Nejlepší bitva letošní sezony? Bouchardová v kontroverzním duelu poprvé v kariéře porazila Šarapovovou

9. 5. 2017, 13:39
Aktuality 239
Eugenie Bouchardová si přála se na turnaji WTA Premier Mandatory ve španělském Madridu ve druhém kole utkat s Marií Šarapovovou. Přání se jí splnilo a Kanaďanka nakonec i kontroverzní duel po obrovské bitvě, jež trvala bezmála tři hodiny, vyhrála 7-5 2-6 6-4 a poprvé na pátý pokus proti pětinásobné grandslamové šampionce uspěla.
Eugenie Bouchardová a Maria Šarapovová

Eugenie Bouchardová se na turnaji WTA Premier Mandatory ve španělském Madridu postupně vrací do formy. Bývalá světová pětka výhrou v prvním kole nad Alizé Cornetovou přerušila sérii šesti porážek na okruhu WTA Tour a přála si ve druhém kole duel s Marií Šarapovovou. Ta jí přání splnila, když porazila Mirjanu Lučičovou-Baroniovou.

Motivovaná Kanaďanka se poté včera večer postarala o senzaci. Po dlouhé době odehrála výborné utkání a svůj bývalý tenisový vzor přehrála ve třech setech. V pátém vzájemném měření sil s Ruskou tak uspěla vůbec poprvé.

"Rozhodně jsem dnes měla extra motivaci vyhrát. Nikdy předtím jsem ji neporazila. Navíc mě motivovaly i další okolnosti...," narážela vítězka pondělní bitvy na své nedávné výroky v médiích. Tehdy Šarapovovou označila za podvodnici a udělila by jí doživotní zákaz činnosti.

Už proto byl včerejší souboj hodně kontroverzní. Bouchardová se na tiskové konferenci po zápase netajila tím, že si její výhru přály i další hráčky a tenisové osobnosti.

"Před nástupem na kurt jsem měla velkou inspiraci. Hodně hráček, s nimiž se normálně ani nebavím, mi přišlo popřát štěstí. Přišlo mi také velké množství zpráv od tenisových osobností, které mi fandily. Cítila jsem obrovskou podporu. Chtěla jsem to dokázat pro sebe ale i pro ostatní, co mi přáli štěstí," svěřila se Bouchardová.

Názor na Šarapovovou ani po včerejší výhře nezměnila. "Pořád si myslím to samé. Já jsem celou svou kariéru hrála čestně," uvedla na adresu Rusky.

Hráčky si po zápase standardně podaly ruce

Žádné náznaky řevnivosti mezi oběma hráčkami se na kurtu nekonaly. K vidění byl "pouze" agresivní tenis z obou stran. Většina tenisového obecenstva očekávala výhru vracející se Šarapovové nad trápící se Bouchardovou. Opak byl pravdou. Obě hráčky předvedly kvalitní tenis, jenž nakonec diváky bavil bez sedmi minut rovné tři hodiny.

Šarapovová už ve Stuttgartu, na svém prvním turnaji po vypršení patnáctiměsíčního dopingového trestu, předváděla výborné výkony. Na Kristinu Mladenovicovou, která také Rusku za dopingovou aféru odsoudila, to ovšem nestačilo. I na své druhé akci po návratu v Madridu tak rodačka ze Sibiře prohrála s hráčkou, jež s jejím návratem nesouhlasí.

Šarapovovou porážka ve druhém kole samozřejmě mrzela, nicméně to, co se děje a řekne v médiích, nebere v potaz. "Součástí tenisového světa jsem již několik let. Vím, jak to chodí. V médiích se neustále řeší různé rivality, nadcházející duely, novinky a další věci. To vše k tenisu prostě patří," uvedla Ruska.

"Nakonec ale proti sobě nastoupí dvě hráčky a to je vše, na čem záleží. Já jsem jednou z nich a takhle tenis beru. Všechnu tu každodenní dřinu podstupujete, abyste vyhrávali zápasy. Dnes mi to nevyšlo. Samozřejmě jsem zklamaná. Budu na sobě dál tvrdě pracovat a věřím, že mi to přinese další turnajové a grandslamové tituly," dodala.

Statistiky zápasu

Dramatické utkání nabídlo celkem 36 brejkbolů, každá z hráček proměnila shodně pět šancí (Bouchardová 5/21, Šarapovová 5/15). Do prvního setu vstoupila lépe favorizovaná Ruska, která jako první slavila brejk v šesté hře. Poté však ztratila dva servisy v řadě a musela si na returnu vybojovat setrvání v úvodní sadě.

To se vítězce 35 trofejí na okruhu WTA povedlo. I v jedenáctém gamu se musela poprat s brejkbolovými hrozbami. Všechny tři úspěšně zlikvidovala, ovšem poté nevyužila dva gameboly a Bouchardová druhou možnost set ukončit tentokrát nepromarnila.

Také druhé dějství bylo vyrovnané. Ale jen do stavu 2-2. Od té chvíle totiž Šarapovová soupeřce nedala sebemenší šanci. Agresivní hrou ovládla následující čtyři hry, v nichž Bouchardové povolila pouhé tři fiftýny.

Zápas se začal lámat ve třetím setu za stavu 3-3. Do té doby si obě hráčky držely podání, přestože Bouchardová jednou čelila stavu 0-40, a Šarapovová dokonce dvakrát.

Tentokrát rodačka z kanadského Montréalu vedení 40-0 na returnu zužitkovala. Její o sedm let starší sokyni se nicméně podařil rebrejk a bylo znovu srovnáno.

Šarapovová v následujícím gamu chybami neudržela vedení 40-15 a o servis popáté v utkání přišla. Obrat už dokonat nedokázala, ačkoli v závěrečné hře disponovala dvěma brejkboly.

Bouchardovou v osmifinále madridského turnaje, kde předtím v hlavní soutěži pokaždé skončila v prvním kole, čeká světová dvojka Angelique Kerberová, s níž má Kanaďanka celkově aktivní bilanci 3-2.

Na antuce devětadvacetiletou Němku, jež se v pondělí vrátí na post světové jedničky, porazila loni v Římě i před třemi lety na French Open.

"Rozhodně jsem v osmifinále outsiderem. Vlastně jsem jím byla ve většině utkání v posledních pár letech. Chci toho využít, jít do toho naplno, předvést dobrý tenis a užívat si zápasy," řekla před osmifinálovým duelem Bouchardová.

TenisPortal.cz, Ondřej Jirásek

Komentáře

239
Přidat komentář
baggik
Monty, že se nestydíš. To tvoje CAS nemá patent na rozum a neni to Bůh. Ty si to neuvědomuješ, ale neuráźíš jenom tenistky, co si dovolily mít vlastní názor a vyjádřit ho, ale urážíš vlastně i Gábinu Koukalovou, Katku Neumanovou se Standou Frühaufem a další bojovníky proti dopingu z řad sportovců. Jejich postoj je úplně stejný, jen v jejich sportech ty Rusky nejsou tak mediálně známé a mají jiné křivky. Vzpomeň si jak dlouho bylo veřejnosti předkládáno, že Armstrong nedopuje, přesto, že existovaly důkazy a těch případů je daleko víc.
Reagovat
Pa3k
Sorry ale na toto sa neda...
Armstrong, ano vedelo sa to, ale bol akoby kryty a bral latky na zakazon zozname pocas svojej kariery

World Anti-Doping Agency Director-General David Howman said Lance Armstrong pursued what appears to be a systematic doping program for a decade ?probably with the knowledge? of people who were charged with detecting drug cheats

A nie CAS ma patent na rozum, ale ako som to tu postoval, ITF presetril jej pripad, dokumentaciu aj doktora apotvrdil spravnost predpisu uzivaneho liekum ktory bol navyse legalny takmer celu jej karieru (az na AO 2016) a ktoreho dopingove ucinky boli viackrat spoychybnene velkymi autoritami (Mayo Clinic je nejdna z najlepsich klinik nie len USA, ale aj na svete).

Ja sa ani necudujem montymu, ked mu jeh oblynubenu sportvkynu kydate a mam pocit ze ste si o tom pripade nic poiadne neprecitali, proste ste sa rozhodli odsudit Mariu na zaklade osobnych antipatii.
Reagovat
baggik
To neni na zaklade antipatii, me se proste jenom nelibi, ze si nikdo nesmi udelat vlastni nazor, aniz by byl hanen, proste jenom slepe prizvukovat CAS. Jasne, spousta lidi hleda kam az muze, ale tady jde o neco jineho. Maria brala leky, ktere obsahuji meldonium, dopingova organizace to vedela, ovsem latka se ocitla na seznamu, Maria tedy byla upozornena, ze ma zmenit leky, aby tuto latku neobsahovaly a tady zacina jeji ignorance, falesnost a vymluvy a trvalo to dva roky.
Reagovat
baggik
Zaroven nerikam, ze si trest neodsedela, odsedela. Ale zklamanim jsou poradatele turnaju, kde ne vsichni by ji tu divokou kartu z lidskeho hlediska dali, ale nakonec mysli pouze ekonomicky, slabosi. Holky jsou v tom nevině, proste jen odpovedeli na neustale se opakujici otazky medii, jestli souhlasi s Mariinym pristupem a s poradateli, kteri ji usnadnuji navrat jak jen muzou. Proste jsou na svete lide, kteri si mysli, ze by se mela vracet od nuly, nebot si za trest muze sama. Nic vic v tom neni a Monty a spol. by se s tim meli smirit a neplivat jed kolem sebe. Mame demokracii.
Reagovat
slacker
nemame demokracii.
Reagovat
Fandina
máme demokracii, což je ve zkratce řečeno vláda lidu. Ale říkat svůj názor můžeš i v totalitě, v komunismu, kdekoli, otázka je, jestli ti z toho vzejde nějaký postih nebo ne.
Reagovat
FulnekUltras
máme demokraturu, frázemi o svobodě zaobalený diktát křiváků, kteří už se momentálně bojí, že jim nepomůže dokonce ani dosud vždy spásná koalice, jak mají dohromady mizivou podporu, a tak se ve svém fanatismu za udržení pozic obnažují před národem až úplně na dřeň
Reagovat
Fandina
jako obvykle trapné
Reagovat
gigin
Do doby, kdy bude mít FU jakékoliv reakce na jeho glosky, bude psát. Vím, že jsi starší a daleko zkušenější než já, tak se omlouvám ti připomínat takovou základní věc.
Reagovat
blixa
Ten bude psát, i když nebude mít ani jedinou. Je to ošklivě zkroucenej mozek.
Reagovat
FulnekUltras
už doma z demonstrace?
Reagovat
FulnekUltras
drobné zdržení lze pochopit - než všichni odevzdají zapůjčená mávátka a tiskoviny, chvíli to přece jen trvá ;)))
Reagovat
Pa3k
Tak tak isto ako ma kazdy pravo si urobit vlastny nazor, tak tak isto ma kazdy pravo (monty a spol.) na ten nazor slobodne reagovat ,pokial sa mu zda ten nazor nespravny, kludne aj expresivne (hanit :D). Napriklad vyjadrenia dominiky cibulkovej ci eugenie bouchardovej boli daleko za hranicou nejakej slusnosti, z dominiky sla cista zavist a navyse pokrytectvo, ked ona, jedna z najarogantnjejsich tenistiek, co po prehre oznaci superku za chlapa mala poznamky o arogancii, ktore nesuviseli ani s pripadom.

Preco by mali byt organizatori sklamanim? Ze nejednaju tak ako si to zela Bouchardka, alebo niekto z tenisoveho fora? MOzno su ich zaujmy poskytovat dicoke karty marii aj ludske, nie len obchod. V suvislosti s nizsie postovanym rozhovorom s ceskym lekarom o dopingu by to bola praveze trosku fraska hrat sa ze pripad dipingu vo vrcholovom sporte je len pripad Marie Sarapovej. A nayvse aj media podsuvaju len negativne ladene spravy o jej prichode do tenisoveho diania, aby vyvolali senzaciu a intrigy. Rada velkych osobnosti (Kim Clijsters, Novak Djokovic, Lindsey Vonnova, KIm Clijstersova) sa vyjadrili v prospech jej navratu, negativne to vnimali jej priame konkurentky, preco asi?
Reagovat
Pa3k
Miesto dva kart tam mala byt chris evertova :D a povzbudivu a kamaratsku spravu poslal Marii aj Rafael Nadal, ktory do medii hral masku ze musi byt trestana :D
Reagovat
Pa3k
http://www.tennisworldusa.org/news/news/Maria_Sharapova/41733/maria-sharapova-after-my-doping-case-nadal-sent-me-a-very-lovely-message-/

http://www.eurosport.com/tennis/evert-has-no-issue-with-sharapova-wildcards_sto6094790/story.shtml
Reagovat
turista
No u Koukalové a Šlesingera jde nejen o boj proti dopingu, ale taky o za doping skrývanou politicky motivovanou nenávist k Rusku a ke všemu ruskému.
Reagovat
VlS
A tu nenávist k Rusku a všemu ruskýmu jsi vzal kde?
Reagovat
smazaný uživatel
bozinku, rozhodne tu nebrojim za doping, ale kazdy jde, kam az muze, napr. Kaca N. pouzivala "neeticky" kyslikovy stan, ze.. ;-)

Nasla jsem neco hodne stareho, ze ktereho ovsem "nove" vyplyva, ze Serenka jako tehotna byla tedy na AO pod prirodnim hormonalnim dopingem.. :-))

http://sport.idnes.cz/vrcholovi-sportovci-jsou-nemocni-lide-dyg-/sporty.aspx?c=A050825_101757_sporty_ma
Reagovat
Pa3k
velmi velmi zaujimavy clanok
Reagovat
A.R.R.
Tak hlavně Serča hrála na AO debla v singlové soutěži, já bych jí ten titul prostě odejmul :-D
Reagovat
smazaný uživatel
tak pozor, to nebyl debl, ale Amerika, jejiz pravidla jsou pouze nepsana a zalezi na dohode.. :-)
Reagovat
A.R.R.
Prostě byla na kurtu v přesile a to se nedělá :-D Je to podvodnice, hrozná :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak hlavne ten RUBIKON byl prekrocen uz pred II.svetovou valkou, kdyz svizne dost sportovcu uzivalo kokajn, aby vydrzeli namahu...
...kdyz se clovek "koukne" na to, jak vypadal tenis nekdy za casu nasich pradedu, takze max. nejake mini kratke archivy...(ale ono staci se kouknout na zapasy Martiny Navratilove nebo Borga - 70. 80. leta, kdy nadopovani byli proste "vsichni" a v 90 letech to snad byla i moda, a jen par naslo odvahu a uprimnost se priznat) a sportovci meli problem s unavou!!!, - porovna to s tou silenou dynamikou, ktera je dnes, tak opravdu jen naivni si mohou myslet, ze si sportovci nepomahaji...ted jde jen o to, jak.

Me ty debaty uz ani nebavi...sermuje se tu s moralkou nebo kodexy, jejichz zarucni lhuta davno vyprsela...cely fenomen moralky je slusne popisovan na konci 19.stoleti mnohymi genii te doby...coz se prirozene promitlo i do sportu v mezivalecnem obdobi.
...jsem pro kodexy atd. Ale proste jak pisi vyse - ten RUBIKON byl uz proste prekrocen.

Myslim si, ze Marie dopadla jeste skvele, dopadla jak kocka na 4 tlapy:)

Podle me nejsmutnejsi pribeh tohodle pokrytectvi, ktere funguje ve sporte uz 100 let je Ben Johnson. Tvrda ostrakizace sportovce, abychom se dovedeli nekolik let pozdeji, ze v tom Soulu v tom slavnem finale byli nadopovani vsichni a olympijsky vybor suse prohlasil, proste toho mel ze vsech nejvic...no...bylo treba vybrat...
Reagovat
smazaný uživatel
V me rodine delali profes. sport od mala skoro vsichni...dva z nich nepokracovali, protoze by vedeli, zeby museli dopovat, aby byli konkurencyschopni...myslim uz tvrde dopovat, takze atletika pochopitelne (jedna je dodnes v tabulkach zen, za temi na dopingu, druhej se venoval mladezi, radeji, pro radost)...ja nastesti nemel talent, uplne nejhorsi jelito ze vsech:D)...
jeden chlastal vic jak Gulbis, takze mrhac...biatlon...talent by tu byl...ale mrhac,
jeden se venoval sportu radeji jako trener a prehlizel co kluci vsechno delaji, ale snazil se je nejak drzet v nejakych mezich - box...drsny sport...
no a jedna nastesti byla nemocna od malicka, takze s tenisem skoncila sotva zacala...

je to proste jenom hra...nic vic, nic min...
Reagovat
VlS
Pssst, nebo někdo preventivně zakáže sex
Reagovat
smazaný uživatel
Neskutečný hovna jsi tady vyplodil...

BTW: Jestli si někdo myslí, že se tady budu dohadovat o tom samým tři dny, tak vážně nebudu. CAS měl na posouzení celého případu půl roku, vydal několikastránkový rozbor, ale někteří uživatelé TP mají pocit, že tomu asi rozumí víc. Tak si ho teda mějte, ale u mě jste kreténi.
Reagovat
smazaný uživatel
prvni dil
https://www.youtube.com/watch?v=otVqUSh4lvk

dalsi nabihaji automaticky v nabidce.

Podle me herecke vykony nejsou uplne presvedcive, herci celkem nic moc, trochu slabina serialu...ale kamera neni uplne spatne vedena, to je asi na serialu pozitivni.
Potesilo me, ze se celkem orientuji v tech hlavnich hrdinech serialu, podle me se divak v tom nemuze ztratit... v cem se obcas ztracim jsou nektere vedlejsi postavy, celkem asi slabina.
Scenar celkem slusne napsany jestli jde o hlavni postavy, toz nejsou uplne cerno-bile, Serial zachranila delka jednotlivych dilu, takze do tech 30 min. je to snesitelny.
Za me tak 57%
Vic bych tomu asi nedal, ale za me lepsi jak zena za pultem...
Reagovat
Frick
Pokud si to někdo chce zachovat, silně doporučuji si to stáhnout. Na YouTube to nemusí dlouho přežít z důvodu porušování autorskejch práv.
Reagovat
FulnekUltras
Reagovat
smazaný uživatel
To nevim, ale citim, ze kvetnova anketka na WTA muze byt hooodne zajimava hlavne v kategorii prulom mesice:)
Zatim to vidim na dost zhave kandidatky:
-Evzenka Bouchard
-Marie Sarapova
-Fran Schiavone
-Sam Stosur
Reagovat
VlS
:-)
Reagovat
A.R.R.
Já volím Frantu, stará stodola nejen že zadoutnala, ale zahořela jako turecká fangle :-D
Reagovat
Davor1
Priznám sa, že som Šarapku nevidel ani v jednom zápase, odkedy má dovolené znovu hrať a skúsil som si pozrieť aspoň highlighty. Po minúte a pol som to musel pretočiť na mečbal, pretože pri tom šialenom zvieracom reve sa ináč nedalo.

Prišiel som na to, že ju nemám ani o štipku radšej, aj keď som si myslel, že keď na nejaký čas dá oddýchnuť môjmu sluchovému ústrojenstvu, tak sa tá antipatia k nej trochu zmierni, ale nie, stále je to tá uvrieskaná, zdržiavajúca fiflena s kyslým ksichtom. Snáď bude dostávať na zadok v druhých kolách aj naďalej :)

Bouchard je mi úplne voľná, ale za včerajšok klobúk dolu, herne aj mentálne je už nejaký čas dosť v zadnici, napriek tomu zo seba vymáčkla niečo, čo už možno ani nikto nedúfal, že v nej ešte je.
Reagovat
A.R.R.
Admine ty kluku ušatej, ty víš jak to tu rozproudit :-D Každý den článek o Máně a už to tu žije, jako kdysi :-D
Reagovat
sprchon
Když on admin je velkej fanoušek TNM. :D :D
Reagovat
A.R.R.
jo to už jsem tu někde zaznamenal :-D Tož o čem to bude zítra, měli bychom mu pomoci vymyslet téma :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to je jasný, že je to záměr. Pan Jirásek je šikovnej kluk a moc dobře ví, že bych sem jinak vůbec nepsal... :D
Reagovat
sprchon
Takže taky provokatér. :D Vyhoďte ho!
Reagovat
A.R.R.
No koukám jak tu řádíte, mám čtení na celý večer :-D
Reagovat
Pedronegro
jojo, je to tady takové celkově .... pozitivní :-D
Reagovat
Empe
Po dlouhé době jsem viděla čistě nečeský zápas a stálo to za to. Skvělý tenis. A výhru jsem přála více Genii, i když je mi jinak taky docela ukradená, moje sympatie zhatila jednoho památného FC losu. :) Hlavně kvůli toho řevu... to byla jediná, ale zato velká hrůza toho zápasu. I Genie už ke konci měla dost, ale ona heká. To pochopím. S výdechem to prostě "uteče", v podstatě jen vzduch a tlumená akustika, ale Maria cíleně zapojuje hlasivky, a to tak, že hodně. :-D Je to tím, že teď tak dlouho nehrála, nebo řve ještě víc než dřív? Nemáte ten dojem?
Reagovat
sprchon
Já ten dojem měl, napadlo mě to hned. :D Ale je fakt, že jsme teď netrénovaní, takže těžko říct. :)
Reagovat
VlS
Když Marie před návratem slíbila, že ještě všichni uslyší :-)
Reagovat
sprchon
A chudák Rafa trénoval moc blízko.
Reagovat
Empe
:-D :-D :-D
Reagovat
EllNino
Pěkně Genie, ty tenis hrát umíš, když chceš, míň kecat a víc hrát a ono to půjde ... Marie nehrála špatně, příště to bude lepší, zápas měl náboj a skvělé momenty střídaly rozné chyby, ale to tak už v zápasech dvou agresivních holek bývá :) ... Z pohledu neutrálního fanouška k těmto dvěma bych řekl, že tenisově jeden z nejkvalitnějších zápasů tohoto roku
Reagovat
tmora
Je treba objektivne rict, ze ze strany Bouchard to byl asi nejlepsi tenis za 5 let zpátky. Opravdu vratila skoro vsechno, vychazel ji celkem slusne servis. Na druhou stranu u Máni byl pohyb hodně svazanej, bylo na ni videt jak ji chybi odehrat podobny situace. Trenink je trenik a odehrany hry je to co potrebuje. Jinak ji podle me dost vycerpal zapas s Lucic.

Jinak ty Bouchard gesta po vyhre - jak kdyby vyhrala turnaj - primitivni Bouchard. Taky pri interview na ni hodne lidi piskalo ????????.
Reagovat
Fandina
Nemyslím si, že na Genii někdo pískal, ani že je primitivní.
Reagovat
Pedronegro
poslední odstavec jsi si mohl odpustit, prozradil jsi se jako nenávistnej hater, uvidíme, co na to gigin, je na to citlivej, tak příště hlavně víc pozitivně, jo? :)
Reagovat
gigin
No tak hlavně Evženka určitě odehrála lepší zápasy než včera. A jinak mi je to jedno kluci, pičujte si jak chcete.
Reagovat
Pedronegro
no tak to jsem jako nečetl a beru to jako nechtěný překlep a dál budu razit tvou pozitivní linii :)
Reagovat
gigin
Ale vůbec. Já se přece nad tím nepohoršuju, nikde si nestěžuju . Napsal jsem co si o tom myslím, tečka. Hele, že Máša prováděla je jasný, že meldonium pomáhá je taky jasný, trest dostala, odseděla si to, finito. Ale taky patří k ozdobám, tahákům každého turnaje, hraje super. Ano vím, už jsem to psal a ty ses mi smál.
Reagovat
Pedronegro
no teda ty jsi číslo, málem jsem ti uvěřil, že jsi úplně otočil, ale ne, to jsi mě jen tak zkoušel, že?, určitě :)
Reagovat
gigin
Vůbec :D a že se monty chová jak pochva jsem už taky psal.
Reagovat
smazaný uživatel
Říká ten, kdo je schopnej psát na TP vožralej...
Reagovat
gigin
Lepší jak střízlivý, sprostý smyk.
Reagovat
sprchon
Já myslel, že jinak to ani nejde.
Reagovat
a.magerova
Psát jo, ale čít TO člověk střízlivej nemůže... :-)))
Reagovat
sprchon
No číst už vůbec ne. :)
Reagovat
blixa
Obávám se, že ani vožralej už .... snad jedině zhulenej ;-)
Reagovat
Pedronegro
+100
Reagovat
a.magerova
Máša se chovala při svých výhrách úplně stejně, takže v čem je problém?
Reagovat
smazaný uživatel
Jenomže Masha patnáct měsíců nehrála tenis...
Reagovat
kada.tom
Jenomže Masha ho nehrála vlastní vinou ...
Reagovat
smazaný uživatel
To na tom ale vůbec nic nemění.
Reagovat
a.magerova
A Bouchard porazila hráčku, kterou ještě nikdy neporazila...
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že takových je spousta, co ještě neporazila. No a nejsem si úplně jistý, že by proti všem z nich takhle slavila... Včera to bylo prostě "vyšperkovaný", ale to se nedá nic dělat. Masha měla vyhrát a byl by klid. Za to si bohužel může sama, že to nevyšlo.
Reagovat
sprchon
Neměla. Všechno dopadlo tak, jak mělo. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Všechno na světě se děje z nějakého důvodu. Teď se smějete vy (nevím teda jestli přímo ty, ale podle tvých dnešních komentů to tak vypadá), ale podstatný je, kdo se bude smát naposled...
Reagovat
Pedronegro
hlavně prosím tě netahej Lenina ven z konzervy :)
Reagovat
sprchon
Já se nikdy neposmívám, nemám to rád. S tím důvodem máš pravdu. ;) Já Mashe přeju, vím, co tenisu přinesla, ale zase že by mi nějak extra chyběla ten rok a půl, to ne. Spíš nechápu tebe, že máš furt potřebu to řešit, nechat se provokovat a zacházet tak daleko (jako nadávání do sviní atd). Možná že Masha vyhraje FO a ty se tu pak budeš všem opravdu smát. Mě to přijde hloupý a dětinský. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
To ti může přijít, ale za ten rok jsem toho tady schytal už dost a nemůžu si nechat všechno líbit...
Reagovat
sprchon
Každej si napíše svůj názor (to beru). Ale pak jsou tu vyloženě provokace, což je hloupý a dětinský jednak od provokatérů a druhak od tebe, že se necháš. Jsi fakt jak suchej zip, chytneš se na všechno. A Mashe touhle službou nijak nepomůžeš.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to mě opravdu nenapadlo, že tím Mashe nijak nepomůžu. Jsem si myslel, že čím víc tady budu bojovat proti jejím haterům, tím líp jí půjde servis, forehand a vůbec všechno. Tak to se na to asi vykašlu, když je to takhle... :D
Reagovat
sprchon
Tak vidíš, že máš sysl pro humor. :)

Myslel jsem to tak, že opravdu začínáš připomínat Kvěše, jak tu někdo psal...
Reagovat
smazaný uživatel
Kvěše budu připomínat, až Masha 25x zahraje do autu a já 25x řeknu, že to byla jasná lajna. Jestli se tohle stane, tak přísahám, že si to půjdu hodit... :D
Reagovat
sprchon
Zlehčuješ to, ale podstata je stejná.
Reagovat
smazaný uživatel
Podstata je úplně jiná. A taky je jistý to, že Kvěš (kdyby sem nedejbože ještě chodil) by byl na straně haterů...
Reagovat
sprchon
Svými reakcemi jste si v lecčem podobní. Ale nebudu to dál řešit, svůj názor jsem si napsal. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Já ti ho neberu. :D
Reagovat
sprchon
:)
Reagovat
a.magerova
Porazila bývalou světovou jedničku a GS šampionku... takových není spousta.
Ještě něco?
Reagovat
smazaný uživatel
Sama Evžena řekla, že měla extra motivaci vyhrát i kvůli "dalším okolnostem" a jak jí všichni speciálně před tímhle zápasem přáli (což podle mě pěkně kecá, ale nevadí). Takže asi tak...
Reagovat
a.magerova
A já si myslím, že nekecá.
Reagovat
Pedronegro
no jasně, třeba táta jí řekl, ať to prosere se dvěma kanáry, ty jsi zřejmě spadl na hlavu ....
Reagovat
bIbec
Máša možná nehrála tenis 15 měsíců, ale Evža ho nehrála dobrých 2,5 roku. Na a je klidně možný, že zase 2 roky nic hrát nebude. Takže reakce Evži celkem pochopitelná, řekl bych.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, s tím bych souhlasil... :D
Reagovat
George_Renel
Budeš asi překvapen, byl jsem i já, ale obecenstvo celkově stálo jednoznačně na straně Bouchard.
Reagovat
aligo
Přemýšlím než něco řeknu chlape, celkově bylo publikum jednoznačně na straně Bušičky a nikdo nepískal... a gesta byla jako po těžce vyhraném zápase takže v pohodě :*
Reagovat
dadaft
.......... a já to neviděl :(
Reagovat
vrabejka
Reagovat
janek_da
Tak toho nechte. Hlavně že se nikomu nic nestalo.
Reagovat
Serpens
Nesnáším je oboje, ale Šarapovovou ještě víc, takže výsledek ok.
Reagovat
vrabejka
Na 100% ale tento zápas zas takovou konkurenci neměl.
Reagovat
Bob
Tohle bude Marfuša dlouho rozdejchávat :D
Reagovat
Lunej..
Podle me to mnohem hur vydychavaji jeji fans, nez ona sama. Je bojovna, ambiciozni a zkusena.
Reagovat
Fandina
Já myslím, že ona se hecuje a hecovat bude dál. Ostatně, dělala to tak vždycky, že bojovala do posledního míčku.
Spíš by se mi líbilo, kdyby ty, které ji teď porážejí v těch výkonech pokračovaly i dál. A porážely ji i nadále.
Reagovat
Kozoroh
Nelíbí se mi, že Mášena hraje na WTA turnajích díky divokým kartám, čemu však tleskám je skutečnost, že ji poráží hráćky, které se do ní pustily a Mášinin fanatik monty jim nyní nemůže přijít na jméno. K tomu se dá dodat známé rčení -

"Boží mlýny melou pomalu, ale jistě"
Reagovat
rosm
H.O.U.G.H.
Reagovat
Pedronegro
prosím, to je co?
Reagovat
rosm
to melo byt H.O.W.G.H. ;)
Reagovat
blixa
A ty tečky a velká písmena jsou tam jako proč ? :D :D
Reagovat
rosm
aby to bylo hezci ty bambulo ;)
Reagovat
blixa
Ne, takhle se píšou jen zkratky :D Takže ty budeš asi stejně skvělý lingvista jako dopingový "znalec" :D :D
Reagovat
rosm
hnedka po tobe, co povazuje co mas zmatek ve vsem co pises
Reagovat
rosm
a promluvil znalec indianstiny :))
Reagovat
blixa
To je zřejmě pokus dopingového experta o "howgh" :D
Reagovat
rosm
teda bez tebe bych byl odvarenej, ty zavily fanaticky obhajce cheateru a Masheny
Reagovat
blixa
A ˇš" napsat neumíš ? :D
Reagovat
rosm
š
Reagovat
blixa
Skvělé !!! A teď se soustřeď a napiš "Mášena" ;-) Zkus to , já ti věřím :D
Reagovat
rosm
Mašhena
Reagovat
blixa
Dobrej pokus, sice ne bez chyby ale nemůže chtít hned zázraky. Dneska už jsi se zjevně vyčerpal, tak budeme pokračovat zítra. Ty to dáš !!!
Reagovat
a.magerova
Hele ono to nebude v Š, ale spíš mu tam chybí ještě jedno Y... :-P
Reagovat
blixa
No já nevím, já bych řekl že to co chybí je rozum ale možná že jen to "y" :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to jsem zvědav, kdy semelou tebe...
Reagovat
mirablondak
Byl to prostě úžasný zápas, co obě dobíhaly a jak si šly po krku.... dechberoucí ! To byl TENIS od kterého se nedalo odejít. Velmi předčasné finále, myslím.
Reagovat
George_Renel
Zápas Kerberové se Siniakovou nebyl o nic horší. Naopak tam nebylo vidět tolik 5 metrových autů a školáckých chyb.
Reagovat
rosm
Presne tak, tech chyb tam bylo strasne, Genie se v turnaji moc neohreje.
Reagovat
vrabejka
To neee :D :D
Reagovat
kada.tom
Je na místě pogratulovat Šarapovové k dalšímu titulu, je po pauze úžasná, brilantní, hraje úplně nadpozemsky, sbírá tituly ... jo, počkat, já se nechal unést Montyho básněním z předešlých měsíců :-D ... ona vlastně žádnej titul nemá a prohrála dva zápasy s dvěma svýma kritičkama :-DDDDDD

po dlouhý době Bouchard přeju výhru :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Na každý prase se vaří voda a na tebe minimálně dva kotle, Kadleci...

BTW: Můžeš mi laskavě najít, kde jsem psal, jak bude Masha všechno vyhrávat? Psal jsem, že věřím v jeden titul na antuce (což je pořád šance v Římě a snad i na RG) a kdyby byl pěkný kurz, tak bych si vsadil, že letos vyhraje GS. Jak to prezentuješ ty, tak to jsem nikde nepsal. Ale je mi jasný, že si chceš kopnout, když je příležitost... Jinak obecně věřím v úspěšný návrat a to, že se Masha vrátí na vrchol (což ale může být klidně za rok nebo za dva). Ty dvě prohry mě samozřejmě serou, ale hodnotit po dvou turnajích je ještě hodně brzy. Každopádně Stuttgart byl podle mě dobrý, tam to mohlo klidně klapnout na ten titul. Madrid špatný, ale ten Mashe z těch antukových turnajů sedí nejmíň, proto tam vyhrála "jenom" jednou...
Reagovat
Haitik
Už ta nasranost ze mě pomalu odpadá.. :D
I když je to teprve druhý turnaj a i když Maria vypadla s těmi co jí nejvíce kritizovaly, tak si myslím, že Maruš už ukázala, že do té špičky bude opět patřit.. Porazila výborné hráčky, hráčky TOP 50.. :D Jen ta cesta bude asi pomalejší a složitější, než jsme jako její fanoušci asi čekali.. :-) Chce to trpělivost..

Ale už tady v Madridu jsem si všiml, že se o trochu oproti Stuttgartu zlepšila.. ( I když tedy 1. set proti Genie je asi zatím nejhorší set po návratu), ale podle mě tedy se zlepšila v úderech v běhu, hlavně na FH, to jí ve Stuttgartu brutálně nešlo, tady už to bylo mnohem lepší.. Teď už to chce vylepšit jen return.. Strašně ho vyhazuje, hlavně když má BP nebo třeba když má 30:0 na returnu.. Hraje to strašně na velké riziko, chce to ukončit už z returnu, i když k tomu není důvod.. :D I jí to včera Sven říkal, ať ty returny nehraje tak na riziko..
A ještě se mi zatím nelíbí její pohyb na antuce.. Ale jak jsem psal, chce to čas.. :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Ze mě teda ne. Nejdřív ty kecy kanadský krávy po zápase a teď ještě tahle diskuse. Místo aby Masha všem zavřela hubu, tak se hateři akorát smějou... Jinak jsem z Madridu viděl jenom 4 sety, takže si to netroufám úplně hodnotit, ale ve Stuttgartu podle mě hrála líp. Teď následuje Řím, kde by jí to mělo sedět víc než v Madridu, tak snad sobě i nám spraví chuť...
Reagovat
George_Renel
Rozhodně máš pravdu v tom, že v Německu hrála lépe. A to o dost.
Reagovat
rosm
ono to tak byva po delsi dobe, ze spis maji vykonysestupnou tendenci, ale tady to bude navic zpusobene jinyma okolnostmamam jeste. Tudiz progress doufejme jiz nikdy neprijde.
Reagovat
Haitik
Já ty její kecy četl už včera, takže dneska už mě to nemůže naštvat.. :D
No, proti Lučič, to ani skoro nepočítám jako zápas, to prostě byla střelnice jak Brno, zápas, kde se prostě chytit rytmus nedá, ani kdyby chtěla.. Takže tenhle zápas se Stuttgartem nesrovnávám.. :D
Ale včera s Genie, je pravda, že moc dobře nehrála.. Nebo takhle.. Měla chvíle, kdy hrála naprosto parádně (celý 2. set a kousek 3. setu), ale pak přijde gem, kdy si servis prohraje naprosto zbytečnými 4 UE a bylo.. Tohle se jí ve Stuttgartu nestávalo.. :D Ale přesto jsem si všiml, že se v něčem lehce zlepšila.. :D
Ale jak i ona sama říká, v tuhle chvíli potřebuje zápasy a i tenhle zápas jí pomůže se stát lepší atd.. :-)
Tak uvidíme v Římě, je pravda, že tam jí to sedí parádně, už tři tituly
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, tak snad nepohraje pro změnu s Cibulí, jak už jsem tady dneska četl. :D Ale vážně: Přestože mě ten včerejšek bude štvát ještě do začátku toho Říma, tak pořád věřím, že to půjde. Dělat závěry po dvou turnajích a hlavně dvou těsných prohrách v takových "vyšperkovaných" zápasech, to je hodně předčasné...
Reagovat
blixa
Máš samozřejmě pravdu, ale to zdejší dementy vůbec nezajímá. Ti mají jen krásnou příležitost se vyřvat "fetkáááá, blééé". Prostě "haters gonna hate", fakta jsou jim buď zcela ukradená nebo je překroutí aby se jim nějak hodily do krámu. To, že je obrovský rozdíl mezi skutečným dopingem jako je EPO nebo anabolika a zakázanou látkou (bez jakýchkoliv důkazů jen ze zvůle WADA) je taky nezajímá. Prostě blbost tu kvete jako jarní prosluněná louka, marno vše marno ...
Reagovat
Lunej..
Je zajmave, ze Genie je pro tebe moralni bahno a Masenu tu pomalu omlouvas, jako kdyby ji vsichni krivdili a ona za nic nemohla. A pises tu o demenci tech, co si dovoli Marii kritizovat. Ja si tedy jako dement nepripadam.
Reagovat
rosm
blixa je zoufalec, co si zde honi ego. V dopingu neni zadny rozdil.
Reagovat
blixa
No a za co mohla ? Že užívala 10 let legální lék o měsíc déle, než nějakej pablb povolil ? No to je fakt strašnej morální prohřešek. Fakt agrumentace ze které bleju.
Reagovat
blixa
Sakra, to patřilo pod Lunej ...
Reagovat
Lunej..
Ty jsi fakt dobrej, a co ty lzi, kdyz vysvetlovala proc ho brala? Ja ji nehatuju, mne je ukradena a svuj trest si odpykala, ale lidi jako ty, kteri vidi jen co chteji jsou super. Hlavne, ze pri tom tvem bliti hazis pojmy o moralnim bahne. Ale to jsi ty, ty vis vse a ostatni jsou dementi.
Reagovat
blixa
Nějak nechápu, proč zrovna ty kvičíš jak píchnutý podsvinče. Jestli ses v něčem poznala, tak za to já ti nemůžu ;-)
Reagovat
a.magerova
Už delší čas vás pozoruju.... a teda.... mezi váma to jiskří jak hrom... žeby další svatba na obzoru... :-P
Reagovat
blixa
Nestraš !!! :-o
Reagovat
blixa
Já už jedině Nastěnku, ale tu tady má někdo propachtovanou a u mě má stejně zaracha za Fran ;-)
Reagovat
a.magerova
Koho jste potkali, co vám to nalhali, moje máma jenom jednu dceru má.... :-))
Reagovat
blixa
Marfuško !!!
Reagovat
Lunej..
Protoze me stve, kdyz nekdo nekoho oznaci jak dementa jen proto, ze ma jiny nazor, viz co tady vcera predvadel monty. A ze ty tady hazis kolikrat silnymi pojmy na adresu Genie a zaroven tu popiras podstatu veci. Mne nevadi, ze mas jiny nazor, ale jak jsi takovy vseodsuzujici ranar. Proste borec na konec. A kvicet si muzu jak chci, uz mam na to vek:P
Reagovat
blixa
Kvič si z plna hrdla, bábi :D Dementa neoznačuji jako dementa protože má jiný názor, ale proto, že je to je dement, tedy např. když argumentační úroveň pravděpodobně dospělého muže odpovídá stěží tak 5 třídě ZDŠ. Jiný názor mi nevadí, pokud má hlavu a patu a je podpořen nějakou elementární logikou. To sis jistě už všimla tak neplácej. Já se diskuzí o Marii/meldoniu zase moc nezůčastňuji, ale úroveň argumentace haterů je skutečně ubohá, takže když už něco napíšu, tak to sečtu za nějakou dobu. Když se ti to nelíbí, ignore se nabízí, co nadělám ;-)
Reagovat
rosm
píše se nezúčastňuji, ty demente
Reagovat
Lunej..
Ja se za hazera Maseny tedy nepovazuju a nevim, proc by Genii mela byt krava. Pokud vim, vcera po vitezstvi Genii mel akorat Frick poznamku o kapesnicku, nacez monty chytl amok a choval se tu jak sprosty primitiv, coz je jeho vizitka. Nacez se pak zvedla vlna diskuze, ale o hejtovani nevim. A ze se nekdo necha vyprovokovat blbymi kecy je jeho vina, coz je nekdy i muj pripad. Nevim, proc bych te davala do ignore, osobne te neznam a ze si tu obcas vjedeme do vlasu neni pro me nic smrticiho. :P
Reagovat
smazaný uživatel
Evžena je kráva, protože neoprávněně hází špínu na Mashu a nazývá ji podvodnicí, když bylo rozhodnuto, že Masha podvodnice není.
Reagovat
Lunej..
Ma svuj nazor. Mam ti psat, ze jsi deb.l jen proto, ze mas jiny nazor nez ja? Moc to prozivas a ztracis soudnost, kterou jsi mival driv vetsi.
Reagovat
smazaný uživatel
Evžena má asi takový názor, jako kdybych já ti řekl, že jsi zlodějka a ty jsi přitom nic neukradla. Asi by se ti to taky nelíbilo... Jestli někdo nemá soudnost, tak je to v první řadě Evžena. Já jenom reaguju na její házení špíny.
Reagovat
Lunej..
Nastesti Masena je nad veci, mel by sis vzit z ni priklad. Uz toho necham, kecu uz bylo dost.
Reagovat
smazaný uživatel
No, co jí taky zbejvá. :D Já myslím, že je to úplně normální, že to fanoušci prožívají víc než samotní sportovci. Kdyby to bylo obráceně, tak by asi všechny zápasy končily kontumačně. :D Ale u mě je to konkrétně v tomhle případě dáno tím, co se stalo za poslední rok...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak moment. Já nenazývám dementem za jiný názor, ale za provokace. Viz včera Frick a VIS.
Reagovat
Lunej..
Frick jen napsal o kapesnicku a ty ses rozjel. Nikdo ti nenadaval, na rozdil od tebe. Mela jsem te za normalniho kluka, co zije svym stadeckem, ok. Ale co tady predvadis ohledne Maseny je typicky iqe. Vim, ze muj nazor ti je u prdele, ok. Jen mi to prijde trapny a zbytecny. Ale tvoje vec.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, tvůj názor je mi přesně tam. :D Frick to celý začal a pak si přisadil VIS, kterej nevynechá žádnou příležitost se o mě otřít (třeba včera o moje vzdělání)... Jinak vím, že je ti to asi jedno, ale včera jsem měl náročnej den a když ještě Masha prohrála s Evženou, tak jsem byl prostě nasranej. No a provokovat mě v takový situaci fakt není dobrej nápad...
Reagovat
Lunej..
Tvoje chyba, ze se nechas. Tvuj narocnej den dokazu pochopit, i tvoji nasranost, mivam to taky. Ale tu tvou slovni agresi ne. Ale jsi dospely, ja ti napsala jen svuj dojem, protoze te znam nebo asi vlastne neznam.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to musíš posoudit sama, jestli ti stačí jedno setkání na to, aby ses s někým znala... Jsou lidi, kterým vyjdu ve všem vstříc a pak jsou lidi, kterým nemůžu přijít na jméno. Každýmu, co mu patří.
Reagovat
Lunej..
ja nemam k nikomu nenavist, ublizovala bych jen sobe. Setkani o leccems napovi, ale nedelam z toho zavery. Jen si myslim, ze v realu jsi jiny nez jak se tady pretentujes. Coz neni jen tvuj pripad, viz iqe a slacker.:) Tak ti preju hezky den.
Reagovat
smazaný uživatel
To je jednoduchý: Všude jinde jsem v pohodě, jenom na TP jsem nasranej. Proč? Protože mě tady někdo nasere... Občas si taky říkám, jestli to mám ještě zapotřebí, ale budu tady, dokud budu chtít.
Reagovat
a.magerova
Můj názor je ten, že v reálu je stejný, jen má strach říct lidem do očí co si opravdu myslí... tady ty jeho výlevy klávesnice snese a přeshubu mu tu zatím nehrozí, jeho včerejší chování vůči VlSovi je neomluvitelné.
Reagovat
VlS
Monty, otřel jsem se o tvoje vzdělání v kontrastu s tvým projevem kanálníka. Už ti to napsala Magerka, svejm idolkám děláš medvědí službu, protože díky tvýmu způsobu fandění si kde kdo zgustne na tobě, ne na nich, při jakýmkoliv jejich neuspěchu. Tobě je totiž tenis úplně šumák, tobě jde jen o tvoje ikony, neunášíš prohry a jsi sprostej jak dlaždič.
Teď jsi nejvíc na prášky z toho, že ses těšil, jak Máša spláchne Kikinu a Genie a ty si zatančíš vítěznej taneček a ono pendrek. Tak se tím užírej dál, ale neotravuj s tím.
Reagovat
smazaný uživatel
A kdo tě nutil reagovat? Moc dobře jsi věděl, že mě Frick vyprovokoval, ale samozřejmě jsi nechtěl zůstat pozadu a začal ses navážet do mýho vzdělání a pak dokonce i rodiny. Já aspoň nadávám jednomu konkrétnímu člověku, ale ty se musíš otřít o všechno kolem...
Reagovat
VlS
Neotřel jsem se o všechno kolem. Řekl jsem, že jsi nevychovanej hulvát a že na tebe asi rodiče neměli čas. A za tím si stojím. Reagoval jsem především kvůli tvýmu označení Genie za svini. Nebo to taky napsala CAS?
Reagovat
smazaný uživatel
Co se týče Evženy, tak o ní už jsem psal v reakci na Lunej... Kdybys byl aspoň její fanoušek (což bych teda taky nechápal, ale budiž), tak neřeknu. Ale že tě to tak strašně štve, když je ti úplně volná? Možná se pletu, ale tvoje motivace byla včera úplně jiná než se zastávat Evženy...
Reagovat
a.magerova
No... tady s Tebou nesouhlasím, spíš si myslím, že hodní rodiče se mu věnovali až moc a vše, jakýkoli výstřelek mu tolerovali a za vše ho chválili, a teď se chlapec dostává do reality, kde nesklízí jen chválu a tak se podle toho chová a kope kolem sebe.
Reagovat
smazaný uživatel
No jestli tou realitou myslíš TP, tak teda potěš hodiny...
Reagovat
sprchon
Tak tak. Tenokrát nebylo po jeho, někdo neudělal to, co monty chtěl. Masha všem nezavřela hubu.
Reagovat
smazaný uživatel
Dočkáš se...
Reagovat
sprchon
Ty se možná dočkáš. Já na tohle nečekám. ;)
Reagovat
a.magerova
Takže každej, kdo má náročný den, tak tu může kdekomu nadávat do sviní?!!!
Ani když mi náhle umřela kamarádka či velmi dobrý kamarád, tak jsem tady nikomu nenadávala.... jsi čím dál tím horší... to se takto chováš i v reálu?

A ten příměr Máša-podvodnice a Lunej-zlodějka je taky úplně mimo chápání normálního člověka, Máša podváděla, Lunej nekradla.... dospělý chlap a chováš se jako rozmazlený fracek... :-/
Reagovat
smazaný uživatel
Masha nepodváděla, řekl CAS jakožto nejvyšší instance. Ještě něco?
Reagovat
a.magerova
Tak za co byla potrestaná, když nepodváděla?
Reagovat
smazaný uživatel
Za chybu z nepozornosti. Číst umíš, ne? Tak si to najdi a přečti.
Reagovat
Pedronegro
že CAS si myslí (a ještě ty), že opravdu platí, že 100x opakovaná lež se stane pravdou :)
Reagovat
smazaný uživatel
CAS o tom ví asi tak 10000000000x víc než všichni uživatelé TP dohromady...
Reagovat
Pedronegro
žeby to číslo za A byla částka, za kterou ten nesmyslný výrok padl? nebo za B je to počet opakování té lži, nutný k překlenutí doby než všichni pamětníci té tiskovky zemřou? co je správně? třetí možnost není :)
Reagovat
Pedronegro
věřím spíš tomu rčení, že když něco vypadá jako kachna, lítá jako kachna chodí jako kachna a kváká jako kachna, tak je to s největší pravděpodobností kachna, a to exfetka naplnila, tak se s tím už smiř :)
Reagovat
rosm
Boze to neznamena, ze kdyz bylo legalni nebyl to doping, tak zacinaly vsechny latky co byly pozdeji oznaceny za dopingove.
Reagovat
Bob
Nic to nemění na faktu, že je to cheater. Prostě je. Porušila pravidla, nerozčiluj se.
Reagovat
Pa3k
Cize mi vychadza, ze Sarapova mala v zdarvotnej dokumentacii uzivanie latky od renomovaneho doktora a cele to bolo preverene nezavislym americkym doktorom, navyse tento leik je v rusku volne dostupne bez predpisu, tak naco by sa obtazovala si ho predpisovat ak chcela umyslene dopovat? Ak by umyselne dopovala, preco by si perfekcionalistka ako ona nedavala SAKRA pozor na to ci jej na to nepridu, riskovala by povest a karieru? Nehovoriac o tom ze vbec ucinok meldonia ako dopingu je spochybvnitelna, a to nie ruskymi ale americkymi doktormi, na zaver este par citatov:

Don Catlin, a long-time anti-doping expert and the scientific director of the Banned Substances Control Group (BSCG) said ?There?s really no evidence that there?s any performance enhancement from meldonium - Zero percent.

Forbes reported that anesthesiology professor Michael Joyner, at the Mayo Clinic in Rochester, Minnesota, who studies how humans respond to physical and mental stress during exercise and other activities, told them that "Evidence is lacking for many compounds believed to enhance athletic performance. Its use has a sort of urban legend element and there is not much out there that is clearly that effective. I would be shocked if this stuff [meldonium] had an effect greater than caffeine

TAk co ranne cappucino by bol doping tiez ? :D
Reagovat
rosm
Ja myslim, ze je to zbytecne. Byla na to upozornena a stejne to brala, presto, ze to byla prevence uajne.... Dle vcerejsiho vykonu bylo videt, jak ji ta latka moc chybi, driv nemela takovy problem.
Reagovat
VlS
Chlapci, tohle tady proběhlo cca před rokem, nic novýho do toho už nepřinesete. Dělat závěry, co jí chybí z televize - to jsi tedy odvaha. Po 15 měsíčním výpadku hraje obdivuhodně dobře.
Reagovat
rosm
A kdy jindy mam videt?? Bylo to zretelny, dlouhy zapasy co zvladala obdivuhodne temer bez zadzchani ted ma proble. Navic, neni to poprve co mela delsi prestavku a nikdy s tim nemela takovy problem jako ted.
Reagovat
Pa3k
Ked prisla po operacii ramena naspat do sutazneho diania v 2009 tak jej trvalo 3 roky kym bola opat na uplnom vyslni (rok 2012) a to bola hodne mladsia.
Reagovat
rosm
Tak je trochu jiny pripad ale, bez ramene se moc jaksi hrat neda...
Reagovat
Pa3k
Ona ale tie upozornenia necitala a za to vlastne aj bola potrestana od CASu. Ja ten pripad vidim fakt skor ako nedbanlivost.
A trojsetove zapasy vedela prehravat aj predtym, pamatam si ju vo finale miami 2012, kde agniezsku kludne mohla dat. Ale tak uvidime casom ako sa rozohra a ci sa vrati na popredne miesta
Reagovat
VlS
Buď tak hodnej a přečti si antidopingovej kodex. Zavinění - tedy úmysl, nebo nedbalost jsou zcela irelevantní. Je to úplně fuk. Postih je za přítomnost zakázané substance v organismu. Nedbalost není omluva. Kdyby totiž byla, tak by všichni přistižení tvrdili, že nevěděli a byli " jen" nedbalí. I Lance Armstrong. Jen si srovnej případ Johaugový - fenomenální běžkyně na lyžích - použila pomádu ba rty, kterou jí donesl týmovej doktor. V tý pomádě byla nějaká zakázaná substance. Dostala ban na dva roky, jen to břinklo. ( věřím tomu asi stejně, jako Marii s užíváním na prevenci cukrovky) Ale nic, tím jsme tady strávili spousty času před rokem, projdi si starý diskuse, tam najdeš celý názorový spektrum.
Reagovat
Pa3k
Z pravneho a disciplinarneho hladiska mas samozrejme pravdu, pravidla musia byt stanovene.

Ja som skor narazal na nejake to moralne pozadie toho, kde to uz proste nie je vzdy take ciernobiele, lebo zivot je predsa taky. Pre mna napr ako fanusika je podstatny rozdiel ci ide o umysel alebo lajdackost. Takisto ako nemozem hdoit party-hardovu Hingisovu co jej raz nasli kokain :D do toho isteho vreca ako systematickeho dopera Armstronga, aj ked technicky su obaja doperi.
Reagovat
a.magerova
Z morálního hlediska mě zas štve, že sama bere 10 let lék na prevenci cukrovky a přitom vnucuje davu své cukríky a předpokládám, že nesou dia...
Reagovat
rosm
:)) jj to je paradox, pani ale bezpodminecne musi brat lek na prevenci cukrovky, to je hovadina
Reagovat
Pa3k
to je uz otazka biznis-moralka a tam casto zhoda nebyva :)
Reagovat
rosm
ze si ale musi delat byznys z bonbonu zrovna, to je zajimave
Reagovat
George_Renel
Tak potom nehovoř o nějakém morálním pozadí, protože tenis je vedle sportu taky byznys.
Reagovat
VlS
Profi tenis ( a každej profi sport) je především " byznis" a pak až něco. Zeptej se svýho doktora, jestli náš brát nějaký léky jako prevenci proti chorobám, jejichž indikaci nemáš. Možná tě pošle " čistě preventivně" na psychiatrii.
Reagovat
George_Renel
Jsi trochu mimo kontext...
Reagovat
rosm
to je jedno, ale ma 100% pravdu
Reagovat
VlS
Pardon, to patří k Pa3K
Reagovat
Pa3k
ok chapem ze tato tema je uz rozobrata a asi sa uz nechce nikomu nejak v tom rypat, ja len ze ak mame byt fakt korektni, tak sa na to vzdy treba pozriet z viacerych hladisk...na turnaji a aj v inych sportoch je velke mnozstvo "astmatikov" ktori maju terapeutcke vynmiky, venus urcite nieco berie tiez na svju chorobu, su akj tito ludia cheateri? sharapka bola blba ze nepoziadala o terapeutickz vynimku, ale ktovie, mozno ju ma teraz, sama povedala ze toto je uz vec medzi nou, wta a novym doktorom a mozno mildronate berie dalej. A riadit sa len pravami WADA je mi proti srsti, ked tato organizacia vraj do roku 2004 mala na zozname zakazanych latok KOFEIN, meldonium pridala bez velkych vedeckych dokazov o dopingu a na profesionalite jej nepridalo ze miesto tych dokazov riesila sarapovej rocne zarobky.. no dobre ale uz to teda nechajme
Reagovat
VlS
WADA zjišťuje přítomnost látek v těle, netrestá. Fakt si ten kodex přečti, ať aspoň víš o čem mluvíš, protože to nevíš a plácáš nesmysly. Ukaž mi seznam, kde je kofein. Rozlušuj mýty a skutečnost. A zjisti si, co je mildronate ( meldonium).
Reagovat
Pa3k
MILDRONATE je liek, ktory sarapka brala, meldonium je latka v nom obsiahnuta. kofein uz raz bol v zozname zakazanych latok (preto je pre mna tazke brat WADA-u uplne seriozne) a je mozne ze tam skonci znova

https://www.washingtonpost.com/news/early-lead/wp/2017/03/08/caffeine-could-be-headed-to-world-anti-doping-agencys-prohibited-substance-list/?utm_term=.07498bf31a7b

uznavam ale ze ten kodex precitany nemam :)
Reagovat
Pa3k
a kofein bol na tom zozname do roku 2004, nie ze pred storocim :)
Reagovat
VlS
A s limitem, nebo vez limitu? Byl sportovec s banem za to, že si dal kafe ( tak to totiž popisuješ).
Kodex NENÍ pravidlem WADA, naopak WADA je produktem kodexu. No, Mildronate a Meldonium jsou různý názvy téhož, nikoliv název látky, ale to je jedno. Jde o látku, která zlepšuje dustribuci kyslíku v těle. Byl vyvinut na objednávku armády pro zlepśení vytrvalosti a zlepšení regenerace ve vysokohorským prostředí Afghanistánu v době ruskýho ( sovětskýho) angažmá. Jako lék se používá pro nemocný, v EU a Americe není jako lék klinicky testovanej a schválenej. Wada ho dala na seznam proto, źe zjistila jeho užívání u mnoha sportovců zejména v zemích bývalýho východního bloku , kteří nemají žádnou zdravotní indikaci nemoci, na jejíž léčení je určenej. Jak sama Maša psala, brala si před zápasem jeden a před důležitým dva kousky. Nezaráží tě to u prevence? ( hlavně s cukrovkou nemá společnýho nic, takle argumentace je směšná)
Reagovat
VlS
http://toxicology.cz/modules.php?name=News&file=print&sid=868
Reagovat
Pa3k
pozri, ja sa do mediciny nevyznam, ale myslim ze to ani Maria, ale ten liek jej predpisal doktor, ku ktoremu ju zobral jej otec. Jeho predpis bol pocas tribunalu (ktory na MAsi podla nej samotnej akoze sedel) posudeny nezavislym odbornikom (Dr.FOx) ako opodstatneny. To nie su moje kecy, toto som sa docital zo zaznamu toho tribunalu ITF. To su preverene veci, vypocuty bol aj ten dotor Skalny, jej otec, Takze co sa tyka ci si ho sama dobrovolne uzivala na zvysenie vykonu, toto bolo zamietnute. Ale ok, mozme to uz uzavriet :)
Reagovat
VlS
a proč na něj neměla ( nemá) terapeutickou výjimku?
Reagovat
Pa3k
No podla mna lebo bola blba, ved takej superstar by to preslo podla mna, ak by prilozila lekarsku dokumentaciu ktoru mala od Dr. skalneho.. ale ktovie ci ju nema teraz? Odpovedala nedavno tak divne, ze ci ma nahradu za meldonium, tak povedala ze to je medzi nou jej lekarom a WTA...
Reagovat
smazaný uživatel
"Since meldonium decreases blood-glucose concentration, it is also used as an anti-diabetic."
Liepinsh, et al., ?Anti-diabetic Effects of Mildronate Alone or in Combination with Metformin in Obese Zucker Rats,? European
Journal of Pharmacology, Volume 658, Issues 2?3, 11 May 2011, Pages 277?283.
Reagovat
Pedronegro
ty jsi asi opravdu de.il, možná by ti pomohla nějaká terapie, ale asi ne ... vytahovat kdejaké zmínky o možné prevenci cukrovky, s tím jdi do zádele, to jsou všechno kecy, to by nikdo normální do sebe 10 let bez diagnózy necpal, a nakonec se to ocitne na seznamu zakázaných látek, no to je ale náhoda, a že to žraly další tisíce sportovců, no ono to asi bylo fakt dobrý, že? dej s tím už pokoj ...
Reagovat
smazaný uživatel
Odborná literatura, neznáš?
Reagovat
Pedronegro
no, to je ale podle všeho jen zmínka o možném antidiabetes efektu v lékařském časopisu, a co o ostatních účincích, samozřejmě nic?
Reagovat
smazaný uživatel
To ti mám kopírovat celej PDF soubor?
Reagovat
Pedronegro
ne, to teda nemusíš, protože lze jistě najít obdobný vědecky se tvářící soubor, kde se hovoří zcela v duchu opačném, tak s těmi pokusy už neopruzuj, drž se CAS, tam jsi nejlepší, tvl :)
Reagovat
VlS
A ta prevence je v čem? V úpravě krevního cukru, kterej je v normálu? To myslíš vážně?
Reagovat
smazaný uživatel
Pán je doktor? :D
Reagovat
VlS
Ale ty tady házíš něco, co mluví o tom, jak při rozvinuté nemoci může pomoci se zmírněním následků, kdežto příčina nemoci ( na kterou by mohla prevence působit ) nesouvisí s oběhovým systémem a liší se u diabetu 1. typu ( likvidace buněk slinivky produkujících inzulin) a 2. typu (zjednodušeně neschopnost buněk inzulin použít). Úroveň krevních cukrů je následkem, ne příčinou. Na to stačí umět číst a nebejt zatíženej přáním, jakej má bejt výsledek.
Reagovat
smazaný uživatel
Výsledek je rozhodnutí CAS, všechno ostatní je nepodstatný. Už jsem to tady rozebíral asi stokrát, takže si myslím, že postoprvé to není potřeba a už vůbec ne s tebou a ve tři čtvrtě na dvanáct...
Reagovat
VlS
No a proč se toho nedržíš?
Reagovat
George_Renel
:-)
Reagovat
Pa3k
Som tu novy ale od znamych som sa dopocul ze toto je najlepsia stranka o tenise v ČR aj SR, tak to tu obcas budem spamovat :D
Ja len ze vidim tu utoky na Mariu, doping, meldonium, ale ja ako nestranny clovek ked som si pozrel vsetky fakty, tak mi z toho skutocne vychazdza nevinna. Na nete je dostupny pisomny zaznam zo sudu s ITF, ktory jej naparil dva roky, ale ked som sa don zacital, tak to boli nasledovne veci: Dr. Skalny (Sharapovej doktor v Moskve, kde ju ako 18-rocny prikazom zobral jej otec Yuri) concluded that his patient had a mineral metabolism disorder, insufficient supply of nutrients from food intake and other abnormalities which made it necessary to boost the immune system.

Ale co ma zaujalo najviac: The evidence before the Tribunal includes a report of Dr. Ford Vox who has analysed Dr.Skalny?s diagnosis and treatment. Dr. Vox says that the diagnosis was immune deficiency,mineral metabolism disorder and asthenia, ie. loss of energy. He states that the Russian scientific literature supporting Mildronate?s clinical use to compensate for an immune
deficiency is strong.

alebo

he (ten americky nezavisly doktor, ktoreho itf najala) does express the opinion that Dr.Skalny was, in the light of Ms Sharapova?s family history,justified in prescribing Mildronate both as a cardioprotective agent and as a preventative agent for diabetes.

alebo

The player, or her father, made clear to Dr. Skalny that any substances which he recommended must comply with the WADA Code.

a nakoniec:

On the evidence the Tribunal concludes that Ms Sharapova did not seek treatment from Dr.Skalny for the purpose of obtaining any performance enhancing substances

A to je este ten prisnejsi sud, ktory jej naparil 2 roky :)
Reagovat
gigin
Najlepšia stránka na svete!! Kdybys nevěděl v životě kudy kam, určitě se sem přijď poradit. A nejen o tenisu samozřejmě. S kým máš chodit, kdy souložit, která škola je dobrá, která práce podřadná atd atd... Jinak vstupní dotazník s tebou vyplní psychoguru magerka. Hodně zdaru na TP!!
Reagovat
Pa3k
Dakujem

Vsimol som si ze to tu je dost neformalne, vela zabavy a trollingu :)
Reagovat
VlS
Ale tos mu něl říct, že musí vědět, jak se má chovat svěží křupavaj salátek a oslovovat jí zdvořile Vaše blahorodí.
Reagovat
a.magerova
Křupavej salátek mi může i tykat... :-P
Reagovat
a.magerova
Tak tak.... už jsem si protřídila myšlenky a tudíž vím, že toto je Patrik nikoli Petřík (Pe3k).... jsem si to včera v análech předčasně proškrkala a teď abych založila nový, neposkvrněný list... ;-)

Hlavně, aby panáček věděl, komu fandit v ATP !!!
Reagovat
Pa3k
Djokovic, ale trochu zo zvlastnych dovodov :D V case ked som zacal registrvat tenis vladli Federer a Nadal, djokovicovi som v tom case prial ako novej krvi ktora sa zacina presadzovat a tak mi to nejak ostalo, aj ked velmi rad si pozriem aj Federerov krasny tenis .Ale v podstate aj Nadalovi, nemam vyrazne preferencie.
Mam rad ale zapasy a hlavne finalove kde relativne dobry hrac, ktory ale niekedy prekvapi a ovlasne turnaj, ako napr Safin-Federer AO 2005 alebo Wawrinka-Djokovic RG 2014, alebo semi djokovic-federer AO 2008

samozrejme Sharava-Williams W 2004 :D
Reagovat
Pa3k
pardon za mnohe preklepy :D
Reagovat
a.magerova
Tak tak, je třeba striktně oddělovat starou a novou generaci hráčů... :-)))

https://pbs.twimg.com/media/C-Mr2KgXcAAw-fL.jpg
Reagovat
Pa3k
:D :D
Reagovat
a.magerova
Ještě tam chybí Barcelona 2006 a 2017... celkem bych nebyla proti repete roku 2006... ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tvl, pozerám že Pe3k nejako zlepšil slovenčinu. Už som chcel chlapca konečne pochváliť, ale zas z toho zišlo. Je to smoliar..
Reagovat
a.magerova
Já včera myslela, že jste se o něco vsadili a Pe3k prohrál a musí nějaký psát slovensky.... ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Pe3k prehraté sázky garantovane "neplní", takže nič podobné "nehrozí...
Reagovat
rosm
Vcera bzla Sharapka fzyicky vyrizena, vubec nestihala zvlast s delkou zapasu. Je videt, ze ji chybi zobani...
Reagovat
peggy
Maria,si nesmi nic delat z toho co bylo,neni mezi zenami sama.Nemusime ani do sveta.Ona je znama,umi a ma proste kliku.Snad se prosadi a bude zase dobra,moc ji to preji.Narodila se na Sibiri.
Reagovat
smazaný uživatel
To jsem si myslel, že bude proti takovým soupeřkám vyhecovaná, ale spíš teda byly vyhecované ty soupeřky. Masha asi fakt neřeší, co o ní kdo říká, protože jinak by minimálně z Evženy musela udělat dvě malý...

Doufám, že si to Masha vyžehlí v Římě, kde se jí obvykle dařilo víc než v Madridu...
Reagovat
smazaný uživatel
trochu vazneji, vyhecovani nestaci, ta pauza byla moc dlouha. Kdyz jsem videla jeji prvni vymeny s Bobinou, az mi zatrnulo, naslapovala tam jak na strepy. Ale neuveritelne rychle to z ni padalo, to bylo uplne slyset.. :-)) Maria je uzasna hracka a je naprosto uzasne, co predvadi! :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ono stačilo, kdyby Masha proměňovala brejkboly a nemuseli jsme se teď bavit o tom, že prohrála proti dvěma svým kritičkám...
Reagovat
Pedronegro
asi nejlepší na tom je, jak ti spadla brada, měl bys si zpětně přečíst své prognózy a vzít si k srdci to od Stroupežnického: ?Nepište mi a pokud možno nepište vůbec? :)
Reagovat
smazaný uživatel
Uvidíme, kdo se bude smát naposled...
Reagovat
Pedronegro
tak se nezlob, já se nesměju, to bylo jen takové drcnutí, nějak mi to nedalo, dokonce přiznám, že se mi hra exfetky dost líbila, až na to příšerné řvaní (měla by se při tom vidět ve zpomaleném záběru), ale byl znát i herní výpadek a asi jiná medikace, ale určitě ještě něčím překvapí a možná i nadchne :)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist