Poslední šampion z Montréalu Zverev nezaváhal a čeká ho odveta proti Basilašvilimu

7. 8. 2019, 08:36
Aktuality 148
ATP MONTRÉAL - Předloňský šampion Alexander Zverev vstoupil do turnaje Masters 1000 v Montréalu očekávanou výhrou nad Britem Cameronem Norriem. O postup do čtvrtfinále se třetí nasazený Němec utká s Gruzíncem Nikolozem Basilašvilim, s nímž předminulý týden prohrál semifinále na domácí antuce v Hamburku.
Alexander Zverev (© AFP)

Alexander Zverev letos odstartoval přípravu na US Open až na kanadském Rogers Cupu, neboť před dvěma týdny hrál ještě na domácí antuce v Hamburku. Roli favorita tam ale nepotvrdil, neboť v semifinále podlehl úspěšnému obhájci titulu Nikolozi Basilašvilimu.

A právě v Montréalu, kde Zverev předloni triumfoval, se hned dočká odvety. Dvaadvacetiletý Němec si ve svém úvodním vystoupení poradil 7-6 6-4 s Britem Cameronem Norriem, s nímž vyrovnal vzájemnou bilanci na 2-2.

Basilašvili v Montréalu prodloužil svou neporazitelnost už na sedm utkání, pět z nich vyhrál až ve třech setech. V Kanadě musel už dvakrát otáčet nepříznivý vývoj, po Srbu Dušanu Lajovičovi porazil 2-6 6-2 6-3 Němce Jana-Lennarda Stuffa.

• ATP MASTERS 1000 MONTRÉAL •
Kanada, tv. povrch, 6.338.885 dolarů
úterní výsledky (06. 08. 2019)
• Dvouhra - 1. kolo •
Čorič (11-Chorv.) - Gojowczyk (Něm.) 2-6 6-1 7-6(2)
Isner (12-USA) - Thompson (Austr.) 3-6 6-3 7-6(6)
Čilič (14-Chorv.) - Klahn (USA) 6-3 7-6(7)
Pella (Arg.) - Goffin (15-Belg.) 6-4 7-6(4)
Edmund (Brit.) - Kyrgios (Austr.) 6-3 6-4
Evans (Brit.) - De Minaur (Austr.) 6-4 7-6(6)
Albot (Mold.) - Simon (Fr.) 6-4 6-2
Schwartzman (Arg.) - Cecchinato (It.) 3-6 7-6(5) 6-4
Auger-Aliassime - Pospisil (oba Kan.) 6-2 6-7(3) 7-6(3)
Millman (Austr.) - F. López (Šp.) 6-7(4) 7-6(2) 6-3
Hurkacz (Pol.) - Fritz (USA) 6-3 7-5
• Dvouhra - 2. kolo •
A. Zverev (3-Něm.) - Norrie (Brit.) 7-6(4) 6-4
Basilašvili (13-Gruz.) - Struff (Něm.) 2-6 6-2 6-3
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

148
Přidat komentář
smazaný uživatel
Přestanme řešit h0vna a řekněte mi nějaké tipy. :D

Včera jsem bral Shapo set, Miloš skrečnul a Pella WIN.

Dneska to vidím na Zvereva, Čilič-Thiem tam mám 3 sety, co dál? Karen s Felixem to je coin flip, přemýšlím nad Hurkaczem a Fogninim
Reagovat
Cico93
Ja TI dám tip, prestaň stávkovať.
Reagovat
smazaný uživatel
Proč? Mě je dobře, relativně se mi daří, pomalu,ale jistě. Měl jsem banku před Atlantou 300 Kč a mám 3600, tak asi nejsem úplný retard.
Reagovat
Krisboy
Jestli chceš zaručené (!!!) tipy, zkus poprosit turistu. Bude z tebe milionář.
Reagovat
smazaný uživatel
Sází něco kromě výhry Noleho v každém zápase 2x 6:0? :D
Reagovat
Cico93
V pohode, robím si srandu...
Reagovat
smazaný uživatel
Thiem - Čilič 3 sety
Zverev WIN
Monfils WIN

Děj se vůle boží.
Reagovat
Cico93
Tak 2/3....
Reagovat
smazaný uživatel
Zaujimave. Kedze si vravel, ze ta Kitzbul pochoval.
Reagovat
smazaný uživatel
Nakonec -160 Kč, takže cajk.
Reagovat
EllNino
Denis se doma vyhecoval ... bohužel je stále hrozně nekonzistentní a hráči už to začínaj cítit, letos krom toho jednoho Masters na začátku roku těžká bída a trochu mu ujíždí vlak, snad ještě dokáže nasednout ... return stále žalostný, hrozně chyb ... talentu má hodně, ale potřebuje se zklidnit, snad to zvládne, je mladej

Zato Felic se mi zdá emočně vyspělejší, jak tu někdo říkal, že africký původ mu pomáhá k tomu, že je "hotový" po fyzické stránce, něco na tom bude ... je prostě takový klidnější, vyhrává těsné zápasy, to Denisovi zatíím chybí ... včera měl teda štěstí, vlastně už i v 1. kole, ale je t dost těžké hrát doma proti krajanům, kamarádům ... příště ho čeká Karen, což bude dobrá přestřelka, těším se :)

Stef začíná cítit větší tlak a už nehraje tak uvolněně, ta tráva mu trochu sebrala vítr z plachet zase, možná i ten zápas s Nickem, ale musí se prostě stabilizovat, ti mladí :)

Celkově z nich mám ale dobrý pocit

Mrzí vypadnutí Izzyho a naopak potěšil Guido :) Ale ty kurty mě fakt nebaví
Reagovat
smazaný uživatel
Mírně bych změnil bych tvou větu :)

"Stef začíná cítit větší tlak a už nehraje tak uvolněně, ta tráva mu trochu sebrala vítr z plachet"

na větu

"Stef začíná cítit větší tlak a už nehraje tak uvolněně, ta SLÁVA mu trochu sebrala vítr z plachet"
Reagovat
EllNino
No, taky tak ... nahoře fouká :)
Reagovat
smazaný uživatel
Felix že je hotový po fyzické stránce??

Vždyť je jak špagetka.
Reagovat
Pe3k
Horší přirovnání jsem ještě neviděl.
Reagovat
smazaný uživatel
Protože po sobě nic nečteš.
Reagovat
smazaný uživatel
Myslel to zrejme tak, ze FAA má 18 rokov, ale fyzicky vyzerá na omnoho staršieho..Nieco také som písal..

A zrejme nie je náhoda, ze tolko hracov, hraciek ciernej pleti sa zacina predadzovat v extremne mladom veku. Gauff, Venus, Serena, v podstate aj Felix. Maju proste viac sily. Neznamená to, ze sa este nebude vyvíjat, ale ten rozdiel v rokoch 16-19 je podla mna na ich strane.
Reagovat
smazaný uživatel
To jo. Černoši v průměru vyspívají a stárnou rychleji než běloši (i když třeba kostra nejrychleji vyspívá asiatům a hispáncům).

Takže nějaký náskok Felix mít může, ale hotový určitě není.

U ženských je to jiné celkově.
Reagovat
spaniel
Nejdriv reditel turnaje prizna, ze zpomalili kurty, aby pomohli Nadalovi a ze se mu budou libit a Nadal se hned po prvnim zapase stezuje, ze mice jsou spatne a kurty se mu zdaji rychlejsi :D
Reagovat
smazaný uživatel
Klasika.

Evans je vocas protože měl Nadala včera naloženého ve sladkokyselém nálevu. Bohužel to posral
Reagovat
Pe3k
A novinářům tvrdí, že má rychlé kurty rád...
Reagovat
smazaný uživatel
a stazoval sa naozaj alebo sa len novinari spytali co si mysli o rychlosti kurtu, on povedal, ze sa mu zdaju rychlejsie a ty si to vzal ako stazovanie?! :)
Reagovat
spaniel
Clanek se jmenuje Rafael Nadal complains...

Ale o to nejde. Je fuk zda se ho ptaji a on odpovida. To jako abychom mohli neco zaradit do stezovani, tak musi vyplnit stiznost nebo jak si to predstavujes? Logicky tyto rozhovory probihaji na tiskovkach a tam hrac muze nekoho chvalit, nebo si stezovat. To je jak kdyby tam o nekom rekl ze je bIb a ty bys napsala A opravdu ho urazil nebo sa na nej ptali a on odpovidal?
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ja som videla video, kde sa ho pytali na conditions a odpoved znela: court is fast a hned presiel na lopticky a vravel, ze su tazke co znamena vacsiu zataz na laket a zapastie. To uz stazovanie je, ked konkretne upozornujes na nejake nedostatky, ktore si myslis ta dana vec ma.
Reagovat
spaniel
Stezovat si: svěřovat se se svou nespokojeností, probírat své potíže
Reagovat
smazaný uživatel
Jenom dodatek, Nadal NeNadal.

Kde to ku-rva do prdele jsme? Hráči si stěžují na rychlost kurtu? Na míče? WTF?

Berou neskutečné peníze za to, že se tam vůbec uráčí dojet a ještě budou pičovat na kurt a balóny. Tohle už mě fakt začíná srát.

Buď hraju a držím hubu, nebo tam nejezdím ne?

Nebo se teďka budou bývalým šampionum upravovat kurty tak, aby vyhráli zase?

Tohle prostě nepochopím, každý turnaj má mít svá specifika a proto se ten tenis hraje.
Reagovat
smazaný uživatel
nestazoval si na rychlost kurtu
Reagovat
smazaný uživatel
Co je pro tebe stížnost? Musí říct Já Nadal narozen 3.června roku 1986 si nyní oficiálně stěžuji na rychlost kurtu v Montrealu, čestně prohlašuji, že tento výrok vychází z mých úst na tiskové konferenci dne 7.srpna 2019 a vše řečené stvrzuji svým vlastnoručním podpisem.

Nebo jak? Oni se ho zeptali, on řekl, že je to rychlé = když Nadal řekne, že je něco rychlé, tak mu to vadí stejně, jako když Federer říká, že je to pomalé.
Reagovat
Pe3k
To se děje již dlouhou dobu.
Reagovat
dako
Všetko si treba hneď vysvetliť ako Nadalovu sťažnosť. Niekedy je strašne na smiech, aké veci tu rozoberáte a čo dávate Rafovi za vinu. Veď keď sa ho novinár opýta na rýchlosť kurtu a ten kurt je podľa neho rýchly. Tak ako má odpovedať, preboha? Má povedať, že kurt je pomalý, aby to v tvojich očiach nevyznelo ako sťažnosť? Pre neho je to proste fakt, že ten kurt je rýchlejší, tak to povie. Vôbec to nie je žiadna sťažnosť.
Reagovat
Kozoroh
V tomto případě Nadal uvedl své pocity z rychlosti kurtů, ale jinak je to notorický stěžovatel - víc antukových turnajů, TM na antuce, před měsícem si postěžoval na systém nasazování ve Wimbledonu... Tím mě štve, že chce vše upravit tak, aby to JEMU vyhovovalo, lol...
Reagovat
Pe3k
Přesně tak! Jenže fandové Nadala mají růžové brýle a místo mozku...
Reagovat
smazaný uživatel
Já už to i přehlížím, to je furt dokola. Nejradši by byl za celou antukovou sezónu a vše ve Španělsku. Hard je špatný, moc rychlý, tráva moc rychlá a zelená
Reagovat
Pe3k
A Federer s Djokovicem moc dobří ;)
Reagovat
Patik
a ešte 5ty grandslam na antuke.
Reagovat
Cico93
Bože, ste precitlivelí...
Reagovat
smazaný uživatel
Plač smutných fanatikov..
Reagovat
spaniel
Ne, jsme pobaveni nasim dlouholetym komikem :)
Reagovat
spaniel
Vlastne dle reakci na muj koment, jste vy precitliveli
Reagovat
Cico93
Nadal už vlastne nemôže urobiť nič...a povedať už vôbec nie.
Reagovat
spaniel
Jinak diky za to osloveni ;)
Reagovat
Cico93
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal: *breathes*

FFF: *zase sa stazuje*

:D
Reagovat
Pe3k
Ten vtip mi tady nějak utekl, asi stejně jako tobě realita...
Reagovat
smazaný uživatel
preco hned tak agresivne?
Reagovat
Pe3k
Tak promiň, zas tak agresivní mi to nepřišlo.
Reagovat
smazaný uživatel
Přestaň jak pavlačová drbna řešit, kdo co řekl, a přečti si statistiky CPI. Z těch celkem jasně plyne, že kurt oproti předchozím letům zrychlil -- a fest.
Reagovat
spaniel
Ja resil tu ironii, ze den pred zapasem Nadala tekne reditel, ze bude nadseny, ze zpomalili kurty a on hned po zapase zkritizuje mice a rekne ze kurt je rychlejsi. Je to komedie ne? :)
Nemuzu za to ze predkozky misto situace resi slovo stezuje.
Reagovat
smazaný uživatel
Takže director vytrolil Nadala a ty teď trolíš jeho fans :)
Reagovat
Ondra979
tohle mi zas moc nevadi. Asi cekal, ze to bude pomalejsi a ono ne :). Ale za me ok, vic mi vadilo, kdyz se snazili na Wimbledonu tlacit, aby proti pravidlum W posunuli RAfu na c2, to uz mi prislo trochu za hranou.
Reagovat
smazaný uživatel
To byla včera...

Nishikori out, Tsitsipas out, Raonič skreč, Stenly out, Čorič out, Isner out.

Sázkaři museli pobrečet...naštěstí jsem měl na tiketu jenom Raoniče a ten to skrečnul.
Reagovat
smazaný uživatel
https://i.redd.it/13imcyqu03f31.jpg
Reagovat
Vlk-v-trave
Skvělý... Hubert sejmul Stefana....:)
Reagovat
Elip13
To upřímně překvapilo:)).
Reagovat
Vlk-v-trave
Větší frašku jsem snad na Masters neviděl... kurt španý...po dešti slabě připravený... Pella chtěl, aby ho lépe připravili, poslali ho do hajzlu... pak se tam natáhl, chtěl si jen nechat přelepit odřeninu, poslali ho do hajzlu...naběhl borec, až si řekl o návštěvu supervizora...

Kurt bez jestřába......jako co to je? asi nějaký kanadský čelenžr.D)
Proměněný MB Kvída opravený na opakování výměny...empajrovi ležel asi Pella v žaludku...tak mu napařil warning za totální kravinu... hlavně že tam nabíhá ta přiblblá sestavička kanadských skautíků...jak na spartakiádě,...aby ty jejich renoncy opravoval empajr jak v ruletě v Las Vegas bez totálního smyslu, ladu a skladu.

Ale jó, vlastně si vzpomínám ještě na větší frašku z Kanady, těch 20-30 MTO přihlouplého Pomůckáře v jednom zápase proti Delpovi...pomalu po každém gemu.

Měli by se raději věnovat hokeji,,,a ne pořádaní tenisových turnajů...
...se nedivím tomu EllNinovi...že ten turnaj nemusí,,, :)))
Už aby to bylo za náma,... zlaté Cinci.
Reagovat
smazaný uživatel
+1

Viděl jsem celý zápas a co tam předváděli byla solidní blitka. Bez jestřába na hardu?

Viděl jsi ty lajnové? Věkový průměr 70 let, všichni brýle, na jasné míče řvou OUT. Přepínal jsem to na zápas s Nadalem, tam byli rozhodčí o 20 let mladší.

Dva MB Albot odvrátil lajnou, jednou jsem tomu věřil, podruhé pochybuju, že to bylo v kurtu. Umpire to Pellovi moc dát nechtěl. Ještě mu jebnul warning.

Solidní žumpa.
Reagovat
EllNino
Ano, byl to hnus ... hlavně jak se Guido odvolával a oni si z něj akorát dělali p*del ...
Reagovat
Vlk-v-trave
Bylo to fakt dost mimo...ale obrali asi i Albota o pár es...nebo aspoň byly sporné.
Ovšem ten Albotův nepovedený drop, který do toho autu šel...celkem evidentně...to mě celkem dorazilo...Pella zavěšený na síti...vypadal už na zakončení té frašky odchodem z kurtu. Ale nějak to ustál...

já bych to asi neustál:D)))
Měli štěstí, že tam nehrál na tom kurtu bez jestřába a s některými důchodci na lajnách Fognini nebo Kyrgios... hlavně Fognini, ten by tam zahlásil asi další bobmu, a ti magoři, by určitě evakuovali celý areál, a nehrálo by se tak z pět hodin.

Fakt turnaj mimo...
Reagovat
EllNino
Hruza .... zlata antuka :)
Reagovat
Patik
Ono je ťažké súdiť Nadala alebo celkovo hráča podľa prvého zápasu po dlhšej pauze a je to aj blbosť tvoriť nejaké predikcie..no môj osobný pocit alebo dojem z neho po prvom sete..pôsobí úplne hratelne..možno sa mýlim a obháji titul a uhrá dokonca sezóny ešte nejaký slušný výsledok..príde mi ale celkovo taký ..frustrovaný je vidieť že chce hrať agresívne zrýchlovať tú hru nejde mu to tak ako by si predstavoval znervózňuje ho to..pohybom na jeho pomery o dosť pomalší..zápas sa bude posúvať neviem si trebárs predstaviť ako by zvládal dva zápasy za deň ako sa hralo napríklad minulý rok v Cinci..dnes keby Evans využil setbol a zápas by sa dohrával zajtra neviem či by sa neodhlásil radšej..nevidím to s ním dobre..snáď sa mýlim.
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal je pořad stejný. Evans měl šanci, nevyužil ji a teď prohraje. Úplně jednoduchá rovnice, Rafa je pořad světový hráč a není na tour moc lidi, kteří ho umí sundat na hardu aniž by skrecoval. Naposledy se to krome big3 a Nicka podařilo Denisovi dva roky zpět
Reagovat
Patik
Je ten istý bojovník,skúsený hráč ale sú tam známky akéhosi poklesu v jeho hre na harde..pohyb..vysporiadať sa s niektorými údermi mu robí problém..hráči a tréneri si krásne ušili na neho stratégiu..Rafa zlepšil servis to ho bude držať najbližšie týždne ale pohyb a hra ho už dlho nepodržia..Evans má veľmi slabý backhand a to je jediné z čoho Rafa dnes ťažil..stáť tam niekto s lepším jednoručným..tak Rafu ztrestá..ale je to len prvý zápas po dlhej dobe ťažko to rozoberať uvidíme po turnaji.
Reagovat
smazaný uživatel
v roku 2017 uplne pohorel v Montreale a Cinnci a vyhral USO.
Reagovat
Patik
To sú dva roky..nielenže je on v inom rozpoložení..ale aj jeho rivali a next gen sú v inom rozpoložení..uvidíme..neodpisujem ho.
Reagovat
dako
Stále sa rieši to isté dookola a pritom je známe, že Rafa hrá v prvých kolách celkovo slabšie a je viac zraniteľný. On sa rozbehne. Vamos
Reagovat
Patik
Veď viem..napísal som to že podľa prvého zápasu je to ťažko súdiť.
Reagovat
mahycek
Evansi, Evansi, ty jseš truhlík, takhle si pohnojit závěr
setu. Být trenérem, zavřel bych tě do sklepa, jak to
zažíval David Ferrer.
Reagovat
turista
Truhlíci holt tenisové zápasy nevyhrávají. Nadal už jistě poznal, že jeho dnešní soupeř je truhlík tak ho už nějak dorazí.
Reagovat
EllNino
nevíš, jak hrál Millman?
Reagovat
smazaný uživatel
:DDDDD
Reagovat
Krisboy
Leader NextGen :)
Reagovat
mahycek
Jakej je ten hard v Montrealu ? Teď jsem si pustil Rafu
Nadala, sice kamera je dost z výšky, ale odskok se mi
zdá celkem rychlej. Nebo se mýlím ? Vždycky tam byl pomalej
hard.
Reagovat
smazaný uživatel
Opticky je to vždycky ošidné a přesná data pro letošek zatím nemáme.

https://www.perfect-tennis.com/masters-1000-court-speed-in-2018/

To jsou data z loňska.^^^

Tady z roku 2017:

https://www.perfect-tennis.com/court-speed-2017/

Tady z roku 2016:

https://www.ubitennis.net/2016/10/atp-reveals-court-speed-of-all-nine-master-1000-events-and-atp-finals-shanghai-is-the-fastest/
Reagovat
Vlk-v-trave
Tak na tréningovém kurtu zatím bez překvapení... Kvído solidní na returnu. Vypíchl bych pěkný liftovaný FH do růžku, kdy "čeká" zpět na úder po lajně, a potom smrtelný BH cross...který Albot prostě nedobíhá.
Dostal mě jeden Kvídův lob z BH, ...tož to vypadalo, že to jde do háje, i ten Albot vypadal klidně jak mu to letěle nad hlavou. Ovšem jak to dopadlo před lajnu... nebyl jen on překvapen:))
Reagovat
smazaný uživatel
Kvído má těžký blackout v druhem setu
Reagovat
Vlk-v-trave
jo.

((((a Albot si o přestávce odskočil na záchodky, a asi něco šňupnul:D))))
Reagovat
mahycek
Abych si po 3 týdnech rýpnul, tedy 2 dny po nedělním
finále Wimbledonu jsem zmizel. Až budou v Big 10 stabilně-
Zverev, Tsitsi, Thiem, Medvěd ,Fritz, Corič, Thiafoe, Shapovalov,
Khačanov, De Minaur, Felix atd. tak mně tenis třeba už nebude
zajímat. Myslím mužský. Třeba až se dostanou do dvacítky
Lehečka, Svrčina, nebo Macháč, tak snad ano...
Reagovat
Vlk-v-trave
Reagovat
Vlk-v-trave
ale já bych v tomhle případě, klidně min. opakoval výměnu...
Reagovat
Vlk-v-trave
Nick prohlásil po porážce, že se cítil trochu unavený, ale spíš psychicky, ihned nástup do dalšího turnaje po vítězném tažení... fizycky se prý cítil celkem dobře...pochválil soupeře, který vyhrál zaslouženě a jeho únava na to neměla vliv. Rád si odpočíne před Cinci.

Jinak prozdradil své plány a cíle na příští rok... výhra na GS to ale není...:)
...jeho velkým cílem budou OH, a také se chce více věnovat týmovým soutěžím...:)

http://www.puntodebreak.com/2019/08/07/nick-kyrgios-no-he-altura

*
No hned po DC prohlásil, žeby si přál, aby mu tenis pomohl změnit jeho osobnost na lepší...:)
Jó ty týmovky a OH by to mohlo i zabrat.
Reagovat
smazaný uživatel
Vy si to predstavujete jak Hurvínek válku..

Naozaj si nemyslim, ze taký clovek ako Lendl, ktorý tenisovú abecedu pozná ako svoje ponozky, chcel zmenit typológiu svojho zverenca (ci skor Zverevca?)..Dobrý tréner dokáže pozdvihnut svojho hráca za pomoci herných zbraní, ktorými jeho ziak disponuje. O tom to predsa je..Urcite ho nebude menit..

Zverev nikdy nebol super agresívnym hráčom a tento rok má slabsie vysledky, nie kvoli trenerovi, ale skor pre osobný diskomfort. Ono to so sportovou vykonnostou velmi uzko suvisi..

Kombinácia Zverev Lend nevysla, no neznamená to, ze Lendl je zlý tréner a Zverev zlý hrác. Ivan mozno s nim nebol tak často, ako si Saša predstavoval, ale toto mali urcite vydiskutované este predtym.
Reagovat
smazaný uživatel
Zverev čekal asi něco jiného, že bude Lendl jako Luthi k dispozici 24/7, 365 dní v týdnu. Lendl přijel na pár turnajů za rok a to nestačilo.

Obecně ten superkouč je dle mého názoru vhodný pro hráče typu Federer, Djokovič, Nadal, kteří ví, co mají dělat a stačí jim společných pár týdnu v roce.

Zverev očekával od Lendla nadstandardní služby protože mu platil na jeho poměry relativně dost peněz, které na rozdíl od BIG3 Zverev na účtu asi poznal.

Zverev potřebuje někoho na full time úvazek, Lendla si může dovolit až bude mít 10GS a 25 masters. Saša má pořád neskutečný potenciál, ale musí drilovat strategii ve hře a úderový fond, hrát více v kurtu a ne pinkat jako dement za BL, na to nemá.
Reagovat
smazaný uživatel
Fascinuje ma ako to vzdy popisujes, akoby si to mal vsetko z prvej ruky alebo
si pri tom bol. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Díky. Ale nevidíš v tom popisování určitě slovní spojky: Asi, dle mého názoru, které dělají ve finálním projevu rozdíl.

Nicméně je známo, že jsem vědma, takže nejsi první obdivovatel.
Reagovat
smazaný uživatel
Až bude mít 10 GS a 25 masters, Lendla potřebovat nebude.
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím, nějak jsem Sašovi přišel poslední dobou na chuť. Asi potřeboval spadnout na dno, to mu prospělo. Gruzince sejme.
Reagovat
smazaný uživatel
Aj jaaa. Fandim mu, tolko zleho sa okolo neho deje, potrebuje nasu lasku :)))
Reagovat
Cico93
Mne nevadí, ale Tsitsipas je môj kôň.
Reagovat
smazaný uživatel
ble
Reagovat
Cico93
:-(
Reagovat
smazaný uživatel
Je to tak, nicméně Tsitsipas je ještě o level níže, než Zverev, ale hodně rychle šplhá na jeho mety.

Ta nová generace se nám začíná pomalu formovat. Zverev je zatím leader, Tsitsipas za ním, Thiem, nenápadný Medvěděv, Felix, Fritz, Shapovalov, DeMinaur, Hurkacz, Opelka alias nový Isner na chvostu.

Tak nějak by mohla jednou vypadat TOP10.
Reagovat
Cico93
Možno aj Berrettini...
Reagovat
smazaný uživatel
su tam aj dalsi.. napr Sinner, Alcaraz Garfi a tak.. Fritz, Hurkacz, Opelka to su hraci tak max top25
Reagovat
smazaný uživatel
Zabudli ste na Corica, Khachanova, Tiafoa a inych..

Fritz urcite vyssie, nez top 25...Opelka moze preniknut aj do 15-20..Staci par podarenych turnajov..

TOP 10 nikdy nebude len ciato z next gen. Na to je starsia generácia prilis dobrá.
Reagovat
smazaný uživatel
Coric možná ano, Khachanov těžko říct. Ten neobhájí finále Petrohradu a titul v Bercy a bude rád za TOP30
Reagovat
Patik
podľa mňa Thiem na čele tej mladšej generácie..za ním Zverev s Tsitsipasom..Zverev má síce vačšie tituly ale konzistenciou sa nechytá na Thiema..aj keď zase Thiem šlape len polovicu sezóny..je to škoda..skončí zaškatulkovaný ako jeho antukový rival druhý najlepší antukár všetkých čias.
Reagovat
Kozoroh
Patří ale Thiem mezi Next Gen hráče? Věkově má blíž k Raoničovi či Nišikorimu než k Zverevovi nebo Tsitsipasovi.
Reagovat
smazaný uživatel
Thiem je antukář, na hardu je poloviční, nebo se mu povede jeden turnaj ročně. Letos má bilanci 6/6 a dneska vyhučí s Denisem, takže 6/7
Reagovat
Pe3k
Nepatří, ty hlody tady nemá ani cenu číst.
Reagovat
Krisboy
Thiem je PastGen :)
Reagovat
turista
Možná máš pravdu s tím věkem. Ale Dominic Thiem má už 14 vyhraných titulů a jistě jich ještě dost v budoucnu přidá.
Reagovat
Patik
Thiem nepatrí medzi next gen..ale neradil by som ho ani k Raoničovi alebo Nishimu..mám pocit že Thiem sa so Zverevom začali presadzovať zhruba v rovnakom období alebo roku..preto ich nejako spájam k sebe aj keď Alex je mladší.
Reagovat
turista
A ještě Mlynář bude dobrý.
Reagovat
EllNino
jakej Mlynář?
Reagovat
Kozoroh
Asi tím 'Mlynářem' myslí de Minaura.
Reagovat
smazaný uživatel
Millman? :)

DeMinaur je slabý jako čaj, umí zahrát nějaké 250tky a jakmile chytne trošku solidnějšího soupeře, tak prohraje. Viz. jeho účinkování ve Washingtonu, nebo v Montrealu. Je pořád mladý, ale nemyslím si, že vystřelí jako raketa do TOP5, bude rád za TOP20. Kdyby potkal takového Zvereva, nebo Tsitsipase, tak nemá nárok, je o level pod nimi. Možná o 2.
Reagovat
EllNino
nepřeháněj
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ho čekni dejme tomu ve dvou, třech zápasech/turnajích po sobě, pak se pobavíme. Pokud ho znáš tady z profilu na TP, tak věřím, že jsi mírně nad očekáváním. DeMinaur je grinder, který nemá na to, aby se prosazoval konstantně mimo ATP250 turnaje. Toť vše. Jeho kariérní max je finále Washingtonu kde si ani neprdnul. Takže asi tak k Démonovi.
Reagovat
EllNino
Sleduju každý jeho zápas :) grindere
Reagovat
smazaný uživatel
Tak vidíš sám. :) Až dojde na Masters nebo GS dále, jak do třetího kola, tak změním názor.
Reagovat
EllNino
beru tě za slovo
Reagovat
turista
Millman pochopitelně. Nepříjemný grinder, nebezpečný pro jakéhokoliv soupeře.
Reagovat
smazaný uživatel
:DDD ved uz ma 30 :D
Reagovat
turista
Porazil Federera, dusil Djokoviče, a mnoho dalších soupeřů, takže jakýpak DDD.
Reagovat
smazaný uživatel
no ale rec je o nextgen :D
Reagovat
EllNino
má 30, takže nepatří do nexgen ...
Reagovat
EllNino
https://www.tenisportal.cz/hrac/millman/

Koukni na jeho bilanci, je to opravdu průměr, spíše podprůměr, ani nemá letos víc výher než porážek
Reagovat
smazaný uživatel
Zo dna na den..
Reagovat
smazaný uživatel
Ne ne. Začlo to v Hamburku. Sám sebe jsem přistihl, že mu fandím proti Nikovi, Nevím proč.

Více se mi líbí bez Lendla, ten mu absolutně neseděl, potřebuje někoho typologicky podobného k sobě, kdo ho bude tlačit do agresivní hry, kterou vždy hrál. Lendl ho donutil max. pinkat a podle toho to taky vypadá.
Reagovat
Krisboy
Lendl ho hlavně donutil vyhrát ATP Finals.
Reagovat
smazaný uživatel
Nemyslím si.

Lendl mu úplně zkurvil tenis a jeden náhodný titul nic neznamená.Zverev byl lepší bez Lendla, než s Lendlem. Možná na začátku spolupráce to nějak vypadalo, pak přišel ještě rozchod, soudy s manažerem a blbě se hledá důvod.

Včera už hrál Saša lépe, ale v Hamburku byl pasivní jako prase, mohl vyhrát titul s prstem v nose, ale pinkanou to nejde.

Musí hrát to, co hrál vždy, to fungovalo a musí si najít kouče, který bude rozvíjet to, co umí a ne předělávat jeho hru. To nikdy nefungovalo.
Reagovat
Krisboy
Myslím, že Lendl mu pomohl hlavně mentálně. V tom finále s Djokem byl naprosto bezchybnej, jako stroj. Druhej stroj (Djokovič) jenom koukal.
Reagovat
smazaný uživatel
Lendl ho nutil hrát to, co hraje Murray. Rozdíl je v tom, že Murray je pinkalista, kterému to pomohlo, Zverev je agresivní hráč, kterému je tenhle styl k hovnu.
Reagovat
sojka1
proboha, psal jsi, ze sam hrajes, hrals, copak jsi nikdy netrenoval pod solidnejsim vedenim? Nejprve (a zvlast nekdo s takovym mentalnim i hernim pojetim jako Ivan) se buduje precizni celodvorcove zvladnuti hry. Proste skola uderu, abys vsechny mice ze vsech mist odehraval s jistotou a i ze spani. A hraji se celkem nezajimave zapasy. Kdyz ziskana jistota prejde do krve, pak se rozviji, tedy na skolu stavi dalsi specificke prvky hry a ta o ne po malych kruccich "rozkveta". Treba ten utok, ktery zminujes... ja vim, ze Ivan Sasu neucil hrat tenis, ale tohle je proste zaklad, u kazdeho hrace, protoze nekdy prece rozhoduje par micu.... pry zmrvil hru.... Ivan je, byl a bude perfekcionista a drilar. A ta prohlaseni Sasi o Ivanove golfu a psech.... ja jsem to nijak nesledovala, ale uplne jsem videla Ivana, jak se podle prirucky (protoze sam je primocary, tvrdy a v tomhle absolutne neobratny a rad si plky odpusti) pokusil odlehcit atmosferu a naladit sverence nezavaznym tematem... nez se pustej do prace a bude cedit krev.. :-))) Tim nevylucuji, ze si nesedli... ale Sasa je rozhodne prilis mlady na nejake soudy... a ty tve se mi taky uplne nelibi... :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Pravda, ale Zverev je více méně hotový hráč, nějaká modifikace je možná, ale základy má pevně dané. Neříkám, že mu Ivan zmrvil hru - to nejsem nikde neřekl, ale jeho trenérský styl není pro Zvereva efektivní, to je celé. A víceméně nám to jejich spolupráce dokázala celkem jasně.
Reagovat
EllNino
o pár řádků výše píšeš, že mu zkurvil tenis :D ... to jen o tom, žes nikdy neřekl, že mu zmrvil hru
Reagovat
Pe3k
...klasika Kamilos, neví co píše.

Každopádně Zverev se nepohodl s přítelkyní, managerem, trenérem...kde se asi chyba?...
Reagovat
smazaný uživatel
Brácha mi hacknul účet a napsal to za mě....
Reagovat
smazaný uživatel
Chyba se (stala) v tvém příspěvku.
Reagovat
smazaný uživatel
Tradične..

Pe3k je také miestne silvestrovské číslo..

Zrejme preto má trojku v mene.
Reagovat
Pe3k
Jakou chybu máš na mysli?
Reagovat
Pe3k
Napsal jsem je namísto se, no a to ti stojí za komentář? Místo aby ses vyjádřil k tématu, dmnce.
Reagovat
smazaný uživatel
"Každopádně Zverev se nepohodl s přítelkyní, managerem, trenérem...kde se asi chyba?..."

"Napsal jsem je namísto se, no a to ti stojí za komentář? Místo aby ses vyjádřil k tématu, dmnce."
Reagovat
smazaný uživatel
:D
Reagovat
Pe3k
Kopírování by ti šlo ;D
Reagovat
sojka1
no rekl jsi to jeste hur, viz prispevek ve 13:10.. :-) To nesednuti prece pripoustim, ze spolu nezacilali od piky pisu taky, ale pokousim se o nastin obecne platneho, mne prijde, ze vsemu strasne rozumis, se vsim jsi rychle hotovy, ale skutecna praxe ma vic vrstev proste. Dokonce je osidne i dokonale zvladnuti mnou zminovaneho "zakladu", protoze se pak cloveku paradoxne nechce do rizika.... viz treba vyvoj Berdi, jestli ho mas v oku... no nic, to ja jen tak na okraj.... ja ve vsem takove jasno nemam.... :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Musíš byt hotový, bydlím u Ostravy, tady není čas.

Obecně se děje to, že všichni mají tendenci všechny hráče srovnávat s BIG3, což je taky blbost. Pak se tady dostaneme do diskuze Berdych vs. Big3, Zverev vs. Big3.

Chce to spíše srovnávat sobě podobné hráče se sebou. Takže Zverev vs. Thiem - Tsitsipas vs. FAA atd. Tady pak najdeme nějaké odpovědi.

Obecně Lendl za mě ok, ale u Zvereva ne. A je dobře, že tam není. Slovíčkaření mistra Elnina nebo superchytráka Pe3ka nerozebírám, škoda času.
Reagovat
Pe3k
Kde u Ovy?
Reagovat
smazaný uživatel
Krmelín
Reagovat
Pe3k
Tam to dobře znám. Chodil jsem tam na ryby (pod kravín na nudlu) a hrál spousty stolne tenisových zápasů.
Reagovat
EllNino
to nikdo tady :)
Reagovat
Pe3k
To je jen další z dlouhé řady blbosti co tady píšeš. Lendl nutil jak Muru tak Zoda k agresivitě, že oba pinkaji je věc druhá, ale ne vina Lendla.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to je někdo potom mentálně zaostalný nemyslíš? Když ti trenér X hodin denně říká, že máš byt agresivní a ty pořád pinkáš a ten trenér tě pořád trénuje a nutí tě do agresivity a po roce jsi pořád stejně pasivní. To není v pořádku. To by i šimpanz pochopil, co se po něm chce.
Reagovat
Pe3k
Tak oni dozajista chápou co po nich trenér chce, ale třeba na to prostě nemají...ne každý umí hrát brzy po odskoku jako Federer, ti se slabším skillem musí stát x metrů za base line. Dobře si pamatuju, jak Můra své trenéry přesvědčoval, že vyhrávat může i po jeho (grindeni) až Lendl ho přesvědčil, že musí být více agresivní (a až pak začal vyhrávat gs)...
A Zod při prvním Laver cupu prohrával a když mu v pauze mezi sety Federer radil aby šel do kurtu a hrál míče dříve, tak co Šaša udělal? Stál 3 m za baseline a dál pinkal a prohrál.
Reagovat
smazaný uživatel
No, tak v tom případě s tebou souhlasím a Šaša je prostě vocas že nechápe, co po něm kdo chce. I tak by mu možná mohl nový trenér vlít útočení do žil.
Reagovat
turista
No jo, ale není Zverev jako Zverev. Misha je síťař, Saša přece jenom spíš baseliner. Má 198cm, což mu pomáhá k dělovému 1.servisu a mělo by se to zužitkovat nějak i na tom saku i když tam Saša zrovna není doma.
Reagovat
smazaný uživatel
Já říkám furt, že kdyby se Zverevovi vmutovali do sebe, tak by z toho byl úžasný hráč.
Reagovat
Krisboy
Jj, něco jako zkřížit Berdycha se Štěpánkem. Jasná světová jednička :D
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist