Přijde Djokovič i o Roland Garros? Neočkovaní se do sportovního zařízení nedostanou, rozhodli ve Francii. Bez výjimek

17. 1. 2022, 11:39
Aktuality 309
Neočkovaný Novak Djokovič může přijít i o druhý letošní grandslam. Ve Francii totiž včera schválili nový zákon, podle kterého lidé starší 16 let neočkovaní proti Covidu-19 nebudou mít právo na vstup do restaurací či kulturních a sportovních zařízení. Ministerstvo sportu dnes oznámilo, že nehodlá neočkovaným tenistům udělovat žádné výjimky.
Profily hráčů
Novak Djokovič (© AFP)

Podle nově schváleného zákona, který v neděli prošel parlamentem a brzy by měl vstoupit v platnost, nebudou mít ve Francii neočkovaní lidé starší 16 let právo na vstup do restaurací, kulturních a sportovních zařízení či dálkových dopravních spojů.

A ministerstvo sportu dnes oznámilo, že nehodlá neočkovaným tenistům udělovat žádné výjimky.

"Pravidla budou platit pro každého, ať už je to divák nebo sportovec. A to až do odvolání," citovala agentura Reuters vyjádření ministerstva.

"Roland Garros je v květnu. Situace se do té doby může změnit a my samozřejmě doufáme, že bude příznivější. Takže uvidíme, ale rozhodně nejsou žádné výjimky z platných pravidel."

Většina tenistů se sice už nechala naočkovat a řada z nich právě kvůli možnosti startovat na turnajích, ale například světová jednička Novak Djokovič tak s ohledem na svůj zdravý životní styl neučinil a v plánu to nemá.

Djokovič aktuálně chybí na Australian Open, na kterém je účast podmíněna právě očkováním proti Covidu-19. Srb sice získal zdravotní výjimku a do Austrálie přiletěl, byl však zadržen a po soudních sporech vyhoštěn - v zájmu veřejného zdraví.

34letý rodák z Bělehradu chce letos zaútočit na rekordní 21. grandslamový titul, nyní to však vypadá, že může přijít o první dva velké turnaje. Roland Garros v Paříži startuje 22. května.

Kromě Djokoviče nejsou ze širší světové špičky naočkovaní ještě Francouz Pierre-Huguzes Herbert či Američan Tennys Sandgren. Také oni nyní v Melbourne chybí.

Kauza tenistů, zdravotních výjimek a víz pro vstup do Austrálie
04. 01. 2022 11:48 Kontroverzní rozhodnutí? Djokovič dostal výjimku z očkování a může hrát na Australian Open!
05. 01. 2022 09:58 Australany pobouřila výjimka pro Djokoviče. Země zaznamenává rekordní přírůstky pozitivních testů
05. 01. 2022 11:18 Zdravotní výjimka? Předlož důkazy, jinak opusť Austrálii, vyzval australský premiér Djokoviče
05. 01. 2022 17:40 Djokovič uvízl v Melbourne na letišti kvůli špatnému vízu, hlídá ho policie
05. 01. 2022 22:43 Djokovič musí opustit Austrálii, nařídily mu to úřady
06. 01. 2022 09:17 Djokovič odmítl opustit Austrálii. Zůstává v karanténním hotelu a čeká na pondělní soud
06. 01. 2022 10:48 Nadal: Novak znal podmínky dlouho dopředu, mohl se přizpůsobit (naočkovat)
06. 01. 2022 15:15 Djokovičovi rodiče: Se synem zacházejí jako s kriminálníkem. Je ve špinavém hotelu s imigranty
07. 01. 2022 12:58 Voráčové v Austrálii zrušili víza a zavřeli ji do hotelu jako Djokoviče. Češka poletí domů
07. 01. 2022 18:58 Voráčová: Očkování jsem po minulé sezoně nestihla, chytila jsem covid
08. 01. 2022 10:15 Djokovič v prosinci prodělal Covid-19. Proto dostal výjimku, uvádí Srbovi právníci
08. 01. 2022 15:13 Voráčová názor nezměnila. Dnes z Austrálie odletěla směr Dubaj
10. 01. 2022 07:40 Postup úřadů byl špatný, rozhodl soud. Djokovič má obnovená víza, ale hrozba vyhoštění stále trvá
10. 01. 2022 13:53 'Cirkus' v Melbourne: Střet policie s příznivci Djokoviče, místo jednání porno
10. 01. 2022 14:36 Obavy šéfa srbského parlamentu: Australské úřady se zjevně rozhodly Djokoviče deportovat
10. 01. 2022 15:04 Nadal: Spravedlnost promluvila. Ať už s Djokovičem souhlasím, nebo ne, měl by v Melbourne hrát
10. 01. 2022 15:41 Djokovič se konečně dostal na kurt. V Melbourne chce zůstat a bojovat na Australian Open
11. 01. 2022 09:44 Djokovič si v Melbourne znovu zatrénoval. Úřady řeší nesrovnalosti v příjezdovém formuláři
12. 01. 2022 03:55 Djokovičovi právníci doplnili dokumentaci, rozhodnutí bude trvat déle
12. 01. 2022 08:47 WTA: Hráči by měli být naočkováni. Ale Voráčová neudělala nic špatně, je to nešťastné
12. 01. 2022 09:51 Djokovič: S pozitivním testem jsem poskytl rozhovor, ale na veřejných akcích jsem nebyl
12. 01. 2022 14:46 'Djokovič je prolhaný záludný k*etén'. V Austrálii unikl rozhovor moderátorů mimo vysílání
12. 01. 2022 17:44 Spiegel: Djokovičův test na koronavirus mohl být zmanipulovaný
13. 01. 2022 04:20 Djokovičovi hrozí v Srbsku kvůli porušení izolace pokuta, nebo i vězení
14. 01. 2022 08:18 Djokovič má podruhé zrušené vízum a musí opustit Austrálii. V zájmu veřejného zdraví a dobrých mravů, oznámil ministr
14. 01. 2022 12:24 Nedělejte další kroky před rozhodnutím soudu. Odvolání projednejte do neděle, žádají právníci Djokoviče
14. 01. 2022 14:58 Djokovič má v sobotu nastoupit do detenčního hotelu. V Austrálii může zůstat do nedělního soudu
14. 01. 2022 20:00 My se naočkovali, tak proč ty ne. Sbal si a odleť, převládají názory tenistů na kauzu Djokoviče
15. 01. 2022 01:55 Djokovič je znovu v detenčním zařízení, sdělili podle AFP jeho advokáti
16. 01. 2022 08:02 Poslední naděje zhasla. Djokovič byl z Austrálie vyhoštěn a grandslamu v Melbourne se nezúčastní
17. 01. 2022 10:47 Přesvědčivé nebo soucitné důvody. Djokovič má podle premiéra šanci získat vízum do Austrálie dřív než za tři roky
17. 01. 2022 11:39 Přijde Djokovič i o Roland Garros? Neočkovaní se do sportovního zařízení nedostanou, rozhodli ve Francii. Bez výjimek
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

309
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
Ondra979
https://www.youtube.com/watch?v=LpP5DVi6oj8 - cas 21:46 - Jaromir Bosak jasne a strucne..neni co dodat
Reagovat
FulnekUltras
"...pravidla, pokud jsou rozumná, tak bychom je měli dodržovat..."

to říká o Bosákovi opravdu vše smile

tahle rádoby žoviální "veřejnoprávní" kreatura je vnitřně dávno vyčpělá svazácká sračka - takže poslušné plížení při zdi v zájmu udržení vlastní kariéry je pro něj typické - stejně jako jeho pravidelné udržovací primitivní urážky komunistů a Ruska - do důchodu má holt svině ještě daleko, a tak raději drží piču a krok... smile
Reagovat
Ondra979
hele zales bolseviku. komouse, bolseviky nebo fasisty urazit nejde, to je luza nejvetsiho kalibru a u nas ji je stale dost, stejne jako v rusacku..ale vseho do casu, uz se vas brzy zbavime!
Reagovat
FulnekUltras
pravda vás tupé čuráčky dostihne možná ještě dřív - takže bych s těmi "prognózami" byl hooodně opatrný smile
Reagovat
Ondra979
no pravda je ta, ze odchazite do vecnych lovist..tak si to jeste chvili uzij, ale bolsevicka luza kam ty patris uz davno mela byt na smetisti dejin a taky tam brzy bude, to je nevyhnutelne smilesmile
Reagovat
FulnekUltras
pravda je taková, že už brzy se ti zas rozsvítí červená "tečka" - tik tak tik tak... smile
Reagovat
Ondra979
tobe uz se ale nerozsviti nikdy, mas v hlave takovej bordel ze uz to lepsi nebude..timto koncim debatu, s vlastizradym bolsevickym odpadem diskuze nema smysl, musime pockat, az vychcipate a jsme na ceste
Reagovat
smazaný uživatel
Dopis zdravotníků: Zrušte vyhlášku o povinném očkování! (ceskobezcenzury)
Musí být protilátky se stejným antigenem jako má patogen. Ty pak označí v našem těle patogena a bíle krvinky ho zlikvidují.
Reagovat
smazaný uživatel
smile to jsou ty zajetý koleje.
Reagovat
smazaný uživatel
já vím že když jsem vez z kravína hnůj na pole a chytil jsem blbou kolej, tak mě většinou musel někdo tahat. Jinak bych tam byl ještě dneska.smile
Reagovat
FulnekUltras
;-))) smilesmilesmile
Reagovat
turista
Před chvílí jsem četl rozhovor Kodeše o kauze Djokovič. S tím co řekl se plně ztotožňuji. Ale ta reportérka co ho zpovídala je tak nekompetentní až to bolí.
Reagovat
FulnekUltras
což dneska u reportérek - zvláště pak těch "nezávislých" a "veřejnoprávních" ;-))) - nikoho moc nepřekvapuje ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Výrazná změna kurzu, ministr Vlastimil Válek chce na covid hledět jako na chřipku. Nový přístup rozděluje odborníky
výrazná změna kurzu, ministr zdrav. chce na covid hledět jako na chřipku.
Reagovat
smazaný uživatel
Omicron vlastně slouží jako živá oslabená vakcínasmile
Reagovat
Aussie
Až dojde k RG, všechno bude docela jinak, takže bych se tímto rozhodnutím příliš nevzrušoval.
Reagovat
FulnekUltras
reálně jinak určitě ano - ovšem trend erárkorporátních "opatření" (aspoň v zemích typu Francie) zatím směřuje celkem toporně ke kovidvakcinační diktatuře
Reagovat
Aussie
Je podle tebe kovidovaksinační diktatura vaksinační diktaturou kovidiátu?
Reagovat
FulnekUltras
kovidiát bude ještě nutno blíž definovat, ale zúčtovací norimberk 2 se už blíží...
Reagovat
Aussie
Moje definice zní: Kovidáti světa, spojte se!
Reagovat
FulnekUltras
anebo podle vzoru kovidát/kodet ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=PqNOzSxJyuI
Reagovat
Aussie
S Jirkou Kodetem jsem byl na vojně v AUSu. To jsem ještě netušil, že se jednou takhle vybarví, i když náznaky už tam viditelně byly.
Reagovat
FulnekUltras
tenhle film byl pro něj celoživotním snem - role, které dostával za komoušů, hrát vlastně ani nemusel, to byl on sám ;-)))

https://www.youtube.com/watch?v=sVtAJ2JFD7k

https://www.youtube.com/watch?v=7JvbxLyJ5zM
Reagovat
FulnekUltras
tohle je ta syrová realita ;-)))

https://www.youtube.com/watch?v=Eq3Nyj8IP54
Reagovat
Aussie
Nikdy nezapomenu jak uhodila Kubánská krize, to jsme byli jen asi měsíc na vojně. Kodet s Mrkvičkou (už také blahé paměti) se přes přísný zákaz vzdalování se dále než jeden km od naší ubytovny vedle Lorety, se šli opít dolů do Prahy. Chytla je po půlnoci lítačka a dostali 21 vostrejch a byli oba na čas převeleni do skladu souboru v Benešově. Vlastně měli kliku - klidně se to mohlo počítat jako dezerce a za to by za takovýchto mimořádných okolností mohla být i popravčí četa!
Reagovat
Ondra979
tak to jsi dobrej, ty bys jim tu cetu snad i pral..no pekne ses vybarvil jen co je pravda
Reagovat
FulnekUltras
tu ideologickou paranoiu bys už fakt měl začít léčit - nebo nás nepřežiješ smile
Reagovat
Aussie
Vůbec bych jim to nepřál - už tak jme za ně museli pořád zaskakovat. Soudruzi je ale potřebovali, jak se Kodet vyjádřil, takže se k souboru vrátili za několik týdnů.
Reagovat
FulnekUltras
údajně protikovidové "vakcíny" prokazatelně nijak nebrání vzniku ani šíření "jediné vážné nemoci na světě" - takže se v případě AO i RG dá bez nadsázky mluvit o genocidě tenisu jako sportovního odvětví

všeho ale jen do času...

smilesmilesmile
Reagovat
Fandina
Meleš nesmysly. Jako obvykle. Nastuduj si, k čemu je očkování, aby ses tady neztrapňoval.
Reagovat
FulnekUltras
dostuduj si původní definici očkování - než ji WHO nedávno účelově změnila
Reagovat
Fandina
Tvůj problém je, že ty nejsi schopen reálně myslet, všechno je podle tebe účelové, nicméně píšeš bludy a to je realita. Nejsi schopen nic posoudit.
Reagovat
FulnekUltras
čtvrtý blud do ramene už na tebe čeká
Reagovat
Fandina
Ty nechápeš, ani jeden, natož čtvrtý.
Reagovat
FulnekUltras
tomu ver ;-)

navíc proti dva roky starému kmenu respiračního viru - měla bys už konečně vzít rozum do hrsti - to už ta klasika 1x za rok proti chřipce má větší smysl
Reagovat
FulnekUltras
dokonce i sám velký flegr zmínil momentální účinnost cca 18%
Reagovat
Fandina
Věci jsou ve vývinu a situace se mění, je to logické, když se objeví něco nového, jako takhle nemoc. Nicméně, tvrdit nesmysly, které tvrdíš ty, co někde vyčteš a vydáváš to za jedinou pravdu, může jen blb, jako ty. Největší vědecké kapacity se tím zabývají a rozumí tomu. Ale ty jediný víš, jak to je. Respektive, napíšeš, že mainstream je hloupý. Hloupý jsi ty. Protože se chytáš nesmyslů.
Reagovat
FulnekUltras
"největší vědecké kapacity" jsou ty, které (často zřejmě i pod existenčním nátlakem) přijaly oficiálně raženou verzi kovidového příběhu?
Reagovat
Fandina
Píšeš fráze o ničem. Neznám vědce, který by zpochybnil očkování. Nemohou se třeba shodnout na zůsobech komu a kdy, ale očkování žádný nemainstreamový vědec nikdy nezpochybnil. Že je to ve vývinu je jasné.s
Reagovat
FulnekUltras
na fráze jsi ve virtuálu sama ten největší expert - a podle toho to zřejmě vypadá i v reálu ;-)
Reagovat
FulnekUltras
a co říkáš na to, že některým vůči mainstreamu neposlušným skutečným odborníkům (např. v SK onkolog Lakota, který si troufl důrazně upozornit na za rok již prokazatelně zvýšené riziko zhoršení onkologických potíží u pacientů po kovid-"vakcíně") již místní erárkorporát vyhrožuje odebráním vědeckých titulů?

na tyto věci by ses měla teď zaměřit - a ne na nějaké prázdné bláboly proti komunistům
Reagovat
FulnekUltras
ti byli přece také ve vývinu, ne? smile
Reagovat
Fandina
O komunistech píši z vlastní zkušenosti. To, co mám ověřené, co jsem zažila. Jinak se tím nezabývám. A co se týká očkování, v podstatě také, jen tam musím víc věřit vědě, protože tomu vůbec nerozumím. Takže si to musím přečíst. Ale upřímně, neřeším to vůbec. Jen to v současné době nejde si nevšimnout, že to existuje.
Reagovat
ladinec
oproti dnešku byli komunisté zlatí
Reagovat
Fandina
Zavírali za názor. Zlatí nebyli ani náhodou.
Reagovat
annah
Byli rezavi s plísní na povrchu.
Reagovat
smazaný uživatel
smile
Reagovat
smazaný uživatel
no musím mít očkovací látku se stejným antigenem jako virus. Tím se mi vytvoří protilátky a ty pak označí vše se stejným antigenem. Krvinky(bílé) to pak zlikvidují.
Reagovat
ladinec
KOB - Koncepce Občanské Bezpečnosti ZNÁŠ?
Reagovat
smazaný uživatel
smile
Reagovat
ladinec
PÁN MÁ VE VŠEM PRAVDU.
Reagovat
Gulbis
tady se ztrapňuješ akorát ty...víš uplný prd o tom, co se teď ve světě děje a proč...
Reagovat
FulnekUltras
no hlavně že ty toho z EUSA-mainstreamu víš dost ;-)))
Reagovat
smazaný uživatel
nemele. Má pravdu.
Reagovat
smazaný uživatel
Výrazná změna kurzu, ministr Vlastimil Válek chce na covid hledět jako na chřipku.. Nový přístup rozděluje odborníky.
Reagovat
smazaný uživatel
smile
Reagovat
smazaný uživatel
je to tak. Novak, Voráčová mohli klidně hrát. Jde jen o ješitnost nějakého ministrasmile
Reagovat
FulnekUltras
spíš zrůdnost systému
Reagovat
turista
smile
Reagovat
brixner
TVL, zas někdo vyčóroval banku...
Copa lidi nemaj prachy?
Blixa, kdes byl vokolo pátý a šestý??
smilesmilesmile
Reagovat
brixner
Jak si tu všichni pořád dokola meleme to svý a všem vostatním je to stejně u prdelí!
To máme - fašista, antifašista, estébácí, vaxer a antivaxer, běhač po patrech, komunista, důchodec, kérkař, pobírač dávek...no, už se mi to v palici fakt motá a slejvá, ale je mi jasný, že takovejhle TP nikde jinde v Evropě nemaj a to mě hřeje u srdíčka, no vopravdu!

Ale qurva, je tu aspoň jeden schopnej tenista????

*/*/*/...No tovíže neni!
Tak nic, no...
smile..smile..*smile
Reagovat
FulnekUltras
važme si tu hlavně absence tupé cenzury ala seznam - to je nejvíc ;-)
Reagovat
brixner
More Fulnek, já když něco nevim, no tak du prostě sem!smilesmilesmile
Reagovat
FulnekUltras
smilesmilesmile
Reagovat
brixner
Eště mi schází vyjádření Blixy!
Ale ten asi někde vonanuje nad Paulínkou...

No tak niCsmile no...smilesmile
Reagovat
smazaný uživatel
smileje
Reagovat
paddy
občas to tu vypadá jako by se při velké bouři v podpalubí vylily záchody smile smile smile
Reagovat
brixner
No ty krávo, furt lepší, než kdyby se tu šikoval tým samejch servismenů!!smile..smile..smile
Reagovat
FulnekUltras
nikdy se vám nepodřídíme, šmejdi zaprodaní pokrytečtí, NIKDY - to si dobře zapamatujte !!!!!

a pokud se vám u prvních dávek vašeho pokusného genového sajrajtu ještě jakž takž podařilo uhrát "nadpoloviční většinu", tak teď jste už definitivně skončili, což výrazně potvrdí i brzký krach vašich mengeleovských snah o rozšíření pokusů i na děti

smilesmilesmile

--------------------------------------

pro úplnost si ještě připomeňme, oč jde v současném světě až na prvním místě - zasraným agresivním ušáckým zmr-dům

https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek/americky-plyn-misto-ruskeho-usa-se-pripravuji-na-konflikt-na-ukrajine-40384262#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&dop_req_id=dPg9YAqv4St-202201172019&dop_id=40384262&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest181_voice_search_varA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Reagovat
milik254
xdddd ok
Reagovat
FulnekUltras
to víš, tohle ti Vrabel, Kartous, Lipavský a podobná bezpáteřní howna nikdy neřeknou... smile
Reagovat
blixa
Chasníčku chasníčku, praskne ti žilka smile

Vytočenej Ultras, k nezaplacení ! Na vše ostatní je tu MasterCard ! smilesmile
Reagovat
FulnekUltras
jsem dnes pravda trochu neklidný... ;-)))

https://www.youtube.com/watch?v=s9DnnIHCzVw
Reagovat
Ondra979
jj, tohle vzdy potesi..rusak dobre vi, ze plyn nam prodavat musi a ropu, jinak by zhebli hlady..takze cim min od nich budeme brat, tim lepe pro nas a tim hure pro putlera.,jen houst!
Reagovat
RF46
Nj..jenze oni se nauci zit bez Evropy, jenze my tezko smile
Reagovat
Ondra979
prave ze my se to musime naucit..jina cesta neni, i kdyz to bude neco stat, ale cim min na nich budem v tomto smeru zavisli, tim lepe pro nas, tak to je a musime to udelat..oni at si pak delaji co chteji ale vydirat uz nas nebudou moct..putler totiz zneuzije cokoliv, je to neskutecna KGbacka zamindrakovana krysa
Reagovat
FulnekUltras
s Fialou byste si určitě rozuměli nejen v narážení loktů s bruselskými pohůnky - ten byl omezený tupan už na SŠ ;-)))
Reagovat
RF46
Jenze zatim nevime jak! A neumime! A navic...hrad a hradni pijavky sou celem na východ.
Reagovat
Ondra979
tak se naucime..moznosti jsou, jen se nebat a chtit..a na hrad kaslat..za rok ta sebranka nastesti konci, tem gaunerum samozrejme kompas ukazuje na vychod, ale uz se jim krati cas a jeste ze tak!
Reagovat
Ondra979
super..jen tak dale a ruska rise zla pujde brzy smiledo kyticek..uz maji ostatne dobre naslapnuto!
Reagovat
FulnekUltras
ty máš fakt dost ;-)))

smutný příklad, co s průměrným človíčkem svede vytrvalá goebbelsovská mozkomasáž... smile
Reagovat
turista
Nevím. Ale monopolarni svět se neosvědčil.
Reagovat
Ondra979
to nekdy bylo? mozna kdysi davno..kazdopadne svet bez rusacke rise zla, ktera by mohla ze sebe delat supervelmoc a ohrozovat nejblizsi sousedy a vydirat jen proto, ze ma jaderne zbrane, a jinak jeste ropu a plyn, jinak uz nic..tak svet bez takoveho podivneho a nebezpecneho statu by byl urcite lepsim mistem k zivotu...a dokud si to tam rusove nejak neuveodmi a nesvrhnmou zlocince Putlera a oligarchy co ho drzi u moci, tak je lepe se od nich co nejvice odstrihnout a cim driv to udelame, tim lepe!
Reagovat
turista
No monopolarni svět tady byl v letech 1990-2014 kdy se celý svět točil kolem vůle Washingtonu. Věřil jsem tomu že to bude ok. Ale nebylo. Tak aspoň že se současných 5 mocenských center shodne na tom, že atomová válka je nepřijatelná.
Reagovat
Ondra979
nebyl, to bylo jen zdani..rusko porad melo jaderne zbrane, stejne jako Cina nebo USA..takze nebyl..jen Rusko se chovalo jakztakz v norme, takze byl docela klid..ted se chova agresivne a silene, takze klid neni a jen ti zakryva sve vnitrni obri problemy, aby si putin a gauneri kolem nej udrzeli moc a nakradene obri majetky..o nic jineho tam bohuzel nejde..boji se opravnene revoluce protoze by mohli taky prijit nejen o ty majetky, ale i o zivot, tak drzi narod na uzde abrnka na strunu vnejsiho ohrozeni, cozj e hloupost, na rusko nikdo utocit nechce samozrejme, je to presne naopak. takze ted neni lepe, naopak..a to jeste nevime, co cekat od ciny, ktera je samozrejme z delsi perspektivi mnohem nebezpecnejsi a silnejsi nez zaostale a vymirajici rusko
Reagovat
FulnekUltras
"jakž takž v normě" - myslíš dobu, kdy se havlovsky neschopný věčně ožralý Jelcin válel ušákům poníženě u nohou???
Reagovat
turista
Jelcin byl hrobařem Ruské federace. A Čína technologicky i jinak předbíhá USA takže chápu obavy jak samotných USA tak jejich obdivovatelů.
Reagovat
FulnekUltras
ono celý život lézt nekriticky zbožňovaným ušákům do řitě - a teď vidět, co se reálně děje, musí být pro mnohé dlouholeté konzumní tupany s aspoň elementární rozlišovací schopností docela těžká zkouška vlastního svědomí...
Reagovat
Ondra979
hele s tou cinou to neni tak horke..cina uz narazi na limity, jednak demograficke, ekonomicke, ekologicke, socialni atd..nic neroste do nebe a uz to poznavaji..v necem jsou technologicky opravdu na vysi, ale zase ne ve vsem a je mozne je zase dohnat a verim ,ze se to povede. ten jejich rezim je totiz dost obludny a zavadet tady jejich totalitni praktiky by se snad nikomu soudnemu nelibilo vyjma zarytych bolseviku at uz skutecnych, nebo mentalnich..
Reagovat
turista
Rusko v devadesátkách mělo jaderné zbraně, ale bylo na pokraji bankrotu a rozpadu s ožralou v čele, neschopné čehokoliv, s politickou váhou na úrovni Bolívie. Čína zase ještě nebyla tak silná, takže monopolární svět zhruba 25 let existoval. To nezpochybňují ani politologové.
Reagovat
FulnekUltras
tak 10 let bych řekl (1991-2001), přičemž Rusko svou reálnou (nikoliv politickou) sílu neztratilo nikdy
Reagovat
Ondra979
tak maximalne v tech devadesatkach, ale stejne to byla spis takova hra..cina jeste nebyla tak sebevedoma a rusko melo spoustu problemu a soustredilo se vic na sebe..ale z naseho pohledu bylo jednoznacne lepsi rusko s Jelcinem, o tom snad nikdo soudny nemuze pochybovat..Rusove to vidi jinak, ale to neznamena, ze to je tak, jak to vidi - s Jelcinem na tom nebyli nijak dobre, ale s Putinem jsou na tom vlsatne jeste o neco hur, jenze jsou manipulovani naprosto cilenou propagandou a brnkani na silne nacionalistickou strunu a kecy o obnove kdysi velke rise a na to oni bohuzel slysi..ze je Putin vede do pekel nechteji vnimat, aspon vetsina, ale je to tak
Reagovat
FulnekUltras
Rusko s Jelcinem bylo něco jako teď Slovensko c Olajnem a Čaputovou - poddajné až vazalské, poníženě klečící před EUSA - což "Západu" jistě plně vyhovovalo, navzdory všem tehdejším prázdným cancům o tom, jak chce s Ruskem spolupracovat na bázi rovnosti - takové "rovnosti", kdy má Rusko slepě tancovat, jak NATO píská... tak naivní, jako byli Gorbačov nebo Jelcin, dnes už naštěstí nikdo soudný (a rozlišující fakta od laciné propagandy) není
Reagovat
FulnekUltras
s Olajnem
Reagovat
FulnekUltras
Rusko s Jelcinem bylo něco jako teď Slovensko c Olajnem a Čaputovou - poddajné až vazalské, poníženě klečící před EUSA - což "Západu" jistě plně vyhovovalo, navzdory všem tehdejším prázdným cancům o tom, jak chce s Ruskem spolupracovat na bázi rovnosti - takové "rovnosti", kdy má Rusko slepě tancovat, jak NATO píská... tak naivní, jako byli Gorbačov nebo Jelcin, dnes už naštěstí nikdo soudný (a rozlišující fakta od laciné propagandy) není
Reagovat
FulnekUltras
hmmm... aspoň do teho Ussurijského zapovednika bych tě rozhodně ještě chtěl vzít s sebou... ;-)))
Reagovat
FulnekUltras
kdy vypukne nové Slovenské národné povstanie...

stojí za povšimnutí hlavně pro mlaďochy - staré páky už to dávno nepřekvapuje

jinak ušácká těžká technika se už po slovenských silnicích a dálnicích plazí převážně směrem k východu několik let

https://www.mojevideo.sk/video/35277/americke_tanky_prevazaju_cez_slovensko.html

https://www.youtube.com/watch?v=3kM-bP80gGo

https://www.youtube.com/watch?v=l7JIibROgyU
Reagovat
Vlk-v-trave
Jen predavam...

Gigin: Napiš vole Forehandovi...že

"Nadal je největší krysa krys nafetovaná. Až Nole odletí, tak začne feťák prohlašovat, že je to škoda, deb*l"

*
P.S. pochopitelne platba na dobirku:D
Reagovat
Skeec
Těžko se to snáší, že jeho kůň je podvodnická krysa co šíří nemoci. Přesně proto bude na vždy za Rogerem a Rafou.
Reagovat
FulnekUltras
šmejde připodělaný bezcenný
Reagovat
Skeec
Svůj k svému smile (Novak a ty)
Reagovat
FulnekUltras
těší mě
Reagovat
Teo
Djokovic šíří nemoci? Tak to jo smilesmilesmile
Reagovat
Skeec
No to jo, jestli o tom nevíš tak budíček. Sám se k tomu doznal (protože musel).
Reagovat
Vlk-v-trave
Neni to jeho kun. Libi se mu trebas to, ze ikdyz je Djokovic nekonecne bohat, tak si nevyrobil falesny ockovaci prukaz, a delal jako, ze vse je ok... ktery si dle gigina muze vpoho udelat kdokoliv z takovyma moznostma a pravdopodobne takovi podobni lide jako on ho take maji...a jedou na ruzne kryte vyjimky...atd.
Reagovat
Skeec
Možná to spíš vypovídá o jeho hlouposti a namyšlenosti, když si myslel, že mu to projde, ale ono se není čemu divit, když do něho doma cpou, že je ježíš. Ovšem tady narazila kosa na kámen.smile
Reagovat
FulnekUltras
spíš kosa na řídké erárkorporátní howno ;-)))
Reagovat
Skeec
smile
Reagovat
FulnekUltras
kariérní úředník? ;-)))
Reagovat
turista
smile
Reagovat
turista
Ano.Guvno.
Reagovat
Ondra979
jj tak to bude..doma je za boha, co se tyka tenisu tak je jednicka tak si myslel, ze bude i v AUS a projde mu to...ted byl Kodes ve vecernich udalostech a docela ho tam obhajoval..no ale bylo to dost na vode samozrejme..pry nevi, ze by neco porusil atd..delal hloupeho..pritom to vi kazdy, ze podvadel..staci se zajimat
Reagovat
turista
Nikdo mu nic nedokázal. Stejně jako Nadalovi ten doping.
Reagovat
smazaný uživatel
Cize, vlastne bol zaockovaný ale neprávom ho deportovali?
Reagovat
turista
Měl schválenou vyjímku dvěma lékařskými komisemi. Tak ho mohli nechat hrát. Ale politici a obyvatelstvo zničené lockdowny bylo proti. Soud už to nechtěl dál hrotit. Takhle mu aspoň nehrozí, že ho nějaký šílený protinožec zastřelí během zápasu na kurtu.
Reagovat
FulnekUltras
smilesmilesmile
Reagovat
Ondra979
smilesmilesmile
Reagovat
RF46
tak to pozor, Rafa ma vyjimkusmile
Reagovat
turista
smile
Reagovat
Tomas_Smid_fan
jestli prosím ode mě můžeš giginovi taky vzkaz, takže uprchlíka zdravím a že Rafovu konzistenci v prohlášeních jsem tu také ocenilsmile Poštovné prosím na adresátasmile
Reagovat
Vlk-v-trave
Az s nim budu hovorit vzkazu:)
Mne je jasne, ze 2-4 mesice plus minus, budu psat adminovi at mu obnovi ucet:D Nebo bude nejaka podobna akce...

Jen si rikam, aby se toho dockal, a driv mne nevybanovali,:D
Reagovat
Tomas_Smid_fan
smilediksmile
Reagovat
Nola
to znovu vzdal?

ak to tu cita, nech sa vrati, FH je len figurka na sachovnici, ktora tu vychovava tzv. antivaxerov :D
Reagovat
Vlk-v-trave
Ano, zrusil ucet...
Reagovat
smazaný uživatel
haha, ze "nazdravie", odkazujem :)
Reagovat
JohnB
Myslite si co chcete, ale za mě má Novak respekt. Je to člověk, který v životě razí určitou filozofii, žije nějakým stylem, do kterýho prostě vakcina na covid nezapadá.

Těžko říct, jak to bude řešit do budoucna. Tahle nesmysl cesta je samozřejmě špatná, ale to se ukáže až za pár let a to už Djokovic nebude ve věku, kdy bude mít potenciál udělat grandslam...
Reagovat
Skeec
To je všechno v pořádku, kdyby to takhle řekl a nikam nejel, tak každej řekne, že je frajer. Ale kdo chce všechno nemá nic....
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Jsi naivkasmile Po frajerovi Herbertovi není ani vidu ani slechu, o Jokerovi by sem tam zaštěkal pes...
A pěkně se radí z kanape někomu, kdo má šanci se možná definitivně zapsat do historie tenisu ziskem 21.GS, aby zůstal doma jen kvůli tomu, že díky svému životnímu stylu mu vakcína nepřináší výhody a tedy se jí vzdal. Nicméně se testuje a šanci nakazit se měl maximálně stejnou jako expert Bernie...
Jokerovi jinak nefandím a ani se mi nelíbí způsob, jakým se snažil kličkovat, ale zkrátka šílená doba někdy nutí lidi ke špatným řešením (to je konstatování).
Reagovat
Nola
nepojde proti svojmu presvedceniu, radsej skonci s tenisom.... ja mu to zazlievat nebudem.... peniaze nie su vsetko...

hateri, ktori nemaju ani paru oc kraci, si to snad este par chviliek uziju smile
Reagovat
Skeec
Jestli si myslíš, že ten tvůj lhář nepůjde proti svému přesvědčení, tak jsem zvědavej,jak ho budeš obhajovat až se nechá naočkovat. smile
Reagovat
smazaný uživatel
Ty si tak vzdy tak prirodzene optimisticky naladená.

S tebou mat ten dvojdomček :)
Reagovat
FulnekUltras
nebyl bych proti... ;-)
Reagovat
paddy
Dvojdomek nebo dvě vagíny, to vyjde nastejno smile smile

https://www.super.cz/815120-donedavna-si-myslela-ze-nemuze-mit-deti-zena-se-dvema-vaginami-ceka-druheho-potomka.html#dop_ab_variant=0
Reagovat
FulnekUltras
po sedmé posilovací dávce se to má prý zase zlepšit smile
Reagovat
turista
Myslím že nemáš pravdu. Novak 16 let honil Nadala a teď když ho dolepil tak své úsilí nevyhodí do koše.
Reagovat
brixner
Ještě že sem nelezou moje dousedky, nejpíš by viděly, co sem se tu už napíchal a nejspíš bych si už nezapíchal a nejspíš bych se z toho vopíchal!
smilesmilesmile
Reagovat
George_Renel
už toho je na toto téma přes míru.smile
Už by mě třeba více zajímalo jak probíhá rekonvalescence Karolíny Plíškové.
Reagovat
hanz
Na pláži.
Reagovat
FandimRF
to je fakt důležitý, jestli sedí na prdeli někde u moře nebo u televize, rajtuje s někým na gauči nebo chlastá jak duha...bože.Pro mě za mě ať si ta buchta třeba políbí.
Co je podstatné je tenis, nic jiného než tenis! Výsledky, výkony, hra a jak pak tráví čas ti tajtrlíci mimo kurty, to je mi vcelku šumák.
Reagovat
George_Renel
I v tom případě mám pravdu, poněvadž Djokovič i Federer jsou mimo takž tenis a výsledky = 0....smile
Reagovat
Tiebraker
Hrdla ji denně dává za uši, občas i do áčka. Karča jistě bude brzy fit smile
Reagovat
FulnekUltras
cože ???!!!!!!!!!!!!!!!!??????????? smile
Reagovat
com
Karolina by mela byt nasazenou jednickou na turnaji, kterej se bude hrat zacatkem unora po AO smile Zalezi jestli uz bude fit smile
Reagovat
paddy
nejen v USA se už povinné očkování zavádí u velkých firem a pokud covid nezmutuje do málo nebezpečné varianty, tak to bude brzy normou

až bude Djokovič v pozici, že jediná volba bude očkování, pak uvidíme, jak pevný jeho názor skutečně je

RG nemá důvod vymýšlet výjimky, když skoro až na jednoho hráče jsou všichni očkovaní, takže splnění toho kritéria je pouze formalita typu mít platnou tenisovou registraci

upřímně RG bude více vyhovovat kombinace 14 & 21 (dva rekordy najednou) než 3 & 31

čili nadále trvám na tom, že až bude jediná volba pro Djokoviče očkování, tak kvůli rekordu nemá o čem přemýšlet

vím, že je ale lišák, a jako zkušený podvodník mě dokáže přelstít falešným potvrzením, snad to nikdo neodhalí jako naposled

představa některých jeho fanoušků, že by ukončil kariéru, je velmi naivní smile

už ať je Wimbledon!

Pfizer
Janssen
Covidemos!!!
smile
Reagovat
paddy
pouze pro lidi, kteří nesledují tenis, tedy většinu, opravuji 3 & 21 smile
Reagovat
a.magerova
A já už přepočítávala a kombinovala, kolik Wimblů a USO bude mít Nole na kontě, aby těch konečných 31 dal, když přidá jen 1 FO a 0 (slovy nula) AO... smile
Reagovat
Tomas_Smid_fan
taky jsem si říkal, že je to docela odvážné tvrzenísmile
Reagovat
paddy
mě úplně rozhodil Srdjan, když řekl, že Novak získá dalších 10 GS, až se mi rozklepala klávesnice smile

Asked about whether this will leave a mark on Novak, Srdjan Djoković laughed and said: "This will give Novak more strength. They don't know what they have done. He will win another 10 Grand Slam titles now."
Reagovat
Ondra979
srdjan je fanatik a deb.l 10 urciten neda bude mu 35, ale 3 vyhrat urcite muze..zalezi kdy na nej prijde vykonnostni utlum, je divne, ze vlastne jeste neprisel ale co neni muze byt..
Reagovat
a.magerova
Ať dá co dá, Roger a Rafa už stejně nemaj žádnou šanci ho dorovnat v různorodosti... GS, TM, časem i to OH, tisícovky, pětistovky, diskvalifikace, deportace... smile
Reagovat
paddy
za to si ale respekt soupeřů nekoupíš smile
Reagovat
Marduch
Co ty Pavlacova drbno TP 24/7 můžeš vědět o respektu.
Reagovat
smazaný uživatel
Môj tip je, že teraz nebude nič vymýšľať, počká ako sa situácia vyvinie.

Výhodou je, že zvyšné 3 GS sú prakticky počas leta, kedy sú čísla novonakazených snáď 5% oproti súčasnosti.

Ak by ale aj mal šťastie a na RG, W a USO sa dostal ako neočkovaný, už dnes je 100% isté, že do Austrálie ho neočkovaného nepustia, resp. určite mu neočkovanému nezmiernia 3r BAN.
Reagovat
RF46
Ty vole, ty uz zanech tipovani:)
Reagovat
paddy
co je jisté, tak letos zatím nejlepší hláška je
"Novak má Morrisona u prdele" smile

Boh vie ako sa má Kozoroh...
Reagovat
smazaný uživatel
Ano. Ten koment zaznel pri pamatnej fotke Noleho na letisku v Melbourne, z ktorej fanusik mohol mat pocit ze sa fotilo uz za pasovou kontrolou a pritom to bolo pred :)
Reagovat
blax
Miluju tuhle větu :D Věřím, že je třeba v reálu Kozoroh chytrý kluk, ale fanatismus prostě zabíjí mozkové buňky.
Reagovat
FulnekUltras
u těch, co dneska zběsile vystartovali na Landu nebo Pollerta, tedy rozhodně smile
Reagovat
RF46
Od: paddy
Djokovic N. bude hrát na Australian Open 2022
ano 1.40 (včera 1.22)
ne 2.73
kurz lítá nahoru a dolů jako kurviny kalhotky smile smile
[ Reagovat ]

11.01.2022 22:35Od: Forehand
Skoda, ze nemám odvahu capnut to stvorciferne za 1.40.

Ale podla mna tutovka na hranici 1.05.
smile
Reagovat
smazaný uživatel
Ze tebe vobec nedošlo, čo bolo zmyslom tej stávky?..smile

Si jediný, ktorý to nepochopil, mozno este Petricek, dobre.
Reagovat
RF46
Osvetli mi prosim smysl te stavky :) A pak prosim jeste tu, jak si sazel na kalendarni GS smilesmilesmile
Reagovat
FulnekUltras
tu tvou "jedinou volbu" si strč víš kam...

smilesmilesmile
Reagovat
paddy
já se nefotím s kamarády lidí odsouzených za genocidu jako Djokovič smile

https://www.sportskeeda.com/tennis/news-novak-djokovic-spotted-genocide-denying-politician-bosnia-sparks-outrage-twitter
Reagovat
FulnekUltras
laciný EUSA-mainstreamový "argument"

stejně jako i skoro všechny kolem kovidu

smilesmilesmile
Reagovat
Ondra979
smilesmile
Reagovat
Dobry-den
Člověk míní, covid mění. Brzy může být všechno úplně jinak. smile
Reagovat
com
letos nejspis zadnej GS nebude smilesmile
Reagovat
petrulinka
Tak by mně zajímalo, až se za čas ukáže, kolik tenistů má z očkování zdravotní problémy nebo nedej bože začnou umírat, kdo zaplatí odškodné a omluví se jim za zničené zdraví. Protože nutit naprosto zdravé sportovce do experimentální vakcíny, která vůbec, ale vůbec nic neřeší, jelikož byla vyvinuta na vir, který tady už dávno není, je stupidita non plus ultra. Je to stejné, jako by si člověk dal kapky do nosu na rýmu, kterou měl před měsícem anebo si vzal dopředu brufen, kdyby ho náhodou začalo něco bolet. Myslím, že každý průměrně inteligentní člověk to už pochopil. Ostatním asi není pomoci.
Reagovat
milik254
Tak sis zase hezky pobrečela i tady, ale nemůžu ti dát Haha jako na Faceboku, škoda
Reagovat
petrulinka
Průměrně inteligentní člověk má alespoň argumenty, ten zbytek se zmůže jen na ha, ha. Takže asi tak.
Reagovat
milik254
Nojo, ještěže má svět tolik průměrně inteligentní igelitek jako Petrulililinku, kteří vyvažují nás hloupé.
Reagovat
FulnekUltras
ty největší "antidezinformační" hlupáky z cemperjugendu, viď ? ;-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Vubec ale vubec nic neresi..

A tych 80% neockovanych v nemocniciach je len nahoda.
Reagovat
petrulinka
Bohužel ne každému je shůry dáno. Tam, kde nic není, ani smrt nebere a nejhorší je smrt z vyděšení.
Reagovat
smazaný uživatel
Ďakujem. Tak už mám v tom jasno.
Reagovat
petrulinka
Přečti si pořádně, co jsem napsala. Pokud furt nepochopíš, vysvětlím
Reagovat
smazaný uživatel
Viac sa nechcem pýtať, bojím sa smrti z vydesenia.
Reagovat
Jan
smile
Reagovat
paddy
pokud chceš mluvit o inteligenci, pak bys měla vědět, že to není experimentální vakcína, ale podmíněně schválená vakcína

Ať žijí lži! smile

https://ockovani.praha.eu/mytus-vakciny-proti-covid-19-jsou-experimentalni/
Reagovat
RF46
jinak receno - experimentální vakcina.
Reagovat
FulnekUltras
smile
Reagovat
Tomas_Smid_fan
jako nebaví mě na tyhle neustále se opakující zavádějící nesmysly reagovat, ale prostě mi to nedá je opravit. Snad teda naposled:
Vakcíny byly podmínečně schválené, protože nebylo možné řádně dokončit testování (doporučuji prostudovat, jak má regulérně testování probíhat a především jak dlouho). Důvod: "bo kva nebyl čas" může být pochopitelný, nicméně je irelevantní.
Reagovat
HolyMotors
https://ockovani.praha.eu/mytus-vakciny-proti-covid-19-jsou-experimentalni/

smile
Reagovat
FulnekUltras
cemper-zdroj tohoto cancu pro jednodušší kusy mluví sám za sebe

mRNA technologie dosud NIKDY nebyla na lidech prakticky použita - zrovna tak vektory s rizikově zánětlivým spikeproteinem (sekvence HIV v řetězci kovid-viru byla už v roce 2020 dostatečně prokázána)

jinak technologie mRNA byla vyvinuta hlavně pro ovlivnění buněčné replikace u závažných onko-onemocnění v pokročilejších stadiích, kde však ještě lze účinnou blokací replikace nádorových buněk růst novotvaru efektivně zastavit - tady stojí potenciální benefit mRNA léčby vysoko nad možnými riziky vzniku krevních sraženin v cévách, neuropotíží, oslabení celkové imunity apod., a proto lze toto použití chápat jako skutečně sloužící lidskému zdraví

naopak použití mRNA (tj. důsledně buněčné báze) proti respiračnímu viru při popření slizniční i paměťové imunity je přinejmenším diskutabilní - a míra rizika pro organismus se vzhledem k reálné závažnosti ohrožení (zvláště u zdravých lidí bez komorbidit ) poměrně výrazně zvyšuje

takže se prosím nenech ze strany "manipulatori.cz" takto primitivně masírovat - pokud ti jde opravdu o vlastní zdraví smilesmilesmile
Reagovat
JohnB
tak manipulátoři.cz to je sra čka všech sra ček, a Cemper to je zlo největší
Reagovat
FulnekUltras
gateSSorosovské "ministerstvo pravdy" muselo šéfa dlouho vybírat ;-)))
Reagovat
Tomas_Smid_fan
víš, existují i odborné, vědecké zdroje. Vřele doporučujismile
Reagovat
JohnB
docela logicky, že ti, co zajišťují mrna vakciny budou vyvracet cokoli proti nim smile
Reagovat
Ela-fon-isi
Mám dvě klientky, které nemohly otěhotnět a hned po očkování se podařilo. Můžu z toho vyvozovat, že je očkování lék na plodnost? smile
Reagovat
hanz
A nezaúřadovals? smilesmilesmile
Reagovat
paddy
dvě ženy spolu nemohou mít děti smile
Reagovat
Tomas_Smid_fan
dneska jde všechnosmile
Reagovat
paddy
již naše babičky věděli, že nutnou (ale nikoli postačující) podmínkou těhotenství je nechat se opíchat smile smile smile
Reagovat
smazaný uživatel
Mne po očkovaní zvýšili plat. Takže očkovanie dokázateľne priaznivo vplýva na finančnú stabilitu celej rodiny.

Jedno očkovanie do každej domácnosti!
Reagovat
RF46
A pridali ti vic nez loni za lobotomii?
Reagovat
FulnekUltras
;-)))
Reagovat
Teo
smilesmilesmile
Reagovat
FulnekUltras
smilesmilesmile
Reagovat
FulnekUltras
smilesmilesmile
Reagovat
hanz
Asi takhle, od té doby (cca březen 2021) co je napíchaná Kvitka, tak prohrává, jak na běžícím pásu.
Reagovat
brixner
TVL, to by už měla buben jak Halinasmilesmile
Reagovat
hanz
Myslel jsem tím i tím. ))) A snad ví, jak se chránit.smile
Reagovat
brixner
Jasně, rozumim ti! Možná těch kopulpíchů je taky na Petru hodně, to víš, hormóny a tak. Mě když se splašej, vobčas bušim na dvéře vo patro vejš a to sou pak horory, kam se hrabe Fredy Krůgr! Ještě, že vovládam kumfu, ale raději hbitě mizim, na to sem taky dobrej..smilesmile
Reagovat
bardunek666
No tak aspoň nebude hrát nikde a všichni budeme spokojení. Kdo by chtěl na turnaji podvodníka... Naočkuj se nebo táhni!
Reagovat
Tiebraker
Zlata slova!
Reagovat
FulnekUltras
HEIL CEMPERJUGEND !!!!!
Reagovat
turista
To snad není možný ti hateři. Novak je světová jednička, je Srb a ti se nevzdávají. On se svým týmem neuteče z okruhu. Nějaké řešení najdou stejně jako našli cestu jak rozebrat Nadala a jeho taktiku Chatrierově pařížském antukovém kurtu.
Reagovat
turista
bardunek666 je v.l. Korunovanej.
Reagovat
safi1313
Necpěte sem furt ty články o tomhle ubrečeným falešným lhářovi. At respektuje podmínky turnaje, nebo ať s tenisem skončí.
Reagovat
JohnB
Víš, ono tohle vše není jen o jednom turnaji, ale to, že se lidská rasa podmanila celosvětovýmu experimentu a začínajícím rapidnímu úbytku lidí na světě. A kdo vidí něco jinýho, tak by si měl hodně rychle sundat růžový brýle, ale hodně rychle.
Reagovat
peRFect
Můžeš nás tady všechny obohatit a napsat nám, kdy přestala lidská populace růst a začala klesat? Nemusíš přesně, stačí přibližně, ty růžovej experimente.
Reagovat
d@ve
V tom budou mít prsty určitě Ilumináti.. smile
Reagovat
JohnB
Tak už tahle tvoje reakce jasně ukazuje, že to nemá smysl ti sem nic psát. Dokud to sám neuvidíš a nepocítíš na vlastní kůži, což ti nepřeju, ale může se to stát, tak tomu stejně neuvěříš. Sleduj ale, jak moc velkým otrokem společnosti a světa seš, jak moc si ztratil ze svý svobody a jak moc velká loutka a pěšák na šachovnici seš. Když člověk ztratí svobodu, svou identitu, tak už není člověkem, je jen iluzí člověka. Ale to odbočuju. Jen říkám, že koronavir jako sám o sobě není pro společnost problém, je to jen další respirační nemoc, problém je a ještě BUDE to, co se kolem toho rozpoutalo. Ne dneska, ne za týden, ne za rok, ale bude.
Reagovat
d@ve
Ona Španělská chřipka vlastně taky byla jen "respirační nemoc". smile
Reagovat
FulnekUltras
jj, po sto letech to celé naplánovali dobře smile
Reagovat
Mantra
to že ti v nemocnici řekli, že ti někdo umřel na c19, neznamená nic, pokud nemáš výsledek pitvi, kde je to jako jediný důvod - tak a jestli myslíš, že lidstvo poroste do nebes, tak ne, příroda a zeměkoulička to zařídí jinak, o tom nepochybuj, tak to je, neí nafukovací a místo je v přírodě vžzdy jen na chvíli a jen pro silnější smile
Reagovat
safi1313
JohnB - tyhle obohacující názory , které většinou plynou od zednika s VŠ života , si nech pro sebe :)
Reagovat
JohnB
No zedním nejsem, ale i tak. Urážet někoho na základě toho, co dělá za práci, to je extrémně ubohý a trochu to bohužel ukazuje takovou tu jednoduchost a malost člověka.

Já mám svůj názor, nikomu ho necpu, pouze sem přispěl do zdejší diskuze. Je to jen můj názor, mám k němu důvody a dokonce jsem přesvědčený, že nejsem daleko od pravdy. Ty si klidně buď členem stáda a mainstreamu, bohužel evidentně na nic moc víc nemáš, když jsi schooný/á někoho zatratit jen proto, že je zedník.

Mimochodem zednicí a obecně lidi, co umí řemeslo, jsou pro svět daleko platnější než mnoho lidí s VŠ a tituly...
Reagovat
FulnekUltras
smilesmilesmile
Reagovat
FulnekUltras
smilesmilesmile
Reagovat
turista
Safi 1313 jdi do háje!
Reagovat
FulnekUltras
greendealovýho ;-)
Reagovat
kolapse
komu je už z toho na blití ?smile

smile/smile
Reagovat
JohnB
Mně je na blití z toho, kam svět spěje.
Reagovat
Krisboy
To asi všem, jenže si pod tím každej představuje něco jinýho smile
Reagovat
Teo
Tak očkování nás z těch sra_ček očividně netahá smile
Reagovat
Krisboy
Kdyby mohlo očkování vyřešit všechny sratchky světa, nechám si dát třeba deset dávek smile
Reagovat
Teo
Lidstvo je furt stejný smile
Reagovat
FulnekUltras
a jeho průměrná míra blbosti nekonečná ;-)
Reagovat
Teo
Ano smile
Reagovat
annah
No tak to má Rafa tu jednadvacitku dost pojistenou. Pokud ji neudělá ted na AO, tak na FO skoro určitě, neb Nole tam nebude... anebo že by No1 dostalo rozum? :-))
Reagovat
turista
Novak dohnal Nadala, což byl cíl za nímž se honil celou kariéru. Tohle snad nemůže vyhodit oknem ven kvůli dvěma včeličkám.
Reagovat
annah
Snad ne. Měl by to očkování podstoupit. Kvůli kariéře i kvůli fanouškům.
Reagovat
FulnekUltras
a kvůli svému zdraví ????????????????????

smilesmilesmile
Reagovat
soloo
Nole by mal ukončit karieru a vysrat sa na ten cirkus
Reagovat
Jan
Tak to nejspíš dopadne, když ho nenechají hrát.
Reagovat
FulnekUltras
na stahování gatí je čas vždycky...
Reagovat
turista
On už něco vymyslí. Nemá ve zvyku největším soupeřům dávat laciné dárečky.
Reagovat
turista
To Nole určitě neudělá. Cítí se ublíženě a s ním celé Srbsko. Nadalovy útoky na AO nezapomene. A půjde zase do boje. Bude ale asi muset tu vakcinaci akceptovat. Je podivné, že nám ve zdravotnictví je očkování pouze doporučováno a ne nařizováno. Jsme často rizikoví. Profesionální tenisté nejsou rizikoví a musejí absolvovat očkování, které v podstatě ze zdravotních důvodů nepotřebují. Ukáže se co s tím problémem udělá mutace omikron. Jakákoliv segregace lidí podle čehokoliv s následnou diskriminací je špatná.
Reagovat
smazaný uživatel
Srdjan, si to ty?
Reagovat
turista
Jdi do háje!
Reagovat
smazaný uživatel
Srdjan, kako si, pičku materinu. Idemo Srbija.
Reagovat
RF46
Paradoxni, ze cim min ma clovek smyslu pro humor, tim vic se o nej snazi. To je asi to jediny, co ti nechybi, snaha.
Reagovat
turista
Já proti němu nic nemám. Ale snad chápe, že Djokoland cítí velké zklamání.
Reagovat
RF46
Snad chape ale ma z toho radost, kterou neumi zakryt. Tenista, kterej jeho milacka fackuje nemuze hrat na jeho nej GS.
Reagovat
Jaaa1978
https://sportky.zoznam.sk/c/285267/studena-sprcha-pre-oblubeneho-tenistu-nebohy-otec-ho-mal-okradnut-o-desiatky-milionov
Reagovat
Tomas_Smid_fan
smilesmilesmile
Reagovat
brixner
Holt si to Srb nechá bodnout do rukávu, udělá malou komédii a bude mu pár dní blbě, v místě vpichu si fixem namaluje modřinu a ve finále vopíchá Rafu 3:0...

De vo to, kolik píchů budou Františcí vyžadovat, teď už někde jedou snad pátý kolo...

Todlencto je hóódně špatný...smilesmilesmile
Reagovat
FulnekUltras
nic není "na věčné časy a nikdy jinak" - i když pár "filantropních" zrůd, které by se možná všechny vešly do jednoho většího výtahu, by si to teď kwa přálo...

smilesmilesmile
Reagovat
Ereinion
Pokud Djokovič neustoupí, tak GOAT debata může být navždy nevyjasněná...Rafa teď cítí krev smile
Reagovat
blax
Gates a Soros jsou očividně fanoušci Rafy nebo Rogera, celý covid vymysleli jenom proto, aby Nole neměl nejvíce GS. Zdílejte neš to smažou!
Reagovat
Skeec
To je na Chocholouška smilesmile
Reagovat
Grape
Neblbni, tady v diskuzi jsou i lidi, co jsou schopni to vzít vážně a fakt to sdílet. smile
Reagovat
blax
Ono se stačí podívat na diskuzi na seznamu, lidi si tohle fakt myslí smile
Reagovat
Grape
Jo tak o seznamu ani nemluvím, tam je to samý obdivovatel Volného, co na rozdíl od ovcí odhalil realitu a vidí jak s námi mocní manipulují. smile
Tady je přece jen diskuze víc na úrovni, ale těch "nadějných" tu pár taky je.
Reagovat
Ondra979
jj, tam je to silene, horsi nez tady..neco jsou rozhodne placeni prorusti trollove, ale ne vsichni..je to strasna zumpa..
Reagovat
FulnekUltras
trolling tam jede z obou stran "barikády" - a tupá cenzura z té "jediné správné"
Reagovat
peRFect
Týden zpět musel improvizovat a nepodařilo se. Teď má 5 měsíců na to připravit si lepší pohádku. Nepochybuji, že to bude kvalitnější tyjátr.
Reagovat
FulnekUltras
tyjátr proti tyjátru
Reagovat
RFanousek
Čím dál lepší
Reagovat
kolapse
hmm, to jsem myslel že bude klid 3 dnysmilesmilesmile
Reagovat
Herbert_Hoover
Zdá se, že představitelé Roland Garros nechtějí opakovat špatný zážitek z loňského roku, kdy věci nešly podle plánu. smilesmile Novakovi zatím zbývá naděje jen na Wimbledon, protože i organizátoři US Open dali najevo, že hodlají respektovat pouze očkování.

A teď mě nepadá, kdo pranýřoval Austrálii, že jsou tam úplně padlí na hlavu, a že zbytek světa naštěstí "zdravě" uvažuje?
Reagovat
No-le
Pomalu to začíná vypadat, že Novák může zatloukat pomyslný hřebíček, na který by pověsil svojí headku...
Reagovat
smazaný uživatel
Dostal Head shot.
Reagovat
turista
Je Srb a ti neodcházejí z boje. Něco změní aby se tomu přesluhujícímu pokrytci pomstil.
Reagovat
paja70
No nedá se svítit, ale bude muset to očkování podstoupit....nebo čekat, až skončí covid....
Reagovat
RFanousek
Otázka je, jestli až skončí covid, skončí i opatření a zákazy. Nejsem o tom přesvědčen.
Reagovat
No-le
Taky se obááávám...
Reagovat
Vlk-v-trave
Ja verim, ze tam hrat bude... v tomhle obdobi se meni vsechno jak ponozky...neco ted prohlasi a za dva tydny je to jinak, hlavne organizatori RG jsou na zmeny za 5min.12 machri prez machry :D
Reagovat
Tomas_Smid_fan
smilesmile
Reagovat
Ondra979
taky verim..tohle by byla opravdu skoda, australie je specificka a prisna a bohuzel Djok si to hodne podelal sam, kdyby nemachroval, tak tam hral...ale tady by nemel chybet, snad to tak dopadne!
Reagovat
steve79
Takhle může Rafa vyhrát kalendářní Grandslamsmilesmile
Reagovat
turista
Ani náhodou ve 36 letech.
Reagovat
Jan
Likvidace tenisové jedničky.
Reagovat
turista
smile
Reagovat
d@ve
Plánovaná sabotáž z Wuhanu.. smile
Reagovat
milik254
Brzy už bývalé. Ale může si za to sám. smile
Reagovat
Jan
Asi nechce dopadnout jako plně očkovaný Gruzínec, který nemohl v zápase zhluboka dýchat nebo Sabalenková, které se vytratila síla podávat:

https://thecovidworld.com/fully-vaccinated-tennis-star-nikoloz-basilashivili-forced-to-quit-game-after-chest-pains-breathing-difficulties/

https://www.sport.cz/clanek/tenis-co-se-deje-svetova-dvojka-v-slzach-pred-australian-open-predvedla-sokujici-kolaps-3046963

co jsem si všiml, TP se ani neobtěžoval o tom informovat.
Reagovat
Grape
V tom článku o Aryně není ani slovo o tom, že za její problém může očkování.
Reagovat
d@ve
Ale různým konspiračním teoriím to hraje do karet. smile
Reagovat
Krisboy
Jan k tomu přihodí moudra z Aeronetu a ejhle...Aryna vlastně na očkování málem umřela, všichni jsme to viděli!!!
Reagovat
Jan
Jestli je očkovaná, jakože je, tak se to nabízí.
Reagovat
Grape
Taky mohla covid bezpříznakově prodělat a jsou to postcovidové následky. Určitě to není méně pravděpodobné.
Reagovat
Jan
Že by jí dali vyjímku, když s Djokovičem dělali takový cirkus ? Ani Voráčovou nepustili.
Reagovat
Grape
Že mohla covid prodělat (třeba už před rokem) se přece nijak nevylučuje s očkováním.
Reagovat
smazaný uživatel
Nedostanu sa ani do športového areálu?...

V Australii to neplatilo a Djokovic mohol prist, vyskusat si aspon kurt, zapinkat. Francuzi su teda mimoriadne striktní.
Reagovat
milik254
Tak v Austrálii šlo o samotný vstup do země, ten Francie jako členský stát EU nedokáže moc dobře regulovat, tak musí zvolit tuhle cestu.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano. To bol len taký drobný fór.

Dnes som videl v tv reportáž ako Djokovica deportujú do lietadla cez letisko, velmi nedostojné, smutny pohlad. Az mi bolo Djokovica luto, hoci som 100% za jeho odchod z tohtoročneho AO.
Reagovat
Marduch
Nekonvenční lidé se dostávají do nekonvenčních situací. Tak to chodí.
Reagovat
smazaný uživatel
Pozor aby sa z nekonvnečného človeka nestal obyčajný podivín.
Reagovat
Marduch
Bez obav, jako Rafa nikdy nebude smile
Reagovat
smazaný uživatel
Nebude, ale aj byt Djokovicom neni málo. smile
Reagovat
Pavol
Minule Macrona prefackal jeden jeho fanúšik. Jeho žene vyvolávajú že má milenca. Tak si to chce niekde vykompenzovať.

U nás v dedine žije jeden francúz - manažér. Bol tam na vianoce - taký bol šťastný že tam nemusí byť dlhšie ako je nevyhnutné.
Reagovat
Pavol
Politici všetkých krajín spojte sa. smilesmilesmile
Reagovat
Ivoch
Politici všech zemí vyližte si prdel !!
Reagovat
Krisboy
smile
Přidávám se k výzvě smile
Reagovat
smazaný uživatel
To mi pripomína kozorovu glosku, ako mal Djokovic Morissona u prdele.

to boli časy :)
Reagovat
Tomas_Smid_fan
zatímco Rafa měl zrovna svojí hlavu zabořenou v Morissonově řit.smile
Reagovat
smazaný uživatel
Áno a s ním dalších 127 očkovaných tenistov. Porozmýšlaj prečo.
Reagovat
turista
smile
Reagovat
ttopi
Ten Nadal má dlouhý prsty...
Reagovat
lars
ani domacim hracum bez ockovani napr. Herbert neumozni hrat RG?
Reagovat
hanz
A kolikátou budou muset mít vakcínu? 2,3, 4, nebo víc?
Reagovat
Ereinion
no slyšel jsem že bez boosteru si v Paříži už moc neškrtneš smile
Reagovat
hanz
Tak to nemusí Nole ani začínat, to už jaksi ani nestihne.smile
Reagovat
turista
Booster je pro šedesátileté dědky jako jsem já. Pro zdravé profesionální tenisty je zbytečný.
Reagovat
JohnB
Pro zdravé profi tenisty je zbytečná jakákoli vakcina proti koronaviru jakéhokoli typu.
Reagovat
turista
smile
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist