Serena po 14 letech v Indian Wells: Už bylo na čase se vrátit

13. 3. 2015, 10:07
Aktuality 316
Serena Williamsová se na prestižním podniku v Indian Wells představí po dlouhých čtrnácti letech. Bylo to těžké rozhodnutí, ale myslím si, že už bylo na čase se sem vrátit, řekla novinářům na tiskové konferenci. Tenis se za tu dobu hodně změnil, dodala světová jednička.
Profily hráčů
Serena Williamsová

Serena Williamsová nehrála na turnaji v Indian Wells od roku 2001. Tehdy měla hrát semifinále se starší sestrou Venus, která ale těsně před zápasem vzdala. Spekulovalo se, že tak učinila na základě rozhodnutí otce Richarda Williamse.

Fanoušci tehdy devatenáctiletou Serenu vypískali a bučeli na ni ve finále, v němž přehrála Belgičanku Kim Clijstersovou, i při předávání vítězné trofeje. Otec Richard řekl, že slyšel rasistické nadávky a jeho rodina se od té doby na turnaji neobjevila. Serena turnaj bojkotovala a úspěchy sbírala na jiných turnajích.

Po dlouhých čtrnácti letech Američanka bojkot ukončila a letos se na prestižní podnik do Kalifornie vrací. "Ve své kariéře jsem se dostala do fáze, v níž nemusím nikomu nic dokazovat," uvedla Williamsová. "Matka mě vychovala k lásce a odpouštění. Věřím, že fanoušci v Indian Wells s tenisem dospěli a znají mě teď lépe než v roce 2001," věří světová jednička.

"Jsem ráda, že jsem zpět. Myslím si, že přišel čas na návrat. Trvalo mi to dlouho, než jsem si to všechno srovnala, ale teď jsem připravená tu znovu hrát," řekla novinářům v Indian Wells Američanka. "Neříkám, že je to snadné, stále jsem trochu nervózní, ale snažím se to překonat."

K rozhodnutí vrátit se přispěl i skandál z loňského října, kdy ji a její sestru Venus označil prezident Ruské tenisové federace Šamil Tarpiščev za bratry Williamsovy. "WTA a USTA ho za to okamžitě odsoudily. To mi připomnělo, jak daleko už tenis došel a kam jsem došla já," uvedla Američanka.

"Dlouho jsem o tom všem přemýšlela, mluvila jsem o tom s rodinou, týmem, ale i s dalšími lidmi, kteří mi jsou blízcí. Začala jsem o tom všem vážně přemýšlet v polovině loňské sezony, kdy jsem si říkala, že by bylo fajn se sem vrátit. No, a teď jsem tady," řekla světová jednička a vítězka turnaje z let 1999 a 2001.

"Přijetí od pořadatelů bylo krásné, takže to všechno začalo dobře. Uvidíme, jak se budou vyvíjet zápasy, ale já tu nejsem proto, abych se neustále vracela k tomu, co se stalo v roce 2001," konstatovala devatenáctinásobná grandslamová šampionka.

"Těším se na návrat na centrální kurt. Ráda bych tím ukázala, že nezáleží na tom, co se stalo. Překonala jsem to a vracím se silná a odhodlaná bojovat, hrát co nejlépe a být tím nejlepším člověkem."

Serena přiznala, že velkou podporu pro návrat cítí i ze strany sestry Venus. "Ona je stále při mně, věří mi a podporuje mě v tom, co dělám. Je moc ráda, že jsem zase zpět. Už delší dobu mě nabádala k tomu, abych se vrátila."

I přesto, že Serena v Indian Wells čtrnáct let nehrála, zůstává i tak velkou favoritkou na zisk titulu. V případě, že postoupí do finále nebo získá titul, dostane se v žebříčku WTA nad hranici 10 000 bodů. Tu naposledy překročila na konci loňského května.

"Nechci na sebe vyvíjet tlak. Dlouho jsem teď nehrála a mým cílem tady bude pokusit se vyhrát pár zápasů a dostat se tak do zápasového rytmu. Pokusím se hrát co nejlépe. Uvidíme, jak to dopadne," uzavřela světová jednička, jež hrála naposledy Australian Open, kde koncem ledna vybojovala už devatenáctý grandslamový titul.

TenisPortal.cz, wtatennis.com

Komentáře

316
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
tommr
Lucka vydřela výhru v prvním setu když v poslední hře musela při svým podání čelit dvěma brejkbolům soupeřky ...
Doufejme, že ve druhým setu už Barthelová nebude tolik zlobit ... :)
Reagovat
tommr
smolně prohranej set. Katka nejdřív otočila z 2:5 na 6:5 a měla ve dvanáctý hře postupně celkem 5 setbolů. Bohužel ani jeden neproměnila a v TB pak úplně odpadla ... :(
Reagovat
lars
Kde jsi to odpadnuti videl ? :)
Reagovat
slacker
Na monitoru to videl
Reagovat
freeteepek
Tak Katka otočila vývoj prvního setu, měla několik setbolů, ale teď se to zase otáčí zpátky. To je teda hukot...
Reagovat
Fandina
Reagovat
PH94
Docela věřím, že Katce se povede zápas otočit. U Světlany mi připadalo na posledních turnajích, že je na tom fyzicky dost špatně a dnes ty podmínky taky nejsou ideální...myslím si, že Katka na to určitě má :)
Reagovat
EllNino
Letos vyjma skreče a FedCupu, který byl ale v hale, je to bída, takže šance určitě je :)
Reagovat
PH94
Není no. Navíc by jí Katka s tou svojí houževnatou hrou mohla úplně utahat :)
Reagovat
PH94
*Teda je to bída samozřejmě :D
Reagovat
EllNino
yes 5:5 :)
Reagovat
tommr
škoda těch 5 promarněných setbolů za stavu 6:5 ... :(
Reagovat
EllNino
klasika ...a hned v tb prohrává 0:3
Reagovat
tommr
asi jí zase ruply nervy ... :(
Reagovat
freeteepek
Ta Uhlířová to komentuje výborně! Ona žije někde v zahraničí? Má skvělé znalosti a slovní zásobu. Jenom škoda toho silného českého přízvuku. Měla by se víc snažit na té výslovnosti.
Reagovat
EllNino
přesně :)) ten přízvuk je děs, ale jinak mluví moc hezky :) Příjemnej projev, něco jako Sandra Kleinová i má podobnej hlas :)
Reagovat
smazaný uživatel
jaký zápas komentuje
Reagovat
smazaný uživatel
Stefi x Sabine
Reagovat
smazaný uživatel
jasně, takže Kerber vs Sloane že jo?
Reagovat
EllNino
http://www.protennislive.com/LSHD/main.html?year=2015&wkno=99&eventid=M006&tour=2&lang=en&ref=http://www.wtatennis.com

Lucka s Genie "překvapivě" na centru jako poslední, Klárka s Madison na 2 jako 3. v pořadí :)
Reagovat
PetaM
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, tak to fakt nevstanu ... :(
Reagovat
EllNino
fajnovko :)) ...tak nespi ne ?
Reagovat
PetaM
Tak to bych už vůbec nevydržel :D :D Musím se fyzicky dobít na další týden :D
Reagovat
tommr
vidím to podobně - jediná šance je nejít spát ...
Reagovat
PetaM
No, to je pro mě taktéž nulová šance :D Takže si vlastně nevyberu :D
Reagovat
EllNino
já teda když třeba jdu spát v 8 a nařídím budíka, tak mi nedělá vubec problém vstát, ale chápu, že každej má jinej biorytmus :)
Reagovat
PetaM
No, to bude asi ten problém :D Nedonutím se jít spát v 8 :D
Reagovat
EllNino
ok no :) jáá když si lehnu, tak usnu vlastně všude :DD
Reagovat
PetaM
Hm, to je dobré vědět :D :D :D
Reagovat
Fandina
Nedonutíš se jít spát, nebo neusneš.
Reagovat
PetaM
No, po předchozích zkušenostech, kdy jsem se donutil jít spát a neusnul jsem, už se nedonutím :D
Reagovat
Fandina
Tak to jo. Někde jsem četla, že třeba stačí jen odpočívat, nemusíš tvrdě usnout, ale nevím to samozřejmě. Na AO jsem párkrát šla spát po osmé a pak se zbudila na zápasy.
Reagovat
Fredy
Gratuluju k postupu do 3. kola. Hodně vyrovnaný 2. set Kája zvládla výborně. Utekla ze SP Šanělky a potom zápas dobře dopodávala. Kájo pojď ! :)
Reagovat
tommr
a brzo by měla začít hrát i Lucka takže se může stát, že budou hrát 3 Česky najednou ... :)
Reagovat
EllNino
Bára to bude mít hooodně těžký, favorizuju Nasťu :) Lucka ale neméně těžký :)
Reagovat
EllNino
Kateřina tam musí pěkně sakrovat ...:)
Reagovat
tommr
vypadá to ale, že se po tom špatným začátku už chytla ... :)
Reagovat
tommr
a Karolína to zvládla a zápas dopodávala! :)
Ve druhým setu se hra vyrovnala a Karolína musela dokonce za stavu 4:5 30:40 čelit setbolu. Opět ale prokázala pevný nervy, setbol odvrátila a hned vzápětí soupeřku sama brejkla což se ukázalo být rozhodující moment zápasu ... :)
Reagovat
slacker
Keci v kleci. Rozhodujici moment je v kazdem zapase promeneny mecbol :-)
Reagovat
smazaný uživatel
to dal :D gratuluji
Reagovat
freeteepek
Gratulace Karolíně k výhře. K výkonu asi moc ne. Příště bude muset přidat:-)
Reagovat
EllNino
je to tam na ní dost pomalý no :/ ...ale uvidíme :)
Reagovat
tommr
Karolína bude podávat na výhru v zápase. Svoje poslední dva servisy ovšem uhrála jen s vypětím všech sil ... :)
Reagovat
EllNino
ufff :) ale byla to makačka :) tak teď asi další Španěla :)
Reagovat
blixa
No nevím, jak si přišel na to že s vypětím, když si to neviděl :D Já bych tipoval klasickou Káju, která není v úplné top formě. Lehce haluzí a v pravý čas přitlačí.
Reagovat
tommr
přišel jsem na to velice lehko - Karolína musela v osmý hře odvracet dva brejkboly a v devátý jeden, kterej byl zároveň i setbolem ...
Reagovat
blixa
No a co jako ? To jako je "s vypětím" ? :D :D
Reagovat
tommr
no bud musela pořádně zabrat nebo měla kliku. Já dávám přednost tý první variantě ... :)
Reagovat
EllNino
Kája podává na výhru ..:)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak nakonec vyhrála Halepka. Nedá se nic dělat, na překvápko se musí počkat na později. Gavrila je docela dobrá hráčka. Má skvělý BH, jak už tady někdo zmiňoval.. Ale velice ji sráží psychika. Je to jako koule na noze. Určitě z ní něco bude, ale ne světová 1-5.
Reagovat
EllNino
Zápas Stephens - Kerber zase komentuje Vlaďka Uhlířová :)
Reagovat
Davor1
Po tom, čo sa rozohrala, už vyzerá super, povrch jej sedí parádne, fakt škoda tej rodinnej tragédie, ak by bola psychicky v pohode, veril by som jej aj na finále :/
Reagovat
janek_da
Nedala Simona už 4DF v jednom gemu?
Reagovat
smazaný uživatel
joo
Reagovat
tommr
a Karolína set suverénně doservírovala čistou hrou. Je ale zajímavý, že dneska dala zatím jen dvě esa. Že by to bylo tím povrchem? :)
Reagovat
EllNino
to je klidně dost možný ...a nebo stojí Arruabarrena 3 km za lajnou a to se pak esa nedávaj snadno :D
Reagovat
slacker
Tak ma skouset obcas kratasy primo z podani :-)) Changovi tohle vychazelo na Lendla (teda doufam ze jsme si nespletl zapas) :-)
Reagovat
EllNino
:D jojo ...
Reagovat
misa
Na jaké adrese se dá sledovat skóre včetně es?
Reagovat
EllNino
http://www.protennislive.com/LSHD/main.html?year=2015&wkno=99&eventid=M006&tour=2&lang=en&ref=http://www.wtatennis.com
Reagovat
misa
dík
Reagovat
slacker
wwe.scoreswithaces.com
Reagovat
Fandina
:-)))))))))
Reagovat
misa
Co třeba blbecek.cz?
Reagovat
freeteepek
A taky ztratila pár vlastních servisů. Třeba v jedné hře při vlastním podání uhrála jediný fiftýn...Ta Arruabarrenovová(uff)Si střídavě vlastní servis prohrává, ale i vyhrává. Je to docela na střídačku:-)
Reagovat
janek_da
Gavrilova je pipka. Jasne vidi micek a ona doufa v zazrak, ze bude aut :-/
Reagovat
tommr
napodruhé se Karolíně povedlo potvrdit brejk. Snad už první set doservíruje ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Snad to půjde líp, Simona měla taky pomalejší rozjezd. Možná by neškodil tříseťák, ať se Kája pořádně rozehraje na Muguruzu :D
Reagovat
tommr
jen to ne. Třetí set proti houževnatý Španělce by byl strašnej risk ...
Reagovat
janek_da
To snad dovedou jenom Amíci. Fandit favoritovi.
Reagovat
blixa
:D :D
Reagovat
janek_da
je fakt, že kdo s čím zachází, s tím taky schází.
Reagovat
EllNino
http://acelandtennis.com.au/thumbnail.php?file=images/Luke_Saville_and_Daria_Gavrilova1_MARC_CGOWAN_385067348.jpg&size=article_medium ..sluší jim to se Savillem :)
Reagovat
freeteepek
Karolína už hraje. Vedla 2:0 načež při vlastním servisu uhrála jediný fiftýn!
Reagovat
EllNino
Gavrilova má super bekhend, švih neskutečnej :)
Reagovat
slacker
Kolik svihne?
Reagovat
EllNino
co to je za otázku ? :)
Reagovat
smazaný uživatel
Dívám se na film a kouknu na livescore a nestačím zírat. Wow 6:2 pro Gavrilovou. Super. Je to sice nesympatická holka, ale Simonu nemám vůbec rád. Už aby balila kufry. Snad do Rusce vyjde
Reagovat
blixa
Simona to zatím nějak nedává. Ona je taky schopná v těch prvních kolech hrát docela hrůzostrašně, viz AO. Dneska uvidíme, myslím že se rozehraje a nebude to zase tak jednoznačné.
Reagovat
smazaný uživatel
ale tak mohla by vyletět :D
Reagovat
blixa
Mohla, vzhledem k pavouku, ale nevidím to jako moc pravděpodobné ;-)
Reagovat
A.R.R.
Nebuď na Simonu tak zlý, no i když případné čtvrtfinále s Agou, ale jo tak ať vypadne už teď :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavně o Agu mi jde :) A vzhledem k tomu, koho všeho může ohrozit, tak čím dřív, tím líp :D
Reagovat
slacker
Nam jde hlavne o cloveka :-))
Reagovat
A.R.R.
Chlape ty jsi mi dnes nějaký sympatický, tož nevím či je to tím vínem co popíjím nebo zlidštěním Slackera :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Herně na to Garvila má, ale psychika ji neskutečně potápí.
Reagovat
A.R.R.
No ženský tenis.....
Reagovat
smazaný uživatel
no právě. měla by využít Simoniny mimózy
Reagovat
A.R.R.
Nevypadá to tak, Simona se rozehrála....myslím, že to otočí.
Reagovat
smazaný uživatel
:( nehraje nic moc. Ruska se vyhazuje.
Reagovat
A.R.R.
Já sleduji jen čísla, tak nevím co se tam děje......
Reagovat
smazaný uživatel
Simona se opravdu trápí. 4DF v 1 gamu
Reagovat
A.R.R.
Tak to je docela mazec, ale i přesto si myslím,že to Simona dá. Ona občas mívá taková divná první kola a pak jede jako parní válec.
Reagovat
smazaný uživatel
jo, asi to dá :( bohužel.
Reagovat
A.R.R.
Ono už to tak v ženském tenise je, i když na to soupeřka herně má, tak se "podělá" z toho, že hraje proti velké favoritce.
Reagovat
tommr
někdy mi příjde, že ty první sety pouští schválně a se soupeřkama si hraje jako kočka s myší ...
Reagovat
slacker
Sazim na to vino :-)
Reagovat
A.R.R.
Taky si myslím :-D
Reagovat
A.R.R.
O.k. tlačím rusku ;-) Jen jestli si tohle přečte Lunejka, tak nám oboum natrhne zadel :-D
Reagovat
EllNino
Lunejka už nenapíše ...
Reagovat
blixa
Jak to ? Ty něco víš co my ne ?
Reagovat
A.R.R.
no já vím, že tu už neuřaduje, což mi je moc líto, ale mě může seřvat :-) Doufám, že se vrátí, je to fajn holka....
Reagovat
EllNino
je ...bohužel nevím, jestli se vrátí :/
Reagovat
A.R.R.
Já doufá, že ano..... i když je fakt, že co jsem v té osudné diskuzi četl, tak se jí nedivím, že to utnula, měl jsem sto chutí udělat to samé ačkoliv jsem nebyl účastníkem.
Reagovat
EllNino
já taky, nechybělo málo
Reagovat
blixa
Sakra , to mi nějak uniklo ? A s kým že byla ta osudná diskuze ?
Reagovat
misa
Jaká to byla diskuze?
Reagovat
slacker
Tipuji kde ji narkli ze je druha Fandina
Reagovat
A.R.R.
To je fakt divné, já s tebou dneska jen souhlasím :-) Jo to byla ona, jen už nevím ke kterému článku se to vázalo....možná si vzpomeneš...
Reagovat
EllNino
k Rosolovi :)
Reagovat
A.R.R.
Jo jasně 1. den DC :-) Já už jsem sklerotický pán :-D
Reagovat
misa
Dík, to jsem nečetl, musím si doplnit vzdělání.
Reagovat
A.R.R.
Jsou chvíle kdy je lépe býti nevzdělaný ;-)
Reagovat
blixa
Jsem si početl :((( No jo no, když já ATP a DC diskuze prakticky nečtu. Chuděra Lunej.
Reagovat
A.R.R.
Už se nedivíš, že si dala pauzu co? Snad pauzu....
Reagovat
blixa
Nedivím. Taky je nejlíp těm co jsou totál splachovací ;-)
Reagovat
blixa
Tady, ne "Taky" :D
Reagovat
misa
Lunejky je škoda, ale snad se zase vrátí.
Reagovat
A.R.R.
Bohužel, ti spalchovací splachovací jsou největší hajzlíci....je jedno jestli je to to reálný nebo netový svět...v tom netovém je to ještě patrnější, tu se každý blbec schová za monitor....
Reagovat
ta-dah
Myslim, ze ta diskuse byla docela poucna..., proste nekteri jedinci jsou jako slepa ulicka; pokud se chce clovek chce nekam dostat, musi vycouvat, protoze tudy cesta nevede...
http://www.tenisportal.cz/zpravy/cesi-jsou-bez-bodu-rosol-neudrzel-vedeni-2-0-vesely-neuhral-ani-set-16058/#comments
Reagovat
blixa
A že těch slepejch uliček tu je ... ;-)
Reagovat
slacker
Koukam ze tam byla jeste slusne velka "dohra" kterou ctu az ted.
Reagovat
ta-dah
...tak chybelo, nebo nechybelo malo?...protoze pokud by nechybelo malo, chybelo by moc, ale pokud by nechybelo moc, chybelo by malo:-))), ja jen, ze jsi ten cestinar, tak abychom v tom meli poradek z profesionalniho hlediska, ze:-)))
Reagovat
ta-dah
to bylo na tebe :-)
Reagovat
EllNino
a bytí je a nebytí není, to známe :)...samozřejmě, že chybělo málo :)
Reagovat
blixa
Jo táák, jsem se vyděsil jestli se jí něco nestalo. Jsi to napsal tak definitivně .. ! To je v klidu, odpočine si do nás a za pár měsíců jí to zase začne chybět ;-)
Reagovat
tommr
jj chtělo by to trochu vyčistit cestu pro Karolínu/Báru. A Petra by zůstala v žebříčku na třetím místě ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
:))
Reagovat
LukasH
Simona je sympaťačka a to, jestli bude Petra 3. nebo 4. je úplně fukejř vzhedem k tomu, že nehraje a asi jen tak hrát nebude....
Reagovat
PetaM
Však bude hrát FC, co plašíte pořád ... :D A z Miami se taky ještě nedohlásila :D
Reagovat
slacker
No a proc ji vubec nominovat na FC kdyz pred tim nikde mesic nehrala a buchvi v jake fyzsicke a psychyckem rozpolzeni se vrati? A zatimco dalsi hracky jsou na vykonnostnim vzestupu a momentalne spolehlivejsi.
Reagovat
EllNino
jenže ona tuhle podporu diváků při Fed Cupu potřebuje, aby se znovu nastartovala, myslím, že to je správnej čas na comeback, na Miami ať kašle
Reagovat
PetaM
Protože FC jí nakopne. A ve FC hraje o 500 % lépe, než na turnajích. Takže pokud hraje na turnajích 0 %, tak navýšení je stále velké ;)
Reagovat
tommr
díváte se někdo na DigiSport? Mě příjde, že ta kvalita obrazu je dneska hrůzostrašná ... :(
Reagovat
slacker
Nedivame se. V zadnem multiplexu to nemuzume najit
Reagovat
George_Renel
Jj seká se to a rozsýpá.
Reagovat
tommr
je to horší než nekvalitní stream ... :(
Reagovat
slacker
A vy za to jeste platite? :-))
Reagovat
George_Renel
Už je to v cajku.
Reagovat
tommr
zápas Svitolina-Van Uytvanck jde bohužel do třetího setu a tak si na Karolínu budeme muset ještě nějakej čas počkat ... :(
Reagovat
tommr
její porážka s Watsonovou ale zas tak velký překvapení není ...
Reagovat
horska.kraslice
Viděla jsem druhý set Byla to dost hrůza. Heather nehrála nic moc, ale Camilla dávala doslova jednu dvojchybu za druhou, k tomu další UE, takže brzy to bylo 5:0 pro Heather. Pak se Camille začalo trochu dařit, takže to srovnala na 5:5!, ale na závěr si to zase pohnojila (pardon za ten výraz, ale nic výstižnějšíhoo mě nenapadlo).
Reagovat
blixa
Já se z tý Camilly jednou zblázním :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak u ní, pokud hraje s hráčkami od 10. místa dolů, není žádný výsledek překvapení...
Reagovat
smazaný uživatel
Gratulace Aze :)
Reagovat
A.R.R.
Aga, dnes velmi pěkně. Je tam znát snaha o agresivnější hru, jen škoda toho prvního servisu, ten má v poslední době docela špatný.
Reagovat
tommr
průběžnej žebříček WTA k dnešnímu dni - po kompletně odehraném prvním kole turnaje v Indian Wells. Všem hráčkám už byly odečteny body za lonské výsledky.
Hvězdička * znamená, že hráčka je v Indian Wells ve druhém kole.
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Petru Kvitovou ...

1. Williams, S. 9592 (+3317) *
2. Sharapova 8150 (+1875) *
-----------------------------------
3. Kvitová 6275
-----------------------------------
4. Halep 6181 (-94) *
5. Wozniacki 4705 (-1570) *
6. Ivanovic 4360 (-1915) *
7. Bouchard 4186 (-2089) *
8. Radwanska, A. 3415 (-2860) *
9. Makarova 3355 (-2920) *
10. Petkovic 3180 (-3095) *
----------------------------------
11. Šafářová 2930 (-3345) *
----------------------------------
12. Errani 2685 (-3590) *
13. Kerber 2640 (-3635) *
14. Suarez Navarro 2595 (-3680) *
------------------------------------------
15. Plíšková, Karolína 2555 (-3720) *
------------------------------------------
16. Williams, V. 2550 (-3725)
17. Keys 2065 (-4210) *
18. Peng 2045 (-4230)
19. Muguruza 2005 (-4270) *
------------------------------------------
20. Záhlavová-Strýcová 1990 (-4285) *
------------------------------------------
21. Jankovic 1815 (-4460) *
22. Cornet 1805 (-4470) *
23. Bacsinszky 1795 (-4480) *
24. Stosur 1770 (-4505) *
25. Cibulkova 1742 (-4533)
...
37. Azarenka 1293 (-4982) *
...
Reagovat
tommr
Petra Kvitová se sice dočasně posunula na třetí místo, ale v IW nehraje a Halepový proto stačí dojít do osmifinále, aby se před Petru zase dostala ...

Lucka Šafářová ztrácí na desátou Petkovicovou 250 bodů. Aby mohla uvažovat o posunu do první desítky musela by dojít minimálně do semifinále což je vzhledem k těžkýmu losu (Serena ve čtvrtfinále) dost nepravděpodobný ...

Karolína Plíšková má velkou šanci na další posun, protože její ztráta na hráčky na 12-14.místě je jen minimální. Za určitých okolností by jí k tomu mohl stačit i pouhý postup do třetího kola ...

Bára Strýcová má taky velkou šanci na další posun, protože její ztráta na hráčky na 17-19.místě je jen minimální. Za určitých okolností by jí k tomu mohl stačit i pouhý postup do třetího kola ...

Z ostatních hráček stojí za zmínku hlavně vypadnutí Pennettaový z první pětadvacítky.
Zajímavý bude taky sledovat kam až se dokáže posunout Azarenková, která je stále až na 37.místě ...
Reagovat
smazaný uživatel
já už bych ten žebříček počítal vzhledem k Lucce Šafářové. Petra už je pasé :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Já bych se na počítání žebříčku vykašlala. :D
Reagovat
tommr
obávám se, že máš pravdu a nejpozději po Wimbledonu budeme mít novou českou jedničku. Zatím je ale Petra ještě pořád z našich nejlepší ...
Reagovat
misa
Ještě je čas na nějaké soudy.
Reagovat
EllNino
to je hodně předčasné tvrzení...
Reagovat
smazaný uživatel
no to by se teda musela Lucka dost snažit teda, aby ji předstihla tak brzo. Ale po Pekingu je to tutovka .-)
Reagovat
smazaný uživatel
na druhou stranu, třeba se Petra nechá vyškrtnout ze žebříčku už před Wimbledonem.. člověk nikdy neví.
Reagovat
tommr
pokud nebude Petra hrát tak se Lucka ani nebude muset moc snažit ...
Reagovat
EllNino
ale Petra hrát bude, nevím, kde berete zrovna v Blesku takovou pravdivou jistotu :)
Reagovat
tommr
já se neopírám ani tak o články v Blesku jako spíš o moje vlastní tušení. Petra mi už delší čas přišla hodně divná a něco podobnýho jsem očekával ... :(
Reagovat
EllNino
no tušení ...prostě je unavená, neníto stroj a vy už jí tu ukončujete karieru :) ...bez dukazu
Reagovat
A.R.R.
Jsou horší než ten Blesk, Petra si dáchne a na TP je už jasné, že je konec s její kariérou :-D
Reagovat
slacker
Dockejte casu. Blesk taky prvni s vlekym predstihem vytahl randeni se Stepenkem.
Reagovat
A.R.R.
No Blesk má vždy pravdu :-D Petra kariéru určitě ukončí, jen si myslím, že tak za 4 - 5 let:-)
Reagovat
slacker
A taky mel pravdu ze Bartosova chlasta extraligu a spatne skonci :-)
Reagovat
A.R.R.
že by ti kluci bleskovští měli věšteckou kouli? Já snad začnu věřit, že Petra už nevezme raketu do ruky :-D
Reagovat
PetaM
Sorry, ale tohle musel poznat i těžce podprůměrný člověk.
Reagovat
smazaný uživatel
Deprese? :-)
Reagovat
misa
I kdyby Petra nevzala raketu do ruky, tak po Wimbledonu by měla mít 3541 bodů. To není zase tak málo, Lucka by musela uhrát hodně výborných výsledků, vzhledem k tomu, že obhajuje 1020 bodů z Pažíže a Wimbledonu.

Kája má větší šanci.
Reagovat
smazaný uživatel
Držím palce. Alison je velmi nepříjemná soupeřka, ale nic to bys neměla zvládnout :)
Reagovat
smazaný uživatel
Hraje Aga na centru?
Reagovat
tommr
hraje i když v IW se tomu říká Stadium 1 ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Alison go!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Dnes co je zápas tak to je hráčka které budu fandit :) Radwanska, Puig, Niculescu, Gavrilova, Svitolina, Vesnina.
Ale především Giorgi a naše holky (Bára , Lucka , Karolína , Kateřina)
Reagovat
tommr
jj dneska vlastně začal turnaj naostro - to první kolo byla jen prodloužená kvalifikace. V každým dnešním i zítřejším zápase už o něco půjde. Když nepočítám zápasy našich tak ve všech ostatních budu přát nenasazenejm hráčkám ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
mám to stejně :)
Reagovat
smazaný uživatel
stejně jako já nebo tommr ? :)
Reagovat
smazaný uživatel
napůl ty a napůl tommr :)) Češkám fandím také, ale fandím i nenasazeným
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to jo :)
Reagovat
smazaný uživatel
Na zápasy, který bych chtěla vidět, není stream... Takže já se budu dívat až zítra na Lucku, jak porazí Genie. :)
Reagovat
tommr
je to skoro neuvěřitelný, ale z našich uvidíme ve druhým kole jen Lucku Hradeckou i když je to jen kvalifikantka zatímco všechny naše nasazený hvězdy pořadatelé uklidili na vedlejší kurty ... :(
Reagovat
EllNino
ještě Klára s Keys budou určitě na jednom z kamkurtů :)
Reagovat
tommr
to je vlastně taky možný - Klára má "štěstí", že hraje s domácí Keysovou ... :)
Reagovat
EllNino
řekl bych, že jejich největší teenhvězda a tamní americká dvojka po Sereně bude jisto jistě na jednom z 2 největších kurtů :)
Reagovat
smazaný uživatel
A ještě k tomu ji dají jako Serenu na noční zápas :)
Reagovat
tommr
to by ovšem bylo pro naše fanoušky nepříjemný - asi jen málokdo by byl schopnej/ochotnej probdít kvůli tomu celou noc ...
Reagovat
smazaný uživatel
No kdyby před tím nebyl žádný český zápas na streamu tak bych se do tý doby už vyspal :)
Reagovat
EllNino
já klidně :) paráda, nejlepší
Reagovat
smazaný uživatel
Já klidně, kdybych neměla kaput noťas...
Reagovat
blixa
Dobrá práce, aspoň si soupeřky nebudou moct pustit záznam :D
Reagovat
smazaný uživatel
Taky bych to rád viděl , moc tomu šancí nedávám i když Češky s ní mají lehce zápornou bilanci 6-7 tak Lucka 2-0 Tak snad tu bilanci Česko vs Bouchard vyrovná :))
Reagovat
blixa
Osmý místo, pohoda. Já nevím co děláte. Stane se. Co mají říkat třeba Polky, statečně bojující s Kazachstánem o 13 místo :D
Reagovat
tommr
blbý je jen to, že se to stalo zrovna na MS ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
je to hodně blbý, Němky si to vybrali v Oberhofu, ale mi bohužel na MS :(((((((
Reagovat
blixa
Němky dneska asi nebyly k poražení ani kdyby se dařilo, mají tu fakt výtečnou formu. Ale o stříbro se asi dalo jet, nu což, pro tentokrát si dáme suchý chléb :D
Reagovat
smazaný uživatel
vybralY a mY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
blixa
Když ona Jirka na češtinu moc není ;-) :D
Reagovat
Frick
aspoň ji nebude tížit to, že by byla tou, která to podělala. :-(

Evča - pochopitelně, umí i 0-0, rovněž mi přišlo, že dokáže běhat i trochu rychleji

Gábina - potvrdila střeleckou formu, ale přijde mi, že běžecky to ono nebylo

Jitka - střelecký výbuch, snad slušný běh

Veronika - mohla ještě bojovat o stříbro / bronz, ale bohužel...
Reagovat
smazaný uživatel
Prosimte nechceš mi snad tvrdit , že to podělala Verča ta to jen riskla bud to vyjde ne , rychle běžet a rychle střílet ta střelba prostě nebyla ona . Ale Jitka střelba hodně pomalá a kolik chyb to bylo šílené ... Takže nevim co tim myslíš , že Jitča to nepodělala ona to totálně posrala :)
Ale je to umístění do TOP 10 takže částečná gratulace :)
Reagovat
smazaný uživatel
Verča to hodně riskla, ale já se nedivím. Verča to dala hop nebo trop, nic jiného dělat nemohla
Reagovat
slacker
No dalo se to cekat ze se jednou ucho s Landovou utrhne. Celou sezonu to vychazelo. Ale Veronika 5 netrefenych je ulet bez ohledu na riziko. Aspon se oba vybuchy sesly ve stejnem zavode a je podelany jen jeden a ne dva ruzne.
Reagovat
tommr
přesně tak. Kdyby Landová neselhala tak by Vítková nemusela tolik riskovat ...
Reagovat
slacker
No by me zajimalo co mel byt "zisk" za ten risk? 5 usetrenyh sekund?
Reagovat
smazaný uživatel
JJ ono by mohla zastřílet čistě , ale trvalo by to daleko dýl a v její síle by tedy bylo to 4 místo jenže jestli osmá nebo čtvrté je to jedno medaile by to stejne nebyla . Takže Verča jak to dostala tak stejné misto dovezla do cíle .
Reagovat
VlS
Podívejte se na statistiky, než začnete trousit tahle moudra. Prostě dolehla nervozita a stalo se. Škoda, ale žádná tragedie. Sezona je dlouhá a Veronice odešla trochu forma a tím víc ji užírá nervozita. Jak Jitka, tak Verča ve Finsku střílí hrozně a Verči to ani tak úplně moc neběhá, není sama, Darja je na tom podobně.
Ale Veronice to u lidí projde, Gábinu by chtěli upálit za živa.
Tak hodně štěstí do masáku.
Reagovat
blixa
Začínám se bát, abychom dali aspoň to 21 místo ! :D
Reagovat
blixa
Uff, dobrý, za nula, osmý místo je v cajku ;-)
Reagovat
slacker
Ze zrovna drive nejlepsi strelkyne Vitkova se tuhle sezonu strelecky zkazila a korunuje to na MS
Reagovat
EllNino
takovej je život :)
Reagovat
smazaný uživatel
To jde ruku v ruce s výrazně zrychleným během, bude muset najít kompromis.
Reagovat
slacker
No ani bezecky to zadne nasi holce nebezelo, vypada to ze tentokrat ani maza prilis nevysla. A je skoda ze ta 5 holka nedostala sanci alespon v individualu aby se otrkala a ostatni trosku setrili se silami.
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlasím, že minimálně do individuálu byl nesmysl cpát Landovou s její střelbou (což ostatně s 6 tr. minutami potvrdila). Možná mohli "risknout" i její nahrazení ve štafetě, ale to už je hra na generála po bitvě. Nevadí, šampionát je úspěšný, i když tam asi bude trochu hořkost, že ta "nejjasnější" medaile neklapla.
Reagovat
slacker
Presen "nejjasnejsi" medaile a pak jeste "kradez" zlata z Individualu. Tak at se jim stestiscko strada radeji na OH a tam si vyberou zase jackpot
Reagovat
smazaný uživatel
Krádež zlata? Vyhrála nejlepší a Gábina mohla být díky kalibru ráda za stříbro...
Reagovat
slacker
Ne kradez ale "kradez". Analyzoval jsi take vsechny rany Rusky?
Reagovat
smazaný uživatel
Kolik měla kalibrů?
Reagovat
smazaný uživatel
Minimálně tři...
Reagovat
blixa
V biatlonu není žádná medaile nejjasnější.
Reagovat
Michaelus
A prej, že cokoliv jinýho než zlato bude neúspěch :DDDDD
Reagovat
smazaný uživatel
Tak teď je to teprve neúspěch...
Reagovat
EllNino
Jojo výbuch je dokonán, bohužel, biathlon nám dneska ukázal dneska tu druhou tvář :) ... aspoň opadne rozmazlenost, bylo to včera šílený :D
Reagovat
smazaný uživatel
A nějak mě to ani nemrzí :) Prostě si to posraly :)
Gabči , že nevyšlo zlato mě mrzelo více nebot jela skvěle :)
Reagovat
tommr
taky mě víc mrzí to, že Gábina přišla o už téměř jistý zlato ve vytrvalostním závodě. To bylo větší sportovní neštěstí než to dnešní selhání štafety ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
to se prostě v biatlonu stává často. Wierer třeba přišla o medaili o 0,4 sekundy. To je Biatlon
Reagovat
Frick
Prostě se našla závodnice, co udělala 0-0-0-0. Kdyby to dala Gábina, tak je jasně první ona...
Reagovat
slacker
No v muzich se nasli hned 3 za 0-0-0-0 a medaily ale ne titul ma jen jeden. Tak proc to nemohlo byt i u zen? Fnuk
Reagovat
smazaný uživatel
Pochopte už, že Gábina může být ráda, že vybojovala stříbro! S tím číslem 4 bylo krásné a napínavé čekání až do konce. A Jurlova dneska potvrdila formu. Já jí snad budu přát i v masáku, aby někteří "experti" procitli :-)
Reagovat
slacker
No ja nikdy nebudu prat cizim kdyz zavodi nasi.
Reagovat
blixa
Jurlova potvrdila formu ? Sedmý čas na vůbec nejhůř obsazeném třetím úseku není zrovna hitparáda od mistryně světa. Včerejšek byl prostě zcela náhodný výsledek, zvlášť od holky která pouze 2x ve všech závodech které kdy jela zastřílela nulu. Ano, stává se to, nicméně já takovéhle "náhodné" výsledky nevidím rád. Ať už jsou opravdu náhodné a nebo ne. A vůbec to nesouvisí s tím, koho konkrétně obrala o výsledky.
Reagovat
smazaný uživatel
Čas ukáže. Ale to už takhle můžeme podezírat prakticky každého - Němky taky na MS oproti SP prakticky všechny výrazně zrychlily (aniž by to nějak ovlivnilo střelbu). Je to o načasování formy, nebo zase najely na NDR-režim? ;)

Yurlova je podobný případ jako třeba Dostál. Taky celou kariéru v průměru, ale jednou mu to "ulétlo" na zlato.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale i dneska zastřílela čistě, ne?
Zlato jí přeju. A z Gábinina stříbra se raduju:-)
Reagovat
blixa
Ne, jedna chyba. Střelba slušná, běh nic moc.
Reagovat
smazaný uživatel
Dobře, že je den na rozležení. Kdyby měla jet Veronika zítra, bylo by to horší. V neděli by mohla zabojovat.
Ale adeptek bude víc - Kaisa, Darja, Gábina, Dorotha, Laura... a nakonec i ta Ekaterina, jestli jí to bude střílet.
Pódium bude úspěch, ale třeba to cinkne :-)
Reagovat
slacker
Ta posledni veta patrila k nasim nebo k Ekatarine?
Reagovat
smazaný uživatel
Cinknutí přeju v první řadě Češkám. Ale vzhledem k všeobecnému podceňování a urážení Ekateriny jí budu v neděli fandit taky. I když Kaise a Dorothe nebo Lauře asi víc.
Reagovat
slacker
Tak to je velevybuch v ten nejmene pravy cas
Reagovat
smazaný uživatel
první 3 trefí a potom totálně zkolabuje. Co tam dělala. to je na hov.no
Reagovat
smazaný uživatel
a je to Landová to posr.ala
Reagovat
EllNino
Mělas velký oči, včerejší rouhání nemohlo dopadnout dobře :)
Reagovat
slacker
jenze ten styl jak to podelala. prvni 3 trefi pak 4 za sebou mine. Malem jeste bezela 2 kola
Reagovat
EllNino
nojo, přesně ten výbuch, se kterým jsem s tebou včera souhlasil ...Jitka tam byla celej tejden strašná ...
Reagovat
EllNino
A je po medaili :) no kdo tady včera hulákal zlato nebo nic, měl hodně velký oči ...
Reagovat
Frick
Kauza Huml je neuvěřitelně nafouknutá. Petry se zastal (levicový) prezident i ministr financí (který se profiluje a přísný daňový výběrčí). To jí musí zcela stačit k tomu, aby jí bylo jasno, že není skutečně žádným vyvrhelem.
Reagovat
Roger_Federer
:)
Reagovat
PetaM
No, Kauzu Huml tady především nafukuješ ty. Nikdo jiný by tady o tom snad ani nemluvil.

A Petra se podle mě určitě nesložila zrovna z daní ...
Reagovat
Frick
Renel to píše...

"Jestli to nedopadne dobře, tak díky tlupě bezmozků jako je Huml, Frick, slacket, Jan a jim podobným.
I duše úspěšné sportovkyně může být křehká a zranitelná.
Ale třeba se nad blby povznese a vrátí se silnější."
Reagovat
EllNino
aha a proto je to pravda, protože to píše on :)) logika
Reagovat
horska.kraslice
Teď by to chtělo ještě zopakovat, kdo ze špičkových profi sportovců má taky trvalé bydliště mimo svou vlast, že.
Reagovat
Frick
Zase z ní nedělejte chudinku. Má velmi mnoho, chtěla ale ještě více pomocí metody, která prostě není zcela košer. Zřejmě není v rozporu se zákony této země, ale někteří (a nejen v této zemi a už vůbec ne pouze lidé, kteří - řekněme - neměli k minulému zřízení čistě negativní vztah) jí považují za to, že je v rozporu s dobrými mravy. Tak prostě musí tu kritiku být schopna zvládnout. Pokud jí to za těch pár (desítek) mega nestojí, tak si prostě přepíšu Monako za Prostějov / Fulnek a ještě to můžu prodat - Já jsem ta poctivá Petra, která si uvědomuje, že má být solidární s těmi, co vydělávají 0,05-0,2% toho, co já.
Reagovat
EllNino
dobré mravy, připomínáš mi obecnou školu :))
Reagovat
Stan_Borowitz
To je standardní právní termín (s nímž bohužel čeští soudci neumí moc pracovat).
Reagovat
PetaM
Měla by si spíše říci: "Já jsem ta chytrá Petra, která si uvědomuje, že v této zemi žijí lidé, jako Frick, a že jim nebude přispívat na sociální dávky a stovky dětí a proto mám trvalý pobyt v Monaku."
Reagovat
Frick
Tohle je příspěvek jednoduchého člověka.
Reagovat
PetaM
Tak určitě ;)
Reagovat
VlS
PetaM, Elnino - už zas mu skáčete na špek?
Reagovat
Frick
"""Velmi citlivé na daňové úniky jsou zejména Spojené státy. Pro ilustraci: Americký profesionální golfista Phil Mickelson (44), který má po změnách daňového systému ve své domovské Kalifornii platit z příjmů až 63 % státu, se nechal v roce 2013 slyšet, že bude muset sáhnout ?k drastickým změnám?. Takovou změnou mohlo být například přesídlení na Floridu, kde je daňová zátěž mnohem nižší.

Mickelsonovo prohlášení ovšem způsobilo poprask a vyústilo v jeho značně medializovanou veřejnou omluvu. Uvědomil si prý, že jeho prohlášení mohlo zapůsobit značně nesympaticky a že je necitlivé vůči lidem, kteří nemohou najít práci a trápí se se splacením každého účtu?"""
Reagovat
Cico93
aj o možnom zápase s Victoriou.
http://www.wtatennis.com/videos/article/4557482/title/indian-wells-sharapova-interview
Reagovat
blixa
A hele, Čičo, kde ses toulal brachu ? ;-)
Reagovat
Cico93
nikde...
niekedy to tu človeka prestane baviť, potom po čase mu to zase začne chýbať..-)
a tak.
Reagovat
blixa
Jojo, to máš pravdu, mě tu sjel jeden ředitel zeměkoule a auditor všehomíra, že mi to taky vzalo náladu a kyslík .. ale což ... přežijem :D
Reagovat
Cico93
kto?
neviem o ničom dajakých 10 dni som to tu vôbec nečítal.
Reagovat
janek_da
Ahoj, Cico. Co Petra? Kams ji uklidil?
Reagovat
Cico93
čoo?
Reagovat
janek_da
Zmizels v tom čase, kdy Petra K. zrušila IW. Ted se doctu, ze je na miste bez inetu. A ty se tu zrazu objevis.

Nejsem blbej.
Reagovat
Cico93
Reagovat
VlS
Určitě jí někam schoval a za chvíli se vyloupne s požadavkem na výkupný :-))
Reagovat
Stan_Borowitz
Tak já se tedy přiznám, když už si chlapeček pobrečel a postěžoval si...
Reagovat
Cico93
Stan? šak Stan je milý. :-))
Reagovat
Stan_Borowitz
:-)))
Reagovat
blixa
Jo, ten je tak milej že jsem porušil všechny své zásady. No a byl jsem po zásluze potrestán :D
Reagovat
Kozoroh
"Ona je stále při mně, věří mi a podporuje mě v tom, co dělám. Je moc ráda, že jsem zase zpět. Už delší dobu mě nabádala k tomu, abych se vrátila."
Když tedy Venus nabádala Serenu, aby se do IW vrátila, proč tak neučinila i ona sama??!
Reagovat
misa
http://isport.blesk.cz/clanek/blesk-sport/230437/nejista-budoucnost-kvitove-nebude-hrat-jeste-minimalne-mesic.html
Reagovat
tommr
s Petrou to nedopadne dobře ... :(
Reagovat
janek_da
Asi uz nechce delat ostudu...
Reagovat
smazaný uživatel
PK: "drží se mimo dosah internetu"
---
Dejvid taky nema rozum, nechavat ji cist TP;)
Z toho by svihlo za nejakou dobu kazdymu;)
Reagovat
janek_da
Zrovna mam sluzebku do Monaka. Uz tisknu komentare z clanku, at ma Petra aspon tisk.
Reagovat
smazaný uživatel
...jasne, kazde rano cerstve noviny do kazde rodiny;)
Reagovat
misa
A jak to vidíš dnes s Luckou po té čtyřhře? :)
Reagovat
George_Renel
Jestli to nedopadne dobře, tak díky tlupě bezmozků jako je Huml, Frick, slacket, Jan a jim podobným.
I duše úspěšné sportovkyně může být křehká a zranitelná.
Ale třeba se nad blby povznese a vrátí se silnější.
Reagovat
slacker
No jestli ten bezmozek nejsi spise ty.
Reagovat
smazaný uživatel
špatně to určitě nedopadne. Maximálně na tenis Petra hodí bobek, vdá se za radka č 2. a bude mít hromadu roztomilejch dětiček.
A bude žít šťastně až do smrti .-)
Reagovat
blixa
Jo, já bych to taky tak viděl. Co se má trápit s nějakým tenisem ;-)
Reagovat
Stan_Borowitz
Taky si myslím, že už má slušný finanční polštář na to, aby - pokud si život nebude zbytečně komplikovat ona sama - měla dost dobré šance žít šťastně a spokojeně až do skonání věků.
Reagovat
gigin
Ale co Kvěš?
Reagovat
janek_da
Na toho jsme uplne zapomneli :-O
Diky gigine.
Reagovat
George_Renel
Jo, tento happy end bych jí přál.
Jen se obávám, že v Česku by si moc klidu neužila.
Takže nejlépe by bylo, kdyby se naučila být splachovací. Pro tenis o život.
Reagovat
smazaný uživatel
to není dobré
Reagovat
smazaný uživatel
Snad se na FC vrátí, bez Petry bude pro nás Francie hodně těžká
Reagovat
gigin
http://www.tennis-arena.cz/kvitova-odpociva-spekuluje-se-o-vyhoreni--6262cz/#.VQLPfUkJAjM.facebook
Reagovat
VlS
Ale pendrek, se z dívala na Hoří má panenko.
Reagovat
EllNino
no, jsem zvědavej, co z toho vzejde, zatím ale nic moc ...
Reagovat
slacker
Tak neco podobneho jsem cekal od chvile kdy se ta podivna zprava o vynechani IW objevila
Reagovat
Titan
Vůbec by nebylo marné, kdyby jí diváci za ty lži vypískali podruhé.
A může se vrátit, až jí potká Alzeheimer a opravdu upřímně si nebude nic pamatovat...
Reagovat
Pedronegro
myslím, že si diváci přes ty kecy vše vybaví a dojde jim, že tam vlastně nechyběla
Reagovat
slacker
To jsou zase cancy. Venus nabada Serewnu k navratu a sama bojkotuje dal. Zamotat do toho Tarpisceva at je povinny plivanec smerem k Rusku splnen .
Reagovat
Oin
Co se týče údajných plivanců směrem k Rusku, mám jedinou odpověď: 1968-08-21
Reagovat
slacker
To je datum okupace USA ruskem? 15.3.1939, okupace Tesinska Polskem, Bila Hora, krizove vypravy
No to by jsme se museli uflusat na vsechny svetove strany.
Mimochodem nas tehdy obsadili spolu se SSSR take vojska NDR, PLR, Bulharska a Madarska.
Reagovat
Kozoroh
Hlavní odpovědnost nese SSSR. Tím neomlouvám NDR aspol., ale to byly satelity a ty skákaly tak, jak Brežněv pískal.
Reagovat
smazaný uživatel
Bila Hora;DDD))))
boze....za co...;)))
Tak snad s tim plivancem jsi zacal ty, ne?;)
...se divim, ze na to jeste nekdo reaguje...jedno jak...podarene, nepodarene...
Reagovat
janek_da
Hm, řekl bych Stěhování národů.
Reagovat
Stan_Borowitz
Ještě je třeba připomenout vyvraždění Indiánů imperialisty z Wall Street. Ty, co přežili, dodnes zavírají do rezervací ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Indiaani...tsss
Ja bych spis pripomnel Dobu Ledovou...
...toz co ta zrobila za svinstva a problemy...ehhh
Jeste ted se z toho vsichni dostavame...
tak treba Serena ze... ...stale dobre somaticky vybavena na lov mamutu...a pritom dnes to uz neni tak horke...
ale stejne jako...treba myslet na ty zadni vratka...kurde, ne ze ne;)
Reagovat
Stan_Borowitz
Jj - vyvraždění člověka neandrtálského po meči rodem homo sapiens sapiens, to byla myslím slušná genocida. A prsty v ní máme namočené všichni...
Reagovat
slacker
No a ted se podivejte neandtrlaci do zrcadel jak jste smesni s Ruskem a se zasekem v roce 1968
Reagovat
smazaný uživatel
1/ Neprojektuj na nas tve ideologicke problemy s jinymi prispivateli;DDD)
2/Byt blbem a smesnym v tchym ocich je pro mne osobne pochvala;)
Reagovat
slacker
1) Nic neprojektuju. Bodem 2 ses sam prihlasil do klubu iracinalnich rusofobu. Inu potrefena husa zakejha
2) Sice jsme nerekl ze jsi blb ale zrejme bych ti mel prozradit ze asi touzis byt v jedne lajne s Q a F :-))
Reagovat
smazaný uživatel
;D)))
Tak to je sila...
...co se clovek o sobe nedovi...a jeste jsem v nejaky lajne...asi hokej...
nu coz...
Reagovat
slacker
Na svete je 10 druhu lidi. ti co rozumi binarnimu kodu a ti co nerozumi :-)
Reagovat
smazaný uživatel
lepsi nez byt xenofob...;)
Reagovat
VlS
A to jsme je navíc lovili jako potravu
Reagovat
slacker
Ses uplne blbej ze nevis co Rakousko provedlo s Ceskym kralovstvim? a co tady pak provadeli Svedove? No hlavne ze jste si nasli univerzalniho vinika, a mate v ramci teambuildu loajalnich ovcanku s kym tancit pravidelne ritualy.

Ja tento clanek nenapsal
Reagovat
smazaný uživatel
No vidim, vidim, co to Rakousko provedlo;)))
Nasledky az dodnes;)
Reagovat
janek_da
Ja su tak vděčný za ten politicky koutek. Tak nejak me to vzdycky osvezi. A rozsiri rozhled.
Skoda ze uz byl ten konec sveta. To mohlo byt taky zajimave.
Reagovat
smazaný uživatel
Sim te konec sveta nastal, jak se pohli parthove;)
pak to slo vsechno uz jen od desiti k peti;)
Tam bych videl pricinu;)
Takze by to chtelo asi bombardovat Iran;D)
A Mansur Bahrami bude navigovat;D)
Reagovat
slacker
BTW: odpoved zadnou nemas.
Reagovat
Stan_Borowitz
"...no a já se sestrou jsem už taky mezitím dospěly a nenecháváme otce, aby za nás rozhodoval zápasy, takže mému návratu už snad opravdu nestojí nic v cestě..."

ale to už Serena asi neřekla.
Reagovat
smazaný uživatel
tentokrát radši držím hubu nebo zas dostanu ban
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist