Philippine Mavericks jsou bez Raonice a Gasqueta. Oba opustili IPTL kvůli zranění zad

13. 12. 2015, 17:57
Aktuality 144
Philippine Mavericks budou pokračovat v asijské exhibiční lize IPTL bez svých elitních singlistů Milose Raonice a Richarda Gasqueta. Kanadský i francouzský tenista ukončili své učinkování vinou bolestí zad.
Profily hráčů
Milos Raonic (© iptlworld.com)

Milos Raonic se loni vyšplhal na čtvrté místo světového žebříčku, letos ale větší část sezony bojoval se zdravotními problémy. Na jaře laboroval se zraněním nervů v chodidle a kvůli menší operaci přišel o Roland Garros. V létě se mu i vinou přetrvávajících bolestí příliš nedařilo a i když koncem září v Petrohradu získal jediný letošní titul, o tři týdny později kvůli potížím s kyčlí předčasně ukončil sezonu.

Přesto se čtyřiadvacetiletý Kanaďan o sedm týdnů později poprvé zapojil do asijské exhibiční ligy IPTL. V té odehrál za tým Philippine Mavericks celkem čtyři singlové zápasy (sety) s bilancí tří výher (s Keiem Nišikorim, Tomášem Berdychem a Rafaelem Nadalem) a jedné porážky (s Nickem Kyrgiosem) a jednu vítěznou čtyřhru se Serenou Williamsovou.

Raonic se představil fanouškům v japonském Kóbe a ve filipínské Manile, v indickém Dillí ale již nenastoupil a odletěl domů. Čtrnáctý hráč světa ze soutěže odstoupil kvůli bolestem zad, které by mohly souviset s podzimními problémy s kyčlí.

"Je to pro nás těžká rána, protože (Raonic) byl takovým naším lídrem. Ale lékaři Milosovi doporučili odpočinek, aby byl připravený na novou sezonu," řekl spolumajitel týmu Mavericks Jean-Henri Lhuillier.

V Dillí Philippine Mavericks nastupovali už i bez světové devítky Richarda Gasqueta, který rovněž odstoupil kvůli potížím se zády. Pro francouzského tenistu to ale není neznámé zranění, například loni ho záda připravila o téměř celou část antukové sezony. 

Devětadvacetiletý Gasquet odehrál v IPTL jediný zápas ve dvouhře, v níž prohrál s Němcem Philippem Kohlschreiberem. Svému výběru pomáhal především v deblu, v němž s krajanem Edouardem Rogerem-Vasselinem vyhráli tři ze čtyř duelů.

Raonic i Gasquet by měli odstartovat rok 2016 už v týdnu od 4. ledna, tedy už za 22 dní. Raonic, který po nedávném ukončení spolupráce s Ivanem Ljubičičem hledá nového trenéra, je přihlášen do australského Brisbane. Gasquet má naplánovanou účast v katarském Dauhá.

Mavericks mají před zápasy v Dubaji a Singapuru stále šanci bojovat o postup do finále. Po odstoupení Raonice a Gasqueta však mají pro zápasy mužů k dispozici už jen deblové specialisty Edouarda Rogera-Vasselina a Treate Hueye. V Indii už nenastupovala ani Serena Williamsová, pro duely žen jsou připravené naturalizované Australanky Jarmila Gajdošová a Ajla Tomljanovicová. V utkání legend nastupuje Mark Philippoussis.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

144
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
Nola
kde sa dnes odohrava IPTL? asi by to tam mali zabalit... divakov treba hladat dalekohladom, ak ich nedokaze pritiahnut ani Fedex, tak je tato sutaz urcena na zanik, sledujem asi druhy prenos, ale ani v tej Indii som nevidela cez vikend zaplnene tribuny a to hrali dve najvacsie tenisove celebrity...
Reagovat
smazaný uživatel
Dubaj
Reagovat
Nola
Stanovi gratulujem k oceneniu u hodinarov, vlani by mu to prinalezalo urcite viac, tento rok mi to prijde ako z nudze cnost....
tusim aj Serena vyhrala nejaku cenu sportovca roka v Amerike
Reagovat
gigin
http://www.atpworldtour.com/en/video/happy-holidays-from-the-atp
Reagovat
Nola
:)nejde mi do hlavy Stanova pokryvka hlavy, parozie je na nespravnych hlavach :D, Tomic to je teda nieco - hudobny hluch, pobavilo, mladici su na zozranie, model Grigor, bezruky Mura s vycerenymi zubami :D
Reagovat
gigin
vychovává své děti. Tady bych to viděl na Nikki?

https://pbs.twimg.com/media/CWMG85UWUAAoLiU.jpg:large
Reagovat
smazaný uživatel
Byť na mieste Nikki, tak sa urazím :DD
Reagovat
Vojtiik
kdyby mel takovou maminku genius, tak je uplne nekde jinde!
Reagovat
smazaný uživatel
Jojo, to jsem cela ja...jak jinak :-D proutek se musi ohybat dokud je jeste mlady :-D...ale pssst, magerka mi minule doporucovala FOD...
Reagovat
smazaný uživatel
takhle jsem dneska dala přes držku svojí kočce, až z ní chlupy lítaly, mrcha se mě hrabe v posteli a krade mi prášky, tak dostala :D
Reagovat
smazaný uživatel
pozn.: děti ještě nemám, tak si to předběžně nacvičuju na kočce no :D
Reagovat
gigin
Jaké prášky?
Reagovat
blixa
Divíš se, že její kočka má zvýšenou potřebu tlumících přípravků ? :D
Reagovat
gigin
Tvl, kdoví :-D
Reagovat
smazaný uživatel
jsem si nahrála docela :D prášky na hlavu to nejsou, vo to strah nemaj ;)
Reagovat
panzer.dragon
na tlumení agresivity? :)
Reagovat
smazaný uživatel
já su od přírody kliďas a nemám ráda stres, když se ve mě nahromadí jako teď, když je toho až moc na mě, tak už mě vytočí každá maličkost, chtěla bych vidět, jak byste pochválili svýho psa, kdyby vám shodil z police, kde nemá co dělat, nachystaný prášky (v mém případě spíš vitaminy a doplňky) a oslintal vám to všude po zemi za tu chvíli, co nejste doma :P
Reagovat
VlS
Ty nemáš psa dlouho, co?
Reagovat
smazaný uživatel
já ho nikdy ani neměla :)
Reagovat
smazaný uživatel
to bylo schválně jako příklad s tím psem, protože moc z vás asi doma kočku nemá, maximálně někde na vesnici potulnou venkovní, pes asi nevyleze někam na polici žejo, ten zas sežere třeba něco ze stolu anebo ani to ne, když ho máte vychovanýho, kočky dělají naschvály ;)
Reagovat
rusedski
http://www.loupak.cz/obrazky/vlastni/308318/
Reagovat
smazaný uživatel
vtip je v tom, že moje kočka se tváří přesně tak, jako ten pes, když něco provede, ona to moc dobře ví a radši se schovává, mám doma asi kočkopsa a někdy se chová jako pes, někdy i jako vopice, až tak originální zvíře doma mám :D
Reagovat
George_Renel
Zase to ber z té lepší stránky. Po těch vitamínech a doplňcích bude zdravá jako rybička. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
ta je zdravější než já právě :P a psala jsem, že mě je ukradla a oslintala akorát, kočky si totiž s věcma hrajou a rádi je shazujou ;)
Reagovat
VlS
To bys koukala, co pes dokáže, to tě ani nenapadne.
Reagovat
gigin
Když hraju optimálně, má hra je jako ta Djokovičova. Dobře se pohybuji, každý míč mám, vždy bojuji a nejlepším úderem je bekhend. A když mi to tolik nejde, jsem spíš jako Murray, holedbal se Čorič na startu turnaje v Čennaji.

Tak si najal bývalého Andyho trenéra.
Reagovat
smazaný uživatel
to nebude fungovat.. ;-)))
Reagovat
gigin
Nn. To nemůže fungovat!! ;))
Reagovat
rod_laver
Stan sportovcem roku Švýcarska pro rok 2015, Roger 2.
Reagovat
smazaný uživatel
gratulace! :-) Uz jsme se tady jednou, myslim, vzivali do Stanova celozivotniho postaveni ve stinu Rogera....
Reagovat
smazaný uživatel
Celoživotné nie..Posledné dva roky je skor Roger v tieni Stana :)
Reagovat
Kozoroh
Spíš bych to viděl tak, že jsou si teď "rovni" - ani jeden nevyčnívá nad toho druhého...
Reagovat
smazaný uživatel
tak, uz se cloveku uplne pletou.. :-)
Reagovat
Roger_Federer
:)
Stan dokazal nacasovat formu na jeden turnaj v roce.
(Presne to pripomina treba Cilice Us 2014:))., o nejake konzistenci nemuze byt vubec rec..
Presto Cilice neustale zlehcujes, Stana vynasis..cimto je?
Reagovat
smazaný uživatel
Wawrinka vyhral 2GS, v oboch porazil Djokovica...

Keď si za dva roky viacnásobným vitazom GS, konzistenciu máš na háku..
Reagovat
Roger_Federer
Uz jsme zase u toho Petre..
Granslem je granslem, vitezstvi nema mensi hodnotu, kdyz ve finale Cilic porazil Nishiho, ktery predtim porazil Djokovice.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale Federer nevyhral ziadny GS, Wawrinka dva..Aký máš s tým problém, že posledné dva roky je Wawrinka Švajčiar, ktorý najviac múti vodu?..
Reagovat
Roger_Federer
A kde si vycetl, ze stim mam nejaky problem, nebo ze bych to zpochybnoval?
Stana je v pohode ;)
Ja se bavim o tom tvojem dvojim metru..Cilic-Wawrinka (v tomto pripade)
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, ty sa stále bavíš o dvojitom metri, hoci predmet diskusie je inde..:)

Jj, máš s tým problém, lebo Stanovu pozíciu spochybnujes konzistenciou, a ďalšími pomocnými ukazovateľmi, ktoré pri porovnaní 2:0, nie sú potrebné...:)
Reagovat
Roger_Federer
Kde se o nem nekde zminuji.
snaha mi vnutit co si myslim?:)
Mozna sis nevsiml, ze o Rogerovi se vubec nebavime.
Resime Cilic-Wawrinka
Reagovat
smazaný uživatel
Cilic - Wawrinka riesis ty..:)..Úplne odveci..

Pozri zaciatok vlákna...
Reagovat
Roger_Federer
Dyt to tak neni..
Napsals cos napsals, ja to nerozporoval..
Reagoval jsem, na tebe ve smyslu.Ve tvych drivejsich uvahach si zlehcoval vyhru Cilice na Us.open 2014..
Dle meho nazoru je to srovnatelne se Stanem (2015 RG), kdy mu vysel jeden turnaj v roce..
Nejsi objektivni.;)..duvod je jasny.
Reagovat
Cico93
Ja by som to neporovnával.
Marin bol viac-menej taká haluz, Stan nie.
A u Stana to nebolo o jednom turnaji.
Reagovat
Roger_Federer
to je presne ono Cico..takze vsichni ti hraci a hracky, kteri za poslednich 30let vyhraly gran.turnaj jenom jednou byly haluz?
Namatkou..Ivanisevic, Rios, Korda, Chang, Stich,Muster, Kafelnikov, Krajicek, Ferreo, Costa..atd
??
Tenis je sport, vyhrat chce kazdy, urciti hraci maji sancu.
Proste hraci mimo uplnou spicku maji takovy turnaj jednou, 2x za karieru.
A potom tvrdit, ze ve finale byly nebo vyhraly haluzi??
Reagovat
Cico93
Sa bavíme o Marinovi a Stanovi, prečo tu pletieš iných hráčov.?
Môj názor je, že Marinovi k titulu veľkou mierou dopomohli súperi svojími výkonmi/nevýkonmi.
Tom proti nemu total jalový, Rogerovi ten zápas absolútne nevyšiel....ano vy to zvaľujete nato, že Marin hral fantastický a pod.
O Keiovi sa ani netreba baviť.

Naopak Stan hral fantastický a ani veľmi dobre hrajúci Novak vo finále nemal šancu.

Cillicov titul absolútne neznehodnocujem ani nič podobne, len reagujem na tvoje porovnávanie Stana RG15 a Marinov Us Open14.
Reagovat
Roger_Federer
Takze budeme rozdelovat Granslemovych vitezou podle toho koho po ceste za titulem porazili??
Reagovat
Cico93
to rozhodne nie.
Reagovat
Roger_Federer
A kde si vycetl, ze stim mam nejaky problem, nebo ze bych to zpochybnoval?
Stana je v pohode ;)
Ja se bavim o tom tvojem dvojim metru..Cilic-Wawrinka (v tomto pripade)
Reagovat
smazaný uživatel
No on je Stan u Švýcarů ve stínu Rogera pořád, ale letos to ocenění má zaslouženě, vyhrát GS je nejvíc, Roger by měl 100% radši finálovou bilanci 1-0 (a k tomu klidně 3krát out v 1. kole) než 0-2.
Reagovat
Kozoroh
Je třeba napsat, že Stan vyhrál anketu zaslouženě. Vyhrát GS turnaj je víc než odehrát dvě finále GS a obě prohrát.
Reagovat
Roger_Federer
Stan si to zaslouzil.

Druhy uhel pohledu.
Finale je jenom jeden zapas..
2xfinale znamena porazit pokazde 6hracu v rade.
Reagovat
smazaný uživatel
:-)
Reagovat
panzer.dragon
bodově ale ne :-)
Reagovat
Frick
2600 x 2000
Reagovat
Fandina
OT "Kateřina Siniaková exkluzivně o své kariéře, letošní sezoně i volném čase" 13. prosinec 2015

http://www.myjsmetenis.cz/rozhovory
Reagovat
smazaný uživatel
Napadlo vás někdy, zvlášť pochybovače o kvalitě a důležitosti IPTL, že tahle exhibiční liga může mít během pár let velkou tradici a může se postupně rozšířit i do jiných končin, než na dálný východ, třeba i k nám, a namísto těch dnešních hráčů, které tam vídáme, si zápasy legend s chutí zahrají Federer, Nadal, Djokovič a další? Myslím, že ještě všichni budeme rádi, když se tihle pánové a vlastně i dámy zvučných jmen téhle "šaškárny" zúčastní a budeme se na ně mít kde koukat, to mě jen tak napadlo :))
Reagovat
smazaný uživatel
A napadlo tebe, že nejde o IPTL jako takovou, ale prostě a jednoduše o to, že není možné, aby hráč či hráčka skuhrali, jak je tenisová sezóna dlouhá a že by ji měli zkrátit, načež místo odpočinku v mezisezónní pauze šaškovali někde po Asii, a nevypadali při tom jako totální pokrytci?
Reagovat
smazaný uživatel
to je jedna strana mince, oni si ale můžou nasmlouvat podle svých možností, kolik tomu věnují času, a hlavně, pokud sis pustil alespoň nějaký rozhovor s některým z nich, tak bys věděl, že to všichni do jednoho považují za nenáročný trénink a kondiční přípravu na novou sezonu, což by absolvovali touto dobou na jiném místě zeměkoule, navíc se můžou pobavit v týmu s hráči, které by normálně jen tak nepotkali a čerpají od nich zkušenosti, pobaví sebe i diváky a ještě jsou za to královsky placeni, kdo by to snebral, jde jen o to, naplánovat si to s dovolenou a s vlastní přípravou na novou sezonu, nic jiného v tom není, někdo jede celý rok týden co týden jeden turnaj za druhým, tady jsou hvězdy, které mají v kalendáři kolem 15-20 turnajů ročně :P
Reagovat
smazaný uživatel
Zrovna Aga ještě na podzim brečela, jak je sezóna dlouhá, že by se měla zkrátit a že kvůli TM musela přijmout WC do Moskvy a jet tak už pátý turnaj v řadě (že ji nakonec nepotřebovala, to tehdy nevěděla) a teď se místo odpočinku tlemí do objektivu na nějaké exhibici? Co si o tom myslím já je nakonec jedno, ale že obdobný názor, byť ne tak expresivně vyjádřený, zazněl jako odpověď na Azinu stížnost i od jedné z činovnic WTA, to by pro ty holky mohl být docela problém.

A jasně, že do novin budou vykládat, jak je to báječná akce, jak si všichni odpočinou a skvěle potrénujou. Těžko budou do novin vykládat, že "pro mrtě oficialit na pořádný trénink není čas, a že se co pár dní musíme přesouvat z jednoho konce Asie na druhý je taky dost naprd a moc si u toho neodpočinem, ale tyvole těch peněz za to..."
Reagovat
smazaný uživatel
z mého pohledu je to celkově dobrá akce, škoda jen návštěvnosti, když zrovna nehrají největší hvězdy, mělo by to tam být spíš narvaný k prasknutí místo poloprázdného stadionu :( když se podařilo nalákat téměř všechny hvězdy, tak asi zas až takový problém s příliš dlouhou sezonou nebude :P
Reagovat
smazaný uživatel
Tak proč si teda zrovna Aga tak stěžovala?
Reagovat
Kytka
Jiná je zátěž z odehraného dvacetiminutového setu na téhle lize, když vlastně až tak moc nezáleží na vítězství, ale spíš na tom, uhrát co nejvíc gamů pro svůj tým, když celkově se sčítají gamy a podle toho, které družstvo jich za pět setů získá víc, to vyhrává. A jiná potom v regulérním turnají, kdy jsou zápasy dlouhé a pokud neuspěje končí. Takže běžné turnaje jsou náročné jak psychycky, tak fyzicky. Toto skutečně ne, jak to tak sleduji.
Reagovat
smazaný uživatel
Já to s klasickými turnaji nesrovnávám. Jde o to, že se místo odpočinku a přípravy věnují takové šaškárně.
Reagovat
blixa
A proč myslíš, že tohle není odpočinek a příprava ? Kája zrovna o tom před odletem psala, že to pojme jako přípravu na další sezonu, že podmínky tam na to jsou. I si kvůli tomu brala sebou fyzioterapeuta.
Reagovat
smazaný uživatel
Tobě fakt to, že co pár dní přelítávají z jednoho konce Asie na druhý, připadá jako odpočinek? A to, že si to párkrát pinke, byť proti kvalitním soupeřům, jako nějaká extra příprava? Chceš mi říct, že si od tenisu nejvíc odpočine tím, že zase bude hrát tenis, byť v modifikované úpravě? Kdyby to nebylo tak královsky placený, tak se na to všichni vybodnou, což je myslím nejlepší důkaz, že to s tou skvělou přípravou a skvělým odpočinkem tak horký nebude.
Reagovat
blixa
Přelety nevím, to musí tenisti sami posoudit. Ale jinak to občasné pinknutí s samotném turnaji je spíš ten relax, vlastní příprava předpokládám probíhá spíš paralelně s turnajem, a podmínky pro to jsou prý velmi dobré. Někdo potřebuje bejt šest týdnů v kuse na Floridě, jinej by se nudil a vyhovuje mu tohle. Já v tom nevidím problém.
Reagovat
smazaný uživatel
Já nevím, já pokud bych prakticky celý rok nedělal nic jiného než týden co týden lítal od čerta k ďáblu a hrál tenis, tenis a zase tenis, tak bych si od toho chtěl občas odpočinout, abych se z toho nezbláznil a ne si do těch pár dní mezisezónní pauzy narval zase jinej tenis. Vždyť pokud vím, tak Kája měla volno asi týden, což je na pořádný psychický i fyzický odpočinek poměrně málo. Ostatně ne náhodou se tvrdí, že aby si člověk na dovolené opravdu odpočinul, měla by trvat alespoň 14 dní až tři týdny..
Reagovat
blixa
Já myslím, že herně měla určitě pauzu 14 dní, možná víc. A stejně by musela jít do přípravy, a to je tenis a tenis. Jejich práce, jejich rozhodnutí. Já bych jim do toho nekecal.
Reagovat
smazaný uživatel
Příprava ani zdaleka není jen o tenise. Když se po FC ptali Petry, kdy zase vezme do ruky raketu, tak to odhadovala na 4-5 týdnů s tím, že má pár dní volno, pak se pozvolna vrhnou na nějakou tu fyzickou přípravu a až pak na tenis. Že to nechce tak uspěchat jako loni, protože se jí to pak nevyplatilo (což jsme nakonec všichni viděli). A zrovna Kája si toho letos naložila fakt požehnaně a už po US Open toho měla plný tenisky..

Nakonec Tomáš loni odehrál celou IPTL, všude rozhlašoval, jak to bylo super, a letos odehrál týden a dál se bude připravovat po vlastní ose. Tak že by to nakonec až tak super přeci jenom nebylo? :-/
Reagovat
blixa
Třeba to Kája zjistí taky, že tudy cesta nevede. A nebo naopak. Je to svobodný, dospělý člověk. Kdo jsme my, abychom jí do toho žvanili ?
Reagovat
smazaný uživatel
Samozvaní internetoví experti? :-))

Já do toho Káje kecat nechci, o ni mi nakonec původně ani nešlo, já jenom poukazoval na to, že mi přijde zvláštní, že si na jednu stranu všichni stěžujou, jak je celá sezona psychicky i fyzicky náročná a na stranu druhou když mají volno a prostor si od tenisu trochu odpočinout, tak udělají to, že hrajou tenis.
Reagovat
Fandina
Kája si určitě nestěžovala, ostatně ona je celý rok na turnajích, pořád jezdí, takže to pro ní není nic zvláštního.
Reagovat
smazaný uživatel
No právě to, že jezdí celý rok po turnajích a když má možnost po nic chvíli nejezdit, tak toho nevyužije, mi naopak zvláštní připadá.
Reagovat
Fandina
IPTL je pro ně dovolená s tréninkem a ještě placená. Není důvod jí nic vyčítat. Naopak. Je to její volba.
Reagovat
smazaný uživatel
Z dovolený se obvykle nevracíš po týdnu se zraněnejma zádama jako Raonic a Gasquet..
Reagovat
gigin
Přesně tak. Pohoda, pár volných setíků, nějaký zlaťák k tomu.... Raonič ani Ríša si tam určo nic neuhnali. Už se jim nechtělo, tak valili dom.
Reagovat
smazaný uživatel
Což ale jenom potvrzuje to, co říkám - že to není zas tak super úžasné, jak se nás pokouší přesvědčit.
Reagovat
gigin
To máš těžko. Někoho to třeba baví, jiného ne. Tak to okusili, zjistili, že jim to moc nesedí, tak zdar. Někdo třeba neměl zcela dobrou sezonu, tak si něco chtěl přivydělat. Mi je to celkem putna, oni ti hráči musí vědět nejlíp co dělají, jak se cítí atd.
Já jsem viděl tak tři sety, moc mne to nebaví, takový cirkus no. Ale jak říkám, někomu se to líbít může a já mu to nemíním brát.
Reagovat
smazaný uživatel
Mě je to v zásadě taky celkem jedno, ale ať pak nebulejí, jak je sezóna dlouhá a náročná, viz třeba Aga.
Reagovat
gigin
Tak sám víš, že je to pravda a na toto téma byly diskuze od podzimu. Nějaká sranda v Asii to fakt nějak neovlivní. Jestli má trénovat někde na Kanárech, nebo si vypinkávat na jeden set, to už je jedno.
Reagovat
smazaný uživatel
Mezisezónní přestávka má pár týdnů, cca šest. A pokud hráči místo odpočinku a přípravy z toho půlku času šaškují někde v Asii, tak to to ovlivní poměrně výrazně.

Nakonec i reakce WTA na to Agnieszčino brečení byla taková, že moc neví, co si o tom mají myslet, když ty holky, pokud mají volno, místo odpočinku objíždějí exhibice. A jak WTA moc v lásce nemám, v tomhle mají celkem pravdu.
Reagovat
gigin
Ok, když to tak vidíš :)
Reagovat
smazaný uživatel
Abychom si rozuměli, já nepochybuju o tom, že ty holky přetěžované během sezóny jsou. Na druhou stranu se umím vžít do kůže člověka, v jehož kompetenci je rozhodování o tom, jak ta sezóna bude vypadat, kolik těch akcí budou muset holky objet. Za kterým si na jednu stranu holky chodí stěžovat, jak je to těžký a na kterého z druhé strany tlačí organizátoři turnajů (a jejich sponzoři), kteří pochopitelně na svých akcích chtějí mít to nejlepší, co je k dispozici. A kteří kvůli tomu do WTA sypou strašnou spoustu peněz..
Reagovat
gigin
Ano je to všechno o kačkách.
Reagovat
slacker
O kackach to fakt neni, Svedove a my to fakt nevytrhneme
Reagovat
Frick
A co Dánové a Norové?
Reagovat
slacker
Ti by se meli spojit se Svedskem a obnovit Vikingland
Reagovat
smazaný uživatel
Počítej jen Dány, Norové tenis nehrajou (na běžkách se blbě pohybuje na trávě, antuce i hardu). A Dánové vlastně taky ne, nebýt Poláků.
Reagovat
Frick
Norové maj v TOP 500 více holek jak Dánové!
Reagovat
smazaný uživatel
az budu potrebovat nejak helpnout se zivotem - sup na TP.. :-)
Reagovat
gigin
:)) Já jsem se nejvíc pobavil nad některýma gloskama na téma RF x Ljubičič. To nebude fungovat, tečka.
Reagovat
smazaný uživatel
svet je plny inzenyru.. :-) K akci Asie jsem tu uz neco malo za sebe psala, ale treba by pomohlo prirovnani k lepsimu teambuldingu, taky toho uz mas plny kecky, taky uz nechces ty stale stejne ksichty ani videt, ale kdyz uz te na ten ledovec odvezli, kdyz uz toho byvaleho olympijskeho viteze nasmlouvali, tak to teda nejak prekousnes a nakonec osvezeni, fajn zazitky i sranda.. ;-)))
Reagovat
gigin
Však ale já to tak vnímám. A taky jsem psal, že to třeba Miloškovi a Ríšovi časem už nesedělo, tak jim ruplo v zádech a jeli dom. Někteří si to užívají třeba vic a až do konce. Ale to jsou fakt jen mé úvahy, to je jas. Pro někoho je lepší zábava si pinkat bez nervů se známýma (a ještě za kačky), než se válet se starou (nebo bez, to je jedno) na pláži. To bych vydržel tak pět minut :)))
Reagovat
smazaný uživatel
Ale vždyť já to s těma holkama myslím dobře. ;-)
Reagovat
blixa
Soudruzi to s náma taky mysleli dobře ... ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Copak já jsem nějakej soudruh? ;-)
Reagovat
blixa
No to netvrdím, ale .... :D :D Jen to, že myslet to s někým dobře ještě neznamená, že to pro dotyčného nemůže být peklo ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Na tom něco je.. :-)
Reagovat
gigin
Jinak k té Aze. Oni ti Poláci jsou už takoví, plačtiví. Když přijedem na jednání do Polska za takovým borcem, jeden z nejbohatších lidí v Polsku a zeptáme se ho, jak se má, tak spustí - Kuwa na guvno kšefty, nikdo neplati, všeci som plajte, zvonim jim na komurku, no nikdo neodbera a plače a plače. Pak se nadechne a řekne: Jutro letim do Afriky streat elefanta. Dva elefenty....

:DDDDD
Reagovat
gigin
strelat
Reagovat
Roger_Federer
Ja mam casto pocit, ze ty si profi hrac, ktery je 10 let na okruhu..Vsecko vis nejlip, znas vsecko a dokonce i co si hraci mysli a jak to sevsim maji a tak.
Reagovat
FulnekUltras
Souhlasím - i tady prachy zjevně přebíjejí zdravý rozum i vůli hráčů/hráček vyjádřit veřejně skutečný vlastní názor. Pokud by exhibice v závěru roku probíhala řekněme jen týden a na jednom místě, snad by se to dalo ještě pochopit.
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak. Že si hráči čas od času odskočí zablbnout na exhibici, proč ne, proti tomu nic nemám, ale tohle mi připadá přeci jenom příliš.
Reagovat
Fandina
Jsou dospělí a je to jejich věc, kde hrají a co dělají ve svém volném čase.
Reagovat
FulnekUltras
To rozhodně ano - každý podle svých možností a potřeb... ;)
Reagovat
Fandina
Něco jiného je, když musíš hrát, protože ti hrozí nula do žebříčku a něco jiného je když hraješ exhibici, dostaneš finance a nic tě nenutí vyhrávat. I když, upřímně, když se na některé ty zápasy dívám, tak oni stejně všichni hrají tak, aby vyhráli, i když o nic nejde.
Reagovat
Kytka
S tím co uvedli RFtheGOAT a Fandina já úplně souhlasím. Je to sice trénink, náročné to nění, i vzhledem k pravidlům, která ty sety ještě výrazně zkracují a zrychlují. Díky nim se nehrají třeba patnáctiminutové gamy, či tiebreaky na třeba 26:24, ale maximálně na 13 výměn. Podává se maximálně 2x, buď se podá do dvorce nebo je to out, teč sítě, když podání padne na určené místo je dobré. Hráči se mezi sebou radí a je tak možno nasbírat zkušenosti. A přitom se hraje kvalitní tenis, ne jako některé exhibice, hrané třeba u nás nebo na Slovensku, kde se většinou jenom šaškuje.
Reagovat
Cico93
Každý rok v takomto čase, tak aby sme neporušili tradíciu.

AO Novak
RG Rafa
Wim Andy
US open Rafa

AO Karolina Plíšková
RG Mária
Wim Karolina Plíškov?
US open Victoria

tak uviidme -DDD
Reagovat
Cico93
Ježiš ten otáznik ...Plíšková.
Reagovat
smazaný uživatel
Stan
Rafa
Andy
JMDP
....
Serena
Maria
Serena
Genie
Reagovat
Pe3k
Muži:
AO Novak
FO Nadal
W Federer
US Murray

něžné pohlaví + Serena
Ao Aga
Fo Simona
W Kvíťa
US Serena

Wtf: Murray, Azarenka
Reagovat
Cico93
Sak Andy už Wim vyhral a Victoria 2x padla vo finále so Serenou....nič nereálne.
Reagovat
rusedski
Asi nemyslel what the fuck na tvé tipy, ale že vyhrajou TM :)
Reagovat
EllNino
Novak
Rafa
Roger
Novak

Petra
Maria
Serena
Reagovat
EllNino
+ US Open Serena
Reagovat
blixa
No tož dobrá:

Muži:
AO Novak
FO Novak
W Novak
US Andy

ženy :
AO Kája
FO Garbine
W Petra
US Kája

jasná věc ;-)
Reagovat
lars
muzi spatne zeny dobre :)
Reagovat
blixa
No jo, já se v chlapech moc nevrtám. Takový nástřel :D
Reagovat
smazaný uživatel
Kližan, Gomboš, Lacko, Mečíř jr.
Schmiedlová, Hantuchová, Cibulková, Kimiko date Krum.
Reagovat
Cico93
Len aby sa Kimiko toho us open dožila. -)))
Reagovat
gigin
Prohoď Kližku s Norbertem a cajk.
Reagovat
Cico93
Ale Martin ma šancu aj na AO, chlapec z Petržalky je na také horúčavy zvyknutý.
Reagovat
gigin
A jo vlastně!
Reagovat
blixa
Kimiko je Slovenka ? :-o
Reagovat
smazaný uživatel
GS jsou mi šumák, hlavně placku (bronz nebo zlato, stříbro nebrat) z OH pro Petru...
Reagovat
Cico93
Prečo striebro nebrať?
Reagovat
smazaný uživatel
Já nevím, je to takový... prostě prohraje zápas a není tam taková radost (teda čistě subjektivně podle mě)...
Reagovat
Cico93
Takto rozprávajú aj hokejisti, že radšej bronz po výhre ako striebro po prehre. To je ale len ten prvotný pocit. S odstupom času sa to podľa mňa meni. Sak predsa 2 misto lepšie jak tretie.
Reagovat
kada.tom
Novak
Rafa
Andy
OH: Novak

Serena
Petra
Vika
OH: Serena
Reagovat
kada.tom
doplnění: AO i FO tipuji Serenu
Reagovat
smazaný uživatel
dneska jsem správně tipla extraligu, jelikož jsem byla na zápase, už po prvním gólu výsledek Dynamo 2:4 Plzeň, tak si teda tipnu i tady, ale jen ATP, pro mě jsou ženský netipovatelný :D

AO Murray
RG Djokovič
WB Federer
USO Wawrinka
Reagovat
Haitik
AO: Novak
FO: Nadal
Wim: Andy
USO: Novak
OH: Roger

AO: Muguruza
RG: Maria
Wim: Serena
USO: Serena
OH: Niculescu
Reagovat
smazaný uživatel
Niculescu :DDD
Reagovat
blixa
Meteleskublesku ;-)
Reagovat
bIbec
Azarenka
Serena

Djokovic
Reagovat
bIbec
tvl, co ten TP vyvádí...

AO - Azarenka
FO - Serena
Wim - Serena
USO - Serena

u chlapů Djokovic všecko
Reagovat
FulnekUltras
Nole, Nole, Roger, Nole, OH Wáwra

Venus, Garbine, Petra, MadKeys, OH Šafi
Reagovat
Tornes
Přání:
AO - Tom
FO - Thiem
W - Roger
UO - Kei

Tip:
AO - Nole
FO - Rafa
W - Andy
UO - Nole
Reagovat
Kytka
Tak to přání bych brala beze zbytku.
Reagovat
Kytka
Tak to přání bych brala beze zbytku.
Reagovat
rusedski
AO Wawrinka
RG Federer
Wim Djokovic
US open Del Potro

AO Halep
RG Šafářová
Wim Radwanska
US open Bouchard
Reagovat
Frick
Gregu, my se prostě shodnem na řadě věcí. :o)

Třeba i na vítězce RG :o)
Reagovat
Mayo
AO Andy FO Djokovic W Roger UO Stanimal
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist