Preview: Finále Fed Cupu

7. 11. 2014, 20:00
Previews 220
Nadcházející víkend v pražské O2 areně bude patřit ženskému světovému tenisu. Hrát se bude o trofej pro vítězky Fed Cupu. Na jedné straně stojí domácí hvězda Petra Kvitová či Lucie Šafářová, kterým se postaví Němky v čele s Angelique Kerberovou a Andreou Petkovicovou.
© Facebook Czech Fed Cup Team

České tenistky mohou Fed Cup ovládnout už poosmé, čímž by se staly druhou nejúspěšnější zemí v historii. Svěřenkyně kapitána Petra Pály vyhrály obdobu Davisova poháru v letech 2011 a 2012, kdy slavily titul právě v O2 areně po výhře nad Srbskem. Němky jsou ve finále po 22 letech, právě v roce 1992 naposledy triumfovaly.

S Německem má český tým pozitivní bilanci 6-1. V nedávné době tenistky vyhrály v roce 2010 v Brně i předloni ve Stuttgartu. Ve finále soutěže se tyto týmy střetly v roce 1983 a Hana Mandlíková s Helenou Sukovou tehdy zvítězily.

"Očekávám, že to bude na krev, ale věřím, že na konci se budeme radovat my," řekl Pála před zápasem, který je vyprodaný a v hledišti Češky požene 13 tisíc fanoušků. "Myslím, že může rozhodnout i srdce, který má tým velký, to jsme mohli vidět v zápasech předtím. Holkám věřím, že tam nechají úplně všechno."

Oba výběry mají v čele hráčku Top 10, které doplňují tenistky z druhé světové desítky. Očekávají se tak vyrovnané bitvy a může se stát, že o vítězkách rozhodne stejně jako před třemi lety v Moskvě (Rusko - Česko 2-3) až závěrečná čtyřhra.

PROGRAM ZÁPASŮ:
sobota
13:00 Kvitová - Petkovicová
Šafářová - Kerberová
neděle
13:00 Kvitová - Kerberová
Šafářová - Petkovicová
Hlaváčková/Hradecká - Görgesová/Lisická

Na tu jsou v českém výběru připraveny dvojnásobné grandslamové šampionky Andrea Hlaváčková a Lucie Hradecká, které po roce obnovují spolupráci a na předchozích turnajích ITF si pěti výhrami v řadě potvrdily, že si stále rozumí. Za Německo by měly nastoupit rovněž skvělé deblistky Julia Görgesová a Sabine Lisická, které však nejsou sehrané.

Na případný debl by došlo až v neděli vpodvečer, finálový duel ale začne už v sobotu hodinu po poledni. Odstartuje ho domácí jednička Petra Kvitová proti Andree Petkovicové. Čtyřiadvacetiletá Češka se na podzim dostala do velmi dobré formy, ale na Turnaji mistryň si dojem trochu pokazila. Na Fed Cup se však dobře připravila a je znovu hladová po úspěchu.

Naopak sedmadvacetiletá Němka se během podzimu trápila, ale ztracenou formu a sebevědomí našla minulý týden v bulharské Sofii, kde vyhrála Turnaj šampionek.

Wimbledonská vítězka Petra Kvitová má s o tři roky starší Petkovicovou nepříznivou bilanci 3-4, ale naposledy se střetly před třemi lety.

"Nebude to nic jednoduchého, ale rychlý povrch by jí nemusel vyhovovat. Musím dobře podávat a hrát svoji agresivní hru," řekla Kvitová. "Proti Petře nikdy nemáte zápas úplně pod kontrolou. Výměny bývají krátké a tady na rychlém povrchu budou ještě kratší. Musím čekat na šanci a využít ji," řekla Petkovicová.

K druhé sobotní dvouhře v pražské O2 areně nastoupí Lucie Šafářová a Angelique Kerberová. Šafářová, hrdinka předloňského finále proti Srbsku, hrála s Kerberovou jednou a předloni jí podlehla.

"Taky ráda využívá hodně levou ruku, má lepší bekhend a je hodně šikovná. Ale nemá ráda, když na ni hraje někdo hodně rychle," řekla Šafářová.

Vizitka Německa:
Největší úspěchy: 2x vítěz (1987 a 1992)
První start ve Fed Cupu: 1963
Odehraných ročníků: 50 (z toho 44 v elitní Světové skupině)
Celková bilance: 139 zápasů, 90 výher, 49 proher
Nejvíc zápasů: 56 - Helga Masthoffová
Nejvíc výher: 38 - Helga Masthoffová
Postavení na žebříčku ITF: 4. místo
Kapitánka: Barbara Rittnerová
Aktuální nominace (v závorce pořadí v žebříčku WTA): Angelique Kerberová (10.), Andrea Petkovicová (14.), Sabine Lisická (27.), Julia Görgesová (75.)
Cesta do finále:
1. kolo: Slovensko-Německo 1:3 na zápasy
Semifinále: Austrálie-Německo 1:3

 

Vzájemné zápasy ČR/Československo - Německo/SRN:
1975 (Aix-en-Provence): Československo - SRN 2:1 (čtvrtfinále)
1983 (Curych): Československo - SRN 2:1 (finále)
1987 (Vancouver): SRN - Československo 2:1 (semifinále)
1989 (Tokio): Československo - SRN 2:1 (čtvrtfinále)
1997 (Mannheim): Německo - ČR 2:3 (1. kolo)
2010 (Brno): ČR - Německo 3:2 (1. kolo)
2012 (Stuttgart): Německo - ČR 1:4 (1. kolo)
pva, TenisPortal.cz, ČTK, Luboš Zabloudil

Komentáře

220
Přidat komentář
Jabadu
Vyřízeno.
Další helmutku, prosím ... :-)
Reagovat
tommr
Petra to zvládla až nečekaně snadno - od Petkovicový jsem čekal větší odpor ... :)
Lucka to bude mít proti Kerberový určitě o moc těžší, ale bude mít zase výhodu v tom, že bude nastupovat za stavu 1:0 pro nás ... :)
Reagovat
Jabadu
Tak to byl skvělý game! 5:4 a teraz to ...
Reagovat
Roger_Federer
Breikbal na 5:4..nakonec 4:6.
Reagovat
Michaelus
nene
Reagovat
Roger_Federer
nastesti
Reagovat
tommr
škoda toho nevyužitýho BP - mohlo bejt v podstatě rozhodnuto ... :)
Reagovat
Michaelus
Petra vždycky na bp zahodí return
Reagovat
Frick
Guma tam je...
Reagovat
smazaný uživatel
jak může mít profesionální sportovkyně jako je Kvitová takové špeky? Vždyť sportuje každý den, určitě má specializovanou stravu a tak vůbec
Reagovat
Frick
podívej se na Taylor T...
Reagovat
blixa
Ona má špíčky jen okolo pasu, nikde jinde. Těch se nezbaví, jedině liposukcí. Kdyby chtěla dál hubnout, začne jí to stravovat prioritně svalovinu, což jako sportovec nemůže připustit. Prostě dostaneš nadělený nějaký geny a nic s tím neuděláš.
Reagovat
Jabadu
Geny se odrbat nedají. Davenport na tom byla ještě hůř. Ale zase má hmotnost a sílu - to je její přednost.
Reagovat
Jabadu
Petruše má optimistický výraz v obličeji. "Kvitova ultras" jsou nadšeni. :-)
Reagovat
Frick
tam je?
Reagovat
Frick
takový kocourek mourek to je...

fakt moc pěkná, se musí docenit
Reagovat
EllNino
hrozně krásná :)
Reagovat
Frick
Hezky se usmívá.
Reagovat
BooOoo
Vsem na nemecke polovine to ohromne slusi
Reagovat
Jabadu
Je to dobré. Petra je TOP hráčka a zvládá to.
Reagovat
Frick
už je nalitej?
Reagovat
Michaelus
Ku*da sem ku*da tam :DDDDDD
Reagovat
lars
Kde je vidis ? :))
Reagovat
Michaelus
No na kurtu snad ne :DD
Reagovat
kada.tom
vypadá docela v pohodě, nemusel by :-)
Reagovat
tommr
Petra si ale naštěstí bere brejk okamžitě zpátky ... :)
Reagovat
spaniel
Tobe jde v TV neco jineho nez nam?
Reagovat
tommr
začátek druhýho setu ale Petře moc nevyšel ... :(
Reagovat
Jabadu
Ajaj, podání.
Reagovat
tommr
s výjimkou jednoho zaváhání při vlastním servisu předvedla Petra v prvním setu velmi dobrej výkon ... :)
Petkovicovou bych ale ještě neodpisoval. Ona má často slabý začátky, ale dokáže se zlepšit a zápasy otočit ...
Reagovat
Jabadu
Ale Petra už i druhé sety zvládá. Zatím má mnohem rychlejší údery.
Reagovat
tommr
no začátek druhýho setu tomu moc nenasvědčuje ... :(
Reagovat
blixa
Nestraš furt, pesouši !! :D
Reagovat
kada.tom
teda ale Petkovic neunáší tu atmosféru :-D
Petra dobře, zatím nedává Helmutce příliš šancí :-)
Reagovat
PetaM
Okey, věřme tomu, že to byl plán ... :D
Reagovat
lars
Jaky plan ?
Reagovat
PetaM
Začínat ve druhém setu podáním.

No, ale nebyl :D :D
Reagovat
Roger_Federer
Videli jste plachtu
..Fanclub Kvitova...Pojd!!!:)
Reagovat
Jabadu
Viděli. :-)
Reagovat
tommr
škoda těch dvou neproměněných setbolů. To je zbytečná komplikace ... :(
Reagovat
misa
Jen tak dál. Ale nějak pohublá se mi nezdá :-)
Reagovat
PetaM
Petře v televizi neuvěřitelně přibývají kila ... Na živo to je neuvěřitelný rozdíl :D
Reagovat
spaniel
Jenze ona nevypada tluste ani v TV. Jen ma brisko, zbytek je stihly i v TV.
Reagovat
Frick
Tak on jel nájezd, proto nekomentuje
Reagovat
kada.tom
:-D
Reagovat
FulnekUltras
;-)))))))))
Reagovat
Frick
Po Sam asi nejvíce muskulaturní bílá hráčka?
Reagovat
EllNino
já nevím, buď ona nebo Lucina, mně jejich postavy přijdou celkem dost podobný :)
Reagovat
tommr
Lucka je mnohem štíhlejší ... :)
Reagovat
blixa
Andrejka ? Mě přijde tak nastejno s Luckou.
Reagovat
kada.tom
Petkovic absolutně bez šance.
Reagovat
tommr
nepodcenuj Petkovicovou. Ona má povětšinou slabý začátky, ale dokáže zápasy otočit ...
Reagovat
Jabadu
Myslím, že i pro Svačinu to musí být tristní, když nemůže komentovat kvůli nějakému okresnímu přeboru v hokeji.
Reagovat
kada.tom
EHT není okresní přebor v hokeji. Je to série důležitých přípravných turnajů směrem k MS 2015 v Praze :-)

Myslím, že není tak složitý vydržet ještě pár minut na webu .. :-)
Reagovat
misa
Myslím, že i to MS je takový krajský přebor.
Reagovat
smazaný uživatel
To je teda zajímavé, že po vstupenkách se jenom zaprášilo... :D
Reagovat
Roger_Federer
mozna bys nemel myslet.
Reagovat
kada.tom
LOL ... tak to je slušná blbost ... minimálně pro Čechy je v poslední době hokej TOP sport
Reagovat
misa
Ano, užime si to. Za pár let možná budeme bojovat s Polskem a Maďarskem.
Reagovat
smazaný uživatel
Nepovídej. Že by Polsko a Maďarsko postoupily mezi elitu? :D No, Maďaři tam byli celkem nedávno (MS 2009). :)
Reagovat
misa
Spíše opačný progres.
Reagovat
smazaný uživatel
Český hokej na tom není tak špatně, jak se někteří pokoušejí tvrdit.
Reagovat
EllNino
krajský přebor jo ? :D ...
Reagovat
Kozoroh
Souhlas, elita hraje na ZOH a v NHL, nikoliv na MS. Proto za nejlepší hokejový kádr světa považuji Kanaďany (vítěze OH) než úřadující "mistry" z Ruska.
Reagovat
misa
Připadal by vám jako prestižní grandslam, na kterém by nehrálo nejlepších 50 tenistů? Asi NE.
Reagovat
EllNino
mně jo, prostě to místo konání, a rozhodně by mě to bavilo, vidět zase jiné hráče a hráčky :D ...
Reagovat
smazaný uživatel
Ve Fedu a DC se děje přibližně to samé.
Reagovat
Roger_Federer
muzes si byt jist, ze ten hokej sledovalo o mnoho% vice lidi nez finale Fc.
Reagovat
kada.tom
Tip na zápas Petry:
6-3 6-3 pro Petru
Reagovat
tommr
vedle nominovaných hráček tam je i Groenefeldová, Barthelová a Becková ... :)
Reagovat
kada.tom
jůů, Alison Hughes bude rozhodčí :-)
nevíte, kdo je druhou/druhým? :-)
Reagovat
kada.tom
ááá, už vím, Evička Asderaki :-)
sestava rozhodčích na nejvyšší úrovni :-)
Reagovat
Frick
Já chtěl Nunýho!!!!!
Reagovat
kada.tom
a já Čičak :-) ale tak ... i Evča a Alison jsou top sudí :-)
Reagovat
Jabadu
A bez komentáře. Zimbabwe, sukýnky, ... to je úroveň!
Reagovat
tommr
po hymnách přišla na řadu Helena Suková, která dostala Fed Cup Award of Excellence ...
Reagovat
PetaM
Už jsme přišli o to, že se holky fotily, Petra vyhrála los a teď se rozehrávají :D
Reagovat
Roger_Federer
To je hruza ta Ct..proc tam nechavaji 6 minug hokeje a nedaji tam Petru jak se rozehrsva. ...
Reagovat
PetaM
http://www.ceskatelevize.cz/sport/
Reagovat
kada.tom
Na webu už běží přenos :-)
Reagovat
Michaelus
NE PRODLOUŽENÍ!!!
Reagovat
kada.tom
Nechápu ... jako kdyby těch 15 minut bylo něčím strašlivým ... tak přijdeme o rozehrávku, no ... :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně. V O2 areně se teď neděje nic tak důležitého, aby zatím nemohli dávat hokej. :)
Reagovat
PetaM
Ale klidně by to mohli dávat aspoň na webu.
Reagovat
smazaný uživatel
To by mohli, to je fakt.
Reagovat
Michaelus
Zajímalo by mě, jestli by ČT nepřepla na finále v hokeji Česko-Rusko v Praze, jestli by nepočkali na konec nějakého zápasu ve Stromovce :DDD
Reagovat
FulnekUltras
to spíš na dohru nějakého hotelového turnaje České pokerové tour... ;-)
Reagovat
Michaelus
a mimochodem, zítra bude to samé....Česko-Rusko v 11
Reagovat
misa
Mě už začíná chytat zuřivost.
Reagovat
FulnekUltras
Profesní pohrobci Oty Černého v rozlišení priorit jistě opět nezklamou...
Reagovat
Jabadu
DPC kde to zase je?! Ty kur .. na webu nic nemají!
Reagovat
PetaM
http://www.ceskatelevize.cz/sport/
Reagovat
PetaM
Ale zatím jen kvůli přestávky v hokeji :D
Reagovat
PetaM
No, tak už je tam zase hokej :D :D
Reagovat
Jabadu
Musím se vydýchat.
Reagovat
smazaný uživatel
Já to mám puštěný na tabletu v aplikace ČT sport. :)
Reagovat
Jabadu
by měl začít na webu. Ale nepíší v kolik a kde. Tak až to někdo najdete, kdybyste byli té lásky a hodili sem link. :-)
Reagovat
tmora
Tak to je tristní CT sport včera uváděli ze bude od 12h přenos , rozhovory a od 13h zapas. A on je hokej?? Přímí přednost od 13:15h. Hruuuuza
Reagovat
FulnekUltras
Od veřejnoprávních parazitů z Kavek mě už nepřekvapí vůbec nic...
Reagovat
smazaný uživatel
A proč by měl být přenos od 12 hodin? Aby tam hodinu před prvním zápasem kecali? :D Hokej není vůbec špatný. Sice to je náš "C" tým, ale zatím hrajou docela dobře. :)
Reagovat
Cico93
To naše céčko včera porazilo Zetko Kanady:)
Reagovat
smazaný uživatel
:))))
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem se na to studio před začátkem těšila, když tam má být Klárka. :) Hokej je sice fajn, ale nároďák, když nehraje top tým, mě moc nebere. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Už ji tam máš. Sluší jí to víc než na kurtu. :)
Reagovat
Jan
Já jsem ji vůbec nepoznal, jak ji přemalovali :)
Reagovat
Jan
A náš B tým je který ? :)
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby tam byli hráči z KHL.
Reagovat
misa
Zrůdná vyváženost v akci. Před finálem světové soutěže se dá přednost bezvýznamnému turnaji!
Reagovat
Michaelus
Takže jestli bude třeba prodloužení.....
Reagovat
Jabadu
Trpělivost ... trpělivost. Sám mám rád začátky se vším všudy, ale kindermanager v ČT rozhodl jinak. Je třeba se s tím vyrovnat.
Reagovat
FulnekUltras
;-)))
Reagovat
FulnekUltras
Petro, Šafi, v deblu Háčka,
váš tým zdolat je strašně těžký,
tak dokažte teď z Němec hráčkám,
že tenisu žen vládnou Češky!

Bumbrlíček, po něm Lucík
zvládnou dneska zařídit,
že Rittner může zůstat schmutzig
a župan do kufru uklidit...
Reagovat
Jabadu
Dnes bude náš den. Věřím tomu.
Reagovat
misa
A co Lucinka ultras?
Reagovat
blixa
Proti Lucce nikdy nebyly takové útoky jako proti Petře, takže její příznivci se nemuseli radikalizovat do "ultras" :D
Reagovat
misa
U Petry je to daň za úspěchy. Kdyby Lucka vyhrála Wimbledon, obávám se, že by to bylo podobné.
Reagovat
blixa
Tím si nejsem jist. Petra je výraznější typ, kterou lidi buď milujou, nebo nesnáší, kdežto Lucku buď mají rádi, nebo jim nevadí.
Reagovat
misa
Nevím, co by mělo být na Petře důvodem k nesnášení. Největší útoky na ni jsou z důvodu Monaka, což mají s Luckou společné.
Reagovat
smazaný uživatel
Kvůli Monaku se většinou útočí jen na Petru. To, že tam mají bydliště i ostatní, nikomu nevadí.
Reagovat
blixa
Prostě jinej, víc charismatickej typ, budící větší vášně jak kladné, tak záporné. Lucce Monaco prošlo bez pípnutí, Petře ne. Ale i před Monacem se do ní opírali, většinou téma špeky, Kotyza, fyzická krása či nekrása a pod.
Reagovat
tommr
a Petře nepomáhají ani některý její fanoušci, který jí občas prokazujou medvědí služby ... :)
Reagovat
misa
Lucka je taková tichá princezna, pořád v něčím stínu. Pak samozřejmě nikoho neprovokuje.

U Petry byla a jsou po roce 2011 obrovská očekávání, pokud se pak nedaří, objevuje se kritika. A kritizuje se pak na ní úplně všechno. Vůbec se nedivím, že nečte svoje stránky na sociálních sítích. Pokud by ale byla 35. na světě, málokdo by jí věnoval tolik pozornosti. Co se týká jejího vzhledu, za sebe musím říct, že za posledních cca 5 let dospěla do krásy :-)

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t1.0-9/1505187_830209793709768_2964166084417381764_n.jpg?oh=a503342a516c47cdae4c47d7ac607c64&oe=54E7B4B5&__gda__=1423906277_c9e2b024cd6352ab3bcf3944c0e8ef45
Reagovat
Jabadu
"Ultras" je samozřejmě jenom nadsázka. Nejhorší budou první tři, čtyři gamy. Tam se většinou pozná, jak bude. :-)
Reagovat
Michaelus
Pojďte holky! Víkend a trofej patří vám! #CZECHFEDCUPTEAM
Reagovat
tito
Já osobně bych tam dnes raději viděl Karolínu. Připadá mi, že při stávajících okolnostech má větší šanci na to urvat bod. Ale chápu, že to musí být velmi těžké rozhodování.
Reagovat
tito
á vidím, že se to probírá vedle...
Reagovat
tommr
a místo koho bys jí tam chtěl dát? Místo Petry nebo místo Lucky? Obě jsou dlouhodobě jasně lepší než Karolína a mají nesrovnatelně víc zkušeností. A aktuální forma Karolíny taky není zrovna nejlepší - viz její poslední debakly proti Mladenovicový v Moskvě nebo proti Pennettaový na TŠ ...
Reagovat
EllNino
jak říkám, zápasy, které se nedají moc vážně brát a Karolína to i řekla, s Kiki to debakl nebyl a bylo to oduvodněný zraněním, téměř se nemohla hýbat ... a to, že se dozvěděla, že bude hrát téměř exhibiční zápas s Flávií den před a ještě z plnýho treninku, kdy říkala, že spíš než hrála tenis, makala na kondici, se taky nedá moc posuzovat jako plnohodnotnej zápas ...
Tedy samozřejmě s tebou souhlasím, ale já bych jako poslední plnohodnotnej zápas počítal finále s Giorgi :)
Reagovat
tommr
ani v tom ale Karolína nepředvedla žádnej oslnivej výkon a vyhrála hlavně díky chybám Giorgiový. Podobný dárečky od Kerberový nebo Petkovicový rozhodně čekat nejde ...
Zatím prostě nevidím jedinej důvod proč by měla Karolína dostat přednost před Petrou nebo před Luckou ...
Reagovat
EllNino
jojo, chápu, vždyť ti říkám, že Petra a Lucka jsou jasný 2 naše nejlepší, ale Karol je myslím dobrá záloha :)ale času na to má dost, finále není zrovna dobrá startovací runway :DD
Reagovat
tommr
tak to je samozřejmý. Ideální příležitost pro naskočení do FC bude mít Karolína příští rok v prvním kole proti Kanadě ... :)
Reagovat
EllNino
Myslíš, že bude Petra nebo Lucka mimo sestavu, tedy samozřejmě vlastní vůlí ? ...Já tomu moc nevěřím .) ale třeba si Karol to 2. místo vybojuje v Austrálii, to bych ale asi ani nechtěl, spíšbych chtěl vidět Lucku na dohled dop 10 ...:)
Reagovat
PetaM
Třeba Petra přenechá volné místo Karol :) Aspoň se nebude muset tolik přemisťovat. Navíc po titulu z AO letět hned do Kanady ... Nepříjemné.
Reagovat
misa
Tipl bych si, že Petra Kanadu vynechá.
Reagovat
EllNino
Myslím, že Petra to nevynechá,ikdyž bych uvítal, aby si dala voraz, protože z Austrálie do Kanady a pak do Dauhá ...no nic moc :) ...
Reagovat
VlS
Já doufám, že to Lucka s Petrou nechají dalším holkám. Petra je ještě mladá, Lucka už není úplně mladinká a Háčka už jsou starší generace. Myslím, že by se toho už mohla chytit o deset let mladší generace
Reagovat
VlS
Jinak - je někdo přesvědčenej, že Genie bude v Kanadě určitě hrát?
Reagovat
EllNino
já právě myslím, že ne :) ...a proto by tam Petra s Lucy možná ani nebyly potřeba...
Reagovat
tommr
těžko říct takhle dopředu. Je možný, že bud Petra nebo Lucka dojdou na AO daleko a budou si chtít trochu odpočinout a první kolo vypustí. Karolína by se ale mohla k nějakýmu zápasu dostat i kdyby obě byly na Kanadu k dispozici, protože Kanada nebude zase tak těžkej soupeř abychom na ně museli vyrukovat v nejsilnější sestavě ... :)
Reagovat
Jan
Abychom nedopadli jak Španělé v DC :)
Reagovat
FulnekUltras
Naše holky naštěstí uvažují jinak - a vůbec si nemyslím, že zrovna účast v Kanadě nějak cíleně přenechají "druhému sledu"...
Reagovat
blixa
Pro Káju by to byl danajský dar. Představ si, že prohraje. Když prohraje Lucka, nikdo jí nesežere, protože ta už má zásluhy, ale kdyby prohrála Kája ? Ty davy joudů, co jednou za rok objeví tenis by ji rozcupovaly.
Reagovat
tommr
a Pála si jistě taky uvědomuje co by se stalo kdyby takhle zariskoval a nevyšlo mu to ... :)
Reagovat
tito
Trefné. tato cesta je pro Pálu nejjednodušší a nejméně napadnutelná. Ale k původnímu- prostě si myslím, že Kerber se dostane Lucce do hlavy prvním brejkem a bude to jasný výsledek. Karolína s ní má vyrovnanou bilanci i průběh setů, velkou výhodu vlastního podání, tudíž i menší pravděpodobnost hry pod tlakem, nemusela by se přetahovat o každý fiftýn při servisu. Asi tak.
Reagovat
blixa
Jenže Kája nikdy nehrála FC a nevíš, co jí to udělá s hlavou.
Reagovat
tito
To je pochopitelný argument pro Lucku.
Reagovat
Frick
Existuje země / hráčky, který bysme si pozvali na antuku? Serenu?
Reagovat
smazaný uživatel
tak Petra určitě není nejhorší antukářka na světě, takže nějaké hráčky jo.

Země asi ne. Serenu taky určitě ne .-)
Reagovat
smazaný uživatel
prostě dokud bude Petra hrát Fed Cup, na antuku si nikoho nepozveme.
Reagovat
tommr
nejde jen o Petru, ale i o termíny FC utkání. Ty v našich klimatických podmínkách téměř vylučujou možnost hrát venku ... :)
Reagovat
VlS
Jo, jasně, Serenu a Mášu a v DC Nadala, antuku neumí a tituly z RG mají proto, že je zednářská lóže vylosovala
Reagovat
Frick
Nevim, moc se mi nelíbí, že jí to na FB musí psát někdo za ní. Kor, když to píše vše v první osobě. Nemyslim si, že napsat za den dva řádky na FB je tak namáhavý i přes náročnou kariéru tenistky.

U Lucky nebo Kláry to vypadá tak, že je to skutečně autentický. I ty chybky vypovídaj o tom, že to není práce profíka. :o) #Moskow :o)

Těžko říct jak u Plíščat. I když určitě musej mít spolu skvělej vztah, tak tenis je prostě individuální sport a měly by mít každá svou vlastní FB stránku, si myslim.

Bára FB ofiko stránku má, ale je na ní velmi málo aktivní.

Petra C. bohužel stránku ani nemá.
Reagovat
smazaný uživatel
Vidím to 60:40 pro Češky. Sice jsem ještě před semifinále označoval Němky za největší favoritky, ale pro Češky hovoří domácí prostředí a určitě taky bilance Petry ve Fed Cupu. Stejně tak může zazářit i Lucka, která měla letos velmi dobrou sezonu. Na druhou stranu si nemyslím, že by zopakovala předloňské finále a udělala dva body... Co se týče německého týmu, tak je to pro mě trochu otazník. Forma jejich hráček byla v poslední době kolísavá, přestože Angie pořád řadím ke špičce. Petko v Sofii taky nezačala úplně dobře, ale nakonec TŠ vyhrála, takže jí to asi posílilo sebevědomí. Ale je otázka, jak se s tím teď popasuje (na svoje poslední fedcupové vystoupení v ČR asi nevzpomíná ráda)... V deblu to je ještě větší oříšek, tam to vidím víceméně vyrovnaně. Těžko hodnotit formu H+H, když spolu letos prakticky celou sezonu nehrály...

Takže favorizuju Češky, ale stačí jedno zaváhání (např. prohra Petry) a může být všechno jinak. Tohle finále může skončit v podstatě jakýmkoliv výsledkem a nebude to pro mě překvapení... Každopádně si myslím, že složení letošního finále je zasloužené a logické. Češky a Němky berou Fed Cup ze všech týmů asi nejvážněji. Češky už ho dvakrát vyhrály, Němky to podle mě taky určitě čeká (když ne letos, tak v příštích letech). Vzhledem k šířce německého hráčského kádru si nedovedu představit, že by je potkalo něco podobného jako Srbsko po finále 2012.
Reagovat
Frick
aneb pražský primátor hovoří moravskou angličtinou.

Ale ANO, bude hůř. Taková potupa nějaká slovensko-maďarsko-německá fuchtle bude primátorkou Prahy. Hanba všem, co to volili. Vystěhovat vás za hranice města!
Reagovat
Frick
Dyť jste potupili celý město.
Reagovat
Jabadu
Největší moravské ku.rvy odcházejí do Prahy. Ještěže tu Prahu máme. Hudeček a Nečas byli jen předvoj. :-)
Reagovat
patriks
Hmm, tady si asi někdo spletl server.
Reagovat
smazaný uživatel
Když se podíváš na tuhle diskusi, tak si ho tady spletlo víc lidí...
http://www.tenisportal.cz/zpravy/na-finale-fed-cupu-dorazi-i-navratilova-15427/
Reagovat
VlS
někdo sem plete občas společenský vědy a někdo furt hokej a fotbal a svoje krásky z čehokoliv:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Podstatný rozdíl je ale v tom, že moje příspěvky souvisí pořád se sportem (i když to není vždycky tenis), na rozdíl od příspěvku o politice...
Reagovat
Frick
nevidim posty od Montyho25. Jindy romány přes 2048 znaků a teď ticho po pěšině. Pokud není oflajn, tak je to prostě chudák.
Reagovat
smazaný uživatel
Důvod? Mě tohle finále moc nebere, protože tam nemám žádnou oblíbenkyni (což chápu, že nechápeš). Plánoval jsem napsat něco k preview, což jsem taky udělal (čas příspěvku je daný tím, že se dneska dívám na NHL :)). Spíš bych ale radši napsal něco k turnaji v Limgoes (přesněji k zápasu Kiki Mladenovic), jenže nemám kam. Docela mě překvapuje, že tady není článek z Limgoes. Neřeknu, kdyby tam už nehrála žádná Češka, ale vždyť tam ještě pokračuje Tereza Smitková a Katka s Renatou jsou ve finále debla...
Reagovat
smazaný uživatel
Limoges, ne Limgoes. :)
Reagovat
mrafe
Trochu mimo na idnes je clanek o Katce S.. Mozna už jsi ho cetl.
Reagovat
smazaný uživatel
Nějak jsem si toho nevšiml (bylo to vůbec na hlavní stránce?), takže díky za připomenutí! :) Tenhle rozhovor jenom potvrdil, že Katka je mi z českých tenistek jednoznačně nejbližší. :)
http://sport.idnes.cz/rozhovor-tenis-katerina-siniakova-dtu-/tenis.aspx?c=A141107_2113976_tenis_tof
Reagovat
blixa
Jasně, obdivuje Marfušku, chápu :D
Reagovat
VlS
No tak hlavně chování Marušky na kurtu je obdivuhodný a hodný následování, i když se obávám, že vzor už byl v tomto ohledu překonán, víc by se mi líbilo, kdyby jí předstihla v servisu (%DF zrovna následovat nemusí)
Reagovat
smazaný uživatel
To samozřejmě taky (a věděl jsem, že na tohle tady bude nějaká reakce :D), ale když píšu rozhovor, tak myslím CELÝ rozhovor! :)
Reagovat
blixa
Nooo.. kromě tý Marfušky jsem se z něj skoro nic nedozvěděl ... ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
V tom případě už jsi asi všechno věděl. :D Mně se třeba líbila i odpověď na vztah s Terezou Smitkovou, nebo jak Katka popisovala svou (ne)přítomnost ve škole. :D No a celkově je mi sympatické, že si Katka věří a přesto zůstává pokorná. :)
Reagovat
VlS
A ta pokora se projevuje čím? Asi jsem jí přehlídl.
Reagovat
smazaný uživatel
"Teď budu makat dál, abych se neustále zlepšovala a šla ještě výš. Mám sebevědomí, ukázala jsem si, že mezi top hráčky mohu také patřit."

Co jsem zaznamenal dřívější rozhovory s Katkou, tak většinou pokaždé řekne, že musí pracovat a zlepšovat se. Taky o ní vím, že poměrně často (když má na turnajích možnost) sleduje tréninky těch nejlepších.
Reagovat
smazaný uživatel
Nefandíš Katce jen kvůli tomu, že její vzor je Masha? :)
Reagovat
smazaný uživatel
To by mi stačilo hodně málo. :D Tak určitě mě to zaujalo (kdysi jsem tady napsal, že je to významné plus :)), ale že bych fandil Katce jenom kvůli tomu? Kdyby mi nebyla sympatická, tak by mohla mít za vzor klidně všechny ostatní moje favoritky a nebylo by to nic platné. :)
Reagovat
Jabadu
Tuhle jsem na Siniakovou koukal a nevěřil jsem vlastním očím. Podání: nejdříve jde nahoru raketa a teprve potom nadhoz. Proboha, kdo ji to učil?! Oba údery přeliftované - to si mohl dovolit T. Muster, ale ne žena. Tenisové návyky má příšerné, ale je čas to zlepšit.
To není kritika, jenom to na pohled vypadá dost hrozně.
Reagovat
smazaný uživatel
Na pohled to může vypadat jakkoliv, ale když je před Katkou v žebříčku jenom jediná mladší hráčka (Belinda), tak to asi úplně špatné nebude. :) Prostor ke zlepšení tam ale určitě je. Bylo by zvláštní, kdyby v 18 letech nebyl. :)
Reagovat
blixa
Hodně holek před ní je 21+, takže během příštího roku vyfičí. Myslím, že pokud bude takhle pokračovat, měla by se v tomhle žebříčku na konci příštího roku pohybovat někde v TOP 5.
Reagovat
misa
Skvělý argument, jen Bencic je z takhle mladých hráček lepší.

Budeš fandit Česku? Přece jenom Němky mají větší zastoupení v tvém žebříčku top 40 než Češky :-)
Reagovat
smazaný uživatel
To mají, ale fandit nebudu nikomu. Jako ženy se mi Němky v současném složení líbí víc (kdyby za Češky hrály Katka a Petra C., tak by to zase bylo o něčem jiném :)), ale já tohle finále moc neprožívám. Předloni s Anou to bylo úplně o něčem jiném... V televizi si to asi pustím, ale víc asi budu sledovat fotbal, basket a Kiki Mladenovic v semifinále Limoges. Dneska toho mám ke sledování opravdu hodně. :)
Reagovat
mrafe
Zdali byl článek na hlavní stránce jsem si nevšimla,ale buďme rádi, že je alespoň za článek.
Reagovat
mrafe
oprava "za" tam nepatří
Reagovat
George_Renel
Silně souhlasím s tím, že diskuse se často vedou naprosto nesmyslně zařazené. A není to jen vina návštěvníků portálu. Chtělo by to další změny v organizaci. Mně se třeba nelíbí řazení článků, kdy třeba v době konání GS se objeví naprosto podružný článek a je zařazen nahoru. Podle mě by to chtělo nahoře mít stále otevřené (počet dle důležitosti) články-preview k právě probíhajícím turnajům a ostatní, podružnější, řadit tzv. pod čáru. A pro ty, kteří mají nezkrotnou touhu vyjadřovat svá politická přesvědčení a podobná nesouvisející témata, by mohl být otevřen stálý sloupek takového pokecu o všem, kde by se mohli vyřádit, vynadávat se a neplevelila by se tak aktuální témata.
Reagovat
smazaný uživatel
V tomhle s tebou určitě souhlasím. K tomu poslednímu bodu: Taky mě nehorázně vytáčí, když na sportovní portál někdo tahá politiku. Já nechodím na žádné politické diskuse a stejně je mi to k ničemu, protože na TP se pod některými články (viz odkaz výše) řeší politika víc než tenis... Ona tady sice existuje "Diskuse", ale ta slouží spíš sázkařům k tomu, aby si mohli zanadávat, když jim někdo podělá tiket. :D
Reagovat
Jan
No a co, tak někdo občas nadhodí jiné téma než tenis. Nežijeme ve vzduchoprázdnu.
Reagovat
smazaný uživatel
Ještě jsem neviděl, aby se na politické diskusi někdo bavil o sportu...
Reagovat
Jan
Tak politické diskuze jsou specifické. Proč by tam měli řešit sport ? Já za to nemůžu, že když napíšu z žertu, že vlastně hraje Monako s Německem a někdo tam hned začne tahat 50. léta. A sportovní výsledky se berou i politicky, když reprezentují danou zemi.
Reagovat
smazaný uživatel
Stejně tak nechápu, proč by se na sportovní diskusi měla řešit politika...
Reagovat
Jan
Ale občas řeší a asi s tím nic neuděláš. Zemanova vystoupení prosákla všude :)
Reagovat
FulnekUltras
a všechno nakonec souvisí se vším... ;-)
Reagovat
Kozoroh
Souhlas. Co je moc, to je moc.
Reagovat
mrafe
Tvůj nápad k organizaci článků se mi libí, ale mám vážné obavy, že i když by byl sloupek nazvaný např. ?Aktuální téma nejen o tenisu?, že by se stejně někteří diskutující vyjadřovali v právě pobíhající diskusi pod hlavním článkem, protože tam sivšimne jejich hloubavých myšlenek více diskutujících, kteří se zapojí do diskuse. I mně to někdy nedá a taky se zapojím do diskuse na netenisové téma.
Reagovat
Frick
Tipuju, že po 6 setech bude hotovo.
Reagovat
tommr
ale zapomněl jsi dodat pro koho ... :)
Reagovat
FulnekUltras
ale ani nejtvrdší servis světa nebude v případném deblu rozhodovat.
Tím, že Petra s Andreou dokonce zahajuje, stává se tento duel ještě klíčovějším, než jsem si původně myslel. Petře však o to víc věřím.
Poooojď do ní a ukaž, že nejsme v Americe ani v tropech, a není ani podzim 2011 !!!
Reagovat
tommr
Rittnerová na Lisickou rozhodně nesází - do singlů jí nepostavila a její nominace do debla je pouhá formalita - o tom kdo by skutečně hrál případnýho rozhodujícího debla by se rozhodlo až těsně před zápasem ...
Jinak souhlas s tím, že zápas Petry s Petkovicovou bude klíčovej pro další vývoj celýho utkání. Pokud Petra vyhraje tak uklidní nejen sebe ale i Lucku, která to pak bude mít proti Kerberový o dost snažší ...
Reagovat
Jan
Na případného debla mohou Němky nasadit v podstatě jakoukoliv kombinaci. Vůbec bych se nedivil, kdyby tam Goergesová ani nehrála.
Reagovat
FulnekUltras
Není vyloučeno, že Sabine může být podle vývoje "použita" už v některém nedělním singlu, a v deblu se objeví třeba Kerber. Bude to prostě bitva se vším všudy, včetně taktických fines...
Reagovat
Jan
To si myslím. Může míchat sestavou v neděli do singlu a do deblu třeba nasadit i nejsilnější možnou kombinaci Kerberová - Petkovičová.
Reagovat
FulnekUltras
Hlavně ať v neděli nevidíme Rittner v županu !!! ;-)
Reagovat
Jan
Tak jako cena útěchy by to třeba stálo za to :)
Reagovat
Jan
Aby se v županu neobjevil Pála :)
Reagovat
Jan
Berdych se Štěpánkem všem ukázali jak se to dělá a teď se po nich všichni opičí, že občas do debla nasadí nejsilnější singlisty.
Reagovat
FulnekUltras
Tahle varianta už hodněkrát zafungovala.
Jinak tu Rittner uvítám klidně i úplně nahou, ale hlavně proboha né tuhle neděli... ;-)
Reagovat
Jan
A co v pondělí ? :)
Reagovat
FulnekUltras
Pokud v aréně nedojde k nějakému např. zatečení střechou mimo plán a nebude se kvůli tomu pinkat ještě o den déle, tak zrovna v pondělí by to už šlo... ;-))
Reagovat
Jan
Ve filmu Kdo chce zabít Jessii říkají: dnes je čtvrtek :)
Reagovat
tommr
nasazení Kerberový do debla je asi stejně pravděpodobný jako že debla bude hrát Petra ... :)
Reagovat
Jan
Ty tomu rozumíš určitě více :) Necháme se překvapit :)
Reagovat
FulnekUltras
což je na sportu právě to nejhezčí... ;-)
Reagovat
tommr
Kerberová je na tom v deblu stejně špatně jako Petra - téměř ho nehraje a pokud si ho přesto zahraje tak to většinou dopadne špatně. Letos hrála debla jen dvakrát a oba debly prohrála (Petra prohrála všechny 4) ...
Reagovat
lars
pac hrala i s Kerber:))
Reagovat
Jan
A Petkovičová Lisická se ti zamlouvá v deblu jak ? Místo Goergesové. Jak vidíš šance jejich nejlepšího možného debla proti háčkám ?
Reagovat
tommr
Goergesová, Lisická a Petkovicová jsou na tom v deblu zhruba stejně. Háčka by měly bejt schopný porazit jakoukoli německou kombinaci ... :)
Reagovat
Jan
Petra musí udělat 2 body. šafářovou mohou obě Němky porazit, pak by to bylo špatné. A Rittnerová v županu :)
Reagovat
FulnekUltras
Věřím Šafi, že pevnějšími bicepsy a vylepšenou psychikou minimálně bod urve... ;-)
Reagovat
Jan
To doufáme všichni :)
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Jan
Bereš na tenis i Emmetta Browna ? :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, s Jenny. Chtěli jsme vidět nejlepší tenis z roku 2015 a prsklo nás to tady a teď :)
Reagovat
Jan
Biff vám rozvrtal proudový kapacitátor ne ? :)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist