Nadal zdolal neoblíbeného soka Fogniniho a je ve finále, o titul se utká s Djokovičem

10. 10. 2015, 08:31
Aktuality 263
ATP PEKING - Rafael Nadal v Pekingu překonal i svého neoblíbeného soka Fabia Fogniniho, se kterým letos už třikrát prohrál, a poprvé od loňského března postoupil do finále turnaje na tvrdém povrchu. O titul se utká s pětinásobným šampionem Novakem Djokovičem, který v semifinále smetl Davida Ferrera a v Pekingu tak vyhrál již 29. zápas v řadě.
Rafael Nadal

Před letošní sezonou vedl Rafael Nadal ve vzájemné bilanci s Fabiem Fogninim 4-0. V tomto roce však s horkokrevným Italem prohrál tři ze čtyř duelů, naposledy na něj nestačil před měsícem na US Open, kde poprvé na grandslamu neudržel vedení 2-0 na sety. Obavy před dnešním semifinále, které si na tvrdém povrchu zahrál poprvé od loňského března - tehdy v Miami postoupil bez boje do finále - tak byly na místě. 

Nadal však duel v Pekingu zvládl. Hned v prvním gamu sice ztratil podání a zanedlouho nepotvrdil brejk na 3-1, ale od té chvíle se na servisu uklidnil a směřoval za vítězstvím. To si zkomplikoval až v samotném závěru. Nejprve za stavu 5-2 neproměnil dva mečboly a vzápětí musel odvracet brejkbol, ale nakonec využil svou celkově čtvrtou šanci na ukončení zápasu a zvítězil 7-5 6-3.

Fognini se tak zatím nestal druhým hráčem po Djokovičovi, který dokázal porazit Nadala víc jak třikrát během jedné sezony. "Samozřejmě jsem teď zklamaný, protože jsem prohrál. Ale je to jen sport a myslím, že jsem dnes nehrál špatně. Musím umět přijímat tento druh porážek, nicméně vím, že v současnosti dokážu porazit kohokoliv. A to je pro mě dobré," uvedl osmadvacetiletý Ital.

"Fabio je skvělý a talentovaný tenista. První set byl těžký, což jsem očekával. Těžký byl celý zápas, ale myslím, že jsem hrál dobře. Hrál jsme mnohem blíž u základní čáry, než v předchozích dnech, a to je pro mou hru velmi důležité. Byl jsem dnes více agresivní a to byl hlavní důvod proč jsem ho dnes dokázal porazit," komentoval Nadal.

"Samozřejmě jsem teď moc šťastný, že jsem se tu dokázal dostat do finále. Je to pro mě dobrý a pozitivní výsledek," pokračoval Nadal, jenž si v Pekingu vybojoval už 300 bodů do žebříčku a výrazně se tak přiblížil jistotě startu na Turnaji mistrů v Londýně. "Tenhle výsledek mi dává dost důležitých bodů. Neříkám, že to (Turnaj mistrů) mám jisté, ale jsem velmi blízko," uvědomuje si španělský tenista.

"V tuto chvíli je mým cílem dostat se na konci sezony na dobrou úroveň své hry. Hraní zápasů je nejlepším možným tréninkem, i protoje pro mě dnešní výhra tak důležitá. Hrál jsem tak, jak si představuju," dodal spokojený Nadal.

Devětadvacetiletý rodák z Mallorky postoupil do finále popáté v sezoně, tituly vybojoval na antukách v Buenos Aires a v Hamburku a na trávě ve Stuttgartu. Celkovou bilanci ve finálových zápasech má 67-29. Na tvrdém povrchu triumfoval naposledy loni v lednu v katarském Dauhá.

Do finále v Pekingu se šampion z roku 2005 Nadal dostal znovu po dvou letech. Tehdy v něm podlehl Novaku Djokovičovi, s nímž si zahraje o titul i letos. Pětinásobný šampion turnaje si dnes v semifinále hladce poradil se Španělem Davidem Ferrerem 6-2 6-3 a v Pekingu tak prodloužil svou vítěznou šňůru už na 29 utkání.

Finále v Pekingu bude 45. vzájemným zápasem Djokoviče a Nadala. Španěl sice celkově vede 23-21, ale šest z posledních sedmi duelů vyhrál srbský tenista. "Jak už jsem dřív řekl, tak jsem si vědom, že Novak je letos jiná liga než já. Ale jsem rád, že jsem ve finále. V neděli budu bojovat a uvidíme," poznamenal Nadal.

"Není žádným tajemstvím, že se s Rafou dobře známe. Odehráli jsme spolu už spoustu zápasů a pokaždé se oba snažíme nechat na kurtu maximum. Oba jsme teď na velmi dobré úrovni a oba chceme vyhrát. On má velkou motivaci vyhrát po dlouhé době titul na tvrdém povrchu, takže to bude určitě velký boj," řekl směrem k finálovému klání Srb.

"Cítím se tu výborně a těším se na finále. Dnes jsem dobře podával, což mi hodně pomohlo, ale teď si musím odpočinout a soustředit se na zítřejší utkání," dodal Djokovič.

• ATP 500 PEKING •
Čína, tv. povrch, 2.700.510 dolarů
sobotní výsledky (10. 10. 2015)
• Dvouhra - semifinále •
Nadal (3-Šp.) - Fognini (It.) 7-5 6-3
Djokovič (1-Srb.) - Ferrer (4-Šp.) 6-2 6-3
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, Petr Pokorný

Komentáře

263
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
smazaný uživatel
Gratulace Novakovi, nadále okupujícímu čínský trůn :)) Nakonec to jako debakl zdánlivě vypadá, dopadlo to, jak jsem očekávala. Rafa se snažil, ale s nulovou úspěšností na BP, na saku a jen 7 winnerů, s tím prostě nemá šanci :( Djokovič neomylně kraluje dál, navíc je mezi nimi vidět obrovský rozdíl v psychice. Kdo by to byl řekl, že mentální titán Nadal se jednou sesype a tahle megarivalita ztratí svůj punc vyrovnanosti :( Vždyť s Djokem dokáže bojovat nejvyrovnaněji snad už jen o 6 let starší Federer a to je docela paradox. Ovšem ve finále si na něj už tolik nevěří, a to mě jako fanynku Rogera dost štve, protože na to má, takže doufám, že to v Šanghaji zlomí a titul obhájí :)
Reagovat
Mayo
Rogi dostane dva kanáre v prípadnom finále neboj.
Reagovat
smazaný uživatel
no počkaj, to ses trochu seknul o jednu dvě galaxie, poslyš :P :D
Reagovat
babolat.cz
finále? ani náhodou...
Reagovat
Pe3k
Roger si to šetří na později :)
Reagovat
smazaný uživatel
šetřit se může, ale ne ve finále proti Djokerovi, ten jeho výkon ve finále USO mě pěkně naštval, jakoby mu hra pod tlakem nesvědčila, nejlepší výkon předvádí, když je totálně uvolněný :))
Reagovat
Mayo
Tak vo finale sa nemoze setrit tak ci tak, nie iba proti ND
Reagovat
smazaný uživatel
no nevím, jak to Petřík myslel, ale je jasné, že šetřit se může s hráči, kde mu stačí poloviční úsilí, ale jak dojde na finále s Noldou, přijde mi, že vinou hlavy je poloviční oproti předchozím zápasům, kdy třeba smázne Murrayho nebo Wawrinku jako prd :( zajímalo by mě, jak by teď dopadl match s Rafou :D
Reagovat
Mayo
Aha
Reagovat
smazaný uživatel
Na antuce by vyhrál Rafa. Na TM Roger (snad tam na jejich zápas nedojde :D ).
Reagovat
Pe3k
Jsem z finále US taky zklamaný, protože Roger hrál celý turnaj špičkově a ve finále selhal psychicky. Tak doufám, že na tom zapracuje a v příštím roce o5 vyhraje grand slam :)
Reagovat
Kozoroh
Rogera možná sžírá představa, že teď má poslední šanci na GS + s tím, že proti němu hraje aktuální vládce tenisu. Být ve finále letošního US Open nebo Wimbledonu někdo jiný než Nolda, tak by Federer vyhrál. Ale Federer pokazil důležité finále i bez Djoka - LOH 12 proti Andymu. To jsem až zíral, jak špatně Fedex hrál.
Reagovat
Mayo
Alebo ako si Maestro pokazil sam USO 15
Reagovat
smazaný uživatel
jono, oba máte pravdu, psychicky už není tak silný, možná se z kdo ví jakého důvodu bojí toho posledního kroku a v současnosti jsou jen dva hráči, na který si nevěří ;)
Reagovat
Kozoroh
Rafa s No1em mají na kontě přes 20 výher nad Rogerem. S takovým počtem proher je pochopitelné, že Fedex k zápasům s nima dvěma přistupuje jinak než s ostatníma, s kterýma tolikrát neprohrál a tudíž si na ně víc věří - Murray, Wawrinka atd. A nejde jenom o počet proher. Rafa s Noldou umí základní čáru ubránit líp než Fedex a jemu se v mnoha zápasech nepodařilo jejich defenzivu prolomit. To v zápasech s Andym v posledních dvou letech se Rogerovi povedlo překonat Andyho defenzivu.
Reagovat
smazaný uživatel
Rogimu vyhovuje s Nolem matchup a aj tak prehráva...Takze to je v podstate jedno..
Reagovat
spaniel
Ale ale. Vzdyt jsi tvrdival, ze neco jako matchup neexistuje.
Reagovat
smazaný uživatel
Existuje..Ale dobrý hráč sa dokáže cez matchup preniesť, viď Rafa s Nolem v GS zápasoch..
Reagovat
spaniel
"Ale dobrý hráč sa dokáže cez matchup preniesť,"
A na toto si přišel jak? :D

Ten Rafa s Nolem, to snad nemyslíš vážně jako příklad někoho, kdo se přenesl přes matchup proboha? Oni ani jeden neměli nějakou extra zbraň, výhodu na toho druhého. Rozdl byl u nich velmi těsný a rozhodovalo sebevědomí. Až teď získal Novak k sebevědomí i herní výhodu kvůli úpadku Rafy.
Reagovat
Kozoroh
Gratulace Novaku, parádní výkon. 4. titul z Pekingu za sebou a 6. celkově. 8. titul v letošním roce a 56. celkově. Nastaseho s 58 tituly by letos mohl alespoň vyrovnat :-)
Rafa hrál dobře, ale v klíčových okamžicích ho hlava nepodržela. Ale i tak je pro něj finále hardové 500 úspěch.
Reagovat
smazaný uživatel
Vlk sa nažral aj ovca zostala celá...Zápas sa lámal niekde za stavu 2:3 v prvom sete, kde sa potvrdilo staré futbalové pravidlo "nedáš, dostaneš"..Od toho momentu si to už Nole kontroloval...Na tomto povrchu, turnaji je fakt neprekonateľný a čím lepší úder Rafa zahral, tým lepší Novak vrátil...

Rafa hral miestami dobre, miestami mal však výpadky, UE zahral sem tam aj Nole, avšak Rafa to robil v sérii, čo si proti Nolemu nesmie dovoliť..

Djokovic hrá momentálne svoj najlepší tenis, vyhrat 5 zápasov s priemerom 4 stratených gemov je extrém..Dnes k obvyklej špičkovej hre na BL pridal aj nadpriemerný prvý servis, o to ťažšie je ho potom zdolať..
Reagovat
MarcelPersch
23/7 W
20/15 UE
Reagovat
yenda1
Protahuje to :)
Reagovat
yenda1
Nic moc zápas. Výprask.
Reagovat
Mayo
El Matador a jeho kulturisticka sila ted (:
Reagovat
smazaný uživatel
Nole má snáď zabudovanú geometriu v tej HEADke...Naozaj bezchybný tenis z jeho strany..
Reagovat
smazaný uživatel
Tu jeho satelitně řízenou raketu bych potřeboval
Reagovat
smazaný uživatel
a podprůměrný tenis ze strany druhé...:))
Reagovat
MarcelPersch
v kontextu letošního roku to byl nadprůměr, celkově samozřejmě těžce mdlý výkon
Reagovat
Cico93
wauuu
Reagovat
smazaný uživatel
Konstatuji, ze na Federera by Nadalova hra bohate stacila, ale Novak je proste nekde jinde. RAFA BUDE BRZY SVETOVA DVOJKA :-)
Reagovat
Kozoroh
A s Murraym nepočítáš?? :O
Reagovat
smazaný uživatel
LOL :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
sorry reakce na Nikki
Reagovat
smazaný uživatel
sorry reakce na Nikki
Reagovat
smazaný uživatel
argumentuj, proc by tomu tak nemohlo byt.
Reagovat
Mayo
Nestacilo by to ani na Rogera
Reagovat
dappe
Proboha...Co to sem chodí za lidi, to je až neuvěřitelný.
Reagovat
Kozoroh
Nadal bude mít co dělat, aby byl aspoň 4.
Reagovat
Vojtiik
Děcko ti žere vyhérní tiket s kurzem milion, běž se podívat!
Reagovat
smazaný uživatel
Ale ale, jak jsi informovany? :-) Mne ten milion chybet nebude, tim si bud jist :-)
Reagovat
yenda1
Jinak nevidim od Nadala žádný zlepšení. Hraje stejnou tužku celý tento rok. Finále téhle 500 pro něj určitě úspěch. V současnosti na víc nemá.
Reagovat
George_Renel
Nadal by měl přestat zkoušet překvapit tím, že to zahraje rámem.
To vyjde tak jednou ze dvaceti pokusů :-).
Reagovat
yenda1
Teď si ho Djoko nechutně povodil.
Reagovat
SubOptikT
Výuka
Reagovat
MarcelPersch
Ted Rafa zahral pekne plose ne topspinem ten FH return, proc to takhle nemůže hrát častěji?
Reagovat
Cico93
jj bol dobry, len škoda, že nemá žiadný vpliv na score.
Reagovat
Cico93
vplyv
Reagovat
smazaný uživatel
Kua, toho Djokovica nejde pretlačiť :)
Reagovat
Kozoroh
No jo, tak jak se Federerovi nedařilo přetlačit Nadala, tak se Nadalovi nedaří přetlačit Djokoviče :-)
Reagovat
tito
Navíc hodně chyb z forehandu. To je opět největší problém. Kdeže jsou ty časy vymetání lajn. Ale pořád dobrý výkon a je na čem stavět.
Reagovat
smazaný uživatel
Určite áno..Rafa má dobré momenty, ešte tie údery viac tlačiť k lajnám...A samozrejme oproti Nolemu sa Rafa nevyhne 1-2 UE za gem, to rozhoduje...
Reagovat
George_Renel
Ten chlap je snad z cukru. A zase ten podzim.
Reagovat
Mayo
Byk krajsi outfit ako inak
Reagovat
smazaný uživatel
ty jeho jadry sou velkej luxus :)
Reagovat
smazaný uživatel
alespoň v něčem má navrch :))
Reagovat
Kozoroh
To je pouze subjektivní pocit.
Reagovat
smazaný uživatel
Ako pravievala moja babka..."Na posr.atého aj hajzel spadne"..
Reagovat
smazaný uživatel
:-DDD
Reagovat
smazaný uživatel
Koukám na to zároveň s Velkou Pardubickou, ale co jsem tak viděla, debakl to není, ač tomu skóre napovídá, já bych ten druhej set Rafovi přála už kvůli tomu sebevědomí, buší do toho ostošest, ale údery jsou pořád krátký a Djokovič ho donutí udělat chybu.
Reagovat
Kozoroh
Druhý set Nadal nedá, to by musel Djoker mentálně zkolabovat a to se nestane :-)
Reagovat
Mayo
Stratit 40:0 pri podani je na facku ale aspon kanar nebude...vamos
Reagovat
Kozoroh
Nadal hraje na své letošní poměry nadstandartní hardový duel, ale big pointy nezvládá.
Reagovat
Cico93
tvl, to je lucker na tote mm lajny.
Reagovat
Mayo
Novak Ciarovic? Tym je znamy.
Reagovat
Kozoroh
To je kumšt!
Reagovat
smazaný uživatel
Proc 90% divaku fandi Rafanovi? Maj ho radi, nebo je Djoko tak neobliben?
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa je dost oblíbený podle mě a Novak bohužel ani ne :)
Reagovat
Davor1
Neutrálne publikum zvyčajne fandí tomu slabšiemu. Navyše Rafa má stále väčšie meno a viac fanúšikov vo svete ako Novak, vyhral na tom štadióne zlatú olympíjsku medailu... určite tam ale nie je pomer 9/1
Reagovat
Kozoroh
Skóre 1. setu 6:2 pro No1eho, ale ve skutečnosti je hra vyrovnaná. V čem je však Novak o hodně napřed před Rafou jou krizové momenty, Novak odvrací BP a servis si i přes Nadalův tlak drží, zato Rafa 2 BP v šesté hře nevyužil a pak přišel o vedení 40-0 při svém servisu. Tady se ukazuje, že se sebevědomím to má Nadal stále špatné.
Reagovat
smazaný uživatel
Apropos, ak Nole pokazí, tak len na sieti, na baseline je totál neomyľný a to aj po skvelých Nadalových úderoch..
Reagovat
dappe
lol
Reagovat
smazaný uživatel
Ty lolo..:)
Reagovat
Davor1
Pokazil už aj od BL, totálne neomylný nie je ani on.
Najväčší miss od neho ale tá nahrávka z téčka presne do rohu, kde stál Rafa a ešte aj do FH a ľahúčky obhod po čiare, z čoho plynuli 2 BP pre Nadala... to bolo strašne naivné :D
Reagovat
smazaný uživatel
To bolo po prasati, tam bol Nole rád, že stihol ako tak zareagovať...
Reagovat
Davor1
Vážne? To som si ani nevšimol, pozerám to cez nie veľmi kvalitný stream, ešte mi to aj seká :/
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, return Rafu škrtol pásku..Celkom výrazne..
Reagovat
smazaný uživatel
2:5, ale vcelku spokojnost..bohuzial vsetky vyrovnané gemy, či na serve, či na príjme berie Novak...Ale pohľadný match..
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa hraje skvele!!!
Reagovat
tito
Ano. Za mne spokojenost a příslib do dalších turnajů- hlavně 2016.
Reagovat
Davor1
skvele nie, ale hrá dobre, na jeho tohtoročné pomery určite... Zatiaľ jeden z najlepších výkonov na harde, čo som od neho tohto roku videl...
Reagovat
smazaný uživatel
I kdyz prohrava, je to uplne jiny tenis nez predvadel v letosni sezone...a to je moc dobre a dobre vyhlidky pro sezonu naschazejici...uvidime jak Sanghai.
Reagovat
smazaný uživatel
Zatim dobry mac, Rafa hraje prekvapive dobre, ale nezvlada big pointy.
Reagovat
smazaný uživatel
V tom si můžou podat ruku s Rogerem
Reagovat
Cico93
40:15 na ruterne a nič
40:0 na servise a nič
veľka škoda...
Reagovat
Kozoroh
Ale poslední dva gemy nezvládl - při servisu Novaka nevyužil dva BP a pak přišel o podání, ačkoliv vedl 40-0.
Ale zápas má slušnou úroveň, herní rozdíl mezi Djokem a Rafanem není propastný.
Reagovat
smazaný uživatel
Aspoň 6:4 první set,mám vsazeno,že bude aspoň 10gamů:))
Reagovat
Roger_Federer
Priznam se, ze bych to dneska pral i Rafanovi..
No vidim to dost zle.
Reagovat
Roger_Federer
Ty vole reeabreak..
Reagovat
Davor1
Dnes to asi bude vraždenie neviniatok :DD
Už teraz mi je Rafu ľúto...
Reagovat
Vojtiik
dejme mu šanci:)
Reagovat
Davor1
Ja mu dnes celkom fandím, vyhrať asi nemá šancu, ale chcel by som od neho vidieť zase tenis na aspoň akej-takej úrovni, výsledok 6-4, 6-3 pre Djoka by bol podľa mňa úspech pre obidvoch :-))
Reagovat
Vojtiik
no právě, i kdyz ho nemusim, tak dostat nedůstojný klepec nemusí.. důstojná prohra v obou setech bud efajn :D
Reagovat
Kozoroh
Nadal dnes uhraje víc gemů než Berdych loni :-)
Reagovat
Davor1
Asi hej, ale ešte má čo robiť :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Nadal vůbec,špatnej timing,krátký údery,tohle bude debakl
Reagovat
tito
Tak Rafo
úkol č.1: zabránit debaklu
úkol č.2: pokusit se o nemožné
Vamos!
Reagovat
tito
sakra, hned brejk ze začátku, timing mizerný.
Reagovat
tito
Sympatické pokusy FH po čáře, bohužel kousek chybí, ale to se časem vyladí. A první gemík máme.
Reagovat
Vojtiik
Rafa hned začal monster shot po lajně, ale stejně to bylo prd platné:)
Reagovat
kada.tom
Vašek s Jackem zase po nějaký době vyhráli turnaj, to je moc dobře. Poslední dobou to od nich byla bída, tak snad jim to půjde i dál a hlavně - snad budou hrát v Londýně :-))
Reagovat
EllNino
Gratulace Vaskovi a Jackovi k titulu z Pekingu ! :)
Reagovat
peggy
Rafo,vyhra by byla dobra,ale nevim makej.Vamos Rafa!
Reagovat
vrabejka
Vamos Rafa. Nikdo v návrat nevěřil a může to být dřív než kdo by to byl čekal. Zítra ti věřím na Djoka. A kdyby vyhrál tak by dozajista získal to sebevědomí co mu chybělo a na Austrálii bude jsitě černý kůň. Tak pojď Rafo. 90% zdějších uživatelů te odepsalo v 28 a nevěřilo v žádný GS. Ale já věřím, že zítřejším velkým comebackem si dokážež že zase na ně máš a Austrálie bude tvoje. VAMOS RAFA!
Reagovat
Davor1
:DDDDD
Reagovat
Roger_Federer
To musi byt extra silne, kde se to shani??
Reagovat
vrabejka
však za pár hodin vám to všem ukáže
Reagovat
FulnekUltras
nové mazadlo na vnější hemoroidy... ;)
Reagovat
Fandina
:-))))))))))
Reagovat
rusedski
Hele já bych mu to taky přál, ale taky vidím jak Rafa hraje, prolezl do finále, fajn, ale na Novaka to bohužel stačit nemůže :/
Reagovat
smazaný uživatel
Djokovic zajtra pripíše ďalší cenný rekord, hoci o tom zrejme nevie ani samotná ATP...

Zajtra proti Rafovi bude historicky najnizsí kurz a to je 1.12...

Druhý najnizsí mal Roger pri prvom zápase s Nadalom v Miami 2004, 1.14 a paradoxne prehral..
Ešte som našiel kurz 1.17, proti Rafovi na W2003 v zápase s Ančičom. Áno, aj ten uletel, Ančič prehral..

Po Djokovicovi som nepátral, ale proti Rafovi to mal na prvom RG ešte horšie. Na Rafu bol 1.05...To je asi Noleho rekord a rekord ich rivalily, asi neprekonateľný..
Reagovat
tito
Bohužel kurz je reálný. Zítra budu nadšen ze setu, naštván z kanára. Jinak bez napětí.
Reagovat
smazaný uživatel
Reálně se asi dá čekat něco ve stylu 6-3 6-2. Ale uvidíme, míček je kulatý a tenis nemá logiku :)
Reagovat
tito
:-)
Reagovat
rusedski
Ale má, přinejmenším větší než fotbal :)
Reagovat
smazaný uživatel
Taky jsem to zrovna studoval, Rafa měl pak ještě několikrát na antuce okolo 1,1 (Monte Carlo 2009 dokonce 1,09 - beru to jen tady z TP z těch průměrných kurzů). U toho zápasu na RG 2006 měl u bwin 1,02.

Federer měl proti Djokovićovi 1,08 v Monte Carlu 2006, pak 1,06 v Davis Cupu (u bwin to píše 1,01), 1,06 na AO 2007, 1,05 Dubaj 2007.

V Miami 2004 měl Roger proti Rafovi 1,14 (a prohrál), Miami 2005 taky, dál jsem to nezkoumal, ale tipnul bych, že níž to už nešlo.
Reagovat
smazaný uživatel
Sorry, teď to čtu znova a vidím, že tam to Miami 04 R vs. R zmiňuješ :)
Reagovat
smazaný uživatel
Zaujímavé infošky sa človek inak dozvie, keď sa hrabe v tej rannej minulosti..

Apropos, vedeli ste, že Novak v 16r. vyhral Challenger na ktorom sa musel hrabat cez kvalifikáciu?..a taktiež dva za sebou idúce turnaje futures taktiež sa musel hrabat cez Q...V tom istom roku v 17r. vyhral ďalší challenger v Bukurešti, opat z kvalifikácie, v prvom kole dal o 6 rokov stasieho Wawrinku 6:2, 6:3 :)...A hrával na challengroch aj s hracmi ako Monfils, Almagro a podobne..:)
Reagovat
smazaný uživatel
Sorry, Wawrinka je o 2, Roger je o 6...

Roger zas v 17r. porazil C.Moyu napr..
Reagovat
Mayo
to je teda rekord :D
Reagovat
mahycek
Myslel jsem, že uhraje Ferrer alespoň 6 her, ale on mě sklamal, stovečka v prdeli, musel jsem kvůli němu přesázet fotbaly(kvalif. Euro 2016). Měl jsem to společně.
Reagovat
mahycek
Ferrer už nikdy nevyhraje žádnou tisícovku a mám dojem, že kromě antuky už ani žádnou pětistovku turnaj ATP. Bojím se ostudy zítra, ale snad nebude Nadal hroznej, ale set neuhraje ani náhodou. Spíš se bojím výprasku.
Reagovat
Kozoroh
S tou 1000 souhlasím, Ferrer je typ tenisty na sbírání 500 a 250, ale na vyšších turnajích proti nejlepším tenistům jeho výkon nestačí. Ale 500 na betonu může vyhrát několikrát, třeba letos ovládl 500 v Acapulcu.
Reagovat
Nola
z akej planety si doraziL? :D David vyhral 2 x 500.vku tento rok, z toho 1 x na harde, zdolal tam Nishiho.. tento rok ma uzasnu statistku 4 x final, 4 x titul...si klaun, David je pan tenista, na tych najlepsich vacsinou nestaci, ale okrem Fedexa ma komplet skalpy vsetkych hracov BIG4....
Reagovat
smazaný uživatel
Čo tu ty vypisuješ čo povyhrával tento rok?? To sa ťa niekto pýtal, alebo to je argument na výhru v 1000 turnaji? Chalan jasne píše, že Ferrer už nevyhrá žiadnu 1000 a MOŽNO ani 500. Čiže 500 nevylučuje. Nadávať do klaunov mu môžeš vtedy ak Ferrer ešte niekedy vyhrá 1000. Pokiaľ sa mu to nepodarí, klaunom tejto stránky zostaneš TY!!!
Reagovat
tito
O tom, kdo je klaunem v tomto vlákně, potažmo na TP, si každý udělá obrázek sám. Nápověda- Nola to není.
Reagovat
Davor1
ale často sa tak správa...
Reagovat
smazaný uživatel
Nespráva..
Reagovat
Nola
Forehand + tito vdaka
NaturalGut + Davor1 detto, konecne mam jasno ...ja si vystacim s jednym nickom...
Reagovat
smazaný uživatel
Si dobrá trúbka...
Reagovat
Nola
mas doma dominantnu parnerku, alebo si vystacis so Simonou Halep v TV zapasoch? utocit v anonymnej diskusii na zenu, ktoru nepoznas je velka frajerina, pokracuj......
Reagovat
smazaný uživatel
Nola, drz sa! ;-) jsi dobra, rada te ctu, i kdyz jsme rivalky :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Zalistuj v pamäti ty ovca, kto na koho zaútočil prvý. Je to možno pol roka. Poznala si ma vtedy??

Teraz keď sa ti to vracia, to už nie je ono, čo?
Reagovat
Nola
Davor1.... klud, ryhla ma telefonne cislo 150, v pripade nudze mozes v mobile natukat aj 112
Reagovat
smazaný uživatel
Neodvádzaj pozornosť na iné témy. Davorovi sa ospravedlň za to čo tu predvádzaš a vyjadruj sa k téme.

Môže sa útočiť na bezbranného muža v anonymnej diskusii, ktorého ani nepoznáš?

Napísala si čosi podobné ako teraz mahycekovi, iba prvá veta bola "z ktorých názov si prišiel "

Tak kto útočil prvý??

Vyjadri sa k téme!!
Reagovat
smazaný uživatel
Z ktorých LAZOV
Reagovat
Nola
so zavislakmi sa nebavim, dnes urobim vynimku... mozem ti vybavit liecenie, varujem ta, pomoze iba par jedincom, ktori si svoju uchylku dokazu priznat...dobru noc prajem DAVORNATURAL
Reagovat
smazaný uživatel
Zase si sa nevyjadrila k tomu čo som napísal!!!

Normálny človek by sa ospravedlnil /už trom ľuďom/ a ty tu namiesto toho chceš robiť akési výnimky.
Reagovat
Davor1
Ty si vážne chorá :DDD
Už si tu napísala kopec nezmyslov, ale toto je zlatý klinec. Splietať tu dohromady dvoch užívateľov len kvôli tomu, že obaja píšu slovensky a dovolili si niečo proti tvojmu veličenstvu, to je vážne na diagnózu. A ten, kto tu ostatným pravidelne nakladá do klaunov a podobne nie som ja, ale ty. Zrejme budeš opustená stará dievka, ktorá si nedokáže ináč ventilovať frustráciu zo života, ináč tvoje správanie vážne nechápem :DD Pekný deň :-*
Reagovat
smazaný uživatel
taky jsem pozdvihl obočí nad tou přemotivovanou reakcí. Mahycek tady slušně vyřkl nějakou předpověď, která co se týče 1000 vůbec není mimo a už jsi vysloužil větu jako, a ty jsi z které planety a klaun. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Samozrejme.
Keď bude Ferrer končiť tak to tu pripomeniem.
Reagovat
smazaný uživatel
Ferrer ve finále:
GS 0-1
TM 0-1
1000 1-6
500 9-9
250 15-8

Samozřejmě, že čím větší turnaj, tím je jeho šance na titul menší (ale to platí pro každého mimo big 3, nebo letos big2). Ale má 25 titulů - před ním je jen 5 aktivních hráčů (včetně Hewitta). Jsou hráči, kteří jsou (na TP) považovaní za lepší než Ferrer a těch titulů přitom nemají ani polovinu.
Reagovat
smazaný uživatel
Feru je v pohode..Na TM prehral s Rogerom, na GS s Rafom...A má jeden masters a mohol mať aj druhý, ale na MB s Murraym v Miami ho o titul obrala challenge..Milimeter..
Reagovat
Kozoroh
Ferrer bojoval, jak mohl, ale přesto uhrál jen 5 gemů, o jeden víc než Isner v QF. Djoker byl dnes výborný na servisu i returnu, úspěšnost 1. podání činila 75%, využil 6 z 8 BP, naopak 6 z 8 BP při svém servisu odvrátil. O jeho velkém sebevědomí v zápase svědčily dva rebreaky po dvou ztracených servisech.
Ve finále se potká s Nadalem, s kterým navýší společný rekord v počtu odehraných zápasů, zítřejší duel má na ATP pořadové číslo 45. Nadal sice v H2H vede, ale toto vedení je těsné - 23:21. Pokud zítra No1e vyhraje, tak už jen jeden zápas mu bude chybět k vyrovnání vzájemné bilance s Býkem z Mallorky. Je pozoruhodné, že na prvních dvou místech v parametru počtu odehraných vzájemných zápasů figuruje Djoker - na 1. příčce s Nadalem a na 2. s Federerem (42 zápasů).
Na hardu se oba šampioni střetnou podvaadvacáté, v této statistice vévodí král hardu nad králem antuky 14:7. Ve finále turnajů ATP svedou 23. souboj, což je stejně jako v parametru vzájemných zápasů rekordem (Novak vede 12:10).
Jsem moc rád, že se oba borci střetnou ve finále China Open, rok 2015 tak není ošizen o finálový souboj dvou tenisových gladiátorů. Od roku 2007 svedou každou sezónu alespoň jeden duel o titul, což je série, kterou se nemůže chlubit ani dvojice Federer-Nadal (2005-11, střetávali se ve finále sedm let v kuse, v roce 2012 finálový duel nesehráli, poslední finále odehráli v sezóně 2013).
Favoritem zítřejšího zápasu je bezesporu No1e. Mluví pro něj povrch, forma. Můj odhad zní, že utkání bude mírně vyrovnané, ale Djok ho vyhraje ve dvou setech.
Reagovat
smazaný uživatel
Pekný súhrn..

Zajtra možu hrať obaja v pohode, uvoľnene..Žiaden nebude pod tlakom, obaja možu prehrať a prakticky sa nič nestane, dokážu s tou prehrou žiť..Pre Rafu je vzhľadom na celú sezónu už samotné finále lichotivé..Pre Novaka to bude mať taktiež veľkú prestíž, bude chcieť potrvdiť svoju rolu v svetovom tenise a nepochybujem o tom, ze vyhra s Rafom má preňho vždy veľkú cenu..
Reagovat
babolat.cz
tak ještě neoblíbeného Nole a return of King je tu!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Zajtra španielský večer v Pekingu...Muguruza, Nadal..:)...

Ale radšej bez stávky :)
Reagovat
George_Renel
Takže zítra klasický duel. Snad finále bude hodno svou úrovní finále a smaže tak zatím trochu rozpačitý dojem z celého turnaje.
Reagovat
babolat.cz
a nebo můžeš počkat na nějaké finále 250,kde to RF jde....
Reagovat
George_Renel
Já někde píši o RF? Já nejsem fanda RF, nevím kdes na to přišel....
Reagovat
spaniel
Lol. Nadal hral vic 250 klaune. Kdyz chces rypat, tak by to mohlo mit alespon nejakou uroven, ne?
Reagovat
kada.tom
rozpačitý dojem z turnaje? :-O
ano, v ženské části to rozpačité bylo a je, ale v mužské? však docela pěkné zápasy se hrály a složení finále je reprezentativní
Reagovat
Kozoroh
Můžeš rozvést, proč na tebe letošní Peking působí rozpačitě?
Reagovat
George_Renel
Pro oba. Viděl jsem poměrně dost zápasů a musím říci, že mě oproti jiným turnajům příliš nezaujaly. Prostě se mi jejich úroveň nelíbila a dnešní Fognini vs. Nadal to korunoval.
Můj subjektivní názor, dohadovat se nemíním neb to nemám ve zvyku.
Reagovat
kada.tom
6-2 6-3

Novak to ještě zdramatizoval, ale jinak úplně klidný postup do finále, zítra to vidím s šancimi na titul tak 80 ku 20 pro Novaka, kdo vyhraje je mi jedno, fandím oběma :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Škoda, Ferru, mohlo být ve finále superclásico (Barcelona - Real Madrid :D ).
Reagovat
Mayo
Superclasico je River Plate vs Boca Juniors (:
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jen clásico, já v tom latinsko-španělském fotbale nemám přehled :)
Reagovat
Pe3k
Strašidelné je, že Ferrer hrál vlastně velmi dobře a Novak naopak, tolik chyb co dnes nasekal se mu často nestává. I tak naprosto bez šance a navíc to byla nuda.
btw. Forehand jako obvykle dobrý tip, že Ferrer uhraje set :D
Reagovat
kada.tom
já se docela bavil :-)
Reagovat
Cico93
Ferrer nehral vôbec dobre.
Veľmi dobre hral proti Nolemu v Miami.
Reagovat
smazaný uživatel
Stavil som sa s Giginom, prehral som..A tým pádom ako dospelý, zodpovený, charakterný a mentálne integrovaný jedinec svoj sľub dodržím...To je čo?..:)
Reagovat
Pe3k
Tu prostřední větu si nemyslel vážně, alespoň pro tvé duševní zdraví doufám...Jak tipuješ zítřek?
Reagovat
gigin
Tak ať mi Pe3k pošle těch sto éček a bude to. Trojzápočet, tvl.
Reagovat
smazaný uživatel
A ja Petríčkovi bryndzu...
Reagovat
Pe3k
Máš slivku za 100 éček?Stejně ti je nepošlu, sem to dávno poslal forehandovi a on to veřejně zatajil :(
Reagovat
smazaný uživatel
Ty si fakt cvok..Že ešte aj po tých rokoch to zatajuješ jak tá najšpinavšia šľapka...

Predpokladám, že to vieš teda zdokladovať, že áno?..
Reagovat
Pe3k
Utratil si to za šlapky nebo co? To jsi mě zklamal, ale na druhou stranu, co od tebe čekat...
Reagovat
smazaný uživatel
Takže, ako to vieš verejne zdokladovať?...Existuje milión sposobov...Alebo teraz napíšeš, že si mi ich dával osobne?..:)
Reagovat
Pe3k
Milion jo? Bude mi stačit když vyjmenuješ polovinu...

Btw. ty špinavé šlapky, které navštěvuješ, nejsou to cikánky?
Reagovat
gigin
Petříku, dals mu to nebo ne? Pravdu!
Reagovat
Pe3k
Či já jsem někdy lhal?
Reagovat
smazaný uživatel
Predpokladám, že v dnešnej dobe má už každy sociálne integrovaný jedinec svoj bankový účet..Takže ak si mi to poslal, ako tvrdíš, tak o tom musíš mať záznam v IB alebo aspoň papier..Ale keďže sa okolo toho krútiš jak taká vreteničke, je asi každému čitateľovi jasné, aká je pravda..V podstate si si sám pod sebou podpílil konár, dávno zabudnutá vec, ale mal si ju potrebu rozmazávať, čím si akurát poukázal na svoj charakter...

Šľapky nie sú vobec zlé..Nemyslím takých ako ty, ale tie klasické..Na jednej dovolenke pred xy rokmi v Španielskom bájnom letovisku spomínam na jednu mulatku, mala úžasné kozy, rád na to spomínam, patrí to k mladosti..
Reagovat
Pe3k
Kde je ten tvůj tolikrát vzpomínaný nadhled?
Btw. za to, že chodíš za špinavýma šlapkama se nestyď, to je tam u vás přece normál :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tá šľapka nebola špinavá a stála toľko, že by si si ju pravdepodobne vobec nemohol dovoliť :)
Reagovat
Pe3k
Máš pravdu, těch 100 éček co jsem ti poslal mě zrujnovalo :D
Teď vážně, já jsem nikdy neklesl k tomu, abych musel za sex platit, ale u tebe to beru a přeju ti to :)
Reagovat
babolat.cz
u šerednejch platit fakt nemusíš...
Reagovat
Pe3k
Takže forehand není jediný Nadalovec, kdo chodí špinavýma šlapkama?
Reagovat
smazaný uživatel
Kámo, ty chodíš s prázdnou ešte aj z rybačky :)
Reagovat
Pe3k
Náhodou letos byla má nejlepší rybářská sezona všech dob, škoda jen, že nerostou hřiby.
Reagovat
smazaný uživatel
Poslal a hlavne vydokladoval :)

Petrík, zvhľadom na tvoje posobenie tu je táto udalosť v kontexte tvojej povesti absolútne bezpredmetná, ba čo viac, aspoň by si priznal, že si niekedy mal sex. Takto je to stále otázka.
Reagovat
gigin
V tom případě tu bryndzu nechci, Peter. To by nebylo fér. Dáme si pak v Blavě po kalíšku.
Reagovat
smazaný uživatel
To vobec nerieš ;)

Písal som ti správu cype..:)
Reagovat
Pe3k
Mám ti poslat dalších 100 éček, aby ses konečně uklidnil?
Jo a neutrať to zase za šlapky...
Reagovat
rod_laver
Není to o placení nebo o neplacení, ale o tom někdy velmi netradičním zážitku :-))
Reagovat
Roger_Federer
Ty vole, ja jsem zato platil tolikrat, ze to nejde ani zpocitat a ty slapky byly to nejlevnejsi..
Nebo snad myslis, ze kdyz vemes slecnu ns vylet do obchodu, koupis, kabelju, boty, kavu, veceri..tim si nepredplacis vecerni odmenu??..v podstate platime za sex furt.
Slapky jsou nejpodstivejsi zenske ze vsech.
Reagovat
rod_laver
Mi spíš jde o situace, které nelze jinak nahradit. Zakončení akce s přáteli a šlapkami ve vířivce, nebo touha po mulatce, co měl Forehand atd. Ve finále proč ne, člověk žije jednou a pokud nemá závazky..(a pokud ano, tak nejde o city :-))
Reagovat
Roger_Federer
Ja ti rozumim:) ..ja se jen snazim Pe3kovi vysvetlit, ze je nesmysl napsat "tak hluboko bych neklesl", kdyz za to bude platit stejne cely zivot.
Reagovat
Pe3k
Víš co, já si dělám jen srandu z Forehanda. Jestli si platíš lehké děvy nebo si vydržuješ tu svou, je to tvoje věc, já jsem nikdy takové vztahy nevedl. Pokud si nejste schopni nabalit holku co vás bude mít prostě ráda, tak vás chápu, ale v mých očích je to hluboko pod úroveň...
Reagovat
smazaný uživatel
B-) fuhaaa...to jsou veci :-D
Reagovat
gigin
Kuwa, v tom je zase bordel.
Reagovat
BooOoo
:))))
Reagovat
Matti
Ten Petřík to je bezpáteřní týpek, to snad není pravda.
Reagovat
kada.tom
Kdepak, Ferrer je úplně bez šance ... včera tu někdo prorokoval, že ten zápas půjde do 3 setů a já oponoval, že Ferrer bude rád za dva vyrovnanější sety, nicméně ani toho se dneska nedočká
Reagovat
smazaný uživatel
Pozdravujem s tou konkurenciou..Vidím, že naše diskusie majú svojich čitateľov...:)
Reagovat
Cico93
Čo povedal?, sledujem to len na ang. streame.
Reagovat
Vojtiik
ve zkratce, že je třeba uznávat Fedexovy rekordy a ze slaba konkurence je mytus.. na druhou stranu, ze v aktualni dobe se seslo nekolik šampiónů :)
Reagovat
smazaný uživatel
Hovoril, že Roger uhral v roku 2006, 11 finále za sebou a rok predtým dokonca 17...A ze niektorí namietajú, ze to bolo nizsou konkurenciou, ale to ze to nie je pravda..Potom sa vsak znegoval, ked povedal, ze kazdá generácia má svojich šampiónov, ale že je fakt, ze tá súčasná ich má viac...

Tak, keď je to FAKT, tak to potom neplatí, či?.:)

Ale Woytha je fan Rodžiho, ja to beriem..Ja by som si za tým mikrofónom tiež išiel svoje :)
Reagovat
Cico93
Keď to povedal takto tak áno protirečí si...
a diky
Reagovat
smazaný uživatel
Zrejme se snazil byt nestranny, no nevyslo mu to :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Djokovic vyhráva turnaje aj keď hrá slabšie, no momentálne hrá ešte svoj nadštandard...Neuveriteľné, akú dĺžku úderov hrá, s akým sebavedomím a konzistenciou, absolútne nekazí, čo úder, to extratrieda...Aby Rafa ešte neľutoval, že dnes neprehral...

Ešte k tomu mám aj po slivke :)
Reagovat
Cico93
Tak aspoň bude mať gigin tie halušky:-))
Inak je to presne ako píšeš, ale David vie kusať viac, dnes to neni ono z jeho strany.

Tak a zajtra musíme veriť!
Reagovat
Kozoroh
Věřit v uhraný set? :-P
Reagovat
Cico93
Teba tie srandy raz prejdu a to si ťa vychutnám:-))
Reagovat
smazaný uživatel
Vždy som hovoril, že može byť akýkoľvek rýchly kurt, ale keď na ňom budú hrať defenzívne esá, tak bude vyzerať ako lekvár..
Reagovat
Vojtiik
jjjj, tys byl vždycky jinde... co rafa zítra, bude mít to procento aspoň podle tebe? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Hello, čo nové v banke, ako idú kurzy?..:)
Reagovat
Vojtiik
Budme dneska kamarádi? tak jo:)

je to supr, ale budu končit v portfolio managementu a nastupuju od noveoh roku v bance bank B-)... co prcek? nebo prcka? (nevim jestli kluk nebo holka :D )
Reagovat
smazaný uživatel
Prcku :)...Vsetko v poriadku, má 16 mesiacov, nedávno som ju naučil povedať nové slovo.."Gól"..Rada sa hrá s tenisákom a momentálne je aj s mamou na oslave svojho kamoša, ktorý oslavuje druhé narodky..:)

Gratulujem k novému jobu ;)
Reagovat
Vojtiik
díky, bude to nová zkušenost, neskutečně se těším...

hlavně ji nauč fandit té správné straně! :D

// djoko prodal!
Reagovat
smazaný uživatel
Ja doufam, ze mala bude fany Nadalova :-D Ale az z toho bude mit rozum, bude Rafan duchodce ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Nestihne ho, nikoho z týchto típkov..Možno Corica by mohla :)
Reagovat
smazaný uživatel
No prave, aj ten moj chlapec prijde o to nejlepsi, co kdy v tenise bylo. Vyrustala jsem v ere Samprase, hrozne mu fandila, ale az Rafan je srdcovka nejvetsi. Vubec si neumim predstavit, komu budu fandit, az tato era jednou skonci :-(
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to sme rovesníci :)..Tiež som vyrastal v ére Samprasa..Ale vnímal som len GS, nebolo to ešte tak ostro sledované..Celý ten cirkus, nebol internet, nebola Nova sport :), tenis bol v podstate okrajovejší, ťažko intenzívne sledovateľný šport..Aspoň v n?sich končinách, podľa mňa..

Táto éra ešte nekončí..A pevne verím, ze príde ešte aspoň jedna porovnateľná..
Reagovat
smazaný uživatel
Ja to sledovala na ES, meli jsme kabelovku, bylo mi asi 12, ale nevim presne, mozna 14 let. No Sampras me drzel do 20ti, pak jsem sla na vysokou a zacala jina doba, jiny svet, tenis sel stranou...kdo kdy bydlel na koleji, ten vi o cem mluvim...i kdyz volejbal jsem stihat musela. No a od roku 2008 Rafa a bylo to jasneeee :-D
Zadneho nastupce zatim nevidim, ale taky verim a doufam :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, na eurosporte to chodilo..Ale to som chodil na základku, to kebyže chcem v noci pozerať tenis na úkor školy, tak by mi rodičia asi venovali len jeden pohľad a ten by úplne stačil..

Ja som Samprasovi nefandil...Agassi, Rafter, a Slováci Hrbatý s Kučerom boli favoriti..Neskor Lleyton a potom Nadal..
Reagovat
smazaný uživatel
Tak na Lleytonovi se neschodneme, vubec nebyl moje krevni skupina..btw mam AB -, nejvzacnejsi :-D nevis jakou ma Rafan :-D :-D :-D..joke.
Takze tys takovy hodny chlapec naslovo poslouchajici? To ti chvalim :-)
Muj dvoumetrovy otec se ani divat nemusel a ja uz stala v pozoru...no ale zase jsem to s nim umela, povesila se mu na krk a udelala oci...to funguje na vsechny chlapy :-)
Pockej, uvidis jak si te tvoje mala omota:-)
Reagovat
Vojtiik
školení, neskutečné, chudák david, ten teď naběhal tak kilometr :D
Reagovat
kada.tom
a stejně mu to bylo k ničemu :-D
Reagovat
kada.tom
v závěru měl Novak menší potíže, ale s grácií je vyřešil a bere 1. set :-)
Reagovat
Kozoroh
Novak si s Davidem pohrává jak kočka s myší :-)
Reagovat
kada.tom
Novak si sice prohrál jedno podání, ale to mu absolutně nemůže vadit, hraje co potřebuje a Ferrer se nechytá.
Reagovat
Cico93
Boha Davud bojujeme!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Proč už se nehraje? Myslel jsem, že měli začínat o půl druhé :( Pršelo?
Reagovat
kada.tom
holky přetahovaly :-)
Reagovat
smazaný uživatel
a prikurujú, je tam veľká zima. :DD
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby zitra porazil Djokarnu, to by byl mazec. Rafa by se jako Fenix zvedl z popela.

Asi vsichni ocekavame, ze David Djoka neporazi, proto pisi Djokarnu ;-) VAMOOOOS!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
No, kukám, že máš dobrú náladu. To je fajn, aj ja.
Reagovat
smazaný uživatel
Vzdy, kdyz je Rafan na scene, mam dobrou naladu :-) Meni se az po zapase, pokud prohrava.
Ale ja jsem skalni verna fanynka, jen tak me neco neodradi. Zakousnu a nepustim :-D, proste lvice :-D
Reagovat
Mayo
Vamos Byk.
Reagovat
peggy
Rafo,zitra bojuj a ukaz Svuj super tenis.
Reagovat
kada.tom
Super - Venca s Jackem ve finále, už to chtělo nějaký lepší výsledek, poslední dobou to byla docela bída, je třeba před TM nabrat formu :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Takže Rafa potešil a teraz už len vyhrať tú slivku od Gigina..

Vamos Davido!..
Reagovat
gigin
Ja už jsem doma nahlásil, že po neděli budou na oběd bryndzové halušky.
Reagovat
smazaný uživatel
To je v poriadku, kľudne si ich možete urobiť :)..Ja si na to aj pripijem..
Reagovat
Fandina
Forehand, gigin ... super glosování, moc se bavím a směju. Jen tak dál.
Reagovat
tito
Dnes se mi jeho hra docela líbila, čekal jsem to horší a byl mile překvapen.
Reagovat
smazaný uživatel
Miestami to bolo stále zakríknuté, hlavne za stavu 5:2 v druhom hral opat na istotu, no následne pri servise si to uhral sám a zvládol to, hoci jednému BB sa nevyhol..
Reagovat
Kozoroh
Žádné takové, tak jako vždy bude Idemo! :-P
Reagovat
smazaný uživatel
Kludne..Doležité, aby Feru uhral set :)...Asi má šancu len v tom prvom.
Reagovat
rod_laver
Dej si pozor, gigin má svou slivovici, kterou si škudlí, a pak tu, kterou dostane, a tu daruje/rozlívá.. Kdo ví, kterou by ti dal. Nicméně mi rozléval na snídani darovanou a taky nebyla špatná :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tvl, no dík za tip :)..Dám si pozor..Gigin bude musieť poslať dve, aby som poznal rozdiel :))
Reagovat
smazaný uživatel
Aký to rozdiel dokáže spraviť vo výsledku to ten zlepšený servis, že áno...Ak by Rafa získal percento priamych bodov z podania z dnešného zápasu, tak by mohlo byť všetko inak..
Reagovat
mahycek
Jak vypadá los na Šanghaj? Teď jsem přijel.
Reagovat
Cico93
http://www.evysledky.com/pavuk/QuuS43Ik/2sU6Qthk/#draw

Novak - David
Andy - Tom

Rafa - Stan
Kei - Roger
Reagovat
Kytka
No jen jestli se Tom do toho čtvrtfinále prokouše. V osmifinále by mohl narazit na neoblíbeného Gilese Simona. A Rafa ve druhém kole může narazit na Ivo Karloviče.
Reagovat
kada.tom
Paráda :-)
Finále by bylo, pokud se v něm potká s Novakem, tak má v Pekingu splněno a bude moci jen překvapit, pokud si tam zahraje s Ferrerem, tak to by mohl být pěkně vyrovnaný souboj :-)

Kařdopádně finále dobré :-))
Reagovat
anajka
A ja až doteraz na to pozerám, ako na priamy prenos.
Reagovat
smazaný uživatel
:-)
Reagovat
peggy
NE,prece jsi to zvladl Rafo a promil smulu,verila jsem Ti.Rafa,Rafa,Rafa.
Reagovat
George_Renel
Nudný, slabý až nevábný tenis od obou borců. Nechápu to. Umí přece mnohem více.
Reagovat
smazaný uživatel
nevábny, ale pre Rafu s úspešným koncom. To omnoho viac ukáže zajtra. :-) ak pánboh dá, ;-)
Reagovat
Roger_Federer
Vetsinou se do zadnych prognos nepoustim, vim ze stat se muze cokoliv.
Ale pokud postoupi Nole, na tomto povrchu a turnaji, neni sance.
Rafa na neho ted tenisove straci strasne moc.
Reagovat
smazaný uživatel
viem, viem, nádej však zomiera posledná ;)
Reagovat
tito
Bylo by to velké překvapení. Ale co. Pořád je tenis o udržení brejku či štěstí ve zkrácené hře. Takže pokud mu Nole nedá dva kanáry, tak se může stát cokoliv.
Reagovat
smazaný uživatel
To azda nie! 2 kanáry?
Reagovat
tito
Neboj, nedá :-)
Reagovat
tito
Ale. 3 dosavadní soupeři Novaka uhráli dohromady 5 gemů v prvním a 4 ve druhém setu :-)
Reagovat
smazaný uživatel
tak, tak, videla som všetky jeho duely a vyzerá veľmi suverénne.
Reagovat
Roger_Federer
No, nebylo by vubec od vrci, kdyby se Nadal do pristi sezony trochu vzchopil a vzpomel si, jak se hraje tenis, protoze jinak se stane, ze dalsi dva roky budou jako pres kopirak..
Reagovat
smazaný uživatel
Jojo, byla by to nuda jako ted. Je nacase zamichat kartami :-) a navysit pocet GS ;-) a zacit nejlepe uz na AO.
Dobre, dobre, vim no.....:-D
Reagovat
Roger_Federer
Souhladim, strasne spatne semi.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist