Nadalovi se odveta proti Ferrerovi povedla, Djokovič zdolal Federera

5. 11. 2013, 17:13
Aktuality 266
Suverénní výhrou zahájil nejlepší tenista světa Rafael Nadal letošní Turnaj mistrů. Španělský tenista se pomstil svému krajanovi Davidu Ferrerovi za tři dny starou porážku z Paříže a vítězstvím 6-3 6-2 udělal velký krok za postupem do semifinále.
Rafael Nadal

Španěl David Ferrer měl před dnešním soubojem s krajanem Rafaelem Nadalem výrazně negativní bilanci pět výher a 20 porážek na okruhu ATP, ale mohlo ho hřát sobotní vítězství ve vzájemném duelu v semifinále Masters v Paříži. V Londýně se však tomuto výkonu nepřiblížil. Levoruký lídr žebříčku měl celý zápas ve své moci, jen v koncovce druhého setu polevil a za stavu 5-0 Ferrer odvrátil hrozbu "kanára".

"V Paříži hrál o dost líp než já, ale dneska jsem byl zase já lepší. Hrál jsem klidněji, než jindy. Myslím, že David dsnes neměl tolik šancí trefit snadno vítězné údery, jako před třemi dny. Pro mé sebevědomí je moc důležité začít tady po Paříži vítězně," prohlásil Nadal.

Proti Ferrerovi si dnes připsal celkem už 21. výhru, ale vůbec první v hale. "Nemáme čas na odpočinek, ale lidé v téhle areně mi dodávají spoustu energie," chválil sedmnáctitisícový dav diváků.

"Rafael hrál dobře. Já se celý zápas nedostal ke své hře, dělal jsem hodně chyb. Vůbec jsem se na kurtu necítil dobře. Pokud chci Rafu porazit, musím se více soustředit," řekl Ferrer.



Nadal, který Turnaj mistrů dosud nikdy nevyhrál, se dostal do čela skupiny A a pokud ve středu porazí i Stanislase Wawrinku, zakončí rok jako světová jednička. Tomáše Berdycha čeká duel poražených proti Davidu Ferrerovi ve středu od 21:00 SEČ, proti Nadalovi nastoupí v Londýně v pátek.

Ve večerní dvouhře se v londýnské O2 Areně z výhry radoval Novak Djokovič Srbský obhájce titulu si ve svém úvodním utkání po boji poradil v repríze loňského finále s Rogerem Federerem. kterého zdolal 6-4 6-7 6-2 a vyhrál tak třetí vzájemné střetnutí v řadě. Před třemi dny Švýcara porazil ve třech setech i v semifinále turnaje v Paříži.

"Tohle byl asi nejtěžší možný start, který mě na tomto turnaji mohl čekat. Pro nás oba jsou to vždy velmi těžké zápasy," řekl Djokovič.

Djokovič tak vyhrál už 18. utkání v řadě a minimálně do zítra si udržel teoretickou šanci na to, že rok zakončí jako světová jednička. Ve čtvrtek se Srb utká s Del Potrem a pokud vyhraje ve dvou setech, zajistí si postup do semifinále. Šestinásobného šampiona Federera čeká duel poražených s Francouzem Gasquetem.

Výsledky - Turnaj mistrů - dvouhra (tvrdý povrch, dotace 6 milionů dolarů):
Skupina A:
Nadal (1-Šp.) - Ferrer (3-Šp.) 6-3 6-2
Skupina B:
Djokovič (2-Srb.) - Federer (6-Švýc.) 6-4 6-7 6-2
pva, TenisPortal.cz, ČTK, Luboš Zabloudil

Komentáře

266
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
Pe3k
Případ pro psychiatra. Nedokáže uhrát set proti žalostně hrajícímu Nadalovi. Viděl jsem jen druhý set, ale byla to tragédie. Nadal nebyl schopen zaútočit, ale na super labilního Wawrinku to stačilo. Zatím je tento turnaj mistrů kvalitou tenisu nejhorší co jsem viděl.
Reagovat
Rafaeoli25
Žalostně hrajícímu? Víš vůbec, co znamená žalostně hrající?..ale ty to víš dobře, jen za každou cenu provokuješ jako vždy :-(
Reagovat
Pe3k
Já vůbec neprovokuju. Píšu prostě pravdu. Viděl jsem 1 set a Nadal hrál tragicky. Jaký byl jeho pomě nevynucených chyb vs winerů?
Reagovat
Rafaeoli25
Já neříkám, že to byl nejlepší zápas roku, ale turnaje ano, Rafa měl skvělý začátky a konce obou setů, Stan hrál jeden z životních zápasů..samozřejmě že to z Rafovy strany mohlo být lepší to nepopírám, ale nechápu, jak to můžeš nazývat tragédií, ty takhle ale hodnotíš skoro každej jeho zápas, takže diskuse je asi zbytečná..
Reagovat
Sonja
"Stan hrál jeden z životních zápasů"
Si snídal vtipnou kaši, ne?:-D Stan předvedl několik krásných úderů (což u něj není nic výjimečného), ale dohromady to žádný životní výkon nebyl, ani náhodou.
Na druhou stranu byl 2x blízko životnímu úspěchu- vyhrát proti Nadalovi set:-P
Reagovat
Mayo
to je smiešne toto :D:D
Reagovat
kada.tom
Gratuluju Rafovi k výhře, k semifinále a také k tomu, že zakončí rok 2013 jako světová jednička :-)

Pevně doufám, že Stan porazí Ferrera a postoupí do SF z 2. místa, zasloužil by si to (víc jak Ferrer a bohužel kvůli Tomášově hře posledních týdnů i víc jak Tomáš). Samozřejmě dneska ale Tomášovi budu fandit, to je jasný :-)
Reagovat
Rafaeoli25
Jak bylo řečeno Vojtou Bidrmanem-zatím nejlepší zápas turnaje, paráda, jen tak dál :)
Reagovat
lexikon
Ale jak říkal, Nadal hraje hezký agresivní tenis jenom když mu teče do bot. Proč tak nehraje pořád?
Reagovat
Rafaeoli25
Na to ti odpovědět nedokážu, taky to nechápu..
Reagovat
smazaný uživatel
Po 9 mesiacoch, odkedy je Rafa na kurtoch dnes absolvoval tazký, velmi tazký porod..Nastastie to vyslo a narodila sa nám krásna koncoročná jednotka, gratulujem!..

Je to extrémne cenná trofej, pretoze sa udeluje iba raz za rok, navyse to Rafa dokázal bez startu na jednom GS, neviem ci bol niekedy niekto
podobný..Bravo..
Reagovat
Mayo
grats ku končoročnej jednotke a postupu do semifinále TM
Reagovat
lexikon
To je pravda. RESPEKT.
Reagovat
smazaný uživatel
Jimmymu Connorsovi se to povedlo asi pětkrát... Nicméně, je to vynikající úspěch, klobouk dolu před Nadalem.
Reagovat
smazaný uživatel
Stan potřebuje zvýšit psychickou odolnost a pak dokáže porazit Rafu i Djoka. Jednou bude minimálně ve světový pětce.
Reagovat
Mayo
vamooooooooos Rafa (:
Reagovat
Sonja
gratulace ke dvěma tajbrejkům.
Reagovat
Sonja
A k úderům, které byly kořením dnešního zápasu:-)
Škoda jen, že ta psychická odolnost není větší.
Reagovat
smazaný uživatel
To mam teda asi hodně opožděnej stream ...
Reagovat
Lina
Tohle Nadal asi nečekal, přijde mně trochu zaskočený?
Reagovat
smazaný uživatel
... by se Stan zasloužil. Hraje skvěle. Musím říct, že je pro mě možná největším překvapením tohoto roku. Ono to není tolik vidět, protože v tý špičce už není tak snadný se posouvat, ale když někdo nějakému jasnýmu favoritovi fakt zatápěl, byl to velmi často právě Vávra.
Reagovat
Sonja
No 1.set už je minulost...ale 1 set bych mu taky přála:-)
A máš pravdu, že Stan si zaslouží uznání...kdyby nebyl v průběhu sezony tak dobrý, nemohl by nastoupit na TM. Tady se pere statečně, ale holt Nadalovo kopce jsou pro jednoručáky smrt.
Reagovat
smazaný uživatel
:) Ups, jj, myslela 1 set :)
Reagovat
Nola
neodíď v druhom sete, tak ako sa ti to stáva po prehranom prvom, skús to, prosím
Reagovat
Mayo
verím , že si to prečíta
Reagovat
Vojtiik
Chudák Stan, to není možné, zase pod tlakem, zase tam škrábne ani neví jak a zas to tomu nadalovi spadne kopcem na zadní lajnu, to je neskutečné..
Reagovat
smazaný uživatel
Fuu...Moc som si prvý set teda neužil :)

Každopádne, Rafa bez prvého servisu, ale s prvým setom. Dobrá správa.
Reagovat
Mayo
to je ale aké smutné , že mu ešte ani jeden set nezobral...to som ešte nevidel také niečo asi
Reagovat
smazaný uživatel
Ty vole, z prdele klika zas. Stan ten set s ním fakt nevyhraje nikdy. Doufám ale, že aspoň porazí Davida a postoupí z 2. místa, na jeho tenis je radost pohledět.
Reagovat
Mayo
fantastická obrana chvalabohu, že to dal uff ..vamos !
Reagovat
Vojtaakk
Haluzák, jako vždy. btw. co to bylo ten poslední míč?!?!
Reagovat
smazaný uživatel
Podle mě uklouznul u té sítě.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to bych taky rad vedel. Zato co tam ted udelal na te siti Wawros se ani nedivim, ze tam rozflakl tu raketu...
Reagovat
Mayo
ale se-e ma...postrádam plochšie údery...však hentie topspiny mu každý jeden vráti och katastrofa ...
Reagovat
Sonja
Smiř se už s tím, komu fandíš. Jsi směšný.
Reagovat
Mayo
si ponížila
Reagovat
Sonja
hraje sympaticky...ale řekla bych, že to bude klasika- projetý TB a následně jasný 2.set (1:6, 2:6?)
Reagovat
Vojtaakk
Pojď STANE!!! Wáwra teď hraje parádní tenis!
Reagovat
smazaný uživatel
Nechapu ten postoj ATP, proc chce vsude pomale kurty. Jeste ze nejake spolecne turnaje s WTA je ignorujou a nechavaji si rychlejsi, Pak to dopada tak jako skoro ve vsech zapasech tady na TM. Skoro zadne winnery a fura nevynucenych chyb a hlavne vymeny o 30 uderech pouze cekajici na chybu soupere :-/
Reagovat
smazaný uživatel
To uz nechce hrat agresivni tenis jakej hral do Cincy? Uz se vratil zase ktomu behajicimu vraceni z let minulych :-/
Reagovat
smazaný uživatel
tak co, bude drama? :)
Reagovat
Lina
Myslela jsem si, že může Nadala porazit, ale už to až tak nevidím.
Reagovat
Pe3k
No vzhledem k tomu, že mu v 11 zápasech nebyl schopen vzít set, tak předpokládat, že by vyhrál je čiré sci-fi. Nadal prakticky chytl nejlehčí možnou skupinu jakou mohl-klasika.
Reagovat
Lina
Všechno je jednou poprvé a Wawrinka si dost věří, tak proč ne.
Reagovat
Pe3k
Proč ne? To se zeptej Stanislase. Asi mu Roger řekl, že Nadala porazit nemůže :D
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal se od porážky Davidem nabudil, ale Wawroš je jiná káva, mohl by to dnes prolomit. :)
Reagovat
Pe3k
Wawroš to má v hlavě. Nená psychiku na vyhrávání velkých zápasů...
Reagovat
Lina
Kamarádům se přece nemusí všechno věřit. :)))
Reagovat
Lina
a ještě dobré 1. podání.
Reagovat
Pe3k
Jo Jiang Jialiang porazil Waldnera ve finále MS, ale on si to vynahradil později...Btw. hlava mi nebere jak se JOW mohl v 16 letech dostat do finále ME když tam v té době byla tak velká konkurence...Jooo Waldner, Person to byli jiní hráči (jsou). Zkoušel jsem ty jejich potahy Donic Coppa i přímo ten Waldnerův Donic JOW, ale kam se hrabou na srivery, že? :D
Reagovat
Pe3k
Sory to patřilo níže...
Reagovat
pepin
Tak zatím nic moc, ale když jej trefili do spodní části tak hned ukázali Petru co tomu říká, chudák asi měla strach.
Reagovat
smazaný uživatel
Radek je z nich nejhorším hráčem, tak snad se to změní...
Reagovat
PetaM
Radek je sice tragický, ale hoši to zvládnou!! :) :)
Reagovat
smazaný uživatel
Paes se snad taky chytí :)
Reagovat
Lina
Radek by se měl taky chytit vzhledem k nadcházejímu se DC.
Reagovat
smazaný uživatel
http://sport.idnes.cz/djokovic-mluvil-o-dopingovem-systemu-d8u-/tenis.aspx?c=A131106_103812_tenis_ma
Reagovat
Fandina
škoda téhle prohry. Chtělo to víc náběhů na síť a větší kouzlení. Mně se to takhle hezky říká od obrazovky, ale zdálo se mi, že se příliš Roger soustředil na hru od základní čáry a to se mu vymstilo. Držím palce proti DelPovi. Rogere go go go!
Reagovat
pepin
Já jsem jej viděl po delší době, ale řekl bych, že mu hlavně chyběl servis, to dříve nebylo, aby jej měl takhle vachrlatý.
Reagovat
smazaný uživatel
A já zase Delpovi proti Féďovi :) Rogerovi to teď prostě nejde, je vidět, že to není on, ale zase bych z toho kdovíjaké drama nedělala :)
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím že hlavní problém u Federera je hlava , on sa navenek tváři strašně sebevědomě , jeho prolášení tomu odpovídajů , ale prostě si nevěří , v tom zápase ne že by nestíhal , ale dělá naprosto zbytečné chyby často v duležitých momentech , už to neni ten Federer který dřív věřil že si može na kurtu dělat co chce a taky dělal.
Reagovat
smazaný uživatel
Súhlasim set a pol hrá napr,dobre a potom sa totálne zosype odide mu servis začne byt pod tlakom je nervozny a celá jeho hra ide dolu vodou.
Reagovat
taffer
Já bych právě řekl, že dělá zbytečné chyby proto, že nestíhá. Ale to je asi v tomhle věku normální, ne?
Reagovat
smazaný uživatel
Tak samozřejmě ten pohyb už neni takový , spoustu míčku hraje už enom ruků , protože už tam neni nohama , ale dělá zbytečné chyby když má otevřený kurt nebo i u sítě , prostě dělá často zbytečné chyby , i když je u míčku včas.
Reagovat
smazaný uživatel
ano je to jedno s druhým,ale to že nie je schopný dopodavať set to ma asi v hlave nie?
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím si, že Federer má konec sezony velice dobrý, ale už těžko stačí na ty nejlepší hráče. Má pro ti ním šanci hlavně v hale a ještě ve Wimbledonu. Djokovic je momentálně nejlepší hráč, ale tento rok může skončit na prvním místě jen když Nadal už všechno prohraje. Nadal si to první místo za letošní neskutečné výsledky zaslouží. Začátkem roku pokud bude první ještě navýší svůj náskok, ale nevěřím, že bude schopen zopakovat tu letošní sezonu. Djokovič je fenomenální hráč a pokud bude zdravý a nesleví ze své výkonnosti bude těžko k poražení. To stejné Nadal hlavně na antuce a ještě hodně dobrý bude Murray a obrovský potenciál má Del Potro, ale musí být zdravý. Federer už může jen velice štastně vyhrát nějaký Grand Slam, jedině když budou tito nejlepší zranění a nebo budou totálně z formy, ale to nejspíš nehrozí.
Reagovat
jackiec
tak jistě že nadal příští rok rok spadne t prvního místa, protože 2 grandslamy, 5 masters atd. to je hodně přes 10000 bodů, a i kdyby vše obhájil tak prakticky bude pořád na tom bodově stejně po odečtení letošních turnajů
Reagovat
nitrotaj
To je možný, ale připisuje Austrálii a Wimbledon(tam už nevěřím, že potřetí za sebou vyletí komínem). Bude to boj.
Reagovat
Rafaeoli25
Je jisté, že spadne z prvního místa?..ale prosím tě, pokud by se mu povedlo vyhrát Austrálii, povede o 3-3 a půl tisíce bodů (podle výsledku na TM), pak bude Nole obhajovat Dubai a Monte Carlo, takže pokud Rafa přibližně zopakuje výsledky na antuce, bude mít až do srpna naprostý klid, navíc může získat ve Wimblu, takže první místo může klidně udržet celou příští sezonu, pokud zdraví dovolí. Jinak Nole loni na podzim a v zimě taky zářil, pak ale přišel útlum..
Reagovat
smazaný uživatel
Tak největší problém bude asi obhájit americké betony , tam si myslím ztratí dost bodů , ale to nažene v Melbourne nebo ve W , já myslím že to má dobře rozjeté, nekteré turnaje vynechal a na 2 GS neobhajuje nic takže by klidně na té jedničce mohl zůstat.
Reagovat
jackiec
nadal získá body maximálně za austrálii a wimblas, jinak je nikde nebude získávat, letos všechno vyhrál, takže je otázka času kdy poletí z prvního místa, djokovič taky po sezoně 11 za půl roku spadnul, a nadal teď to samé!za ty obhajoby nebude mít žádné body navíc...
jak to udrží celou sezónu tak před tebou smeknu klobouček, ale můj tip je že během sezóny nadal spadne z number 1
Reagovat
smazaný uživatel
Když si to zpočítaš tak Nadal može ZÍSKAT až 6000 bodů. Z 2 GS 4000 z Miami 1000 a z Halle a Basileje taky 1000.
Reagovat
jackiec
tomu přece sám nevěříš...že obhájí americké betony, vyhraje miami kde nikdy nevyhrál, z basileje se jako letos odhlásí protože už bude hotový a z halle se nejspíš odhlásí protože je hned po paříži...prostě během opustí číslo 1
Reagovat
jackiec
Halle je 250ka
Reagovat
smazaný uživatel
Já sem nenapsal že získa 6000 bodů , že tolik bodů može přičíst a minimálně ty 3000 tisíce přičte , netvrdím že na jedničce musí zůstat , ale nemyslím si že je jisté, že tam nezůstané
Reagovat
jackiec
já myslím že djoker získá víc bodů, smaže ten nadalův 3000bodový rozdíl a během roku ho předběhne.jasně každý má svůj názor, uvidíme co se stane příští sezonu
Reagovat
Rafaeoli25
Samozřejmě se může stát, že o první místo přijde, nicméně šance má slušný, jak říkám hodně napoví ta Austrálie, pokud jí Nole obhájí, pak se asi na první místo časem dostane, dřív jak v srpnu by to ale stejně nebylo..každopádně já Rafovi věřim, pokud mu budou kolena držet. Jinak kdo by v r.2004 věřil, že Roger No.1 obhájí třikrát v řadě? A stalo se, takže možný je všechno když zdraví slouží. No a na závěr, Rafa řekl, že mu stejně jde hlavně o tituly a že první place bere jako bonus, takže asi tak..
Reagovat
Mayo
myslím si, že Nadal nemá šancu obhájiť také množstvo to je šialené...a príde o jednotku ale rebríček mi je jedno...pokiaľ vyhrá zase nejaký 1 GS tak budem spokojný
Reagovat
Sonja
Ještě se hraje TM, ale Nadal a Novak obhajujou za celou sezonu plus minus stejné množství bodů.
Nole se samozřejmě v průběhu příštího roku může vrátit na post jedničky, ale neznamená to, že by ho udržel až do konce roku.
Reagovat
steve79
Roger včera celkem v pořádku, ale vždycky prospí začátek rozhodující setu. Stalo se mu to už 4x. V Basileji s Pospisilem a Del Potrem a ted dvakrát s Djokovičem. Tohle už není náhoda. Potom hned zratí servis a už je pod tlakem, že prostě musí a to se hraje hůř.
Reagovat
steve79
Každopádně dnešní tenis je o tom, že vyhrávají obranáři. Jedinej kdo ze špičky utoční je Federer, Del Potro a Berdych.
Reagovat
Pe3k
S tím už se prostě nedá nic dělat. Jediný Del Potro má šanci se s útočným tenisem prosadit i proti těm nejlepším. Roger už pomalu ztrácí dech, sice to pořád v sobě má, ale nedokáže to v ten pravý moment ukázat. Prostě je éra obranářů :(
Reagovat
Stan_Borowitz
Trochu mi to připomíná situaci ve stolním tenisu, když jsem ho jako kluk hrával závodně. Po éře útočné hry se najednou zničeho nic vynořili strojově dokonalí čínští obranáři, kteří prostě vrátili úplně všechno. Chvíli to byla zajímavá změna, ale když se pak už od semifinále velkých turnajů utkávali jen oni a hráli dlouhé, nudné zápasy, které se nedaly odlišit jeden od druhého, následoval odliv diváků a krize. Na základě toho se pak muselo změnit snad úplně všechno - váha míčků, tvrdost stolů, délka setů, barevné označení povrchů a omezení "trávy"...
Reagovat
smazaný uživatel
Ja si skor myslím, ze je éra Djokovica s Nadalom..Ked oni skoncia, na koho z mladých ukážeme a povieme, ze ide v ich slapajách?..Nikto ma nenapadá..
Reagovat
Stan_Borowitz
U Nadala nevím, jeho styl a provedení úderů jsou přece jen natolik atypické a charakteristické právě jen pro něj, že asi žádného přímého následovníka mít nebude. Ale troufám si říct, že Djokovičů a Murrayů (toho bych do budoucna nepodceňoval) vyrůstají dnes po světě v tenisových školách tisíce. Samozřejmě, že 999 z 1000 nebude zdaleka tak kvalitních, ale dříve nebo později se nějaký další objeví. Ale kolik dnes vyrůstá útočných hráčů?

Hezkou ukázkou toho vývoje směrem k obraně je podle mne třeba Dimitrov, který začínal stylem podobným Federerovi, a dnes hraje daleko více jako Djokovič.
Reagovat
Pe3k
No a ted jsou obranáři v pinpongu zase vyřízení. v top 10 je jeden a v top 50 jsou 3. Jediný větší úspěch za posledních 10 let pro obranáře je druhé místo na mistrovství světa 2003 v Paříži.

V tenise i pingpongu je asi těžké najít tu rovnováhu, aby ten daný sport nebyl výhodný jen pro obranáře nebo útočníky...

V minulosti se hrál servis sít a ted se hrajou nekonečné řežby od základní čáry...Časem se to zase obrátí, každopádně Federer je nejvšestranější tenista, protože je jako jediný schopen hrát na vrcholové úrovni oba styly hry :)
Reagovat
smazaný uživatel
Neřekl bych že čínští hráči byli kdy obranáři a pokud sleduješ ping pong ted , tak víš že dneska si obranáři ani neuserů ( s vyjmkou jednoho).
Reagovat
Pe3k
Jistě že byli. Kde se myslíš vzal pojem vysoká čínská obrana? v evropě? :D

Btw. sem rád, že je tu další fanda stolního tenisu...Komu ze současné špičky fandíš? A komu fandíš z evropanů?
Reagovat
smazaný uživatel
Ano byli dobří obránci , ale myslel sem to tak že to nikdy podle mě nebyli vyložení obranáři , no ted už to tak neni určitě. Ze špičky fandím Xu Xinovi a z Evropanů Ovtcharovovi.
Reagovat
Pe3k
Heh, tak to je dobré, já taky fandím X-menovi! Zrovna minulý týden vyhrál World cup! Konečně velký titul...Každopádně to má dost těžké, na backhandu má slabinu a Ma Long a Zhang Jike to dovedou dokonale využít. Navíc se ted dere nová mladá generace v čele se super silným 17 letým Fan Zhedongem (nebo jak se píše). Xu xinův forehandový topspin to je balzán pro oči :)

Ovtcharov od té doby co hraje čínskou ligu šel dost nahoru, žebříčkově i výkonostně. Je čerstvý mistr evropy ve dvouhře, ale myslím si, že Boll ve formě je pořád ještě o něco lepší. Každopádně tem Dimův styl se dnes už tak nevidí...
Reagovat
smazaný uživatel
Jo XX má velkou slabinu na BH , ale pořád tak nejak doufám že sa zlepší , nicméně jeho FH a práce nohou je neuvěřitelná .
Reagovat
Pe3k
Přesně tak. Jakože ten jeho reverzní penholdrový backhand není špatný, řekl bych, že druhý nejlepší po Wang Haovi, ale mezi tím jeho a tím od Wanga je velký rozdíl...Jeho hra je pro diváka opravdový skvost, tžeba oproti ma longovi, který jen stojí u stolu a co nejrychleji a nejsilněji zakončuje - je to sice efektivní, ale jeho styl se mi nelíbí.

Liu Goaling a spol. koukali na finále AO 2012 a po zápase říkal, že Xu Xin je jako Djokovic a Zhang Jike jako Nadal :D

Práce nohou je dost šílená u více hráčů např. u Ma Lina, ten už je sice na konci kariéry, ale co dokázal uběhat je neuvěřitelné a XX to možná ještě vylepšil...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak BH Wanga byl dlouho , vlastně do příchodu Zhanga nejlepší na světě , s ním se XX nemůže srovnávat , taky se mě nelíbí styl Ma Longa , pro dívaka je Xu Xin určitě nejaktraktivnější , Ma Linovi sem fandil do příchodu XX.
Čekal sem že sa XX dostane po World Cupu dostane na post jedničky , ale nestalo sa tak , zato Samsonov sa pořádně vyhůpl . PS : Já myslel že Ovtcharov hraje v současnoti Rusku ligu.
Reagovat
smazaný uživatel
Do debaty o stolnom tenise sa bohuzial zapojit nemozem.

Ale čo sa tenisu a budúcich generácii týka, sám som zvedavý, akým smerom sa náš oblúbený šport bude uberať..Nič nie je isté, snáď len to, že hráčov typu Samprasa, či Raftera už neuvidíme..Tenis prechádza tiež svojim vývojom, niekedy bol servis volej mainstreamom, postupom času prišla evolučná zmena do podoby nekompromisných baselinerov..Nekompromisných píšem preto, že keď si dnes pozriem zápas Agassiho, ktorého by som tu tiež schuti zaradil, pripadá mi to, akoby som videl spomalené zábery..A pritom to ani nie je tak dávno, čo behal na kurte..Možno aj vdaka modernejsím typom rakiet sa agresivita natolko zvysila, ze hráči proste nestíhajú chodiť na sieť..

Baseliner však nemusí byť automaticky obranár, Roger je síce útočný hráč, ale jeho hra je alebo bola založená hlavne od bezchybnej hry od základnej čiary..On sám svojim sposobom bol priekopník tohto štýlu..

Ako hovorím, uvidíme, čo prinesie budúcnosť, nechcem byť skeptický, ale na nového Nadala, Djokoviča, či Federera mozeme cakat dalsich 10rokov..Mozno az potom si zacneme uvedomovat aké šťastie sme vlastne v týchto rokoch mali...
Reagovat
Pe3k
No Ma long má pořád menší náskok no...Jsem sice velký fanda Xu Xina, ale podle mého si nezaslouží být světová jednička, protože s Ma Longem i Zhangem často prohrává a mladí mu taky dávají pořádně zahulit. Hlavně Yan An. Samsonov porazil Bolla na world cupu 4:0 což je celkem nečekané, ale ve finále na X-mana už neměl nárok...
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlasím s tím že to nejsů vyložení obranáři , spíš hráči kteří zakládají svou hru na bezchybné defensivě a schopnosti efektivně utočit.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, World cup sem sledoval a Boll mě zklamal , on je skvělý ale nemá tak silnou hlavu, tak XU už světová jednička byl , tak já si myslím že ti první 4 hráči sou všeci tak na stejné urovni , jenže Zhang na ty ne uplně největší turnaje celkem prdí a Wang už má taky svůj věk a nejezdí na každý podnik, jako XU a MA kteří, ale spolů často hrají čtyřhru.
Reagovat
Pe3k
Neočekávaný souhlas. Hráči typu Djokovic, Federer a Nadal se už určitě opakovat nebudou, natož, aby hráli spolu...Ale třeba v budoucnu přide ještě někdo lepší...
Reagovat
Pe3k
No Timo měl myslím nějaké trable ted nevím jestli zdravotní nebo jaké...Každopádně bude brzy otcem, ta jeho mulatka čeká malého timíka :D

Btw. viděl jsi přítelkyni Ovtcharova? Hlavně ta její fejsbuková stránka to je mazec, vypadá jak pornstar...
Reagovat
smazaný uživatel
FB nemám , ale viděl sem ji na letošním MS.
Reagovat
Pe3k
No vidíš, já taky FB nemám a ani jsem ho nikdy neměl, ale viděl jsem její profil na fejsu od přítelkyně...
Reagovat
smazaný uživatel
FB je podle mě absolutní zbytečnost , ale eště k tomu stolnímu tenisu a letošnímu MS , v SF XU -Zhang to bylo přesně jaks napsals , Zhang dokonale využival slabší BH XX a stačilo mu se tohoto taktického plánu držet , navíc zahrál opravdu skvělý zápas a bylo to 4:0.
Reagovat
Pe3k
No to byl teda zápas...To jsem byl fest naštvaný a psal jsem peprné komentáře na youtube na adresu Xu Xina :D

Zhang Jike to je taky případ...Podařilo se mu získat nejrychlejší Grand Slam v historii stolního tenisu, ale pokaždé měl ve finále Wang Haa, který mu sedí a nikdy se nemusel měřit s Ma Longem, který by ho s velkou pravděpodobností porazil, tak jako ho poráží téměř pokaždé...Oproti tomu Ma long, který už 5 let je nejlepším hráčemm světa nemůže vyhrát MS, protože ho vždycky porazí Wang Hao...Zhang Jikeho styl se mi vcelku líbí, připomíná mi Kong lighuje, ale je to neuvěřitelný lucker. V lize prohrává s každým druhým a na mistrovství světa všechny smete ...
Reagovat
Stan_Borowitz
Chlapci, já stolní tenis už sleduju jen okrajově, tj. když náhodou zapnu telku a něco zrovna dávají, ale váš zápal je nakažlivý :-)

Co se týče těch Číňanů, tak já myslel generaci Guo Yaohua, Jiang Jialianga, Liang Gelianga, ale to už je pradávná historie.

Jinak moc chválím (a sdílím) váš postoj k FB.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo , taky sem byl dost naštvaný :D , ten Wang to je případ :D 3 krát projet finále olympiády , to taky o nečem svědčí , ze Zhanga má komplex , (Nebo z Finále?) Ma Long sice viceméně dominuje turnajům , ale je mu to houby platné když na MS neni schopný postoupit do finále , Zhang :D on na tu ligu uplně sere , ale pak příde na náky GS a prostě ho vyhraje.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak z těch jmenovaných znám enom Jiang Jialianga , ale to už je opravdu dávno , mám takový pocit že s ním prohrál Waldner finále MS.
Reagovat
Pe3k
Největší sranda na to je, že hlavní trenér čínské repre Liu Goaliang žekl Zhang Jikemu jak mu bylo nějak 18-19 ty nikdy nevyhraješ velký titul! A borec pak vyhrál 4 v řadě :D

Btw. Liu Goalianga fuckt nemám rád, on sice byl špičkový hráč, získal taky Grand Slam, ale to jeho chování to je děs. Když dal facku Hao Shuaiovi, že mu zazvonil telefon a to nebylo na zápase nebo tak to bylo na oslavě narozenin...On jde totiž tomu režimu pěkně do noty. právě Zhang Jike je největší rebel...On při prvním mistrovství světa roztrhal čínský národní dres před všema trenérama a celou admiralitou :D To není žáden Novak Djokovic, aby trhal dres po zápase, navíc čínský s národní vlajkou, to tam muselo rozproudit emoce...

Taky mi hlava nebere, že i ti starši hráči co už něco dosáhli se musí ptát treneru jestli se můžou oženit...Nedejbože, když se někdo rozvede (Ma lin) tak to ho chcou přizabít...
Reagovat
Stan_Borowitz
Jj, v Dilií 1987, začátek zlaté švédské (potažmo evrospké) éry stolního tenisu. Jan-Ove Waldner, Jörgen Persson a další. Kdeže ty doby jsou...
Reagovat
Stan_Borowitz
Ty bláho, to je teda frajer, ten Zhang Jike. Za takový věci se tam normálně chodí ke zdi, ne?
Reagovat
Pe3k
Jo Jiang Jialiang porazil Waldnera ve finále MS, ale on si to vynahradil později...Btw. hlava mi nebere jak se JOW mohl v 16 letech dostat do finále ME když tam v té době byla tak velká konkurence...Jooo Waldner, Person to byli jiní hráči (jsou). Zkoušel jsem ty jejich potahy Donic Coppa i přímo ten Waldnerův Donic JOW, ale kam se hrabou na srivery, že? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jo , Zhang je známý rebel , tak komunistická Čína no , co chceš , to o Goaliangovi sem nevěděl , mě byl dycky sympatický :D , ale mám takový pocit že už neni šéftrenér čínského týmu , při letošním World cupu říkal komentátor jiné méno , asi myslel toho co tam tento rok byl , možná byl špatně informovaný . S tím ženěním si děláš srandu :D ? Nejlepší match letošního MS XU vs Kenta Matsudaira.
Reagovat
Stan_Borowitz
JOW byl a je asi zdaleka největší talent tohoto sportu, jaký kdy chodil po této planetě. Nenapadá mne žádný ekvivalent, ani v jiném sportu. ??, Lao Wa, neboli Starý Wa, i v Číně jej považují za legendu, a to je nejvyšší uznání, jakého se Evropanovi ve stolním tenisu může dostat.
Reagovat
Pe3k
No Liu to je uplný blázen, já ho nikdy rád neměl ani ten jeho styl. Je to fakt urputá, kam se na něj hrabe strýček Tony :D Kdo je ted šéftrenér to nevím, každý tam má několik trenérů...Každopádně ti starší co už vůbec můžou pomýšlet na svatbu musí žádat trenéry o svolení a to jsou v číně velké hvězdy a berou si filmové celebrity...

No zápas XX vs Kenta M. to byl masakr, to byly nervy. nechápu jak to ten japončík může sklápět takové topspiny, měl brutální formu...v japonsku ted vůbec roste generace mladých kteří by mohli čínany ohrozit asi hlavně Koki Niwa, sice má 50 kilo nebo mín, ale mezi mladými je v čele žebříčku.
Btw. škoda, že Korbel je už téměř v důchodu, ten jeho styl jsem miloval.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty jo s tím ženěním s mna dostal , Liu asi bude fakt horší než Toni :D
Jo Japonci majů dobrů generacu , ale Čína eště lepší , ti mladí čínani hraju oprvadu brutální styl uplně u stolu. ( Yan An , Fan Zhedong)
Reagovat
Pe3k
Tak v ping pongu určitě největší talent, druhý si bude Wang liqin. Každopádně v jiných sportech bych ekvivalent našel, Jordan, Woods a Federer :)

Waldi je nestárnoucí legenda, jak říkájí čínané ever green tree. Ještě furt hraje. Nedávno jsem četl článek o waldim kde psal, že je naštvaný, protože je i ve 40 letech nejlepší Švéd :D

Btw. kámoš co hraje německou ligu např. s Richardem Prauzem říkal, že Waldi psolední roky hrozně chlastá a dělá po barech ostudu...No nevím je to první stolně tenisový milionář a na každé olympiádě mu fandí i Král gustav s manželkou :)
Reagovat
smazaný uživatel
No tak Waldnerovi sa přezdíva Mozart v ping pongu , Kong byl taky asi velký talent , Wang Liqin je skvělý , ale Zhang Jike je podle mě lepší.
Reagovat
Pe3k
No ta hra u stolu mě až tak nebere, ale bohužel je nejúčinější, asi podobně jako obranná hra v tenise...

Yan An je dost dobrý, ale megastar bude ten Fan je o několik roků mladší a už se v žebříčku a výkonnostně žede na úplný vrchol...podle mě je už aktuálně druhý nejlepší za Ma Longem.

Vzhledem k té extrémni konkurenci se může stát, že hráči jako Ma Long a Xu Xin nikdy nevyhrají MS myšleno v jednotlivcích.

A největší pjůser je, že evropa se vůbec nechytá. Boll a Samsonov skončí pak chvíli ještě ovtcharov a kdo tam bude pak? Určitě nikdo z ČR...A to je stolní tenis na druhém místě za fotbalem co se týče aktivních hřáčů ve sportu v ČR.
Reagovat
smazaný uživatel
Mna právě také ta hra u stolu až tak nebaví , jo klidně sa može stat že XX ani MA zlato v singlu nikdy nezískaji , s tím Fanem , ten bude brutální , ale ted podle mna eště neni uplně ten TOP myslím že XU , ZJK , MA i Wang ho budou nějaký čas eště pravidelně porážet.
Reagovat
MarcelPersch
Vidím, že nás tenistů i stolních tenistů je tu více :)
Chlapci, jakou hrajete soutěž?
Reagovat
smazaný uživatel
Inak čo je pravdy na tom,že oficialnym trenerom Federera je Severin Lutti?Ako trener je uvedeny aj na stranke ATP.
Reagovat
Bob
No Noldo, s Federerem na tři sety? Snad to do příště bude lepší :)
Reagovat
Roger_Federer
musim souhlasit z Forehendem, Novak neni stroj, je konec sezony a nemuže v každem zapase hrat jako panbuh..
Rozhodne dneska mu v prvnim a druhem setu Roger dovolil pramalo a aktivitou ho nutil k chybam, dnes byl Novak rozhodne k poraženi..Federer hraje nejlepe za cely tento rok.. Boužel začina to byt o tom samem, nedokaže pronest breiky, nebo doservirovat set, chce to tak moc, že pak kazi i to co předtim fungovalo.. A pak už to jebe cele jako dneska 3 set..Djokovič dnes vyhral hlavou a tim, že ve 3 setu byl pevnejši na nervech..
Reagovat
seshitec
Místní experti si musí hlavně uvědomit, že turnaj standartně začíná 1.kolem s kdejakým aspikem apod., musej si trochu zvyknout na povrch míče prostředí...a ono ejhle po nedělním finále na tebe čeká hned v úterý mister Roger. O celkový únavě na konci sezony ani nemluvě.
Takže se hodte všichni do klidu a těšte se na Sunday final Novak-Rafa jinak to totiž ani jinak dopadnout nemůže. Jedinej kdo se může zbláznit je Delpo a ten už je taky bez štávy
Reagovat
Marduch
Ono když se podíváme na to penzum 15 zápasů před TM (z toho dvě 1000), co za poslední cca měsíc Novak odehrál, tak to vychází na jeden zápas za dva dny, poté pouhé dva dny pauza a jde se na zápasy s nejlepšími hráči světa.. Je to kravina, ještě že od příštího roku tam ta pauza bude opět týden.
Reagovat
smazaný uživatel
mozno aj nejaky strateg od ATP dostal padaka,hlavne po vlanajsku,nechapem preco nebola tyzdnova pauza uz tento rok
Reagovat
Hook2424
Roger sehrál s dnes už od úvodu velmi koncentrovaným Novakem velmi vyrovnaný zápas. Velkým soupeřem Rogerovi hry je v Londýně pomalejší povrch. K tomu, aby proti neuvěřitelně se pohybujicimu Novakovi výměnu zakončil musí jít až do přemíry rizika, z toho pak pramení ty chyby, které tady někteří zmiňují. Roger to riziko na sebe bere ihned, když k tomu má příležitost. Buď to tam bude chodit, nebo ne! Byl by nesmysl chtít se přetahovat s Novakem od základní čáry. To je jeho doména! On tak dobře braní, že se tomu stejně nejde vyhnout, ale čím méně dlouhých výměn tím lépe! 3. set byl herně taky vyrovnaný, Rogerovi nezafungovat servis a taky na sebe vzal ještě větší míru rizika, což nevyšlo! Novak naopak 3.set podával nadprůměrně!
Reagovat
LukasH
Vidím to tak, že Roger má šanci udělat opravdu dobrej výsledek, možná ještě třeba i vyhrát jen ve Wimbledonu. To je jedinej povrch, kde mu to, co mu normálně Novak vrací, vracet nemůže. Letos si bohužal vybral Roger na Wimbledonu tu nejhorší formu (tuším, že měl letos taky problém se zádama). Jinak je jeho hra pořád na hodně vysoký úrovni a nebylo by to úplně nereálný....
Reagovat
smazaný uživatel
inak tiež som čítal članok kde po zapase Federer aj Djokovič tvrdili,že povrch v londyne je pomalý a pripomína skorej antuku.Ak je to naozaj tak,potom nechapem načo si Nadal tolko sťažuje.
Reagovat
gigin
Reagovat
cejo
Môžete mi prosím vás objasniť čo to bolo s Djokovičom v druhom sete, ked sa pri vlastnom podaní tacka ako opitý? To isté predviedol aj v Číne tiež pri vlatnom podaní a myslím, že aj minulý týždeň v Paríži. Proste jeden gem totálne vypustí, stráca balans a celkovo pôsobí divne.
Reagovat
Mayo
nemá balanc v jednej hre vždy za turnaj :D každopádne som to nikdy nevidel ešte takéto čosi
Reagovat
spaniel
Na Wimledonu taky. Hodne se o tom pise, netusim co to je. Prijde mne jako zrovna narozena zirafa, kdyz vypadne a snazi se postavit na ty paratka.
Reagovat
taffer
Ten tenis jde do riadnej p..i. Stačí vracet a vyhraješ!
Reagovat
Mayo
tak to je dnešný tenis no
Reagovat
smazaný uživatel
Tak nech vracia každý, jednoduché..
Reagovat
smazaný uživatel
Škoda že to nenapadlo Federera :-)
Reagovat
Stan_Borowitz
No tak je vracení a vracení, že... Ale Nadal a následně Djokovič dotáhli obranu do dokonalosti. Obranáři dnes pevně okupují první čtyři místa na žebříčku a to není dobrá vizitka pro tenis jako takový.

Vzhledem k věku Federere a toho, že Berdych zřejmě dosáhl maxima toho, co mu bylo shůry dáno a zlepšit se už nemůže, zbývá del Potro, mimochodem jediný neevropský hráč v Top 10. To vypadá dost beznadějně. Ale na příkladu Barcelony je dobře vidět, že za rok či dva může být všechno jinak...
Reagovat
smazaný uživatel
Djokovič mi přišel naprosto bez sil, odfukoval v prním setu jako když odehrál už dva. Djokovic odehrál pinkací první set a přitáhl v posledním, což mu prostě stačilo. Tot můj názor.
Reagovat
taffer
S tím Delpem jako útočníkem malilinko nesouhlasím, pro mě je útočný hráč ten, který si jde pro bod na síť. Delpo se na síti objeví tak 3x za zápas (z toho jednou když si podávají ruce), takže pravý útočník to není (samozřejmě jeho FH je hodně nátlakový, ale přesto ...).
Reagovat
Stan_Borowitz
To máš samozřejmě pravdu, klasický útočník to není, ale člověk se musí spokojit s málem, jinak by nám zbýval snad jen Llodra... :-)
Reagovat
Stan_Borowitz
Tady souhlasím spíš s Forehandem a jeho popisem zápasu. Federer tlačil a donutil Djokoviče jen pinkat, ale ten holt pinká jako špičkový nahrávací stroj, akorát pořád s jedním míčkem :-)
Reagovat
Sonja
Přesně. Taky moc nechápu nazývání Delpa útočníkem. To už mi útočnější přijde i Novak, akorát ten je tak fenomenální v defenzivě (narozdíl od Delpa), že ho většina lidí jednoduše škatulkuje jako "obranáře".
Jak správně píšeš, Delpo chodí na síť jednou za uherský rok, nesnaží se výměny zkracovat, hned jít do zakončení...raději si počká, připraví si pozici. Často taky hraje jen ušmudlanou "údržbu", která mu na slabší hráče stačí. Ale zas ti nejlepší ho dokážou vyburcovat k výkonům, kdy je vidět grandslamový šampion:-)
Reagovat
Stan_Borowitz
No tak klasický útočník je snad opravdu ze známějších hráčů jen Llodra, ale ten už končí s tenisem a nikdy nebyl opravdu špičkový hráč. Dnes se útočníkem nejčastěji nazývá hráč, který soupeře umí zatlačit a rozběhat od základní čáry a sem tam neběhne na síť. Který v zápasech se zhruba stejně silnými soupeři vyhrává díky winnerům, ne díky UE soupeře. V tomto smyslu bych řekl, že je JMDP větší útočník než ND.
Reagovat
Sonja
Ok, však se nemusíme shodnout;-)
Reagovat
Mayo
obranári dominujú tenisu Djokovič, Nadal, Murray...Ferrer síce nie ale tiež je hore
Reagovat
Sonja
dneska podal dost bídný výkon. Naštěstí mu Federer dal "zadarmo" víc bodů než on jemu.
Servis nepsal, BH po čáře nepsal, tak už pak Nole hrál víceméně jen únavný, údržbářský cross...z FH se taky po většinu zápasu bál do toho praštit (nebo mu chyběly síly?)
Celkově mě ten zápas stál hodně přemáhání se:-D:-( Doufám, že si teď Nole odpočine, jak jen bude moct. Idemo a dobrou.
Reagovat
LukasH
Ale no tak. Tohle bych nenazval bídným výkonem. Ke konci v podstatě nic nekazil. Víš proč hrál "údržbářskej" tenis? Protože zjistil, že je se mu mnohem víc vyplatí dávat to Rogerovi do bekhendu a pořád dokola. Roger pak nakonec téměř vždycky zkazil nebo mu to slabým bekhendem nalil na zakončení.
Jako největší slabinu Rogera vidím ten jeho současnej bekhend. V podstatě z něj hraje jen přehazovanou do půlky kurtu.
Jinak jsem vůbec neočekával, že by Noleho porazil. Nedělám si iluze. Byl bych rád, kdyby Roger postoupil ze skupiny a příští rok neprohrával se slabšíma.
Reagovat
Marduch
Přesně tak, Rogerovi všechno do BH, protože ten jeho je v poslední době prostě jen na udržení se ve výměnách, takže mu tam Novak všechno logicky hrál (s Rafou volí stejnou taktiku:-) A Roger křížem vracel, protože po lajně se mu totálně nedařilo - snad 4 pokusy o winner do sítě, a něco ven. Tohle Rogera evidentě dost znejisťovalo a vyhazovalo z rytmu, i proto zápas většinou neměl takovou šťávu. Řekl bych, že Novak hrál s výjimkou výpadku ve 2.setu to, co potřeboval. On zkrátka ví, že proti dnešnímu Rogerovi se většinou ve výměnách údrží déle, neni potřeba to hrotit...
Reagovat
LukasH
Jojo. Snad ten BH potrénuje. To bylo to, co ho dneska totálně rozhodilo. Přitom měl kolikrát Noleho na lopatě - jakž takž mu to Nole vrátil, jenže Roger z toho BH vůbec nic a pokračovalo se dál. Jakmile se na to Roger dostal z forhendu, bylo to úplně něco jinýho.
Reagovat
spaniel
No, těšil jsem se na lepsi tenis, ale ne, vsechno jede v zajetych kolejích, zase spousta UE. Oba hrali spatne, Nole působil unavene, za cely zapas snad jediny vitezny bekhend po lajne. Ten druhy set byla cista komedie, WTA úroveň, same brejky. Nole tam zase bruslil. TB uz byl o neco lepsi, ale to je malo. Ve tretim uz Roger odešel uplne. Oba mizerne podavali, kolem 50% 1.servis, úspěšnost kolem 60%. Na siti ani jeden nic moc.

Je to skoda, protoze dneska byl Nole k porazeni. Zatim vubec nikdo nezahrál výborně, nemam ani tucha, jak se to cele vyvine. Povrch ale působí pomalu, ale treba je to výkony hracu tesne po Paříži.
Reagovat
Mayo
nakoniec to vyhrá niekto s kým sa neráta...námatkovo Nadal :D
Reagovat
smazaný uživatel
Namátkovo Berďa nebo Ríša :))
Reagovat
smazaný uživatel
Dnes s tebou súhlasim.Aj kes som tu včera napisal,že djokovič vyhrá 2-0 a zas bolo 2-1,ale 3 set mu federer daroval svojimi chybami.
Reagovat
gigin
kdoví, co teď asi dělá Ernestek :(
Reagovat
smazaný uživatel
Mas starost, ze je opat vo vazení?..;)
Reagovat
smazaný uživatel
Někde leží s prostitutkou.
Reagovat
gigin
trénuje na AO, kok*ti..
Reagovat
smazaný uživatel
cez prve kolo prejde iba ak dostane Nadala,a kedze bude asi nasadeny tak dufam,ze opat dostane Haider-Maurera
Reagovat
smazaný uživatel
Vývoj skóre a výsledek je očekávaný. Ale ze zápasu jsem jako divák zklamaný. Těšil jsem se na špičkový tenis a nakonec nic moc :-/
Ale Roger splnil aspoň to, co se od něj dnes očekávalo a získal set, který, může být z hlediska postupových šancí klíčový.
Reagovat
Denis92
Pre mna celkovo sklamanie.Djokovic zabral naplno v 3.sete a zasluzene zvitazil.
Roger ma slabym vykonom neprekvapil,ale sklamal..jeho vykony mali stupajucu tendenciu,ale dnes velmi vela kazil.Dnes bol Djokovic zdolatelny..
Treba zabrat v oboch zapasoch naplno a vyhrat ich.
Reagovat
smazaný uživatel
Kdykoli jde do tuhého, tak Novak zapne a není co řešit. Federer bude s Novakem kazit vždycky protože proti němu nejde pořádně zahrát vítězný úder. Atleticky vratí všechno a ještě útočně. Novak mě dnes přesvědčil, že celý turnaj vyhraje.
Reagovat
smazaný uživatel
Bingo, konecne normálne názory, aj hore s Lukasom :)
Reagovat
smazaný uživatel
Gasqueta by mohol dať,ale ani toho netreba podcenovať.S Delpom je to tak 50 na 50.Tie ich vypasy su pomerne vyrovnané,ale myslim,že Delpo ma lepšiu formu než Federer.
Reagovat
smazaný uživatel
Uf:-) IDEMO!
Reagovat
Sonja
Idemo...
Ale tričko hrůza, ne?:-D Shodli jsme se s giginem, že je jak noční spiderman.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, nebo rozhodčí :-)) To v Paříži neměl tak špatné, tohle je nic moc teda. Outfitem jednoznačně vede Rafa zatím.
Reagovat
Mayo
Pánes :)
Reagovat
gigin
Reagovat
smazaný uživatel
vysvetli mi to niekto, co to je za pomaly povrch? ...este som nevidel nic pomalsie, ved to aj antuka je rychlejsia, tenis smeruje do sraciek...
Reagovat
Sonja
Unavený tenis... nemyslím, že to je povrchem.
Reagovat
smazaný uživatel
Nole moc unavene nevyzeral..To si fakt nikto nevsimol, jak mu BH písal?..ze zo sto úderov pokazil jeden, dva?..Roger taktiez uderovo stabilný, pokazil len ak mu to Djokovic 10-15krat vratil, inak velmi svižné pokusy o útok..Ak takto bude hrat s Delpom, tak vyhrá v dvoch, bez debaty..
Reagovat
smazaný uživatel
Co že písal? Však od stavu 1:1 v druhém setu se 20 minut z bekhendu neskutečně vyhazoval, nebyl schopný trefit bekhed po lajně vůbec.
Reagovat
Sonja
Promiň, ale my jsme snad koukali na úplně jiný zápas...
Reagovat
smazaný uživatel
Hovorím najma o defenzívnom BH, celkovo podal v obrane spickový výkon, s Rogerom nikdy nebude tým, ktorý bude útočnejším..
Reagovat
smazaný uživatel
Veru, mám pocit ze hej Sonja..Fakt neviem, čo očakávate..Djokovic hral až na TB super zápas, teda od stavu 2:1 v druhom, odkedy som to videl..A Roger velmi dobrý, presne toto hral ked bol najlepsí, akurát servis mal lepsi a samozrejme pohyb..
Reagovat
spaniel
:D

Podle me si fakt koukal na jiny zapas. Nejspíš nejaky jejich stary ze záznamu.
Reagovat
smazaný uživatel
Věštinou s tebou souhlasím, ale dneska si fakt sledoval asi úplně něco jiného. Nole nehrál ani standard, ani maximum, ale svůj těžký podprůměr, celý druhý set obzvlášť, dobře začal hrát od stavu 3:1 ve třetím. Však z BH jen vracel cross, po lajně všecko podělal, do frhendu se absolutně neopřel ani v jasné pozici, vyhazoval se z jednoduchých pozic.
Reagovat
smazaný uživatel
Nole bol vacsinou pod tlakom, preto vracal a tie údery mali spickovu kvalitu, nehovoriac o pohyBe..Roger hral celu sezónu kulové a teraz hrá najlepsi tenis roku a jeho fanusikovia ho aj tak zahrabali pod ciernu zem..Zahral urcite lepsie ako s vyhasnutým Delpom a ked som tu jediný, kto to oceni, tak je to vazny stav :)
Reagovat
spaniel
Skoda ze tady nejsou emotikony, toto je na jeden obrovsky facepalm.
Reagovat
smazaný uživatel
Olé Nolé!
Reagovat
smazaný uživatel
To je neuveritelné, jak hrá ten Djokovic..Jemu nejde zabit winner, nejde proti nemu dopodávať, všetko s prehladom vracia..Nikdy som nevidel nikoho sa lepsie hybat a to som lepsi Rafov fanusik..Strýko Roger hrá podla mňa velmi dobrý zápas, ale Nole je neskutočný..
Reagovat
smazaný uživatel
Velký Rafov fanusik, nie lepsi :)

Este dodám, ze je velká skoda, ze Rafa, Roger a Nole nie sú rovesníci, sledovali by sme medzi nimi super zápasy..Djokovic ako som pisal vyssie má potenciál stat sa najlepsim tenistom hardu vobec..
Reagovat
Mayo
však to už aj je podľa teba ne ?
Reagovat
smazaný uživatel
Nepoznávám Fedexe. Hraje 5 minut jako za dob slávy a 20 minut jako nějaký okresní přeborník. Nole dneska nehraje nic moc, ve třetím setu se podstatně zlepšíl, ale do té doby do byl zápas o tom kdo dá méně chyb. Roger úplně bez komentáře, ten nepotřebuje trenéra, ale psychiatra.
Reagovat
Denis92
nesuhlasim..Djokovic dnes vobec nepredvadza to najlepsie co vie (mozno v casti 3.setu) a Rogerova hra sa vratila o niekolko tyzdnov dozadu a strasne kazi.
Keby dnes hral aspon tak ako v Parizi tak mohol Djokovica porazit vo 2setoch.
Reagovat
smazaný uživatel
Nie je samozrejme..Ale má potenciál prekonat pocet Rogerových titulov..Ale to nie je dolezité..Dolezité je, ze ked sa mu dari hrat to co chce hrat, tak som nevidel djokonalejsí tenisový systém..
Reagovat
smazaný uživatel
Naprostý souhlas. Djoki krom třetího setu nezahrál dneska nic moc a to ještě hrál s polovičním soupeřem. Roger má strašné výpadky. Pokud tohle nespraví, tak to může zabalit.

Ale na druhou stranu lepší výpadky, než aby hrál jako posledního půl roku. Mě příjde, že si věří tak v polovině případů, zahraje neskutečné winnery a potom pokazí jednoduchý a jasný úder a netrefí prázdný kurt...
Reagovat
smazaný uživatel
Prvý set som nevidel..No zápas sa lámal na zaciatku tretieho setu a pocas toho useku to jednoducho Nole zavrel a Roger tam mohol hadzat spickové udery dolava, doprava a naspat sa mu vzdy a vcas vratil rovnako spickový, len pod ostrejsím uhlom..
Reagovat
smazaný uživatel
Keby hrál jako v Paříži asi by se Djokovic přizpůsobil a hrál by taky líp. Dneska mu stačilo čekat a vracet míče zpátky, Roger ho pod nějakej souvislej tlak nedostal. Evidentně si na něj už nevěří a prohrává ty zápasy hrozně "dětsky"
Reagovat
Denis92
ty si snad pozeral reprizu minulorocneho finale :)
Reagovat
Mayo
myslím si, že doteraz to je vyrovnaná partia...RF ukazuje, že v hale na svoj vek je furt fajn...ale myslím, že predsa favorit zápasu to zrejme dotiahne
Reagovat
smazaný uživatel
Vyborne, na krasu se nehraje, velmi dulezity set come on Roger!!
Reagovat
Karolko2
Hezčí tenis než unudeny Berdych a nebo upoceny,drbající se Nadal
Reagovat
smazaný uživatel
Hrozný zápas, od obou často velká bída, Roger se aspoň ale snaž útočit a nehraje tak zle. To Nole od nevyužitelných brejkbolů za stavu 1:0 ve 2. setu úplně odešel, katastrofa od něj. Bekhendy lítaly tak 20 minut úplně do hajzlu, z forhendu přitlačí jednou z 20 míčů, tolik chyb, nechuť. Hnus.
Reagovat
Sonja
Souhlas, děsný...a ani těch pár dobrejch výměn to nezachrání. Já mám do toho ještě teplotu, nejradši bych šla co nejdřív spát a oni se tam tahaj přes dvě hodiny. Jen se pěkně vzájemně unavte, kluci- Delpo s Ríšou vpřed!
Reagovat
smazaný uživatel
Bída, katastrofa a hnus. Tvůj Muráj nehraje, ten by to všem určitě natřel. Bombér s nejaktraktivnějším tenisem :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Nejde o atraktivitu, i dva obranáři můžou poskytnout lepší podívanou, než bylo tohle, kdy se střídali v tom, kdo toho posere víc. Murrayho do toho netahej, nemusíš být na mě tak útočný a vytahovat věci, které sem nepatří vůbec. Raději se běž schovat a fandit si tam Rafovi, kterého si před pár lety označoval za orangutana. Ahoj :-))
Reagovat
smazaný uživatel
S hrou jsem byl spokojený, na TM jde hlavně o výsledek, jen škoda ztraceného setu. Snad to nebude mít nakonec vliv.
Reagovat
smazaný uživatel
Setík! Výborně :-)
Reagovat
smazaný uživatel
V boji o semi může sehrat klíčovou roli. Už má Roger dneska více-méně splněno.
Reagovat
smazaný uživatel
Slovák je nechutně neobjektivní. Proč si tam nováci tuhle kreaturu drží?
Reagovat
Denis92
neskutocne ako Federer nezvlada proti Djokovicovi doservirovat dolezite momenty..
Reagovat
Sonja
víceméně od obou...jsou neskutečně chcíplí. Vůbec mě to nebaví a přemáhám se, abych to dokoukala:-X
Reagovat
smazaný uživatel
Až takovou bídu jsem od nich rozhodně nečekal...oboustranne strašně moc chyb. U Rogera mně to tolik nepřekvapuje, ale Novak...
Reagovat
smazaný uživatel
TY vo,e ten Nole je totálně mimo, dva darované gamy Rogerovi.
Reagovat
Pe3k
Působí přemotivovaně. Na servisu hrozně spěchá a hraje z první zbytečně razantní údery. Po prvním prohraném setu jeho šance na vítězství rapidně poklesly.
Reagovat
smazaný uživatel
Ony nějaké byly??? :D :D
Reagovat
Pe3k
Byly o dost větší než, že ty přestaneš být d m n t :)
Reagovat
Denis92
ach..milimetre ho delili od breaku a hned vzapati katastrofalna hra na servise..4 UE a daroval set Djokovicovi..celkovo strasne kazi a dnes zatial slaby vykon.
Reagovat
smazaný uživatel
Kdo zas pustil Havrillu k mikrofonu? To je katastrofa. Řve jak tur, jde podle hlasu jasně poznat, že fandí Rogerovi, mele hrozné hovna.
Reagovat
Denis92
velka skoda toho FH na breakballe..
Reagovat
Mayo
škoda milimetrového autu rogiho
Reagovat
Mayo
Roger Halerer
Reagovat
smazaný uživatel
Nemáte někdo prosím funkční stream? Hunter vůbec nejde..
Reagovat
smazaný uživatel
U vás doma není televize? Fanda má sice nevalný obraz, ale je zadarmo.
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, není, bydlím v pralese, kde není elektřina, milý Broži, přesto děkuju za radu...
Reagovat
smazaný uživatel
Proč ta ironie? V porovnání s dřívějšími roky s placeným Novasportem je po zavedení TV Fanda část turnajů dostupná i pro neplatící většinu diváků. Za tohle nováci zaslouží pochvalu.
Reagovat
smazaný uživatel
A proč tvoje ironie? Vím, že je to v telce, která mi teď ale bohužel nejde, jinak bych se neptala.
Reagovat
smazaný uživatel
asi jdu s křížkem po funuse, mě zatím jede tady:

http://atdhe.xxx/tennis/watch-djokovic-federer-atp-world-tour-finals-london-4c1i4

http://www.sportlemon.tv/20131103/vv527640f13a8a03.54358706-677725.html

jinak můžeš zkoušet:

http://atdhe.eu/tennis
http://www.pazdera.name/tennis-live-stream
http://365stream.eu/cz-102/
http://www.sportcategory.com/c-4.html
Reagovat
smazaný uživatel
jsi hodná, děkuju, už mi to naskočilo :)
Reagovat
Pe3k
Z 12 startů na turnaji mistrů jen 1 x nepostoupil ze skupiny! WOW!
Reagovat
smazaný uživatel
Jo. A za 10 let v absolutní špičce elegoun vyhrál jen 21 masters titulů :-)
Každý rok měl 9 příležitostí, za 10 let teoreticky tedy 90 titulů. Proč váš maestro byl na grandslamech řadu let velmi úspěšný a na masters toho tolik projel? Co myslíš?
Reagovat
Pe3k
Nechával je pro hráče druhého sletu - Nadal a spol.
Reagovat
smazaný uživatel
V roku 2013 sa Federer a Djokovič stretli iba jeden krát, jednoducho povedané, nemali na seba stastie..

Ten Havrilla je král :)
Reagovat
Pe3k
Tak po té odpolední hrůze se můžeme konečně těšit na ten nejlepší tenis :)
Reagovat
steve79
Nadal dnes vyhrála zaslouženě. Nehrál nějak exelentně, ale na Ferrera to stačilo. Ferrer se dneska nepřiblížil svému výkonu ze soboty ani zpoloviny. Už nemůžu dočkat zápasu Federer-Djokovič.Djokovič je velkým favoritem, ale Roger také bude chtít zvítězit.
Reagovat
Mayo
prečo komentuje, že "MelU" :D
Reagovat
Rafaeoli25
Pretože je to Slovak :)
Reagovat
Denis92
zajtra 15:10 Nadal - Wawrinka
21:10 Berdych - Ferrer
Reagovat
smazaný uživatel
Pekne rafa, dnes stacil vykon jtortpy predviedol azked sto percent mozno proti berdychovimviac nez dnes rotimferrerovi , nemal svoj den v parizi rafa , nemal svoj den v londyne david :-)
Reagovat
spaniel
Chapu, ze fanousci jsou radi za výhru, ale rozhodne to nebyl dobry tenis. Rafa hral o chlup lip nez v Bercy, ale porad zdaleka ne svuj nej tenis a David byl hrozny, vypadal unavene. Tech jednoduchých uderu z pole co dal do site, hruza. O výkonech nejlepe svedci poměr W/UE. U obou výrazně negativni a Rafa jen 9 winneru. Bud se bude jeho hra zvedat nebo na titul nedosáhne. Nevěřím ze s touto hrou porazi dva z trojice Nole/Fedex/Delpo
Reagovat
Mayo
on moc winnerov nenazbiera , tie údery nejsú takú ploché a zase takí kvalitní obranári mu to vyberú ... každopádne zatiaľ ma potešila výhra a backhand bol slušný
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlasím , do ideálního výkonu to mělo světelné roky daleko , nicméně myslím že mu tato výhra dost pomože a zlepší sa.
Reagovat
smazaný uživatel
Viac menej súhlasím..Na výhru TM by musel výrazne pridať...
Reagovat
Rafaeoli25
Já myslim, že Rafův výkon byl zcela neporovnatelnej s Paříží, dnes byl o dvěstě procent agresivnější a útočnější, backhandy byly většině případů kvalitní a dlouhé a z forehandu mnoho povedených ataků, takže já jsem spokojenej, tohle byl jeho nejlepší výkon od USO, samozřejmě uvidíme jak to bude vypadat proti Nolemu a Delovi nebo Rogerovi..
Reagovat
smazaný uživatel
Nebylo to špatné , ale na výhru na TM to rozhodně stačit nebude.
Reagovat
Rafaeoli25
Tak pokud Rafa ještě přidá, tak šanci mít bude, protože Nole zas tak suverénní v Paříži nebyl, navíc únava u něj narůstá, totéž lze říct o Delovi, toho navíc rozhodila krádež, no a na Rogera si bude věřit, takže šance tam je a ne malá, budou ale rozhodovat drobnosti, jak říkám, uvidíme..
Reagovat
Roger_Federer
Udělej pro mě neco, projdi si Nadalovi sezony 2002.2003.2004.2005,všechny zápasy a turnaje(hlavně hardy),podívejse kolik toho uhrál a z jakymi hráči vypadl a řekni mi, kde si došel na to, že na v roce 2005 nebyl na hardu vyspelím tenistou a schopný hry na urovni.??a nesrovnávej z RF protože ten byl proste lepší..Musíš dojít k závěru, že neustále tady mystifikuješ..:)
Reagovat
smazaný uživatel
Neviem, na čo reaguješ, ale budiš..V roku 2002 mal inak ešte iba 15 rokov, tak snáď mi nechceš tvrdiť, že jeho hra bola rovnako kvalitná ako v roku 2013.

Ono to je všetko o klasickom tenisovom vývoji. Rafa mal na harde úspechy aj v rannom veku, no nedokázal ich opakovať na GS a vypadával aj s hráčmi, s ktorými by o pár rokov neskôr nezakopol..Postupom času zosilnel, zlepšil servis, zagresívnil svoju hru a okolo roku 2008 to už bolo konkurencieschopné..V tom čase mal 22rokov. Roger sa napríklad pred týmto vekom taktiež len ťažko presadzoval, neviem prečo berieš Rafove výsledky spred tohto veku za bernú mincu, keď opomínaš napríklad tie Rogerove..

Pamataj, že to, že Rafa vyhrával už ako tínedžer na antuke GS ho automaticky nestavia do favorita aj na harde..Nadal a antuka to je špecifický príbeh..
Reagovat
smazaný uživatel
Chlapi to si vyříkejte v Bratislavě. Taky se tam chystám a chtěl jsem se zeptat. Je třeba si na čtvrtfinálový program rezervovat lupeně na dobré místa? Kterou tribunu doporučujete?
Reagovat
smazaný uživatel
Výborný výkon, i když začátek byl dost pomalý... Je jasné, že se Nadal soustředí na TM, takže chápu tu Paříž :) Stejně chápu i stížnosti na povrch, je to Nadalův způsob, jak přimět soupeře, aby ho podcenili... VAMOS
Reagovat
smazaný uživatel
Upřímně si nemyslím, že existuje takový hráč, který by podcenil Nadala ...
Reagovat
smazaný uživatel
Opravdu neznám hráče který by podcenil světovů jedničku.
Reagovat
spaniel
Vyborny vykon? :D
Reagovat
smazaný uživatel
dalo se to trochu čekat, David není robot a Rafa nemůže hrát pořád blbě. Vamos!!
Reagovat
smazaný uživatel
Po rebreaku po prvom geme som to mal chuť vypnúť a pozerať radšej nejakú vedomostnú súťaž vysielanú v klasickom podvečernom čase. Rafa sprvoti opäť ustráchaný, bez sebavedomia, už sa mi podvedome premietal parížsky scénar. Niekde v strede prvého dejstva Nadal však ukázal, že dokáže pritlačiť aj v hale, začal hrať zrazu plochejšie, agresívnejšie údery, najmä z BH a ukázal, že tá pasivita je skôr odrazom nízkeho sebavedomie, ktoré doteraz v hale nemalo ako narásť. Snáď mu tento jeden zápas pomôže do ďalších bojov, SF sa zrazu berie ako hotová záležitosť, hoci dopredu netreba nič zakríknuť. Ešte potrebuje jednu výhru, alebo večernú pomoc strýčka Rogera, aby sme mohli byť úplne spokojní :)
Reagovat
Mayo
konečne z backhandu veru hral zase razantnejšie údery, ktoré on vie ale nepochopiteľne ho málo využíva...a v poslednej hre čo dal z bh ten slajz no to som od neho ešte envidel v takej paráde :D ... snáď ostane pri agresívnejšej hre aj naďalej...posledný turnajs ezóny musí dať zo seba všetko
Reagovat
smazaný uživatel
Je to o sebadôvere, keď Rafa vyhráva, viac si dovolí..Ak naopak cíti, že každý fiftín je dôležitý, tak sa neodváži riskovať. Lebo úspešnosť agresívneho BH nemá v takých číslach, na aké je on zvyknutí. Čo by však ostatní za to dali..
Reagovat
Roger_Federer
bylo to jako vetšina jejich vzajemných zápasů..David ,ůže porazit ale nemůže porážet Rafaela..to je cely příběh
Reagovat
Roger_Federer
může
Reagovat
smazaný uživatel
Tak tenis je hlavně o sebevědomí , ale u Nadala je to opravdu extrém , myslím že hlavním důvodem skvělé hardové sezony bylo IW po tomto turnáji si začal na hardu strašně věřit a neprohrál jediný zápas , jak je na tom Nadal psychicky se pozná podle herního pojetí když hraje pasivně tak si prostě nevěří.
Reagovat
Mayo
a dosť v poslednej dobe sa vytratil jeho silný úder forehand po čiare, dúfam, že ho bude používať
Reagovat
smazaný uživatel
Jo , poslední dobů mu FH po lajně uplně odešel , přitom je to jeho největší zbran .
Reagovat
smazaný uživatel
Práve početnosť FH po čiare je najviac odrazom jeho sebadôvery, spomeňte na FO, ten úder mu vyhral zápas s Djokovičom. Na USO si ním taktiež výrazne pomáhal..
Reagovat
smazaný uživatel
VAMOS !!! Rozhodně velká vzpruha po jistém výkonu. Celý zápas pod kontrolou tak to má být. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Taky podobny zapas ako bol medzi Nadalom a Ferrerom očakávam aj medzi Djokovičom a Federerom.Teda jasne 2-0 pre Djokoviča.
Reagovat
spaniel
Takze zapas, kde zadny nehraje svuj top tenis? Doufam ze ne.
Reagovat
smazaný uživatel
Očakávam 100-percentný výkon Djokoviča a polovičný vykon Federera,lebo ten ma zatial len reči o tom ako je jeho hra dobrá a ako moze hrať vyrovnane s tými najlepšimi a vyhravat turnaje.
Reagovat
smazaný uživatel
Mám Federera rád , ale mosím s tebů souhlasit, Federerovi chybí soudnost tím vyhlášením že sou GS na jeho raketě mě fakt dojal.
Reagovat
Mayo
budem fandiť Rogerovi ale nemyslím si,, že to pomôže nejako :D
Reagovat
smazaný uživatel
To povedal?To som nepostrehol.Ten aj keby prehral 3 zapasy v skupine,tak bude tvrdiť,že je jeho hra dobra môže vyhrávat.A to nemyslim len TM,ale tak všeobecne.On je v poslednej dobe so sebou spokojný stále aj ked hrá uplne na...
Reagovat
Sonja
Ty seš fakt nechutně nesoudný. Prorokoval jsi tu před semifinále v Paříži, že Federer dostane klepec...přitom to byl naprosto vyrovnaný zápas. Teď zase píšeš, že hrá na... To jako myslíš vážně?? V dnešním zápase si netroufnu tipovat, kdo vyhraje. TM je jeden z Federerovo nejoblíbenějších turnajů a na Noleho výkonu by se mohla podepsat únava (už v Paříži se projevovala). Jen už by nemusel být tak nervozní jako před pár dny...kdy zřejmě po roce, co spolu nehráli, úplně nevěděl, co čekat. Uvidíme.
Reagovat
smazaný uživatel
že ja som nesudny?a videla si Federera ako doslova daroval 3 set djokovičovi? k tomu viac dodat netreba,ale je pravda,že ani djokovič nehral dnes nic moc. A Federer dako casto smkal.
Reagovat
smazaný uživatel
Škoda Davide ! Měl jsi mu vytřískat hubu :( , ale tušil jsem, že sis výhru proti němu vyčerpal v Paříži
Reagovat
Mayo
vamos Rafa , chvalabohu
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist