Plíšková v Miami přehrála Gavrilovovou a je poprvé ve čtvrtfinále

30. 3. 2015, 22:05
Aktuality 533
WTA MIAMI - Karolína Plíšková v Miami porazila hladce ve dvou setech Rusku Darju Gavrilovovou a poprvé postoupila do čtvrtfinále turnaje WTA Premier Mandatory. Její další soupeřkou bude světová desítka Němka Andrea Petkovicová.
Karolína Plíšková

Karolína Plíšková v Miami potvrzuje svou dlouhodobě výbornou formu. Po výhrách nad Beckovou a Badosaovou a potvrdila roli favoritky i dnes proti jednadvacetileté Rusce Darje Gavrilovové a po svém dosud nejlepším výkonu na turnaji zvítězila za 57 minut hry hladce 6-3 6-2.

Třiadvacetiletá Češka měla zápas s přemožitelkou Marie Šarapovové od začátku zcela pod kontrolou. Jediné zaváhání na servisu si vybrala až v závěru druhého setu za stavu 5-1, vzápěti však utkání ukončila při podání bývalé juniorské jedničky, když proměnila pátý ze šesti brejkbolů.

Plíšková tak poprvé v kariéře postoupila do čtvrtfinále turnaje WTA Premier Mandatory a čím dál více se přibližuje posunu do Top 10. Teoreticky by jí k tomu v Miami mohl stačit postup do semifinále.

O to se čtrnáctá nasazená Češka utká se světovou desítkou Andreou Petkovicovou, s níž má vyrovanou bilanci 1-1. Německá tenistka dnes porazila 6-1 7-5 světovou devítku Rusku Jekatěrinu Makarovovou.

Už třináctý zápas za sebou vyhrála světová trojka Simona Halepová z Rumunska. Vítězka z Indian Wells a Dubaje poprvé v kariéře porazila Italku Flavii Pennettaovou, i když v druhém setu prohrávala už 2-5, a postoupila do čtvrtfinále. Třiadvacetiletá Halepová zdolala o deset let starší soupeřku na čtvrtý pokus.

V Miami se utkaly poprvé od předloňského US Open. "Teď si mnohem víc věřím," uvedla Halepová, která v minulých dvou sezonách udělala velký výkonnostní vzestup. "V druhém setu to bylo 2-5 a hrála jsem špatně. Věděla jsem, že se musím uklidnit a být agresivnější. Zkusila jsem všechno a konečně se mi povedlo vyhrát," řekla.

Rumunka v této sezoně vyhrála 23. zápas na okruhu WTA, čímž se dotáhla v této statistice na první Karolínu Plíškovou,

• WTA PREMIER MANDATORY MIAMI •
USA / Florida, tv. povrch, 5.381.235 dolarů
pondělní výsledky (30. 03. 2015)
• Dvouhra - osmifinále •
Kar. Plíšková (14-ČR) - Gavrilovová (Rus.) 6-3 6-2

S. Williamsová (1-USA) - Kuzněcovová (24-Rus.) 6-2 6-3

V. Williamsová (16-USA) - Wozniacká (4-Dán.) 6-3 7-6(1)
Suárezová (12-Šp.) - A. Radwaňská (7-Pol.) 5-7 6-0 6-4
Petkovicová (9-Něm.) - Makarovová (8-Rus.) 6-1 7-5
• Čtyřhra - 2. kolo •
Hlaváčková/Hradecká (9-ČR) - Jansová-Ignaciková/Klepačová (Pol./Slovin.) 6-4 6-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

533
Přidat komentář
smazaný uživatel
Titan Ty máš Petru vážně rád. V Race rankingu je 12. což není špatné, třeba Evžena je až 27. Petra loni vyhrála 3 turnaje nejen Wimbledon ale i Wuhan a New Haven + Finále v Pekingu a SF v Madridu. Navíc Petra je stále jediná Česká tenistka která dokázala v jednom roce vyhrát více než 5 titulů
Reagovat
smazaný uživatel
Jestlipak měl Nouni seznam českejch zakázanejch proslovů? :))) To teda zarezonovalo! Kája se většinou bála hrát na BH, svůj FH navíc hrála s obavou. Po supervýkonech z jinýho světa asi svýmu výkonu, jestli je tak skutečnej, nevěřila. Jojo, občas to tam samo padá, nad tím se ale nesmí moc přemejšlet. On to Váňa doladí...
Reagovat
smazaný uživatel
Nééé, bála se hrát Andrejce na FH ....
Reagovat
freeteepek
Karolína měla dnes houževnatou soupeřku, která hodně míčů vracela. Na pomalém miamském povrchu až moc:-( Nevyšla jí koncovka prvního setu, kdy podávala za stavu 4:5 0:15. Skvělý servis, jenomže míček doplachtil před ní těsně na čáru. Musela útočit, nevyšlo to. Za stavu 0:30 nezvládla ten tlak. Ztráta prvního setu jí vykolejila a přišla o podání následně i na začátku toho druhého. Pak už se do pohody nedostala a trochu předčasně to zabalila. Bohužel.
Zápas spolukomentovala Marion Bartoliová, která jí věští velkou budoucnost. Za podmínky, že Karolína zrychlí pohyb nohou na úroveň svých rukou. Je to prý náročný a dlouhý proces, ale pokud se to podaří - sky is the limit!
Reagovat
smazaný uživatel
Jojo, Marion je chytrá žába, má pravdu.
Reagovat
Titan
Marion jí asi moc nezná. Karolína dnes hrála želvu, ale to, že už umí i antilopu, myslím řada lidí ví...:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Doufam, ze bude repete berda vs mura a tom munto vrati, ikdyz na tomto pomalym povrchu nevim
Reagovat
sprchon
Uvidíme, co Můra udělá dneska... Jestli do toho před zápasem s Kájou nebušili až moc dlouho. Aby ji teď nenapodobil. ;)
Reagovat
Roger_Federer
Kajo, nevadi na kurtu si byla lepsi, souperka mela dost stesti ;);)
Reagovat
smazaný uživatel
kaja, nase současná "jednička". Ty mě chceš naštvat :) PETRA JE NAŠE JEDNIČKA
Reagovat
Titan
Není, současné Race je Kája 4, Petru nevidno...
Reagovat
Fandina
Race ano, ale jinak ne.
Reagovat
smazaný uživatel
možná v Race, ale kdyby došlo na jejich vzájemný zápas tak je jasné kdo vyhraje
Reagovat
sprchon
To myslíš vážně? Viděla jsi jejich vzájemné zápasy? Rozhodovalo strašně málo, Kája mohla klidně oba zápasy vyhrát. :P
Reagovat
Roger_Federer
to neni vubec jiste vzledem k tomu ze Petra uz mesic nehraje a nikdo nevi jestli jeste bude.
Reagovat
smazaný uživatel
Řekl bych, že minimálně Petra ví, jestli ještě bude hrát.
Reagovat
Fandina
Až bude mít Karolína víc titulů než Petra, tak bude lepší. Zatím je za Petrou.
Reagovat
smazaný uživatel
jestli vůbec
Reagovat
Roger_Federer
Ale ja jsem nikdy netvrdil, ze je celkove lepsi nez Petra..Karolina je tento rok Ceska jednicka zati.Jeji vysledky jsou lepsi nez Petry.Nevim co natom nechapete.
Reagovat
Titan
Neplácej. Současný je v Race, ne v žebříčku za 52 týdnů, pleteš si pojmy s melounama...
Reagovat
Fandina
Ale jdi ty. Úspěchy za člověkem se počítají. To je to, co určuje kdo je lepší. Chce to myslet hlavou ne melounem.
Reagovat
Titan
Plácáš chronické nesmysly. Řeč je o současnosti, ne rok staré formě. Přepni kolovrátek na vyšší úroveň, třeba myšlenky. Zatím si dost zamrzla v kruhu...
Reagovat
smazaný uživatel
Letošní lednový titul získala Petra před rokem?
Reagovat
Titan
A ten je k čemu? Mluvíme snad o sportovním výkonu, ne porážce Gajdošové, Pironkové, Peng a Plíškové (což je jediný cenný skalp)
A tohle stačí jen na letošní místo 12...
Reagovat
EllNino
Jarka je taky cenný skalp, nezatracuj to tak ...
Reagovat
smazaný uživatel
To je jedno koho porazila, na to se historie neptá
Reagovat
Titan
Já to nezatracuji, ale současnou formu jde definovat na cca 2-3 měsíce = race žebříčku. Že se nějak povedlo Sydney do toho také zapadá, ale nijak oslnivě...:-)
Reagovat
EllNino
ať chceš nebo ne, a vidím, že se ti to spíše příčí, tak zapadá ...ale to že je Kája naše jednička je jasný jako facka, letošní rok, jinak má do Petry míle :D ...to, že Petra na pomalým betonu umí velký prd, je taky pravda :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ty jsi začal rok starou formou.
Chápu, že z tvého úhlu pohledu je Petřin loňský wimbledonský titul bezcenný. Wenus byla "jen" cca dvaatřicítka a Genie teprve nakukovala do desítky.
Tak podobný pohled považuji za chronické nesmysly zase já :-)
Reagovat
Titan
Já jsem začal současnou formou. Fandina plácá o žebříčku za rok, tedy 52 týdnů.
Wimbledon opravdu nepatří do kategorie současná forma Petry...
Nebo snad říkáš, že ano...?
Reagovat
Fandina
Já psala o tom, že Petra je úspěšnější tenistka celkově. Ne o roku. O dosavadní kariéře.
Reagovat
smazaný uživatel
Zatracuješ jakýkoliv úspěch, zobecňuješ.
Reagovat
Fandina
Letos hraje jako celou svojí kariéru. Jednou top a příště hůř. Ale pořád toho vyhrála nejvíc z našich holek. Pořád na ní ostatní nemají.
Reagovat
Fandina
Ani ne. Pro mě je podstatné, kdo co vyhrál a v tomhle směru je na tom líp Petra. Až vyhraje Karolína víc titulů než ona. Tak bude lepší ona. Zatím je to Petra.
Reagovat
Roger_Federer
Letos je podle vysledku lepsi.
Reagovat
Fandina
Když hrály spolu, tak jí Petra porazila. Jinak v race je před ní a celkově se mi na Káje líbí, že hraje dost vyrovnaně. Ale přece jenom, Petra, když jí to jde, tak smete kde koho. Radost se na její hru dívat. A to, že hraje nahoru a dolů je o ní známo. Celkově ale zatím na ní Kája nemá. Až bude mít, jedině dobře. Já je mám ráda obě. Každá má něco.
Reagovat
smazaný uživatel
+1
Reagovat
Roger_Federer
Ano, souhlasim.Mluvim jen a pouze o aktualni situaci.
Reagovat
Fandina
To, že je v race Kája čtvrtá a v normálním žebříčku zase Petra si každý přečte. O tom je zbytečné se bavit.
Reagovat
Roger_Federer
Aha..?to jsem nevedel..Takze se o tom nemuzu zminovat jo?
Reagovat
Fandina
Mě je jedno, co píšeš. Myslím si o tom svoje.
Reagovat
Fandina
mně ... oprava
Reagovat
Roger_Federer
Tak nemudruj.
Reagovat
Fandina
Do toho ti nic není.
Reagovat
Roger_Federer
Hm..Hm.Hm.
Reagovat
Fandina
Kdybys byl inteligentní, tak bys to věděl. Tvůj problém.
Reagovat
smazaný uživatel
S tou predikci bych byl opatrnej. Uvidime na konci roku
Reagovat
Titan
Tak určitě...:-))))))))))))
Reagovat
Fandina
Ani ne. Petko byla lepší. Jinak souhlas, nevadí. Příště se může zadařit. Kájo pojĎ!
Reagovat
freeteepek
Petko trochu se štěstím vyhrála první set. Karolína začínala na returnu a celý první set musela dotahovat. Škoda, že jí hned na začátku nebrejkla. Trochu by jí tím vzala vítr z plachet. Karolíně to dneska nesedlo:-(
Reagovat
Fandina
Petko hrála dobře. Ona se nezdá, ale moc nechybuje a dovede zahrát i razantně. Kája na ní dneska neměla.
Reagovat
sprchon
:D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ty vole, nejlip hraje Nicol
Reagovat
smazaný uživatel
Ty vole, nejlip hraje Nicol
Reagovat
smazaný uživatel
Ty vole, nejlip hraje Nicol
Reagovat
Titan
Dnes jsem měl pocit, že Kája vůbec netuší, co lítá z druhé strany. Její údery vůbec nepočítaly s razancí příletu od Andrey...
Každý máme den blbec, ale hrát (skoro) stejně blbě od začátku do konce... No nezadařilo se...
Reagovat
freeteepek
Karolína hrála v prvním setu dobře, ale chyběla trocha štěstí. Bohužel musela stále dotahovat skóre. Petko předváděla svůj nejlepší tenis z minulého zápasu. Kromě prvního podání, kde se jí nedařilo. Karolíně chyběla rychlost v nohou.
Reagovat
Titan
Ale údery od Karolíny počítaly s o cca 20 km/h nižší rychlostí od soupeřky, šlo vidět, jak se to odráží úplně jinde, než má. Kája prostě nezareagovala. Od začátku do konce...
Reagovat
tommr
dneska mě Karolína hodně zklamala. V prvním setu se ještě jakž takž držela, ale ten druhej už vyloženě odflákla ... :(
Porážka mrzí o to víc, že soupeřkou byla haluzářka Petkovicová, která se ted pevně usadí v první desítce. Dneska ale bohužel vyhrála zaslouženě. Ten její hnusnej styl Karolínu úplně rozklížil ...
Reagovat
Titan
Její "hnusnej" styl Karolínu naprosto rozložil...
Ale přesně nevím, co je na razantních winnerech hnusného... Andrea hrála skvělý tenis své životní formy...
Reagovat
EllNino
hele hnusnej tenis si představuju trochu jinak ...nevím, její udery mají dobrou dýlku i razanci, hlavně z forehandu ...
Reagovat
smazaný uživatel
Na "pevné usídlení" by musela zvládnout i semifinále.
Reagovat
Grape
Neobhajuje náhodou Andrea titul z Charlestonu? Nejsem si úplně jistej...Ale jestli jo, tak může zase hodně rychle z desítky vyletět. :-) Teda ne že bych jí nepřál, mně celkem nevadí a dnes hrála výborně, ale radši tam uvidím naše holky.
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že Charleston je už odečtený. Aspoň podle Janky Čepelové, která se během týdne propadla o cca 60 míst.
Reagovat
Grape
Jo tak v tom případě je to jasný, jiný vysvětlení pro takový Jančin propad není :-).
Reagovat
Titan
Ne, resp. tommr už dole píše žebříček bez Charlestonu a Petrovič je bez dnešního vítězství desítka...
Reagovat
tommr
body za Charleston už má Petkovicová odpočítaný ...
Reagovat
Fredy
Každý den není posvícení. Tak příště. Kájo pojď ! ;)
Reagovat
fretek
Petkovic hrála na úrovni hráčky 2. až 3. desítky a Karolína na úrovni 5. až 7. desítky.
Reagovat
EllNino
a ty ? :D
Reagovat
janek_da
Nevim jak on, ale já komentuju na úrovni TOP5.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to jsi se asi dival na nejaky jiny zapas. Petkovic hrala perfektne
Reagovat
sprchon
Tak žádné drama při doservírování se nekoná. Kája si to spolehlivě prohrála sama... Při 0:40 jsem si řekl. Tak a teď mi dá naději a za stavu 30:40 to určitě nějak strašně hloupě podělá. :D A samozřejmě za stavu 30:40 padne DF. :)

No nic, dneska prostě Kája neměla den a Andrea hrála moc dobře (to už včera). Tak hurá do Evropy. :)

Jinak Kája nepodala ruku Kaderovi? :O
Reagovat
smazaný uživatel
Nojo, tak QF bylo fajn, tak třeba v Katowicích :)
Reagovat
smazaný uživatel
Od 2. Setu Kaje tenis nejak prestal chutnat, ale QF se pocita. Zas o nejake body a love bohatsi
Reagovat
Fandina
Kája škoda, ale Petko byla lepší. Co se dá dělat. Kájo příště držím palce. Pojď!!!
Reagovat
Fandina
Vítězné/Nevynucené Petko 17/10 Kája 18/27. Andrejka dneska diktovala hru. Kájo škoda.
Reagovat
smazaný uživatel
Bohužel Kája to nezvládla :/ i když mohla v pohodně vyhrát 1.set
Reagovat
PetaM
Dneska tam ta síť byla vyloženě na obtíž! Hned bych ji odstranil a hrálo by se lépe :D
Reagovat
EllNino
nepodala ruku jo ...no dneska to byl opravdu den blbec :/
Reagovat
smazaný uživatel
Co se stalo? Zase nejsem v obraze:)
Reagovat
EllNino
no nepodala ruku rozhodčí, Petko se divila ...
Reagovat
smazaný uživatel
a já si myslela, že jsem jen špatně viděla
Reagovat
smazaný uživatel
Rozhodci za to nemohl...
Reagovat
smazaný uživatel
Ony měly mezi sebou nějaké neshody?
Reagovat
smazaný uživatel
oprava: oni měli, neuvědomil jsem si, že to byl Kader
Reagovat
sprchon
Taky to nechápu? Bylo to úmyslné?
Reagovat
smazaný uživatel
já si myslím, že nebylo, Kája chtěla asi co nejrychleji zmizet z kurtu a prostě zapomněla ale hodně jsem se divila
Reagovat
tommr
jj asi byla rozhozená z tý dvojchyby a na rozhodčího si ani nevzpomněla ...
Reagovat
misa
Káje se každá zkušenost hodí.
Reagovat
EllNino
myslím, že i zde na portále ....aspoň místní viděli i druhou stránku Karolíny
Reagovat
smazaný uživatel
Končí dvojchybou:(
Škoda
Reagovat
smazaný uživatel
Kájo :( tohle už neotočí, takové zbytečné chyby
Reagovat
smazaný uživatel
Tak snad se Andrea pose*e při doservírování...
Reagovat
smazaný uživatel
což umí..
Reagovat
PetaM
Kdo ne :D :D
Reagovat
tommr
možná to doservírování ani nebude potřebovat ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Kája naprosto mizerná na returnu
Reagovat
sprchon
Teda jak Kája udělá krok k síti, hned je to chyba... Dneska to fakt nejde.
Ale šance snad ještě bude, furt chovám aspoň nějakou naději. :)
Reagovat
tommr
už je nejspíš rozhodnuto. Tohle si už Petkovicová nenechá vzít ... :(
Reagovat
EllNino
to by ses divil :D
Reagovat
smazaný uživatel
nikdy nepodceňuj Andreu ani Káju :D
Reagovat
sprchon
Od Káji jedna povedená hra na servisu a může být všechno jinak. ;)
Reagovat
tommr
Karolína prohrává o brejk takže jí už ani sebelepší hra na servisu nebude nic platná ...
Reagovat
sprchon
Může zvednout sebevědomí, Petce se pár míčů nepovede a může se to obrátit. ;)
Tvůj pesimismus mě naplňuje stále aspoň drobným optimismem. :D
Reagovat
EllNino
dneska je to zase laxní, až to bolí ...nechuť
Reagovat
Fandina
Andrejka je přesvědčivá, padá jí to tam, jako z partesu, ale já věřím tomu, že se Kája ještě hecne a otočí. Kájo pojď!
Reagovat
PH94
Pěkně Karolíno :) Šance ještě přijde :)
Reagovat
smazaný uživatel
Kanár se blíží:D
Reagovat
smazaný uživatel
ne no...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ne:D
Reagovat
PH94
To je ono trenére! :D
Reagovat
EllNino
nojo nejde servis, Kája to má v hlavě a zase zařadila level "ignoruju skore" :)
Reagovat
sprchon
Tenhle mod nemám rád...
Reagovat
EllNino
no :D ...to já taky ne :D
Reagovat
sprchon
Nebo rovnou "ignoruju všechno"? Dyk ona zase pinká...
Reagovat
EllNino
tohle na ní nemám rád, jak se nedaří pár gemů, začne vyhazovat ..
Reagovat
sprchon
To já taky... To už se většinou začínám smiřovat s koncem. Ale dneska ne, známe Petko. :D
Reagovat
Davor1
Tomič style...
Reagovat
smazaný uživatel
Kájina je z role, musí se uklidnit...
Reagovat
smazaný uživatel
Zacala hrat ala kvitova
Reagovat
EllNino
tohle není navýhru Wimblu, sorry :)
Reagovat
smazaný uživatel
zase někdo strašně chytrej... HATE HATE HATE když prohrává... kristus pane na nebi
Reagovat
EllNino
hlavně jak všichni vytahujou Kvitovou ne :D ...to už je fráze :D přitom kam se na ní Kája zatim hrabe :D
Reagovat
PetaM
No tak s vyhazováním úderů v tomto zápase si zatím můžou podat ruce :D Člověk se na to už prostě musí dívat tím nejlepším pohledem, jinak se zblázní :D
Reagovat
EllNino
jo, jen je smutný, že všem se při slovu Kvitová vybavuje ta horší strana :D ...
Reagovat
PetaM
Všem ne :) Ta druhá strana je mnohem lepší ... :D

Ale proč si neudělat srandu z té špatné strany :D
Reagovat
smazaný uživatel
Vsichni vi e, ze kdyz ma Petra den a sedi ji povrch hraje uzasne. Kdyz jimto nesedi je to zase hruza. Proste den a noc.....
Reagovat
EllNino
no vždy´t ...ale lidi se s tim neumějísmířit, že Petra mimo trávu a rychlý hard a Madrid je hráčka na pomezí 1. a 2. desítky :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ja jsem s tim smireny, ptoto nechapu tolik reakci na muj prispevek. Vzdytbletos krome Sydney, to byla ta top 20
Reagovat
smazaný uživatel
Na úspěchy lidi časem zapomínají...
Reagovat
EllNino
tovíš, zato špinavý prádlo na tebe vytáhnou ještěza 5 let :D
Reagovat
PetaM
Na konci roku jí budou chybět 1 bod k postu světové jedničky. To teprve bude mela, že vynechala Miami a IW .. :D Aspoň ten bod za účast ... :D :D
Reagovat
tommr
když už tak 10 bodů ... :)
Reagovat
PetaM
Fakt? :D Tak to je pohoda :D Ale někde je bod za účast ne? :D
Reagovat
Fandina
Ty mě vždycky pobavíš ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
si všichni myslej, jak pak zapadnou a budou frajírci že budou samej HATE...
Reagovat
smazaný uživatel
To neni zadny HATE, Petre je hracka, ktere fandim vzdy nejvice. Ale kdyz nema den litaji mice kolem kurtu
Reagovat
PetaM
Jakože ve víru?
Reagovat
smazaný uživatel
No nevím,nevím jestli to Kája dá:(
Reagovat
tommr
Karolína vstoupila špatně i do druhýho setu a začíná to vypadat dost beznadějně ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Servis na pí*u prej...

a pak eso...
Reagovat
sprchon
Taky to bylo to jediný, co si v posledních dvou gamech uhrála. :(
Reagovat
Fandina
Andrejko, občas ti fandím, ale dneska mě štveš. Kájo pojď!
Reagovat
sprchon
Škoda těch tří BB při 4:4.
Jinak problém je dneska už zase podání... Kája dala zatím snad jen jeden nebo dva přímáky a žádné eso. I když tam jde první servis, tak ho Petko prostě pokaždé vrátí.
Reagovat
tommr
Karolína doplatila na tři nevyužitý BP v devátý hře a po další ztrátě podání přišla o první set ... :(
Dneska to s Karolínou nevypadá dobře - zdá se mi být hodně nervózní ...
Reagovat
smazaný uživatel
Karolíně chybí prostě ta razance , kterou dříve zářila .
Když ji používala tak Petka neměla šanci .
Reagovat
horska.kraslice
Jak se říká, hráč hraje to, co mu dovolí soupeř.
Reagovat
Fandina
To je škody. Začátek se Kája hledala, prostředek setu super a teď zase nic. Tak doufám, že ten druhý už bude celý Káji. Kájo pojď!
Reagovat
PH94
Petkovic 1.set naprosto po zásluze :/
Reagovat
PH94
Petkovic 1.set naprosto po zásluze :/
Reagovat
smazaný uživatel
Kájo :((
Reagovat
smazaný uživatel
Klídek, Kájina se nevzdá...
Reagovat
PetaM
Kája se tímto zařadila po bok stejně schopných kolegyň Petry a Lucky. No, je vidět, že už k nim skutečně patří :D
Reagovat
smazaný uživatel
0 lidí zajímají tvé porovnávací komentáře...
Reagovat
PetaM
Copak, naštvaný, že Kája prohrává? Budeš jí hateovat po zápase? ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Nikdy...
Reagovat
PetaM
Tak vidíš, jsme na stejné lodi ;)

A ještě mi řekni, že Petra a Lucka v tomhle nejsou specialistky :D Náhodou, je to super, že Kája tak rychle zapadla :)
Reagovat
smazaný uživatel
Kája hraje jinou ligu...
Reagovat
EllNino
no zatim horší :)
Reagovat
PetaM
Jinou než WTA? :D
Reagovat
horska.kraslice
Ovšem Petkovič je trochu jiná lajna než Gavrilova.
Reagovat
smazaný uživatel
Petkovic ho má:(
Reagovat
EllNino
aje to
Reagovat
PetaM
A teď ztratí servis :D :D
Reagovat
EllNino
jo :D
Reagovat
tommr
zákon schválnosti ... :(
Reagovat
EllNino
to zahodila
Reagovat
sprchon
Nedáš, dostaneš...
Reagovat
smazaný uživatel
škoda brejkbolů..
Reagovat
tommr
Karolína měla tři příležitosti k dalšímu brejku, ale nenaložila s nima dobře. To byla velká škoda ... :(
Reagovat
janek_da
mám srandu, když haluzářka dostane prasce, a ještě k tomu za důležitého stavu. Jak se rozčiluje, že přece jenom ona dává prasata
Reagovat
tommr
škoda, že toho Karolína nevyužila - to by Petkovicová nejspíš hodně těžko nesla ... :(
Reagovat
Frick
nepotřebuhete žádný záběr na empire a stejně neomylně víte, kdo je rozhodčím :o) stačí sluch :o)
Reagovat
Fandina
Je to sympaťák. Předloni jsem ho potkala na Rolland Garros a překvapilo mě, že není až tak malý, jak mi připadá na umpire.
Reagovat
Fandina
Roland Garros ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
OT: Vlastní tady někdo MacBook? Případně zprávy, ať to tady nešpiníme.

Díky a omlouvám se

Pojď Kájo! :D
Reagovat
George_Renel
To je poslušná žena. Trenér nalajnuje, ona přesně udělá. ;-)))
Reagovat
tommr
a Karolína si opět bere brejk zpátky. Chce to hrát trochu aktivnějc a nepouštět se s Petkovicovou zbytečně do dlouhejch výměn ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Už dorovnala:)
Reagovat
smazaný uživatel
Vaněk je frajer...
Reagovat
sprchon
A Kája frajerka. :)
Opět na ni zapůsobil a dodal jí to, co jí chybělo.
Reagovat
sprchon
První přímák z podání. :)
Reagovat
tommr
s Karolínou to bohužel nevypadá dobře. Nechala si od Petkovicový vnutit její styl hry a příliš při tom chybuje ... :(
Reagovat
sprchon
Náhodou už od třetího gamu hraje Kája víc svoji hru. Řekl bych, že přestává pinkat. :) Je to jen jeden break...
Reagovat
sprchon
Vida. :) A je po breaku...
Reagovat
smazaný uživatel
U sítě ale Kája hraje velké h....
Reagovat
janek_da
hodně v tom zápase fandím tomu černochovi, co hlídá levou boční lajnu.
Reagovat
vrabejka
Kája zatím skvělé míče s černými momenty. Chce to min chyb a to půjde.
Reagovat
aligo
Co tam dělá? Koukam jen na čísla. .. povi me nekdo?
Reagovat
vrabejka
Pěěkné winner, nejde ji moc servis a dělá hodně chyb
Reagovat
misa
se tam zatím smaží v dlouhých výměnách...
Reagovat
smazaný uživatel
Už zas přišla o podání:(
Reagovat
smazaný uživatel
No a Kája zase přišla o servis. :/ zatím nic moc
Reagovat
EllNino
Jinak Tynda si zahraje se střelnicí Oceane Dodin v 2. kole ve Francii :)
Reagovat
tommr
to asi pro Kristýnu nedopadne dobře ... :(
Reagovat
EllNino
to zvládne :)
Reagovat
smazaný uživatel
tak to potěš ježka. Jedna z nejvíce nepříjemných soupeřek, na které může narazit na této úrovni v hale.
Reagovat
Nancy_z
Tak snad už se Kája zahřála a teď bude pořádně hrát :-)
Reagovat
sprchon
Aby se to dohrálo ještě dneska. :D
Reagovat
vrabejka
Ani to nebolelo.
Reagovat
tommr
Karolína si naštěstí vzala brejk hned zpátky ... :)
Reagovat
vrabejka
no hned :D
Reagovat
smazaný uživatel
no tak Kája rebreak
Reagovat
smazaný uživatel
Konečně:D
Sebrala jí ho!!!
Reagovat
EllNino
wow to byla výměna :D
Reagovat
smazaný uživatel
Kája už 6 UE jen z Forehandu
Reagovat
smazaný uživatel
Kájo :/ tolik zbytečně vyhozených returnů
Reagovat
EllNino
to je strašnej tenis ...
Reagovat
misa
Ostudný servis Petko.
Reagovat
EllNino
i tak to stačí ...
Reagovat
EllNino
proč pinká panebože ...
Reagovat
smazaný uživatel
Jednou Kája zareturnuje dobře, potom se zase vyhodí
Reagovat
smazaný uživatel
Kája nic moc, musí hrát agresivně né si jen pinkat
Reagovat
tommr
Karolína nezačala zrovna nejlíp - pinkat si s Petkovicovou není dobrej nápad ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
něco mi říká, že to dneska bude mít Karolína hodně těžké.
Reagovat
ArtyF
Proč se tak řeší neustále jestli bude Karolína v TOP 10 nebo ne? Podle mě je spíš milník TOP 8. Teprve potom je výhodněji nasazovaná na největší turnaje a znamená to taky turnaj Mistryň.

To samé Lucka, pořád se ohání TOP 10, to ale oproti třeba 14 místu takový rozdíl není, jako třeba rozdíl mezi 9. a 8. příčku na žebříčku.
Reagovat
smazaný uživatel
týdny na jedenáctém místě nikdo nepočítá, na desátém joo :D
Reagovat
misa
taková psychologická hranice
Reagovat
smazaný uživatel
Ahoj,máte stream na Káju?
Reagovat
sprchon
http://live.drakulastream.eu/players/free-live-video-streaming-s-williams-kuznetsova-wta-miami-tennis-wta-38436.html
Reagovat
smazaný uživatel
Děkuji
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyžtak stream můžeš najít tady:

http://www.drakulastream.eu/tennis-live-streaming-video.html

http://www.sportcategory.com/c-4.html
Reagovat
smazaný uživatel
doufám, že vyhraje Kája a rozdá si to s Venuší
Reagovat
sprchon
Holky už jsou na místě činu...
Andrejka se mi včera docela líbila, ale Kája ještě víc. :)
Kájo pojď!
Reagovat
PH94
Tak Karolína jde do boje :)
Reagovat
smazaný uživatel
Kromě Karolíny dneska přeju Jance Čepelové. Po zdravotních problémech by se potřebovala chytnout.
Reagovat
sprchon
Ale jo, docela se mi začíná líbit. :)
https://twitter.com/Daria_gav
Reagovat
EllNino
pěkný párek s Lukem :D
Reagovat
misa
do roka a do dne světovou jedničkou, už jistá účastnice Turnaje mistryň, atd. Takové věci jsou tady k přečtení. Teď už asi tuším, jak se psalo o Petře v průběhu sezony 2011. Tehdy jsem ještě TP neznal... zato vím, jak se o ní píše v poslední době. Takže stačí, pokud se Karolíně přestane dařit a komentáře budou zhruba stejné.

Od některých by to chtělo trochu soudnosti. Letos se může K. vyšvihnout vysoko, ale příští sezona pro ni bude brutální. Jiný zájem médií, nové povinnosti od WTA, velký tlak obhajob, soupeřky lépe připravené trenéry, bude z ní lovná zvěř. Teď si zatím užívá jinou, mnohem lepší roli - hrát bez obav a s radostí. Neříkalo se i tehdy o Petře, jak má v kritických momentech skvělou hlavu a jak hraje bez strachu? Vůbec mě nepřekvapí, když dnešní hlasití obdivovatelé Karolíny o ní budou psát za čas nehezké věci.
Reagovat
EllNino
za tohle palec, neboj, ona ta krize musí jednou přijít, bez toho to nejde, a pak to bude spráskaný pes jako Petra :))
Reagovat
sprchon
Souhlas. :)
Tohle asi všichni víme, ale nečekám, že se tu něco změní. Bude to přesně tak, jak píšeš. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Pěkně napsáno.
Někteří by si měli zarámovat :-)
Reagovat
slacker
Rikalo a byla to pravda. Od to doby si vypestovala furu komplexu a uz to pravda neni.
Reagovat
misa
Trochu jinak se hraje nadějné tenistce, která nemá moc co ztratit, ve srovnání s největší favoritkou turnaje, kterou si WTA připravuje do role budoucí tváře celého sportu.
Reagovat
Fandina
Je to tak, jak píšeš. Tak trochu i nevděk, který vládne světem ... úsměv. Jsi úspěšný, daří se ti, ostatní si na to zvyknou a nic jiného než výhry neberou. A když se mu nedaří, jsou naštvaní a zlobí se na dotyčného.
Reagovat
smazaný uživatel
+1;)
Reagovat
vrabejka
Skalní fanoušci ji budou podporovat dál. A ti co jen píšou při neuspěších od těch nemužeme čekat nic jineho než hejt našich tenistek.
Reagovat
smazaný uživatel
Tohle já tady tvrdím celou dobu. ;-)
Reagovat
janek_da
miso, souhlas, ale zda se mi, že se dobýváš do otevřených dveří.

Myslím že jenom pár jedinců, trochu praštěných, tady na TP si myslí, že to pujde stejně snadno jako dosud a už vidí K. jako jedničku.
Reagovat
smazaný uživatel
https://twitter.com/KaPliskova/status/582919609759731712
Reagovat
sprchon
Tak snad se před svými zápasy moc neunavili... :)
Dneska bude hrát Kája i Andy tříseťák.
Reagovat
EllNino
Týna ve 2. kole, Kuwata ji skrečla za stavu 2:4 v její neprospěch :)
Reagovat
tommr
napsal si to trochu nejasně - to Kristýna vedla 4:2 když soupeřka vzdala nebo to bylo obráceně? :)
Reagovat
EllNino
ve svůj tam mělo být :D omlouvám se
Reagovat
George_Renel
Vedla Plíšková.
Reagovat
sprchon
Raději jsem si to hned našel. Prostě Týně soupeřka skrečla, Týna vedla a postupuje dál. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Kvítko v posilovně.

https://pbs.twimg.com/media/CBbeDpyWEAA1FFd.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
Proboha, co to je za mučící stroj? :D
Reagovat
slacker
Total gym od Chucka Norrise
Reagovat
misa
Příprava na životní antukovou sezonu :)
Reagovat
smazaný uživatel
Kdo je ten pán ve žlutém tričku? To je kondiční nebo tak něco? Ještě sem ho s Karolínou před tím neviděl.. nebo si nevšimnul.

https://pbs.twimg.com/media/CBYRyZWWUAEMp9z.jpg:large
Reagovat
VlS
Podle podoby bych řek, že táta
Reagovat
blixa
Určitě pan Otec ;-)
Reagovat
sprchon
Vidím tam podobu s Kájou, jestli to je otec, tak jsem mile překvapen. Takový sympaťák. :) Představoval jsem si ho nějak takhle:
http://cdn.screenrant.com/wp-content/uploads/Man-with-Iron-Fists-Images-Bald-Tattooed-Man.jpg
Reagovat
EllNino
to není táta :D ...https://www.youtube.com/watch?v=96lY8ZfYX0E tohle je táta :D
Reagovat
EllNino
nejsi daleko od pravdy s tou podobou toho "drobka" :DDD
Reagovat
smazaný uživatel
A.Petkovic - Ka.Plíšková (KAROLÍNA)
V.Williams - C.Suarez Navarro (VENUS)
S.Halep - S.Stephens (HALEP)
S.Williams - S.Lisicki (SABINE)
Reagovat
kada.tom
souhlasím s tebou v prvních třech případech, ale Serena si titul v Miami vzít nenechá, takže tak :-)
Reagovat
VlS
S Kada Tomem se shodnu
Reagovat
smazaný uživatel
Já si myslím že Sabine na to má aby Serenu znovu porazila. Sabine je ranařka a když jí to tam bude padat stejně jako v průběhu IW a Miami má šanci.
Reagovat
smazaný uživatel
Halep a Serena sou myslím jasné. Ty další 2 zápasy můžou dopadnout všelijak. Tipuju Karolínu a Karličku, ale fakt těžko říct.
Reagovat
smazaný uživatel
Moje prani jsou jasna;)
Karolina
Karlicka
Sloane
Sabca;)
---
A bude to povedeny vecer;)

Ale spis to vypada na Andrejka, Vee, Simona, Seree, proste presne naopak;D)
Ale obcas je treba jit proti proudu, no ne;0) Tak snad aspon jedno prani nekde vyjde, nejlepe s Karolinou, at to Kotatko ma taky uz nejaky ten poradny titul a ne jen Int. Kuala Lumpur, Linz a Soul...;)
Reagovat
blixa
Favorizuješ Andrejku ? Hmm, no uvidíme, bude to těžký ale přijde mi že snad jde Kája pořád do formy, doufám. Ty další zápasy mi přijdou jasné. Karlička, Simona, Serena. Tady bych se hodně divil , kdyby to bylo jinak, i když bych si to samozřejmě mnohde přál ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
;) No jak jsem psal Andrejak je kralovna BL, at se mne to libi nebo ne. Tu souperku tam prispendli a jede to furt.
Tohle Kaje problemy tedy delalo, ne ze ne. Takze hodne tezke asi tipovat, mirne spis vidim fav. v Andreji, ale take si preji opak;)
Asi stejny jako ty v pripade Vee a Karlicky;D)
Reagovat
blixa
Já to mám složitější :D Pokud Kája vyhraje, přeju Karličce. Ať se holky utkají v čestném boji o TOP10. Pokud ale vyhraje Andrejka, přeju to spíš Vee, kterou mám přeci jen raději.
Reagovat
sprchon
Prostě buď Kája přes Carličku a nebo Venus přes Petko fo finále. :) Ideální ta první možnost.
Reagovat
sprchon
*do finále
Reagovat
sprchon
Přání mám stejné a myslím si, že vyjde přesně polovina... Kája a Carlička. :)
Reagovat
Pedronegro
Tuším také tu 2. variantu Vlka, aspoň Karolína by mohla, to by bylo skvělé.
Reagovat
smazaný uživatel
ZARUČENĚ to bude takto:

Plíšková
Suarez Navarro
Halep
Lisicki

*vyhrazeno právo na několik omylů.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak tohle bych bral;D)
Doufam, ze jediny omyl tam mas s tou Sloane;D)
Vlci Oci uz musi proste trochu zase zabrat;)
Reagovat
Fandina
Kája
Venuše
Sloane
Sabine
Reagovat
smazaný uživatel
Bude Anička na RG hrát v podkolenkách? Teď v Miami je měla Kaia a slušelo jí to. Bethanie se mi v nich taky vždycky líbila... Takže já jsem pro. :)
https://pbs.twimg.com/media/CBWcNQuWUAA4NMy.jpg:large
Reagovat
smazaný uživatel
bože, bože, to je otras, skôr na futbal ako tenis,uff
Reagovat
smazaný uživatel
Ještě krátce ke včerejšímu zápasu Caro a celkovému vystoupení mých favoritek v Miami...

Caro - Venus: V 1. setu Caro nehrála dobře. Ze začátku se aspoň držela na returnu, ale jak Venus napotřetí potvrdila brejk, tak už to bylo složité. Asi ještě poslední šanci měla Caro při brejkbolu za stavu 3:4, ale tu nevyužila a následně zase ztratila servis... Druhý set byl o něčem jiném a Caro ho měla vyhrát. Jenže pokud dvakrát podává na zisk setu a nedostane se k žádnému mečbolu, tak si holt vyhrát nezaslouží. Nakonec nebyl nic platný ani ten dáreček od Venus, která za stavu 5:5 ztratila vedení 40-0 třemi dvojchybami v řadě (v profesionálním tenise dost unikátní věc)... Takže největším problémem Caro bylo to, že si v klíčových momentech nedokázala podržet servis. Co se týče obrazu hry, tak Caro dala kolikrát krátký míč, který Venus potrestala. Taky tam zase bylo pár zbytečných chyb a nedotažených výměn, které Caro mohla získat ve svůj prospěch... No prostě tohle všechno zapříčinilo sedmou prohru proti Venus. :(
Reagovat
smazaný uživatel
Stejně jako IW skončilo Miami pro moje favoritky jasným neúspěchem. Zase už mi to od čtvrtfinále může být jedno... Bohužel se potvrdilo, jak jsem tady psal, že ani jedna z mých favoritek momentálně nemá formu. Jakmile narazily na aspoň trochu dobře hrající soupeřku, tak skončily. Jedinou výjimkou byla Kiki, pro kterou to 3. kolo bylo trochu nad plán, ale zase si pokazila dojem tím zápasem proti Petko, ve kterém na co sáhla, to zkazila... Jedním z hlavních důvodů neúspěchu mých favoritek byly taky určitě tie-breaky. Celkem jich na turnaji hrály osm (Vika 2, Ana 2, Monča 2, Masha 1, Caro 1) a všechny prohrály. To je statistika, která mluví za všechno.

Včera jsem si říkal, že tenis mi teď jako jediný sport nedělá pražádnou radost. Ale pamatuju si loňskou sezonu, kdy to po jindy úspěšných betonech taky nevypadalo dobře a nakonec jsem měl tři favoritky na TM... Na antuce věřím, že se zase rozjede Masha a chytnout by se mohla taky Ana. Vika už měla na antuce taky dobré výsledky, ale její povrch to není. Od Caro se tam nedají čekat zázraky, ale horší než loni to být nemůže. Z "mladých pušek" se snad chytnou Kiki a Monča. Kiki by zase mohla udělat nějaký výsledek na domácím RG. U Katky si od antuky nic moc neslibuju (její doménou jsou jednoznačně betony a hala), u Donny při její momentální formě už vůbec ne...

Každopádně to chce, aby Dulcinea Team (nejen Katka) hodně rychle zapomněl na Miami...
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=958377377527197&id=496895680342038
Reagovat
blixa
Jestli ono by to nechtělo spíš zahodit trochu "fanatickou" optiku Dulciney a dívat se na ten tenis trochu šířeji. Třeba bys získal víc nadhledu i v jiných věcech ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Můžeš mi říct, proč na mě pořád reaguješ, když tě mám v ignoru? :D
Reagovat
blixa
No protože mě evidentně čteš :D Ty ignore. A tohle zrovna nebylo žádný rytí ale zcela vážně míněno ;-)
Reagovat
Fandina
Nemusel to číst, odpověděl neurčitě ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Minimálně to musel rozkliknout, jinak by nemohl reagovat. :-)
Reagovat
slacker
Ignore je dobry sluha ale zly pan.
Reagovat
Fandina
Třeba to rozkliknul, ale dá se odpovídat i bez toho. Nereaguj na mě, mám tě v ingnoru. Ale jinak je to jedno. O nic nejde ... úsměv
Reagovat
blixa
On to čte, o to nemám obavy :D
Reagovat
EllNino
mám podobný názor, Monty, něco na tom je :)
Reagovat
Davor1
pridávam sa :-))
Reagovat
PH94
U holek všeobecně nehraje ten věk až takovou roli jako u mužů, kde je za momentálních podmínek prakticky nemožné pro mladé hráče soupeřit s Rogerem, Novakem a nebo Nadalem.

U žen je to jiné. Pokud se všechno naprosto sejde a odmyslíme si Serenu, tak je možné již v opravdu mladém věku soupeřit s tou absolutní špičkou a dostat se až na vrchol. Stejně tak lze velice rychle spadnout. Když si vezmeme ty holky, které jsem vyjmenoval a porovnáme je s Genie, tak všechny oproti ní jdou neustále konstantně nahoru a to, že zatím jsou v jejím stínu nic neznamená. U nich je vidět naprosto cílená práce a neustálý posun a progres v jejich hře :)

Ale co Genie? Až na GS, kde opravdu všechna čest a klobouk dolu hraje úžasně, ale také má na nich to potřebné štěstíčko...ale až na ty GS je její hra absolutně bez tváře a bez posunu dopředu. A já tvrdím, že přijde čas a nebo to zas až tak dlouho, kdy ji všechny tyhle holky předběhnou a budou sklízet úspěchy místo ní.
Reagovat
PH94
To měla být reakce dolu
Reagovat
blixa
Noo, nehraje roli věk, to bych zase tak netvrdil. Kolik je v TOP 20 mláďat ? Evžena, Garbine, trochu starší mládě Kája. Žádná vichřice.
Reagovat
PH94
Myslím spíš herně než žebříčkově :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ano jak bys to napsal takhle prvne, zni to uplne jinak, nebot ted ji sice neveris, ale pripoustis, ze herne az tak nekde nezaostava, a neda se jednozancne rict...ze nekam nepatri.
Takze ted jen Madison, Muguruza, Robson, Garcia, Bencic musi dokazat proste, ze jsou lepsi.;)
Jinak ale porad je tu jeden problem.
Nebot Robson se neposunuje nikam, z pochopitelnych duvodu.
Garbina neni schopna ani porazit Errani, vyletela herne jednim turnajem na RG. Jinak spis trapeni. Je zajimave, ze to nikomu nevadi, ze se garbina za rok nikam neposunula, a hraje si porad to sve lajna, lajna, lajna...
Garciu komentovat fakt nebudu...asi bych byl zaujaty...
Halep je uz usazena herne...takze tady spis musi honit Evzenie ji;)
Bencic bych jeste nehodnotil, fakt ji dejme dva roky;) Ten vek take hraje nejakou roli. Mozna ne tolik jako u muzu, ale uplne ho nemuzeme vyradit. Krom toho B.B. a servis...tam potrebuje jeste zabrat...
Pliskova a Kyes > urcite uz dokazuji, ze herne se posunuly. Uz jen potvrdit na GS. Urcite budu holkam drzet palce. Ale neumim si pomoct, stale mne prijde z tech vsech ta Pliskova asi nej. Mozna i tim, ze proste ma tech 23 let...a ten cas tedy bude nejakou tu roli take hrat...ne ze ne.;) Ve 21 letech karolina mela tak max. servis.
Reagovat
VlS
Před dvěma roky jsem Plíščatům prorokoval, že nic. Tynda mi to plní do puntíku, Jen Kája mě naštěstí dělá naschvály a staví mou prognózu na hlavu ( a já su za to šťstnej :-)).
Reagovat
smazaný uživatel
Taky jsem tomu moc neveril;D)
Chybela mne tam vetsi zaujatost pro hru v mezihre;D) No a nakonec vida.;) A mame tu krasny uhly ;)
Reagovat
PH94
Samozřejmě nemůže zas tolik herně zaostávat. Pokud se někdo dostane, tam kde je ona, tak musí být naprosto top třída. Jen tvrdím, že zajíci se nepočítají v 21 letech, ale až na konci kariéry a u ní mám tak trochu pocit, že už si na svůj absolutní vrchol sáhla a dál už to nepůjde. V budoucnu daleko víc věřím hráčkám, které jdou nahoru sice pomaleji, ale za to mnohem jistěji. Já proto před ní stavím v dlouhodobém horizontu hráčky jako Karolínu,Garbine, Madison, Belindu, ale třeba i zminovanou Svitolinu :) Pro mě je Bouchard něco jako..nechci říkat rychlokvaška, protože to slovo se mi nelíbí, ale něco v tom smyslu :)
Reagovat
horska.kraslice
Taky bych nelámala hůl nad Sloane, sice stagnovala, ale možná zahájila nový vzestup.
Reagovat
PH94
Na tu jsem nějak úplně pozapomněl :)
Reagovat
smazaný uživatel
No prave ti zajici, tim to vzniklo.;)
Nebot na samem zacatku si bez problemu Evzenii uz sastl mimo hru...ve 21.letech. Trochu brzo...podle mne.
Ono bude stacit aby se ustoupilo od toho marketingoveho tlaku, svet se vrhl na jine kotatko, jeste aby chvilu Evza vydrzela a nezacala treba chlastat, pujde tam vice sebereflexe...a cele ty jasne teorie o Evzenii se mohou polozit...a aby se potom nestalo, ze tam v tom top10 bude treba trcet jeste 5 let;)
Reagovat
PH94
Samozřejmě to, že Bouchard dosáhla už svého vrcholu je jen můj názor a stát se může cokoliv a to zejména v ženském tenise :)...Občas člověk napíše něco nad čím úplně nepřemýšlí a pokud mu je ta osoba opravdu nesympatická jako třeba mě Bouchard, tak to jde až moc snadno a rychle :D ..Tím bych se chtěl omluvit, nerad bych se sem chodil dohadovat a už vůbec ne s tebou, protože tě považuji za jednoho z nejlepších zde, takže ještě jednou se omlouvám za příliš tvrdá slova :)
Reagovat
smazaný uživatel
Vpohode, tahle krana pnuti plodi mnoho prispevku, a hlavne o Tenise;)
Ja jsem take nereagoval na zacatku uplne cistymi udery;) Proste jsem jen pretocil do druheho pohledu;) No ale to nam dalo mnoho zajimavych podnetu;0)
A jeste jsme vzpomneli na Lauru;)
Reagovat
smazaný uživatel
*krasna pnuti;0)
jsem myslel
Reagovat
Davor1
Garbine sa síce veľmi neposunula herne, ale je vidieť aspoň rebríčkový posun, už je v top20 a v race dokonca 13-ta. U nej to asi bude niečo podobné, ako u Kvitovej. Bude mať turnaje, kde bude mať formu a bude jej to padať, tam pozbiera množstvo bodov, ktoré ju budú držať hore, na iných ale zase bude vypadávať skôr, aspoň ja ju tak vidím...
Reagovat
blixa
Všechno chce čas, dejte jí ho. Potřebuje dozrát v hlavě. Stejně jako to potřebovala Kája ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, ona i Evzena se neposunula asi nejak herne, s tim problem nejak nemam, ale ze je 7. a byla i 5., a to o necem svedci a to ji odparat nemuzes;)
Kdyz uz porovnavame s posunem Garbiny;) Jinak mam podobny pocit s Garbiny jako ty;0)
Reagovat
Pedronegro
Obávám se, že Garbine si podobným poklesem jako Genie teprve projde, lišit se to bude v hloubce pádu, jak rychle se srovná a jaká z toho vyjde, což zatím nevíme ani u Genie. Možná bude jako Petra, což by nebylo špatné.
Reagovat
smazaný uživatel
Možná letošní sestava
Serena Williams
Maria Sharapova
Simona Halep
Petra Kvitová
Karolína Plíšková
Carla Suarez Navarro
Ana Ivanovič
Caroline Wozniacki
Reagovat
smazaný uživatel
k tomu je jeste hoooodne daleko. Vzdyt byl teprve jeden GS turnaj ze ctyr a spousta dalsich velkych turnaju jeste ani nebyla...
Reagovat
blixa
Ty první tři asi určitě, zbytek je ve hvězdách. Letos to bude mimořádně zajímavá mela kdy si žádná nemůže být ničím jistá. Čekají nás "zajímavé časy" ;-)
Reagovat
Pavol
Karolina dnes sa chcem prizivit na tvojom uspechu. Takze si vyssia mladsia lepsia. Uz len vyhraj ak sa bude dat.
Reagovat
tommr
průběžnej žebříček WTA k dnešnímu dni - po kompletně odehraném čtvrtém kole turnaje v Miami.
Všem hráčkám už byly odečteny body za lonské výsledky v Miami, Charlestonu a Monterrey.
Hvězdička * znamená, že hráčka je v Miami ve čtvrtfinále.
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Petru Kvitovou ...

1. Williams, S. 9196 (+3136) *
2. Sharapova 7890 (+1830)
3. Halep 7396 (+1336) *
-----------------------------------
4. Kvitová 6060
-----------------------------------
5. Wozniacki 4675 (-1385)
6. Ivanovic 4200 (-1860)
7. Bouchard 4122 (-1938)
8. Makarova 3420 (-2640)
9. Radwanska, A. 3385 (-2675)
10. Petkovic 2960 (-3100) *
11. Suarez Navarro 2905 (-3155) *
------------------------------------------
12. Plíšková, Karolína 2880 (-3180) *
13. Šafářová 2870 (-3190)
------------------------------------------
14. Errani 2735 (-3325)
15. Williams, V. 2591 (-3469) *
16. Kerber 2500 (-3560)
17. Jankovic 2420 (-3640)
18. Lisicki 2127 (-3933) *
19. Muguruza 2125 (-3935)
20. Keys 2075 (-3985)
21. Peng 1985 (-4075)
22. Bacsinszky 1971 (-4089)
------------------------------------------
23. Záhlavová-Strýcová 1945 (-4115)
------------------------------------------
24. Stosur 1890 (-4170)
25. Cornet 1870 (-4190)
...
40. Stephens 1227 (-4833) *
...
Reagovat
tommr
Našim nejlepším hráčkám se v Miami opět nedařilo - Petra Kvitová se na turnaji vůbec neobjevila a Bára Strýcová a Lucka Šafářová vypadly hned v prvním zápase. Naší čest tak zase zachranuje jen Karolína Plíšková ...

Petra Kvitová si i přes neúčast v Miami udrží čtvrtý místo s poměrně velkým náskokem před svými pronásledovatelkami. Její ztráta na trio před ní se ale nejspíš značně zvětší ...

Karolína Plíšková se díky postupu do čtvrtfinále posunula na 12.místo před Lucku Šafářovou a stala se z ní česká dvojka. Od první desítky jí dělí už jen jedna výhra v dnešním čtvrtfinále proti Petkovicový. Pokazit by jí to ovšem mohla CSN pokud porazí Venus v dnešním druhým čtvrtfinále ...

Lucka Šafářová v Miami nedokázala využít příznivýho losu a vypadla už v prvním zápase s průměrnou Larssonovou. Místo posunu na 10.místo se tak propadla na 13.místo a předstihnout jí ještě můžou Venus Williams (pokud dojde aspon do finále) a Lisicki (pokud získá titul) ...

Bára Strýcová zatím zůstává na 23.místě ale ještě jí může předstihnout Stephensová (pokud získá titul) ...

Z ostatních hráček stojí za zmínku hlavně vypadnutí Agy Radwanský z elitní osmičky a posun Lisický do první dvacítky ...
Reagovat
Cico93
Noo asi si každý myslel, že po angažovaní Martiny pôjde Aga v rebríčku trochu opačným smerom.
Reagovat
blixa
Já se hlásím, já ne ! :D Mě se to nelíbilo od začátku. I když neumím říct přesně proč (jen intuice), ale přijde mi, že Martina není dobrý typ pro trenérku, proto mě i děsila případná možná spolupráce s Petrou.
Reagovat
Davor1
Ona išla dole už celý minulý rok, trochu to zachránila v Kanade, kde hrala fakt dobre a pripísala 1000 bodov, ale tá zostupná tendencia proste bola jasne vidieť a tento rok to má ešte oveľa rýchlejší spád. Neviem, či na to má Navrátilová nejaký vplyv, alebo je to pokles čisto u Agy a jej výkonnosti...
Reagovat
smazaný uživatel
Aga mela velkej pokles uz pred angazovanim Martiny, takze bych to moc k te Martine neradil. Kazdopadne nejaky vliv Martiny jsem na hre Agy jeste nezaznamenal...
Reagovat
VlS
Přesně, odvaha, ochota zariskovat pořád stejně chybí a bývalá přesnost a technické finesy se spíš vytrácejí. Viz včera, hraje do půl kurtu a pak se diví, že ji Karlička ničí úhly. Sama hraje dva, tři metry za BL takže ona z toho jó úhel nevyrobí, navíc se bojí to poslat k lajně. Kopce hrané 2-3 m za síť s 5 metrovým odskokem působí až směšně. Kde krucinál zůstaly ty přepychové kraťasy, šikovné voleje a tak? Na top ten teď hru nemá.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja tu Agu mam uz strach sledovat;D))))
Mne prijde uplne zmatena na tom kurtu...
...jsem opacneho nazoru s tou odvahou, ikdyz nevim jestli to odvaha je nebo neni. Ona obcas leti na half, na ktery by snad neletala ani Serena...no blby priklad, ani Vee;)
Reagovat
VlS
Nic neplatí absolutně, ale rozhodnost, odhodlání zahrát koncovej míč, jít si pro winer, to tam není. Ty občasný kvázi útoky jsou spíš ze zoufalství, než z odhodlání.
Reagovat
Kozoroh
A kdy vydáš průběžný ATP žebříček?
Reagovat
blixa
V něčem tak nudném, jako je ATP tu nejedem :D ;-)
Reagovat
sprchon
Ty si stejně vystačíš s průběžným prvním místem, ne? :D

Závorky vyjadřují dny do ztráty prvního místa.
1. Novak Djokovič 12295 (1981)
Reagovat
tommr
udělám a hodím pod článek o ATP ... :)
Reagovat
Titan
Ivanovič prohraje svůj první zápas, tedy v Miami vyhrála celý jeden set a na WTA píší o jejím dnu na pláži...
Plíšková zlikviduje Gavrilovou a nic, jen věta Petkovič "she must be Top 5 on the Road To Singapore." :-)
Je celkem jedno, že je aktuálně čtyřka, ale Andrea to vidí v listopadu...:-)
Mimochodem, Karolina má na stránkách WTA opravdu předimenzovanou rtěnku:
http://www.wtafinals.com/
Reagovat
Cico93
Tak ale Anča na pláži toje veľmi zaujimavé.-))
Reagovat
blixa
Já bych to viděl pozitivně. Kája nikdy nebude mediální celebrita, sice tím asi přijde o lukrativní reklamní kšefty ale zase bude mít klid.
Reagovat
George_Renel
Mi se mi líbila včera. V pauze na lavičce koukla že nemá pití, zvedla se otevřela chladničku a vzala si sama. Žádná nabubřelá gesta.
Reagovat
Fandina
Proč by nemohla být Kája mediální celebrita? Celebritou se člověk neraodí, ale stane. Když jsou úspěchy nebo jiné důvody, tak je k celebritě skok, ani se nenaděješ ... úsměv
Reagovat
blixa
Typově se celebritou musíš narodit. Jestli se jí opravdu staneš, to už je jiná věc :D K tomu je potřeba ještě úspěch. Ale pokud máš jen úspěch ale nejsi na to ten správný typ, nikdy jí nebudeš. Kája naštěstí nemá ani ty nejmenší celebrití předpoklady.
Reagovat
sprchon
Nebo se musíš hodně změnit, což ale neudělá skoro nikdo, protože je to dost namáhavý a zdlouhavý proces. :) A Kája se určitě nevzdá knížek, kde se zabíjí. :D
Reagovat
Fandina
Ne každá celebrita znamená něco negativního, jak to popisuješ. I člověk skromný se jí může stát, když je úspěšný nebo něco jinak dokáže, vynikne. Celebritou se nerodíme, ale staneme.
Reagovat
Frick
To i na Dubí u Teplic je moc. Možná tak na parkoviště kamionů v Čopu.
Reagovat
blixa
Hmmm, pán je , zdá se, odborník !!! :D :D
Reagovat
Cico93
Tak už viem prečo sa Genie nedarí a čo ju trápi.

https://www.facebook.com/289409864564563/photos/a.307244762781073.1073741833.289409864564563/400186540153561/?type=1&theater
Reagovat
Titan
Ten správný vytlemený výraz v němž se zračí i její mentalita je tento:
http://postimg.org/image/bzu9sqsep/
:-)
Reagovat
Cico93
Hneď mi padli oči trochu nižšie.-))
Reagovat
blixa
Nonono, ty máš slintat nad Maruš a Vikou !! ;-)
Reagovat
Frick
Hm, ona má docela svaly, koukám. :o)
Reagovat
sprchon
:D
Reagovat
Frick
Caroline a Eugenie. Takové krásné holky od hlavy přes prsa, břicho, zadek, nohy až k patě. Všechny tyto části jsou na nich krásné.

A oni musí inklinovat k ženě. Ještě k tak ošklivé ženě, jako je ta Justýna.
Reagovat
smazaný uživatel
Od: PH94
Ale no tak :) Stačí aby se Bouchard přestalo dařit i na GS a potáhne tam kam patří :)
-------------------------------------------------------------

Vzdycynky jsem te bral za solidniho prispivatele, ale muzes mne jako vysvetlit, jakto ze ty tak dobre vis kam ona patri? Si trener, skolitel...(neni ironie, ptam se vazne...)

Pro mne dost black-out...mozna je svihla, muzete na ni blit, hejtovat.... ale neudelate nic s tim, ze herne neni o nic pozadu od hracek jak Radwanska, Kvitova, Wozniacki ci Ivanovic nebo i Halep nebo nej. nudy okruhu Petkovic, Kerber...
Hejtovani zatemnuje zrak...
...abys nejen ty, ale ti hateri jste nevypadali jak uplni vypatlanci, jak ta holka mentalne a herne dozraje a za dva roky si bude vodit ty vase Halepky a Kvitovky...
Jako to fandilkovstvi s horizontem jeden turnaj zboznuji, to spis povazuji za dost naivni...

Sabina Lisicki absolutne mentalini looooser (promin Sabinko) Mimo travu hracka o nicem, nam mentalne dozrava...a najednou si pomalu zadna s ni nevi rady i mimo travu, uz se tesim na Serenu...

Proste naivita je si myslet, ze ve WTA je neco jasne....a ze holky maji sve jasne chlivky v nejakych top10 nebo top20 atd. tam je tak max. jasna Serena...nebo potom konzistence...jenze ze ted neni konzistentni, to jeste neznamena, ze do roka nemuze byt...
Krom toho jeji zapas s Karlickou patril mezi ozdoby na RG2014 potom Karenina x Vee, Masa x Garbina....
....takze zmixovane hracky z ruznych pozic...

prosim Te vysvetli mi, jak ty VIS, kde ona jako patri...na cem to zakladas...o co to opiras...

diky
Reagovat
blixa
Jojo, hejtování zatemňuje zrak. Proč je Andrea nej nuda okruhu, to jako není slaboduché?
Reagovat
smazaný uživatel
Ja mam Andrejku fakt rad jako holku;) Je mne sympaticka;) Ale pokud hodnotim jeji hru, neumim si pomoct, skvela BL hracka, dokaze souperku prispendlit na B-lajnu tak, ze pokud neco nevymysli souperka, tak je s ni amen, asi dost dobry prubirsky kamen, rozhodne ale nerikam, ze nekam patri nebo ne, proste jeji hra mne nejak nefascinuje;)
Nechci nekam Andrejku specialne zarazovat...jeji hra je proste vydreny skvely uder s dobrou delkou na zadni.
Jako kazda to hraje nejak, ze jo...kazda jak umi...pro mne jeji hra nuda, ale nejsem schopen teda urcit kam ona jako v tech chlivkach patri...
...jestli jde o styl hry, tak je pro mne zajimavejsi Evzenie, ale nejsem nejak jeji specialni fanda...jen mne zajima jak PHacko jasne vi, kde tahle hracka s nezvyklym citem pro mic jako patri...
...co ji dost nici je marketing, tlak, psychika...
...pokud tohle ustoji, podle mne z toho proste vyroste, i casove se media proste budou zabyvat i jinyma kuratkama, rozhodne ma na to hrat velky tenis...
Pokud to neustoji...nebude to poprve Martina Hingis to taky uplne neustala a lecila to kokajnem...
Reagovat
vrabejka
Genienu nekonzistenci výkonů lze vysvětlit věkem, vyletla hrozně rychle vysoko tak jste snad nečekali že vyhrajou každý GS. Že proti ni bude cely TP jsem si zvykl. Ale dvojnasobna GS vítězka a vítězka dalších 10 turnajů by opravdu ve 25 letech měla mit lepší vysledky než nějaka Kanadské mládě.
Reagovat
smazaný uživatel
podle tvojí logiky by teď měla Ana Ivanovic vyhrávat jeden GS za druhým, nebo třeba Kuznetsova.

Některé hráčky prostě hrají to nejlepší v mladičkém věku. Nepředpokládám, že Petra bude hrát lépe než v roce 2011, to byl zřejmě její vrchol. Nikde nemáš záruku, že Bouchard dopadne stejně.

Bouchard je výborná. Ale srovnání s Kvitovou nesnese. Zatím rozhodně ne.
Reagovat
smazaný uživatel
*že nedopadne stejně
Reagovat
Frick
No tak já bych chtěl ještě doufat, že podobný vrchol ještě přijde. A podaří si i to, co se nepodařilo v roce 2011.

A dyžtak to Kája jistí. :-D
Reagovat
vrabejka
To si řekneme po pár letech
Reagovat
smazaný uživatel
Hele ale preci o tom ta debata je, ze se neco hodnoti uz apriori, ze Evzenie nekam patri.... a jeste ani poradne neni usazena na okruhu.
Jako dost to nezvlada, to ja vubec nepopiram, ovsem otazka je, jak by tohle treba zvladala Pliskova ve 21 letech, jak by se na ni vrhl cely svet...
Vpohode se tahle holka muze utopit...tomu rozumim, o tom ale ta debata neni, ale o tom, o co opirate, tak jasne, ze tahle holka je proste mimo, a je to nejaka II.liga...ktera se do top10 ani nehodi...

To preci vubec nemuzes vedet...co bude ve WTA za rok...Evzenie se muze zcvoknout zacit treba chlastat, snupat koks a bude to jen kratka kapitola, a nebo ten potencial muze rozvinout a mentalne se srovnat...

Ale pokud hodnotime hru, tak je to jedna z mala celodvorcoveho pojeti...
...servismanka typu Kvitova, nebo dokonce Sharapova to nebude asi nikdy...ano tady to jen tezko snese srovnani...
Reagovat
vrabejka
Genie (vrabejka) proti skupine celeho TP (milujeme Kvitovou) :D
Reagovat
smazaný uživatel
vlku, já s tebou souhlasím. Rozumím i tý poznámce k PH94, kterej prostě něco plácnul, no.

Ale prostě zdejší uživatel vrabejka mě tak nějak vytočil, stejně jako tebe vytočil PH94. Já tý Petře pořád tak nějak fandím a přijde mi fakt nefér z Bouchard dělat teď něco víc. Právě ty tituly, to je to co má a co už jí nikdo nevezme. Genie má před sebou ještě dlouhou cestu. Překonat to rozhodně nebude jednoduchý. Ale MŮŽE.
Ale to znehodnocování toho, co už Petra dokázala, tak jako s tím mám prostě problém.
Reagovat
smazaný uživatel
prostě cítím, že uživatel vrabejka má krátkou pamět. Protože Petra byla jednu dobu fakt hodně nadějná a dokázala toho právě na tom vzestupu strašně moc. Genie zatím ne. Ale jak píšu, časem může.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo ja to chapu;)
Proste jsem pretocil tu debatu na druhou stranu;)
Ale celkem by mne zajimalo, kde je ta jistota pln lidi...ze nejaka hracka patri tam a tam;)
Reagovat
Davor1
Ako si prišiel nato, že Sabinka nám mentálne dozrieva? Len na základe týchto dvoch turnajov? Ja by som bol neskutočne rád, keby to bola pravda, ale to by musela takto hrať v dlhšom časovom horizonte. Ona má obdobia, kedy dokáže odohrať pár zápasov na top úrovni aj na iných povrchoch, ako na tráve, vyzerá, že ju tenis strašne baví a darí sa jej, ale potom sa zase vráti na niekoľko mesiacov do hlbokého lesa a prehráva kde príde. To sa už opakovalo niekoľkokrát.

Bouchard momentálne do desiatky herne nepatrí, samozrejme je tam zaslúžene na základe minulých výsledkov, ale to, že momentálne by tam namiesto nej mohli byť hráčky ako Plíšková, Karlička, Venus či Baczinsky je proste holý fakt.

Samozrejme, čo bude v budúcnosti, či len o niekoľko týždňov, mesiacov...to sa vôbec nedá predvídať, možno začne hrať lepšie a urobí konečne aj nejaký výsledok, ale možno sa prepadne ešte viac a bude z nej druhá Sloane...

Ja zas nechápem tvojej poznámke, že herne nie je o nič pozadu ako Halep. Dobre, dal si tam hráčky ako Aga, Caro, Ivanovič...ktoré sú momentálne na tom podobne ako Bouchard, aj výsledkovo, aj výkonnostne, stačí pozrieť na race...Ale porovnávať ju so Simonou, ktorá má tohtoročnú bilanciu na turnajoch 22/1, ktorá Bouchard porazila vo všetkých vzájomných zápasoch, a ktorá má výsledky niekde úplne ale úplne inde, to mi príde podobne mimo, ako poznámka PH94, na ktorú ty tak vehementne reaguješ :-)) Ako chápem, že Simona ti veľa nehovorí, ale trochu objektivity by nezaškodilo :-))

A tvrdenie, že keď holka mentálne a herne dozraje, tak si bude vodiť všetky ostatné, to by som mohol povedať aj o Muguruze, Keys, Svitoline, Benčič a XY ďalších. Ale kedy to bude a či vôbec...Realita je v súčasnosti trochu iná...
Reagovat
Davor1
oprava: prehrala s ňou vo Wimbledone, to mi úplne vypadlo :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Ano Davore, a o tom ta debata je. O tom, co je ted, a co se muze zmenit, nebo co muze byt. Ja ji nezacal, jen mne fascinu, ze uz vite tak jasne, ze nejaka hracka nekam nepatri...

Pretocil jsem ji presne na druhou stranu, takze, vy jste si uplne s Evzenii jisti (nevim u Tebe) ze ona patri nekam jinam, ...ja jen pisu, ze klidne to muze byt naopak. Tak mne vysvetli, co je na tom jako spatne...?!?!
...kdyz mne argumentujes ze to samy muze byt s Muguruzou...tak to nechapu....., tak Bencic, Gaba muze!!! a Evzenie ne...Neprijde ti to jako divny...?

Jestli jde o Sabcu, jako herne je porad tam kde byla, ale mnohem lepe ustava zapasy mimo travu...mozna ji tady sedi prostredi nevim, ale tohodle nebyla nikdy pred tim schopna...jo rekl bych, ze mentalne muze dozravat, aspon to napovidaji posledni tydny...ano hodnotim to tak...to si myslim je celkem OK z me strany.

Jestli jde o Simonu, beru tvou kritiku, muzu tady byt vic zaujaty...ale porad si myslim, ze az tak daleko herne nezaostava...za rok dva muze preci byt situace trosku jina...Nekteri tvrdi aripori, ze ma Evzenie smrdet nekde v druhem sledu....
....chci argumenty, co je na jeji hre (bez te konzistence) tak blbeho...
Reagovat
Davor1
Ale veď ja nikde netvrdím, že ona niekam patrí alebo nie. Videl si, že som niekde napísal, že by mala tiahnúť do tretej desiatky, alebo že na desiatku nemá? Práve naopak, ja si myslím, že ona perspektívu na desiatku má, na druhej strane to v súčasnosti nepotvrdzuje a nasilu ju tam tlačiť len preto, že na to má talent, to je taký druhý extrém, ako ju z nej vyháňať.

Tiež je odvážne tvrdenie, že keď dozreje mentálne a herne (čo sa môže, ale ani nikdy nemusí stať), tak " si bude vodit ty vase Halepky a Kvitovky" , to beriem tak trochu ako dehonestáciu hráčok, ktoré už niečo dokázali, ktoré tú perspektívu aj potvrdili a ku ktorým sa zatiaľ Genie nemôže rovnať. Samozrejme, možno to tak naozaj bude, ale stále je väčšia pravdepodobnosť, že si Petra a Simona budú vodiť Genie, lebo oni už sú niekde, kde sa ona ešte len snaží dostať a nie je isté, že sa tam aj dostane.

Tú Garbine a Belindu som myslel len ako príklad, že je veľa hráčok s podobným potenciálom ako Genie, ale nikto ich ešte nekladie na úroveň alebo dokonca nad napríklad Kvitovú, ako vrabejka Bouchard, čo je úplne mimo...raz možno, možno nie, v súčasnosti ani náhodou...
Reagovat
smazaný uživatel
Ja se proste ptal PH94 na cem tu jistotu stavi, a dal jsem opacne priklady...tyhle priklady te mozna drazdi;) Uznal jsem, ze nektere mohou byt zaujate. Ale svuj smysl to melo;)
Reagovat
blixa
Já nevím, všechno je hodně přeháněné. Nevím kam která tenistka do budoucna patří, jediné co víme je aktuální výkonnost dejme tomu za poslední tři měsíce, z toho se dá něco vyvodit. Evžena uhrála celkem kulový, z toho asi vychází její trochu absurdní zatracování. Víc bych v tom neviděl. Stejně tak mě trochu děsí současný hype okolo Káji, kde kdo už ji vidí v TOP3, přitom ona sama si dala s trenérem velmi rozumný cíl fixovat TOP20. Určitě přijdou chvíle kdy se nebude dařit a to zase bude haterů.

Jinak ještě k Andree, já prostě neumím oddělit osobnostní a tenisovou složku hráčky jako ty. Pro mě je to jeden celek a ten mě buď baví, nebo moc ne. A Andrea mě baví, stejně jako třeba i Sára, i když to tenisově asi není úplně top. Zase na druhé straně mě moc nebaví Karlička, i když je tenisově dobrá, ale nikdy bych netvrdil je to nej nuda na okruhu. To bych snad napsal jedině o nějakých ryze stereotypní "kopcařkách" zcela bez invence tenisové i osobnostní.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale jiste ze jsem silneji podrhl nektere hracky z te tzv. top10
A celkem cilene proste. A i z toho duvodu, ktery pises, ze nemas rad to zarazovani...ja taky moc ne...

Jenze muzu to rict jinak. Karlicka nevoni mnoho lidem pro vzhled...a to je tak vsechno...racionalni argumenty casto chybi...

Evzenii kvuli preplacanemu marketingu, ktery bych rekl spis ji ublizil, nez pomohl...a chova se jak Martina Hingis za mlada...proste nesnesitelane, ikdyz Martina to byl lepsi kalibr, to ma Evzenie jeste co dohanet, ale to bych ji asi nepral...

Ale opet solidni argumentace ke hre celkem chybi...

Na Andrejku jsem ty herni argumenty dal, cili jak ji herne citim...pokud Te karlicka nebavi, ok, ja to vim;)
Mne nebavi jednolity styl BL, ikdyz je vysperkovany, to bez debat.

Ja proste chci ty herni argumenty...;)
Reagovat
blixa
Nevím, o vzhledu mi to až tak nepřijde, třeba mě baví Francesca Schiavone a to proti ní je Karlička skoro misska :D, spíš něco jako komplexní osobnost, buď ti sedí nebo ne.
Herní argumenty proti Evženě ti nedodám, já ji určitě nezatracuju, hlavní problém je asi hlava. I když jeden mě napadá, někdy dost zoufalá kvalita nadhozu při servisu ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ja nemyslel Tebe;) Ale obecne co se tu o Karllicce cte...
Ovsem Karlicka vpohode v tom, co se pise o Evzenii...to ani Masa nema takove renome;D)
Reagovat
smazaný uživatel
Kluci, fakt cekam na konkretni argumenty, co je na hre Evzenie tak strasneho - ze si nezaslouzi byt ani v top10...;)

A take mne zajima, v cem je tak Evzenie tady pozadu herne od Simony,,,

https://www.youtube.com/watch?v=QKltUmiy__Q
Reagovat
Davor1
Ale prečo sa to pýtaš mňa? Kde tvrdím, že si Bouchard nezaslúži byť v top10?

V top10 si zaslúži byť tá, ktorá svojou hrou uhrá dosť bodov nato, aby sa tam vmestila. Podľa tvojej logiky je asi tak 50 hráčok, na ktorých hre nie je nič tak strašné, aby si nezaslúžili byť v desiatke. Len nedokážu tú svoju hru hrať konzistentne celý rok, aby nahrali dosť bodov.

To video, snáď nemyslíš vážne :-)) Čo sa stalo zhruba v trinástej minúte videa, to do úvahy neberieš vôbec, alebo sa ti to len nehodí do krámu ? :-DD

Ak by som mal reagovať rovnakou mincou, tak...

https://www.youtube.com/watch?v=npISeh0NBV0
Reagovat
smazaný uživatel
Dobre, ja to psal drive, nez jsem si vsiml, ze mne pises, ze nemas nejaky problem s hodnocenim, kde patri nebo ne;)
---
Ale potom nechapu, proc si na tu mou esej reagoval.
Mozna nebyla vhodna ma forma to tak pretocit. Ale potom je tu otazka jak reagovat na to, ze nekdo porad tu Evzenii posila nekam...
---
Vim jak probihalo SF ve Wimbledonu na trave, takze ty prvni 4 gemy hry hrala Evzenie jak b*bka, a potom Simona nepredvadela vubec nic kvuli zraneni? A Evzenie to uhaluzila....snad neee...

V prvni sete se Simona drzela skvele...potom ji proste odesla uz sila...tohle mozna byla skoda, a mohlo byt SF mozna i na tri sety atd. Mozna by i postoupila Simca, ale otazka znela, kde tak Evzenie herne zaostava...

Travu jsem vybral schvalne, nebot dokaze vytahnout z hracek mnoho veci...jedna z nich je cit pro mic...sam vis, ze to neni povrch jen o servisu. Vytahl bych to, ikdyby Evzenie prohrala...jiny primy souboj proste z travy nemam...
Reagovat
Davor1
Ja súhlasím, že Genie v tom zápase hrala skvele a zaslúžene vyhrala, možno keby bola Simona 100% fit, tak by to vyzeralo ináč, možno by aj tak prehrala, ťažko povedať, len si myslím, že ten zápas bol tým zranením dosť silne ovplyvnený a preto by som veľmi z toho pri ich porovnávaní nevychádzal.

Mne sa Genie herne páči a rád na ňu pozerám, keď hrá svoj top, síce ju po osobnostnej stránke nemusím, ale tenisovo ju môžem a dúfam, že sa v budúcnosti dokáže herne držať na podobnej úrovni, ako vlani na FO či Wimbledone, to sú fakt potom krásne zápasy a neveril by si, ako som jej fandil napríklad proti Sharapovej :DD

Ono je ale dosť možné, že túto sezónu sa bude trápiť až do konca a prepadne sa, naozaj si nemôžem pomôcť, ale vidím tam istú paralelu so Sloane. Fakt by som bol pri nej opatrný, herne rozhodne dokáže byť na najvyššej úrovni, ale či tú svoju top hru bude schopná aplikovať aj v dlhodobom horizonte, na to si ešte musíme nejaký čas počkať, už TM ukázal, ako veľa jej ešte do tých úplne najlepších chýba...
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, to je cele nestesti kolem jeji osoby, strasne prereklamovana proste. A jak se neco na silu cpe lidem, nikdy to nekonci dobre, nemyslim pro ty lidi, ale pro ty hracky;)
Martina Hingis je myslim velkym historickym varovanim, Monika Seles, jeste vetsim...
Ja jsem i v tech komentech nekolikrat psal, ze klidne muze skoncit jak alkoholicka, a zaden boom se konat nebude;)
Takze opatrny jsem, ale evidentne neco v ni je.
Zatim neni schopna ustat to silenstvi kolem ni,,,snad fakt nezacne chlastat;) To si myslim, ikdyz tezky charakter to bez pochyby je, by byla fakt skoda pro tenis. Rozhodne jeji zapasy jsou lepsi, nez souboje Kvitova vs. Robson na AO...
...to uz ani tenis snad nebyl....a to mam Petru fakt rad...a Lauru celkem taky;) Ale to uz bylo fakt mimo...
Jako ty styly lajna, lajna, lajna jsou super atraktivni kdyz to holkam vychazi...ale pak kdyz prijde Errani, a nastoupi pro ti ni Garbina a nic jineho nenabidne, to radeji budu sledovat i Evzenii jak rupne s nejakou hrackou mimo top100 na nejakem malem turnaji.;)
V tomhle Simona zase palec nahoru!!! To zase ja jsem uznaly;) Kdyz uz dojde na vec.;)
Reagovat
janek_da
Na zlblbnutí používám jednotku "jedna Capriati".
Reagovat
smazaný uživatel
Jooo, tak to mas pravdu, ta prekonala vpoho i Martinu...;)))
Toz to byl pripad;)
Reagovat
PH94
Bouchard mi prostě nesedí jak po herní stránce, tak i mimo kurt. O tom, že má obrovské kvality se nemá cenu bavit, to může zpochybnit jen blázen. Přesto si však nemůžu pomoct, ale můj názor je, že Bouchard se dostala mezi tu absolutní smetánku tak trochu s přispěním štěstěny a také dokonalému načasování formy na GS, protože až na ty GS opravdu nepředvádí tenis hodný Top10. Když jí porovnám s Halep, Plíškovou, Muguruzu, Robson, Keys, Bencic, Garciou atd, tak mi tenisově rozhodně lepší nepřijde ba naopak. Ovšem pokud opět dokáže skvěle zahrát na GS, tak mi nezbývá než před ní smeknout. Já si však myslím, že se jí něco takového už zopakovat nepovede a žebříčkem poputuje po právu dolu a to někam kolem toho 20. místa, kam podle mě herně patří..
Reagovat
PH94
A to ani nemluvím o tom jejím frackovitým chováním, které mi opravdu hodně vadí..
Reagovat
Cico93
Ale no, niektorí fakt zväličujete a robíte znej necitlivého a nevychovaného fracka.

https://www.facebook.com/video.php?v=10153663723536102&set=vb.26081741101&type=2&theater
napr. tu je zlatá.
Reagovat
PH94
Tak tohle je snad samozřejmost ne? :)
Reagovat
Cico93
Možno ano a možno nie.
Reagovat
smazaný uživatel
Frackovitost beru;)))
Tady by mne jen zajimalo, jestli jsi mel rad i Martinu Hingis?;)
---
Davas priklady nekterych hracek.
Tak 1/
Simona je dost specificka, ma to hodne duvodu. OK nesrovnavejme a berme ji jako top hracku...a at se Evzena snazi ji dohnat jakkoliv. Abychom se v tom uplne neutopili.
---
2/ Pliskova > velmi stylova hracka, rekl bych ze herne se mne libi, neni uplne ten typ, co by musel dobehnout mice, ale vyvazi to peknymi uhly;) Ve 21.letech ovsem na ni kazdy hazel bobek, a nekteri ani nevedeli poradne, ze existuje...ve 23. letech nam pekne kotatko zraje i herne.

3/ Garbina
Tady se mne to srovnavani asi libi nejvic, ma 21 roku, tedy stejne, je marketingovo take protezovana, atd. Rekl bych stylove blizsi Kvitove, s tim, ze k druhe lajne se da pridat treti...ve Spanelsku hra hodnocena jako lajna, lajna, lajna bez planu B...
Nic nemam proti, ale nevim v cem by tady mela Evzenie zaostavat, vysledky maji podobne...kaslu ted na ty porovnavani s GS, beru plus minus. Je mi jedno ktera je vys, ktera niz...Evzenie dokaze k te lajne pekne pridat sako.

4/ Robson
Tady tak muzeme kecat kdyby...jestli jde o vysledky. Jestli jde o hru, v cem je tak ta Evzena horsi...to nechapu. Spich by rekl, ze Robson bude jen tezko dohanet ty problemy se zranenim atd. (myslim nefer vubec davat do srovnani)

5/ Garcia - dobre srovnani, ta je jeste mene snesitelna...jeste snad tezsi charakter, ma jen stesti, a peknou haluz ze neni tak silne sledovana, na kurtu se chova jak Strycova za mlada;)))... jestli jde o samotnou hru, tak si myslim, ze Evzenie ji ma teda lepsi.

6/ Madison > uznavam.

7/ Bencic, beru, uznavam. Doufam, ze ji neprereklamuji jak CiCi, pak ty holky z toho zakonnite blbnou...
Reagovat
smazaný uživatel
a co porovnani se Svitolinou treba? :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ja vzal jen ty, co nabidl PH96;)
Reagovat
smazaný uživatel
Ja vim ale zajima me tvuj nazor na porovnani jich dvou. A treba i s Heather :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Heather. Tak na travicce je to fajna hracka. Krokovani ma super, jde pekne do uderu. Dokaze i neco vymyslet, tak je to Britka;) Hrosi to je uz mimo pazit. Ta variabilita se ji tam uz trochu ztraci...tohle treba podle mne Evzenie dokaze lepe prekonat.

Elina > prijde mne trochu lepsi nez Heather, tim ze se dokaze prizpusobit povrchu, prekonat ho... bude to asi zajimava hracka;) Trochu mne pripomina herne Jamie...ikdyz treba ja si myslim, ze Jamie byl proste FH klenot;) A obecne i herne jeste lepsi;) No a na tom pripade jamie je videt. Ze ty predpovedi mohou byt nekdy zradne...
Ale nedivim se, ze si ji dadaft tak nejak zafixoval...ale podle mne ji opusti...mne u ni neco proste chybi, ale herne asi OK. Jestli jde o srovnani s Evzenii, mysli, ze si Evzena dokaze lepe vynutit ten finalni uder nez Elina...
Reagovat
PH94
U holek všeobecně nehraje ten věk až takovou roli jako u mužů, kde je za momentálních podmínek prakticky nemožné pro mladé hráče soupeřit s Rogerem, Novakem a nebo Nadalem.

U žen je to jiné. Pokud se všechno naprosto sejde a odmyslíme si Serenu, tak je možné již v opravdu mladém věku soupeřit s tou absolutní špičkou a dostat se až na vrchol. Stejně tak lze velice rychle spadnout. Když si vezmeme ty holky, které jsem vyjmenoval a porovnáme je s Genie, tak všechny oproti ní jdou neustále konstantně nahoru a to, že zatím jsou v jejím stínu nic neznamená. U nich je vidět naprosto cílená práce a neustálý posun a progres v jejich hře :)

Ale co Genie? Až na GS, kde opravdu všechna čest a klobouk dolu hraje úžasně, ale také má na nich to potřebné štěstíčko...ale až na ty GS je její hra absolutně bez tváře a bez posunu dopředu. A já tvrdím, že přijde čas a nebo to zas až tak dlouho, kdy ji všechny tyhle holky předběhnou a budou sklízet úspěchy místo ní.
Reagovat
PH94
*nebude to zas až tak dlouho trvat
Reagovat
blixa
Viděl někdo konec druhého setu ? Já jsem šel spát za stavu 5:2 pro Flavii s tím, že tenhle set jistě dá a další už stejně nevydržím a teď koukám jak z jara. To se Flavia úplně položila nebo Simona dostala přídavnej motorek ?
Reagovat
Kozoroh
Simona je momentálně neporazitelná ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Sem zvědavej, co na to řekne Serena v semíčku .-)
Reagovat
blixa
Blbost, neporazitelná je jen "monster" Serena ;-) Viděls nebo neviděls ?
Reagovat
Davor1
Tak ono to bol rozdiel len jedného brejku, Simona zvládla servis na 5-3 a v ďalšej hre brejkla, to jej pomohlo, vyhrala čistou hrou na servise aj returne a pri svojom ďalšom servise to už dopodávala na 7-5, aj keď Flavia mala BP, ktorý nevyužila, keď z ťažkej pozície z behu zariskovala BH po lajne, ktorý trafila do siete a potom už Simona dvoma krásnymi winnermi zápas ukončila.

Povedal by som, že Simona zabrala a po brejku na 5-4 už bola na kurte prakticky len ona, hrala svoj top tenis a Flaviu proste pretlačila...
Reagovat
blixa
OK, dík ;-)
Reagovat
kada.tom
Berdych >= Monfils
Petkovic =< Plíšková
Anderson < Murray
Djokovic > Dolgopolov
Suarez Navarro =< Williams V.
Isner = Raonic

Mannarino < Thiem
Monaco >= Verdasco
Simon < Ferrer
Nishikori > Goffin
Reagovat
Frick
http://www.itftennis.com/procircuit/tournaments/women%27s-tournament/info.aspx?tournamentid=1100034285

Bára K. schytala do 1. kola turnajovou jedničku Brengle. To nedá.
Reagovat
Frick
Dvě dobré zprávy, Karolína Plíšková je v Miami ve čtvrtfinále a dnes v 9:00 jde do prodeje přes Ticketportal 200 vstupenek do sektoru B4, které vrátili Francouzi.

http://www.ticketportal.cz/event.aspx?id=180074
Reagovat
Frick
Kdo ze soušasné TOP 8 race se nakonec podívá do Singapuru?

Můj tip:
Halep
Williams S.
Makarova
Plíšková
Wozniacki
----------
doplní:
Kvitová
Ivanovič
Bouchard
Reagovat
PH94
Halep, Sharapka, S.Williams, Plíšková, CSN, Makarova,V.Williams a doplní snad Petra :)
Reagovat
PH94
Jinak Bouchard spíš poletí z Top20 než TM :D
Reagovat
VlS
Já bych zůstal úplně v klidu. To má smysl řešit po letní betonový šňůře,dřív ne. Tráva už možná napoví.
Reagovat
smazaný uživatel
Serena, Maria a Halep se tam podívají.

+ nějaký potěr do počtu, těžko říct kdo.
Reagovat
Frick
No, určitě jedna z potěru si zahraje SF. No a může být tedy semifinalistka TM potěrem?

No ale nicméně - to WTA comupter teď skutečně eviduje pouze trojici skutečně dobrých hráček?
Reagovat
smazaný uživatel
tak může a nemusí .-)

V další části roku ještě někdo může nabrat formu a nemusí to být pouze o těchto třech. Ale kdo? Těžko teď odhadovat.
Reagovat
PH94
Kdo? Karolína! :D
Reagovat
Frick
Tak našlápnuto mám, ale trochu jí chybí nějaký skutečný fight s nějakou super hráčkou. Když ne vítězný, tak aspoň na 3 sety.

Petra, 2x Simona... jako všech těch šest setů bylo do TB nebo do 1 brejku, ale žádný nebyl vítězný.
Reagovat
PH94
To přijde v Miami :)
Reagovat
vrabejka
Porazila Ivanovič
Reagovat
Frick
Tu porazil kde kdo :o)
Reagovat
Frick
..chtělo by to dát Serenu, Simonu nebo Mašu.

No a Petra se taky nabízí. Tam je to ale takový hodně specifický. Tak zůstanu jen u těch tří. Nakonec - jen tato trojice je na race nad Kájou.
Reagovat
darek.vrana
Nicole. Vyhraje US Open.
Reagovat
vrabejka
1.S. Williams
2.Sharapka
3.Halep
4.Kája
5.Genie Bouchard
6.Carla Suarez Navarro
7.Makarova
8.Muguruza
Reagovat
PH94
To nezní špatně :) Ale co tam pořád dělá ta Bouchard? :D
Reagovat
vrabejka
Ona vám ještě dokáže že do top 10 patří. Když se Kvitové podařilo jedním turnajem dostat se do top 8, proč by se to nemělo podařit Bouchard?
Reagovat
PH94
Ale no tak :) Stačí aby se Bouchard přestalo dařit i na GS a potáhne tam kam patří :)
Reagovat
vrabejka
Narozdíl od Kvitové umí udělat aspon osmifinále na více než jednom GS.
Reagovat
PH94
2 vyhrané Wimbledony to trumfnou jako nic :) Bouchard je nejvíc přehypovaná hráčka na okruhu, ale zatím se jí nějakým zázrakem vždy podaří dostat daleko na GS...to ale taky nebude trvat věčně
Reagovat
Frick
Ale ja krásná. Myslím si, že její + Carolinina postava by se měla stát vzorem pro všechny missky. Výrazné a pevné křivky. Žádná nadváha, žádná vyhublost.
Reagovat
PH94
Možná, ale taková Bencic se mi líbí víc :)
Reagovat
vrabejka
Říkám stačí ji jeden turnaj na TOP 5
Reagovat
smazaný uživatel
jeden turnaj může teoreticky stačit na top 20. Né na top 5.
Reagovat
vrabejka
tak pak si uhrala ty svoje osmifinale, čtvrtfinale kde nic neobhajovala. Pak si vyhrala ŽenČen a byla v pohodě na TM
Reagovat
smazaný uživatel
aha.

ve skutečnosti vyhrála New Haven, Wuhan, byla ve finále Pekingu. Něco, o čem si zatím Genie může nechat zdát..
Reagovat
vrabejka
Genie si to uhrala na Grandslamech
Reagovat
smazaný uživatel
ale to Kvitová třeba v roce 2012 taky.. i v 2011 nebo 2014 konec konců :-))
Reagovat
vrabejka
Jasně 1 kolem na US Open a 3.koly na RG a AO si to uhrála ale no tak :D
Reagovat
smazaný uživatel
titulem ve Wimbledonu?
Reagovat
vrabejka
to ji neberu, mluvím o tom že krom wimbledonu v poslední době na ostatníc GS hraje tužku.
Reagovat
PH94
Ta naivita :D
Reagovat
smazaný uživatel
tak zase bych tady Bouchard úplně nestavil před Kvitovou. Je potřeba si uvědomit, že Petra po tom roce 2011 měla taky slušnou jízdu na grand slamech. 2012 byl celkem konzistentní rok co se těch GS týče. Prostě stát se může, že Bouchard odpadne, tak jak odpadla Petra.
Jako sorry, ale ona zatím vyhrála jenom jeden internationál. Ono to není jen tak, udržet si tu výkonost po dobu vícero let. Petra na vzestupu byla silnější, vyhrávala velké tituly a stále je schopná je vyhrávat. To je realita. Jestli to dokáže v budoucnu Bouchard je jenom ve hvězdách.
Reagovat
Frick
...a kdyby neodešel Káje ve třetí sadě servis, tak nemá ani to :-D

(ale tak třeba by pak měla motivaci zkusit nějaký vyložený pouťák typu Baku, Taškent, Tianjin atp.)
Reagovat
vrabejka
Prostě Kvitová není pro mě hráčka top 5. Hráčka top 5 nevypouští půl sezony. Hráčka top 5 udělá na každém grandslamu min osmifinále. Aktualně Petru tak řadím na hranu 10ky.
Reagovat
smazaný uživatel
jenže třeba taková Bouchard toho tzv "vypustlila" ještě víc. Měla dobré výsledky na GS, které bude dost těžké zopakovat.
Petra ty výsledky na GS měla taky slušné jednu dobu.. a dokonce dvakrát dokázala vyhrát.
Bouchard, co do úspěchů, se nemůže s Kvitovou rovnat.
Pokud chceš někoho vyzdvihovat, tak vyzdvihuj někoho konzistentního jako Halep nebo Sharapovou. Bouchard se momentálně jeví jako taková slabá verze Kvitové. Pokud nebude zvládat menší turnaje, tak na GS v budoucnu taky neuspěje. Minimálně to bude extrémě těžké.
Reagovat
PH94
To je zbytečný..nech to být :D
Reagovat
vrabejka
Aspon se nevymlouvá na unavu jako Kvitová. Uvidíte že ve Fedcupu v Praze vyhoří a da si pauzu do konce sezony :D :D :D
Reagovat
PH94
Petru bych hlavně po té pauze do singlu vůbec nenominoval..měla by hrát Karolína s Luckou
Reagovat
PH94
Genius logicus :D Co k tomu jiného napsat..
Reagovat
ludolf
Takže Serena si nezaslouží býtv top 5...
Reagovat
lars
Marfusa taky nehrala druhou cast sezony roku 2013.
Reagovat
lars
a UE: 37/34
Reagovat
Davor1
Skvele Simča, výborný výkon, najlepší na turnaji a nakoniec pohodová výhra. To tu zase bolo tipov "
Reagovat
Davor1
tipov < Pennetta ", a zase si všetkým vytrela zrak. :-))

Tak Sloane ešte dáme a Serena- ktovie, možno sa Sabine pochlapi a zametie cestičku do finále :-))
Reagovat
lars
v pohode asi ne, obcas nedobehla micek :)
Reagovat
smazaný uživatel
naopak myslim, ze ztratit si v setu 3x podani az tak velka pohoda neni, Flavia mela 5:2, ale obrat bohuzel pohnojila. Jeste k TB bylo krucek, mela BB, skoda toho BH v behu.. Z halekacky "SIMONA" me jeste ted brni hlava, ale uznavam, ze udrzet si podobnym zpusobem doprava - doleva bylo vlastne (i s temi UE) famozni.
Reagovat
Davor1
Jasné, priebeh toho druhého setu nebol ideálny. Ale zase zabrala, keď bolo treba a dotiahla to v dvoch.
Ten BH na BP Flavie bol mimoriadne náročný, to už bolo fakt z ťažkej pozície, ak by to trafila, tak klobúk dolu. Nasledujúce 2 fifteeny boli nádhera od Simony, presne jej štýl, ako ju mám rád :-D
Reagovat
Chrenda
předem Ti blahopřeji k SF v Miami. Jdi a smázni Andrejku i když je to velká sympaťačka. Ale šampionka může být jen jedna a finále Serena-Kája je tak krásná představa, že není jiná cesta, než jít a vybojovat to. Držím palce a potěš nás prosím.

Tipuji:

Halep > Pennetta
Petkovič < Plíšková
Reagovat
Fandina
Sloane Bencic je hezký zápas. Sloane si vzpomněla na předloňskou dobu, kdy se jí hodně dařilo. Dneska se mi zdá, že je trpělivější než Belinda. A teď má první set 6:4. Tak uvidíme, jak se to bude vyvíjet dál.
Reagovat
smazaný uživatel
To je príjemná správa, gratulujem. Pokojne by mohla Petkovičovú dať, prečo nie? Aj ona máva slabšie dni. Tak do nej, nech sa zadarí.
Reagovat
Frick
Karolíně proti Andree věřim. Tipuju, že na Káju bude kurz tak 1,60-1,65...
Reagovat
Frick
Karolína by si v dalším týdnu připsala max. 170 bodů navíc, kdežto Lucka si může polepšit až o 440 bodů :o)
Reagovat
Frick
CSN příští týden ani hrát nebude.

Lucka rovněž může dovolit Andree uhrát max. 245 bodů (pokud se utkají ve finále a Lucka jí porazí).
Reagovat
misa
Nestav zase vzdušné zámky. Musí jít pomalu míč za míčem. Sebevědomí teď nemá zrovna Lucka na výši. Jak jsem viděl její facebook, tak je jasné, že ji ta prohra v Miami dost zasáhla.
Reagovat
Chrenda
Jsi podle mně úplně mimo jako Luciina forma. Myslím, že Šafina se z toho připo... Získala cenný titul a to jí sejmulo, teď bude ráda, když uhraje aspoň dvě kola za sebou, jinak to bude zlý. Nedá se nic dělat, ale máme novou českou královnu a tou je Kája, ta jede jako parní válec bez nervů. Bude světová jednička do roka a do dne.
Reagovat
Frick
Hele, tak to možná přestanu "horečně" fandit Káje a zase začnu o něco více fandit Petře :o)

A co furt blbnete. Nevydařily se Lucce dva turnaje. Tak jako se jí už nezadařilo v Austrálii.

Třeba to skutečně bude tak, že bude střídat špatné turnaje s těmi velice dobrými.
Reagovat
VlS
Jako by to s Luckou bylo někdy jinak.
Reagovat
smazaný uživatel
ja to taky respektuju.. :-)
Reagovat
Frick
Loni touto dobou to bylo přesně tak. Pokud vynechám ITF + WTA 280, tak si vždy "svoje" uhrála, pak přišla do cesty favoritka, se kterou si už neporadila.

Sydney (Petra), AO (Li), Doha (Petra), Dubai (Jelena J.), IW (Simona), Miami (Masha).

Letos naopak Lucka vypadává s jasně slabšíma hráčkama, ale taky dokáže porazit i ty, co by asi loni touto dobou nedala.
Reagovat
VlS
Fricku, nic novýho pod sluncem, to je celou kariéru Lucky skoro stejné. Normální v tenisu, podívej se na Marii.
Reagovat
Frick
Ok, Lucku sleduju až od roku 2014. Takže - ta sezóna 2014 se vymykala všem ostatnim?
Reagovat
VlS
Ale nevymkla, vždyť i v loňský sezóně měla propady, viz pražskej turnaj hukla v 1. kole už ani nevím s kým. A není to jen Lucka - dívej tady Marie, Vika, Genie, Angie.......... a řada dalších. To je prostě tenis, v něm funguje forma - neforma jinak než v atletice. A sezóna trvá víc než 10 měsíců, ani Serena neodehraje všechny turnaje úspěšně.
Reagovat
Frick
Ale Lucka skutečně jen vyhukla vždy na těch slabejch turnajích, přičemž (velký) turnaj předtím, (velký) turnaj potom hrála dobře.

WTA 280 Auckalnd - Moria, následuje vydařené Sydney
WTA 280 Oeiras - Hercog, předcházel tripple-TB s Mašou, následuje OF v Madridu
ITF 150 Praha - Alexandrova, předcházel Madrid, následuje OF na FO
WTA 280 Washington - Mladenovič, předcházel Wimbledon, následuje Montreal, kde Lucka padla se Serenou
Reagovat
tommr
moc fantazíruješ. Lucka je totálně z formy a ty jí už vidíš jako vítězku Charlestonu? Letos zatím v Americe vyhrála jen jeden zápas proti Barthelový a těžko se dá předpokládat, že by se ted z ničeho nic nějak zásadně zlepšila ...
Reagovat
Frick
Po Doha se zase nedalo čekat, že se zásadně zhroší.

Charleston je její oblíbený turnaj. Třikrát na něm hrála, třikrát jí porazila až pozdější vítězka.

Je to jiný povrch, snad i trochu jiné podnebí. Já jí věřím, že se dá dohromady. Všechny soupeřky jsou zdolatelné. Žádná Serena.
Reagovat
tommr
a v Miami snad neměla hratelný soupeřky? Na první nasazenou hráčku by narazila až ve čtvrtfinále ...
Reagovat
Frick
Ale samozřejmě, že měla. Ale nedařilo se jí.

Teď doufám, že potrénuje a na antuce se jí dařit bude. A když se jí bude dařit, tak může přijít úspěch. Portože když se Lucce daří, tak ty soupeřky z těch, co tam budou, poráží.
Reagovat
Frick
...zato Serenu neporáží nikdy.
Reagovat
Frick
Tak bych nechal hrát všechny naše TOP 3 holky ve všech třech singlech.
Reagovat
misa
Pokud bude Petra schopná držet raketu a trochu běhat, tak ji Pála vždy nasadí. A pokud obě singlistky v sobotu vyhrajou, tak nic měnit nebude.
Reagovat
EllNino
tak tak :D
Reagovat
Frick
Je to hlupák. Drží se slepě zvyky, případně žebříčky. Kvůli trápícím se Háčkum nenominoval na FC Báru a riskoval, že v případě indispozice Petry/Lucky (vzniklé během soboty), by neměl náhradu.

Je to matlák.
Reagovat
tommr
volíš dost drsný slova proti bezkonkurenčně nejúspěšnějšímu FC kapitánovi v historii ČR ...
Reagovat
Fandina
Podstatné je, že se vyhrálo. To, že nakonec zvolil dvě singlistky a Háčka bylo vpořádku. On rozhodl, jestli tři nebo dvě singlistky. A rozhodl správně. Vítězství bylo po třech singlech. Na kdyby se nehraje.
Reagovat
PH94
Tak pojd Belindoo :)
Reagovat
misa
dnes předběhlo chudáka Lucku :-) Aspoň teď nebude pod tlakem té šance dostat se do desítky. Může hrát už zase v klidu, desáté místo bude od ní vzdálené minimálně 185 bodů. Jiné jsou odolnější...

Podle posledních informací bude Lucka v Charlestonu nasazená jako č. 4, toho by měla využít (snad nedostane do čf. Errani). Na antuku snad půjde s čistou hlavou.

Fed Cup v sobotu asi hrát nebude (i když nikdo netuší, jak bude vypadat po pauze Petra). Nevím, jak se jí bude fandit Karolíně na lavičce :) Ale třeba Petra úplně vyhoří, takže v neděli by šance byla. Výbuch Petry si ale samozřejmě nepřeju.

Lucii jsem měl začít fandit mnohem dřív (minimálně od listopadu 2012), roky jsem ji měl na očích. Nic už ale nejde vrátit, je potřeba se dívat dopředu. Musím Lucince vynahradit mou chybu maximální podporou na TP :-D

Káje gratulace k místu české dvojky i vynikajícím výkonům letos. Za chvíli se na ni vrhne WTA, tak uvidíme, jak se s tím zájmem a povinnostmi vyrovná. Myslím, že si s tím díky své flegmatické povaze poradí dobře.
Reagovat
blixa
Já myslím že moc nevrhnou. Ukáže tetování, hodí svůj pohled zabijáka a utečou sami :D
Reagovat
Frick
Ono už se ví, že se Lucce nepodařil Charleston?! Pokud v něm dá třebas finále, tak hned to bude mít Pála o dost těžší to rozhodování.

Já si skutečně myslim, že by bylo nejvíce fér - tři singly, tři tenistky
Reagovat
Fandina
Já myslím, že nejlepší bude, když to budou čtyři singlistky a nespoléhat na debla. Ten se stejně hraje nakonec.
Reagovat
misa
A Karolína vyhraje Katovice :)
Reagovat
EllNino
nene Bára vyhraje Charleston a Klára Katowice, a to se to teprve zamotá :D
Reagovat
misa
Na antuce se FC nehraje.
Reagovat
Frick
však ani Charleston ne. Ten se hraje na spáleništi.
Reagovat
misa
na zelené antuce
Reagovat
blixa
Pokud se neodhlásí ;-)
Reagovat
tommr
pokud bude Karolína zdravá tak se určitě neodhlásí ani kdyby v Miami došla až do finále ... :)
Reagovat
lars
no mozna jo. Proc se zatezovat prechodem z tvrdyho na antuku a potom zpet na tvrdy (FC) pak zase na antuku
Reagovat
tommr
Karolína by spíš měla vynechat FC. Svoje si už odehrála v Kanadě a ted je pro změnu řada na Petře a na Lucce ... :)
Reagovat
Frick
V týdnu, kdy je Stuttgart, si dá voraz.

To spíše by skutečně ten FC asi neměla hrát Lucka, která je do toho Stuttgartu napsaná. Navíc tam by to skutečně byla ta neustálá změna povrchů. Pomalý hard, popel, rychlý hard, antuka.
Reagovat
smazaný uživatel
Katowice se nehrají na antuce.
Reagovat
lars
a odkdy ? :)
Reagovat
Fandina
od loňska
Reagovat
lars
a na cem to budou hrat?
Reagovat
Fandina
hard
http://www.wtatennis.com/tournaments/tournamentId/3143/title/katowice-open
Reagovat
blixa
Ono je to v hale a bejvala tam antuka. Od roku 2014 je tam hard.

http://www.wtatennis.com/tournaments/tournamentId/3143/title/katowice-open
Reagovat
lars
kvuli A. Radwan. to zmenili ?
Reagovat
blixa
To netuším, ale pochybuju. Spíš je to technicky mnohem jednodušší a levnější. Většinou rozhodujou prachy.
Reagovat
Fandina
Už druhý zápas jsem koukla na Sabinu a hraje tady super. Viítězné převažují nad UE a celkově poslední dobou působí moc dobře. Dneska super.

http://www.imagehosting.cz/images/erranilisi.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
naprosto v pohodě...mohlo to byt i s dvěma kanárama, ale takhle taky dobrý :D Proti Sereně nevím nevím...ale uplně bez šance rozhodně není :))
Reagovat
sprchon
Na tu už nemám, potřebuju se taky vyspat. :D
Snad to dá. :)
Reagovat
blixa
Měkoto ! To dáš !! ;-)
Reagovat
lars
staci Ti spanek pri vymene stran a mezi zapasy :)
Reagovat
Davor1
Come on !!!

A v ďalšom kole vyradíme Serenu :-))
Reagovat
sprchon
No proč ne. :)
Reagovat
EllNino
Ufff Bine, to je nálož, chudák Sara :D
Reagovat
blixa
Sabine běhá jak laňka :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jinak teda gratulace Karolíně. ČF na povinném turnaji je super výsledek. Vůbec sem si dneska nevšiml, že by vypouštěla nějaké míče. Až sem si říkal, aby se moc neunavila :-)
Reagovat
sprchon
Unavila? Nikdy. :D
Reagovat
blixa
Andrejka je moje zlatíčko. Super dneska. A příští kolo přímý souboj o desítku. Tak to má být. Z očí do očí. Žádné postranní manévry ;-)
Reagovat
EllNino
Kája porazila Andy loni, tak by to mohla letos zopáknout :) je to více než hratelné čtvrtfinále :D
Reagovat
horska.kraslice
Takže Káju čeká Andrea.
Reagovat
sprchon
Tak Petko to dala, hrála docela dobře, co jsem občas zahlédl... Ale Kája si s ní snad poradí. :)
Reagovat
smazaný uživatel
je to tady jakása divočina, pod tímhle článkem. Taky vám to tu hapruje?
Reagovat
misa
Už to spravili
Reagovat
smazaný uživatel
tak nic. Už je to ok.
Reagovat
EllNino
jo ale blblo to :DD
Reagovat
smazaný uživatel
Chudák Sára :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Sabine už len 6 gemov :)
Reagovat
Frick
Trochu pokárání za ten ztracnej servis za stavu 5:1.

30:0, přijde UE a nakonec se celá hra obrátila v neprospěch Karolíny. Samozřejmě, v tomto zápase to nevadilo, ale někdy jindy už to vadit může.

Tak Kája nepohrdla dárečkem, který jí nabídla Maša, to je výborné. V dalším kole se čekala Ekaterina, ale zatím má o dost blíže k výhře Andrea. A já myslím, že by to byla ta lepší varianta. I s ohledem na případné uvolnění místa v TOP 10 nejen pro Káju, ale i pro Lucku. No uvidíme.

V zásadě tedy musíme být CSN, Ekaternina nad Aga "antifans" :o)

Jinak, kdo to více sledoval - hrála Gavrilova dneska hůře než s Mašou?
Reagovat
George_Renel
To se takhle nedá posoudit. Co lze jednoznačně říci je, že hrála lépe než Šarapovova.
Reagovat
blixa
Přišla mi víc namotivovaná. Ale ono se hraje jinak když to jde (proti Máše) než když to nejde (proti Káje).
Reagovat
horska.kraslice
Sába zatím hraje skvěle.
Reagovat
smazaný uživatel
zatím naprosto v pohodě...Errani toho uhrává mín než CiCi včera se Serenou :D
Snad to Sabči vydrží po celej zápas...
Reagovat
EllNino
Denisa se dostala v Katowicích po odhlášení Jule přímo do hlavní soutěže :)
Reagovat
Fandina
Tak to je super.
Reagovat
horska.kraslice
:)
Reagovat
sprchon
To je super. :) Tak snad tam něco uhraje...
Reagovat
smazaný uživatel
první kolo kájina a nazdar
Reagovat
EllNino
Kájo :D
Reagovat
sprchon
Nazdar Kájo. :)
Reagovat
Frick
No nevim. V kvaldě by to byla taková "sociální" jistota v podobě lehké cesty k 18 bodů.

Takhle skutečně může do R32 schytat někoho těžkýho.

A bohužel - obahojba té vyhrané padesátky už je nadohled. :-(
Reagovat
Fredy
Super výkon! Vélká gratulka. Kájo pojď ! :)
Reagovat
PetaM
Fakt velká gratulace, navíc skvělý tenis, na to je opravdu radost se dívat ... :) Škoda, že nemáš ráda trávu, tam bys snad smázla všechny travařky .. :D No ale třeba časem ... :) :)
Reagovat
EllNino
Kája nemá ráda trávu ? :)...myslím, že zase tak špatně na ní nehraje :D ...pro Lucku byla tráva nightmare a přesto na ní slavila největší úspěch kariéry :), myslím, že pokud se Kája trochu na trávě rozehraje, bude stejně nebezpečná jako Petra :)
Reagovat
smazaný uživatel
tak stejně nebezpečná asi ne :-)

Ale tak nějak trochu nebezpečná být může, to zase jo :-)
Reagovat
Fandina
Já si myslím, že Kája má určitě trávu také ráda. A Týna je GS juniorskou šampionkou z Wimbledonu, takže to bude určitě mít podobné.
Reagovat
Fandina
výborně. Super výkon a držím palce dál. Kájo pojď!
statistiky
http://www.imagehosting.cz/images/pliskovaka.jpg
Reagovat
VlS
gratulace.
Sabino pojď a smázni uhejkanou Sáru.
Reagovat
sprchon
Tak tak. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Vamos ChiChi
Reagovat
PH94
Skvěle Karolíno :) A koho ve čtvrtfinále? Já bych bral spíš Petkovic, ale at vyhraje až po pořádným boji :D
Reagovat
sprchon
Andrejce ty tříseťáky docela jdou narozdíl od Káti. Tak uvidíme, jak se to vyvrbí. :)
Reagovat
smazaný uživatel
S Anderou už vyhrála loni ve Wuhanu :)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist