Serena: Turnaje před US Open jsou pro mě důležité, musím se rozehrát

11. 8. 2015, 14:46
Aktuality 199
Serena Williamsová má v letošní sezoně šanci stát se čtvrtou tenistkou historie, která získá kalendářní grandslam. Světovou jedničku sice po Wimbledonu trápilo zranění pravého lokte, na start v Torontu je ale Američanka připravená. Turnaje před US Open jsou pro mě velmi důležité, musím se rozehrát a dostat se do dobré formy, řekla vedoucí žena žebříčku WTA.
Profily hráčů
Serena Williamsová

V letošní sezoně světová jednička dobyla Australian Open, Roland Garros i Wimbledon a k tomu přidala vítězství na prestižním podniku v Miami. Po Wimbledonu trápilo Američanku zranění pravého lokte, kvůli kterému odstoupila z turnaje v Bastadu a nehrála ani na domácím podniku ve Stanfordu.

"Už jsem v pořádku. Den za dnem se cítím lépe a lépe," řekla světová jednička po příletu do Toronta, kde v letech 2001, 2011 a 2013 vyhrála. "Věřím, že to tak půjde i dál. Naplno jsem začala trénovat v době, kdy se hrálo ve Stanfordu. Jsem ráda, že jsem se z turnaje odhlásila a neuspěchala jsem to. Bylo to určitě dobré rozhodnutí. Teď už můžu říct, že se cítím dobře."

"Mám to tu moc ráda. Líbí se mi město, ubytování, kurty, ale i restaurace a zdejší kultura. Toronto je opravdu cool město. Fanoušci jsou tu skvělí, během zápasu vytvářejí pokaždé úžasnou atmosféru. Je to dokonalý mix všeho, co k tenisu patří, proto se sem moc ráda vracím," konstatovala trojnásobná šampionka turnaje WTA Premier 5, který se koná v liché roky v Torontu a v sudé v Montrealu.

"V minulosti jsem tu odehrála skvělé zápasy a to je jeden z důvodů, proč se sem ráda vracím," přiznala držitelka jednadvaceti grandslamových trofejí, jež letos prohrála zatím jen jedno utkání - v semifinále turnaje v Madridu nestačila na českou jedničku Petru Kvitovou.

"Vyhrála jsem letos už hodně utkání, ale také jsem absolvovala několik třísetových bitev, které nebyly jednoduché. Pokaždé, když jdu na kurt, tak vím, že naproti mně stojí hráčka, která mě chce porazit. Pokaždé proto musím na kurtu nechat maximum, protože soupeřky se proti mně dokáží vyhecovat ke skvělým výkonům. Mají velkou motivaci mě porazit."

Vyhrát v jednom roce všechny čtyři největší turnaje se dosud podařilo jen Maureen Connollyové (1953) a v open éře Margaret Courtové (1970) a Steffi Grafové (1988), Serena se však nechce myšlenkou na možnost zisku kalendářního grandslamu svazovat.

"Teď jsme v Torontu a já se chci maximálně koncentrovat na každý svůj zápas tady. Dlouho jsem na tvrdém povrchu nehrála, takže si na to musím znovu zvyknout a rozehrát se. Před US Open nás čeká ještě pár turnajů, které jsou pro mě také velmi důležité," dodala Američanka, kterou v Kanadě jako první vyzve 26. hráčka světa Italka Flavia Pennettaová, s níž má Williamsová na okruhu WTA bilanci 6-0.

TenisPortal.cz, wtatennis.com

Komentáře

199
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
Davor1
Čo to tu je v poslednej dobe, nejaký zraz zo špecialnej školy po 20 rokoch? Najprv tá totálne vymletá pubertálna brzda Kvitovka a teraz ďalší beznádejný prípad- Rosa. Snáď admin spraví čo treba a čo najskôr, škoda takto nechať degradovať ináč veľmi solídny portál :/
Reagovat
Frick
+1
Reagovat
COMEON
:D :D like
Reagovat
FulnekUltras
Závěrečnou hormonální kúru směrem k USO bude třeba důkladně vyladit...
Reagovat
gigin
Tvl, už aby skončily prázdniny.
Reagovat
kada.tom
+1
Reagovat
smazaný uživatel
Jeden den prší v Torontu, druhý v Montrealu a tady pořád nic.
Reagovat
smazaný uživatel
Aha tak to já jsem ted ve Zlínském kraji a tady je bouřka a docela dost prší.
Reagovat
tommr
Cornetová mi dneska udělala velikou radost když udolala CSN a nejspíš tím zachránila Karolíně první desítku. Dlouho se přitom zdálo, že to dopadne špatně, protože Cornetová třikrát nedopodávala zápas - dvakrát ve druhým a jednou ve třetím setu. Nakonec ale přece jen zvládla když soupeřce vzala další servis ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ano. Alizé udělala radost i mně :)
Reagovat
sprchon
Alizé mi udělala dvojitou radost. :) Trošku jí fandím a taky kvůli CSN, která by mi na konci roku v elitní osmičce nechyběla. ;)
Reagovat
COMEON
tak taaak :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jeď Viko, jeď. Zítra chci vidět zápas Kvitová-Azarenka :D
Reagovat
lars
tak si pust nejaky stary ze zaznamu :))
Reagovat
George_Renel
Viktorka má pěkný spartakiádní úbor .-).
Reagovat
kada.tom
ale jak jí to jde :-)
zatím
Reagovat
smazaný uživatel
C'mon Vika
Reagovat
smazaný uživatel
btw: neviděl náhodou někdo zápas Venus proti Sabine?
Reagovat
sprchon
Jo, rozhodčí. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
tady někdo jedl vtipnou kaši :D
Reagovat
sprchon
Bylo to ze slabšího soudku, no... Ale co bys chtěl v tomhle počasí. :D
Reagovat
smazaný uživatel
to je fakt. Je to děs :D a pro mozek zátěž
Reagovat
LukasH
Karolíně nefandím, necítím k ní žádný antipatie, ale ani sympatie. A když vidím dnešní výsledek, tak si s úsměvem vybavuju komentáře typu "Karolína - nová a mnohem stabilnější česká jednička s výbornou psychikou"..:-)
Reagovat
smazaný uživatel
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
No jo , ale berme v ohledu i to , že při posledním zápase si nechávala ošetřit nohu .
Reagovat
EllNino
ale prostě 6:3 4:0 40:15, 6:3 5:2 30:0, to by se mělo využívat už ...
Reagovat
smazaný uživatel
No to je jasný, ale co když to byly nějaké křeče , nebyla ve své koži , byla nervozni ze zranění , ale samozřejmě mohla odejít i hlava.
No a na druhou stranu Lucic je Lucic , někdy vážně dokáže překvapit viz letošní RG.
Reagovat
EllNino
jo když jí to tam padá, tak jo, neviděli jsme, nemužeme posoudit
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně , ale můj názor byl jasný už po finále at si týden odpočine no ted jen ,aby ve čtyřhře vypadla hned v prvním kole .
Je to hloupé takhle říct , ale síly budou ještě potřeba vzala si z těch TOP hráček snad nejvíce turnajů před US Open.
Reagovat
FulnekUltras
naprostý souhlas ;)
Reagovat
sprchon
To je prostě naše Kája. I když to nejde, tak v módu "je mi to jedno" "dohraje" zápas. Snad v tom není zranění, přece by nehrála set a půl s takovým handicapem. ;)
Reagovat
Frick
Tam budou Kájiny šance.

Potřebuje dělat výsledky přes 200 bodů...
Reagovat
smazaný uživatel
Super Jelčo, vypadáto že Garcia je další z mnoha a mnoha propadlých talentů.
Reagovat
EllNino
jako Petra co :D
Reagovat
Davor1
Angelika asi životná forma, len už by to chcelo konečne niečo uhrať aj na GS, USO sa k tomu priam núka...

Čo porobila Plíšková, to je celkom sila, ešte včera som písal, že sa nebude mať vďaka svojej konzistencii problém udržať v desiatke a hneď mi takto zavrie ústa...
Reagovat
EllNino
tak ono nebylo proč tomu nevěřit, já už jsem ani nepochyboval, že by prohrála ...
Reagovat
Frick
Pokud by neudělala SF, v žebříčku by si nepolepšila ani o píď...
Reagovat
EllNino
to by nezapisovala ani do Race ?
Reagovat
smazaný uživatel
Do race by zatím by nějaké body připisovala, ale nejspíš by je pak stejně koncem roku odečetla, pokud by to nebylo aspoň SF.
Reagovat
EllNino
stejně je to škoda, ale asi to není taková hruza :)
Reagovat
smazaný uživatel
No když se nad tím člověk zamyslí, tak Karolína by až za QF měla 5 bodů a až za SF aspoň 165 (a tam stejně přes Serenu cesta nevede), takže to tolik nemrzí. Škoda je spíš to, že vypadla s průměrnou soupeřkou (navíc takovým způsobem) - pokud za tím nejsou zdravotní problémy, tak to na sebevědomí asi nepřidá.
Reagovat
Frick
Tak kdyby dnes postoupila, tak v race by jí to nepíchlo. To až aspoň OF...

JENŽE - Je velmi pravděpodobný (Kája bude startovat ještě tak na 5-6 nepovinných turnajích), že stejně nějaký výsledek o 180 (a více) bodech se v konečném účtování do race nevejde.

V race má ve dvou položkách ještě turnaje se ziskem 55 bodů, pak už je to všechno 185 bodů a více...
Reagovat
EllNino
díky za vysvětlení :) za týden je povinnej turnaj ? :)
Reagovat
smazaný uživatel
Asi jak pro koho. Ale pokud není povinná devítistovka v Torontu, tak asi nebude ani devítistovka v Cinnci..
Reagovat
smazaný uživatel
Povinné jsou jen GS a PM.
Reagovat
tommr
a TM. Navíc existuje povinnost odehrát aspoň dva Premier-5 turnaje za rok ...
Reagovat
smazaný uživatel
Angie mám v draw challenge jako vítězku (finále se Serenou), tak jsem zvědavý, jestli jsem jí nepřecenil.
Reagovat
smazaný uživatel
jo přecenil
Reagovat
lars
Ty jsi ten zapas videl ? :)
Reagovat
Frick
V zebříčku by jí dávalo smysl až SF (!!!). Spíš tam vůbec neměla jezdit a připravit se na Cinci.

Snad je v pořádku.
Reagovat
kada.tom
Asi tak.
Reagovat
smazaný uživatel
Toronto je 900, Cinnci je míň, ne?
Reagovat
Frick
Ne. To jsem si myslel, že tyhle věci víš :o)
Reagovat
smazaný uživatel
Nemůžu vědět všechno :o)
Reagovat
tommr
tak to je velký zklamání! Karolína dneska nepochopitelně selhala když jako čerstvá hráčka první desítky ztratila už téměř vyhranej zápas proti kvalifikantce. Nechápu co tam dělala od stavu 4:0 ve druhým a 2:0 ve třetím setu. Možná bylo lepší, že dneska nebyl z jejího zápasu žádnej stream ... :(
Reagovat
freeteepek
Sice jsme nic neviděli, ale podle průběhu zápasu to na selhání vypadá. Licicová měla kurs na výhru už 17!!!
Reagovat
fretek
Kromě selhání je to taky trochu ostuda. Je možné, že se zase ozval kotník, ale spíš nezafungoval baseballový tenis.
Reagovat
smazaný uživatel
Výraz "ostuda" v souvislosti s výhrou/prohrou není podle mě úplně nejvhodnější..
Reagovat
tommr
když prohraje hráčka z první desítky s kvalifikantkou je to vždycky ostuda. A pokud prohraje už téměř vyhranej zápas je to ostuda dvojnásobná. Karolínu by mohlo omluvit jedině zranění, ale pak by zase bylo naprosto nesmyslný s tím zraněním hrát ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Super Jelena si jde pro vítěztví, snad dá alespoň ČF
Reagovat
freeteepek
Škoda, že jsme neměli obrázek. Co se s Kájou stalo? Po prvním setu jsem si vsadil na Lucic-Baroni 5Kč při kurzu 17 na výhru. S tou jsem ovšem vůbec nepočítal. Škoda, že jsem nevsadil aspoň 10:-(
Reagovat
Kozoroh
Tak nám Karolína začíná labilnět - 6:3, 4:0, 40-15 vede a stejně utkání prohrála. Nemůže se vymlouvat na únavu, toto je vyloženě psychický kolaps.
Ale Cincinnati bude pro její hru lepší než Toronto, tam musí zabrat a vyhrát aspoň jeden zápas.
Reagovat
freeteepek
Co ty víš, co jí bylo. Ale podání jí dnes nepodrželo. 7 dvojchyb versus 6 es.
Reagovat
smazaný uživatel
Přitom první 3 kola ve Stanfordu to vypadalo, že se jí vrací jistota na servisu ze začátku roku (jasně, byly to slabé soupeřky, ale ze stejné výkonnostní kategorie byla i ta dnešní). S Angie se ty ztráty servisů daly aspoň částečně vysvětlit kvalitou soupeřky, ale dnes to bylo vyloženě selhání.
Reagovat
smazaný uživatel
Hotovo. Takový kolaps by snad nepředvedla ani Petra. Jediné štěstí, že ten turnaj není povinný, ale stejně pravděpodobně minimálně o místo spadne na žebříčku.
Reagovat
kada.tom
Bára pěkně vyklepla Varvaru a teda Karol asi nebude úplně zdravotně OK, protože projet zápas ze 6-3 4-0 40-15, to nebude jen tak, ne u Karol.
Reagovat
smazaný uživatel
pěkně Kájo bravůrně
Reagovat
EllNino
zalez nebo nahlásím :P :)
Reagovat
smazaný uživatel
zase :)
Reagovat
EllNino
já tě nenahlásil, to pláčeš na špatném hrobě :D
Reagovat
smazaný uživatel
Určitě mě nahlásil komunista :) to je jasný
Reagovat
smazaný uživatel
Tady je sice komunistů několik, ale EllNino mezi nimi není. Nebo to alespoň dovedně maskuje. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
a ty jsi komunista? :)
Reagovat
smazaný uživatel
To bys mě urazila :-p
Reagovat
smazaný uživatel
Uf takže jsi Kapitalista jsem se bála že jsi komač
Reagovat
EllNino
tohle řeší 17tiletá holka ? :D
Reagovat
smazaný uživatel
jo řeší :) My nejsme jen au zlomila jsem si nehet musím na pohotovost. ne všechny takové nejsme :) zajímám se o politiku a občas sleduji CNN
Reagovat
smazaný uživatel
Mimochodem gratula Barči :)
Reagovat
FulnekUltras
připojuju se
Reagovat
EllNino
:(
Reagovat
smazaný uživatel
Kája chytila labilitidu
Reagovat
vrabejka
Kaja projede zapas ze stavu 6:3 4:0 fajn no :D Nevadí plně se uzdraví odpočine si. Příští zastávka Cincinatti :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jasně, ať "vypouští" velké turnaje a boduje jen na malých, nevadí :D S tímhle losem měla mít 3. kolo prakticky jisté.
Reagovat
EllNino
no potom, co dala Vinci Knapp 6:0 6:0 a jak s ní Karolína hrála vzájemný zápas, bych to neřekl :)
Reagovat
smazaný uživatel
Čtvrtfinále Lučič, Vinči, Gavrilovou měla dát, i kdyby ji omezovalo zranění tak takový náskok neměla prosrat
Reagovat
EllNino
a co Lucka ? :)
Reagovat
misa
To je pro Kvitovku největší zlo v Evropě.
Reagovat
smazaný uživatel
nene cibulková je největší zlo v Evropě
1.Cibulková
2.Halep
3.Muslimové
4.Merkelová
5.Šafářová
Lucka je až páté největší zlo v Evropě
Reagovat
smazaný uživatel
Tak konečně vím, komu bys fandil(a) v zápase Cibulková - Halep.
Reagovat
smazaný uživatel
to jsem ráda že to víš
Reagovat
smazaný uživatel
Karolína se asi rozhodla, že se pokusí udržet v top 10 jen s body z malých turnajů :/

Snad to aspoň Lucka využije a dojde až k Sereně.
Reagovat
misa
nenabízí duel hráčky top 10!
Reagovat
vrabejka
Věř mi že to nechceš vidět :D
Reagovat
EllNino
Tvl takhle to po*ebat, 6:3 4:0 40:15 ...nechápu
Reagovat
smazaný uživatel
To jen proto, že máš prázdniny :D
Reagovat
Kozoroh
To je Vámi opěvovaný ženský tenis v plné kráse!!
Reagovat
EllNino
hele co to furt říkáš mně ?
Reagovat
misa
V ženském tenisu je plno krásy, s tím souhlasím.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak v tomhle se shodneme :-)
Reagovat
misa
Myslím, že naše vyčerpávající diskuze občas přinesou shodu v podstatných věcech ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Taky bych řekl ;-)
Reagovat
tommr
Karolína začala třetí set dobře a šla do vedení 2:0, ale pak se zase nějak zasekla. To už začíná smrdět průšvihem ... :(
Reagovat
EllNino
2:1 30:0 a zaseztráta, jdi už někam
Reagovat
misa
Karolína začala po postupu do desítky labilnět.
Reagovat
smazaný uživatel
spíš se začala počešťovat. My tu labilitu v máme v tenisové krvi.
Reagovat
EllNino
ale prosímtě, děláš, jako by jiné hráčky labilní nebyly, jen na Češky je daleko větší poornost z naší strany ...
Reagovat
smazaný uživatel
ty zas děláš, jakoby to nebyla pravda. A nejen tenistky, ale i tenisté. Podívej co ženy máme v ATP
Reagovat
smazaný uživatel
Já vím, že situace našich na ATP není nic moc, ale že by to bylo tak zoufalé, že už tam musíme přihlašovat i ženy... :-)
Reagovat
EllNino
tak se na to nedívej nebo nekritizuj, co jako chceš ?
Reagovat
smazaný uživatel
nekritizuji. jen reaguji a říkám svůj názor. já si tady můžu psát co chci a ty na to nereaguj, pokud se ti něco nelíbí. Myslím, že je tu napsáno plno nesmyslů, tak na ně reaguj taky. Myslíš si, že to tomu všemu rozumíš, ale prd. Nejsi jediný, kdo tu může přispívat. Taky tě nedrbu za to, že píšeš, jak to Kája mohla poj*bat. Tak klídek
Reagovat
sprchon
Gratulace Báře, to mě potěšila. :) A teď doufat, že se Sabine vyhází... :D

No a Kájo, co to toto je?
Reagovat
misa
a mě určitě velké nervy...
Reagovat
tommr
Stosurová by byla určitě lepší ... :(
Reagovat
EllNino
neřekl bych :)
Reagovat
misa
100x lepší
Reagovat
EllNino
Soupeřkou Lucky Šafářové v 2. kole bude Daria Gavrilova, zvládla dopodávat proti Samanthe a vyhrála 6:4 6:4 ...Na ten zápas se moc těším :)
Reagovat
tommr
tak tohle se Karolíně moc nepovedlo - vedla ve druhým setu už 4:0 40:15 a nakonec ho prohrála v TB. Doufám, že za tím není nějaký zranění ... :(
Reagovat
EllNino
No Barča to zvládla skvěle a postoupila k zápasu se Sabine ...ta sice včera porazila ve velkým stylu Venus, ale ta je v Torontu vždycky jalová a navíc hra Báry Sabině moc nesedí, viz letošní Doha, otevřený zápas to bude :)
Reagovat
tommr
když si Bára vezme příklad z Date-Krummový tak by to měla zvládnout ... :)
Reagovat
EllNino
Karolíno tvole
Reagovat
EllNino
Karolína z 4:0 40:15 na 5:5 ...super
Reagovat
smazaný uživatel
Se stane občas :)
Reagovat
blixa
Z toho už začíná bejt pomalu tradice ...
Reagovat
sprchon
Už třikrát ztratila podání, naposledy dokonce čistou hrou, když podávala na vítězství.
Reagovat
smazaný uživatel
A teď to vypadá na prohraný TB.
Reagovat
EllNino
Dasha Gavrilova porazila svou krajanku Sam 6:4 v prvním setu :) a Barča zvládla dosrvírovat čistou hrou na 6:2 proti Varvaře :)
Reagovat
misa
Gavrilové se docela obávám :(
Reagovat
EllNino
klídek :D
Reagovat
misa
A když ji Lucka zdolá, tak by ji asi čekala nepřemožitelná Karolína :-((
Reagovat
blixa
Dyk si v neděli viděl, že Kája je přemožitelná. Stačí, když vezme mustr podle Angii ;-) :D
Reagovat
EllNino
Lucka ? :D ta to neumí
Reagovat
misa
Nepřemožitelná pro Lucku.
Reagovat
misa
stejně jako Petra Kvitová
Reagovat
EllNino
jasně a proto ji porazila :)
Reagovat
misa
http://www.tenisportal.cz/vzajemne/safarova/pliskova/

Ten duel z roku 2012 nevypovídá dnes o ničem, navíc na antuce.
Reagovat
smazaný uživatel
Stačí, když Karolíně půjde servis jako v zápase s Angie, v mezihře je Lucka lepší (a hlavu už si snad taky srovnala) :)
Reagovat
blixa
No zdá se, že i dneska má Kája s podáním problém. Ale s tou mezihrou bych to takhle jasně zdaleka neviděl ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Radši bych Sam, i když lehký to nebude ani s jednou. Největší důvod k obavám je ta měsíční pauza a nerozehranost.
Reagovat
tommr
jj čekám že jak Petra tak Lucka budou v prvním zápase hodně zranitelný, protože ta jejich herní pauza byla příliš dlouhá ... :(
Reagovat
tommr
Karolína se zdá být v pořádku. Sice za stavu 5:2 nedokázala doservírovat první set, ale hned vzápětí to napravila při servisu soupeřky ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Je stream na tento zápas? A bude stream na deblove zápasy?
Reagovat
EllNino
není stream vubec ne nic, pouze první dva kurty :) holt severoamerický beton ...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak už máme program na zítra... Vidím to tak, že bych začal u kurtu č. 7 a zkouknul fešandy Zanevskou a Rus. Potom už bych se přesunul na jedničku, kde bych asi vydržel až do konce programu a kdyby to ještě potom šlo, tak bych se šel podívat na Petru Cetkovskou, která bude hrát na pětce...
http://abload.de/img/program6pptr.jpg

BTW: Rád bych se připojil ke sprchonovi s otázkou, jestli se tam dá jít s vodou a taky jestli je tam k dostání nějaký program... Díky za odpověď (na otázky). :D
Reagovat
sprchon
Tak aspoň víme, kde tě hledat. :D

BTW: Už jsem si myslel, že chceš připojit ke mně a ono je to jen k mojí otázce. :D Taky bych byl rád za odpověď. Zatím pouze Jabadu odpověděl na mou otázku otázkou. :D
Program si pro jistotu vytisknu. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
To jo, dopoledne u sedmičky tam budu určitě sám. :D Program zápasů si určitě taky vytisknu, ale myslel jsem nějaký barevný program k celém turnaji. :)

A ještě jednu otázku bych měl: Jak to tam vypadá s občerstvením? (myšleno jídlo) :D
Reagovat
sprchon
S občerstvením taky nevím, ale odpověď bych nečekal. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Otázka je, jestli tam dneska vůbec někdo z TP byl. :D
Reagovat
sprchon
Třeba takovej Frick má o svém rajónu určitě přehled, tak snad se ozve. :D
Reagovat
EllNino
ten centr vypadá s těmi zápasy hodně dobře :D
Reagovat
sprchon
Já to vidím tak, že chvíli na 1, chvíli na 5... :)
Reagovat
sprchon
Prosím vás, jsou tam lidi u vstupu v tak nelidském počasí aspoň trochu lidští a pouští tam návštěvníky s vodou? Abych se s tím netáhl zbytečně...
Reagovat
Jabadu
V Praze lidskost?
Reagovat
Lunej..
No dovol!!
Reagovat
Jabadu
Sorry, ale já jsem moravský separatista. :-)
Reagovat
Lunej..
Praha je plna Moravaku tak proto jsi psal ze nelze hledat lidskost?????:D:D
Reagovat
blixa
Zná své Pappenheimské ! :D :D
Reagovat
Jabadu
Nechci se pouštět do nějakých hloupých půtek, ale fakt je, že ty největší ku ..y, které se na Moravě narodily, skončily v Praze.
Protože tady bychom je zavčas umlátili. :-)
Reagovat
Lunej..
Ja taky o zadne putky nestojim jen jsi nahral na smec.:) A hajzlove jsou vsude takze ja to nejak neselektuju.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak snad vědí, kde žijou jejich kámoši :D

Ale ne všichni z Prahy jsou stejní :)
Reagovat
Jabadu
Serena je momentálně těžko porazitelná hráčka. Sám jsem si nařídil, že budu věřit, že svou muskulaturu získala v mládí poctivým tréninkem a že je to zkrátka mimořádně geneticky disponovaná mezomorfka.
Možné to je. Sám posiluji léta a úspěchu lze dosáhnout i bez steroidů.
Jedinou hráčkou, která letos Serenu v konkurenčně přímém a regulérním zápase porazila, je Petra.
Je to žalostně málo, ale Lucie ji také vystrašila. :-)
Reagovat
misa
Serena se vystrašila hlavně sama. Když se ve 3. setu opět uklidnila, tak už byla Lucka bezmocná.
Reagovat
smazaný uživatel
Hrozně bych si přála, aby Serena US Open vyhrála, a pak se rozhodla, že už dokázala vše a skončila! :D Je to úžasná hráčka, ale přece jen s ní je to už trochu nuda. :)
Reagovat
smazaný uživatel
proč nuda? Víš jak by bylo pak lehké se dostat na post jedničky? Vždyť ty hráčky nejsou vůbec vyrovnané a zralé. Je dobře, že tomu velí taková Královna
Reagovat
Mayo
Ide skor o to, ze turnaje v podstate vyhrava 1 hracka
Reagovat
smazaný uživatel
Ale jen GS. Ostatní turnaje většinou skrečuje nebo na nich vůbec nestartuje.
Reagovat
Lunej..
Serena už není tak dominantní jako v minulých letech, leckdy prohrává nebo jí to nejde, jenže se dokáže prostě zkoncentrovat a ví, co jí stačí pak hrát, v tom je prostě jedinečná. Zápas s Heather byl skvělý, tam měla chvíle, kde vypadalo, že to projede. Takže se z ní dělá jen zbytečná mašina nebo babochlap a podobné nesmysly. A není neporazitelná, což už některé hráčky předvedly.
Reagovat
blixa
No, já nevím, školy nemám, ale často (letos jednou) prohrává ? Není tak dominantní ? Byl snad v historii někdy větší bodový rozdíl mezi jedničkou a dvojkou ? Já myslím, že větší dominance snad už ani není možná ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale je :D Kdyby tolik neskrečovala, tak nažene bodů víc :D ale jasně, věk už má a taky má už si víc zdravotních problémů. Ale úderově ale hlavně mentálně je úplně někde jinde, než celý zbytek hráček na okruhu. :) Nevidím v tom nic jiného. Může mít svalů ještě víc nebo působit robustněji, ale největší rozdíl je prostě psychika a schopnost se koncentrovat.
Reagovat
blixa
Jenže ta silná psychika vychází z vědomí, že fyzicky na ni nikdo nemá a všechny utluče. Úderově je samozřejmě výtečná, ale to jsou i jiné, jenže silově je naprosto mimořádná. To je to o co se může opřít a to jí dodává i mentální převahu.
Reagovat
Lunej..
Vim,ze ji nemas rad a nejradeji bys ji poslal do domova duchodcu. Mne teda bude na okruhu jednou chybet, stejne jako Roger. Protoze tady je videt talent, pile a tenisova vyzralost, i kdyz Roger nema ted takove uspechy. Ze bere Serena podpurne latky tomu neverim. Ma typicky zenskou postavu na rozdil od jinych hracek, proste jina muskulatura. Sam ma ramena jako chlap a kdyz jsem videla jeji cviceni v posilovne tak jsem cumela co vsechno zvlada. Leckdy je za vsim proste pile a ne hned ze neco musi zobat.
Reagovat
blixa
Já jsem, na rozdíl od jiných nikdy netvrdil že "zobe". Ani si to nemyslím. Ale opravdu nechápu, jakou větší dominanci než má v současném ženském tenise Serena si lze ještě představit ;-)
Reagovat
VlS
S tou dominancí souhlasím, ale je to především o hlavě a odhodlání. Jak někde psala Lycka, Serena je i mistryně psychologické války a není ji blbé to používat - zkrátka vítěznej typ ( nebo v rámci genderové korektnosti vítězná typka?)
Reagovat
sprchon
Jedna jediná porážka na WTA okruhu za celých 7 měsíců, už 4 GS v řadě, to snad nejsou znaky obrovské dominance? Myslím si, že tak jako teď, ještě nikdy dřív nedominovala. :)
Reagovat
Mayo
tiež nechápem...podľa mňa takto dominantná práve ešte nikdy nebola
Reagovat
Lunej..
Ja se ale bavim o jejich zapasech, drive sazela mnohem vic es a souperku proste smetla. Ted to tak neni, pokud nemyslim Saru a podobne nestastnice, ktere ji dostanou jako souperku. Vis sam kolikrat prohraje set a hraje jak ponocna. A pak jsou hracky, na ktere se proste pripravi a nedopusti kolaps, to je treba Masena, u ktere je plne koncentrovana. Ja ji proste obdivuju a uznavam.
Reagovat
sprchon
Nejde o to, kolik dá es, důležité je, že ty esa dá většinou ve chvíli, kdy je potřebuje dát. Se soupeřkami, od kterých čeká, že do ní půjdou tvrdě, hraje od začátku jinak než s těmi ostatními. S těmi ostatními třeba občas zaspí nebo je méně soustředěná, má výpadky nebo taky pomalejší rozjezd, protože už není nejmladší. To ale neznamená, že nedominuje tak jako dřív, spíš naopak. ;)
Reagovat
Lunej..
Spatne jsem to asi podala.
Reagovat
smazaný uživatel
Já bych řekl, že dřív dominovala hlavně herně, ale teď dominuje hlavně psychicky. Vždyť kolik hráček s ní letos dokázalo sehrát vyrovnanou partii, ale nezvládlo klíčové momenty?
Reagovat
Mayo
dříve dominovala možno herne ale určite nezbierala GS tak ako teraz...jeden za druhým aktuálne 4 v rade
Reagovat
smazaný uživatel
To je pravda. Na druhou stranu až holky přijdou na to, že jí mohou porazit, tak o tu psychickou dominanci může rychle přijít a po herní stránce už toho ve svém věku asi moc nevymyslí. Tím nechci říct, že by najednou začala všechno prohrávat, jen že už nebude tolik dominovat.
Reagovat
LukasH
Ale Serena nemá žádnou Achillovu patu. Není to v nějaký slabině, kterou by stačilo odhalit a pak nad ní vyhrávat. Vždycky to tak vypadá na začátku zápasu, kdy jí to nejde. Cíl hráčky - rozpohybovat Serenu. Ze začátku možná. Než se ovšem rozpohybuje sama Serena a téměř nechytatelný údery vybere a ještě zakončí obvykle parádním krosem. Nebo - returny pod nohy na BL. Ano, ze začátku, kdy se Sereně nechce udělat krok "nikam" a vše vyhazuje. Dokud si ale neřekne dost a nezačne se trochu hejbat. Pak je i tahle taktika zcela slepá.
A upřímně - Petra nad Serenou letos vyhrála i proto, že byla Serena extra nemožná. Ano, Petra jí nedala moc času, to je pravda. Ovšem pak se ve druhým setu začala Serena zvedat a už to bylo i trochu nahnutý. Jenže když vzala Petře podání, tak zcela netypicky (v rozhodující chvíli) selhala při tom svým a Petře to strašně ulehčila.
Prostě nemá slabinu. Jestli jí to v budoucnu tak nepůjde, tak jen proto, že už bude hrát hodně blbě. Určitě ne proto, že by na ní soupeřky něco vymyslely...:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Serena nemá slabinu, ale momentálně nemá ani ultimátní přednost, kterou by byla schopna drtit soupeřky na počkání - vyjma té psychiky. Proto letos hraje tolik vyrovnaných zápasů.
Neříkám, že proti Petře předvedla top výkon, ale na druhou stranu bych neřekl, že hrála hůř než třeba v zápasech proti Vice, Muguruzaové nebo Watsonové. A všechny vyhrála.
Reagovat
misa
Servisem drtí soupeřky zcela jistě.
Reagovat
smazaný uživatel
Bejvávalo. Pořád ho má hodně silný, ale zejména na pomalejších površích rozhodně není neprorazitelnej. A koneckonců i na některých rychlejších.
Reagovat
misa
Raději pomlč a prostuduj si statistiky.

http://www.wtatennis.com/SEWTATour-Archive/Rankings_Stats/match_stats_2015.pdf
Reagovat
smazaný uživatel
Vybodni se na statistiky a radši se podívej, jak to v reálu vypadá.
Reagovat
misa
:-)) Když potřebuje, dá eso nebo přímý bod.
Reagovat
smazaný uživatel
Dá ho možná častěji než ve stejné situaci ostatní, ale ne tak často, aby se to dalo označit za kdovíjakou dominanci. ;-)
Reagovat
misa
S tebou to nemá smysl...
Reagovat
smazaný uživatel
Se mnou? Otevřel sis alespoň tu statistiku?
Reagovat
misa
x lidí ti řeklo, že jsi zabedněný ignorant.

Serena je nejlepší v esech, v % vyhraných bodů po 1. servisu, v % vyhraných bodů po servisu, v % vyhraných servírovacích gemů, druhá v odvrácených brejkbolech...

Tudíž je její servis největší dominantou současného ženské tenisu.
Reagovat
smazaný uživatel
Kurnik kdyby sis ty stránky přečetl pořádně, tak by sis jistě všiml, že v těch parametrech je sice nejlepší, ale ani náhodou se nedá říct, že by v nich nějak vyčnívala.
Reagovat
misa
Tak výmluva se vždy najde.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak se furt nevymlouvej.
Reagovat
LukasH
Myslím si, že je to i taktika. Když to porovnám s létem 2012, tak ty soupeřky drtila Serena mnohem jednoznačněji. Taky se vždy snažila hned od začátku. Bylo to vidět na pohybu. Teď je to jiný. Ze začátku si "oťukává", co bude na soupeřku stačit. Když vidí, že bude stačit málo, zbytečně se nehoní. Nesnaží se vyhrát 6:1, ale když jde podání, stačí jí třeba 6:4. Hezky kombinuje silovej styl s taktickým podle toho, co na soupeřku v tu chvíli víc platí.
Ale taky je pravda, že má Serena kolem sebe tu auru neporazitelnosti a legendy a je dopodávat je pro soupeřku z psychickýho hlediska nadlidskej úkol...
Reagovat
sprchon
Jo, to souhlasí. ;)
Reagovat
Paseka
Kdyby se tak stalo, tak ja bych dal snad na modlení. Už je je jí přespříliš. :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Věřím, že zase bude všechno ok a vyhraje USO. A snad už nebude moc skrečí a uvidíme ji i v Asii po loňské nezdaru.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist