Plíšková v Eastbourne šestou trofej nezískala, ve finále podlehla Cibulkové

25. 6. 2016, 08:01
Aktuality 370
WTA EASTBOURNE - Karolína Plíšková druhý letošní turnaj na trávě nevyhrála. Ve finále v Eastbourne nestačila na Slovenku Dominiku Cibulkovou, která na trávě triumfovala poprvé v kariéře, a nerozšířila tak svou sbírku pěti titulů.
Dominika Cibulková

Karolína Plíšková má za sebou povedenou přípravu na Wimbledon, během které dala zapomenout na slabší výsledky z antuky.

Před dvěma týdny v Nottinghamu získala svůj premiérový titul na trávě a i když pak v Birminghamu vypadla už v prvním kole s Barborou Strýcovou, se stejnou hráčkou vyhrála čtyřhru. No a dnes v Eastbourne si zahrála další finále ve dvouhře; druhé letošní a čtrnácté v kariéře.

Svůj celkově šestý titul na okruhu WTA však vybojovat nedokázala. V boji o něj nestačila na Dominiku Cibulkovou, které podlehla 5-7 3-6. Čtyřiadvacetiletá Češka prohrála s o tři roky starší Slovenkou i druhý vzájemný duel.

"Jsem opravdu spokojená s tím, jak jsem letos hrála na trávě. Získala jsem jeden titul a teď finále, takže to není tak špatné," řekla navzdory porážce Plíšková.

Sedmnáctá hráčka světa Plíšková se letos už přehoupla přes hranici tří set es, ale v prvním setu měla jen dvě a o servis se nedokázala opřít. Podání si čtyřikrát prohrála a soupeřce ho sebrala jen třikrát. Cibulková úspěšně dostávala vysokou Plíškovou z rytmu zkracováním hry. Po jednom úspěšném "kraťasu" si připravila setbol, který vzápětí využila.

Druhá sada už byla jasnou záležitostí sedmadvacetileté slovenské tenistky, která si připsala druhý titul v sezoně, celkem šestý v kariéře a první na trávě. Bývalá finalistka Australian Open a aktuálně 21. hráčka světa se v hodnocení letošní sezony posune na sedmé místo,



"Byl to pro mě skvělý týden. Zdejší fanoušci jsou opravdu úžasní. Jsem tady teprve podruhé, ale určitě se sem teď budu vracet," řekla šťastná Cibulková.

"Těžko hledám slova, tohle byl můj nejlepší týden na trávě. Je to takový ten pocit, že se to stalo a já tomu nemohu uvěřit. Doufám, že se mi povede udělat i nějaký dobrý výsledek ve Wimbledonu," dodala Slovenka, kterou v prvním kole nadcházejícího grandslamu čeká Chorvatka Mirjana Lučičová. V Londýně je jejím maximem čtvrtfinále z roku 2011.

Plíšková bude chtít ve Wimbledonu, kde byla nejdál ve druhém kole, prodat svou formu v překonání maxima na grandslamových turnajích. Na nich ještě nikdy nebyla dál než ve třetím kole. Na úvod se střetne s Belgičankou Yaninou Wickamyerovou, v cestě do premiérového osmifinále jí stojí z nasazených hráček jen Srbka Ana Ivanovičová.

"Doufám, že ve Wimbledonu uhraju nějaký dobrý výsledek," uvedla lounská rodačka.

Výsledky - Eastbourne (tráva, dotace 776.878 dolarů):
Dvouhra - finále:
Cibulková (12-Slov.) - Kar. Plíšková (10-ČR) 7-5 6-3

 

TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil

Komentáře

370
Přidat komentář
Roger_Federer
Sramkova vcera vyhrala itf v Řime, ve finale porazila Madarku Jani Reku-Lucu, ktera ma Ceskeho trenera.
Reagovat
smazaný uživatel
tak i česká holka trhá rekordy v délce dívčích tenisových zápasů ,zatím 21 hodin
http://itfprocircuit.tennis-live-scores.com/scoreboard.aspx?tid=W-C10-GER-02A-2016
Reagovat
Frick
My jsme s nejlepší generací udělali bronz a byli jsme z toho rozčarovaní.

Chorvati udělali krásné 9-16. místo...
Reagovat
FulnekUltras
dneska máme aspoň nejlepší degeneraci...
Reagovat
baggik
My jsme s nejlepší generací udělali stříbro na Euru, Chorvati bronz na MS. Zlatá devadesátá.
Reagovat
a.magerova
Teda to je... nuda nuda hnus hnus... :-/
Reagovat
janek_da
počkám si na dadafta, určitě tam našel něco zajímavého
Reagovat
smazaný uživatel
Já asi 2 chorvatské fanynky v hledišti, jinak nic.
Reagovat
a.magerova
A tak popravdě... dívám se na to hlavně kvůli té portugalské sedmičce.... :-))
Reagovat
FulnekUltras
nagelovaný fakánek ke konci jednou popoběhl - a ono to bohužel stačilo... ;)
Reagovat
a.magerova
To už tak v životě bývá... někdy se stačí náhodně nachomejtnout a hned je život krásnější... :-P

Ale abys neřekl, že straním jen jedné straně, tak:
https://www.youtube.com/watch?v=qC_bGiqtOx4&feature=youtu.be&t=8m27s
Reagovat
FulnekUltras
holt neměli Chorvati tak blbě v útoku ztratit balon - a to už jsem tušil, že jak se vrátil ON, bude zle... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Pitkin mi nějak unikl ,ale při Sněhurce od Mládka jsem kdysi na pionýrským táboře málem umřel smíchy
Reagovat
smazaný uživatel
Dominika má potenciál na top 10.
Reagovat
FulnekUltras
právě teď ve WTA ;)
Reagovat
smazaný uživatel
hej, už k 31.3.2014 bola v top 10 a môže byť znovu. Domi má 27 rokov a nové vychádzajúce hviezdičky budú proti nehovoriac o tom, že tenisové stálice ešte nepovedali posledné slovo, čo už.
Reagovat
smazaný uživatel
s Karolínou byla zábavná - http://www.asapsports.com/show_interview.php?id=120802
Reagovat
smazaný uživatel
není to hloupá holka a s ničím se nepáře
Reagovat
smazaný uživatel
Cibulková reálne o TM, odpadnem :)
Reagovat
smazaný uživatel
Předloni ve stejnou dobu na tom byla ještě líp.
Tak napodruhé to třeba vyjde.
Pome!
http://www.wtatennis.com/road-singles-leaderboard
Reagovat
smazaný uživatel
áále, ak na to má, prečo nie?
Reagovat
Krisboy
Kájo seš vůl.
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
brixner
No tohle!
Fricka na ně!
Reagovat
Frick
1) Petra Kvitová
(WTA 470 Eastbourne R16, 55b.)
První zápas ještě dobrý, pak ale prohra s Kontou s potupným knárem na cestu. Je to špatné.

ZNÁMKA: 4 (3/10)

2) Karolína Plíšková
(WTA 470 Eastbourne F, 305 b.)

Dobrý turnaj se špatným koncem. Skutečně jsem věřil, že Kája už to konečně prolomí, ale bohužel - prokletí trvá.

ZNÁMKA: 2 (7/10)

3) Lucie Šafářová
(WTA 470 Eastbourne R32, 1 b.)

Lucka prohrála už šestý zápas na trávě mimo Wimbledon v řadě. Dosti tristní bilance, byť soupeřka určitě tak složitá nebyla. :-(

ZNÁMKA: 4 (3/10)

4) Denisa Allertová
(WTA 470 Eastbourne Q2 + R64 jako LL, 13 b.)

Bohužel, Denče se pořád nedaří. Poslední regulérní výhra byl ta životní v IW nad Kerber. :-(

ZNÁMKA: 4 (3/10)

5) Klára Koukalová
(GS 2000 Wimbledon Q1, 2 b.)

Bohužel, toto bylo zlý.

ZNÁMKA: 4 (2/10)

6) Lucie Hradecká
(GS 2000 Wimbledon Q1, 2 b.)

Další zklamání od veteránky. Byť trávu moc nemusí, tak konec hned v prvním kole kvaldy je prostě špatný.

ZNÁMKA: 4 (3/10)

7) Tereza Martincová
(GS 2000 Wimbledon Q1, 2 b.)

Asi zbytečný risk od Terezy....

ZNÁMKA: N

8) Bára Krejčíková
(GS 2000 Wimbledon Q1, 2 b.)

K Báře nebyl los zrovna přívětivý a na rozehranou Larcher de Brito neměla.

ZNÁMKA: 3- (4/10)

9) Barbora Štefková
(GS 2000 Wimbledon Q3, 30 b.)

Rozhodně největší překvapení kvaldy. Škoda, že to v posledním kole už nevyšlo - i přes vyhraný první set....

ZNÁMKA: 2 (7/10)

10) Andrea Hlaváčková
(GS 2000 Wimbledon Q3, 30 b.)

Co k tomu říct...? Andrea bojovala až do bezvědomí, odvrátila 2 MB, na druhou stranu vedla ve třetí sadě 4:1 o dva brejky a to už si hráčka musí umět pohlídat....

ZNÁMKA: 2- (6/10)

11) Tereza Smitková
(GS 2000 Wimbledon Q2, 20 b.)

Skutečně velkou ostudu v podobě prohry s domácí juniorkou z 8. stovky ještě Terka odvrátila, dále než do Q2 ale nedošla. Je to smutné.

ZNÁMKA: 3- (4/10)
Reagovat
Frick
Pardon, ale jestli byla unavená, tak je to tedy celkem problém. Před finále měla 86 minut na zápas, ano, SF bylo delší, ale 140 minut není nic tak abnormálního. Celkem normální čas pro třísetovej zápas.

Debla nehrála a před Eastbourne v zásadě měla tejden volno.
Reagovat
EllNino
prostě prohrála, stalo se, nehroť to
Reagovat
Frick
Prohrála pošestý. Pošestý!
Reagovat
EllNino
ale nemusíš jí za to trhat hlavu, neber ty premiery a internationaly tak vážně, před 14 dny vyhrála turnaj, ve finále neřeší, jestli je to int, nebo premier, kdyby to byl GS tak neřeknu ...
Reagovat
Frick
Ten poměr 25 INTů k jednomu Premieru není dost výmluvnej? Na tři hráčky, co byly v TOP 7 a na šest, co byly v TOP 20?
Reagovat
EllNino
prostě to neumí, to z nich ale nedělá špatný tenistky
Reagovat
Dobry-den
Proč by to měl být problém? Jsou i horší případy. Například já znám jednu hráčku, která bývá už ve druhých-třetích kolech turnajů unavená na tolik, že dostává ve třetím setu kanára!!! A to se jedná o hráčku s daleko větším potenciálem než má Karolína...
Reagovat
EllNino
a tebe to tak moc těší, že ji musíš cpát do každýho příspěvku, nech už tu Petru taky bejt, jo hraje špatně a propadá se, ale je to taky jen člověk a hodná holka ...tohle si nezaslouží
Reagovat
Dobry-den
Ano, těší mě to. A jestli si to zaslouží nebo ne, v tom se asi neshodneme.
Reagovat
EllNino
iqe mi Petru tak znechutil, že se na její zápasy už ani moc nedívám, ovšem vím, že nevyhrála 2 GS a dalších 15 tituů a 3 FedCupy náhodou ...a jako člověk je stále skromná a milá a bl bych rád, kdyby se tady k ní chovalo s úctou a slušně
Reagovat
Dobry-den
No když to píšeš takhle...tak já se jako budu krotit teda no ;-)
Reagovat
EllNino
protože říkej si, co chceš, lepší tenistku jsme dlouho neměli a zase dlouho mít nebudeme
Reagovat
Dobry-den
Tady musím bohužel souhlasit
Reagovat
A.R.R.
A proč nemáš Petru tak rád? Já sice nejsem její ultras, beru jí takovou jaká je, jak s jejíma úspěchama, tak i s tím jak je to teď, ale fakt někdy nechápu ty tvoje výpady proti ní....
Reagovat
lars
protoze je skodoliby, provokater a hater
Reagovat
smazaný uživatel
Patří do množiny těch, co frickovatí...
Reagovat
A.R.R.
Mě by to fakt zajímalo, ten důvod. o.k beru, když někdo řekne nemám jí rád a dál si jí nevšímá. Já mám k některým tenistkám také spíše negativní postoj, takže je nesleduji pokud nehrají s nějakou mou "holkou", a už vůbec by mě nenapadlo radovat se, že prohrály atd. Naopak třeba Mášenu a Viku moc nemusím, mám jisté výhrady k jejich projevu na kurtu i mimo něj, ale uznávám, že jsou to vynikající tenistky.
Reagovat
Dobry-den
To musí bejt ňáká mejlka. Já mám náhodou Petru rád jag ňigdo tady...
Reagovat
A.R.R.
Jo ahá, takže nešťastná láska :-D

Já když se zamiloval jako malý kluk, tak jsem té holce také dělal samé schválnosti, aby si mě všimla :-D
Reagovat
Fandina
JJ tady má Dobrý večer také šanci, že si ho všimne.
Reagovat
Frick
Ale jo. Je třeba říct, že si to zasloužila. Kdyby hrála s Agou Kája, tak to je 6:2 6:3 a nazdar bazar.
Reagovat
smazaný uživatel
Kájo, musíš nadlehávat, rozumíš, NADlehávat.
Reagovat
smazaný uživatel
Dominike gratulácia!!
Duel som nevidela, ale prebehla som zopár komentárov. Z nich mi príde, že Kája hrala slabšie, ale o pravdepodobne výbornej hre Dominiky veľa rečí niet.
Stále sa melie, že hráčka má byť komplexná, avšak Kája ňou veru nie je. Tak aké velebenie jej tenisu? Nemyslím dnešok. Ak nejde servis, tak je v háji. Mne sa jej hra nepáči. Je však pravdou, že Domi má opačný problém. Poslabší servis, ale veľké tenisové srdce.
Reagovat
lars
a to velke tenis. srdce "ukazala" tim , ze odmitla hrat FC v 2014
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.cas.sk/clanok/275118/preco-cibulkova-vynechava-fed-cup-domca-slovensko-ti-to-odpusti/

Prečítaj hlavne vetu :
...od roku 2005 nastúpila vo všetkých 19-ich dueloch a iba zranenie jej zabránilo v roku 2010 hrať proti Srbkám...
Mala azda právo aj na individuálne napredovanie či...

"Pri plánovaní môjho ďaľšieho turnajového programu sme s mojím tímom dospeli k rozhodnutiu, že pre môj tenis bude najlepšie budovať na silnom začiatku tohtoročnej sezóny a sústrediť sa na individuálny výkon."

Chcela zaútočiť na top 10. V tenisovom svete prezentuje Slovensko dosť a jedna neúčasť na FC to nemôže ovplyvniť. Ako finalistka AO 2014 ho zviditeľnila viac ako na nejakom FC, ktorý mnohí fans ani nesledujú. Fans ČR prikladajú FC-u veľkú váhu, lebo práve cze tenistky sú v ňom úspešné. Ja to však chápem. Ak by zrušili FC vôbec mi by nechýbal.
Reagovat
smazaný uživatel
co je FC?
Reagovat
smazaný uživatel
prečítaj si článok, pochopíš...
Reagovat
Krisboy
FC Barcelona!
Reagovat
blixa
Football Club ;-)
Reagovat
a.magerova
FC Basel

http://europaplus.com.ua/wp-content/photos/2014/10/FC-Basel-1893-Logo-3D.jpg
Reagovat
Krisboy
http://2.bp.blogspot.com/-mRqD_HdnvFk/U_odFeCC9xI/AAAAAAAADwo/_9WaYNNTSJA/s1600/Logo%2BLFC.png
Reagovat
Jam
Doufám v opakování roku 2011
Reagovat
Fandina
aby Kája vyhrála Wimbl?
Reagovat
cheeky
Opravdu vám přijde prohra jako ostuda?

(nejenom) Fricek a Tommr často používají výraz ostudná prohra. Mě prohra jako nic ostudného napřijse, Vyhrát chtějí obě a ta horší prohraje, ale že by se za to měla stydět? Podle mě ani prohra po špatném výkonu není ostuda (pokud tedy špatně nehrála schválně) Hrála blbě, mizerně, na co sáhla to zkazila, příšehný výkon, nedalo se na to koukat, s touhle soupeřkou měla vyhrát, je to k nasrání.... všechno tohle beru, ale ta ostudná prohra mě strašně provokuje nejenom tím, , že je to nadužívaný klišé převzatý z bulváru.
Reagovat
Lunej..
Musíš si určit sám, co to o pisateli vypovídá ne? :)
Reagovat
EllNino
ne nepřipadá, prohrát může každý :) ...tohle slovo opravdu nesnáším
Reagovat
A.R.R.
Taky jednou nově příchozí diskutující s rozumem :-)

Jeden musí prohrát, aby druhý vyhrál, to je prostě sport :-)
Reagovat
PetaM
Nedostala kanára ... Nedostala ani dva kanáry ... Takže ostuda to není :D
Reagovat
Frick
Já se na to snažim dívat ze širšího kontextu. Šestý velký finále. Z toho "no chance to win" bylo jen jedno (v Dubaji proti Simoně) a ani jedno z těch pěti "hratelných" nebylo vítězné, tak to prostě je už celkem špatný.

A dnes to bylo nejhorší, protože šla do zápasu prvně jako favoritka.
Reagovat
EllNino
nemužeš brát takhle, rozhodně ne, každý finále je jiný, jiná soupeřka, jiné podmínky, jiný povrch ...a ty si říkáš, že když to 5x nevyšlo, došestice to vyjít už prostě musí ...ale takhle to nefunguje, že by měla být bilance 2:4 třeba ...mohla, ale taky nemusela a hlavně NENÍ :)
Reagovat
Frick
No, já myslim, že finálový bilance některejch hráček jsou dost výmluvný na to, aby se dalo říct, že finále hrát uměj/neuměj
Reagovat
Frick
Vem si třeba finálovou bilanci Hradecký.
Reagovat
EllNino
mluvíš uplně o něčem jiným než já, ostatně jako vždy
Reagovat
cheeky
Jo je to blbý nemít z 6 finále ani jeden titul. Naznačuje to, že to je asi v hlavě. Což vzhledem k tomu, že premier je takovej lepší pouťák v porovnání s grandslamy nedává pro ty grandslamy moc růžový vyhlídky. Ale prohra není ostuda. ani když hraje jako favoritka. A taky favoritka jak pro koho, já třeba považoval za favoritku Dominiku a to hned z několika důvodů.
Reagovat
Frick
http://www.tennisforum.com/12-general-messages/1118794-eastbourne-final-cibulkova-d-pliskova-7-5-6-3-a-3.html

I na tennisforu se vypicuje ten Kájin finálový "kanár"...
Reagovat
lars
A z jakych duvodu byla Cibule favorit?
Reagovat
Frick
Tak možná z důvodu výhry nad Agou a spláchnutí Puihovky?

Při vší úctě ke Kontě, Kája tak težkou překážku v pavouku neměla.

Nicméně sázkovky viděly jako favoritku Káju.
Reagovat
cheeky
Proto jak v průběhu turnaje hrála. Proto jak urputně bojuje a běhá do posledního dechu, zatímco Karolína na to občas dlabe. Proto, že umí velké zápasy a má zkušenosti z vyhraných finále turnajů téhle kategorie a ze závěrečnách kol grandslamů.

Ale nijak ti to nenutím, to byl proste jen můj osobní předzápasový názor. U mě je to hodně pocitové a těžko se to vysvětluje, a nemá to nic společného se sympatiemi, Káju mám radši než Cibuli.
Reagovat
Dobry-den
Že zrovna ty tu budeš vykládat něco o provokaci? Ty musíš mít opravdu hroší kůži
Reagovat
cheeky
Mám. A ty máš vztek, že jsem ti řekl, že Kvytová je nudný a nejde ti vymyslet nic lepšího.
Reagovat
Dobry-den
Tak to mi budeš muset vysvětlit. Proč bych měl mít vztek a proč bych měl vymýšlet něco nového? ;-)
Že píšu Kvytová jen vyjadřuje můj dlouhodobě negativní vztah k ní, ale nehodlám to nijak hrotit, stejně už dlouho hrát nebude, tak nechápu, o co ti jde???
Reagovat
cheeky
Že Kvytová vyjadřuje tvůj negtivní postoj k ní, to by došlo asi každýmu. Sice si myslím, že vyjádřit negativní postoj lze i bez komolení jména, ale snažil jsem se ti poradit, že pokud se bez toho neobejdeš, že by to vypadalo líp, kdyby sis vymyslel něco trochu sofistikovanějšího, dal tomu trochu glanc. Kvytová je na úrovni základní školy.
Reagovat
Fandina
Otázka je na jaké úrovni je Dobrý den.
Reagovat
smazaný uživatel
Nezklamal :D
Reagovat
Frick
Ne, fakt ona si nějakej "hate" spojenej s vyzdvihovánim jiný našíé hráčky nezaslouží. Titul z Premieru by byl pro Petru další do sbírky, pro Káju by to byl životní titul a i tak neni schopná si proto jít. Pro je toto ještě ostudnější než ty GS. Kdyby třeba došla na GS do R16 nebo do QF... samozřejmě - více peněz, více bodů, ale stejně to končí porážkou a odchodem do šaten bez fanfár jako ta porážka v tom R32...

Ve finále Premier turnaje zahazuje šanci na skutečně zajímavý zápis.

A na závěr jako už tradičně - Díky Bohu za Dohu.
Reagovat
smazaný uživatel
Co takhle byla unavená ze včerejšího zápasu s Kontou?
Reagovat
Frick
Zato Cibuľu ten obrat s Agou určitě neunavil.
Reagovat
Frick
R32 75:91
R16 65:117
QF 65:189
SF 140:75
= 345:472

+ připočteme to, že Kája má postavu vytrvalkyně, zatímco Dominika tahá po kurtu (vzhledem ke své malé výšce) dost velké množství hmoty..
Reagovat
FulnekUltras
ale no tak - že prý vytrvalkyně... ;) ...asi bys byl překvapen, kdyby Kája s Domčou běžely třeba jen tři kiláky...
Reagovat
janek_da
Jak pane profesore ovlivni hráčku zapas hraný v pondělí a ve středu, když má volno v úterý a ve čtvrtek?

Naopak Cibulka měla Agu rozloženou do dvou dnů a včera ji spláchla celkem rychle. A navíc Cibule by nebyla unvená i kdyby hrála o 1/3 déle než hrála

Že má někdo makovou postavu neznamená, že je z máku. Ve fyzičce má Karolina rezervy, otázka je jestli je půjde zmenšit.
Reagovat
EllNino
prostě "expert" zase prommluvil no
Reagovat
Frick
Jasně, takže když Kája loni v Dohá už mlela z posledního, tak na to nemělo vůbec vliv to, že to byl její 15. zápas na třetim kontinentě během 19 dní...

Snad se ta únava taky kumuluje, ne? Copak tenisti (ale vlastně všichni sportovci) neřikaj, že už se na konci sezóny cítěj unavený.

Podle výše uvedený logiky by bejt neměli, bo to jestli závodili před 1-3 měsíci nebo se váleli na pláži, je jedno.
Reagovat
lars
Cibule mela o nekolik hodin delsi cas na regeneraci, a asi ma lepsi fyzicku
Reagovat
Frick
Zase šla do SF vyšťavená zápasem s Agou, kdežto Kája to měla v ČF snadný.
Reagovat
lars
Ale Cibule to SF mela pomerne snadny
Reagovat
Frick
V součtu v ČF+SF (odehráno během cca 24 hodin) byla na kurtu o hodinu déle než Kája.

Navíc je třeba taky pamatovat na to, že první set s Kontou bylo BUM-BUM bez nějakých dlouhých běhavých výměn.
Reagovat
Frick
Už začíná být přímo ostudná. :-(

Co k tomu říct, že....?

U Báry to bylo minule zklamání, ale člověk si mohl říct, že Keys je prostě vycházející hvězda ženského tenisu, dost možná jí čekají sezóny v TOP 10, TOP 5, časem třeba vyhraje GS.... zatímco Bára má tak tu limitku na to 20. místo... možná 17., 18....

Dnes jsem ale fakt otráven. Už se to začíná u Káji dost hromadit. Za sezónu a půl už je to šesté velké finále, takže už dosáhla na "kanárovou" bilanci. První dvě finálové porážky se jistě daly bez problémů akceptovat, další tři už ale byly s myšlenkou toho, že se to prohrát nemuselo a ta dnešní už je hodně s velkým vykřičníkem.

Je tedy vidět, že Nottingham byla velice dobrá volba, jelikož na výhru ve větším turnaji Kája PROSTĚ NEMÁ. :-/

Akumulovaný kurz na prohry v šesti velkých finále dosahuje u Tipsportu úrovně 19.78....

S ohledem na jeho marži (má 92,5%, jednotlivé kurzy jsem dělil číslem 0,93) mi to vychází tak, že pravděpodobnost Kájiny prohry ve všech šesti finále vyčíslil Tipsport na pouhých 3,5%!!!

Je to fakt k hofnu. A nevim, nevim jestli letos ještě bude podobná šance. Stanford totiž Kája vynechává. Ona ta cestička vždy tak dobře vymetená neni. Když los neni hodnej a přijde třeba do ČF už nějaká hráčka na úrovni, tak je Kája v háji (Tokyo - Aga, Sydney - Simona)....
Reagovat
FulnekUltras
chce to kálet na statistiku a užít si Wimbl... ;) ...ono se zas něco ujme...
Reagovat
bIbec
tak finále Premier není zrovna nějak "velké" finále.. i když asi je to věc názoru. Já bych spíš řekl "středně velké", nebo "takové lepší menší" finále.
Reagovat
bIbec
i když pro Karolínu by to byl asi "velký" úspěch.. nejenom "lepší menší" úspěch vzhledem k tomu, že takový turnaj ještě nevyhrála, to zase jo.
Reagovat
Frick
Naše hráčky (mimo Petry K.) vyhrály po 1.1.2000 (což je zlomový nejen letopočtem s "2" na začátku, ale i tim, že to byla první sezóna bez Novotný) 25 INTů (a jejich předchůdců) a pouze jeden Premier (přičemž ve finále turnaje této kategorie byly cca 15x!!!), tak to pro české tenistky velký titul určitě je.
Reagovat
bIbec
jasně, je to relativní. Já osobně tohle označení "velký titul" / "velké finále" nemám rád ve spojitosti s touhle kategorií Premier.
Reagovat
Frick
Se podívej i do ofiko kalendáře WTA. Internationaly jsou vpravo a zeleně, Premiery, P5, PM, ET, TM jsou vlevo a fialově :-D
Reagovat
horska.kraslice
Ve skutečnosti je spíš určující, jak je turnaj obsazen. A chceme-li jít do detailů, tak pak ještě třeba jaká je momentální forma jednotlivých hráček, jak která na kterou umí/neumí, atd.atd.....
Ale je to všechno jenom sport, hra, pro fanoušky by to měla být především zábava, napětí i relax, nejde o život :-)
Reagovat
Pavol
Futbal je hra o 22 hracoch v ktorej spravidla vitazia nemci.
Reagovat
FulnekUltras
výnimka potvrdzuje pravidlo... ;)
Reagovat
Nola
slava vitazom, cest porazenym, Dominika si darovala svadobny darcek a dokazala, ze dokaze porazit kohokolvek, ak je vo forme
Kaja odohrala tiez skvely turnaj, dnes vyzerala unavenejsie, nesiel jej servis a pohybovo na motorovu mys Dominiku nestacila
tak trochu sa tu znehodnocuje vitazstvo Dominiky, je sice mala, no obratna ,na GS ma celkom solidne vysledky, na vsetkych odohrala minimalne ctvrfinale...
Reagovat
smazaný uživatel
jestli zopakuje finále také ve Wimblu,tak bude muset na chvíli ještě pustit Navaru k vodě
Reagovat
Nola
:D, to sa urcite nestane... asi ju priatel v hladisku motivuje prislubom nocnych radovanok, zrejme by si to mali vyskusat aj vase baby :D
Reagovat
FulnekUltras
ty to jen zbytečně rozptyluje... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
naše baby si rozebrali sporťáci z NOVY ,či hudebníci z PRIMY a hlavně asi kvůli něčemu jinému
Reagovat
smazaný uživatel
Velký rozdíl mezi Petrou a Kájou jsou vyhraná finále, Petra bude u nás nedostižná
Reagovat
FulnekUltras
vyhecovat se na max právě v těch nejdůležitějších momentech holt není jen tak...
Reagovat
smazaný uživatel
ještě,že prize money se vyplácejí v dolarech a ne v librách
Reagovat
FulnekUltras
jak libra klesla, tak zase stoupne - v parazitním finančnickém kapitalismu nic nového... ;)
Reagovat
A.R.R.
Přesně tak, zase nenápadně vystoupá kam bude třeba. Zářný příklad je švýcarský frank ze začátku letošního roku, velká rána, pár dní zmatek a pak jde trh kam potřebují velcí bankéři.
Reagovat
brixner
Ale Kája má zase hezčí nos!
Reagovat
A.R.R.
Gratulace Domče k titulu, odehrála skvělý turnaj :-) A Káje k finále, parádní výsledek :-)
Reagovat
FulnekUltras
a zcela zaslouženě. Byla dnes v laufu a Káje tenhle úporně solidní styl tradičně nesedí. Pod tlakem umí sice často zahrát skvělé míče, ale celkový hec za ni často musí obstarávat Jirka. No nic - v AEC teď bude na obě eastbournské finalistky upřena značná pozornost...a to se Královně znamenitě hodí... ;)
Reagovat
tommr
bohužel dneska byla Karolína horší. Nešlo jí podání, vypadala unaveně a ke konci trestuhodně promarnila spoustu šancí na re-brejk. Je to velká škoda, protože Cibulková byla dneska víc než hratelná ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Určitě, nejhratelnější ze všech Prem. finále, co hrála. Bohužel se zatím Karolíně pokaždé podařilo tu laťku nastavenou od soupeřky úspěšně podlézt.
Reagovat
A.R.R.
Sice jsem Káje fandil a přál, ale více jsem věřil Dominice. Kája má problém s šikovnýma obranářkama, na ně prostě neumí.
Reagovat
smazaný uživatel
Taky jsem jí věřil víc, Karolína měla šanci jen v případě, že by jí šlapalo podání. Držet si servis a přes 1 brejk vyhrát každý set. Jenže podání nefungovalo od začátku, takže rozhodovala mezihra a tam je prakticky ve všech aspektech Dominika lepší. I ona umí zahrát o dost líp než dnes, ale stačilo jí to. Nevím, jestli je u Karolíny problém v tom, že si na velká finále nevěří, nebo to bylo hlavně o únavě z minulých zápasů. Ale aspoň si nahrála dost bodů jako polštář pro případné (očekávané) brzké vypadnutí ve Wimbledonu.
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby Káje psal servis ,jako včera proti Kontě, tak Cibuli hodí na olej a usmaží
Reagovat
A.R.R.
Kája si asi všeobecně nevěří na tenistky typu Dominika a spol., řekl bych že prohrává už v šatně. Určitou dobu s nima dokáže hrát vyrovnanou partii, třeba set, ale pak to prostě odevzdá. Jí vyhovují více ranařky, prostě přestřelka. v Delších výměnách nemá trpělivost a zkouší to zabíjet i nepřipravených pozic..
Reagovat
janek_da
Tak já si myslím, a i Vaněk to říkal a potom jeden gem ke konci to ukázal, že nemůže pinkat. Ona třeba předtím i dávala rány, ale na střed. V tom jednom gemu začala Cibuli rozběhávat a hned měla problémy. Ten gem bych jí pouštěl se srovnáním s hrou z jiných gemů.
Její soupeřky mají už dost turnajových vítězství a ve finále se jještě zlepší. Karolina spoleha, že vyměknou. Jako třeba včera Konta ke konci zápasu. Karolina už byla horší, ale Konta si to sama prohrála.
Reagovat
A.R.R.
To bych Káje určitě neradil, aby to vracela 20x, ale dost často si ten úder ani nepřipraví, aby měla výhodnou pozici pro zakončení, a mnohdy by to i na běhavou soupeřku platilo, páč umí dát ránu, která se buď těžko vrací nebo už nedoběhne.

Dnešní zápas jsem sledoval jen jedním okem, takže nemohu nějak výrazněji soudita hodnotit, je to spíše takový všeobecný postřeh, když třeba hrála Kája s Agou.
Reagovat
tommr
ten trend začíná bejt už dost znepokojivej. Vypadá to jako kdyby Karolína měla na velkejch turnajích v hlavě nějakej blok ... :(
Reagovat
FulnekUltras
Lámalo se to v 10timinutovém tildengame, který nakonec mnohem motivovanější Blaváčka urvala...
Reagovat
tommr
já myslím že rozhod už ten první set, kterej posadil Cibuli na koně a ve druhým už Karolína prostě neměla fyzický ani psychický síly na nějakej obrat ... :(
Reagovat
FulnekUltras
podle mého kdyby Kája získala soupeřčin serv na 3:4 ve druhém, odhalila by se Domča mentálně v plné nahotě... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Dle mého byla unavená. Už v tom prvním setu. Ani to první podání nemělo obvyklou sílu.
Reagovat
FulnekUltras
zase když jí Jirka řekl, aby dala eso, dala hned dvě za sebou... ;) ...tak moc rozhodně nechybělo - ve druhém setu stačil rebrejk na 3:4
Reagovat
Dobry-den
No, tak na větší titul si bude muset Karolína ještě počkat. A začínám být skeptický, jestli se vůbec někdy dočká. Ale pořád lepší než ta kanárystka Kvytová...

Gratulace Sibulkovové.
Reagovat
cheeky
Chápu, že jsi hater a trollíš, ale když už jí chceš komolit jméno, nemohl by sis vymylet něco míň primitivního než jen vymměnit i za y? Ukaž trochu invence a kreativity. Já ti věřím..to dokážeš...je to v tobě... pojď!
Reagovat
Dobry-den
Vo mě se nestarej, buď tak laskavá
Reagovat
cheeky
Pán je citlivka....a přitom se tváří jako takovej drsňák. Asi mimikry,
Reagovat
Dobry-den
Zato slečna má rejpavou a mě bude nazývat trollem ;-)
Reagovat
cheeky
nejsem slečna
Reagovat
Mayo
no to sú mi veci...Domča víťaz trávnateho turnaja :D
Reagovat
FulnekUltras
grat pod Tatry... ;)
Reagovat
janek_da
tak to posílám gratulaci i pod Pragovky. jj V3S ...
Reagovat
FulnekUltras
Reagovat
horska.kraslice
Předpokládala jsem to, bohužel jsem se nemýlila.
Reagovat
smazaný uživatel
může být..Ještě porazit Němce.
A Bára zůstává naší letošní jedničkou
Reagovat
Lunej..
Není to super? Jedna naše hráčka vypadne, tak jsou další, které se posunou, Bára finále, Kája titul plus další finále.. co si víc přát.
Reagovat
FulnekUltras
aby se to v AEC sešlo všem čtyřem (no - Barču ve 3. kole asi obětujeme) ;)
Reagovat
Lunej..
Co na mě reaguješ, když mě štveš? A svoje mucky si nech... :)
Reagovat
FulnekUltras
jsem dneska taky v laufu... ;)
Reagovat
Lunej..
Nějak často ne, minule ses mi vecpal s videem k Florianovi.. pochop konečně, že tě ráda nikdy mít nebudu, i když tím tvůj život ztrácí smysl... :P :)
Reagovat
FulnekUltras
Reagovat
Lunej..
Bůh se mnou..... :)
Reagovat
smazaný uživatel
nene ,ta se jen tak nedá a má co na trávě oplácet
Reagovat
cheeky
Barunku mi nikdo obětovat nebude. Pokud k ní Petra vůbec dojde Bára ji porazí. Kařdý s nadějí vyhlíží Wimbledon a to věstí katastrofu. Petra nikdy nedojde daleko když si lidi dělají naděje. Takže 3. kolo max! Barunka chce letos aspoň do semi. Petra letos vyhraje tam kde to nikdo z vás nečeká. Jenom já.
Reagovat
FulnekUltras
Jestli dá Petra 2. kolo přes Makarona, tak jsme rázem někde jinde... ;)
Reagovat
cheeky
Tak jste ve 3 kole a tam jsem já a divá Bára. Petra už 2 tituly z W má to jí stačí. její čas přijde později a jinde...
Reagovat
FulnekUltras
upřímně taky počítám spíš s rokem příštím... ;)
Reagovat
cheeky
já ještě s letoškem, tam kde to nikdo nečeká, bez tlaku, ale kde se mírně zablýsklo na lepší časy už loni...ale pšt nechci to zakřiknout
Reagovat
FulnekUltras
to bude taky poslední Frantova šance... ;)
Reagovat
Fandina
jen aby ses nedivil a Franta nebyl s Petrou víc než Kotyza ... úsměv
Reagovat
bIbec
Bára nedá Kontaveit (1.kolo), Petra Makarovou (2.kolo). To 3. kolo z téhle sekce moc lidí tady na TP zajímat nebude.
Reagovat
FulnekUltras
mám záložní variantu... ;)
Reagovat
janek_da
Teda, fandil bych Karolině. Ale Tomíkovi přeju tu radost, gratulka.

Teď ješět ať ve Wimbledonu ti udělá radost Roger
Reagovat
smazaný uživatel
A to ještě kdyby Slováci vyhráli Euro. Aby té radosti na něj najednou nebylo moc.
Reagovat
Lunej..
velká gratulka, klobouk dolů, návrat po operaci se povedl, letos skvělá sezona, bojovnost, je opravdu dobrá.
Reagovat
Fandina
Gratulka Domče, byla lepší. Kája na můj vkus málo útočila, riskovala, zbytečně hrála Domče na raketu, vyměňovala a paradoxně Domi z těchle výměn pak třeba uděla winer, i když jsem ho čekala spíš od Káji. Pro Káju škoda, ale gratulace k titulu. Kája super finále, tak příště.
Reagovat
Fandina
Obě měly stejně vítězných úderů 25 a ten samý počet UE 25 měla Kája Cibule 14. Kája byla na podání 60 procentní Domča 72 procent žádné eso jeden DF, Kája čtyři esa a čtyři DF.
Reagovat
EllNino
No nic, nedá se nic dělat ...
Reagovat
smazaný uživatel
Rozhodlo podání. Jak Karolína nedala 1. servis, bylo prakticky jasné, že je to bod pro Cibulkovou. Gratulace kada.tomovi.
Reagovat
FulnekUltras
není vidět... ;) ...tak až večer... ;)
Reagovat
PetaM
Karolína opět nezvládla velké finále ... A tentokrát to snad bylo nejhratelnější ...
Reagovat
smazaný uživatel
Taky si to od Fricka pěkně slízne. Ta se bude pár dní bát podívat na TP.
Reagovat
Lunej..
Kdyby jen od Fricka....
Reagovat
smazaný uživatel
Ale on jediný je taková autorita, že se jí to dotkne. Celý týden se snaží a pak na vysvědčení 3- jen proto, že si profesor myslel, že je ve finále favoritka. To by zamávalo i se silnější psychikou než má ona.
Reagovat
PetaM
Ta už teď myslí na prohru s Yaninou v úterý :D
Reagovat
smazaný uživatel
To beru jako tutovku :D Protože když to vyhraje, tak má "volnou" cestu až do 4. kola a to by způsobilo chybu v matrixu.
Reagovat
tommr
Karolína ale bude muset na kurt už v pondělí ... :(
Reagovat
PetaM
Cože? Proč? V pondělí začíná půlka Sereny a půlka Noleho ... A Kája je v opačné půlce ...
Reagovat
smazaný uživatel
Oba obhájci startovat v jeden den? Tak to myslím nefunguje..
Reagovat
PetaM
Jo aha .. :D Takže v pondělí Novak a v úterý Serena? Tak to jsem si popletl ...

No, o to lepší, v pondělí bych Petru neviděl :D :D

Takže opravuji: Kája už se chystá na prohru s Yaninou v pondělí :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Spíš v pondělí Serena a v úterý Novak. Mám pocit, že ženský začínají, ale můžu se mýlit.
Reagovat
Kozoroh
V pondělí začíná No1e, v úterý Serena.
Reagovat
janek_da
To už Cibule nepustí
Reagovat
janek_da
A tomík se už asi třepe s gratulací
Reagovat
Roger_Federer
Cibula gut tip.dik;)
Reagovat
Pavol
Titul bude pekny svadobny dar ktory si das sama sebe. Pome.
Reagovat
Fandina
2:4 a teď brejk Kájo, jak to říkal Vaněk, pojď do toho
Reagovat
smazaný uživatel
Karolína už nemůže...
Reagovat
janek_da
Ten Vaněk parádně motivuje
Reagovat
Lunej..
Taky mám v plánu si ho najmout.
Reagovat
janek_da
Vaněk "Pojd. První míč a eso". A Karolina už dala dvě za sebou :)
Reagovat
janek_da
a jenom servis jí to vyhrál
Reagovat
janek_da
Vaňkovi body, i na returnu
Reagovat
smazaný uživatel
To sice ano, ale herně Káju nikam moc neposouvá.
Reagovat
smazaný uživatel
Protože už není kam, narazila na strop.
Reagovat
Fandina
naposledy říkal, že by chtěli pracovat na hře u sítě a celkově na returnu, takže mají toho dost před sebou
Reagovat
smazaný uživatel
Tak uvidíme.
Reagovat
Lunej..
no to bys nebyl ty, abys opět neměl zase hloupý koment. Ona se Kája za poslední dva roky neposunula nikam, že? Např. má už letos titul, hraje další finále, ale ty budeš pořád jen prskat. Petra má štěstí, že jsem normální a mám ji ráda, jinak bych už snad začala být její haterkou díky tobě.
Reagovat
smazaný uživatel
Jaký hloupý koment? Udělala posun na přelomu sezon 2014 a 2015, ale tak od druhé poloviny sezony 2015 už žádný posun neudělala.
Reagovat
EllNino
no narozdíl od Petry posuny dělá
Reagovat
smazaný uživatel
To není pravda, Petra se posouvá, jen to vzala špatným směrem.
Reagovat
smazaný uživatel
Jako provokaci to beru, ale vážně to myslet nemůžeš.
Reagovat
EllNino
neprovokuju, Petře občas ještě fandím, ale jinak je to zřejmé
Reagovat
smazaný uživatel
Zřejmé je to, že Kája se pod Vaňkem už nijak výrazně neposouvá. Petra teď sice nic moc nehraje, ale aspoň se pokouší někam posunout.
Reagovat
smazaný uživatel
:-DDD
Pobavilo.
Reagovat
Lunej..
prýští z tebe jen zatrpklost, tak se v ní utop. Neumíš uznat žádné zásluhy jiných hráček, než Petřiny, což je teď hluché téma.
Reagovat
smazaný uživatel
Radši mi řekni, v čem že se teda ta Kája tak posunula.
Reagovat
Lunej..
Tak například má letos titul a hrála další finále, na rozdíl od Petry. V FC byla taky hodně platná. A to nepíšu z důvodu shazování Petry, ale proto, že si o to říkáš.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale my se nebavíme o výsledcích, ale o celkovém herním projevu.
Reagovat
Lunej..
Neokecávej to zase, Petra se sice v herním projevu posunula, ale je jí to zatím k ničem. A já vidím v Káje více bojovnosti než v minulých letech. A vůbec, já ráda diskutuju s lidmi, kteří sice mají jiný názor, ale umí přijmout i argumenty druhých, což vůbec není tvůj případ. Ty máš své vyjeté koleje, lajnoví, Petra chudák, co má soupeřky, které vyhrávají protože hrály hůř atd... Končím, stejně je to o ničem.
Reagovat
smazaný uživatel
Já nic neokecávám. A pořád čekám na to, v čem se Kája posunula. Bojovnost? No já i letos viděl dost zápasů, kdy se tvářila, že to má na háku..

Že Petra nemá výsledky, s tím souhlasím, ale myslím, že je otázkou času, kdy to prolomí.
Reagovat
Roger_Federer
Ne neprolomi, Petra je na svem stropu.
Ostatni hracky se od roku 2011 posunuly dopredu.Proto to ted vypada v zapasech Petry jak to vypada.Top 30 je absolutne vyrovnane a Petra je jenom jedna z top 50.
Ma problemy z kazdou hrackou, posledni "poklidna" vyhra se datuje uz leta pane..Nevsiml jsem si, ze by se to za poslednich 6mesisu nejak zmenilo.
Reagovat
Fandina
Petra na rozdíl od jiných hráček od roku 2011 vyhrála ještě jeden Wimbledon. Co ty ostatní, které se posunuly, co vyhrály?
Reagovat
Roger_Federer
Ted se vubec nebavime o "jinych Ceskach", Petra je a bude dlouho nejuspesnejsi Ceska za poslednich moc let.
Jeji 2 Wimbledony tezko nejaka ceska hracka prekona.
K tomu Wimbledonu 2014.A co?
Petra tehdy na tom turnaji dokazala nejlepe ze vsech hracek nacasovat formu a z te skupiny hracek top to urvala..
Pokud sis toho nevsimla ted to proste tak je...Penneta, Kerber, Mugu...stejny pripad.Sklele nacasovana forma, pretavena ve velky titul.
WTA je proste ted tak vyrovnana, ze muze prekvapit 30 hracek.
Petra je ted podle me na strope a nema nato porazit 7 hracek po sobe.Nerikam, ze se nemuze casem jeste dostat do lepsi formy a neco velkeho urvat.
Reagovat
Fandina
Třeba ještě vyhraje dva Wimbledony, to, kdy byla na stropě se neví. To zjistíme, až skončí.
Reagovat
darek.vrana
Hraje dobře, stačí ti to takhle? Abychom ti tady vyjmenovávaly jednotlivé aspekty hry, to nemá cenu, protože ty tomu stejně vůbec nerozumíš, raketu jsi v životě nedržel v ruce a umíš jen držkovat.
Reagovat
darek.vrana
opr. vyjmenovávali
Reagovat
smazaný uživatel
Kdybys místo těch keců radši předložil nějaký argument.
Reagovat
Lunej..
a jaké argumenty máš ty, když tady při Petřiných zápasech pořád jen prudíš s lajnovými? Žádné, ale vnucuješ nám to tady už rok.
Reagovat
cheeky
Na to mám 2 reakce, vyber si

1) Buď rád,jinak by už byla česká jednička. Což i brzy bude, jesli se Petra neprobere z útlumu.

2) Hlavně , že Petra udelala takový posun za poslední rok. Co za poslední rok..posledních 5 let.

Lunej má pravdu. Já Petru miluju, ale i tak mám, co dělat, abys mě těma blbejma kecama nedohnal k tomu ji nesnášet.
Reagovat
smazaný uživatel
Když tady někdo o Petře napíše, že se nikam neposouvá atd., je tady plácán po ramenou, jak to brilantně zhodnotil a přede mnou bráněn tím, že má právo na názor. Když já totéž prohlásím například o Karolíně, jsou to blbý kecy a já jsem hater. Zajímavý rozdílný metr..
Reagovat
darek.vrana
Jestli to nebude tím, že ta jedna se opravdu poslední dobou výrazně posunula, zatímco ta druhá ustrnula a výkonnostně klesá.
Reagovat
smazaný uživatel
Spíš to bude tím, že na jednu jsou tu kladená nepřiměřeně tvrdá měřítka, zatímco druhé je tu odpouštěno kde co.
Reagovat
cheeky
Nikde jsem neřek, že jsi hater. Blbý kecy máš. Nedokážeš uznat, že může bejt dobrej i někdo jinej než Petra. To není jen o Karolíně. Před tím to byla haluzářka Mugu, před tím haluzářka Angie a ještě před tím antitenistka Aga. Každou, která dosáhne, neco, co se Pettře nepovedlo musíš pohanět. A kdybys měl na Petru atejný metr jako na ně musel bys uznat, že jesli se karolína za poslední půlrok nikam neposunula, tak Petra sice zlepšila (mírně mezihru) ale servis šel do kopru a backhand má taky horší, o hlavě ani nemluvě....
Reagovat
A.R.R.
Lucka loňské FO, také uhaluzila a nenarazila v něm na pořádnou soupeřku.....autor stále stejný :-)
Reagovat
Lunej..
Nesmíš být blbej jako já a na iqeho reagovat. :)
Reagovat
Roger_Federer
Petra K.2016

Pocet titulu 0
Pocet semifinale 1
Pocet ctvrtfinale 1
Pocet OF 2
Pocet vypadnuti 1-2 zapase turnaje 8x
Reagovat
smazaný uživatel
Hm. A?
Reagovat
janek_da
Musíš dát srovnání s předešlými lety, ať je vidět ten pěkný posun
Reagovat
Roger_Federer
bingo..posun tam je..
Reagovat
EllNino
Karolíno, nepinkej si s ní, řež o toho, teď už nemáš, co ztratit
Reagovat
smazaný uživatel
Já myslím, jak hrála včera ty 2 singly, že už mele z posledního
Reagovat
EllNino
Dominika je hrála taky
Reagovat
janek_da
To byle rychlé. A ona je motorová myš. Karolina už včera s Kontou moc nemohla.
Reagovat
smazaný uživatel
Ta má lepší fyzičku. Ale myslím, že Karolína to po 1. setu vzdala hlavně v hlavě.
Reagovat
Fandina
Já vím, že se mi to řekne lehce, ale proč pořád Kája hraje Domi na raketu v těch výměnách?
Reagovat
smazaný uživatel
pinká jak Aga
Reagovat
EllNino
přesně ...pinkáním se tituly nevyhrávají
Reagovat
Lunej..
Aga jako výjimka potvrzuje pravidlo:)
Reagovat
EllNino
Aga si to muže dovolit, u míčků, u kterých je Kája pozdě, by byla Aga 4x a ještě by tam udělala hvězdu a holubičku :)
Reagovat
Lunej..
Škoda, že už nestihne salto:,D
Reagovat
EllNino
řekni, určitě to zvládne :D
Reagovat
janek_da
Praguna! Žer cibuli zase!
Reagovat
Dobry-den
Karolína už se do kurtu trefuje jenom sporadicky, takže zbytek zápasu bude asi jen formalita...
Reagovat
George_Renel
Pro 1. set byla důležitá ztráta Karolíny po chybě empirové rozhodčí. Místo fiftýnu a shody a získání jistoty na servisu, dvojchyba a tápání.
Reagovat
slacker
Imponuje ti Iqe?
Reagovat
Fandina
Souhlas. Bohužel, někdy takovádle chyba v rozhodujících okamžicích ovlivní game, set.
Reagovat
smazaný uživatel
Zajímavý. Já myslel, že rozhodčí chyby nedělají.
Reagovat
PetaM
No jo, ale to byla umpirová.
Reagovat
smazaný uživatel
A?

Mimochodem včera zas jiná umpirová chybovala ve prospěch Káji.
Reagovat
PetaM
Tak je to vyrovnané :D
Reagovat
janek_da
Dělají, jak ukazuje jestřáb. Ty ale ječíš i bez jestřába, že dělají chyby.
Reagovat
Fandina
rozhodčí chyby dělají, když si tenisti berou oka, tak většinou je dokázáno, že chybují, takže není divu, že někdo na to pořád upozornňuje
Reagovat
smazaný uživatel
Právě že přesně naopak většinou když su hráči vezmou jestřába ukáže se, že pravdu měli rozhodčí. Někde jsem četl celkovou statistiku. Nemúžu ji teď najít, ale tady je to rozepsané po hráčích

http://www.forbes.com/2009/09/04/tennis-players-challenges-lifestyle-sports-us-open-challenges.html

http://www.forbes.com/2009/09/04/tennis-players-challenges-lifestyle-sports-us-open-challenges_slide_2.html

Navíc jestřáb může mít odchylku až 5 mm což je podle mě docela dost. Průměrně má 3 mm. a zatímco v tenise se prezentuje jako neomylný a vževědoucí, v kriketu se občas stává, že zahlásí, že neví a pak je rozhodnutí na hlavním rozhodčím. To kdyby se stalo v zápase Petry a rozhodčí nakonec ten míček dal její soupeřce, tak se Iqe po.sere
Reagovat
Fandina
Stoprocentní nejsou a o to tu jde.
Reagovat
smazaný uživatel
To nerozporuji, jen ti ukazuji, že těch chyb není tolik kolik si myslíš.
Reagovat
Fandina
Mně šlo o to, že chybují a vidíme to, když se berou oka.
Reagovat
janek_da
Myslím, že by to v klidu uznal. Je to rozumný hoch
Reagovat
smazaný uživatel
:-DDDDDD
Reagovat
janek_da
Dyk se tam to skore přelevalo, Cibule byla i brejk dolů.

Ale chyba to byla to je jas.
Reagovat
bIbec
myslím, že na začátku zápasu to zas až tak nevadí. Cibulka je zatím lepší.
Reagovat
Fandina
tak samozřejmě, čas na otočku v začátku zápasu je, ale i tak
Reagovat
janek_da
ted si tipnu, že Karolina max. vyhraje jeden set. Včera se mi zdálo ke konci, že už mlela z posledního
Reagovat
PetaM
Spíše to změň na jeden game :D
Reagovat
smazaný uživatel
Asi tak nějak. Spíš to teď vidím tak, že bude držet basu s Petrou a zakončí turnaj kanárem.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak game tam je. Už může být v klidu.
Reagovat
Fandina
dneska je odpočatá, podle mě to nehrozí
Reagovat
tommr
Karolíně dneska nejde servis a bez toho je bohužel poloviční. Dneska to vidím jako dost beznadějný ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Ten vítr je dost dobrý pro Cibuli, no..
Reagovat
Pavol
Zaber. Uz je nacata. Pome.
Reagovat
PetaM
Bože Kájo, jsi horší jak Petra :D :D Ta by aspoň v klidu prohrála. Ty z toho musíš dělat drama a dávat zbytečné naděje :D
Reagovat
EllNino
Petra finále neprohrává moc ...Kája jo
Reagovat
PetaM
Mně stačilo to loňské finále na TM. To jsem ještě nerozdýchal.
Reagovat
EllNino
stejně ...17-6 ve finále, kdo to má ? :)
Reagovat
PetaM
Aga to má lepší ne? :D
Reagovat
janek_da
18:7
Reagovat
PetaM
Takže stejné :D
Reagovat
PetaM
Až teda vlastně lepší, protože hrála o 2 finále více :D
Reagovat
janek_da
poměr je horší :)
Reagovat
EllNino
Aga mě nezajímá :D
Reagovat
PetaM
Se ptáš, kdo to má :D :D
Reagovat
EllNino
neptám, vidíš tam snad otazník ? :D
Reagovat
PetaM
Ano :D :D :D Bohužel jsi ho tam dal :D
Reagovat
EllNino
táhni :D
Reagovat
PetaM
Ubohé.
Reagovat
smazaný uživatel
Serena 70-20. Ale zjistil jsem, že v deblu má 22-1, takže po dnešku vím, že Serena je lepší deblistka než singlistka.
Reagovat
Lunej..
Ony už skončily?:)
Reagovat
PetaM
První set skončil, ano :D
Reagovat
Lunej..
To vím, ale vy už víte, že Kája prohraje, tak proto se ptám, jestli víte něco víc než já:)
Reagovat
PetaM
Já nevím, jestli prohraje, jen vím, že v prvním setu nám dala velkou naději a pak ji pohřbila :D
Reagovat
Lunej..
Zrovna tebe beru za odolný druh:D
Reagovat
PetaM
U Petry jo :D Ale ostatní mě s tím štvou :D U Petry je mi jasné, že prohraje i z 5:0, 40:0. To se vůbec nevzrušuju.
Reagovat
smazaný uživatel
Nono, zas to nepřeháněj. :-)
Reagovat
PetaM
Pamatuju, jak ve FC nad Stosur vedla ve třetím 5:0 ... Nakonec se uráčila to ukončit až za stavu 5:4 ...
Reagovat
smazaný uživatel
Důležité je, že to ukončila.
Reagovat
smazaný uživatel
Nebo finále TM 2011 z 5:0 na 5:5...
Reagovat
Lunej..
to právě nechápu. Vždyť toho, kdo sleduje WTA, nemůže nic rozhodit, naštvat, ani překvapit. :D A to se týká i ATP. Zklamal jsi, Brute... :D
Reagovat
smazaný uživatel
Dominika taky nemá finálovou bilanci nic moc, ale vyhrála už 3 Premiery. I proto jsem jí dnes bral jako favoritku, ale taky nehraje nic moc, jenže Karolína je úplně mimo - což je ale u ní ve "velkých" zápasech prakticky tradice (přitom v FC to zvládá dobře, ale GS zápasy a finále turnajů hraje pravidelně hluboko pod svoje možnosti).
Reagovat
EllNino
Tvl ...
Reagovat
Fandina
5:5 čistou hrou, ovšem ty výměny na kříži mi nějak vadí
Reagovat
smazaný uživatel
Vypadá to blbě. Ale hlavně kvůli iqemu doufám, že to Karolína zvládne.
Reagovat
Lunej..
na Digi2 je opravdu dobrej, objektivní, žádné straneni slovenské hračce, ráda ho poslouchám.
Reagovat
EllNino
přesně tak :)
Reagovat
Lunej..
Nevíš jak se jmenuje?
Reagovat
smazaný uživatel
vola sa Marek Vaňous, myslim, ze najlepsi komentator tenisu na slovensku aj cesku, rozprava k veci a nie zbytocnosti, napr aky je stav, co kazdy vidi
Reagovat
Fandina
V úvodu to sice uvedl, jako by hrála jen Dominica, ale pak řekl, že se jedná o vysílání pro Česko i Slovensko a řekl, že je super, že hraje s Kájou a že to bude super derby pro fanoušky z obou zemí.
Reagovat
Lunej..
Já ho poslouchám často, líbí se mi, že si nehoní triko, nedělá hloupé srandičky, nemluví do hry, necpe své vlastní názory, když hrála Petra, tak o ní sympaticky mluvil, pro mě opravdu jeden z nejlepších komentátorů tenisu.
Reagovat
Fandina
Mně se také líbí. Komentuje věcně a stručně a to se mi líbí.
Reagovat
tommr
Karolína je zatím na podání úplně marná ... :(
Reagovat
PetaM
Ty slajzované FH na střed jsi odkoukala od ségry?

Rychle zapomenout!
Reagovat
Jabadu
Karolína je bez podání fakt vokres. Zatím hrůza.
Reagovat
smazaný uživatel
Vidíš to, Hustoles? A nám se nevěří.
Reagovat
Carloss
nesedí vedle vaňka ivanko?
Reagovat
EllNino
sedí vedle Žbleptáka a toho snoubence :)
Reagovat
smazaný uživatel
si těď pochutnává na Cibuli jako já
Reagovat
janek_da
a kdy skoncis?
Reagovat
janek_da
jo, už jsi asi dojed
Reagovat
tommr
Karolíně se podařilo urvat první hru na vlastním servisu a hned je to veselejší ... :)
Reagovat
Krisboy
Kájo přestaň si s tím skřítkem hrát a vystřílej jí z toho kurtu!!!
Reagovat
EllNino
Viděli jste jak se teď Dominika povzbuzovala, když Kája nedala 1. serv ? :))
Reagovat
PetaM
Jak? Plácala se o nožku? :D
Reagovat
kada.tom
kráva, no ...
Reagovat
Lunej..
Zato ty jsi uplny inteligent co?
Reagovat
janek_da
Já to beru. Pokud se soupeřka opírá hlavně o serv, tak i špatné 1.podání je úspěch. Něco jiného by bylo todle dělat proti Klárce Koukalové
Reagovat
EllNino
jono, ta má totiž někdy 2. rychlejší než 1. :D
Reagovat
smazaný uživatel
2 kouči najednou? :D
Reagovat
Frick
Jakoby si z oka vypadli. :-D

Jsem se divil, že Vaněk sedí hned vedle snúbenca, a von to byl Lipátk.
Reagovat
tommr
Karolína má v tom větru velký problémy se servisem což nevěstí nic dobrýho ... :(
Reagovat
janek_da
Vaněk je jiného názoru
Reagovat
PetaM
Tak bude muset dobře hrát. Aspoň Iqeho přesvědčí, že mezihra je dobrá :D
Reagovat
Frick
Musí si na dioptru nastavit dva cvaky vedle.
Reagovat
janek_da
Ale Cibulka mi stejně nepřijde tak naspýdovaná jako včera
Reagovat
tommr
u Karolíny to ale platí dvojnásob ... :(
Reagovat
Pavol
Zaber.
Reagovat
PetaM
Karolíno, na druhé straně není Petra ... Simona ... Serena ... Tak se prober jo? :D
Reagovat
EllNino
to je tak, když musíš kvůli větru snížit nadhoz :) ...a pak to neletí
Reagovat
tommr
to je zase začátek. Karolína získala hned v první hře brejk, aby ho vzápětí odevzdala zpátky díky třem dvojchybám. Nutno ale dodat, že ta třetí by nebyla kdyby předtím rozhodčí neobrala Karolínu o eso ... :(
Reagovat
EllNino
a další gem odevzdaný deblem
Reagovat
smazaný uživatel
Účelem asi nebylo odevzdat hru, a spíš kvůli dvojchybám.
čeština trpí :-)
Reagovat
tommr
tady nejsme v jazykovým koutku ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Vím, však ty píšeš většinou v pohodě. Ale na záměnu kvůli/ díky a nepravou účelovou větu aby jsem trochu alergickej :-)

"Prožil hektické úterý a Jaroslav Bába si musel připadat jako členové skupiny Beatles ve filmu Perný den. Ještě v poledne se totiž český rekordman potil v Praze u maturitní zkoušky, aby o pár hodin později už závodil na Zlaté tretře v Ostravě."
http://sport.idnes.cz/perny-den-vyskare-baby-maturita-v-praze-letadlo-a-bronz-v-ostrave-pyg-/atletika.aspx?c=A110531_210325_atletika_bur
Reagovat
EllNino
tak teď měla bejt jasně shoda ...ale že se vubec divim u Mariany Alves
Reagovat
bIbec
jj, tady Karolínu poškodili.
Reagovat
EllNino
tuhle rozhodčí naprosto nesnáším a opakovaně chybuje, přesto je stále nasazovaná na největší zápasy ...
Reagovat
janek_da
ale 3DF v gemu, navíc bez shody, asi nejhorší servis gem za hooodně dlouhou dobu
Reagovat
EllNino
tak taky je tam vítr jako blázen :)
Reagovat
janek_da
Uvidíme jak se holky srovnají s větrem. V Eastbourne je dost často.
Reagovat
EllNino
ale takovýhle zatím nebyl ...a Karolína hraje jako ponocná
Reagovat
smazaný uživatel
Docela mě překvapují kurzy, čekal bych to naopak.
Reagovat
tommr
přesně tak. Taky mě překvapilo, že je Karolína považovaná za poměrně jasnou favoritku. Obávám se, že hra Cibulkový nebude Karolíně moc vyhovovat ... :)
Reagovat
horska.kraslice
Taky se obávám, Cibule se zakousne a nepustí :-( Kájo, nenech se znechutit, bojuj!
Reagovat
FulnekUltras
že styl PomeŠit by mohl na Plechovku platit, ale samozřejmě tlačím Louny... ;)
Reagovat
janek_da
jó, myslíš rodačku z Loun?
Reagovat
flex
Snad nebude smrkat do ručníku. Co jsem to viděl, tak fandění ani náhodou.
Reagovat
tommr
mě víc irituje to její čichání k míčkům ... :)
Reagovat
Mayo
Cibuľková vo finále trávnatého turnaja :D:D:D čoho som sa to dožil, niekde bude chyba kks
Reagovat
Nola
fakt? v roku 2011 si zahrala vo Wimbledone stvrtfinale... zrejme budes nejaky teenager
skor antukar Cuevas je jedno velke prekvapenie....
Reagovat
Mayo
Bodaj by som bol tínedžer veru. Každopádne štvrťfinále Wimby je obrovský šok a úspech o tom sa ani nebavme. Tipoval som jej 1. kolo tento rok ale kukaj na nu ako hrá :D
Reagovat
brixner
Ty mít tu moc pro rozdělování titulů, tak nikdy nevznikne žádný rekord!! Co to je za argument, že Kája už má letos titul z trávy? To jako nemůže mít druhý a-potěškoště-třeba i třetí za 14 dní??
Já mám Cibuli taky rád, ale titul přeji Káje!
Podal jsem přihlášku do "Kvitoplíško Ultras", takže si se mnou moc nehraj, brachu :-))
Reagovat
brixner
NA NĚJ ! ! ! ! !
:-)
Reagovat
bIbec
Dneska tlačím tu klikařku bez mezihry.
Reagovat
blixa
Tak ! ;-) Haluzářku jednu :D
Reagovat
janek_da
Sorry PlíškovaUltras, ale přeju dneska titul Dominice. Karolina už letos má z trávy titul. Dominika je v životní formě na trávě. A hlavně to přeju jednomu sympatickému fandovi Dominiky. Tak ať to vyjde Tome!
Reagovat
blixa
Cccože ... polk ... no, to si vyřídíme později .... ;-)
Reagovat
kada.tom
no, životní forma nebo ne, Karolína je vychovanější a rozhodně se chová normálně narozdíl od tý fuchtle ze Severního Maďarska ... takže, snad Karol oplatí Cibulkový Kuala Lumpur :-)
Reagovat
blixa
Horní Uhry když už tak, Horní Uhry ;-)
Reagovat
kada.tom
dobře, Horní Uhry, co tím chtěl ale básník říci asi každý pochopil :-)
Reagovat
blixa
No , chasníčku, k básníkovi ty máš ale proklatě daleko :D
Reagovat
janek_da
tak snad ti Domča vyhraje, ale bude to těžké
Reagovat
PetaM
"Bohuzel to dneska nevyslo a zustala jsem kousicek od hlavni souteze meho nejoblibenejsiho turnaje na svete... Po krecich,ktere me po 3 hodinach a 40ti minutach doslova vyradily z provozu za stavu 3:6 7:5 9:10 me ceka zotavovaci vikend a pak se jde zpet do treninku na debla a mixa... Je mi jedno jak to dopadlo,protoze jsem tam dneska nechala naprosto vsechno..."

Takže naštěstí žádné zranění ... :)

A abych nebyl úplně tak mimo téma, tak Kájo - hodně štěstí dneska, věřím, že Domču porazíš. Hlavně pořád jet na 100 %, protože Domča se nevzdá! A titul z Eastbourne - i když si ho moc přeji pro Petru už dlouho - by ti strašně slušel!!!! :)
Reagovat
brixner
Slečna Parodie zase nic...
Fakt sorry, sorry...
Myslím, že taková Mašena by tam raději nechala rodidla, než vzdát!
A to jí fakt nemusím!
Reagovat
PetaM
Jasně, že by tam Mášena nechala všechno. Vždyť byla na každý zápas sfetovaná a nadopovaná.
Reagovat
brixner
No jo, zobla si, to jo...
Ať už je Mašena jakákoli, myslím, že to je(byla?) bojovnice, prostě ma napadla zrovna ona.
Ale seru na ní, víme?
Reagovat
PetaM
Tak ono se dobře bojuje, když má člověk nadopované srdce :D :D
Reagovat
George_Renel
Dát si před důležitým zápasem dvojitou dávku, na to není potřeba moc bojovnosti. :-b
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist