Šafářová znovu otočila zápas, s Ivanovičovou si zahraje o semifinále

17. 9. 2014, 11:16
Aktuality 270
Lucie Šafářová postoupila v Tokiu po další třísetové bitvě do čtvrtfinále. Česká tenistka prohrála i ve svém druhém zápase na turnaji úvodní sadu, po obratu však talentovanou Švýcarkou Bencicovou porazila 3-6 6-4 6-2.
Lucie Šafářová

Sedmá nasazená Lucie Šafářová musela už v prvním kole milionového turnaje v Tokiu obracet z nepříznivého stavu 0:1 na sety zápas s Madison Keysovou a podobný průběh měl i její dnešní duel s Belindou Bencicovou.

Jeho první set sedmadvacetileté české tenistce vůbec nevyšel. O deset let mladší soupeřka jí dvakrát sebrala podání, v závěru sady pak Šafářová dvěma dvojchybami po sobě nabídla Bencicové dva setboly a Švýcarka, kterou v hledišti sledovala její deblová partnerka Martina Hingisová, nezaváhala.

K obratu se Šafářová nadechla za stavu 1-1 v dalším setu, kdy podruhé v utkání prolomila servis Bencicové. To jí k zisku sady stačilo, protože své servisy už si brněnská rodačka dokázala pohlídat, a rozhodující set pak Lucie Šafářová jasně ovládla. Díky rychlém brejku se dostala do vedení, za stavu 3-1 svůj náskok ještě zvýšila a po dvou hodinách zápas zakončila dvěma esy.

"Belinda je mladá, nadějná a nebezpečná. Hrála výborně a jsem ráda, že jsem zápas otočila a postoupila," řekla v rozhovoru na kurtu Šafářová, které se letos už podesáté podařilo zvítězit po prohraném prvním setu. "Prožívám nejlepší sezonu, hodně si věřím a na kurtu se cítím výborně," dodala Češka.

O semifinále turnaje se patnáctá hráčka světa Šafářová utká se Srbkou Anou Ivanovičovou, jež v souboji bývalých světových jedniček porazila 6-3 6-4 Bělorusku Viktorii Azarenkovou. Na Ivanovičovou se Šafářové v posledních letech daří - vyhrála nad ní pět zápasů v řadě, z toho poslední čtyři bez ztráty setu.

Výsledky - Tokio (tvrdý povrch, dotace 1 mil. dolarů):
Dvouhra - 2. kolo:
Šafářová (7-ČR) - Bencicová (Švýc.) 3:6, 6:4, 6:2
Ivanovičová (3-Srb.) - Azarenková (Běl.) 6:3, 6:4
Cibulková (6-SR) - Vandewegheová (USA) 7:6 (7:5), 7:5
Čtyřhra - 1. kolo:
Cibulková/Flipkensová (SR/Belg.) - Dateová-Krummová/Záhlavová-Strýcová (Jap./ČR) 6:3, 7:5
pva, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

270
Přidat komentář
smazaný uživatel
Tak to nakonec dobře dopadlo. :) První set nebyl od Caro nic moc, ale pak už začala hrát líp. Jarka mě překvapila, protože jsem dneska čekal jasné vítězství Caro. Ani se nedá říct, že by se Jarka během zápasu nějak položila a začala se vyhazovat. Zlomilo se to fakt až v předposledním gemu...
Reagovat
tommr
dopadlo to špatně i když podle předpokladů ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Jak pro koho... :D
http://f-picture.net/lfp/s017.radikal.ru/i423/1111/cc/a79d74036c4c.gif/htm
Reagovat
EllNino
Jaruš, ty seš holt nerváček, ale začíná se to zvedat, zdejší mejdlo je pro tvou hru jako dělaný :) tak uvidíme co dál, hlavně, že už se zase trochu usadíš ve stovce :)
Reagovat
tommr
jako její trenér bys jí měl nějak šetrně sdělit, že ty její voleje jsou strašný. Proč si to aspoň občas nenechá spadnout na zem? Dneska jich zase zkazila mraky a obvykle zrovna v okamžicích kdy se lámal chleba ... :(
Reagovat
EllNino
jo je to děs, ona se k tomu nějak neumí postavit a zbrkle to jenom podsekne a většinou to je buď síť nebo kilák za ..to je asi největší slabina, smeče, loby a zakončování výměn na síti ...ale jinak se na tom mákne a pujde zase nahoru, snad jsou už životní trable zažehnány ..:)
Reagovat
George_Renel
ale takhle špatně jsem ji viděl hrát naposledy brzy z jara.
Reagovat
tommr
jj dneska to Wozniacká zase jednou uhaluzila po příšerným výkonu a hlavně za vydatnýho přispění Gajdošový jako v dobách svý největší slávy ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
To jste se dívali asi na jiný zápas... Caro hrála špatně možná v 1. setu, ale jinak to byl dobrý tenis z obou stran. Jarka svým výkonem hodně překvapila (i přes nějaké chyby).

Statistiky winnerů a UE mluví jasnou řečí...
Caro - 28 W, 25 UE
Jarka - 49 W, 50 UE
Reagovat
EllNino
Cicak zase hlásí hned po "aut", ta mě sere ! :DD vždycky si myslím, že opravuje výrok ...:)
Reagovat
Michaelus
Bude dneska Nicole k vidění? :D
Reagovat
EllNino
Jarka hraje konečně zase docela dobře :)
Reagovat
smazaný uživatel
Srovnáno! :) Druhý set byl o pár míčích. Jsem rád, že to Caro nenechala dojít do tie-breaku, protože to by byla velká loterie... Těžko říct, co čekat od 3. setu. Myslel jsem si, že výkon Jarky půjde dolů, ale zatím hraje pořád solidně a vzdávat se určitě nehodlá...
Reagovat
EllNino
teď pěknej pass od Caro, ale Jarka to zahrála dost najivně, kldyž ví,že proti ní je jedna z nejlépe prohazujících tenistek na světě :)
Reagovat
smazaný uživatel
To jo, ten byl parádní. :) Jarka hraje dobře od základní čáry, ale smeče a voleje jsou její velká slabina...
Reagovat
EllNino
ona je hroznej nervák ...jinak je to prostě klasa od základní čáry :) ...teď ale vyhazuje co jde :D
Reagovat
smazaný uživatel
Já vím, už jsem ji viděl hodněkrát... Celou dobu čekám, že se Jarka položí. :D
Reagovat
EllNino
možná jo :D ale dnes má moje svěřenkyně slušně nabito :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jarka je tvoje svěřenkyně? :D Hele, brejk na 4:2. :) Teď už by to Caro měla dotáhnout...
Reagovat
smazaný uživatel
Ajéje, nezvládnutý Tildenův gem... :(
Reagovat
slacker
To ale neni pravy Tildenuv game. Ten je jen za stavu 3:3 v rozhodujicim setu
Reagovat
smazaný uživatel
Ale platí to celkově pro 7. gem rozhodujícího setu...
http://cs.wikipedia.org/wiki/Bill_Tilden
Reagovat
slacker
Zajimavy ze delsi englicka verze se o Tildenove gamu nezminuje vubec.
Reagovat
smazaný uživatel
Teď už to Caro musí doklepat...
Reagovat
blixa
No nakonec to uplácala. Ufff. Hele , ty rytíři, ty to máš stejně dobře zařízený. Za tebe bojuje osm Dulcineek a ty si v klidu hákuješ na TP !! :D :D
Reagovat
EllNino
Jaruš, jak sem dával tenkrát Vlk ten seznam trenérů a tak, tak jsem zapsanej u Jacka Socka a Jarmily + sparing Katky S. :DD
Reagovat
smazaný uživatel
Ostatní vím, jenom Jarku jsem nevěděl... :D
Reagovat
VlS
Asi tak po dvou letech vidím hrát Jarmilu docela dobře. Caro je dneska nějaká emotivní :-). Jarmilo, mákni a vyhrab se nahoru, ať má Austrálie po letech zas pěknou jedničku.
Reagovat
EllNino
Jarmilka fakt slušný dneska :) tak jedem ! :D
Reagovat
tommr
Gajdosová sice nehraje špatně, ale dělá občas strašný chyby a Wozniacká to nakonec stejně nějak uhaluzí ... :(
Reagovat
George_Renel
Kdyby byla jen trošku trpělivější (nebo méně Slovenkou :-) ) již by byla v šatně. Ty asi 4 jasné voleje ji stály druhý set. Dá se říci obecná pravda: ne vždy lepší tenistka vyhraje set. A tuším, že Wozniačtí zapomněli, že ji Jarmila rozumí.
Reagovat
tommr
zápas už je asi rozhodnutej. Gajdosový začínají téct nervy a to je její konec ... :(
Reagovat
dadaft
bohužel se Jarmila začíná hroutit. ((
Reagovat
tommr
to se dalo čekat ... :(
Reagovat
dadaft
jj, atraktivní, nátlakový tenis, přechody na síť, parádní, chytré a umístěné voleje,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
doufám, že chytá formu, takových hráček nikdy není dost.
Reagovat
EllNino
jako když jí to jde, tak je radost její skvělý udery pohledět :)
Reagovat
smazaný uživatel
NEvíte v kolik hodin dnes začne los na první kolo Davis Cupu 2015? :-O
Reagovat
tommr
The 2015 Davis Cup Draw will take place at the ITF AGM in Dubai on Thursday 18 September at 19:00 local time (15:00 GMT) and streamed live on www.daviscup.com.
Read more at http://www.daviscup.com/en/news/186951.aspx#GcqGwFkCI3gtGym3.99
Reagovat
smazaný uživatel
Díky :)
Reagovat
smazaný uživatel
Věřím, že to Caro ještě otočí, ale zatím se trochu hledá. Jarka je přesně ten typ hráčky, která se buď vyhazuje, anebo jí to tam padá. Dneska jí to tam padá, ale třeba ten poslední gem jí Caro odevzdala vlastními chybami...
Reagovat
blixa
Teď Caro odvracela break z 0:40 pěti míči v řadě, to je tenis :D Musíš víc tlačit, jinak to dneska bude pohřebiště Dulcinela teamu ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Já myslím, že právě nastal zlom a teď už to půjde. :) Jinak je to Dulcinea Team, ty Dulcinelo. :D
Reagovat
blixa
Jo to je dle Don Quijote de la Mancha, ahááá :D Já myslel, že je to jen nějakej vejmysl ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
On to teda vymýšlel Vlk, ale jasně, že je to podle toho. Vždyť to vzniklo z fantasmagorické představy "O udatném rytíři Montym". :D
Reagovat
smazaný uživatel
Z 2:0 na 2:2. Ono to zas tak lehké nebude... Když už Caro dvakrát flákne raketou o zem, tak to už je co říct.
Reagovat
tommr
tak nakonec očekávanej výsledek i průběh. Kristýna jako obvykle dobře začala, aby se pak úplně sesypala. Kanepiový stačil i podprůměnej výkon na jasný vítězství ... :(
Reagovat
George_Renel
Tak jsem místo dokoukání se na Kristýnu dal pětatřicítku na kole, a dobře jsem udělal. ;-)
Reagovat
tommr
to si rozhodně udělal dobře a já lituju, že jsem to neudělal podobně. Moh jsem si ušetřit nervy a udělat zároveň něco pro svý zdraví ... :)
Reagovat
Titan
Tetovaná již háže raketou o zem...
Navíc returnuje proti nízkému slunci, no jo, to bude rychlej konec...:-)
Reagovat
VlS
Tetovaná je Karolíne, ne Kris
Reagovat
Frick
Kristýna - tetování na zápěstí
Karolína - tetování na paži u lokte a na stehně
Reagovat
Titan
Kristýna má velké tetování na dorzální straně předloktí podávající ruky - levé. Tohle znetvoření je právě při podání nepěkně vidět...
Reagovat
blixa
"Znetvoření" ??? "Nepěkně" ??? Snad "ozdoba" a "hezky" ne ? ;-)
Reagovat
sprchon
Mě se to třeba na holkách většinou nelíbí. Ale je to jejich věc, fandím jim bez ohledu na to. :)
Reagovat
blixa
Neříkám že jsem fanda tetování ale nazvat to "znetvoření " ??! :D
Reagovat
sprchon
Jak u koho. Zrovna u nich je to asi přehnaný, ale třeba tohle snad nemůže myslet nikdo vážně. :D Není to tenistka, ale i tak...
http://31.media.tumblr.com/43d904805538502ec732dff720e5f901/tumblr_mu1kqb5q2Z1rl866jo1_500.jpg
Reagovat
blixa
Nelíbí ? Mě by to přišlo docela hezký, pokud by to ovšem nebyl tak hrozný kýč ;-)
Reagovat
sprchon
Mně osobně se nelíbí. Je to jen věc názoru. Jestli správně chápu, tak tobě se také nelíbí, když používáš slovo "by". :)
Reagovat
blixa
Nelíbí, ale ne proto že to je tak rozsáhlé a barevné tetování ale proto, že je to kýč jako prase :D
Reagovat
VlS
Ono jde o to, jak to bude vypadat, až slečna nebude slečna, ale stařenka, to bude síla.
Mě se tetování nelíbí
Reagovat
George_Renel
Vzpomenu-li si na mládí, tak tetování bylo jediným jasným znakem. V 99% případů znamenalo, že tetovaný seděl v base. Teď dokážu pochopit, že si na sebe někdo něco nechá odstranitelně namalovat, ale trvale se zohyzdit? Jen ten, kdo si myslí, že nezestárne....
Reagovat
Titan
Tetování je znetvoření, nucené, úmyslné a trvalé vnášení pigmentu do oblasti, kde nemá co dělat tuto definici zcela splňuje...:-)
Reagovat
blixa
Myslím, že třeba takoví Maurové by s tebou brutálně nesouhlasili :D
Reagovat
Fandina
Zajímavý rozhovor s nimi před několika lety a tetování na rukou je tam také vidět u obou.

http://www.denik.cz/tenis/tenisova-dvojcata-si-spolu-domlouvaji-vysledky.html
Reagovat
sprchon
Obě jsou a myslím si, že by jim to víc slušelo bez kérek.
Reagovat
Fandina
Na druhé straně, mohou se podle tetování rozlišit, když stojí vedle sebe nevíš, která je která ... úsměv
Reagovat
sprchon
Jo, to je jasný. Ale v deblu má stejně většinou jedna kšilt a druhá ne. A zásadní rozdíl je v tom, že jedna je levoruká a druhá pravoruká. :)
Reagovat
Fandina
Já vím, hledám ta pozitiva, co všechno to tetování může znamenat. Ale tuhle jsem je viděla a měly kšilt obě. Takže nic. Tetování sundat nejde ... úsměv
Reagovat
sprchon
Hledání pozitiv je výborná věc, s tou to člověk dotáhne daleko. :)
Reagovat
Fandina
Nevím jestli dotahne daleko, ale určitě je to dobrý pocit, myslet pozitivně ... úsměv
Reagovat
sprchon
Jo, to s tím souvisí. :) Zrovna o tom čtu knížku - Miluj svůj život od L. L. Hay
Reagovat
Fandina
Aha, tak to musí být zajímavé. Já to zase dělám tak, že svět je takový, jaký ho chceme vidět. A samozřejmě to ovlivňuje genetika a prostředí v kterém se pohybujeme.
Reagovat
sprchon
Přesně tak to totiž funguje. :) Genetika má na to až překvapivě malý vliv, mnohem větší má to prostředí, v němž jsme vyrůstali a v němž se pohybujeme později.
Reagovat
Fandina
Tak buďme rádi, že žijeme v této době a že v Evropě, ČR jsou chytří a rozumní lidé, kteří ovlivňují pak i své potomky, tedy nás ... úsměv
Reagovat
blixa
Nepodceňuj tu genetiku !!! ;-)
Reagovat
sprchon
No asi takhle. Když sebereš dítě jejich skutečným rodičům a necháš ho vyrůstat v jiné rodině, tak se v dospělosti bude podobat pravým rodičům určitě vzhledově, chováním ale minimálně. Stejně je to s návyky a myšlenkovými schématy, které si dítě vytváří. Učí se vlastně tím, že pozoruje prostředí, ve kterém vyrůstá. Ze špatných schémat pak často plynou ty tzv. "nevyléčitelné" nemoci.
Reagovat
blixa
No to jsme dost OT, ale myslím že tu genetiku docela brutálně podceňuješ. Každý genetický "materiál" bude identické prostředí zpracovávat zcela odlišně a individuálně. Genetika nám dává dispozice, pomocí kterých prostředí zpracováváme. Proto i dva lidé, kteří vyrostou ve stejném prostředí můžou být naprosto odlišní.
Reagovat
sprchon
Jo, na tom asi něco je, ale dva lidé nikdy nebudou stejní a nikdy neprožijou dva lidé přesně to samé.
Reagovat
sprchon
Prostě si myslím, že tohle se nedá úplně objektivně posoudit a že mnohem větší podíl má to prostředí.
Reagovat
blixa
To je hodně těžké rozsoudit, vhledem k tomu že "pokus" nelze opakovat. Ale tzv. silné povahy nezlomí ani extrémní prostředí, naopak povahy slabé pokroutí a zničí, udělá z nich kreatury. Opravdu bych tu genetiku nepodceňoval.
Reagovat
tommr
Kanepiová sice pokračuje v mdlým výkonu a dokonce si vyžádala MTO, ale druhej set přesto získala. Zdá se, že Kristýna je odhodlaná dodržet tradici a dobře rozehranej zápas ještě ztratit ... :(
Reagovat
sprchon
Kanepi hraje hrozně... Ale Kristýna ještě hůř :/
Reagovat
tommr
jj víc se k tomu v podstatě nedá říct ... :)
Reagovat
Fandina
Ach jo, Klárko, to je hrůza. Příště se to snad už nebude opakovat. Ten první zápas tady byl dobrý. Je mi to líto, toto.
Reagovat
VlS
Garbine je mentálně odolná, ani série rebreaks ji nenahlodala. Docela dobrej zápas baselinerek.
Reagovat
tommr
tak Kristýna dokázala první set dopodávat i když jí úplně odešlo první podání a promarnila několik setbolů ... :)
Jsem zvědavej jestli zápas dotáhne nebo jestli jako obvykle po prvním vyhraným setu odpadne. Hodně taky bude záležet na Kanepiový, která zatím nehraje moc dobře a má velkej prostor ke zlepšení ...
Reagovat
anton77
tak ten set zachránila Kaia sama. Tady je dobře vidět jak je to o hlavě. Nejdřív dá 3 esa za sebou a když má pak podávat na vítězství v setu, tak první skoro netrefí. Obávám se obvyklého scénáře
Reagovat
tommr
už to tak bohužel vypadá ... :(
Reagovat
blixa
Hmm, Monty zdá se nebude spokojen, Monče se práší od kožíšku :D
Reagovat
smazaný uživatel
Je to tak. :( Bez streamu se těžko hodnotí, ale čistě podle výsledků je Niculescu v Kantonu neskutečně rozjetá. Monča a Bojana proti ní uhrály čtyři gemy, Doi dokonce jenom tři. To dokáže všechny tak otrávit svým neortodoxním tenisem? :D Je to škoda, ale věděl jsem, že tenhle zápas bude pro Monču asi nejtěžší. Kdyby dneska vyhrála, tak by mohla jít klidně až za titulem. Teď to přeju Alizé, ale začínám si myslet, že to tam vážně vyhraje Niculescu... Ale hlavně se teď soustředím na Tokio, kde mám ještě dvě favoritky. :)
Reagovat
sprchon
Tak teď musíme fandit Kristýně :)
Ještě je brzo dělat závěry, ale zatím se mi zdá lepší než Kanepi. Snad dobře rozehranej zápas dotáhne do zdárného konce...
Reagovat
blixa
Soudil bych až podle druhého setu. Ten první vyhrává velmi často ale víme jak to pak dopadá.
Reagovat
tommr
Kanepi ale zatím hraje velice špatně. Myslím si, že se ještě zlepší ...
Reagovat
blixa
Nestraš, jo ! ;-)
Reagovat
sprchon
Musí ji poslouchat první podání... Ted v posledním gamu 1. setu to chvílema vůbec nevypadalo dobře. Do té doby super, za 4 podávací gamy ztratila jen dva fiftýny. Uvidíme, co bued dál, no...
Reagovat
historik
nemůžu si pomoct, ale to je prostě opravdu tragédie. S Kirilenko, která na tom teď není kdovíjak předvede tohle.:-( Opravdu se divím, že hráčka s takovým špatným podáním a takovou labilitou, na zkušenou hráčku až neuvěřitelnou, je stále ve čtvrté desítce pořadí WTA a žebříčkově naší pátou nejlepší hráčkou.
Reagovat
tommr
viděl jsem jen třetí set, ale to byla opravdu hrůza. V závěru se mi dokonce zdálo, že to chce Klára za každou cenu co nejrychleji ukončit a úmyslně kazila ... :(
Reagovat
George_Renel
Viděl jsem celé, zkazilo mi to snídani a říkám: jedna velká ZOUFALOST....
Reagovat
blixa
Jo, to bylo fakt neštěstí na hromádce. Klárko, Klárko ...
Reagovat
VlS
Co to bylo?
Reagovat
Frick
jak se dále bude dařit našemu Ku-Klux-Klanu v Soulu. :o)
Reagovat
vendulkabendulka
Klara ve tretim setu vytvarela velmi zajimave veci. Uz zabalila bagl, na cestu dostala bagel a naskladanou :(
Reagovat
Frick
Pro Barbory to není dnes dobrý týden. Ta mladší ošklivě vykapala. :-(
Reagovat
tommr
Bára Krejčíková mě velice zklamala. Proti jen průměrně hrající Brengleový totálně selhala. Doufám, že to byl v jejím případě jen výjímečnej den blbec, protože s takovou příšernou hrou jakou předváděla by jinak neměla absolutně žádnou šanci na nějaký úspěchy ... :(
Reagovat
lars
M.Hingis nemela vic WTA titulu pred vstupem do top10, nez Bouchard.
1. titul ziskala 13.10.1996, kdyz byla 10. ve wta
pro zajimavost
18.11.1996 Hingis porazila Kimiko-Date Krumm 6:1 6:2, ktera jeste stale hraje
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Kimiko je chodící tenisová kronika, ta zažila i jinou generaci než tu s Hingis. Např. na AO 90 vypadla v OF s Helenou Sukovou :) Ale nebýt té dlouhé pauzy, tak dost pochybuju, že by ještě dnes byla na kurtu (jako hráčka).
Reagovat
smazaný uživatel
Tězko říct, někteří/některé mají takovou odolnost, že dokážou nemožné, příklad Jágra je výmluvný, lze hrát i bez pauzy třeba i třicet let na vrcholné úrovni, ne že ne, to ale jen pár jedinců a musí tam být velká spousta předpokladů aby se to zdařilo :)
Reagovat
Frick
Nevíte, je nějakej min. počet dvorců na turnaj WTA 280? V hale asi můžou bejt jen dvě, co? A v hokejový hale se dva dvorce tedy vejdou?
Reagovat
Fandina
záleží, jak je ta hala velká a jak jsou šikovní organizátoři, aby to tam podle potřeb udělali ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Jak se tak dívám, má otázka se tu docela dobře ujala :-D Nezdá se vám, že ty haly jsou strašně cenově rozdílný? Někde stojí 150, někde 300.. Někdě 500 ... To je šílený rozdílý :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Jo jsou, ale já antukovou sezónu nemám rád. Takže vyhledávám haly i v tomto velkém cenovém rozdílu
Reagovat
smazaný uživatel
To máš jako s lékárnama, někde seženeš danej lék za 67, o dvě zastávky dál za 120, to jsou tak rozjetý nůžky, že člověk nechápe..
Reagovat
Patri.k
Přitom si stačí udělat provizorní kurt někde na samotě
Reagovat
smazaný uživatel
To ale něco stojí, že :-DD
Reagovat
sprchon
U nás v Liberci je prej u vojáků kurt zdarma, ale ještě jsem tam nebyl... Jinak na vesnici jsem zažil antuku třeba 60,-/hod, což je paráda. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Mě by zajímalo, jestli někdo má v hale tvrdý povrch jako u nás v Břeclavi. Vím, že ten tvrdý povrch v BV je na Břeclavsku a Hodonínsku jediný, tak jeslti je to takový unikum i jinde. Většinou je v hale koberec, občas antuka.
Reagovat
sprchon
V Liberci antuka, classic clay, koberec nebo umělá tráva
Reagovat
PetaM
Já mám na výšce halu s tvrdým povrchem :)
Reagovat
VlS
Tak si postav (kup) vlastní halu a můžeš do ní chodit zadara, jak budeš chtít - co proboha řešíš? Ceny určuje nabídka a poptávka, je to uplně jednoduchý.
Reagovat
smazaný uživatel
Hala za pětikilo??! :D U nás V BV hodina za 2 kila do konce září. Dojeď, to ti vyjde levnějic i s cestou. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Fakt to tady stojí pětikilo! :D Ta hala je soukromníků a ještě zazobaných soukromníků, takže si asi myslí, že 500 KČ je málo! :D Tak to asi fakt zajedu.. :DD Za 2 kila je to úplná pohoda! :-))

Kdyby ta hala byla obce, tak ta by chtěla určitě míň.. :D
Reagovat
smazaný uživatel
500 bych nedal nikdy :D a to tenis miluju teda :-D Vyřiď pánům soukromníkům, že 500 je pro normálního občana hodně :-D -
Reagovat
smazaný uživatel
u nás je to taky strašně drahý zhruba od 290 do 490 Kč, takže jsem loni zabalila sezonu s létem, ale teď mi to nedá a kouknu se ještě, jestli něco neobjevím :)
Reagovat
smazaný uživatel
BV? co je to za město?
Reagovat
smazaný uživatel
Břeclav. PetaM: Nevbím, asi proto, že do konce září nemusí topit, takže je to o 90 kč levnější než normálně. Možná je to tím, že je to nový. Já tam byl s parťákem v sobotu a když si člověk navykl na vůni čerstvého laku, bylo to fajn. Jde o tvrdý povrch a obrovský liják, který v sobotu málem vyplavil ulice, tomu dodal svéraznou atmosféru. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to jo. já jsem taky z Břeclavi ;D
Reagovat
smazaný uživatel
Haluz! :) Jaká věková skupina? Bavíme se o Bors Clubu.
Reagovat
smazaný uživatel
Jojo. No věková skupina 16
Reagovat
smazaný uživatel
Na jaké úrovni zhruba jsi? Začátečník- mírně pokročilý, pokročilý, profík?
Reagovat
smazaný uživatel
Asi mírně pokročilý... Až pokročilý. Jak kdy a jak na čem :) A tvůj věk a kategorie?
Reagovat
PetaM
Jak jako do konce září? Do konce září nejsou třeba haly ne? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jede tady někdo na finále Fed Cupu? Chtěl jsem se zeptat, jestli někdo nemáte zkušenosti, zda jde vidět něco v sektoru 421, řada:8? Máte nějaké zkušenosti? :-)
Reagovat
aligo
já jedu ale taky poprvé :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jakej sektor?
Reagovat
aligo
406 řada 7 :) jsem blíž než ty o řadu :D uvidím líp :D
Reagovat
Fandina
Jestli je to uspořádání stejné, jako obvykle, tak uvidíš určitě. Atmosféra je všude stejná, jen když sedíš hodně nahoře, tak to máš na kurt dál, ale zase nemusíš otáčet hlavou, jako kdybys seděl přímo u kurtu. Ale vidět je všude. A atmosféru také cítíš stejnou, dole jako nahoře ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Tam jsem seděla, když jsem byla na finále FC v roce 2012. Šlo to, taková luxusnější telka. :D Ale zase nasaješ atmosféru. Tenkrát tam byla fakt svělá, dokonce byla i mexická vlna. Užij si to. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
:-) Míčky jdou vidět v pohodě?
Reagovat
Roger_Federer
:), nee musis orientovat podle toho jak hybou raketou.:)
Reagovat
aligo
to jako fakt?
Reagovat
smazaný uživatel
Si dělá srandu! :D Jasně, že tam ten míček jde vidět.. :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Bohužel, v Praze jsem ještě na tenise nebyl, tak nevím.. Ani jsem nevěděl, zda si ze mě dělá srandu, nebo ne :-D Ale děkuji :)
Reagovat
aligo
já právě že taky ne :D
Reagovat
Roger_Federer
jasne ze to byl v tip :), sedel jsem i na centrkuru ve Wimbledonu a bylo to uplne v pohode videt z horni rad.., nicmene napr takova Agrofert arena v Praze, pokud sedis v nejvysich patrech, je ten micek hodne daleko..
Reagovat
Roger_Federer
zpet..myslim ze je to CEZ arena...proste na Svanici.
Reagovat
smazaný uživatel
A brzy to možná bude Babiš arena :D
Reagovat
aligo
takže na to fed cupu by to mělo být v pohodě vidět?
Reagovat
smazaný uživatel
Míček v pohodě uvidíš, neboj... ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jistě tady z vás někdo hraje tenis... Jak to děláte přes zimní sezonu? A kolik u vás stojí hala?:O Docela by mě to zajímalo, protože sezona, už brzy skončí :)
Reagovat
aligo
odkud jsi?
Reagovat
smazaný uživatel
Proč e ptáš?:O
Reagovat
aligo
jen tak :D :D u nás buď 100,- na hodinu a půl nebo 500,- na rok... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Počkej, myslíš poplatek za hraní v sezoně letní? Na halu mi to příjde brutálně levný :-D Jinak jsem z Bílovce, a hala na hodinu tu stojí 320 na víkend, a 370 na pracovní dny -_-
Reagovat
aligo
u nás je hala JEN pro členy klubu a členství stojí 500,- na rok a plus 100,- když chceš do haly....
jinak venku bez placení pro členy, a pro nečleny je to 100,- hodina a půl...
Reagovat
smazaný uživatel
Aha, no tak když hraješ často, tak se to vyplatí :-) To my tu máme jednu halu na celý Bílovec, a v zimě je to tu hodně nacpaný..
Reagovat
smazaný uživatel
Aha, no tak když hraješ často, tak se to vyplatí :-) To my tu máme jednu halu na celý Bílovec, a v zimě je to tu hodně nacpaný..
Reagovat
aligo
my jak je hala jen pro členy tak je to fajn :) a když hraješ každý víkend tak je to skoro zadarmo... :) + členi mají povinnou jarní brigádu 2 hodiny na kurtu s antukou :) což mě taky baví :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jojo, to je u nás taky.. No, brigáda.. Je to spíš taková výpomoc.. Ale já tam ještě nepommáhal, tak nevím, jak je to těžký, co se tam dělá atd.. :-D
Reagovat
aligo
my vyndáme starou antuku nějakou vrstvu... navozíme novou zalejeme a zbytek si udělají oni :D ale je toho dost :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ach jo.. Já chci zase léto :-D
Reagovat
PetaM
Hala kolem 400 :) Neuvěřitelně drsná cena ...
Reagovat
smazaný uživatel
Bohužel, na čtyřhru se to "vyplatí" víc, ale pro dva, je to docela šílený.. Navíc, alespoň já za hodinu si moc nezahraju ... xD
Reagovat
PetaM
No jasně, čtyřhra se vyplatí, ale ne moc často :D

Já, když jdu hrát, tak méně jak 2 hodiny tam nejsem. To je úplně zbytečná cesta, námaha a tak, na jednu hodinu :D
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak..
Reagovat
smazaný uživatel
U nás na vesnici stojí hala na hodinu 500 Kč.. :-/
Hnus!!
Reagovat
smazaný uživatel
Tyvado.. Tak to už je síla :O To už si radši zajdu na hodinu squashe :-D
Reagovat
sprchon
U nás nekrytý kurty většinou kolem 100,-/hod a hala tak 200 - 300,-/hod
Reagovat
smazaný uživatel
Já mám halu za 350kč ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Moc gratuluji Lucy, která znovu musela otáčet. Přesto to dala a tom jsem rád. Na Ivanovic má, snad se zadaří jako na FO :)
Shrnu to tu celé. Škoda Viky, Karolína super, Aga mega super. Poslední mi postoupila Alizé, která to teda měla hodně těžké. Šance jsou však obrovské. No a Monči Niculescu taky gratuluji. Jen tak dál holky :)
Reagovat
Kozoroh
Jsem nový uživatel Kozoroh a ode dneška se s Vámi budu moci dělit se svými postřehy v bílém sportu.
Mužský tenis - jsem velkým fandou Noleho, na druhém místě mám Rogera.
V ženském tenise nejvíc fandím trojici Kvitová, Šarapovová, Halepová.
Zajímá mě i debl, mou nejoblíbenější dvojicí jsou Bryan Bros!
Reagovat
aligo
Čego! :)
Reagovat
PetaM
Ahoj a vítej :D
Reagovat
misa
Doufám ale, že máš Petru jako číslo 1 :-)
Reagovat
smazaný uživatel
čauvec. no, nemáme teda toho moc společného - Halep a Sharapova :/
Reagovat
misa
Simonka je určitě sympatičtější než Maruška. Nevím, co proti Halepové pořád máš.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak sympatická není ani jedna... Co proti ní mám? Všechno, její nudná hra, její obloukovité obočí, její velkou zadnici...
Reagovat
aligo
její nucenej řev...
Reagovat
smazaný uživatel
Jo no :D
Reagovat
sprchon
Já už tu sice čtu pár týdnů, píšu sem asi 3 dny, ale jinak jsem taky nový uživatel. Sleduju hlavně ženský tenis, kdy mě zajímá předně kvalitní hra, povaha a styl jednotlivých hráček a jako bonus beru to, že většina z nich je pohledná. :D
Fandím všem Češkám a obecně všem, kteří mi jsou sympatičtí a předvádějí koukatelný tenis.
V mužském tenisu mám nejraději asi Fedexe, Djokera a Monfilse. V ženském kromě všech českých hráček Anu Ivanovič, Caroline Wozniacki, A. Radwanskou.
Pár měsíců jsem na tenis sázel, ale asi to neumím. :D Jak jsem přestal, začal mě o dost víc bavit tenis jako hra. Začal jsem dokonce rekreačně hrát a dá se říct, že jsem teď do tenisu blázen.
Takže zdravím tenisové blázny! :D :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jé. Aga :) další k Agovcům :D
Reagovat
A.R.R.
Tak se nám ten Agateam dobře rozrůstá :-)
Reagovat
blixa
Hej , on je tu nějaký Agateam ???!!
Reagovat
A.R.R.
no jasně, Freedom a já trenér (to určil vlk) a já a onndra soupeři kdo Agu víc miluje :-D
Reagovat
blixa
Hmmm, zatraceně tvrdá konkurence :D Ale teamem bych to asi nenazval ;-)
Reagovat
A.R.R.
Myslím, že je jedno jak kdo to nazve, hlavní je, že tu má Aga podporu :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Zdravím, dobrej výběr hráčů a hráček ;) jsem taky už nějakou tu dobu blázen do tenisu i coby začátečnice na kurtu bez odborného vedení :D
Reagovat
blixa
Dobrej vkus, češky + Aga, Anna a Caro ;-) To jsme na stejné vlně.
Reagovat
gedzitka
Zdravím dalšího blázna, který se prvně zbláznil do "pasivního tenisu", aby ho následně začal hrát. U mně stejný průběh :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ha, další fanoušek Mashy! :D Super! Vítej! :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Ahoj a vítej mezi námi, Kozorohu, tvoje oblíbence ti schvaluju :D snad se aspoň někdy shodneme a Nolefam se tu taktéž vyskytuje, bacha však na rozsáhlé diskuze Kvitovců ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Čau Kozorohu, shodnem se tak zhruba z poloviny, já fandim na prvnim místě Rafítovi, pak Djokerovi, nově i Čiličovi, v ženskejch je pro mě č.1 jednoznačně Máři, pak Ana a Simona, debl ten mě moc nebere, oblíbence ale mám a tím je Paes :)
Reagovat
Roger_Federer
Cilic??No to je jasny, ty fandis kazdemu, kdo dokaze zastavit Rogera od dalsiho titulu granslamu.:)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak nepřeju si další jeho titul, ty snad další Rafovy ano? To mi namluvit nesnaž :). Jinak Čilič hraje po návratu fakt skvěle, už na RG jsem mu tleskal za výkon proti Djokerovi, no a na USO to byla od čf neskutečná jízda, to nemělo chybu.
Reagovat
smazaný uživatel
Jinak Gulba ho taky vyřadil, přesto mu nefandim, ty holt ve všem hledáš antirogerovskou logiku, tak to neni, každopádně by mě bývalo hodně naštvalo, kdyby zase vyhrál titul, protože měl Rafu a Djokera z cesty, to přiznávám, ať si každý z top trojky dojde k titulu těžkou cestou..
Reagovat
lars
A komu fandis , kdyz hraji tvoji proti sobe ??
Reagovat
Kozoroh
Když třeba Djokovič hraje proti Federerovi, fandím Srbovi. Ono když se ti dva střetnou (naposledy ve finále Wimbledonu), je to z mého fanouškovského pohledu "bratrovražedný" boj (neboť mám oba rád, ale Nolemu o něco víc fandím), na druhou stranu si však střety Noleho a Féďy vychutnávám. Ostatně nebudu sám, kdo tvrdí, že letošním nejlepším GS finále v pánském singlu byl střet Djokera a Fedexe ve Wimbledonu...
Reagovat
smazaný uživatel
Pro mě jsou taky ti dva momentálně nejlepší rivalitou s nej zápasy, ale pro mě byl možná ještě o něco lepší zápas v Dubaji, i proto že to Roger nakonec vyhrál, to co se tam dělo mě zvedalo z gauče ;) zatímco Wimbledon mi vyrval srdce z těla, protože ten měl být jeho, no a na USO se mohli hoši navzájem poplácat a přenechat to mladším :D
Reagovat
Kozoroh
Mě zas nepotěšil US Open. Přál jsem si jako vítěze Djokoviče nebo Fedexe, že oba naráz vypadli v SF mi vyrazilo dech. Hlavně z porážky Rogera jsem byl smutný, neboť už nebude mít moc šancí na GS titul. No a u Noleho je zajímavá tato statistika - 8x SF -> 5x F -> 1x W :-P Na US Open má nejlepší konzistenci, ale co se titulů týče, tak US Open zaostává za Australian Open i Wimbledonem. Jako by Nolemu newyorkský grandslam neseděl...
Reagovat
Kozoroh
A s tím Wimbledonem - oběma jsem přál triumf, ale Nolemu víc, protože by v případě porážky měl v GS finále bilanci 6-8 (krom toho by schytal čtvrtý krach ve finále GS po sobě). Bilance 7-7 je lepší, není to sice záznam, který bych Nolemu ve finále GS přál, ale věřím, že Djoker si v tomto parametru polepší.
Druhý důvod byl ten, že triumf v Londýně byl kompenzací za nepovedenou Paříž. Nole strašně moc chtěl Pohár mušketýrů, bohužel se to nepovedlo, ale Novak si naštěstí spravil chuť o měsíc poté...
Reagovat
Kozoroh
Na závěr - Nolemu bylo občas vytýkáno, že opakovaně vyhrávat GS umí jen v Melbourne. A že GS mimo Austrálii vyhrál jen v roce 2011. Jako jeho fanda cítím zadostiučinění, že tato slova od 6. července 2014 neplatí...
Reagovat
smazaný uživatel
Budu ti oponovat, nejlepší rivalitou je už čtyři roky ta mezi Rafou a Nolem, tomu se pro mě nemůže nic vyrovnat, oba musí ve vzájemných zápasech jet až na totální dřeň, to v žádnym jinym souboji neuvidíš, sorry..
Reagovat
smazaný uživatel
Takže se těšim, že nás v příští sezoně zase tyhle mimořádný nadlidský masakry budou čekat, je na čase :)
Reagovat
smazaný uživatel
Mimořádný nadlidský výkony až do úmoru, který jim nakonec zničí zdraví myslíš? Jako někdy je to zábava sledovat, ale ne pořád, takový finále RG letos mě nebavilo, to zápasy Fédi s Djokem mají jinej spád a jejich výměny se mi líbí daleko víc
Reagovat
smazaný uživatel
Někomu se jejich souboje líbí, někomu ne, když ale ponecháme stranou jejich rivalitu, překvapuje mě, že zase zmíníš jen souboje Noleho s Rogerem, souboje Rafy s Rogerem taky podle tebe nestojí za nic?
Reagovat
smazaný uživatel
jistěže stojí za to, ale zejména minulý rok to pro mě ztratilo kouzlo, což tebe asi těší, že ho Rafa tak drtí, ale já se stejně těším na jejich další souboje a věřím, že ta černá série minimálně pěti prohraných zápasů v řadě skončí a teď na podzim je ideální čas ;)
Reagovat
Roger_Federer
myslis ten strojovy, nezazivny tenis od zakladni cary? Nekonecne cekani na chybu soupere?? lahudka
Reagovat
Roger_Federer
myslis ten strojovy, nezazivny tenis od zakladni cary? Nekonecne cekani na chybu soupere?? lahudka
Reagovat
smazaný uživatel
O tom už jsme se bavili mnohokrát, tebe to nebaví ok, je to tvůj názor, mě to baví stejně jako celé řady dalších, tak už se s tim konečně smiř :)
Reagovat
Nola
Djoker pravdepodobne vynechá nejaké turnaje
http://videoarchiv.markiza.sk/video/sportove-noviny/20099_sportove-noviny
kto je zvedavý nech si pustí od cca 7:15
Reagovat
Kozoroh
To bude nějaká kachna, na webu novakdjokovic.com se nic o vynechaných turnajích nepíše.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak v souvislosti s otcovstvím asi určitě nějaká absence přijde, otázka kdy, asi to odnesou některé menší turnaje, na TM a AO určitě pojede i kdyby neměl bejt stopro soustředěnej..
Reagovat
smazaný uživatel
Mě to finále Wimbla mrzelo kvůli tomu neskutečnýmu comebacku ve 4.setu a protože tam měl Roger největší šanci na 18.GS, ale máš pravdu, Noleho by mi bylo líto, kdyby mu nevyšlo další GS finále, něco podobnýho letos zažívá RF s těma finále, letos měl vyhrát Indian Wells, Monte Carlo a Toronto, Djokerovi ten WB odpouštím už proto, že to korunovalo krásný období v jeho životě a přeju mu to, teď se ale dá očekávat, že celej podzim neobhájí a bude rád, když se z otcovství vzpamatuje do TM :D takže je tu znovu šance pro Rogiho a taky bysme se mohli konečně po dlouhý době dočkat souboje s Nadalem, na to se těším, už aby ta asijská šňůra začala :)
Reagovat
Roger_Federer
Je sice obrovska skoda, ze Roger letos prohral tolik finale, ale bouzel to asi uz ma spojitost z vekem, vsecko je dost tezsi, ukazuje to ta nevyrovnanost vykonu v zapasech, v tech Finale, ktere prohral byl souper vzdycky o chloupek lepsi..Rekl bych ze si i top hraci zacli na neho vice verit po
te bide 2013, od toho se odviji i jeho vypadky v zapasech, kdykoliv na neho zatlaci, nebo se mu prestane bavit.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak tenis byl a je (a v dnešní době to platí ještě víc než kdy předtím) o psychice, ta rozhoduje o velkých vítězstvích především, Rafa a Roger jí mají nejlepší, proto mají tolik titulů, Roger ale v r.2009 psychickou převahu ztratil a už jen ve velkých mačích paběrkuje. Pořád je na tom ale líp než Nole, který až na sezonu 2011 nedokáže drzet nervy na uzdě, kdyby to dokázal, mohl už být na min.deseti GS. Uvidíme jak se to bude vyvíjet dál, já věřim, že Rafa pokud bude zdravej znovu potvrdí renomé psychicky nejodolnějšího hráče a zase svůj odpočinutý válec rozjede :)
Reagovat
aligo
Je to docela rarita, že hráčka z TOP10 se do ní dostala bez jakéhokoliv titulu a teď už má, ale jen jeden malinkatej titůlek, z Norimberku co? Takový zvláštní mi to přijde....
Reagovat
lars
ten titul uz mela driv nez se dostala do top10
Reagovat
aligo
to je možný ale i tak....
Reagovat
smazaný uživatel
Nevim co je na tom divnýho, ano nemá sice titul, její výsledky jsou ale jedny z nejstabilnějších, samý finále, sf, v nejhoršim čf, to pak stačí, jinak Berdych byl taky v jedný sezoně šestej sedmej aniž by vyhrál titul..
Reagovat
sprchon
Tak proč ne? Grand Slamy hraje Eugenie dva roky... První zrovna daleko nedošla, takže letos neměla co obhajovat. Místo toho ale došla 2x do SF a jednou do finále. K tomu ten titul z Norimberku a další dobrý výsledky. :)
Reagovat
sprchon
Takže body prostě rostly a najednou je v TOP10
Reagovat
aligo
to já vím já jen že je to takový zvláštní ... že nevím o hráčce která by se dostala do top 10 s jedním malým titule.... ale vy tu mluvíte jen o slemech, ale já to myslím obecně... ale to je jedno
Reagovat
lars
mozna to je tim, ze hrala velky dobre obsazeny turnaje a hrala malo malych turnaju.
Hingis taky asi moc titulu nemela, kdyz se dostala do top10
Reagovat
aligo
martina jich měla se 5 nebo 6... :)
Reagovat
aligo
z toho jeden GS
Reagovat
lars
mozna to je zpusobeno tim, ze Busicka hrala dlouho divci turnaje nez presla na zensky
Reagovat
lars
To vis jiste , ze mela uz 5 wta, kdyz se dostala do top10 ? nepletes si to , kdy se stala Hingis No.1 ??
Reagovat
lars
uz v roce 1996 byla v top 10. a 1.GS ziskala v 1997
Reagovat
aligo
Nejvyšší umístění 1. místo (31.března 1997)
Reagovat
lars
Z tvy reakce vyplyva, ze si vubec nejsi jisty , ze mela Hingis 5 wta titulu pred vstupem do top10
Ani se ti nedivim.
1. titul ziskala 13.10.1996, kdyz byla 10. ve wta
Reagovat
sprchon
Jo, asi je to neobvyklý. Všechny ostatní hráčky v TOP10 mají víc titulů. I spousta hráček za ní. Ale když se vezme v úvahu její věk a že už se dostala tam, kam se většina hráček nedostane za celou kariéru, tak se dá očekávat, že ještě spoustu titulů získá...
Reagovat
lars
Ano je to neobvykly
Reagovat
aligo
a když to říkám já tak mi to vyvracíš a když to napíše někdo jinej tak souhlasíš :D :D BOŽÍ! :D
Reagovat
lars
Ja ti to nevyvracim
Reagovat
EllNino
Kournikova byla v desítce bez titulu :) ...
Reagovat
aligo
to je PRAVDA :D
Reagovat
Roger_Federer
Mela 2 ITF :).
Reagovat
Kozoroh
To je prd :-D
Reagovat
Frick
A co Kourikovová?
Reagovat
lars
A mozna Capriati, Ivanovic ??
Reagovat
smazaný uživatel
Dal bych sem tu fotku i bez toho (protože jsou to fešandy :)), ale když dneska obě vyhrály, tak mám ještě o důvod víc... Je libo Aničku nebo Andělku? :)
https://twitter.com/AnaIvanovic/status/511453547108397057
Reagovat
blixa
Rozhodně Aničku, mlask, mňam !
Reagovat
smazaný uživatel
Anča s make upem je poloviční... Angie tam vypadá líp (vím, zní to šíleně)
Reagovat
smazaný uživatel
https://i.imgur.com/2HkHRDa.jpg

:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ty asi víš, proč sis zvolil tenhle nick... :D

No, musím to něčím vyvážit... :)
https://twitter.com/SharaPovaFrance/status/511170424026431489
Reagovat
smazaný uživatel
dyť si dělám prčů .-)

Ale vážně, z těchto třech bych si vybral právě tu Marii, když už by nebylo víc na výběr teda :-)
Reagovat
blixa
Anička je pořádná lvice ! :D

https://www.facebook.com/anaivanovic/photos/a.129105197104999.24606.126966253985560/983375441677966/?type=1
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, před chvílí jsem to viděl na Twitteru. :) Ale všimni si, co píše pod tím: Nekouše, jenom zívá. :D
Reagovat
blixa
Dneska i kousala ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Taky bych se od ní nechal pokousat... :D
Reagovat
smazaný uživatel
Palec hore! :)
http://instagram.com/p/tC_JVmjLaP/
Reagovat
tommr
to vlevo ("my life ... not your business") je životní krédo Azarenkový nebo co má bejt? Pokud je to určený fanouškům tak je Azarenková ještě větší spratek než jsem si myslel. Neměla by zapomínat, že ty těžký prachy vydělává jen díky jim ...
Reagovat
PetaM
Mně to přijde jako něco o sázení ;)

A tohle si dává na profil kde kdo :D Neber to tak, že to tam dala zrovna Vika :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jelikož to tam Vika dala před hodinou, tak by to měla být její reakce na dnešní zápas. Já jsem to teda pochopil tak, že se chce poučit z chyb, co dneska udělala... Ani mě nepřekvapuje, že jsi to pochopil jinak a vidíš na všem jenom to špatné. Ještě napiš, že ty těžký prachy vydělává taky díky tobě a smíchy mi prasknou játra. :D
Reagovat
tommr
a kde si to vůbec sebral? Možná, že je to jen vytržený z kontextu ...
Pokud je to ale vzkaz fanouškům obecně tak se to jinak než: "do mýho života vám nic není" vyložit nedá a to považuju od profesionální sportovkyně za vrchol arogance ...
Smát se tomu můžeš jak chceš, ale je naprosto nevyvratitelnej fakt, že profi sportovci by bez fanoušků brzo přestali existovat. Platí totiž jednoduchá zákonitost: žádný fanoušci=žádný sponzoři=žádný prachy. Názorně je to vidět na sportech, který stojí na ústraní diváckýho zájmu ...
Reagovat
smazaný uživatel
Vika dala na Twitter odkaz na její Instagram. Sportovci tam celkem často dávají takové teze. Ono je to spíš o tom, že ten kontext (s dnešním zápasem) nechápeš ty... Jinak máš pravdu, že bez fanoušků by profesionální sportovci přestali existovat, ale taky bys měl dodat bez jakých. Bez takových jako jsi ty teda určitě ne. :D Jedině, že by všichni fanoušci byli jako ty. To by potom všichni sportovci skončili kvůli neustálé kritice. :D
Reagovat
VlS
já to celkem chápu, fanoušci opravdu nemají žádnej nárok na život těch, kterejm fandí, nepatří fanouškům. Sice je to od ní trochu zbytečný gesto, možná tím pár fans ztratí, ale to nic nemění na tom, že opravdu fanoušci nemají nárok jí kecat a zasahovat do života.
Reagovat
George_Renel
Lucce bych přál raději Viktorku. Ta je teď opravdu jakási oplácaná a je to hlavně vidět na jejím pohybu. Jakmile ji dnes Ana jen trošku rozpohybovala, neměla nárok. Její návrat do TOP může být velmi bolestivý. Ivanovičová bude pro Lucku těžší soupeřkou i když bilanci s ní má dobrou.
Reagovat
Bob
Zápas mezi Šafářové a Ivanovic bude zajímavý, protože Lucka na ní hrát umí.
Reagovat
pepin
Tak doufejme, že se na ni Lucka dobře vyspí a potvrdí to, že se ji na ni daří. A podstatné je ještě to, že vyhrála Ivan. a bude na kurtu tenisové prostředí a ne ta hejkalka.
Reagovat
dadaft
tak Elina dokázala re-brejknout na 4:4.
dobře ona. ))
pěkné akce, ženský tenis jak vyšitý,.
Reagovat
dadaft
tak dvě chybky při shodě na servisu rozhodly.
pokud není hráčka super-ranařka, je proti Angie vždy složité namíchat ten správný úderový mix - mElina to zatím jakkž takž zvládá a pořád je v zápase a není bez šancí,,,,,,,,,,,,,,, 4:6 3:1
Reagovat
smazaný uživatel
V první řadě mě mrzí, že se proti sobě musely utkat už ve 2. kole. Je fakt, že body potřebují obě, ale zatímco Ana bojuje o TM, Vika "jenom" o lepší umístění... Bylo vidět, že Ana je momentálně v lepší pohodě a vyhrála zaslouženě. Vika střídala dobré momenty s chybami a těch chyb tam bylo víc. Když už to vypadalo, že se Vika zlepšuje, tak si následně zase prohrála servis (v obou setech nepotvrdila brejk). Ještě v posledním gemu měla Vika dva brejkboly a mohla srovnat na 5:5, ale Anička to nakonec dotáhla... Řekl bych, že až obě holky budou v top formě a utkají se, tak to bude parádní zápas na tři sety. :)
Reagovat
Oin
Kdyby přestala Kviktorie kvičet jako podříznuté podsvinče, možná by se posunula výš.
Reagovat
kada.tom
Vika - Ivanovic (3-6 4-6)
Inu, Viku dneska srazily vlastní chyby, kterých bylo docela dost. Ivanovic nehrála nic světovýho a jestli takovej výkon chce podat i proti Lucce, tak to už aby si sbalila věci a odletěla nejbližším letadlem do Wuhanu :-)

Lucce budu hodně věřit v QF, má na to Ivanovic znovu porazit. Vůbec - Ivanovic se poslední dobou proti Češkám nedaří, tak snad to Lucka potvrdí :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Chyb tam od Viky bylo dost, ale Ana podala dobrý výkon. Nedokážu to teda porovnat s výkonem Lucky, protože její zápas jsem nesledoval (tommr ji ale chválil, takže asi hodně dobrý :D)... Spíš je to o tom, že Ana na Lucku z určitých důvodů neumí. Zaprvé jí nevyhovuje hra proti levačce a zadruhé jí nesedí, když je někdo aktivnější než ona. Tyhle dva atributy Lucka přesně splňuje, takže z toho losu nejsem moc nadšený. Navíc je Lucka hráčkou, která může při své současné formě atakovat Top 10 (stačí, aby se vyvarovala určitým výpadkům), takže to bude těžký zápas... Ovšem Ana se na ten připraví s jiným trenérem než při minulé prohře na RG, tak třeba vymyslí dobrou taktiku (navíc za ní může přijít na kurt, což v Paříži nešlo). Když nebude dělat chyby a nenechá se moc zatlačit, tak určitě může vyhrát. :)
Reagovat
Frick
a jen 1x ČF?! To by bylo tuze málo Lucko, takže se o to poper!
Reagovat
Frick
Teda SF, samozřejmě :o)
Reagovat
smazaný uživatel
ty jo, to je zvláštní mít tak skvělou sezonu zatím jen s jedním SF, respekt Lucy :)
Reagovat
kada.tom
Inu a pokud by Lucka postoupila do QF (asi přes Ivanovic), tak by byla na 14. místě žebříčku a do konce sezóny by klidně mohla zaútočit ještě na Cibulkovou a Errani, kterým se poslední dobou nedaří (vyjma Sářina QF v NY) :-)
Reagovat
VlS
V QF už je, asi myslíš do SF. Errani teď nepřeskočí ani s titulem, ale hodně by jí dotáhla, Dominika by musela prohrát, ale je taky v QF
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist