Serena se kvůli únavě odhlásila z Tokia

19. 9. 2013, 11:08
Aktuality 72
Turnaj žen v Tokiu, který se hraje příští týden, přišel o svou největší hvězdu. Světová jednička Serena Williamsová nebude na dvoumilionovém podniku hrát kvůli únavě.
Serena Williamsová

Serena Williamsová se pořadatelům Pan Pacific Open omluvila kvůli svému nabitému letnímu programu, který si ještě dva týdny po US Open vybírá svou daň.

"Bohužel po množství zápasů, které jsem odehrála v průběhu léta, potřebuju víc času na pořádný odpočinek," uvedla Američanka, která ve Flushing Meadows obhájila loňský titul.

Turnaje se z přihlášených hráček nezúčastní ani Ruska Maria Šarapovová, která se zotavuje ze zranění pravého ramena, kvůli němuž vynechala i US Open. Největší favoritkou Pan Pacific Open tak bude světová dvojka Viktoria Azarenková, V japonské metropoli se mimo jiné představí i Petra Kvitová.

pva, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

72
Přidat komentář
smazaný uživatel
Nevím, jestli už to sem někdo nedával, ale kdyby ne, tak tady je Černošek na Plovárně - mluví tam i o Petře http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1093836883-na-plovarne/213522160100022/
Reagovat
freeteepek
Nic nevydrží. Ostatním holkám se tak otevírá unikátní příležitost udělat dost bodů. Co na to Petra?
Reagovat
smazaný uživatel
Ked už tu davate tie rebričky tak nebude prekvapenie, že na 1 mieste v počte vyhratych bodov po 2 servise je David Ferrer

!!!
Reagovat
slacker
Na davida sere bily tesak
Reagovat
smazaný uživatel
Petra je 3. v letošních statistikách v počtu es. Pořadí: Serena (419 es), Sabine (264), Petra (210). Pak je také 6. v odvracení breakballů... :-)

http://www.wtatennis.com/SEWTATour-Archive/Rankings_Stats/match_stats_2013.pdf
Reagovat
PetaM
Wow ... :D To jsem nečekal teda :D
Reagovat
MarcelPersch
Vika se hodne zlepsila na returnu, tam je fakt vynikajici, ale taky ty statistiky ukazuji, ze Serena neni svetova 1 jen tak nahodou.

Skoda, ze je Petra takhle vysoko jen v tech esech :(
Reagovat
smazaný uživatel
Ono je to zkreslené počtem zápasů a taky počtem těch třísetových zápasů.
Absolutně to vypadá skvěle, ale relativně nic moc. Třeba v dvojchybách bych se vsadil, že za letošek vede taky.

A odvrácené BP. Tady to vypadá ok. Ale Peťa spíš hrála proti hráčkám horšího levelu.

Ale lepší než drátem do oka.
Reagovat
smazaný uživatel
Je pravda, že statistiku DF by asi pravděpodobně vedla no :(
Reagovat
smazaný uživatel
Plíšková jeden z nejlepších servisů na okruhu. Škoda že ve všem ostatním je to takový kopyto :-)
Reagovat
ludolf
Je zajímavé, že u es jako jediných mají absolutní čísla, přičemž lepší vypovídací hodnotu mají relativní (na počet servisů).
Reagovat
smazaný uživatel
Já to chápu. Ono to nevypadá moc dobře 0.035% na fiftýn a další má 0.03495%.

Zbytek jsou přece jen celkem rozprostřená procenta.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jsem si dal chvíli práce a našel si těchto 10 hráček, které daly nejvíce es a našel jsem si kolik daly DF.. Celkem síla u jedné!
Ivanovic- 165 es, 207 DF
Erakovic- 169 es, 182 DF
Flipkens- 174 es, 155 DF
Keys- 179 es, 68 DF
Sharapova 180 es, 205 DF
Mladenovic 187 es, 167 DF
Vinci- 190 es, 123 DF
Kvitová- 210 es, 305 DF(!!!!)
Lisicki- 264 es, 159 DF
Serena- 419 es, 151 DF

Ty esa jsem tam psal znova, aby tam byl vidět ten rozdíl meti esy a DF.. :-)) Petra tedy dala třetí největší počet es, ale zase má největší počet DF z těchto deseti hráček a vede tedy dost drtivě!

Jinak Serena se svými 419 esy je na 7. místě letošní sezony v počtu es WTA/ATP!! :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jsem si vytáhl nějaká data

Esa na gem
1. Karolina 0.68
2.Serena 0.67
3. Akgul 0.62
36. Petra 0.33

DF na game
6. Bartoli 0.77
19. Robson 0.54
30. Sharapova 0.5
45. Kvitová 0.47
Reagovat
tommr
takže Serena dala dvakrát tolik es a naopak jen polovinu DF co Petra. To srovnání nedopadá pro Petru ani trochu dobře ... :)
Reagovat
tommr
a kdo má ten smutnej primát v počtu DF na hru? :)
Reagovat
slacker
Hezke a zajimave statistiky. Taky me zarazilo na zacatku ze je v esech 3. Subjektivne mi to prislo nemozne. Ale ostatni statistiky uz to tvrde vratily do kontextu.
Reagovat
smazaný uživatel
Dám ti tabulčíčku 20 nejlepších hráček na DF :D
sloupce - pořadí, jméno, zápasů, DF na game

1. Sesil Karatantcheva 14 1.11
2. Arantxa Rus 17 0.92
3. Maria Joao Koehler 11 0.88
4. Beatriz Garcia Vidagany 3 0.84
5. Marion Bartoli 45 0.77
6. Camila Giorgi 21 0.77
7. Aleksandra Wozniak 5 0.75
8. Eleni Daniilidou 14 0.74
9. Michaella Krajicek 7 0.74
10. Mathilde Johansson 24 0.70
11. Yi-Fan Xu 3 0.67
12. Daria Gavrilova 7 0.63
13. Olga Puchkova 26 0.63
14. Richel Hogenkamp 4 0.62
15. Stephanie Dubois 5 0.56
16. Anastasija Sevastova 5 0.56
17. Luksika Kumkhum 13 0.56
18. Francesca Schiavone 46 0.54
19. Laura Robson 40 0.54
20. Lucie Hradecka 21 0.54
Reagovat
slacker
Nejak se mi ty relativni statistky nezdaji. Absolutne vede v DF o 50% vice nez druha a relativne je az 45?
Reagovat
smazaný uživatel
haitik si vybral jenom 10 hráček s nejlepšími esy. A u nich pak hledal DF.
V mojí tabulce je pořadí za celé WTA. Tedy i za hafo hráček co hráli 1,2 zápasy. A ty určitě nepatří mezi top.
Reagovat
Fandina
Lucka Hradecká :-(
Reagovat
ludolf
Díky za ta čísla na gem, ale přece jen by mi přišla zajímavější na bod - počty bodů v gemu mohou být u hráček dost různé. Jinak to číslo 0,035 % je asi jen ilustrativní - u Sereny mi to vychází přes 19 bodů na gem, to mi přijde nějak moc.
Reagovat
freeteepek
Nutno podotknout, že servis by měl být pilířem Petřiny hry (vytrvalost to určitě nebude a technické finesy rovněž ne). Zde třeba hledat příčinu jejího pádu z 2.místa na 11.:-(
Reagovat
Sonja
Li Na will play Novak Djokovic of Serbia in a "battle of the sexes" to celebrate the 10th anniversary of the China Open at the National Tennis Center on Sept 27.
____
Doufám, že z toho bude nějakej záznam:-)))
Reagovat
MarcelPersch
Neni to tak davno, co jsem cetl, ze se chysta i souboj Andyho se Serenou :)) To by mohlo byt hodne vyrovnane si myslim.
Reagovat
tommr
to datum máš dobře? Tou dobou se přece hraje čtvrtfinále turnaje v Tokiu? :)
Reagovat
Sonja
Jo, pamatuju si tu trapnou debatu pod článkem, jak je Murray ubohý, že ji vyzývá atd.:-DDD

http://www.tenisportal.cz/zpravy/murray-vyzyva-serenu-k-souboji-neuhrala-bych-ani-bod-obava-se-americanka-12467/
Reagovat
Sonja
To datum jsem nevymýšlela, zkopírovala jsem odstavec z článku:-)
Reagovat
tommr
ted jsem si teprve všim příspěvku dole v diskusi: Li Na v Tokiu hrát nebude takže může 27.9 tu exhibici s Djokovicem klidně odehrát ... :)
Reagovat
Mr.Pink
Serena by neměla žádnou šanci
Reagovat
tommr
odstoupení Sereny znamená, že Petra bude nasazená jako číslo 8 a bude mít v prvním kole volnej los. Tak snad toho náležitě využije ... :)
Reagovat
Fandina
Já bych přála Petře, aby vyhrála, to by byla dobrá zpráva a pokud by tam byla Serena, tak ještě lepší, kdyby jí porazila. Jinak je jedno, jestli je Petra nasazena tak či tak, samozřejmě musí porazit všechny k výhře, ale máš pravdu v tom, že kdyby měla vypadnout s hráčkou vpředu tak se s ním může utkat až v pozdějších kolech.
Reagovat
PetaM
Petra bude nasazená, když je 11? Přece když nehraje Serena a Mária, tak bude 9, nebo je v tom zase nějaký fígl? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ještě Marion nehraje...
Reagovat
PetaM
Jéjda :D Vlastně :D :D Já na to úplně zapomněl :D Kruci ... :D :D Děkuju :)
Reagovat
tommr
nezapomínej, že Bartoliová taky nebude hrát takže 11-3=8 ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nevíte, kdy bude los? Už se moc těším na příští týden a doufám, že Petra dojde co nejdál. Pravděpodobně sice žádný zápas živě, pokud bude stream, neuvidím, kvůli časovému posunu. :(
Reagovat
PetaM
Sobota, neděle, asi jako vždy :D
Reagovat
tommr
los by měl bejt známej jako obvykle v sobotu ...
Časovej posun je sice velkej, ale odpolední a večerní zápasy by díky tomu měly bejt u nás k vidění ráno a dopoledne což je možná lepší než dlouhý ponocování při turnajích v Americe ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Já bych radši ponocovala v noci. :D Pokud by se začalo hrát ráno někdy v 5, tak bych to možná viděla, ale později asi ne. Pak jedině ve škole na mobilu no :(
Reagovat
PetaM
To je sice pěkné, že nemusíme ponocovat, ale do práce a škol chodit (bohužel) musíme :D :D Ale tak snad nějaký záznam nebo tak bude :D
Reagovat
gedzitka
Petra by se do osmičky vešla tak jako tak, protože mezi hráčkami TOP 10 kromě Marie a Marion (a teď už i Sereny) nefiguruje taky Li Na.
Reagovat
PetaM
Li Na nehraje taky? :D :D Bože, však s takovým tempem bude Petra nasazené mezi 4 nejlepších :D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ach jo, to je taková škoda. :( Monica Puig vedla ve čtvrtfinále proti Vanie King už 6:1 a 5:2, ale 2. set nakonec prohrála 5:7 a třetí v tie-breaku, přestože za stavu 4:5 odvrátila mečbol a ve zkrácené hře další dva... Jsem z toho fakt smutný a Monča určitě taky. :( Zdálo se to jako prakticky vyhraný zápas. Sice za toho stavu 5:2 ve 2. setu měla Monča jenom jeden brejk, ale stejně... Prostě se to někdy stává, ale je to strašná škoda. :(

Víc možná napíšu, jestli bude článek...
Reagovat
Bob
V tenise se hold končí až do posledního míčku, zažila to i Ana.
Reagovat
Sonja
:-((((
Reagovat
smazaný uživatel
Máš pravdu. Tenis prostě není fotbal nebo hokej, kde vedeš a stačí to "udržet". A takových sportů jako tenis je víc, ať už individuálních nebo kolektivních... Jinak jestli myslíš zápas Any proti Alizé v Cincinnati, tak tam je přece jenom rozdíl, že Monča dneska neměla mečboly. V každém případě, pro Aničku to byl hodně smolný zápas a pro Monču dneska taky. :(
Reagovat
smazaný uživatel
Tak větší nesmysl jsem ještě nečetl.Je vidět ,že o těchto sportech nic nevíš a proto můžeš napsat takový blábol,expetre.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak zaprvé: Řekni mi, co je na tom za nesmysl. Navíc to slovo "udržet" jsem záměrně napsal do uvozovek, protože tak jednoduché to samozřejmě není...

A zadruhé: Nepovažuju se za experta, ale všechny jmenované sporty dlouhodobě sleduju.
Reagovat
smazaný uživatel
Buď v pohodě. Dyk sami hokejisté v play-off po prvním vítězství, třeba 10:0 říkají "na zápasy je to ale jenom 1:0, musíme makat dál". A během toho zápasu za stavu 8:0 se už tam jenom kloužou a snaží se nezranit.

A v tenise je tohle během gemu, setu, zápasu.

Spíš nostra asi neviděl, jak f. mužstvo co vede, nenápadně zdržuje, aby čas ubíhal mimo hru. Pak se musím smát, když přesto dostanou gól a najednou se můžou přetrhnout.
Reagovat
smazaný uživatel
Jasně. Série play-off je samozřejmě něco jiného, tam se musí vyhrát čtyři zápasy... Já měl na mysli spíš normální zápas základní části, nebo třeba MS. :)

Co se občas děje ve fotbale, tos popsal celkem přesně. :D
Reagovat
slacker
Otresne
Reagovat
kada.tom
Má to jedno nesporné pozitivum - alespoň má šanci vyhrát taky někdo jiný :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Victoria
Reagovat
smazaný uživatel
To určitě. Šance je vždycky, navíc Serena už několikrát prohrála ne? :)
Reagovat
kada.tom
tak to by se mi samozřejmě líbilo nejvíc, kdyby to vyhrála Vika :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Mně teda vůbec :))
Reagovat
smazaný uživatel
Ať už se to někomu líbí nebo ne, při neúčasti Sereny a Mashy je jasnou favoritkou Vika. A já si taky přeju, aby tuto svou roli potvrdila. :)
Reagovat
pepin
Souhlasím s Tebou, já bych raději, aby pochopitelně vyhrála Petra a nebo pokud tam jsou tak "Vlčí očička". To je aspon na kurtu klid a ne "lehký dům".
Reagovat
tommr
to je šance pro Agu Radwanskou. Rád bych napsal, že pro Petru Kvitovou, ale tý by letos k titulu nepomohlo nejspíš ani odstoupení celý první desítky ... :)
Reagovat
Fandina
Já přeji Petře. Peti ... pojď pojď pojď!
Reagovat
smazaný uživatel
Když Aga vyhraje, tak bude jí to stačit aby přeskočila Marii? Doufám, že ne.. :-)
Co se musí stát, aby Maria až do Istanbulu byla na 3. místě WTA? :-)) Předpokládám, že Maria nebude hrát ani v Pekingu, kde obhajuje finále..
Reagovat
kada.tom
já vím, šance to je asi pro jakoukoliv hráčku, co tam bude startovat, a pochopitelně je pravděpodobné, že vyhraje někdo z TOP10 ... já osobně bych to přál Na Li nebo Vičce :-) ... Petře smaozřejmě taky, ale ... :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Já titul přeju Petře.. :-( To je snad jasný :D
Reagovat
tommr
Aga zase obhajuje finále z Tokia. Těch 1531 bodů náskoku na Agu by Sharapovový mělo pohodlně stačit k udržení třetího místa i kdyby až do TM nikde nehrála ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Li Na tam hrát taky nebude... Petra by měla být teda nasazená sedmička..
Reagovat
smazaný uživatel
Ten tvůj komentář o možnosti výhry Petry jsem jako nečetla jo? :))) A jaký ale ... pořád? Jak mají jít na Petru pozitivní vlny od fandů, když je to samý ale, protože, jenže.. atd. :)

pepin - souhlas, taky mám na kurtu ráda klid :))
Reagovat
tommr
vem si kolikrát už měla letos Petra na velkejch turnajích cestičku do finále umetenou a pak vypadla s nějakou stěží průměrnou hráčkou. Za to, že jí lidi už moc nevěří si může jen a jen sama ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
ještě dodám, že pokud by Petra ČISTĚ NÁHODOU prošla do ČF, může tam potkat Azarenku (to by bylo blbý), Wozi (to by šlo), Radwanskou nebo Errani (tyhle 2 by měla rozstřílet, pokud nebude psychařit).. takže slušné šance na semi.
Reagovat
smazaný uživatel
a vlastně může mít v polovině Radwanskou i Errani, když jí bude přát štěstí. To už je slušná šance ne finále :D
Reagovat
smazaný uživatel
*na finále
Reagovat
smazaný uživatel
Já vím a neříkám, že mě někdy nepila vyloženě krev... nicméně víš jak to mám, pořád je to pro mě člověk, který má nálady, emoce, nervy, jako každej z nás.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist