OH: Češi mají čtyři nasazené medailové naděje

25. 7. 2012, 19:44
Aktuality 91
Zítra se v Londýně rozlosuje olympijský turnaj v tenise a už dnes pořadatelé zveřejnili seznam nasazených hráčů a párů pro čtyřhry. Dobrou zprávou pro české medailové naděje je, že v každé kategorii je zástupce z Česka.
tenis na olympiádě

České jedničky Tomáš Berdych a Petra Kvitová vstoupí do olympijského turnaje, který se od soboty koná na wimbledonské trávě, jako nasazené šestky. Ve dvouhře se pak pokusí ještě mezi dalšími 63 tenisty překvapit zkušený Radek Štěpánek a mezi ženami Lucie Šafářová, Petra Cetkovská a Klára Zakopalová. 

Ve čtyřhře mužů jsou pátým nasazeným duem Berdych se Štěpánkem, kteří jsou ostřílení z Davis Cupu. V deblu žen jsou turnajovými čtyřkami finalistky nedávného Wimbledonu Andrea Hlaváčková a Lucie Hradecká. Štěstí v deblu zkusí společně také Šafářová s Cetkovskou.

Turnajovými jedničkami jsou Švýcar Roger Federer a Běloruska Viktoria Azarenková.

Soutěž ve smíšené čtyřhře s párem Kvitová, Štěpánek se bude losovat v úterý 31. července.

- LETNÍ OLYMPIJSKÉ HRY LONDÝN 2012 -
Přehled nasazených tenistů

Dvouhra mužů:
1. Roger Federer (SUI)
2. Novak Djokovic (SRB)
3. Andy Murray (GBR)
4. David Ferrer (ESP)
5. Jo-Wilfried Tsonga (FRA)
6. Tomas Berdych (CZE)
7. Janko Tipsarevic (SRB)
8. Juan Martin del Potro (ARG)
9. Juan Monaco (ARG)
10. John Isner (USA)
11. Nicolas Almagro (ESP)
12. Gilles Simon (FRA)
13. Marin Cilic (CRO)
14. Fernando Verdasco (ESP)
15. Kei Nishikori (JPN)
16. Richard Gasquet (FRA)

Dvouhra žen:
1. Victoria Azarenka (BLR)
2. Agnieszka Radwanska (POL)
3. Maria Sharapova (RUS)
4. Serena Williams (USA)
5. Samantha Stosur (AUS)
6. Petra Kvitova (CZE)
7. Angelique Kerber (GER)
8. Caroline Wozniacki (DEN)
9. Sara Errani (ITA)
10. Li Na (CHN)
11. Ana Ivanovic (SRB)
12. Dominika Cibulkova (SVK)
13. Vera Zvonareva (RUS)
14. Maria Kirilenko (RUS)
15. Sabine Lisicki (GER)
16. Nadia Petrova (RUS)

Čtyřhra mužů:
1. Bob Bryan/Mike Bryan (USA)
2. Michael Llodra/Jo-Wilfried Tsonga (FRA)
3. Janko Tipsarevic/Nenad Zimonjic (SRB)
4. Mariusz Fyrstenberg/Marcin Matkowski (POL)
5. Tomas Berdych/Radek Stepanek (CZE)
6. Roger Federer/Stanislas Wawrinka (SUI)
7. Mahesh Bhupathi/Rohan Bopanna (IND)
8. Novak Djokovic/Victor Troicki (SRB)

Čtyřhra žen:
1. Liezel Huber/Lisa Raymond (USA)
2. Sara Errani/Roberta Vinci (ITA)
3. Maria Kirilenko/Nadia Petrova (RUS)
4. Andrea Hlavackova/Lucie Hradecka (CZE)
5. Angelique Kerber/Sabine Lisicki (GER)
6. Ekaterina Makarova/Elena Vesnina (RUS)
7. Flavia Pennetta/Francesca Schiavone (ITA)
8. Nuria Llagostera Vives/Maria Jose Martinez Sanchez (ESP)

zdroj: itftennis.com

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

91
Přidat komentář
smazaný uživatel
ale měla by se opravit chyba,nehraje se na tvrdém povrchu,ale na trávě.
Reagovat
baggik
Tak ten los co má Petra Kvitová křičí o semifinále, tedy boj o medaile jak to jenom jde. Na Cibulkovou a Radwaňskou umí.
Reagovat
smazaný uživatel
A co Pironkova??? Tak jasne bych ten los teda nevidel...:)
Reagovat
smazaný uživatel
Mám dotaz, někde jsem četla , že se mužská dvouhra bude hrát na 3 vítězné sety a někde zase na 2... prosím vás, je to moje první olmypiáda, kde se dívám na tenis... neví někdo na kolik ? předem děkuji :)
Reagovat
smazaný uživatel
Mužská dvouhra se hraje na dva vítězné sety, pouze finále se hraje na tři vítězné sety.:)
Reagovat
smazaný uživatel
Ženy normálně na dva, muži taky na dva, jen finále na tři.
Reagovat
Pe3k
Jako fanda elegána aneb forever number one and greatest of all times spokojenost. Na Fallu si dá pozor a Benetoua porazí Južny. Isner může být nebezpečný čtvrtfinalista, pokud se tam dostane...Semifinále by mělo být v pohodě a finále bude čirá radost :) Tak snad to klapne...
Reagovat
smazaný uživatel
:)
Reagovat
smazaný uživatel
Zas ten mýtus s Isnerem ty vole :D
Reagovat
Denis92
rogerov los sice vyzera lahko ale v r.2010 prehraval s fallom v prvom kole 2-0 na sety a tento rok s bennetaouom 2-0 v 3kole..takze nebude to mat lahke zvlast ked sa hra na dva sety..
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Petra si to dobře nalosovala..:-)
Reagovat
tommr
pro Petru to je to asi nejlepší možnej los - snad toho náležitě využije ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
ale stejnak me prakvapilo ze OH nechali rozlosovat zrovna petru...
Reagovat
tommr
to Petra opravdu losovala? :)
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.rozhlas.cz/zpravy/tenis/_zprava/tenistka-petra-kvitova-rozlosuje-olympijsky-turnaj--1090186
Reagovat
Fandina
Aha a kdo losoval kluky?
Reagovat
Fandina
Petra prý nelosovala
http://oh.idnes.cz/los-tenisu-na-olympiade-0s2-/oh-tenis.aspx?c=A120726_152302_tenis_rou
Reagovat
smazaný uživatel
Jezisi..To kto zreboval,Federer? :)..Kazdopadne stastena je vrtkavá, raz ho maju jedni a raz druhí, ti co ho mali teraz ho nebudu mat donekonecna..Aspon by to tak malo byt :)
Reagovat
spaniel
Ae no, 2 dobre nalosovane turnaje po sobe jeste neznamenaji, ze by mel vzdycky kliku. Ja nse roky vztekal, jake ma Nadal stesti na los (jak se mu vyhybali dobri servismani).
Reagovat
smazaný uživatel
Vidis,ja sa uz roky vztekam naopak..Nemam pocit,ze by mal Rafa lahsie zreby,skor naopak..
Reagovat
steve79
Kdy bude hrát Roger? V sobotu nebo v neděli?
Reagovat
smazaný uživatel
nemá vůbec příjemný los. Do prvního kola JJ a čtvrtfinále proti Caroline. Obě soupeřky dokáží vzít pěkně sil. Takže jestli vůbec dojde do semifinále, může jí to stát dost sil.
Jelena je teď sice dost dlouho bez formy, ale pro Serenu je to nepříjemná soupeřka, která na ní umí a v zápasech ji vždy celkem zatápěla. Snad jako jediná z aktivních hráček s ní nemá negativní bilanci, ale vyrovnanou 4:4. Takže první kolo nebude pro Serenu jen na rozpinkání.
Reagovat
Andrew89
Caro vypadne hned v prvním kole:)...takže v pohode:D
Reagovat
smazaný uživatel
Jen aby přes to první kolo prošla i Serena.:-)
Reagovat
Andrew89
v tomhle sportu je možné uplně všechno:D
Reagovat
smazaný uživatel
To myslím, že Caroline projde přes první kolo. Ale ve třetím by se zase mohly potkat s Tamirou Paszek, což by mohlo být zajímavé.:)
Reagovat
Andrew89
jojo to by bylo zajímavější, to máš pravdu. No každopádně já jsem velice s losem spokojen. Petra ho má dobre, ted to prostě jen nepos*at:D
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak, Petra to má mimo té Pironkové fakt dobrý, takže když se nestane něco nepředvídatelného, měla by si to semi. ohlídat a dojít tam i relativně odpočatá.:D
Sharapova tam má nějaké nástrahy, ale jinak taky celkem v pohodě. Zajímavý by mohl být duel druhého kola Shvedova vs Lisicki a proti jedné z nich by si Maria zahrála ve třetím kole. A ve čtvrtfinále Stosur, ta tam ani nedojde. Takže stejně jako u Petry by mohla mít těžší zápas pouze ve třetím kole a do semifinále také asi neztratí příliš sil. Ale na to je čas, já Petře dost věřím a jsem rád, že se Serenou by se utkaly až ve finále. I by se mi takové finále líbilo.:D
Reagovat
tommr
Serena má poměrně dobrej los - nevím proč se bojíš Jankovičový nebo Wozniacký, ketrý jsou v poslední době úplně mimo a pro Serenu nebudou představovat vůbec žádnej problém. První vážnější soupeřku bude mít Serena až v semifinále ... :)
Co se týče Petry tak ta má skoro ideální los a taky by na první vážnější soupeřku měla narazit až v semifinále. A pokud jí někdo může ještě předtím ohrozit tak to určitě nebude Pironková, ale spíš Cibulková ... :)
Jako ideální vyústění turnaje bych si taky přál finále Petra -Serena - jen na rozdíl od tebe samozřejmě s vítězstvím Petry ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jankovičky se bojím už z důvodů, které jsem popsal výše. Na Serenu umí, tu mohou bolet záda a bude nerozehraná. A JJ by se mohla nějak hecnout, jak to soupeřky proti Sereně s oblibou dělají.:) S Caroline to všeobecně bývají většinou dlouhé zápasy, nebojím se, že by ji neporazila, ale tenhle typ hráček jí moc nevyhovuje. A jsou to vyčerpávající duely.
Pironkovou na trávě bych vůbec nepodceňoval. Cibuli porazí, alespoň já jsem o tom přesvědčen.:)
Jinak nezastírám, že výhru na turnaji přeji nejvíce Sereně, jako ostatně všude. Proto jsem rád, že se potkají až ve finále. Ale Petře také fandím, takže nedokážu fandit v zápase proti ní. Takže třeba čtvrtfinále ve Wimbledonu pro mě bylo takové hořkosladké, Petry mi bylo líto. Kdyby hrály o zlato s Petrou, budu koukat s tím, že to prostě vyhraje ta, co bude ten den lepší.:-))
Narozdíl třeba od prvního kola, kde budu určitě i nadávat, protože ke všemu Jelenu nesnáším, jak už jsem ti někde psal.
Ale vysněné finále nebude, protože Sereně moc nevěřím....
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Masha do prvního kola dostala Peer. To asi dá :-) Ve 2. kole by mohla být bitva s Luckou a ve 3. kole tam má Lisicki, nebo Shedovou. Tak kdyby se se Sabine znovu potkaly, tak jí tu porážku doufám vrátí :-) A naštěstí se vyhla na cestě do finále Sereně :-) Užij si to Viko! :D

Jinak , když jsem tak na ten los kouknul tak asi žádna lehká sranda nečeká na Agu, která tam má hned v prvním kole Julii. Těšim se na zápas Serena vs. Jelena :-) Petra chytla do 3. kola Pironkovou, tak snad jí dá :-) Boože už aby to začlo!!
Reagovat
hatatytla
Berdych velmi velmi přijatelnej los, ve QF Murray je za určitejch okolností hratelnej a Djokovice na trávě porazit umí. Takže opakováni finále z Madridu neni až tak nereálné.
Reagovat
Mercury
Hodně nevyrovnané půlky pavouka, ta vrchní je papírově podstatně slabší, nicméně na dva sety čekám hodně překvapení, třeba už v úvodních kolech. Každopádně pro Rogera velice příjemný los, i když Falla a případně pak Benneteau mu na trávě dělali problémy. Každopádně oproti Djokerovi nebo Murraymu má cestu teoreticky o dost snazší. Chudák Andy v prvním kole proti Wawrinkovi. To může být taky konečná. Čekám bitvu, dost možná tříseťák.
Reagovat
smazaný uživatel
http://2012.itftennis.com/olympics/results/men%27s-singles.aspx
Reagovat
gigin
2nd round: Andy Roddick (USA)
3rd round: Marin Cilic (Croatia), Lleyton Hewitt (Australia) Quarter-finals: Jo-Wilfried Tsonga (France), Huan Monaco (Argentina)
Semi-finals: Andy Murray (Great Britain), Tomas Berdych (Czech Republic), Nicolas Almagro (Spain), Richard Gasquet (France)
Finals: Roger Federer (Switzerland), David Ferrer (Spain), Juan Martin del Potro (Argentina), Janko Tipsarevic (Serbia)?
Reagovat
Roger_Federer
To je dobře, Nole na to ma, pokud chce zpatky na N1 musi porazit všechny..
Reagovat
gigin
jo no ... Celkově mi to nějak nesedlo. Jankovič Serenu, Jankela Nalbu, Vik Almagora ... To zas bude :-))))
Reagovat
tommr
singl:
http://2012.itftennis.com/olympics/results/women's-singles.aspx

debl:
http://2012.itftennis.com/olympics/results/women's-doubles.aspx
Reagovat
Andrew89
Tak Petra má výbornej los...jsem rád, že za ten špatnej los na W ted má dobrej:)....hůůůůů..pojd pojd pojd:D
Reagovat
Andrew89
zkouška bude Pironkova
Reagovat
smazaný uživatel
má tentokrát velmi příznivý los. Chytla Agu, což je pro ni do čtvrtfinále nejpříznivější soupeřka. Ve třetím kole by ji mohla prověřit Pironkova, ale to je tak vše, co tam vidím. Takže semifinále a tím pádem boj o jednu z medailí vypadá slibně.:)
Reagovat
Andrew89
jooo já bych moc chtěl medaily od Petry:)
Reagovat
tommr
a nepřehlíd si náhodou Cibulkovou? To rozhodně není lehká soupeřka a Pironkovou určitě vyřadí ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Cibulkovou jsem nepřehlédl, ale Pironkova ji vyřadí. Kdyby se potkaly třeba na hardu tak ne, ale na trávě jí věřím, Dominiku zaskočí.:-)
Reagovat
smazaný uživatel
muži singl: http://2012.itftennis.com/olympics/results/men's-singles.aspx

muži debl: http://2012.itftennis.com/olympics/results/men's-doubles.aspx

ženy singl: http://2012.itftennis.com/olympics/results/women's-singles.aspx

ženy debl: http://2012.itftennis.com/olympics/results/women's-doubles.aspx
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.mecbol.cz/tenis/turnaj/atp/londyn-olympijske-hry-2012/
Reagovat
smazaný uživatel
štěpánek má davyděnka,berdych má darcise
Reagovat
smazaný uživatel
v deblu mají do prvního kola italskou dvojici Seppi - Bracciali, do čtvrtfinále případně Tsonga - Llodra
Reagovat
smazaný uživatel
hodně mě zklamalo los Petry Cetkovské která narazí na Kerberovou
Reagovat
smazaný uživatel
Tak třeba se Petra hecne :D
Reagovat
baggik
Kde se dá najít celý los? Nemůžu to na stránkách olympiády najít ani na stránkách atp, všude je jenom textově koho maj ty největší favoriti.
Reagovat
smazaný uživatel
Celý los ještě nevyvěsili.
Reagovat
BooOoo
neví někdo kdy bude vše nalosováno ? asi jako v kolik hodin
Reagovat
smazaný uživatel
Losuje se teď. Brzy by se to mělo objevit i na of. stránkách. Zatím koukám na twitter: http://twitter.com/OlympicsTennis

Petra má K. Bondarenko
Reagovat
tommr
přesně tuhle soupeřku jsem si pro Petru přál. Je sice těžká, ale hratelná a Petra jí má navíc co vracet ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Hratelná je. A hlavně na trávě pro první kolo je to pro Petru dobrý los na rozehrání. Mohla to schytat daleko hůře....
Některé dvojice co tak koukám, jsou teda zajímavé.:)
Reagovat
tommr
jj bude na co koukat už od prvního kola ... :)
Reagovat
tommr
jestli podle singlovejch nebo deblovejch žabříčků nebo jen tak podle oka. V každým případě je dost podivný, že nebyl nasazenej pár Serena-Venus což jsou jasný kandidátky na zlato. Pro ostatní nasazený páry to bude znamenat velký trable pokud je vyfasujou už ve druhým kole ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
http://2012.itftennis.com/olympics/news/articles/london-2012-seeds-announced-for-olympic-tennis-event.aspx

Venus je teď v singlu na 69. a v deblu jsou na 40. místě. Takže jim to na nasazení nestačilo.
Ale taky jsem si říkal, kdo je asi chytne.:)
Reagovat
tommr
u singlů je nasazovaní podle žebříčku logický, ale u deblů se asi mělo přihlédnout i k jinejm faktorům, protože debly v tomhle složení jako na OH jinak skoro vůbec nehrajou. Běda nasazenejm holkám co vyfasujou Williamsky hned zkraje ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
To jo, ale museli určit nějaká pravidla a holt to vyšlo takhle blbě. Ale i největší favoritky mohou klopýtnout. Serena má záda a Venus je na tom některé dny pěkně bídně. Třeba ve W. měly s párem Petrova/Kirilenko pěkně namále.
Ale třeba také v mixu jsem se podivil nad tím, že i když bude startovat pouze 16 párů, mohou být dva z každé země. A rozhodovat se o přijetí do soutěže bude na základě singlového nebo deblového žebříku podle toho, který bude lepší.
Reagovat
tommr
já nevím jestli jsem ty kritéria dobře pochopil - znamená to, že třeba pár Berdych+Hradecká by měl koeficient 15 (Berdych 7 ze singlu + Hradecká 8 z deblu)?
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem to taky tak pochopil. Alespoň podle toho, co tady píší:

Entry into the mixed doubles will be based on each pair?s combined ranking. Players can use either their singles or doubles ranking to qualify, whichever is highest, and a maximum of two teams per country are permitted. There are 12 Direct Acceptances into the mixed doubles, with the remaining four spots being filled by ITF Places.

No, zítra už budeme vědět rozlosování singla i debla, doufám, že bude los trochu milostivý.:)
Jo a on by Tomáš chtěl hrát všechny tři disciplíny? Ani jsem to nikde nezaznamenal.
Reagovat
tommr
na zítřejší los singlu a deblu jsem hodně zvědavej, na úterní los mixu dvojnásob ... :)
Tomáš sice oficiálně nic nedeklaroval, ale prosakujou zprávy o tom, že uvažuje o účasti v mixu s Hradeckou. Možná to jsou ale jen fámy ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak pokud vím, tak ještě v době, kdy se debatovalo o případným mixu Berdych - Kvitová, tak to Tomáš odmítal s tím, že tři disciplíny jsou moc (a singl a debl jsou pro něj přednější), tak se mi moc nezdá, že by ho nakonec hrál. Ale stát se může leccos...
Reagovat
nagini6
Drzim palce ceskym reprezentantom, a hlavne zenam ... tam fakt vidim potencial na medajlu ... ale aj Tomas ma urcite sancu medajlu ziskat ...
Reagovat
smazaný uživatel
Mužský singl: tráva by Tomášovi měla vyhovovat, na druhou stranu teď ve Wimbledonu vypadnul už v prvním kole. I přes Nadalovu absenci ještě pořád ve hře zůstávají tři hráči top 3 a aby Tom bral medaili, potřebuje porazit alespoň dva z nich, což nebude snadný úkol. Tady je šance na medaili asi nejmenší.
Mužský debl: Š+B v Davis Cupu válí, tohle je ale klasický turnaj, což je něco trochu jiného. Šance na medaile tu je.
Ženský singl: Petra je excelentní trávařka a má-li na sobě reprezentační dres, je ještě silnější. Věřím, že medaili urve.
Ženský debl: Duo H&H je momentálně jeden z nejsilnějších deblových párů a letos ve Wimbledonu ukázaly, že umí i na trávě. Šance na kov tu tedy rozhodně je.
Mix: tři vítězství = medaile. A to v možnostech dua K + Š rozhodně je.
Osobně si tedy myslím, že děvčata obecně mají k medaili blíže než pánové, ale i tak všechny čeká cesta nesmírně obtížná.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale v případě, kdy by byl Tomáš ve čtvrtině Davida Ferrera, tak se s jedním z hráčů top 3 utká až v semifinále. Když prohraje, utkal by se případně z dalším z top 3 o bronz. Stačilo by mu porazit teda jen jednoho. V tomhle scénáři vidím pro Berdycha určitou šanci.
Reagovat
tommr
myslím si, že Ferrer je pro Tomáše větší hrozba než Murray ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jo to je. Já vidím hrozby i v jiných hráčích. Myslím, že kandidátů na medaile je více než jen z první trojky. Odpovídal jsem queshovi na to, že Tomáš nemusí nutně k zisku medaile porazit dva z hráčů top 3.:)
Reagovat
tommr
bez Nadala vlastně top-3 na OH ani není - Murrayho při vší úctě k jeho výkonům do silný trojky počítat nejde ... :)
Odstoupením Nadala Tomášovy šance na medaili výrazně vzrostly. A nejde přitom jen o to koho vyfasuje ve čtvrtfinále, ale i o to na koho narazí v osmifinále - ted tam například nemůže narazit na Del Potra což je pro něj určitě velký plus ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Quesh asi myslel prostě tři nejvýše nasazené už bez Nadala. Já Andyho M. považuji, že patří do top 4.:)
S tím Del Potrem máš pravdu, ale i proti němu by, myslím, nebyl Tomáš bez šance.:)
Reagovat
smazaný uživatel
Tomáš by mohl udělat nějakou tu medaili,tomu věřim. Zvlášť když odpadl Nadal. Jenom doufam, že potřetí za sebou na OH nenarazí na Rogera. Teda alespoň ne dřív než ve finále, to by bylo ideální.
Reagovat
smazaný uživatel
Věřím, že medaile bude! Kdybych si měl tipnout, tak řeknu Lucka s Andreou.
Reagovat
darek.vrana
Já očekávám 5 medailí z tenisu:). Berdych, Kvitová, Berdych/Štěpánek, Hlaváčková/Hradecká a Štěpánek/Kvitová. A možná ještě někdo překvapí.
Reagovat
smazaný uživatel
a co Berdych s Hradeckou mix?
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud Tomáš plánuje mix, tak jedině v případě, že by v některé z dalších disciplín vyletěl předčasně.
Reagovat
smazaný uživatel
Ženský by třeba mohli v singlu urvat všechny medaile:)) Petry si to rozdaji ve finále a Klára porazi Serenu v boji o bronz :)
Reagovat
tommr
no čekat s rozhodnutím až jestli náhodou nevypadne v singlu nebo v deblu asi nebude možný, protože přihlášky budou muset bejt na stole určitě o něco dřív než se bude v úterý losovat a moc toho do tý doby odehráno nebude ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Bude odehrané minimálně kolo. A pokud budou losovat až večer, tak dvě. ;-) A mix na olympiádě začíná o něco později (a má méně kol) mj. i proto, že se počítá s tím, že spousta hráčů se bude rozhodovat až na místě na základě výsledků v ostatních disciplínách.
Reagovat
tommr
takže to nakonec dopadne tak, že Tomáš bude hrát mix jen pokud vypadne už v prvním kole singlu nebo deblu. Jen aby se ale nakonec nepřepočítal a nevyšel úplně naprázdno ...
Reagovat
darek.vrana
To si jako můžou sestavovat dvojice, jak chtějí? Tomu nevěřím. Je tam jen 16 dvojic a za nás je tam Štěpánek, Kvitová. Pochybuju, že by tam mohla být i další.
Reagovat
smazaný uživatel
Z každé země mohou startovat dva páry.
Reagovat
tommr
tak třeba USA už řeší dost dlouho otázku, který dva páry do mixu nominujou - rozhoduje se přitom mezi párama Huber+Bryan, Raymond +Bryan a Serena+Roddick/Isner ...
Reagovat
smazaný uživatel
Proč by se měl přepočítávat, tím, že by se ev. přihlásil do mixu, riziko kolapsu v prvním nebo druhém kole nezvyšuje.
Nicméně řekl bych, že to je spíše akademická debata - z oficiálních zdrojů o tom, že by Tomáš chtěl hrát mix ani slovo a on sám už od jara proklamuje, že bude hrát jenom dvě disciplíny, ostatně proto si taky za něj Petra musela hledat náhradu. ;-)
Reagovat
tommr
no já to myslel tak, že Tomáš by si třeba moh po postupu do druhýho kola v singlu a deblu říct, že už do mixu nepůjde a pak vypadnout z obou soutěží ve druhým kole ...
Můj názor je prostě ten, že OH jsou jen jednou za 4 roky a pokud je šance na medaili měl by to Tomáš risknout. A v mixu by ta šance měla bejt podstatně vyšší než v singlu ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
To se klidně může stát. Ale taky se může stát, že v obou disciplínách dojde daleko a pokud k tomu bude hrát i mix, mohou mu v klíčových fázích chybět síly. A včíl mudruj..
Reagovat
darek.vrana
A co ty ostatní země? To je mix teda jen pro 8 zemí?
Reagovat
Fandina
Zřejmě jde o splnění kritérií třeba postavení na žebříčku debl singl, nějaká pravidla to má a pak se to utne za 16 páry a v nich zřejmě mohou být jen dva z jedné země, ale nevím jak to je přesně.
Reagovat
smazaný uživatel
Nahoře v diskuzi jsem už dával, co píší ke kvalifikaci mixu. Není to jen pro osm zemí. Dvanáct párů postoupí na základě kombinovaného žebříčkovéhe postavení buď ze singla nebo debla podle toho, ve kterém má hráč či hráčka vyšší postavení. Zbylé čtyři páry obsadí ITF.
Alespoň tak jsem to pochopil.:)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist