Plíšková neztratila set ani s Lepchenkovou a zahraje si o nejcennější titul

8. 8. 2015, 22:29
Aktuality 205
WTA STANFORD - Karolína Plíšková postoupila ve Stanfordu do pátého letošního finále a neztratila přitom ani set. Dnes porazila Varvaru Lepchenkovou a zahraje si o svůj pátý a zároveň nejcennější titul na okruhu WTA. Poslední soupeřkou české tenistky bude Němka Kerberová.
Karolína Plíšková

Karolína Plíšková odstartovala přípravu na US Open, na kterém by za měsíc ráda prolomila grandslamové neúspěchy, velmi dobrými výkony. Ve Stanfordu odehrála tři utkání během tří dnů, neprohrála v nich ani set a se ztrátou jediného servisu postoupila do finále.

Třiadvacetiletá Češka si po výhrách nad japonskou veteránkou Dateovou a chorvatskou vrstevnicí Tomljanovičovou poradila i s Varvarou Lepchenkovou. Naturalizovanou Američanku, jež má gruzínské kořeny, porazila 6-2 7-5 a vyhrála tak i třetí vzájemný zápas.


Plíšková dnešnímu zápasu dlouho dominovala. Předváděla sebevědomý výkon, zatmco soupeřka kupila velké množstvíchyb. Do stavu 6-2 a 4-3 česká hráčka ztratila po svém servisu pouze šest míčků a měla nakročeno k postupu. Pak sice o své podání poprvé na turnaji přišla a prohrála tři gamy po sobě, více ale domácí hráčce už uhrát nedovolila.



"Dnešní semifinále jsem si užila a jsem nadšená, že se každým zápasem zlepšuju a postoupila jsem do dalšího finále," radovala se Plíšková. "Zase jsem se mohla opřít o servis, který mě tady v průběhu turnaje skvěle funguje, V druhém setu se Varvara zlepšila a bylo jen otázkou času, kdy podání poprvé ztratím. V tom gamu předvedla něolik velmi dobrých úderů," komentovala své vítězství. 

Světová jedenáctka, jež má bez ohledu na výsledek ve Stanfordu jistý premiérový posun do Top 10, si v Kalifornii zajistila své páté letošní a celkově 11. finále na okruhu WTA. Dosud má na kontě čtyři tituly - všechny z akcí WTA International, turnaj WTA Premier může ve Stanfordu vyhrát poprvé. Letos triumfovala zatím jen v Praze, finále turnajů WTA Premier v Sydney, Dubaji a Birminghamu prohrála.

"Dostat se do Top 10 byl můj cíl. Už před turnajem jsem věděla, že se do ní posunu, tak jsem ráda, že jsem to tady potvrdila postupem do finále. Teď už vím, že do desítky patřím," uvedla Plíšková, jež hraje na 'betonu' poprvé od březnového Miami. Už má jistý post světové osmičky, pokud získá titul, dostane se na sedmé místo před Lucii Šafářovou.

Ve finále se česká trojka střetne s loňskou finalistkou Angelique Kerberovou, s níž ve vzájemné bilanci prohrává 2-3. Naposledy se utkaly v červnu ve finále travnatého turnaje v Birminghamu a po bitvě zvítězila tenistka z Německa. Sedmadvacetiletá Kerberová den po bitvě s Agnieszkou Radwaňskou smetla ve večerním semifinále 6-3 6-1 Ukrajinku Jelinu Svitolinovou.

"Po včerejším zápase bylo obtížné dát se do kupy, ale znovu jsem si na kurtu užívala každou chvíli. Jsem ráda, že se mi to zase povedlo. Snažila jsem se hrát agresivně a dobře se hýbat. Byla jsem připravená na každý míč," uvedla světová čtrnáctka, která v loňském finále podlehla Američance Sereně Williamsové.

• WTA PREMIER STANFORD •
USA / Kalifornie, tv. povrch, 731.000 dolarů
sobotní výsledky (08. 08. 2015)
• Dvouhra - semifinále •
Kar. Plíšková (4-ČR) - Lepchenková (USA) 6-2 7-5
Kerberová (5-Něm.) - Svitolinová (8-Ukr.) 6-3 6-1
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

205
Přidat komentář
gigin
http://tennisnow.com/News/2015/August/Kerber-Conquers-Pliskova-in-Stanford-Final-for-Fou.aspx
Reagovat
VlS
chyběla trocha klidu, bilo to blizoučko. Winnerů na tři zápasy a nestačilo to, škoda. Tak příště.
Reagovat
smazaný uživatel
Škoda
Reagovat
COMEON
Sloane to pri svojej premiere vo finale zvládla a ma prvý titul a to zaslúžene!
Teraz ešte Kaja! Už 'len' 3 gemy!
Reagovat
Atoidi1
nevíte náhodou, jestli dávají někde na nějakém satelitním programu finále Stanfordu žen (Karolína s Angelikou) a také případně Washington mužů (Isner vs. Nishikori)? Obyčejně tento problém neřeším, ale jsem u tchána, jenž disponuje částečnou nabídkou programův, pročež vznáším dotaz tento... :-)
Reagovat
Fandina
Obojí by mělo být na SuperTennise. Isner Nishikori tam momentálně běží a běží to i na Nova Sportu. Kája s Kerber by měla být na Digi Sportu.
Reagovat
vrabejka
Vyhrál Liverpool, Slovacko bodovalo na Plzni, už jen výhra Káji aje to dokonalý den :D
Reagovat
smazaný uživatel
zlaté Slovácko, a to hráli v 10 a stejně dali gól :-)
Reagovat
vrabejka
přesně :)
Reagovat
Frick
Chcílpa mi moje zrcadlovka. :*-(
Reagovat
blixa
Au :(
Reagovat
VlS
Co máš za stroj a jak chcípla?
Reagovat
darek.vrana
... a zrovna před Štvanicí.
Reagovat
VlS
Možná jen preventivní varovná stávka. Třeba chce dobít baterky :-)
Reagovat
Frick
http://www.itftennis.com/procircuit/tournaments/women%27s-tournament/info.aspx?tournamentid=1100035180

Velice pestré složení národností tenistek.
Reagovat
A.R.R.
Kdo neviděl, tak celý zápas už je na youtube.

https://www.youtube.com/watch?v=DIOH3BaivJI
Reagovat
misa
Nechápu, proč musí dostávat neustále Plíškovou. Nalosovali ji k ní pro 3. kolo Eastbourne, 4. kolo Wimbledonu a teď i 3. kolo Toronta. To nepočítám proběhlé duely v Antverpách a hned týden nato v Dubaji. Snad i v Kanadě proti sobě hrát nebudou. Mně navždy stačí ty dva letošní zápasy: moje nejoblíbenější tenistka proti té z opačného spektra oblíbenosti :-((

No a když se podívám na 2. kolo Petry, tak černé myšlenky ještě tmavnou...
Reagovat
sprchon
Ale prosím tě... Co má říkat Sam, která dostala do 2. kola Lucku. :D
A třeba tentokrát Lucka Káju dá. ;) Nebo Sam Lucku. :D
Reagovat
misa
Letos to mají Sam s Luckou 1-1, takže Sam rozhodně smutnit nemusí, navíc Lucka hrála naposledy před měsícem. Aby Lucka K. P. dokázala porazit, potřebovala by mnohem lepší return. Šanci má jen na antuce.
Reagovat
sprchon
I tak je Sam pro Lucku docela oblíbená soupeřka.
A proti Káje má šanci i jinde než na antuce. Vždyť ty letošní vzájemné zápasy byly dost vyrovnané a to se nehrálo na antuce... Jednou tříseťák a v obou zápasech TB.
Reagovat
sprchon
A ještě k tomu Kája v té době měla formu jako hrom. :)
Reagovat
misa
Dostat Lucku do tb. znamená většinou zisk setu. French Open byl zázrak :) A ptoti Češkám je Lucka nejbezbranější tenistka na světě. Vždyť ji letos zdolala i Smitková.
Reagovat
smazaný uživatel
Ještě Sam ani nepostoupila. A navíc, Darja hraje poslední dobou velmi slušně a nedivil bych se, kdyby Sam porazila.
Reagovat
COMEON
Už v prvých kolách sa naskytujú skvelé zápasy:

Stosur vs. Daria (2.kolo _ vs. Lucka)
*Genie vs. Belinda (*2.kolo _ vs. Caroline)
Bara vs. Varvara
*Venus vs. Sabine
*Vika vs. Elina (*2.kolo _ vs. Petra)
Nasťa vs. Zarina (2. kolo _ vs. Aga)
*Sloane vs. Domi
JJ vs. Garcia (2.kolo _ vs. Simona)

tie zápasy ktoré su označene * su pre mna najatraktívnejšie a rozhodne ich budem pozerať a snáď sa konečne dočkáme súboja medzi Petrou a Vikou :O :)
Reagovat
smazaný uživatel
No přál bych si to takhle
Stosur,Genie,Bara,Venus,Vika,Zarina,Dominika,JJ

Viku vůbec nemusím a nikdy jsem ji nepřál vyhrát , ale za tento zápas ji stoji fandit.
Reagovat
COMEON
Daria,Genie, Bara, Venus, Vika, Nasťa, Sloane, JJ

tak je to u mna :)
Reagovat
tommr
průběžnej singlovej žebříček WTA k dnešnímu dni - po kompletně odehraném semifinále turnajů ve Stanfordu a ve Washingtonu ...
Vzhledem k posunu kalendáře už byly všem hráčkám odečteny body za lonskej Montreal i když se v Kanadě hraje až příští týden ...
Hvězdička znamená, že hráčka postoupila ve Stanfordu nebo ve Washingtonu do finále ...
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Petru Kvitovou ...

1. Williams, S. 12371 (+7376)
2. Sharapova 6386 (+1391)
3. Halep 5151 (+156)
-----------------------------------
4. Kvitová 4995
-----------------------------------
5. Wozniacki 4905 (-90)
6. Ivanovic 3706 (-1289)
------------------------------------------
7. Šafářová 3465 (-1530)
8. Plíšková, Karolína 3335 (-1660) *
------------------------------------------
9. Muguruza 3315 (-1680)
10. Suarez Navarro 3195 (-1800)
11. Kerber 2985 (-2010) *
12. Bacsinszky 2920 (-2075)
13. Makarova 2920 (-2075)
14. Radwanska, A. 2760 (-2235)
15. Svitolina 2370 (-2625)
16. Petkovic 2350 (-2645)
17. Errani 2320 (-2675)
18. Stosur 2295 (-2700)
19. Keys 2275 (-2720)
20. Bencic 2090 (-2905)
21. Azarenka 2061 (-2934)
22. Williams, V. 2013 (-2982)
...
Reagovat
Kozoroh
Za tu chybu s Gabrine tě slacker sežere :))
Reagovat
tommr
průběžnej singlovej žebříček WTA k dnešnímu dni - po kompletně odehraném semifinále turnajů ve Stanfordu a ve Washingtonu ...
Vzhledem k posunu kalendáře už byly všem hráčkám odečteny body za lonskej Montreal i když se v Kanadě hraje až příští týden ...
Hvězdička znamená, že hráčka postoupila ve Stanfordu nebo ve Washingtonu do finále ...
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Petru Kvitovou ...

1. Williams, S. 12371 (+7376)
2. Sharapova 6386 (+1391)
3. Halep 5151 (+156)
-----------------------------------
4. Kvitová 4995
-----------------------------------
5. Wozniacki 4905 (-90)
6. Ivanovic 3706 (-1289)
------------------------------------------
7. Šafářová 3465 (-1530)
8. Plíšková, Karolína 3335 (-1660) *
------------------------------------------
10. Suarez Navarro 3195 (-1800)
11. Kerber 2985 (-2010) *
12. Bacsinszky 2920 (-2075)
13. Makarova 2920 (-2075)
14. Radwanska, A. 2760 (-2235)
15. Svitolina 2370 (-2625)
16. Petkovic 2350 (-2645)
17. Errani 2320 (-2675)
18. Stosur 2295 (-2700)
19. Keys 2275 (-2720)
20. Bencic 2090 (-2905)
21. Azarenka 2061 (-2934)
22. Williams, V. 2013 (-2982)
...
Reagovat
tommr
Petra Kvitová zůstává v žebříčku na 4.místě ...

Lucka Šafářová se v žebříčku posunula na 7.místo ...
Předstihnout jí ale ještě může Karolína Plíšková pokud ve Stanfordu získá titul ...

Karolína Plíšková se v žebříčku posunula na 8.místo ...
Pokud ve Stanfordu získá titul posune se v žebříčku dokonce až na 7.místo před Lucku Šafářovou ...

Z ostatních hráček stojí za zmínku propad Agy Radwanský až na 14.místo a vypadnutí Azarenkový a Venus Williams z první dvacítky ...
Pozoruhodnej je taky vzestup Kerberový, která už má na dosah první desítku a Svitolinový, která se nenápadně propracovala až na 15.místo. Do první dvacítky se poprvé v kariéře dostala Bencicová ...
Reagovat
blixa
Vypadla ti Garbine ;-)
Reagovat
tommr
díky za upozornění. Karolína sice Muguruzu předstihla, ale nezrušila. To byla jen moje nepozornost ... :)
Reagovat
Frick
Že už tady nikdo nebude kritizovat nějakého hráče/hráčku za špatný výkon. Určité by to nikdo z nás nezahrál lépe, takže kritizovat nesmíme...
Reagovat
EllNino
těšíš se, až Lucka prohraje se Sam ? :)
Reagovat
VlS
Fricku, v něčem je rozdíl, kritika hry po zápasu je po zápasu, odkritizuje se a jede se dál. Ty ten Čenoškovic zápas kritizuješ permanentně půl roku ( začal jsi dávno před tím, než vůbec začal) a kritizuješ přesto, že zápas skončil jasnou výhrou. Už jsi s tím otravnej.
Reagovat
tommr
titul v Plzni nakonec vybojovala Andrea Hlaváčková ... :)
Znamená to, že i čtvrtý letošní turnaj v ČR vyhrála domácí hráčka i když pokaždý jiná (předchozí turnaje vyhrály v Praze Karolína Plíšková, v Přerově Markéta Vondroušová a v Olomouci Bára Krejčíková) ...
Reagovat
kada.tom
velká gratulace Andree, dala si pěkný dárek k narozkám a titul jí přeju :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Takže Praha Vaidišová ? :-)
Jinak samozřejmě Andrei velká gratulace , doufám , že ji to pomůže k návratu do TOP 100
Reagovat
EllNino
Praha Cetkovská Vaidisova, nebo Allertová, snad :D
Reagovat
Frick
V Praze vyhraje letošní vítězka US Open.
Reagovat
blixa
Klára ? :D
Reagovat
EllNino
té by to nejvíc bodlo :) vyhrát doma v Praze :) jo jedna z těchto 4 a nebo Markétka :)
Reagovat
smazaný uživatel
Markétka už vyhrála v Přerově , Marie nemá nic :)
Reagovat
EllNino
Marie zatím letos nic moc :)
Reagovat
sprchon
Takže Serena přece jen přijede. :)
Reagovat
smazaný uživatel
No Serena by ráda , ale uvidí , že je na ten turnaj příhlášená Klára tak raději se na to vykašle.
Reagovat
COMEON
:D :D
Reagovat
sprchon
Tak jsem se dočkal svého vysněného finále. :) Dvě mé srdcovky proti sobě. Gratulace oběma a těším se na večerní bitvu. Káje budu samozřejmě přát víc, už to chce titul z nějakého většího turnaje. Ani jednu jsem v SF neviděl, ale v highlightech obě super, tak se moc těším. :)
Reagovat
blixa
Včera si měl volno, ale dneska si namasíruj svaly a připrav se na těžkou šichtu. Tohle nebude žádná sranda ! ;-)
Reagovat
sprchon
Však s tím počítám, doteď to byl jen trénink, posilovna... Dneska do toho musíme dát všechno. :)
Reagovat
tommr
v Plzni srovnáno na sety a bude se rozhodovat ve třetím. Škoda, že česká televize vysílá Liberec a ne Plzen ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Těšíte se jako já na tu bitvu o post český jedničky mezi Kájou , Luckou a Petrou ? . Doufám , že to bude vypadat tak nějak jako bitva mezi Kájou a Bárou o post český čtverky kdy chvíli obě dvě postupovali až Kája došla do finále v Sydney a Báře odskočila .
Nebo na tu bitvu o post český dvojky kdy Lucka začala mít větší úspěchy až došla do finále GS .
Doufám , že takhle bude vyadat i boj o post český jedničky , ale pokud bych si měl vsadit myslím , že ho vyhraje Petra . Petra je pro mě hráčkou velkých zápasů ve finále se dokáže vyhecovat možná i víc jak Serena .
Reagovat
tommr
Petra je sice v tom souboji o českou jedničku favoritkou, ale bude už muset zabrat. V letošní Race zatím vede Lucka a Petra je až třetí ... :)
Reagovat
horska.kraslice
Raduji se z toho, že máme tak dobré tenistky, tři v desítce to je naprosto skvělý, a je mi úplně lhostejný jakýsi virtuální "boj o českou jedničku".
Reagovat
blixa
+1 ;-)
Reagovat
VlS
Mám to stejně, moc ten českej souboj neprožívám, ať se daří všem třem.
Reagovat
dadaft
hm, takže Slovaksport Toronto zcela ignoruje, budeme rádi, jestli ho budou dávat od semifinále....................
tak doufám, že pojede aspoň Shifty,
páč jinak budu slušně nasr...
Reagovat
EllNino
nebreeeeč :)
Reagovat
dadaft
nebrečím.
ale třeba by mohl Novasport pouvažovat o tom, že máme 3 hráčky v top10.
Reagovat
EllNino
Nova Sport vysílá ale jen ATP ne ? :)
Reagovat
smazaný uživatel
Většinou ano, ale už jsem tam letos min. 1 turnaj WTA viděl.
Reagovat
smazaný uživatel
Dnes tam pôjde Washington, finále. Podľa ich programu na celý týždeň to vyzerá, že Toronto nedajú vôbec. takže tak :-(
Reagovat
tommr
a co Digi Sport? Ten z Toronta taky nebude vysílat?
Reagovat
smazaný uživatel
Bude vysílat, tedy aspoň podle programu.
Reagovat
George_Renel
Digi sport 2 má Toronto v programu.
Reagovat
flex
Desítku si Karolína uhrála sice na spoustě menších turnajů, ale to je postupný nebuchard růst. Mohla by tam zůstat dlouho. Na turnajích to není jen o obsazení, ale více (i) o nasazení. Méně turnajů, cestování, snadnější možnost získávat body a více sil na silné soupeřky v závěrečných kolech. Suma sumárum, skalpy hvězd by měly bez ohledu na naše diskuse vbrzku přijít.
Reagovat
Roger_Federer
:)..obsese jak vysita.
uz po nekolikatd ti rikam, najdi si holku, nebo kluka.
pokud potrebujes vemu te v Praze do vyborneho klubiku kde poskytuji placeny sex.Urcite prijdes konecne na jine myslenky a tvoje vzruseni ze Stvanickeho centrkurtu..se na cas omezi..uvidis.
Reagovat
smazaný uživatel
určitě se na to podívám. Jsem zvědavý, jak se s tím Kája popere. Pokud jí půjde servis, tak není co řešit, ale bude to mít holka opravdu ale opravdu těžké. Věřím jí a doufám, že tentokrát už to nepustí :)
Reagovat
vrabejka
Pro mě je lehká favoritka Kája. Určitě se poučí z předchozích finalovych zapasu. Jeji tenis by mel na Kerberove obrannářský styl o dlouhých výměnách právě na hardu. Kája vyhraje 7:5 6:3.
Reagovat
Pedronegro
to by bylo bezva, snad nebude mít Anglie svůj den
Reagovat
Pedronegro
Angie :)
Reagovat
smazaný uživatel
Záleží, jak bude Karolína trefovat 1. servis. S Tomljanovic to bylo jen 49 %, s Lepchenko 72 %. I tak ale myslím, že v současné formě na Kerber nemá, takže když jí půjde servis, bude to tak 6-4 7-5. Když ne, bude to o dost rychlejší.
Reagovat
VlS
Neviděl bych to tak jednoznačně, něco jinýho je stíhat Elininy rozehrávky a něco jinýho pecky od Kajči. Uvidíme, Angie je určitě těžká soupeřka a chce určitě zpět do osmičky a na TM. Mohl by to bejt boj.
Reagovat
horska.kraslice
Cca za hodinu hraje Andrea s BárouK. Snad to dohrají než začne africké vedro. A přeji Andrejce.
Reagovat
VlS
Štvanice kontra Sparta je obehraná písnička a nic novýho do ní nevneseš. Neříkej někomu, jak má něco dělat, udělej to sám!!!
Reagovat
Pedronegro
co je to za stupidní argument, co má udělat sám?
Reagovat
Frick
Oblíbený argument demagogů - Co kritizuješ ten (jasne špatný) film, když si žádný nenatočil.
Reagovat
Roger_Federer
No..kdyz se ti neco neliby, udelej to sam, jinak a lepe..
Jsem si jisty, ze to dokazes.:)
Reagovat
Fandina
Ani ne, kritizovat umí každý, ale udělat něco málokdo.
Reagovat
George_Renel
Říká největší demagog TP.....
Přitom pravdou je, že žádné kuře ještě slepici zobat nenaučilo.
Reagovat
VlS
Turnaj WTA, nejlépe premiere mandatory. Kecat, jak má Černošek něco udělat jinak umí každej, kdo má díru do ......, jít a udělat něco líp, než jak to udělali Černoškovi, nějak ten zástup schopnějších není vidět, ale možná jen stojí ve frontě na zmrzku :-)
Reagovat
fretek
Předvedla tenis na úrovni 2. až 3. desítky: často stereotyp na střed, sama včas nereagovala na míče na sebe, u sítě obhazována, celkem 1 kraťas ... (Dobré věci už napsali jiní)
Reagovat
VlS
A o kom píšeš?
Reagovat
dadaft
první set byl famózní... -- tenis na betonu je jiný než na antuce a na trávě,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, mám ho rád.
obě hráčky předváděly skvělé kousky, Samantha hrála agresivně, Sloane jen trochu míň,,,,,,,,,,,,,,,
silový tenis z obou stran jak ostatně odpovídá konstituci obou hráček -- protože i Sloane dnes v dusnu pod reflektory předvedla své tělo........... ------- je namakaná.
podle mě Sloane na následující dobu nemůže mít menší cíle, než že příští rok na jaře bude na antuku vstupovat jako hráčka světové desítky.
Reagovat
bIbec
gratulace Sloane k PRVNÍMU finále. Už bylo na čase.
Reagovat
Lunej..
Jakmile Sam prohrala TB tak se to zacalo pomalu vezt, vice chyb a navic Slo hrala dobre i kdyz jsem to nekoukala. A moc to Sloane v tom bilem sluselo. A ten kanar me mrzi, co se da delat.
Reagovat
Frick
http://sport.idnes.cz/volejbal-slukova-hermannova-dg4-/volejbal.aspx?c=A150808_200413_volejbal_rou

Ale snad to přijde....
Reagovat
Frick
Z diskuze iDnes:

"A takže jak si budou říkat? Maki a Baki? :-)"

"Maki a Špeki ;-) :-D"

PODEPISUJU V PLNÉM ROZSAHU!
Reagovat
Frick
Tak Angína do toho finále doslova prolétla. To moc optimismu nepřidává.
Reagovat
smazaný uživatel
Jen drobná korekce, Varvara pochází z Uzbekistánu, nikoliv z Gruzie,jak se uvádí v článku. Nicméně rodiče jsou ruské a ukrajinské národnosti, jako důvod při žádosti o azyl v USA udali perzekuce ze strany uzbeckých úřadů. Varvara to zdůrazňovala ještě loni v každém druhém interview.
Reagovat
tommr
ve kterým si soupeřka brala několik MTO za sebou. Docela dobrej paradox ... :)
Pro Lucku a Karolínu je vyřazení Makarovový dodrá zpráva - udrží si díky tomu před ní slušnej náskok ... :)
Reagovat
lars
duvod skrece?
Reagovat
smazaný uživatel
Chtěla udělat radost Lucce a Karolíně.
Reagovat
slacker
a Tommrovi
Reagovat
Frick
Tak nic :-(

Škoda, Lucka byla v tom zápase favoritkou. Chtělo být lepší na servisu, aspoň v tý závěrečný sadě...
Reagovat
tommr
ten její servis to je opravdu bída. Se 17 dvojchybama se vyhrává jen těžko ... :(
Reagovat
Holahej
...trénink a sparing na ČLTK...Lucie H. a její trenér Jiří Fencl... volá dej ránu, dej ránu,.. neřeší techniku úderů, postavení, herní situaci, pohyb...jen stále ránu, ránu.., podání.. "nasmaž" to tam, neboj se i při druhým dát řachu..., nešetři to,..LUCKA poslouchá, nemluví, důležitě a pyšně vypadající minitrenér, spolu s omezujícím obouručným forhendem, povahou L., tak musí být ráda za stovku ve WTA.
Reagovat
horska.kraslice
Škoda Lucko. No prostě když to tam nepadá, tak to nepadá. Každopádně uznání za bojovnost. A ať se daří příště.
Reagovat
lars
nevite nekdo, proc Hrade nehralo ve Stanfordu ?
Reagovat
smazaný uživatel
Možná právě kvůli tomu, že musela jít v Torontu do kvalifikace. Už pokud by jí bývalo ve Stanfordu vyšlo čtvrtfinále (což nemuselo být úplně nereálné), znamenalo by to dost velkou časovou tíseň (něco podobného už Lucka letos zažila - v ještě brutálnější podobě - v Mexiku, kde hrála 3 zápasy za 24 hodin, kdy ten druhý kvalifikační v Monterrey už nedala).
Reagovat
lars
Tomljanovic i Barthel dnes v kvalde vyhraly
v nejhorsim pripade ten zapas muze "odchodit"
Reagovat
smazaný uživatel
Jaký smysl by mělo někam cestovat a pak tam odchodit zápas?
Reagovat
lars
v Torontu, kdyby na ni dolehla unava
Reagovat
Frick
Myslim si, že to zadrhnutí na konci 2. setu nebylo na škodu. Kdyby to v pohodě dopodávala, tak by mohla pohlednout dojmu, že se to "udělá samo"....

Nicméně skutečně - velmi lehká cesta do finále. Tak dobře, že Kája to nezahodila.

No a teď finále - Musim, že kdyby ho opět nedala, byl bych už docela zklamán. A to i pokud bude hrát proti Angie. Na čtvrtý pokus už by zkrátka finále velkého turnaje vyjít mělo!
Reagovat
smazaný uživatel
"Na čtvrtý pokus už by zkrátka finále velkého turnaje vyjít mělo!"

To je asi jako když v ruletě třikrát padne černá a ty vsadíš na červenou, že už tentokrát padnout musí. S předchozími pokusy to vůbec nesouvisí.
Reagovat
Frick
Karolína není kulička.
Reagovat
smazaný uživatel
Jenže zápasy nejsou jako pokusy na ruletě. Každé prohrané finále je zkušenost, ze které lze těžit při dalších pokusech.
Reagovat
smazaný uživatel
A co když soupeřka může těžit z toho, že těch finále předtím odehrála deset? Když je navíc kvalitnější tenistka, příp. má lepší formu, tak jsou 3 předchozí prohraná finále jako zkušenost k ničemu. Kdyby Karolína zítra prohrála a pak měla jít v Cincinnati na finále se Serenou, tak taky budete psát, že už by na pátý pokus snad vyhrát měla?
Reagovat
Frick
Ne.
Reagovat
smazaný uživatel
Proč? Neměly by jí předchozí zkušenosti pomoct? :) Já nepopírám, že z nich může těžit, ale víc než na zkušenostech záleží na soupeřce - a pokud to bude Kerber, tak Karolína bude (oprávněně) kurzová outsiderka a případná prohra určitě nepůjde chápat jako neúspěch nebo zklamání.
Reagovat
EllNino
No už byla 1:3 dole, pak 4:3 s brejkem, a za stavu 4:5 a 5:6 to bylo krušný :)
Ale tiebreak jasně 7:1, tak to by mohlo Allu konečně trochu nalomit ...jinak servis už vytáhla na 43 %, ve 2. setu 50% servis :)
Reagovat
tommr
tak snad to ještě otočí. Každopádně je dobře, že to nezabalila a že bojuje ... :)
Reagovat
EllNino
tvl ...3:1 s brejkem a 4:3 pro Allu, 3. set kopíruje ten 2, ale vubec se mi to nelíbí ...navíc má Lucka už 12 dvojchyb
Reagovat
tommr
škoda - už jsem myslel, že to opravdu otočí ... :(
Reagovat
EllNino
tvl z 3:1 místo toho, aby ji dorazila, tak prohraje 4 hry zasebou ...
Reagovat
smazaný uživatel
5:5
Reagovat
horska.kraslice
A 5:5! No to jsem zvědavá na to rozuzlení.
Reagovat
smazaný uživatel
To jsou nervy. Lucka srovnala na 6:6 a je tu TB...
Reagovat
smazaný uživatel
Lucka bojuje vždycky. Jen to někdy není nic platné a prostě to tam nepadá.
Reagovat
Frick
když vidim, jaký neforemný útvar je centrkurt pro velký Premier turnaj, tak mne zase o kousek víc těší to, jak dobrou tenisovou stavbu mám ve svym městě. A současně mne nestkutečně se.re akutální situace této stavby.

Chci jen abyste mne chápali. Abyste chápali moje rozhořčení.
Reagovat
EllNino
nepruď :) už ani nepíšeš gratulace Karolíně, žiješ jenom tou tvou Štvanicí ...
Reagovat
lars
A proto ho dost veci stve :)
Reagovat
janek_da
chápu... ale nerozumim
Reagovat
George_Renel
Ty jsi majitelem nějakého města? Ven si prášek.
Reagovat
Jan
Ale notak. Když se tam narodil nebo žije, tak to bere za své město.
Reagovat
George_Renel
V těchto M případě musí být jeho město nešťastné, že má takového psychopata.
Reagovat
smazaný uživatel
Tvé rozhořčení bych chápal, kdybys byl rozhořčen na správné lidi. Jsi naprosto nesmyslně rozhořčen na Černoška, že pořádá kvalitní turnaj na svém, byť menším, místo abys byl rozhořčen na Šavrdu s Klausem nebo komu Štvanice vlastně patří, že nejsou schopni zorganizovat turnaj svůj.
Reagovat
blixa
Nooo, nechci ti brát iluze, ale Šavrda by na tom byl s centrem úplně stejně :D Taky by si musel nějakej provizorní postavit.
Reagovat
smazaný uživatel
Třeba by se s Kaderkou nějak domluvili. :-) Každopádně aby centrkurt měl někdo jiný než zbytek areálu a ještě na něm byl jiný povrch než na zbytku areálu... No docela by mě zajímalo, kolik měli promile, když tohle vymejšleli :-))
Reagovat
Frick
No aspoň se někdy shodnem. :o)
Reagovat
Frick
Není menší. Z pohledu diváka je dysfuknční. A navíc to nebyl schopen (nebo jeho stará) aspoň trochu připusit. Něco ve smyslu toho, že chápe, že by Štvanice nabídla pro diváky větší komfort, co do výhledu atp., ale že to nejde z toho a z toho důvodu.
Reagovat
smazaný uživatel
To by musel být úplně blbej, aby shodil vlastní turnaj.
Reagovat
Frick
Ukázal by, že mu nechybí sebereflexe. Takto ho mám za aroganta, který ignoruje věci kolem sebe.
Reagovat
smazaný uživatel
Protože neshodil vlastní turnaj, tak mu chybí sebereflexe? Tvoje myšlenkové pochody jsou fakt zajímavý.
Reagovat
Frick
Že by připustil některé nedostatky. Navíc tohle každý, kdo tam přišel, hned viděl. To by na sebe "nepráskl" nic interního.

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/11072473775-j-t-banka-prague-open-2015/215471291353006

Ale tak se podívej i třeba tady na ten rozhovor s ním. To myslím, že není úplně standartní od redakora ČT, aby v podstatě (opakovaně!) řikal "Mirku praská ti to tady ve švech, rozšířit to nemáš kam, za rok tu máš Petru, tak buď rozumnej a dej to příště na tu Štvanici"
Reagovat
smazaný uživatel
Že by byl redaktor ČT tak blbej aby nevěděl, že Štvanice patří konkurenci a Černošek tak nemá jediný důvod to tam cpát?
Reagovat
Frick
Nedostatečná kapacita a katastrofální výhled je legitimní důvod. Zvlášť, pokud se profiluje jako někdo, kdo to dělá "pro lidi"...
Reagovat
smazaný uživatel
Dávat to ke konkurenci? Ne, není. Kromě toho, jak jsme si řekli, centrkurt na Štvanici patří někomu jinému než zbytek Štvanice a navíc je na něm jiný povrch. Což je další dobrý důvod to tam nedat a nechat to na Spartě.
Reagovat
Frick
Přesně. V O2 areně je kravina hrát FC. Vždyt je tam led!
Reagovat
smazaný uživatel
Srovnáváš nesrovnatelné.
Reagovat
Frick
Proč? Když by se chtělo, tak se to vyřešit dá.

Areál ve Stromovce má zkrátka velmi špatnej půdorys. Teoreticky více možností by nabídly kurty ministerstva vnitra, který jsou hned naproti.

http://mapy.cz/letecka?x=14.4082666&y=50.1086030&z=19
Reagovat
smazaný uživatel
Ještě jsi nevysvětlil, proč by měl platit peníze navíc za cizí prostory, když mu WTA povolila hrát v jeho vlastích. Už takhle měl honičku sehnat prachy.
Reagovat
Frick
Zase by ušetřil na stavbě tý montovaný ohyzdnosti. A mohl by se ukázat jako mesiáš, co vrátil velký tenis do míst, kde Navrátilová hrála finále poháru federace. BTW: Bude to 30 let.

A ještě něco - Pokud se všechny holky udržej v TOP 10, tak nakonec - nebylo by pak na místě zatoužit i po Premieru. Je-li možné vytvořit nový slot....
Reagovat
smazaný uživatel
Ta montovaná ohyzdnost je daleko levnější než pronájem Štvanice spolu s rekonstrukcí centrkurtu. A i kdyby náhodou nebyla, nevidím jediný důvod, proč by je měl cpát do cizího, když může do vlastního. Být mesiáš je jedna věc, rozumně hospodařit druhá.

Chtít Premier můžem, ale kdo to zaplatí?
Reagovat
blixa
O2 Aréna je multifunkční zařízení, které počítá se změnou dispozice a povrchu. A hlavně je to komerční zařízení, které má rádo platící zákazníky a snaží se jim všestranně vyhovět. Štvanický centr de facto "patří" Kaderkovi, kterej o žádný zákazníky nestojí.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak.
Reagovat
Frick
U Kaderky nevíš, co mu může přelítnout přes nos...

Před lety s tim měl veký plány...
http://archiv.ihned.cz/c1-18420530-zastresena-stvanice-je-zatim-stale-jenom-vizi
Reagovat
Frick
Že by připustil některé nedostatky. Navíc tohle každý, kdo tam přišel, hned viděl. To by na sebe "nepráskl" nic interního.

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/11072473775-j-t-banka-prague-open-2015/215471291353006

Ale tak se podívej i třeba tady na ten rozhovor s ním. To myslím, že není úplně standartní od redakora ČT, aby v podstatě (opakovaně!) řikal "Mirku praská ti to tady ve švech, rozšířit to nemáš kam, za rok tu máš Petru, tak buď rozumnej a dej to příště na tu Štvanici"
Reagovat
lars
Tomljanovic uz vyhrala set v kvalde
Reagovat
smazaný uživatel
to si jenom splnila rest ze včerejška a teď come on Vickery!!!
Reagovat
EllNino
nemáš rád ? :)
Reagovat
smazaný uživatel
řídím se dle svých tiketů :-) Vickery poslední zápas a koukám že to jak na potvoru nevyjde...včera mi zas stačil jedinej set od Ajli, jdu něco rozmlátit :D
Reagovat
lars
a kolik zapasu davas na tiket?
Reagovat
smazaný uživatel
dneska tři... a to jsem uvažoval o Schnurovi a Sasnovič :-) no co se dá dělat
Reagovat
smazaný uživatel
Dnešní finále jsem si užila a jsem ráda, že jsem postoupila do finále :D Autor článku je Kájou nejspíš velmi unešený :D
Reagovat
smazaný uživatel
všimnul jsem si až na podruhé :D poprvé to klidně přečtu a pohoda...tam mohlo být napsaný cokoliv :-)
Reagovat
tommr
ještě lepší je tahle větička z Expresek:
"Karolína Plíšková ve Stanfordu porazila 6-2 7-5 domácí Varvaru Lepchenkovou a bez setu postoupila do svého pátého letošního finále ..."
Reagovat
EllNino
asi si chtěla zahrát na Kláru Koukalovou :D ta postupuje bez setu do dalších kol :D
Reagovat
EllNino
*bez toho popisku, dneska mi to nějak blbne
Reagovat
EllNino
Docela neúcta k turnajové jedičce Ekaterně, že ještě nehrála za celý turnaj ani jednou na centru :) ;) Nechápu, proč se místo toho hrajou na centru debly :) Američani tvl ...
Reagovat
blixa
Na centru hrajou amíci, tak rusky vystrčily na jedničku :D
Reagovat
EllNino
jo já narážím spíš na tu uplně první čtyřhru, kde žádnej Amík nebyl :)
Reagovat
blixa
Tak to nevím, to jsem nezaregistroval.
Reagovat
kada.tom
ATP má ve Washingtonu D.C. turnaj 500, WTA pouze 280, takže je logický, že mají chlapi přednost na centru. Stejné to bylo například v Acapulcu nebo Riu de Janeiro, tam byla taky WTA upozaděna.
Reagovat
EllNino
jasan :) ale stejně, mohly by tam dát všechny 4 semifinále na centr a debly na grandstand, ostatně takhle se to vždycky dělá :) mělo by to dustojnější atmosféru, není tam skoro žádný divák ...
Reagovat
kada.tom
s tím souhlasím, singly by asi opravdu měly být na centru a debly na druhém největším kurtu, nicméně v případě Bryanů naprosto chápu pořadatele, že upřednostňují deblové ultralegendy před ruským soubojem :-)
Reagovat
tommr
což by na začátku roku asi nikdo netipoval. A nutno dodat, že se na svojí pozici dostala naprosto zaslouženě .... :)
Svojí pozici si může ještě vylepšit výhrou ve finále, která by jí vynesla až na sedmý místo před Lucku Šafářovou. Porazit Kerberovou (Svitolinu) bude ale nesmírně těžký ...
Reagovat
smazaný uživatel
Kája je především pilná včelička, co hodně vydrží a tak si může dovolit objet kde co a nasbírat tak spoustu relativně laciných bodů. Tu top 8 si uhrála, o tom žádná, ale aby mohla být brána za skutečnou elitu, tak je potřeba, aby byla schopná vyhrát skutečně pořádný turnaj a porážet skutečně kvalitní soupeřky. Ani jedno se jí letos zatím úplně nevede, ale třeba to zítra zlomí. :-)
Reagovat
Jan
Na druhou stranu Kvitová i Šafářová umějí také prohrát s kde kým, ale beru to, že ty 3 česká místa v top 10 nejsou úplně relevantní z toho pohledu, že je může v pohodě porazit kterákoliv hráčka top 20. Že nad tyto hráčky nijak moc výkonově nevyčnívají. I když si to bodově zasloužily, jinak by tam nebyly.
Reagovat
smazaný uživatel
V tom případě s výjimkou Sereny není umístění žádné hráčky v top 10 relevantní, protože všechny jsou schopné prohrát s kdekým z top 20 i mimo ni. Vztahovat to jenom na Lucku s Petrou je trochu nefér.
Reagovat
Jan
Máš pravdu. Střídá se to tam jak na větrníku. Zase mě zajímají české hráčky, těch ostatních si tolik nevšímám, takže je to nefér, že ty ostatní tak neshazuji i když by si to zasloužily stejnou měrou :)
Reagovat
lars
Cim to je , ze se kvalita tvych prispevku na TP nezlepsuje, ikdyz tenis sledujes uz dost dlouho ? :)
Reagovat
Jan
Poraď, co mám vylepšit :)
Reagovat
lars
To neni odpoved na otazku.
mas psat tak, aby tvoje vyroky byly pravdive
Reagovat
Jan
Kvitová předvedla dostatečně, jak umí prohrávat se slabšími hráčkami, nebo ne ? Šafářová do letošního RG také a Plíšková zejména na GS také. Je na tom snad něco nepravda ?
Reagovat
lars
že je může v pohodě porazit kterákoliv hráčka top 20.
viz. Petra - Errani h2h 6:0
Reagovat
Jan
Vyjímka potvrzující pravidlo.
Reagovat
Fandina
Ale vůbec.
Reagovat
lars
Aut
Reagovat
tommr
Karolína už dávno neobjíždí malý turnaje a na Premier turnajích se žádný laciný body získat nedají ...
Reagovat
blixa
Všechno má svůj čas, ono to přijde. Berte v úvahu, že Kája je v širší světové špičce cca 7 měsíců.
Reagovat
smazaný uživatel
Nejde jenom o kategorii, ale i o obsazení. A speciálně teď ve Stanfordu má ty body za finále hodně lacino.
Reagovat
blixa
No to zase zase hovadina. Porazila hráčky, které vyřadili Zabíne, Madison a Caro. Co je na tom laciného ?
Reagovat
smazaný uživatel
Sorry, ale Kimiko, Tomljanovič nebo Lepčenko fakt nejsou hráčky, z kterých jde strach. Na to, že jde o Premier turnaj, má Kája ty body poměrně lacino. Se stim smiř.
Reagovat
blixa
Kvalitu a váhu turnaji dodává jeho celkové obsazení. To, že níže nasazené hráčky porazí ty lépe nasazené, protože mají lepší formu na tom nic nemění ani to nečiní získané body levnějšími. S tím se smiř. Nebo snad má druhý wimbledonský titul Petry jen ubohou úroveň, protože neporazila žádnou hráčku z TOP10 a ve finále jen směšnou Evženku ? ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
To je kouzlo turnaje hraného pavoukem. :-) Turnaj měl možná papírově slušné obsazení, ale vzhledem k vývoji ty body měla Kája fakt celkem lacino, ať se ti to líbí nebo ne. Srovnání s loňským Wimbledonem je celkem úsměvné vzhledem k tomu, že všechny soupeřky, snad s výjimkou Andrey, které Petra loni na Wimbledonu porazila, minimálně v té době byly kvalitnější než ty, které teď porazila Kája.
Reagovat
blixa
Úsměvnej seš ty :D Nebudu srovnávat GS a Premier, nejsem blázen jako ty. Ale na stejném principu, jako je tvoje směšná úvaha můžu i posuzovat úroveň loňského vítězství Petry ve Wimblu. Levný body :D Že je to blbost ? No jistě , je ale úplně stejná jako ty tvoje hodnotící bláboly.
Reagovat
smazaný uživatel
"Nebudu srovnávat GS a Premier"

Tak proč jsi s tím začal? :-DDDD
Reagovat
blixa
Někdy marně přemýšlím, jestli jsi opravdu takovej megablb, nebo jestli to jen předstíráš ... :D Nikdy jsem nesrovnával turnaje, ale jen tvůj způsob hodnocení. A ten se dá jako příklad ukázat na kterémkoliv turnaji.
Reagovat
smazaný uživatel
Já mluvím slušně a věcně. Konstatuji fakta. Že je nechápeš, nebo se ti jako fanatickému Plíškovci nelíbí, není můj problém. Jestli je tady někdo megablb, já to nejsem. A víš, co je na tom všem vůbec nejvtipnější? Že se tady do mě navážíš, protože kdykoliv se tu někdo otře o Petru, vyskočím jako čertík z krabičky a sám se přitom chováš úplně stejně, ne-li hůř.
Reagovat
blixa
Já reaguju pouze tehdy, když tvoje arogantní demence překročí únosnou míru. To, že zrovna v tomhle případě jde o Káju je úplně jedno, v podstatě to ani nesouvisí. Ne Káju je tu spousta různých připomínek ( i hloupých) a v podstatě na žádné nereaguju. Nejde o Plíškovou, jde o to že jsi arogantní megablb.
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, ty reaguješ pouze tehdy, když tvoje arogantní demence překročí únosnou míru. Což je bohužel skoro pořád.
Reagovat
darek.vrana
Prý fakta... Tvoje argumentace je zase naprosto zcestná.
Reagovat
smazaný uživatel
Že ji nechápeš neznamená, že je zcestná.
Reagovat
tommr
takhle by se dal lehce shodit i druhej wimbledonskej titul Petry a to by se ti určitě nelíbilo ...
Reagovat
lars
A co teprve wimbl titul Bartoli ?
Reagovat
smazaný uživatel
To asi sotva. Nehledě na to, že já nic neshazuju, jenom jsem napsal, že Kája k těm bodům tady ve Stanfordu za finále přišla vzhledem k soupeřkám, se kterými hrála, celkem lacino. To není shazování, ale konstatování faktu.
Reagovat
smazaný uživatel
OK :) Petra ve Wimbledonu 2014 porazila: v R16 61. hráčku světa Peng, v QF 43. hráčku světa Strýcovou, v SF 23. hráčku světa Šafářovou a ve finále 13. hráčku světa Bouchard. Velmi laciné body. To není shazování, jen konstatování faktu.
Reagovat
smazaný uživatel
Srovnávat nejprestižnější tenisový turnaj světa a naprosto nevýznamný Stanford je samo o sobě k smíchu. Srovnávat soupeřky, s kterými hrála Petra tam a soupeřky, které porazila Kája tady, je k smíchu dvojnásob. ;-)
Reagovat
blixa
Hele, nekličkuj a neuhýbej. Ty rozumíš moc dobře. Nikdo nesrovnává Stanford s Wimbledonem ale jde o naprosto dementní princip hodnocení, který uplatňuješ. Takže pokud uplatním stejný pohled , tak právě proto že jde o GS, navíc asi nejprestižnější, tak Petra porazila hráčky na úroveň GS velmi slabé úrovně a získala levné body. Souhlasíš ? Pokud ne, tak jsi totál blb který popírá sám sebe :D
Reagovat
smazaný uživatel
Vtipné, začít srovnávat Wimbledon a Stanford a pak tvrdit, že ho tady nikdo nesrovnává. A jestli je něco opravdu dementního, tak označovat fakta, která se ti nelíbí, za dementní. Stejně jako je dementní označit Šafinu nebo tehdejší Bušičku za velmi slabé. Ale jinak jo, nemám problém napsat, že klidně mohla potkat i daleko těžší soupeřky.
Reagovat
smazaný uživatel
Pořádné turnaje letos vyhrály:

GS - 3xSW
PM - Halep, SW, PK
P5 - Halep, Šarapova
P - 3x Kerber, 1x Šarapova, Kvitová, Petkovic, Šafářová, Bencic.

O P5 a výš se nemá cenu bavit. I u obyčejných Premierů jsou to hráčky s dlouhodobě vyšší výkonností, než má Karolína (až na Petko, kterou sráží zdravotní problémy + rising star Belinda). Karolína má odehrané 3 finále, v žádném nevyhořela, zítra hraje čtvrté. Určitě bych jí neshazoval napsáním komentáře, že nemá velké výsledky.

A soupeřky: jen letos porazila Azarenku, Suarez (2x), Kerber, Lucku (2x), Ivanovic, Muguruza (2x). To jsou cenné skalpy, i když nejde o nejužší elitu (do té ale prakticky patří jen Serena, Maria, Petra a Simona ještě z první třetiny roku - takže těchhle skalpů moc nemá nikdo, nejen Karolína).

U Karolíny se dá kritizovat to, že se jí nedaří na GS a PM, ale určitě ne to, že nikoho pořádného neporazila a neuhrála nic na lepších turnajích (pokud to nestavíš do roviny, že finále P5/P = vlastně nic).
Reagovat
smazaný uživatel
Prohrané finále P480 není pro top 10 hráčku velký výsledek. K velkému výsledku měla nejblíž ve finále v Dubaji, ale nedotáhla to. K hráčkám, které porazila - Azarenka se vracela po vleklých zravotních problémech a ještě to od ní není úplně to, co jsme od ní zvyklí, Kerberová měla za sebou dva těžké noční zápasy a sotva pletla nohama, Karlu poprvé porazila v Sydney, tam budiž, ale podruhé na trávě v Birminghamu, což je povrch, který Karle absolutně nesedí, Lucka na Češky moc neumí a Ivanovičová je letos dost marná. Muguruza je hráčka na úrovni Káji. Není špatná, ale extra skalp to taky není.
Reagovat
smazaný uživatel
Prohrané finále Premieru není pro hráčku top 10 úspěch. Jenže ona zatím jako hráčka top 10 žádné finále P470 nehrála (a technicky vzato nebude ani zítra :) ). A pro hráčku 2. desítky to podle mě úspěch je.

Skalpy: ok, uznávám, že Azarenka nebyla v top kondici, ale cenný skalp to je (kdyby byla v top kondici, tak jí uvedu v tom výčtu jmen se Serenou v čele). To, že Kerber hrála předtím dva náročné tříseťáky, bych u hráčky s její kondicí jako hlavní důvod prohry neuváděl, určitě to nebylo o fyzičce. Karle tráva nesedí, to ale částečně platí i pro Karolínu, které se na ní taky moc nedaří. Ivanovic je stabilní členka top 10, bývalá světová jednička a všeobecně uznávaná hráčka, kterou Karolína navíc porazila už podruhé, takže to není náhoda. S Luckou to byly 2 vyrovnané zápasy, které Lucka prohrála z velké části v hlavě, ale i to je součást tenisu. Muguruza má letos GS bilanci 13-3, takže rozhodně cenné výhry. Že to není extra skalp - tak to jsem prakticky psal taky, za ten extra skalp bych označil jen top3/top4. To ale neznamená, že vítězství nad hráčkami pod top4 jsou bezcenná, jak se snažíš naznačit.
Reagovat
smazaný uživatel
Ani pro hráčku top 20 není prohrané finále Premier úspěchem. A když jsou to tři ze tří v jednom roce..

Kerber ty náročné třístáky hrála V NOCI. Jeden z nich dokonce končil snad až okolo třetí hodiny ranní místního času, což je z hlediska regenerace na další zápas dost zásadní problém a mělo to hodně velký význam - co je to denní biorytmus asi víš.

Ivanovič rozhodně není stabilní hráčkou top 10 - do té se dostala loni po dlouhé době (a podobným stylem jako letos Kája - objížděním menších turnajů) a letos má nakročeno z ní zase vypadnout. Doby, kdy byla světovou jedničkou a vyhrála GS jsou dávná minulost. Sice je vzhledem k hezké tvářičce marketingové hodně zajímavá, to ale na sportovní hledisko nemá vůbec žádný vliv.

Nikde jsem netvrdil, že vítězství, kterých letos Kája dosáhla, jsou bezcenná. Pouze tvrdím, a stojím si zatím, že na skutečný průlom Kája zatím čeká.

Se zbytkem tvého textu problém nemám.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist