Nadala vyhraná bitva s Tsitsipasem a zisk druhého bodu nezachránil. Do semifinále jde Zverev

15. 11. 2019, 17:00
Aktuality 341
TURNAJ MISTRŮ - Rafael Nadal nevyhraje Turnaj mistrů ani letos. Dnes sice znovu předvedl srdce bojovníka a také druhý druhý bod si připsal po bezmála tříhodinové bitvě, jenže ani vítězství nad Stefanosem Tsitsipasem, kterému nenabídl jediný brejkbol, mu nezaručilo postup do semifinále. O to ho večer připravil Němec Alexander Zverev, který zvládl klíčový souboj s Rusem Daniilem Medveděvem a dál má šanci obhájit loňský triumf.
Rafael Nadal (© AFP)

Rafael Nadal v týdnu před Turnajem mistrů místo důkladného ladění formy léčil zranění břišního svalu a v Londýně na to ve svém úvodním zápase doplatil, když po nejistém výkonu prohrál hladce ve dvou setech s Alexanderem Zverevem.

V dalších dvou zápasech už ovšem dokázal přepnout na mnohem vyšší level, prodat pověst velkého bojovníka a vybojovat dvě vítězství. Poté, co ve středu udolal Daniila Medveděva, přestože za stavu 1-5 ve třetím setu čelil mečbolu, dnes po takřka tříhodinové bitvě udolal 6-7 6-4 7-5 Řeka Stefanose Tsitsipase.

Debutant na Masters Tsitsipas měl jistý postup ze skupiny Andreho Agassiho již před zápasem s Nadalem a v prvním setu hrál výtečně. Sadu rozhodl v tie-breaku, v kterém mu Španěl pomohl chybou a setbol Řek proměnil esem.

Nadalova enormní snaha ale slavila úspěch ve zbytku utkání. Třiatřicetiletý Španěl nečelil za celý zápas brejkbolu a sám si postupně připravoval příležitosti při Tsitsipasově servisu. V druhém setu uspěl v deváté hře a v rozhodující sadě v jedenácté poté, co při brejkbolu donutil soupeře k voleji do autu. Duel pak dopodával.



Jenže ani dvě vydřené výhry nakonec Nadalovi nestačili k postupu do semifinále. Naději měl do poslední chvíle, ale večer mu ji sebral Alexander Zverev. Německý obhájce titulu porazil 6-4 7-6 Rusa Daniila Medveděva a vyluštil postupovou tajenku, kterou při rovnosti bodů tří hráčů rozhodoval lepší poměr vyhraných setů.

První skončil Tsitsipas (5-2), druhý Zverev (4-2) a třetí Nadal (4-4). Čtvrtý se umístil bez jediné výhry Medveděv. 

Tsitsipas v sobotním semifinále vyzve šestinásobného šampiona Švýcara Rogera Federera (h2h 1-3), Zverev se utká s Rakušanem Dominicem Thiemem (h2h 2-5).

V semifinále letos budou chyběl první i druhý hráč světa. Ze skupiny Björna Borga se totiž nedostal Srb Novak Djokovič, což Nadalovi stačilo k ukončení roku v čele žebříčku. Po dnešní výhře za to dostal pohár.

"Je to pro mě velká čest a chtěl bych především z celého srdce poděkovat fanouškům z celého světa za podporu. Ve 33 letech jsem si nemyslel, že tuhle trofej ještě nikdy dostanu," prohlásil třiatřicetiletý Španěl, jenž hrál na Turnaji mistrů podeváté a počtvrté ztroskotal už ve skupině. Jeho maximem jsou finále z let 2010 a 2013.

"Nevím, jestli se uvidíme v sobotu v utkání s Rogerem, což by bylo skvělé, ale dnes jsem dělal, co jsem mohl. Pokud to nevyjde, tak se na vás těším příští rok," řekl Nadal předtím, než ho vyřadila výhra Zvereva nad Medveděvem.



Zverev začal večerní duel, který trval jen 78 minut, prolomením Medveděvova servisu a nikdo netušil, že to bude jediná ztráta podání. Němec měl úspěšnost po prvním servisu 88 procent, z čehož těžil a nečelil ani jednomu brejkbolu.

Druhou šanci vzít servis finalistovi US Open Medveděvovi, který sice měl skvělou druhou půlku sezony, ale na Turnaji mistrů třikrát prohrál, měl v deváté hře druhé sady, ale Rus trefil eso. Zverev tak rozhodl až v tie-breaku.

V rámci sobotního programu se na kurtu rozloučí s kariérou Tomáš Berdych, ATP ocení i loni skončivšího Radka Štěpánka a Španěla Davida Ferrera.

• TURNAJ MISTRŮ 2019 •
Velká Británie / Londýn, tv. povrch/ hala, 9.000.000 dolarů
páteční výsledky (15. 11. 2019)
• Dvouhra - skupina Andreho Agassiho •
Nadal (1-Šp.) - Tsitsipas (6-Řek.) 6-7(4) 6-4 7-5
A. Zverev (7-Něm.) - Medveděv (4-Rus.) 6-4 7-6(4)
tabulka skupin
• Čtyřhra - skupina Maxe Mirného •
Cabal/Farah (1-Kol.) - Krawietz/Mies (3-Něm.) 7-6(7) 6-2
Herbert/Mahut (7-Fr.) - Rojer/Tecau (6-Niz./Rum.) 6-3 7-6(4)
tabulka skupin
• Semifinálový program - sobota 16. listopadu •
13:00 Klaasen/Venus (5-JAR/N. Zél.) - Cabal/Farah (1-Kol.)
15:00 Tsitsipas (6-Řec.) - Federer (3-Švýc.)
19:00 Herbert/Mahut (7-Fr.) - Kubot/Melo (2-Pol./Braz.)
21:00 Thiem (5-Rak.) - A. Zverev (7-Něm.)
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

341
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
peggy
Tento turnaj je divné rozlosovan a Rafa pri momentální formě by s dedouskem zametl,věřím,že alespoň Zverev jej rozmeta,sic jej nemam ráda.
Reagovat
panzer.dragon
rafa může tak maximálně jít zametat kurt na malorce, number one jak vyšitá :-)
Reagovat
smazaný uživatel
No.1 s 2 GS neblázni..

Taky Bazilej ci Dubaj, to ma vacsi cveng :)
Reagovat
Jan
Big 3 je poprvé rozprášena.
Reagovat
Krisboy
... snad definitivně.
Reagovat
paddy
https://www.youtube.com/watch?v=ljtD3QNSXYE

v základní skupině připadá v průměru 1,5 výhry na každého hráče
Big3 má průměr 1,666, stále lepší :)
https://www.youtube.com/watch?v=R76rT0fSv2E
Reagovat
paddy
Průměr zbylých 5 hráčů je 1,4
Reagovat
Roger_Federer
Měl Rafa velkou šanci vyhrát.
Reagovat
Pe3k
Ani ne. Federer, Djokovic, Zverev jsou pro něj insta prohry a ostatní porazil jen tak, tak, byly to spíše prohry...
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, posledny match uz hral velmi dobre, kazdym zapasom isiel hore..

Bolo 5 hracov s pomerom 2:1 W/L, styria postúpili dalej. Rafovi sa stali osudne dva prehrané TB a nestastne zhody okolnosti ostatných vysledkov..Snad si vykonnost s Tsitsipasom donesie aj do buducej halovej sezóny.
Reagovat
stopan
nadal mohol byt rad, ze vobec mal aku taku sancu postupit do semifinale este v piatok vdaka kolapsu medvedeva, inac by uz bolo vsetko jasne v stredu.
Reagovat
Roger_Federer
Oto nejde, Forehend má pravdu, Nadalovi hra vždy graduje semifinále, finále, po vypadnutí Djokovice, by ty mladé si myslím měl šanci umlatit. u
Reagovat
Frantz
Klasika - miliarda velkohubých sebevědomých výkřiků od fanatických elegošů znamená jediné - prohra labilního aroganta z mečbolů :DD
Reagovat
spaniel
Porad postoupil. Na rozdil od pocitacove jednicky.
Reagovat
smazaný uživatel
Tož, jednotka je vzdy počítačová.

Vy FFF máte jednotku, a výsledky sú len nadrámec :)
Reagovat
spaniel
Jsem rad ze to chapes :)
Jen kolega Frantisek by mohl mit aspon tolik chochmesu, aby vedel kdy rypat. Ono to tak nejak neni ono, kdyz jeho kun opet selhal.
Reagovat
Frantz
a kolikrát že to letos arogant selhal na GS??? Jo 4x...ještě že jich není 10 ročně, co?? :DDD
Reagovat
Roger_Federer
A co je v 38 letech selhání na Granslemech?
Zkus jednou napsat něco reálného, popis nám tenis, ty saso.
Reagovat
Frantz
lol jak se furt oháníte tím číslen 38!...však ať nehraje, když už na to nemá, nikdo ho nenutí :D
Reagovat
Roger_Federer
Vždyt ty už nato taky nemáš, meleš, trolis tady furt dokola, roky stejné bláboly, nehledě na rok a nějakou objektivitu výkonu.
Když nato nemáš, nepiš.:)
Reagovat
Nola
naopak, mne sa zda, ze su skor opatrni, rozdielovym faktorom je pseudofanda Kamiloss, toho ale nejde brat vazne
Reagovat
Roger_Federer
Se tu brečí? , vsak systém turnaje je roky daný, je aspoň trochu jiný než ko klasický systém.
Roger si to vyhrál sám, Djokovice si to posral sám, Rafa si štěstí vybral v US, teď šlo proti němu, Federera by stejně tady nedal.
Reagovat
Frantz
pýcha předchází pád, elegoune
Reagovat
Roger_Federer
Dej mi číslo na maminku, ja ji zavolám, vysvětlím ji jak vychovavaji spoluobčané se sníženou inteligenci. ????:)
Reagovat
brixner
Du neska ráno vod Větví s čerstvejma rohlíkama pro mě a kilem hovězího pro Čendu a ha - po ulici de sousedka, kterou sem už dlouho...no, asi víte, co myslim! No, já bleskově změnil směr, todle už mam souzený - vidim sousedku a hnedky měnim směry, to víte, kdo votálí, tak...Doběh sem jí a po roztomilým "BAF VOLE!" jí sice vypad z ruky mobil, ale přežil to bez újmy, páč Huaweje se ve zpracování dost polepšily a hned sem spustil tu svojí šablonu - jak sem rád, že jí zas vidim a že má moc hezkou bundičku a pěkně voní a vlásky má jako Amálka a knírek pod nosem hezky vytrhanej a starostlivě sem se zeptal, jestli má doma něco rozbitýho, že bych jako přišel, co přišel - přímo přilít, páč sem zrovínka doma doleštil svuj vercajk a ten je připravenej pomoct v nesnázích, ať už de vo kuchyň, vobejvák nebo koupelnu, i všechny ty síkovky, hasáky, šperháky, šroubováky, šrouby a matice a česání a těsnění a silikóny a barvylaky a vrtačky a sbíječky a flexy, co běžně používam, mam pokaždý v pořádku a připravený! Víte, co mi řekla? Prej "Hele, dej si vodchod, neska budu koukat na Mástrs a ty bys do toho jen kecal ty svoje blince!" No, neni blbá? Fakt mě to dost nasralo, vodsunout mě kvúli ňákýmu pinkání pálkama...Tendle tenis je fakt vodporná činnost! :-)
Reagovat
a.magerova
Reagovat
brixner
Zdar teta! No, tys nám tady ale chyběla! ;-)
Reagovat
a.magerova
Jak chyběla?!
Jsem vždy tam, kde je v akci Roger.
A vždy na straně obětí mlsných chlípníků.... :-P
_________________________________________________________

P.S. Když hraje Roger, tak nemám chuť ani na čokoládový dort s čerstvým ovocem, natož na chlapa... takže sousedku chápu... ;-)

https://ms1.ostium.cz/instance/web-recepty/jTg7byfN/h389w574t.jpg
Reagovat
Lina
Mňam. Dortík jako předkrm a Roger jako hlavní chod. :)
Takový sympatický dortík je lepší než mít nervy předem. Navíc cukry jsou u něho někdy potřeba. ;) Doufejme, že dnes nebudou potřeba.
Reagovat
bIbec
:-)
Reagovat
blixa
A tys jí nevysvětlil, že když jí budeš klátit zatímco ona bude zírat, jak GOAT vítězí, že to bude hned dvojnásobný orgasmus ??? ;-) :D
Reagovat
a.magerova
TO jde proti sobě nikoli spolu... chlapci chlapci... ještě toho tolik nevíte... :-P
Reagovat
blixa
Noooo ... moje marxleninská praxe mi říká, že to proti sobě vůbec jít nemusí ;-) Nebyl to sice tenis ale jiný sport ale byl to zážitek ... :D :D
Reagovat
a.magerova
Opravdu i pro ni?!
Nebo jen pro Tebe a ona řekla, aby měla klid: "Joo, super."

:-)))
Reagovat
blixa
No pro mě normálka, ale pro ni ... hmmm ... to se nedalo nahrát :D :D
Reagovat
a.magerova
https://youtu.be/wQu4ZrfJPZQ?t=134
Reagovat
blixa
Tak něco takového by mě v životě nenapadlo ! :D :D
Reagovat
a.magerova
Navíc... když to nebyl tenis, tak to nebyl ani Roger... a TO je úúúúplně jiná dimenze.... nesrovnatelná s čímkoli... ;-)
Reagovat
brixner
No, vysvětloval sem jí to, co to šlo, i tu mojí bouli sem jí nechal vošmakat, jakože by bylo při sobotě dobrý todle nějako pořešit. Ale vona moc dobře ví, že když je v zornym úhlu GOAT, tak jen chroupu brambůrky, drobim na zem, típam jeden vajgl za druhym a řvu u toho jako pitomej, samosebou se zaťatou pěstičkou směrem k soupeři a je se mnou h0vno. Takže to pojala jako prevenci a já musel uznat, že zase taková blbka to není, no :-) Má mě prokouknutýho jako igelit:-)
Reagovat
brixner
Holt zkusim zažebrat jinde, seznam v mobilu je dlouhej. Jen co najdu brejle :-))
Reagovat
paddy
Dnes začíná vrcholit turnaj, takže...
https://www.youtube.com/watch?v=3rmJTxiptjg
Reagovat
steve79
Dnes je Roger favorit, ale Stefanos bude tezky souper. Radeji nebudu tipovat.
Reagovat
Krisboy
Já to vidím jasně: Roger udolá v těžké bitvě Stefanose a zítra vrátí porážku ze skupiny Dominicovi.
Reagovat
Krisboy
Ale ještě existuje jedna možnost - totiž, že to dopadně úplně jinak :D
Reagovat
peggy
Nerozumí klíči pro losování,ale myslím,že to není dobře.Je špatně čekat zda někdo vyhraje neb prohraje.V těchto zápasech může jít i o peníze.Nadala je mne líto,jeden zápas prohrat a je konec.Dedousek to má stejné a postupuje,to je nesprávné.
Reagovat
Krisboy
Nerozumí klíči? Kdo? Ty? Z toho si nic nedělej, ty nerozumíš ničemu. Jsi jenom stará blbá závistivá kráva. Užij si semifinále - zápasy těch nejlepších ze základních skupin. Buď ráda, že Trafo do semifinále nepostoupilo, ten výprask od Dědouška bys nerozdejchala.
Reagovat
annah
:-))))
Reagovat
smazaný uživatel
:-)))))
Reagovat
paddy
Prokázalo se, že systém skupin, kdy druhé zápasy spolu odehrají poražení z prvních zápasů, také nevyřeší problém dohrávek, ve kterých o nic nejde. Důkazem toho je, že 3 ze 4 posledních zápasů se hrálo z povinnosti. Thiem, Tsitsipas ani Medveděv nehráli na krev a výsledkově se to projevilo.

Pro Big3 (hlavní favorité) to nebyl úspěšný turnaj ani, co se týče předvedené hry. Pouze Federer postoupil do SF a zbylý dva nebyli ve své kůži. Prokázalo se, že bylo oprávněné nezařazovat ?budoucí světovou jedničku? Medveděva mezi favority (0-3 W/L a 1-6 sety). Nikdo nehrál nadstandard ve všech 3 zápasech, což bylo ovlivněno i dohrávkami z povinnosti.

Je jasné, že na tomto povrchu bude základním klíčem k titulu výborný servis bez výkyvů.
Reagovat
paddy
Nejlepší hráči základních skupin: Tsitsipas, Thiem, Federer

Nejzábavnější zápas: Tsitsipas - Medveděv (miniaturní highlights)
https://www.youtube.com/watch?v=5cjCC4wLd4g&feature=youtu.be&t=308

Nesledovanější zápas: Federer - Djokovič

Zápas s nejméně překvapivým výsledkem: Zverev - Medveděv

Žumpa turnaje: londýnské publikum
https://www.youtube.com/watch?v=vzBgFgCJSoM

Nejužitečnější info: asijské sázkovky a TP za správně vypsané SF dvojice před zahájením pátečních zápasů

Nejlepší postřeh: paddy za upozornění na vadu postupového klíče u pátečních zápasů (Nadal bez možnosti postupu)

Nejzamilovanější pár: Gael & Elina a Forehand & Kamilos88

Největší nemehlo: Becker za nechycení míčku při odskoku do hlediště

Na závěr reakce fanoušků na vypadnutí jejich favorita, příp. hráče, kterému nepřejí:
https://www.youtube.com/watch?v=3LibXkYGUbo

a rada pro ty, kteří během turnaje prožijí zklamání, přehnanou euforii nebo obojí:
https://www.youtube.com/watch?v=5OaaNIyBOVM
Reagovat
smazaný uživatel
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Nejšťastnější tiper.

Kamilos88 a 4k do banku za necelý týden.
Reagovat
smazaný uživatel
Btw furt tam mám výhru Feda od minulého týdne.

ANO, snad bude lip
Reagovat
tito
Taky mu to přeji. Ještě 2 dny budu trochu FFF. Poté se vše vrátí do starých kolejí :-)
Reagovat
FerrariF50
Já ty zápasy viděl a nepřišly mě odehraný jako z povinnosti teda. Však tam jde vždycky o body do žebříčku, o peníze, o prestiž, o ego, o sebedůvěru a tak dále. Nevim no, akorát zápas Thiem jsem neviděl, ten soudit nemůžu, ale jinak mi to rozhodně odevzdaný nepřišlo a třeba druhý set mohl Medveděv klidně vyhrát a pak se už mohlo dít cokoli.
Reagovat
smazaný uživatel
Tsitsipas hral 3 hodiny a odvracal BB ako na beziacom pase, paddy ten zapas 100% nevidel.
Reagovat
FerrariF50
jj souhlasím.
Reagovat
ttopi
Z posledních 4 zápasů byl "o nic" pouze jeden. Máš v tom zmatek. Navíc jde o body, peníze a taky prestyž vzhledem k velikosti turnaje.
Reagovat
Mayo
Finále chcem Thiem vs Federer. Pretože mi prídu zaujímavejší ako Zverev/Tsitsipas
Reagovat
smazaný uživatel
Dědo jde pro titul
Reagovat
FerrariF50
Já nevim no, ... ještě 2 hodně těžké zápasy má před sebou. Je favoritem, ale nepředbíhal bych, protože jak víš moc dobře sám, nevyplácí se to :) Prohrát sice určitě nejde, ale jistý to rozhodně nemá. Ale taky doufám až skoro věřím :)
Reagovat
spaniel
Uz mu jich par uteklo mezi prsty, kdyz se mu to otevrelo. Nic neni jiste, pri spatnem vykonu ho muze porazit jak Zverev, tak Thiem.
Reagovat
FerrariF50
Je to tak, ani Roger nevyhraje, pokud podá špatný výkon, nebo se po prvním vyhraném setu uchlácholí a bude mít výpadek a třetí domrví. Snad podá soustředěné výkony a nedopustí to tentokrát.
Reagovat
smazaný uživatel
Vím.

Jenom jsem reagoval Mayo stylem :)
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, ze SF Thiem vs Zverev bude skvělý zapas.

Co se tyče zápasu Rodzi vs. Tsitsipas, tak tam necekam zázraky. Stefan dneska prohrál po třech hodinách úplně zbytečný zapas a Rodzi je ve vyrivce od včerejška.
Reagovat
Dobry-den
Světová jednička, dvojka a čtyřka končí ve skupině.

Z top čtyřky tak pouze nejlepší tenista všech dob potvrdil své žebříčkové postavení a navzdory důchodovému věku postupuje do semifinále...
Reagovat
lavamancer
a já doufám, že mladé pušky ještě jednou vyučí... možná naposledy.
Reagovat
smazaný uživatel
Si robis dobry den?..:)
Reagovat
smazaný uživatel
Davis cup.

Vie niekto, ako sa to bude hrat?..

Jednotka s jednotkou, dvojka s dvojkou, alebo sa to moze kombinovat?..

Kolko tenistov bude v jednom tíme?..Nemusi trebars Nadal do nejakeho zápasu zasiahnut, ked nebude treba?..

Kolko b. dostanu vitazi?

Dakujem
Reagovat
ipko
formát turnaja=Piquého chorá hlava
Reagovat
smazaný uživatel
Gratulace vitezum, cest porazenym.
Reagovat
brixner
Rafa je opravdu bojovník!
Ale tutil přeju Rogerovi, no komu jinému, žáno !
Reagovat
lavamancer
Rafa je neskutečný zvíře. Tu šanci proti labilnímu Medveděvovi chytil za pačesy ukázkově. Dnes taky bojoval neskutečně. Nicméně turnaj by dle mého názoru nevyhrál. Masters mu není souzeno, je to vyvážení Paříže. Ale jednička mu náleží letos právem.
Reagovat
turista
Právem? To rozporuji.
Reagovat
Denis92
Skoda..Fedal bol blizko. Velmi som chcel ten zapas vidiet a myslim si, ze Rafa by bol zajtra pre Rogera lahsi super ako Tsitsipas.
Reagovat
smazaný uživatel
Vzhladom na dnes videné, ani náhodou.

Nedozvieme sa to, ale áno. Federer by bol nepatrný favorit, ale nevsádzal by som na neho :)
Reagovat
MarcelPersch
Myslím, že na tomhle povrchu by to bohužel bylo jasné. Zvlášť pokud by servíroval jako včera.
Reagovat
smazaný uživatel
Ak by to bolo jasne, dufam ze by si na to podal aspon 5 miestnu sumu, aby si na tom slušne zarobil.

Ja by som sa tomu zápasu radsej vyhol :)
Reagovat
MarcelPersch
5 místnou sumu bych fakt nedal, ale nějakou slušnou částku ano. Nejspíš bych na tom něco vydělal, a pokud ne, radost nad Rafovou výhrou by smutek z prohraných peněz hravě přebila jako vždy.
Reagovat
stopan
no problem je v tom, ze federer v takom sportovom veku, ze jeden den dokaze hrat ako boh a v druhom sa vyhadzat, na nadala by si urcite veril, ale akoby to dopadlo mozno len predpokladat
Reagovat
Denis92
Podla mna na tomto rychlom povrchu ho skor vystriela agresivnejsi Tsitsipas ako by ho ubranil Nadal, ked si vcera Djokovic ani neskrtol. Na druhu stranu, taky vykon asi nezopakuje. Ak hej, tak to tam musi vyhrat cele :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal dnes nahanal Tsitsipasa, nie Tsitsipas Nadala.

Povrch je ale velmi rýchly a v 3/4 zápasoch je vidiet TB.

Cize, vitaz je nejasny, komu sa podari vyhrat skratena hra je okamzite vo vyhode.
Reagovat
FerrariF50
Ono těžko říct, ... Nadal hrál dobře a mentálně byl hodně silný, ale Roger by byl favorit, o tom žádná.
Reagovat
RF46
Zapas bez emoci (bez Tomase, bez mobilu). Medved je sympatak, budu mu fandit. Obcas to prolozi nejakym uderem ala Monfils:)
Reagovat
raduz
Tipuji finále Federer vs Zverev...
Reagovat
Berny
pocitam dobre, ze pokud se nestane scenar Djokovic vyhraje AO a rafa vypadne ve před finále, tak by Rafa mel byt č.1 až cca do W/montrealu ?
Reagovat
turista
I kdybyste se uvamosovali tak na tituly to letos skončilo: Djokovič 5 kousků a Nadal 4 kousky. OK.
Reagovat
MarcelPersch
To je taky jediná statistika, ve které na tom bude Novak v této sezóně lépe :D
Jdi se vybrečet.
Reagovat
turista
Není třeba brečet. Djoki se nemá za co stydět. Sezóna byla výborná. A těch pár porážek? To k tomu patří. Idemo Novak!
Reagovat
turista
Djokovič klidně může uspět na Sun Double a na antukových tisícovkách. Pokud se mu to podaří tak Rafu sundá dolů dřív.
Reagovat
MarcelPersch
To už je pravděpodobnější, že nevyhraje Australian Open než to, že bude dominovat na antuce, kde těch adeptů na tituly je víc.
Reagovat
turista
Nemusí dominovat. Stačí získat důležité tituly a body. Desátý titul Noleho z antukových Masters by byl super.
Reagovat
MarcelPersch
To asi dá přístí rok si myslím, ale taky obhajuje nemálo bodů na antuce.
Reagovat
turista
Souhlas.
Sezóna 2017 byla 6:2 pro Rafu na tituly a 2018 5:4 taky pro Rafu ve srovnání s Djokerem. To ale byl Nadal neotřesitelná světová jednička. To uznávají i Djokofans. Letos mu pomohla ta Kanada a US Open, které mu prostě sedí. Čtyři tituly z US Open to je důkaz univerzálnosti antukového krále jako hrom. Čekáme, že ještě vyhraje domácí finále DC pro Španělsko. To je skoro povinnost.
Reagovat
stopan
univerzalnosti?? to by som nepovedal, skor posledne dve tituly boli o nahode a skvelom zrebe az do finale, kde prakticky nestretol hraca poriadnych kvalit.
Reagovat
MarcelPersch
Jen takového nezdárka Medvedeva, který byl prokazatelně v létě nejlepším hráčem na světě :D
Reagovat
spaniel
Lol, Marcelku, ty zase perlis. Prvni GS finale v zivote...
Reagovat
Nola
chod do haja, teraz sledujeme TM, buducu sezonu snad nebudem riesit....
Reagovat
Herbert_Hoover
Novak klidně může být světová jednička deset let v kuse, stejně jako třeba Dzumhur :)
Reagovat
panzer.dragon
nestraš, nějaký turnaje tam do montrealu snad jsou :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Rozdiel 800b

Visí tam IW+Miami, 2000b k máni pre oboch.

Nehovoriac o tom, ze aj Nadal obhajuje z Melbourne 1200.

Ja si myslim, ze Nadalove body su tentoraz velmi dobre rozlozene, skoro az strategicky. Ale ruku do ohna za to, ze bude prvy v marci by som uz nedal. Je to velmi otvorene.
Reagovat
turista
AO, Acapulco, Indian Wells Rafa vyhrát může. Miami ne. Tam mu to nesedí a nebude sedět.
Reagovat
smazaný uživatel
Stereotypy.
Reagovat
MarcelPersch
Byl tam mnohokrát ve finále, určitě tam má větší šanci než na WTF, navíc ty nové kurty si ještě ani moc nevyzkoušel.
Reagovat
Krisboy
A je to. Tak dobrou.
Reagovat
raduz
Chtěl jsem vidět zápas Federera s Nadalem v hale.Federer by to měl podle mě jednodušší nežli se Zverevem.Unavený Nadal na povrchu,který evidentně rád nemá?.Zůstalo tedy u přání.Djokovič bohužel z kola ven,věčná škoda té šestky,moc jsem mu to přál.Nyní přeji sedmičku Federererovi?..
Reagovat
MarcelPersch
Jenomže hraje s Tsitsipasem.
Reagovat
annah
Zvereva může potkat vzápětí, pokud Řeka zdolá....
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to nevydalo, nemozeme mat vsetko. Na Daniila sa nehnevám, uplne na grobiana to neodflákol. Stále je v mojich ociach sympaticky chlapec. Prehrou bude zrejme nasadenou 5kou na AO, a sám si to v QF odskáče.

Rafa mal smolu, ze prehral oba TB na turnaji a ze oba zápasy Tsitsipasa skoncili v dvoch setoch, cim sa dostal do stavu, ze sa musel spoliehat na druhých. Na druhu stranu, mali sme stastie v zápase Federera s Djokovicom, ktory ho 4r neporazil a vyslo to práve včera. A to treba urcite ocenit. Takze, vsetko v poriadku. Tento vysledok by som pred turnajom určite bral, miestami som mal o Nadalovu jednotku serióznu starost. Ked mozeme zit bez Fedal zápasu na USO, tak to zvládneme aj v Londýne v roku 2019..

Gratulácia semifinalistom, moje preferencie ma samozrejme Thiem. Snad to zajtra zvládne.
Reagovat
MarcelPersch
Zvereva by měl snad dát :) navíc bude narozdíl od něj čerstvý
Reagovat
smazaný uživatel
Neviem kolko trval zápas Zvereva, ale za stavu 6:4, 5:5 bola na časomiery presne hodina :)
Reagovat
MarcelPersch
Nicméně ho to stálo jistě i nějaké psychické síly, přece jen si nemohl být jistý, jestli dneska nevypadne a žebříčkově se nepropadne.
Reagovat
Nola
Sasha vyborne, asi semi Fedex vs s Artagnan, Sasha vs Dom, finale Fedex vs Sasha a vitaz Fedex, za mna spravodlive, contrats Fedex, nema ta kto porazit, som rada za Sashu, Medved chod do haja......
Reagovat
ipko
Rogerovi so Stefanom verím, ale predsa posledné dva roky tu vypadol v semifinále, preto treba byť ostražitý
Reagovat
annah
Já se teda obávám, že ať už Zverev, anebo Thiem budou nad jeho síly, vlna se přehoupne zase dolů a jeden z nich ho smete. Tsitsiho by dát mohl. Naděje, že bude posedmé držet nad hlavou pohár, trvá, ale jsem spíš pesimista.
Už postup do semifinále je ale skvělá věc na "starého pána". :-)
Reagovat
annah
Rusák out!!! Velmi velké potěšení na mé straně!!! :-)))))
Reagovat
Nola
aj za mna, prajem Fedexovi a velmi, za mna hra najlepsi tenis, aj ked prehral s Domom, ale nehral ani v tom zapase vobec spatne
Reagovat
aape
Ten "rusák" má jméno jako všichni ostatní tenisté
Reagovat
Nola
ma, ale, co predvadzal s tym zdvihnutym prostrednikom v zapase s Rafom, na to sa nechyta ani Nole pri svojich vylevoch, ked mu tecu nervy....
Reagovat
aape
Tak je svým způsobem rapl,
Ale rozhodně ani v tenisu ten největší
Reagovat
tito
Medvedev je pro mne velký sympaťák. A pankáč. Jeho neortodoxní reakce se mi v minulosti velmi líbily. Nechápu takovýto výjev, když ho porazil genetický Rus, který vypadá jako moskevský taxikář.
Reagovat
smazaný uživatel
Suhlasim. Trochu taky ceskoslovensky komplex z Rusov, nosilo sa to za Golonku, dnes ho pokladam uz len za prežitok, ale ešte, ako vidiet, stále je možné, ojedinele sa s ním stretnut.

Daniil, dnes tam trochu chýbala emócia, trpezlivost a starost o vysledok, ale je to prirodzené. Tiez mi je z nejakého dovodu sympatický a aj napriek 0:3 s Nadalom pokladám jeho tenis pre Nadala za omnoooho nebezpečnejší, nez napriklad Tsitsipasov.
Reagovat
tito
Dnes mi vadil výsledek více vůči Daniilovi, než vůči Rafovi. Doufám, že se polepší :-)
Reagovat
Nola
pri pozitivnej H2H rastu sympatie do nebeskych vysin, mne je napr. velmi sympaticky Dominic, take zlaticko, aj ked mi vyradil Noleho.....
Reagovat
tito
:-)
Reagovat
tito
Ne, zcela vážně. 1. Thiem 2. Shapovalov + Medvedev 3. narcis + moskevský taxikář
Reagovat
tito
2,5 Kokkinakis 35 Kyrgios
Reagovat
Nola
ano, tych dvoch mam velmi rada, Medved mi nevadi, ale nefandim mu, na rozdiel od tejto dvojky, su mi svojim prejavom velmi sympaticki, ziadne excesy, take zlaticka
Reagovat
annah
Mně je Medvěd mimořádně nesympatický.
Moskevské taxikáře jsem nikdy neviděla a je mi úplně jedno, jak Zverev vypadá a jakou má genetiku.
Reagovat
turista
Byl jsem v SSSR měsíc v roce 1983 tak vím jak vypadají. Úplně normálně. Jezdili hlavně Volhama GAZ 24.
Reagovat
tito
:-)))))))))
Reagovat
tito
36 let. Fakt ? :-) Není možné tě nemít rád....přes všechny ty nesmysly...
Reagovat
ipko
takže Tsitsipas s Rogerom
Reagovat
FerrariF50
Já bych radši Nadala, přál jsem si Fedal, to jsou vždycky prostě nabitý matche.
Reagovat
ipko
tak Stefana porazil dosť jednoducho v Bazileji, snáď niečo podobné bude aj zajtra, ale jeden z dvojice Zverev-Thiem do finále bude ešte ťažší súper
Reagovat
MarcelPersch
I tak, Rafa nakonec slušný výkon, v semifinále by měl minimální šanci, takhle aspoň může doléčit bolístky přes Davis Cupem.
Reagovat
com
Nadal breci
Reagovat
smazaný uživatel
Nemá proč
Reagovat
MarcelPersch
Federer by měl, Tsitsipas je pro něj víc nepříjemný soupeř na tomhle povrchu než by býval Nadal.
Reagovat
smazaný uživatel
Po těch těch setech s Nadalem? A ještě prohraných.

Nevím
Reagovat
Roger_Federer
Pokud Federer zopakuje výkon ze zápasu z Novákem, bude tsisipas rád za 4 gemy, ale moc tomu nevěřím, že podruhé zahraje tak dobře.
Reagovat
Nola
annah sa k tebe isto prida, ved nestresuj, Fedex si to postrazi
Reagovat
Nola
myslim ten Tsi, ktory prehral s nim v Basileji a dostal od Noleho nalozene v Parizi : D, ved FH tvrdil, ze je v hale Stefanos jalovy.....
Reagovat
smazaný uživatel
Mal stastie na slabo hrajuceho Medvedeva v prvom zápase. Ak by sa poradie zápasov vymenilo, kludne mohli byt postupujuci Medvedev s Nadalom. Tsitsipasa prisiel k prvemu miestu ako slepe kura k zrnu.
Reagovat
Nola
ano, konecne priznaj, ze Rafa mal stastie na skupinu, vitazi vs priemerni hraci v hale, ak by bol Rafa v skupine s Fedexom a Domom, a NOle na opacnej strane, Rafa mozno uz davno bali kufre, Medved sice vyhral v hale, ale ty si sam nedavno poznamenal pri Tsitsim, ze koho tam vlastne porazil, koho porazil Medved v hale?
Reagovat
smazaný uživatel
Predsudky.

Faktom je, ze najlahsi ucastnik bol Matteo, na tom sa asi zhodneme.

Stastie na skupinu, kde mas miesto Mattea obhajcu Zvereva?.Hm, asi nie :)

Aby si sa zajtra necudovala pri finále Zverev Tsitsipas, ty stastie na skupinu :)
Reagovat
ipko
a čo keď bude Thiem-Federer? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak sa ukáze za Fed skupina mala kvalitnejsich semifinalistov.

Nadal ale konci s dvoma vyhrami a osudny mu bol prvy zápas s najnizsie postaveným clenom skupiny. Ktory nebol Berretini ale obhajca Zverev. Ponekud ostry start na turnaji, kde Nadal roky nehral.

Skupina je tak tazká, jak tazký je najslabsi clen skupiny, matteo bol do poctu, skoda Del Potra.
Reagovat
Nola
ten Matteo sa poskladal iba v uvodnom zapase, hral semi vo Viedni, som z teba mimo, tri vyrovnane sety s Domom, ktoreho divaci neskutocne podporovali, Matteo nie je ziadny loser, verim, ze to nakoniec pocitis na vlastnej kozi, ak z neho robis hraca do poctu, hral prvy krat TM
Reagovat
smazaný uživatel
Bol jednoznacne najslabsim ucastnikom a posledny zápas s Thiemom je bezpredmetný.

Karhaš ma, ze ho odpisujem. Kdezto ty si s noblesou odpisala celu skupinu 4hracov so slovami, ze Nadal mal stastie na skupinu, bez toho, ze by si vlastne vedela vysledky semifinále. To sa neda hodnotit an slovami, ze po boji je kazdy generál; lebo ty si uz generál este pred bojom :)

Mozno, ze práve ten prvy zápas s Berretinim by Nadalovi pomohol. Djokovic ho mal, stacilo vyhrat 1/2 zápasov, Nadalovi nepomohli ani dva. Takze orodovat teraz za "tazsiu skupinu" je nevhodne, navyse je to cisto tvoja domnenka.
Reagovat
spaniel
Forehande, forehande. Turnaj v hale, ve skupine Roger a Novak je nejtezsi mozna skupina. A pak je uplne jedno kdo jsou ostatni v obou skupinach. Nadal mel pohodovou skupinu, nepostopil, protoze je v hale slaby jak caj. Celou karieru.
Reagovat
smazaný uživatel
Federer, Djokovic a?

Vzhladom k tomu, ze postupuju dvaja, tak sa na skupinu moze stazovat mozno Thiem, ale nie Djokovic, resp. Nola..

Djokovicova skupina mala jednoznacne lahsieho supera zo stvrtého kosa, cim sa automaticky stala trojclennou.

Ked mal Nadal tak pohodovu skupinu, tak to zajtra nemoze Federer prehrat :)..Nadal slaby ako caj, vyhral rovnako zapasov ako Geroj Federer so skalpom vitaza. A to tak na rozdiel od Federera 4 roky nehral..Tak sa moze Federer ukazat zajtra.
Reagovat
Mr.Pink
konecne nekdo, kdo napsal spravne slovo loser :)
Reagovat
Nola
Sasha jediny nebezpecny hrac v hale, aj to potvrdil, ale nehral az tak dobre, ako vlani, celu sezonu nehral dobre, ale hala mu sedi
Reagovat
smazaný uživatel
Isteze. Práve preto mal Sasa rovnaky pocet vyhier ako dalsi dvaja.

Medvedev urcite nebude mat halu ako slabinu. Jeho vysledky su zhodou nestastných okolností. Prehral 3/3 TB na turnaji, vyhrany zápas s Nadalom, atd. Jeho nula na konte vyhier je kuriozna.
Reagovat
smazaný uživatel
Teda jeden TB vyhral. Práve ten, ktory nemal :)
Reagovat
Nola
koho porazi v hale Medved a koho Tsitsipas? nehodnotim TM, ale tie turnaje, nie su az tak rozdielne. dnes mi z toho lepsie vychadza dArtagnan, ktory uz dnes mal proti sebe lepsieho Rafu ako Medved, ktory sa zlozil ako domcek z karat

pamataj si, ze kazda takato vyhra sa raz hracovi vrati, vratila sa Fedexovi, vratila sa vcera Nolemu, uhaluzeny zapas si na teba pocka, vo chvili, ked to najmenej ocakavas......
Reagovat
smazaný uživatel
Rafovi sa stastie a smola na TM tento rok vybalancovala.

Nemám pocit, ze by tu bol niekomu niečo dlžný. Nepostupit s dvoma vyhrami smola je, a vzdy bude. To je fakt. Celkovo sa 15x kvalifikoval a len 8-9krat nastupil. Historicke stastie tu teda zrovna tiez nema. A v kontexte kariéry mu má karma stále čo vracat. Caká sa :)

Vyhral zápas s 1:5, to je ale skor Medvedevove maslo na hlave, Rafovi sa nemá čo vracat.
Reagovat
Nola
ak by prehral s Medvedom, mozno by odstupil, resp. sebavedomie vs Tsiti by bolo niekde inde ako dnes, neries, uvidis, Fedex vyhral W vs Roddick 2009, kedy bol ten Rod ovela lepsim hracom, tento rok Nole haluzil, nemam problem to priznat, raz sa to kazdemu hracovi vrati, len sa modli, aby to prislo na nejakej M1000 a nie na GS
Reagovat
smazaný uživatel
Nolemu sa za W. nic nevrátilo. Proste prehral dva zapasy kde bol slabsim hracom.

Na revans za W. sa stále caká.
Reagovat
ipko
nazývať nula víťazstiev Medvedeva ako kuriozitu a zhodou nešťastných okolností je smiešne.. v zápasoch proti Tsitsipasovi a dnes proti Zverevovi nemal ani jeden BB! potom k tomu môžeme pripočítať zápas s Nadalom, ktorému daroval víťazstvo z 5:1 v rozhodujúcom sete.. paradoxne podľa mňa hral dnes Daniil najlepší zápas na turnaji.. napriek tomu mu patrí zaslúžene "posledné" miesto na celom TM aj za Berretinim..
Reagovat
smazaný uživatel
Nie je to smiesne, uz len v kontexte MB druheho zapasu a stavu 5:1.

Aj Tsitsipas aj Zverev vyhrali ten TB, ktory ak by vyhral Medvedev mohlo byt vsetko inak. Bola to vyrovnana skupina, bez outsidera, kde rozhodovali detaily.

Pri zápase Berretiniho s Medvedevom si kludne stav na Taliana, ja skusim Medvedeva :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tsitsipas dnes nemal tiez ziadny BB.

A s Medvedevom mal mozno 1-2.

Hovorim, rozhodli detaily.
Reagovat
ipko
Medvedevovi TM vôbec nevyšiel a na postupné by zrejmý nemal v tejto forme, nech je poradie zápasov akékoľvek.. vlastne prehral posledné 4 zápasy sezóny, keď rátame prehru so Chardym v Bercy.. vynechal Viedeň a možno to nemal robiť, akoby stratil víťaznú vlnu..
Reagovat
ipko
*na postup by nemal zrejme v tejto forme
Reagovat
RF46
Spis je rad. Usetri sily,da se dohromady, pres RF by nemel moc sanci.
Reagovat
ipko
tak dvojchyba :D
Reagovat
RF46
Ted by mel vypadnout AZ z kapsy mobil...
Reagovat
ipko
:D
Reagovat
ipko
centimetre hrajú pre Zvereva
Reagovat
MarcelPersch
Upřímně od Medvěda se tohle dalo čekat, on nemá zač bojovat.
Reagovat
MarcelPersch
Takovou blbost by normálně neudělal...
Reagovat
ipko
ťažko povedať, bolo to dosť tesne in
Reagovat
ipko
bude 3.set
Reagovat
MarcelPersch
ještě daleko k tomu
Reagovat
smazaný uživatel
Medved nehra takto agresivne bezne..

Evidentne sa s tým nepára, nemá tlak, skúša..Miestami to je vyslovene gambling, ale vychádza mu to.
Reagovat
MarcelPersch
V TB přestane bych si tak tipl, Zverev má dnes mnohem účinnější servis než Medvěd.
Reagovat
RF46
Hehe, takhle Medved rozvasni fanousky a pak si schvalne necha v TB vzit vsechny podani aby si "udobril" fanousky :)
Reagovat
RF46
.
Reagovat
MarcelPersch
To je jak nahrané, poslední svůj servis Medvěd prohraje a hotovo :D
Reagovat
MarcelPersch
Jinak Zverev 80% 1. servisů v kurtu.
Reagovat
MarcelPersch
Vzhledem k tomu, že se ani jeden na returnu nechytá, tak tipuju, že to dojde do TB, kde to pro sebe urve namotivovanější Zverev.
Reagovat
RF46
Hustej Medved!
Reagovat
RF46
Tesne pred MB tam vleti Tomas B. a zacne delat opicky.
Reagovat
Krisboy
Až zítra :)
Reagovat
Krisboy
Při Federerově MB vlítne na kurt, Rogera rozhodí, ten prohraje a Tomáš mu řekne: to máš za to, jak jsi mě těch 15 let ničil. Dlužíš mi tři grandslamy!
Reagovat
RF46
Predpokladam, ze bude kompletne nahej aby se dostal do TV :)
Reagovat
Krisboy
https://akns-images.eonline.com/eol_images/Entire_Site/2014523/rs_634x950-140623091756-634-body-issue-espn-TomasBerdych.ls.62314.jpg?fit=inside|900:auto&output-quality=90
Reagovat
RF46
:))))))
Reagovat
MarcelPersch
To tam spíš měl vlítnout Nadalovi dneska, ten ho ničil mnohem víc :D
Reagovat
Krisboy
To jistě, ale chystá se na to až zítra. Sakra, teď si uvědomuju, já už jsem Rafu odepsal a on zítra klidně ještě hrát může...tak si Tomáš bude moci vybrat, komu se pomstí.
Reagovat
MarcelPersch
Když vidím Medveda, moc v to nedoufám.
Reagovat
Krisboy
Asi proto jsem s Nadalem už nepočítal. Saša to nepustí.
Reagovat
MarcelPersch
Tak on Medvěd dost pomáhá, místo trpělivé hry, kterou ho porazil v Šanghaji do toho mlátí hlava nehlava, to není dobrý signál.
Reagovat
RF46
To by si 100pro vybral Rafu. Uplne nahy jen na vejcich bude mit nalepenou fotku Xisci a fanouskum ukaze gesto "pssst"
Reagovat
Krisboy
:D

A v životě už nebude moct jet na dovolenou do Španělska :D
Reagovat
RF46
Aspon by se zase chvili mluvilo o ceskych tenistech:)
Reagovat
annah
A ty mi dlužíš Olympidádu, odpoví Fedex.
Roger v tom roce 2004 vyhrál tři GS i Turnaj mistrů, byl ve formě celou sezonu - a zrovna na těch OH, které pak v singlu nikdy nevyhrál, ho nečekaně vymetl Berdych už v druhém kole.
Reagovat
RF46
Medved ma potencial aby se znej stal robo Djoker. Mice rozdeluje pekne a s raketou umi pekne svihnout, zadna silovina.
Reagovat
Nola
Medved nie ja ziadny Djoker, ten nikdy nestal na prijme pri divakoch na tribune
Reagovat
RF46
:) ja vim, ale to rozdelovani micu FH nebo BH ma podobny.
Reagovat
misoSK
Porovnávať Medvedeva s jeho naprosto neortodoxnou technikou s kýmkoľvek, je nezmysel :D
Reagovat
RF46
No technika je opravdu neortodoxni :)
Reagovat
smazaný uživatel
RF ma asi na mysli dlzku a uhly Medvedevových úderov..Techniku maju inu samozrejme.

Ale miestamu to posobi naozaj strojovo, ked sa Daniil dostane do ráže, v podstate nekazí, ma perfekntu dlzku a pohyb a z jeho rakety to leti kludne aj 10-20krat na rovnake miesto, podla potreby.
Reagovat
RF46
Ale Medved beha...ne, ze ne.
Reagovat
MarcelPersch
To je nuda, každý zápas, kde je Zverev, tak je neskutečně nudný, Medvedev se nedá říct, že by se nesnažil, ale úplně na krev samozřejmě nepůjde.
Reagovat
Ereinion
jo, Zverev je pro mě ještě nudnější než Djokovic...
Reagovat
smazaný uživatel
Hrá vlažne. Skúša nové veci, ide na siet castejsie, vyslo mu eso z druhého, obcas skusi zakončit. Urcite to nie je najtrpezlivejsi vykon..
Reagovat
Nola
omg, Sasha je nudny, ale Medved nie je, Sasha aspon neschytal kolaps pri podavani do zapasu, co sa mu vacsinou stava proti jeho rovesnikom, proti B3 nezlyhava.....
Reagovat
Berny
prosim ma nekdo odkaz na meda-zverev ? diky
Reagovat
Patik
http://live.harleyquinnwidget.live/streamvideo13/medvedev-vs-zverev-live-stream-5069198.html
Reagovat
Berny
prosim jeste jiny diky, tento nejede
Reagovat
tito
https://www.stream2watch.ws/event/medvedev-vs-zverev
Reagovat
Patik
nejde ? práve z neho pozerám..
Reagovat
Krisboy
Já taky, a běží to úplně perfektně. Celá obrazovka, bez reklam. Jednou za půl hodiny se to kousne, tak to znovu načtu a jede se dál.
Reagovat
RF46
http://www.sportlemon.net/tennis
Reagovat
Berny
tam jsou vsechny mozne tenisove zapasy ale ne medvedev :( nejaky jiny este ?
Reagovat
Krisboy
Samozřejmě, že tam je:

http://sportcategory.org/tennis/medvedev-daniil-zverev-alexander-fs9he2c
Reagovat
RF46
Ten carovej vypadal jak BB...pak ho zabrali :)
Reagovat
Krisboy
Mě připomínal spíš Miku Hakkinena :)
Reagovat
paddy
Čárový míček chytil, Becker předtím ne, a proto ho Novak propustil...
Reagovat
RF46
BB chytil spis slinu a forbes :)
Reagovat
Mantra
no je to asi dané, Zverev se dokáže postavit těm svým souputníkům, ale na větší hráče... no nevím
Reagovat
Olympiada
mas prosim te adresu....diky moc
Reagovat
smazaný uživatel
Skus jokerstream, pripadne sport365. Ale link neposlem, sledujem len tv.
Reagovat
Fandina
https://live-stream365.com/onlineplayer.php?stream_id=980318
Reagovat
ipko
Rafa si pozerá zápas v pohodlí hotela, preistotu pobalený a kúpenou letenkou :)
Reagovat
Mantra
letenky nekupuje
Reagovat
ipko
:O
Reagovat
paddy
Vypadá to, že o ruský duel, tedy poslední zápas základních skupin, je velký zájem. Zbývají poslední volná místa a lidé na poslední chvíli dobíhají do haly a svolávají své kamarády a známé...
https://www.youtube.com/watch?v=VWZq1GeDFeY

Ať vyhraje ten lepší
Reagovat
a.magerova
Reagovat
paddy
Že jsi to ty, tak klidně můžeme koukat společně ;-)
https://www.youtube.com/watch?v=ZmSNHFuA4po
Reagovat
a.magerova
No konečně Tě TO napadlo... ;-)
Reagovat
Olympiada
Díky
Reagovat
safi1313
Kurzy jsou vyrovnaný 2:1 na Medvídka vs 1.8:1 na Sašu... Saša hraje o bytí a nebytí. mědvedovi je to šumák a riskovat zranění nebude aby se tam přetrhnul na tom kurtu.. Podlé mýho by Saša měl být jistota ne?
Reagovat
Krisboy
Kdyby to byla jistota, tak sázkové kanceláře dneska zkrachujou.
Nicméně taky věřím spíš Sašovi.
Reagovat
safi1313
třeba vědí něco co mi ne :D Rafa si koupil výhru Medděda :D
Reagovat
smazaný uživatel
Vypisat kurzy 1.9 vs. 1.9 na zapas, kde ma len jeden motiváciu postupu je podla mna somarina.

Zverev by mal mat tak 1.6
Reagovat
Ereinion
pořád je ve hře 200 bodů a prachy...každopádně Medvěd bude velká neznámá
Reagovat
safi1313
Právě sem to otevřel a čekal sem kurz na Sašu tak 1,5 no..
Reagovat
smazaný uživatel
Skoda, ze v poslednom zápase to nie je o tom, ze by si Medvedev vyberal medzi postupujúcimi, kde by okrem Nadala figuroval aj Tsitsipas.

To by tam Daniil vypustil dušu, len aby bullshit Russian nepostupil.
Reagovat
RF46
Ja myslim, ze Medved prohraje. Ne, ze by to udelal schvalne ale ze na to mit nebude. Je myslim uz z formy tenhle rok.
Reagovat
Nola
priprav sa radsej na presne opacny vysledok, Sasha nema tak prepracovanu obranu ako Medved, Sasha dnes hra o svoju buducnost, ak si prestane verit na hracov, ktorych porazal bez problemov /Medved a Stefanos/ a dokaze porazit iba starcov z B3, ked hraju tuzku, tak dnes mozno nedostane sancu, Medved neodide bez porazky, tomu ver.....
Reagovat
RF46
Uvidime..ja mu moc neverim, mne prijde bez energie.
Reagovat
Nola
Sashovi som zacala fandit, ked ho tu vsetci hajtovali, dovolil si porazit 2 nesmrtelnych, dokonca vo finale aj na TM, ja mu zial dnes neverim, aj ked mu prajem aby to zlomil konecne....
Reagovat
Patik
podľa mňa jeden z nich má dnes väčšiu motiváciu..
Reagovat
turista
Ve středu se Medvěd ukázal jako babrák tak ať jako babrák odjede.
Reagovat
smazaný uživatel
Sakkariste ma formu tento turnaj. Uderova jistota tam je. Ale Kaja ji snad zastavi a da finale. Pojdme Kaja. Drz serve hlavne. *1:1
Reagovat
aape
z Rafaela se tu stává velkej haluzář,
jen aby se nám neprohaluzil až do finále..
Reagovat
turista
Když ti mladí ho až na ojedinělé vyjímky nedokážou skácet když je potřeba ho skácet. Je jako kočka, která má 9 životů.
Reagovat
smazaný uživatel
Pliskova udrzela prvni game serve se Sakkari, dobry vstup do zapasu 1:0*. Jedeme Kaja!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Prave na O2 Tenis zapas Pliskove se Sakkari z letosniho Internazionali BNL d'Italia. Jdu sledovat. Gogo Kaja, musis vyhrat.
Reagovat
smazaný uživatel
Tsitsipasinka bude do roku 2024 svetova jednicka a vyhraje Australian Open.
Reagovat
Alien
Cože?
Reagovat
smazaný uživatel
Pisu jasne
Reagovat
smazaný uživatel
Do 2024, urcite ano.

To bude mat Nadal 38, Federer 43..
Reagovat
FerrariF50
Taky si myslím, že do roku 2024 to je docela pravděpodobný. To teda moc nezamachroval :-D
Reagovat
paddy
Daniil večer rozhodne o složení semifinálových dvojic

Uvidíme, pro jaký scénář se rozhodne. Nejdramatičtější je varianta, kdy Medveděv bude podávat na vítězství za stavu 5:1 na gemy, bude mít MB, ale utkání nedotáhne do vítězného konce stejně jako ve středu. Jediným rozdílem by bylo, že budou s Nadalem zažívat opačné pocity. H2H na turnaji by tak upravil na 1:1.
Jak řekl klasik: "Vsetci do jedného. Vsetko je v poriadku, vesmir je v klude."

Pro neinformovaného diváka doplníme, že večer se hraje ruské derby Medveděv - Zverev. Pouze Zverev má šanci postoupit a musí vyhrát. Zverev je mírný outsider v kurzu 2.
Reagovat
baggik
Kurz 2 na Zvereva? Proc by mel Medved pomahat vy vite komu?
Reagovat
com
Voldemortovi :D
Reagovat
Mantra
OT - Sasha Bajin v jiné roli (skoro) https://www.youtube.com/watch?v=Fum3g86zUPc
Reagovat
Denis92
Fedal je velmi blizko, ale naozaj neviem, co vecer cakat od Medvedeva.

Ci pojde naplno a bude chciet "pomoct" zrovna Nadalovi. Na druhej strane, moze hrat uvolnene a prave preto by mohol vyhrat
Reagovat
Nola
Fedal asi bude, je nejak statisticky mozne, ze sa postavia proti sebe v semi?
Reagovat
smazaný uživatel
Zajtra alebo nikdy.

Doslova.
Reagovat
Mayo
Nejako nenachádzam dôvod prečo by mal Medvedev bojovať a pomáhať Rafovi :D Zverev 2-0
Reagovat
sysel
ze by pro castku za vitezstvi, neni uplne mala
Reagovat
smazaný uživatel
Ach jó. Sportu zdar!!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Za to, jelikoz je to dpc Turnaj Mistru, bude plna hala, posledni zapas skupin, za svoji cest a hlavne za sve jmeno?
Reagovat
smazaný uživatel
Prostě ho tennis baví. Proto.
Reagovat
smazaný uživatel
Bavi, a tim padem chce wonovat.
Reagovat
Mantra
počítám s vítězstvím Mdedvídka - ono dobro taky sere ve velkém :-D
Reagovat
smazaný uživatel
+1 já též
Reagovat
turista
Obecně čert se.e vždycky na větší hromadu. Smetánka si přeje Fedal duel tak to asi tak dopadne. Nezvaný host byl včera vypakován, takže tzv.krém z řad tenisových příznivců bude mít podívanou.
Reagovat
spaniel
Delas jak kdyby se o vysledku hlasovalo.
Reagovat
Krisboy
Válec. Tsitsi to pěkně pos..l. Tři hodiny se honit úplně zbytečně, aby ho to zítra nemrzelo.
Reagovat
smazaný uživatel
Zbytečně určitě né.
Reagovat
Krisboy
Když už prohrál, měl prohrát rychleji :)
Reagovat
sysel
Tak vubec bych se nedivil, kdyby se Meda nastval a poslal Rafu diky sve porazce DOMU !!! staci to nechat soukmenovci a je vymalovano
Reagovat
Stan_Borowitz
To by byla extra sviňárna, obzvlášť když vezmeme v potaz, že si to posraI úplně sám...
Reagovat
sysel
souhlas, ale vyloucit se to neda, MLADI VPRED !!
Reagovat
Nola
nie prvy krat by sme boli svedkami, ze vyhra hrac, ktory mal byt davno vyradeny z turnaja, aj Fedex to dokazal neraz, Novak detto, vcera Rafa.....casom si tieto stasticka vyberu svoju dan......
Reagovat
smazaný uživatel
Wow, klobouček. Rafa sa lúči ako ozajstná svetová jednotka. Som za tento glanc posledného zápasu velmi rád, vykonom som nadšený.

Tri hodiny nepustit Tsitsipasa na BB, ba dokonca tusim ani na zhodu. Vsetká cest Stefanosovi, ze tak dlho odolával, ukázal obrovsku mentalnu stabilitu, to bez debaty oceňujem.

Na Rafovi si velmi cením, že sa neuspechom na BB 1/8 nenechal zdeptat, nie je to jednuduché a vyžaduje to obrovské skills, jak herné, tak psychické. História nam ukazala nejedenkrát, ako to dokaze s lepsim hracom zamavat a vo finále prehra...Bravó Rafa, fantasticka sezóna s perfektným vyvrcholením.

Teraz je to uz na Medvedevovi, dnes hra o potlesk/bučanie v Madride, uz o pár dni. Osud si to pripravil parádne.
Reagovat
acc
Rafa u me +
Reagovat
smazaný uživatel
No minimálne má + dalsiu vyhru s top10 hrácom mimo antuky. Cím sa s poctom 5, dostáva na prvé miesto :)
Reagovat
acc
Souhlasim a verim, ze to Tsitsi neodflak..zapas sem nevidel.
Reagovat
Stan_Borowitz
No, jestli Rafa po tom odvráceném mečbolu od Medveděva nakonec celý turnaj vyhraje a získá konečně i titul z WTF, tak to bude pecka (neboli jazykem teenagerů "WTF!").

Ironií osudu mu ale ještě jednou musí pomoct Medveděv...
Reagovat
smazaný uživatel
Tie najvacsie legendy píšu najoriginálnejšie príbehy.

Vyhra na TM po takomto zápase a odvrátenom MB za stavu 1:5 by bola nepichybne štýlová a unikátna, asi este viac ako vyhrat prve RG, na ktorom sa úcastnis. Ok, to RG je stále viac cool, ale aj toto ma svoje čaro.
Reagovat
Marduch
Uz jsem ti chtel davat kour, nastesti tou posledni vetou ses zachranil:)
Reagovat
turista
Smetánka se dočkala SF Federer-Nadal.
Reagovat
Hypertac
Vamos Rafa!
Reagovat
turista
Nadalománie je zase tady.
Reagovat
Mayo
Ale Medvedev nevyhrá, neverím tomu.
Reagovat
Nola
ty zaklinas aj Medveda? zatial ti to vychadza, dnes sa Medved skoncentruje, neprehra posledny zapas, tak sa ukludni, ale kto vie.....Sashovi neverim....
Reagovat
Vlk-v-trave
Zverev ma o motivaci postarano:)
Reagovat
smazaný uživatel
Medveděv taky
Reagovat
Mayo
Wow ďalšia otočka. Ani jeden BB neponúkol. Klobúk dole pred Rafom.
Reagovat
Patik
a teraz Rafa ruženec do ruky a nejaké to chum jetzt pre Alexa.
Reagovat
Patik
teda v Rafovom prípade modliť sa aby prehral.
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa the GOAT! Djokovic i Roger se muzou jit zahrabat dRafa je nejlepsi tenista historie :)
Reagovat
Vlk-v-trave
:D)
Reagovat
turista
To je blbost.
Reagovat
smazaný uživatel
To teda neni :D
Reagovat
Nola
omg..... Nadal hral dnes skvostne, uz zaparkuj niekam medzi padlych hrdinov
Reagovat
smazaný uživatel
Presne
Reagovat
MarcelPersch
Ty tady tvrdíš každej den něco jinýho? Pokud vyhraje Zverev, bude on nejlepší tenista historie?
Reagovat
smazaný uživatel
Proc bych to rikal? Zverev nikdy nebude nejlepší tenista historie. V zadnem pripadne.
Reagovat
turista
To ale nelze vyloučit. Vždyť už vyhrál přes 10 turnajů z toho několik tisícovek a 1x TM.
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel
Ty jsi v ignoru uz od zacatku, bez se lecit :D
Reagovat
Krisboy
Máš ho v ignoru a přesto ho čteš? Myslím, že on není ten, kdo by se měl léčit.
Reagovat
smazaný uživatel
Ti to ukazuje, ze pise ignorovaci uzivatel. On na me taky reaguje :D :D
Reagovat
stopan
Skor najvacsi stastlivec v dejinach tenisu, to kolkoraz sa dokazal vyhrabat z pripravovanej zapasovej truhly. No dnes Tsitsipas uderovo jalovi, najma ten backhand ma co zlepsovat na nom, dnes s backhandom nic nevymyslel, iba prehadzoval a nabojal na nadalov forehandovy topspin.
Reagovat
smazaný uživatel
To neni stastlivec. Muze za to jeho hlava, psychika. Neotresitelne dve veci. Clovek muze byt stastlivec petkrat. Ale ne padesatkrat. Rafa Goat
Reagovat
stopan
no ked sa tolkoraz dostanes s pruseru a este ti k tomu pomoze casto vlastny super chybami a nasledne sa herne zosype tak je to stastie, inac sa to nazvat neda.
Reagovat
Nola
hlavne neprehanaj, lopticka je gulata a nikdy nevies ako sa to dokaze cele otocit, spomen si ako dopadli nahanaci za NO1 v roku 2016........ pokora je dolezita, Rafa nakoniec moze triumfovat.... TM je od roku 2016 prekliatym turnajom.... pre Fedexa nie, ani Novaka, ostatni padli.....
Reagovat
turista
Je to záludný turnaj.
Reagovat
spaniel
Mylísek mysli, ze to bylo finale.
Reagovat
smazaný uživatel
To prijde :D
Reagovat
spaniel
Jiste, kurz 1.05...
Reagovat
smazaný uživatel
Ironie k cemu? Neni dobra k nicemu. Ani ke spagetam.
Reagovat
rod_laver
Zdravim z Londyna, jsem tady na sf a finale. Videt alespon zitra v sf rafa vs roger, to by byl splneny sen :)
Reagovat
Nola
omg, ty a zijes?
Reagovat
smazaný uživatel
Mohlo by to dopadnut rovnako, ako spanielova ucast na US Open :)
Reagovat
turista
Už to stačí.
Reagovat
spaniel
To jest? Nevim na co narazis.
Reagovat
turista
No opakování letošního US Open už proboha ne. To už ať to celé vyhraje třeba Dominic Thiem nebo Saša Zverev.
Reagovat
smazaný uživatel
Celkovym vitazstvom Nadala.
Reagovat
FerrariF50
Já čekal, že vyhraje ve dvou, ... teď už si to vzít nenechá.
Reagovat
Mayo
Ten chalanisko zahadzuje jeden BB za druhým :/
Reagovat
Mayo
Tipnem si, že bude tajbrejk a v ňom bude Rafa zase ťahať za kratší koniec.
Reagovat
smazaný uživatel
Spickovy tenis v tretom sete. Som za Rafu rád, aj v hale sa dokáže dostať do ráže..
Reagovat
tito
Stává se z něj síťař. Taky mi dělá radost. Na to, že přijel ještě umazaný od dortu, hraje výborně :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Hrá výborne, nemam co vytknut. Ocenujem aj psychicky odolnost Stefanosa, lebo to su tazké stavy, xy-krát 30:30, breakbally. A stále je tu :)

Tak ak má prehrat, snad to bude aspon bez BB súpera. To by bola irónia osudu, symbolicky na záver sezóny.
Reagovat
smazaný uživatel
Tsitsipas nemal 2.5hod breakball a stále sa hra, neuveritelna haluz.
Reagovat
Stan_Borowitz
Djokovič neměl ve finále Wimbledonu breakball snad pět hodin a nakonec vyhrál. Aj taký je šport...
Reagovat
Vlk-v-trave
:)
Reagovat
paddy
:))
Reagovat
Krisboy
Nadal se nějak rozvamosovává.
Reagovat
smazaný uživatel
Vamosenky Rafa
Reagovat
smazaný uživatel
Jed Rafo. Ukaz kdo tu vladne.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist