Šarapovová se odvolala k CAS, verdikt padne v červenci

14. 6. 2016, 18:07
Aktuality 99
Ruská tenistka Maria Šarapovová se proti dvouletému trestu za doping odvolala ke Sportovnímu arbitrážnímu soudu (CAS). Ten by měl vynést verdikt do 18. července. Vítězka pěti grandslamů a bývalá světová jednička měla na lednovém Australian Open pozitivní test na meldonium.
Profily hráčů
Maria Šarapovová

Dvouletý trest, o němž rozhodla Mezinárodní tenisová federace ITF, platí zpětně od 26. ledna. Šarapovovou by připravil i o účast na srpnových olympijských hrách v Riu de Janeiro.

Ruská tenistka v první reakci uvedla, že antidopingová pravidla neporušila vědomě a že tak nespravedlivý a tvrdý trest nemůže přijmout. V odvolání, o němž dnes CAS informoval na svém webu, žádá o zrušení nebo zmírnění postihu.

Devětadvacetiletá Šarapovová se v březnu stala první známou sportovní osobností, která oznámila, že měla pozitivní test na meldonium. Později se objevily desítky dalších nálezů, hlavně u sportovců z postsovětských zemí.

Luboš Zabloudil, ČTK

Komentáře

99
Přidat komentář
brixner
Škádlíte?
Škriepítě?
Vždyť jde vohowno!
Marfuša dostane dvojku, ukončí kariérku, chvíli ještě bude kvílet u odvolaček, pak to utichne...Serena udělá dalších cca 5 GS, Montymu založíme účet na podporu v blázinci...
Na něco jsem zapomněl?
Reagovat
janek_da
Hele, nevíte co je s Šarapkou?
Reagovat
mekmor
Já Ti nevím, asi je marod:-DDD
Reagovat
janek_da
Snad to nebude nic vážného. Kdyby měla vynechat sezonu, nebo dvě to by bylo dost blbé.
Reagovat
George_Renel
No nevím, vypadá to tam na chronickou recidivu. .-)
Reagovat
blixa
Míra čecháčkovské ubohosti dosahuje vrcholu ?? Nene, pánové, já vám věřím, vy ještě máte velké rezervy ....
Reagovat
George_Renel
Rezervy? Možná. Ale na tebe a toho z Fulneku však zdaleka nemáme...
Reagovat
mekmor
za to ty tu ČR asi vytrhneš:-DD
Reagovat
smazaný uživatel
To není jen čecháčkovství. Schválně jsem se zpětně podíval na ruské diskuze z doby, kdy byla potrestána Bára. Reakce podobné, v paměti mi utkvěl hlavně jakýsi Jurij Chvešov, který psal spoustu sáhodlouhých postů o tom, jak je její obhajoba o zakázané látce v léku nedůvěryhodná a že by měla dostat doživotní distanc. Všude je to stejné.
Reagovat
janek_da
jj, dokonce vztahy mezi Ruskem a námi tehdy dost ochladly. Jako záminku použili radar v Brdech, ale my víme ...
Reagovat
Lunej..
Jak jsem se dočetla dole u turisty, tak brala nějaké naprosto neškodné bonbony, proto nechápu, proč je kolem toho tolik humbuku a proč jsou tedy na seznamu zakázaných látek..
Reagovat
Lunej..
vidíš, nějak mi u tebe ušlo, že máš tak rád Mášu.
Reagovat
blixa
O to, že to je konkrétně Máša vůbec nejde. Nejsem její fanda, na rozdíl od Montyho.
Reagovat
Lunej..
A co nějaká míra tolerantnosti k názorům druhých? Sám si tu servítky nebereš, nadáváš, některým tenistkám se posmíváš, tak co ti tohle tak vadí? Janekda je zrovna nick, který není vůbec konfliktní, jen tu s ironií něco napsal. Kdybys hájil názor u někoho, komu bylo ukřivděno, dobře, ale promiň, konkrétně u aféry Máši nevidím nějaké velké zlo, které na ni bylo spácháno.
Reagovat
blixa
Ano, vadí mi to. Právě proto že tak reagujou ti od kterých bych to nečekal. To, že dám najevo co si o tom myslím se rovná netolerantnosti ? Podivné ...
Reagovat
Lunej..
Spíš jde o tvůj způsob vyjádření. A všímám si, že když ti něco třeba vytknu nebo reaguju negativně, tak se urážíš. Což nevím proč. Ale ono je to asi jedno, vždyť se ani neznáme...
Reagovat
blixa
Tak asi měsíc jsem k kauze meldonium nenapsal jedinou poznámku. Desítky lidi tu na Mášu plivou dle libosti. To je podle tebe, zdá se, v pořádku. Monty to psychicky neunesl a zdekoval se. Nedivím se mu. Já napíšu první (a měla to být jediná poznámka), když už se mi to vysmívání zdá obzvláště ubohé, a ty se do mě pustíš. Docela zvláštní, ne ?
Reagovat
smazaný uživatel
Co jsem psychicky neunesl? Spíš jsem dostal rozum, že už se tady nechci dohadovat... Už někdy na začátku celého toho případu jsem slíbil, že budu dál sledovat tenis (tzn. i chodit na TP) v závislosti na tom, jaký Masha dostane trest. Přesně 8. března jsem napsal, že pokud Masha dostane víc než rok, tak "rozhodně přestanu sledovat tenis v takové míře jako doteď." Takže jsem jenom splnil, co jsem slíbil... To ale neznamená, že se sem vůbec nedívám a že nemám přehled aspoň o výsledcích mých favoritek. Něco málo ze zápasů jsem i viděl, ale nemám teď prostě takovou chuť a hlavní prioritou je momentálně Euro.
Reagovat
blixa
Neurážím se , ale někdy reaguješ negativně tam, kde bych čekal spíš podporu. Ale máš pravdu, neznáme se.
Reagovat
Lunej..
Já taky k Máše skoro nepíšu, jen nemám ten názor, že je chudinka a za nic nemůže. Že to monty neunesl je věc jiná, protože on málokdy vidí u svých oblíbenkyň chyby, jestli to monty čteš, sorry. Není jediný. Na mé hráčky se tu taky plive, ale to neznamená, že všechny hned odsoudím jen proto, že mají jiný názor než já. Což je, promiň, tvůj případ. Samozřejmě mám na mysli lidi, se kterými se dá normálně diskutovat, ne sprosté trapné trolly. Tebe mezi normální diskutéry beru, proto na tebe reaguju a leckdy se špičkujeme. A že beru jako Mášu vinnou a nelituju ji snad není překážka k dalším dialogům. Ale ok, je to tvůj názor.
Reagovat
blixa
Nějak mi přijde, že já o koze a ty o voze (nebo opačně :D) ale to je fuk. Jsem unavenej ...
Reagovat
Lunej..
Možná, tak promiň, hezký den.
Reagovat
blixa
Dík ;-) Půjdu se vyspat. Taky přeju pěkný den.
Reagovat
bIbec
Máša není chudinka, ale jelito. Kdyby se bavila s ostatníma.. všema těma Pavlyuchenkovekma, Vesnina, Svitolinama, Makarovejma atd tak by věděla, že má přejít na jinej matroš. Holky si to mezi sebou řeknou a je to. I ta Lepchenko se to nakonec dozvěděla.. sice na poslední chvíli, ale dozvěděla. Našli jí zbytkáč a nikdo z toho nedělá caviky.
Reagovat
FulnekUltras
to je to přemrštěné soukromničení...k ničemu dobrému to nakonec nevede... ;)))
Reagovat
smazaný uživatel
To asi platí ve všech sportech. Si vzpomínám, jak jsem si před startem jednoho závodu chtěl píchnout EPO, jdu na záchod, ale všechny kabinky jako na potvoru obsazené, tak jsem si začal rozbalovat nádobíčko na umyvadle a v tom z jedné kabinky vylezl Lance a říká: "Co děláš, vole, tohle už umí vystopovat. Já ti řeknu, co používat teď." Tak jen díky tomu jsem neměl za celou kariéru ani jednou pozitivní test, stejně jako Lance.
Reagovat
George_Renel
Zajímavé, že se nestřapčíš při rasistických a nacionalistických urážkách jiných hráček nebo nad pokleslými veršovánkami jednoho blba.
Reagovat
blixa
Pokud někdo překročí idiocii nad únosnou míru, ignoruju ho. Zbláznit se nemíním. Reaguju jen tehdy, kdy by to mohlo mít nějaký smysl. Ale asi se pletu.
Reagovat
janek_da
Tak chlape, si dělám spíš prcku z nás. Případ Marie je jako latinskoamerická telenovela a má pokaždé hodně komentů. Tak jsem chtěl dát kontrastní příspěvek k vysoce odborným komentům. Názor na tudle kauzu jsem už říkal. V zkratce bych řekl, že Maria by ani neměla dostat trest.
A ještě, trochu mi připadneš poslední dobou nějak podrážděný.
Reagovat
blixa
Nevím, možná máš pravdu. Jsem přepracovanej. Asi bych si měl dát pauzu. Od práce i od TP ;-)
Reagovat
George_Renel
Přečti si to, včetně smajlíků, ještě jednou. A pak se chyť za nos. Tvůj smysl pro humor je na úrovni montyho. to je taky takový suchar, když se někdo otře o jeho "zájmy". Mně neschází ani dopující Ruska za zenitem, ani její nadoblačný obdivovatel. To, že se až do jejího konve na ni bude dívat skrze prsty - za to si může sama. Ať již ignorancí okolí či vlastní blbostí. Osobně to vidím na kombinaci obého.
Reagovat
mekmor
Já osobně ji soudit nebudu.....dám tady prostor ostatním....za mě říkám, že když nemá potřebu cpát do sebe Meldonium mraky jiných tenistek, neměla důvod ani ona.....jak by řekl našinec, "tak ať drží hu** a krok" a je ráda, že nedostala čtyřku....osobně mi její hekání na kurtech nechybí, její herní projev taktéž...ona nehraje?...jsem si ani nevšiml:-D....
Reagovat
Frick
http://www.foxs***ports.com/tennis/story/maria-sharapova-suspension-appeal-document-cheating-peds-meldonium-deserve-fair-061016

(odstrante hvězdičky z odkazu)

6. Sharapova tested positive for meldonium five times in 2015 yet the ITF, nor Sharapova, was ever made aware.

On one hand, Sharapova didn't need to be told she tested positive for a drug she was taking, the same way I don't need anyone to tell me that I've eaten pizza for my last five meals. I know. She knew. On the other hand, if WADA had the information and knew that testing positive in 2015 was going to be illegal in 2016, it's completely illogical that such information wasn't specifically passed along.

---------------------------------------------------------

Parodon, ale pokud to chápu správně, tak je to něco, co udělá člověk svýmu nepříteli.

Všímnu si, že někomu hrozí průšvih a místo "bacha, vole", potutelně čekám doufájíc v to, že k tomu průšvihu dojde.
Reagovat
blixa
Naprosto přesně si to pochopil ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Nechápeš. ITF nemá povinnost někomu dělat chůvu.
Reagovat
George_Renel
Pokud bych chtěl být ironický a v duchu jejích příznivců tvrdil, že to není zakázané, řekl bych, že to chápeš přesně obráceně. Proč někoho upozorňovat na něco, co zatím není zakázané. :-)
(Vždyť to bylo všem dáno na vědomí již v létě roku 2015 a i dotyčná osoba je svéprávná a umí číst něco, co se jí bytostně týká. )
Reagovat
smazaný uživatel
Bez utilitarneho podliezania s Montym25 suhlasim,uz som si prestudovala Lekarsku farmakologiu,ostatne bolo to povinne a zamerala som sa na liek s obchodnym nazvom Meldonium.Maria urobila chybicku,ale s textom Montyho25 suhlasim.Preto nebudem pisat dlhe state,jednak je neskoro vecer a jednak mam plno povinnosti/celoziv.narocnym studiom,mam za sebou narocny den,narocne obdobie/ukoncenie studia a poctivu unavu.Montyho25 si vazim,jeho argumenty maju svoje relevantne vystupy
Reagovat
smazaný uživatel
Takže zase měsíc čekat. Jenom připomínám, že 16. července mám svátek a rozhodně se neurazím, když dostanu dárek o dva dny později...

Ať to dopadne jakkoliv, tak věřím, že Masha za žádnou cenu nebude chtít končit. Takhle si prostě hráčka jejího formátu končit nezaslouží, to musí uznat každý tenisový fanoušek (její hatery nepočítám). Bohatě stačí, že podobným způsobem byla ukončena (singlová) kariéra Martině Hingis, zatímco v mužském tenise bývají ty tresty o dost nižší (viz např. Čilič), což mě zase jenom přivádí k myšlence, že ITF si chce na WTA zchladit žáhu... Co ve skutečnosti Masha udělala tak hrozného? Brala lék o měsíc déle, než měla. Ano, udělala chybu v tom, že si nepohlídala jeho zařazení na listinu (nebo spíš její agent si to nepohlídal), ale kolik těch léků brala, to je čistě její věc. Jak jsem se dočetl, ten lék je volně dostupný (takže ho ani nemusela mít na předpis) a původně jí ho jako ostatní léky doporučil doktor, se kterým se později rozešla, ale tenhle lék na rozdíl od těch ostatních brala dál, protože jí pomohl (jak ostatně uvedla už na tiskovce). Stejně jako normální člověk bere volně dostupné léky, které mu pomáhají a nemusí se na to ptát doktora... Jako doping to je bráno až od ledna 2016, takže s tím odehrála jenom jeden turnaj (letošní AO). Zlepšilo to nějak její výkon konkrétně na tomhle turnaji? Myslím si, že ani trochu. Četl jsem komentář, že nejlepší by bylo, kdyby mohla dát finanční kompenzaci těm čtyřem poraženým soupeřkám, které se můžou cítit poškozeny a tím by se to vyřešilo. :D Říkejte si cokoliv, ale dva roky prostě nejsou adekvátní tomu, co se ve skutečnosti stalo.

Závěrem ještě dám odkaz tweet s článkem, který mi připadá dobrý jako takové zamyšlení. Škoda, že od Jarocha a spol. se nic podobného nikdy nepřečtu...
https://twitter.com/IMGTennis/status/741564281771196416
Reagovat
smazaný uživatel
Pár poznámek
1) meldonium je v té nejpřísněji kontrolované a trestané skupině látek. Technicky vzato je to totéž, jako kdyby se cpala steroidy nebo obdobnými svinstvy
2) v poslední době se v mužském tenise nestal ani zdaleka tak závažný prohřešek, jaký udělala Maria
3) brala ho nějakých deset let a rozhodně ne ze zdravotních důvodů. Ty, které uvedla jsou totiž zcela evidentně nesmyslné.
4) při kontrole ani neuváděla všechny léky, co zrovna brala, což je samo o sobě dost průšvih
5) brát 30 různých léků normální není. Prostě není.
6) meldonium tajila i před členy svého týmu
7) že jí nepomohlo? Pomáhalo jí celých deset let. Je to látka vyvinutá pro vojenské účely a jako taková byla i používaná. Nejsou to neškodné bonbony
8) že je volně dostupný je zcela irelevantní. V některých zemích jsou volně dostupná i antibiotika.
9) za to, jak skončila, si může jen a jen sama. Fňukání není na místě.

Dva roky nejsou adekvátní, protože měla dostat čtyři. Tady o neúmyslném dopování nemohla být ani řeč.

Mysli si o mě, že jsem její hater, ale zpráva ITF mluví dost jasně.
Reagovat
smazaný uživatel
Jak už jsem psal dole, nebudu se tady s nikým dohadovat a ty jsi opravdu ten poslední, s kým bych o to měl zájem...

Takže to ukončím zprávou, že WADA se odvolávat nebude...
https://twitter.com/wada_ama/status/742819294619172864

Ahoj, nazdar, čau.
Reagovat
FulnekUltras
ad

1) KDO rozhoduje o zařazení látky do jakési kvalitativní skupiny? Srovnání skutečného účinku meldonia a steroidů HO evidentně vůbec nezajímalo.
2) zdání z povrchu;
3) až do konce loňského roku to NIKOMU nevadilo;
4) irelevantn;
5) nepodstatné;
6) falešně redundantní;
7) ve finále W-2011 bez sebemenšího efektu - jinak nezajímavé;
8) bezpředmětné;
9) skutečná příčina je jinde - a řvaní na místě opravdu nebylo 10 let

Dva roky skutečně nejsou adekvátní, nýbrž 6 měsíců max. Řeč je o dlouhodobě známém braní dlouhodobě povoleného podpůrného prostředku na úrovni - mírně nadsazeno - silného energitu, jehož rozšíření právě v postSSSR-oblasti bylo zjevně hlavní motivací TĚCH, kteří rozhodovali o zařazení na "černou listinu".

Mášiným kritikem skrzevá řvaní do hry, zdržování atd. jsem byl vždycky, snaha zlikvidovat ji přes údajný "strašlivý doping" mi připadá natolik průhledná, že nežít v současném režimu téměř dokonale propracované mediální manipulace, ani by mě nenapadlo, že tomu může tolik lidí uvěřit.

Zpráva ITF k Máše je zhruba na úrovni zprávy ICAO o sestřelení malajského letadla nad Ukrajinou.

Roman Š. byl vždy kříšťálově čistý, že už ani čistší být nemůže!!!!!
Reagovat
turista
Meldonium není nic hrozného. Jsou to spíš takové bonbóny resp. výživový doplněk s příznivým vlivem na srdce.
Reagovat
FulnekUltras
Termín "lék" je v případě Máši zjevně dost přitažený za vlasy. Ale i jako normální podpůrný prostředek do 31.12.2015 nikomu z "morálně nejvyšších" (taky zjevně) až tak nevadící by to měl - za normálních okolností - max. půlroční distanc spravit. Jenže - probíhá Mášina kauza za normálních okolností? Těsně před LOH a v atmosféře systematicky vedené protiruské kampaně ve všech přisluhovačských státech USA (bohužel včetně Česka) na všech (zdaleka nejen sportovních) úrovních kwa ani omylem... Závěr: hlavně mi nešahejte na Šebrleho!!!!! ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Že ji hájí Monty chápu, to je její fanda. Co k podobnému blábolení hraničícím s paranoiou vede tebe, nechápu.
Reagovat
FulnekUltras
pokročilá noční hodina? ;) viz výše
Reagovat
George_Renel
Volně přístupný bez předpisu byl tak akorát pro ni. .-)
Reagovat
smazaný uživatel
ona je fakt postih
Reagovat
Frick
A oni jí tedy trestaj ofiko za to AO a neofika jí to dávaj sežrat i za těch 10 let předtim?

Resp. kdyby si to Meldonium vzala na AO 2016 poprvé, tak má ty dva roky stejně?
Reagovat
blixa
Kdyby si ho vzala poprvé tak má dva roky stejně. Dva roky jsou takovej obvyklej univerzální trest za první prokázanej doping. Půl roku pak je pro ty, co prokážou svoji nevinu, tedy konzumace léku či doplňku který měl být čistý ale nebyl, nebo kdyby to sportovci třeba někdo nestřeženě nasypal do jídla a dokázalo se to. Čtyři roky pak pro opakovaný doping.
Reagovat
brixner
Ale co, jsi jen pár písmen...
Ale to já taky...
A Lunejka taky, i když...chytrá, to zase jo!
Ale Marfuša je blbá jak tágo a podělala si to sama! A za to musí nést zodpovědnost, takže žádné OH a ústupky, ale pěkně ty dva ročky! Že se bude odvolávat se dalo čekat, i Čikatilo by se odvolal...Myslím, že se bude asi spoléhat na to, že to je "ona Masha...", ale po pravdě - až zmizí ze scény, kdo si na to po roce, dvou, vzpomene?
Reagovat
FulnekUltras
leda kdyby teď nad kurty WTA při hře zavládlo až nezvyklé ticho... ;)
Reagovat
a.magerova
monty23 už na TP chodí dlouho, ale ještě jsem nezachytila jakýkoli jeho koment.... monty25 ho nezná, kdysi jsem se ho ptala.... ;-)
Reagovat
peggy
Mario,pevne nervy a zajiste to dopane dobre a pinkas na OH.
Reagovat
A.R.R.
Mařko na OH Mária hrát nebude, ale Bára jo :-D
Reagovat
lars
2020 je daleko :)
Reagovat
r176
Ona je vlastně chudinka když jen zobala a celej svět ji křivdí :-))))))))))))))
Reagovat
PetaM
Jak jako, že pravidla neporušila vědomě?! Snad NEZNALOST NEOMLOUVÁ!!!! To by pak kdejaký zabiják mohl říct, že nevěděl, že zabíjení je trestné! Její argumenty jsou čím dál tím absurdnější a zmírnění trestu by byl jen výsměch!

Mimochodem, nevím, jestli to tady někdo psal, ale WTA prý hráčkám "nařídila", aby o kauze, a především Marii, nemluvily špatně! WTA praktikuje demokracii v praxi!!
Reagovat
A.R.R.
Ani já nevím, zdali to tu někdo zmínil, ale na polských webech se o tom dost psalo. Hráčky dostaly e-mail, kde je jim doporučeno se ke kauze buď nevyjadřovat nebo se vyjadřovat pozitivně.
Reagovat
Lunej..
No a Kikina to nedodržela a dostala vyhazov z montyho stáje. Chudák :)
Reagovat
A.R.R.
Myslím,že Kiki si z toho moc nedělá :-D
Reagovat
PetaM
No, ten "příkaz" přišel později, než to Kiki řekla. Řekl bych, že někdy v poslední době.
Reagovat
FulnekUltras
čisté svědomí nemají - to je jas...
Reagovat
A.R.R.
Já nevím jestli jsem dobře přeložil co se psalo, ale ono doporučení hráčkám přišlo prý už záhy po té velké tiskovce a teď po vynesení verdiktu měl přijít další doporučující e-mail. Ale vždy ve stejném smyslu, buď se vyjadřovat pozitivně nebo vůbec.....
Reagovat
smazaný uživatel
Pochybuju, že by WTA něco takového rozesílala. Ne pro to, že bych si o té organizaci dělal nějaké přehnané iluze, ale hlavně proto, že ani oni nebudou tak naivní, aby si mysleli, že ty e-maily nikdo nevynese na veřejnost. A můžeš si být jist, že by se toho nějaké noviny rády chytly a jestli teď WTA něco nepotřebuje, tak další skandál.
Reagovat
George_Renel
Když se CAS zamyslí nad jejími až směšnými a zmatenými argumenty obhajoby, nedivil bych se, kdyby jí ještě přidali.
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud se neodvolá WADA/ITF, tak nejspíš ani nemůžou.
Reagovat
blixa
Jasně, ITF se odvolá proti svému vlastnímu rozhodnutí :D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
v době honu na rusy asi těžko čekat něco jiného....
Reagovat
FulnekUltras
přesně tak - teď ještě uvidíme, jestli na poli sportovní diplomacie v následujícím měsíci přece jen někdo nepřekročí "korektní" pokrytecký stín a Maša nakonec nedostane půl roku zpětně, což je asi tak maximum, co by si podle mého měla odkroutit - už jen vzhledem ke spornosti a hraničnosti meldonia jako "dopingu"...jenže - když si Západ mohl na Majdanu zaplatit pár set chuligánů z celé Evropy, proč by se měl v případě antidopingových "expertů" chovat jinak...
Reagovat
smazaný uživatel
Ale no ták, měla spotřebu prášků jak průměrná nemocnice, tak z ní nedělej chudinku. Kromě toho meldonium bylo vyvíjeno (a používáno) armádou jako prostředek pro zvýšení výkonnosti a dodneška to ruští, nebo spíš postsovětští, sportovci sypali ve velkým. Jde o zcela evidentní doping, tady o žádné spornosti nemůže být řeč.
Reagovat
Lunej..
Že zrovna FU se zastává Mašeny, které to bylo ofiko zjištěno a věčně se obouvá do Sereny, u které si vytváří své vlastní bláhové teorie.. ale proč se vlastně divím.
Reagovat
FulnekUltras
ofiko je jedna věc (viz níže) - skutečné podvody a podrazy věc (zvláště dneska) zcela jiná, a sport je v tomhle jen drobným kamínkem do celkové mozaiky
Reagovat
FulnekUltras
Už jen samotné "oficiální ustanovení" meldonia (kým asi?) od nového (olympijského!) roku za "doping" je přinejmenším sporné a vzhledem k načasování a zjevně plánovanému zaměření se na postsovětské "lovné vody" nejspíš zcela záměrné. Přitom jinak nazvaných preparátů se stejnou nebo podobnou účinnou látkou koluje řada už dávno všude - a možná bychom byli překvapeni, co dodnes legálně berou i mnozí čeští sportovci. O serióznosti "boje s dopingem" v současné době svědčí mj. i ty před časem jen souhrnně a bez konkrétních jmen publikované přehledy pozitivních vzorků od roku 2000 - opět včetně českých. Zvláštní, že tohle v posledních měsících jaksi utichlo, že? Ne - rozhodně nemám důvod se domnívat, že zrovna Maša je oproti některým jiným, dodnes nijak nepotrestaným sportovcům tou "strašlivě nemorální hříšnicí" - a bohužel to s vysokou pravděpodobností platí i v rámci samotného tenisu.
Reagovat
Lunej..
No jasně, Mašena byla chycena, tak najednou začneme obviňovat ve své vlastní mysli ti, kteří nebyli chyceni, neboli zloděj volá chyťme zloděje. Nevím, proč se taky mluví o nějaké honbě na Rusy. Já je znám ještě z doby, kdy byli všude a že se někteří chovají jako aroganti, za to nemůžu. Ti slušní, hodní Rusové jsou někde schováni v panelácích bez elektřiny a nám jsou předkládáni občané z Moskvy atd., které člověk pozná v tramvaji na sto honů. Když bude chycena Serena, budu mít stejný názor - dopovala, její chyba. Ale ty jsi tak zahleděný sám do sebe a své demagogie, že je to až nechutné. Kopeš kolem sebe bez zjevných argumentů. Umíš jen nadávat nebo dávat ponižující přezdívky v hluboké víře své vlastní vtipnosti. Hrůza.
Reagovat
FulnekUltras
Ale tak ona se nálada po posledních dvou dnech snad zase zvedne... ;)
Reagovat
Lunej..
Ty jsi mi šíleně protivný, i když si říkám, že je to jen virtualita a ty jsi jen pár písmen. Ale ta tvoje nabubřelost schovávaná pod náznaky a domýšlením a hlavně dojmem vlastní výjimečnosti je hrozná. Ještě mi tu začni citovat Lenina, Stalina, Marxe, ideové myšlení, které se zdá být tak lidské, ale v praxi přesný opak. A vůbec, škoda mých krásných prstů a mé skvělé inteligence pro někoho, jako jsi ty.
Reagovat
blixa
No, naštěstí aspoň nejsem sám jediný, kdo je ti šíleně protivný ;-) :D
Reagovat
Lunej..
Pro mě jsi stravitelný arogantní dědek :D
Reagovat
blixa
No aspoň že ti neležím v žaludku, když jsem stravitelný ;-)
Reagovat
FulnekUltras
S virtuálním dojmem nic nenadělám... ;)
Reagovat
Lunej..
Co povídáš? Snad záleží na tobě, jaké blbosti sem vědomě píšeš ne?
Reagovat
FulnekUltras
a na Tobě, jaký dojem si z nich uděláš... ;)
Reagovat
Lunej..
Ano. A když mě v tom jen úspěšně utvrzuješ, nedá se nic dělat. Ono je to jedno, co tady plácám, jen chci abys věděl, že mě strašně štveš.. Což teda není tak těžké poznat.
Reagovat
FulnekUltras
u Tebe opravdu ne... ;)))
Reagovat
Lunej..
To jsem ráda.
Reagovat
FulnekUltras
muck ;)
Reagovat
Lunej..
obviňovat ty.. pardon za chybu.
Reagovat
smazaný uživatel
Seznam zakázaných látek se průběžně obměňuje už od té doby, co ho poprvé někdo sestavil. Vidět za tímhle protiruské spiknutí.. alobalovou čepičku máš? :-)
Reagovat
FulnekUltras
Jakýkoliv ;) trest za řvaní by měl u Maši větší logiku, než plnit tohle trapné zadání... Ne, čepičku já nechcu!!! ;)
Reagovat
Herbert_Hoover
Zrovna v době, kdy už není Serena tak dominantní chybět dvě celé sezony na okruhu...Máša musí zuřit, ale tak naštvaná může být jen a jen na sebe. :)
Reagovat
Haitik
Tak až se Maria vrátí, tak Serena už možná ani hrát nebude.. Má to Maruš dobře vymyšlený.. :D
Reagovat
Herbert_Hoover
Jen aby hrála Maruš :)) Nakonec to dopadne tak, že Serena bude stále hrát a Maruš už ne :D to by byl paradox...no nebude snadné se vracet po dvou letech absence :)
Reagovat
kada.tom
Tak snad bude mít CAS rozum a výši trestu potvrdí. Vše směrem dolů by nebylo moudré.
Reagovat
horska.kraslice
Já se pořád obávám, že to Šarapové vyjde do Olympiády :-(
Reagovat
Herbert_Hoover
Záleží do které olympiády :)))
Reagovat
horska.kraslice
:-)
Reagovat
Michaelus
Obávám se, že oddaluje nevyhnutelné.
Reagovat
a.magerova
Tak zatím je tu (čili online) jen monty23, ale předpokládám, že monty25 taky dorazí.... ;-)

monty23 14.6.2016 18:27
Reagovat
smazaný uživatel
Máš pravdu, ale přece sem nebudu psát během fotbalu. A taky pořád platí, že se tady nebudu s nikým dohadovat...
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist