Plíšková skončila na Turnaji mistryň potřetí v řadě v semifinále. O titul se utká Bartyová se Svitolinovou

2. 11. 2019, 13:52
Aktuality 345
TURNAJ MISTRYŇ - Karolína Plíšková skončila na Turnaji mistryň třetí rok po sobě v semifinále. Letos v Shenzhenu česká tenistka nestačila na světovou jedničku Ashleigh Bartyovou, které podlehla 6-4 2-6 3-6. Australanka ve finále vyzve loňskou šampionku Elinu Svitolinovou, které vzdala Švýcarka Belinda Bencicová.
A. Bartyová a Kar. Plíšková (© AFP)

Karolíně Plíškové se nedařilo v utkání s Ashleigh Bartyovou při brejkbolech a využila jen jeden z dvanácti, které měla.

"Ona výborně servírovala, strašně chytře, variovala to. Někdy jsem ani tyhle šance neměla ve svých rukou. Ale mít set a brejk by byla velká pomoc," uvedla Plíšková po utkání pro Radiožurnál. "Svědomí mám čisté, po tomhle zápase i celkově po tomhle turnaji. Udělala jsem všechno, co šlo. Bohužel to nestačilo," dodala.

Na osmý pokus uspěla v páté hře první sady, kdy šla po forhendu Bartyové do sítě do vedení 3-2. V prvním setu dobře podávala, odvrátila oba soupeřčiny brejkboly a úvodní dějství díky lepší hře získala.

Zlomový byl třetí game druhé sady. Plíšková vedla při servisu Bartyové 40:0, ale nevyužila ani čtvrtý brejkbol, při kterém Bartyová vytáhla lob na lajnu. "Když tak trochu přežila svoji smrt, tak se dostala do rytmu a skoro nekazila. Dobře mi to četla. Bylo to těžké," řekla. Vzápětí Češka po dvojchybě přišla poprvé v utkání o podání a karta se otočila.

Australanka dál trápila vysokou Plíškovou nepříjemnými čopy, k tomu začala méně chybovat a začala diktovat hru. Česká hráčka měla problém ukončovat výměny, Bartyová vrátila i smeč, a Plíšková ještě jednou přišla na závěr druhého setu o servis.

Plíšková si od třetí hry druhého setu už nevypracovala žádný brejkbol a ve třetím setu přišla o servis na 2-4. Dvojchybou při tom nabídla Australance výhodu, kterou soupeřka proměnila úspěšným křížným úderem. Za stavu 3-5 Plíšková odvrátila dva mečboly, první vítězným returnem, ale při třetím trefila síť.

Plíšková zakončí sezonu, během které získala čtyři tituly, poprvé jako světová dvojka. "Druhá jsem ještě nikdy neskončila, tím pádem nejlepší sezona," řekla. Ještě neví, zda bude i příští rok pokračovat se španělskou trenérkou Conchitou Martínezovou. "S tou prací jsem spokojená, zároveň jsou určité věci, které chci zlepšit. Musím se nad tím zamyslet," uvedla.

O účast ve finále Masters Plíšková neúspěšně bojovala v minulých dvou letech v Singapuru. Předloni skončila na raketě pozdější šampionky Caroline Wozniacké z Dánska a loni prohrála s Američankou Sloane Stephensovou.

Poslední českou vítězkou Masters je Petra Kvitová, která vyhrála v roce 2011. Dvouhru na Turnaji mistryň ovládly také Jana Novotná v roce 1997 a rekordně osmkrát Martina Navrátilová, ale ta už jako americká občanka.

Bartyová se v nedělním finále střetne s o trofej Billie Jean Kingové s obhájkyní titulu Elinou Svitolinovou. Ukrajinka v turnaji ještě neprohrála zápas, v dnešním prvním semifinále jí vzdala Belinda Bencicová za stavu 5-7 6-3 a 4-1.

Švýcarka Bencicová, která na závěrečné akci roku pro osmičku nejlepších tenistek debutovala, si vyžádala pauzu na ošetření už v závěru prvního setu a po ní úvodní sadu dovedla při podání soupeřky k vítězství. Ve druhé ale hned v úvodu přišla o servis a rozjetou Svitolinovou už nezastavila.

Pětadvacetiletá Svitolinová prodloužila vítěznou sérii na Turnaji mistryň na deset zápasů. Obhájit titul může jako první tenistka po Sereně Williamsové, která vrcholu sezony kralovala dokonce třikrát za sebou v letech 2012 až 2014.

• TURNAJ MISTRYŇ, SHENZHEN 2019 •
Čína, tv. povrch / hala, 14.000.000 dolarů
sobotní výsledky (02. 11. 2019)
• Dvouhra - semifinále •
Bartyová (1-Austr.) - Kar. Plíšková (2-ČR) 4-6 6-2 6-3
Svitolinová (8-Ukr.) - Benccová (7-Švýc.) 5-7 6-3 4-1 skreč B.
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

345
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
Frick
Budou se i za 52 týdnů jmenovat dvě nejlepší české hráčky Plíšková a Kvitová?

Já myslím, že ne. Ne, tomu děvčeti z Holomóca zas tolik nevěřím, že chci věřit tomu, že děvče ze Sokolova bude už konečně v pořádku a pojede jak pila.
Reagovat
blixa
Já myslím, že za 52 měsíců ještě pořád budou nejlepší Karolína s Petrou.Z nastupující generace věřím víc zlatoruké Karolíně, Markétu bude bohužel celou její kariéru nejspíše brzdit její křehkost.
Reagovat
Frick
Hm, a budou mít Petra s Kájou před IW 2024 aspoň po mateřský?
Reagovat
lars
anebo Pliskova a Pliskova :)
Reagovat
bIbec
za 52 týdnů asi jo. Za 52 měsíců asi ne.
Reagovat
bIbec
jinak moc nevěřím, že se Karolíně M. povede někdy takový výsledek jako se povedl Markétě. Čili věřím, že Markéta už tenhle souboj těchto dvou mladších hráček vyhrála.. a už ani nemusí nikdy víc hrát.
Reagovat
tommr
jj taky si to myslím. Konkurence nespí a v poslední době se vynořilo hodně talentovanějších hráček. Aby se Karolína mezi nima prosadila musela by být stoprocentně zdravá a to je bohužel v jejím případě dost nepravděpodobný ...
Reagovat
bIbec
ale tak už teď se prosadila. Ale jako GS finále se nepovede jenom tak někomu. I u té Maky tam bylo dost štěstíčka, ale povedlo se a to je hlavní. Ona už bude GS finalistka a nikdo jí to nevezme.

Já si pamatuju, když sem tady někdy v první třetině sezóny, nebo kdy, říkal, že Karolína má na top 20, tak reakce tady byly jakože je to spíš hráčka druhé padesátky, za předpokladu, že teda bude zdravá, jinak ani to ne. No a už je blízko té dvacítky, takže sem to i celkem trefil, že na to má. Ale třeba tu top 10 nevím. To bych si asi už netroufl tipnout. To už je vysoká meta.
Reagovat
tommr
tím "prosadila" v tomto kontextu myslím finále nebo titul z GS. Jinak se Muška už samozřejmě prosadila dost a top-20 jí nemůže minout pokud bude příští rok schopná hrát bez omezení. Na top-10 jí ale pořád ještě úplně nevěřím ...
Reagovat
misa
Někdy? Vždyť se za rok zlepšila o víc jak 100 míst v žebříčku. Letos hrála Kája čtvrtfinále Wimbledonu a v dalším kole doplatila na únavu. Když vylepší kondici, tak má potenciál na top 10.
Reagovat
blixa
No jo, za 52 měsíců už fakt ne :D
Reagovat
tommr
Petra určitě tak dlouho hrát nebude, ale Karolína by mohla ještě vydržet i do příští olympiády ...
Reagovat
misa
Ne
Reagovat
misa
Děvče ze Sokolova musí nejdříve zcela uzdravit ruku, a pak se pokusit obhájit do začátku června co bude v jeho silách. Asi přijde pokles v žebříčku a opět boje se špičkou už v prvních kolech turnajů.
Reagovat
tommr
když ale "přežije" první polovinu příštího roku tak bude mít v jeho závěru velmi výhodnou pozici ...
Reagovat
misa
Výhodnou v tom, že nic neobhajuje a nevýhodnou v tom, že pokud se jí obhajoby z té první půlky moc nepovedou, tak nebude nikde nasazená.
Reagovat
tommr
tím "přežije" jsem myslel, že bude i po FO v první dvacítce. Pokud se jí to nepovede tak bude holt muset začínat zase od nuly. Když ale bude zdravá tak by to neměl být žádný zásadní problém ...
Reagovat
bIbec
mm, to bude těžký. Já to vidím tak, že když nebude mít zdravotní problémy, tak aby držela tu top 40, aby mohla hrát třeba těch 9 velkých turnajů. I to bude IMO těžký.
Reagovat
bIbec
takže tam jde vlastně o turnaje počínaje kanadským Rogers Cupem. Když udrží top 40 do toho RC, tak pohoda.
Reagovat
tommr
bude to těžký, ale ne nemožný. I v první polovině roku má velký rezervy: na AO loni uhrála jen druhý kolo, v Doha/Dubaji vůbec nehrála, vynechala Prahu a Madrid. Tam všude si může nahrát hodně bodů, aby si udržela pozici v top-20 i po FO ...
Reagovat
misa
Dvacítka po French Open je moc těžký úkol.
Reagovat
bIbec
já bych i řekl, že o nasazení vůbec nejde. Spíš prostě o ty účasti na těch turnajích. Je to takové blbé.. zase přemýšlet, jestli tam jet a hrát kvalifikaci nebo třeba hrát zas menší turnaje na honění bodů. Hráčky top 20, top 30 to mají jednoduchý. Ty se dostanou všude.
Reagovat
bIbec
my vlastně ani nevíme, jestli Markéta začne normálně už v Austrálii nebo někdy pozdějc. Budou tam tlaky na ty obhajoby.. jako top 20 po FO by byl zázrak.
Zase někdy ty tlaky nemusej být úplně na škodu. Třeba u Katky mi přišlo, že si říkala pohoda pohoda, nejvíc bodů obhajuju až v té ASii, takže mám ještě hromadu času něco uhrát... těžko špekulovat.
Petra teď taky hrála pod tlakem obhjob z první půlky roku a právě ta první půlka se jí vydařila a pak už zas nic. Každá ta hráčka to má v té kebuly jinak. Uvidíme co Maky. Hlavně ať je ruka a nebo cokoliv jinýho v poho a je fit.
Reagovat
tommr
příští dva měsíce budou klíčový nejen pro Markétu, ale i pro všechny naše ostatní "věčný" marody: Petru Kvitovou, Karolínu Muchovou a Marii Bouzkovou. Pokud se stihnou dát do AO zdravotně do pořádku tak se mají fanoušci českých tenistek na co těšit. Pokud ne tak to holt bude zase všechno na Karolíně Plíškový ...
Reagovat
FulnekUltras
která to za vachrlatého skóre po skvělém returnu místo umístění do odkrytého prostoru zase napere přímo na soupeřku - ne že by Petra byla jiná...

Obě naše "věže" by se už mohly hlavně zas trochu uklidnit. Pokud se nenechají předčasně oplodnit (a zdraví bude aspoň trochu v normě), pořád ještě můžou mít cca čtyři roky kariéry před sebou - a za takovou dobu by byl div, kdyby to každé ještě aspoň jednou někde pořádně nesedlo.
Reagovat
rybicka
Číst tady ty pindy, předčasně bych se těm všem "přejícím" na tenis vykašlala a naprosto nepředčasně (což je přírodou daných do 26 let) bych otěhotněla...
Reagovat
FulnekUltras
stará škola ;-)
Reagovat
Petur_Fisk
BTW. Co je Marušce?
Reagovat
misa
NEVÍ SE
Reagovat
misa
Octagon jí třeba zařídí nějaké WC, pokud by bylo potřeba. Uvidíme...
Reagovat
misa
Maky je pro český ženský tenis hodně důležitá, protože za ní je až do sester Fruhvirtových a možná Noskové dlouhá doba temna. Mezi ní a skupinkou těch holek asi není žádná Češka, která by se mohla dostat do WTA stovky. Znalci juniorek mě možná opraví :)
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby Karolína Plíšková na sobě víc pracovala, tak letos trofej TM měla ona. Bohužel kašle na to. Samo se nenakope. Pohyb na kurtu jí činí problémy-tak nic.
Reagovat
tommr
myslím si, že Karolína na to nekašle, ale ten pohyb bude prostě vždycky její slabina. Spíš by se měla zaměřit na podání a returny, aby tuhle slabinu nějak vykompenzovala ...
Reagovat
Petur_Fisk
Přidat na razanci, zkrátit výměny.
Reagovat
Vlk-v-trave
tak ten prvni set byl dobry...pak dost opatrne ze strany Kaji...az se nechtelo verit ceho je schopna...ale rekl jsem si, inu sport a WTA. Tam je mozne vsechno.

Ale potom, co jsem si precetl dalsi rozbor nasi Federalni Ustresny, ktera nakupovala v Bille, jsem byl dost nastvany, ze ta Pliskova rupla. Ta predstava, ze Fulnek demoluje nadnarodni podnik Billa me dost nadchla.

Rad podporim lokalni podnikatele...takze Kajo!!! TY PROSTE MUSIS...pristi rok vyhrat 4xGS...
...a Fulnekovi je jen treba napsat seznam toho, co ma demolovat...
Reagovat
Petur_Fisk
Dalo by se to sesynchronizovat a tak spojit příjemné s užitečným. Prostě uprostřed demoličních prací oznámit třeba vítězství v setu a tím pádem by stoupla produktivita o řadu procent...:)
Reagovat
Vlk-v-trave
Dalo by se to rozjet i na vice frontach... jen treba zjistit, jestli prispivatel COM by byl schopen take neco demolovat, jak by vyhrala Petra Kvitova.

Ovsem nejvetsi demolicni akce bych naplanoval, kdyby nam hrozilo, ze Serena vyhraje nejaky turnaj:D) Tam by byla sance i na solidne pocetne a vykonne pracovni skupiny:)
Reagovat
FulnekUltras
;-))))))))))
Reagovat
Petur_Fisk
To je dobrý nápad. Pojmout to systematicky a zjistit schopnosti demolice u různých diskutérů na TP v závislosti na úspěchu/neúspěchu té které konkrétní tenistky.
Pak už by stačilo vytvořit jen tzv "demoliční družstva" a vhodně je nasazovat do akce...:)
Reagovat
Torn
No, já jsem osobně nedoufal ani v SF, jak jsem viděl ten závěr sezóny, potom nalosování skupiny atd. Nakonec celý turnaj byl podivný. Plno hráček skrečovalo nebo hrálo v bolestech. Vlastně jediné trochu fyzicky fit postoupily...což byla Elina, Kája a Ash. Belinda se rozpadla už taky. Trochu mi to připomínalo film Smrt jí sluší. Turnaj radši hodnotit nebudu, protože povrch, atmosféra...

SF je dobré, ale i Kája v rozhovoru sama naznačila, že by měla asi něco změnit. Conchi asi primárně měnit nechce, ale netuší, kam se aktuálně vydat atd.

Asi bych doporučil teď tenis neřešit, užít si dovolenou a pak to promyslet. Možná by bylo řešení zkusit hrát méně turnajů, i když jí to nevoní. Je v pozici, kdy si to může dovolit a připravovat se všemi různými způsoby. Občas mi příjde, že je tenisem přejedená až moc a je v takovém stagnačním módu a na těch zápasech je to vidět.
Reagovat
misa
Hrát méně turnajů je rozumné. Co se týče grandslamů, tak šanci u KP vidím na betonech (AO, USO). Tam je pravidelně ve čtvrtfinále, semifinále. Na antuce sice letos Karolína vyhrála Řím, ale vyhrát 7 zápasů v Paříži považuju nad její síly. Navíc Nadal bude pořád starší a starší, tak mu tam budou sypat stále víc a víc antuky ke zpomalení :) Wimbledon nemá ráda. Na hardu je ale největší konkurence - Osaka, Bianca, pořád ještě Serena, mladé Američanky se budou dále zlepšovat a pro ně je taky tvrdý povrch priorita, atd. Je to těžké...

Pokud bych jí mohl radit, tak pokud se zase dostane na gs. do čtvrtfinále, semifinále, zkusit zbylé zápasy hrát na max. riziko. Takže pokud je to jen trochu možné, zabíjet údery k čarám. Přinejhorším prohraje. Ale četl jsem, že to (jako u Petry) není její styl. Je to těžké a čas běží...
Reagovat
FulnekUltras
O prostém mlácení a zabíjení to rozhodně není. Zvlášť právě v tenise platí, že násilí bez sebekontroly rovná se jistá autodestrukce. A potom je role hlavy i pověstného "srdíčka" nezastupitelná. Hlavně poslední atribut spojený se schopností jít v zápasovém transu až kousek za hranu celoživotní semifinalistce zkrátka chybí - protože uvnitř prostě není odkud brát.
Reagovat
misa
Na jeden, dva zápasy to může vyjít. Tak třeba Lučič uměla tímhle stylem na max. riziko zmasakrovat řadu hráček. Se Simonou má bilanci 2-0 a Karolínu zdolala ve čf. AO 2017. Tehdy Chorvatce fandila v lóži i Maruška. Potom za to dostala vynadáno, už nevím jestli i na Tenisportálu :)
Reagovat
misa
https://twitter.com/MarieBouzkova/status/824164954869821440

:)
Reagovat
FulnekUltras
nějaká ta sus scrofa se ve stádě růžových selátek vždycky najde ;-)
Reagovat
cabuna
https://www.idnes.cz/sport/tenis/karolina-pliskova-turnaj-mistryn-rozhovor.A191102_174452_tenis_ald
Reagovat
Torn
Pěkný rozhovor.
Reagovat
com
no ale peknejsi by byl titul
Reagovat
Torn
Dočkej času jako husa klasu...:D
Reagovat
FulnekUltras
na některém z lednových pouťáků už to určitě vyjde
Reagovat
Alien
Nevíte, nechá se někde skouknout záznam ze zápasu Káji proti Bárty? Fandil jsem Ešly a tak bych si to v klidu vychutnal! Děkuji.
Reagovat
smazaný uživatel
Karolína Plíšková promluvila zda bude i nadále spolupracovat s Conchitou Martinez v příští sezóně !
Nevím. Fakt nevím. Těžko říct. S tou prací jsem spokojená, zároveň jsou určité věci, které chci zlepšit. Musím se nad tím zamyslet.
Reagovat
Holahej
Až si to Conchita přečte, to dá hodně důvěry, do další spolupráce...
Bylo zvláštní, že si vždy často volala trenéry, teď nic...

Budete s Martínezovou pokračovat?
Nevím. Fakt nevím. Těžko říct. S tou prací jsem spokojená, zároveň jsou určité věci, které chci zlepšit. Musím se nad tím zamyslet.

Kdy byste to chtěla rozseknout?
Odpočinu si a zároveň si chci naplánovat přípravu a další sezonu, takže to asi během pár dnů vyřešíme. Nechci dělat ukvapené závěry. Chci udělat to, co pro mě bude nejlepší.
Reagovat
smazaný uživatel
Mě to překvapilo, po tak dobré sezóně.
Reagovat
Torn
Co v tom hledáš? Prostě chtěla vyhrát GS a velké turnaje, to se jí nepovedlo, tak přemýšlí nahlas. Vy jí budete napadat za každé prohlášení ještě v hrobě. :D
Reagovat
Petur_Fisk
Přesně tak. Ta odpověď je naprosto logická a pokud se chce posunout ještě dál musí pečlivě zvážit všechny varianty. O něco pravděpodobnější je, že se s Conchitou přátelsky rozejdou, pokud Karo najde kvalitní alternativu - a to nemusí být vůbec jednoduché.
Reagovat
Torn
Tak má po sezóně, patrně sama vidí, že by měla něco změnit, pokud chce vyhrát nějaký větší turnaj. Nevidím na tom nic špatného, řekla, jak to momentálně je. Možná přemýšlí, že by někoho přivzala to týmu.

A že si nevolala trenérku, možná to chtěla zkusit bez ní, protože na GS jí používat taky nesmí.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, vždyť v pořádku.
Reagovat
blixa
Že by Saša na obzoru ? :D
Reagovat
Petur_Fisk
To tedy nevím. Přijde mi jako celkem autoritativní typ a Karolíně tohle nemusí vyhovovat...:)
Reagovat
FulnekUltras
A Hrdlovi už vůbec.
Reagovat
Petur_Fisk
:):)
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
FulnekUltras
ale párty zatím ještě ne... ;-)
Reagovat
FulnekUltras
Upřímně se omlouvám všem plechoidům, že dnes přicházím poněkud opožděně, ale (ovčí) babičce jsem tentokrát prostě věřil, že to zvládne úplně sama. ;-) Zasloužený postup do finále, kde se sejdou dvě dlouhodobě nejvyrovnanější hráčky na okruhu. Lendloberdychoidní charakter nemá v nejvyšších patrech šanci. Přesto gratulka ;-) aspoň k dalšímu pěknému "tripu" kousek pod vrchol. Zdravím též vrchního bankéře do posilky - a nech ti Miško aj ten tvoj (že vraj) legendárny prut čoskoro vyzdravie. Dorovnání candáta Cibulky bylo už celkem blízko... ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=TIM8nv-YdGQ
Reagovat
misa
Lendl vyhrála spoustu velkých turnajů, tak nevím, proč ho spojuješ s těma dvěma.
Reagovat
misa
*vyhrál
Reagovat
FulnekUltras
Výsledky jsou opravdu až na druhém místě. Kdybys tuhle namistrovanou kreaturu v jejích aktivních letech zažil, asi bys změnil názor.
Reagovat
Fandina
Trapné jako vždycky. Ubozacek.
Reagovat
FulnekUltras
sklerotička
Reagovat
Fandina
Jsi ubožák, nad kterého není.
Reagovat
FulnekUltras
nic si nepamatuješ - anebo jsi byla tak mladá, že Tě Ivankův naběhlý ohryzek a zduřelé tepny dočista odstavily z reality
Reagovat
Fandina
Tvoje ubohost spočívá v tom jak mluvíš o druhých. Jsi ubožák nad kterého není. Je mi s tebe zle.
Reagovat
FulnekUltras
za svoje nezralé poblouznění se nemusíš stydět - já hroznýška cca do roku 1983 taky celkem žral
Reagovat
Fandina
Nejde o Lendla, ten je v pohodě, jde o tvoji nenávist k němu. Je to ubohé.
Reagovat
FulnekUltras
Nenávist je historicky předurčena k porážce. Dříve nebo později, podle situace třeba i po třiceti letech. Takže můžeme být snad oba v naprostém klidu. ;-)
Reagovat
Fandina
Já jsem v klidu, ale ty nejsi, jinak bys neměl potřebu rýt do druhých. Ale to je tvůj problém.
Reagovat
FulnekUltras
už mlčím ;-)
Reagovat
Fandina
z tebe
Reagovat
Torn
Úplně sama to nezvládla. :D Volala si jednou trenéra, ale to je jedno. Ash je fajn holka. Každopádně, já doufám, že neexistuje něco jako karma fanoušků, která se přenáší na jejich favority, protože to by si Petra skutečně nezasloužila. Nejen, že jí děláš ostudu, ale ještě bys jí přinesl smůlu.
Reagovat
FulnekUltras
Té už si vybrala dost - a popravdě jsem ještě pořád zvědav, kam až nakonec dospěje vyšetřování Žondry.
Reagovat
Torn
Měli by ho zastřelit, to by všechno urychlilo.
Reagovat
FulnekUltras
anebo přeplatit
Reagovat
brixner
I moje sousedka by na tomhle povrchu dala vo gem víc...Po dlouhý době sem měl možnost vidět celej zápas a připravoval sem se svědomitě celej den, no prisamboha! Umyl sem všechny dvě vokna u kajuty, vydrh palubu, vyleštil kormidlo, kápovi zapěl dojčlandskou hymnu i bez přízvuku, že u toho bulel a nudli si utřel způsobně do svýho svetru s kotvou na prsou, pak sem vodběh do přístavu za pár francků shodit to strašný napětí, u čehož mi, doufam, že už plnoletá Kamerunka, zdatně vypomáhala, pak sem Marcovi vysvětlil, že CR7 Turín dost pozved, ale na AC nemá ani náhodou, za což sem dostal talíř špaget a než drobet vystydly, rychle sem se voholil, sprcha, Kouros, z lednice vydoloval flašku ňáký mangový merendy, sezob špagety, vyhulil rychle dvě hábéčka, zapl svou LED tývý, vojel jí prachovkou, used sem do křesílka, vyleštil brejle, eště sem vyvětral ten smrad z hábéček, zatnul pěsti, až mi naběhly žíly jak provazy na mejch, pořád pevnejch a pořád trénovanejch, bicepsech, přes ty čistý brejle sem zavostřil jako Finist jasnej sokol...No a vzbudim se a zjistim, že ta antižena vyhrála...Marca sem zjebal, že ty jeho posraný špagety byly moc slaný, vodflus sem chrchla na palubu, kápovi česky řek, že je to fašistickej hajzl a du gůglit, kde koupit trenérskou licenci, někdo by už měl tu Plíškovic holku naučit pořádnýmu pohybu, chrápat může v pelechu a ne na kurtech, žáno. Dnešní den měl dvě tváře, dost na moje jedny nervy :-)
Reagovat
FulnekUltras
Přiznám se, že když jsem dneska odpoledne z rádia Billa zaslechl, že "naše Karolínka" urvala první set, málem jsem zdemoloval nákup i s košem... ale už je to dobrý. ;-)
Reagovat
misa
:-))
Reagovat
blixa
Marně přemýšlím, kolik sviní jako seš ty jsem v životě potkal. Moc jich nebude. Pozici v mé TOP10 máš jistou
Reagovat
FulnekUltras
dík ;-)
Reagovat
blixa
Děkovat nemusíš, pochvala to není :D I když možná uším kovaného stalinisty tvého typu to zní jako rajská hudba ... :D
Reagovat
FulnekUltras
před bojovou zástavou jsem holt nikdy neměl to štěstí ;-)
Reagovat
brixner
Jojo, Demolišn man - to by na ní asi i platilo! Billa, Billa...to jako Vasil? :-)) Ty tu politiku narveš všude, doufám, žes v pondělí mával na náměstí praporem!
Reagovat
FulnekUltras
to máme u nás jednu takovou kormidelnu, kam občas vyrazím, když už doma není co do volátka... krejčího už sem nepotřeboval 55 let ;-)
Reagovat
rybicka
No jestli jste ošacený od Vasila, tak to brzo hrozí veřejné pohoršování a zákrok, sice ne SNB, ale... :-))
Reagovat
Pedronegro
jo, takové povzbuzení/zhodnocení Karolína potřebovala, snad ho nepřehlédne, to by bylo škody :)
Reagovat
Fransoas
Favorizované deblové páry postoupily do finále.Přeji Báře s parťačkou,aby jim vše vy Vycházelo a mohly slavit titul z TM.
Reagovat
FulnekUltras
Jen by Baruška neměla tu parťačku tolik olizovat. JV Asiatky na to takhle veřejně moc nejsou.
Reagovat
Fandina
našim holkám. Moc pěkný tenis od obou a nádherné loby od adoptované. Na ten na MB zůstaly soupeřky jako přikované a jen otočily hlavy. To se jen tak nevidí.
Reagovat
blixa
Je to dobrá dvojka, unikátní tenis Hsieh Su-Wei a téměř "ultimátní" síťařka Bára (Bětka to není ale ta je jen jedna :D) vytváří pro soupeřky dosti obtížně stravitelnou směs ;-)
Reagovat
Petur_Fisk
Taky se mi ta kombinace líbí, ale nikdy by mě nenapadlo dát ty dvě dohromady...:)
Reagovat
EllNino
Další sf do sbírky
Reagovat
FulnekUltras
pěkné ;-)
Reagovat
tommr
dneska to bylo od našich parádní představení. V závěru Hsieh soupeřky doslova ulobovala ...
Pro Báru dnešní výhra znamená, že zakončí sezonu jako světová jednička bez ohledu na výsledek finále ...
Reagovat
d@ve
Hezčí by bylo, kdyby to zítra obě daly a i Su-Wei skončila druhá..
Reagovat
FulnekUltras
Barče přeju, aby to ještě dotáhla do LOH (podle potřeby i včetně FC v Budapešti). Zachytil jsem, že by snad už po TM mohla skončit (???). Olympijský metál by jí slušel jak málokteré jiné.
Reagovat
misa
Fed Cup už Bára ukončila.
Reagovat
FulnekUltras
to ale ještě nebyl znám nový hrací model
Reagovat
misa
Bára už si svoje odehrála a neměla by zabírat místo mladším. Třeba Mařence (pokud bude schopná hrát).
Reagovat
FulnekUltras
uvidíme - třeba změní podmínky na LOH - vázat možnost účasti na start v FC je beztak už léta jen účelově "plněná" formalita
Reagovat
smazaný uživatel
Hsieh/Strycova vs Mladenovic/Babos to bude zitra finale jak remen.
Reagovat
FulnekUltras
ideální teď na zimu pro pana Siniakova ;-)
Reagovat
Jon61
Opravdu povedený zápas. Bára jako ve Wimbledonu pozvedla náš prapor z prachu.
Reagovat
tommr
jj naši čest zachránila naše nejstarší hráčka, která je už jednou nohou v tenisovým důchodu. To je docela na zamyšlení pro ty ostatní ...
Reagovat
EllNino
nevím jako proč ... už jen to, že se tam dostaly, je skvělej úspěch ...
Reagovat
blixa
A tak buďme objektivní, semíčko na tomhle povrchu zase takovej "prach" není ... ;-)
Reagovat
Jon61
Ale to bylo myšleno nadsázkou. :)
Bára a Šu- Wei si vše uhrály samy, neměly štěstí na skreč soupeřek.
Reagovat
FulnekUltras
Simonka neměla svůj nejlepší den, což Ida i za pomoci prasete využila dokonale.
Reagovat
Alien
Jaká pro Boha Ida?
Reagovat
Jon61
Jasně, už vím, kdo je FulnekUltras. Idou myslí ošklivo Idu Raskenovou ze švédského televizního seriálu. Tak říká Karolíně Plíškové jeden hater.
Reagovat
blixa
To už dělá dlouho, náš zkroucený mozeček ;-)
Reagovat
Torn
ty si tam byl taky, že mluvíš o praseti?:D
Reagovat
blixa
Ale ne , on mluvil o praseti, ne o svini ! :D
Reagovat
Torn
Ahááá :D
Reagovat
dadaft
to byla paráda.

budu držet pěsti zítra...
Reagovat
Fandina
Moc pěkné. Od obou a Hsieh ty loby, to se jí tedy moc povodlo.
Reagovat
jirkaS
suwej měla několik parádních lobů :-o
Reagovat
Fandina
A stejně je ta partička českých kluků super. Jsou slyšet!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
d@ve
Taky byli po zásluze pochváleni.. :)
Reagovat
jirkaS
tetka finále!!!
Reagovat
Fandina
Deblíky jsou fakt hezká podívaná, obecně se na to ráda dívám, síť podání, loby, smeče, je tam vše. A ještě k tomu když vedou naše holky, jako tady, hrají dobře - 5:2 jooooooooooo tak ještě jeden gameeeeeeeee!!!
Reagovat
Jon61
Kdež jsme dnes nemohli mít dort, tak budeme mít aspoň dezert.
Reagovat
FulnekUltras
naprosto stačí ;-)
Reagovat
d@ve
Pěkná podívaná.. Tak trochu exhibice.. :)
Reagovat
jirkaS
velmi slušný tenis
Reagovat
jirkaS
tetka set! :-)
Reagovat
tommr
snad nám udělá radost aspoň Bára v deblu. Zatím má náš pár v prvním setu už dva brejky k dobru ...
Reagovat
Jon61
Přeji Báře finále, ale soupeřky v něm budou těžké, i když se na postup docela nadřely.
Reagovat
tommr
už sám postup do finále by byl úspěch, protože by to znamenalo, že Bára zakončí sezonu jako světová jednička ...
Babos/Mladenovic budou sice těžký soupeřky, ale ne nehratelný. Dneska vyhrály jen se štěstím díky tomu, že Stosurová totálně odpadla v závěru MTB ...
Reagovat
Jon61
Přesně tak, celý zápas hraje dobře a na konci se sesypala.
Reagovat
dadaft
jj, Samantha mě naštvala, celý turnaj hrály se Zhang skvělý tenis, těšil jsem se, že si zahrají finále proti Strýcové s Hsieh.
Reagovat
Jon61
Selhala jako doma na AO, kde se ji nedařilo, ještě že má aspoň titul z US Open.
Reagovat
EllNino
letos v Melbourne vyhrála GS v deblu, ty nedařilo
Reagovat
Jon61
V socialismu jsem prožil půlku života, ale tykání od komunistů jsem nesnášel. Nikdy si nedovolím někomu tykat na diskuzích.
1) Nepásl jsem s Vámi husy, takže si tykejte se svými chlastkámoši.
2) Myslel jsem selhání v singlu, proto jsem uvedl titul z US Open. Navíc Samantha má z AO titul ve smíšené čtyřhře.
Reagovat
EllNino
Na diskuzi běžná věc, neznámé se, proč si vykat :)
Reagovat
Dobry-den
no ani si nepamatuju, že by tu někdy někdo někomu vykal, maximálně tak z legrace...
Reagovat
Jon61
Právě proto, že se neznáme, si máme vykat. Já jsem jako šestnáctiletý vykal vojákovi základní vojenské služby, když jsem mu vysvětloval cestu.
Na diskuzích vykám ze zásady všem.
Reagovat
EllNino
Pletes sem neco, co sem nepatří
Reagovat
FulnekUltras
zas to tak nepřehánějte, soudruhu profesore ;-)
Reagovat
blixa
Já myslím, že soudruzi si tykali jen navzájem. Mně žádnej komouš nikdy netykal ... i oni měli pud sebezáchovy :D
Reagovat
misa
Reagovat
FulnekUltras
Jirkova životní role ;-))) na víc neměl...
Reagovat
Jon61
To není zcela pravda, oslovení soudruhu, soudružko a následovalo většinou tykání, zejména pokud byl někdo mladší. Po střední škole mi nejvíce vykaly ženy, které byly ve věku mé matky. :)
Jsem zvyklý být slušný, vykám a nikoho hrubě neurážím, což tu někteří dělají nebo dělali.
Reagovat
FulnekUltras
A na tom je ten pokrok krásně vidět. ;-)
Reagovat
blixa
No, mě, kromě vojny, ani neoslovovali "soudruhu", říkám že i oni měli pud sebezáchovy :D Ale jinak v pořádku, tvoje volba ;-), jen se nediv, když ti tady budeme tykat a občas tě někdo i hrubě urazí ;-) :D
Reagovat
jirkaS
mě na vojně neoslovovali "soudruhu", jen příjmením,
za což jsem vděčný, ani furťákům jsem neříkal
"soudruhu", obcházel jsem to familierním "náčelníku"
nebo "veliteli" :-)
Reagovat
blixa
A tak jasně, ale vyšší šajby prostě soudruhovali ... ;-)
Reagovat
jirkaS
zase jak komu, třeba brigádnímu spojaři
jsem taky řikal "náčelníku", byl to
takovej náš (spojařský) taťka ;-)
Reagovat
Petur_Fisk
Protože jsem prožil kus života ve Skandinávii a tam se běžně nevyká (jen při různých oficialitách) a protože jsem současně byl většinou mezi různými sportovci i v ČR, kde se také vykání nenosí, tak s tím vykáním mám vcelku problém. U Čechů se bohužel občas stává, že mají pocit, že při tykání si můžou víc dovolovat a tím to celé degradují.
Prostě chci jen říct, že lidi si klidně můžou tykat a při tom se k sobě chovat slušně, jako kdyby si vykali.
A co se týče různých diskuzí a obzvláště sportovních, tak tam podle mého subjektivního názoru to vykání působí křečovitě.
Tak asi tak...:)
Reagovat
FulnekUltras
Reagovat
Fandina
A "náš" pár má setík, tak doufám, že jsem to nezakřila a bude ještě jeden pojďte holky naše!!!

Pojďte holky naše!!!!
Reagovat
Jon61
Pěkný zápas a pohlednější než předchozí singl. Děkuji za tip na nový stream, pěkný obraz bez zasekávání.
Reagovat
tommr
no zatím na turnaji ve všech zápasech zvládly první set na jedničku, ale ve druhým propadly. Doufám, že tentokrát to bude jiný ...
Reagovat
Fandina
Aha, tak tommruj prosím. Fakt si moc přeji výhru "našich". Nicméně, vždycky to zakřiknu.
Reagovat
petrulinka
Karolína určitě nehrála špatně. To, co je špatně, je povrch. To dostaly ty holky asi za trest. Zkrátka, jak už tu někdo psal, ve finále jsou dvě, které všechno doběhnou, mají jinou tělesnou konstituci než ostatní. Být rychlejší povrch, tak si myslím, že by Svitolina ve finále nebyla, Barty možná a určitě by jich tolik neodpadlo.
Reagovat
dadaft
v prvním setu hrála špičkově.
ve druhém nevyužila pár brejkbolů, přestal ji fungiovat forhend,,,,,,,,, a pak už se tak nějak vezla.

a je fakt, že naopak Barty se postupně zvedala a závěr zápasu už hrála ve velkém stylu...
Reagovat
FulnekUltras
i když se povrch často bere jako všemocný, tak stejně pořád rozhoduje především hlava a srdce - a když to tam je, není o čem
Reagovat
Fransoas
Vysněné finále kvůli jednomu ztracenému servisu ve třetím setu bohužel nevybojovala.Pokud někdo ji chce kritizovat,že postoupila se štěstím do SF - tak to je samozřejmě součástí hry.Více se k tomu nedá říct.
Reagovat
jirkaS
ještě zkusím tetku
snad aspoň ony
Reagovat
d@ve
Doufám, že to aspoň Ash vyhraje celé.
Reagovat
d@ve
Snad nám teď Bára se Su-Wei spraví náladu. :)
Reagovat
Esgalnor
Ten povrch je totalni fraska a ne nahodou jsou ve finale dve mensi hracky s dobrou kondici a pohybem po kurtu. Vyhraje ta nejodolnejsi, letosni TM je vlastne takove Kdo prezije, vsak 4 hracky to ani nedotahly do konce. Cinani to naprosto nezvladli a doufam, ze WTA udela nejake zasadni zmeny. Dneska rozhodla psychika a zitra to bude stejne, tenisove je to nezajimava pinkana sem a tam, kdy obe vycerpany souperky jsou v zasade rady, ze ten micek daj za sit.
Reagovat
dadaft
lze předpokládat, že si většinou ten problém v nějakém stupni už přivezly, já bych za ty prachy hrál, i kdyby to zdravotně nebylo ideální a ony to mají stejně,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,, nicméně ten povrch to asi dodělal, to je fakt.
Reagovat
Petur_Fisk
Přesně tak. Ty holky jsou opotřebované po náročné sezóně a tady ten povrch jim ještě "pomohl".
Ale u Naomi to s tímhle povrchem nemělo moc společného.
Reagovat
misa
gratulace
Reagovat
FulnekUltras
;-)
Reagovat
tommr
stejně jako loni ztratila Karolína skvěle rozehraný semifinále. Zlom přišel na začátku druhýho setu kdy Karolína nejdřív promarnila 4 brejkboly a vzápětí přišla sama o servis. To nakoplo do tý doby velmi špatně hrající slajzbábu a Karolínu to naopak úplně zlomilo. Opět se bohužel potvrdilo, že Karolíně velký tituly nejsou souzený ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
To neni o souzenosti. To je o ni. V rozhodujicim zapase se bud slozi psychicky, nebo ztrati herni kvalitu. Zkratka tu kvalitu neudrzi cely zapas. Nehledejme v tom osud.
Reagovat
Dobry-den
bohužel máš pravdu...
Reagovat
Jon61
Na brejkboly zahrála Barty nejlépe, Karolína snad jen dva promrhala svými chybami. Povrch, fyzička a psychika rozhodly pro Barty. Vzpomínám si, že Tomáš Berdych měl proti nějakému Francouzovi pět brejbolů, ten však na ně dal skvělá podání: 4 esa a jeden return Tomáše skončil mimo kurt, s tím nic nenaděláte.
Reagovat
tommr
to ale rozhodně nebyl dnešní případ. Minimálně polovinu dnešních 12 brejkbolů zahodila Karolína vlastníma chybama a zbytek si sice Bartyová uhrála, ale jen díky zbytečný pasivitě Karolíny ...
Reagovat
lars
nojo tommrismus nekolik BB si Barty uhrala , treba lob na caru
Barty vcera nehrala zapas, Karol hrala 3-setak vcera
Reagovat
lars
Na tomto povrchu Karol ani Kvitko TM asi nevyhraji
Reagovat
slacker
australska hajzlbaba
Reagovat
d@ve
Tím chceš říct co? Že české holky jsou v...
Reagovat
d@ve
A to samozřejmě nejsou.. ;)
Reagovat
FulnekUltras
;-))) a ještě nakopnutá
Reagovat
FerrariF50
Asi Barty zaslouženě světová jednička, když Plíšková je dvojka a nedala jí. No co k tomu říct, radši nic. Nevím ovšem jak chce být Karolína jednička, ... to musí porážet světové jedničky co podají výkon jako dnes Barty, který byl dle mě teda nic moc.
Reagovat
Fransoas
Karolína nemusí být č. 1,lepší by bylo,kdyby vyhrála jeden ze čtyř GS.
Reagovat
smazaný uživatel
Po tomto zapase moc nejde tleskat. Ani jedne. Ale kdyz uz za neco zatleskat, tak je to vraceni se Barty do prohraneho zapasu. Kdyz uz dneska nemela herni kvalitu světové jednicky, tak mela psychiku světové jedničky. A to rozhodlo.
Reagovat
dadaft
ale no ták, neříkám, že to byl zápas století, ale úroveň hry nebyla podprůměrná, nic takového...
Reagovat
smazaný uživatel
Podle me byla. Obe hracky tolik UE. A heozne laciných. Treba Pliskova na konci v podstate kazdy balon od ni UE.
Reagovat
dadaft
já si vzpomínám na skvěle zrežírované výměny od Barty, na milimetrově přesné loby, na esa ....
Reagovat
smazaný uživatel
Byly tam hezke momenty, to ano. Ale jinak to byl zapas o chybach. Ne o winnerech. A proto to nebyl ani jeden z nejlepsich zapasu sezony.
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně. Mně se líbila i Karolína, bojovala, ale Ash byla lepší.
Reagovat
smazaný uživatel
Bojovala? To je snad samozrejmost, ne? :D A na konci to teda spis vypustila, nez bojovala.
Reagovat
lars
spis byla unavena
Reagovat
smazaný uživatel
To taky
Reagovat
d@ve
Karolína: 1/4
Ash: 11/1
Reagovat
tommr
a tohle se na povrch svést nedá ...
Reagovat
FulnekUltras
výstižné
Reagovat
Dobry-den
Tak to Karolína klasicky nezvládla, ale nebudu jí nic vyčítat, do semifinále prošla jen se štěstím, navíc jsem tipoval, že na turnaji neuhraje ani set, takže nakonec předčila moje očekávání. A její neschopnost dorazit soupeřku není nic nového, takže jsem s tím tak nějak smířenej... ;-)

Jinak turnaj příšernej, nelíbil se mi tady ani jeden zápas, ale na tomhle kurtu asi ani nejde hrát hezký nebo kvalitní tenis. Snad pro příští ročníky připraví něco lepšího...
Reagovat
smazaný uživatel
+1
Reagovat
dadaft
takže ve finále dvě nižší, výborně se pohybující hráčky ,,,,,,,,,,,
Reagovat
SpacialRecognition
a to, že na brejkboly zahrála Barty výborně.
Reagovat
lars
Barty vcera nehrala zapas, Karol hrala 3-setak
Reagovat
George_Renel
neporazit dnes tak slabou Barty. :-(
Reagovat
tommr
jj slajzbába hrála do poloviny zápasu úplnou tužku a ve zbytku byla lepší jen díky tomu, že Karolína byla úplně tragická ...
Reagovat
jirkaS
3metry od sítě, může doprava doleva, ne, hraje na ni :-/
Reagovat
Mantra
jak Dimitrov, prostě drží naději a pak to prostě pustí do záchodu
Reagovat
Mantra
fuj 2x prostě
Reagovat
smazaný uživatel
Odkryla svou pravou tvář a je to.
Reagovat
d@ve
Tak nakonec oba zápasy obráceně než jsem chtěl. :(
Ale začátky byly slibný..
Reagovat
SpacialRecognition
Karolíně se tu bude vyčítat, že jí došla štáva? to jako vážně?
Reagovat
Jon61
Když jí teklo do bot, zahrála Barty nejlépe, Karolína naopak selhává.
Reagovat
farr
Očekávatelny vývoj bohužel, je po zapase. Barty skoro zdarma ve Finale po prvním setu byla na ručník...
Reagovat
smazaný uživatel
To same vcera Halep.
Reagovat
farr
Otřesná kvalita turnaje jako celku. Výkony , prostředí , povrch navíc ty skreče... za mě příští rok bojkotovat. Prachy nejsou všechno i když pro žoldačky každej $ dobrej.
Reagovat
smazaný uživatel
Naprosty souhlas.
Reagovat
smazaný uživatel
Ted je otazka, jestli Barty vrati KP do zapasu UE jak vcera Halep.
Reagovat
jirkaS
njn snaha byla :_-(
Reagovat
Dobry-den
soupeřka tam ani nemusí být, Karolína se o všechno potřebné postará sama ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
No, dnes ta soupeřka byla taky bída.
Reagovat
smazaný uživatel
Pane boze to jsou chyby. Ale z obou stran.
Reagovat
Mantra
je to gamblerka, prostě spěchá
Reagovat
dadaft
do háje ...
Reagovat
smazaný uživatel
Bylo to maximum. Je konec.
Reagovat
Mantra
a je to v hájíčku, achjo
Reagovat
smazaný uživatel
Uprimne. Ohodnotil by tento zapas nekdo aspon znamkou 5/10, kdyby tam nebyla ceska hračka? Podprůměrný zapas plny UE a laciných chyb. A to se jedna o semifinále TM.
Reagovat
tommr
a o zápas světový jedničky a dvojky ...
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně
Reagovat
kodkar
Minely se vrší a koala je v laufu, už bude asi po nadějích.:(
Reagovat
Mantra
Doufám, a přeji si aby vyhrála Plíšková. Jen mě mrzí (trochu), že neuvidím zítra ani jeden zápas - budu už na cestě do Barcelony - český mančaft v LM (ještě navíc sks) vs Barca nemohu nechat být :-D
Reagovat
Dobry-den
Karolína má úžasnou schopnost - místo toho, aby extrémně tragickou soupeřku dorazila, tak ji polila živou vodou a sama se rozpadla jako domeček z karet...

Teď aspoň drží servis, ale jak dlouho...
Reagovat
farr
Je to sport, navíc ženský ... ale někdy je to u Karolíny zarážející skoro až do nebe volající neschopnost dorazit soupeřky :-/
Reagovat
tommr
ted už se hraje jen při podání Karolíny. Na returnu je už Karolína bez šance. Jakmile jí Barty brejkne je po zápase ...
Reagovat
smazaný uživatel
Porad verim tomu, ze to bude scenar jako vcera.
Reagovat
dadaft
Reagovat
dadaft
teď dobře do protipohybu, s tím se ani taková mrštná šikulka jako Ash nesrovnala...
Reagovat
Jon61
Tradičně probenděný druhý set, Barty zahrála nejlépe na brejboly, Karolína měla snad jen dvakrát velkou šanci podání prolomit, při jednom brejbolu napálila míček do sítě. Barty je na koni, povrch a psychika hovoří pro ni.
Reagovat
d@ve
To je něco, co mají se ségrou asi společné. :D
Reagovat
dadaft
největším problémem druhého setu se ukázala zhoršená kvalita forhendu v závěru.
(plus nižší čísla na servisu)
jakoby trochu ztratila trpělivost hrát a chtěla to rozhodnout přímými údery.
jenže ty se musí trefovat ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Reagovat
Andrew89
Eliminovala chyby a bere set. Zapas se mi libi,Karolina nehraje vubec zle,ale Ash byla v tomhle setu lepsi
Reagovat
tommr
Karolína je v naprostým rozkladu a Bartyová hraje čím dál tím líp. Obávám se, že třetí set bude hodně rychlej ... :(
Reagovat
SpacialRecognition
Jak se ti žije, být tak pesistickej 24 hodin denně?
Reagovat
tommr
sice nevím co je to "pesistickej", ale jinak se mi žije docela dobře děkuju za optání ...
Reagovat
SpacialRecognition
samozřejmě pesimistickej
Reagovat
lars
asi tommruje :)
Reagovat
farr
Plně souhlasím. Nejvíce k vzteku je však zase opět vývoj zápasu který ma Karolína v pohodě pod kontrolou a když má možnost soupeřku dorazit zase kolaps. Nemusím snad připomínat ještě horší odstrašující příklad loňského SF se Stephens ... Achjo
Reagovat
tommr
jj taky jsem si vybavil lonský semifinále ...
Reagovat
smazaný uživatel
Tohle jsem nečekal. Ze by to byla kopie zapasu s Halep? První set dominanfe, druhy set vypusteni a treti set opet hra z prvniho setu?
Reagovat
SpacialRecognition
tak je vidět, že už stejně nemá fyzičku. Barty by to otočila a prohra by byla asi o to trpčí.
Reagovat
smazaný uživatel
už jde do kopru.
Reagovat
smazaný uživatel
Drama. Zase.
Reagovat
mahycek
To je škody 2 míče rozhodly, o prohře Grigora 1 setu.
Jedem dál a Karolína také.
Reagovat
mahycek
Nemáte prosím stream také na chlapi, ve Sport Zone se to
strašně seká. Děkuji
Reagovat
smazaný uživatel
http://tennisnow.ml/
Reagovat
Fandina
http://tennisnow.ml/tennis-2.php
Reagovat
Jabadu
Konec. Ve třetím je bez šance. A těch brejkbolů ...
Reagovat
d@ve
Využila je jeden z dvanácti (8%).. :/
Reagovat
SpacialRecognition
Na drtivou většinu zahrála Barty výborně, ale to se pesimistům a těm, kteří rádi kopají do Karolíny, nehodí.
Reagovat
Jon61
To je pravda, asi jen dva míče byly chyby Karolíny.
Reagovat
smazaný uživatel
+1
Reagovat
Andrew89
Presne tak. Mozna max pri 3 mela sanci,jinak na zbytek Ash zahrala skvele
Reagovat
d@ve
Tak to pozor! Pesimista ani a antifanoušek Karolíny nejsem!
BTW. Pesimista je prostě jen informovaný optimista. ;)
Reagovat
tommr
Karolína dneska zatím proměnila jen 1 brejkbol ze 12. S tím se nedá porazit ani hráčka z druhý stovky natož světová jednička ...
Reagovat
d@ve
Někdy stačí i jeden za zápas a vyhraješ.. ;) Ale musíš udržet podání. ;)
Reagovat
Petur_Fisk
Nestahuj...Brod je ještě daleko...:)
Reagovat
smazaný uživatel
asi jo. ach jo.
Reagovat
tommr
a přichází zákonitej trest za mrhání šancema ... :(
Reagovat
Jon61
Psal jsem níže, že může následovat tradiční kolaps ve 2. setu. Hlavně zahozený 3.brejkbol napáleným míčkem do sítě musí Karolínu mrzet.
Reagovat
tommr
jj druhej set je v háji a ve třetím bude mít slajzbába nejspíš fyzicky i psychicky navrch ...
Reagovat
FerrariF50
Nedáš, dostaneš, ... to jsem si přesně říkal, že jí vydeptaj ty neproměněný BB a je to tu :(
Reagovat
Jabadu
Nejhorší je, že Karolína prohrává nalité míče v rozhodujících chvílích.
Reagovat
Jimbo
Hrůza - 5 breakballů a najednou ztratí podání. Takhle podobně vyhučela s ní Petra. Tenisu vládnou udržovačky a pindilky.
Reagovat
FulnekUltras
Když ranařky zapomenou ranařit, to je pak těžký...
Reagovat
dadaft
ne ne ne, nevyužívání šancí se v tenise trestá
(i když zatím pořád vede ,,,,,,,,,,)
Reagovat
Jon61
Třetí brejbol, který dala Karolína do sítě musí mrzet, ten byl nejvíc nadějný.
Reagovat
tommr
Barty dělá všechno pro to, aby Karolínu dotlačila k vítězství, ale Karolína tvrdošíjně veškerou pomoc odmítá ... :(
Reagovat
dadaft
tak teď to bylo od Karolíny školení ,,,,,,,,,,,
Reagovat
SpacialRecognition
Nezakřikávat
Reagovat
smazaný uživatel
To, jake UE dela Barty je naprosto neuvěřitelne. Tohle je ostuda pro vsechny jednicky, ktery kdy koncily rok na prvim miste. Kdyz si predstavim, co driv musely hráčky hrat v ere Davenport, Sereny, Clijsters, Henin, Mauresmo, tak zensky tenis proste prisel o velke osobnosti a hracky. V semifinále TM mit za prni set 16 UE, a to jeste kdovi jestli, protoze jiny zdroj uvadi az 23 UE, je na hkavu. Muze byt frustrovana z povrchu, jak chce, ale nehraje na nem prni zapas. Je to semifinale. Ostuda. Serena, ac ji nemam rad, je posledni mohykanka. Jakmile skonci, WTA prijde o posledni osobnost.
Reagovat
Petur_Fisk
Ty holky jsou po sezóně unavenější a unavenější, tak jako se zvyšují nároky na ně. Současný tenis není ten stejný jako před deseti a více lety.
Jsou unavené fyzicky a ještě více psychicky. Je větší mediální tlak, více peněz, všechno se "šponuje"...
Reagovat
smazaný uživatel
Driv byl taky tlak. Tlak byl vzdycky. Ale dřív byly top hracky osobnosti. Dokazali s tlakem bojovat. Dneska se dostane hracka na první misto, nebo vyhraje Grandslam a dalsi pul rok nepreleze druhe kolo. Kde byla Osaka po AO? Pul roku nikde. Barty? Tohle je jednička? Vzdyt netrefi ic pres pasku. Hrozne, kam se dostal zensky tenis. Ale je to vsude. I v ATP. Fedex, Nadal, Djokovic, posledni osobnosti.
Reagovat
Petur_Fisk
Tady to vidím prostě jinak a ten posun je napříč všemi sporty. Dnes by Bubník neměl nejmenší šanci.
Vzpomínám si, jak se chtěl vrátit Björn Borg a jak dopadl. (a ještě ke všemu si vzal znovu svoji dřevěnou donnayku...:))
To není o tom , že nejsou záhadně najednou osobnosti. To je o tom, že čas osobnostem nepřeje.
Reagovat
smazaný uživatel
Prvich 17 turnaju melo letos 17 vitezek, ne? Nebo tak nejak. Poprve v historii. To nesvědčí tak ani o vyrovnanosti, jako o tom, ze ty hráčky nejsou osobnosti a nedokazou pracovat s tlakem. Zlate casy s Henin, Xlijsters atd.
Reagovat
d@ve
Zase to ale není taková nuda. . ;))
Reagovat
smazaný uživatel
To ne, no. V tomto je to zábava. Kazda muze porazit kazdou
Reagovat
smazaný uživatel
Děkujeme za názor.
Získáváte speciální edici - https://cdn.newsapi.com.au/image/v1/f546e7f041448c890117d2c9b07e5bff?width=316&fbclid=IwAR21Z1bsrhP0UwdrNt03Q5mpDr_m-kS1oPeNnkkePRxbidq2b2S2vKUOs4E.
Reagovat
FulnekUltras
promiň, ale takhle konzervativní názor snad nemá ani starý Klaus ;-) za mě jen dobře, že konkurence v ŽENSKÉ špičce se rozšiřuje - zatímco dopingu, testosteonu a estrogenmachismu tam rychle ubývá
Reagovat
d@ve
"Ona sice někdy... taková ta samostatná orientace v problémech je slabší, ale tou snaživostí... nesmírnou... ona si to zajistí, takže postoupí." :)
Reagovat
Carloss
:))
Reagovat
FulnekUltras
;-))))))))))))))))
Reagovat
Carloss
nemáte někdo na Káju stream?
Reagovat
Fandina
http://tennisnow.ml/tennis-1.php
Reagovat
Carloss
díky, krásnej stream.
Reagovat
Fandina
Někdo to sem nedavno dal, docela škoda, že konec sezony. :-) Doufám, že příští rok poběží také. Já se teď na něm dívám na kluky.

http://tennisnow.ml/tennis-2.php
Reagovat
smazaný uživatel
+1
http://tennisnow.ml/
děkuji
Reagovat
smazaný uživatel
Vypadá to že je vše pod kontrolou.
Reagovat
Petur_Fisk
Právě teď to tak vypadá...:)
Reagovat
Jon61
Když jsem viděl vylosování, tak jsem nevěřil, že uhraji aspoň zápas ve skupině. Ale vše hovoří pro obhajobu Svitoliny.
Reagovat
FulnekUltras
slušný antitommring ;-)
Reagovat
Andrew89
Zatim slusne tlaci Karolinu do finale. Karolina je ale v zaoase zatim lepsi. Tak uvidime jak to bude dal
Reagovat
George_Renel
Opět velmi soustředěně a velmi dobře.
Tak ještě jeden.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano. Konečně uvolněně a s radostí. Otrávený a odevzdaný výraz, to nemá cenu.
Reagovat
Fandina
Setík, super.

Kája stejně jako Petra po důležitém míči zařve a ohýbá se v pase směrem k zemi. To mě vždycky pobaví. :-))
Reagovat
Petur_Fisk
A pak, že neumí uvolnit emoce. Ty předklony by mohly být dané tou jejich výškou.
Reagovat
jirkaS
uffff!
Reagovat
dadaft
uffff, ještě že tak ................
Reagovat
Petur_Fisk
Jedna nula pro zajíce...:)
Reagovat
dadaft
mama mia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
com
ted dopodavat!!!
Reagovat
tommr
Karolína vypouští hry na returnu a koncentruje se jen na vlastní podání. Dost riskantní taktika podle mýho názoru ...
Reagovat
Jon61
První set má, pokud jí neodejde servis, tak by měla vyhrát, Barty hodně chybuje. Doufám, že nebude následovat tradiční kolaps ve 2.setu.
Reagovat
tommr
myslím že se bude opakovat scénář ze zápasu s Halepkou. Jen ten konečnej výsledek si netroufám tipovat ...
Reagovat
dadaft
zajímavý tah od Karolíny --- v podstatě přistoupila na roztočenou hru Barty a hraje taky s pořádným spinem, což nutí Barty roztáčet míčky ještě víc než obvykle a dělá u toho chyby...
Reagovat
Petur_Fisk
A hlavně hraje dnes soustředěně, dobře se pohybuje a dává si záležet na každém úderu.
Reagovat
Petur_Fisk
Karolině to fakt sluší, nejhezčí oděv letos na okruhu.
Reagovat
smazaný uživatel
7 gemu odehranych a Barty 17 UE :D :D number 1 :D
Reagovat
smazaný uživatel
Bude atakovat Kvitovou a jejich 40 UE :D
Reagovat
smazaný uživatel
18 UE za 7 gemu :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
No nic, takze Svitolina vs Pliskova. Finale, ktere bude stat za to.
Reagovat
Petur_Fisk
Opatrně. Ash dost často prohraje první set a ve třetím dominuje.
Reagovat
smazaný uživatel
Dneska ne. Je uplne mimo.
Reagovat
Jon61
On ji turnaj nezastihl v dobré formě.
Reagovat
smazaný uživatel
Je to tak.
Reagovat
Jon61
Konečně, teď hlavně potvrdit.
Reagovat
tommr
na osmej(!) pokus konečně proměnila Karolína brejkbol. Vsadím se, že ted ztratí podání ...
Reagovat
smazaný uživatel
To jsou fakt neuveritelne laciné chyby od Barty. To neni ani jak kdyby hrala proti světové jedničce, ale proti nejake Niculescu. Fakt chyby, nad kterymi zustava rozum stat.
Reagovat
com
konecne brejk :)
Reagovat
sojka1
ma na TOHLE Kaja fyzicku? :-/ Pojd! :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
dadaft
taky myslím, Karolína je teď na výši.
Reagovat
Petur_Fisk
Musí se nechat, že Ash má díky kriketu mimořádný cit pro míč a pro úder. A v důsledku toho zvládá rotace a málo kazí.
Reagovat
sojka1
ten by mela i bez kriketu... nebo lepe, ma talent na vsechny technicke sporty.. :-)
Reagovat
Petur_Fisk
Já si myslím, že jí ten kriket pomohl.
Reagovat
Petur_Fisk
Což ale nepopírá její všestrannost.
Reagovat
Fandina
Na O2 TV Tenis běžel její medailonek a tam bylo řečeno, že ve čtyřech letech ji vzali do nějaké skupiny na trénování tenisu, i když ostatní děti tam byly od šesti a trenér, který ji tam vzal je nějak hodně dobrý a vyslovil se, že měla úžasnou koordinaci oko míč.
Reagovat
tommr
dneska zatím kazí hodně, ale Karolína toho bohužel nedokáže využívat ...
Reagovat
Petur_Fisk
Dneska zatím fakt jo, ale obávám se, že jí to nevydrží...:)
Reagovat
dadaft
bude to těžký ,,,,,,,,,,,
Reagovat
tommr
tohle prostě nemůže dopadnou dobře. Karolína zahazuje jeden brejkbol za druhým a takovej zápas se proti slajzbábě nedá vyhrát ...
Reagovat
smazaný uživatel
Vsechno hraje pro Pliskovou. Pasky (stejne jako vcera), lajny, souperky, ktere netrefuji jasne returny za stabu 0:30. Kdyz nevyhraje tento turnaj letos, tak uz nikdy.
Reagovat
Fandina
VŠE je dneska v modrém :-)) a fandí fest, v pauzách je slyšet Kája, Kája :-)).
Reagovat
Jabadu
Tři brejboly pryč a na tomto šmirglu proti takto hrající Barty je Karolína bez šance. Takže další semi do sbírky.
Reagovat
Petur_Fisk
Šanci má, ale není to 50 na 50.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist