Plíšková vyhrála i čtvrtý duel s Ivanovičovou, v Kalifornii ji doslova deklasovala

14. 3. 2016, 19:58
Aktuality 435
WTA INDIAN WELLS - Karolína Plíšková se stala třetí českou osmifinalistkou turnaje v Indian Wells. Svůj loňský výsledek obhájila po deklasování Srbky Any Ivanovičové, kterou porazila i ve čtvrtém vzájemném duelu. O čtvrtfinále si zahraje s Brikou Kontaovou, na kterou dnes nestačila Denisa Allertová.
Karolína Plíšková

Karolína Plíšková od Australian Open vyhrála pouze dva zápasy ve Fed Cupu, na výhru na turnaji čekala téměř dva měsíce. V Indian Wells se však dostává do velmi dobré formy. Po snadném skalpu Američanky Rogersové si ještě rychleji poradila s bývalou světovou jedničkou Anou Ivanovičovou.

Plíšková zvítězila nad šampionkou z roku 2008 bleskově 6-2 6-0, když ve druhém setu ztratila jen sedm fiftýnů, a vedení ve vzájemné bilanci zvýšila už na 4-0.

Třiadvacetiletá Češka dnes nastřílela 18 winnerů, zatímco osmadvacetiletá Srbka i vinou špatného pohybu spáchala 28 nevynucených chyb. Zápas byl čtvrtým nejkratším v sezoně, Plíšková rozhodla o svém vítězství za pouhých 49 minut hry. 

Postupem do osmifinále v Indian Wells vyrovnala své maximum z loňska. O své druhé čtvrtfinále na podniku WTA Premier Mandatory si rodačka z Loun zahraje s o rok starší Britkou Johannou Kontaovou, s níž vyhrála všechny tři vzájemné duely, a může tak pomstít vyřazení své krajanky.

Semifinalistka letošního Australian Open Kontaová dnes totiž porazila 6-4 6-1 Denisu Allertovou, která nedokázala navázat na dva dny starý skalp světové dvojky Angelique Kerberové. Česká tenistka s Britkou prohrála ve třetím kole i před dvěma měsíci v Melbourne.

Už včera do osmifinále v Kalifornii postoupily Petra Kvitová a Barbora Strýcová.

• WTA PREMIER MANDATORY INDIAN WELLS •
Spojené státy / Kalifornie, tv. povrch, 6.844.139 dolarů
pondělní výsledky (14. 03. 2016)
• Dvouhra - 3. kolo •
Kar. Plíšková (18-ČR) - Ivanovičová (14-Srb.) 6-2 6-0
Kontaová (25-Brit.) - Allertová (ČR) 6-4 6-1
Rybáriková (SR) - Bencicová (7-Švýc.) 6-4 3-6 6-3
Vinciová (9-It.) - Svitolinová (17-Ukr.) 6-1 6-3
Bacsinszká (12-Švýc.) - Bouchardová (Kan.) 6-2 5-7 6-2
Azarenková (13-Běl.) - Shuai Zhang (Čína) 6-4 6-3
Stosurová (26-Austr.) - McHaleová (USA) 6-4 2-6 6-4
Kasatkinová (Rus.) - Puigová (Portor.) 6-4 3-6 7-6(2)
• Čtyřhra - 2. kolo •
Hlaváčková/Hradecká (4-ČR) - Gasparjanová/Niculescuová (Rus./Rum.) 7-5 6-2
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

435
Přidat komentář
George_Renel
K Petře a dnešnímu hracímu dni holek je otevřen článek nahoře....
Reagovat
slacker
Proc jsi prerusil touto poznamkou Tommrovu uchylnou exhibici? Mohl si tady neskodne exhibovat az do konce zapasu
Reagovat
Fandina
udělal to naschvál, abys měl vztek
Reagovat
VlS
nejdou ti nohy
Reagovat
tommr
Petra předvádí úděsnej tenis na úrovni okresního přeboru ... :(
Reagovat
tommr
soupeřka je slabá jako čaj, ale Petra s ní má přesto neřešitelný problémy ... :(
Reagovat
tommr
Petra má zatím extrémně vychýlenou mušku. Tři DF ve dvou servisech jsou taky dobrý ... :(
Reagovat
janek_da
Počítám, že proti sluníčku budou obě blbě servírovat.
Reagovat
Pavlis
Funkční a pěkný stream Petry.

http://www.usagoals.com/tennis-wta/1492238/2/gibbs-kvitova-wta-indian-wells-live-stream-online.html
Reagovat
janek_da
Ten volej mě úplně zabolel, jako já
Reagovat
janek_da
Nehraje místo Gibbs Šmidlinka?
Reagovat
Fandina
Petra s Gibbs na place a SuperTennise. Peti pojĎ!!!!!!!!!!!!
Reagovat
tommr
přímým přenosem vysílá i DigiSport2 ... :)
Reagovat
vrabejka
Ukazal jsem vlastenectvi a nevsadil proti Petře :D
Reagovat
Fandina
tvoje sázky ale namají s vlastenectvím nic společného, to je tvoje věc
Reagovat
vrabejka
běkteří tady to pvoažuji za vlastizradu :D
Reagovat
Fandina
jen jestli si něco nenamlouváš
Reagovat
Fandina
Plíšče s Anou právě opakují na SuperTennise.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to se moc omlouvám, že jsem ji včera tak kritizoval... :(
https://twitter.com/AnaIvanovic/status/709738848633430017
Reagovat
gigin
No vidíš a my jsme ji diagnostikovali head injury. Tak snad bude cajk.
Reagovat
VlS
Taky jsem šťastnej, když se někomu poraněný koleno dá za tejden do cajku, mi to trvalo půl roku :-((
Reagovat
blixa
Jen jestli se nevymlouvá ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím, proč by měla. Spíš už chtěla všechny připravit, že její účast v Miami není stoprocentně jistá...
Reagovat
blixa
A no jo, dělám si srandu ;-) Asi fakt nebyla v pohodě, i když spíš než nějaké omezení pohybu mi jako fatální problém přišel zcela šílený nadhoz míčku. Ale třeba to nějak souvisí.
Reagovat
smazaný uživatel
Mně bylo trochu divný, že uhrála jen 2 gamy místo očekávaných 5-6.
Reagovat
smazaný uživatel
Mně byl divnej ten servis a že se někdy nemohla pořádně trefit do úderu...
Reagovat
tommr
průběžnej singlovej žebříček WTA k dnešnímu dni - po kompletně odehraném třetím kole turnaje v Indian Wells ...
Hvězdička (*) znamená, že hráčka postoupila v Indian Wells do čtvrtého kola ...
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Petru Kvitovou ...

1. Williams, S. 8975 (+5372) *
2. Kerber 5700 (+2097)
3. Radwanska, A. 5505 (+1902) *
4. Muguruza 4776 (+1173)
5. Halep 3865 (+262) *
6. Suarez Navarro 3800 (+197)
--------------------------------------------
7. Kvitová 3603 *
--------------------------------------------
8. Vinci 3540 (-63) *
9. Bencic 3450 (-153)
10. Sharapova 3442 (-161)
11. Pennetta 3153 (-450)
12. Williams, V. 3092 (-511)
13. Šafářová 2768 (-835)
14. Azarenka 2715 (-888) *
15. Svitolina 2695 (-908)
16. Ivanovic 2531 (-1072)
17. Errani 2530 (-1073)
18. Plíšková, Karolína 2525 (-1078) *
19. Kuznetsova 2480 (-1123)
20. Bacsinszky 2345 (-1258) *
21. Petkovic 2110 (-1493)
...
23. Konta 2028 (-1575) *
...



Petra Kvitová se zatím posunula z 9. na 7.místo a pokud by v IW došla aspon do semifinále dostane se na 6.místo před CSN. Čistě teoreticky by se mohla posunout dokonce až na 5.místo před Halepovou. Z hráček, které jsou za ní jí může předstihnout už jen Vinci ...

Lucka Šafářová zatím zůstává na 13.místě. Je ale dost pravděpodobný, že se před ní ještě dostanou některý hráčky, které jsou ted v žebříčku těsně za ní - zejména Azarenka ...

Karolína Plíšková se zatím posunula na 18.místo a každé další kolo by jí ted posunulo o něco výš. Postup do čtvrtfinále přes Kontaovou by jí posunul na 16.místo, postup do semifinále minimálně na 14.místo. Karolína by samozřejmě mohla v žebříčku i klesnout, ale to by musela některá z hráček co jsou za ní udělat mimořádnej výsledek - Bacsinszky aspon semifinále a Konta a další aspon finále ...

Z ostatních hráček stojí za zmínku hlavně vzestup Kontaový, která už má velmi blízko do první dvacítky. Doufám ale, že jí Karolína trochu přibrzdí ...
Reagovat
janek_da
Konta byla vloni touto na 150. místě. Neskutečný posun pro hráčku, která rok láme svoje nejlepší umístění a má "už" téměř 25 let
Reagovat
tommr
jj zní to skoro neuvěřitelně. Jen doufám, že je v jejím případě všechno v rámci pravidel a nebudeme jí tu za čas řešit jako ted řešíme Sharapku ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
U Mashy bylo do roku 2015 taky všechno v rámci pravidel...
Reagovat
PetaM
To je z toho, že za těch 10 let má z dopingu tak zesmažený mozek, že ani neví, kdy se ta její droga zakazuje ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, nejsi vtipnej.
Reagovat
PetaM
Realita bohužel není vůbec vtipná. Stačí se podívat na počasí - jak bylo včera a jak je dnes.
Reagovat
Fandina
On za zmínku stojí i posun Báči během loňska, obdobný případ a také vyšší věk.
Reagovat
tommr
Bacsinszky je trochu jinej případ, protože ta se do špičky jen vrací poté co si dala od profitenisu menší pauzu ...
Reagovat
EllNino
Bača nikdy předtím tak vysoko nebyla ...
Reagovat
janek_da
Ale byla celkem talent a byla aspoň v top50. U Konty se mi líbí, jak pěkně pomaličku, ale jistě, lezla a leze nahoru. V podstatě něco jako Karolína.
Reagovat
EllNino
to je pravda :)
Reagovat
gigin
moc nerozdávaj, ať ti nepochybí..

https://cdn.streamable.com/video/mp4-mobile/aw6t.mp4
Reagovat
blixa
Tak některá ji roztříská o kurt, některá daruje. I když to jsem snad ještě neviděl :D
Reagovat
gigin
Jednou na USO, 2011-13 nevím přesně, Djoko v night session kohosi smetl z kurtu asi za 40 minut. Odcházel z kurtu, přišel za ním jakýsi divák a prej: Ty cype, tož já vyvalím za lupen takový ranec a ty takhle. Daj mi aspoň raketu. Djoko se začal smát vytáhl jednu kosu z kabele a dal mu ju.
Reagovat
janek_da
Ona původně v tom zápase chtěla několikrát rozstřískat raketu. Pak ji ale radši slíbila te holce.
Reagovat
Frick
Ok, jsi letitý fanoušek biatlonu, sleduješ ho dlouho.

Přiznávám, jsem ten z houfu náplav, který se na tento sport nalepily následkem těchto úspěchů.

Tak to ber, jako jednu z těch negativních stránek, že se o ten sport začnou zajímat i ti, kteří tomu méně rozumí a špatně rozlišují úspěch/neúspěch, hlavně pomocí zisku/nezisku medaile. Což je dle tvého názoru špatně. OK.

Ale myslim si, že pozitiva (do biatlonu jdou peníze, ohormná sledovanost v TV, ohromné návštěvy na MS/SP v NMnM...) jasně převažují.
Reagovat
smazaný uživatel
https://youtu.be/REcYeIVRfBQ?t=1m4s
Reagovat
smazaný uživatel
Bude se vysílat Sam s Vikou? nějak to nevidim na streamech
Reagovat
PetaM
Dnes se Azarenka vysílat nebude.

Na protest toho, že Monty už nemá ve stáji Kiki.
Reagovat
smazaný uživatel
Proč by se nevysílala? Tipsport ji má normálně v programu...
https://www.tipsport.cz/tv
Reagovat
blixa
Jen aby ti Vikina nezdrhla až zjistí že jsi vyhodil Kikinu ;-) :D
Reagovat
VlS
Jen aby se Vika nevyjádřila od srdce k meldoniu, to by Montyho možná vezli s houkačkou :-)
Reagovat
blixa
Aby nám chlapec nakonec nemusel užívat meldonium ;-) :D
Reagovat
smazaný uživatel
Vyjádření Viky (pro ESPN) už jsem tady dával asi předevčírem...
"I think tennis has been one of the biggest sports with a really high reputation, and we should keep that way. There is going to be the dark cloud on the women's game for that reason, and I hope that it gets resolved."

Je to takové neutrální a včera jsem od někoho četl tweet, že se k tomu Vika vyjádřila nestranně a je škoda, že to tak neumí i všichni ostatní. Bohužel ten tweet se mi teď nepovedlo najít...
Reagovat
VlS
Vika se k tomu vyjádřila diplomaticky, nechtěj vědět, co by se vyvalilo z toho černého mraku.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to řekla i řada ostatních (včetně Any a Caro), že je to nepříjemné pro tenis, který je vzhledem k těm častým kontrolám považován za důvěryhodný sport. Co si kdo myslí, to je samozřejmě každého věc... Já se řídím tím, co kdo řekne a Kiki jako jediná z aktivních hráček prostě udělala z Mashy rovnou podvodnici, která si ani nezaslouží svoje dosavadní úspěchy.
Reagovat
VlS
Monty, v roce 1974 byl ten krám vyvinutej jako doping pro potřeby armády. Tak jsem to dneska slyšel od biochemika, kterej se tím zabývá a byl v radiožurnálu. Tak co si o tom má člověk myslet?
Ta část, jestli užíváni bylo legální do konce roku 2015 je nepochybná, bylo. Odpověď, jestli to bylo legitimní už tak jednoduchá není a podle mě nebylo. Většina holek nepřímo reaguje na legalitu (třeba by s legitimitou taky měly osobní problěm, nevím), Kikina zareagovala na tu legitimitu - užívání podpůrných prostředků, které někoho zvýhodní nad soupeři vnímá jako šizení.
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud vím, tak co není zakázáno, je povoleno...

Jinak jsem si teď taky přečetl zajímavý článek...
http://leastthing.blogspot.cz/2016/03/sharapovas-best-defense-will-be-that.html
Reagovat
VlS
To seš u tý legality.
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud jde o dosavadní úspěchy Mashy, tak podle mě ani na ničem jiném nezáleží.
Reagovat
VlS
Ale tak máš svůj pohled, účelovej, připusť si to. Kikina má jinej a ty bys jí za to poslal nejradši na Ďábelský ostrovy na galeje.
Reagovat
smazaný uživatel
Prosím tě, nikam bych ji za to neposílal. :D Jenže tímhle způsobem za pár let zakážou zase něco jiného a kdo to dřív bral v rámci pravidel, tak bude zase popotahován kvůli "legitimitě"? Krom toho mi není známo, že by Kristina byla doktor a měla nějaké lepší informace než ostatní hráčky nebo my. Ale odsoudit někoho na první dobrou, v tom je vážně klasa...
Reagovat
VlS
Tak si myslím, že biochemik, profesor Vítek z lékařské fakulty UK by o tom mohl mít lepší představu, než celej TP dohromady, pana tebou citovaného právníka nevyjímaje Léčebné užití popisované Marií označuje za nesmysl - viz článek:
http://www.ceskatelevize.cz/sport/exkluzivne-na-ct-sport/328874-biochemik-vitek-sarapovova-vedome-uzivala-meldonium-ke-zvyseni-vykonnosti/

Navíc, výrobce meldonia varuje před jeho vysazením, protože při vysazení hrozí infarkt a sportovci budou ba sportovištích umírat. Je to OK to brát? Fakt?
Reagovat
VlS
a tady
http://aktualne.atlas.sk/sport/tenis/meldonium-brala-aj-armada-ak-ho-zakazete-sportovci-zomru-priamo-ihrisku.html
Reagovat
smazaný uživatel
Léčebné užití popisované Marií asi nepovažoval za nesmysl její lékař, když jí to předepisoval... Beru, že názor toho biochemika je aspoň názor vzdělaného člověka, ale názor jiných vzdělanců zase říká, že meldonium sportovní výkon nezlepšuje. Tak si vyber...
http://www.tenisportal.cz/zpravy/meldonium-sportovni-vykon-nezlepsuje-tvrdi-jeho-tvurce-i-cesky-lekarnik-18055/
Reagovat
smazaný uživatel
Při vší úctě, Mášin lékař v tomhle případě není dvakrát důvěryhodná osoba. Mohl jí to dávat v dobré víře jako lék na nemoc, ale stejně dobře je možné, a v případě nekalých praktik nijak neobvyklé, že ta "diagnóza" byla účelově vymyšlená i když to bylo legální, jako určitý způsob krytí, kdyby se v tom náhodou někdo vrtal.
Reagovat
VlS
Tak mě řekni, proč si to nechala vyvinout Rudá Armáda a cpala to do vojáků. Já si teda myslím, že třeba 3 hodinovej tenisovej zápas je sakra vytrvalostní disciplína. Že to bude výrobce hájit je jasný, přece nechce přijít o zákazníky ( a dle všeho ve velkým).
Reagovat
smazaný uživatel
A proč to teda říká i ten český farmaceut? Hele, když bude Masha potřebovat podobný lék, tak se to dá určitě nahradit něčím, co zakázané není. Třeba tady...
https://twitter.com/Qetusi92/status/709125872628998144
Reagovat
smazaný uživatel
On ten farmaceut si taky dost protiřečil..
Reagovat
VlS
No, nevím co by mě řekla naše lékárnice, když u nás Meldonium není k mání. Hlavně, aby se neukázalo, že ten rodinnej lékař se jmenuje Tarpiščev :-)
Reagovat
a.magerova
No ovšem.... to já chcu též... :-)))

"Meldonium má vliv na nitro-buněčný metabolismus tuků, ovlivňuje tedy využívání energie z tuků."
Reagovat
blixa
Ale dyk si cvakni, ne ? Co už .. ;-)
Reagovat
a.magerova
:-))

Dopingová kontrola v nedohlednu, tak co.... a když jsem včera začla dřepovat, tož to bude šichtha den ode dne větší.... už včera se mi nechtělo pomyslet na dnešek.... :-/
Reagovat
smazaný uživatel
jsem se zasnila.. :-)))
Reagovat
a.magerova
Zasnila nezasnila, tím nonstopem jsi mě tak vystresla, no fuj.... :-P
Reagovat
smazaný uživatel
jeeeezis, hlavne se netrap a zatim si taky vybirej ty volne dny, no ni? :-)
Reagovat
a.magerova
No ale i tak je to zákeřné, koukni.... jeden den dají milostivě volno a další den rub-ho o 20 dřepů víc.... :-/

http://i.mimibazar.cz/h/bc/6/130427/09/f4370155.jpg
Reagovat
gigin
Ježiš. Už mi začíná zase všude hučet. Magu to mi nedělej.
Reagovat
VlS
Myslíš ten zvuk, co je vidět, ale není slyšet?
Reagovat
gigin
Přesně ten. Jak v Buchlovských horách. Hrůza :D
Reagovat
a.magerova
Jéééžiš, byly doby, kdy vás člověk musel nutit a najednou.... :-P

http://u.smedata.sk/blogidnes/article/1/67/67801/67801_clanok_foto.jpg?r=05e
Reagovat
janek_da
pěkná motivační fotka
Reagovat
janek_da
http://twohundredsquats.com/index.html
Reagovat
smazaný uživatel
aaa, jen at drepuje.. taky jsem zacala, zatim tada s tema pauzama, pak pojedu nonstop.. :-))
Reagovat
a.magerova
Nonstop?!!!

Tož to už teď vím, že nedám... :-/
Reagovat
VlS
Holky, já se s vama podělím, jo? Já ty pauzy, vy ten zbytek :-))
Reagovat
a.magerova
No... vyčůraný jako vždy... :-P
Reagovat
VlS
Nevím, nenajala si mě na to ani WADA, ani Marie. Je to názor jednoho právníka a osobně si myslím, že není správnej. Nikdo se totiž nebude zabývat otázkou, jestli na seznamu je, nebo není správně. Otázka je, jestli byla porušena pravidla, protože někdo užíval něco, co je na seznamu. Zpochybnit účinnost, nebo užitečnost nějakýho prostředku lze asi u čehokoliv.
Klasický bobule ti taky nezvednou skokově okamžitou výkonnost, jen ti pomůžou časem a cvičením získat víc svalstva. A je rozdíl mezi bicákem a srdcem? Taky potřebuješ vysokej srdeční výkon. Ale tady se dostávám z oblasti kterou chápu a je to oblast pro odborníky. Proč na zavedení meldonia na prohibited list nereagoval jeho výrobce?
Reagovat
blixa
.... vyvalily se vlny zdola, roztáhly se širá kola ... Erbene, Erbene, tys to věděl ... ;-)
Reagovat
PetaM
....
Reagovat
EllNino
Ironie :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Od Péti jo, ten nic jinýho neumí. :D Ale Peetr nad ním to nemohl najít...
Reagovat
PetaM
No, jde o to, že na batmanstream opravdu zápas Vika-Sam není psaný :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to gigin možná pojede, když tam bude Ostapenko. :D Abych řekl pravdu, pro mě je z té nasazené osmičky taky nejzajímavější...
http://www.jtbopen.cz/cs/novinky/73-vinciova--stosurova--safarova--pliskova--do-prahy-miri-skvela-jmena.html

Kristina nepřijede, tak to transparent nebude (aspoň si Péťa ušetří práci). :D Nevíte, kde by se dal najít celý seznam? Na webu turnaje zatím není...
Reagovat
bIbec
zřejmě se v průběhu dne objeví na tennisforu.
Reagovat
smazaný uživatel
Ok, tak to sem prosím hoď. :)
Reagovat
Fandina
tady by se to mělo objevit
http://www.tennisforum.com/3066-j-t-banka-prague-open/
http://www.tennisforum.com/552-more-tournaments/
Reagovat
smazaný uživatel
Ok.
Reagovat
bIbec
i když minulý týden se tam seznamy objevily až z úterka na středu.. po půlnoci. Záleží na tom člověku, který k těm informacím má přístup, kdy si najde čas a hodí to tam. Zítra to tam určitě bude. Kvalifikantky pak za čtrnáct dní.
Mě osobně stejnak asi nejvíc zajímají WC-čka, ale ty hned tak oznámené nebudou..
Reagovat
smazaný uživatel
Mně stačí, že ji dostane Katka... :)
Reagovat
Frick
Q-list bude až za tři týdny.
Reagovat
gigin
monty díky za info. Možná bych zajel na čučku. Udělám si výlet, zajdu pozdravit do Impíku a Divinisu, pak dám někde pár lachoutů. Nic no, oslovím roda a uvidíme :DD
Reagovat
smazaný uživatel
hezké- 4 GS vítězky a 3 GS finalistky ve Stromovce s montovanou tribunou
Reagovat
sprchon
Zatim dobry, jsem zvedavej na zbytek. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Spokojený být nemůžu... K Aně už jsem všechno napsal a ta Monča strašně mrzí. Už druhá moje favoritka, která v Indian Wells prohrála z mečbolu a 7:6 ve třetím. :( Navíc mohla mít v osmifinále hratelnou Timeu...

Naopak Vika jde podle očekávání dál. Podle průběhu byl ten začátek brejkovaná, ale nakonec celkem bezproblémová výhra... Věřím, že Vika bude ve finále!
Reagovat
smazaný uživatel
Highlighty ze zápasu Vika - Zhang: https://www.youtube.com/watch?v=diZPJBAVI_A

Zdá se, že Vika je ve skvělé formě a to teda Zhang nebyla žádné ořezávátko. Asi to podle výsledku vypadá jednodušší, než to doopravdy bylo...

Jinak Vika hrála v legínách, tak to jsem o tolik nepřišel. :D Dneska možná vydržím na její zápas proti Stosur...
Reagovat
a.magerova
Jsem s ní včera mluvila o tom, že její nohy jsou pro tebe ty nej a ona se lekla, že má na levé noze modřinu a teda jak to udělat, abys tuto vadu na kráse jejich nohou neviděl.... těmi legínami to prostě zakryla... ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Pokus dobrej, ale Vika hraje v legínách vždycky když není úplně teplo, takže celkem často...
Reagovat
a.magerova
No, to je proto, že Vika hodně trpí na modřiny a v chladnu jsou viditelnější... :-))
Reagovat
babolat.cz
prdlajs má křečáky
Reagovat
VlS
A nebylo to proto, že černá zeštíhluje?
Reagovat
Fandina
:D
Reagovat
a.magerova
Žeby mi lhala o té modřině?
VlS, Tys na TO káp... :-))
Reagovat
gigin
Vika je podle tabulek na hranici podváhy. Kdybys ji viděl ve skutečnosti tak je štíhlá. Mohla by přespávat ve flétně.
Reagovat
blixa
To by musela být flétna pro slůňata ;-) :D
Reagovat
gigin
Ale prosím tě blixo, já jsem jenom trošku parodoval jednu uživatelku tady, z dob, kdy Petra pracovala v Michelinu, a ona tvrdila toto.
Reagovat
blixa
:D
Reagovat
smazaný uživatel
No ona tehdy ta uživatelka ale měla pravdu. Alespoň podle oficiálních dostupných čísel. ;-)
Reagovat
gigin
Ano ale sám dobře víš, jak to bylo. Tabulky nejsou měřítko. A kór ne u sportovců. Petra tehdy byla přifúklá a dnes je jak lusk. Aza se po tej pauze tež přifúkla. To je pravda.
Reagovat
smazaný uživatel
Tabulky nejsou měřítko. Tak se toho držte až zase budete někoho obviňovat z nadváhy. ;-)
Reagovat
gigin
Takže v to období, o kterém se bavíme Petra neměla trošku pneušku?

http://bulk-share.slickpic.com/album/share/ZMZQyNTMyDNTjM/8467424.0/800/p/Kvit_sf_PMI_024m.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
My ale pneušku vůbec neřešíme. Řešíme nadváhu, což je kapku něco jiného. Kromě toho má trochu bříško i teď a i když zhubla a bez debat vypadá líp, na její fyzičku a pohyb to mělo efekt mizivý, pokud vůbec nějaký.
Reagovat
gigin
Ok tak jsem si to blbě vyložil. Myslel jsem, že bříško bylo spojeno s nadváhou. Určitě to má na pohyb vliv, když to dala trošku pryč.
Reagovat
smazaný uživatel
Možná má. Ale určitě ne tak velký, jak by se dalo očekávat.
Reagovat
janek_da
gigin si dělal legraci, z toho, že na kritiku pneušky(Michelinky), vždycky ona uživatelka vytáhla tabulky. Takže tohle říkej jí a ne giginovi.
Reagovat
Fandina
A co ti na tom vadí, že někdo vytahne tabulku? Ona není směrodatná? Někdo má břicho jiný prsa a neznamená to, že celkově nemá nadváhu. Nebo ano?
Reagovat
janek_da
Proč do toho zatahuješ mě? Si to vyřiďte mezi sebou, iqe-Fandina. Já nic netvrdím.
Reagovat
Fandina
Píšeš o tom ty, tak se ptám tebe.
Reagovat
janek_da
Já jsem jenom připomněl, cos psala.
Reagovat
gigin
Promiň, že na tebe reaguju, nezlob se, ale tabulka BMI je u aktivních sportovců opravdu nesměrodatná. Nemá v podstatě smysl.
Reagovat
a.magerova
Tabulka BMI je vcelku nesmyslná v globále.... nebere v úvahu svalovou vybavenost, váhu kostry atd....
Reagovat
Fandina
Já také o ní nepsala, že by měla být směrodatná u vrcholového sportovce. Napsala jsem to jako příklad pro ty, kteří tady o ní psali, že má nadváhu a to proto, že když jsem jí uviděla ve skutečnosti, tak jako člověk s nadváhou nevypadala. Naopak i před časem mi připadala štíhlá, břicho prsa ano, ale celkově hubené nohy. Žádná nadváha.
Reagovat
smazaný uživatel
No ono BMI je dobré možná tak do lifestyle časáků, pro odborné posuzování jednotlivců se moc nehodí ani nepoužívá. Ani tak nikdy nebylo navrhováno.
Reagovat
a.magerova
U Petry se tu na TP vždy řešila pneumoška, nikoli nadváha.
Reagovat
Fandina
Nelži.
Reagovat
a.magerova
My jsme tu řešili její břicho a tys tu hystericky naběhla s tabulkou a začla nás posílat k psychiatrovi.
Reagovat
Fandina
nevím o čem ses bavila ty, ale já jsem tu x krát reagovala s tabulkou v případě řečí o nadváze, jako obvykle lžeš
Reagovat
gigin
Tak si to mohl někdo špatně vyložit, třeba jako já a spojil jsem si větší bříško s nadváhou, pardon. Tabulka je k ničemu. A v případě Petry úplně. Prostě měla pneušku, mákla, teď vypadá daleko líp než tehda. Shodneme se aspoň teď?
Reagovat
Fandina
Neuraž se, ale připadáš mi jako z Marsu. Nauč se respektovat a číst, to co druhý píše, ne to co se ty domníváš.
Reagovat
gigin
:-DDDDDDD tak od tebe tohle beru.
Reagovat
janek_da
Muži jsou z Marsu, ženy z Venuše
Reagovat
VlS
Ale cpou se nám na Mars
Reagovat
George_Renel
Blbé je to, a chlapům u piva už to tvrdím přes rok, že když byla kulatější, hrála lépe a měla lepší výsledky. Holt ty nervy obalené tukem jsou k něčemu dobré.
Reagovat
poutnik
Taky mně to napadlo.
Reagovat
a.magerova
Žena není se svou postavou a váhou nikdy spokojená, vždy hledá fígle, jak se dodokonalit (pěkné slovo, jestli ho ještě nikdo nevymyslel, tak si na něj hodím patent)... ;-)
Reagovat
VlS
a ty tu flétnu budeš nosit a já budu jen fučat
Reagovat
smazaný uživatel
:-)) ty nohy v leginach (a jeji tenis, je treba pripomenout, ze ma elegantni a precizni udery) na ni byly nejlepsi, zbytek tvoril takovy nezajimavy bily valecek.. ;-) Nikdy jsem nepochopila, jak se muze petadvacitce tolik libit. Treba Puig, az pribere i jeste vic, bude stale sosna a krasna zenska.. :-)
Reagovat
a.magerova
No to už jsem psala včera, Vika nemá žádný pas a tudíž přichází (né vlastní vinou) o sexy symbol čili úzký pas - širší boky - to prý chlapy rajcuje od nepaměti (jsou na to prý i vědecké výzkumy)... ;-)
Reagovat
VlS
Chtěl jsem si na to teď udělat zrovna výzkumnej projekt, ale manželka mi to zatrhla. Tak budu věřit i dál svým instinktům, který říkají, že vědci mají pravdu.
Reagovat
a.magerova
Puritánka jedna... :-/

Tak snad by mohla pochopit, že bys TO nedělal jen pro sebe, že... určitě bys své závěry publikoval generacím budoucím.... ;-)
Reagovat
VlS
Určitě, i s detaily výzkumných procesů.
Reagovat
smazaný uživatel
každý to má jinak nastavený, ale ta vize,jak to bude po 40 ce stojí za zamyšlení
Reagovat
Lunej..
Moc pěkně, kéž by se jí dařilo i v dalším kole a Kvitku taky. Zatím mi dělají holky radost :)
Reagovat
vrabejka
Nechapu jak může být na výhru Petry ve 3.setech kurz 4.Měl by být tak 1,3 :D
Reagovat
smazaný uživatel
Gibbs bude těžký oříšek,hraje v super formě.
Reagovat
vrabejka
No právě :D
Reagovat
rusedski
Petře se nevěří (kurz 1,65 proti hráčce z konce stovky) a to je dobrý znamení :)
Reagovat
smazaný uživatel
Bookmakeři jsou profíci,na nich nevyzrajeme.
Reagovat
smazaný uživatel
když se ale Petra rozjede,bude favoritkou ona.Pochybuji ale ,že by se protrápila do QF i potřetí
Reagovat
smazaný uživatel
jinak kurz 4 na výhru 2:1 prakticky znamená ,že zápas je bez favorita(nebo slabý outsider díky profitu kanceláře)) ,protože mohou být jen 4 možnosti a tohle je 1/4 z nich
Reagovat
smazaný uživatel
bez favorita by byl i profitem kanc. kurz 3.7
Reagovat
freeteepek
Vsadíš si? Já asi jo:-)
Reagovat
smazaný uživatel
vsadil proti Petře,ale stejně budu fandit jí
Reagovat
Fandina
ale nevěříš jí
Reagovat
smazaný uživatel
sázím s chladnou hlavou ,ale fandím jako Čech
Reagovat
Fandina
mně šlo o to, že jí nevěříš ne o fandění
Reagovat
babolat.cz
nelži
Reagovat
Fandina
baví mě, jak pořád na mě reaguješ. Jen tak dál. Pojď pojď pojď!!!
Reagovat
smazaný uživatel
vím,že 3 krát zasebou to už nevyjde,ale třeba se rozjede jako loni v Madridu a nebude mít šanci ani Serena
Reagovat
Fandina
Já u Petry věřím v jedno, že nikdy nevím, jak to dopadne. Z toho důvodu bych na ní nikdy nesázela, pokud tedy nesázím s vědomím tohohle. Jistota u ní je jen jedna, že nikdy nevíš, jak to dopadne.
Reagovat
smazaný uživatel
to máš pravdu ,asi jsem ujel
Reagovat
Fandina
tak třeba ne, podle mě je to u ní padesát na padesát
Reagovat
smazaný uživatel
ale zase vidím,že bez Kozyzy něco chybí.Možná ale,že jí to naučí Čermák.Chuť do hry má ale větší,než loni a to se taky počítá
Reagovat
Fandina
Chuť má a to je nejdůležitější.
Reagovat
smazaný uživatel
nejdůležitější v profi sportu je připravenost ,tedy "těžko na cvičišti,lehko na bojišti" ,jak říkají tenéři. A nejsem si jistý ,jestli to Petra v zimě neproflákala,když jí to s Kotyzou už moc nebavilo
Reagovat
Fandina
ona před sezonou psala, že trénovala hodně, že je připravená, není důvod si to nemyslet, obvzlášť proto, že vloni trénovala napůl plynu, protože měla pauzu a pak se dodatečně zjistilo, že důvodem její únavy mohla být mono a pak se jí dělaly testy, trénovala částečně a ke konci roku už naplno
Reagovat
smazaný uživatel
věřím taky ,že to rozjede .Zatím,je to boj se sebou,než se soupeřkama
Reagovat
Fandina
Ona podle mě hraje nahoru a dolů celou kariéru. U ní těžko předvat cokoli. Dá se hodnotit jen to, co bylo. A předpokládat, že když to bylo jednou, tak příště to může být zase. Podle mě může do příštího zápasu nastoupit, sedne jí to a vyhraje s přehledem, nebo prohraje. Jak jsem psala, u ní nikdy nevíš, co přijde. Pro fanouška je to velká výhoda, vždycky je šance, že to vyhraje.
Reagovat
babolat.cz
já mám jednu jistotu a to, že jsi úplně blbá, poď poď poď
Reagovat
Fandina
Tak to je dobře, že máš jistotu, že jsem blbá a nezapomeň to napsat a každým mým příspěvkem. Jinak bych ani nevěděla, že jsem.
Reagovat
babolat.cz
sama to každým příspěvkem potvrzuješ
Reagovat
Fandina
tady nejde o to, že jsem blbá, ale to jak to pořád píšeš, to mě baví
Reagovat
Fandina
baví mě, jak to mě, sobě a světu zdůrazňuješ, že jsem blbá, to je zábavné
Reagovat
vrabejka
ja dam na Sašu, Keie, Dominika, Kaju, Agu a Bobinu
Reagovat
smazaný uživatel
mě najdeš tady v soutěži
Reagovat
vrabejka
V jaké soutěži? :D
Reagovat
smazaný uživatel
vlevo v zeleném sloupku
Reagovat
smazaný uživatel
ale asi musíš mít účet u Fortuny ,abys tam viděla.Věřím hlavně Káje ,Age,Vinci,to ostatní je vyrovnané
Reagovat
smazaný uživatel
ale koukám,že ty taky.Na mužský už nemám čas to sledovat
Reagovat
vrabejka
Díky že si mě přivedla na tu soutěž :) Pěkně zpestření sázení :)
Reagovat
smazaný uživatel
jméno vypadá žensky,ale jsem chlap (jméno jsem dostal,ale ne od rodičů)
Reagovat
smazaný uživatel
jméno vypadá žensky,ale jsem chlap (jméno jsem dostal,ale ne od rodičů)
Reagovat
smazaný uživatel
navíc u Fortuny dostaněš jako bonus 100,-kč,když tam vložíš 300,-tuším, ale jinak tam nepřidávej, ono není tak lehké vyhrávat,tady na TP to stačí
Reagovat
vrabejka
Já vím už půl roku sazim na Fortune :)
Reagovat
smazaný uživatel
sorry ,to reaguješ na freetepeka
Reagovat
Krisboy
Příjemné probuzení, díky Delbonis a díky Bacsinszky!!!
Reagovat
babolat.cz
ach jo, ugie out :-( zkažený den a ještěk tomu mokrý sníh
Reagovat
Krisboy
Ten sníh je na h..., to ano.
Reagovat
sprchon
Já tu mám kromě toho sněhu i mokrou páru, sytou páru a kapalinu, přehřátou páru atd. :D aneb přednáška z termodynamiky.
Reagovat
VlS
Tak to si za chvíli postavíš turbínu :-))
Reagovat
VlS
Kasatkina pěkně
Reagovat
VlS
Berďa si ve druhým zbytečně komplikoval žlvot, ale je to tam.
Reagovat
Pedronegro
Borna mu to ale naštěstí ulehčil, s Miloškem to bude asi těžší :)
Reagovat
Fandina
Berďa s Čoričem na place a také live na Nova Sport 1.

Berďo pojď!!!
Reagovat
Frick
Teď mi psal SMS, že nepůjde.
Reagovat
Fandina
Nauč se fandit.
Reagovat
Fandina
A buď tak laskav nereaguj na mě, nauč se alespoň dodržovat to, co píšeš. Dokaž si a ostatním, že umíš držet slovo.
Reagovat
babolat.cz
já mohu blbko?
Reagovat
Fandina
neurážej
Reagovat
babolat.cz
nezáviď
Reagovat
Fandina
tobě není co
Reagovat
PetaM
Petra zíra jako první na dvojce :)

Bára jako třetí a Kája jako čtvrtá na trojce :)
Reagovat
smazaný uživatel
A na co zíraj? :-))

Ale dík za info. ;-)
Reagovat
Frick
http://isport.blesk.cz/clanek/dalsi-sporty-zimni-sporty-biatlon-ms-v-biatlonu/263023/vysvedceni-soukalova-s-vitkovou-nezklamaly-moravec-mel-na-vic.html

Zásadní nesouhlas s 2 pro Gábinu. Jela tam jasně pro placku, měla na to 4 pokusy, nemá žádnou. Za 3
Reagovat
tommr
já s tou dvojkou souhlasím. Gábina získala na MS třetí nejvyšší počet bodů - lepší byly jen Habertová a Dahlmeierová. To je od Gábiny velice solidní výsledek ...
Reagovat
Frick
Já vim, ale prostě ta medaile je měřítko úspěchu a to ta Gábina nedala.

Stupidně si je odstřelila. To jsem ani nevěděl, že ve stíhačce by i dvě (!!!) chyby jí stačily na bronz.
Reagovat
Frick
Ne, fakt to nezvládla. Bohužel.
Reagovat
Frick
Akceptuju to, že ve sprintu a masáku ta medaile byla vysoko, když už jedna chybka znamenala konec naději.

Ale ve stíhačce by na placku stačily dvě a ve vytrvaláku jednu. A v těchto disciplínách to dát měla.
Reagovat
blixa
Zabijte prosím toho kreténa někdo, nebo to budu muset udělat sám !!!! Tvl to se fakt nedá .....
Reagovat
Frick
Nauč se počítat, sakra už.

BYLO TAM 12, DVANÁCT medailovejch pozic, ona se nevešla ani na jednu. Dvě největší soupeřky se vešly na ČTYŘI. To je drtivý. :-(

Moc jsem chtěl, aby to tam vybrala. Doufal jsem, že konečně vyhraje i to zlato, ale bohužel. A jelikož odešla střelba, tak zřejmě to asi i bylo i o hlavě.

Pro mne je to zklamání. Propadák ne, ten předvedla loni Darya.
Reagovat
Frick
Mi už přijde, že mne máš za nějakýho Gábininýho hatera, kterej má radost z jejich neúspěchů. V tom případě gratuluju ke stihomanu.
Reagovat
Frick
Tebe nezklamala, OK. Ale proč máš v oheň v očích kvůli tomu, že někdo napíše, že ho zklamala.
Reagovat
Fandina
Vedoucí žena světového poháru má neúspěchy? Ano, neměla placku, ale pořád je v čele.
Reagovat
babolat.cz
demagogu
Reagovat
Fandina
Že by pán uměl číst?
Reagovat
babolat.cz
nelži
Reagovat
Fandina
to není moje disciplína
Reagovat
blixa
Ne, mám tě za totálního kreténa kterej píše neuvěřitelný bláboly. U tenisu mě to až tak nevadí, ale biatlon mám až příliš rád, abys ho znesvěcoval takovejma žvástama z tvého chorého mozečku. A vůbec nejde o Gábinu, i když té se kdoví proč věnuješ nejvíc, tedy odnáší většinu těch sraček tvé duševní produkce. Těmahle rukama tě zardousím až tě do nich dostanu hajzle !!!! A neříkej, že jsem tě nevaroval !
Reagovat
Fandina
Myslím, že ho nezardousíš, až ho uvidíš bude ti ho lito ... úsměv
Reagovat
blixa
To mě neznáš !!! "Já jsem tuplovanej kruťas !!!" :D ;-)
Reagovat
Fandina
Já se tě ale nebojím ... úsměv
Reagovat
blixa
Tak ty nemusíš ;-) Ale Frick by si měl začít stavět bunkr ! :D
Reagovat
Fandina
Tak to je dobře, že ti nelezu na nervy ... úsměv

Frick mě taky točí, ale zatím se na něj nechystám, jsem posera ... úsměv
Reagovat
babolat.cz
jsi především slaboch
Reagovat
Fandina
Že by pán uměl číst?
Reagovat
Frick
Ok. Tak super. Je to tady cvok vedle druhýho. Teď tu přibyl agresivní psychopat, kterej se neni schopen vyrovnat s tím, že každej neni tak dobrý znalec biatlonu aby viděl v Gábinině bilanci na MS nějaký velký úspěch.
Reagovat
Frick
Zdobila jí skvostná střelba celou sezona, která jí zrovna na MS uvadla > člověk z toho cítí zklamání. Ty ne. Ok. Ale abys byl k někomu, kdo to vidí jinak, byls tak neskutečně hrubej, to je hodně přes čáru.
Reagovat
Fandina
On ale nikde nepsal, že není zklamaný, že nemá Gábi placku. On psal o tom, že máš hloupé řeči. Chápeš to? Celkově žvaníš nesmysly. Pochop to.
Reagovat
blixa
Protože mě opravdu nebaví ti vysvětlovat základy biatlonu. Protože ty seš pravej nefalšovanej kretén kterej stejně nic nepochopí (a to nemyslím jako nadávky nebo hrubost ale jen výstižnou zkratku, abych nemusel použít 10 vět v nějakém korektním vyjádření). Protože jediný, co si přeju je, aby sis nebral biatlon do huby !!! To je opravdu tak nesplnitelné přání ?
Reagovat
Pedronegro
že se na to nevytoto, vidíš, že to je pošuk a k tomu splachovací :-)
Reagovat
Fandina
Ve skutečnosti by měla dostat jedničku, protože z našich byla nejlepší, jednak má nejnižší součet umístění o jedno místo před Verunkou a v obou štafetách byla tou která tahla.
Reagovat
Frick
Jo. Vedoucí žena SP bez medaile a zaslouží jedničkui.

Marie a Laura jsou proti ní nýmandky se šesti plackama.
Reagovat
Fandina
I kdyby nebyla vedoucí světového poháru, tak z našich byla nejlepší.
Reagovat
Frick
Dobrý Fandino, dobrý. Nevšímat si tě.
Reagovat
Fandina
Pravda bolí.
Reagovat
babolat.cz
nelži
Reagovat
Fandina
nejsem ty
Reagovat
babolat.cz
pravda bolí
Reagovat
Fandina
hodného nebolí
Reagovat
babolat.cz
jsou to alibisti. nechápu proč si nepřiznat, že ta medaile měla být a že ji každý (kromě tedy brixe a frndiny) očekával.Ano, byla úspěšná, ale medaile chyběla.
Reagovat
vrabejka
Jestli udělá VKG tak mě ta žádná medaile vůbec nebude trápit. Nebyla to Olympiáda.
Reagovat
vrabejka
2 je jediná správná známka. Na Idnes to napsali dobře. Jestliže loni nás medaile stala pár vteřin na posledním kole tak letos 1 kalibrova rána. A to je o dost propastnejsi rozdíl. Byla pod velkým tlakem když tahá celou sezónu žlutý dres. Mimochodem většina závodnic co mají žlutý dres na MS vyhori. V poslední době to dala jen Berger. A Gábina si navíc zajela krásné výsledky. Za 20 závodu udělala na lezce jen 4 chyby. Byla jen otázka času kdy se ji střelba zhorší bohužel to přišlo na MS. Doufám že si Dorin všechen prach vystřílela, Gabca ji přejede a získá tak velký křišťálový glóbus :)
Reagovat
freeteepek
Výkon ve štafetách byl za 1, takže když se to zprůměruje, tak ta 2 odpovídá:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Hele ty pseudofanoušku, pseudokomentátore a pseudoanylyzátore,
fakt si dej pohov. Když už vypočítáváš ty kanáry od Marie a Laury směrem ke Gábině, tak proč nepřidáš, že Marie deklasovala i Lauru (5:1)?
Gábina má 3. nejnižší součet umístění, takže ve víceboji (když už srovnáváš sporty) nemá brambory, ale bronz.
V každém závodu (včetně štafet i stíhačky) Gábina jela o placku, mnohdy až do poslední střelby.
Za takovéto výsledky navrhnout 3, to může jen Frick.
A k bodování, zajímalo by mě, jak bys pořešil olympijsou sezonu, ty teoretiku.
Reagovat
Frick
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10207214784518780&set=pb.1558524965.-2207520000.1457999663.&type=3&theater

ta má jinačí objekty na muckání než je Anička :-D
Reagovat
horska.kraslice
Gratulace Háčkám k postupu :-) 7:5, 6:2 dobrý.
Reagovat
Fandina
Je to táááááááááááám. Gratulkaaaaaaaaaaaaa!!!
Reagovat
tommr
to byla poměrně přesvědčivá výhra nad nebezpečnejma soupeřkama. Po vypadnutí páru Hingis/Mirza se jim hezky otevřela cesta až do finále ... :)
Reagovat
Frick
U dvou týdenního turnaje je problém jak to rozdělit, tak dělítko dám mezi R32 a R16 - stejně jako u GS.

1) Petra Kvitová
(WTA 1000 Indian Wells R16, 120 b.)

Sice výhra v obou zápasech, ale když si člověk vezme, jaký to byl v obou případech šílených boj a že soupeřku bůh ví jak kvalitní nebyly, tak to nelze hodnotit nikaj extra pozitivně. Snad jen z toho pohledu, že to nakonec Petra ubojovala. Ale tyto mače mají končit 6:2 6:4 za 65 minut.

ZNÁMKA: 3 (5/10)

2) Lucie Šafářová
(WTA 1000 Indian Wells R64, 10 b.)

Bohužel, je to stále špatné. Resp. to stále nestačí k tomu, aby Lucka vyhrála aspoň ten blbý set. Není to zatím veselé. Ještě do Miami má u mne "hájení", pak ale už ne.

ZNÁMKA: N

3) Karolína Plíšková
(WTA 1000 Indian Wells R16, 120 b.)

No sláva, vypadá to, že Kája se do toho po té arabské ostudě začíná opět dostávat. Nejdřív hladká výhra na outsiderkou a pak demontáž Aničky. Vypadá to s ní dobře.

ZNÁMKA: 1 (9/10)

4) Bára Strýcová
(WTA 1000 Indian Wells R16, 120 b.)

I Bára se ukazuje v IW zatím velice slušně, byť v R64 s Petko to bylo celkem o nervy. :o) Taky možná nemusela ztrácet set s Narou - když pak člověk vidí, jak ji potom nedala čuchnout.

ZNÁMKA: 1- (8/10)

5) Denisa Allertová
(WTA 1000 Indian Wells R32, 65 b.)

Rozborka Petry C., úchvatný zápas s vítězkou AO a nakonec tvrdé vystřízlivění s Kontou. Jak si to přebrat...? Vypadá to, že Denčiny možnosti jsou hodně vysoko, ale citelně chybí stabilita. :-( Turnaj v IW zkrátka ukázal jak ty (vysoce) pozitivní, tak i ty méně pozitivní stránky. Budou mít s trenérem při cestě na Floridu o čem hovořit. :o)

ZNÁMKA: 2 (7/10)
Reagovat
Frick
6) Lucie Hradecká
(WTA 1000 Indian Wells R64, 35 b.)

Lucka určitě nezklamala. Výhra nad domácí Riske se počítá, proti Kátě to sice už nestačilo, ale debakl to také nebyl.

ZNÁMKA: 2- (6/10)

7) Kristýna Plíšková
(WTA 1000 Indian Wells QW + R128, 30 b.)

V kvaldě Týna obstála, ale mače s Jarkou byla škoda, bylo tam to vedení ve 3. setu o brejk se mělo. Navíc u ní, jakožto hráčky, co si tak staví na svém servisu.

ZNÁMKA: 3 (5/10)

8) Kateřina Siniaková
(WTA 1000 Indian Wells QW + R128, 30 b.)

V kvaldě vypráskávala soupeřky, v R128 byla vypráskána sama. Co se dá dělat :-(

ZNÁMKA: 3 (5/10)

9) Klára Koukalová
(WTA 1000 Indian Wells Q1, 2b.)

Bohužel, debakl hned v Q1, navíc proti hráčce, co nikdy nebyla v TOP 100....

ZNÁMKA: 4- (2/10)

10) Petra Cetkovská
(WTA 1000 Indian Wells R128, 10b.)

Z výsledku Denči v R128 jsem měl smíšené pocity a důvod je samozřejmě evidentní. Je mi Petry líto. Ale už před rokem jsme jí "pohříbívali" a nakonec z toho byla pak v září úžasná bitva s CW. Takže - NEPOHŘBÍVAT!

ZNÁMKA: 5 (1/10)

11) Karolína Muchová
(ITF 12 Šarm aš-Šajch F, 7 b.)

Nevim, nevim. Moc rád jí na "desítce" nevidím. A když už, tak by tam měla přijít celková výhra. Nepřišla.

ZNÁMKA: 2- (6/10)
Reagovat
Frick
A opět doplním - pokud si myslíte, že hodnotím nějakou hráčku o dost rozdílně, než byste hodnotili vy - napište to.
Reagovat
FulnekUltras
Petra - 2 za bojovnost a výdrž... ;) ...gemy nejsou branky ani vteřiny...a tenisový zápas je nakonec vždycky hlavně buď anebo
Reagovat
smazaný uživatel
Tak nějak. ;-)
Reagovat
Frick
Jenže Fulneku, kdyby hrála dobře, tak ty mače k těmto stavum prostě nedojdou.
Reagovat
FulnekUltras
kdyby byla v pr.eli okna, nebyla by tam taková tma...;) pro mě je u Petry, Peťo ;), ohromně cenný právě to, že když už to k těmto stavům došlo, tak ona byla v obou případech ta, která dokázala neprohrát...jak píšu, v tenise je to mnohdy bez ohledu na stav ;) prostě buď anebo...
Reagovat
Fandina
Přesně tak, co je to za řeči tohle, má to být 6:4 6:2. Jako by se na kurtu nebojovalo a nehrálo o každý míč, až ta která jich má víc vyhraje.
Reagovat
tommr
to nehodnocení Lucky Šafářový je z tvý strany strašnej alibismus. Je zdravá? Hraje? Tak proč jí nehodnotit jako všechny ostatní? Já bych jí dal tentokrát za 4 ...
Reagovat
Frick
Už jsem to napsal. Ještě jeden turnaj a pak už si jí "podám".
Reagovat
EllNino
Petra hraje po zranění a dáš jí kouli ...ty seš teda hrdina ...
Reagovat
George_Renel
Hodnocení by se mělo opírat o fakta a ne cítění. Proto stejné hodnocení Kvitové jako Kristýny Pl. či Siniakové je směšné.
Zcela opomíjíš hlavní kritérium a to jsou získané body.
Reagovat
Frick
Tak snad na Petru jsou trochu jiný nároky než na Týnu nebo Katku...
Reagovat
vrabejka
Genie první GEM 10 minut. Why not :D
Reagovat
FulnekUltras
a teď pryč s Kontou, když už nedojde na české osmifinále...
Reagovat
VlS
konec docela těžce nezvlaˇdl, možná spěchá kojit.
Reagovat
vrabejka
http://isport.blesk.cz/clanek/tenis/263057/hvezdy-se-stavi-proti-sarapovove-lzes-o-dopingu-jsi-vedela.html
Reagovat
smazaný uživatel
Zase tendenční článek. Mashy se zastalo mnohem víc lidí než jenom Novak a Serena. Třeba grandslamové vítězky Pennetta a Bartoli, ale ty asi nejsou pro SportBlesk dost dobré...
https://twitter.com/josemorgado/status/707533255185207296
https://twitter.com/MSharapovaWeb/status/707586112911376384

Co se týče lidí mimo tenis, tak zajímavé vyjádření k tomu napsala Jelena Isinbajeva...
https://www.instagram.com/p/BCvsVTcgAVK/

Mashu zatím nejvíc hanili Capriati, Mladenovic a Kafelnikov. Potom ještě moralizovali Nadal, Murray a McEnroe. Ale těch, co se Mashy zastalo, je určitě víc. Potom jsou tam samozřejmě taky neutrální vyjádření, kterých je asi většina.
Reagovat
FulnekUltras
Většina jako obvykle vyčkává, jak se to vytříbí... ;) ...aby se pak opět - tedy aspoň veřejně - přidala k veřejně zdánlivé většině... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Jisté je to, že nikdo kromě Capriati a Mladenovic nezpochybňuje dosavadní úspěchy Mashy.
Reagovat
smazaný uživatel
Nahlas ne. Ono i kdyby - do konce loňského roku to bylo legální, tak jí je beztak nikdo vzít nemůže.
Reagovat
smazaný uživatel
Sorry, ale že by se Marie někdo nějak houfně zastával, to se fakt říct nedá.
Reagovat
smazaný uživatel
Dál se jí zastaly Vesnina, Myskina, Wickmayer, Vinci... Prostě jich je víc.
Reagovat
a.magerova
No... Nole - to je taková podpora-nepodpora, to že se Máša vrátí na kurty, může myslet po odpykání trestu, a že mu je jí líto.... to můžu říct i já, že mi je líto někoho, kdo tu vysedává hodiny a vypisuje blbiny - a rozhodně to není má podpora... a i ta Serena jen ocenila způsob oznámení Máši na TK.... jak jsem dnes již psala, čím víc tu do toho monty hrabeš, tím víc nás nutíš nad tím přemýšlet a zjišťovat, že Máša neříká pravdu, takticky útočí na city a nechutně manipuluje s davy.... :-/

"Mluvila jsem s celou řadou hráček a každá z nich mi řekla, že si myslí, že Šarapovová je podvodnice." - pokud to Kiki řekla takto, tak taky neřekla žádnou ohavnost, kvůli které byla vyhozena z tvého týmu... :-P
Reagovat
smazaný uživatel
A co Roger, ten se ještě nevyjádřil? :D Hele, ty už prostě automaticky považuješ moje komentáře za špatné (zaslepené a já nevím co všechno), to je potom těžký. Pak mi teda uniká, proč je ještě řešíš... Ten odkazovaný článek prostě tendenční je, to mi nikdo nevymluví. Kdyby měl někdo zájem to napsat opačně (jakože se Mashy většina spíš zastává), tak to bez problémů udělá taky. Jenže to by se to hůř prodávalo...
Reagovat
a.magerova
Roger je na marodce a tudíž teď nemusí novinářům odpovídat na jakékoli dotazy.... ;-)

Však ani všechny tvoje krásky ještě neřekly co si myslí, teda pokud to neřekly Kikině a ta to za ně netlumočila.

Řeší to celý svět, tak já taky, ale nebýt tebe, tak bych se v tom orientovala míň. Prostě jsi mě donutil tím věčným vyvracením všeho negativního, se na to podívat blíže a tím pádem si zpětně všimnout, že jí tenisté zas tolik nepodporují, jak nám tady tvrdíš, ani Nole ani Serena.....
Reagovat
smazaný uživatel
A jak by ji podle tebe měli jinak podpořit než třeba Novak? Těch, co ji vyloženě odsoudili, je prostě minimum, ale ohlas mají samozřejmě největší... Co se týče mých favoritek, tak už se kromě Donny a Katky (kterých se asi nikdo neptal) vyjádřily všechny víceméně neutrálně, na rozdíl od Kiki bez nějaké nenávisti. Už jsem to tady všechno psal... Nejvíc pozitivně se vyjádřila asi Ana s tím, že zpochybňovat dosavadní kariéru Mashy je trochu smutné.
https://pbs.twimg.com/media/Cde7UKUUsAQ-4So.jpg:large
Reagovat
a.magerova
"...může posílit muskulaturu srdce, ale mohlo by zároveň zakrývat i užití jiných nepovolených prostředků."

http://sport.idnes.cz/meldonium-dobyva-na-vychode-uz-i-biatlon-fdl-/biatlon.aspx?c=A160314_160301_biatlon_par
Reagovat
Pedronegro
prosím, až to budeš mít pohromadě, zveřejni tu komplexní statistiku, kdo je nenávistný, kdo jen proti, kdo jen trochu proti, kdo jen malinko proti, kdo neutrální, kdo ji lituje, kdo ji chce netrestat, kdo vyvinit, kdo ji furt miluje a komu je to fuk, ačkoliv těch by bylo asi moc ;)
Reagovat
George_Renel
Já jsem žádnou vyslovenou podporu Sereny nezaznamenal.
Reagovat
vrabejka
Arogant Murray rupl :) Paráda!
Reagovat
vrabejka
Posledních 8 míčku
Murray:1
Delbonis:7
:D :D
Reagovat
Tuttovka
Koukáte někdo na Murrayho s Delbonisem ?
Reagovat
aligo
masakr
Reagovat
Tuttovka
Argentinec hraje hrozný bomby :D.
Reagovat
smazaný uživatel
to fakt lítá parádně
Reagovat
Tuttovka
Delbonis musí odpodávat a Murray jede domů :D.
Reagovat
smazaný uživatel
Nemusí a Murray jede domů stejně. Teda ne domů, ale do Miami. A myslím, že spíš poletí, i když času má dost i na to, aby jel na kole.
Reagovat
Fandina
Háčka v akci. Pojďte holky!!!

A je to pech, že holčičí debly na rozdíl od těch klučičích z IW nejsou k vidění.
Reagovat
PetaM
Diskriminace!!!!!!
Reagovat
Fandina
Jasněěěěěěěěěěěěěě!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Žádná diskriminace, jen tržní myšlení. Sledovanost ženského deblu = 0. Což je pochopitelné, když konkurence je tak velká, že vyfetlá důchodkyně Hingiska může sbírat GS tituly jak na běžícím páse.
Reagovat
PetaM
Těžko může být nula, když já se dívám na většinu deblů. Takže minimálně 1 ;)
Reagovat
Fandina
2 ... já se taky na debly dívám
Reagovat
bIbec
nic sem neviděl, ale Karolína dobrý. JoKo ale bude těžší oříšek.
Čas Denisy přijde. Musí se ještě otrkat :-)
Reagovat
bIbec
každopádně tady má Kája pěknou fotečku a vůbec nevadí, že jí nejde vidět do očí.
Reagovat
FulnekUltras
tomu já říkám úrodný !!! ;)
Reagovat
sprchon
Zítra by měl bejt seznam hráček. Tak jsem zvědavej. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to já taky. :) Doufám, že kromě Katky tam budu mít ještě někoho...
Reagovat
Fandina
Kiki?
Reagovat
smazaný uživatel
Na její zápas bych si vzal do hlediště nápis #IStandWithMaria... :D
Reagovat
Fandina
Tak třeba budeš mít tu možnost -:)))
Reagovat
smazaný uživatel
Třeba jo, pokud nebude hrát v Maroku jako loni...
Reagovat
Fandina
Aha, tak to jsem si popletla, já ji tu viděla vloni hodně zblízka a spletla jsem to se Spartou a ono to bylo v Ově na FEDu.
Reagovat
PetaM
Jen aby neměl někdo nápis "Retard with #IStandWithMaria".
Reagovat
smazaný uživatel
Ty taky přijedeš, Péťo? :D
Reagovat
aligo
vím že mě ses neptal ale já ano :D jako vloni :D
Reagovat
PetaM
Aaaaa, jaký je to termín? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Poslední týden v dubnu...
Reagovat
PetaM
Snad za sebou už budu mít zkoušky, proč ne :) Když bude s kým :D :D Nechci zabloudit sám, když budu mít ten perfektní nápis :D
Reagovat
Fandina
:-))) třeba naopak, podle nadpisu tě druzí nasměrují kam jít :D nemusí jít jen o bývalé ministryně cizích zemí, kdo si povídají o tenisu.
Reagovat
aligo
CoCo? nevím jestli je tvoje favoritka, ale občas jsi o ní mluvil a vloni tam byla, sice jen na jedno kolo ale i tak :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ty si pleteš CoCo a CiCi... :D
Reagovat
aligo
asi jo :D ale moc bych si přál Annu, vzhledem k její aktuální formě by to mohly být dobré a možná i levné body ale nepočítám s tím... pro ní je to jen pouťák :D
Reagovat
smazaný uživatel
Myslíš Anu? :D Ta asi těžko... Já bych si přál Monču, ta už na Spartě hrála v roce 2013 ještě na ITF turnaji.
Reagovat
aligo
tak bude asi v Maroku, podle mě
Reagovat
Frick
Uvidíme, kolik "nezvanejch host" ta dotace přitáhne. Ale kromě naší elitní šesty už budou mít problém projít cutem, mimoto - Týna, Terka S., Klára, Katka, Petra C. = všechno pod Černoškem. Takže bude zajímavá otázka divočáků. Jeden asi bude opět pro slovenskou hráčku. No nevim, nevim, jak se to vymyslí.
Reagovat
aligo
já bych tipovlat divočáka možná i pro Nicole do kvlady ale nevím
Reagovat
smazaný uživatel
Já hlavně doufám, že se to bude hrát v nějakém důstojnějším prostředí, třeba na Štvanici. Docela se divím, že tady tohle téma ještě nikdo vůbec neotevřel.
Reagovat
smazaný uživatel
Nevyvolávej démona :-D
Reagovat
Frick
Já myslim, že Petra dělá se s těma zásnubama hovadinu.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak nemysli. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Aco na to Monťáček- Ruso a Balkánofileček říká? Nic ve zlém!
Reagovat
vrabejka
Nechtě ho na pokoji. Ne každý souhlasí s hnusnym vyjádření Kiki. Kdyby tohle řekla Genie, taky bych ji asi přestal fandit.
Reagovat
lars
no Ty pises tady nekdy horsi prispevky nez bylo vyjadreni Kiki
Reagovat
VlS
A co má Kiki společnýho s tím, jak to Ana dneska projela? Že je po rodičích taky Srbka? Co do toho pleteš Kiki a Marii?
Reagovat
vrabejka
Jelikož vám to všem vadí tak asi vsechno.
Reagovat
VlS
A všem vadí co, v souvislosti s výbuchem Any? Napiš to jasně.
Reagovat
vrabejka
Ne jak se vyjádřil kolem Kiki.
Reagovat
Tornes
No očividně ta reakce na Montyho nebyla způsobena z větší částí výbuchem Any, ale zcela jednoznačně odkazuje na předchozí diskuse. Takže předchozí diskuse (včetně Kiki) sem zapletl už předřečník.
Reagovat
sprchon
Extravaganza! :)
Reagovat
COMEON
:'(
Reagovat
sprchon
Extravaganza! :)
Reagovat
vrabejka
Vinci :)
Reagovat
Frick
Všem, co tam hodili Kaju za 2.00 nebo i více...
Reagovat
smazaný uživatel
Moc pěkný obleček
Reagovat
EllNino
How many games do you want to play ? :D 2,3,4,5,6 ? It's up to you :))
Reagovat
VlS
No, ale tak měl v principu pravdu.
Reagovat
EllNino
měl vždyť jo :)
Reagovat
VlS
6:1;6:3, Bobina v klidu. Elina asi na víc nemá, je to taková pracovitá puťka, ale není v tom srdce, nemá to šťávu, nemá to nic, není to zajímavý.
Reagovat
sprchon
Asi jo, no...
Reagovat
Krisboy
Kája skvěle. Ana trapná.
Reagovat
kada.tom
hmm, Rybáriková vyřadila Bencic ... no Čobolky to jsou obě, takže vlastně lepší, že ta horší vyřadila tu lepší, ona Rybáriková vypadne o kolo dál, no :-D
Reagovat
Fandina
Magda super. Ke konci už jsem nevěřila, ale nakonec to bylo. Hezký technický tenis od obou. Rybka super.
Reagovat
sprchon
No od Bel to až tak technický nebylo. Ale docela hezkej zápas, Magda se rozjela...
Reagovat
Fandina
Já Bel řadím spíš mezi technické hráčky, které občas zatlačí.
Reagovat
COMEON
Toto mala Belinda zvladnuť, taketo zápasy musí vyhrávať. A k Magde sa vyjadrovať nebudem , hrala dobre ale tie smeče ma dostali :D neviem či mam plakať alebo sa smiať.
Reagovat
smazaný uživatel
smej sa, na plač je času habadééj :-)
Reagovat
tommr
čert vem ty smeče - hlavní je že to Rybáriková dokázala dotáhnout! Za všechny fanoušky Petry jí tímto děkuju ... :)
Reagovat
PetaM
Děkuj jen za sebe. Belinda mě ku*evsky nasrala.
Reagovat
tommr
ty nejsi rád, že se Petra před Bencicovou udrží?
Reagovat
EllNino
z těchhle věcí nikdy požitek mít nebudu :)
Reagovat
PetaM
Bože, nezájem :D Až Petra začne hrát normálně, pak bude druhá na světě. Do té doby je mi úplně jedno, kdo je před ní, protože pokud není druhá na světě, tak to znamená, že hraje blbě :D
Reagovat
FulnekUltras
a na tu první ještě u WADy nedošlo
Reagovat
COMEON
A to budeš radšej ked bude pred Petrou BB alebo Vinci? Pretože v ďalšom kole si myslím , by BB potrapila (možno aj porazila) Vinci skôr ako Magda.
Reagovat
tommr
já doufám, že Rybáriková protáhne tu vítěznou šnůru ještě o jeden zápas. Když je v laufu a nic jí není tak může porazit skoro každou hráčku ... :)
Reagovat
COMEON
strašne si prajem aby si mal pravdu :) inak bude ta poražka Belindy (aspon pre mna) zbytočna
Reagovat
smazaný uživatel
huráááá, Magda ideš!
Reagovat
smazaný uživatel
Mám na Magdu vsazený, no potěšilo by mě kdyby vyhrála, když už vedla 4:1 40:15 :D
Reagovat
Jabadu
Bože, to je tele!
:D:D
Reagovat
COMEON
:DDDDDDDD
Reagovat
COMEON
are you fcking kidding me ?! :D
Reagovat
Denis92
LOL ta Rybarikova ma najhorsie smece ake som kedy videl :D
Reagovat
Krisboy
Tos neviděl moje
Reagovat
EllNino
Možeš prestať kričeť, sedím meter vedla teba :D :D ....
Reagovat
sprchon
"okej?"

To říká jak Belinda, tak ocko úplně stejně. :D
Reagovat
EllNino
já neviev, čo mám urobiť, keď ona dá slajz :D ...
Reagovat
sprchon
rob to čo ti hovorim ;)
Reagovat
VlS
Utekaj preč :-))
Reagovat
sprchon
Chtěl jsem Magdu chválit, ale toto? :D Takhle nějak smečuju já.
Reagovat
smazaný uživatel
doufám,že to bude v highlights
Reagovat
sprchon
No a tohle taky dobrý. :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
to budou sestřihy z utkání!?
Reagovat
sprchon
Mohlo by se to tam objevit, no.
Reagovat
Jabadu
Tvl ... Soptík teče 4:1 s Rybkou. :-)
Reagovat
EllNino
Dobrý počin :) Navíc mají všechny docela slušnou šanci na další postup, ale je to jen zdání, Gibbs, Konta i Halep nedají kůži lacino :)
Reagovat
tommr
no u Báry teda - i při vší úctě k jejím výkonům z poslední doby - vidím šanci na postup jen minimální ... :)
Reagovat
COMEON
ja si osobne myslím, že Bara prekvapí Simonu a prinajmenšom ju aspoň potrápi
Reagovat
sprchon
Tak to jsem zvědavej, pro mě další atraktivní zápas. :)
Ale Belinda pojď!
Reagovat
EllNino
já sleduju Slovenky a pěknej tenis docela :)
Reagovat
sprchon
Já taky, ale hned jak to skončí, tak přepínám na tyhle dvě. :D
Reagovat
tommr
zatím je to bohužel nechutně jednoznačná záležitost v režii Vinciový ... :(
Reagovat
COMEON
Elina sa ešte rozbehne :)
Reagovat
tommr
tomu moc nevěřím. Vinci je příliš zkušená na to, aby takhle dobře rozehranej zápas pustila ...
Reagovat
vrabejka
Berto z té lepší stránky. Když Kája dá Kontu tak se přes Elinu dostane na 16. Místo :)
Reagovat
tommr
já hlavně nechci, aby se Vinciová dostala před Petru. A k předstižení Svitoliny by Karolíně postup do čtvrtfinále stejně nestačil ...
Reagovat
VlS
A co kdyby si to třeba uhrála Petra sama?
Reagovat
tommr
to by sice bylo ideální, ale sám snad vidíš jak se ted Petra trápí. Momentálně se jí proto hodí každá pomoc ...
Reagovat
VlS
Jsem proti takové pomoci, jestli na to nemá, tak ať spadne, jenže ona na to má, jen si to musí uvědomit a zachovat se podle toho. V tý ruce to je, tak jen to najít v hlavě. A jestli to nenajde, nemá v desítce co dělat.
Reagovat
Frick
Asi dnes mi byla zodpovězena otázka na to, proč Denisa stále není ani v TOP 50. :-(

Zápas jsem neviděl, nemá něco s rukou?

Ale v sobotu snad jakoby Denče nesedělo to polední slunce. Škoda, že se nehrálo večer.

Tak nevím, nakonec. Super výhra nad Angie, ale co z toho, když víc než usmolenejch 65 bodů za to nebude.
Reagovat
EllNino
proč by měla mít něco s rukou ?
Reagovat
Frick
Protože servis měla v haiselu...
Reagovat
EllNino
a myslíš, že za to vždycky muže zranění ? :) co třeba dobrý return soupeřky ? ...
Reagovat
Frick
Já nepsal "určitě měla něco s rukou" :o)
Reagovat
Pe3k
Reagovat
mahycek
Porazí Kerberovou a hned vyhučí. Proč? Protože to nezopakuje a měla den D, jak Koudelka, ve filmu, Jáchyme... Kdyby vyhrála Kerberová, tak by dnes postoupila Kerberová, toť vše. Jinak Karolína, výborná.
Reagovat
PetaM
Jako vážně? "Kdyby" postoupila Kerber??? :D :D Kdyby postoupila, tak by nebyla v takových sračkách, jako je. Jenže ona v nich je, proto nepostoupila. Možná, kdyby nevyhrála AO, tak by dál všechny válcovala .. :D :D Ale takhle ... :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
??
Reagovat
VlS
nemuckala ses s Aničkou? To byl děs teda.
Reagovat
smazaný uživatel
Dneska všechno špatně...
Reagovat
EllNino
je zlato, tý nejde nepřát :) ...pro Dendu i tak dobrý turnaj a skalp 2. hráčky světa se počítá :) ...a Kája s Joe, to by mohl být zápas jako hrom :) vzpomeňte na jejich poslední vzájemný duel :D
Reagovat
PetaM
No joooo, ale to byla travička :D
Reagovat
EllNino
no bude mi jedno, která vyhraje, ale Káje přeju víc :))
Reagovat
blixa
No konečně uvidíme, jak na tom Kája doopravdy je. Zatím neměla soupeřky, jen tréninkové partnerky ;-)
Reagovat
historik
fakt dneska blbý, hlavně na servisu, ale i v agresivitě, pohybu, i docela dost lehkých chyb. Připadá mi, že si na Kontu nevěří. Doufám, že zase nemá nějaký zdravotní problém. Škoda, české osmifinále by se mi líbilo.
Reagovat
lars
v 2. setu asi i malo bojovala
Reagovat
blixa
Těžko bojovat, když nic nejde.
Reagovat
lars
kbyby nic neslo tak nevyhrala 5 gamu
Reagovat
blixa
V druhým setu nic nešlo.
Reagovat
tommr
ale závěr zápasu už trochu vypustila ... :(
Reagovat
Chrenda
výborně a opožděně gratuluji Petře, že nepotvrdila moje očekávání a nevyhučela ve třetím kole i když měla namále.
Reagovat
smazaný uživatel
Denisa si dokáže vytvořit tlak,umísťuje krásně do růžků,ale zbytečně pak daruje body chybama.Rozhoduje dnes ale hlavně slabší servis Denisy
Reagovat
lars
byl u ni trener ?
Reagovat
sprchon
Tomu říkala, že jí nic nebolí, ptal se jí... Ale stejně byla dneska dřevěná, svázaná. Ze začátku to vypadalo, že naváže na parádní výkon, co předvedla proti Angie, ale po těch dvou gamech se to zvrátilo. Ale jo, slušnej turnaj s cenným skalpem. :)
Reagovat
lars
dik nevidel jsem to cely
Reagovat
George_Renel
Ale Denisa oproti posledně jako den a noc. -Nemá nárok.
Reagovat
Fandina
Oblečení měla ale jiné, ne jako na té fotce. Moc jí to slušelo.
Reagovat
smazaný uživatel
Denisa dneska špatný, bohužel.
Reagovat
Fandina
gratulka. To byla super hra. Anička sice chybovala, ale Kája byla hodně přesvědčivá. Nádhera.
Reagovat
smazaný uživatel
To nemohla hrát v noci, abych to aspoň neviděl? Doufám, že tenhle "výkon" jsem od ní viděl naposledy... Vypadá to, že letos bude někde mezi Vikou a Caro, ale asi to nebude žádná sláva. Po dnešku nějak nevidím důvod k optimismu (a to beru v potaz, že na Karolínu neumí). :(

No nic, snad to aspoň Vika a Monča zachrání. U Viky věřím ve finále (pokud bude zdravá) a Monča by mohla dát aspoň ještě tu Kasatkinu...
Reagovat
sprchon
Monča doufám že jo. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jako pozor, Monča je moje druhá nejlepší favoritka v Race (19. místo)! :D Letos by fakt mohla jít nahoru... :)
Reagovat
sprchon
Nech to tam vyhrá celé! :)

Snad se gigin nebude zlobit, že jsem to použil. :D
Reagovat
gigin
To je slogan uživatele Mayo ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Co je to za cirkusacku na tom podani...micky si dribluje az k cepici...:-)
Reagovat
sprchon
:D Náhodou dobrý. Ale nejvíc se mi líbí příprava podání Stefi Voegele. :)
Reagovat
EllNino
jo ta je precizní, ale servis pak jako papír :)) ...mně se teda nejvíc líbil technicky servis Ivety Benešový :) ale ta měla všechny údery krásný na oko :) bohužel jich neuměla vždycky využít :))
Reagovat
sprchon
Ivetu moc nepamatuju. Ale těch šikovných holek máme dost, v současnosti (a i žebříček tomu odpovídá) Barču. :) Škoda, že ta Cetka moc nehraje.
Reagovat
smazaný uživatel
Gratuluju,ale Ana hrála hrozně...
neměla to moc těžké :)
Reagovat
smazaný uživatel
Skoda, ze mi to uteklo
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist