Rafa zahájí přípravu na Wimbledonu, řekl Nadalův strýc Toni
"Ano, bude hrát ve Wimbledonu," řekl Toni Nadal na turnaji ve Stuttgartu. "Jsem si jistý, že když bude mít sebemenší možnost, bude ve Wimbledonu hrát," dodal současný trenér Kanaďana Félixe Augera-Aliassimeho.
Španělského tenistu Nadala, jenž letos ovládl oba dosavadní grandslamy, trápí tzv. Müller-Weissův syndrom, degenerativní porucha způsobující bolestivé problémy s kostí ve střední části chodidla. Tenista absolvoval Roland Garros pod injekcemi a znovu takovou zkušenost opakovat nechce.
Dva dny po turnaji absolvoval v Barceloně pulzní radiofrekvenční terapii, která postižené nervy znecitlivěla. Podle Toniho Nadala se nyní jeho synovec cítí mnohem lépe a je se svým stavem velice spokojený. Nevylučuje ani, že terapii podstoupí ještě jednou. Třetí grandslam sezony na londýnské trávě začne 27. června.
Komentáře
Klasika, v pondělí léčba, do soboty berle a v pondělí jdem hrát tenis na trávě.
Ono Nadal fans brečí, že Rafovi lidí říkal DoPal atd, ale on si za to může sám.
Kdyby držel hubu a hrál, nikdo to neřeší, ale on v pondělí umírá, ve středu dá pět setů na antuce, v pátek je na vozíčku, v nedělí má berle a v pondělí hraje tenis.
Tohle je prostě jako pěst na oko.
Já jako jeho fanoušek jsem naopak rád, že svůj stav podrobně rozebírá. Média konečně nejsou odkázána pouze na povšechné fráze a zhodnocení zdravotního stavu, které o jeho konkrétní podobě vlastně nic neříkají.
Otázka je, kde to vzniklo, respektive kdy. Já jsem tohle obletování kolem Nadala začal registrovat až letos, vždy to bylo tak, že je zraněný, tradičně, vyhraje French Open a zase do Monte Carla bude odpočívat - rehabilitovat.
Letos to začalo v IW, tam to byla nějaká unava, pár týdnů pauza, úplně v klidu odehraný Madrid na 100%, Řím zranění a pak 7 zápasů na French Open a titul, teď Wimbledon.
Takže ten zájem médii je zřejmý, mě už tohle jde trošku proti srsti, chápu, že je Nadal urputný a soutěživý, pokud mu to za to stojí, tak mu přeji hodně štěstí.
No podle mě ten zvýšený zájem o Nadala má souvislost s tím, že když se zranil v IW, začalo se už spekulovat o konci kariéry, jestli se vůbec vrátí, jestli stihne antuku. Vynechal svůj druhý nejoblíbenější turnaj, Monte Carlo, takže spekulací ještě přibilo, no a když se zranil v Římu, celé to vygradovalo a přirozeně se to táhne dál i nyní. Bylo RG jeho poslední vyhraný GS, nastoupí ve Wimbledonu? A s tím vším postupovaly i otázky, co mu vlastně teda je. Nepřekvapuje mě, že u 36 letého hráče se to řeší víc, než kdyby mu bylo 26. Tam se prostě řekne, je zraněný, ok, na jak dlouho, ok, a víc netřeba vědět, ale u 36 letého hráče už i ta nejmenší komplikace zavání koncem, takže o to dychtivěji po tom jdou i média.
Jasný že chce Nadal na Wimbledon, po Djokovičovi bude největší favorit, nikdo ho tam neporazí, speciálně na trávě v druhém týdnu, kdy je to už spíše antuka.
Má to moc dobře naplánované, otázka je, zda si nezrakví nohu tak, že skončí na vozíčku, ale to je už jeho přesvědčení.
Djokovič vyhrál Wimbledon s Rafou a pak s Federerem ve finále v obou případech tak, že byl horším hráčem.
V obou případech pravděpodobně rozhodl jeden míček.
Zvláštní.
Konec sezóny v kombinaci s rychlým halovým tenisem je důvod toho, proč nemá titul z turnaje mistrů - což může napravit letos, čekám tam spíše hráče druhého sledu jako je Ruud, Rublev, které Rafa sejme po slepu - pokud tam bude hrát.
Bylo jasný, že se z toho titulu složil, nevěřil si vůbec.
Djokovičovy šíleně nahrály okolnosti. Za mě ta střecha rozhodla zápas. Pokud jsi jej viděl, víš, že tam byly herní pasáže, kdy Djokoviče držel při životě prakticky jen skvělý servis, který byl v indoorových podmínkách nehratelný. Wimbledon je venkovní turnaj. Tohle za mě není v pořádku. Takto poskvrnit semifinále nejprestižnějšího turnaje pouze kvůli větší sledovanosti. Ten zápas se měl odehrát celý až druhý den odpoledne a ne začít po deváté, když bylo téměř úplně jisté, že do 24:00 se to dohrát nestihne. Hrozný pořadatelský provar to byl - který navíc částečně ovlivnil kariéru obou hráčů.
Na všech GS je střecha, dokonce i pořadatelský nejhorší French Open jí má, Nadal tam hrál dvě finále pod střechou a obě vyhrál - psal jsi to výše.
Nechápu tedy, co byl provar? Kolik zápasů se ve Wimbledonu hraje pod střechou? V kolik hodin šli hrát letos na RG?
Je to normální standard, ten zápas byl normální, normálně odehraný, byla tam střecha protože v Londýně prší, letos bude taky střecha.
To, že hráč s 22 GS neumí hrát indoorový tenis je čistě jeho problém a neschopnost se přizpůsobit podmínkám, což ukázal i letos na RG, když brečel aby zápas přesunuli do denního programu.
Máte tady nějaký vjem, že Nadalovi ublížili a proto prohrál, je to hloupost, kdyby uměl hrát v hale, vyhrál by zápas, to není chyba pořadatelů, ale Nadala, tečka.
Provar bylo to, že se zápas kvůli předešlému semifinále a kvůli dešti začal hrát pozdě, až po deváté hodině. Přičemž ve Wimbledonu mají tradici, že zápasy se mnohou hrát pouze do půlnoci. Už v momentě, kdy se Nadal s Djokovičem rozpinkávali, muselo být všem jasné, že ten zápas bude o půlnoci přerušen. To se stalo a dohrával se druhého dne - opět pod střechou, přestože nepršelo.
Tradičně nevíš, o čem píšeš, a přesto o tom píšeš. Je to pro tebe signifikantní.
Mně osobně se nelíbí to, že se čím dál víc směřuje k tomu, že se z outdoorových turnajů pomalu stávají indoorové. A tady vůbec nejde o Nadala, toho už stejně nic moc velkého nečeká, ale obecně o to, že tu oddělenost na venkovní a halový tenis jsem měl vždy rád, podobně jako různorodost povrchů. Dělalo to tenis tenisem. Když začne pršet, je fajn, že je střecha. Ale aby se kvůli lepší sledovanosti zápasy plánovaly na večer a už apriori se počítalo se střechou, to se mi moc nelíbí. Nicméně jde o součást vývoje a je třeba se s tím smířit.
To, že se vše dělá pro prachy je obecně známý fakt, je otázkou času to, že budou střechy všude.
Je to jako výrbbní linka někde v závodě, prostě se musí hrát za každou cenu, nesmí se přerušovat, sponzoři platí a je jedno, kolik je hodin, nebo jaké je počasí.
Obecně Djokovič ty Wimbledony vyhrává za přispění všeho štěstí světa.
2015 Rafa vyhrál tři tituly, zraněný byl možná na AO, byť měsíc na to na pohodu hrál antuku, v Monte Carlu ho zrušil Djokovič, v Madridu Murray, podobné to bylo 2016.
Mě přijde, že když nemá Nadal GS, tak automaticky řešíte, že to byly slabé roky kariéry, což je hloupost, prostě prohrával s lepšími hráči, 2015 měl přes 80 zápasů, takže netuším kam míříš.
:DD
Please... Ne, prohry v prvních kolech GS s Fogninim, Verdascem, Pouilleim či Brownem jsou úplně v pohodě, Nadalův standard.
Nevím, jestli jsi tehdy tenis ještě nesledoval, nebo se konkrétně na Nadala nesoustředil, ale tentokrát to regulérně vypadalo na konec jeho kariéry.
Nadal odehrál regulérně celé dvě sezóny a vyhrál v nich pět titulů, děláš, jakoby se plácal někde mimo TOP20 po challengerech.
Tohle mě fakt fascinuje, tady Djokovič/Federer prohrají s hráčem mimo TOP20 a je z toho poprask, ale když rupne Nadal s Fogninim je to pokles formy, špatná sezóna, prostě vše špatně.
Btw nebýt v letech 2015-2017 dua Djokovič Federer, tak má Nadal titulů včetně několika GS.
To není "down", prostě soupeři byli lepší.
Djokoviče v roce 2017 a na začátku 2018 jsi viděl? Připadal ti ok? Že hraje svůj standard?
Je to prostě kariéra, vyvíjí se, jednou je to nahoře, jednou dole a je třeba to brát komplexně.
Ne, že si vezmeš 2 roky, ty vymažeš a řekneš něco ve stylu.
Djokovič pobral většinu H2H 2015-2016, to byl Rafa down - čili se to nepočítá, jinak by určitě vyhrál.
To jsou domněnky, Nadal na to prostě neměl, teďka zase vyhrává, normální vývoj.
(Jasné, a proto tady bezustání řešíš Nadala až od roku 2013, jako by do té doby tenis ani neexistoval...)
Jenže právě tohle je potřeba dělat, pokud chceš srovnávat dva hráče. Nedá se vzít jen čísla, to je málo a nikdy to nemůže stačit, zvláště jsou-li oba v těch číslech natolik vyrovnaní a vede-li každý z nich v jiné statistice. Nejde říct, Nadal Djokoviče od roku 2013 neporazil na hardu a nazdar. Protože to samo o sobě o ničem nevypovídá. Když se ale podíváš hlouběji, zjistíš, že v nějakých 5ti sezónách mezi lety 2013-2022 byl Djokovič na hardu lepší než Nadal a porážel ho tam. Přičemž ze dvou z těch pěti sezón hrál Nadal nejhorší tenis v kariéře a Djokovič nejlepší. A rázem máme úplně jiný příběh. Federerovy prohry s rivaly z roku 2013 přece nebudeš hodnotit stejně, jako jeho prohry s rivaly v roce 2005. To samé u Djokoviče a sezóny 2017. Na základě těchto výkyvových sezón se nedají srovnávat v obecném měřítku kvality dvou hráčů. Faktem je, že v letech, kdy byl Nadal nejslabší a prohrával prakticky s kýmkoli, nad ním Djokovič nasbíral nejvíce výher a dost jich bylo na hardu.
Navíc Djokoviče na hardu dvakrát po sobě porazil právě někdy 2013 a naposledy Rafa vedl vzájemnou hardovou bilanci někdy v roce 2008-2009, od té doby prohrává.
Tudíž i kdybych smazal rok 2015-2016 - dle tebe rok útlumu Rafy, tak je ta H2H 18-9.
Jsem osobně zvědavý, kolik bude hrát hardů letos.
Ty tady říkáš, že Nadal je lepší na hardu, než Djokovič na antuce.
Tak mi teda vysvětli, proč ve vzájemné bilanci za posledních XY sezón v 70% zápas na antuce?
Není to tím, že Djokovič se na antuce k Nadalovi dostane mnohem snáž, než Nadal na hardu k Djokovičovi?
Je logický, že když Nadal bude jezdit do Acapulca, kde startuji tradičně hráči mimo TOP10, což je oproti Dubaji, kde bylo standardnem 70% TOP10, nebo do Toronta, které Djokovič tradičně vynechává, nebo haly, které Nadal nehraje, tak že toho Djokoviče prostě potkávat nebude.
Ono to není Djokovičem, ale Nadalem.
Nadal je v první řadě fenomenální matematik, on přesně ví, kde má hrát, aby měl co nejvyšší šanci vyhrát, má to moc dobře spočítaný.
Nepamatuji sezónu, kterou by odehrál regulerně celou, vždy vynechá haly, nebo nějaké hardové Masters, IW-Miami.
Jeho gro je antuka, kterou třeba Djokovič standardně hraje celou, proto se tam tak často potkávali, ale naopak hardy, které Djokovič hraje všechny, Nadal nikdy všechny nehraje.
V Acapulku třeba letos porazil Nadal Medvedeva, toho času světovou jedničku, ty tope10...
Je jasné, že po tricitce už Nadal turnaje vynechává, to jinak ani nejde. Je rozdíl odehrát celou antuku, která se odbude během dvou mesicu, a celý Hard, který je rozprostren do celého roku. Jak chceš tohle vůbec srovnávat? Hrat se antuka ve třech vlnách, Djokovic ji také nehraje celou, tím si můžeš být úplně jistý.
Antuku s hradem nejde moc srovnávat ani z hlediska důležitosti v rámci přípravy. Je logické, že Djokovic hraje většinou všechny antukove Masters, protože se hrají relativně blízko u sebe a bezprostředně po nich následuje GS. To samé Nadal a americké betony. Pro něj je vyvrcholením sezóny ÚSO, takže hravá pravidelně přípravu. Naopak takové IW a Miami jsou z hlediska harmonogramu úplně zbytečne turnaje. To samé třeba Paříž či Šanghaj, které se dají chápat jako příprava na TM, kde už je podle mě Nadal nějakou dobu smiren, že nikdy nevyhraje, takže jaký by měl mít důvod podstupovat na ten turnaj přípravu a riskovat utaveni či přímo zranění?
Není pravda, že Nadal vždy vynechaval turnaje. Máš krátkou paměť. Turnaje ve větší míře vynechává až posledních cca 5 let. Pokud se snažíš říct, že jedním z důvodů, proč se na hardu tolik nepotkavaji, jsou Nadalovy absence, tak ano, to je pravda. Djokovic je kondicne stabilnější. Jsou více méně vrstevníci, přesto Djokovic vypadá o 10 let mladší. Nadal měl být vzhledem k predikcim a jeho zdravotním pataliim dávno v důchodu. Je jasné, že stejnou porci zápasu jako Djokovic už nemůže hrát. Já tvrdím, že důvodem, proč se tolik nepotkavaji na hardu, není, že by se k němu Nadal nedostával. Celé.
Když pominu TM, kde hrával, akorát prostě prohrával, tak ty hardy začal omezovat v posledních několika letech mnohem výrazněji.
Což prostě koresponduje s tím co říkáš a víceméně souhlasím.
Princip je prostě ten, že pro Nadala není priorita polovina hardových Masters, reálně se vrací jenom do Toronta/Montrealu a to ve dvou letech po sobě, kdy tam vyhrál.
Jinak v Šanghaji od 2017 nebyl, Miami totéž, trošku se zvedl v Bercy, ale na prášení koberců nikdy neměl recept.
Ale paradoxně hrál snad šest let v sérii Peking se Šanghají.
Forma je jedna věc, ale prostě byl tady a hrál, nebyl zraněný, nebyl na operaci. Prostě hrál tužku, ale hrál.
Já prostě nesouhlasím s tvým tvrzením, že 2015-2016 nějak Djokovič Nadala podojil, porazil ho čtyřikrát, ano, ale na druhou stranu to bylo dvakrát ve finále a dvakrát v semifinále a tam se Nadal neobjevil z čista jasna.
Na TM přešel přes Wawrinku s Murraym - třeba.
Proto souhlasím třeba s Patikem a chtěl bych vidět ten duel někde jinde, v Cincinnati, na US Open, Šanghaj, nebo něco takového.
Ale vzhledem k restrikcích se domnívám, že se toho nedočkáme.
Pro mě to právě neznamená vůbec nic, protože se dokážu dívat na věci komplexně a v širších souvislostech. Ty zápasy z let 2015 a 16 jsem tehdy viděl, vím, jak jsem se cítil, vím, jakou jsem cítil bezmoc a prohry s Djokovičem na nějakém hardu bylo to poslední, co mě tehdy trápilo. Skutečně jsem si myslel, že se blíží konec Nadalovy kariéry.
Jistě, ale na jakých turnajích ta finále hrál? v Dauhá a Pekingu. Nebyly to finále GS, kde před tím musel projít přes 3 hráče top10. I slaboučký Nadal bude mít samozřejmě pořád dost velkou kvalitu na to, aby nějaké zápasy proti top hráčům vyhrával, ale aby porazil svého největšího rivala v životní formě ve své nejhorší životní formě, to je nemožné.
Ja bych si ten souboj též přál. Veliká škoda, že už nemůže proběhnout v roce 2017 - třeba na US Open nebo na AO.
Můžeme se tady bavit o tom, jak by H2H vypadala, kdyby se oba dva hráči potkávali častěji, viděli jsme třeba 2017 s Federerem, kde dostal Nadal kartáč v každém zápase a nemyslím si, že by to s Djokovičem bylo lepší, nebo ty snad ano?
Když Švýcar hrál standard, Nadal měl problém v každém gamu, do hry se dostával v momentech, kdy Federer vyloženě ubral.
Pátý set byl Nadal od začátku do konce horším hráčem, držely ho detaily, do třetího gamu, od toho momentu prakticky prohrál každou výměnu a neuhrál ani game.
Od AO uhrál ve čtyřech vzájemných zápasech jeden set a to ve Wimbledonu, kdy to Federer vyloženě odchodil
Takže mě překvapuje tvrzení, že by Djokovič většinu zápasů v roce 2017 na hardu s Nadalem prohrál, když ho právě Federer celý rok vyučoval.
Letos i přes brutální (alespoň to tak vypadá) zdravotní potíže hraje na hardu i trávě a prakticky si likviduje své tělo.
Otázka zní, proč to nedělal v jiných sezónách, proč až ve 36ti a tak na krev?
Jinak není pravda, že vždy koncentroval energii pouze na antuku. To je váš mýtus. Vždy koncentroval veškerou energii na GS, a ano, této koncentraci vévodila antuka. Když pomineš ty roky, kdy měl dlouhodobé výpadky, vždy se snažil být připraven na AO, Wimbledon i US. Vaše rétorika vyznívá, jako by si na jaře odehrál antuku a zbytek sezóny se jen vezl. To vůbec není pravda. Zbytečné to dokazovat čísly, můžeš si je dohledat sám.
Jen tak pro úplnost.
Míček od titulu byl Federer 2019, ne Nadal rok předtím, byl míček od breaku, k výhře chyběl jeden game a jeden finálový zápas.
To jsou za mě prostě blbosti, hráč má být připraven hrát a musí respektovat rozhodnutí pořadatelů.
Kdyby Federera nedali na jedničku, ale na centr, porazil by ho Anderson? Těžko, ale stalo se to, nepřizpůsobil se počasí, bohužel.
O zraněních nepochybuji, nicméně jednak si za ně může Nadal primárně sám, má prostě styl, který ničí zdraví, bohužel, druhak je mnohdy využívá jako výmluvu, přičemž za týden hraje jakoby nic.
Je to součást jeho mindgame
A já se nedivím, chronicky nemocný člověk vyhraje za sezónu 2GS a jede na Wimbledon, žije na umrtvovacích injekcích s neznámým složením a vedlejšími dopady, které jsou v jiných sportech zakázané.
Ten humbuk je úplně pochopitelný, když jde o 36 letého hráče.
Nadal mimo antuku není konkurenceschopný na 90% turnajů, zatímco Federer sváděl s nejlepším hardařem historie tenisu vyrovnané bitvy a několikrát ho v TOP formě porazil, případně hodně silně trápil, tak Rafa prakticky kromě French Open jenom doufá, že Djokoviče nepotká v pavouku.
Když je potkal, prohrál.
Takže opravím se, konkurenceschopný je, ale ne proti jeho rivalům, se kterými svádí nějaký pomyslný GOAT race.
Jenom ti připomenu tu bilanci Rafa vs.FEDJOK since 2014 on hard courts/grass/indoors
0-17
S Djokovičem toho na hardu za posledních deset let také tolik neodehrál. Většina těch Nadalových porážek spadá do let 2015 a 16, kdy hrál jednoznačně nejhorší tenis v kariéře. Každý, kdo se na ty zápasy regulérně díval a nehodnotí to pouze z výsledků (i když i ty jsou dost hrozivé), ví. To je jako bys chtěl brát vážně Djokoviče z roku 2017. Škoda, že se na něm v tom roce Rafa nepodojil trochu víc, klidně i na hardu, trávě, všude, psalo by se dnes trošinku jinak.
Proč se Nadal s Djokovičem na hardu nepotkával a 70% posledních zápasů je z antuky?
H2H se srovnává hlavně proto, že se Djokovič s Nadalem potkává jenom na antuce.
Pojďme na posledních deset zápasů na okruhu- Řím, Madrid, Řím, Wimbledon, Australian Open, Řím, ATP CUP, French Open, Řím, French Open, French Open, 70% antuka.
Já naopak doufám, že pokud Nadal bude ve Wimbledonu dobrý a nevypadne hned nějak zkraje, tak na Djokoviče narazí.
2015 - 66/22
2016 - 41/14
Celkem pět titulů, prostě na Djokoviče neměl, to je celé.
2017 došel do finále AO, tam prohrál s Federerem, pak s ním rupl ještě dvakrát a chuť si spravil až na svoji antuce, kde vzal tři tituly včetně FO a pak USO - samozřejmě na obou turnajích se Djokovičovi s Federerem úspěšně vyhnul, protože by jinak nevyhrál
Na jednu stranu říkáte, jak Rafa trpěl na zranění a promarodil půlku kariéry, ale na druhou stranu měl vždy dostatek bodů k tomu, aby nevypadl z TOP10, což se třeba jeho rivalům nikdy nepovedlo.
Nuz ale toto je profesionalny sport, kde akykolvek treningovy vypadok moze znamenat nevyhodu a tazky navrat do kolotoca, zvlast ak pol roka nemozem trenovat, a tu hla zazrak jednonohy nadal s obmedzenymi trenigami a chronickymi problemami opakujem s chronickymi problemami, uz vraj roky sa vlecucimi vyhraje dva uvodne grandslamy s hracmi, ktori pravidelne trenuju a bez fyzickych restov, mi to pripomina norskych astmatikov ako najlepsich bezkarov svojej doby. Federer uz je dva roky out, operacie, Djokovic bol dva roky mimo kvoli zapalom v ruke, murray tiez na operacnom stole po problemoch s kyclou, del potro, Thiem a dalsi museli na operacny stol kvoli zdravotnym problemom, a to neboli dlhotrvajuce ako uvadza Rafik. Ale ten sa spokojne vrati z invalidneho vozika a vyhra grandslamy, nevydane, ale toto nie je Tivoli ale profesionalny sport, ci profesionalny podvod storocia?
stránce. Pokud bude Rafael relativně v pořádku,
jak na RG, tak může dojít daleko. A to jsem
Rogerovec. Bude záležet na losu a také rychlosti
trávy va Wimbledonu. Samozřejmě nejsem zastánce,
aby se tráva zpomalovala.Servis volej chybí a
pro Rafíka jít do kolen při nízkém odskoku míče
bude asi problém. Zkrátím to. Buď vypadne do
3 kol, nebo bude hrát finále, ale rozhodně
nezvítězí. Přál bych si ještě finále Fed- Rafa,
ale to se mi asi nikdy nesplní. Tak aspoň na
LAVER CUPU, aby si spolu zahráli.
Je všemi milován
Ivaniševic: "Before the match, I said 80 percent out of respect, but in reality it was 99.9 percent of the pro-Rafa crowd."
https://www.youtube.com/watch?v=fVH5BU26hQc&t=72s
Radio goo goo
Radio ga ga
All we hear is radio ga ga
Radio blah blah
Radio, what's new?
https://www.youtube.com/watch?t=130&v=azdwsXLmrHE
Ale zase se může stát, že chytí nějakýho Isnera a může klidně vyletět
Jo, my víme, že je pro tebe Rafa podvodník, tak si to hezky mysli a už to nemusíš psát u každýho příspěvků 10x, hlavní je, že pro drtivou většinu lidí je to největší bojovník v dějinách a jak řekl letos McEnroe (kterej ho btw nikdy moc nemusel):" Nadal is the classiest and most humble champion of any sport"
za casu Agassiho by byl uz v duchodu. Medicina se dost zmenila, ono staci vejit do lekarny a clovek celkem zasne... a co teprve moznosti s defacto neomezenym kapitalem. To co se oficialne uvadi bude jen spicka ledovce, ale uz ty oficialni zakroky nejsou jednoduche v tom rozhodovani, zda do toho jit nebo ne... je to asi uz jen otazka zda za kazdou cenu, nebo jeste uzit nejake to zdrave riziko.
To ale vi asi jen on. Toz ale zazraky bych tu nehledal, ani v lhani:) pokud to ma prispevek naznacit.:)
Sir Andy se dnes muze zapsat nesmrtelnym pismem do tenisove historie.
Jednonohy by mel titul na okruhu ATP v konkurenci se zdravymi.
Takze Sir Andy ma dnes sanci tu latku posunout hooodne vyskoko.:)
Dnesni den muze prodlouzit karieru i tomu Nadalovi, jak za chvili bude take jednonohy, no i postavit na nohy toho Fedexe:DDD
Je to vlastne srandovni era...
Ironicky se da rict, ze tady blaboli plno lidi vic jak za kazdou cenu:) Jen aby napsali ty sve blbosti:) Vlastne se take da rict, jeho telo jeho boj...jeho pravo s nim nalozit jak chce.
Mne u Nadala jen vadi to, ze furt se tvari, ze jako nejde o rekordy a dokonce se pri stavu 20-20-20 neustale na to tema vyjadroval v El Pais, v Punto de Break, SPA TV atd... a jeste nezapomnel pripomenout, ze neni jak Djokovic, ktery fanatik na rekordy :) To je uplne zbytec, nebot preci sportovcum na tehle urovni jde o rekordy:) Jako nikdo me nepresvedci, ze to sportovec nevnima... to je tak dobre pro to jeho stadecko fans... na to reagoval Djokovic, ze mu take nejde o rekordy :DDD Jako proc ta saskarna, to nechapu... ale asi jina doba:)))
A tak obecne... furt mne prijde lepsi fandit tenisu nez nejakemu hraci:)
Pokud jde o tenis, tak jeho role na antuce je jiste nezastupitelna a bude tam Kralem asi tak dlouho jako je kralem Lejvr diky tomu ceho dokonal... Lejvra podle mne nikdo nikdy neprekona, pokud se nezmeni uplne tenis, nebo pravidla, to same u Nadala a Parize. Jako s tim samosebou problem nemam...
Z letosniho RG jsem sice nevidel ani mic, ale dle vysledku ve finale, jsme asi o nic neprisel...absolutni dominator... to je uplne vysmech cele NEXTGEN. Sice antuka uz davno neni in, davno jsme v betonove generaci, (a jak to vypada i vcetne mozku) ale to nemeni nic na tom, ze je tam proste neporazitelny.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele