Plíšková ve Stuttgartu prohrála tříhodinovou bitvu se Siegemundovou

28. 4. 2017, 19:59
Aktuality 360
WTA STUTTGART - Karolína Plíšková skončila ve Stuttgartu stejně jako loni ve čtvrtfinále. Letos ji na prvním antukovém turnaji v sezoně vyřadila domácí obhájkyně finále Laura Siegemundová, které česká tenistka podlehla po více než třech hodinách boje.
Karolína Plíšková

Laura Siegemundová loni ve Stuttgartu zaznamenala průlom ve své kariéře. V osmadvaceti letech si poprvé zahrála v semifinále turnaje WTA a nakonec to i díky třem skalpům hráček Top 8 dotáhla až do finále. V létě pak v Bastadu získala svůj premiérový titul a na US Open vyhrála smíšenou čtyřhru.

V úvodu letošní sezony se německé tenistce nedařilo, když prohrála 7 z 8 zápasů, na antuce však ožila. V Charlestonu se dostala přes čtyři soupeřky včetně Venus Williamsové a Lucie Šafářové až do semifinále a ve stejné fázi turnaje je nyní i ve Stuttgartu, kde září druhý rok po sobě. 

Sebevědomí devětadvacetileté Siegemundové dnes na vlastní kůži pocítila i Karolína Plíšková. Česká tenistka sice rozehrála souboj proti domácí hráčce lépe, ale v prvním setu neudržela výhodu brejku, nevyužila setboly a nakonec po velké bitvě prohrála 6-7 7-5 3-6.

Statistiky zápasu
Siegemundová - Plíšková
3 esa 7
3 dvojchyby 1
75 %
1. podání 'in' 62 %
66 %
úsp. 1. podání 73 %
62 %
úsp. 2. podání 36 %
49 winnery 43
33 nevyn. chyby 34
3/11 brejkboly

3/7

čas: 3:10

Plíšková v prvním setu vedla 5-2 a měla dva setboly. Jenže je nevyužila, vzápětí přišla poprvé o své podání a nakonec sadu po 78 minutách v tie-breaku ztratila.

I ve druhém dějství česká tenistka neudržela výhodu brejku a málem na to doplatila. Při skóre 6-7, 4-5 a 30-30 se ocitla dva míčky od porážky, ale k mečbolu soupeřku nepustila. Po brejku na 6-5 měla za stavu 40-0 tři setboly, ale pak udělala dvě nevynucené chyby, Němka trefila dva winnery a Plíšková druhou sadu zakončila až po odvrácení dvou brejkbolů.

Zatímco první dva sety Plíšková začala lépe, úvod toho třetího zaspala a prohrávala 0-3. Zpátky do hry se už dostat nedokázala, nevypracovala si k tomu ani jeden brejkbol. Siegemundová fyzicky vyčerpávající utkání ukončila po 3 hodinách a 10 minutách bekhendovým úderem po lajně, který byl jejím 49. winnerem.

Pětadvacetiletá Plíšková tak ve Stuttgartu, kde absolvovala svůj první letošní turnaj na antuce, skončila stejně jako loni ve čtvrtfinále. Letos v Německu zaznamenala pouze výhru nad Američankou Coco Vandewegheovou.

Nyní světovou trojku Plíškovou čeká obhajoba titulu na domácím turnaji v Praze, hlavní přípravu na Roland Garros pak absolvuje v Madridu a Římě.

49. hráčka světa Siegemundová si připsala svou sedmou výhru nad hráčkou Top 10, pátou z nich zaznamenala právě ve Stuttgartu. O své třetí finále na okruhu WTA si zahraje se Simonou Halepovou.

Čtvrtá nasazená Rumunka v závěrečném večerním čtvrtfinále diváky dlouho do noci netrápila, když Lotyšku Anastasii Sevastovovou smetla za necelou hodinu hry 6-3 6-1 a poprvé v sezoně postoupila do semifinále.

První semifinálovou dvojici vytvořily Maria Šarapovová a Francouzka Kristina Mladenovicová.

• WTA PREMIER STUTTGART •
Německo, antuka / hala, 776.000 dolarů
páteční výsledky (28. 04. 2017)
• Dvouhra - čtvrtfinále •
Siegemundová (Něm.) - Kar. Plíšková (2-ČR) 7-6(3) 5-7 6-3
Halepová (4-Rum.) - Sevastovová (Lot.) 6-3 6-1
Šarapovová (Rus.) - Kontaveitová (Est.) 6-3 6-4
Mladenovicová (Fr.) - Suárezová (Šp.) 6-3 6-2
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

360
Přidat komentář
slacker
To vole tady se opet spojili mOdrobolsevik a modrobosdevicka pricmrndavacka.
Reagovat
horska.kraslice
Jooo, nečekané potěšení.
Reagovat
Dobry-den
Bravo, Kristíno. Nemám tě rád, ale dneska to nešlo jinak, než ti fandit.

Fetka konečně prohrála, navíc je to o to sladší, že neudržela vedení a prohrála dost bolestivě ve 3 setech, takovou prohru jí přeju ze všeho nejvíc. A myslete si o mně co chcete...

A ze všeho nejlepší by bylo, kdyby ji na příštím turnaji porazila Bušárdová, to bych měl druhý Vánoce :-)
Reagovat
horska.kraslice
Dobrý, dobrý (den) :-)
Reagovat
freeteepek
A dostala jí kraťasama! Šarapova hraje podobně jako Karolína - bez kraťasů. Příliš spoléhá na tvrdost úderů. Dnes se jí to nevyplatilo:-)
Reagovat
dunphy
Maruna umí kraťasy a hodně dobré!
Reagovat
smazaný uživatel
Ty na tenis asi moc nekoukáš...
Reagovat
George_Renel
Podání a hlasivky nejsou všechno. Tenisu ukázala Mladenovič více a vyhrála naprosto zaslouženě.
Reagovat
VlS
pěkně, hezkej tenis od obou aktérek. Kiki asi naštvala organizátory RG, nevyhnou se rozhodování o WC pro Mashu.
Reagovat
dunphy
Podání ruky mnohem lepší než jsem čekal. Mladenovic dokonce řekla "spasibo", hmm... :D
Reagovat
smazaný uživatel
Že Masha na prvním turnaji po návratu prohraje v semifinále, to by mi až tak nevadilo. Ale že prohraje s Kikinou, to mě teda kurevsky sere...
Reagovat
Michaelus
Ale nakonec to bylo korektní. Z obou stran
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem ani nečekal nic jiného. Přece jenom, Kikina není Evžena...
Reagovat
Kozoroh
Symbolický konec Mášenina prvního tažení po návratu na kurty - porazila ji tvá ex :DDD
Reagovat
smazaný uživatel
Nemusíš mi to psát ve dvou diskusích...
Reagovat
Nola
po navrate to nie je ziadna hanba, ci?
Reagovat
smazaný uživatel
Konečně je venku.. A teď opakovat na dalších turnajích!
Reagovat
Fandina
gratulka Kiki, když jsem viděla jak teď Mária hraje, tak jsem nevěřila, že by ji někdo mohl porazit. Ale Kiki byla lepší. Gratulace veliká!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Proč se pouštíš do takových 3,14čovin?
Reagovat
smazaný uživatel
VYROVNAT!!!
Reagovat
Fandina
To je boj, to je boj.
Reagovat
smazaný uživatel
Když dá Masha poprvé v gemu první servis, tak to zase pokazí ve výměně... :(
Reagovat
Nola
na BP je zatial tragicka....
Reagovat
smazaný uživatel
Strašně.
Reagovat
Nola
do 0:40 hra ako z partesu, nakoniec prehra 6 lopticiek v rade ....
Reagovat
smazaný uživatel
Ale jak. Kdyby aspoň Kikina zahrála 6x dobře, jenže ona má Masha dvakrát brejkbol proti 2. servisu a dvakrát vyhodí return...
Reagovat
Nola
mozno Kikina nakoniec pomoze sama
Reagovat
smazaný uživatel
To je v prdeli...
Reagovat
sprchon
Čas vsadit. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Já věřím, že Masha bude bojovat až do konce. Ale s tímhle využíváním brejkbolů, kdy po 2. servisu Kikiny vyhodí každej return, s tím to fakt nepůjde...
Reagovat
sprchon
Jak jsem čekal, Kiki nedopodávala. Masha si to nejspíš uhraje.
Reagovat
smazaný uživatel
Musí využívat šance, jinak nevyhraje. Teď v tom pátém gemu ten první brejkbol, tam vyhodila return úplně zbytečně...
Reagovat
smazaný uživatel
Zbytečně si to Masha zkomplikovala. V posledním gemu vedla 30-0 a pak se vyházela. Dost rozhodující byl i ten předposlední gem, kde byla pro Mashu šance na brejk...
Reagovat
lars
kiki
Reagovat
vrabejka
Nervy pracují :D
Reagovat
smazaný uživatel
Řekl bych, že zatím nejlepší 1. set Mashy ve Stuttgartu. Na podání zatím absolutně bezchybná...
Reagovat
smazaný uživatel
Hm, tak ve 2. setu to bohužel nevydrželo...
Reagovat
smazaný uživatel
Hele toz jdem na to?
Reagovat
smazaný uživatel
Jako KiKi na tom servu ted mela fury praaace:)
Reagovat
smazaný uživatel
A ted uz brejknuta...ale tech DFek...uf...zatim bez servu no...
Reagovat
Haitik
Já jsem první set skoro neviděl, byl jsem pryč, ale už jsem zde :D Tak come on Maruš!!!
Reagovat
Haitik
Žádný kanár... :-((((
Reagovat
smazaný uživatel
A jak vypadl prubeh druheho?
Reagovat
Haitik
Hodně vyrovnané, moc výměn není, je to hodně o servisu a returnu.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
No koukam...a je vyrovnano!:)
Ceka nas the final cut ve tretim...
Hele, ale Marie ti nekde odchazi clovece z haly.
Reagovat
Haitik
Vypadá celkem urvaně, tak ten 3. set bude ještě zajímavý.. :D
Reagovat
smazaný uživatel
No to bude...:D)
Reagovat
smazaný uživatel
My jsme zacli dobre ten treti set, ted je rada na vas s Marii:)
Reagovat
smazaný uživatel
Toz Marie se taky do toho poradne oprela, vyrovnano...to bude drsna bitva...
Reagovat
Haitik
Zatím obě servírují dobře v tom 3. setu.. :-) Kikina má ale výhodu, že servíruje první..
Reagovat
smazaný uživatel
No jen aby nam ta vyhoda bylo co platna...ted to slusne kazi...
Reagovat
Haitik
Maria je na tom returnu marná dneska
Reagovat
smazaný uživatel
Hele ale v tom prvnim ji celkem dost drtila pri jejim druhem podani...zas to tak marne nevypadalo...KiKi celkem ty servy slapou, ale vzdy ma par gemu, kdy ji to odejde...
Jinak zase dneska KiKi uplne mimo jestli jde o jeji dobrou zbran insajdout FH...moc toho nevyuziva...no casto ani se k tomu nedostane, to je fakt...
Reagovat
smazaný uživatel
No a ted to bylo infarktove...
Reagovat
Haitik
Ajajaj.. Problémy! Zaber Maruš
Reagovat
smazaný uživatel
No ted vam KiKi pomohla, takhle vyhodit return pri druhem servu...uf:)))
Reagovat
smazaný uživatel
boze:D)
ale ten druhe serv marie, dost drsny...to bylo total riskantni...
Reagovat
smazaný uživatel
Mame brejk!:)
Ted su zvedavy, co to s KiKi udela...snad to prezije...
Reagovat
Haitik
Už jsem myslel, že Maruš tu hru urve.. Maria je fakt na tich BP dneska strašná
Reagovat
smazaný uživatel
Uf clovece zuchl me kamen z hercny...takt tak se to ustalo.
...nastesti nam Marie ted trochu i pomohla, se toho asi lekla:)))
Ale pochybuji, ze je po zapase...
...znam KiKi:)
Reagovat
smazaný uživatel
No a ted to prijde, chvila pravdy:)
Reagovat
Haitik
No, když se Maria nějak stihne naučit returnovat, tak si myslím, že šance na obrat ještě je.. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ja tu KiKinu asi roztrhnu...:D)
boze...uz zase...
Reagovat
Haitik
ÁÁÁ naučila.. :D Tak teď udržet servis
Reagovat
smazaný uživatel
Jenze ve vymenach hraje KiKi ted strasne...tak se neda proste vyhrat...snad ted jak to dostala do shody neco jeste predvede:)
Reagovat
smazaný uživatel
noooo konecne....nejaka poradna vymena a mame brejk:)
Reagovat
Haitik
no ty volee
Reagovat
smazaný uživatel
jo taky jsem v soku, ze to zvladla :D)))
Uf, ale Marie drsne zatapela...na tech BP musi zapracovat, ale KiKi dneska vubec nesla jeji zbran FH s jejimi uhly, to byla trochu hruza. Jinak dobry match.
V kazdem pripade momentum byla jeji mamka, hele jak by tam nevlezla v prvnim a trochu ji neuklidnila, tak neverim, ze Marii porazi...
Asi byla premotivovana...
Reagovat
Haitik
Maria jí to vrátí na RG, jestli tam bude teda hrát.. :D :D Ale dobrý zápas celkem, gratulace :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jo celkem jo...v prvnim na tom returnu ta Marie byla mnohem lepsi...KiKina mela plne ruce prace, pak tam Marie zacla nepochopitelene kazit...
No uvidime jestli se na GS potkaji. Ale KiKina s tim musi neco delat,...snad to bylo jen tim, ze tam byla Marie na druhe strane a pri dalsim souboji uz to bude klidnejsi a spadnou ty emoce s jejicho navratu.:)

Jinak diky
...ja diky za vlakno:) Doufam ze to zase zopakujem...celkem bych chtel videt souboj na trave Marie a "moje" nova nadejna mladice Natalie:)
Reagovat
Haitik
Natálie? :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Vichljanceva:)
Reagovat
Haitik
Aha, tak tu neznám.. :D Tak zase někdy :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Vsak neboj, tu jednou poznas:)
Ted hraje v kvalde v Praze, zatim vyhrala, tak uvidime jestli se dostane do hlavni souteze...
Reagovat
smazaný uživatel
Hele a maminka KiKiny to vyuziva, uz je u ni a ukazuje ji stats ze druheho na ipadu:D)
Reagovat
Haitik
Ta je mi už od pohledu neskutečně nepříjemná ty jo :D
Reagovat
smazaný uživatel
Hele pozor, to je nase drsna mamina:D)
Hodne mi pripomina mamku sira Andyho, no, ale hlavne kdyz to funguje a ma vysledky na kurtu...
Reagovat
sprchon
No to jsem koukal... Nevěděl jsem, že se to může ukazovat hráčce na kurtu. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ja jsem zase videl ten prvni, a nevidel jsem dotedka ten prubeh, odbiham...:)))
Aleeez KiKi:)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak teeed jsem si oddechl:) Toz to byl gem...nakonec pekne zakonceny dropem, Marie uz ani nedobihala, pekny moment...
Reagovat
misa
otravná, mně už stačil Charleston.
Reagovat
smazaný uživatel
Bojovnice to je!
A tím někoho otravuje :-)
Reagovat
letityfanousek
A vůbec, mezi ženami se těm obézním hráčkám daří, nejspíš jsou psychicky odolnější. Mezi chlapy se neprosazují tlouštíci až na Stana.
Reagovat
Pavol
To sú dobre maskované svaly.
Reagovat
horska.kraslice
A Kája stejně nemá řidičák :-)
Reagovat
Krisboy
Ale Hrdlička určitě ano, ten musí bejt naštvanej :-)
Reagovat
Frick
Fakt mrzet nemusí. Pro Káju v zásadě bezvýznamný turnaj. V její situaci by mají měli zajímat prakticky už jen GS, PM a P5. To je 9 turnajů do konce "tůry", na který se musí plně soustředit. Jedinej turnaj z těchto 9, kde by neúspěch tolik nebolel, je Řím a případně ještě jeden další P5.

Pak ale už jí by jí pochopitelně nějaké nízké bodové zisky celkem srážely.
Reagovat
Frick
...a právě proto mne to kvůli tomu FC, tak strašně štve. Kdyby byl FC před P5/PM, tak neřekni slovo.
Reagovat
FulnekUltras
Máš recht - a to se organizátoři FC ještě tak snaží, aby ty tři termíny během roku byly v co možná nejméně exponovaných obdobích. No teď už s tím nic nenaděláme a počkáme na hrací model FC-2018. Podle mého - kdo reprezentovat nechce, tomu stejně nebude vyhovovat termín žádný. A lepší, pokud budou v týmu hráčky s patřičnou chutí, než kteroukoliv nutit, třeba i přes peníze. Tohle svého času zkoušelo i ČSTV s Lendlem - z dnešního pohledu se dá říci, že mu až do poslední možné chvíle doslova lezli do prdele - stejně to nebylo nic platné a "Ivanek" je dneska tam kde je, mj. i po stránce všeobecné obliby a popularity.
Reagovat
Fandina
Jsi na omylu, komouši zakázali Lendlovi reprezentovat. Máš to nějak pomotané.
Reagovat
FulnekUltras
Už se to tady x-krát probíralo. Byla tam nějaká etapa kolem JAR, pak zase období pokusů dostrkat ho přece jen opět do DC, ale nakonec šel stejně tam, kam ho srdce táhlo, zcela dobrovolně, stejně jako Navrátilová, Korda apod. Režimy tady nerozlišuju - šlo vyloženě o osobní a ekonomickou motivaci jinak velmi dobře zajištěných a u nás ničím zásadním neobtěžovaných lidí.
Reagovat
Fandina
Ne, komouši nechtěli, aby hrál DC, připravili ho o občanství a média o něm nesměla mluvit. Vyhnali ho odsud, stejně tak jako Navrátilovou. Ten, kdo chce udržet dobrého sportovce, tak mu nebere občanství.
Reagovat
Fandina
Kdyby si jich komunisti vážili, tak by je odsud nevyhnali.
Reagovat
FulnekUltras
zaslepené patetické pindy
Reagovat
Fandina
Než aby jim dovolili trénovat a bydlet kde chtějí, tak je připravili o občanství. Ubozí komunisté.
Reagovat
FulnekUltras
Možná si ještě vzpomeneš na roky 1981-82, kdy za čs. fotbalový nároďák nastupoval Tonda Panenka - jako vůbec první sportovec bydlící normálně v zahraničí a hrající za Rapid Vídeň. Stálo to sice tehdy hodně urgencí fanoušků na ČSTV, FS i Štrougala, ale od té doby už tyhle věci nebyly překážkou. Pokud se tedy dotyčný sportovec sám nerozhodl, že chce být občanem jiného státu. Zkroucenou filozofii dvojího nebo i vícečetného občanství - ovšem jen pro "vyvolenou elitu" Tigridů a spol. - zavedla až havloidní demokratura.
Reagovat
Fandina
Tady šlo o to, že to byli úspěšní sportovci a místo toho, aby komunisti si jich vážili, tak jich zbavili občanství. A to, že má hodně lidí dvojí občanství, to funguje všude ve světě odjakživa, to není žádný výmysl.
Reagovat
FulnekUltras
Je to tedy velká schizofrenie - nevědět čí vlastně jsem. ;) Komunisti nikomu občanství nebrali - pokud se rozhodl pro jiné, automaticky to československé podle platných zákonů (které zrovna tak v jiných zemích platí i dneska) ztratil. A tak to má být - na globálně kosmopolitní světoobčany se sice dá chvíli veřejně hrát, ale uvnitř si to už musí každý srovnat sám se sebou.
Reagovat
FulnekUltras
A někdo tak učiní až ve vyšším věku - podle toho, která země mu vyplatí vyšší důchod. ;)
Reagovat
Fandina
A proč by to nedělal, když je některá země ochotna zaplatit větší důchod, tak asi ví, proč to dělá. Zadarmo ti nikdo nikdy nic nedá.
Reagovat
FulnekUltras
Nám zadarmo nikdo nic nedá... ;)

https://www.youtube.com/watch?v=RiPlW3d2_AU
Reagovat
Fandina
Jsi na omylu, komunisti sebrali občanství, majetek, všechno. Neexistovalo, abys odjel třeba do Rakouska k příbuzným a nevrátil se v době, kterou jsi nahlásil. Nejdřív zapečetili byt a později tě připravili i o občanství. Tak se chovali ke svým spoluobčanům.
Reagovat
FulnekUltras
No prostě kradli jako straky - a proti těm, co přišli po nich, jsou naprostí břídilové.
Reagovat
Fandina
Rozhodně mě nikdo nezbaví občanství, když odjedu ke svým příbuzným a nesebere mi tu majetek, tak jak to dělali komunisti.
Reagovat
FulnekUltras
Je až klausovsky roztomilé, jak si u nás někteří lidi ještě skoro 28 let po převratu myslí, že od té doby už vlastně nemohli být o nic okradeni. ;)))
Reagovat
Fandina
Může mě okrást každý o cokoli, rozdíl je v tom, že nikdo nevydává takové zákony, jako komunisti, například střílet do lidí na hranicích, zavírat člověka za to, když řekne, že mu komunisti ukradli živnost.
Reagovat
FulnekUltras
výše mělo být - ...STÁTEM o nic okradeni ;)
Reagovat
Fandina
Komunisti mi ale nedovolili si ani ty peníze vydělat, třeba v zahraničí, nebo vlastním podnikáním, to byl zásadní rozdíl. Všem přibližně stejně.
Reagovat
FulnekUltras
Doma si na důstojný život mohl vydělat dost každý. Komu to nestačilo, hledal jinde. Přibližně stejně? Ano - to si dnes rozdávají finanční nebo advokátní paraziti, zrovna tak jako přibližně stejné howno milostivě odešlou plebsu, který tady na ně reálně pracuje.
Reagovat
Fandina
Jenže takové hospodářství, kde se přidělovalo všem přibližně stejně podle tabulek k ničemu nevedlo, proto to krachlo. Socialistické země zaostávaly s životní úrovní za západem. A to byl důvod krachu socialismu.
Reagovat
blixa
Každý ? Možná tebe jako STBáka platili slušně, to nevím. Ale jinak to stačilo stěží na přežití. Důstojnej život si teda představuju úplně jinak. Kdyby člověk tehdy nežil a četl jen ty tvoje bláboly, tak by snad uvěřil že to byl ráj na zemi. Ale člověk tehdy žil, a docela dlouho a ví že jen lžeš a lžeš a lžeš ... To sis opravdu tak zkroutil mozek, že těm svým blábolům sám věříš ? Nebo jen profesionální STBácká deformace ? Nebo v koutku duše tušíš, jaká si byla svině a v záchvatech hrůzy si to nechceš připustit a tak to prostě vytěsníš nesmysly ? Možná od všeho trochu, viď ?
Reagovat
Fandina
Samozřejmě, že kecá, všichni měli přibližně stejně, včetně StB. Na auto se šetřilo roky a na dovolenou jak by smet. Jinam než do socdem států si nemohl. Jednou za život. A jinak, když jsem byla na mateřské, tak jsem s jedním platem vycházela jen tak tak a na víkendy jsme jezdili k rodičům a ty nás živili. Jinak se žilo od výplaty k výplatě. Všichni přibližně stejně a proti západu jsme zaostávali.
Reagovat
Fandina
tedy předpokládám, že všetně StB, jinak nevím, kolik brali :-)
Reagovat
FulnekUltras
modrobolševická přicmrndavačka ;)))
Reagovat
Fandina
Nejsem ty, abych někomu přicmdávala.
Reagovat
FulnekUltras
Modrobolšani, kdybyste ty komanče a estébáky neměli - proti čemu byste vlastně vymezovali tu svou blbost? ;)))
Reagovat
Fandina
Kdybys nepsal o komouších nesmysly, tak by ti nikdo neodpovídal. Tvůj problém.
Reagovat
FulnekUltras
Na antikomunistické lži a nesmysly prostě reaguju - když mám čas... ;) Což nic nemění na tom, že Karolína se na FC prachobyčejně vyflákla - s absolutně zanedbatelným získaným efektem.
Reagovat
Fandina
Píšeš nesmysly o té době, nepravdy. Lžeš.
Reagovat
Frick
Od toho "což" - krásně řečeno.
Reagovat
FulnekUltras
Ta tvoje zkroucená představa důstojného života - to bude ten zakopaný pes. O své deformaci konzumem mě přesvědčovat nemusíš, stejně jako o zvrácené posedlosti pomstít se dneska aspoň virtuálně ;))) všem těm údajným sviním, kvůli kterým jsi tehdy nemohl ani dýchat. No na každou se voda vaří, takže můžeš být úplně v klidu.
Reagovat
smazaný uživatel
Brzo z toho tady uděláte takový retro-komunistický koutek. Vzpomínkové vstupy od fulneka s nostalgickým tonem jsou až moc průhledné, a škoda pro něho, že zde nemá nějakého druha do kroku. Takhle to vypadá, že zabloudil, protože ani tomu tenisu moc nerozumí. Nemá to ani přidanou hodnotu, i z historického hlediska je to jakési neslané a sklouzává to do ukřivděného tonu.
Reagovat
FulnekUltras
Děkuji za zasvěcené hodnocení od režimem patrně již značně zmasírovaného prosťáčka. ;) Ale v pohodě - je vás ještě docela dost... ;)))
Reagovat
smazaný uživatel
Alias Fulnek - To je odpověd člověka, ze starší generace? Na mě to působí, jako odpověd prvnáčka, co se stále hlásí o slovo, že má co říct k danému tématu. Píšeš o konzumu, ale přeci nejsi takový trouba, aby sis myslel, že za komunismu žádný nebyl. Po změně režimu se pouze značně rozšířil a nabídl větší možnosti. Dokonce i bývalý vazal Čína ho má dneska propracovanější než některé demokratické státy. Můžeš pouze polemizovat, co k životu potřebuješ a co už ne.

Jak by řekl jeden konzument - život je hořký, bohudík.

Tak nazdraví.
Reagovat
FulnekUltras
U tebe zas věřím, že nejsi tak slepý a duševně okoralý, abys přes vlastní možná i celkem slušnou osobní situaci nevnímal, jakou má onen konzum v tomto režimu odvrácenou stranu. Tak na zdraví, jídlo, pití, bydlení a zajištěné klidné stáří, chlapče... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Já to vnímám, tak, že pro generaci, která se učila ještě v době totality je obtížné se orientovat v dnešní době informačních kanálů a nabídek. Je jich hodně, a proto musíš umět rozlišit kvalitu a nekvalitu. Kvalita v době totality měla sestupnou tendenci, až si vystrojila sama dřevěnou truhlu. Volba informačních zdrojů je zásadní, a ukazuje rozdíl v tvorbě a přístupu k danému tématu a oboru. Asi vnímáš ten rozdíl, co bylo v minulosti a co je v současnosti. Tvůj přístup je apriori statický, neumíš ho uchopit a přechází do ubliženeckého tonu, který si až minulosti dokáže najít berličku. Asi jsem měl štěstí na lidi, kteří mě naučili vnímat ten rozdíl. Proto chápu tvé vnímání konzumu, tak jak jsi ho popsal.
Reagovat
FulnekUltras
Dynamický úchop ti není nic platný, pokud nedostaneš (včas nebo třeba i s velkým zpožděním) zaplaceno - např. za práci, i když to dneska - "dynamicky" vzato - jistě není podmínka nutná. Chápu, že z výšky tvého úzce osobního nadhledu tě takové "staticky" nezvládnuté prkotiny víceméně nezajímají a přeju, abys jim až do konce své pozemské existence nebyl nikdy vystaven a vždycky jsi se dostal jenom k těm správným a v konečném důsledku k přežití postačujícím informacím.
Reagovat
Kozoroh
Z těhletěch stalinistických bludů je člověku akorát na blití. Kdyby nacisti vyhráli válku, tak ty bys ses oháněl norimberskými zákony.
Reagovat
FulnekUltras
trapné - stejně jako tvoje zjevná představa, že před listopadovým převratem jsme tady žili v nějakém zadrátovaném lágru - masivní vyplachovačka mozků u mladší generace samozřejmě dělá své, každý si na to nakonec musí přijít sám
Reagovat
Fandina
Tady ale byl zadrátovaný lágr, pět až patnáct km od hranic se západem bylo území, kde se téměř nebydlelo a všude byly dráty a drátěné ploty, mezitím zvoraná půda, aby bylo vidět, jestli na ní někdo vstoupil. Máš pravdu, byly jsme tu zadrátováni.
Reagovat
Fandina
byli
Reagovat
FulnekUltras
když ti ta pohádka vzhledem k současnosti udělá dobře... ;)
Reagovat
Fandina
Kdybys někdy na těch hranicích byl, tak bys to pochopil. Ale ty cokoli řekneš o minulosti, tak je lež.
Reagovat
FulnekUltras
Ty dráty, pokud už to bereš čistě hmatatelně fyzicky, nevznikly z libovůle komunistů, ale na základě jakéhosi historického vývoje po 2. sv. válce - a měly tudíž DVĚ STRANY. V ČSSR nikomu normálně uvažujícímu nevadily. Dnes můžeme jen litovat, že kontroly hranic jsme se ve "svatém posametovém nadšení" prakticky úplně zbavili.
Reagovat
Fandina
A k čemu by ti ty dráty byly, když jsme jako země součástí Senghenu a EU. Ty dráty vystavěli komunisti proto, aby jim lidi neutíkali na západ. Bylo to ve skutečnosti vězení.
Reagovat
FulnekUltras
Někdy se zajeď podívat třeba na hranice SP s Ukrajinou nebo Běloruskem. Dráty byly, jsou a budou. Otázkou jen zůstává, kdo se za nimi jak cítí.

http://archiv.ihned.cz/c1-10734060-polsko-opevnuje-vychodni-hranici
Reagovat
Fandina
Ale nikdo by neměl jako komunisti bránit druhému, když chce jít jinam. A oni na těch hranicích stříleli. Chápeš o co tu jde? Stříleli po těch, kdo odcházeli odsud. Nechápu, že se můžeš takového režimu zastávat.
Reagovat
FulnekUltras
Pořádek musí být - zvlášť když nikdy nevíš, kdo tam proti tobě stojí, pokud nepoužil tehdy možnou legální cestu. Řada těch lidí typu Mašínů byla ozbrojená a odhodlaná ke všemu. A hodně těch, co po nich včas nevystřelili, byli zastřeleni sami. Dnešní jednostranně naivní báchorky pro holátka a snadno ovlivnitelné jedince jsou doslova karikaturou na realitu. Myslíš, že na hranici Mexika s USA je to nějaká selanka?
Reagovat
Fandina
Chápeš vůbec, jaký je rozdíl střílet proti tomu, kdo chce do země vniknout a proti tomu, kdo chce odejít? Připadáš mi, jak praštěný bejkem.
Reagovat
FulnekUltras
Vycestování ze země mimo hraniční přechody a mezinárodní letiště bylo tehdy nezákonné - a tak je potřeba to vidět. Je to totéž, jako když dnes prohlásí bezp. orgány ČR za nezákonné cokoliv proti zájmům současného státu - a s dotyčnými osobami, ať už v jejich vlastních bytech, domech, na ulicích, na polích nebo třeba v lese se soudobé mocenské orgány nemažou také - jen se o tom v médiích veřejně nemluví.
Reagovat
Fandina
A to je ten problém komunistů. Že ti nedovolili vycestovat na západ.
Reagovat
Fandina
Když si chtěl vycestovat na západ, tak jsi tak mohl jednou za život, dostal si devizový příslib a pokud ses nevrátil v předepsaném termínu, tak ti zabavili majetek a později tě soudně zbavili občanství.
Reagovat
FulnekUltras
Nemluvíš pravdu. Vycestovat se dalo běžně tuším se 3 nebo 4letou pauzou bez omezení, pokud jsi neměla ty nebo příbuzní nějaký kriminální nebo vyloženě protistátní "vroubek". Cestovky jako Čedok, SportTurist nebo CK-SSM normálně realizovaly cca 20% zájezdů i na Západ. Kdo se profesně dostal k potřebným devizovým prostředkům, mohl i častěji. Stejně tak se dalo odejít legálně v případě sňatku. Problémem mnoha "kopečkářů" byla právě jejich kriminální minulost, snaha vyhnout se placení alimentů, vojně apod. Dneska to modrobolševici neradi slyší, protože to výrazně nabourává jejich zidealizovanou chiméru "komunistického pekla". Podobně se závažná kriminalita dá dohledat i u řady případů poprav ze začátku 50. let, které jsou dnes zpětně vydávány za "politické". Rovný metr samozřejmě nikdo nemůže čekat - současný režim teď už hraje jen o mladou generaci, což je to poslední, co mu ještě zbývá.
Reagovat
Fandina
Ty nechápeš, že princip byl v tom, že komunisti ti to nedovolovali. Nechtěli, aby lidi viděli, jak se žije na západě. Regulovali výjezdy svých občanů, drželi je ve svém socialistickém táboře. Normálního člověka, občana. Pochop to už konečně.
Reagovat
Fandina
Komunisti drželi poctivého občana ve svém komunistickém vězení.
Reagovat
Fandina
Myšleno vězení socialistický tábor.
Reagovat
Jabadu
Tak pozor!
60% příjmů jim z výher sebrali a to už po zdanění!!!
Nelze se jim divit, že odešli.
K současnosti:
Existuje zákon v ČR, který umožňuje profesionálním sportovcům, kteří reprezentují ČR, že jsou vedeni pod min. vnitra jako sportovní instruktoři s fixním platem a z toho je jim strháváno na zákonné sociální a zdravotní pojištění. Protože reprezentují tuto zemi, kurwa! To je Koukalová, Zelená, Modrý nebo Kvitová.
A tak je to správně.
Na druhou stranu, stát nemůže určit bydliště sportovce.
Proč by globální hvězda typu Petry měla bydlet ve Fulneku, když její marketingové příjmy Monte Carlo nezajímá? Proč tam bydlí všechny tenisové hvězdy, piloti F1, piloti MotoGP ... modelky ...
K věci:
Co dal stát např. Petře? Kulový! Do 16 let hrála s taťkou ve Fulneku. Pak jí někdo nabídl podmínky na desetiletou smlouvu. 5+5. 5 let budeme platit my, 5 let budeš odvádět desátky (většinou to je 10%). To Černošek odtajnil. A podle mě je to fér. Stát nedal třeba Petře ani vorla! Proto si nemůže nárokovat, kde bude mít bydliště.
Howgh!
:-)
Reagovat
Frick
Jako myslíš, že na "Národní tenisové centrum - Morava" stát Černoškovi nepřispívá?
Reagovat
Jabadu
To je jiná písnička. To vyplývá z jeho světového renomé a kontaktů (to mmch není trestné).
Když to vezmeme do důsledků, tak M. Černošek, vzhledem koho a kolik lidí zastupuje, je v současnosti zřejmě nejváženější a nejvlivnější tenisový manažer na světě.
:-)
Reagovat
Frick
ANO VŠECHNY - BEZ VYJÍMKY tenisové hvězdy mají bydliště v Monaku. To už myslím, že snad člověk nějak ví, že to není pravda.
Reagovat
Fandina
On nepsal, že všichni, ale procento tenistů, kteří tam bydlí je mnohonoásobně větší než zbytek populace.
Reagovat
pumpier
vážený Lendl v Československu měl neskutečné výhody: otec komunista a předseda tenisového svazu. Ledl i jako žák a dorostenec jezdil do USA . A zákaz neměl - prostě stě se nechtěl vrátit pprotože nechtěl dávat podíly s výher na turnajích ( to bylo příčinou všech tenisových emigrantů).Ti lidé jak říkají že měli zákazi a byli vyhnáni tak to mohou tvrdit nyní , ale vždy jsou za tím prachy a to platí dodnes ...
Reagovat
Fandina
Je to přesně na opak, otec Ivana Lendla se stal předsedou tenisového svazu až po pádu komunismu, komunistou zřejmě tedy nebyl.
A co se týká Ivana Lendla, tak ho komunisti zbavili občanství, protože chtěl hrát na turnajích a oni mu to nechtěli dovolovat.
Reagovat
Fandina
Lendlův odchod do Ameriky se začal rodit po velké slávě. Lendl byl hrdinou, když v roce 1980 pomohl Československu vyhrát Davis Cup. Stále více ale byl komunistickému režimu trnem v oku. Zrádcem socialismu se stal v roce 1983. Tehdy hrál exhibici v jihoafrické Bophutatswaně a od ČSTV za to dostal pokutu 150 tisíc dolarů, byl vyřazen z Davis Cupu a na jeho jméno uvalili komunisté embargo v médiích.

Později se pohlaváři snažili tehdy světovou jedničku Lendla získat zpět slibem, že obdrží vystěhovalecký pas, pokud podepíše smlouvu o reprezentaci na deset let. Lendl kývl, ale pasu se nedočkal.

Zdroj: http://sport.idnes.cz/ceske-obcanstvi-lendla-laka-do-rodne-zeme-se-ted-slavny-tenista-vraci-casto-1tn-/tenis.aspx?c=A101103_121543_tenis_par
Reagovat
pumpier
Omlouvám se otec Lendla nebyl předseda ale byl významný bafunář ČSTS a jeho syn měl oproti jiným výhody a za tím si stojím ....
Reagovat
Jabadu
... Neřekneme ani slovo! ... jako Panovník jsi povinen používat Plural majestatis = jako MY - Veličenstvo!
Zatr- sakr práce, furt aby vás to člověk učil.
MY jsme se rozhodli ... MY jsme nařídili ... MY jsme vydali vysvědčení ...
Poddaní se potom v tvém (vlastně Vašem) vyjádření nemohou správně orientovat. (pardon)
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
"a právě proto mne to (...) tak strašně štve"
Skvělá zpráva!
Reagovat
pumpier
Ty to máš v tý hlavě nějak popletený. Ona pustí 700mega turnaj a pojede hrát na Praga Open za hubičku? Tyhle hráči ještě dostávají i tučné startovné. Kristýna je lepší ne Karolína . Karolína jak nemá za zadkem trenéra tak je tuctová . Ten 3.set zahrála jako hráčka z 2.stovky - zbyl jí jenom servis ...
S Coco měla kliku . že ta byla unavená s FC a řešila přesun s Ameriky
Reagovat
Frick
VlSy, Petra prostě ve Španělsku byla ochotna hrát, i přesto, že věděla, že to určitě venku na antuce bude složité a nehodící se. Že jí skolila viróza, to už byla další věc.

Karolína Fed Cup hrát jen a pouze nechtěla.

Věřím, že ve svém rozlišíš NEMOHLA a NECHTĚLA
Reagovat
Fandina
Napsat VlSovi něco pozitivního o Petře :-)) to sis moc troufnul.
Reagovat
Jabadu
On může. Má povolení od "Kvitova ultras".
Reagovat
Fandina
Ale ode mě ne :-))))
Reagovat
Jabadu
On je tady VEDOUCÍ, takže může.
(Ty samozřejmě také, to je snad pochopitelné, ne?)
:-)
Reagovat
Fandina
Tím spíš, když je vedoucí, tak musí vědět, co dělá špatně, co se mu nedaří, aby se mohl vylepšit :-)).
Reagovat
Jabadu
Vedoucí ví všechno nejlépe.
"Ve chvílích nejtěžších pouze Panovník ví si rady sobě sám."
:-)
(pozn. Podle jakýchsi indícií jsem potomek jistého šlechtického rodu v Polsku - proto ta moje záliba v monarchistických kravinách. Prostě se mi to líbí. Nic víc.)
:-)
Reagovat
Fandina
Ale chytrý panovník naslouchá druhým, jestli se potom podle toho řídí, to je věc jiná :-)))
Reagovat
Jabadu
No tak není to asi Chammurapi - ale úctu si zaslouží. A nemyslím to jako krutý vtip.
:-)
Reagovat
Fandina
Já to píšu obecně, nic konkrétního, samozřejmě, že samo postavení vedoucího, krále, panovníka samo o sobě dává určitou moc a samozřejmě, že to musí člověk reflektovat, respektovat a brát na to zřetel. Jinak by to rozdělení vedoucí a druzí nemělo smysl.
Reagovat
Jabadu
No jistěěě! ...
:-)
Reagovat
Jabadu
Hele mladej ... koukám, že tě to nějak bere. Nezahrávej si ...
Dej si lázeň. To tě uklidní. A cvič.
Začni dvoukilovými činkami. Po měsíci se ti vrátí úsměv.
Na svaly ale budeš potřebovat minimálně desetikilové.
(Nechci tě strašit).
:-)
Reagovat
FulnekUltras
3,5 kg vytrvalostně stačí ;)
Reagovat
Jabadu
To je pro 80+.
Vedoucí je jistě mladší. On to zvládne.
:-)
Reagovat
FulnekUltras
Tak jde hlavně o ten úsměv - nikoliv bolestně vrcholový škleb. ;)
Reagovat
VlS
Proč najednou reakci dáváš někam úplně jinam, kde je z kontextu? Ale jinak kecáš. Petru skolila viróza říkáš, ale v okamžiku kdy se hrálo ve Španělsku už Petra trénovala v Doha. To není kritika, jen konstatování. Petra, jako Kája a kdokoliv jinej měla právo se rozhodnout, že na FC, kterej se jí nehodí do programu nepojede. Stejně se pak postavily holky později ke Kanadě - v podstatě bez kritiky. Jen ty sis tady zased na Káju a používáš nesmyslný argumenty, jak Petra byla nominovaná a ochotná hrát ve Španělsku, když všichni ví, že tam nebyla.
Reagovat
Frick
Petra BYLA nominována. Kdyby jí neskolila viroza, tak ten FC hraje.

Kanada byla slabá jak čaj. Pála klidně mohl mít v Melbourne náznaky o tom, že Genie hrát nebude.
Reagovat
FulnekUltras
a podle toho se taky následně upekla nominace - letošní duel s USA měl být z hlediska motivace úplně jiná káva, už jen proto, jak nás Američanky naposledy porazily doma - z tohoto pohledu přiznávám, že jsem holky poněkud přecenil, i když u Káji, o kterou tady měli už od února mnozí starost, aby ji to na Floridě proboha neofouklo, a jestli jí to nevezme moc sil a klausvícoještě, už mě to po pravdě ani tolik nepřekvapuje
Reagovat
petrulinka
Petra ve Španělsku nehrála, protože onemocněla, to je jasné a prokazatelné. To za prvé. A za druhé se Karolína s Petrou nedá vůbec srovnávat, co se FC týká. Petra má titulů z FC 5, Karolína 1, takže to, že Karolína se postarala vloni o titul ji ještě neopravňuje k tomu, hrát si na frajerku a odmítat reprezentovat. Myslí si, že je velká borka, když se vloni vyšvihla nahoru. Nicméně je to její volba, a ať si dělá co chce.
Reagovat
EllNino
Karolína má 2 tituly ...
Reagovat
VlS
No, tak to se teda zázračně rychle uzdravila a Pála sehnal zázračně rychle alternaci, když tak náhle onemocněla.
Reagovat
Frick
Reagovat
Frick
1) Karolína Plíšková
(WTA 470 Stuttgart QF, 100 b.)

Karolína nepředvedla žádnou hitparádu, na druhou stranu osmifinále do jisté míry ukázalo, že možnost hrát 5. finále FC (a možná poslední domácí) by byla velká, kdyby nechyběla vůle a smysl pro týmovost a reprezentaci státu, jehož firmy ním většinově vlastněné Káju spozorují.

ZNÁMKA: 3- (4/10)

2) Barbora Strýcová
(WTA 470 Stuttgart R16, 55 b.)

Pozici favoritky v prvním kole proti Brady Bára zvládla dokonale ...a stejně tak i pozici outsiderky v dalším zápase proti Halep....

ZNÁMKA: 3 (5/10)

3) Tereza Martincová
(WTA 280 Istanbul Q1, 1 b.)

Bohužel, po dobrých (až hrdinských výkonech) v Mexiku se Terka opět hledá.

ZNÁMKA: 4 (3/10)

4) Tereza Smitková
(WTA 280 Istanbul Q1, 1 b.)

To, co předvedla druhá Tereza, se snad ani nedá hodnotit slušnými výrazy.

ZNÁMKA: 4- (2/10)

5) Lucie Hradecká
(WTA 470 Stuttgart Q3, 18 b.)

Lucie se s těžkou kvaldou prala doslova hrdinsky, bohužel ale moc za to nezískala. Skladba soupeřek by byla plně na úrovni MD Int. turnaje. Kde byla ale získala skoro 3x tolik bodů. Inu, levné body, drahé body.

ZNÁMKA: 2 (7/10)

6) Marie Bouzková
(ITF 80 Tunis R32, 1 b.)

Bohužel, Maruška musela skrečovat. Snad nic vážného.

ZNÁMKA: N

7) Karolína Muchová
(ITF 80 Tunis R32, 1 b.)

Bohužel, Karolína proti podprůměrné španělské antukářce mnoho nepředvedla.

ZNÁMKA: 3- (3/10)
Reagovat
Jabadu
Karolína - budoucí krá .. 3- (mínus)?!!!
Já bych tě protáhl po opičí dráze (mám hodnost nadporučíka - byl jsem 3x na vojenském cvičení).
Ty Neznabohu, ty ... vlastně naše sluníčko ... jakpak jsme se vyspinkali?
Víš, že jsi sociometrická hvězda zdejšího portálu, tak si to nekaž, hombre.
:-)
Reagovat
Frick
1) Kateřina Siniaková
(Fedcup SF USA - CZE, 1W 1L)

Svůj první fedcupový singl zvládla Katka velice dobře a Shelby Rogers bez problému přehrála. Další den to už ale bohužel bylo horší a po kolpsu na svém servisu za stavu 4:4 v 1. setu zcela odpadla, až kanárek zazpíval :-(

ZNÁMKA: 2- (6/10)

2) Markéta Vondroušová
(Fedcup SF USA - CZE, 1W 1L)

Když chybí hráčky a FC nemá pomalu kdo hrát, tak jako "na zavolanou" last minute vyroste nová opora :-D. Asi tak by se to dalo nazvat. První zápas proti Coco byl doslova "křest ohněm". Bohužel, pochopitelá nervozita i únava neumožnily Markétě předvést úplný top výkon. Hlavně v druhém setu zamrzelo to, že nešel servis. Další den se už ale Maky vytáhla a zejména v prvním setu nedávala Lauren Davis moc šancí. I když čistě výsledkově to měla Maky s Katkou podobné, musím jí hodnotit výše.

ZNÁMKA: 1- (8/10)

3) Marie Bouzková
(ITF 50 Chiasso SF, 18b.)

Prvními třemi koly procházela Maruška suveréně s celkovým skore na gemy 36:10, v SF se to ale bohužel zadrhlo a do finále se nepodívala. Takový lehce nadprůměrný turnaj. Na rychlejší posun vzhůru ale tyto bodové zisky stačit nebudou.

ZNÁMKA: 2- (6/10)

4) Jesika Malečková
(ITF 50 Chiasso R16, 5 b.)

Po jasné výhře v prvním kole přišla v osmifinále skreč. :-(

ZNÁMKA: N
Reagovat
FulnekUltras
jo Vondroušová, to bude brzo premiantka... ;)
Reagovat
mirablondak
Nedalo se na to dívat.
Reagovat
FulnekUltras
nemůžu posoudit ;)
Reagovat
Jabadu
mirablondak = tak já jsem zase třeba bývalý blonďák.
:DDD
Reagovat
freeteepek
Velká škoda prvního setu. Bohužel se potvrdilo, že Karolína neumí hrát kraťasy a především neumí na ně odpovědět. Jak jsem psal už dřív, měla by se tohle učit od Markéty Vondroušový. Na antuce je to velká zbraň. karolína přeci jen nehraje tak rychle jako Šarapovová. Řval jsem u TV jako divej, ať Karolína na kraťas odpovídá kraťasem. Sigemund to hrála pořád stejně a přesně věděla, co může od Karolíny čekat. Nátlaková hra se Káje dnes nedařila i když měla úspěšnost prvního podání přes 60%! Soupeřka skoro nechybovala, hlavně ve třetím setu hrála fantasticky soustředěně ale hlavně věděla, co od Karolíny čekat. Té táta správně radil, jak Sigemundová podává - v devátém gemu třetího setu se to naprosto potvrdilo - Karolína to ovšem nevzala za své. A tak to bylo 3x za sebou ven z kurtu a 40:0...Proč jí ale Plíšek neporadil, že má hrát kraťasy??? Ne od zadní lajny, ale když už šla na síť...To jsem nepochopil.
Reagovat
Jabadu
Markéta neměří 186 cm!
:-)
Reagovat
freeteepek
To jako, že se nemusí tak ohýbat? OK, tak by měla víc pokrčit nohy. Když už ten kraťas doběhne, proč to hraje dlouhé křížem? A proč vlastně sama kraťasy nezkouší?
Reagovat
freeteepek
Kája má šikovné ruce. Když jí padá rána pod nohy, tak se ohne a sebere to. Kraťasy by měla zvládat. Z těch nižších odskoků nemůže tak tlačit, víc chybuje. Dlouhých nohou a paží je potřeba více využívat na síti:-)
Reagovat
Jabadu
Nojo, no. Ty nekonečně dlouhé nohy ... a ruce ... ono se to řekne. Ale ta doba, než to z mozku k těm dlouhým svalům dojde ... to já to mám jednodušší.
:-)
Reagovat
Jabadu
Já měřím 170 cm, jsem bývalý zápasník a mám sílu jako prase.
Ale je mi to howno platný, protože se svou výškou bych se nikdy nemohl stát úspěšným tenistou.
:-)
Reagovat
freeteepek
Protože jsi malý? Tak to bys měl být rychlý a mít dobrou stabilitu:-)
Reagovat
Jabadu
Doby, kdy v první desítce hrál Solomon se 166 cm jsou dávno pryč. A to už i za mého věku. Je mi 52 let.
.-)
Reagovat
Krisboy
Diego Schwarzmann je myslím stejně vysoký jako ty. A jakej je to kurwa hráč!!!!! Na Top10 to určitě není, ale na první padesátku v pohodě.
Reagovat
lars
Laura by ten kratas dobehla
Reagovat
Paseka
Těžko můžeme čekat od Karolíny nějaký super výsledek na antuce. To ani náhodou není její parketa.
Reagovat
FulnekUltras
Tak hlavně že se na ni místo FC důsledně připravovala.
Reagovat
Jabadu
Dej pokoj, bratře v trysku.
:-)
Reagovat
Fandina
Na FEDu byla také antuka.
Reagovat
FulnekUltras
poprášený čedičový krypto-beton
Reagovat
Fandina
pořád lepší než antuka v hale
Reagovat
FulnekUltras
pro Káju rozhodně - tím větší škoda, že na to hodila boba
Reagovat
Fandina
Tady jde o to, že argumentovat tím, že se někdo připravoval na antukovou sezonu je nesmysl. Připravovat se na ní mohla tam stejně tak jako jinde. Pořád se jedná o antuku.
Reagovat
FulnekUltras
Však už jsem tady psal, že kdyby se týden před Stuttgartem jednalo o tzv. "přípravný kemp na Floridě", tak by s cestováním a jinými podružnými číčovinami jistě žádný problém nebyl.
Reagovat
FulnekUltras
a to ještě hodně jemně
Reagovat
Fandina
Ale pořád je to antuka, klouže atd..
Reagovat
Frick
Přesně. Mělo prostě uhrát finále ve Stuttgartu. Aby si to obhájila. Absentérka.
Reagovat
A.R.R.
Siegemund je prostě ve Stuttgartu postrach jako bývala svého času ve Wimbledonu postrachem Lisicki :-)
Reagovat
fera
už to tady bylo zmíněno, kandidátka světovou jedničku si s takovým rádoby postrachem musí poradit...

píšu to nerad, ale jak tenhle turnaj sleduji, tak kdyby tam dnes místo Káji byla Máša, tak ji zmuchlá jako mastný papír a to nemá ani místo na žebříčku :(((
Reagovat
Frick
Kája se musí na ten trůn dostat dřív, než jí Máša dožene.

Tak je.
Reagovat
Pedronegro
něco je asi špatně, když budoucí světová jednička předvádí toto ...
Reagovat
sprchon
:D :D :D
Reagovat
Torn
Co je na tom přesně špatně? Že vypadla ve čtvrtfinále na antuce? Na turnaji, který je velice solidně obsazen? Tady byla špatně jediná věc, že Laura nedostala trestné body za to zdržování...
Reagovat
Pedronegro
jasně, souhlas, ale přesto ...
Reagovat
Jabadu
Nic není špatně. Výsledek byl očekávaný. Lokální matadorka po zbytek sezóny bude paběrkovat. Má sice postavu Dominiky, ale nemá její kvalitní údery.
A ona to ví.
:-)
Reagovat
Torn
Ale za to má kraťasy a servis + 1 minuta :D
Reagovat
Pedronegro
mistryně zmydlí každou i s rukou v sádře :)
Reagovat
lars
a , ze Kerber ve Stutgartu nevyhrala ani 1 zapas letos
Reagovat
Jabadu
Očekáváme nástup nové královny. Karolína I. je zatím v inaugaraci. Sice přesně nevím, co to vše obnáší a znamená, ale to slovo se mi líbí.
Trpělivost, pážata, trpělivost ...
.-)
Reagovat
Pedronegro
no dobrá :)
Reagovat
Jabadu
... kurwa - inauguraci!
To je jakýsi křesťanský rituál - vlastně dlouhodobý (školení mužstva, něco jako PŠM, spousta povinností, vifi.k.undací, brikulí ...)
Zkrátka, pomazaní a vyvolení křesťané to fakt nemaj jednoduchý.
:-)
Reagovat
Jabadu
Pedronegro naráží na skutečnost, že úřadující mistryně světa (Dominika - vítězka TM) je v dočasné "pracovní neschopnosti".
Ale ten její zadeček ... jáááááááj!
:-)
Reagovat
Pedronegro
no, nějak to na to č.1 nevidím, aspoň zatím, a ty už to teď chvilku nehul a nepij, ano?
Reagovat
Jabadu
Já nepiji, negr ... Pedronegro.
:-)
Reagovat
FulnekUltras
CoCo má mnohem hezčí
Reagovat
Jabadu
???
Sežeru tvoji ušanku, ale Dominika má nejhezčí! Na tom trvám!!!
:-)
Reagovat
FulnekUltras
Kim Kardanové bez retuše se nevyrovná nic... ;)
Reagovat
Frick
Myslím, že během březnové Ameriky 2018 nás může čekat zajímavý boj o světový trůn. Jen ty finále velkých turnajů budou poněkud... hlasitá! Z obou stran kurtu.
Reagovat
freeteepek
Tak se podívej, co předvádějí všechny minulé světové jedničky, které jsou v Road to Singapur daleko za Karolínou!!!
Reagovat
FulnekUltras
pár měsíců bude možná dvojka a ono se to pak v Čechách zklidní
Reagovat
Frick
Co myslíte, dá se obou turnajích hrát 100%? Tj. může Kája vůbec v Praze dojít do finále, aniž by tim utrpěl Madrid?

Nebo ještě lépe - kdyby Petra předloni hrála v Praze, což podle regulí zřejmě mohla (a došla aspoň do SF), dokázala by vyhrát Madrid?
Reagovat
Torn
Tak u Petry je to asi jako s počasím....tam je vážně jedno, zda má pauzu měsíc nebo týden (když to přeženu), když chytne slinu, prostě vyhraje, když ne tak vylítne i s Fandinou. :D
Reagovat
Fandina
Jsi na omylu, Petra vylítne mnohdy, i když nechce.
Reagovat
PetaM
V roce 2011 v Praze hrála finále (jistě, tehdy to bylo ITF) a poté vyhrála Madrid, stačí ti tohle jako odpověď? ;)
Reagovat
PetaM
Aha, ono to bylo naopak ... To jsem nějak netušil :D :D No, ale skoro :D :D
Reagovat
Frick
http://www.tenisportal.cz/zpravy/kvitova-tazeni-stromovkou-k-titulu-nedotahla-limitovala-ji-zraneni-7971/

A navíc ve finále podlehla Rybárikové i vinou zranění. Což jen potvrzuje hypotézu, že může být celkem problém uhrát behěm dvou týdnů na antuce 10-11 zápasů.
Reagovat
fera
To zas bylo něco :((
Tu Lauru fakt nemusím, ale opět se objevil dávný Kájin problém.
"JAK PROHRÁT SLUŠNĚ ROZJETÝ ZÁPAS"
...a to už jsem myslel, že tohle je za ní...
Reagovat
sprchon
To si pleteš s Tyndou.
Kája už je někde jinde. Dneska prostě hrála proti poslední domácí hráčce, která byla vyhecovaná. ;)
Reagovat
fera
to jsem si myslel taky, že už je jinde, ale dnes se to po dlouhé době zase ukázalo

a té vyhecovanosti, by ji dnes také kousek neuškodil
Reagovat
sprchon
Kája nebyla domácí. Až příští tejden... ;) Třeba...
Reagovat
fera
naděje umírá poslední :)
Reagovat
kodkar
Celkem tragický výkon světové trojky,zaslouženě dostala za vyučenou, velmi mne zklamala.
Reagovat
Torn
To musí vyhrát každý turnaj nebo co? :D
Reagovat
kodkar
Nemusí, ale takovou bídu jsem dlouho neviděl.
Reagovat
sprchon
Zkazila ti tiket? :D
Reagovat
Torn
Tak čekej na každé zaservírování soupeřky minutu a uvidíme, jak se ti bude dobře hrát :D
Reagovat
kodkar
Nemusí vyhrávat podání soupeřky, ale mají tam menší kurty nebo vysoko nataženou síť, mohla si vyhrát svoje.
Reagovat
Torn
Ale o tom jsem já nic nepsal :)
Reagovat
lars
Klamac kodkar je hater Pliskovy.
Reagovat
patriks
jakmile šla Karolína přes druhý servis, tak to bylo tragické. Laura opravdu o třídu výš.
Reagovat
Torn
O třídu víš nebyla, jenom měla na svůj servis víc času než na většinu výměn :)
Reagovat
lars
Hatere Karol mels se radsi divat , jak hrala svetova dvojka Kerber.
Reagovat
Dobry-den
Divnej zápas, rači ho nebudu komentovat.

Ale aspoň se Kája může v klidu připravit na vrchol sezony startující od pondělí.
Reagovat
FulnekUltras
tam by měla letošní individuálně laděná forma gradovat
Reagovat
Jabadu
Z hlediska projektu se nic neděje. karolína ztratila nějakých 10 bodů a to je nic. Praha je povinná ... asik se tam moc neuhraje, ale důležitý je Wimbledon.
Karolína má skvělou postavu, což svědčí o asketismu a myslím, že tam je to směřováno.
Její servis - mámvpičismus - zlověstný klid = to je dobrá prognóza pro turnaj všech turnajů.
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Zápas to byl zajímavý, který se jen tak nevidí.
Nevím co tam Karolína vyváděla za stavu 5-2 a setboly, ale tady Lauru nejspíš hodně nastartovala k tomu vítěznému míči. Karolína nehrála špatně, ale zápas ji protekl mezi prsty v prvním setu, a to se potom těžko otáčí.
Reagovat
FulnekUltras
asketická karyatida shora posraná Hrdličkou
Reagovat
Frick
To se to ČF fakt strašně vyplatilo. Řekl bych, že kdyby tam nepřijela, tak Němci budou páchat sebevraždy v berlínskym bunkru přesně před 72 lety.
Reagovat
Torn
A že tam loni jezdila taková Petra, když pak vylítla v SF? :D
Reagovat
Frick
Ta ale zase nehrála v Praze.
Reagovat
Jabadu
Kvůli žebříčku nemohla! Byla nasmlouvaná Karolína.
:-)
Reagovat
Frick
Karolína a Lucka.

Ale to je jedno. Na FC se kvůli tomu nevys...
Reagovat
Frick
Teď vážně - opravdu si myslíte, že by jí mohlo uškodit, kdyby jela Miami - volno - volno - FC - volno - Praha - Madrid místo Miami - volno - volno - volno - Suttgart - Praha
Reagovat
Torn
Je to její věc ne? :D
Reagovat
Frick
Ano a taky je věc fanoušků, kdo získá jejich sympatie.

Kdyby Petra před sezonou 2013 řekla, že už se chce soustředit výhradně na indv. kariéru, byla by tak oblíbená?
Reagovat
lars
A kdy Ty zacnes pracovat na tom , aby sis ziskal sympatie na TP ?
Reagovat
Torn
Byla. :D
Reagovat
Jabadu
Petra je výjimečná.
Je to vzor v mnoha směrech. Její ženskost, férovost, skromnost, kamarádskost ... to se u sportovních megahvězd, kterou zná celá planeta moc často nevidí.
:-)
Reagovat
FulnekUltras
Hlavně se vyvarujme přehnaného patosu ;) - máme snad ještě pár sezón před sebou. ;)
Reagovat
Jabadu
Bereš to z hlediska člověka, který asi nikdy nesportoval. Teď nemyslím vrcholově, protože tam ti život určuje svaz.
Hele, neser mííííí!
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
dej si volno-volno-volno-volno-volno-volno-volno-volno-volno-volno-volno-volno-volno-volno-volno-volno-volno-volno-volno-volno-volno-volno-volno-volno-volno-volno-volno...
...a budeš nejoblíbenějším nickem TP, možná i No.1
Reagovat
Holahej
...ona přijela, aby si "odvezla" vystavené autíčko...
Reagovat
Torn
Plíšková prohrála maratón, protože 2 hodiny čekala, než se frau Siegemund rozhodne zaservírovat.
Reagovat
historik
siegemund nikdy nepatřila mezi moje oblíbené hráčky a dnešek to ještě posílil, každopádně Karolína hrála dost pod svojí úrovní a nechala se psychicky rozhodit různými zdržovačky a gesty protihráčky, přitom jsem si myslel, že ona je typ hráčky, která je schopná se přes to přenést
Reagovat
Torn
Já si nemyslím, že by jí to přímo až tak rozhodilo, ale z logiky věci, čím déle stojí na místě a čeká na míč, tím hůř se na to reaguje, protože se musela furt připravovat...
Reagovat
majkl005
odjakživa nesnáším tzv. "jednoturnajové" hráčky...není v tenise nic horšího...snad jen "jednozápasové" a těch zas tolik není...
Reagovat
sprchon
Co se ti na tom nelíbí? Laura byla nahecovaná a dala to. Jen aby vydrželo zdraví a dala i Simonu...
Reagovat
majkl005
nelíbí se mi na tom to, že je to hráčka jednoho turnaje :) mám rád alespoň trošku vyrovnané hráče a ne styl R1, R2, R1, win, R1, R1, R1 ;)
Reagovat
sprchon
Já zas mám takovýhle "excesy" rád. ;) Konzistentní hráči jsou nudní...
Reagovat
Torn
Přesně...ona není náhoda, že jen aktuálně 49. na světě, kdyby takhle hrála běžně, byl by trochu někde jinde.
Reagovat
smazaný uživatel
parádně nahecovaná.
Radost sledovat.
Reagovat
Torn
Určitě, 30 minut než zaservíruje a nikdo jí nedá trestný body nic -.-
Reagovat
FulnekUltras
takhle tahaj pandurky
Reagovat
Jimbo
Hnusná "vítězná tlama"! Ale naše děvče nehraje moc dobře.
Reagovat
Torn
Protože 20 minut čeká, než ta megera zaservíruje :D
Reagovat
smazaný uživatel
Zamindrákovaný koment.
Pozdravuj své děvče.
Reagovat
sprchon
Koukám, že se zase shodneme. :) Dobrej zápas, Laura se předvedla... Ale trochu se bojím, aby fyzicky neodešla.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo. Aspoň s někým :-)
Hrát takhle v Praze třeba Denisa x Angelique, tak bude na TP za hrdinku.
Prostředí bouřlivé, Laura v podobném transu jako CoCo o víkendu. Karolína dobře potrénovala. Pro Karolínu budou důležitější zápasy :-)
Reagovat
Frick
Už ten zápas Denisa x Alize předloni v Praze byl fajný.
Reagovat
sprchon
Přesně ten jsem si vybavil. Jak jí to vrátila za to AO. :D Oba zápasy byly parádní.
Reagovat
sprchon
Denisa umí hrát velký zápasy. :) Ale tentokrát začíná v kvalifikaci. A Angie asi jen tak nepřijede. :D

Laura mi vůbec nevadí, spíš naopak, je mi sympatická na rozdíl od Coco. Takže dnešní bitva se mi líbila. :)

Kája má před sebou určitě větší zápasy. Ještě asi měsíc nás čeká Karohlína, pak už nastoupí Grassolina. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
:-D
Reagovat
Frick
Po ten předstvení loni bych radši pomlčel.
Reagovat
vibbi
zápas nudnej, hraje se asi pět hodin, z toho čtyři hodiny jsme strávili čuměním na Sígemundku na servise, jak zdržuje
Reagovat
Torn
Přesně.
Reagovat
Jabadu
Vypadá to, že lokální matadorka ladí formu na tento turnaj celý rok a vychází ji to.
Těžký, vole, těžký ...
Reagovat
Torn
Tvl, ta Laura neskutečně zdržuje při svém podání, se divím, že jí už rozhodčí nenapomenula -.-
Reagovat
historik
jj káju to už taky štve
Reagovat
historik
vidím to blbě
Reagovat
Bloody13
Mě ten Sígrmund docela vytáčí, jak se vždycky raduje po Kájině chybě.
Reagovat
Krisboy
Jj, připomíná Cibuli.
Reagovat
Bloody13
nebo Azarenku
Reagovat
Dobry-den
Mně zase Kvitovou.
Reagovat
vibbi
trapáku
Reagovat
Dobry-den
Omluv se.
Reagovat
vibbi
bez komentáře.
Reagovat
Dobry-den
Trvám na tom.
Reagovat
Jabadu
Ticho tady bude!!
Nebo začnu chlastat!
A nebo nezačnu a bude to ještě horší!!
:-)
Reagovat
aligo
mě mařenu
Reagovat
Torn
Jj, ještě Pome a umaštěný vlasy....:D
Reagovat
Dobry-den
To šlo rychle- Hotovson.
Reagovat
Jabadu
Tak zase fyzička. A to jsem si myslel, že Kája už je na tom dobře.
Reagovat
Torn
Možná nehraje dneska dobře, možná není antukářka, ale minimálně to nechce dát Lauře zadarmo. Tenhle zápas není ani tak o Lauře, její hře atd.. Je to spíš o Karolíně, která se prostě zbytečně vyhazuje, nehraje klidně. Kája umí být na síti dobrá, ale když je holt někdo rozhozený, je to těžké. Laura má výhodu toho, že se od ní nečekalo až tak moc, je doma a má podporu publika + umí být nepříjemná. I kdyby Kája antukářka byla, určitě by s ní měla taky problémy.
Reagovat
vendulkabendulka
Já myslím, že Kája hraje zhruba na maximu toho čeho je na antuce schopna. A nepřijde mi to vůbec špatné. A Laura je extrémně motivovaná a hraje vesměs fakt dobře.
Reagovat
Torn
Hrozně se vyhazuje a na síti je hrozná, umí být mnohem lepší.
Reagovat
historik
Taky myslím, že rozhodně umí být mnohem lepší
Reagovat
Fandina
Tatínek říkal, že Kája musí být agresivnější. Tak snad to dopadne. Kájo pojď!!!
Reagovat
vendulkabendulka
To je zápas jak víno. Moc pěkné z obou stran, ať vyhraje ta lepší.
Reagovat
Bloody13
Prej "jsme tým, makáme!" :D
Reagovat
FulnekUltras
jo tak to se teda povedlo
Reagovat
vrabejka
To je parádní řezba :)
Kajo pooojd!!!
Reagovat
Jabadu
Benzínem mě polej, pak mi zapal záda,
až mě budou hasit tak se budu hádat,
že jsi mi to udělala TY ...
:-)
Reagovat
historik
no to byl zase teda gem, každopádně jestli bude i třetí set takový maratón, tak halepka půjde hrát bůhvíkdy
Reagovat
Krisboy
To je dobře, apoň bude zejtra poloviční :D
Reagovat
aligo
ta co vyhraje před ní bude ale třetinová
Reagovat
Krisboy
No jo, je to bída :(
Reagovat
Krisboy
Uf...!!!
Reagovat
Michaelus
je to o hubu
Reagovat
Bloody13
Hmm, a další setboly v prdeli!
Reagovat
Michaelus
Karolinoo uz 4 stb nekde
Reagovat
Michaelus
5
Reagovat
Jabadu
Co to kurv ...?
Asik se poohlídnu, jestli mám doma ještě nějaký hrách. Sorryjako!
:-)
Reagovat
historik
a teď dopodávat!
Reagovat
Dobry-den
Sorry, Kájo, ale rači to prohraj ve dvou, jinak taky můžete hrát 4 hodiny a vítězka by se pak zítra jenom ploužila po kurtu jako komparz, to by nemělo smysl...
Reagovat
aligo
ty seš asi dobrej jantar co? :D
Reagovat
Krisboy
Laura nehraje špatně, ale Kája dělá mrtě zbytečných chyb a podání taky nic moc.
Reagovat
Fandina
5:5 teď by to chtělo Kájinko brejk, pěkně na returnu, žádné výměny. Pojď!!!
Reagovat
kodkar
Karol pod Kotyzou už zcela zkvitovatěla bez 1podání tragedie, na síti bezhlavá, bez pohybu se snahou si pinkat, nebo něco vymyslet - tragedie na No1 nemá ani náhodou, měla by rychle hledat nového trenéra.
Reagovat
Torn
Určitě no. :D
Reagovat
Jabadu
To odvoláš!
:-)
Reagovat
FulnekUltras
Kotyza, Vaněk - zpátky na svá místa
Reagovat
Fandina
Kája nemůže hrát svou hru, Laura je moc nevyzpytatelná, hraje pestře. Snad teď Kája srovná na 5:5.
Reagovat
Dobry-den
Karolínu bolej zuby a s tím se pak hrá těžko, věřte mi.
Reagovat
FulnekUltras
tak problém v horní polovině těla tam bude určitě
Reagovat
fera
prosííííím nemůže Káji někdo říct, že ty míčky nemá vracet Lauře přímo na raketu? Zvlášť na síti, když to hraje křížem... :((
Reagovat
Torn
řvu to tady (u PC) na ní už tak hodinu. :D
Reagovat
historik
naprosto přesně...karolína jí to dost zjednodušuje. Dá třeba dobrý servis, ale pak toho dostatečně nevyužije, často jí to hraje přímo na raketu a dává jí tak dostatek času tvořit, využívat obranu
Reagovat
Jabadu
Už to neřešme. Laura je jasně lepší a pomohl by leda nějaký zázrak. Podle mě 6:3. Nedá se svítit.
Reagovat
Torn
Lepší rozhodně není...Karolína je jenom rozhozená.
Reagovat
Torn
tak 6:3 už asi ne :)
Reagovat
horska.kraslice
Kája už chce do Prahy.
Reagovat
Krisboy
Ta Laura je na perníku, ne?
Reagovat
Fandina
Na síti je Laura lepší, tak doufám, že Kája bude bodovat na základní čáře. Tak Kájo pojĎ!!!
Reagovat
tmora
Kajo, je to sice tragedie na siti + pohyb, ale pojD!!!
Reagovat
Fandina
3:1, ale byl to tedy boj pro Káju, Laura je rychlá a běhavá a kryťasy Kájinku trápí. Ale doufám, že to dá. Kájo pojď!!!
Reagovat
Fandina
První set v TB nevyšel, ale pořád doufám, že Kája to dá. Brejk je, tak Kájo pojď!!!
Reagovat
Jabadu
Awww ...
:-)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist