 měsíců neporazil hráče TOP 10, navíc Indian Wells mu evidentně kvůli míčům nesedělo. K tomu si přidej, že Nadal ještě rozhodně není na svém maximu, nemá psychickou pohodu, zatímco Roger zatím v této sezoně kromě výpadku se Seppim víceméně dominuje. V Indian Wells navíc Nadala dokázal před třema roky porazit, takže i v tomto by měl psychickou výhodu. My se tady můžeme hádat o tom co by kdyby, jako exaktní měřítko bych použil sázkové kanceláře a nepochybuju, že Roger by byl mírným favoritem i podle nich.
Reagovat
Cico93
IW13 tuším, tam bol Roger favorit, Rafa na harde hral po dlhej dlhej pauze a aha.
Reagovat
Cico93
Samozrejme ako by to dopadlo dnes sa už nikto nikdy nedozvie.
Reagovat
smazaný uživatel
Zdravím tě Cicko: To byla úplně odlišná situace tehdy. Roger rozhodně přesvědčivý nebyl, na svém turnaji v Dubaji vypadl po x letech v semifinále, neměl jako letos už dva turnajové vavříny. Navíc Rafa měl rozhodně lepší formu, v Acapulcu deklasoval ve finále Ferrera, předtím vytřel kurt s Allmagrem. Ta situace byla jiná.
Reagovat
Mayo
na 88% by bol podľa kancelárií favorit švajčiar
Reagovat
Stan_Borowitz
Dopadlo by to na 90% takto:

https://www.youtube.com/watch?v=1JzNePULOco

Těch 10% nechávám na možnost, že by nastala situace, jakou byl zápas s Bolellim na AO.
Reagovat
Roger_Federer
otazka je co je to tenisove "El classico", protoze posledni rok a pul se vzdy velke zapasy(mimo RG) rozhoduje mezi Federeem a Djokovicem..Rafa hraje druhe housle..Na velkych turnajich do finale nedojde a na ostatnich ty dva nepotka.
Reagovat
gigin
fakt má ty vlasy jaksi prořídlé. To může vypadávat po těch drogách. Říkal mi to můj obvoďák..

http://imgup.cz/images/2015/03/21/rn.jpg
Reagovat
tito
Ne...r, nebo se ti začnu navážet do Gulbise :-)
Reagovat
gigin
:DDDDDDDDDDDD
Reagovat
a.magerova
No bohužel mu řídnou, ale příčinu těžko posoudit, jeho taťka vlasy má a mamka taky, o Tonim ani nemluvím...
http://tenis.as.com/tenis/imagenes/2014/10/03/portada/1412352988_768231_1412353123_noticia_grande.jpg
Reagovat
Stan_Borowitz
I sestra má vlasů pořád dost.
Reagovat
a.magerova
Tak zase z lidského hlediska.... lépe Rafa bez vlasů než jeho sestra ;-)
Reagovat
Roger_Federer
Ze by tvuj obvodak byl chytrejsi nez Fuentez?.
Reagovat
Mayo
Tak 3. set som už nevidel...pozriem hajlajt reku...čo už no, tak nedarí sa...vamos!
Reagovat
ipko
keďže sa včera losovalo štvťfinále ligy majstrov, tak tu mám ďalšiu "netenisovú" futalovú tému
los štvrťfinále LM: dve dvojice ktoré sú veľmi vyrovnané a dve dvojice ktoré majú jasných favoritov(Monaco a Porto to schytali :D).. moje tipy na postup sú: Juventus postúpi cez Monaco, Bayern cez Porto, Real cez Atletico a Barcelona cez Paris..
Reagovat
smazaný uživatel
Zaujímavé tipy na postupujúcich..To máš ciťáky?..:)
Reagovat
Nentys
Porto potrápí ....a PSG taky ...zbytek tak jak jsi napsal
Reagovat
gigin
dnes jdu, sedím nad střídačkama
.
Reagovat
a.magerova
Takže budeš i v televizi? :-))
Reagovat
gigin
Určitě. Pošlu ti letmé políbení..;)
Reagovat
a.magerova
OK, budu číhat :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Neplakej moc gigine. :D Když už nic, tak jednu trofej a dost cennou už jste letos vyhráli. :)) https://www.youtube.com/watch?v=80BJ7m85kGs
Reagovat
gigin
tys tu ještě chyběl :DD

Jo no, ale ještě si zapomněl na:

http://imgup.cz/images/2015/03/21/pc.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
Hej, ty ses na to video nedíval, že ne?! Jinak bys věděl, že to bylo na samotném konci toho videjka s dobrým komentářem. :D
Ale jinak, hey jako, pořád čekám na nějakou dobrou bitku a nic. :D Ti kluci jsou nějací moc uvědomělí letos. Tak dneska by to mohlo přijít. B)
Reagovat
gigin
:DDDD ten konec jsem podcenil..

Ano dnes už jde sranda stranou.. Bude bitka bude!! :DDD
Reagovat
smazaný uživatel
Čája vs Káňa. Vyhecuj tam ty borce, když budeš za střídačkama!"Hej Honzo, tvoje matka je postrach, říkal Čája." Věřím ti. :D
Reagovat
gigin
:DDDD

Ok, něco vymastím...
Reagovat
a.magerova
Aha, tak to nemusím čučet na přímák, ale bude mi stačit kouknout se na Nově na Borec nakonec - palec dolů :-P
Reagovat
tito
Rafa je zpátky. K dokonalosti chybí ještě krok, ale je zpátky. Škoda toho SF -ne, že bych to Milosovi nepřál, ale přeci jen Roger vs Rafa by byl trhák jak hrom.
Reagovat
dappe
Tak o tom jestli je zpátky se dá mluvit až po delší sérii zápasů. Například v Austrálii po Andersonovi se taky takové názory objevily a...Já ten zápas neviděl, ale zase tak super to být nemohlo, když na tomhle povrchu prohrál s Raonicem.
Reagovat
tito
Jak říkám- krok. Nikoliv krůček. Ještě před měsícem bych měl obavy z debaklu v utkání s Djokovičem či Federerem. Teď už ne. Dostal by, ale se ctí. A jak jsem již psal, počet hráčů, kteří by ho mohli porážet, se během měsíce ztenčil na jednotlivce. Mně takovýhle začátek po pauze vyhovuje.
Reagovat
smazaný uživatel
No ja si myslím, že by prippadné tenisové El Classico dopadlo tak ako vždy..Včerajší výkon by na Federera isto stačil..Nadal prehral, lebo ho Miloš vystrielal a mal nepomernú dávku smoly oproti sťastiu..Veľká škoda, že k tomu zápasu nedošlo..A nepríde ani v Miami..Tak snáď na USO, mam citak, ze tí dvaja neskoncia kariéru bez toho, aby tam spolu neodohrali finále..
Reagovat
George_Renel
Ale včera jsem si všiml, že již v polovině prvního setu se Nadal utíral již mezi 1. a 2. servisem. Říkal jsem si, že jestli Miloš uhaluzí druhý set, Nadal třetí set nedá. Herně již je zpět, fyzicky ještě ne.
Reagovat
tito
Zajímavý postřeh
Reagovat
ipko
ale ako pozerám tak Rafa naozaj urobil veľký progres.. niektoré lotpičky ktoré dobiehal z obrany boli parádne.. vyzerá to tak, že na RG bude opäť najväčší favorit, aj keď som si bol po turnaji Riu skoro istý, že toto nikdy nevyslovím.. :)
Reagovat
ipko
*loptičky
Reagovat
a.magerova
Hele při tak málo příspěvcích ten Tvůj nemá šanci zapadnout, takže je zbytečné to tu dávat 2x.
Reagovat
ipko
malo to ísť sem, každý raz spraví chybičku.. :)
Reagovat
a.magerova
A proč sem, pod tím videem je na dobře strategickém místě :-))
Reagovat
ipko
"strategickom mieste" :-))
Reagovat
smazaný uživatel
zapas jsem nevidela, takze vychazim jen ze zdejsich obrazku a jevi se mi, ze Rafa uz je na tom velmi dobre. Hlasy, ze Rukavnik ma jen servis, povazuju za tenisovou slepotu. A predevsim ma na krku hlavu! Nacesanou.. :-)
Reagovat
Cico93
Niekedy pôsobí ako nebrejknutelľné monštrum. Aj som si zanadaval jak tam posielal tie servisy na tých dôležitých loptach. Snáď mu dnes Roger natrhne zadek.
Reagovat
smazaný uživatel
pssssst.. ;-)
Reagovat
a.magerova
Až mě štve, že jsem na to nepřišla já ;-)
http://www.fler.cz/zbozi/broz-pssst-velikost-xl-3473042
Reagovat
smazaný uživatel
:-))) to musime mit!
Reagovat
a.magerova
Ale asi si to budeme muset spíchnout samy bo koukám, že je zboží nedostupné, přemýšlím, kdo ze zdejších nám ho vykoupil :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
:-)))) ale asi se toho budes muset ujmout ty, ehmmmm. ;-) Filcovou broz teda fakt mam... kupovanou.. :-)))
Reagovat
slacker
broz
Reagovat
panzer.dragon
sem včera usnul při prvním setu, napuštěnej vínečkem po oslavě za Rogera, vzbudil sem se v tiebraku druhýho setu, zmatenej sem tam nějak napůl sledoval ty rafovy matchbally a přehouplo se to do třetího tak sem ještě ožil a rozhodně nelituju, hezky dramatickej zápas
Reagovat
Cico93
Po tomto zápase som nemohol zaspať. ;-(( Rafa mal kusisko smoly.
Reagovat
steve79
Vypadnutí Nadala je šok. Pro Rafu to byl smolný zápas. V poslední době mu štestí moc nepřeje.
Reagovat
a.magerova
Štěstí se přestěhovalo k Nolemu - loni 4x postup bez boje a letos už první v IW, loni začal až v Miami....
Reagovat
Pe3k
Reagovat
ipko
presne tie isté highlightsy sú aj tu.. :)
Reagovat
a.magerova
Teď jo, ale v těch 7:37 tu nebyly, koukni aktualizace až v 7:45 :-)
Reagovat
Pe3k
:D zapoj mozek...
Reagovat
ipko
takto zrána je to veľmi ťažké :D
Reagovat
ipko
ale ako pozerám tak Rafa naozaj urobil veľký progres.. niektoré lotpičky ktoré dobiehal z obrany boli parádne.. vyzerá to tak, že na RG bude opäť najväčší favorit, aj keď som si bol po turnaji Riu skoro istý, že toto nikdy nevyslovím.. :)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist