Ósakaová vynechá i Wimbledon, vrátit se chce na olympijském turnaji

17. 6. 2021, 21:41
Aktuality 174
Japonská tenistka Naomi Ósakaová podle svého agenta nebude hrát ani ve Wimbledonu. Světová dvojka si chce po odstoupení z Roland Garros, které zdůvodnila ochranou svého duševního zdraví, dopřát delší pauzu s rodinou a přáteli. Vrátit se hodlá před domácími fanoušky na olympijském turnaji v Tokiu.
Profily hráčů
Naomi Ósakaová (© AFP)

Třiadvacetiletá Ósakaová na antukovém grandslamu v Paříži vyvolala pozdvižení úmyslem bojkotovat média. Po kritické reakci okolí se po postupu do 2. kola rozhodla z turnaje odstoupit a přiznala, že od svého triumfu na US Open v roce 2018 trpí depresemi. Vynecháním povinných tiskových konferencí se chtěla vyhnout stresu z vystupování před médii, který má na její psychiku neblahý vliv.

Nyní si chce podle oznámení agenta Stuarta Duguideho dopřát další čas na vyřešení osobních záležitostí. "Na olympiádu bude připravena a už se moc těší, až si zahraje před domácími fanoušky," napsal Duguid v mailu médiím.

Pořadatelé Wimbledonu vyjádřili Ósakaové pochopení. "Naprosto jejímu rozhodnutí rozumíme. Přejeme jí příjemně strávený čas s přáteli a rodinou a těšíme se, že ji ve Wimbledonu přivítáme zpátky příští rok," uvedli zástupci All England Clubu v prohlášení.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

174
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
Nola
netusim o co tu par jednotlivcom vlastne ide, Naomi nebude hrat na W, je to jej volba, jej rozhodnutie, nie je sama....vlastne by mali byt ti, ktori jej tu nadavaju stastni, ak totiz spickova hracka vynecha GS, maju vlastne sancu tie ostatne smile

ze vraj jej ten povrch nesedi :D, predvlani tam vyhrala Simona - antukarka....
sice ma Naomi vytocila odstupenim v Cincy, ale hateri dajte si konecne pohov, je to momentalne naj hracka na okruhu - vizitka 4 GS snad hovori za vsetko...
Reagovat
FulnekUltras
kompletní vizitku (4 GS plus zbytečné novosvazácké opičárny mimo kurt, celkem óbrtrapně maskované údajnými "osobními problémy") si tvoří jen a jen sama - načež ve své pozici musí počítat s adekvátní veřejnou reakcí - o haterství bych tady vůbec nemluvil, jak už zmínil George kdesi níže smile
Reagovat
Nola
jej udajne problemy, su iba jej problemy, nie nase.....

nebudem to riesit, snad kazdy z nas ma nejake problemy, kto ich nema, moze ich ocakavat..... , vsetci, ktori jej tu nadavaju, by jej mali vlastne podakovat, nebude hrat, tym dava sancu na vitazstvo inej hrackesmile
Reagovat
FulnekUltras
neříkám tak ani tak, ale na naše slova dojde ;-) smilesmile
Reagovat
turista
Má to těžký. Polínko na její hranici si neprilozim. Deprese a sociální fobie není procházka růžovou zahradou ani pro špičkovou tenistku.
Reagovat
annah
Přesně tak. Určitě má holka problém, který mnozí zbytečně zlehcuji.
Reagovat
paddy
Reagovat
FulnekUltras
smilesmilesmile

zastávejte se raději pana prezidenta - tam to má aspoň nějakou logiku...
Reagovat
brixner
Chtěl bych vás vidět, borcí moji, kdyby vám pípla SMS vod cukrářky v devět večer s tim, že nutně potřebuje vyupratovať, tak ať hejbnu kostrou, páč to její pako přijede z vodpolky v deset deset! Nejdřív zpětnou SMS vověřit, že si nedělá prdel, pak přesun do koupelny, tam slíbit Čendovi písemně kilo hovězího, když se laskavě vodsune kousek dál vod vany, pak sprcha, žiletka, Kouros, skluz na mokrý dlažbě, naražený rameno vo futra, skoro ukopnutej palec vo Čendu, kterej se vodsunul fakt jen vo pár cenťáků, hajzl línej, pak sprint do sedmýho k babce Mrákotoic pro ten zázračnej lektvar z celeru atd. kterej mě minule vrátil snad vo třicet járů v čase, pak další sprint přes sídliště, pak zase sprint do vosmýho flooru a po pohledu na mobil, kterej varovně hlásá, že je už čtvrt na jedenáct, se zas votočit a už jen lehkou, ale smutnou chůzí se vracet domu a přemejšlet nad vejmluvou, proč sem to nestih. No, tehdá sem to sved na voperátora, že mi potvrzovací SMS doručil pozdějc, ale tvrdej sem byl jak žula a nebylo do čeho, takže...Jo, potvrzuju - DEPRESE JAKO KRÁVA to byla!!!
smilesmilesmile
Reagovat
annah
smile
Reagovat
brixner
No že jo!
Vosaka ví kulový...
smile
Reagovat
FulnekUltras
smilesmilesmile
Reagovat
tommr
schválně jsem si vyhledal přepis poslední PC Osaky po jejím triumfu na AO. Nenarazil jsem tam ani na jednu záludnou otázku od novinářů která by mohla Osace způsobit duševní újmu a nanarazil jsem tam ani na náznak něčeho co by naznačovalo že Osaka trpí depresema. Prostě když se vyhrává tak je všechno v pohodě:
http://www.asapsports.com/show_interview.php?id=162228

Jakmile se ale hra přesune na antuku a na trávu kde se naší superhvězdě už tak nedaří tak je najednou ohen na střeše. Je to opravdu jen náhoda? smile
Reagovat
Vlk-v-trave
Rozhodne to nahoda neni. Mame tady nastesti nasi Kontrarozvedku s FU v cele, ktery to uz davno rozlouskl. Stoji za tim Bill, Cinska Triada a japonska Om sinrikjo.
Reagovat
Pe3k
smile
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Zapomněls na Sorosesmile
Reagovat
FulnekUltras
hlavně lidská blbost - převážně těch, kteří zároveň bezostyšně urážejí úřadujícího a lidmi řádně zvoleného českého prezidenta, aby zcela simultánně sedali na lep předčasně namistrované husičce, která už novosvazáckýma roupama neví co by...
Reagovat
Blondie
Jen přátelská otázka: jak z TK poznáte, že má někdo deprese? Děkuju.
Reagovat
tommr
kdybys někdy trpěla skutečnejma depresema tak by tě taková otázka vůbec nenapadla. Člověk trpící depresema prostě nemůže vyhrát GS a pak bezstarostně klábosit na PC ...
Reagovat
bIbec
Možná prostě místo slovíčka "anxiety" použila slovíčko "depression".

Úzkost by asi jejímu stavu odpovídala lépe.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
na to je nějaká studie?smile
Mám kamaráda, co vystudoval řemeslo jako nej v ročníku, neuvěřitelně šikovnej, navíc umí na několik hud. nástrojů, kdyby ses s ním bavil, nic nepoznáš. Se soc. sítěma problém nemá, zato s depresema jo. Třeba nemůže jít ani do nákupního centra apod.
A teď si vem, kolik existuje různých psychických poruch...
Reagovat
blixa
Naprostej blábol. Deprese není nic konstantního. Má nějaký progres, záleží zda se léčíš či nikoliv a i když se léčíš, tak zcela úplně se vyléčí cca čtvrtina, další čtvrtina "tak nějak", a polovina bude mít problémy víceméně celý život. Dříve většinou deprese nastupovaly až po 25 roku života, dnes bohužel i dříve. Jestli byla Naomi schopná vyhrát GS neznamená, že její problémy se nemohly letos zhoršit. Neuvěřitelný, co tu jste schopní vyplodit, jen abyste odsoudili mladou holku jako úplnou blbku.
Reagovat
Petr_Fisk
Deprese jako vrozená porucha mozkové činnosti je doposud neléčitelná. Pouze se dá různými medikamenty omezit a v určitých obdobích života se projevuje více či méně. Tyto stavy deprese naprosto nesouvisí s okolnostmi ve kterých se osoba nachází.
Naopak ale v dnešní době trpí miliony lidí depresemi z konkrétních okolností, např.ztráta zaměstnání, ztráta blízkého člověka, zdravotní, rodinné a jiné obtíže.
Tyto deprese jsou léčitelné, není to mozková porucha a odstranění vnějších příčin deprese mizí.
Reagovat
Petr_Fisk
...a po odstranění...
Reagovat
tommr
v podstatě souhlas jen bych ještě dodal, že ten druhej typ deprese může přerůst v ten první typ pokud se pacient nezačne včas léčit ...
Reagovat
blixa
Netuším, kde jsi tohle vzal, ale s realitou to nemá mnoho společného. To, co uvádíš jako druhý případ není skutečná deprese
"depresemi z konkrétních okolností, např.ztráta zaměstnání, ztráta blízkého člověka, zdravotní, rodinné a jiné obtíže",
jen o tom laicky jako o depresi někdy hovoříme. To je práce pro psychologa, ne pro psychiatra a nejsou třeba medikamenty proti depresi.
Skutečná deprese pak není jen vrozená, může pravděpodobně nastat i kombinací vnějších vlivů. Deprese rozlišujeme na :
Klinická deprese
Endogenní deprese
Maniodeprese
Exogenní deprese
Deprese v menopauze
Poporodní deprese
Larvovaná deprese
Dystymie
Je to problematika poměrně rozsáhlá a nevhodná k nějaké stručné diskuzi na TP. Není rovněž pravda že je neléčitelná, závisí to od typu deprese a konkrétním případu, jak už jsem dříve uvedl díky medikamentům je možné cca čtvrtinu vyléčit úplně a další čtvrtinu částečně.
Reagovat
Petr_Fisk
Celkem jsme do toho Blixo zabředli...smile
Záleží na tom z jakých zdrojů se čerpá a dodnes není mezi odborníky shoda.
Např. reaktivní deprese je reakce na nějakou stresovou událost a Ty uvádíš, že to není deprese. Není obecně jasno, do jaké míry je vrozená dispozice ovlivněna okolnostmi atd.
Vraťme se tedy k "jádru pudla".
U Naomi není vůbec jasné, co přesně má za problém a tak těžko můžeme stanovovat "diagnózu". Může to být prkotina, ale také nemusí. Čas ukáže.
Jestliže jsem u Naomi napsal, že se chová jako rozmazlené děcko, tak to vůbec neznamená, že jí pohrdám neebo ji nemám rád atd.
Prostě jsem vyhodnotil její nedávné rekce na novináře na tiskovkách (viz odkaz, který jsem Ti napsal jinde - twitter), což je zjednodušeně řečeno fňukání na to, že se jí ptají i na to, co jí nevyhovuje, případně se na něco ptají pořád dokola atd.
Celkem sleduji tiskovky v různých sportech už řadu let a kdyby všichni byli tak přecitlivělí jako Naomi, tak už si někteří "hodili mašli". Sportovec může novináře klidně chytře usadit viz třeba nedávno Pastrňák nebo Voráček a ještě tím získá u veřejnosti plusové body.
Prostě to Naomi nezvládla a v dané situaci reagovala jako rozmazlené děcko. To nic nemění na tom, že je to hezká a pro mě fajn holka a každý občas něco nezvládneme.
Tak asi tak...smile
Reagovat
blixa
Já bych to už ukončil, je to téma sice nějak související s tenisem ale pouze okrajově. Nemáme nikdo dostatek podkladů pro vyhodnocení, proto se mi zdá, že obviňování Naomi ze spratkovství není relevantní.
Ještě poznámka , reaktivní deprese je synonymum s exogenní depresí, tedy ji mezi depresemi uvádím.
Reagovat
tommr
no hlavně že ty máš o tom úplný jasno jako ostatně o všem. Já klinickou depresi skutečně prodělal a můžu proto říct, že to je nemoc která se bez odborné lékařské pomoci nedá zvládnout. To co vydává za depresi Osaka jsou jen blbá nálada a rozmary rozmazlenýho spratka kterej už roupama neví co ...
Reagovat
blixa
A to víš proboha jak ? Ano, depresi bez léků nevyléčíš, někdy ani s léky, ale jak můžeš vědět že Naomi skutečnými depresemi netrpí a že to je jen "blbá nálada"? Depresí je řada typů, majících nejrůznější projevy, jenom proto, že ty jsi jeden z typů deprese prodělal přeci neznamená, že se z tebe stal odborník který prostým pohledem odhalí, že Naomi je jen rozmazlený fracek. Jestli ji nesnášíš , tak to normálně přiznej a neskrývej se za takové bláboly.
Reagovat
tommr
odborník nejsem, ale díky vlastní zkušenosti jsem něco přeci jen pochytil a docela mě uráží že si někdo komu evidentně nic nechybí hraje na nemocnýho jen proto že se mu to hodí do krámu ...
Reagovat
blixa
Deprese ve spoustě případů, nejspíš i ve většině postihuje lidi, kterým vůbec nic nechybí.
Reagovat
brixner
More a na to se napijééém!

Depa deprese! Převlečenej žížeň to je!

smilesmilesmile
Reagovat
FulnekUltras
smilesmilesmile
Reagovat
Blondie
A to víš jak, krucinál?
Jako že když tvá bolístka byla hlubší a víc viditelná, tak baba, která se ti nezdá dostatečně zraněná (ale reálně ji vůbec neznáš, jen nějaký její mediální obraz), musí na tom být nutně výrazně lépe a v podstatě si vymýšlet?

TVL, od člověka, který má koule přiznat, že něčím takovým prošel, bych čekala větší empatii k tomu, kdo má duševní problémy.
Reagovat
tommr
dovedeno do důsledků by podle tebe mohl říct že trpěl depresí každej člověk, kterej měl kdy blbou náladu. Protože kdo může opravdu vědět jak mu ve skutečnosti je?
Deprese je poměrně vážná nemoc která má svoje dobře dokumentovaný příznaky nejen duševní ale i fyzický. V pokročilým stádiu člověk prostě přestává normálně fyzicky fungovat. Naprosto nevěřím, že by Osaka mohla mít deprese už od roku 2018 jak ted tvrdí a nemusela do dneška vyhledat lékařskou pomoc. Podle mě je to jen pozérka která tu svou údajnou duševní nemoc používá jen jako nástroj k prosazování vlastních cílů ...
Reagovat
Blondie
To, co říkáš, je naprostý nesmysl a v žádném případě není možné moje slova interpretovat tak, že kdo má blbou náladu, má depresi.

Buď tak laskav a neurážej mou inteligenci. Tento rozdíl mi byl celkem dost jasný už na základce, tak mi, prosím, nevnucuj blbosti.

Mně připadá, že si fakt pleteš dost základní věci. Jsem ráda, že ses z nějaké nepříjemné situace dostal a s problémem ses vypořádal. Ale soudy typu "kdo má všechno, nemůže mít depresi" jsou jako od takovej těch stréééécůůů z vesnické čtyřky, kteří mají jasno jak o tom, že kdo má potíže, je rozhodně blázen a po odšktrnutí psychologické patnáctiminutovky se jdou věnovat trénování nároďáku.
Reagovat
FulnekUltras
takže se místo toho raději patnáct minut hluboce "na úrovni" zamyslíme - a půjdeme to hodit pirátům smile
Reagovat
blixa
Možná bys mohl na 15 minut zapřáhnout svůj zkroucený mozeček a pak si to jít hodit ... smilesmile
Reagovat
FulnekUltras
to už mně doporučovali, když jsem to měl za stoomrdesátosum... ;-)
Reagovat
blixa
Žes je neposlechl kruciš ... taková škoda ... smile
Reagovat
FulnekUltras
ještě rádi mě pak poslední den odvezli na nádraží ;-)))
Reagovat
sojka1
a to nikdo jeste ani nahodou netusil, jaka zivotni pecka bude tvoje pusobeni na TP.... :-)))
Reagovat
blixa
To věřím. Tebe se všichni zbavovali se slzou v oku smile
Reagovat
Blondie
Hezky napsané, dík.
Reagovat
Blondie
Jak se ptá kolega níže: na to je nějaká studie?
Protože, vážený, můžeš úplně stejně tvrdit, že "pche, jak by mohl mít deprese, když tak skvěle odehrál tu roli a dobře film doprezentoval na TK" nebo "jak by mohla mít deprese, když napsala tak komerčně úspěšnou a kritiky oceňovanou knihu a odjela celou tour na její promo?!"

A zároveň ten umělec či spisovatelka depresi klidně mít mohou. Co říkáš, je prostě nesmysl, který vychází z nějaké tvé představy, co je deprese.

Jinak si ale taky myslím, že na její stav se lépe hodí popis "úzkost." Nicméně pravdu stejně zná jen její lékař.
Reagovat
Petr_Fisk
Např. Barbora Tachecí má bipolární poruchu, ale z jejích mediálních projevů to není poznat.
Reagovat
FulnekUltras
;-)))))))))))))))))))))))))))))
Reagovat
FulnekUltras
zde v souboji s celoživotním škrabalem beďarů smile

https://www.youtube.com/watch?v=cB8JXUsfTd0
Reagovat
Mr.Pink
Prostě když se vyhrává tak je všechno v pohodě

touhle vetu jsi temer presne popsal sve chovani, ale jen temer, pze ty vis, ze dalsi zapas uz to bude jina pisnicka
Reagovat
Petr_Fisk
Pokud se Naomi vráti na olympijském turnaji, tak se vrátí do toho úplně největšího tlaku, který v jejím případě může nastat.
Reagovat
budul
Souhlas a navíc nebude rozehraná..
Reagovat
FerrariF50
Dříve si tohle hráči nedovolili a o starých kteří už na to mají dnes právo nemluvim, tohle to je vrchol.
Reagovat
FulnekUltras
nová doba vymýšlí nové píčoviny
Reagovat
George_Renel
Byla po tom loupežném přepadní s nožem pod krkem a takřka uřezanými prsty řekl bych mnohem hůře a postavila se tomu čelem. Šla před novináře, vrátila se jak nejdřív to šlo a přitom to v podvědomí taky musela hodně dlouho nosit.
Mně tedy unylá Osaka ani její hra nijak extra chybět nebudou. Potěšila mě snad jedinkrát,a to když porazila Serenu. A ta jí černou(smile) magií asi píchla špendlík do hlavičky panenky woodoo.smile
Reagovat
Blondie
Myslím, že srovnávat, kdo má větší trauma či psychické problémy nemá úplně smysl.

Ať se dá Naomi dohromady a až bude připravena, vrátí se. Jako tenistka mi chybět až tak nebude, jako mladé ženě jí přiji co nejrychlejší nalezení řešení jejích problémů.
Reagovat
lvicek
Vidim to uplne stejne.
Reagovat
annah
smile
Reagovat
FulnekUltras
ta drží pohromadě až moc - ale zatím jí to "mainstream" bohužel žere - tak jako spoustu jiných věcí v dnešním zvráceném světě
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Naomi má deprese od USO 2018. Tedy za ně může poděkovat Velkomatce. Hned po finále se spekulovalo, že to co se stalo na ni může mít vliv. Klidně to u ní mohlo vyvolat PTSD. To je spíš nadsázka kvůli chování Velkomatky, i když člověk nikdy neví... Jakkoli, pochybuji, že by si deprese vymyslela.
A v článku není nic o tom, že by Naomi osočovala Wimbl nebo ten naopak ji, tudíž nechápu některé komentáře tady.
Reagovat
blixa
Tak tady Naomi spousta lidí nesnáší už dlouho, tak teď mají příležitost exhibovat.
Reagovat
George_Renel
Proč ta silná slova: Nesnášet, nenávidět, hejtovat.....
Prostě u někoho není moc oblíbená a to je normální. A většinout to souvisí s tím subjektem neoblíbenosti, tedy hodně si za to může sám.
Reagovat
FulnekUltras
smile
Reagovat
Blondie
Já jí fandila a držela pěsti, minimálně jako mladé naději. Dokonce i tu hořkost Petiny prohry na AO mi pomohlo zmírnil, že vyhrála právě Naomi. Nicméně holt se věci změnily...
Reagovat
Petr_Fisk
Chybi nám asi informace.
Nevíme jestli Naomi je od narození nemocná s tím, že nemoc propukla naplno 2018. Tzn. její mozek funguje částečně jinak a je to současnou vědou neléčitelné.
Nebo jestli deprese jsou způsobené vnějšími okolnostmi a obrovským (a pro nás nicotné) nepředstavitelným tlakem médii a veřejnosti.
To by znamenalo, že zažívá to, co spousta jiných VIP gigantů jako např. Hendrix, Joplin, Presley, Jackson atd. kteří to prostě neustáli.
Tady bych mluvil o dočasné nemoci jako o reakci na extrémní okolnosti s tím, že je to léčitelné.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
s tímhle komentářem nemám problém s tím, že důvodů k depresím může mít více a my o nich nevíme, krom r. 2018, nic.
Reagovat
FulnekUltras
raději nou koment... smile
Reagovat
Patik
Myslel som si ze sa časom Naomi vyformuje v komplexnú tenistku kvalitnú na antuke aj tráve ako Serena trebárs ale mam pocit ze jej úspechy budú prichádzať len na dvoch GS.. A ostane teda len dobrou hardarkou.
Reagovat
Petr_Fisk
Pokud to kvůli hlavě úplně nezabalí...
Reagovat
Pavol
Že bez hráčov neznamenajú vôbec nič. Výborne Osaka som na tvojej strane. Hádam pochopia kto tu rozdáva karty. Tenisti nie sú opičky na gumičke ako si niektorí predstavujú. Peniaze nie sú všetko. Osakine problémy v v preklade znamená kašlem na vás aj vaše turnaje. Ich odpoveď znamená kašleme na Osaku.
Reagovat
blixa
To ale hodně přeháníš. Myslím, že ani z jedné strany to takhle vůbec není. Nikdo na nikoho nekašle, ale je snad potřeba větší vzájemné empatie.
Reagovat
George_Renel
Wimbledon rozhodně nestojí na tom, jak Osaka rodává karty....
Reagovat
Blondie
Ne, neznamená. Opravdu hodně přeháníte.
Jinak nechci se Osaky dotknout, ale pro Wimbledon, jeho existenci a RELEVANCI neznamená Naomi fakt nic...
Reagovat
FulnekUltras
smilesmilesmile
Reagovat
Petr_Fisk
Nejsem na straně Osaky, která se chová jako rozmazlené děcko.
Kdyby všichni k profi sportu přistupovali jako ona, tak by neměla na svých účtech desítky milionů dolarů.
Ale zatím je na charitu pokud vím nerozdala.
Reagovat
kubiik
Tak teď to kamaráde schytáš....jak si můžeš dovolit říct o někom kdo trpí depresemi, že se chová jak rozmazlené děcko?smilesmile
Reagovat
Petr_Fisk
Úplně klidně.
Naomi by totiž mohla například upřímně říct:
Vlezla jsem do vrcholového sportu, který je po celém světě extrémně populární, načež jsem zjistila, že na to nejsem dostatečně psychicky odolná a mám kvůli tomu zdravotní potíže. V důsledku toho musím omezit svoje sportovní aktivity"...
A já bych byl první, kdo by jí za ta upřímná slova zatleskal.
Reagovat
blixa
A říká snad něco jiného ? Ne přesně těmito slovy ale v zásadě je to to samé. Opravdu jsi byl v její kůži že ji označuješ za rozmazlené děcko ?
Reagovat
Petr_Fisk
Ona řekla, že problém je v ní, že chápe pořadatele a média a že se moc omlouvá, ale nezvládá?
Reagovat
blixa
Ano, v obsahově v podstatě ano. Ale ty evidentně chytáš slovíčka a nechceš rozumět, abys mohl hejtovat. Nu což, tož si dáme suchý chléb ...
Reagovat
kubiik
Už se smiř s tím, že si to každej vyložil po svým. Pokud to chápeš jinak, což evidentně jo, tak běž pohladit Naomi bebí, zamáčkni slzu a pasmile
Reagovat
kubiik
No mimo to samozřejmě řekla něco ve stylu, že ji novináři ubližujou a nebude chodit na tiskovky. Dostala za to pak od většiny sodu, tak se chudinka ještě víc složila.
Měla jít cvrnkat kuličky, když nechce média.smile
Reagovat
FulnekUltras
asi tak smile
Reagovat
Petr_Fisk
Ještě něco.
Okomentoval jsem ..."vyvolala pozdvižení úmyslem bojkotovat média. Po kritické reakci okolí se po postupu do 2. kola rozhodla z turnaje odstoupit"...
Je totiž rozdíl, když před turnajem sdělím pořadatelům, že se ze zdravotních důvodů nemohu zúčastnit tiskovek, že si uvědomuji, že je to moje povinnost, a že proto nemohu do turnaje nastoupit. Anebo, když to začnu nečekaně bojkotovat a teprve po kritické reakci couvnu...
Reagovat
blixa
Jak "nečekaně" ? Oznámila to předem, takže to nic nečekaného nebylo. A kam "couvla" ? Couvnutí by bylo, kdyby po kritice začala na tiskovky chodit. Nikam necouvla, odstoupila z turnaje, což signalizuje vážný důvod. Ale překrucovat umíš excelentně ...
Reagovat
Petr_Fisk
Nevím jestli mi uvěříš, ale já mám Osaku rád (na rozdíl třeba od Sereny).A až do nedávna jsem byl na její straně.
Reagovat
tommr
přesně tak. Osaka si myslela, že všichni budou skákat tak jak ona bude pískat a když narazila tak ze sebe přes noc udělala ubohou obět zlých médií a pořadatelů. A je až s podivem kolik jinak celkem rozumných lidí jí to žere i s navijákem ... smile
Reagovat
blixa
Můžeš citovat, kdy ze sebe dělala ubohou oběť zlých novinářů a pořadatelů ? Já jsem nic takové nikde nečetl, jen v místních blábolech. Ano, její první vystoupení bylo poněkud naivní, když se domnívala, že když si zaplatí pokuty, vyřeší tím svůj problém. Když pak zjistila, že se na ni všichni sesypali a že ji hodlají i vylučovat z turnajů, tak sama raději odstoupila. To mi přijde naprosto férové a nevidím důvod k dalším hejtům na její osobu.
Reagovat
tommr
ona sama přímo ne, ale její tým a její fanatický fanoušci v médiích a na sociálních sítích útočí na tzv. tenisovej establishment a vyžadujou zásadní změny. Nemusím snad ani vypisovat jaký že to změny vyžadujou ...
Reagovat
Blondie
Hlavně ať se z toho dostane. Tenis je pitomoučká hra s míčkem, dušení zdraví má jen jedno a potřebuje ho v dobrém stavu na dalších 70 let.
Reagovat
Petr_Fisk
Přesně tak.
Jestli ji ten tlak šrotuje, tak ať se vytratí, žije si svůj život, bez novinářů, tiskovek atd.
Hlady neumře a zdraví je to nejdůležitější pro každodenní spokojenost.
Reagovat
Vlk-v-trave
No, ja to preji hlavne tady nam vsem, co piseme, nebot me casto prijde ze nejsme uplne normalni :D
Reagovat
Petr_Fisk
Já to ještě rozšířím a přeji to úplně všem. Protože při pohledu, co se děje na naší planetě mně dost často připadá, že nejsme úplně normální.
Reagovat
smazaný uživatel
A ty skáčeš podle toho, jak se tenistkám daří.
Třeba Báru K. jsi loni před US open rezolutně odsoudil.
Reagovat
Mr.Pink
clovek bez socialni inteligence tohle nemuze pochopit
Reagovat
budul
Neříká to žádnými slovy..
Reagovat
Petr_Fisk
Přečti si třeba tohle.

https://www.tennis.com/news/articles/naomi-osaka-vs-the-press

a v rámečku, co napsala na twitteru. To není omluva za svůj zdravotní stav, to je všeobecný útok na novináře, kteří kladou otázky na tiskovkách a nepřímo jejich obvinění.
Reagovat
Blondie
Ano.
Nebo "bohužel jsem tuto stránku podcenila - usilovně pracuji na tom, abych se v tom posunula a cítila se lépe. Za tímto účelem si beru pauzu / prosím o pochopení mé dočasné ne zcela ideální prezentaci na TK." Ale tohle....
Reagovat
PetaM
Souhlasím. Zrušme turnaje. Zrušme hráče. Zrušme tenis. Aspoň zbude více peněz.
Reagovat
lvicek
Mne je to treba uplne jedno, ale asi tim pomuze Bare k nasazeni v prvni 16, tak to by mohlo byt nakonec dobre?
Reagovat
Grape
Teoreticky jo, ale když si vezmu jak dopadlo RG, tak si říkám, jestli v ženském tenise má ještě nasazení nějaký význam. smile
Reagovat
lvicek
No tak to jasne, ale aspon bude moct potkat Petu nebo Karolinu o kolo dal, pokud to bude mit nejaky vyznam :).
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Nevidět Naomi na trávě je myslím velká škodasmile. Přijde mi, že na trávě by ji to ze všech povrchů slušelo nejvíce. Jen by si mohla zvyknout chodit víc na síť.
Reagovat
kubiik
Táhni a už sa nevracajsmilesmilesmile
Reagovat
sojka1
a to pises na tenisovem portalu smerem ke ctyrnasobne GS vitezce? Pokud teda nejsem nekde na novinkach.cz, prestavam to uz nejak rozlisovat.... pak samozrejme pardooon..... :-(
Reagovat
Vlk-v-trave
Je treba si uvedomit, ze kazde "decko" ma dostup k internetu, a nebo jeste lepe receno, kde kdo... trebas i uchylove. To potom nemuzes cekat nejake zazraky...
Reagovat
kubiik
Možná by to chtělo použít trošku nadhledu...že by to bylo myšleno jako vtipná hláška z nejmenovaného českého legendárního filmu? smile Snad jsem tím komentářem neurazil nějakou menšinu, nebo nezhoršil někomu duševní zdravísmile Nicméně Naomi se chová jako malej rozmazlenej fracek, akorát teď je moderní svádět to na ostatní, jak mi všichni ubližujísmile
Reagovat
blixa
Naomi se chová jako člověk, který má psychické problémy. Deprese není žádná sranda. Nebo snad každý, kdo má psychické problémy je "malej rozmazlenej fracek" ?
Reagovat
sojka1
to spis vypada, ze pan ma dokonaly vhled do zivota Naomi (vcetne prislusne dokumentace) a vi, ze zadne psychicke problemy nema... prece....
Reagovat
Marduch
Naomi moc nesleduju, ale kdyz má depky od 2018, tak je má průběžně nebo jen před RG a Wimbledonem? Protože když mrknu na výsledky z poslední doby, tak je vítězkou posledniho USO a posledního AO. Já myslel, že lidi trpící depkou mivaji problém vůbec vstát z postele smile
Reagovat
Pe3k
Přesně tak!
Reagovat
sojka1
ale ja vubec nevim, cim trpi, jen nemam ten nadhled :-))) takze neumim vsechno smahem odsoudit a mit hned zatracene jasno... pokud by slo napr. o BAP, tak nejde o jeden trvaly stav, ale existuji a jsou popsane jednotlive faze, ze....
Reagovat
FulnekUltras
smilesmilesmile
Reagovat
Vlk-v-trave
No hlavne bych nechtel ten jeho nadhled :D
Tak ikonky pouzivat umi, takze potom je jasne, ze ji ma proskanovanou lepe nez rentgen.

Toz dame radeji nejaky ten letni song:)
https://www.youtube.com/watch?v=xYj0WOdI_LI&list=RD9kNWInJ5Fwo&index=12
Reagovat
kubiik
Promiň ale v dnešní době už aby se člověk prvně zeptal, jestli se někdo neurazí, než něco napíše.
Ano myslím si o jejím případu svoje, ano mělo to být jako vtipná hláška a potřetí ano, zjevně to zůstalo nepochopeno.

Vlastně ještě počtvrté ano, ikonky používat umím, některý jsou dobrý smilesmile
Reagovat
Vlk-v-trave
Hele me ses ukradenej :D Ani me to neurazilo. Za nadhled ten prispevek nepovazuji, a s tou informaci si delej co chces, jak ses vpohode, tak to jiste s nadhledem zkousnes.

Mym zadanim bylo uklidnit sojecku:) Do nejakych priblblych debat na tema Osaka a jeji deprese bych se nikdy tady ani nepoustel... celkem si cenim casu...
Reagovat
kubiik
Ok neboj já nejsem uraženej...mám přece nadhledsmilesmile Jenom jsem to chtěl uvést na pravou míru, protože evidentně jsem to pochopil asi pouze jenom jásmile
Reagovat
sojka1
uz ho mam ve sluchatkach... jedu je i dal... :-))
Reagovat
Vlk-v-trave
No ja se dnes musim naladit dobre...
Ceka nas Matti vs. Dany v Queens.
Nejradeji bych byl, aby postoupili oba.:)
Aspon, ze v tom britskem derby mam jasno s tim Cameronem.:)
Reagovat
sojka1
ja mam dnes ve hre jen Mattiho a Sebu... a ve prospech Kohliho klidne obetuju i Rubleva... :-))
Reagovat
Vlk-v-trave
No kousek Seby jsem videl s Nishikorim, a tedy musim rict, ze za mne to byla trosku travarska apokalypsa:)
Treba s tim klaviristou to bude lepsi. Ikdyz chapu, ze postup se pocita...
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Seb hrál docela solidně, ale samozřejmě mu lehkost, co k trávě patří, jaksi chyběla. Za vítězství nad Nishim může být, a jistě i je, rád.

Queens - prostředí fakt bomba, krása, chyběl už jen komparz v šatech z 19.stol.

Kohli dnes bojuje, krásně se na něj dívá, ale není to úplně ono a v tiebreaku ho Rubl přetlačil. Hned na začátku 2.setu break, tak už to asi udrží do koncesmile
Ale jak to s Kohlim loni vypadalo mizerně, teď nemá úplně tenisový důvod skončit. A jestli to je sezóna loučení, tak myslím zatím celkem vydařenásmile
Reagovat
kubiik
Tak nemá hrát tenis na profi úrovni. Co chce jako do konce kariéry dělat? Nechodit na tiskovky? Nebo zvládne 2 a pak se zas zhroutí? To kolik má smile na účtech a nemusí do konce života ani hrábnout, to jakej má vliv a že je známá po celým světe za to může vděčit jenom a pouze fanouškům, mediím a sponzorům. Kdyby v tenisu nebyly, tak po tom sportu neštěkne ani pes. Takže buď ať se jde léčit, nebo ať hraje a plní si povinnosti. A né že zahraje 2 turnaje, začne brečet jak jsou všichni zlí, na truc nepůjde na tiskovku a čau.
Reagovat
blixa
No hlavně že máš jasno, chasníčku. Třeba už hrát vrcholový tenis nebude a třeba do roka spáchá sebevraždu. Budeš mít aspoň radost ?
Reagovat
Pe3k
To snad ne! Mě by zajímalo z čeho má ty deprese. Jakože porazila Serenu? Nebo, že se to divákům nelíbilo? Nezvládá ten mediální tlak?
Nevím a tak nechci soudit, ale pokud má mladá, zdravá, krásná (pro někoho) a super úspěšná žena deprese, co mají dělat obyčejní lidi?
Reagovat
blixa
Ale deprese je v podstatě nemoc, špatná chemie v mozku. To není o tom, jestli jsi mladý, krásný, úspěšný, nebo starý, chudý, nemocný. Jenom ten, kdo je na očích se s tím taky na očích ostatních nějak potýká, lépe či hůře. To je celé.
Reagovat
kubiik
Pokud jí to pomůže s hlavou, tak pro mě za mě ať tenis nehraje, je mě to fuk. A proč bych měl mít radost z její sebevraždy? Já ji neznám, žádný vztah k ní nemám, takže ne nebudu mít radost, ale ani smutek.
Reagovat
smazaný uživatel
Za to, jak je známá, vděčí sama sobě. 4násobná grandslamová vítězka.
Kubiik závidí a plete páté přes deváté.
Reagovat
Petr_Fisk
Ano i ne.
Mohla by být sebelepší tenistka, hrát doma za barákem, nikdy by se o ní nikdo nedozvěděl a nevydělala by si tím ani na slaný chleba.
Všechna ta popularita, všechny ty miliony jsou díky obrovskému kolotoči a byznysu médií.
Je to prostě druhá strana mince...
Jsi slavný, jsi populární, jsi bohatý,...
...připrav se na to, že nebudeš mít žádné soukromí, že o tobě budou lhát a že se na tebe nabalí mraky pseudopřátel.
Reagovat
smazaný uživatel
S tím souhlasím.
Obdoba třeba i v hudbě: třeba finalisté první české superstar měli stejnou startovní čáru. Že náctiletá Aneta věřila svému staršímu bratrovi, to byla její největší výhrasmile
Reagovat
FulnekUltras
pak bohužel začala věřit i Bártovi, Dusilové nebo Klusovi - a tak je dneska tam, kde je... smile
Reagovat
smazaný uživatel
Je vidět, že její tvorbu nesleduješ.
Reagovat
FulnekUltras
snažím se co to jde - ale sedm stovek za koncert už prostě nedám

s jejím hlasem měla obrovský potenciál stát se jedinečným pojítkem mezi klasickým popem a oduševnělejší tvorbou, které by kolotočářka Bílá a spol. mohly zametat schody - místo toho se propadá do často silně samoúčelné rádoby psycho stínohry a "opozičně" alternativní prázdnoty - jakkoliv znám její životní příběh dost dobře, ani takové karmy není možné se zoufale držet věčně - byť chápu, že řada fanoušků si to v nekritickém obdivu nikdy nepřizná...
Reagovat
FulnekUltras
s jejím hlasem a celkovým vyzařováním (charizmatem)
Reagovat
FulnekUltras
současná doba je samozřejmě drsně jiná než třeba v 60. nebo 70. letech, takže mluvit o "vlastní cestě" a zároveň vlastní cestou skutečně jít je mnohem těžší než kdy dříve - to uznávám a pořád jsem Anet úplně nezavrhnul ;-)
Reagovat
kubiik
A kdes vyčetl ty chytrolíne, že ji závidím? Chtěl bych mít její prachy? To by chtěl každej...chtěl bych mít ale s tím spojenou slávu? NEsmile Ale nejsu naivní idi**, abych si myslel, že kdybych byl v něčem celosvětově známej, tak mě nebudou otravovat média...smile Takže pokud si myslel, že si bude jenom pinkat a vyhrávat GS a nic víc, tak je naivní blbka. Jak už tady někdo psal...má se teda stáhnout z tenisu...prachů má dost a časem by pozornost veřejnosti upadla.smile
Reagovat
smazaný uživatel
Bezvýznamný nick kubiik si žádá pozornostsmile
Reagovat
kubiik
Skoč si za doktorem, ať ti dá taky něco na depkysmile
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Ty bys teda mohl rovnou takysmile
Reagovat
kubiik
Dám ti přednostsmile
Reagovat
Tomas_Smid_fan
tu si nech pro slušnostsmile
Reagovat
kubiik
Úplnej Mirek Dušín...nechceš jít do miss hlásat světový mír?smilesmile
Reagovat
Tomas_Smid_fan
miss i Dušín jdou mimo mě. A na světovém míru je něco špatného? Asi se v dnešním světě špatně orientuji...
Reagovat
kubiik
Není, jenom je se to trapně zneužívá a hlásá v kdejaké estrádě typu miss, až ta hláška zlidovělasmile S tebou musí být fakt prdel, když každou hlášku bereš smrtelně vážněsmile Dík za pokecsmile
Reagovat
Tomas_Smid_fan
záleží...
Reagovat
Alien
Tak to mě hrozně mrzí. Obrovská ztráta pro nejprestižnější turnaj roku! Noemi nám bude velmi chybět!
Reagovat
bIbec
v článku se píše, že od US Open 2018 trpí depresemi.

Jako nevím. Upřímně, pokud má člověk tak závažný duševní problém, tak nevím, jestli vynechání turnajů pomůže. Tam by to chtělo spíš radikálnější změnu.

Se dívám na toho jejího přítele. Nahrál zatím jednu desku s názvem "The Lost Boy". Z tohohle vztahu asi taky úplně nečiší pozitivní vibrace..
Reagovat
bIbec
největší úskalí feminismu - žena začíná mít pocit, že pokud nebojuje, stává se méněcennou.

Přičemž by to snad mělo být o možnosti volby. Buď bojovat nebo se na všecko vysrat. Oboje je OK.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
smile
Reagovat
FulnekUltras
smilesmilesmile
Reagovat
FulnekUltras
smilesmilesmile
Reagovat
smazaný uživatel
Sranda turnaj.

Tráva je len pre krávy, povedala raz svetová jednotka.

Uhádnete ktorá?
Reagovat
Mr.Pink
marat byl blazen

ale zkus tohle rict treba martine navratilove :)
Reagovat
a.magerova
Safin prý řekl: "Nesnáším tenhle povrch, už nikdy sem nepřijedu."

Takže těžko říct, jestli byla řeč i o kravách, ale ono to nakonec asi bude stejné jako s nyní činem CR7 a vodou vs coca cola, jeden začne a ostatní to převezmou... smile

http://www.xy1.cz/h9pqs
Reagovat
Mr.Pink
tak jsem si to vyhledal, prvni to rekl manuel santana, pak ho nasledovali dalsi hraci (lendl, rios, safin)

vsichni velmi sverazni hraci :)
Reagovat
a.magerova
Takže tak... smile
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Kolik že těch W z kolika účastí vyhráli?smilesmile
Reagovat
a.magerova
Myslela jsem, že Andre Agassi, ale teď jsem našla, že Ivan Lendl a i Marcelo Rios.
Reagovat
smazaný uživatel
Doslova a do písmena to povedal Marcelo Rios.
Reagovat
a.magerova
No... dle mého to obšlehl od dříve narozených... smile

Santana narozen 1938
Lendl narozen 1960
(Agassi narozen 1970)
Rios narozen 1975
Safin narozen 1980

Teda pokud jsi otázku nemyslel tak, že to dotyčný řekl takhle pěkně slovensky... smile
Reagovat
darek.vrana
Lendl
Reagovat
annah
Nespíš proto, že mu to tam nešlo...
Reagovat
turista
Spíš tam měl smůlu.
Reagovat
annah
Možná jako Roger na posledním Wimbledonu. :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Dominic Thiem
1 min ?
Hi everybody,
I have some sad news to share with you all. After talking with my team and analysing the situation I have taken the very difficult decision to withdraw from competing in the Tokyo Olympics.For me, like all athletes, taking part in the Olympics and representing my country is a huge honour and that makes this decision even tougher. However, 2021 did not start as expected and I don?t feel ready to play my best in Tokyo.
These last two weeks I have been training hard - and I?m starting to improve my conditioning and concentration little by little. My goal is to work hard the coming weeks, give my best at Wimbledon and keep training and hopefully defend my US Open title. I wish the entire Austrian team traveling to Tokyo all the best. I am young and I hope to be able to play for Austria at the Olympics in Paris 2024.
See you all soon,
Domi
Reagovat
hanz
Jasně, hjůdž onor, a proto se vykašle na další OH. Kdyby alespoň napsal pravdu, že se mu tam nechce. Radši se sníží k neupřímným frázím.smile
Reagovat
Petr_Fisk
Kdyby napsal pravdu, tak ho roznesou na kopytech.
Dnešní svět pokrytecký a plný vznešených frází.
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že Dom si je až veľmi vedomý toho, že OH 2024 sa konajú na parížskej antuke.
Reagovat
s7RanG
Sakra, já měl 100k že nevyhraje Wimbledon. Čekal jsem vypadnuti 1. nebo 2. kolo. Kurz 1,11 byl dárek.
Reagovat
tommr
je to celý z její strany jedno velký divadlo. Osaka ví že by ve Wimbledonu zase nic neuhrála a tak se stylizovala do role bojovnice za duševní zdraví sportovců a oběti zlých bílých mužů ovládajících tenis (to nepřeháním takhle se o tom píše v americkém mainstreamu). Na OH a na USO už bude plně zdravá a připravená, protože ví že by jinak mohla přijít o dolárky od sponzorů ...
Reagovat
hanz
Přesně tak, jde jí jen o to přijet a odjet jako vítězka, nehodlá se před někým sklánět. Proto jsou pro ní jiné než betonové turnaje podřadné... musel to být pro její psychiku pořádný záhul, když na antuce vyhučela jak s Muchovou, tak s Pegčou, nad soupeřkami, nad kterými (zajisté) ohrnovala frňák.
Reagovat
Haitik
Neuvěřitelný..
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist