Pennettaová smetla Radwaňskou a v Indian Wells slaví životní triumf

16. 3. 2014, 21:31
Aktuality 138
WTA INDIAN WELLS - Ještě nikdy nebyla ve finále takto prestižního turnaje, dnes v Indian Wells to pro ni ale žádný handicap nebyl. Italka Flavia Pennettaová zametla s Polkou Agnieszkou Radwaňskou, jež měla problémy s kolenem, a ve 32 letech získala tak svůj dosud nejcennější a celkově jubilejní 10. titul.
Flavia Pennettaová

Flavia Pennettaová v Indian Wells dokonale prodala svou solidní formu z úvodu sezony. V průběhu turnaje vyřadila dvě hráčky Top 20 Samanthu Stosurovou a Sloane Stephensovou, v semifinále si vyšlápla na světovou dvojku Na Li a v dnešním finále nedala šanci třetí hráčce světa Agnieszce Radwaňské, se kterou si poradila snadno ve dvou setech už podruhé během tří týdnů.

Dvaatřicetiletá Italka dnes měla utkání plně pod kontrolou, zatímco polskou tenistku výrazně omezovalo bolavé koleno. Pennettaová v zápase úspěšně odvrátila oba brejkboly, sama proměnila pět z devíti příležitostí a za hodinu a čtvrt zvítězila hladce 6-2 6-1. Ve vzájemné bilanci po dnešku prohrává už jen 3-4.

Bývalá světová desítka a nejlepší deblistka světa Pennettaová tak po téměř čtyřech letech dosáhla na singlový titul a k devíti dosavadním turnajových triumfům přidala ten dosud nejcennější z podniku kategorie WTA Premier Mandatory.

Před rokem a půl přitom Pennettaové hrozil konec vrcholového kariéry po vážném zranění pravého zápěstí. Musela na operaci a po návratu hlavně prohrávala. Ve druhé polovině sezony už se jí začalo dařit, ve Wimbledonu došla do čtvrtého kola a na US Open si zahrála semifinále. V listopadu pak slavila s Italkami Fed Cup.

Pennettaová se v zítřejším vydání žebříčku WTA posune z 21. místa na dvanácté a přiblíží se tak svému maximu.

- WTA PREMIER MANDATORY INDIAN WELLS -
(USA / Kalifornie, tv. povrch, 5.946.740 dolarů)
nedělní výsledky (16. 03. 2014)
Dvouhra - finále:
Pennettaová (20-It.) - Radwaňská (3-Pol.) 6-2 6-1
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

138
Přidat komentář
smazaný uživatel
Zvonareva se odhlásila z Miami.. Její rameno prý potřebuje odpočinek..
Reagovat
PetaM
Reagovat
tommr
průběžnej stav žebříčku WTA k dnešnímu dni tj. před začátkem turnaje v Miami. Všem hráčkám v něm už byly odečteny lonský výsledky z Miami tzn. že všechno co letos v Miami uhrajou se jim bude do žebříčku započítávat bez dalších odečtů.
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Petru.
Hvězdička znamená, že hráčka v Miami startuje (z top-20 chybí pouze Azarenková):

1. Williams, S. 11660 (+7505) *
2. Li 6935 (+2780) *
3. Radwanska, A. 5765 (+1610) *
4. Azarenka 5441 (+1286)
5. Halep 4695 (+540) *
---------------------------------------
6. Kvitová 4155 *
---------------------------------------
7. Jankovic 4140 (-15) *
8. Kerber 3970 (-185) *
9. Errani 3580 (-575) *
10. Sharapova 3571 (-584) *
11. Cibulkova 3330 (-825) *
12. Pennetta 3205 (-950) *
13. Ivanovic 3000 (-1155) *
14. Vinci 2675 (-1480) *
15. Lisicki 2655 (-1500) *
16. Suarez Navarro 2540 (-1615) *
17. Wozniacki 2525 (-1630) *
18. Stephens 2485 (-1670) *
19. Bouchard 2435 (-1720) *
20. Stosur 2420 (-1735) *
...

Petra Kvitová se před začátkem turnaje v Miami posunula na šestý místo. O udržení šestýho místa ale bude muset v Miami tvrdě bojovat zejména s Jankovicovou a Kerberovou ...

Z ostatních hráček stojí za zmínku hlavně propad Sharapovový až na desátý místo ...
Reagovat
PetaM
Celkem dobrá strategie od Petry. Na co vyhrávat tituly, a posouvat se tak přibližně o jedno místo (někdy ani to ne). Stačí vypadávat v prvních kolech a stejně stoupat žebříčkem :D Boží taktika :D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to jsem zvedavej jak dlouho tahle taknika bude ucinna :-D
Reagovat
PetaM
Do Wimbledonu minimálně :D :D Pak se jí splaší hormony, vyhraje Wimbledon a znovu nastolí zajetou techniku :D :D
Reagovat
tommr
no já doufám, že se Petra chytne ještě o něco dřív - nejlíp už ted v Miami. Nechávat to až na Wimbledon je dost riskantní, protože ve Wimbledonu bude mít nejspíš poslední příležitost jak si něco nahrát. V USA se jí nikdy moc nedařilo a v závěru roku bude v opačný situaci kdy už bude muset obhajovat velký body ... :)
Reagovat
PetaM
Však je to jenom sranda :) :) Já samozřejmě doufám, že zabere dříve, než ve Wimblasu :D Ale tak, musím si taky někdy dělat legraci, nemůžu být stále vážný, to není dobré :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jen Wimbledon - proč troškaříš? :D Vidím to na letošní vítěznou šňůru a jako třešnička na dortu bude vítězství TM :) Taky sis koupil růžové brýle? Teď byly ve slevě :D:D
Reagovat
smazaný uživatel
A do roka a do dne bude no.1 :D (50? sleva, to se nedalo nakoupit.. :DDD)
Reagovat
PetaM
Takže říkáte, že Petra bude neporažena na antuce, na trávě, na amerických betonech a v druhé části Asie? Dobře, tak jo :D Už se těším :D Tak hurá na antuku :D :D
Reagovat
freeteepek
Jenomže Petra je teď na Floridě jako doma. Tak co by nehrála jako za "mladých" časů v Prostějově?:-)
Reagovat
PetaM
Přesně tak. Petra na Floridě strávila celou zimní přípravu - a pokud poctivě makala, musela se (neříkám, že zvyknout, to asi ne) přizpůsobit tamním podmínkám. Prostě, pokud nedojde aspoň k zápasu s Pennettou, tak prostě kde jsme :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
o to je to horší. Zase od sebe bude něco jakože čekat a vyletí hned v prvním nebo druhým zápase. To je tutovka.
Reagovat
smazaný uživatel
Slovenky dajak tie češky davaju. Janča už som ani neveril
Reagovat
EllNino
Jasně, 2 výhry nad Češkama je fakt hodně no :DD
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ale z poslednych 2 zapasov 2 vyhry tak ano je to hodně
Reagovat
EllNino
ono se to zase zlomí, neboj ;)
Reagovat
PetaM
To víš, on si vypichuje jen ty zápasy, které se mu zrovna hodí ... :D
Reagovat
EllNino
Jo ...přesně, ale že se divíme že ? :DD
Reagovat
PetaM
No, co dodat. Snad jen IGNORE :D
Reagovat
EllNino
promin za zkomolení tvého jména ;)
Reagovat
tommr
zvládla s přehledem první kolo kvalifikace v Miami když porazila kolumbijskou hráčku Duque-Marino hladce 6:2 6:3. K postupu do hlavní soutěže jí stačí vyhrát už jen jeden zápas ... :)
Reagovat
EllNino
A slušně rozehrála svuj zápas i Andy proti Janě Čepelový vede 3:2 s brejkem :D
Reagovat
EllNino
tak zvládla 1. set :) super :)
Reagovat
tommr
jj Andrea začala nečekaně dobře. Snad jí to vydrží až do konce zápasu ... :)
Reagovat
EllNino
Bohužel, jako by to nebylo klasické ...ze 3:0 na 4:6..teď už to bude mít Andy těžký
Reagovat
PetaM
Ta holka to snad ještě prohraje, no se picnu :D
Reagovat
EllNino
Konec :/ ...od stavu 6:3 4:3 uhrála jen 3 hry ...
Reagovat
tommr
škoda, Andrea to měla dobře rozehraný ... :(
Aspon se ale bude moct plně koncentrovat na debla, kterej by pro ní měl bejt prioritou ...
Reagovat
EllNino
Aspoň Petra, navíc Cabeza Candela je celekm hratelná..ta místa v hlavní soutěži jsou docela dobrá, hrajou tam hned 2x proti sobě kvalifikantky :) ...
Reagovat
tommr
jj máš pravdu - na kvalifikantky čekají v prvním kole hlavní soutěže poměrně hratelný soupeřky a Petra by měla velkou šanci na další postup a cenný body ... :)
Cabezu Candelu by měla Petra dát - je to hráčka na zhruba stejný úrovni jako Duque-Marino - v žebříčku jsou to sousedky na 106. resp. 107.místě ...
Reagovat
EllNino
Doufejme, že to zvládne a třeba si zahraje s Ormaecheou a pak s Petrou, jejich vzájemnej souboj by mohl být super, ale trochu bych se bál překvapení :DD...to sou ale pohádky zatim
Reagovat
tommr
případnej souboj našich dvou Peter by byl hodně zajímavej - ještě spolu nikdy nehrály. Byl bych ale radši kdyby k němu došlo mnohem později než ve druhým kole ... :)
Reagovat
EllNino
Třeba dojde :))
Reagovat
Frick
Pro Kláru a Lucku hnus jeden fialovej, to se na mne nezlobte...

Nicméně, aspoň Lucka by mohla mít šanci, Maša je z formy, prohrála dva zápasy, kde na ní byl kurz kolem 1,17...

A pokud se podíváme do historie vzájemných zápasům tak tam je to taky zajímavé. Ve Stutrgartu to byla tuhá bitva, předtím v Tokio neskutečně bláznivý zápas, kdy z celkových 20 her jich bylo 12 brejklých....

No, uvidíme, pokud samozřejmě k tomuto souboji dojde...

Klára by to (případně) proti SW zřejmě bude mít o dost těžší...
Reagovat
smazaný uživatel
No moje Maruška teda mohla mít lepší los.. Ona musí prostě někde vyhrát 2-3 zápasy aby se chytla a pak už to bude cajk! :-)
Ta Lucka ve 3. kole mě tam celkem děsí! Ale uvidíme, ještě ani jedna hráčka tam není! :-))
Reagovat
pepin
Dobrá zpráva pro fanoušky naší Petry, je v Maiami a maká, po nemoci ani vidu ani slechu. Tak snad ji to vydrží aspon přes 2 zápasy.
Reagovat
smazaný uživatel
Myslíš takhle? :)

http://www.imagehosting.cz/?v=petrahch.jpg

Jestli nedá aspoň 2 zápasy, začnu ji osobně trénovat a pozná, co znamená být Kvitovec :D:D
Reagovat
tommr
tyhle dobrý zprávy u Petry obvykle předznamenávají těžkej průšvih ... :)
V Miami navíc Petra ještě nikdy dva zápasy po sobě nevyhrála: ze šesti startů tam třikrát prohrála už první zápas a třikrát druhej. Dost pochybuju, že to tentokrát bude nějak zásadně odlišný ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Na jejím Twitteru jsem četla, že trénuje v Bradentonu a pak teprve pojede do Miami.. :)

Já bych Petru nikdy nepodceňovala. Dokáže překvapit, když to od ní nejméně čekáme.. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Nikdo by se neměl přeceňovat ani podceňovat, v tenise obzvlášť, když vidím, jak to momentálně vypadá :) A u Petry to platí dvojnásob, co si my dvě budeme povídat že jo? :D Osobně jsem zvědavá, co předvede, ale abych tady psala na koho má a na koho ne si teda netroufám :)
Reagovat
smazaný uživatel
Pochopili jste, že pepin svůj příspěvek myslel těžce ironicky ?
Reagovat
pepin
Ahoj, nechci tady rozviřovat spekulace kam dojde a kam ne, většina z nás by si přála cestu až do finále, ale pravdu má a bude mít asi Tommr, já to moc růžově také nevidím.
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem to ,pepine, pochopila a jen mi zbývá doufat, že ti Petra vytře zrak. Když ne v Miami, tak brzo. A obdivuju Petru, že ji neúspěchy nesrážej. Jen dál makat a nenechat se otrávit.
Reagovat
smazaný uživatel
Já jen doufám, že právě tommr ji mít nebude, protože hází věčně jen deku, kam se hrabe Vilander. :)Ještě, že jsem normální fanda, kterej si nedělá přehnané naděje, ale zase se dokáže těšit na zápas a ne to už předem vzdávat a pak za to hráče ještě kritizovat, zrovna ty jako sportovec bys to měl chápat :) Sport není o tom, jak si to my přejeme a pokud někdo fandí způsobem, že všechno bylo, je a bude špatně, tak je mi ho líto. :)
Reagovat
Jan
Už se těším, až budeš Petru trénovat, protože s Kotyzou to nejde. Navíc jí nebude procházet to co u Kotyzy :) A nenápadně pak přizvi Martinu Navrátilovou a bude to v cajku :)
Reagovat
Jan
U Kotyzy hi hi hi, ha ha ha, u tebe bude potit krev. Ty na to máš ! :)
Reagovat
pepin
Tak já také doufám, že pravdu mít nebude, ale realita je zatím trochu jiná.
fanynka5 - obdivuji Tvoji schopnost vidět na dálku jak to druhý myslí. Měla by jsi se přihlásit do nějaké soutěže, je jich ted v televizi pořád dost.
Lunej - s tím trénováním Ti budu docela závidět a Petru litovat, to budou asi galeje.
Reagovat
Jan
Jen nevím, jestli je Petra tak dobrá, aby u tebe ten trénink vydržela :)
Reagovat
smazaný uživatel
Zrovny vy dva dobře víte, že jsem ve skutečnosti mírná jako ovečka :D:D Takže Kvítko bude u mě jak v bavlnce. Občas se zareje, pohnojí, zaleje a bude vzkvétat. :)
Reagovat
Fandina
Obdivuji tě, jak moc dobře víš, jak Petra trénuje a jak je na ní Kotyza slabý. Jsi vševěd.
Reagovat
Jan
To nevím, ale její výsledky a postupný sešup dolů za poslední 2 roky mluví za vše.
Reagovat
Fandina
Petra je tři roky v první desítce, je ti to málo?
Reagovat
slacker
Je to malo, mela ty 3 roky dominovat pripadne se stridat se Serenou
Reagovat
Fandina
slacker ... přesně tak. Jedině první místo, to ostatní je o ničem.
Reagovat
Jan
3 roky v top 10 dobré, ale ten způsob ... Víš sama. Prohrává a drží se tam jen proto že její konkurentky jsou na tom ještě hůř. Berdych by při jejích výsledcích klesl někam k 50 místu nejméně.
Reagovat
Fandina
Když někdo hraje tři roky top 10 a hraje hrozně, nedovedu si představit, jak nazveš hru těch v padesátce, stovce, pětistovce.
Reagovat
Jan
Ty nehodnotím. Nemá to smysl.
Reagovat
Fandina
Jan ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
pepin: myslím, že sem chodíš dost dlouho na to, aby sis všiml, že se zpravidla stane pravý opak toho, co předpokládá tommr :-)

slacker: hezká představa. S realitou ale nemá a ani nikdy nemohla mít nic společného.

jan: Tomáš se v top 10 pohybuje od roku 2010, stabilně ale hraje tak rok, rok a půl, čili jsi mimo. ;-)
Reagovat
Jan
Ještě záleží na schopnostech a možnostech hráče/hráčky. Petra Kvitová měla schopnosti a předpoklady být v top 3. Je v top 10, dobře, ale nehraje jako hráčka top 10. Šafářová, Zakopalová nemají schopnost se dostat do top 10, tak je nehodnotím tak přísně. To je normální :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale no tak, nech toho.. Když taková Máša v 17 letech (tj. téměř před deseti lety) vyhrála svůj první GS poté co ve finále porazila Serenu, byla to hráčka s potenciálem dvouciferného počtu GS titulů a dominance spolu se Serenou. Výsledek? Jenom 4 GS, pár týdnů na postu světové jedničky a Serenu od té doby porazila jen jednou (a to ještě S. byla napůl chromá). Dle měřítek tvých a dalších věčných Petřiných kritiků tedy jednoznačně promrhaný talent a nevyužitý potenciál.

P.S.: než mě tady začnete obluzovat tím, že Máša nějakou dobu stála kvůli rameni, tak dovolte, abych vám připomněl, že Petru celou kariéru trápí astma a o jejích věčných nachlazeních a drobných zraněních by se daly psát romány..
Reagovat
smazaný uživatel
Tak skoro každý hráč nebo hráčka má nějaké ty zdravitní trable. Není nutné to brát tak, že Petra je zraněná a pak nikdo jiný není.
A 4 grandslamy (navíc ze všech 4 GS turnajů), dalších 25 titulů, olympijská medaile... To mi nepřipadají jako malé výsledky.
Takže ten přímer s Máriou mi moc nesedí.
Reagovat
smazaný uživatel
No astmatiků na takové úrovni na kurtech moc nepobíhá (ne, Djokovič nemá astma). Ale jinak ano, všelijaká drobná zranění a jiné drobné lapálie trápí spoustu hráček a hráčů. Někoho méně, někoho - jako Petru - spíš více, ale úplně se tomu nevyhne nikdo.

1xGS, 1XTM, 11 titulů a 2xFC taky není málo a přesto tu dnes a denně čtu o promrhaném talentu. Jestliže tu Petře neustále někdo předhazuje, že svůj potenciál nevyužívá, tak Máša ho nevyužívá už tuplem. Protože jistě měla daleko na víc, než co jsi vyjmenoval.
Reagovat
smazaný uživatel
No astmatiků na takové úrovni na kurtech moc nepobíhá (ne, Djokovič nemá astma). Ale jinak ano, všelijaká drobná zranění a jiné drobné lapálie trápí spoustu hráček a hráčů. Někoho méně, někoho - jako Petru - spíš více, ale úplně se tomu nevyhne nikdo.

1xGS, 1XTM, 11 titulů a 2xFC taky není málo a přesto tu dnes a denně čtu o promrhaném talentu. Jestliže tu Petře neustále někdo předhazuje, že svůj potenciál nevyužívá, tak Máša ho nevyužívá už tuplem. Protože jistě měla daleko na víc, než co jsi vyjmenoval.
Reagovat
smazaný uživatel
No astmatiků na takové úrovni na kurtech moc nepobíhá (ne, Djokovič nemá astma). Ale jinak ano, všelijaká drobná zranění a jiné drobné lapálie trápí spoustu hráček a hráčů. Někoho méně, někoho - jako Petru - spíš více, ale úplně se tomu nevyhne nikdo.

1xGS, 1XTM, 11 titulů a 2xFC taky není málo a přesto tu dnes a denně čtu o promrhaném talentu. Jestliže tu Petře neustále někdo předhazuje, že svůj potenciál nevyužívá, tak Máša ho nevyužívá už tuplem. Protože jistě měla daleko na víc, než co jsi vyjmenoval.
Reagovat
smazaný uživatel
No astmatiků na takové úrovni na kurtech moc nepobíhá (ne, Djokovič nemá astma). Ale jinak ano, všelijaká drobná zranění a jiné drobné lapálie trápí spoustu hráček a hráčů. Někoho méně, někoho - jako Petru - spíš více, ale úplně se tomu nevyhne nikdo.

1xGS, 1XTM, 11 titulů a 2xFC taky není málo a přesto tu dnes a denně čtu o promrhaném talentu. Jestliže tu Petře neustále někdo předhazuje, že svůj potenciál nevyužívá, tak Máša ho nevyužívá už tuplem. Protože jistě měla daleko na víc, než co jsi vyjmenoval.
Reagovat
smazaný uživatel
Omlouvám se za tapetáž, nějak to tu dneska blbne.
Reagovat
smazaný uživatel
Nechci bejt hnidopich, ale kdyz uz mas zase potrebu zminovat tommra, tak chci jen rict, ze to jak predpovedel, ze Simca se pred Petru dostane jeste pred antukovou sezonou mu vyslo. A to uz pred dvema turnajema Premier Mandatory. A to ani nezminuju jakej ma Simona naskok oproti Petre v race zebricku...
Reagovat
smazaný uživatel
Nepopírám, že Petru astma určitě trápí, ale ona kvůli tomu nespadla do druhé stovky a nemusela se škrábat zpátky nahoru. Na rozdíl od Mashy, která vinou zraněného (a operovaného) ramena nehrála od srpna 2008 do dubna 2009 žádný turnaj ve dvouhře a spadla kvůli tomu až na 126. místo.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, připouštím, že v tomto případě to tommr odhadl lépe nežli já. Nepočítal jsem totiž s tím, že se v úvodu sezony současná ženská špička tak rozsype, že i řekněme v rámci top 20 mírně nadprůměrně, ale (s notnou dávkou štěstí) stabilně hrající Simona může takhle zazářit. Moje chyba.
Reagovat
Fandina
Ono je hodně tenistek i našich okterých se říkalo i říká, že mají předpoklady na nejvyšší příčky a nikdy je nedosahly. Takže tvrdit to jen o Petře nejde. Důležité je to, co dosahla to to jsou tři roky v top 10 a to není málo. Která jiná toho dosáhla.
Reagovat
smazaný uživatel
Nebudeme se tady "trumfovat" v tom, která z děvčat má/měla větší zdravotní komplikace, že ne?
Reagovat
smazaný uživatel
Já se nepotřebuju trumfovat. Šlo mi jenom o to, že tvoje srovnání Petry s Mashou nebylo v tomto ohledu úplně nejšťastnější... Co vím, tak Petra ze zdravotních důvodů takový výpadek nikdy neměla (a doufám, že ani mít nebude). Tím to pro mě hasne.
Reagovat
Jan
Pořád bychom se opakovali. Ano, top 10 dobré, ale stoupá žebříčkem i když prohrává. No neber to ,když je to tak levné :)))

quesh: Dřív jsem Petru bral jako promrhaný talent, dnes už ji beru že nic moc a o talentu se už ani nebudu bavit.
Reagovat
smazaný uživatel
Já nechtěl porovnávat, co je horší. Obě holky měly/mají nějaké zdravotní problémy a obě to nějak limitovalo/limituje. Poukázal jsem na to z toho důvodu, aby někdo neměl tendenci považovat Petru ve srovnání s Mášou za zdravou.
Reagovat
smazaný uživatel
No ona tvoje tenisová erudice je taky nic moc, abych použil tvoje slova :-)
Reagovat
Fandina
ono je to tak, že ten žebříček odráží výsledky za celý rok, takže nikdy pdrohráváš a můžeš stoupat a někdy vyhraješ a můžeš klesnout. Jinak samozřejmě Petře přeji, aby jen vyhrávala a pak bude v průběhu roku jen stoupat a bude nr. 1. Peti pojď!
Reagovat
Jan
Není nad osobní útoky, viď queshi. Sám sis tu před časem stěžoval, jak na tebe chudáky útočí.
Reagovat
Jan
oprava: chudáka.
Reagovat
smazaný uživatel
Jak někdo může o někom, kdo získal kariérní GS mluvit jako o o nevyužitém potenciálu, tak to mi hlava nebere...
Reagovat
smazaný uživatel
Jan: já s osobními útoky nezačal

Hirschna: já to vysvětlil dostatečně jasně a srozumitelně. Ale pro tebe ještě jednou: hráčka kvalit Šarapovové prostě měla za 10 let od zisku prvního GS vyhrát víc než 4 GS. Alespoň podle měřítek, které jsou tu kladené na Petru.
Reagovat
smazaný uživatel
Mária byla kvůli zdravotním nucená třikrát vynechat grandslamový turnaj od svého 1. GS triumfu. Pevně věřím a doufám, že Petra nic takového podstoupit nebude muset.
Jen nechápu, proč Petru srovnáváš právě s Mášou, obědvě mají zcela odlišné kariéry.
S Petrou bych já osobně srovnával Kuznětsovou, nebo Ivanovičovou... Prozatím.
Reagovat
smazaný uživatel
Petra zas kvůli nachlazení musela odstoupit z TM, navíc ji celou kariéru limituje astma. Že to opticky nevypadá tak vážně, jako zdravotní problémy Śarapovové neznamená, že to není vážný zdravotní limit.

A proč srovnávám tyhle dvě? Abych poukázal na to, jak výrazně rozdílně jsou tu posuzovány výsledky a kvalita jednotlivých hráček. A evidentně jsem tnul do živého, soudě dle tvé reakce. :-)
Reagovat
Frick
Jehož vítězka se narodila před březnem 1982, tj. v zásadě už šest turnajů vyhrála 32 letá (a starší) hráčka...

Ovšem největší sranda:
Klárka *24.2.1982
Flavia *25.2.1982
Na Li *26.2.1982

Co na to nějakej esoterik? :-D
Reagovat
Frick
A další zájímavost - ve výčtu vítězek jsou zastoupeny všechny tři hlavní světové rasy, k přihlédnutí k tomu, že v tenise jasně dominují europoidní sportovci...

Byť pravda, že u žen ta dominance evropanek je trochu méně výrazná.

Pro zajímavost - v TOP 100 ATP je 5 hráčů u kterých nedominuje evropský původ (2x Asiat, 1x černoch, 1x mulat, 1x Ind)

v TOP 100 WTA je jich 14....
Reagovat
Frick
Tak ne 15, dokonce...

K čemuž se váže další zajímavost, že v mezi prvními 5 americkými hráčkami není ani jedna (typická) Evropanka.
Reagovat
tommr
příklady táhnou. Úspěchy Sereny a Venus určitě přivedly k tenisu spoustu černejch holek ...
V USA navíc výrazně stoupnul podíl neevropskýho obyvatelstva a to se samozřejmě musí projevit i ve sportu ...
Reagovat
VlS
Nevím co na to esoterik, astrolog by taky něco řekl a holt znamení ryb ukázalo sílu :-)
Reagovat
Paseka
A " babičky" vládnou ženskému tenisu. Hráčky pro třicítce jedou na plné pecky. Serena, Venus, Li, Flavia. Uvidíme jak to půjde dál... :-)
Reagovat
Michaelus
http://www.wtatennis.com/singles-draws/tournamentId/837/round/1/rangeStart/49/rangeEnd/64
Petra relativně snadný los, zase tam je Svetlana.A ještě dvojice Flavia;Ana
Reagovat
smazaný uživatel
lehký :D
Reagovat
PetaM
No jo, nic lehčího být nemůže :P :D Ale druhé kolo by měla zvládnout s přehledem. Třetí kolo zase se Světlanou, to je naprd. No a pak Flavia nebo Ana - nic moc lehkého ani jedna. A pak Máša (i když tu by mohla porazit Lucka :D ) A do Semi Serena :D No, nic moc teda :D Ale pokud by postupovala, tak by to byly pěkné zápasy :)
Reagovat
petrulinka
Já myslím, že budeme rádi, když zvládne první kolo, a pak se teprve můžeme bavit o dalších soupeřkách :-)
Reagovat
dadaft
těžký los chytla Karolína Plíšková - shuhai Peng a pak Kerber.

ale jinak od prvního kola hromada zajímavých duelů a od druhého už to pojede natvrdo a budou se potkávat vynikající hráčky. ))
navíc časový posun je lepší než z IW.

vivat MIAMI.
Reagovat
tommr
já mám z tý Kuznetsovový velký obavy. Nejsem si vůbec jistej jestli jí Petra bude schopná porazit dvakrát těsně po sobě. V Miami se jí navíc kvůli tamnímu klimatu hraje špatně což bude pro Kuznetsovovou velká výhoda ... :(
Kdyby se ale Petra přece jen probila až do čtvrtýho kola tak bych jí proti Ivanovicový nebo Pennettaový docela věřil ... :)
Ještě horší los mají naše ostatní hráčky zejména Lucka Šafářová (Sharapovová) a Klára Zakopalová (Serena) ...
Reagovat
Michaelus
Já jsem to myslel vzhledem k tomu co může dostat :D
Pro 2.kolo je podle mně velmi přijatelné s ohledem na ostatní hráčky. Z Kuznetsové mám taky obavy, 2 zápasy po sobě jsou strašně ošidné.Jinak určitě lepší Maria bez formy, než Serena,Li,Halep. Ale souhlasím, musíme se dívat jen na příští zápas, protože my tady plánujeme cestu do finále a přitom Petra kiksne v 2.kole :DD
Reagovat
tommr
jak přijatelný bude pro Petru druhý kolo ještě přesně nevíme. Může se stát, že ve druhým kole narazí místo Ormaecheový na nějakou kvalifikantku, která jí může způsobit velký potíže (kvalifikaci v Miami hraje i Kumkhumová a další zajímavý jména) ...
Totéž by se vlastně mohlo stát i ve třetím kole ale tam je to mín pravděpodobný a pro Petru by to bylo spíš plus ... :)
Reagovat
slacker
Jak muzete fandit nekomu kdo je podle vas podelany strachy z poloviny souperek v pavouku?
Reagovat
Bob
Radwanska opět selhala těsně před cílem. Už kolikrát jí chyběl jenom kousek. Gratulace Flávii. Klobou dolů, za to co předvádí ve svých letech. Neuvěřitelný.
Reagovat
smazaný uživatel
2014 WTA Media Guide v pdf, 68 MB, 260 stran

http://www.wtatennis.com/SEWTATour-Archive/Archive/MediaInfo/mediaguide2014.pdf
Reagovat
tommr
v kvalifikaci pro Miami si zahrajou i dvě český hráčky ...
Petra Cetkovská (90) je nasazená jako desítka a má v prvním kole kvalifikace za soupeřku kolumbijskou hráčku Duque-Marino (106) ...
Velkou smůlu měla Andrea Hlaváčková (110), která v prvním kole kvalifikace vyfasovala nejtěžší možnou soupeřku - nasazenou jedničku Janu Čepelovou (75) ...
Reagovat
PetaM
Pošli odkaz na pavouka, prosííííím :) :)
Reagovat
PetaM
Aha, ono to je tady ... A já to hledám někde na googlu :D
Reagovat
PetaM
No, jinak. Já to s tou Andy nevidím tak špatně :) Myslím, že to zvládne :) Jana by neměla být zrovna těžká soupeřka ... :) :)
Reagovat
Fandina
http://www.wtatennis.com/SEWTATour-Archive/posting/2014/902/QS.pdf
Reagovat
Fandina
Jana Čepelka je dost těžká soupeřka, podle mě to nebude mít Andy lehké.
Reagovat
PetaM
Jako, dokážu si představit i těžší soupeřky :D
Reagovat
Fandina
PetaM ... tak to určitě, těžší soupeřky by mohla mít, ale já jsem vloni tady v Praze byla jejím zápase na Spartě a Čepelka je hodně šikovná a je 75 na žebříčku, takže bych jí vůbec nepodceňovala.
Reagovat
tommr
v kvalifikaci Andrea na těžší soupeřku narazit nemohla. S jejím postupem moc nepočítám ... :(
Jinak doufám, že Andrea si v Miami zahraje i debla s Luckou Šafářovou a že konečně zaberou a udělají nějakej slušnej výsledek ... :)
Reagovat
tommr
základem hry u Agy je dobrej pohyb - bez něj je stěží poloviční. Druhej set se dohrával jen formálně a skreč by možná byla lepší pro hráčky i diváky. Pro Agu to musí bejt strašný zklamání, protože byla ve vynikající formě ... :)
Reagovat
Fandina
Podle toho, koho tady Flávia porazila - LiNa, Stephens, Stosur, Giorgi a před necelým měsícem v Dubaji také Agu porazila, tak dneska její výhra zase takové překvapení nebylo.
Reagovat
dadaft
gratulace italská krásko.
Reagovat
Havaj
Myslim si, ze bylo celkem jasny jak to dopadne, nechci vypadat jako general po bitve, ale tipoval se to tak i v soutezi. Pennetracka mela tady neskutecnou formu uz odzacatku a i kdyz Aga dokazala trumfnout Halepovku, tak nebyla sance aby ustala ten tlak, tech faktoru bylo vic, ale rozhodne Aga v zadnym pripade nebyla favoritka...
Reagovat
tommr
jasný to bylo až od okamžiku kdy se Aga zranila. Kdyby byla Aga fit tak by to nejspíš dopadlo obráceně. V semifinále proti Halepový hrála úžasně ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Na Nova sport zase hokej, no to snad ne :/ Už mě s tím štvou, kdyby se mi nesekal aspoň net. Po hokeji bude ještě určitě sport expres a půlka finále bude fuč, než to tam daj..
Reagovat
smazaný uživatel
...ještě jsi zapomněl na teleshopping. ten možná také stačí ještě odvysílat.
Reagovat
smazaný uživatel
Na sportlemon.tv se stream neseká.
Reagovat
Havaj
Naprosto souhlasim, uz nevim kde si mam stezovat, nedavno se chlubili jak nakoupili rekordni prava na letosni tenis. turnaje a pak ani nedaj blby finale IW? Chapu ze sou lidi, kteri koukaj na NHL, ale tomuhle proste nerozumim, od ceho maj toho Fandu.
Reagovat
smazaný uživatel
Jojo, to s tím Fandou jsem tu nedávno taky psal. Je pěkný že letos dávaj IW i s prvním kolem, ale mnohem radši bych byl za poctivej týdenní program až dokonce. Ale bohužel, radši tam daj v jednu ráno NHL a konec.. :/
Reagovat
smazaný uživatel
Existují jiné možnosti než kabelovky nebo české sat. společnosti, existují také jiné společnosti, které se dají chytat u nás a jsou okolo Skylinku, Brož vás to nenaučí, protože chytá jen FTA ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
To máš pravdu, kromě občasné platby za Skylink si nic cizího nekupuju. Žádné karty, ani žádný nelegální share.
Velká škoda kanálu Al Jazeera Sport 2 na 7 stupňů západně, roky se tam gratis přes relativně malou parabolu dalo koukat na turnaje ATP 1000, dokonce i s anglickým komentářem. Začátkem roku 2012 to bohužel šoupli na novější satelit, který úmyslně Evropu ani okrajově nezasahuje.
Reagovat
VlS
A znovu se můžeme dohadovat o MTO a ošetřování. Uvidíme v Mia, jestli se koleno za 4 dny uzdraví. Myslím, že zlom nastal v 6 gemu 1. setu, když Aga místo zakončení z nalitého voleje to tak nějak ťukla a Flavie jí v zápětí brejkla a už to jelo. Fakt je, že Aga pak vypustila dost míčů, které by asi jinak aspoň zkusila hrát. Myslím, že skreč, když pro ni je skutečnej zdravotní důvod je důstojnější i rozumnější řešení.
Flavii gratulace k velkému titulu, fandil jsem jí, ale přál jsem si výhru po boji s čarující Agou, takhle jsem trochu zklamaný. Asi jako když byl člověk natěšený na rande a po hodině čekáni si prostě musel přiznat, že nepřišla.
Reagovat
smazaný uživatel
Kdo by to tipoval, jak v SF ve třetím setu odvracela brejkpoint na 0:4
Reagovat
Nola
famozny návrat na kurty, postup do finále nebol jednoduchý, ale to finále stálo za to!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Bude to znít jako klišé, ale Aga hrála dobře. Dnes ji sice v
nevycházely křižné dropshoty a jiné veci, ale dokázala bojovat a to je důležité. Moc mě mrzí to zranění, snad to bude do Miami OK. Aga nevyhrála,ale i tak moc gratuluji Flavii, která hraje docela dobře. Snad se jí bude jetě pár let dařit... Ago netruchli, pořád máš dost dobrý náskok v žebříčku a jistě ho ještě zvýšíš.
Reagovat
smazaný uživatel
Loni na US Open postupem do SF dosáhla nejlepšího výsledku kariéry, letos v Austrálii čtvrtfinále, opět nejlepší AO v celé kariéře a teď po všech těch nevýznamných Marbelách konečně vyhrála i velký titul. V 32 letech velmi podařený návrat.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak přece jenom chtěl jsem větší drama, ale Flavia zcela zaslouženě( i když na Aze ve 2. setu bylo znát to koleno, který jí bolelo).. :-))
Gratulace!! :-))
Už se ovšem těším až vypukne Miami!! Streamy budou už ve čtvrtek né? :-)) Nevíte někdo? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Víme, každý tenisový fanda přece sleduje vynikající italský kanál Supertennis. Gratis! Přenosy WTA Miami na Supertennisu inzerujou už dávno, letos se začíná 19.3.
Což je potěšující, do loňska bylo IW a Miami vysíláno až od 3. kola, ATP od 2. kola.
Reagovat
Fandina
Gratulace Flavii. Bylo to od ní pohodové vítězství. Některé forhendy křížem a náběhy na síti byly suprové. Gratulace.
Reagovat
smazaný uživatel
Poľka sa po kurte Len prechadzala a mala na haku
Reagovat
PetaM
Neměla na háku, jestli sis nevšiml, tak jí několikrát obvazovali koleno, a velmi těžko se hraje, když tě bolí kolena ... Ale, co se vůbec snažím :D
Reagovat
smazaný uživatel
Viem mala skrecovat komediu tam nemusela robiť
Reagovat
aligo
To se ve finále nedělá aby hráč nebo hračka vzdali... jen výjimečně...
Reagovat
PetaM
Jo jasně, ale když Vika neskrečuje zápas s Na Li na Turnaji Mistryň, nebo teď v IW s Davis, tak je to v pohodě, to je strašně ušlechtilé a vyjadřuje to její bojovnost, ale když ostatní, kterým nefandíš, udělají to samé, tak je to nefér .. :D :D Bože, ty to vidíš .... :/ :/
Reagovat
smazaný uživatel
ty mudrlant a skade vieš že mi Azarenka vtedy v Istambule nevadila

ano vadilo mi to
sam som bol vtedy nervozny že to Vicka takto odchodila a radšj neskrečovala
Reagovat
kada.tom
Sice jsem fandil Aze, ale Flavii upřímně gratuluju :-)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist