Šafářová neproměnila mečboly proti Kuzněcovové, o finále a Top 10 si v Madridu nezahraje

7. 5. 2015, 18:45
Aktuality 463
WTA MADRID - Lucie Šafářová si v Madridu o své první finále na turnaji WTA Premier Mandatory a posun do Top 10 nezahraje. Česká tenistka v dnešním čtvrtfinále neproměnila dva mečboly proti Rusce Světlaně Kuzněcovové a nakonec prohrála po více než třech hodinách boje. Náladu si pak spravila alespoň ve čtyřhře.
Lucie Šafářová

Lucii Šafářovou bude dělit díky postupu do čtvrtfinále prestižního turnaje WTA Premier Mandatory už jen 260 bodů od vysněné Top 10. Zahrát si o ni mohla už zítra v metropoli Španělska proti Šarapovové, kterou před pěti lety v Madridu porazila a nakonec došla až do semifinále, to by však dnes musela využít své šance proti Světlaně Kuzněcovové. Osmadvacetiletá Češka neproměnila dva mečboly při svém servisu a po 3 hodinách a 5 minutách boje prohrála 7-5 6-7 6-7.

Šafářová měla s o rok starší Ruskou vyrovnanou vzájemnou bilanci 4-4 a vzácně vyrovnaný byl také jejich devátý souboj. Blíže k vítězství měla dlouho česká tenistka, jež získala divoký první set, v němž vedla 3-0, prohrávala 4-5 při servisu soupeřky a nakonec vyhrála 7-5.

V druhém setu byla Šafářová suverénní při svém podání, své tři příležitosti na brejk ale neproěnila a rozhodnout musel tie-break. V něm česká tenistka vedla 5-2 a měla výhodu dvou servisů, jenže dvojnásobná grandslamová šampionka Kuzněcovová ji přetlačila kvalitní returny a ziskem pěti bodů v řadě si vynutila třetí dějství.

Statistiky zápasu
Kuzněcovová - Šafářová
8 esa 9
1 dvojchyby 7
69 % 1. podání 'in' 70 %
31 winnery 51
28 nevyn. chyby 50
6/8 hra na síti 12/17
4/12 brejkboly 5/12
čas: 3:05

I to měla Šafářová rozehrané lépe. Brejk z prvního famu sice nepotvrdila, zanedlouho však odskočila do vedení 4-2 a za stavu 5-4 podávala na postup. Po odvrácení tří brejkbolů v řadě si vypracovala dva mečboly, ale oba zůstaly nevyužity a už podruhé v zápase musela rozhodnout zkrácená hra. V té Češka vedla 3-2, ale stejně jako v předchozím setů prohrála pět výměn po sobě a ve dvouhře dohrála.

Světová čtrnáctka Šafářová přestřílela bývalou vítězku Roland Garros Kuzněcovovou na vítězné údery 51-31, ale také spáchala padesát nevynucených chyb.



Z mečbolů prohrála Šafářová v posledních dvou sezonách už počtvrté. Jediný míček od výhry jí dělil v lednu na Hopman Cupu proti světovéjedničce Sereně Williamsové, či loni ve Stuttgartu proti Marii Šarapovová a na Australian Open proti pozdější šampionce Na Li. Sama po odvrácení mečbolu vyhrála před měsícem ve Fed Cupu proti Garciaové.

Šafářová mohla v Madridu usilovat nejen o posun do elitní světové desítky, ale také o své největší singlové finále v kariéře. Ve svém poslední třináctém finále byla letos v únoru v Dauhá, kde získala svůj nejcennější a celkově 6. titul.

Dalším turnajem, na kterém může semifinalistka loňského Wimbledonu Šafářová zaútočit na Top 10, bude příští týden generálka na Roland Garros v Římě. Loni v italské metropoli nestartovala, neboť dala přednost domácímu podniku ITF ve Stromovce, kde vypadla senzačně v prvním kole.

Šafářová si zklamání ze dvouhry částečně vynahradila alespoň ve čtyřhře. S Bethanií Mattekovou-Sandsovou zdolaly v souboji dvou nejlepších párů sezony 6-7 6-3 11-9 nasazené jedničky a vítězky tří letošních turnajů Martinu Hingisovou a Saniu Mirzaovou a udělaly další krok směrem na Turnaj mistryň, ke kterému mají vítězky letošního Australian Open zatím nejblíže ze všech. V semifinále se střetnou s duem Dellacquaová/Švedovová.

Do semifinále čtyřhry postoupila také Karolína Plíšková s Francouzkou Kristinou Mladenovicovou, které vyřadily druhý nasazený pár Rusky Jekatěrinu Makarovovou a Jelenu Vesninovou.

Kuzněcovová se utká s Šarapovovou
Někdejší světová dvojka a aktuálně 29. hráčka světa Kuzněcovová, jež dnes hrála poprvé v sezoně ve čtvrtfinále, se o své celkově 35. finále utká s krajankou Marií Šarapovovou. Narazí na sebe už potřinácté, na antuce se však střetnou vůbec poprvé.

Obhájkyně titulu Šarapovová si dnes v souboji bývalých světových jedniček poradila po setech 6-1 3-6 6-3 s Dánkou Caroline Wozniackou, které oplatila porážky z loňského US Open a Turnaje mistryň.

Druhou semifinálovou dvojici vytvořily bývalé šampionky Petra Kvitová a světová jednička Serena Williamsová.

• WTA PREMIER MANDATORY MADRID •
Španělsko, antuka, 4.185.405 dolarů
čtvrteční výsledky (07. 05. 2015)
• Dvouhra - čtvrtfinále •
Kvitová (4-ČR) - Beguová (Rum.) 7-5 6-3
Kuzněcovová (Rus.) - Šafářová (13-ČR) 5-7 7-6(5) 7-6(3)
S. Williamsová (1-USA) - Suárezová (10-Šp.) 6-1 6-3
Šarapovová (3-Rus.) - Wozniacká (5-Dán.) 6-1 3-6 6-3
Semifinálové dvojice: S. Williamsová - Kvitová, Šarapovová  - Kuzněcovová.
• Čtyřhra - čtvrtfinále •
Matteková-Sandsová/Šafářová (7-USA/ČR) - Hingisová/Mirzaová (1-Švýc./Indie) 6-7(5) 6-3 11-9
Mladenovicová/Kar. Plíšková (Fr./ČR) - Makarovová/Vesninová (2-Rus.) 6-3 6-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

463
Přidat komentář
kodkar
Škoda včerejšího zatmění hlavy u Lucky mohlo to být zítřejší finále.
Reagovat
Kuprot
Vzkaz redakci: Proti Marii Šarapovové loni ve Stuttgartu Šafářová neměla mečboly. Pouze podávala na vítězství a dostala se na stav 30:0.
Reagovat
smazaný uživatel
A letos proti Sereně taky ne, pouze podávala na vítězství a pak v TB byla 2 míčky od výhry.
Reagovat
misa
Jo, ještě chtějí udělat z Lucky největší mečbolovou mrhačku všech dob.
Reagovat
smazaný uživatel
No, ale tak upřímně, nemá k tomu daleko:)
Reagovat
misa
Lucka se spíše zaměřila na získání titulu nejslabší tiebreakové hráčky roku :-(
Reagovat
Frick
http://sport.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A150507_145009_tenis_ten&razeni=vlakno

Přjde mi, že jeden (delší) diskuzní příspěvek psala Fandina :o)

Tak co, Maruško? :o)

(A ne, na iDnes nemám registraci, takže mne tam nenajdete)
Reagovat
Fandina
Jasně, jsem všude. Asi jako ty.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja nevim, co proti ni vsichni mate. Je to normalni clovek co ma rad tenis. ale lidi na tp se proste radi do lidi navazeji, chapu
Reagovat
Fandina
Přesně tak. Na TP se naváží do druhých. Do tenistů, do nicků, pořád do někoho.
Reagovat
Fandina
A mám ráda tenis. V neděli letím na turnaj do Říma. Už se moc těším.
Reagovat
sprchon
To je pěkný, když na to má člověk čas... Tak si to užij. :)
Reagovat
Fandina
Díky moc.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to je super, užij si to
Reagovat
Fandina
Díky, už se moc těším.
Reagovat
Frick
http://hokej.idnes.cz/mistrovstvi-sveta-1938-v-praze-dje-/ms-hokej-2015.aspx?c=A150507_111936_ms-hokej-2015_tp

naleznete jedno "tenisové" příjmení. A shoda jmen to bude jen velmi težko. Jen nevím, zda děda, ale asi spíše praděda :o)
Reagovat
Frick
Bohužel, je z jejich výsledků evidetní, že málokdy vyhraje 3-seťák, pokud soupeřka v něm uhraje aspoň 4 hry a zároveň za něco stojí.

Jako proti Casey se jí třeba povedlo vyhrát ve 3. setu 7:5, ale Casey je hráčkou, se kterou by Lucka vůbec neměla připustit takovou bitvu.

Snad loni se povedly takovéto kousky (tj. výhra nad dobou soupeřkou ve 3 setech, přičemž soupeřky uhraje ve třetí sadě aspoň 4 gemy) - proti Alize, Venus nebo Sam...
Reagovat
smazaný uživatel
Lucka hrála výborně škoda těch nevyužítých šancí, ale to je tenis to je na tom to krásný, dohužel teď to byla Lucka příště to určitě výjde :) Lucka poslední dobou předvádí úžasnej tenis jen je "blbá doba" TOP 10 až na Serenu je docela dost vyrovnaná a je to hodně těžký se tam dostat. Jinak by už tam dávno byla :) Přeji hodně štěstí Lucinko a věřím, že ten tvůj sen se dřív nebo později splní pokud budeš hrát takhle :)
Reagovat
Frick
..že někdo nazývá Lucku Andulou?

Jak se vám líbí? Mi to přijde trochu hloupý.

Ale je fakt, že vyjma Lucky taky znám jen Andulu (co setýče toho příjmení) :o)

V Životu na zámku se tak jmenovala postava, kterou hrála Stella Zázvorková.
Reagovat
janek_da
Škoda Lucika.
Aspoň je dnešek vyvážen tím, že jsem odvrátíl 5 MP a ze stavu 2:5 ve druhém setu jsem obrátil zápas.
Reagovat
Frick
člověk by strašně chtěl virtuálně vypláznout jazyk na všechny ty škarohlídy, co píšou, jak Lucce ta desítka unikne a pořád musí pokorně přiznávat jak mají pravdu... :-(

Jinak v delším časovém horizontu by samozřejmě Lucka mohla mít šanci na TOP 10 po AO....

HLAVNĚ NIKDO, opakuji NIKDO neříkejte cosi o tom, že pokud TOP 10 neudělá do Wimbledonu, tak je s TOP 10 navždy konec.

No, vlastně já něco takového napsal.

V tom případě - jsem vůl. Je to kravina.

No a povrchy - cosi se psalo o tom, že Lucčina zbraň v podobě drtivého servisu na antuce trochu ztratí na síle. No a co na trávě a pak na amerických betonech? Jsou vlastně betony v Torontu a Cinci pro Lucku lepší než IW + Miami?
Reagovat
misa
Měly by být rychlejší. Na trávě nebo rychlém betonu by Kuzna odešla poražená ve dvou setech. Ostatně loni v Moskvě jsme viděli...
Reagovat
lars
a proc Kuzna vypadla tak brzo na antuce v Praze ?
Reagovat
Frick
Protože si do Prahy jela zatrénovat?
Reagovat
smazaný uživatel
Proč tam vypadla tak brzo Lucka?
Reagovat
Roger_Federer
Lucka ma dohodu s Cernoskem, ze se pouze zucastni..Bylo to tak i loni.
Reagovat
Fandina
A ty si byl u toho, proto to víš.
Reagovat
Roger_Federer
A co ti je do toho?
Reagovat
Fandina
A co je do toho tobě?
Reagovat
Roger_Federer
Demente, zas mas psychoticke zachvaty dneska koukam.
Reagovat
Fandina
Dojdi si k psychiatrovi a neurážej druhé na veřejném webu. Nic jiného neumíš.
Reagovat
Roger_Federer
Jake druhe? Nazivam dementem pouze nick Fandina, protoze jsem si jist, ze dement si, takze nikoho neurazim, ani tebe.
Konstatuju fakt.:):)
Reagovat
Fandina
Nejsi normální. Dojdi si k psychiatrovi a on ti to vysvětlí.
Reagovat
Roger_Federer
Uz mi vysvetlil, ze poracha neni na mem konverktoru.
Reagovat
Fandina
Chodíš ke špatnému psychiatrovi. Dojdi si k jinému. Tenhle ti evidentně neumí pomoci. Jinak bys nepsal, to co píšeš. Jsi na tom špatně.
Reagovat
Roger_Federer
Manzel ti zapomel vypnout pojistky, ze ponocujes ??
Reagovat
Fandina
Tvůj problém je, že ani nechápeš, že já nemám s existencí toho, že nejsi normální nic společného. To, že ti píši, že nejsi normální nesouvisí ani s mým manželem. My na tebe nemáme vliv a ani nechceme. Dojdi si k psychiatrovi, on ti to vysvětlí.
Reagovat
Roger_Federer
Ty nemas vliv ani sama na sebe, jsi zcela jiste nesvepravna.
Absolutne nepoznas kdy je cas skoncit, nechat veci byt..
Neni pochyb , ze si tady natom ujizdis a jsi zavysla na napadani jinych nicku.

Upozornuji-neurazim te, pouze konstatuji fakta.!!!
Reagovat
Fandina
Nejsi normální člověk, už jen tím, že píšeš o druhých to co píšeš. Jdi se léčit.
Reagovat
Fandina
To o druhých myslím obecně. O tenistech, o druzích nickách, nejen o mně. Obecně se nechováš normálně.
Reagovat
Roger_Federer
Proc lzes?
Reagovat
Fandina
O tobě nelžu, ty normální nejsi. Už jen tím, že si dáš nick Roger Federer. Další věc, neumí pravopis. Dojsi si k psychiatrovi. Poučí tě, jak se chovat na veřejném webu. Neumíš to.
Reagovat
Roger_Federer
Na verejnem webu bez registrace (cehoz osobne kralovsky vyuzivas), muze clovek psat co chce, zdelovat svoje nazory, treba i mluvit do zdi..;)
Jednim zmych nazoru je, ze jsi hrozne zvrhla a prolhana osoba, protoze tady "kazes vodu a pijes vino".
Uz si to uvedom a zacni prvni menit sama sebe, nez se tady budes znauzit vychovavat a umravnovat druhe.
Po nekolikate ti opakuji, ze te neurazim!!, ze si dement je fakt!!.
Jiste se tady natom zhodne mnoho prizpivatelu, kteri uz v minulosti museliycelit tve rafinovane sikane..Ano Fandino-sikana je to spravne slovo.
Reagovat
Fandina
Ano, na veřejném webu se může psát co chce. A to jak tady lidi píší, tak o sobě prozrazují mnohé. To jak píší o druhých nechává nakouknout do nich samých. Pokud ve mně vidíš lháře, evidentně to sám děláš. Jinak by tě ani nenapdalo z toho podezřívat druhé. A platí to i obecně o tom, co tu píšeš nejen o mně. Ale i o jiných nicích, případně tenistech. Dojdi si k psychiatrovi, vysvětlí ti to.
Reagovat
Fandina
Nejsi normální.
Reagovat
Roger_Federer
A pointa v tvoji myslence? :)
K psychyatrovi chodit urcite nepotrebuju, jsem ok.. kamarad lekar ma na tebe uz celou slozku z nazvem "komplex Fandina"
To ze lzes nebo manipulujes s fakty ti mnonasobne a opakovane prokazali jini zdejsi uzivatele.
Mozna uz zapominas.
Zadne tenisty neurazim dalsi lez.
To ze tvuj postoj a vninani toho co zde nekdo napise neni shodny z mim je diky bohu v poradku..
Kdyz napisu ze "Lucka ma dohodu z Cernoskem" neni to zadna urazka.
Reagovat
Fandina
Nejsi normální. Protože normální člověk nebude psát na veřejném webu o dohodě někoho, pokud u ní není přítomen.

A to, že neustále o mně píšeš, že jsem dement a lžu svědčí o tom, že nejsi v pořádku. I kdybych byla, tak ti do toho nic není. To, že máš potřebu o tom psát na veřejném webu svědčí o tvém nenormálním chování.

Nejsi normální.
Reagovat
slacker
Ty jsi u te dohody byla pritomna? Ze tak dobre vis kdo byl a kdo nebyl pritomen?
Reagovat
Fandina
Já tu o žádné dohodě nepsala.
Reagovat
Fandina
Psal o ní RF. Toho se zeptej, jestli byl přítomen.
Reagovat
slacker
Ptam se tebe, ty ho obvinujes ze u dohody nebyl pritomen
Reagovat
Fandina
Ptáš se zbytečně. Je to na něm. On začal psát o dohodě. Já ne.
Reagovat
slacker
Je to na tobe
Reagovat
Fandina
Nevěřím mu, že byl přítomen u nějaké dohody. To už tak v životě bývá, že některým lidem věříme, jiným ne.
Reagovat
Roger_Federer
Jiste, podle sebe soudim tebe.
Reagovat
Fandina
Podle toho co tu o mně píšeš tak ti nemohu věřit nic. Moje zkušenost s tebou. Nejsi normální.
Reagovat
Roger_Federer
Podsouvas mi a neni to poprve, neco co jsem nikdy nenapsal "ze bych byl u nejake dohody pritomny"..
Napsal jsem to co vim od lonska.
Lucka ma dohodu z Cernoskem, ze se zucastni turnaje tot vse, ne ze ho musi vyhrat.
Loni byla nasazenou jednickou, zapas proste vypustila a prohrala.Udelala si volno doma.
Zadny problem v tom nehledej a pokud si myslis ze se takove veci nedeji, jsi neuveritelne naivni.
Reagovat
Fandina
Pokud někdo není u dohody druhého, tak o tom nemá co psát. Až u ní budeš, tak o tom napiš. Tím to pro mě končí.
Reagovat
Roger_Federer
Co je ti potom co pisu?Umravnuj si doma decka.
Reagovat na me nemusis, nikdo te nenuti.
Reagovat
Fandina
Ty na mě také nemusíš reagovat. Nikdo tě k tomu nenutí.
Reagovat
Roger_Federer
JJ.
Reagovat
smazaný uživatel
+1
Reagovat
lars
Lucka neni antukarka a uhrala aspon set :)
a proti Ceskam neumi :)
Reagovat
misa
třeba získají sezónní grandslam :-)
Reagovat
aligo
byla by to paráda :)))
Reagovat
Frick
Pomůže nebo nepomůže?

Může jí debl pomoci zlepšit herní prvky pro debl typické jako je třeba hra na síti což by třeba mohla prodat i v singl?

Může být pro ni debl psychickou vzpruhou a místo toho, aby nyní byla psychicky zdrcená ze singlu, tak má dobrou náladu z vítězného deblu?

Nebo naopak...

Bude Lucka do Říma utahaná jak kotě? I poku by zítra za hodinu hladce prohrály, vyšplhá se její čas na kurtu za posledních sedm dní (od 2.5.) na hrozivých 12 hodin

Nemůže se Lucka (vědomě či podvědomě) méně soustředit na singl? Místo toho, aby jí to dneska strašně štvalo (nebo jí to štvalo v Melbourne), tak si řekne "Ále co, tak se zase povedl debl, nic se neděje"
Reagovat
lars
mela vyhrat 2.set kdyz v nem vedla 3:0 nebo aspon TB pri vedeni 5:2
Reagovat
aligo
určitě jí to strašně žere... a proto hraje singl... aby se tím neužírala a trochu na to pozapomněla...
Reagovat
aligo
debl...
Reagovat
EllNino
no a co si má říkat ? ...má se hroutit kvuli jedné z mnoha proher ? Lucka právě dneska potřebovala toho debla vyhrát, aby se jí lépe usínalo, protože by to měla stále před očima, takhle si řekne, že zvládly 1. nasazený pár a dokázala si, že i po takto smolné porážce se nesložila :)tohle pro ní byl super lék, s Beth na kurtuje sranda a bylo to odreagování, nevíc nevím, takových zápasů už Lucka prohrála i vyhrála tolik za celou svou karieru, že to už je tak trochu rutina, letos například takto otočila zápas s Casey v Dubaji, prostě je to nahoru dolů a nemá cenu se v tom šťourat, prostě jako každej tejden sbalí kufra a odjede dál, tentokát do Říma a tam se uvidí :)
Reagovat
misa
Souhlasím, výhrou nad takhle dobrým párem část bolesti zmízí, a pokud by zase celý turnaj vyhrály, bude hodně šťastná. Tenistka taky v 28 letech bere kariéru s nadhledem. Navíc v Ostravě odvrátila 5 mečbolů, dobře ví, že takový je už tenis.
Reagovat
EllNino
přesně, nemá cenu se v tom pachťat, není jí 20, tohle má už ozkoušené a moc let už hrát nebude, tak jen ať si užívá každej zápas, jako by byl poslední a moc se nestresuje, přibudou jí vrásky :)) nehledě na to, že má stále relativně dobrou šanci a i kdyby, tak to číslo 10 je fakt jen číslo, stejně, ač je to smutný, by si jí s tou desítkou nikdo dlouho nepamatovat, až by skončila :))
Reagovat
misa
Nepamatoval, to máš pravdu. Třeba u téhle hráčky jsem už dávno zapomněl, že byla v desítce:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sandrine_Testud

Třeba bude mít u svého jména navždy číslo 11, třeba bude po Paříži 9. Uvidíme...
Reagovat
EllNino
tak tuhle hráčku vubec neznám :D
Reagovat
slacker
To je pochopitelne, za zminku stoji jen cesky ktere nakoukli do Top10 :-DDD Testud at si pripominaji zase jeji krajane.
Reagovat
misa
Nebo třeba tahle se taky dostala do desítky:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dominique_Monami

nebo:
http://en.wikipedia.org/wiki/Julie_Halard-Decugis

Což jsou už dnes málem všemi zapomenuté tenistky. Takže Lucka by se tím číslem fakt neměla vůbec stresovat. Ty Fed Cupy, které má, jsou stejně cennější a titul z AO řekl bych taky. Tam má své jméno vyryté až do konce tenisových dějin :-)
Reagovat
VlS
Přesně, a z hlediska price money v desítce je :-) ( Kája je 7., Lucy 8.) , takže jaký zle?
Reagovat
slacker
Price Money zebricek je "Race". To se mohla "desitkou" ukajet po Dubaji
Reagovat
misa
Neproměněným mečbolem přišla o 97 000 eur hrubého, to je už slušná suma.
Reagovat
Frick
Tak hroutit ne, ale jestli by neměla se nad tím skutečně pořádně zamyslet, proč to zase (jako už mnohokrát) nevyšlo a třeba i skutečně přemýšlet nad pomocí odborníka.

Svou herní kvalitou Lucka nepochybně do (spodních pater) TOP 10 patří. Teď ještě zbývá "jen" ta hlava.

Neřikejte, že herní projev VŠECH hráček, co se (v poslední pětiletce) dostaly do TOP 10 (byť jen na chvíli) byl lepší než Lucčin.
Reagovat
misa
Tak třeba Makarova není lepší než Lucka, v červnu jí bude 27 a má pouhé dva tituly. Medián jejích bodů je 115, u Lucky 113. Rozdíl v žebříčku dělají grandslamy: má dvě semifinále a jedno čtvrtfinále, Lucka jedno sf. a dvě 4. kola. Poslední dva vzájemné zápasy Lucka vyhrála. Hráčka taky musí umět využít svou šanci, což se Lucce často nedaří.
Reagovat
Frick
To je taky pravda. Loni mohla žehrat na ty ustavičně vražedné losy, letos je to papírově lehčí.

A stejně vypadává mmohdy příliš brzo. Bohužel - hlavně na povinných turnajích.
Reagovat
smazaný uživatel
Gratulka deblům a věřím v postupy do finále.
Reagovat
Frick
Petra, Kája, Lucka, Lucka

..by skutečně byl výborný.

Tři superkvalitní singlistky + jedna kvalitní
Dvě superkvalitní deblistky + jedna kvalitní
Reagovat
misa
Bára bude maximálně naštvaná :)
Reagovat
smazaný uživatel
jako před loňským finále..
Reagovat
EllNino
loňský
Reagovat
Frick
ten tenis....

člověk se u toho nervuje jako u hokejovýho prodloužení. Ale když hokejový prodloužení dopadne dobře, tak skutečně bouchnete radostí. To já u tenisu nedokážu. Jak to přichází postupně, tak mi to prostě nějak nejde.
Reagovat
slacker
protoze v hokeji jde o hodne a gol je naprosto odlisny od prubehy vetsiny zapasu. promenny mecbol neni nicim vyjimecny jen je posledni
Reagovat
EllNino
takže v podstatě nejsi tenisový fanoušek :D
Reagovat
Frick
To není problém tenisu. Stejné by to bylo i u basketu nebo házený.
Reagovat
EllNino
Okey ...já třeba po mečbolu teda někdy i skáču :D
Reagovat
misa
Musel jsem zařvat při tom nádherném forhendu, kterým Lucka získala mečbol :-) Bohužel jsem už pak neměl důvod k radosti...
Reagovat
Frick
Tak to skutečně byla obrovská škoda. Kolik cm chybělo, aby to skončilo ve dvorci. Asi o dost více než v Melbourne, ale i tak to mrzí.
Reagovat
aligo
využily svůj druhá MB, tak snad si Lucka aspoň trošičku zpravila chuť :)) škoda singlu, ale co se dá dělat no....
Reagovat
smazaný uživatel
takhle se o radost alespon podělí obě
Reagovat
smazaný uživatel
tak konečně vyšel matchball...gratuluju
Reagovat
smazaný uživatel
gratulace :)
Reagovat
VlS
Uh, kámen spadl ze srdce, bál jsem se, aby chuděra neprojela 4. TB v jeden den.
Reagovat
misa
Osud jí naštěstí nedopřál takovou ránu. Fakt by si to nezasloužila.
Reagovat
lars
tohle byl STB :))
Reagovat
aligo
neproměnila ani třetí dnešní MB...://
Reagovat
aligo
tak má čtvrtý
Reagovat
slacker
Jenze ten je na prijmu, ten je maly. A vyuzity, konecne
Reagovat
slacker
Tak co Lucko? zase mecboool v haji?
Reagovat
kolapse
Zase BAN za pravdu :-)
Reagovat
smazaný uživatel
ten debl bych rád viděl..jak to zvládá Lucka se silama i s odhodláním
Reagovat
Enterprise
Myslím, že v pohodě. Před zápasem tři hodiny poctivě trénovala.
Reagovat
smazaný uživatel
tentokrát setbol vyšel
Reagovat
slacker
Ale uz mohlo byt po zapase a "specialistky" na ceste na letiste
Reagovat
smazaný uživatel
zase matchball nevyšel
Reagovat
lars
nevite, proc Karol nehrala debl s Barou ?
Reagovat
smazaný uživatel
MlADENOVIČ SE NEODMÍTÁ
Reagovat
EllNino
proč by s ní měla hrát jako ? :) to, že jsou krajanky, neznamená, že musí hrát debla :) navíc Barča tam hrála s Míšou :)
Reagovat
lars
jako mozna priprava na FC:))
Reagovat
EllNino
Barča tam ani nemusí být v sestavě :)
Reagovat
Frick
Kdybych byl Pálou, tak bych dal debl Lucka-Lucka...
Reagovat
smazaný uživatel
za zkoušku by to stálo ...tlak by byl,ještě nějaakou šikulku,která by z toho tlaku těžila
Reagovat
slacker
Ze by to sama obehala na forhendu i bekhendu? Za dvojnasobne premie?
Reagovat
sprchon
Měly SB za stavu 6:5, ale nakonec prohrály v TB...
Reagovat
slacker
kdyz se to sere tak se to sere
Reagovat
smazaný uživatel
stejně jako v singlu..to není náhoda
Reagovat
smazaný uživatel
...náhody přece neexistují ;)
Reagovat
Frick
Ať radši prohrají

a) Lucka bude mít delší čas připravit se na Řím
b) Lucku by se také více zaměřit na dnešní selhání
Reagovat
misa
Ne, Lucka potřebuje nějakou náplast na dnešní ránu. Debl ji moc baví.
Reagovat
Frick
Jenže mám obavu, že když se jí bude dařit v deblu, tak nebude mít takovou motivaci udělat něco s tou labilitou v singlu.
Reagovat
misa
Třeba už s tím ani nejde nic dělat, musíš se smířit. Představ si, že v Montrealu 2012 vedla Lucka nad Li Na 5-1 ve třetím setu a stejně prohrála. To je teprve rána. Mohla si zahrát finále turnaje Premier 5.
Reagovat
slacker
A proc ty rany musi chodit znova a znova?
Reagovat
misa
Málo fandíš.
Reagovat
smazaný uživatel
ale bojují ...,ve druhém vedou 3:1 ..,to se cenní
Reagovat
slacker
Aby to pak projeli v STB
Reagovat
smazaný uživatel
Jak jinak:)
Reagovat
smazaný uživatel
Jak jinak:)
Reagovat
smazaný uživatel
Jak jinak:)
Reagovat
smazaný uživatel
Jak jinak:)
Reagovat
Frick
Samozřejmě, kandidátek by mohlo být povícero - Serena, Máša, Genie, Alizé...

Ale já mám v této věci jasno. Mojí nejneoblíbenější hráčkou je Loosy Safarova, která leckdy fixluje. Třeba dnes hrála po boku Světlany "troj-hru"....
Reagovat
Frick
od naprosto skvotného tenisového dny, kdy by se naše dvě (dlouhodobě) nejlepší hrášky utkaly se dvěma (dlouhodobě) nejlepšími hráčkami světa.

NEEE!!!!!!!!!!
Reagovat
EllNino
Smula, ale žádný důvod je hroucení, je to jen tenis :)
Reagovat
lars
spis jedem micek 1.MP zahozeny
2.MP zahrala Kuzna vyborny return
Reagovat
slacker
I vyborny return stejne jako vyborne podani se da jeste lepe "zreturnovat"
Reagovat
lars
A kolik % tenistek by ten return Kuzny dobre zahralo ?
Reagovat
slacker
To procento se da jen vycuccat z prstu
Reagovat
sprchon
Gratulace, konečně zase slušný zápas. :)
Zítra po 13:00 hurá na Serču.
Reagovat
kada.tom
Zítra megazápas Petry a Sereny. Je otázka, jak se obě vyspěj a jak jim to zítra půjde, každopádně Petra by mohla Serenu značně potrápit. Jsem zvědav na jejich souboj na červený cihle, kde spolu ještě nehrály :-)

Přál bych Petře výhru, ale samozřejmě výhru nečekám. Petra do utkání může jít s čistou hlavou, protože SF má obhajené, v Race žebříčku je už 9. a vůbec - sebevědomí na antuce může mít v pohodně, protože to SF je po pauze úspěch. Serena zítra bude favoritkou, jako vždycky ostatně. No ... snad to bude pěkný tenis, ten souboj si určitě nenechám utýct :-)

Můj tip: 5-7 6-4 4-6
Reagovat
smazaný uživatel
Gratulka instruktorce, navíc i hezkej ohoz, Kamelie se rozpadla, což Seréně nehrozí a tak jsem na zítřek zvědavej. Instruktorka hrála moc dobře.
Reagovat
Jabadu
Poslyš, to je divná přezdívka. To musíš vysvětlit. :-)
Reagovat
Michaelus
nene neptej se ho
Reagovat
slacker
Tusim narazku na jeji "zamestnani" u ministertva obrany nebo tak nejak
Reagovat
smazaný uživatel
úsměv Správná otázka. Sportovní instruktorka pod MV za cca 20.000,-/měsíc, závazek 40 hod/týden, pro tudle smlouvu a soczdrav.pojištění v ČR má pro změnu trvalou adresu ve Fulneku. velikej úsměv
Reagovat
Jabadu
Aháááá. Myslíte, že také musí chodit na brigády? :-)
Reagovat
slacker
Me nejde na rozum ta dochazka 40 hodin/tyden.
Reagovat
smazaný uživatel
... Znění smlouvy je v přímém rozporu se skutečností, že tenistka uvádí jako své bydliště Monte Carlo, a deklaruje svůj zájem danit v Monaku, kde platí nulová daň z příjmu.

Petra Kvitová je u Centra sportu Ministerstva vnitra zaměstnaná na pozici instruktorky sportu. Pracovní smlouvu na celý úvazek poprvé podepsala 1. ledna roku 2012 na dobu určitou do 31. října 2012. Jako místo výkonu práce se ve smlouvě uvádí Prostějov, jako bydliště zaměstnankyně Fulnek. Podle smlouvy má Petra Kvitová pracovat v Prostějově čtyřicet hodin týdně.

Podle informací, které tenistka poskytla českým médiím, svůj daňový domicil z České republiky na Monako změnila na podzim roku 2013. Pro instituci spadající pod české ministerstvo ovšem pracuje Petra Kvitová i nyní. Stále na plný úvazek, dle smlouvy stále vykonává svou práci ?v Prostějově? a stále je bytem ve ?Fulneku?....
Reagovat
slacker
Domicil ted neresim, spise ta dochazka vypada jako fiktivni.
Reagovat
Jabadu
No co. Reprezentuje svého zaměstnavatele v zahraničí. Zkrátka ji vysílá na služební cesty.
Vyřízeno. :-)
Reagovat
slacker
Takze jeste cestak a diety. Neni nejake zakonne omezeni kolik casu se da travit na sluzebce.
Reagovat
Jabadu
A má bejt? :-)
Reagovat
slacker
Diety z cestaku nejou daneny jako prijem, o "pojisteni" nemluve. Nekteri bodyshopperi ktere sem potkal v O2 takove "dlouhodobe" cestaky meli
Reagovat
smazaný uživatel
Nojo, ještě to chce víc sofistikovat ... agrofertovat ... černoškovat ... babišovat -úsměvíček
Reagovat
George_Renel
Petra vyhrála tak se koná velké zklamání blbečků a frustrátů.
Reagovat
smazaný uživatel
Aleale, chválil jsem ji, akorát jí říkám instruktorka, protože je též i instruktorka. Divné?
Reagovat
Fandina
A co má být? Je instruktorkou a co? I kdyby byla náměstkyní ministra, tak ti to musí být jedno.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale ale, Fandino, vše musí být jedno až si to tady dojednotíme do ... Vadí Ti, že mi vadí fixly, deriváty, daňový ráje, ... ? Jsem ale rád, že Tobě je vše jedno.
Reagovat
Fandina
Vadí mi lidi, kteří druhým závidí a útočí na ně.
Reagovat
smazaný uživatel
Konstatování nelichotivého faktu je útok? Fandino, teď mne bavíš, Ty musíš malovat jen bílou.
Reagovat
Fandina
Ano, psát o druhém, že porušuje zákony je útok. Pomluva.
Reagovat
smazaný uživatel
Zajisté bys měla pravdu, nebýt konstatované holým faktem. Bav mne dál, prosím.
Reagovat
Fandina
Holý fakt je odsouzení někoho za porušování zákona. Do té doby není nic holým faktem.
Reagovat
smazaný uživatel
Nerozumín jazyku tvého kmene ...
Reagovat
slacker
Ti to prelozim:
Vysledek Kvitova-Begu 2:0 na sety neni holy fakt protoze to neni odsouzeni za poruseni zakona.
Reagovat
Fandina
Vůbec nevíš, jak ta smlouva vypadá, neviděl si jí, ale píšeš o tom, jako o faktu.
Reagovat
lars
odkud ti informace mas ?
Reagovat
smazaný uživatel
Lze dohledat. Třas na stránkách MV...
Reagovat
Fandina
A to jí to závidíš, že je instruktorkou, nebo proč o tom píšeš?
Reagovat
slacker
Ty nevis proc? Tak si precti vlakno. protoze se nekdo na to zeptal.
Reagovat
Fandina
Píše se tam o smlouvě a o tom, že je Petra instruktorka. Považuji to za útok na druhého. Nikomu nepřísluší, aby rozebíral jaké kdo má smlouvy a s kým.
Reagovat
slacker
Utok? Informacni svoboda a transparentnost.
Reagovat
Fandina
Utok na soukromou osobu.
Reagovat
slacker
nepovidej
Reagovat
smazaný uživatel
Si myslím, že na žádnou "soukromou" osobu se nesmí sáhnout ni slovíčkem ... počínaje zlodějíčky přes milovanou podvodničku Peťulilinku po lumpy velkýho formátu.
Reagovat
Fandina
Já myslím, že tvůj problém je, že tu o někom píšeš, že porušuje zákony. To je tvůj problém.
Reagovat
smazaný uživatel
Můj problém? Jistě, o podvodnících vždy v dobrém ... nene, to bychom se mohli bavit o realiích ... prostě hlavu do písku a lumpíčků si nevšímat. obrovskej úsměv
Reagovat
Fandina
Ne, tvůj problém je v tom, že píšeš o druhém, že porušuje zákon. To je tvůj problém.
Reagovat
smazaný uživatel
Konstatuji fakta - nic víc, nic míň. Zákaz konstatování faktů?
Reagovat
Fandina
Konstatuješ něco, co sis přečetl. Smlouvu si neviděl, ale píšeš o tom, jako o faktu. Další otázka je, proč o tom vůbec píšeš. Libuješ si v psaní negativních věcí o druhých? Celkově je to osobní útok.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano ano, osobní útok, souhlas, páč to klávesíš ty, to bude fakt. Spolu se Slackerem též zpochybňuji 2:0 s Begu, páč to není trestnej čin, tedy to nemůže být ani fakt.
Reagovat
Fandina
Útočil si na druhého, psal si, že porušuje zákon.
Reagovat
George_Renel
Tak podej trestní oznámení a nepruď na fóru.
Jenže je to tak, že kdyby prohrála držel bys pysk a měl radost. Je vás tu pár takových, jste průhlední jak falešná pětka.
Tak se ukájej dál, škoda slov a času.
Reagovat
smazaný uživatel
Pouze jsem nazval instruktorku instruktorkou, neználku, dál jsem jen na požádání toto vysvětlil. To snad vadí? No, tobě určo...
Reagovat
George_Renel
Jsi obyčejný póvl, špinič.
Reagovat
smazaný uživatel
Děkuji za možnost prozření, milá "elito".
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud je vše podle zákonů... Ostatně, když má být všechno všem jedno, potom se divím, že se zde angažuješ. Velikej úsměv
Reagovat
Fandina
Myslím, že není tvoje věc, co je a není podle zákona. Pokud něco není, tak si s tím má poradit ten, kdo je za to zodpovědný. Tobě do toho nic není.
Reagovat
slacker
Fandina ti rika: "Drz hubu a krok" Plat vypalny a do niceho nestrkej nos
Reagovat
Fandina
Nic takového jsem nepsala. Napsala jsem, že pokud někdo není odsouzen za porušování zákona, tak jakékoli psaní o tom je osobní útok.
Reagovat
smazaný uživatel
Jasný, jen potrestanej/trestnej čin může být faktem. Dík za vysvětlení, pochopil jsem, stačí mi to.
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak! A navíc nejspíš udělat falešnou občanku, něco jako když nezletilky brigádněj v péčku, aby byly plnoletý. Nojo, když je bůh trojjedinej, proč by nemohla být dvojpobytová
Reagovat
smazaný uživatel
Samozřejmě však Kvitce
všechny 4 palce držím.
Reagovat
smazaný uživatel
Gratulace Petře! Zítra nečekám vůbec nic, ale nic není nemožné. :-)
Reagovat
lars
jako necekas ani zapas, tak, ze skrec :))
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Lucka hraje s Bethane čtyřhru! no to jsem nečekala, po takovém maratonu hrát ještě čyřhru no tak snad si Lucka napraví chuť
Reagovat
Jabadu
I Dreamed A Dream ... :-)
Reagovat
misa
jako velká hráčka. Zítra přijde její velký den, Serena se z toho už tak lehce nevyvlékne jako loni...
Reagovat
slacker
Co ji brani tam hodit opet W.O i letos?
Reagovat
misa
Už by to bylo trapné.
Reagovat
Jabadu
Tak šlápnout v koupelně na šampaňský může. To se stává. :-)
Reagovat
tommr
a Petra to zvládla dopodávat opravdu bezchybně - poslední tři hry na servisu získala beze ztráty jedinýho míčku ... :)
Dneska se jasně ukázal rozdíl v psychický odolnosti hráček. Lucka vypadala herně lepší než Petra, ale klíčový okamžiky nezvládla. Petra naopak nehrála nic moc, ale dokázala se v důležitých momentech plně zkoncentrovat ... :)
Reagovat
kada.tom
říct, že Petra nehrála až tak dobře ... sorry, ale tohle fakt přeháníš, já nevím, co bys po Petře na antuce jako ještě chtěl
Reagovat
tommr
v prvním setu jí Begu chvílema přehrávala, ve druhým už to bylo ze strany Petry lepší, ale na silnější soupeřku by to rozhodně nestačilo. Uvidíme jestli se zítra proti Sereně dokáže vzepnout ke skutečně dobrýmu výkonu ...
Reagovat
smazaný uživatel
dnes to byla strará dobrá Petra..i s novodobou skvělou defenzívou
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Petra má v Madridu splněno a do zítřejšího semifinále může jít s čistou hlavou. ;-)
Reagovat
tommr
jj dá se říct, že první letošní velkou obhajobu Petra zvládla. Zítra může už jen získat ... :)
Reagovat
EllNino
Petra vs Serena, tak na tenhle mač se hrozně těším, na antuce spolu ještě nehrály a Petra rozhodně není bez šance, uvidíme :) Především se těším na pěkný tenis :)
Reagovat
tommr
Petra může vyhrát, ale to by musela podat zcela mimořádnej výkon a Serena by naopak nesměla mít svůj den. Třeba se to ale zrovna zítra konečně sejde ... :)
Reagovat
Jabadu
"Ne, ty nejsi princezna. ... Ty jsi královna!" :-)
Reagovat
lars
dole jsi napsal: "Begu je útočnější a Petra se jen brání. No nazdar!"
udelej si v tom jasno :)
Reagovat
Jabadu
To byly počáteční obavy. Normal. :-)
Reagovat
tommr
v prvním setu tomu tak opravdu bylo. Begu vstoupila do zápasu hodně sebevědomě až drze a Petru chvílema přehrávala ... :)
Reagovat
Fredy
Dneska to dopodávala jako pravá šampionka. :) Gratulka k postupu do SF. Petro pojď! :)
Reagovat
smazaný uživatel
Když Petra zrůdu porazí,
leccos si u mě vyžehlí.
Nicméně se při zemi držím,
neboť tomu příliš nevěřím.
Reagovat
Michaelus
Běž do p*dele trapáku
Reagovat
smazaný uživatel
Michaelus díky za slova vhodná,
však prozraď, co bych měl dělat u vás doma?
Reagovat
smazaný uživatel
jakou zrůdu????!!!!
a to jsem tě chválil za pěknou báseň pro mě :(
Reagovat
smazaný uživatel
Tak dnes jí to slušelo se vším všudy...hlavně ta Suverenita
Reagovat
kada.tom
Paráda! Petra to zvládla skvěle.
Zítra Serena - noo, to bude těžkej oříšek :-)
Reagovat
Patri.k
to bude, ale hra Sereny je stejně založena na tom, že se moc na Serenu ohlížet nemusí, což je fajn
Reagovat
pockerface
Dobrá práce od Petry. O to větší škoda, že ta Lucka to nedotáhla. Madrid jí opravdu svědčí.
Reagovat
slacker
Tak posledni gem byl bleskovka, ani sem to nestarcil omrknout na livescore a uz tam sviti 2:0
Reagovat
smazaný uživatel
dnes podala docela slušný výkon. Velká gratulace. Těším se na boj se Serenkou. :)
Reagovat
Fandina
Gratulka k výhře, ke hře. Super. Držím palce na Serenu. Peti pojd pojd pojd!!!
Reagovat
pockerface
Aha Petra už vyhrála a u mě na streamu jde teprve podávat za stavu 5:3, takže si ten poslední game v klidu dokoukám :-)
Reagovat
smazaný uživatel
je to tam Petra je v Semifinále!!!! tak Petro znič tu Americkou blokádu
Reagovat
George_Renel
a průběh zápasu byl balzámem na rozbolavělou duši. V podstatě symfonická báseň s velkou sólistkou.
Reagovat
tommr
Petra sice potěšila, ale to vypadnutí Lucky stejně bolí víc - pro ní je to taková sportovní tragédie ... :(
Reagovat
FulnekUltras
Další šance na reparát následují rychle po sobě...
Reagovat
Fandina
Petra má pěknou kombinaci oblečení modrozelená a bílá a střídá sukynku, v obou barvách, triko i tílko.
Reagovat
pockerface
O kolik je to posunutý, na skore on-line je to 5:3 a 15:0 a na streamu mám pořád 5:2 40:40 ??
Reagovat
misa
za námi :-(
Reagovat
tommr
škoda. Petra promarnila tři mečboly při podání soupeřky a jednou to bylo opravdu jen o pár milimetrů ... :(
Reagovat
slacker
My co tady piseme dobre vime jaky je stav. Jses slepej a hluchej?
Reagovat
tommr
a ty si úplnej kretén nebo co? Kolikrát ti mám ještě napsat, aby si mě neotravoval ty úchyle?!
Reagovat
slacker
A kolikrat ti napsat ze jsi s imitovanim Livescore otravny jako fandina s pojd pojjd pojd.
Navic me tesi jak hezky hulvatsky pokazdy zareagujes. Rad lidem strhavam masky.
Reagovat
tommr
reaguju na tebe zcela přiměřeně. Jsi odpornej úchyl, protože tě baví provokovat lidi a ukájíš se tím ... :(
Reagovat
slacker
Lidi skadlim, ale invalidi vytacim :-D
Reagovat
Fandina
A Petruška hezky z otočky.
Reagovat
Patri.k
Petra ukazuje, že je velká hráčka, né jak ta labilní Lucka, která člověka jen umí naštvat :D
Reagovat
tommr
jen to ještě nezakřikni ... :)
Reagovat
misa
Víš, jak mě potěšila při FC, když mi dala podpis? :-)
Reagovat
lars
dala Ti podpis , ze uz nebude mrhat sancemi :))
Reagovat
Michaelus
Lucka to nedělá schválně :/ Musí jí to být taky strašně líto
Reagovat
misa
slzy určitě ukáply
Reagovat
slacker
Petro doraz ji uz ted
Reagovat
tommr
Petra získala svůj servis podruhý za sebou čistě beze ztráty míčku. Doufám, že si to nevybrala dopředu a že zápas dokáže doservírovat ... :)
Reagovat
Jabadu
Najdem si místo, kde se dobře kouří. :-)
Reagovat
pockerface
Vypadá to, že Petře antuka v Madridu svědčí, tak jen doufat, že nezkolabuje jako Lucka. Držím palce ať to Petra zvládne.
Reagovat
smazaný uživatel
tak vede 5:2 to už by dát měla. A na antuce by Serču dát mohla
Reagovat
sprchon
Já bych to nechal na Wimbledon...
Nebyl by to nový rekord? Půl sezony na okruhu WTA neporažená. :)
Reagovat
slacker
Nic takoveho, ve Wimbledonu repete :_D
Reagovat
sprchon
repete čeho?
Reagovat
smazaný uživatel
repete SF 2010
Reagovat
slacker
Repete toho co bys nechal radeji na Wimbledon, porazku Sereny uz v Madridu a repete ve Wimbledonu
Reagovat
sprchon
Ale tak nezlobil bych se. :D
Reagovat
pockerface
Serča už je dobrá tu beru, ale bachyni ne :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Dalo se v podstatě čekat, proto nemá smysl plakat,
že chlapisku neodolá malý hošík Karlíček.

Přimlouvám se snaživě,
toho chlapa vyveďte.
Ať jde ukázat co umí,
mezi svoje pokolení.

Sex-testem by onen chlapák
zaručeně neprošel,
z okruhu by ještě ten den
jednou provždy vyletěl.

Plané úvahy dnes nechme,
událost staronová,
semifinále si zahraje
Mášeňka Šarapová!
Reagovat
Fandina
I když to tak možná vypadá
meži tenistkami není odmala
žádná která tam nepatří
i když není nejmladší.

Přeji Petře aby letos v Madridu
udělala titul a bude na klidu
u fanoušků kteří jí tak věří
a o to tu přece běží.
Reagovat
vrabejka
Petra to snad už dotáhne :)
Že by se ji přece jen vracela forma?
Reagovat
smazaný uživatel
Petra se rozjela a zítra může Bachyni porazit na antuce ještě spolu nehrály tak uvidíme
Reagovat
sprchon
Teda někdy jsou tvoje výrazy vtipný, někdy ale taky dost nevhodný a hnusný... Tohle je ten druhej případ.
Reagovat
pockerface
Nechápu jak někdo může takhle stupidně někoho urážet, ty jsi schovaná a zřejmě nikdo tady neví jak vypadáš, ale asi by se ti taky nelíbilo kdyby se tu o tobě psalo jako o bachyni napadlo mě ještě jeden výraz pro prase v ženském rodě.
Reagovat
slacker
prasnice
Reagovat
smazaný uživatel
Přepni si na hokej, Havláte.
Trochu úcty k soupeřkám/ soupeřům.
Reagovat
tommr
začátek druhýho setu vyšel Petře o něco líp a ani Begu už není tak "drzá" jako v prvním setu. Snad už to Petra dotáhne bez zbytečných komplikací ... :)
Reagovat
slacker
Vsichni fandove moc dobre vi jaky je stav, tak netrapci s parodii.
Reagovat
tommr
neotravuj úchyle ... :(
Reagovat
slacker
Ty neotravuj parodiema na zpravodajstvi autisto.
Reagovat
smazaný uživatel
Zapnul sem si teďkom Petru a musím říct, že vypadá dobře. Jakože jí to sluší :-)
Reagovat
sprchon
A kromě toho jí to teď docela jde. :)
Reagovat
smazaný uživatel
jo to nevim, už sem to zase vypnul :-)) Teď nemůžu koukat, bohužel.
Reagovat
sprchon
To je fanoušek. :D Zapnu Petru... Hmm, sluší jí to. Vypínám, dneska můžu klidně spát. :)
Reagovat
Jabadu
A není to málo, Antone Pavloviči? :-)
Reagovat
smazaný uživatel
"I would like to have played her, but I'm kind of glad I didn't have to. She's awesome to watch." (@Martina on @Petra_Kvitova) #ThePetra
Reagovat
misa
Navrátilová dolézá?
Reagovat
smazaný uživatel
"novinka"
Reagovat
smazaný uživatel
Dneska je to opět Petra-extratřída..,s tímto by to mohlo stačit i na Serenu (ale vím,že za 10 min.to může být zas ta druhá Petra)
Reagovat
lars
"nezakriknout "
Reagovat
sprchon
Serena bude letos poprvé poražena právě Petrou. Bude to ovšem v SF Wimbledonu.
Reagovat
smazaný uživatel
ne ve Finále :) po obrovském boji
Reagovat
kada.tom
7-6(12) (28)6-7 7-6(29) - třeba takhle? :-D
Reagovat
gedzitka
ve Wimbledonu není ve třetím setu tiebreak
Reagovat
kada.tom
pravda :-D ... tak tedy 25-23 ve 3. setu :-D
Reagovat
sprchon
Ne, bude to tak, jak říkám. A druhé SF bude Kerber vs Lisicki. Pokud vyhraje Angie, porazí ve finále Petru. Pokud vyhraje Sabine, vyhraje Petra. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Radši bych ve finále x Petře viděl Sabine.
Reagovat
kada.tom
Ehm ... nechci to zakřiknout, ale Petra hraje vážně skvěle!!
Reagovat
lars
tak to priste pis az po zapasu
Reagovat
Frick
Nedá se to trochu sníži nebo by případný snížení šlo ruku v ruce s poklesem počtu winnerů?
Reagovat
EllNino
no vidiš, docela ti to pálí :) to je nejtěžší pro tenistku, hrát na riziko a nechybovat :D
Reagovat
smazaný uživatel
To se těžko snižuje, Petra hraje hodně riskantně a čim víc riskuje tím je velká šance na UE. Ale to je Petřina hra která často přináší ovoce
Reagovat
slacker
Jenze hodne tech jejich UE s rizikem nema nic spolecneho. to jsou nepochopitelne kiksy z jasnych a nahranycvh pozic kdy je souperka uplne mimo.
Reagovat
smazaný uživatel
to se hold někdy stane. Čím riskantější hra tím více EU. Petra vše tlačí k lajnám a hold to někdy ulétne. Ty kiksy tam jsou ale to se jen tak neodstraní Petra je už taková ale přesně tahle hra ji vynesla 2 Wimbledonské tituly a vítěztví na Turnaji Mistryň
Reagovat
sprchon
Děláte, jako byste Petru viděli poprvé. :D
Škoda je někdy toho přehnaného rizika na returnu. Ale zase když to vychází, hezky se na to dívá. :)
Reagovat
smazaný uživatel
jo přesně. V roce 2011 Martina Hingisová prohlásila že Petra hraje nejhezčí tenis v historii ženského tenisu. Když to Petře padá tak je to nádhera
Reagovat
Jabadu
Petra je krásně štíhlá, ale kam se poděly ... no však víte.
Co když ta přestávka měla jiný důvod? :-)
Reagovat
slacker
Myslim ze je zapujcila do nejake travesty show.
Reagovat
Frick
Kate to taky zvládla rychle. Ráno přijela a večer už všichni tří jeli domu.
Reagovat
smazaný uživatel
Stačí se podívat na Petru v civilu, aby bylo jasné, že jsi mimo. ;-)
Reagovat
pockerface
už jsem to psal níž, že zhubla i v hrudníku, pokud nemá super stahovací podprsenku. No pokud by to byla pravda, že zhubla i v těchto partiích, tak se podívej na Simonu, té zmenšení jen prospělo, kdyby to bylo i u Petry, zlobit se nebudu.
Reagovat
misa
Nezhubla, podívej se na fotky z Fed Cupu.
Reagovat
slacker
pribrala?
Reagovat
smazaný uživatel
Včera moji vážení,
verše tu byly k čtení,
všechny se však mohly schovat,
když začal Onndra veršovat.

Z lásky se nám včera vyznal,
veřejně se k tomu přiznal,
že se nejlíp veselí,
s černým chlapem v posteli.

Vidinami se tu kojil,
jak v pubic hair nos zabořil
snil, jak vršek hlavy jen,
koukal mu zpoza stehen.

Onndra si moc liboval,
snad se při tom udělal,
pro nás představa morbidní,
pro onndru zážitek všední.

Onndra vkus má vyhraněný,
co ho zajímají ženy?
Pro něj je slast nebeská,
laskat chlapská stehniska.

Když jsou svalnatá a černá,
to už se pak onndra nezná,
mlčí, nejí, nedýchá,
v extázi se zalyká.

Sny jeho postpubertální,
sílu jemu dodávají,
zdá se, že však přehlíží
jede moment závažný.

Sny totiž často zrazují,
od reality vzdalují,
lze přáti onndrovi jen,
ať je toho ušetřen.

Proto pokud onndra někdy
vývoj zdárně dokončí,
ať nám o tom pár veršíky
aspoň krátce zamečí.

Ať v ten slavný den
každý z nás pozná,
hele - narodil se
nový Shakespeare-onndra!
Reagovat
lars
tenis nejsou verse :)
Reagovat
slacker
Trocha poesie nikoho nezabie
Reagovat
smazaný uživatel
VELKÝ PALEC HORE!!! ukládám si do wordu! :) No a taky jsem se dost pobavil :D
Reagovat
blixa
Ale sliboval pětistopý jamb a prd. Žabař ... :D
Reagovat
Fandina
Pěkné!!!
Reagovat
Fandina
Petruška první set v kapse a teď první hra ve druhém taky. Jen tak dál Peti. Pojď!!!
Reagovat
kada.tom
W/UE
Petra: 11/13
Begu: 4/7
Reagovat
EllNino
:) Petra je odhodlaná tyjo, zaťatý pěsti, krůčky jako Maruška :)) to vypadá dobře
Reagovat
smazaný uživatel
Kotyza říkal,že Petra bude konkureceschopná až na Fr.open,ale myslím,že se to zrychlilo..svižnější tenis ,než ten nervák předtím
Reagovat
tommr
Petra uhaluzila první set ve kterým vypadala jako horší hráčka. Zejména na returnu byla dost nemohoucí. V poslední hře jí ale naštěstí Begu hodně vypomohla sérií chyb ... :)
Reagovat
kada.tom
uhalizila? to snad ne? sice na returnu nic moc, ale jako zkušená hráčka zabrala, když bylo třeba - na servise až na tu třetí hru super výkon ...
Reagovat
blixa
Počkej počkej, haluzí jenom Kája, Petra nikdy !!! :D
Reagovat
Michaelus
Panebože tommre to opravdu ne.
Reagovat
tommr
mě se zdála Begu celej první set jistější a byla většinu času aktivnější. Petra zabrala jen při rebrejku a pak až v poslední hře kdy Begu naopak trochu znervóznila ... :)
Reagovat
pockerface
Paráda. Petra v tomto gamu byla jako Sharapka - zaťatá pěst, chůze až k rozhodčím, otočená zády ke kurtu, povzbuzení.
Reagovat
smazaný uživatel
Taky mě to napadlo. :D Až na to cupitání...
Reagovat
sprchon
Jo, přesně tak. :D
Reagovat
Jabadu
Panebože, buď vůle Tvá a ušetři nás dvou tiebreaků! Dnes už toho bylo dost, ku ..!
Amen. :-)
Reagovat
FulnekUltras
Ještě druhý set Peti, a už se s tím dneska víc nepárej !!!
Reagovat
misa
1. set 7-5 stejně jako Lucka!
Reagovat
Jabadu
No právě! :-)
Reagovat
slacker
Mazacky sach-mat. Ale to dala Lucka v prvnim setu taky, tentokrat to doufam dopadne lepe - vitezne
Reagovat
smazaný uživatel
Super Petra má 1.set tak ještě jeden a potom zničit tu Americkou bachyni. POJĎ
Reagovat
Michaelus
Pojď!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
kada.tom
Pooooooooooooooooooooooooooooooooojď!!
7-5!! Anooo!!
Reagovat
EllNino
Velmi dobře od Petra, Irina hraje moc dobrej tenis, to bude ještě boj :)
Reagovat
smazaný uživatel
Petra 1. set-gratuluji :)
Reagovat
kada.tom
30-30 ... že by?
Reagovat
kada.tom
6-5 ... tak buď 7-5 nebo TB ... jsem zvědav, Petra vypadá v pohodě :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Akorát se na returnu uplně zbytečně vyhazuje.
Reagovat
misa
tiebreak?
Reagovat
smazaný uživatel
Radši ne...
Reagovat
blixa
Nebuď zbabělá ! :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tohle je mnohem lepší než TB, ne? ;D
Reagovat
blixa
Tak je, ale v TB by to dala taky ;-)
Reagovat
lars
vsak asi neni :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jaký asi? Zbabělec přece by nefandil Petře :D
Reagovat
lars
tak ja Ti do mozku "nevidim" :)
Reagovat
Frick
Nejde jen o ten zápas samotný, ale i o tom obrovské množství bodů. To je stejné jako s Begu b tý Moskvě.
Reagovat
tommr
je to malá sportovní tragédie ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Asi poslední šance pro Lucku na TOP 10 pak už RG kde obhajuje 4.kolo a Wimbledon kde obhajuje dokonce SF. To bude extra těžké se přes ty obhajoby posunout. Řím je poslední šance tak Lucka musí zabrat
Reagovat
Frick
Ne, ne ne! Koukat se race. Tam se nic neobhajuje.
Reagovat
smazaný uživatel
tak ale musí dojít neméně do semifinále. a to je docela nereálné
Reagovat
smazaný uživatel
připravila se o to sama na Amerických betonech tam si to měla uhrát.
Reagovat
smazaný uživatel
to je pravda, ale na RG by 4. kolo dát mohla. A pak udeřit ještě na trávě před Wimbledonem. V Birminghamu a Eastbourne. Tak by mohly být už ale definitivně poslední šance.
Reagovat
misa
Můžou třeba ještě přijít další šance na trávě před Wimbledonem ... nebo na podzim nebo příští rok.
Reagovat
smazaný uživatel
držet šestnáctku je důležité, pořád má v race slušnou pozici na to, aby se tý desítce zase přiblížila, nehledě na obhajoby.
Reagovat
Frick
Částečně jsem neviděl druhý set (vč. TB) a teď až pozoruju, že Lucka v něm vedla 5:2 se dvěma minibrejkama.

Tak to je šílený. Zrovna hráčka s tak dobrou spolehlivostí na podání a nebyla schopna udělat aspoň jeden bod na 6:3 se třeba mečobalama v řadě?

To je snad horší jak ten desátej gem ve 3. setě. :*-(

Co dál? Prostě neklesat na mysli a nebýt fatální. Neříkat si, že tim Lucina navždy přišla o šanci být v TOP 10.

Podívejte se do race. Ve třech ze čtyř prvních měsíců nové sezóny byla Lucina úplně jalová. V Austrálii (leden) vybouchla. V USA (březen) vybouchla. V dubnu také nic moc (= R16 ve Stuttgartu). A kolik ztrácí na 10. místo? I pokud Petra vyhraje, tak to bude jen 149 bodů.

S tim se přeci DÁ něco dělat.

Prostě tu káru potlačíme dál.
Reagovat
lars
myslim, ze jednou nabrala micek ramem v 1.TB pri 5:2 :(
Reagovat
slacker
Proc musism cist na onlajnech dokola hlasky ... dasi zbytecna chyba ...
Reagovat
pockerface
Petra viditelně zhubla a to i v hrudníku :-). Nevím jestli má tak stahovací podprsenku nebo to dělá to tílko, ale řekl bych, že se jí zmenšila naďra :-). Možná pro tenis je to dobrý, když si vezmu Simonu, tak třeba Petra začne hrát extratřídu na všech površích :-)
Reagovat
kada.tom
Petra vede 5-4 a teď by to chtělo zabrat na returnu :-)
Pojď!!
Reagovat
kolapse
Banda k.unD toto-clanek o Lucy a resite nějakou kvitovou-to nemáte diskuzi nebo nemůžete počkat na Petřín článek-kdo to ma pak projíždět ty komenty
Reagovat
slacker
Tohle bude rozsireny clanek i o zapase Kvitove az skonci
Reagovat
kolapse
???(?_?)???
Reagovat
Michaelus
Co na tom nechápeš?
Reagovat
kolapse
Slacker tak kde mas ten rozsirenej článek co ?
Jste všichni banda tupých hlav místo aby jste řešili tenis a danou osobu v článků same pycoviny tu.Člověk si chce počest rozumné názory a spis se mu chce blit.
Reagovat
slacker
Vcera byl clanek spolecny. Zrejme to dnes rozdelili admini az kdyz si toto precetli v diskuzi aby vyvolali zamerne dalsi flame
Reagovat
smazaný uživatel
Náhodou. Poprvé po dlouhé době vidím v Petřiných očích, když čeká na returnu, chuť ten míček zabít že se zavrtá do antuky.
Reagovat
kada.tom
Petra se sice dost brání, ale zdá se mi, že je v pohodě. Žádný útrapný pohledy :-)
Reagovat
LukasH
Ta Begu vypadá dost nebezpečně...
Reagovat
slacker
Begu je v rumunstine bubu
Reagovat
Jabadu
Begu je útočnější a Petra se jen brání. No nazdar!
Reagovat
lars
a jak casto ? :)
Reagovat
blixa
Zdar ! Zdar ! Zdar ! ;-)
Reagovat
Patri.k
Takovej sympatickej článek, aby se dloubal v našich ranách :D
Reagovat
kada.tom
Petra nakonec rebreakuje :-)
Reagovat
slacker
Nase tenistky nas chteji dneska zniti. 3 BP v cudu
Reagovat
Holahej
Lucie, škoda, vítězství bylo blízko, Světlana dělá málo UE, skvělá v obraně/ dlouhé čopy z obou stran/, udrží se ve výměně, přejde do útoku..., příležitosti nevyužity a v rozhodujících stavech je důležité pomoci si servisem! 5:2 v TB a máš servis, MB a máš servis / vyšší nadhoz?aby to ruka stihla?/...to uteklo..., rozhodl backhand, ta technika úderu, nastavení není správné, zaostává za špičkou, těch ztracených free míčů, je tam moc, obrana na backhandu není, čop nikde? kraťas není?/podívej jak Maria na twitteru sděluje, že se konečně naučila kraťasy/ zapíchnutí na úder není, jistota není, podívej na ostatní! jak pečlivě se nastavují! trenér to nevidí? tam je cesta! ke zlepšení, k výhrám..., ale samozřejmě úspěšná kariéra!fandím!
Reagovat
smazaný uživatel
C.Wozniacki to komentovala profi, honit jí po stranách sem tam..to by neuběhala,jak to házela najisto středem ,tak ji nechala odpočinout
Reagovat
lars
asi tak
Reagovat
pockerface
Petra nás chce dorazit. Těch nervů za 2 dny bylo až, až. Včera Roger, dneska Lucie a Petra. Zítra na tenis nekoukám, nenechám se zničit :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Úžasnej začátek...
Reagovat
smazaný uživatel
to otočí známe Petru
Reagovat
slacker
A kvitova se uz vyhazuje.
Reagovat
Jiri
Lucka predvedla vysokou kvalitu, ale ta 10ta hra rozhodujici sady ji hrube nevysla, tak to proste psychicky nezvladla, ale bojovala dal. Svatlana naopak neuveritelna pri odvraceni matchballu. Dulezite mice zahrala paradne, ale lepsi nebyla. Byl to zapas vyborne urovne. Fandime dal.
Reagovat
pockerface
jenže ono to je téměř vždy na větších turnajích nebo v zápasech, které by jí mohly posunout dál. Takže když se to stane občas OK, ale u Lucie je to téměř pravidelně.
Reagovat
misa
Je to tak, jen ve Fed Cupu s tím nemá problémy.
Reagovat
slacker
Moskva 2011
Reagovat
Jiri
Neda se nic delat. Konkurence je ohromna a prosadit se do nejuzsi spicky vyzaduje nejvyssi kvalitu a perfektni psychiku. Sladit to dlouhodobe dokaze par hracu na okruhu. Budme radi, ze mame takovou tenistku. V 50ce uz se drzi strasne dlouho a stale verim, ze to prolomi a prijde i nejaky ten vetsi uspech.
Reagovat
misa
Od roku 2012
Reagovat
slacker
Palermo 2013
Reagovat
misa
Na italské hluboké antuce to moc nepočítám, ale prohra s Vinci byla taky krutá.
Reagovat
Holahej
od r.2011 je v 30, r.2010 /33./ od r.2005 je v padesátce vyjma 2008/65./ YEAR SEASON-ENDING SINGLES!!
Reagovat
lars
hrala venku proti lepsim hracem podle zebricku
Reagovat
smazaný uživatel
jasně ,je se z toho nepo..
Reagovat
Kozoroh
Další z kolapsů, které Šafářové zatarasí cestu do TOP 10. Ikdyby se Lucka přeci jen dostala do TOP 10, tak to bude jen statisticky, tenisově by nyní do 10 nepatřila.
Reagovat
misa
Hlavně, že tam patří úžasná Genie...
Reagovat
Kozoroh
Výsledky má - QF AO 15, SF FO 14, F W 14. U ní je paradoxní, že na "obyčejných" podnicích nemá podobné nebo lepší údaje.
Reagovat
misa
po W končí
Reagovat
blixa
U ní nevíš... třeba to zopakuje :D
Reagovat
Holahej
To není žádný kolaps, na výhru měla, je to sportovní boj, vyhrát může jen jedna, body byly 130:127 pro Lucku a to dala ještě 7 DF, praskla ji struna na voleji na 15:40 /a BB/, obranné plachty Světlany končily na čarách...bojovala, co bys chtěl, to je sport!
Reagovat
slacker
Ja bych chtel dotazeny zapas do vitezneho konce. Do ceskeho vitezneho konce
Reagovat
EllNino
to chce ale každej vlastenec ...
Reagovat
tmora
Petra v tilku! wow - pekne zhubla.. Zacatek pekny.
Reagovat
smazaný uživatel
jinak byl tam moment za stavu 4-3 pro Lucku, ve druhém setu, kdy Lucce praskla struna. To bylo celkem smolné, mohla mít 3 brejbkoly. Ale bohužel, i takový je tenis. Člověk stejně neví, jestli by nějaký ten brejkbol využila a jestli ano, tak jestli by dokázala doservírovat. Ona mi přišla celý zápas o něco lepší, tak nějak sem si říkal, že to asi vyhraje, ale prostě v těch důležitých momentech to nevyšlo.
Když už, tak sem rád, že prohrála se Světlanou, kterou mám prostě hrozně rád. Ale mrzí to, mrzí..
Reagovat
slacker
"Utecha" je jen kdyz kdyz prohrou pomuze jine cesce. A to se nestalo
Reagovat
LukasH
Nevím, ale nepřišlo mi to zase tak strašný. Nedá se říct, že by se Lucka vyloženě zhroutila jako třeba včera Aza, spíš polevila. Ono taky proti Světlaně na antuce, kde se hrajou výměny okolo 10 míčů není nic snadnýho. A Světlana se ke konci hodně zvedla a vrátila téměř nemožný.
Reagovat
FulnekUltras
Bohužel ovšem těch dost zbytečných UE bylo moc...
Reagovat
FulnekUltras
hlavně v rozhodujících momentech
Reagovat
LukasH
Na antuce se to u útočných hráček proti obranářkám zdá vždycky...
Reagovat
smazaný uživatel
taky si myslím,že na Lucku nadprůměr
Reagovat
smazaný uživatel
vyjímečně náročný zápas
Reagovat
misa
Až bude bilancovat kariéru, možná si na odmítání sportovního psychologa vzpomene.
Reagovat
smazaný uživatel
to asi ano
Reagovat
LukasH
Jsou věci, který se nedají naučit a vytáhnout nejlepší tenis v nejrizikovějších a nejpotřebnějších chvílích je jedna z nich...
Reagovat
smazaný uživatel
to je to TOP 10
Reagovat
misa
Možná ano, ale proč potom existují ti sportovní psychologové?
Reagovat
blixa
Placebo ;-)
Reagovat
Holahej
základ je mít na to údery, hru, fyzikální zákony, úhly a odrazy neošálíš /mnoho UE, nejistota/, pak teprve to další..., chybí čop, kraťas, lob, ven z kurtu, malý nebo větší spin, přímka, škála úderů..
Reagovat
misa
Jenže Lucka se vynikající hrou dostává ke stavům, kdy jí chybí k výhře pár míčů. Až tam často začíná její trápení. Nezvládla doservírovat, ale podání na 6-6 ve třetím setu udělala v pohodě čistou hrou.

Stejným případem jsou její tb. V Antverpách proti Karolíně Plíškové podávala v 1. setu úžasně, skoro samé čisté hry, ale přišel tb. a ona nedala 1. servis. Pravidelně prohrává tiebreaky, i když je v celém setu lepší. Prostě si nevěří...
Reagovat
smazaný uživatel
Pěkný zápas. Klobouček Světlano :-)
Reagovat
FulnekUltras
Ještě tak v sf odstavit šugarku...
Reagovat
Frick
že v nějakém vydání žebříčku (po Římě?) bude dělit od TOP 10 Lucinu méně než 175 bodů....
Reagovat
smazaný uživatel
bylo to určitě na krajíčku
Reagovat
sprchon
Méně než 175 už to bude jen těžko...
Reagovat
kada.tom
Očekávám dvousetovou výhru. Dramat bylo včera a dnes moc.
Reagovat
blixa
Nějakej vtipnej, ne ? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Petra v tílku :o
Reagovat
Michaelus
Na Rumunsko v tílku
Reagovat
Frick
Už jsme spolu zažili AO (Li), Stuttgart (Maša), HC (Serena), ale tohle, tohle bylo nejhorší. :*-(

Jdi to háje. :-(
Reagovat
smazaný uživatel
a LI předloni v Cincinati 5:1 ve 3.setu
Reagovat
Michaelus
Je mi Lucky vážně moc líto :( Ale tohle nebylo poprvé.
Reagovat
misa
jediný míček od prolomení hranice 3000 bodů. Útěchou je, že neměla mečbol na vstup do desítky. Aby ji prohra zase nesrazila do deprese.
Reagovat
smazaný uživatel
měla při svém podání asi 3
Reagovat
misa
Dva, ale postup do sf. jí nezaručoval postup do desítky.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale ne na přímý posun do Top 10.
Reagovat
lars
1. MP zahozen bohuzel
Reagovat
misa
To se mi zrovna zasekl stream, takže jsem naštěstí neviděl.
Reagovat
lars
tak se na nej podivej ze zaznamu :)
nezvladla risk uderu
Reagovat
misa
Už ne, kdyby ho využila, bylo by to jiné...
Reagovat
smazaný uživatel
Teda Lucko! Takhle jí to darovat na podnose ! Tuplem mě to štve, protože Kuzněcová je pro mě jedna z nejnesympatičtějších tenistek . To jsem teda fakt otravená, protože tohle si měla vyhrát. A co ten Steklej? Neumí jí pořádně nabudit? Fyzičku na to měla, herně na to měla, jen ty nervíky.....asi ne.
Reagovat
smazaný uživatel
ale ta vnitřní síla tam je..
Reagovat
sprchon
Taky ke konci nevypadal, že by Lucce věřil. :(
Reagovat
smazaný uživatel
Lucie to prostě dneska nechtěla vyhrát tolik, jako to chtěla Světlana. Světlaně palec nahoru za bojovnost a za mentální a fyzické síly.
Reagovat
Paseka
Musim říct, že ta Kuznětcová je neudolatelná. Musí se proti ní hrát příšerně. :-(
Reagovat
smazaný uživatel
Za stavu 3:3 v tiebraeku už to bylo na ručník
Reagovat
VlS
Lucka vyhrát nechtěla, na výhru plivla, zmačkala ji a hodila jí do koše. No, to je Lucka, tohle se jí stává. No nic, Qf dobrý a hurá do Říma ( po deblu)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale jó, určitě chtěla vyhrát, jen nervíky si zahrály své. Darovala jí to svými chybami. Kuzněcovové stačilo vydržet , protože např. na konci druhého setu už se sotva ploužila.
Reagovat
smazaný uživatel
ale další set už být nemohl
Reagovat
VlS
No právě, zejtra dostane od Marie kartáč, ale byly to chyby Lucky v taktice a jen mě nedochází , proč tam Rob nevletěl. To začalo už v tom 7. gemu, nebejt hloupejch chyb, tak šla lehce na 5:2, ale začala zmatkovat.
Reagovat
smazaný uživatel
Velké drama ,kde Lucka měla dlouho navrch, ale mentální síla rusky je záviděníhodná
Reagovat
slacker
Jaka mentalni sila rusky? Snad mentalni slabost cesky a nic zavideniho to neni.
Reagovat
smazaný uživatel
to je právě ten rozdíl do TOP 10
Reagovat
slacker
Kuzna okupuje Top10? Kdyz je tak uuuuuuuzasne mentalne silna?
Reagovat
smazaný uživatel
na TOP 10 se musí makat asi 20 turnajů ročně...a nato Kuzněc. už nemá
Reagovat
smazaný uživatel
ale na antuce na TOP 10 určitě má
Reagovat
smazaný uživatel
Mimořádně musím souhlasit. Mentálně to Lucka nezvládla. Bohužel.
Reagovat
smazaný uživatel
..ale i od Lucky to byl jeden z nejlepších zápasů, dříve v takto těžkých situacích hrála hůře ,vyzvihl bych spíše rusku
Reagovat
smazaný uživatel
Vyzvedávej si koho chceš. Lucka to prohrála hlavně svejma chybama.
Reagovat
slacker
Blbost, v obou tajbrejcih a doserviracim gamu pokazde lucka uplne odesla z kurtu
. Sanci na 3 zapasy
Reagovat
misa
Trochu odolnější Lucka by Rusku zařízla v pohodě ve dvou.
Reagovat
smazaný uživatel
Lucky mi je strašně líto.. :-( Ale chtěl jsem zápas Maria vs. Kuzna, takže spokojenost..
Reagovat
Jabadu
A první matchball byl stejný jako proti Li Na na AO. :-)
Reagovat
Holahej
ano ty backhandy, soupeřka pod tlakem MB, prohry a Lucie nemusela hrát na první, jeden úder a byly z toho nejtěsnější auty..., sláva LI o trochu menší..
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist